Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ah duidelijk :+
Maar ik was echt onder de indruk dat dit als lokkertje werd gebruikt. Ik bedoel, come on, tot april kunnen we wel wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Mee eens, maar je hebt altijd van die fanatieke mensen ertussen zitten die niet wachten kunnen. :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De Beta start op 25 april en duurt tot 15 mei.
Op 18 april start de beta voor diegenen die de Bulletstorm Epic Edition hebben.
Er zijn 4 unlockables voor de retail Gears 3..!!

Het is nog niet duidelijk hoeveel mensen mee kunnen doen.
Diegenen met een Bulletstorm Epic Edition en met een Gears 3 Pre-order krijgen sowieso toegang.
Dit kan betekenen dat de beta voor een beperkt aantal personen toegankelijk is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De 4 Beta MP mappen zijn;

Thrashball

Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/Thrashball.jpg

Checkout

Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/Checkout.jpg

Trenches

Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/Trenches.jpg

Old Town

Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/OldTown.jpg

Unlockables:
  • Flaming Hammerburst
    Complete one match by Sunday, April 24 to permanently unlock.
  • Flaming Lancer
    Complete one match during the week of April 25 to permanently unlock.
  • Flaming Sawed-Off Shotgun
    Complete one match during the week of May 2 to permanently unlock.
  • Flaming Gnasher Shotgun
    Complete one match during the week of May 9 to permanently unlock.
  • Beta Tester Medal -- Wear it proudly, Gear.
    Complete one match in the Beta to permanently unlock.
  • Thrashball Cole -- Unlock Thrashball Cole to play as Augustus Cole as he was before Emergence Day -- a legendary Thrashball athlete known for his ferocious, flamboyant style.
    Complete 50 matches in any game type to unlock for the Beta period.
    To permanently unlock, complete 10 matches as Thrashball Cole during the Beta period.
  • Gold-Plated Retro Lancer -- Before the chainsaw bayonet was deployed at the beginning of the Locust-Human War, the original Lancer assault rifle had a large fixed blade.
    Complete 90 matches in any game type to unlock for the Beta period.
    To permanently unlock, score 100 kills with the Gold-Plated Retro Lancer during the Beta period.
Filmpje met interview Rod Ferguson
Helaas geen ingame footage van de GDC. Daarvoor moet je in april Youtube checken.

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 05-03-2011 19:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
In het artikel op Tweakers staat:

Wie wil deelnemen, moet online een Xbox Live Time Card of Microsoft Points kopen. De verkoopactie loopt vanaf 7 maart.

Heeft iemand enig idee welke winkels deze actie houden?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Conscience NL schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:19:
In het artikel op Tweakers staat:

Wie wil deelnemen, moet online een Xbox Live Time Card of Microsoft Points kopen. De verkoopactie loopt vanaf 7 maart.

Heeft iemand enig idee welke winkels deze actie houden?
Bedoelen ze niet gewoon dat je Gold moet hebben?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ElBarto schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:27:
[...]

Bedoelen ze niet gewoon dat je Gold moet hebben?
Ik hoop het, geen zin om mijn cc te koppelen namelijk maar als de beta actief wordt als je gewoon een code gebruikt voor of xboxlive of minimaal 800 ms points is dat makkelijk gedaan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Aargh, heb de hands on gelezen en wat gameplay beelden gezien... HEB ER WEER HELEMAAL ZIN IN...

Getuige het stukje tekst onder mijn nickname vond ik de MP van gow2 echt helemaal niets, terwijl ik gow1 helemaal kapot gespeeld heb... Het matchmaking gedeelte was bagger, waarbij je meer zat te wachten dan te gamen... Daarnaast had ik volgens mij geen enkele match gespeeld zonder lag.. Ik heb het spel hierdoor nog niet eens een klein maandje gespeeld.

Hopelijk is dit met gow3 helemaal verholpen!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24
Heeft iemand ervaring met het importeren van Gears of War Triple Pack? Het lijkt me wel een goede deal. Het enige waar ik nog geen zekerheid over heb is de DLC die je via een code kan downloaden. Ik heb namelijk gehoord dat je deze codes alleen kunt gebruiken met een Amerikaanse Xbox 360/Xbox live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://www.gamemania.nl/C...NL/GameManiaNewsFlash.htm

Volgens mij moet je dus gewoon binnen nu en x datum een 800ms point card of een 3 maande live card activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heeft Microsoft bekend gemaakt dat Nederlandse spelers toegang krijgen tot deze beta als zij een Xbox Live product aanschaffen via een van de deelnemende online verkopers. Het gaat om producten als een Xbox Live Gold-abonnement van 3 of van 12 maanden of de aanschaf van 800, 1200, 2100 of 4200 MS Points. Deze actie gaat vanaf 7 maart in.
Bron: http://www.gamez.nl/shoot...war-3-start-in-april.html

Je moet de punten dus wel bij een deelnemende winkel kopen. Of GoW3 pre-orderen bij Game of Gamestation (UK). Of Bulletstorm kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Bokkie schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:16:
http://www.gamemania.nl/C...NL/GameManiaNewsFlash.htm

Volgens mij moet je dus gewoon binnen nu en x datum een 800ms point card of een 3 maande live card activeren.
Ligt het aan mij, of kan ik niet op die site bestellen?

Anyway. Als iemand een beta key over heeft, zou ik hem graag willen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Conscience NL op 08-03-2011 18:45 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Heb afgelopen zaterdag de Epic edition van Bulletstorm gehaald (55 fucking euries:S) en daarbij zit de code om mee te doen aan de Beta:) Ik heb er zin in! Nog iets meer dan een maand en dan kunnen we! Wie gaat er dan allemaal meedoen? Ik wil dan iig wel zorgen dat we de Trashball Cole ontgrendelen! Wat lijkt me dat onwijs kicken om mee te spelen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Conscience NL schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:35:
[...]

Ligt het aan mij, of kan ik niet op die site bestellen?

Anyway. Als iemand een beta key over heeft, zou ik hem graag willen :).
Volgens mij moet je naar de winkel, dit is puur een nieuwsbrief :)

Ik skip de beta, geen zin om 20 euro neer te leggen voor een beta, ondanks de leuke goodies die je kan unlocken.

20 euro voor 3 maanden of 60 euro voor 12 maanden, ik verleng mijn gold abbo wel op internet voor 39 euro en laat de beta lekker voor wat het is, dan maar wachten tot September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een bricks and mortar winkel waar ik 800 puntjes kan halen en mee kan doen met de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:39:
is er ook een bricks and mortar winkel waar ik 800 puntjes kan halen en mee kan doen met de beta?
Game-mania misschien, deze geeft een beta-code bij Xbox Live abbonementen, ik weet niet hoe het met punten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ben nu even heel erg in de war. Ik heb Xbox Live Gold, dat loopt al 3 jaar ofzo. Kan ik zometeen de beta spelen of moet ik alsnog 800 punten kopen of een kwartaal Xbox Live Gold?
En moet ik verder nog iets doen (registreren ofzo) om in aanmerking te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Bump, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:08:
Ik ben nu even heel erg in de war. Ik heb Xbox Live Gold, dat loopt al 3 jaar ofzo. Kan ik zometeen de beta spelen of moet ik alsnog 800 punten kopen of een kwartaal Xbox Live Gold?
En moet ik verder nog iets doen (registreren ofzo) om in aanmerking te komen?
Wat ik ervan begrijp is dat je bij een aangesloten winkel een abbo/punten moet kopen. Dan krijg je een beta code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat een naaistreek. En iemand als ik die al jaren Gold heeft valt buiten de boot. Dan moet ik maar punten kopen. Waar moet ik zijn en tot wanneer?

edit: ik Google en ik krijg echt zo veel verschillende mixes messages, bloed irritant. Want ik wil echt graag meedoen aan de beta, maar ik ga er geen Bulletstorm voor kopen.

