Heeft iemand hier al z'n bol.com code gekregen trouwens?
Als je de reacties gelezen had, kon je het volgende lezen:apNia schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:19:
Heeft iemand hier al z'n bol.com code gekregen trouwens?
Voor de mensen die wachten op een beta-code. Niet doen: Die komt pas 25 november.
Voor de mensen die wachten op een bericht. Niet doen: Er komt geen bericht, want als bekend wordt dat de codes uitverkocht zijn dan ontvangt bol.com geen orders meer hieromtrent.
Voor mensen die wachten op een wijziging hier op de site over de voorraad van de codes. Wacht tot je een ons weegt. Dat wordt er pas afgehaald op de dag waarop de codes worden toegezonden.
Leuke actie van bol.com! Niks van te zeggen, maar wanneer je denkt dat er transparantie zal komen met betrekking tot de codes, dan ben je naïef. Zinnen als zolang de voorraad strekt verraden al dat het bericht niet verwijderd zal worden.
Gamertag for Xbox: R0SSI
25 november? wat de fuck?
het spel komt uit in september...
Producten uitverkocht
Mejor así
Ik denk dat die kerel april bedoeltapNia schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:30:
25 november? wat de fuck?
Zover ik kan zien kun je nog wel een paar dingen aanschaffen om de code te krijgen.Garcia10 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:43:
[...]
Producten uitverkochtWas te verwachten natuurlijk
[ Voor 34% gewijzigd door R0SSI op 21-04-2011 14:49 ]
Sinds gisteren is ook Trenches ranked en public te spelen.
Vandaag zijn de dedicated servers offline voor onderhoud/optimalisatie,etc.
Gisteren draaiden ze vrijwel continu en vrijwel overal ter wereld.
Hopelijk functioneren de servers in de laatste week optimaal. Dan is elk (beta) speltype geoptimaliseerd.
Er is op 't Epic forum al veel te doen over de double barrel sawed-off shotgun.
Men vind het een noob wapen en vind dat het een power wapen moet worden en regelmatig ergens moet spawnen.
Tijdens matchmaking kan je namelijk voor je uitrusting kiezen voor de gnasher en de dbs. (En natuurlijk voor de Lancer,retro en hammerburst)
De dbs heeft enorme power en je kan er 2 gasten tegelijkertijd mee killen.
Voorwaarde is dat je op melee afstand staat. Als je verder staat heeft je tegenstander niet eens jeuk. Je moet dus dichtbij komen en ook nog eens goed mikken.
Mijn idee is dat je met je gnasher meer voordelen hebt. De dbs reload erg traag. Je kunt maar 1x schieten. Als je mist moet je maken dat je wegkomt. Een gast met een gnasher maakt anders gehakt van je. De gnasher heeft het voordeel dat de range iets groter is, kan 6x schieten en de reload is sneller.
Als je met je gnasher gedood wordt door een dbs beweeg je niet snel genoeg..!!
Voor beide wapens zijn (eindelijk) skills nodig..!!
Zelf speel ik onderhand wel met de dbs, heb er dik 200 kills mee gemaakt.
Het is thrilling wanneer je dan als laatste overblijft tegen 5 gasten die op je jagen.
Mijn standaard uitrusting is retro en dbs.
De retro eigenlijk alleen voor die 100 kills die ik er mee moet maken om de gouwe in de retail te unlocken.
XP/rank en kills,etc worden niet meegenomen naar de retail. Alleen unlockables.
3 tips voor degenen die volgende week beginnen;
-Start niet meteen met de dbs en retro in je standaard uitrusting.
-Leer eerst omgaan met het bewegen. De eerste potjes voelt 't alsof je als een buldozer rondloopt.
-Geniet...!!! en kijk af en toe om je heen naar alle schitterende details en luister naar alle fraaie geluiden en kreten/opmerkingen van de personages (surround setje is een pre)
Vandaag zijn de dedicated servers offline voor onderhoud/optimalisatie,etc.
Gisteren draaiden ze vrijwel continu en vrijwel overal ter wereld.
Hopelijk functioneren de servers in de laatste week optimaal. Dan is elk (beta) speltype geoptimaliseerd.
Er is op 't Epic forum al veel te doen over de double barrel sawed-off shotgun.
Men vind het een noob wapen en vind dat het een power wapen moet worden en regelmatig ergens moet spawnen.
Tijdens matchmaking kan je namelijk voor je uitrusting kiezen voor de gnasher en de dbs. (En natuurlijk voor de Lancer,retro en hammerburst)
De dbs heeft enorme power en je kan er 2 gasten tegelijkertijd mee killen.
Voorwaarde is dat je op melee afstand staat. Als je verder staat heeft je tegenstander niet eens jeuk. Je moet dus dichtbij komen en ook nog eens goed mikken.
Mijn idee is dat je met je gnasher meer voordelen hebt. De dbs reload erg traag. Je kunt maar 1x schieten. Als je mist moet je maken dat je wegkomt. Een gast met een gnasher maakt anders gehakt van je. De gnasher heeft het voordeel dat de range iets groter is, kan 6x schieten en de reload is sneller.
Als je met je gnasher gedood wordt door een dbs beweeg je niet snel genoeg..!!
Voor beide wapens zijn (eindelijk) skills nodig..!!
Zelf speel ik onderhand wel met de dbs, heb er dik 200 kills mee gemaakt.
Het is thrilling wanneer je dan als laatste overblijft tegen 5 gasten die op je jagen.
Mijn standaard uitrusting is retro en dbs.
De retro eigenlijk alleen voor die 100 kills die ik er mee moet maken om de gouwe in de retail te unlocken.
-Leer eerst omgaan met het bewegen. De eerste potjes voelt 't alsof je als een buldozer rondloopt.
-Geniet...!!! en kijk af en toe om je heen naar alle schitterende details en luister naar alle fraaie geluiden en kreten/opmerkingen van de personages (surround setje is een pre)
[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 22-04-2011 14:44 ]
bol.com betakey net binnen! mocht je 'm niet binnen hebben zegt dat niks hoor.. grote mailings kunnen altijd verspreid gaan over een paar dagen.. vergeet tevens je spam-folder niet te checken, just in case!
Mowa....wat lees ik nu:
Weet je dit heel zeker? Das wel balen. Moet zeggen dak me tot op heden nog KOSTELIJK vermaak met de Beta. Ik zit wel zwaar te wachten op nieuwe speltypen. Maar dit bevalt me tot op heden nog ERG goed.
Weet je dit heel zeker? Das wel balen. Moet zeggen dak me tot op heden nog KOSTELIJK vermaak met de Beta. Ik zit wel zwaar te wachten op nieuwe speltypen. Maar dit bevalt me tot op heden nog ERG goed.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik zou het zeeeeer vreemd vinden als ze dat wél deden. Zou niet helemaal eerlijk zijn die beta niet konden/wilden spelen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
lj_tree schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:22:
Mowa....wat lees ik nu:
Bron:forums.epicgames.comQ: Does Beta XP carry over to the full version of Gears of War 3?
