Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zojuist Dark Corners binnen gehengeld :) De deleted scene is aardig maar niet echt bijzonder. Je bent er echt zo doorheen. Daarna de nieuwe maps eens bekeken en het viel me op dat je voor Horde nu ook XP krijgt. Kijk, dan schiet het wel op natuurlijk. Tot 3 augustus is het trouwens double XP, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Oh en wat me ook opviel; De host bij Horde kan de game nu pauseren. Ook wordt nu iemand anders host als er iemand weggaat. En wat ook apart was is dat als je allemaal doodgaat bij een wave je met hetzelfde team gewoon vanaf dezelfde wave weer verder gaat! Eens kijken of ik nu eindelijk die wave 50 ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Die veranderingen bij Horde zijn er al dik 3 weken. ;) Je krijgt zelfs offline XP voor Horde, al is het minimaal. Double XP is trouwens alleen voor de beide Horde playlists en de Dark Corners playlist.

Overigens, nog meer mensen met Dark Corners die zin hebben om wat achievements te rapen binnenkort? Met de meeste spelers online kom je echt niet voorbij wave 20, dus als er iemand geinteresseerd is: GT = Kikuichimonji87.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:55

Spooksel

Spooksel!

Die nieuwe maps zijn echt VET mensen :D Ik heb inmiddels al 7/13 Dark Corners achievements verzameld... moet alleen nog wat Horde achievements en die scorcher achievement.

Verder de hele dag zitten spelen op de nieuwe maps... alle maps gehad en op gewonnen inmiddels dus. Heerlijk :D Hier gaan we veel plezier mee hebben :D

Edit:
apNia schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:03:
Godverdomme, kan je ineens niet meer Wingman op mappacks doen als je die derde niet koopt.
Nogal logisch imho, "Wingman on Mappacks" is nou eenmaal met alle uitbreidingen! Of was het wel zo dat als je eerst de ene niet had en de andere wel dat het dan nog werkte? Mij lijkt het me iig niet meer dan logisch dat je gewoon alle uitbreidingen nodig hebt om die optie te spelen!

En dan nog, koop je ze toch gewoon? Alsof je van die 14 euro doodgaat, de maps zijn echt ziek goed.

@lj_tree: Ik kan helaas niet gamen van donderdag t/m maandag :(

[ Voor 50% gewijzigd door Spooksel op 28-07-2009 23:22 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
En ik zit hier maar hard te werken...spooks..sick ass mofo:)

Komend weekend gaan we weer met zun vijven vlammen!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik kan niet eens spelen op Flashback Mappacks omdat ik een rare error had en toen mn cache had geleegd. Al mn gameupdates weg, en dus ook flashback mappack. Opnieuw gedownload, maar spelen: ho maar.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:22

buggienuk

lekker buggie

Probeer hem eens te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Maar die map pack is echt wreed, ik heb tot een uurtje of half 9 zitten spelen met spook en co, toen moest ik naar de film ;( Ik moet zelf nog alle horde achievements van de map packs, verder moet ik horde 1 t/m 50 op snowblind nog.

@ElBarto; ik heb je toegevoegd, misschien kunnen we binnekort met een groepje wat horde achievements doen?
@Kazuka; als je hulp nodig hebt/meer mensen nodig hebt met horde/public matches voeg mij en spooksel maar ff toe, dan gaat het sneller (en is het leuker)

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Kennelijk heb ik zulke vierkante ogen gekregen van het gamen gister dat ik de nieuwe achievements verkeerd geteld heb :P Ik heb er 9/13 ipv 7/13 :D

Die "Is it hot in here, or is it just you?" is nog redelijk makkelijk te farmen op 'Allfathers Garden', daar spawned altijd een Scorcher en met wat mazzel krijg je per keer 3 Bloodmounts dood. Maar 1-2 is realistischer, al met al kun je binnen 30 minuten die achievement wel halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Zo, gisteravond hebben spook, ik, rene en nog iemand 'even' horde gespeeld. Op Nowhere hebben we wave 1 t/m 50 gedaan, duurde denk ik 2 1/2 uur, wat ben je daarna verveeld zeg. Horde is leuk, maar om in 1 zitting alle waves te doen is toch redelijk vermoeiend. We hebben zo'n 3 keer een wave opnieuw moeten doen omdat we zaten te kutten en dood gingen. Maar mijn eerste dark-corners-horde-achievement is binnen :D. Volgens mij zag ik ElBarto daarna nog even verschijnen, maar ik had zo geen zin meer in gears. Vanavond ben ik er denk ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jojo gisteren eindelijk de all fronts gedownload en de single player uitgespeeld als Guns Blazing:) Geweldig stukje!

Buggie...sorry van gister. ik zag pas dak een berichtje had toen ik weer uit gow2 was en toen wilde me meisie weer bij de tv. Komend weekend ga ik mee vlammen. Dan mag ik de tv weer gebruiken:) lol

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik heb trouwens nog een BERG achievements die ik moet halen...iemand die deze ook nog moet/zin heeft deze samen met me te behalen?