[ Voor 37% gewijzigd door apNia op 13-03-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ja ik vind het ook een beetje onduidelijk, zou ook graag mee willen doen en dan d.m.v. 800 punten te kopen, liefst online.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Je kunt vanaf 25 april zoiezo meedoen met de beta...alleen mensen die bulletstorm Epic edition hebben gekocht (moi:) ) kunnen vanaf 18 april al aan de gang. Geen paniek dus!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb de afgelopen dagen lekkere Beta Footage van het PAX evenement zitten kijken.
Bron voor nog veeeel meer footage
Hieronder slechts een gedeelte (copy/paste) waarin je alle maps ziet, elke (beta) modus, en verschillende characters waaronder Anya.
Het is definitief 5 tegen 5. (Eerder gaf ik aan dat dit nog niet geheel duidelijk was)
Opvallend in de footage is toch het vele campen en dat de maps dit ook mogelijk maakt. (Eerder gaf ik aan dat dit verhinderd zou worden)
Ook lijkt de shotgun wat overpowered. (Een klacht wat ook voor Gears 2 geldt)
De terugslag van de hammerburst en de retro-lancer die wat minder accuraat lijkt te schieten (maar heeft wel die wrede execution)

De maps zien er fantastisch uit met mooie details; In Thrashball kan het scorebord naar beneden worden geschoten zodat die op een tegenstander terecht komt (Of een teamgenoot die telkens kills jat), in Old Town lopen kippen rond.

Interview met Cliff Bleszinski

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Horde komt gewoon terug.
Dit en meer geeft Chris Wynn (lead producer) in een interview op de pax aan in dit filmpje
Wel zijn er veel veranderingen in horde aangebracht.

In Beast mode (een soort omgekeerde horde) moet je binnen een gegeven tijd al je vijanden killen. Hier leuke Beast mode footage.

Deze en vooral eerder genoemde footage laat goed het nieuwe waarderingsysteem met lintjes en medailles zien. (nog) Niet geheel duidelijk is of dit het systeem met achievements vervangt. Wel is een soort "Kill Streak" systeem wat we kennen uit first person shooters als COD.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

lj_tree schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:00:
Je kunt vanaf 25 april zoiezo meedoen met de beta...alleen mensen die bulletstorm Epic edition hebben gekocht (moi:) ) kunnen vanaf 18 april al aan de gang. Geen paniek dus!!!
waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Nergens, klopt ook niet. Zonder code kun je niet meedoen aan de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Serieus? Ik dacht dat de beta voor iedereen opengesteld werd op de 25ste....Ik ga even zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:22
Ik heb gisteren 3 maanden live binnen gehad van bol.com. Gelijk geactiveerd maar geen beta code ontvangen :S zijn ze al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je kan (volgens mij) lang zoeken lj_tree, het lijkt een common misconception te zijn. Ik was er ook heilig van overtuigd, maar kon vervolgens NERGENS wat vinden op Google. Heb het ook op het officiele forum gevraagd, daar bleek ook alleen, OF preorder, OF bulletstorm beta.

Iemand pastte dit artikel in dit topic: http://www.xgn.nl/360/nie...lle-xbox-live-gold-leden/

Met als bron Gears of War 3 Beta Available to all Xbox Live Gold members!

Die weer als bron dit heeft: http://www.examiner.com/c...ing-mid-april-open-to-all
Waar dus werkelijk niks wordt gezegd over gratis voor gold members. Kortom, staaltje kutjournalistiek. Ik (en anderen) blij om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige mogelijkheden voor Nederlandse spelers die ik officieel bevestigd heb gezien zijn:

-Bulletstorm

-Xboxlive Gold voor 12 of 3 maanden; aankoop in winkel: Gamemania. (Gisteren daar gevraagd hoe het zat en ze zeiden dat als ik een abbo zou kopen ik de betakey kreeg. En dat ze de enige keten waren met die mogelijkheid in NL. Dat kan onzin zijn, maar is de info die ik kreeg.)

Zou willen weten of de Gamestop (Engeland) pre-order code ook in NL zal werken. Heb wat gezocht maar de info is wazig en Gamestop medewerkers wisten het antwoord ook niet toen ik 2 weken geleden in Engeland was. Games zijn daar door de lage koers van de Pond sowieso goedkoop dus dat lijkt me een betere deal dan een te dure Gold abbo die ik niet eens nodig heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Bij bol.com staat een heel lijstje met dingen die je kan kopen om een beta key te krjigen. Daar staat ook xbox live gold voor 3 maanden bij. Ik heb dat ding gisteren geactiveerd maar geen mail gehad met een beta key.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004010594658/index.html

Staat alleen wel dit bij : Koop nu dit artikel en ontvang op 25 april een promocode waarmee je de Beta van Gears of War 3 kan spelen! Let op: maximaal 2000 codes beschikbaar en zolang de voorraad strekt!

Dan krijg ik die code dus pas op 25 april? Raar dat ik op internet lees dat mensen gelijk een key krijgen en alvast 80MB downloaden.

[ Voor 50% gewijzigd door DJ-Promo op 24-03-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
apNia schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:16:
Je kan (volgens mij) lang zoeken lj_tree, het lijkt een common misconception te zijn. Ik was er ook heilig van overtuigd, maar kon vervolgens NERGENS wat vinden op Google. Heb het ook op het officiele forum gevraagd, daar bleek ook alleen, OF preorder, OF bulletstorm beta.

Iemand pastte dit artikel in dit topic: http://www.xgn.nl/360/nie...lle-xbox-live-gold-leden/

Met als bron Gears of War 3 Beta Available to all Xbox Live Gold members!

Die weer als bron dit heeft: http://www.examiner.com/c...ing-mid-april-open-to-all
Waar dus werkelijk niks wordt gezegd over gratis voor gold members. Kortom, staaltje kutjournalistiek. Ik (en anderen) blij om niks.
Mjah ik zie t. Beetje jammer. Ik dacht toch echt dat de beta voor de 25ste voor iedereen open was. Nou ja ik heb mijn beta key door bulletstorm dus moet goedkomen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
DJ-Promo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:30:
Bij bol.com staat een heel lijstje met dingen die je kan kopen om een beta key te krjigen. Daar staat ook xbox live gold voor 3 maanden bij. Ik heb dat ding gisteren geactiveerd maar geen mail gehad met een beta key.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004010594658/index.html

Staat alleen wel dit bij : Koop nu dit artikel en ontvang op 25 april een promocode waarmee je de Beta van Gears of War 3 kan spelen! Let op: maximaal 2000 codes beschikbaar en zolang de voorraad strekt!