A: Beta XP does not carry over but the Beta medal and title, as well as Flaming weapons, Thrashball Cole, and the Gold-Plated Retro lancer do carry over if you unlock them during the Beta period.
Ik kan hier nog 20 aan toevoegen maar dat heb ik bewust niet gedaan en zouden denk ik spoilers zijn.mowa schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:37:
Ik ga er van uit dat de verbeterde matchmaking de hogere levels filtert van diegenen die maandag starten.
Ik heb alles ook zelf moeten ontdekken en dat is wel zo leuk.
Er starten echter momenteel nog steeds mensen. Mogelijk usb-bitches. Dat zijn, helaas voor hun, natuurlijk schietschijven.
O ja, op Trenches ligt de One shot..!! nough said...
Ontdek en voel die zelf maar.
Enige wat ik nog over Trenches wil zeggen, behalve dat die wreed is, is het hoorn geschal in het begin en als aankondiging voor de zandstorm.
Doet die niet denken aan de hoorn van Gondor..??
Zeer waarschijnlijk start de beta morgen rond 11:00.
Helaas ben ik er vandaag en morgen niet bij vanwege (sociale) paas-verplichtingen.
Net nog 'n paar potjes ranked en public gedaan met ded servers off-line.
Op Thrashball wordt ik op een gegeven moment bovenaan helemaal van de andere kant door een shotgun met 2 shots gedownd en door de 3e gekilled, er werd door dekking en muren geschoten. Komt 'n gast de trap op gelopen die ik met de retro beschiet, gast schiet me, rustig boven gekomen gewoon dood. Etc,etc...
Dus quitten.
Helaas ben ik er vandaag en morgen niet bij vanwege (sociale) paas-verplichtingen.
Net nog 'n paar potjes ranked en public gedaan met ded servers off-line.
Op Thrashball wordt ik op een gegeven moment bovenaan helemaal van de andere kant door een shotgun met 2 shots gedownd en door de 3e gekilled, er werd door dekking en muren geschoten. Komt 'n gast de trap op gelopen die ik met de retro beschiet, gast schiet me, rustig boven gekomen gewoon dood. Etc,etc...
Dus quitten.
11:00 zou nice zijn, heb je evt. een bron?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
De Gears Beta voor mensen met Bulletstorm begon om 11:00, ik denk dat het daaruit afgeleid is. Uit officiële bron heb ik zelf nog geen tijd vernomen.
Helaas weet ik zelf ook niet of ik morgen al kan beginnen, heb ook van die vervelende sociale verplichtingen!
Helaas weet ik zelf ook niet of ik morgen al kan beginnen, heb ook van die vervelende sociale verplichtingen!
11:00 inderdaad, stond een paar uur terug op de twitter van @GearsViking.
Jeej. nog maar 2.5 uur dus!! en dan gaat het losRynji schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:11:
11:00 inderdaad, stond een paar uur terug op de twitter van @GearsViking.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En, hoe bevalt ie jungs?
Ik kan hem nog niet downloaden
ach ik moet nog wachten tot morgen
Clear je system cache, bij memory options en dan op je hardeschijf (dus niet erheen gaan, alleen je cursor op HD houden) en dan 'Y' voor Device Options. Na het clearen van je cache start je GoW3Beta op en update hij.
thank youRynji schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:49:
Clear je system cache, bij memory options en dan op je hardeschijf (dus niet erheen gaan, alleen je cursor op HD houden) en dan 'Y' voor Device Options. Na het clearen van je cache start je GoW3Beta op en update hij.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2011 11:51 ]
Hele middag beta zitten spelen.
Verbinding -> Prima. Dedicated servers lijken hun werk prima te doen.
Speelt prima, snelheid is op orde, en de maps zijn prima. Op Trenches na imho, vreselijke map.
Enige echte minpunt waarvan in van harte hoop dat ze het gaan fixen: de sawed off shotgun. Dat gaat helemaal nergens over. De normale shotgun is ook gewoon een one-shot one-kill wapen, waarom moet er dan in godsnaam nog 1 bij?
De enige reden die ik kan bedenken is omdat iedereen zo hard riep dat de shotgun in deel 1 zo briljant was (waar ie imho ook al way overpowered was). Denk dat 30/40% van alle kills in een potje met dat ding gemaakt word. Veel te veel imho. Maar goed, de kans dat ie hier bijval in krijg lijkt me nihil.
Verbinding -> Prima. Dedicated servers lijken hun werk prima te doen.
Speelt prima, snelheid is op orde, en de maps zijn prima. Op Trenches na imho, vreselijke map.
Enige echte minpunt waarvan in van harte hoop dat ze het gaan fixen: de sawed off shotgun. Dat gaat helemaal nergens over. De normale shotgun is ook gewoon een one-shot one-kill wapen, waarom moet er dan in godsnaam nog 1 bij?
De enige reden die ik kan bedenken is omdat iedereen zo hard riep dat de shotgun in deel 1 zo briljant was (waar ie imho ook al way overpowered was). Denk dat 30/40% van alle kills in een potje met dat ding gemaakt word. Veel te veel imho. Maar goed, de kans dat ie hier bijval in krijg lijkt me nihil.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Samen met BM hele middag TDM op public zitten spelen. Bevalt me tot nu toe uitstekend. Lekkere flow zit er in het spel, mede dankzij het respawn systeem. De matches zijn lekker snel voorbij en zijn net zo snel weer begonnen. Tot op heden nog geen enkele death gehad waarvan ik dacht, nahhhhh hoe krijg je dat voor mekaar, dus dat is prima 
Van de vier maps vind ik trenches ook de minste, met name door de locatie van de One Shot en de Mortar Launcher.
Wat betreft de wapens, ik was begonnen met de retro launcher en de gnasher, maar ik dacht echt van wtf... moet ik hier uiteindelijk tig kills mee maken voor die unlockable
Dus toen geswitcht naar de lancer en de hammerburst. Maar na een tijdje had ik hem weer geselecteerd en heb hem nu redelijk onder de knie. Over de sawed off ben ik zelf ook wel tevreden. Heb daar nog de meeste kills mee gemaakt... Ik was in GoW1 ook een liefhebber van de shotgun.
Hij is wel wat overpowered, maar gezien het in mijn speelstijl past heb ik er geen problemen mee. Ik snap wel dat als iemand een 'long-range speelstijl' heeft de 2 shotguns teveel van het goede vindt. Echter door de toevoeging van de sawed off zal ik de gnasher eigenlijk niet meer zo snel selecteren. De Retro is dermate sterk (en op korte afstand ook redelijk accuraat
) dat je die ook als de 'vervanger' van de gnasher kunt zien.
Van de vier maps vind ik trenches ook de minste, met name door de locatie van de One Shot en de Mortar Launcher.
