ik kom ook maar eens mijn frustratie uiten:
Op 22 september een studio 1555 besteld met enkele aanpassingen op de standaarduitvoering
volgens de gegevens van Dell is de laptop op 28 september verzonden naar UPS, echter staat UPS al sinds die tijd op "Ontvangen factuur gegevens 2 oktober 2009"
De geschatte levertijd was in eerste instantie 6 oktober.
Op 2 oktober een mail met een herziene geschatte leverdatum van 15 oktober
Op 11 oktober een mail met een herziene geschatte leverdatum van 26 oktober 2009.
Ik heb al herhaaldelijk contact gehad met dell via de chat en de engelstalige klantenservice.
Inmiddels heb ik voor zover de info van Dell gekregen dat mijn pakket nooit van de fabriek naar UPS is verzonden en dus ergens kwijt is geraakt
Vreemd genoeg wordt er niet veel actie ondernomen om mijn pakket terug te vinden. Echt enorm frustrerend, zeker omdat Dell een hele tijd heeft volgehouden dat ik echt even geduld moest hebben.
Er is mij nu toegezegd dat ik vandaag of morgen wordt gebeld door een Nederlandse medewerker van Dell. Dus ik wacht in spanning af. Ik heb er eigenlijk zo genoeg van.
Wat ik wel raar vind in het hele verhaal is dat mijn betaling pas 13 oktober van mijn creditcard is afgeschreven. Worden de betalingen niet meteen bij bestelling geind?