Dan krijg ik die code dus pas op 25 april? Raar dat ik op internet lees dat mensen gelijk een key krijgen en alvast 80MB downloaden.
Die Beta is inderdaad een 25 tekens tellende code die je nu al invoert waarop je een bestand van 80MB download. Als je dat vervolgens selecteert kom je in een GEARS 3 scherm met de mededeling dat je kun kunt spelen vanaf 25 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Die 25 tekens code krijg je via mail binnen? Ik heb live geactiveerd en daarna is er niks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24
Weet iemand of er nog horde gespeeld wordt? Bij mij duurt het nu al 20 minuten voor het vinden van een game :S misschien ligt het aan mijn internet instellingen (heb hiervoor al aantal maadnen niet meer online gegamed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Zou GOW 1 op windows 7 home premium 64bit draaien????Mischien dat ik het op pc koop ,na
al die goede commentaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kippengaas schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:28:
Weet iemand of er nog horde gespeeld wordt? Bij mij duurt het nu al 20 minuten voor het vinden van een game :S misschien ligt het aan mijn internet instellingen (heb hiervoor al aantal maadnen niet meer online gegamed).
Voor zover ik weet wel, ranked of social?
met social heb ik binnen 30 seconden een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pino_Helmond schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:11:
[...]

Die Beta is inderdaad een 25 tekens tellende code die je nu al invoert waarop je een bestand van 80MB download. Als je dat vervolgens selecteert kom je in een GEARS 3 scherm met de mededeling dat je kun kunt spelen vanaf 25 april.
ehh heb jij je bol.com key al binnen dan? Want ik kreeg m'n 800 punten vandaag binnen, maar geen key d'r bij... zou dat in de mail moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Ik heb niet bij bol.com besteld. De code heb ik van iemand overgenomen en meteen ontvangen.

Als je geen match kunt vinden moet je eens kijken op welk land je xbox ingesteld staat. Maak er Engeland van en je hebt direct een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De key krijg je pas op 25 april binnen via bol.com. Bij andere winkels zoals 12game/gamemania krijg je hem direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rargh nog een paar weken wachten of ik uberhaupt een key krijg. Alleen de eerste 2000 zouden er een krijgen. 30 maart besteld terwijl het al sinds de 24e op bol stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
mowa schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:00:
Heb de afgelopen dagen lekkere Beta Footage van het PAX evenement zitten kijken.
Bron voor nog veeeel meer footage
Hieronder slechts een gedeelte (copy/paste) waarin je alle maps ziet, elke (beta) modus, en verschillende characters waaronder Anya.

[...]

Het is definitief 5 tegen 5. (Eerder gaf ik aan dat dit nog niet geheel duidelijk was)
Opvallend in de footage is toch het vele campen en dat de maps dit ook mogelijk maakt. (Eerder gaf ik aan dat dit verhinderd zou worden)
Ook lijkt de shotgun wat overpowered. (Een klacht wat ook voor Gears 2 geldt)
De terugslag van de hammerburst en de retro-lancer die wat minder accuraat lijkt te schieten (maar heeft wel die wrede execution)

De maps zien er fantastisch uit met mooie details; In Thrashball kan het scorebord naar beneden worden geschoten zodat die op een tegenstander terecht komt (Of een teamgenoot die telkens kills jat), in Old Town lopen kippen rond.

Interview met Cliff Bleszinski
Ik zit zelf op dit moment de beta toevallig te spelen (heb een invite gekregen) en de retro-lancer heeft inderdaad een flinke terugslag wat ik persoonlijk heel vervelend vind maar het wapen zorgt wel voor een paar brute kills.

Ook als je dat scorebord op het juiste moment omlaag schiet heb je een heel bruut resultaat. (vooral natuurlijk als er mensen onder staan)
Checkout is een hectische map die voor flink wat knal werk zorgt. Thrashball daarentegen is groot en open waardoor je vooral veel in de catacombes je zal verstoppen om even veilig te zijn. Dit zijn in ieder geval de twee Team Deathmatch mappen, heb dat tot nu toe alleen maar gespeeld.

De matches gaan best snel, ze bestaan uit best out of three rondes en gemiddeld duurden de rondes bij mij ongeveer drie en een halve minuut, dus 10 minuten per match. Het beperkt aantal respawns zorgt er voor dat het tempo er in iedergeval goed in blijft zitten. (na 10 matches krijg je trouwens Anya, de andere karakters heb ik nog niet vrijgespeeld)

Hoe de servers zich tot nu toe houden weet ik niet, de dedicated servers zijn nog niet online helaas. Gisteren was het nog erg stil online, vandaag heb ik echter een stuk meer kunnen spelen en kunnen genieten want ik was geen van de multiplayer van deel 1 & 2 maar op een of andere manier heeft dit wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

JorisTheWise schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:16:

Ik zit zelf op dit moment de beta toevallig te spelen (heb een invite gekregen)
Begeerlijk zo'n sneakpeak maar leg dit eens uit..!!??!!
en de retro-lancer heeft inderdaad een flinke terugslag wat ik persoonlijk heel vervelend vind maar het wapen zorgt wel voor een paar brute kills.
De Hammerburst heeft ook terugslag waardoor je schoten, als je er niet veel ervaring mee hebt, alle kanten op zwabberen. Het is echt werken met dat ding. En ik denk met de retro-lancer ook.
In hoeverre vind je het manoeuvreren/bewegen/wallbouncen verbeterd..??
In de tot nu bekende footage lijkt dat een wereld van verschil...!!
want ik was geen van de multiplayer van deel 1 & 2 maar op een of andere manier heeft dit wel wat.
Wat bedoel je hier mee..?? van=fan... 8)7

Overzicht van de 4 maps die in de Beta te spelen zijn:Hier nog een filmpje met uileg over de gameplay door Rod Ferguson

Er is natuurlijk nog veeeel meer footage. Wat momenteel niet meer zo boeiend is want vanaf volgende week zal er op YouTube uren met mooie HD beelden te zien zijn.

Over 5 dagen kunnen we eindelijk los. Als je althans de Bulletstorm Epic editie hebt.!!
Wie kan er maandag ook al los..?? In mijn vriendenlijst ken ik er maar 2..!!

De Beta start komende maandag om 15:00
Ik heb die middag vrij genomen...!!
De Beta zal ongeveer 2Gb hd ruimte innemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
MOWA, IK!!!:D We gaan feesten kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Voor degenen die nog codes zoeken: Epic verloot er nu via Twitter ook een aantal.

[ Voor 48% gewijzigd door ElBarto op 15-04-2011 23:49 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
mowa schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:00:
[...]

Begeerlijk zo'n sneakpeak maar leg dit eens uit..!!??!!

[...]

De Hammerburst heeft ook terugslag waardoor je schoten, als je er niet veel ervaring mee hebt, alle kanten op zwabberen. Het is echt werken met dat ding. En ik denk met de retro-lancer ook.
In hoeverre vind je het manoeuvreren/bewegen/wallbouncen verbeterd..??
In de tot nu bekende footage lijkt dat een wereld van verschil...!!

[...]

Wat bedoel je hier mee..?? van=fan... 8)7

Overzicht van de 4 maps die in de Beta te spelen zijn:Hier nog een filmpje met uileg over de gameplay door Rod Ferguson

Er is natuurlijk nog veeeel meer footage. Wat momenteel niet meer zo boeiend is want vanaf volgende week zal er op YouTube uren met mooie HD beelden te zien zijn.