Wat betreft de wapens, ik was begonnen met de retro launcher en de gnasher, maar ik dacht echt van wtf... moet ik hier uiteindelijk tig kills mee maken voor die unlockable
Bol.com key ook paar dagen terug gehad
. Gisteren avond GOW 3 beta gestart en hij haalde gelijk de game data binnen. Daarna paar potjes gespeeld en ik moet zeggen ik vind het wel erg vet. Eerst was het erg wennen aan het lopen en schieten maar de laatste potjes gingen al redelijk. Wordt me eerste shooter op de Xbox die ik langer dan een half uur ga spelen
.
Nou jammer genoeg werkten me codes niet
was eigenlijk ook wel te verwachten
weet iemand misschien of je nog steeds het spel kunt pre-ordenen bij bol.com en een code kunt bemachtigen?
weet iemand misschien of je nog steeds het spel kunt pre-ordenen bij bol.com en een code kunt bemachtigen?
Stuur mij even een DM, ik heb een aantal codes liggen.Andyk125 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:02:
Nou jammer genoeg werkten me codes nietwas eigenlijk ook wel te verwachten
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door LabsTipJr op 26-04-2011 17:30 ]
Heey Labs,
Je hebt een DM
Zou geweldig zijn als je nog een key voor me hebt!
Je hebt een DM
Zou geweldig zijn als je nog een key voor me hebt!
GoW3 is fokking vet! Het voelt tbh gewoon als Gears 2 aan, maar dan goed 
Alsof ik een nieuwe mappack heb gekocht en lag verdwenen is, kort gezegd
Alsof ik een nieuwe mappack heb gekocht en lag verdwenen is, kort gezegd
Op Trenches moet je met een goed team spelen en niet met 2 of 3 man en de rest randoms. (sowieso met TDM)uchiha tijntje schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:17:
De Mortar is zo'n beetje het centrum waar vrijwel alle gevechten plaatsvinden.
Als je die en de One Shot weet te bezetten beheers je de hele map.
Dat maakt Trenches in mijn ogen zo'n vette map.
Gisteren konden de Ded. Servers de toeloop op een gegeven moment niet meer aan. Op zijn minst opmerkelijk. Laat op de avond toen ik een paar potjes speelde waren ze off-line.
Vandaag waren ze weer online.
Wat is KOTH een schietfestijn..!!
Vandaag ff 2 potjes public gedaan. En dan schiet je zo 39-6 en 50-8. MET de gnasher, wat bij KOTH denk ik een beter wapen is dan de DBS.
Gisterenmiddag nog even bezig geweest. Mijn favo map is nu toch echt Old Town. Wat een geweldig plekje om los te gaan:) Ik wil vanavond ook nog even bezig gaan maar da ligt er een beetje aan hoe de vrouw erover denkt:)
Mowa, ziek je vanavond nog online denk je?
Mowa, ziek je vanavond nog online denk je?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Dankzij Labs gisteren eindelijk de mogelijkheid gehad om de beta te spelen
Thx man!
Geweldig spel
alleen het rennen is nog steeds triest, het lijkt wel of je aan de drugs zit
het bewegen van het scherm mag wel iets minder wat mij betreft!
Waar ik me wel aan erger is dat je zoals bij de map Trenches niet van objecten af kunt springen, dit voelt heel houterig aan doet absoluut onder aan het rest van het spel! Hoop dat in de retail versie wel een mogelijkheid is om van bepaalde objecten af te springen.
Daarnaast ben je jammer genoeg heel afhankelijk van je team, krijg je geen bakup dan kun je het tegen 2 enemies bijna wel schudden.. Heb je een slim en goed team, aan beide kanten dan is het echt super om te spelen!
vanavond nog even weer paar uurtjes spenderen
Geweldig spel
Waar ik me wel aan erger is dat je zoals bij de map Trenches niet van objecten af kunt springen, dit voelt heel houterig aan doet absoluut onder aan het rest van het spel! Hoop dat in de retail versie wel een mogelijkheid is om van bepaalde objecten af te springen.
Daarnaast ben je jammer genoeg heel afhankelijk van je team, krijg je geen bakup dan kun je het tegen 2 enemies bijna wel schudden.. Heb je een slim en goed team, aan beide kanten dan is het echt super om te spelen!
Iemand nog een code over voor mn broertje? Hij is een redelijk fantieke GOW2 speler (NL Bacciballum).
Helaas waren alle 800 punten codes al uitverkocht.
Ontopic: Het is nu de lag (or the lack of it) die vooral het grote verschil maakt in GOW3?
Helaas waren alle 800 punten codes al uitverkocht.
Ontopic: Het is nu de lag (or the lack of it) die vooral het grote verschil maakt in GOW3?
Floccinoccinihilipilification
Ik wil graag met wat nederlanders spelen. Teamwork maakt echt het verschil in dit spel. Ik zie geen gamertags staan in jullie ondertitels enzo, dus als jullie me even willen toevoegen....: VAS taijyn
Verder gisteren nog even drie potjes KOTH gespeeld. Erg leuk en chaotisch, maar ook zo frustrerend als je enkel teamies in je ploeg hebt die alleen maar aan kills denken in plaats van aan captures en breaks... Ga dan TDM doen ofzo
. We waren op trenches bezig. De cirkel zat bij de mortar, echter drie van mijn teamleden zaten bij de one shot te wachten totdat ie respawnde ofzo
Echt ongelooflijk
Ik en andere teamie probeerden van alles, maarja, 2 tegen 5... je haalt af en toe wel een break en een capture, maar dat hou je niet lang vol
Verder gisteren nog even drie potjes KOTH gespeeld. Erg leuk en chaotisch, maar ook zo frustrerend als je enkel teamies in je ploeg hebt die alleen maar aan kills denken in plaats van aan captures en breaks... Ga dan TDM doen ofzo

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2011 10:20 ]
Gisteravond ook aan de slag gegaan. GoW1 heb ik aardig wat gespeeld, GoW2 heb ik de mp een beetje links laten liggen.
Maar wat was dit even wennen. Soms lijkt het wel alsof je iemand echt abnormaal vaak moet raken voordat deze uberhaupt down gaat. Vooral met de shotgun, soms schiet ik iemand 3-4x en toch kan hij op mij doorrennen en mij doormidden zagen. Ik zal wel iets fout doen, kan me niet zo goed meer herinneren hoe dit bij GoW1 ging.
Het is soms ook best chaotisch, het kost je enige moeite om iemand neer te krijgen. Maar vaak zit er dan ineens een enemy in je rug en kan je de eerder gedownde enemy niet eens afmaken. Wat mij bij het volgende punt brengt. Het 'rescuen' van een gedownde teammate gaat echt belachelijk makkelijk, Een druk op de knop en hij staat weer.....geen delay, geen low health....gelijk ready for combat.