- It's good to be king
- Beat the Meatflag (zie ik ZWAAR op tegen)
- Skeletons in your closet
- More mystery, less history
- Bound by a shared past

etc. etc. etc.:)
Zeker die eerste twee kan ik wel een groep bij gebruiken gezien die minder vaak gevote worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zo'n achievement waarbij je Annex moet winnen op de Flashback + Combustible maps is gewoon een kwestie van megaveel gamen :D Of wij je erbij helpen of niet, je moet nog steeds die maps tegenkomen, annex als game krijgen en toevallig nog winnen ok :P Kan best even duren :)

Ik moet nog 1 achievement (horde 1 tot 40) van de nieuwe expansion btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Die had ik ook gelezen...gaan we komend weekend op jagen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik moet beat the meatflag ook nog, ik kan mezelf er maar niet toe 'dwingen' om submission te spelen. De guardian achievement is geen probleem, we komen redelijk vaak guardian tegen op dark corners en dan kiezen we die meestal (als er geen annex tussen staat). Die krijg je dus wel als je een beetje met ons speelt.

Voor de rest moet je nog veel horde achievements zie ik, op combustible, flashback en snowblind alle maps wave 1 t/m 10 halen. In je eentje is dat bijzonder irritant om te doen en met public horde is het gewoon vermoeiend, dus stuur me maar een berichtje als je hulp nodig hebt, zelfs als ik een ander spel zit te spelen. Iedereen stoort elkaar tijdens andere spellen, dus gewoon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Voor de Horde achievements hou ik me ook aanbevolen. GT staat een paar posts hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Alle horde achievements? :p Ik ga denk ik vrijdag- of zaterdagavond weer horde spelen, als jullie dan online zijn kunnen we misschien wave 1 t/m 40 op memorial doen, daar is volgens mij wel een lekker camp-plek bij de sniper/torque. Net buiten de plek spawnt ook een flamer/boomshot, ook lekker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik en mijn buddy Smashed zijn van plan om vanavond een sessie te doen van horde lv1 t/m 40 op Sanctuary...

Zijn er nog gegadigden die mee willen doen? :) Doel is om rond 20:00 te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
DAMN...ik heb vanavond basketbal training van 19 tot 21 uur:S Beetje jammers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik zal er zijn, dan help ik lj_tree van het weekend wel met het halen van 1 t/m 40, kan ik even oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jow spooks...thanks van gisteren en sorry dak weg moest. Was best een kloteactie van me vondt ik zelf:S
de vrouw had t even helemaal gehad (it's that time of the month again)....

Komend weekend ga ik da goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ow. niks aan de hand hoor :P

Anyway, eindelijk zijn alle Dark Corners achievements binnen :) Gister dus de laatste 'horde' (yay pun intended!) genomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dude....gratz:) lol! Jij hoeft dan nog maar 3 achievements of zow voor gow2 right? Seriously 2.0 zal wss nog wel een tijdje duren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, op korte termijn is die 'Beat the meatflag' achievement de enige realistische die ik nog kan halen om op 77/79 uit te komen :P

100.000 kills (heb er net aan 21.000 :S) en lv100 zijn wat te ver gegrepen ben ik bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mjah...lang leven cheats:) nee da gaan we niet doen. met deze achievements houden we gow 2 wel een beetje levend. Ik zit net op 7.000 kills:S ik ben dus nog veel verder van huis!

Welk level heb jij ondertussen? Al tegen de 60 aan?

Beat the meatflag doen we ook wel als groep...want dies ook erg vervelend blijkbaar....ik moet nog zo veel achievements:) Moet zelfs me insane en co-op achievement nog halen. Daar ben ik samen met een maat mee bezig maar dies al 3 weken op vakantie:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren een paar lekkere potjes gehad maar ook een paar ZWAAR fubar games! Lag van hier tot tokyo! NIET relaxed! Misschien vanavond nog es proberen...

Moet trouwens nog veel achievements halen op alle map packs:) Hoef me voorlopig niet te vervelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Zeauh, misschien een vraag die al 10.000 keer gesteld is en beantwoord is maar zag niks in de intro staan en heb geen zin om 33 pagina's door te spitten 8)7!

Wanneer komt Gears of War 2 naar de PC?

Sorry voor het ongemak! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Niks van bekend voor zover ik weet. Koop een xbox:)

Ik heb trouwens gow 1 op de pc gespeeld en daarvoor een usb-ontvangen voor een xbox360 controller gekocht omdat ik niet kon wennen aan keyboard/mouse besturing voor deze game. Speelt gewoon veel lekkerder met een controller in je hand...en toen deel 2 uitkwam heb ik besloten een 360 te kopen omdat ik totaal geen zin had te wachten tot (en in onzekerheid te zitten of deze uberhaupt wel) naar de pc kwam.

EN je kunt met ons meespelen als je een 360 heb...ook een groot voordeel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 15:42
Spooksel schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:52:
Zo'n achievement waarbij je Annex moet winnen op de Flashback + Combustible maps is gewoon een kwestie van megaveel gamen :D Of wij je erbij helpen of niet, je moet nog steeds die maps tegenkomen, annex als game krijgen en toevallig nog winnen ok :P Kan best even duren :)
Inderdaad, ik moet er nog 1tje en die kom ik gewoon nooit tegen! Alleen nog Annex op Mansion, best frustrerend. Beat the Meatflag ben ik ook voor te vinden trouwens, moet zelf alle Dark Corners achievements nog (net 2100 punten besteld zodat ik deze kan kopen) en nog een zooitje anders, mijn GT is DennisGaas