Over 5 dagen kunnen we eindelijk los. Als je althans de Bulletstorm Epic editie hebt.!!
Wie kan er maandag ook al los..?? In mijn vriendenlijst ken ik er maar 2..!!

De Beta start komende maandag om 15:00
Ik heb die middag vrij genomen...!!
De Beta zal ongeveer 2Gb hd ruimte innemen.
Wat valt er uit te leggen? :)
Ik ken iemand die mee werkt aan het spel en die gaf mij een invite tot de beta :). Sinds vandaag worden er verschillende VIP Beta codes uitgedeeld waarmee je ook al toegang krijgt.
De besturing van wapens als de Hammerhead is inderdaad een stuk verbeterd, een stuk makkelijker in iedergeval, voor mijn gevoel zwabbert het niet meer zo heel erg veel alle richtingen op, je kan makkelijk er tegenin sturen. Ik vind het in iedergeval keer op keer makkelijker worden om te besturen.

Whoeps en van was inderdaad fan :) foutje bedankt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Vandaag ook de laatste key bij Gamemania Doetinchem uitgedeeld, alles op. En nou heb ik er zelf niet eens eentje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

JorisTheWise schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:34:
Sinds vandaag worden er verschillende VIP Beta codes uitgedeeld waarmee je ook al toegang krijgt.
De besturing van wapens als de Hammerhead is inderdaad een stuk verbeterd, een stuk makkelijker in iedergeval, voor mijn gevoel zwabbert het niet meer zo heel erg veel alle richtingen op, je kan makkelijk er tegenin sturen. Ik vind het in iedergeval keer op keer makkelijker worden om te besturen.
Zo VIP zijn die codes niet.
Gisteren was op official Justin.TV channel live stream met Gears of war 3 Beta gameplay te zien waar af en toe een code werd verloot zodat je mee kon doen.
De dedicated servers waren (en zijn) natuurlijk nog niet online dus je zag potjes met lag en je hoorde er mensen ook over klagen. Wat je dus zag is een Gears 3 Beta met een Gears 2 verbinding. :?
Bovendien kon er alleen maar public gespeeld worden en nog niet ranked..!!
Dat maakt het een stuk minder begeerenswardig om mee te doen.
De kans dat je 'n code krijgt is iets meer dan het winnen van de staatsloterij. Gisteren zaten er zo'n 1500 man in de chatroom voor een code.

Vanaf vandaag is er op het GCon Youtube kanaal HD footage te zien van o.a. het Justin.TV kanaal.
Morgen is er op de GCon website podcasts te downen met impressies over de gameplay.

Al bovengenoemde voor wat het waard is...Nogmaals geen dedicated servers. Dus er valt nog lang niets definitiefs te zeggen over de gameplay, hoe de besturing aanvoelt, in hoeverre is het systeem van dekking verbeterd, zijn de wapens in balans..?? etc,etc.

Vanaf maandag start het echte werk met de dedicated servers. Live Beta Gameplay van opnieuw Justin.TV kanaal
Op dat kanaal worden ook zoals gisteren wat beta codes gedropt.

Ik niet, zat alleen te kijken, beseffend dat het gamen van weinig waarde is zonder dedicated servers. Het zal namelijk compleet anders aanvoelen met de dedicated servers online..!!

Gisteravond was de verbinding weer erg brak (Gears 2). Off host gespeeld en werd m'n team afgemaakt door gastjes met een KD die niet boven de 1.0 uit kwam. De laagste was zelfs 0.2.
Afgemaakt is een groot woord. Van een grote afstand met hun shotgun schoten ze je down. Maar in 1 tegen 1 situaties (battles) gingen ze er natuurlijk aan. Tenzij ze je raakten want met 1 schot was ik dood terwijl zij minstens 3 actives nodig hadden om gedowned te worden. We hebben het dus verloren door het doen van (te) veel handelingen terwijl zij er 1 nodig hadden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Stiekem dacht ik dat die beta codes voor het oprapen zouden liggen, maar ik zie ze nergens. Wel ergens de ROM gevonden , die het schijnt te doen als je hem via een usb stick op start, zonder dat je xbox omgebouwd is. Maar weet niet of dat legit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb 800ms points gekocht bij 12game, kreeg gelijk de code gemailed (is wel een code waarmee je op de 25e pas kan spelen afaik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
pelt schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:51:
Stiekem dacht ik dat die beta codes voor het oprapen zouden liggen, maar ik zie ze nergens. Wel ergens de ROM gevonden , die het schijnt te doen als je hem via een usb stick op start, zonder dat je xbox omgebouwd is. Maar weet niet of dat legit is.
Zou ik niet doen, je wordt namelijk niet alleen gebanned van de beta maar waarschijnlijk ook van de retail...

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/7716/sharinggow3usb.jpg

Bron: Epic Games

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik ga vroeg naar huis van me werk en probeer om 15:00 uur achter mijn xbox te zitten. Iemand zin om samen met de beta te beginnen? Voeg me toe: control1983

Mowa, ik heb je al in me lijstje staan volgens mij. Zie ik je om 15 uur online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
lj_tree schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:31:
Ik ga vroeg naar huis van me werk en probeer om 15:00 uur achter mijn xbox te zitten. Iemand zin om samen met de beta te beginnen? Voeg me toe: control1983

Benieuwd of de boel een beetje wil downloaden. Voor mijzelf volgende week pas, maar er zullen wel veel mensen zijn die tgeelijk proberen die 2GB binnen te trekken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
BM schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:39:
[...]

Benieuwd of de boel een beetje wil downloaden. Voor mijzelf volgende week pas, maar er zullen wel veel mensen zijn die tgeelijk proberen die 2GB binnen te trekken.
Gokje: gemiddelde download snelheid: 100 kB/s :'(

Ik zal vanavond maar even via 12game 800 ms points downloaden en dan maar hopen dat er nog een code beschikbaar is.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

pelt schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:51:
... Wel ergens de ROM gevonden , die het schijnt te doen als je hem via een usb stick op start, zonder dat je xbox omgebouwd is. Maar weet niet of dat legit is.
1x raden..!!
Dergelijk gedrag mag bovendien beloond worden met een ban.
Zijn namelijk potentiele (out of map) glitchers die Gears 2 zo nu en dan flink verpesten. Ook voor zichzelf want ze worden natuurlijk de rest van de tijd afgejaagd zodat ze vanzelf leaven.
Uit mijn lijst worden dat soort kinderen geweerd, er uit gegooid en elk contact geblokkeerd.
lj_tree schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:31:

Maar nog niet onder me nieuwe (alweer jaar oude) tag. Je hebt 'n (xbox-live) berichtje
Dan zie ik je om 15:00. Is weer al te lang geleden.