Vanavond ga ik weer een poging wagen, ik denk dat ik nog te weinig ervaring heb en de mechanis beter moet door krijgen. Het ziet er verder heel tof uit. Vooral op het moment dat er geen respawns meer zijn aan beide kanten, komt de ware kracht van de game echt naar boven.
Maar wat was dit even wennen. Soms lijkt het wel alsof je iemand echt abnormaal vaak moet raken voordat deze uberhaupt down gaat. Vooral met de shotgun, soms schiet ik iemand 3-4x en toch kan hij op mij doorrennen en mij doormidden zagen. Ik zal wel iets fout doen, kan me niet zo goed meer herinneren hoe dit bij GoW1 ging.
Het is soms ook best chaotisch, het kost je enige moeite om iemand neer te krijgen. Maar vaak zit er dan ineens een enemy in je rug en kan je de eerder gedownde enemy niet eens afmaken. Wat mij bij het volgende punt brengt. Het 'rescuen' van een gedownde teammate gaat echt belachelijk makkelijk, Een druk op de knop en hij staat weer.....geen delay, geen low health....gelijk ready for combat.
Vanavond ga ik weer een poging wagen, ik denk dat ik nog te weinig ervaring heb en de mechanis beter moet door krijgen. Het ziet er verder heel tof uit. Vooral op het moment dat er geen respawns meer zijn aan beide kanten, komt de ware kracht van de game echt naar boven.
Ben t met tijntje eens...mijn gamertag: control1983
Ben ik online, voeg me toe in een party en gas erop;)
Ik moet ook nog wat rommel halen voor gears of war 2 dus als iemand na de beta zin heb om daar mee te doen ben ik van de party...moet nog 23 level voor me veteran gear, nog 70.000 kills voor me 2.0 en ik moet nog 2 wingman achievements halen...moet natuurlijk niks maar lijkt me toch wel leuk om dat binnen te hebben voor de release van deeltje 3.
Nogmaals: control1983
Ik moet ook nog wat rommel halen voor gears of war 2 dus als iemand na de beta zin heb om daar mee te doen ben ik van de party...moet nog 23 level voor me veteran gear, nog 70.000 kills voor me 2.0 en ik moet nog 2 wingman achievements halen...moet natuurlijk niks maar lijkt me toch wel leuk om dat binnen te hebben voor de release van deeltje 3.
GoW3 is echt weer super, weer heerlijk raggen! uchiha tijntje en lj_tree, ik voeg jullie even toe aan mijn friendslist hoor, mijn gamertag is trouwens: TLD I R0SSI I (de I is een hoofdletter i en de 0 een nul).
Maar ik kan me er kapot aan ergeren wanneer mensen alleen bezig gaan, je bent dan kansloos verloren...
Maar ik kan me er kapot aan ergeren wanneer mensen alleen bezig gaan, je bent dan kansloos verloren...
Dan gaat nog de nodige uurtjes kosten Control! Met die wingman achievement wil ik je wel een keer helpen... Na de Gears 3 Beta uiteraard!lj_tree schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:37:
Ben t met tijntje eens...mijn gamertag: control1983
Wordt het niet eens tijd voor een GoW3 topic?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Op zich wel, wie voelt zich aangesproken?ElBarto schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:10:
Maar het speelt weer heerlijk, gisteren met uchiha tijntje gespeeld; ging echt lekker, of niet madam
Ik wacht alleen nog op een berichtje van LabsTipJr, zodat een maat van mij ook mee kan doen. Hij heeft een MS Points kaart gekocht, maar hij kan pas de code krijgen na 2 weken van bezichtiging
Ik heb vandaag ongeveer een half uurtje gespeeld met dank aan LabsTipJr van wie ik een code heb ontvangen.
Ik weet niet of de dedicated servers online waren maar het speelde echt lekker. Wat een snelheid! Waar ik wel aan moet wennen is het oppikken van extra ammo/grenades/etc.
Ik heb trouwens Tijntje en Burning Metal toegevoegd aan mijn friendslist. Hopelijk zijn we morgen in de gelegenheid om even samen te knallen. Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen en samen willen spelen? Mijn GT is RESTELEIRO
Ik heb trouwens Tijntje en Burning Metal toegevoegd aan mijn friendslist. Hopelijk zijn we morgen in de gelegenheid om even samen te knallen. Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen en samen willen spelen? Mijn GT is RESTELEIRO
Mejor así
Ik hoop vanaf vanmiddag weer te kunnen gaan gamen.
Is King of the Hill eigenlijk al speelbaar? Maandag kon ik daar geen match vinden, en wil het eigenlijk toch wel eens proberen
Is King of the Hill eigenlijk al speelbaar? Maandag kon ik daar geen match vinden, en wil het eigenlijk toch wel eens proberen
Xbox
Die is er al een jaar.ElBarto schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:10:
Alleen wat kansloos als ie niet wordt opgepimpt en als er niet wordt gepost.
Als je geen match kunt vinden moet je de game ff opnieuw opstarten dan zoekt ie nieuwe "playlists" en wordt ie geupdate.BM schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 07:58:
Morgen start Capture the Leader

bron:Rod Fergusson
Cliff loves when I announce stuff he doesn't know about yet...Hey! We're turning on Capture the Leader tomorrow! Great #gears3Beta weekend!
Morgen even samen knallen dan mowa?

Mejor así
Ik speel dagelijks Gears 3 bèta, mijn gamertag is: Rhynji.
Voeg me gerust toe voor een pot knallen! (Meld wel even dat je van GoT bent).
Voeg me gerust toe voor een pot knallen! (Meld wel even dat je van GoT bent).
Volgens mij ben ik de enige maar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik GEARS 3 leuker vind als deeltje 2. Misschien komt het ook doordat je nu steeds dezelfde levels moet spelen en ik steeds `alleen`gespeeld heb en niet met bekenden in een party.
Mis toch een beetje de levels als Jacinto en Blooddrive. Ben benieuwd naar de levels die nog niet te spelen zijn.
Mis toch een beetje de levels als Jacinto en Blooddrive. Ben benieuwd naar de levels die nog niet te spelen zijn.
Het is vooral veel leuker wanneer je met z'n tweeën of meer als team speelt. Dit bevorderd echt het plezier met 1000%!Pino_Helmond schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:04:
Volgens mij ben ik de enige maar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik GEARS 3 leuker vind als deeltje 2. Misschien komt het ook doordat je nu steeds dezelfde levels moet spelen en ik steeds `alleen`gespeeld heb en niet met bekenden in een party.
Enige negatieve wat ik tot nu toe ervaar is de wisseling in spawnplekken en de spawnplekken in het algemeen. Het is erg frusterend als je lekker aan het spelen bent en je bent de map een beetje aan het rondlopen en ineens krijg je een dubbel loops shotgun in je rug omdat ze net gespawnt zijn terwijl dat totaal niet logisch is omdat jouw team daar loopt.
Daar word ik dus ook helemaal gek van, staat er ineens eentje van de tegenpartij voor je neus. Sheesh!