Xbox GT: DennisGaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik heb je toegevoegd. Heeft er iemand zin om vanavond te spelen? Rond een uurtje of 8? Ik zal dan iig online zijn, hopelijk kunnen we een team van 4 a 5 man vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Sorry buggienuk, ik had de FR verwijderd, dacht dat het iemand was waarmee ik net gespeeld had, die gooi ik altijd meteen weer weg :) Ik zal je ff opnieuw uitnodigen. Had een gelukje gisteren, ging ff spelen en het 2e potje was Annex op Mansion en gewonnen dus "Annex: Now With Execution Rules" is binnen. Vanavond ben ik er denk ik niet, moet toch nog wachten tot m'n code voor MS punten binnen is zodat ik de mappen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zow... na een weekje vakantie gister weer ff lekker Gears kunnen spelen. Wel relaxed hoor die nieuwe playlists waarbij je nu dus ook voor Annex/KotH kunt kiezen op de mappacks only, heerlijk :D Gelijk ook weer ouderwets met een nade lob 4 man tegelijk om zeep geholpen... (5 tegelijk zal me denk ik wel nooit meer lukken :()

Verder nog weer 2x een meatflag weten te capturen gisteren, sta nu op 8/10... maw: ik wil meer Submission spelen om die laatste 2 ook nog ff te halen :)

• SiNNeD29
Zijn er nog mensen/groepen die de Dark Corner Horde achievements willen doen? Ik kom niet echt verder met de public matches, de meesten stoppen er al na 5 ronden mee of zijn te slecht of te dom om te spelen en gaan al bij wave 3 dood. Ik moet ze bijna allemaal nog, alleen die 2 waar je maar tot wave 10 moet heb ik. Mijn GT is DennisGaas

• boomr
Ik....heb alleen een erg drukke week qua werk en sport maar ik moet nog wel een gaatje kunnen vinden savonds:)

Tag: control1983

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SiNNeD29 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:51:
Zijn er nog mensen/groepen die de Dark Corner Horde achievements willen doen? Ik kom niet echt verder met de public matches, de meesten stoppen er al na 5 ronden mee of zijn te slecht of te dom om te spelen en gaan al bij wave 3 dood. Ik moet ze bijna allemaal nog, alleen die 2 waar je maar tot wave 10 moet heb ik. Mijn GT is DennisGaas
Ja! Vanaf morgenavond ben ik beschikbaar. Ik heb Horde 10, 20 en 40 gehaald op Dark Corners. Moet nog tot wave 30 op All Fathers Garden en tot Horde 50 op Nowhere.

Voeg mij maar toe, gamertag JF Apollo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Vanderweek heb ik nog ff zitten spelen en me weer eens helemaal de tering in zitten irriteren over die newbs die ALLEEN maar weten hoe ze een zaag moeten revven... grr grr grr.

Ik en mijn vaste team spelen hoofdzakelijk met de Hammerburst omdat dat ding eigenlijk gewoon vele, vele, VELE malen effectiever is dan de Lancer! Als we dan met zijn allen Annex aan het spelen zijn en, uiteraard (kuch kuch), de ring hebben... dan gaat het hoor... komt er weer zo'n newb de hoek om lopen met een gerevde zaag!

Echt, gast... wat verwacht je er nou van! D'r staan 5 gasten met shotguns in (of in de buurt van) de ring, jij komt binnen en krijgt er (met geluk) één te pakken met je zaag en dan ben je gewoon keihard de zak! Seriously, denken die gasten echt niet na over het feit dat zagen je gerust 3-4 seconden vast zet in die animatie? Zaag d'r één, yay een kill... maar daarna.. PATS ben je toch weer dood. En die ring... tja die heb je ook niet echt weten te breken he! DUMBASSES!

Zo, dat moest er ff uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
JF Apollo en Control1983 toegevoegd ;) Ben doordeweeks 's avonds meestal wel een paar uur online, als je me online ziet, stuur gerust een uitnodiging dan join ik meteen, heb geen werkende mic namelijk... Tot Horde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buggienuk schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:32:
Zo, na een avondje bbqen ben ik met een vriend van me gears gaan spelen, campaign wel te verstaan. Op insane natuurlijk. We hadden nog een save staan waar je net nexus binnen liep, dus vanaf daar zijn we verder gegaan. We zijn gestopt toen we in jacinto kwamen.

Ik moet zeggen, GVD BAIRD, KUTBOT.
Ha dat had ik dus met Dom! Ik heb Insane bijna helemaal solo gedaan eigenlijk pas geleden weer opgepakt. Eigenlijk alleen het stuk met de Reaver op de rig ff online hulp bij gehad toen nog wel even stukje doorgespeeld maar dat is niet echt het moeilijkste stuk van de campaign. Die Reaver zal ik best kunnen halen maar die cut-scene die je daar niet kunt skippen werd ik gewoon helemaal leip van.

Campaign heeft echt een aantal zeer intense gevechten op Insane waar ik wel iets van wow had nadat ik ze gehaald had. Gevecht voor je Maria vindt vond ik zeer stoffig. Had volle bak ammo van te voren en op het einde nog 1 Torque bow over, 0 granaten en van m'n Lancer had ik ook aardig wat verbruikt :P

Ook een stuk in Hive waar je in het 2e deel van het gevecht dekking moet activeren die dan als een ring om je heen sluit en er allerlei tuig en tickers op je worden losgelaten vond ik aardig pittig. Op het einde blijkt er dan nog een malloot met een mortier te staan. Hardcore campaign was al maanden geleden weer en was nog net snel genoeg om hem om te leggen.