Hier is nog steeds live footage te zien van het justin kanaal.
Let wel..!! Momenteel natuurlijk nog zonder dedicated servers. Dus de personen in kwestie worden af en toe onmogelijk geslacht. Dus wat ik eerder al aangaf; Gears 3 met Gears 2 connectie...klote dus.
Maar vanaf 15:00 zijn de servers online.
Ik ben benieuwd, en nerveus en blij als een kind op pakjesavond. *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik snap niet waarom ze de deticated servers, DE grote nieuwe feature, niet testen. Waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:40:
Ik snap niet waarom ze de deticated servers, DE grote nieuwe feature, niet testen. Waarom is dat?
Omdat de beta officieel nog niet begonnen is? Het is nog 's ochtends vroeg in de US, die servers zullen in de loop van de dag echt wel aan gaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ahw ik dacht dat ze het sowieso voorlopig niet gingen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:13:
Ahw ik dacht dat ze het sowieso voorlopig niet gingen testen :)
Als je mijn tekst(en) had gelezen had je het geweten..!! ;)
Nog 38 minuten en dan zijn OOK de dedicated servers online :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Bah, waarom heb ik een 25 april code, ik wil nu raggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En hoe zijn de eerste ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik zie dat mowa online aan het spelen is, ben ook zeer benieuwd naar zijn ervaringen :)

Tell us tell us please :o

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Het zal vast niet heel beroerd zijn, anders hadden hier vast al genoeg rants gestaan, GoT een beetje kennende :+

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 18-04-2011 21:07 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren met Mowa en sjonnemans aan t spelen geweest! FUCKING SWEET gasten! Het matchmaking is erg relaxed! ONWIJS brute executions en t ziet er heel lekker en gelikt uit! Je kunt nu elke ronde een aantal medals en pins halen...maakt t heel leuk en is ook goed voor je xp. Daarnaast heb je voor de medals veel niveau's. Bv active reload medal: eerste lvl is 25 active reloads, 2de level 100...etc. Maakt t erg leuk.

Gisteren ging t sommige rondjes wel goed maar er zaten ook rondjes bij dak HEEEEEEEL hard gefaald heb (sorry mowa...ik ga meer oefenen:) ) en ik heb geen idee waar dat aan lag. T voelde soms wel alsof iemand nog steeds host was of zo. Beetje vaag.

Verder is die sawed off shotgun HEEL bruut...LANGE reload tijd maar een keertje schieten van redelijk dichtbij is voldoende:)

Mowa, ik ga vandaag weer vroeg naar huis van me werk (DAMN job:S) en dan ben ik weer online. Ziek je straks weer? Vanavond helaas weer sporten anders was ik tot diep in de nacht online:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Woei, blijkbaar heb ik een GoW3 beta code gewonnen, scheelt me weer de aankoop van een onnodige live product. Ben beniewd volgende week.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
lj_tree schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:36:
Gisteren met Mowa en sjonnemans aan t spelen geweest! FUCKING SWEET gasten! Het matchmaking is erg relaxed! ONWIJS brute executions en t ziet er heel lekker en gelikt uit! Je kunt nu elke ronde een aantal medals en pins halen...maakt t heel leuk en is ook goed voor je xp. Daarnaast heb je voor de medals veel niveau's. Bv active reload medal: eerste lvl is 25 active reloads, 2de level 100...etc. Maakt t erg leuk.

Gisteren ging t sommige rondjes wel goed maar er zaten ook rondjes bij dak HEEEEEEEL hard gefaald heb (sorry mowa...ik ga meer oefenen:) ) en ik heb geen idee waar dat aan lag. T voelde soms wel alsof iemand nog steeds host was of zo. Beetje vaag.

Verder is die sawed off shotgun HEEL bruut...LANGE reload tijd maar een keertje schieten van redelijk dichtbij is voldoende:)

Mowa, ik ga vandaag weer vroeg naar huis van me werk (DAMN job:S) en dan ben ik weer online. Ziek je straks weer? Vanavond helaas weer sporten anders was ik tot diep in de nacht online:)
Goeie verbinding dus? Dat is het belangrijkste imho. De rest was al prima in Gow2.

Edit: leuk, Phusebox fraggen vanaf volgende week :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
BM schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:02:
[...]

Goeie verbinding dus? Dat is het belangrijkste imho. De rest was al prima in Gow2.

Edit: leuk, Phusebox fraggen vanaf volgende week :+
Matchmaking is wel het slechtste aan Gears 2, steeds weer nieuwe matches zoeken. Of is dat nog steeds? Ik wil gewoon matchmaking a la CoD, dat werkt perfect.

En ja; ik ben echt fragmeat, doe het alleen voor de hartkloppingen die ik van Gears krijg, Goede cardio workout.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Klinkt goed! Misschien was de tegenstander in die match gewoon beter, dat kan natuurlijk ook nog ;)

Hoe zijn de maps? Nog steeds veel mensen aan het campen of valt dat mee?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Aan degenen met code, hoe voelt de game? Voelt het weer als vanouds, maar dan beter? Net zoals GoW1>GoW2 voelde, of voelt het echt significant anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Matchmaking is een HELE grote vooruitgang! Soms nog wachten op wat extra players (we zaten met z'n drieën in een party) maar over het algemeen snel een match.

Garcia, ik denk idd dat de tegenstander beter was hoor...ik faalde ook GOED op veel momenten en naar mate ik langer bezig was ging t wel wat beter...maar toch voelde t soms niet 100% lekker. Ik ga vanavond nog eens verder in de hoop dak dan wat beter scoor:)

T spel voelt verders wel lekker aan. Ik gaf al aan dat de controls soms wat slapjes aanvoelen of zo...beetje moeilijk te beschrijven maar dat zal wel wennen zijn denk ik. De levels zijn prachtig. We hebben gisteren bijna de hele tijd op dat footbal veld gespeeld...Trashball:) HEEEERLIJK level! Echt prachtig. Campen gaat minder in gow 3! We zaten soms met z'n drieen te campen in een kleedkamertje en da werkt toch niet lekker.

Oh ja de smoke granades zijn een GROTE verbetering in deeltje 3! Je heb nu ook echt t idee dat die dingen nuttig zijn!

Edit: Garcia, wanneer kunnen we jou verwachten?:)

[ Voor 2% gewijzigd door boomr op 19-04-2011 11:08 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:08:
Matchmaking is een HELE grote vooruitgang! Soms nog wachten op wat extra players (we zaten met z'n drieën in een party) maar over het algemeen snel een match.

Edit: Garcia, wanneer kunnen we jou verwachten?:)
September 2011 ;) Ik heb geen beta code.

Ik moet eerlijk bekennen dat het nu toch wel begint te kriebelen als ik jouw posts zo doorlees. :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mijn korte eerste impressie:

Het menu is overzichtelijk en al je stats zijn te bekijken.In tabbladen is per tabblad te zien;
-Stats:Overzicht van je xp/kd
-welke medailles/lintjes heb je gehaald
-De hoeveelheid kills/executions per wapen heb je gemaakt, unlockables, etc.
-Rankings

Gelukkig is er niet dat, op de duur, vervelende intro-muziekje van Gears 2 tijdens het zoeken van een match. Die ik overigens al lang uit heb staan.

Matches zijn in minder dan no-time gevonden. Na afloop van een match wordt na een seconde of 20 automatisch naar een nieuwe match gezocht. Vergelijkbaar met social in Gears 2. In de tussentijd kan je jouw stats bekijken. Wat een vooruitgang..!!
Je kunt public en ranked spelen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar ranked gespeeld. Vandaag ga ik ook wat public doen.