Hoop overigens dat er Blood Drive van Gears 2 terugkomt in Gears 3
Komen de klassieke Warzone/Execution niet meer terug? Vond die een stuk leuker dan Team Deathmatch.
Hoop overigens dat er Blood Drive van Gears 2 terugkomt in Gears 3
Komen de klassieke Warzone/Execution niet meer terug? Vond die een stuk leuker dan Team Deathmatch.
Ik kijk er naar uit

En heb je alweer 'n andere Tag..?? Heb ik die wel in me lijst..??
Helaas kon ik met vandaag er bij, vanwege verplichtingen, 3 dagen niet spelen.
Maar morgen en zondag ga ik beslist allerlei gasten aan me gouwe retro spiezen..
Ik heb behalve de flaming gnasher alle unlockables want ook al ruim 20 potjes KOTH gedaan.
KOTH is intens...sommige potjes duren ruim 'n half uur.
Ik vond vanaf de 1e dag Gears 3 beta al leuker dan Gears 2..!!Pino_Helmond schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:04:
Ondanks dat er momenteel "maar" 4 maps zijn en 2 spelmodi. 't is 'n beta. Wat verwacht je..??
De beta is toch al behoorlijk uitgebreid met alle unlockables etc. Wat dacht je van ale eye-candy..?? Wat 'n details..!!
TDM vind ik zelfs leuker dan Guardian.
Ik verwacht dat CTL potjes tot ruim 'n uur (kunnen) worden gerekt en dat 't net als in guardian alleen maar om 't maken van kills gaat. waar ik overigens niet vies van ben

Denk maar aan Thrashball. Daar kan 'n team 't gemakkelijk 'n half uur uithouden bij de granaat spawn..!! En bovenaan op de overloop ook..!!
Gears 2 zou met Ded.Servers het perfekte spel zijn maar Gears 3 is nu al zoveel mooier.
Voor mij is Checkout voorlopig de nieuwe blooddrive. Hoewel Jacinto en Pavillion mijn fav maps zijn. Daarna komen Security en Blooddrive.
Gears 2 maps komen niet terug....hoewel er in footage een flits te zien is van Gridlock.
Ik moet toegeven dat ik wel heel benieuwd ben naar maps,zoals Gridlock, die vanaf Gears1 zijn geevolueerd.
Daar is het gears forum ook veel over te doen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:02:
Enige negatieve wat ik tot nu toe ervaar is de wisseling in spawnplekken en de spawnplekken in het algemeen. Het is erg frusterend als je lekker aan het spelen bent en je bent de map een beetje aan het rondlopen en ineens krijg je een dubbel loops shotgun in je rug omdat ze net gespawnt zijn terwijl dat totaal niet logisch is omdat jouw team daar loopt.
Onlogisch vind ik die spwans niet. Het zorgt mede voor de enorme vaart in 't spel bij TDM.
Bij KOTH maakt ik het bij de one-shot meerdere keren mee dat je tegenstander ineens bij jouw spawnt....
Je moet voortdurend om je heen kijken en komt eigenlijk ogen in je achterhoofd te kort..
Lange termijn geheugen is niet zo best. Is in februari beschreven.apNia schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:36:
Verwijderd
Net aan de slag gegaan (met veel dank aan LabtipsJr!) en man het is wreed. Geen enkel ander woord kan het uitdrukken.
Heb al iemand neer gekettingzaagd en me kapot gelachen. Moet zeggen dat het enorm wennen is maar na 2 potjes zie ik al dat dit kopen wordt (alsof ik eraan twijfelde:P).
Vraagje; als spelers standaard namen hebben zijn het bots of niet? (Zoals Dom en Marcus etc)
Vraagje; als spelers standaard namen hebben zijn het bots of niet? (Zoals Dom en Marcus etc)
Ja klopt, bots. Je ziet ook een sterretje achter hun naam staan, dus bijvoorbeeld: Marcus *
Bedankt voor deze alles onthullende reply! Ik heb het gelijk doorgestuurd naar al m'n Xbox Live vrienden en via de intercom bij m'n werk over alle 11 de verdiepingen geschreeuwd. Ik heb het uitgeprint, aan moeke en onze kater Albert voorgelezen. Albert keek een beetje vol onbegrip. Alsof hij er niks mee kon. Maar ik wel hoor! Gekke Albert. De print ligt nu onder m'n kussen en ik ga er van dromen!mowa schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:24:
[...]
Lange termijn geheugen is niet zo best. Is in februari beschreven.
Kusjes,
apNia
Ruige naam voor een kater: AlbertapNia schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:56:
[...]
Bedankt voor deze alles onthullende reply! Ik heb het gelijk doorgestuurd naar al m'n Xbox Live vrienden en via de intercom bij m'n werk over alle 11 de verdiepingen geschreeuwd. Ik heb het uitgeprint, aan moeke en onze kater Albert voorgelezen. Albert keek een beetje vol onbegrip. Alsof hij er niks mee kon. Maar ik wel hoor! Gekke Albert. De print ligt nu onder m'n kussen en ik ga er van dromen!
Kusjes,
apNia
Mowa heeft 3 dagen niet kunnen spelen, ons zustertje bedoeld het niet vervelend maar gaat gewoon door een moeilijke tijd deze 3 dagen....

Iemand nog een key nodig? Ik heb er nog een aantal....zou zonde zijn als niet meer mensen van deze game kunnen genieten
WTF...apNia schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:56:
[...]
Bedankt voor deze alles onthullende reply! Ik heb het gelijk doorgestuurd naar al m'n Xbox Live vrienden en via de intercom bij m'n werk over alle 11 de verdiepingen geschreeuwd. Ik heb het uitgeprint, aan moeke en onze kater Albert voorgelezen. Albert keek een beetje vol onbegrip. Alsof hij er niks mee kon. Maar ik wel hoor! Gekke Albert. De print ligt nu onder m'n kussen en ik ga er van dromen!
Kusjes,
apNia
Lange termijn geheugen van apNia is dus niet best..!!
Van tweakers wordt volgens mij verwacht dat ze eerst zelf onderzoek gaan doen voordat er WEER naar de bekende weg wordt gevraagd en mensen, zoals apNia, lezen niet, niet goed en niet terug.
Zowat alles omtrent Gears 3 is hier zo'n beetje terug te vinden. Al dan niet met doorlinks.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus iedereen die samen wil spelen in Gears 3 kan me toevoegen:
Agonis
Ook mijn eeuwige dank aan Labs voor het vrijgevig zijn wat betreft mijn beta-code!
Agonis
Ook mijn eeuwige dank aan Labs voor het vrijgevig zijn wat betreft mijn beta-code!