Maar moeilijkste vond ik wel die Courtyard en aan die Dom heb je geen ene ruk in dat gevecht, erger nog lekker die trap afrennen en zich laten afknallen door die drones achter hun dekking 8)7

Heb gisteren weer eens online geprobeerd met Horde. Deed het best aardig geloof ik. Heb nu pas level 8 maar pakte meer kills dan gasten met veel hogere levels, maar als je net bezig bent leaven er al mensen :? gaat echt helemaal nergens over.

Misschien best leuk om eens met mensen hier echt co-op te doen. Eerste ervaring met Gears online was niet zo heel geweldig was nog voor de updates ook. Met random teams is van samenwerken al helemaal geen sprake. Snap daar echt niks van maar ze rennen allemaal een kant op alsof het ieder voor zich is :? M'n kd ratio is echt rampzalig (tenzij horde meetelt en het nu wat opgekrikt is) maar zo slecht ben ik volgens mij niet eens. Wel meer een teamspeler denk ik maar wat ik me herinner waren m'n downs vs kills ook triest (heel veel ingepikt).

Er is geloof ik één DLC waarmee je alle mappen in één keer kunt binnenhalen? Ik heb een tijd weinig gegamed, maar wil het toch wel met enige regelmaat blijven doen en Gears 2 is het geld enorm waard geweest moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van het weekend nog ff Horde gedaan op public. Je moet echt geluk hebben dat je teamspelers tegenkomt. Die vroege leavers doen dat meestal omdat ze een achievement op een bepaalde map willen halen. Daar maakte ik me laatst ook schuldig aan. Trouwens, afgelopen weekend was Horde echt vaag :P Dubbel XP en elke 10e wave alleen maar Bob Marley's ipv Bloodmounts, Boomers en Grinders :D Dat maakte het wel een stuk eenvoudiger. We stonden met vijf man nonstop te zagen, zag er echt stom uit :+

Ik moet alleen nog tot wave 50 op Nowhere halen en tot wave 50 op een Snowblind map voor m'n achievements. Dus als iemand een keer zin heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:24:
[...]

Er is geloof ik één DLC waarmee je alle mappen in één keer kunt binnenhalen? Ik heb een tijd weinig gegamed, maar wil het toch wel met enige regelmaat blijven doen en Gears 2 is het geld enorm waard geweest moet ik zeggen.
Ja, dat is de All Fronts Collection. 20 maps en een deleted scene geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
kazuka schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:43:
Ik moet alleen nog tot wave 50 op Nowhere halen en tot wave 50 op een Snowblind map voor m'n achievements. Dus als iemand een keer zin heeft?
Count me in. Ik moet ook op een aantal andere Dark Corners maps nog een paar waves. GT = Kikuichimonji87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

@Steven: Horde moet je ook eigenlijk niet public spelen! Dat schiet, zoals je gemerkt hebt, inderdaad voor geen ENE meter op. Die lui die kijken niet goed, spelen niet goed, werken niet samen, noem het allemaal maar op!

Zeker als je zo'n achievement als Lv1-50 op Nowhere/snowblind map moet halen heb je gewoon een goed team nodig in een private party. Een team waarvan je weet dat je niet random gaan lopen quitten en een team waarmee je kunt communiceren. Tegen de tijd dat je op Horde bij level 50 aangekomen bent is het echt serieus pittig te noemen en dan redt je het gewoon niet met een team van random figuren in een public party!

ps. Beter zijn dan mensen van een hoger level dan jij is niet zo moeilijk! Iemand zijn level zegt namelijk (meestal) vrij weinig over zijn/haar skill. Exp krijg je door gewoon veel te spelen, niet perse door goed te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Ik had van het weekend het geluk om eindelijk eens een team te treffen bij Horde dat wel normaal kon spelen. We hebben toen Allfathers (30 waves) en Memorial (40 waves) gedaan maar voor mij geen achievements omdat ik "maar" level 29 ben online en je moet blijkbaar ook een hogere level halen voordat je de achievements krijgt. Ik ben ook te vinden voor de andere mappen, ik moet Nowhere , Sanctuary en Way Station nog doen al heeft Nowhere niet zo veel zin voor mij, level 50 online haal ik nooit waarschijnlijk :p Mijn GT is DennisGaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Voor de 1-30, 1-40 en 1-50 horde's moet je idd respectievelijk: lv 30, 40 en 50 zijn in de multiplayer! Ik moet zeggen... t/m level 50 gaat het nog vrij hard! Daarna niet meer :(

Bij level 50 heb je dan ook pas ongeveer 9% van het xp totaal binnen! Dus voor level 100 ben je nog wle ff bezig :D

Edit: Ik ben 'pas' level 56 waarbij ik nu zo'n 14% van de xp total heb die nodig is voor lv100 8)7

Edit2: Zie ook: http://www.markwillis.co.uk/gow2exp/index.php?show=all voor een overzicht van de levels vs xp %!

[ Voor 27% gewijzigd door Spooksel op 09-09-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Tnx Spooksel, level 50 moet nog wel te doen zijn dan zie ik, ben benieuwd of ik, wanneer ik level 30 haal, alsnog de achievement krijg voor Horde ook maar dat zal haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Of je eerst de Horde waves haalt of eerst de levels die er bij horen maakt inderdaad niets uit.