Helaas kan je alleen nog maar Team Death Match spelen. De andere spelvormen zullen later in de week of volgende week pas volgen.
Bovendien is er alleen maar tussen Checkout en Thrashball te kiezen.
Beide is jammer maar houdt het, laten we zeggen; overzichtelijk.
Een straf is het zeker niet want het tempo bij TDM is adembenemend. Bij pogingen tot campen wordt je overlopen. Campen is zinloos (en noob). Hoewel je er soms niet aan ontkomt als je alleen overblijft. TDM heeft warzone rules maar als je down bent en je drukt snel achter elkaar op A dan revive je vanzelf weer. Voor dat je dat redt ben je meestal wel dood.

De graphics zijn een stuk mooier in vergelijking met Gears 2. Als je al tijd hebt om rondom je heen te kijken want zoals gezegd het tempo is erg snel. Je leven is goedkoop.
Je moet echt aan de bak.

Gameplay
De wapens lijken goed uitgebalanceerd. Hoewel smaken natuurlijk verschillen.
Ik heb het meest met de retro-lancer en shotgun gespeeld. De retro is voor de langere afstanden te inaccuraat en heeft te weinig power maar is voor de kortere afstanden een geweldig wapen, heeft veel power en een brute exexution. (met de bajonet onthoofden..!!) Het spiezen van een tegenstander is me nog maar 1x gelukt want het is echt niet zo heel makkelijk.
De shotgun is nu eindelijk wat het moet zijn. Een close range wapen waarmee je heerlijke battles kunt uitvechten.
De dubbelloops (sawed off) shotgun is voor zeer close range. Melee afstand. Nadeel is de zeer lange reload maar je hebt gegarandeerd 1 of 2 kills met 1 shot.

De Digger launcher is geeft indien goed gericht per schot/launch 1 of 2 kills. Soms ook wel 3.
De andere wapens zoals de good ol' Lancer en Hammerburst etc. ga ik van de week checken.
Er is een nieuwe vuur-granaat die afwisselend met de standaard frags spawnd. Inkts liggen op vaste plaatsen.

De snelheid is zoals gezegd....SNEL.
De vaart is vergelijkbaar met Gears 1 wat ook al die fun terugbrengt. Het is door die vaart zeer moeilijk te anticiperen wat je tegenstander doet mbt bijv. flanken.
Doordat je na het einde van een match automatisch aan een nieuwe begint geeft ook het gevoel van vaart.
Bij TDM MOET je goed samenwerken anders wordt je volledig afgeslacht.
Bij het respawnen kan je voor een ander wapen kiezen. Bovendien kan je op een kaart zien waar je teamleden zich bevinden.
De controls zijn zeer direct. Zonder vertraging wordt een commando uitgevoerd. Maar bijvoorbeeld het switchen van wapens is sneller en accurater geworden.
Ondanks dat er voorlopig alleen maar TDM gespeeld is dit een goede mode om te wennen aan Gears 3.

Nadelen
Je moet bij sommige commando's, zoals het oppakken van ammo of een wapen, vrij lang op een knop drukken voordat het wordt uitgevoerd.
De feel is erg wennen. Het is zo anders dan je gewend bent van Gears 2 maar redelijk herkenbaar van Gears 1.
Het is echter dermate anders dat ik de eerste paar potjes hopeloos werd afgeschoten. Die potjes had ik max 3 kills en 12 of 13x dood...!!
Ik moest errug wennen aan de feel. Bijvoorbeeld wallbouncen en het wegspringen/rollen is moeilijk. Toen ik de gevoeligheid van de controller op max zette (een kwestie van smaak) ging het gaandeweg steeds beter. En schoot ik me van een Kd van 0.3 naar een iets fatsoenlijker 1.1.
KD is natuurlijk (nog) niet boeiend.

Om af te sluiten moet ik zeggen dat het erg verslavend is. Ik heb met een pauze van ongeveer een uur ongemerkt zo'n 9 uur gespeeld. Dat waren 41 potjes vol pure actie en bruutheid. Daarna was ik ook bruut moe..!!

Gisteren ging t sommige rondjes wel goed maar er zaten ook rondjes bij dak HEEEEEEEL hard gefaald heb (sorry mowa...ik ga meer oefenen:) ) en ik heb geen idee waar dat aan lag.
Wat ik je brom...dat komt vanzelf goed. Je zag dat ik eerst ook HARD, als een weerloos lam werd geslacht.
KD is alleen om stoer te doen. Het gaat om de fun..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Wat is het verschil tussen ranked en public matches. De public matches worden in ieder geval meer gespeeld volgens de cijfers.

Ik heb trouwens de demo semi-legaal binnengesleept door de demo op usb te zetten. De demo op usb is in principe niks, want die demo moet daarna nog 500 MB downloaden. Volgens het officiele Epic forum, wordt ik dan geband van zowel de demo als de full game, maar ik kan me dat niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

pelt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:41:
Wat is het verschil tussen ranked en public matches. De public matches worden in ieder geval meer gespeeld volgens de cijfers.

Ik heb trouwens de demo semi-legaal binnengesleept door de demo op usb te zetten. De demo op usb is in principe niks, want die demo moet daarna nog 500 MB downloaden. Volgens het officiele Epic forum, wordt ik dan geband van zowel de demo als de full game, maar ik kan me dat niet voorstellen.
Ik zou het risico niet nemen in ieder geval.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Garcia10 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:53:
[...]

Ik zou het risico niet nemen in ieder geval.
Voor mij is het al te laat. Ik heb hem al geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

mowa schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:27:
Korte eerste impressie... Hij was vrij lang hoor. ;)
Was het maar al de 25e.... :-(

Klinkt echt goed. Ook fijn dat de snelheid weer terug is. GoW2 was toch een stukje trager dan deeltje 1. Ben erg benieuwd... 41 potjes op een dag! Goed bezig. Ik zal een paar van jullie aan men friendslist toevoegen als dat geen probleem is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:07:
[...]

Was het maar al de 25e.... :-(

Klinkt echt goed. Ook fijn dat de snelheid weer terug is. GoW2 was toch een stukje trager dan deeltje 1. Ben erg benieuwd... 41 potjes op een dag! Goed bezig. Ik zal een paar van jullie aan men friendslist toevoegen als dat geen probleem is. :)
Inderdaad, ik heb de code ook :D

Ik ben ook benieuwd hoe het weer aanvoelt, want ik had bij GoW2 het al gauw bekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Klinkt allemaal goed wat betreft die beta. Heb inmiddels ook een code bemachtigd en zal vanaf de 25e aan gaan kloten met Gears 3. Lijkt me wel echt ruig om dit spel helemaal te ontdekken en er echt goed in te worden..
Ben wel benieuwd naar de korte afstandgevechten en naar het 'one-shot' wapen. Vond de powerweapons in Gears 2 altijd wel ruig, zeker bij Guardian.

Mag mezelf (onderhand) na die f*cking rankreset ook level 100 noemen in Gears 2 *O* .
Een hoop mensen hebben zo'n commentaar op die multiplayer maar ik heb geloof ik nog nooit een spel zo veel gespeeld als Gears 2. Heb overigens geen echte ervaringen met CoD games en dergelijke dus misschien neem ik ook met minder genoegen. Leverde je wings uit GOW 2 in deeltje 3 nou ook nog een extraatje op?

Anyhoe, de 25e zal ik eens kijken of ik ook wat van Gears 3 kan.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Oeffel...in ieder geval een medal...verder weet ik t niet.