[ Voor 29% gewijzigd door fabianspoelman op 30-04-2011 13:59 ]
Hello ,
Heeft er iemand nog een beta key op overschot ? ben Crysis 2 nu echt wel beu met die slechte support
voeg me maar toe gametag = DaBelG op xbox360
Heeft er iemand nog een beta key op overschot ? ben Crysis 2 nu echt wel beu met die slechte support
Misschien moet je LabsTipJr even een DM'tje sturendabelg schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 14:13:
Hello ,
Na een weekje spelen moet ik toch wel zeggen dat het echt een erg gave game is. Heb me al meer vermaakt met deze beta in een week dan met de laatste twee Call of Dutys.
Van de drie modes vind ik Capture the Leader echt de leukste mode. Dit kunnen echt spannende potjes zijn, waarbij de situatie on the fly kan veranderen waarin de hunter ineens de hunted wordt en andersom. Zeker als je de leader bent voel je wel een bepaalde verantwoordelijkheid
En juist door de mogelijkheid om het complete vijandelijke team te kunnen zien als leader kun je best strategisch te werk gaan.
Van alle power weapons en map specific weapons vind ik de one shot toch de minst boeiende
Dacht in eerste instantie dat die wellicht wat te sterk was, maar vind hem tot op heden niet nuttig in het heetst van de strijd. Wellicht komt die in andere maps dan trenches wel tot zijn recht. De Digger launcher vind ik wel een leuk wapen maar kan niet helemaal bepalen wanneer ik hem goed kan gebruiken op maps met echte hoogteverschil.
Van de drie modes vind ik Capture the Leader echt de leukste mode. Dit kunnen echt spannende potjes zijn, waarbij de situatie on the fly kan veranderen waarin de hunter ineens de hunted wordt en andersom. Zeker als je de leader bent voel je wel een bepaalde verantwoordelijkheid
Van alle power weapons en map specific weapons vind ik de one shot toch de minst boeiende
Ik heb net 24 maanden Xbox Live gekocht via een (onbekende) webwinkel. Kan ik dan nog een beta-code krijgen of is dat alleen voorbestemd voor webwinkels die een deal hebben met MS? Als het mogelijk is om aan de beta deel te nemen, waar vind ik dan hoe dat moet? Ik kan het zelf niet zo snel vinden...
bedankt Labs own you 1R0SSI schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:12:
[...]
Misschien moet je LabsTipJr even een DM'tje sturen
De bunny heads die je nu hebt (geen idee waarom, pasen is voorbij)... zijn irritant. Heb nu regelmatig dat ik gewoon denk dat het een teamie is maar het is een vijand... en andersom...
Zoals al vaker in dit topic gemeld is, even een DM naar LabsTipJr sturenmonnick schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:38:
Ik heb net 24 maanden Xbox Live gekocht via een (onbekende) webwinkel. Kan ik dan nog een beta-code krijgen of is dat alleen voorbestemd voor webwinkels die een deal hebben met MS? Als het mogelijk is om aan de beta deel te nemen, waar vind ik dan hoe dat moet? Ik kan het zelf niet zo snel vinden...
Afgelopen weekend maar erg weinig geschoten...bier heeft t gewonnen van de xbox:)
Ik ga deze week weer wat inhalen. Moet iig de 100 kills met de goude lancer halen! Unlocken voor de retail:)
Ik ga deze week weer wat inhalen. Moet iig de 100 kills met de goude lancer halen! Unlocken voor de retail:)
Ik ben vanmiddag ook van de partij. Rond een uur of 16.00 zal ik online zijn.
Mejor así
Sinds vrijdag ook de beta
Al wat potjes gedaan en het gaat best lekker. Gisteren enorm lopen ergeren aan die bunnyheads. Probeer maar is wat raak te schieten als je een meat shield hebt >.<
Als mensen zin hebben om een potje te schieten voeg maar toe : V3RXX88 (oude nickname is Verxillion misschien dat somige mensen die nog hebben ...
maar die kan dus weg)
Als mensen zin hebben om een potje te schieten voeg maar toe : V3RXX88 (oude nickname is Verxillion misschien dat somige mensen die nog hebben ...
Verwijderd
Ik ben ook tevreden over de Beta!
Gameplay-wise is de actie is nu nog sneller dan in de vorige delen. De speelbare maps vind ik stuk voor stuk beter dan de maps uit deel 2, bijna zo goed als die uit deel 1.
De nieuwe digger launcher is erg vet evenals het wegschoppen van een vijand die achter cover zit. Wel vreemd dat de Boomshot nu 3 kogels meekrijgt i.p.v. 2, voor zo'n sterk wapen.
Epic lijkt verder vooral in te zetten op de close-range combat en dat vind ik ergens toch wel jammer. Ook wordt cover vaak niet gebruikt als cover, maar ge(mis)bruikt voor "wall bouncing" door shotgunners.
Al met al wel een erg vermakelijke multiplayer. Ik kijk uit naar de release!
O, en laat ik die geweldige dedicated servers niet vergeten! EINDELIJK!
Gameplay-wise is de actie is nu nog sneller dan in de vorige delen. De speelbare maps vind ik stuk voor stuk beter dan de maps uit deel 2, bijna zo goed als die uit deel 1.
De nieuwe digger launcher is erg vet evenals het wegschoppen van een vijand die achter cover zit. Wel vreemd dat de Boomshot nu 3 kogels meekrijgt i.p.v. 2, voor zo'n sterk wapen.
Epic lijkt verder vooral in te zetten op de close-range combat en dat vind ik ergens toch wel jammer. Ook wordt cover vaak niet gebruikt als cover, maar ge(mis)bruikt voor "wall bouncing" door shotgunners.
Al met al wel een erg vermakelijke multiplayer. Ik kijk uit naar de release!
O, en laat ik die geweldige dedicated servers niet vergeten! EINDELIJK!
Pm gestuurd in de hoop dat er nog 1 is.
Ben wel erg benieuwd na al die verhalen.
Als ik de fimpjes zo zie is het volgens mij voornamelijk verbetering.
edit
Thanks LabsTipJr voor beta
me is happy
Ben wel erg benieuwd na al die verhalen.
Als ik de fimpjes zo zie is het volgens mij voornamelijk verbetering.
edit
Thanks LabsTipJr voor beta
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2011 20:19 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb het er maar druk mee. Een persoonlijke berichtje doe ik niet meer bij de code, anders duurt het te lang om iedereen te voorzien. Hopelijk is iedereen er blij meeR0SSI schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:30:
[...]
Zoals al vaker in dit topic gemeld is, even een DM naar LabsTipJr sturen
Net even 2 potjes gedaan, nu wachten tot een maat van mij ook de demo helemaal binnen heeft en dan weer knallen.
Voelt stroperig, is even wennen, retro lancer is apart om het zo maar te zeggen,. sawed off moet je echt in iemands gezicht duwen.
I like.
Voelt stroperig, is even wennen, retro lancer is apart om het zo maar te zeggen,. sawed off moet je echt in iemands gezicht duwen.
I like.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisterenavond was het wel lagfest met GOW3.
Hadden jullie hier ook problemen mee ? Hitdetectie die heel fuber was enz (gast die chainsawed niet dood krijgen enz....)
Hadden jullie hier ook problemen mee ? Hitdetectie die heel fuber was enz (gast die chainsawed niet dood krijgen enz....)
Ik merkte dat tijdens 2/3 potjes ongeveer. Over het algemeen ging het vrij aardig moet ik zeggen.
Ik had trouwens wel problemen met m'n mic. Ik kon niemand horen terwijl ik zag dat VAS taijyin aan het praten was. Ik weet niet of VAS taijyin mij wel kon verstaan. Weet niet of het aan mijn headset ligt of aan mijn instellingen op XBL. Zal dit vanavond even uitzoeken.
Ik had trouwens wel problemen met m'n mic. Ik kon niemand horen terwijl ik zag dat VAS taijyin aan het praten was. Ik weet niet of VAS taijyin mij wel kon verstaan. Weet niet of het aan mijn headset ligt of aan mijn instellingen op XBL. Zal dit vanavond even uitzoeken.
Mejor así
Hey, ik had precies hetzelfde. Ik zag je wel praten, maar kon je niet horen... Was wel jammerGarcia10 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:36:
Ik merkte dat tijden 2/3 potjes ongeveer. Over het algemeen ging het vrij aardig moet ik zeggen.
Ik had trouwens wel problemen met m'n mic. Ik kon niemand horen terwijl ik zag dat VAS taijyin aan het praten was. Ik weet niet of VAS taijyin mij wel kon verstaan. Weet niet of het aan mij headset ligt of aan mijn instellingen op XBL. Zal dit vanavond even uitzoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-05-2011 10:40 ]
Ah ok. Vanmiddag maar even proberen dan als er mensen online zijn. De potjes die we samen gespeeld hebben trouwens gingen vrij aardig. Je was lekker op dreef.
Mejor así
Ging wel goed samen ja. Volgens mij hadden we vrij veel gewonnenGarcia10 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:43:
Ah ok. Vanmiddag maar even proberen dan als er mensen online zijn. De potjes die we samen gespeeld hebben trouwens gingen vrij aardig. Je was lekker op dreef.
Wie wil er vanavond wat potjes spelen? Ben tot rond kwart voor 9 online gok ik (barca - real...) Ik zal me dan wel inhouden als ik gekilled wordt... Uit soms mijn gevoelens als ik gekilled wordt

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-05-2011 10:48 ]
Vanaf een uur of 16.00 zal ik weer online zijn. Ik zal ook beschikbaar zijn tot 20.45 
Zullen we dit keer een party opstarten dan?
Zullen we dit keer een party opstarten dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Barbas op 03-05-2011 11:11 ]
Mejor así
hier hetzelfde probleem ook met party chat. Denk dat het een algemeen probleem was blijkbaar en ik maar zoeken waaraan het lagGarcia10 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:36:
Ik merkte dat tijdens 2/3 potjes ongeveer. Over het algemeen ging het vrij aardig moet ik zeggen.
Heb gisteren een aantal potjes met de hammerburst gespeelt, wat een genot om mensen van een afstand zo makkelijk te poppen
. Had 1 potje op trenches. Ik was als laatste over en ging op dat plateau staan boven bij de spawn. ze hadden nog 1 respawn over en liepen met ze 5en rond. Had er nog 3 te pakken van een afstand. Vervolgens nog 2 die naar boven probeerde te komen bij mij met een dbs de laatste was alleen net te veel.
Op Trashball is het in het begin van het potje ook 1 groot feest had zo 4 kills waar ik normaal gesproken 1/2 heb als ik met de lancer/gnasher loop. Word een blijvertje dit.
Op Trashball is het in het begin van het potje ook 1 groot feest had zo 4 kills waar ik normaal gesproken 1/2 heb als ik met de lancer/gnasher loop. Word een blijvertje dit.
Mja, heb ook even gespeeld met de hammerburst, Op zich wel fijn dat ie zo 'recht' schiet, dus op lange afstand is die wel heer en meester. Maar ik word zelf nooit van lange afstand gekilled, anders dan af en toe met een torque bow of een sniper. Als je wel van lange afstand wordt gekilled door een hammerburst, dan ligt dat voor een heel groot gedeelte aan jezelf, omdat je dan geen goed gebruik maakt van de omgeving / coverVerxx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:07:
Heb gisteren een aantal potjes met de hammerburst gespeelt, wat een genot om mensen van een afstand zo makkelijk te poppen. Had 1 potje op trenches. Ik was als laatste over en ging op dat plateau staan boven bij de spawn. ze hadden nog 1 respawn over en liepen met ze 5en rond. Had er nog 3 te pakken van een afstand. Vervolgens nog 2 die naar boven probeerde te komen bij mij met een dbs de laatste was alleen net te veel.
Het voordeel van de hammerburst momenteel is. Iedereen verwacht toch een retro lancer. Dat ze dan van de andere kant van de map opeens de volle lading krijgen verwachten ze niet
Je downed gewoon mensen met 4/5 schoten, als je het een beetje snel doet heb je die binnen 1,5/2 seconde wel afgevuurd.
Voor dichtbij met de gnasher wall bouncen en hopen dat je iets raakt. Close combat met gnasher is 50/50 voor mij.
Voor dichtbij met de gnasher wall bouncen en hopen dat je iets raakt. Close combat met gnasher is 50/50 voor mij.
Dat vind ik knap, om van zo'n afstand met 4/5 schoten iemand te downen met de hammerburst dan kan je wel heel erg goed mikken en schieten.Verxx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:48:
Het voordeel van de hammerburst momenteel is. Iedereen verwacht toch een retro lancer. Dat ze dan van de andere kant van de map opeens de volle lading krijgen verwachten ze nietJe downed gewoon mensen met 4/5 schoten, als je het een beetje snel doet heb je die binnen 1,5/2 seconde wel afgevuurd.
Mejor así
Zo iets is het toch? Zouden er ook best 6/7 kunnen zijn maar voor mijn gevoel zijn het er 4/5
ik zal wel een beetje triggerhappy zijn
Je zou het eigenlijk moeten testen bij een tegenstander als ie stil staatVerxx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:27:
Zo iets is het toch? Zouden er ook best 6/7 kunnen zijn maar voor mijn gevoel zijn het er 4/5ik zal wel een beetje triggerhappy zijn
* BM raises hand.uchiha tijntje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Je zou het eigenlijk moeten testen bij een tegenstander als ie stil staatHelaas gebeurd dat niet al te vaak
Helaas ben ik dan die tegenstander

Xbox
Vanavond ook weer een paar leuke potjes met Resteleiro gehad.