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Een druk leven is niet goed voor mijn games. Ik hoop dat ik van het weekend weer even tijd heb om te spelen, want volgende week gaat het er in ieder geval niet van komen. Waarom doe ik toch ook zo populair ;( Dus wie heeft er zin om dit weekend te knallen? Ergens in de middag lijkt me wel ok. Anders in de avond... hoop ik :P

[ Voor 22% gewijzigd door buggienuk op 10-09-2009 00:33 ]

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Buggie... huur anders ff iemand in om de serieuze dingen voor je te doen. Kun jij lekker gamen ;)

En ik ben denk ik wel weer beschikbaar van het weekend! Lekker annexen :)

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

... jullie kunnen me voortaan in Xbox 360 defecten topic Deel 3 vinden, RROD ;( Ik geef street fighter IV de schuld, gears zou dit nooit doen.

[ Voor 23% gewijzigd door buggienuk op 10-09-2009 20:49 ]

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Aw, dat zuigt gast :( Heb je nog garantie? Anders kun je altijd nog een Arcade uit de winkel trekken voor 150... Heh, dat heeft Smashed de vorige keer ook gedaan omdat die te ongeduldig was om 5 weken op een reparatie te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Mijn xbox staat nu in een doos te wachten op meneer UPS, vorige keer duurde het een weekje voordat hij terug was. Gelukkig heb ik volgende week een gigantisch drukke week, dan mis ik mijn doosje niet al teveel.

Om niet al te nutteloos te posten, wat vonden jullie van die deleted scenes? Ik vond ze nogal... crap, dat sneaken was saai en dat schieten was een beetje teleurstellend, niet wat ik me bij "guns blazin" voorgesteld had.

• SiNNeD29
buggienuk schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:34:
Om niet al te nutteloos te posten, wat vonden jullie van die deleted scenes? Ik vond ze nogal... crap, dat sneaken was saai en dat schieten was een beetje teleurstellend, niet wat ik me bij "guns blazin" voorgesteld had.
Dat viel mij ook tegen inderdaad, stelde weinig voor die Deleted Scenes. De multiplayer maps maakte een hoop goed gelukkig.

Gisteren weer Horde geprobeerd kwam ik op Nowhere uit waar je tot level 50 moet halen. Level 1 tot 10, prima gaat goed, level 20 ja eindelijk een goed team, level 23 iemand stopt ermee, ok moet kunnen met z'n vieren, level 25 nog iemand weg, kut, level 27 we gaan met z'n drieën een keer dood, host stopt. Godverrr... Dit moet je gewoon met een prive team doen want je komt er niet doorheen met die gasten die telkens ermee stoppen op public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Arrgh gisteren toch weer Horde gespeeld en ging voor de achievement op Way Station, de laatste die ik nog moet halen op Nowhere na. Goed team en we halen met gemak wave 18... wat denk je... wave 18 compleet, host quit. Niet te geloven :( Nu heb ik in m'n uppie wave 19 moet moeite gehaald maar wave 20 lukt me gewoon niet. Iemand vanavond online om mij te helpen met alleen deze wave 20?? :) Ben het Horde zat aan het worden zo, waarom hebben ze nou niet gewoon een host change ingebouwd zodat de rest lekker verder kan spelen als de host om wat voor reden dan ook stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SiNNeD29 schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:37:
Arrgh gisteren toch weer Horde gespeeld en ging voor de achievement op Way Station, de laatste die ik nog moet halen op Nowhere na. Goed team en we halen met gemak wave 18... wat denk je... wave 18 compleet, host quit. Niet te geloven :( Nu heb ik in m'n uppie wave 19 moet moeite gehaald maar wave 20 lukt me gewoon niet. Iemand vanavond online om mij te helpen met alleen deze wave 20?? :) Ben het Horde zat aan het worden zo, waarom hebben ze nou niet gewoon een host change ingebouwd zodat de rest lekker verder kan spelen als de host om wat voor reden dan ook stopt.
Ik wil vanavond wel helpen. Heb je al in mijn friendslist geloof ik alleen mijn GOW had ik ff uitgeleend :P
Ik moet Nowhere ook nog maar ben pas lvl37 dus die punten ga ik toch niet halen denk ik.

Ben rond 20.30 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
kazuka schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:55:
[...]

Ik wil vanavond wel helpen. Heb je al in mijn friendslist geloof ik alleen mijn GOW had ik ff uitgeleend :P
Ik moet Nowhere ook nog maar ben pas lvl37 dus die punten ga ik toch niet halen denk ik.

Ben rond 20.30 online.
Cool, dat zou echt super zijn. Ik moet alleen wave 20 nog halen maar dat is echt moeilijk met die bloodmouths in je uppie. Ik ben ook rond die tijd online en dan stuur ik je wel een uitnodiging. Tnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik wil je eventueel vanavond ook wel helpen SiNNeD29, mijn gamertag: Bananenspin

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Ik heb je een invite gestuurd Bananenspin, tnx! Tot vanavond dan, ook rond 20:30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Als er nog plek is doe ik ook graag mee. GT = Kikuichimonji87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

SiNNeD29 schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:26:
Ik heb je een invite gestuurd Bananenspin, tnx! Tot vanavond dan, ook rond 20:30?
Helaas ga ik half 9 niet redden moet er nu even vandoor maar ben over een uurtje terug, sorry, hoop je dan alsnog te kunnen helpen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
Bedankt allemaal, JF Apollo heeft me gisteren even geholpen met wave 20 en dat ging prima, we haalden het bij de 2e poging meteen :) Tnx Apollo _/-\o_ Daarna hebben we nog even public gespeeld en dat ging ook goed, eindelijk eens serieuze spelers die niet meteen weggaan. Als jullie vanavond online zijn of andere dagen dan stuur ik wel invites om samen te spelen, dat gaat echt beter dan met alleen maar vreemden. Mocht iemand een speciale map willen spelen om een achievement te halen, je mag mij ook een invite sturen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Mooi zo, ik liep helaas tegen wat vertraging op :(

Had gister ook nog een potje gespeeld, excecution tegen een clan.. bah wat werd mijn team ingemaakt zeg

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ging inderdaad lekker snel gisteren op Way Station ja! Potje daarna op Jacinto ging ook wel vlotjes alleen jammer van wave 20, wilde net een shield voor die zandzakken zetten tegen de Bloodmounts maar was net te laat :+

Ik wil trouwens de Icy Dead People achievement nog wel halen. Das tot wave 50 op een willekeurige snowblind map :) Nowhere zouden we ook nog kunnen doen, haal misschien ooit lvl 50 wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 15:39
Iemand zin om vanavond Horde te gaan doen op normal.
Wordt een beetje gek van elke keer rond lvl15 dat de host er mee kapt.
Wil het liefst door trekken naar lvl50.
Rond 20:00 zal ik wel online springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik ben vanavond denk ik wel zo goed als Online Stien, voeg me maar toe: Bananenspin

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo..

Ik heb problemen met mijn Pc versie van Gears of War...

Ik heb het speel deze week weer eens opgestart en krijg gelijk de foutmelding Runtime error met met iets vaags erbij van visueel c++ ofzo...(kan ook iets anders staan maar was te gefrustreerd om het op te schrijven)

Opnieuw geinstaleerd... windows live geupdate...

Maar het probleem blijft. wie o wie kan mij helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:16:
Hallo..

Ik heb het speel deze week weer eens opgestart en krijg gelijk de foutmelding Runtime error met met iets vaags erbij van visueel c++ ofzo...(kan ook iets anders staan maar was te gefrustreerd om het op te schrijven)
Dus je had even screenshots gemaakt welke je nu gaat posten?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/7130/clip2t.jpg

Hierbij de foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/2103/clip2w.th.jpg

Nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ah, je houdt van firstperson shooters zie ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 09-10-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup maar daar los ik mijn probleem dus niet mee op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:45:
Yup maar daar los ik mijn probleem dus niet mee op :O
Sorry hoor, maar als je hulp verwacht van de mensen hier dan helpen dit soort reacties niet echt superveel ofzo.

Zelf zou ik bijvoorbeeld geen idee hebben van wat je kunt doen, behalve de obvious tip geven om de foutmelding gewoon eens op Google na te trekken. Beetje lief blijven voor elkaar he ;) Lekker tieren doen we op de Locust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan.... maar totzo ver niks met een duidelijke oplossing

Vind het ook een rare storing... en de oplossingen die ik denk te vinden hebben betrekking op andere spellen...

Sorry voor reactie maar ik baal gewoon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Weet je zeker dat je geen gedownloade versie van Gears of War runned? Dat is het eerste wat bij mij op komt als ik 'ModifiedCode' zie... (en je gigantische collectie aan games :P)

[ Voor 13% gewijzigd door apNia op 09-10-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% legaal.... naar de rest ff niet kijken ;) . (En dit is maar een topje van de ijsberg.... :P )

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jongens, wie wil er vanavond horde doen op de map packs? Gewoon doorgaan tot wave 50 zonder te stoppen. Ik zoek een paar goede mensen zodat we niet al bij wave 20 of 30 in de problemen komen.

Mappen: nowhere en een snowblind map (die met een "g" begint is wel fijn; ben ff de naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Je bedoelt Grindyard denk ik. Dat is wel een fijne map om op te spelen, maar haalt het imho niet bij de mogelijkheden van Underhill alwaar je beter kunt verschansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Vrijdag een dagje verlof gepakt....iemand zin om weer es te gaan schieten? Tis voor mij al weer een paar maanden geleden helaas:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
de hele week vanaf vandaag:

Friday, November 6, 9 AM EST, through Monday, November 16, 9 AM EST, Gears of War 2 gamers get a nine-day multiplayer extravaganza. In addition to triple experience throughout the event, players will be able to play in an all-new tactical mode across all multiplayer game types (including Horde). Players can expect two big changes in tactical mode, increased weapon damage and reduced ammo counts, along with a few subtle tweaks such as increasing down-but-not-out health so revives are still possible. Also during the event, Public Horde’s difficulty will be bumped to hardcore, and playlists can include individual game types—meaning you can play exactly what you want, when you want. Prepare for the challenge, and more than ever, remember to take cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Kijk, dat zijn nou eens goede multiplayer events. Daar gaat mijn weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Iemand deze week nog gow 2? Zo ja, voeg me ff toe: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik hou me aanbevolen, heb je toegevoegd. Als er nog een paar man meedoen kunnen we misschien nog wat Horde achievements halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Klinkt als een plan:) Ik heb er nog genoeg open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Zojuist komende vrijdag weer een dagje vrij geregeld...dan kan ik wat schade in gaan halen:)

Verwijderd

Heeft iemand al die nieuw cod (xbox360) gespeeld?
Hoe is de mp vergeleken met die van gears. Meer of minder lag, dc'ers, gamefinding etc. etc.