Gisteren weer bezig geweest (van 15 tot 19:30)....ging zeker op t einde wel lekker. En toen we met z'n 5en in een party zaten hadden we zoiezo voorsprong! Dat scheelt heel veel....hoe meer zielen moet meer vreugd dus:)

Ik hoop vandaag ook weer vroeg naar huis te kunnen en snel achter me xbox te kunnen kruipen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Had gisteravond Gears 2 deja vu...
Veel potjes met lag. Was op 'n gegeven moment van erg dichtbij op een gast aan 't schieten met actives, die gast draaid zich rustig om en schiet me dood...!!!
Ook werd ik van een behoorlijke afstand door een retro-lancer gedood...En ook potjes waarbij er gewoon sprake was van host voordeel.
Gasten die in no-time ons team uitroeiden..!!!

Het blijkt dat de dedicated servers lang niet altijd online zijn. :(
sterker nog...alleen maandag merkte ik op een gegeven moment dat de gameplay in de loop van de avond echt lekker smooth liep.
"In this game we've made significant improvements to the dedicated servers, they are now actually online some of the time."
Q: Where are the dedicated servers?
A: If we make any changes people need to quit and restart the beta to be sure they have the same playlists as the dedcated servers. For instance, if you're still playing KOTH, you're player hosted. Please remember this is a beta, not a demo and we're always going to be adjust settings in the background to make it a better experience. There could be brief outages while we are making these adjustments.
bron:forum.epicgames.com

Hieronder nog de agenda zoals voorlopig bekend tijdens de beta
Beta Schedule:
Mon 18th through Sun 24th - TDM on Thrashball and Checkout only.
Mon 25th through Sun 1st - TDM on Thrashball, Checkout, and Trenches only.
Mon 2nd through Sun 8th - TDM and KOTH on all 4 beta maps.
Mon 9th through Sun 15th - TDM, KOTH, and CTL on all 4 beta maps

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

mowa schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:37:
Had gisteravond Gears 2 deja vu...
Veel potjes met lag. Was op 'n gegeven moment van erg dichtbij op een gast aan 't schieten met actives, die gast draaid zich rustig om en schiet me dood...!!!
Ook werd ik van een behoorlijke afstand door een retro-lancer gedood...En ook potjes waarbij er gewoon sprake was van host voordeel.
Gasten die in no-time ons team uitroeiden..!!!

sterker nog...alleen maandag merkte ik op een gegeven moment dat de gameplay in de loop van de avond echt lekker smooth liep.
[...]

[...]

Hieronder nog de agenda zoals voorlopig bekend tijdens de beta

[...]
Dat klinkt wat minder.... Ik snap inderdaad dat dit een Beta is en ze vast heel veel aan het monitoren en tweaken zijn, maar juist de dedicated servers is toch echt de belangrijkste verandering tov GoW 1 en 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:37:
[...]

[...]

[...]
Wat een teleurstelling. Hoezo betere experience? De grote verandering ten opzichte van de vorige delen is juist de dedicated servers. Dit is de uitgewezen kans om dit goed te testen zodat de betere experience daadwerkelijk bij de officiële release van Gears 3 te merken is.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Erg he jongens, servers die niet werken zoals het hoort tijdens een BETA TEST :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Niet goed werken snap ik. Daar is het tenslotte een beta voor. Dat is iets anders dan nog steeds player hosted zijn als je bijvoorbeeld KOTH speelt.

Q: Where are the dedicated servers?
A: If we make any changes people need to quit and restart the beta to be sure they have the same playlists as the dedcated servers. For instance, if you're still playing KOTH, you're player hosted. Please remember this is a beta, not a demo and we're always going to be adjust settings in the background to make it a better experience. There could be brief outages while we are making these adjustments. snap ik, daar is het ook een beta voor. Maar het gaat mij om het feit dat
Dit neemt overigens niet weg dat ik nog steeds jaloers ben op mensen die een code bemachtigt hebben :9

[ Voor 7% gewijzigd door Barbas op 20-04-2011 11:47 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wellicht hebben ze voor KOTH gewoon nog geen servers opgezet?

Dat de servers niet continu online zijn verbaasd me niet. Ze zijn aan het testen, en sommige dingen zullen ze direct willen fixen om te testen. Dan zullen de servers even plat gaan.

Vind bovenstaande reacties aardig overdreven.
Garcia10 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:35:
Niet goed werken snap ik. Daar is het tenslotte een beta voor. Dat is iets anders dan nog steeds player hosted zijn als je bijvoorbeeld KOTH speelt.
Het alternatief is niet kunnen spelen, maar dat zal ook wel weer niet goed zijn :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

BM schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:32:
Wellicht hebben ze voor KOTH gewoon nog geen servers opgezet?
Dat zou inderdaad kunnen, niet bij stilgestaan. Wat niet is kan wellicht nog komen.
Dat de servers niet continu online zijn verbaasd me niet. Ze zijn aan het testen, en sommige dingen zullen ze direct willen fixen om te testen. Dan zullen de servers even plat gaan.
Helemaal begrijpelijk.
Vind bovenstaande reacties aardig overdreven.
Op dit moment heb ik dat idee van mijn vorige posts ook. :)
Het alternatief is niet kunnen spelen, maar dat zal ook wel weer niet goed zijn :+
Daar heb je gelijk in :) Het is ook nooit goed hè ;)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Wat ik nog niet heb gelezen van iemand, kun je nu ook echt dingen zoals nieuwe wapens of moves unlocken met je XP of is het systeem gewoon net als in Gears 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

fabianspoelman schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:14:
Wat ik nog niet heb gelezen van iemand, kun je nu ook echt dingen zoals nieuwe wapens of moves unlocken met je XP of is het systeem gewoon net als in Gears 2?
Is wel degelijk voorbij gekomen..!! In ieder geval in (door)links. Alles is op de Epic site na te gaan.

Met xp is niets te unlocken maar met het maken van kills en hoe je die kills maakt.
Executions met een wapen moet je unlocken door er een bepaald aantal kills mee te maken. Elk wapen heeft een eigen execution.
Voor bijv. de execution van de retro-lancer moet je er eerst 25 kills mee maken, etc. Het is het waard want de executions zijn wreed..!!

Om een skin (bijv. flaming lancer/hammy) te unlocken moet je ook een bepaald aantal kills maken.
Om de gouden retro te unlocken moet je 90 potjes gespeeld hebben. Ik moet er nog 3 spelen. Dan heb ik voor de beta de gouden retro.
Om de gouden retro voor de retail te unlocken moet je er in de beta 100 kills mee maken.

Je kunt ook een medaille halen door bijv. 200 kills te maken met de shotgun.
Als je die hebt verworven dan krijg je die medaille bij je gamertag en zien anderen met matchmaking dat jij bijv. "Gnasher Expert" bent.
Ik moet nog 14 kills halen voor die medaille.
Je kunt zelf instellen welke medaille je bij je naam wilt. Vooropgesteld dat je een bepaalde medaille hebt verworven.

Om personen te unlocken moet je ook een x aantal potjes spelen.

Je merkt wanneer de dedicated servers online zijn. Heb vanmiddag ff 'n paar potjes gespeeld en het ging smooth. Je blijft nergens aan vastplakken en je schiet bij gelijke kansen een gast tenminste down of dood.