Bijna alle potjes gewonnen. Valt me wel op hoeveel stopping power de rifles hebben
. Het is echt een leuk gezicht als ze op je af komen rushen met een perfect reloaded gnasher of de sawed off en dat je je rifles leegschiet en dat ze dan net een meter of anderhalf tot stilstand komen en dan down gaan
En dan natuurlijk niet gewoon neerschieten, maar gewoon executen
Het ging wel lekker ja. Goed team samen! Het klopt wat de stopping power betreft, al moet je ze dan wel zien aankomen anders maak je geen kans 
Executions zijn bruut
Executions zijn bruut
Mejor así
Ik stuur jullie een invite op xbox live(V3RXX88), kan ik ook paar potjes meedoen als jullie dat willen
Gister paar potjes dbs frustratie. Ze kwamen uit alle hoeken en gaten ermee
wel paar fraaie kills met de torgue bow gemaakt. Normaal gesproken raak ik er geen pepernoot mee dus stond even te kijken van me zelf haha.
Nog 5 matches dan heb ik cole train voor retail vrijgespeelt. Nu doorgaan voor de golden retro lancer
Nog 5 matches dan heb ik cole train voor retail vrijgespeelt. Nu doorgaan voor de golden retro lancer
Gisteren nog even bezig geweest...nog een invite gehad voor een party maar da was te laat gezien ik meost stoppen van me meisje:) Ik ga proberen vanavond nog ff online te komen maa rligt er weer een beetje aan hoe de mood van me vrouwtje is:)
Ik blijf t leuk vinden. Ik speel VEEL KOTH....bevalt me erg goed. Moet nog een paar kills om de gold lancer te unlocken in de retail....
Ik blijf t leuk vinden. Ik speel VEEL KOTH....bevalt me erg goed. Moet nog een paar kills om de gold lancer te unlocken in de retail....
Ik had je een invite gestuurd
Maar je kwam helaas niet. Onder de duim?
grapje 
Gisteren een aantal potjes gespeeld met wat mensen van hier (VAS, BM en Verxx). Ging niet echt lekker. Werden een aantal potjes echt finaal afgemaakt
Was niet echt in vorm gisteren. Sorry jongens!
Gisteren een aantal potjes gespeeld met wat mensen van hier (VAS, BM en Verxx). Ging niet echt lekker. Werden een aantal potjes echt finaal afgemaakt
Mejor así
Onder de duim....JA:) nogal! lol. Volgende keer ben ik erbij en dan worden we wss nog net zo hard ingemaakt:D lol.
Mijn excuses nog voor mijn gevloek... had al een k*tdag op kantoor gehad, en dan zo'n slechte avond er overheen zorgde voor behoorlijk wat frustratie.Garcia10 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:35:
Ik had je een invite gestuurdMaar je kwam helaas niet. Onder de duim?
grapje
Gisteren een aantal potjes gespeeld met wat mensen van hier (VAS, BM en Verxx). Ging niet echt lekker. Werden een aantal potjes echt finaal afgemaaktWas niet echt in vorm gisteren. Sorry jongens!
Naderhand nog wat alleen verder gespeeld, maar dat ging niks beter
Vandaag maar op zoek naar een nieuwe headset...
Xbox
Ik heb daar niet zo veel problemen mee hoor, stoor me daar niet echt aan
Ik begrijp je frustratie.
Na het zaalvoetballen heb ik nog een aantal potjes gespeeld en die gingen best aardig.
@ lj_tree: Een vraag over de gouden lancer (dus niet de retro lancer). Ik meen in dit topic gelezen te hebben dat om die te unlocken je er 100 kills mee moet maken? Volgens mij heb ik die al gemaakt. Kan ik dat bij de stats terugzien of ik die in de retail versie unlocked heb? Ik weet wel dat ik Cole Train unlocked heb in de retail versie maar van de wapens kan ik dat niet terugvinden. Ik vind wel terug wat ik in de beta vrij gespeeld heb.
Na het zaalvoetballen heb ik nog een aantal potjes gespeeld en die gingen best aardig.
@ lj_tree: Een vraag over de gouden lancer (dus niet de retro lancer). Ik meen in dit topic gelezen te hebben dat om die te unlocken je er 100 kills mee moet maken? Volgens mij heb ik die al gemaakt. Kan ik dat bij de stats terugzien of ik die in de retail versie unlocked heb? Ik weet wel dat ik Cole Train unlocked heb in de retail versie maar van de wapens kan ik dat niet terugvinden. Ik vind wel terug wat ik in de beta vrij gespeeld heb.
Mejor así
Garcia, je moet idd met de GOLD retro lancer 100 kills maken om die in de retail te unlocken. Je kunt dit terugvinden bij je stats idd. even uit me hoofd...2de tabblad, weapons veld volgens mij.
Ik zit nu op 58 kills dus nog een paar potjes en done:)
Ik zit nu op 58 kills dus nog een paar potjes en done:)
Dus toch met de gold retro lancer. Ok, bedankt! Ik speel nauwelijks met de retro lancer. Kan er niet goed mee overweg vanwege de terugslag. Speel meestal met de lancer/hammerburst en de gnasher.
Mejor así
Wilde die gold retro lancer ook nog unlocken voor de retail, maar denk dat zodra dat gelukt is ik het ding nooit meer aan raak. Normale lancer of hammerburst zijn mss beter voor mij en m'n humeur.
Xbox
Gisteren was echt verschrikkelijk haha, had soms momenten dat ik 4 keer achter elkaar dood ging.....
CTL samen met VAS Taijyn, ging dan wel weer redelijk opzich. De golden retro launcher unlock je met 90 matches toch? Zit nu op 60 matches volgens mij dus heb nog wel even te gaan. En vervolgens nog 100 kills ermee ook
ik ga me hammerburst missen
CTL samen met VAS Taijyn, ging dan wel weer redelijk opzich. De golden retro launcher unlock je met 90 matches toch? Zit nu op 60 matches volgens mij dus heb nog wel even te gaan. En vervolgens nog 100 kills ermee ook
Afgelopen weekend wel een tof momentje gehad. Heb de Clutch medaille ofzo gehaald. Als je als laatste overblijft in TDM, minimaal 3 vijanden killen en daarmee de round winnen.
Helaas speelde ik niet op mijn eigen account dus BM mag mooi met de eer gaan strijken
Ja, ik was echt goed... net dat ene moment dat ik wel op mijn eigen account speeldeuchiha tijntje schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:30:
Afgelopen weekend wel een tof momentje gehad. Heb de Clutch medaille ofzo gehaald. Als je als laatste overblijft in TDM, minimaal 3 vijanden killen en daarmee de round winnen.Helaas speelde ik niet op mijn eigen account dus BM mag mooi met de eer gaan strijken

Maar blij dat ik nu geen moeite meer hoef te doen om die 100 retro-lancer kills te halen. Had ik toch net iets meer tijd voor nodig gehad.
Xbox
Ik begreep van CliffyB's twitter dat Gears 3 beta spelers een friend invite key zouden krijgen zo rond vandaag. http://www.gamepro.com/ar...GamePro.com+Daily+News%29
Hoe krijg ik zo'n token dan?
Hoe krijg ik zo'n token dan?