Gears2 heeft me een beetje ongeintresseerd gemaakt in shooters.
De lag, het lange game zoeken, geen private joinable rooms zorgde ervoor dat je meer zat te wachten op een game of een onmogelijke game speelde tegen een team met host powers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om in het weekend Gears of War 1 te spelen?

Ik zoek iemand die coop met me wil spelen op Insane.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:16:
Hallo..

Opnieuw geinstaleerd... windows live geupdate...

Maar het probleem blijft. wie o wie kan mij helpen :?
Elke keer bij opnieuw installen van Gears 1 moet je ff de patches mee installen van de epic site of van gears maar dat zal je toch wel weten als je Gears af en toe opnieuw installed.
Of 'n nieuwe Visual C library installen. Is een bekend issue op de Gears fora.

Maar leuk dat er nog af en toe Gears 1 op de pc wordt gespeeld. Die speel ik ook liever op de pc dan op de xdoos. Op de pc met muis en keyboard speel ik 't op insane maar op de xdoos red ik dat niet in me eentje.
Kwam Gears 2 ook maar op de pc.
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:25:
Heeft iemand al die nieuw cod (xbox360) gespeeld?
Hoe is de mp vergeleken met die van gears. Meer of minder lag, dc'ers, gamefinding etc. etc.

Gears2 heeft me een beetje ongeintresseerd gemaakt in shooters.
De lag, het lange game zoeken, geen private joinable rooms zorgde ervoor dat je meer zat te wachten op een game of een onmogelijke game speelde tegen een team met host powers.
Gears 2 heeft maar heel weinig lag. De problemen uit het verleden zijn volgens mij ao'n beetje voorbij. Hoewel ik Gears 2 pas sinds een maand online speel. En dan met name Horde. Wat is dat heerlijk bruut.
Cod mw2 heb ik ook op de pc maar vind ik minder dan Gears. Over lag hoor je op de xdoos weinig op de pc des te meer.

Hoe bedoel je Gears2 en ongeintereerd.? In shooters in het algemeen of in Gears2..??
Ik ben minder geinteresseerd in andere shooters door Gears 1 en 2.
Maar gelukkig zijn er nog meer dan genoeg die Gears online spelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:20:
Iemand zin om in het weekend Gears of War 1 te spelen?

Ik zoek iemand die coop met me wil spelen op Insane.
PC of xdoos..?
Ga dit weekeinde horde op Gears 2 doen met een stel om eindelijk t/m wave 50 te gaan. We zijn namelijk, door tijdgebrek, nog niet verder gekomen dan wave 47. En dat is al dik 4 uur hard werken en dat doe je ook niet met random spelers. D'r haakt er altijd wel 1 of meer af en de meesten spelen voor zichzelf. Horde is echt teamwork.
Na dit weekeinde wil ik wat meer multiplayer doen want tot nu toe heb ik alleen horde gedaan. En dan ook eindelijk wat achievements halen. Dat mag ook 'n keer na een jaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, vergeten te vermelden. Xdoos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:02:
[...]

Sorry, vergeten te vermelden. Xdoos :)
Jullie ondertussen wave 50 al gehaald? Ik heb die wel gehaald maar moet deze nog op de map packs. Laat maar weten of er nog hulp gewenst is:)

Icy Dead People
Complete waves 1 through 50 on any Snowblind Map Pack map in Horde (any difficulty)

die dus:)

[ Voor 15% gewijzigd door boomr op 24-11-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:33:
[...]

Jullie ondertussen wave 50 al gehaald? Ik heb die wel gehaald maar moet deze nog op de map packs. Laat maar weten of er nog hulp gewenst is:)

Icy Dead People
Complete waves 1 through 50 on any Snowblind Map Pack map in Horde (any difficulty)

die dus:)
Helaas niet gelukt. 3 pogingen gedaan. De 1e was mijn schuld want ik moest er tussenuit omdat ik vreselijk veel last van lag had en m'n cowboy alle kanten op stuiterde, behalve de kant die ik wilde. Bij een 2e poging vielen er 2 weg omdat bij hun de verbinding op raadselachtige manier wegviel. En bij een 3e poging viel bij een ander de verbinding weg. Nog geen 20 waves gespeeld. Sloeg helemaal nergens op.

Als je gewoon voor de leut speelt heb je nooit ergens last van maar als het ergens om gaat gebeurd er van alles.
Maar ik ben vrijdag of zaterdag van plan een private Horde doen zodat je de map zelf kunt kiezen en eventueel verder kunt gaan waar je bent gestopt. De voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld Day one, river of security omdat die goed te verdedigen zijn. Hoewel ik het verst kwam in Hail (wave 47) met een stel Fransozen en Engelsen in Day One (wave 46)
Pavillion, jacinto en ruins heb ik niet veel vertrouwen in om ver te komen.

Dus...
Wil ook nog een keer co-op maar dan wel van begin tot eind.

iRacing Profiel

Verwijderd

mowa schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:10:
[...]

Dus...
Wil ook nog een keer co-op maar dan wel van begin tot eind.
Ben ik ook van plan en dan het liefst op insane difficulty.