Trouwens; wat ik zelf de wreedste execution vind is wanneer je als locust speelt. Je downt een gast, je trekt z'n arm er af en je slaat 'm er mee dood. Dat slaan kan je in principe zo lang doen als je wilt. Je tegenstander kan maar nooit dood genoeg zijn })
Wat even wreed is; een gast downen en als je "toevallig" een frag hebt die gast oppakken, taggen en naar een paar tegenstanders gooien.
Deed ik 'n paar keer met een boltok waarmee je er eerst 1 of 2 een headshot geeft want ze gaan altijd voor je staan lanceren en als er dan nog 1 of 2 staan dan gooi je die gast met de getagde frag naar ze toe...WREEED _/-\o_

En trouwens;
Er worden giga veel kills gejat tijdens die beta...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:39
Dag Allemaal,

Kijk al meerdere jaren op deze site maar had eigenlijk nooit de behoefte om te reageren ;)
Nu was ik aan het kijken in dit forum en zag ik dat enkelen nog geen beta key hebben, nu was ik gisteren zelf aan het rond neuzen voor een code alleen kon ik er geen vinden..

Vandaag kwam ik toevallig op de volgende site, hier kun je gratis een beta code ontvangen, heb zelf nog niet geprobeerd of het werkt, maar ik ga uit van wel :9 dacht ik deel dit even met jullie 8)

http://www.gearsofwar3beta.net/

Veel plezier!

Het 'jatten van kills' was in elke GOW een probleem vondt ik, natuurlijk is het bij elk spel zo dat er kills gejat worden. Ik vindt echter dat bij GOW dat diegene die de enemy down krijgt ook de kill moet krijgen wanneer de enemy afgemaakt wordt! Dan zijn de ergenissen direct opgelost ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Andyk125 op 21-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:19:
Dag Allemaal,

Kijk al meerdere jaren op deze site maar had eigenlijk nooit de behoefte om te reageren ;)
Nu was ik aan het kijken in dit forum en zag ik dat enkelen nog geen beta key hebben, nu was ik gisteren zelf aan het rond neuzen voor een code alleen kon ik er geen vinden..

Vandaag kwam ik toevallig op de volgende site, hier kun je gratis een beta code ontvangen, heb zelf nog niet geprobeerd of het werkt, maar ik ga uit van wel :9 dacht ik deel dit even met jullie 8)

Veel plezier!
Ik heb al genoeg mogelijkheden om betaalde sms abonnementen af te sluiten. Maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:22:
[...]

Ik heb al genoeg mogelijkheden om betaalde sms abonnementen af te sluiten. Maar bedankt.
Ik heb geen problemen hoor, ik hoef geen survey ofzo te maken of iets anders :/

naja voor diegene die dat niet kunnen of willen hier een paar codes:

HJT0Q-757T4-4W9PK-S7DC9-4VS0B

DV517-PBB9G-5RM4J-RZ0C7-S7J4A

8MW21-3T994-48977-L3S4M-KAFU8

FEU92-Q8029-9Q8H5-G1B2L-00J2E

HN2LW-5Q85S-8J6JK-UGN5Z-LV135

8C935-SJQ65-FHA6M-LZOLW-L3J26

O57EL-E2LDA-794EF-S3Y39-7L587

F790E-P7TAS-93W33-76CU6-L3T7B

G3VK6-8WRBD-GA9RO-WUR9V-243YL

W7SV6-VX75M-ZEZK6-N82QG-H4629

kan door blijven gaan, maar als ze niet gebruikt worden is het jammer voor iemand anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Andyk125 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:28:
[...]

Ik heb geen problemen hoor, ik hoef geen survey ofzo te maken of iets anders :/

naja voor diegene die dat niet kunnen of willen hier een paar codes:

[keys]

kan door blijven gaan, maar als ze niet gebruikt worden is het jammer voor iemand anders :P
Hoe kom je daar dan zo gemakkelijk aan? Ik heb gelukkig nog een ms points kaart kunnen bemachtigen.

Edit: geen van allen werkt....

[ Voor 3% gewijzigd door R0SSI op 21-04-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik vertrouw het niet helemaal. Hij is vandaag pas geregistreerd en deelt zomaar keys uit?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Andyk is goed bezig:)

Gisteren nog ff goed bezig geweest met mowa en wat anderen. Sommige potjes gingen lekker...andere was ik een grote berg kannonnenvoer! Te triest voor woorden! Vanavond nog es een nieuwe poging wagen!

Ben wel blij dak me coletrain unlocked heb gisterenavond:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Garcia10 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:48:
Ik vertrouw het niet helemaal. Hij is vandaag pas geregistreerd en deelt zomaar keys uit?
Daarom, ik vind het ook nogal raar... Zover ik nu kan zien worden er gewoon random codes gegenereerd en kun je deze niet inleveren. Op deze manier wordt je alleen maar een abonnement opgezadeld en kost het je alleen maar geld.

[ Voor 28% gewijzigd door R0SSI op 21-04-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Waar heb jij een code nog kunnen bemachtigen?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Garcia10 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:54:
Waar heb jij een code nog kunnen bemachtigen?
Ik heb via 12game nog 1 kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Ik weet niet of de codes werken, ik zit momenteel op me werk maar ik wilde ze vanavond zelf even gaan proberen! Naja wel jammer als ze niet werken, maar het het is toch niet verdacht dat ik paar codes uitdeel |:(

Als je het niet vertrouwd hoef je het niet te proberen, maar voor de zekerheid deze codes zijn volgens mij bedoeld om op de 25ste te kunnen spelen!

Echte Nederlanders hier, krijgen ze wat gratis of in ieder geval met goede bedoelingen en dan vertrouwen ze het niet haha:?

Waarom zou ik ze niet uitdelen dan? ik heb er zelf al een gereserveerd en ik doe dit eigenlijk alleen omdat ik via een vriend een code via een mede tweaker heb ontvangen voor Battlefield play4free ;)

Sorry als ik mensen lekker heb gemaakt met een dooie mus :P

[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 21-04-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Andyk125 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:01:
Ik weet niet of de codes werken, ik zit momenteel op me werk maar ik wilde ze vanavond zelf even gaan proberen! Naja wel jammer als ze niet werken, maar het het is toch niet verdacht dat ik paar codes uitdeel |:(

Als je het niet vertrouwd hoef je het niet te proberen, maar voor de zekerheid deze codes zijn volgens mij bedoeld om op de 25ste te kunnen spelen!

Echte Nederlanders hier, krijgen ze wat gratis of in ieder geval met goede bedoelingen en dan vertrouwen ze het niet haha:?

Waarom zou ik ze niet uitdelen dan? ik heb er zelf al een gereserveerd en ik doe dit eigenlijk alleen omdat ik via een vriend een code via een mede tweaker heb ontvangen voor Battlefield play4free ;)

Sorry als ik mensen lekker heb gemaakt met een dooie mus :P
Ik heb ook een code gekregen voor de 25ste, en ik kon gelijk al iets downloaden op het spel op te starten voor de resterende download (welke pas op de 25ste beschikbaar is).

Ach kan gebeuren. Maar het komt wel wat verdacht over als je vandaag pas geregistreerd bent ;)

[ Voor 4% gewijzigd door R0SSI op 21-04-2011 14:05 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste