https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Waarschijnlijk bij multiplayer options of iets dergelijks. Ben wel benieuwd
Mejor así
Je moet de playlist "player's choice" joinen, dan heb je big heads en pitched voices.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Zijn de dedicated servers down? Heb echt onwijze lag....
Hmzz. Nu valt het weer mee, wellicht een kleine hickup...
Tis echt wel laggie....
Al 3 keer een disconnect gehad en ik glitch over het veld
Tis echt wel laggie....
[ Voor 63% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2011 22:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
weet iemand nou al hoe je in Godsnaam die friend token krijgt? word er gestoord van.. wil samen spelen met iemand, vanaf 8 mei zou dat kunnen... krijg maar niks van een bericht op Xbox Live oid
Servers zijn/waren inderdaad down:uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:59:
Zijn de dedicated servers down? Heb echt onwijze lag....
Tis echt wel laggie....Al 3 keer een disconnect gehad en ik glitch over het veld
"Hey all, if you didn't see my earlier Tweet, the dedicated servers are down but we're working on it! #Gears3Beta"
http://twitter.com/#!/GearsViking/status/68059197094371328
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hallo,
Ik heb de all fronts mappack gekocht voor 800 ms points.
Maar nu wil ga ik online en kies ranked matches.
Vervolgens komen de nieuwe maps nooit voorbij.
Ik zie wel de optie Execution - Warzone on mappacks staan maar daar vindt het systeem nooit genoeg mensen voor.
Als ik op de normale manier een match wil zoeken gaat het veel sneller en ben ik zo in een multiplayer potje.
Waarom heeft epic niet gewoon net zoals bij cod dat de maps na een tijdje in de gewone map roulatie worden toegevoegd?
Alvast bedankt
Ik heb de all fronts mappack gekocht voor 800 ms points.
Maar nu wil ga ik online en kies ranked matches.
Vervolgens komen de nieuwe maps nooit voorbij.
Ik zie wel de optie Execution - Warzone on mappacks staan maar daar vindt het systeem nooit genoeg mensen voor.
Als ik op de normale manier een match wil zoeken gaat het veel sneller en ben ik zo in een multiplayer potje.
Waarom heeft epic niet gewoon net zoals bij cod dat de maps na een tijdje in de gewone map roulatie worden toegevoegd?
Alvast bedankt
Voor iedereen die nog niet op de hoogte is. er is nu weer een XP event gaande. Ik probeer vanavond na een feestje nog even online te komen en morgen zo'n beetje de hele dag. Details:
It that time of year again... Comic-Con! BOOM, So for the comic book fans there is obviously going to be plenty of comics, but there will also be game announcements! Its a beautiful time of the year. But don't forget... It also more than likely means... ANOTHER GEARS EVENT!!!! WOOOOOO!!!!
Event Details -
20x XP
Horde Enemies with mixed up guns
21 July 2011 - 25 July 2011. (Starting at 9am EST)
It that time of year again... Comic-Con! BOOM, So for the comic book fans there is obviously going to be plenty of comics, but there will also be game announcements! Its a beautiful time of the year. But don't forget... It also more than likely means... ANOTHER GEARS EVENT!!!! WOOOOOO!!!!
Event Details -
20x XP
Horde Enemies with mixed up guns
21 July 2011 - 25 July 2011. (Starting at 9am EST)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983