buggienuk schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:32:
Zo, na een avondje bbqen ben ik met een vriend van me gears gaan spelen, campaign wel te verstaan. Op insane natuurlijk. We hadden nog een save staan waar je net nexus binnen liep, dus vanaf daar zijn we verder gegaan. We zijn gestopt toen we in jacinto kwamen.
Ik moet zeggen, GVD BAIRD, KUTBOT.
Ha dat had ik dus met Dom! Ik heb Insane bijna helemaal solo gedaan eigenlijk pas geleden weer opgepakt. Eigenlijk alleen het stuk met de Reaver op de rig ff online hulp bij gehad toen nog wel even stukje doorgespeeld maar dat is niet echt het moeilijkste stuk van de campaign. Die Reaver zal ik best kunnen halen maar die cut-scene die je daar niet kunt skippen werd ik gewoon helemaal leip van.
Campaign heeft echt een aantal zeer intense gevechten op Insane waar ik wel iets van wow had nadat ik ze gehaald had. Gevecht voor je Maria vindt vond ik zeer stoffig. Had volle bak ammo van te voren en op het einde nog 1 Torque bow over, 0 granaten en van m'n Lancer had ik ook aardig wat verbruikt
Ook een stuk in Hive waar je in het 2e deel van het gevecht dekking moet activeren die dan als een ring om je heen sluit en er allerlei tuig en tickers op je worden losgelaten vond ik aardig pittig. Op het einde blijkt er dan nog een malloot met een mortier te staan. Hardcore campaign was al maanden geleden weer en was nog net snel genoeg om hem om te leggen.
Maar moeilijkste vond ik wel die Courtyard en aan die Dom heb je geen ene ruk in dat gevecht, erger nog lekker die trap afrennen en zich laten afknallen door die drones achter hun dekking
Heb gisteren weer eens online geprobeerd met Horde. Deed het best aardig geloof ik. Heb nu pas level 8 maar pakte meer kills dan gasten met veel hogere levels, maar als je net bezig bent leaven er al mensen

gaat echt helemaal nergens over.
Misschien best leuk om eens met mensen hier echt co-op te doen. Eerste ervaring met Gears online was niet zo heel geweldig was nog voor de updates ook. Met random teams is van samenwerken al helemaal geen sprake. Snap daar echt niks van maar ze rennen allemaal een kant op alsof het ieder voor zich is

M'n kd ratio is echt rampzalig (tenzij horde meetelt en het nu wat opgekrikt is) maar zo slecht ben ik volgens mij niet eens. Wel meer een teamspeler denk ik maar wat ik me herinner waren m'n downs vs kills ook triest (heel veel ingepikt).
Er is geloof ik één DLC waarmee je alle mappen in één keer kunt binnenhalen? Ik heb een tijd weinig gegamed, maar wil het toch wel met enige regelmaat blijven doen en Gears 2 is het geld enorm waard geweest moet ik zeggen.