Geef maar een seintje of je gamertag, dan voeg ik je toe aan mijn friendslist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Voeg me maar toe: control1983

Ik wil de volgende achievement nog halen:

Icy Dead People

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Zijn er hier nog mensen die het wel eens op de PC spelen? Ik wil het spel nog twee keer uitspelen op de pc, via live dan. Eén keer voor de co-op achievement en één keer voor de insane achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:34:
Voeg me maar toe: control1983

Ik wil de volgende achievement nog halen:

Icy Dead People
Heb je toegevoegd. :)

Toch maar in het weekend proberen om Icy Dead People te halen.

Zie je wel online verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gears of war op pc uitgespeeld. Nu heb ik sinds 1 week een xbox360 en ik besloot deel 2 maar te gaan spelen want ik heb erg genoten van deel 1 op de pc. Nu heb ik GoW2 voor xbox360 aangeschafd voor 24.50 (gamesshoppen.nl) en het valt niet mee om goed te mikken. Met de pc was dat een stuk eenvoudiger door de muis.

CoD Modern Warfare 2 heeft het beter opgelost door ongeveer te mikken en dan met een bepaald knop richt hij automatisch precies op het hoofd. Dit mist GoW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ja, maar met een beetje uitdaging is toch niets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Morgen heb ik wel tijd om horde te doen.

Vanmorgen/vanmiddag was erg frustrerend, ik was met 2 andere gasten horde aan het doen in de map River, hebben we net wave 40 gehaald, krijg ik ineens last van dikke lag en werd automatisch gekicked (niet door host iig..) , en ben toen maar gaan eten (was ook al net 12 uur geweest), van te voren die lui toegevoegd in m'n friend list, en wat blijkt, zijn ze rond 1 uur bezig in wave 50 :(

edit:
Gamertag vergeten 8)7
xPhantomNL

[ Voor 5% gewijzigd door xPhantom op 12-12-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:40:
Ja, maar met een beetje uitdaging is toch niets mis?
Mjah, heb het niet opgegeven of zo. Ben nu bij het stuk waar mijn collega met tattoo op zijn gezicht is doorgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
[...]

Heb je toegevoegd. :)

Toch maar in het weekend proberen om Icy Dead People te halen.

Zie je wel online verschijnen.
control1983 helaas niet gezien en garciacalvo moest helaas weg en er waren te weinig die de map packs hebben in mijn list. Met z'n 2en bleven we over en in blooddrive kwamen we ternauwernood nog tot wave 30. Is gewoon niet te doen.
Misschien een andere keer.
xPhantom schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:47:
Morgen heb ik wel tijd om horde te doen.

Vanmorgen/vanmiddag was erg frustrerend, ik was met 2 andere gasten horde aan het doen in de map River, hebben we net wave 40 gehaald, krijg ik ineens last van dikke lag en werd automatisch gekicked (niet door host iig..) , en ben toen maar gaan eten (was ook al net 12 uur geweest), van te voren die lui toegevoegd in m'n friend list, en wat blijkt, zijn ze rond 1 uur bezig in wave 50 :(

edit:
Gamertag vergeten 8)7
xPhantomNL
Gisteravond had ik idd ook eindelijk een goed team bij elkaar kreeg ook vreselijke lag en moest kappen in wave 37.

Ga je dadelijk ff toevoegen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
sorry jongens, kom er net achter dat ik 3x geinvite ben, raar dat ik totaal niets heb gemerkt van een invite...?
was wel al horde aan het doen met een paar andere, maar daar kwamen we niet verder dan wave 20 (lol'd) omdat iedereen zich ging verspreiden :(, en daar zit je dan alleen, in een huisje in River, te snipen, tot je voetstappen voelt aan je controller en er opeens een mauler achter je staat...
en anders jatten je teamleden wel je planted mauler shield ...

naja, volgende week vrijdag krijg ik vakantie, misschien dat we dan nog iets kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb je in ieder geval 2x geinvite...
Maar goed...het was vandaag sowieso geen goede Gears dag. Had vooral vanavond veel last van lag. Ben nog nooit zoveel gechainsawd...!! LOL..

In horde kan je alleen maar verder komen met een goed team dat regelmatig samen speelt en wat goede afspraken met elkaar maakt: wie de schilden pakt, wie sniped, wie de grote wapens pakt....etc...
Ik wil ook te snel denk ik...ik speel pas ongeveer een maand online en je moet denk ik eerst mensen leren kennen en vaker samen spelen etc.
Erg verslavend...!!

Dit was dit jaar zo'n beetje het laatste weekeinde dat ik horde heb kunnen spelen. De rest van dit jaar heb ik afspraken. Wordt voor mij pas weer vanaf januari. Door de weeks speel ik wel 's overdag als ik vrij ben, 1 of 2 avonden en nooit langer dan 2 uurtjes hoewel ik soms de tijd wel 's vergeet en tot 02:00 door ga.

Ik zal maar zeggen: Wat in het vat zit........

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gasten, sorry dat ik er afgelopen weekend niet was. had ook al gemaild dat er wat tussen was gekomen.

Ik wil deze week nog wel een avondje vrij regelen om ff te kunnen gamen maar ik moet ff loeren wanneer me vriendin dan niet thuis is want dan mag ik niet de hele tijd de tv claimen:)

volgende week en de week daarna heb ik vanaktie...dan kunnen we wat mij betreft zoiezo flink knallen en zal ik vaak online te zien zijn!

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanaf volgende week ook twee weken vakantie. Uitgewezen mogelijkheid om de achievements te halen.

We zien elkaar wel online!
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste