• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

mowa schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

Sorry als ik 's een kill van je heb gestolen.. :$ Het is zeer zeker nooit de bedoeling of gewoonte....
Vaak zie je in het heetst van de strijd niet zo snel, vooral als je met z'n 2en of 3en op een gast knalt, wie 'm uiteindelijk downd en wie dus de kill toekomt. Het gebeurd iedereen regelmatig dat er dan een kill wordt "meegenomen". vooral randoms nemen nogal 's een kill mee....met een vaste groep kan je daar gewoon goede afspraken over maken.
Ik kijk er al naar uit om weer 's samen op jacht te gaan. *O*

Ik ken ook al langer het bestaan van die Gears comics. Niets meer dan het uitmelken van het Gears of War thema. Typisch Amerikaans en derhalve smakeloos en platvloers als je het mij vraagt. Natuurlijk blinken de 1liners van de karakters al niet uit in verheven taalgebruik maar het is wel vol humor waar ik ingame ook echt van geniet.

Zo'n Lancer is pas humor..!! _O-

[afbeelding]
Het is al goed :) Vergeven en vergeten. Wat de lancer betreft, echt vet! Bij ons hier in Arnhem hebben ze bij de Next Level zo'n ding te koop voor 180,- hahaha. Maar dan zie je ook bloedvlekken op de zaag zitten! Echt bruut maar het past niet echt bij mijn inrichting thuis :+

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ging weer lekker gisteren jongens! Volgens mij hebben we elk potje Guardian dat we gespeeld hebben gewonnen! *O*

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond welke tijd gaat het XP-event beginnen volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:07:
Ging weer lekker gisteren jongens! Volgens mij hebben we elk potje Guardian dat we gespeeld hebben gewonnen! *O*
Ja we hebben elk potje keihard gewonnen 8)
Daarvoor had ik een potje Annex wat ook gruwelijk hard werd geowned...!! We stopten omdat er 1 joinde die de mappacks niet heeft voor de achievement.
Gisteren ging het ietsje minder door laggy connectie. Wat ik niet begrijp is dat veel mensen bij mij een goede connectie hebben en ik vaak niet. En als ik host heb wordt dat gaandeweg minder. :?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:25:
Rond welke tijd gaat het XP-event beginnen volgende week?
Tijd is nog niet bekend, maar wel dit;
Labor Day Event Update - everyone will have temporary usage of gold weapons (Lancer and Hammerburst) during the event.
8:43 AM Aug 26th via web
O ja...misschien is de nieuwe desktop theme wel leuk

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 28-08-2010 10:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:45:
[...]
O ja...misschien is de nieuwe desktop theme wel leuk
Is er niet voor osx zeker? :(

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dan dat het ongeveer rond een uur of vijf gaat beginnen. Ze wachten meestal tot Amerika wakker is. Maarrruh....jippie...eindelijk eens met een goud wapen schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
vrijdag na me werk ben ik online. Moet alleen ff checken tot hoelaat ik mag van me meisie:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:20:
Ik denk dan dat het ongeveer rond een uur of vijf gaat beginnen. Ze wachten meestal tot Amerika wakker is. Maarrruh....jippie...eindelijk eens met een goud wapen schieten ;)
Ik schiet regelmatig met een gouden wapen :P, maat waar ik vaak mee speel heeft de se en ik laat hem dan wel eens doodgaan :+

volledige info:
Gears Labor Day event:

Sept 3rd - Sept. 7th
Start Time: 9am EST
End Time: 9am EST

25 times the ORIGINAL XP!
For ALL Gametypes (even Horde)

Annex achievement playlist will be added
Horde Changes:
"Torque Bow Tag": All Drone and Grenadier weapons replaced with Torque Bows

Multiplayer Changes (included in Horde as well):
Gold weapons (Lancer and Hammerburst) during the event.
---> NEW Info Nerfed Melee (3 hits instead of 2)

9 am est dat is dus ongeveer 15:00 in de middag bij ons dacht ik
Net zoals de vorige keer, als je eerder dan 15:00 je xbox aan had staan zorg ervoor dat je hem even opnieuw opstart na 15:00. Dit was laatste exp weekend de oplossing voor het probleem waarbij sommige hosts de 20x exp niet gaven.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info. Ik ga voor mijn wings. Tijdens het 20x XP-event was ik er niet. Ik ben nu level 60. Enig idee hoeveel potjes Wingman ik zou moeten spelen om level 100 te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:05:
Bedankt voor de info. Ik ga voor mijn wings. Tijdens het 20x XP-event was ik er niet. Ik ben nu level 60. Enig idee hoeveel potjes Wingman ik zou moeten spelen om level 100 te worden?
volgens http://www.gow2exp.com/about

Level 60 to 100 requires 5,643,214 experience!

This is roughly the same as going from level 1 to 94
This much experience could be gained by:

Killing 1,505 people in Warzone, or...
Killing 1,536 people in Execution, or...
Killing 1,276 people in Wingman, or...
Scoring 322,470 points in Guardian, or...
Scoring 981,429 points in Annex, or...
Scoring 594,023 points in Submission.

Horde:
Completing 2,258 waves on Casual, or...
Completing 1,505 waves on Normal, or...
Completing 1,129 waves on Hardcore, or...
Completing 903 waves on Insane.

Have fun! :+

Ik ga voornamelijk lekker horde doen met vrienden, ik zie wel hoever ik kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
903 waves op insane....das wel te doen:)
Ik zit ook net over de 60 heen dus ik moet me ook nog ff flink uitleven! Wel zin om flink te blaffen komend weekend!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bokkie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:34:

Ik schiet regelmatig met een gouden wapen :P, maat waar ik vaak mee speel heeft de se en ik laat hem dan wel eens doodgaan :+

volledige info:
Gears Labor Day event:

Sept 3rd - Sept. 7th
Start Time: 9am EST
End Time: 9am EST

25 times the ORIGINAL XP!
For ALL Gametypes (even Horde)

Annex achievement playlist will be added
Horde Changes:
"Torque Bow Tag": All Drone and Grenadier weapons replaced with Torque Bows

Multiplayer Changes (included in Horde as well):
Gold weapons (Lancer and Hammerburst) during the event.
---> NEW Info Nerfed Melee (3 hits instead of 2)

9 am est dat is dus ongeveer 15:00 in de middag bij ons dacht ik
Net zoals de vorige keer, als je eerder dan 15:00 je xbox aan had staan zorg ervoor dat je hem even opnieuw opstart na 15:00. Dit was laatste exp weekend de oplossing voor het probleem waarbij sommige hosts de 20x exp niet gaven.
Hier nog even bronvermelding van je goede info ;) Dat is van het "officiele" Gears forum. En natuurlijk de gears facebook site.

Wat betreft de calculator nog een aanvulling;
Horde:
Casual:... 2,500 XP per wave
Normal:... 3,750 XP per wave
Hardcore: 5,000 XP per wave
Insane:... 6,250 XP per wave

Other gametypes:
1,000 points in Warzone:........ 25,000 XP
1,000 points in King of The Hill: 6,250 XP
1,000 points in Submission:..... 9,500 XP
1,000 points in Guardian:........ 17,500 XP
1,000 points in Execution........ 24,500 XP
1,000 points in Wingman:........ 29,750 XP
1,000 points in Annex:............ 5,750 XP
En ook belangrijk;
Win Bonus:
Ranked Match Win Bonus is 6250
Social Match Win Bonus is 3125
Ga er voor horde van uit dat je die bonus pas na wave 50 krijgt en niet na elke wave.
Aangezien ik alleen Guardian zal spelen had ik voor mezelf al berekend (zie een paar posts terug) dat ik nog zo'n 26 potjes Guardian moet spelen ga ik die wings mogelijk zaterdag al halen *O* Zelf heb ik die bonus niet meegerekend en zal het alleen maar een meevaller zijn. Op een goede avond speel ik toch wel zo'n 20 potjes. Zeker de afgelopen week met een goed team gespeeld waarbij we telkens de leider van de tegenpartij in leven lieten waarna je de man 20+ kills haalt. Moet je natuurlijk niet off-host zijn en moeten je tegenstanders niet van die laffaards zijn die alleen maar gaan campen en niet aanvallen zodat je een potje snel af moet maken met weinig kills als gevolg. Menig potje zou tijdens de 25xp echter 100.000xp betekend hebben en zou ik reeds na 9 potjes wings hebben 8)

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:21:
[...]

Ga er voor horde van uit dat je die bonus pas na wave 50 krijgt en niet na elke wave.
Aangezien ik alleen Guardian zal spelen had ik voor mezelf al berekend (zie een paar posts terug) dat ik nog zo'n 26 potjes Guardian moet spelen ga ik die wings mogelijk zaterdag al halen *O* Zelf heb ik die bonus niet meegerekend en zal het alleen maar een meevaller zijn. Op een goede avond speel ik toch wel zo'n 20 potjes. Zeker de afgelopen week met een goed team gespeeld waarbij we telkens de leider van de tegenpartij in leven lieten waarna je de man 20+ kills haalt. Moet je natuurlijk niet off-host zijn en moeten je tegenstanders niet van die laffaards zijn die alleen maar gaan campen en niet aanvallen zodat je een potje snel af moet maken met weinig kills als gevolg. Menig potje zou tijdens de 25xp echter 100.000xp betekend hebben en zou ik reeds na 9 potjes wings hebben 8)
ging ervanuit dat de mensen die hier posten wel zouden weten dat het van het gears forum zou komen eigenlijk :) (facebook en twitter doe ik niet aan :P )

zelf zit ik pas op 46 dus ik heb nog flink wat te gaan, maar merk het wel, ik speel voor de fun, de wings zijn bijzaak die komen vanzelf wel :) leuk om te hebben, maar niet mijn richtlijn eigenlijk.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bokkie schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:20:
ging ervanuit dat de mensen die hier posten wel zouden weten dat het van het gears forum zou komen eigenlijk :) (facebook en twitter doe ik niet aan :P )

zelf zit ik pas op 46 dus ik heb nog flink wat te gaan, maar merk het wel, ik speel voor de fun, de wings zijn bijzaak die komen vanzelf wel :) leuk om te hebben, maar niet mijn richtlijn eigenlijk.
Nooit doen....De gegeven links heb ik ook al vaker gepost zoals de calculator, officiele gears site en forum. Waaruit blijkt dat mensen die niet kennen en/of het forum (terug)lezen. Op de Gears Facebook en Twitter sites vind je info uit de 1e hand die dan meestal later op het Gears forum wordt geplaatst. Bovendien staat op de officiele Gears site nog steeds niets definitiefs over het Labor Day xp event. Zelf bekijk ik de genoemde sites en dit forum ook niet dagelijks of wekelijks.

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:10:
[...]
volgens http://www.gow2exp.com/about

Level 60 to 100 requires 5,643,214 experience!

This is roughly the same as going from level 1 to 94

Killing 1,276 people in Wingman, or...
Hmmm, dat is nog best veel dan :) Ik dacht dat het sneller zou gaan. Misschien toch maar Horde of Guardian gaan doen :)

Nog een paar uurtjes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:01:
[...]
Hmmm, dat is nog best veel dan :) Ik dacht dat het sneller zou gaan. Misschien toch maar Horde of Guardian gaan doen :)

Nog een paar uurtjes! _/-\o_
Horde is eigenlijk het slechtste om te doen als je snel exp wil :P tenzij je een pro groepje hebt met 5 man die op insane heel snel de waves kunnen afgaan, maar ook dan nog, ben je sneller met de andere gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaan we maar gewoon wingman spelen hoor, dat vind ik de leukste gamemode (afgewisseld met Guardian). Met wingman moet je alleen wel goed zijn, want anders haal je niet zoveel punten. Gelukkig ben ik redelijk met Gears 2 en verwacht dat er straks veel newbies aan het spelen zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:09:
Dan gaan we maar gewoon wingman spelen hoor, dat vind ik de leukste gamemode (afgewisseld met Guardian). Met wingman moet je alleen wel goed zijn, want anders haal je niet zoveel punten. Gelukkig ben ik redelijk met Gears 2 en verwacht dat er straks veel newbies aan het spelen zijn :)
Zoals moi:) Ik ga uitloggen en richting huis vertrekken. Over een uurtje verwacht ik online te zijn!
Ik heb er zin in...bier ligt al koud en chips in de kelder dus gas erop:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Echt sommige mensen. 8)7 gisteravond nog een potje social horde op Grindyard op normal, zitten aan 1 kant van de map op een verhoging. Niemand met headset, of ze zaten allemaal in partychat. maar whatever, ik blijf wel bij de groep en doe mijn ding, (shields zetten, ressen assisten etc.)

Wave 29, 2 gasten bij de achterkant worden gedowned door een grinder, ramp omhoog welke met shield geblokt is, tevens ingang naar het huisje wat ook met een shield geblokked is, ze kruipen langs de ramp omhoog, precies genoeg ruimte ondanks het schild, ik ren meteen die kant op, andere gast pakt schild vooringang huisje op en ik ren door en res 1 gast die andere ben ik echt net te laat 1 fractie van een seconde dus hij bloed dood. 2 tellen later => you have been removed from the game :')

Helaas niet zoveel kunnen spelen dit weekend, van 46 naar 52 ofzo gegaan, vanavond kijken of ik 55 oid kan halen. Hele zondag eigenlijk verspilt aan Mass Effect :+ en zaterdag was ik een groot dagdeel op pad met de vrouw.

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 06-09-2010 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kan iemand wat tips geven om succesvol wingman of iets dergelijks te spelen. Ik ben echt never in staat om iemand neer te krijgen. Ik zuig daar zo zwaar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
T weekend ging veel te snel. Van lvl 60 naar 72. Eens checken of daar vanavond nog wat bij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Tering, wat was Horde vet!! Non stop met die boog knallen was echt het einde. Wel jammer dat er bij vrijwel elk potje minimaal 1 speler niet actief mee deed maar zichzelf puur in de match zette voor de experiencepoints.

Wat blijft dat triest, figuren die zo (en op enkele andere manieren) aan een level willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afgelopen zaterdag dan me wings gehaald. *O*
Heb niet erg veel kunnen spelen door sociale verplichtingen. Vrijdag van 96 naar 99 gegaan in slechts een paar, maar zeer zwaar bevochten (uiteraard Guardian) potjes. Had bovendien last van veel lag en geen 1 keer host gehad.
Zaterdag echter in 2 goede potjes voldoende xp gehaald voor die wings (van 99 naar 100 is 200.000xp, daar doe je normaal 2 weken over)
Me wings al met al in minder dan 15 potjes gehaald, veel minder dan de berekende 26 potjes.

Helaas niet samen met Garcia die druk doende was met Annex. :'(

Daarna met me team in 1 ziek potje de mazzel gehad dat er van de tegenpartij op een gegeven moment iedereen quitte zodat er alleen bots overbleven. Dan kan je met elkaar afspreken om de leider te laten leven en regelmatig stalemate te maken (als je toch per ongeluk de leider killt) zodat je lekker veel kills kunt maken. In dat potje net geen 100 kills kunnen maken en er ruim 4 ton aan xp overgehouden.. 8)
TrailBlazer schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:08:
kan iemand wat tips geven om succesvol wingman of iets dergelijks te spelen. Ik ben echt never in staat om iemand neer te krijgen. Ik zuig daar zo zwaar in.
Ik zou eerst een poosje een speltype doen waarmee je respawned zoals Annex of Guardian. Als je dat althans al niet hebt gedaan. Anders zit je alleen maar toe te kijken.
Pino_Helmond schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:40:
Tering, wat was Horde vet!! Non stop met die boog knallen was echt het einde. Wel jammer dat er bij vrijwel elk potje minimaal 1 speler niet actief mee deed maar zichzelf puur in de match zette voor de experiencepoints.

Wat blijft dat triest, figuren die zo (en op enkele andere manieren) aan een level willen komen.
Ook 1 van de redenen dat ik bijna geen horde meer doe. Zo komen noobs bijvoorbeeld ook aan hun achievement.
Jammer dat je ze niet kunt kikken. Je kunt dan wel een file complaint sturen.
Zo hadden we van de week weer 's 'n "out of the map" glitcher op Subway. Wijsgeworden weten we nu onderhand hoe je dat soort noobs aan moet pakken. Met 'n paar man ook in de glitch gegaan om die bitch eerst te downen, met smoke-grenades taggen, teabaggen en dood laten bloeden. })

'k lig momenteel met griep in me nest maar als ik er vanmiddag uit kruip ga ik ook ff 'n potje horde doen als je zoals jij zegt continu met de torque kunt schieten. Dan kan ik me torque skills (die ik niet heb) ff aanscherpen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:09:
Helaas niet samen met Garcia die druk doende was met Annex. :'(
Gefeliciteerd met je wings! Ik heb ergens op internet gelezen dat mensen die level 100 zijn in gears 3 een extraatje krijgen in de vorm van bijvoorbeeld een golden shotgun. Heb de bron helaas niet meer maar meen dat het op het officiele forum van gears of war was.

Ik was idd druk met annex. Vind het de leukste spelmodi om te spelen, voornamelijk omdat het zo intens en chaotisch is.

Ik heb zaterdag tevens me wings gehaald en de achievement geunlocked. Rest mij nu nog de 100.000 kills, waarvan ik er nu ongeveer 34000 heb. Dus ben nog wel een tijdje bezig :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Garcia10 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:39:
[...]

Gefeliciteerd met je wings! Ik heb ergens op internet gelezen dat mensen die level 100 zijn in gears 3 een extraatje krijgen in de vorm van bijvoorbeeld een golden shotgun. Heb de bron helaas niet meer maar meen dat het op het officiele forum van gears of war was.

Ik was idd druk met annex. Vind het de leukste spelmodi om te spelen, voornamelijk omdat het zo intens en chaotisch is.

Ik heb zaterdag tevens me wings gehaald en de achievement geunlocked. Rest mij nu nog de 100.000 kills, waarvan ik er nu ongeveer 34000 heb. Dus ben nog wel een tijdje bezig :)
Er zijn wat missies in de campaign die je kunt laden waar je in korte tijd erg veel kills kunt maken (bv op de brumak al die locusts afschieten)....wellicht dat dat t wat sneller maakt....Ik zit nu op bijna 16.000:'( Duurt nog wel ff:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:20:
[...]

Er zijn wat missies in de campaign die je kunt laden waar je in korte tijd erg veel kills kunt maken (bv op de brumak al die locusts afschieten)....wellicht dat dat t wat sneller maakt....Ik zit nu op bijna 16.000:'( Duurt nog wel ff:)
Heb gisteravond de chapter "closure" opnieuw en opnieuw gespeeld (op de brumak). Van de +/- 34.000 kills naar de +/- 60.000 kills gegaan. Gaat best hard inderdaad! Je kan per keer ongeveer 100 kills maken op het eerste stuk.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Gisteravond van 17.45 tot 22.30 gespeeld, zelfs GTST moest er voor de vrouw des huizes aan geloven al heeft ze de 1e paar minuten mogen kijken.
Uiteindelijk nog vrij gemakkelijk en snel de wings gehaald. Toch mooi om dat voor je GT te zien staan!

Nu nog een keer die 50 waves op Nowhere doen. Als er mensen zin hebben om een keer te helpen op die map dan hoor ik het graag!

[ Voor 20% gewijzigd door Pino_Helmond op 07-09-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Garcia10 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:10:
[...]

Heb gisteravond de chapter "closure" opnieuw en opnieuw gespeeld (op de brumak). Van de +/- 34.000 kills naar de +/- 60.000 kills gegaan. Gaat best hard inderdaad! Je kan per keer ongeveer 100 kills maken op het eerste stuk.
Dus je hebt dat stuk circa 300 keer gespeeld? :P

Ik kan niet wachten tot GoW 3 uitkomt. Hopelijk zal ik de MP weer leuk vinden. MP in deeltje 2 was voor mij wat teleurstellend, terwijl ik deel 1 echt heel veel gespeeld heb en ook binnen no time de 10.000 kills had.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2010 08:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino_Helmond schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:09:
Gisteravond van 17.45 tot 22.30 gespeeld, zelfs GTST moest er voor de vrouw des huizes aan geloven al heeft ze de 1e paar minuten mogen kijken.
Uiteindelijk nog vrij gemakkelijk en snel de wings gehaald. Toch mooi om dat voor je GT te zien staan!

Nu nog een keer die 50 waves op Nowhere doen. Als er mensen zin hebben om een keer te helpen op die map dan hoor ik het graag!
Ik help je er graag mee. Komend weekend gaat misschien een beetje krap worden omdak veel moet werken. Laat maar weten wanneer je wil dan zorg ik wel dat ik online ben.

Edit: Garcia....lijpe kerel:) van 34.000 naar 60.000 is wel heel ziek he:)

[ Voor 5% gewijzigd door boomr op 07-09-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:16:
[...]

Edit: Garcia....lijpe kerel:) van 34.000 naar 60.000 is wel heel ziek he:)
Je hebt gelijk 7(8)7

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia en Pino....Van harte gefeliciteerd met jullie wings. *O* d:)b _/-\o_ *O*
De meeste mensen uit me lijst zijn enorm geboost. 1tje is vorige week om de 1 of andere oorzaak naar level 1 terug gezet (geen glitcher of zo) en is nu, na het 25xp event, level 81 geworden door alleen guardian te spelen. Een grote prestatie..!!
Pino_Helmond schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:09:
Wanneer wil je dat gaan doen..?? 's kijken of ik 't nog kan.
Heb de xp event helaas niet goed kunnen benutten om met de Torque te schieten. Maandag maar 'n paar waves gedaan en dinsdag lag ik nog met koorts in me nest.
Garcia....wtf..
Ik moet nog best veel achievements halen maar speel toch 't liefst guardian. Al doe ik af en toe 's 'n potje Annex. Gisteren 's 1 potje Wingman gedaan, die ik ook nog moet halen. Maar 5 kills gehaald en op 't nippertje verloren. Ook door mijn toedoen want ik bleef niet bij mijn Wingman. En dan gaat 't bij voorbaat al fout.

iRacing Profiel

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:38:

1tje is vorige week om de 1 of andere oorzaak naar level 1 terug gezet (geen glitcher of zo) en is nu, na het 25xp event, level 81 geworden door alleen guardian te spelen.
Hoezo teruggezet dan? :S Zal toch wel een valide reden voor zijn?

Zit nu rond de 80.000 kills. Weet niet hoe het bij jullie zit maar sinds ik mijn wings heb heb ik niet echt zin om multiplayer te spelen. De lol is er een beetje af nu ik level 100 bereikt heb.

Verwacht ook Assassins Creed 2 morgen in de brievenbus. Zodra ik seriously 2.0 heb bereikt denk ik dat dit het voor mij was wat betreft GOW2.

Mejor así

• Pino_Helmond
Thanks Apenootje!

Heb het deze week vrij druk maar met een beetje geluk zondagmorgen online en dan maar eens beginnen met Nowhere. Is eigenlijk ook de enige horde achievement die je niet alleen of met 2en kunt halen. Die maps waar je slechts de 1e 20 waves moet overleven red ik alleen of met 2en ook wel, kwestie van wat schilden neerzetten en knallen.

Die rankreset had Oeffel een paar weken geleden ook. Geen idee waarom, vanwege bedrog of glitchen kan het niet aangezien hij niet eens weet hoe dat moet.

Stoppen met GEARS Garcia? Pronken met je wings moet je! Spel blijft hoe dan ook erg vermakelijk, zelfs met alle achievements reeds in het bezit.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:37:
Hoezo teruggezet dan? :S Zal toch wel een valide reden voor zijn?

Zit nu rond de 80.000 kills. Weet niet hoe het bij jullie zit maar sinds ik mijn wings heb heb ik niet echt zin om multiplayer te spelen. De lol is er een beetje af nu ik level 100 bereikt heb.

Verwacht ook Assassins Creed 2 morgen in de brievenbus. Zodra ik seriously 2.0 heb bereikt denk ik dat dit het voor mij was wat betreft GOW2.
't wordt steeds gekker hier....eerst hele avonden alleen maar 't begin van die 5e akte doen...Dan zeggen dat de lol er 'n beetje vanaf is en notabene ook nog 's met Assassins Creed 2 op de proppen komen. |:( :N :+
Trouwens...dat terugzetten gebeurt wel 's random.
Pino_Helmond schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:55:
Thanks Apenootje!

Heb het deze week vrij druk maar met een beetje geluk zondagmorgen online en dan maar eens beginnen met Nowhere. Is eigenlijk ook de enige horde achievement die je niet alleen of met 2en kunt halen. Die maps waar je slechts de 1e 20 waves moet overleven red ik alleen of met 2en ook wel, kwestie van wat schilden neerzetten en knallen.

Die rankreset had Oeffel een paar weken geleden ook. Geen idee waarom, vanwege bedrog of glitchen kan het niet aangezien hij niet eens weet hoe dat moet.

Stoppen met GEARS Garcia? Pronken met je wings moet je! Spel blijft hoe dan ook erg vermakelijk, zelfs met alle achievements reeds in het bezit.
Toevallig afgelopen maandag middag samen met Oeffel gezellig ff 'n paar waves met de Torque geschoten.
Voor mij waren die Wings of zijn het behalen van alle achievements geen doel om het spel daarna opzij te leggen. Een aantal achievements ga ik waarschijnlijk niet eens halen omdat ik daar (momenteel) geen zin in heb. Ik geniet nog steeds enorm van de multiplayer. Die vind ik, ondanks alle tekortkomingen, nog steeds zo leuk dat er nog steeds een aantal spellen in het cellofaan zitten. O-)

Ik dacht dat ik alle horde achievements binnen had maar kennelijk moet ik voor "Trial by, and on, Fire" nog ergens 4 waves en voor "Never Eat red snow" moet ik nog ergens 1 wave doen..??? Ik zou echt niet weten welke want ik ben (in mijn horde tijdperk) op letterlijk elke map tot wave 50 gegaan. Dus er klopt iets niet..!! 7(8)7
Vanochtend ff lekker social Wingman gedaan en die achievements zijn binnengevlogen. Alleen nog public doen. 'k zat zo op die gasten te schieten...ze leken niet dood te willen...Was vergeten dat Wingman met Execution rules is. 8)7 :+
De rest van de dag in me nest gelegen om uit te zieken en om krachten te verzamelen om vanavond nog ff 'n paar potjes Guardian te doen :Z :O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Vanavond gaan Oeffel en ik voor de Nowhere achievement. Vanaf iets na 20.30 zijn we online en word er gestart. Als er mensen zin hebben mee te doen dan join of invite maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Pino, is het gelukt op nowhere?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Jep, eigenlijk probleemloos en in een mum van tijd. Grootste gedeelte zelfs met 3en gespeeld.
Nu nog een keer op Alfathers Garden wave 16 t/m 30 en dan zijn alle horde achievements binnen.

Gisteravond nog een hele tijd met de bekende mensen Guardian gedaan, liep als een trein.
Die ene gast van de tegenpartij die steeds bleef staan eindigde op 54 deaths hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De afgelopen week heeft me xdoos de nodige rust gehad. Even afstand nemen van Gears. Ik was de regelmatige lag een beetje zat en dacht er zelfs aan om er mee te stoppen.
Natuurlijk is de verbinding niet voortdurend slecht. Vaak is het erg goed maar als het slecht is ben je alleen maar een schietschijf en laat je tegenstander de leider (in Guardian) alleen in leven om zoveel mogelijk kills te maken. Ergens logisch..dat doe ik ook. Maar het geeft aan dat er in Gears 3 dringend dedicated servers nodig zijn zodat het aankomt op skills en niet op, ten dele, host. Degenen die veel spelen weten wat ik bedoel. De verbinding is niet alleen goed of slecht maar met veel gradaties er tussen. Met een beetje lag valt best te spelen en als het behoorlijk lagd is er ook nog te spelen als je team goed is. Onlangs had ik host tegen een Italiaanse Clan. We wonnen dat potje met zo'n 15 kills de man. Hun beste speler had een KD van 4.0..!! en had in dat potje 24 kills gemaakt. Ik bedoel maar. Je kunt ook met een goed gevoel verliezen.

Ik was de afgelopen week dan ook op zoek naar wat anders. Mijn neefje heeft bij ons gelogeerd en wat games meegenomen dus heb ik ook wat zitten klooien. Ik heb ff MW2 gedaan maar vind die shit echt overhyped. De campaign vind ik wel leuk maar in de multiplayer ziet elke map er hetzelfde uit en vooral de Matchmaking/ranking is volslagen uit balans.
In Gears is dat ook niet in orde maar als beginneling kan je na een paar weken volhouden aardig meekomen.
Hij had ook Halo Reach bij zich: Goede controls, mooie campaign, de multiplayer is voortreffelijk maar ik vind de maps en de graphics wat primitief en statisch overkomen. Ik twijfel er over om Halo Reach te bestellen. Het is ten dele natuurlijk ook overhyped. Check het Halo Reach Topic voor de gein 's waarbij iedereen graag wil laten weten dat ze 'm op legendary spelen, of de legendary edition hebben met die stomme poppetjes en vol zetten met spoilers. Over E-peen gesproken.

Ik weet van mezelf dat ik geen hardcore gamer ben. Forza 3 zit in z'n doosje te verstoffen. GTA Episodes from Liberty City vergaat het zelfde lot. MW2 was helemaal jammer van het geld. Een aantal games zitten nog in het cellofaan. Ik ben bang dat Halo Reach het zelfde lot beschoren zal zijn. Ik weet niet meer waar ik me Halo 3 heb liggen. Misschien heb ik die wel weggegeven.
Ietwat ontnuchterd en tot bedaren gekomen zal ik vandaag of morgen me xdoos weer ff flink heet laten worden.

En Verder:
Er zijn nog onbevestigde geruchten over een 30X XP weekeinde met Halloween (valt dit jaar op 31 oktober) en Thanksgiving (november)
Holy crap, we won! You guys are awesome!! Ok, now gotta pick the 30x XP event date. Don't know what to offer against Vader...sheesh.
En over een 30x XP event met betrekking op de winst van Raam bij de verkiezing van het meest kwaadaardige game character. Wat volgens mij door Raam is verloren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
GEARS-moe herken ik wel een beetje. Dat hele `lag-gezeur` vind ik echter hoogst irritant. Het komt (in mijn geval) misschien 1 op de 100 potjes voor dat ik lag heb en dat ligt niet aan mijn `goede` verbinding. Host ben ik letterlijk nog nooit geweest. Vaak merk je dat als iemand slecht speelt het meteen afgedaan wordt als dat het aan de verbinding zou liggen. Soms zit het gewoon mee en soms zit het gewoon tegen, it´s all in the game.

Het komende half jaar komen er nog zo veel xp-events dat letterlijk iedereen level 100 gaat worden. Aan de ene kant erg leuk als je het haalt maar aan de andere kant word de exclusiviteit zo wel erg nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sinds de bekendmaking van Gears 3 en dat je met je wings iets extra's krijgt gaat het al lang niet meer om de exclusiviteit, maar puur om de mensen lekker warm te houden voor Gears 3 en zoveel mogelijk mensen nog Gears 2 te laten spelen voor hun wings.

Sinds ik Mass Effect heb heb ik geen gears meer gespeeld, (maar dat kan ook komen omdat er 2 van de 4 mensen waarmee ik speel afgelopen tijd nachtdienst hebben gehad :P )

Moet zeggen dat ik ook met XP events eigenlijk niet zoveel extra speel, hooguit 2 a 3 uurtjes meer dan ik normaal zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik moet zeggen dat ik ook bij tijd en wijle merk dat Gears me frustreert. Maar soms blijven er potjes Guardian met name die erg gaaf blijven. Zeker als je met een goed team samenspeelt.

Ik sluit me er bij aan dat ik er ook geen klap om geef of ik 'host' ben. Ik weet ondertussen ook wat een verbinding met lag is. Ik heb voorheen online gespeeld door een netwerkbrug te maken met mijn laptop. Dat gaf met regelmaat forse vertraging, dat ik door het scherm flitste. Sinds mijn verbouwing waarbij ik een vaste kabelverbinding heb, is er van dat 'soort' lag geen sprake meer.
Dus ik speel het spel gewoon zoals het nu toelaat. En als ik dan wordt geslacht dan vloek ik, geef ik iedereen de schuld maar mijn verbinding is zoals ie is..

Ik blijf overigens spelen tot ik fokking level 100 ben, was het vast al geweest als ik niet zomaar een rankreset had gehad. Dus heb tijdens zo'n 30 XP weekend wel steun van een goed Guardian team nodig. Dus bij deze een oproep hehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gears of War 3 release verplaatst naar fall 2011 :/

http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=1958

Niet eens omdat hij niet klaar is, maar om marketing redenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Hmm jammer dat ie naar de herfst verplaatst is. Keek wel naar uit naar deeltje 3.. Zouden ze nog wat DLC verzorgen voor deel 2 dan? Of is dat ijdele hoop?

In ieder geval nog tijd genoeg om level 100 te worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Om `marketingtechnische` redenen.... Wat triest! Eigenlijk zou iedereen het spel moeten boycotten uit protest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Pino_Helmond schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:42:
Om `marketingtechnische` redenen.... Wat triest! Eigenlijk zou iedereen het spel moeten boycotten uit protest.
En een van de 'most anticipated' vervolgen mislopen? :P Neuh ik denk dat ik in het najaar 2011 weer een van de meest geweldige co-op ervaringen kan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op de officiele gears site wordt gesproken over een halloween weekend event (31 oktober) met 30x XP en andere aanpssingen.

Zoals gezegd enige voordeel aan de uitstel van gears 3 is dat er meer tijd is om 100 te worden. Hoewel met de hoeveelheid events die ze eruitgooien gaat dat wel lukken denk ik, zelf al zou je een paar van die events overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
http://uk.gamespot.com/xb...gearsofwar3/video/6281064
Volgens Rod Fergusson gaat er een beta komen (in de video rond 6:15 begint hij over beta's en op 6:27 heeft hij het over een high polished beta). Daardoor wilt Epic feedback krijgen en dat verwerken in de game.

Volgens Cliff Bleszinski hebben we ook dedicated servers
http://bit.ly/bcBkc1 SHABAM Dedicated servers ARE coming to Gears 3! Beta also? Sure, you got it! Love, Cliff and Epic.
Ik denk dat gears 3 is uitgesteld vanwege de beta zodat de game echt word zoals de community graag wilt, en zodat bulletstorm gewoon de volledige aandacht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dedicated servers voor 3 was al tijdje bekend toch. Zelf denk ik eerder dat ze de beta eruitgooien omdat ze hem naar achteren verplaatst hebben dan andersom :P

Gears2 aanpassingen:

http://twitter.com/GearsViking/status/26702504770
4x xp standaard van 12 tot 28 oktober

en
http://twitter.com/GearsViking/status/26702592460
Halloween weekendm, 31x xp en een chainsaw horde event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Bokkie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 07:35:
Dedicated servers voor 3 was al tijdje bekend toch. Zelf denk ik eerder dat ze de beta eruitgooien omdat ze hem naar achteren verplaatst hebben dan andersom :P

Gears2 aanpassingen:

http://twitter.com/GearsViking/status/26702504770
4x xp standaard van 12 tot 28 oktober

en
http://twitter.com/GearsViking/status/26702592460
Halloween weekendm, 31x xp en een chainsaw horde event
Goed nieuws:) Van 12 tm 28 een beetje warm worden en de 29ste tm de 1ste helemaal los gaan:)
Thanks for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
http://www.gamespot.com/x...opslot%3Bthumb%3B3&page=1

Heel topic over een Multiplayer hands-on van Gears 3

Volgende keer geen gouden maar een helder rose lancer;
Een footballstadium als multiplayer-map;
En als execution-move een flamethrower in iemands donder duwen en de trekker overhalen.. SICK! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Wat een geweldig filmpje! Ik heb al 2 jaar zin in deze game en vind t heel jammer dak er nog een jaar op moet wachten:S.

Die flamethrower execution is echt HELEMAAL geweldig! Ik kan niet wachten tot eind 2011:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Oeffel schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:40:
http://www.gamespot.com/x...opslot%3Bthumb%3B3&page=1

Heel topic over een Multiplayer hands-on van Gears 3

Volgende keer geen gouden maar een helder rose lancer;
Een footballstadium als multiplayer-map;
En als execution-move een flamethrower in iemands donder duwen en de trekker overhalen.. SICK! _/-\o_
Niet alleen roze hoor. ook een deels gouden lancer, Mortar execution, nieuwe chainsaw execution. etc. check het gears3 forum op de officele gears site, meer screens info en filmpjes (inc dat gamespot filmpje)

Hoop echt dat die open beta flink open wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mannen, nog een paar nachtjes slapen en dan issut 31x XP! Wat gaan we afspreken? Ik moet vrijdagavond helaas weg maar kom snachts iig nog online en zaterdagavond vertrekt me meisje rond 20 uur richting haar moeder....daarna is t wat mij betreft ook een groot feest! Es ff checken of we wat dichter bij lvl 100 kunnen komen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik moet 800 waves (ongeveer) op hardcore horde halen voor rank 100 :x
Denk dat ik maar tot de helft ga komen, maar er komen vast nog wel meer events, denk zelfs dit jaar nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
800 waves....das de moeite waard:) Voeg me even toe (control1983)..als ik je nog nie in me lijst heb dan kunnen we vrijdagavond direct beginnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ugh correctie

Level 56 to 100 requires 5,899,289 experience!

This is roughly the same as going from level 1 to 96

Killing 1,269 people in Warzone, or...
Killing 1,295 people in Execution, or...
Killing 1,076 people in Wingman, or...
Scoring 271,857 points in Guardian, or...
Scoring 827,390 points in Annex, or...
Scoring 500,789 points in Submission.

Horde:
Completing 1,903 waves on Casual, or...
Completing 1,269 waves on Normal, or...
Completing 952 waves on Hardcore, or...
Completing 762 waves on Insane.

:/

zal je van de week wel even toevoegen, hoop dat ik eraan toe kom :X hoor net dat ik misschien andere verplichtingen heb dit weekend... NOOOOOOOOOOO ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tweet van rod
Horde Chainsaw Massacre = all gun wielding enemies carry Lancers, only enemies that can be chainsawed are spawned and no chainsaw interrupt.
\o/

alleen klote dat ik pas zondag kan spelen waarschijnlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Bokkie schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:27:
Tweet van rod

[...]

\o/

alleen klote dat ik pas zondag kan spelen waarschijnlijk :(
Vanavond ff de verjaardag van me oma vieren met de familie en dan los gaan! Ik kan niet wachten!:D
Morgenavond gaat de vriendin naar d'r ma toe op verjaardag en dan kan ik ook lekker gassen!:D Wat een weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Tot voor 'n week of 2/3 geen Gears meer gespeeld.
Ik had nog die gratis 48uur code van me Halo Reach nog liggen want me xbox Live was verlopen. Onder een andere gamertag ben ik weer begonnen met Gears om het 1 en ander uit te zoeken. Alleen op mijn eigen verbinding heb ik een goede verbinding, weinig lag en vaak host. Heb me naar level 85 geschoten met uiteraard alleen maar Guardian potjes. Het ging namelijk zo goed dat ik ben blijven spelen en voor een maand Live Gold heb genomen. Nieuwe "vrienden" gemaakt en veel van de "oude" vrienden weer tegengekomen waar ik ondertussen ook weer veel mee samen speel.

Tijdens de 31x XP heb ik helaas maar een dag kunnen spelen maar wel 20 levels gestegen.
Als ik onder m'n nieuwe tag de wings heb gehaald ga ik weer onder mijn oude vertrouwde tag spelen. Tegen die tijd zal de maand Live Gold wel afgelopen zijn.
Ik heb de smaak weer helemaal te pakken. Halo Reach ligt ook alweer geruime tijd te verstoffen.

Oeffel...Heb jij je wings ondertussen al..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik heb veel te weinig gedaan tijdens het weekend. De vrouw was minder weg als ik wilde:) Volgende keer (wss kerst of zo?) ben ik meer van de partij. Wil dan ook met wat bekenden afspreken om samen te schieten want elk potje een ander team schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
He Mowa,

Heb nog steeds m'n wings niet, maar ik rust niet voor ik die krengen heb hehehehe. Dit weekend nauwelijks kunnen spelen, toch de tijd die ik speelde wel 7 of 8 levels omhoog gegaan. Dus ben ruim boven mijn rank gegaan die ik had voor mijn rankreset..
En ondertussen k/d ratio van 1.0 eindelijk. Werd ook wel eens tijd. Laatste potjes (eigenlijk alleen maar) Guardian gingen uitzonderlijk goed. Dus aantal potjes van 80.000 punten waren niet vreemd. Volgende XP weekend mag wat mij betreft snel komen..

Goed dat Apenootje weer Gears doet, we dachten al dat je geemigreerd was hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lj_tree niet meer toegekomen om je toe te voegen sorry, heb alleen zondag even kunnen spelen

Volgende event is met Thanksgiving en duurt een hele week (25 november) Details verder nog onbekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Bokkie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:30:
Lj_tree niet meer toegekomen om je toe te voegen sorry, heb alleen zondag even kunnen spelen

Volgende event is met Thanksgiving en duurt een hele week (25 november) Details verder nog onbekend :)
Eind deze maand al? FEEST!!! Ik had t niet voor kerst verwacht:)

dit keer wel afspreken met wat mensen...is toch net wat lekkerder dan met vreemde spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Thanksgiving xp event is idd bevestigd door Rod Fergusson. Daar heb ik al 's eerder op geanticipeerd.
Bokkie, goed dat je goede raad niet in de wind slaat wb het volgen van o.a. de Gears twitter. Dan hoef ik dat niet meer bij te houden. Deed ik toch al niet meer.

Oeffel ik zal jou en Pino wel ff op me nieuwe tag toevoegen. Kunnen we weer 's ff gezellig knallen voor zolang dat duurt want ik ga na me nieuwe wings weer met me ouwe tag spelen, anders lijdt/leidt (kan allebei...lol) ik zo'n dubbelleven.

Afgelopen weken waren overigens zeer leerzaam. Het spelen met randoms die alle kills jatten die voor hun voeten komen en gaan lopen vloeken en schelden en je haat-berichtjes sturen als jij dat dan terug doet. Het omgaan met slechte verbindingen waarbij je soms maar 6 kills maakt en minstens zo vaak dood gaat. Dat je dat later weer compenseert wanneer je zelf host bent waarbij je 30 kills maakt en maar 3x dood gaat.
En ook het gedrag van je "oude" vrienden kunt "bestuderen" als je daar toevallig incognito tegen komt te spelen als je ze voor hun flikker schiet. Dan ben ik namelijk kennelijk een cheater,host en alles wat smerig en vuil is. En als ik zelf wordt afgeknald ben ik een noob..!!! LOL. Ik moet daarbij zeggen dat het de level 100 gasten zijn die ik ken van me "ouwe" tag. Vooral als ik incognito met 1 van hun samen speel denken ze alle kills te kunnen jatten die voor hun voeten komen en daar moet ik vooral me mond over houden want ik ben "maar" level 85..LOL

Wat nou zo leuk wordt aan Gears 3 is dat wanneer iemand jouw down jat jij 100 assist punten krijgt. Dat hebben ze dus mooi opgelost. Laat ze dan dus maar jatten bij de fleet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:21:
Thanksgiving xp event is idd bevestigd door Rod Fergusson. Daar heb ik al 's eerder op geanticipeerd.
Bokkie, goed dat je goede raad niet in de wind slaat wb het volgen van o.a. de Gears twitter. Dan hoef ik dat niet meer bij te houden. Deed ik toch al niet meer.
Niet echt :P ik volg gewoon het Gears forum van epic, twitter doe ik niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
It’s a 10X Thanksgiving! From 12 AM GMT November 24 (7 PM ET November 23) through 9 AM GMT/4 AM ET November 29, Gears of War 2 players will earn a 10X experience bonus in all online multiplayer modes.

Tis geen 31x maar met 10 keer kunnen we ook wel wat levels halen:) Zeker in een hele week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
En daar is de volgende XP week alweer:) Hele week tm de 29ste 10x xp! iemand al afspraken staan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

mowa schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:21:
Afgelopen weken waren overigens zeer leerzaam. Het spelen met randoms die alle kills jatten die voor hun voeten komen en gaan lopen vloeken en schelden en je haat-berichtjes sturen als jij dat dan terug doet. Het omgaan met slechte verbindingen waarbij je soms maar 6 kills maakt en minstens zo vaak dood gaat. Dat je dat later weer compenseert wanneer je zelf host bent waarbij je 30 kills maakt en maar 3x dood gaat.
En ook het gedrag van je "oude" vrienden kunt "bestuderen" als je daar toevallig incognito tegen komt te spelen als je ze voor hun flikker schiet. Dan ben ik namelijk kennelijk een cheater,host en alles wat smerig en vuil is. En als ik zelf wordt afgeknald ben ik een noob..!!! LOL. Ik moet daarbij zeggen dat het de level 100 gasten zijn die ik ken van me "ouwe" tag. Vooral als ik incognito met 1 van hun samen speel denken ze alle kills te kunnen jatten die voor hun voeten komen en daar moet ik vooral me mond over houden want ik ben "maar" level 85..LOL
Klinkt gezellig :+ Ben erg benieuwd naar deeltje 3. Jammer dat die is uitgesteld. Hoop dat die weer een beetje teruggaat naar GoW1. Dat is nog steeds ongeveer de beste mp game die ik op de 360 heb gespeeld. Snap trouwens nog steeds niet dat in GoW2 nog redelijk wat problemen zijn met lag en host, etc. Hoop dat ze dat kunnen fixen voor deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
is er al iets bij iemand bekend of er een kerst XP event of zo gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Wat is het dramatisch gesteld met de verbindingen de laatste weken. Potjes die compleet vastlopen of potjes waarbij slechts enkele spelers gewoon kunnen spelen en waarbij de rest dan niet kan bewegen of schieten.
Potjes waarbij kogels simpelweg afketsen op je tegenstander, potjes met glitchers en zo kan ik nog wel even doorgaan. Bah, bah, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Op de fora van GOW 2 mogen mensen weer voorstellen doen voor een Gearsmas event. Waarbij iedere dag een item verandert, meer rounds in de Mortar, iedere wave van Horde een Kantus etc.
Maar nog niets bevestigd.

Met zo'n event nog effe level 100 zien te worden.

En inderdaad de verbinding is de laatste tijd vreemd te noemen. Een 'normaal' potje Gears Of War was schaars. Altijd wel dubieuze vertragingen of dubieuze tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kunnen ze geen mod maken dat iedere Kantus een kerstmuts op heeft. Ik vond het laatste event ruk BTW. Ik denk dat ik dat event met al die boomer like Locusts het leukst vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Van mij hoeven ook niet al die rare mods, dat Wretches kunnen schieten in Horde, of dat je na 1x slaan down bent. Hebben allemaal geen meerwaarde, of verhogen het spelplezier niet voor mij.

Leukste events vind ik vooral die met veel XP punten en die ene waarbij alle Locust een Torque Bow hadden vond ik gaaf. Lekker met die boog rondrennen, genoeg ammo op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Lijkt me kick als alle Locust getransformeerd worden tot (naakte) playmates... En ze dan slechts downen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Die zou ik dan wel met wat anders dan frags taggen. Mwoehahahaha
Maja dan krijg je ook weer verbindingsproblemen, want dan wil iedereen tegelijk GOW spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino is een man met goede ideeën:) Ik stem voor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Wie de Epic Edition van Bulletstorm koopt, krijgt early access tot de beta van Gears 3.
People Can Fly, Epic Games, Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) and Microsoft Game Studios today announced the “Epic Edition” of Bulletstorm™, the highly anticipated new action shooter from the makers of the award-winning Unreal Tournament and Gears of War series of games. In this unique promotion, Epic Games and EA are blowing out the launch of Bulletstorm with access to the public beta for Gears of War 3, the spectacular conclusion to one of the most memorable and celebrated sagas in video games. Players that purchase the Epic Edition are guaranteed early access to the Gears of War 3 beta
Edit:
De 12 dagen Gearsmas lijst is bekend gemaakt.

1. "On the first day of Gearsmas Epic gave to me, a concussion from a smoke grenade." Bringing the concuss back for day - Dec 22
2. 2 Flaming Bloodmounts (2 Bloodmounts with Flamethrowers every wave) - Dec 23
3. 3 Extra Clips (3 extra clips of ammo in every weapon) - Dec 24
4. 4 Frag grenades (Frag grenade pickups have 4) - Dec 25
5. 5 Torque Bow Tags (Many rifle creatures carry Torque Bows in Horde) - Dec 26
6. 6 Melee Monsters (All melee creatures Horde) - Dec 27
7. 7 Sires a storming - Dec 28
8. 8 Old School Gears Heads (4 v 4 MP) - Dec 29
9. 9 Boomers Booming (Boomer squads on every wave) - Dec 30
10. 10 Waves of Tickers (all Ticker Horde) - Dec 31
11. 11 Wretches Wretching (Wretches with Shotguns) - Jan 1
12. Some of the above (1, 3, 4, 8, 10) - Jan 2

Ook word de XP multiplier omhoog gegooid, 22 december begint ie op 12x, en 2 januari uiteindelijk 23x (elke dag +1 dus..)

[ Voor 36% gewijzigd door xPhantom op 21-12-2010 11:54 ]

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dit topic is zo dood als een pier.
Ik blijf Gears echter spelen tot de laatste snik. Die snik is wellicht wanneer Gears 3 beta MP start. Naar geruchten start die in april.
Wat me sinds lang het meeste stoort is nog steeds de crappy multiplayer van Gears 2. Althans de connectie en vooral wanner je wel of geen host-power hebt. Of nog erger; wanneer de boel lagd..!!
On-host lijk je net Jezus. Off-host wordt je vaak afgeslacht. In lag potjes en off-host kan je net zo goed niet schieten want na 4 schoten van dichtbij en in schotgun battles heeft je opponent niet eens jeuk en ben jij na 1 schot al down of dood.
Hierdoor kan zelfs een level 50 met een KD van 0.4 rustig op 1 plek blijven hard-aimen terwijl jij er omheen wallbounced en uiteindelijk toch neer gaat.

Aan de connectie is geen touw vast te knopen. Off-host is niet per definitie een verloren zaak. On-host is niet per definitie winst.
On-host kan de tegenpartij vaak net zo hard schieten als jij. Wat mij betreft leverd dat de leukste situaties op zodat je in mooie gevechten terecht komt waarin je het soms aflegd tegen 2 of 3 tegenstanders maar waarin je ook een heel team in je 1tje kunt uitschakelen. Off-host gebeurd dat ook regelmatig maar off-host speel je soms tegen een connectie waarin het geen beginnen aan is en ik maximaal 3 kills maak (Ik heb het natuurlijk over Guardian/Execution/Wingman)

Voor vervroegde toegang tot de beta heb ik Bulletstorm gekocht.
Zie hier wat mijmeringen over dit spel

Gears of War 3 komt op 30 september uit

Van 29 februari tot 7 maart 22x XP
Als je nou nog geen level 100 wordt..!!

iRacing Profiel

Verwijderd

Hey er is een thread! Heb GoW2 vorige week gehaald. Daar heb ik spijt van. Had het namelijk veel eerder moeten doen! :)

Wat een heftige afwisseling. Een boeiend verhaal. En je bent een hele stoere vent. Van cover tot cover duiken is super. Wel pittig. Gooi altijd een spel op de hoogste settings. Kan niet wachten om insane te proberen, maar moet eerst even afrekenen met de laatste 2 acts.

Is GoW 1 nog een beetje te doen? Of is hij inmiddels te gedateerd voor een eerste poging? (Heb ik het niet zo zeer over graphics maar over gameplay, AI etc.)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het is makkelijker van Gow1 naar gow2 te gaan omdat je meer features hebt in 2 dus je hele speelstijl moet je aanpassen als je van 2 naar 1 gaat.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik zou Gears 1 voor die luttele €15 zeker niet laten liggen.
De creepy sfeer is nog steeds onovertroffen. De campaign is fckn wreed en je kunt charackters vrij spelen voor de MP van Gears 2. De pc versie kent een extra akte.
De MP wordt nog steeds erg veel gespeeld. Ook ik speel regelmatig 'n potje execution of annex. Hoewel ik sinds ik sinds oktober onder een andere tag speel weinig heb gespeeld. Een aantal gasten waarmee ik Gears 2 speel ken ik van Gears 1. Je vindt vaak zelfs sneller matches als met Gears 2.
Gewoon halen..!!
Vorige week is in de VS een tripple pack uitgekomen; Gears 1,2 + all fronts. Wanneer die hier komt is volgens mij nog niet bekend.
Ik denk echter dat wanneer Gears 3 in september uitkomt ik, zeker Gears 2, onder een laagje stof komt te liggen want Gears 3 kent dedicated servers zodat het aankomt op skills en niet op host-power..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maandag inderdaad weer een xp event
speel sporadisch nog een potje Gears 2 voor serious 2.0 en om rank 100 te worden, op dit moment 74 zo uit mijn hoofd, dus hopelijk kan ik volgende week wat tijd vrij maken om weer een stuk verder te komen.

Heb erover getwijfeld om vevroegd de beta te kunnen spelen, maar het gebrek aan coop campaign in bulletstorm heeft mij ervan weerhouden., dan maar later de beta, genoeg tijd om de golden plancer alsnog vrij te spelen als de demo eenmaal daar is.

Zelf heb ik ook eerst gow2 gedaan en toen pas gow1, echter had ik wel een maat waarmee ik samen gow1 kon doen, maar inderdaad paar dingen die 2 wel heeft en in 1 ontbreken of anders zijn is toch wel even wennen en soms irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik speel ook de multiplayer van Gears niet meer. Onder andere om de punten die mowa aangeeft. Verder vind ik dat de sfeer agressiever is geworden (tbaggen, nare messages na afloop, etc. etc.). Het is toch maar spel :S Soms win je, soms verlies je...

Nog een ergenis vind ik als een tegenstander je "downed" je gaan tbaggen. Echt zaken die niks met het spel te maken hebben en wat ik vreselijk irritant vind. Wat is daar de meerwaarde van? Voer gewoon een execution uit en speel verder.

Voor mij geen gears 2 meer. Het is nu wachten op gears 3.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hoe kan je trouwens in Gears 3 beta komen? Voorlopig alleen maar door Bulletstorm EPIC edition te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bulletstorm Epic edition kopers krijgen eerder toegang tot de beta en zijn verzekerd van een beta plaats
voor de rest is het volgens mij nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Garcia10 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:26:
Ik speel ook de multiplayer van Gears niet meer. Onder andere om de punten die mowa aangeeft. Verder vind ik dat de sfeer agressiever is geworden (tbaggen, nare messages na afloop, etc. etc.). Het is toch maar spel :S Soms win je, soms verlies je...

Nog een ergenis vind ik als een tegenstander je "downed" je gaan tbaggen. Echt zaken die niks met het spel te maken hebben en wat ik vreselijk irritant vind. Wat is daar de meerwaarde van? Voer gewoon een execution uit en speel verder.

Ook hier steeds minder online Guardian potjes, het verloopt gewoonweg te vaak oneerlijk en dat tbaggen is behoorlijk kansloos. Af en toe natuurlijk nog wel supervette potjes maar die zijn eerder uitzondering als regel.
Vind het zelf de laatste tijd leuk om met een paar man custom horde te spelen, gewoon lekker vrijblijvend wat ouwehoeren ineen party en wave na wave die nare bots afslachten bij voorkeur met de sniper op levels als Sucurity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gears 3 Beta info:
Gears 3 Beta, vanaf april (precieze datum zal in maart bekend worden), zal voor iedereen beschikbaar zijn..!! Alleen zullen diegenen die de Bulletstorm epic editie hebben, eerder toegang krijgen. Daar hoef je echter de Bulletstorm epic editie niet voor te kopen want misschien kan je de beta 2 weken eerder spelen dan wanneer je Bulletstorm niet hebt.
Team Deathmatch, King of the Hill en Capture the Leader zullen gespeeld kunnen worden samen met 3 of 4 maps. 2 maps zijn bekend (Trashball en Checkout). Voor de laatste map(s) kan je voten op de Gears facebook pagina
Team deathmatch
zal wel vergelijkbaar zijn met wat je in COD ziet. Althans een team krijgt in het geheel 20 levens. Als die levens op zijn respawn je niet meer.
King of the Hill
KOTH is "gefuseerd" met Annex.
Capture the Leader
Is een fusie tussen Guardian en submission waarbij de leider niet dood kan maar waar de leider 30 seconden meatshielded moet worden.

In de volledige versie zullen Execution en Warzone ongewijzigd terugkomen. Wingman komt ook terug maar met 4 teams van 2 ipv 5 teams van 2.
Dit laatste kan betekenen dat er in alle spelmodi 4 tegen 4 gespeeld gaat worden zoals in Gears 1 ipv 5 tegen 5 zoals in Gears 2.

In de beta kan je een Gouden retro Lancer unlocken voor de volledige game. Na het spelen van 90 games en 't maken van 100 kills in de Beta.
Dit kan betekenen dat de Beta uitgebreider is en langer duurt dan je vaak gewend bent van een beta. En dat betekend dat ik alleen nog maar Gears 3 ga spelen en Gears 1 en 2 stof liggen te happen.
Garcia10 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:26:

Jouw ergernissen zal je ook in Gears 3 tegenkomen. Vrijwel elke pot die ik win met mijn team krijg ik haat-berichtjes. En hoe meer je wint en gezien mijn rang zullen steeds meer gasten je avoiden en zal je reputatie slechter worden. Vooral jongere gasten, die gezien hun leeftijd niet eens Gears mogen spelen, kunnen slecht tegen hun verlies.
In Guardian wordt de laatste die down is in de 3e ronde erg vaak T-bagged. In execution is dat vaak nog veel "erger"..!! soms laten ze je overeind komen om weer neer te slaan en sommigen laten ze over de hele map kruipen. Dat moeten ze wel heel goed doen want regelmatig sta ik op om die gasten voor hun flikker te schieten.

In Gears 3 wordt dat allemaal echt niet minder. Vooral gezien de gruwelijke nieuwe executions die je kunt uitvoeren. Dan wordt je t-bagged en krijg je een torcher of bajonet in je flikker.
Trouwens momenteel vind ik de torckbow en shield execution het meest lachen. De wreedste heb ik zelf bedacht; Taggen met een frag en dan oppakken. Wat explodeert zo'n gast toch mooi...!!!
Maar het is toch heerlijk als je in Execution of Guardian, als je als laatste overblijft, een heel team slacht waarbij je de laatste downd en ff 'n smoke tagged om je superioriteit te laten zien.

Veel erger vind ik het uit de map glitchen van gastjes die niet tegen hun verlies kunnen. Die moeten een volledige ban krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:40:
Jouw ergernissen zal je ook in Gears 3 tegenkomen.
Waarschijnlijk wel ja, maar dan hebben we in ieder geval de beschikking over dedicated servers en ligt het niet aan de HOST :)
Taggen met een frag en dan oppakken. Wat explodeert zo'n gast toch mooi...!!!
Ik zag je dat 1x doen inderdaad toen we samen speelden _/-\o_ Ik vond dat zo'n mooi gezicht. Ik dacht, wat doe Apenootje nu dan? Hahaha mooi hoor.

Trouwens, ik heb je niet meer in me friends list staan :S En ik mis Control, Apenootje en Oeffel ook :S

Sinds ik van vakantie terug ben gekomen heb ik nog maar 4 of 5 friends in mijn lijst staan. Wellicht dat 1 van de familie mijn lijst onbedoeld opgeschoond heeft :(

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:33:
[...]

Waarschijnlijk wel ja, maar dan hebben we in ieder geval de beschikking over dedicated servers en ligt het niet aan de HOST :)

[...]

Ik zag je dat 1x doen inderdaad toen we samen speelden _/-\o_ Ik vond dat zo'n mooi gezicht. Ik dacht, wat doe Apenootje nu dan? Hahaha mooi hoor.

Trouwens, ik heb je niet meer in me friends list staan :S En ik mis Control, Apenootje en Oeffel ook :S

Sinds ik van vakantie terug ben gekomen heb ik nog maar 4 of 5 friends in mijn lijst staan. Wellicht dat 1 van de familie mijn lijst onbedoeld opgeschoond heeft :(
Ergens in mijn "apenootje" tijdperk ben ik op een gegeven moment lange tijd gestopt met Gears vanwege de Host, off-Host verbinding. Daar zijn we met Gears 3 EINDELIJK van verlost. Met 6 updates is Gears 2 MP niet verbeterd...Integendeel.

Maar het bloed kruipt......
Onder een nieuwe tag ben ik rond oktober weer helemaal opnieuw begonnen met een schone lei. Jij speelde na het behalen van je achievements vooral Assasins Creed. Ik speelde op een gegeven moment met veel nieuwe mensen maar ik kwam in de loop van de tijd vanzelf mensen tegen met wie ik voorheen ook speelde.
Veel mensen heb ik niet meer geadd en mensen die bevoorbeeld nooit (meer) joinen delete ik.

Ik ga dalijk ff Bulletstorm verder doorspelen en je gelijk adden...!!
Ik kijk er naar uit om samen te strijden. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Hehe, kan me de 1e keer nog herinneren dat we met Apenootje, Garcia, Oeffel en ik voor de 50 horde achievement gingen, was op een vrijdagavond die erg lang duurde maar wat was het vet toen die achievement binnen kwam rollen.

Eigenlijk zouden we het nog een keer moeten doen en dan op de hoogste moeilijkheidsgraad. Misschien binnenkort een keer een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino...als je er nog iemand bijzoekt...ik ben van de partij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
[...]

[...]

Control1983...voeg me maar toe. Ik moet deze week even een nieuw xboxlive kaartje bestellen. zag afgelopen week dat de mijne verlopen is. thank god for e-bay:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:40:
[...]

Control1983...voeg me maar toe. Ik moet deze week even een nieuw xboxlive kaartje bestellen. zag afgelopen week dat de mijne verlopen is. thank god for e-bay:)
Done! :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De Gears 3 MP Beta krijgt definitief 4 maps. Zoals ik eerder zei zijn 2 maps bekend.
Er kan tot Maandag 28 februari worden gestemd voor 2 andere maps
Ik heb voor Mercy gevote. Die heeft wat weg van Courtyard en Memorial (en Mausoleum uit Gears 1) hoewel Old Town me ook erg mooi lijkt.

Het meest bruut lijkt me Trashball, een American Football arena. Dit is min of meer een open veld met hier en daar wat dekking en weinig tot geen plek tot campen. Heerlijk om daar execution te spelen met rondjes die maximaal 30 seconden duren.
Campen wordt met het nieuwe systeem sowieso moeilijker en tot een minimum beperkt.
Ik zou er echter geen enkel probleem mee hebben dat ze een aantal maps van zowel Gears 1 en 2 hergebruiken in deel 3. Op de meeste maps raak je niet uitgekeken en zeker niet uitgespeeld.

En check hier nog ff wat screenshots van Gears 3

MP beta Interview filmpje met details die ik eerder heb genoemd en met alle MP maps die je in de beta terug kan zien..!! Rod Fergusson noemt halverwege april voor de start van de Beta.
Kunnen we maart niet ff overslaan.. _O-

Komende maandag begint de Game Developers Conference (GDC) daar wordt ongetwijfeld meer details losgelaten met lekkere gameplay footage..!!
[...]
In Gears 3 kan je een gast downen,meatshielden, taggen met een frag en die gast dan naar een vijand gooien die dan ook ontploft. WREEEED.. })

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Gears of War 3 beta voor alle Xbox Live Gold leden

Een tijdje lang leek het de bedoeling te zijn dat alleen de mensen die een Bulletstorm Epic Edition hadden gekocht, toegang zouden krijgen tot de beta van Gears of War 3. Nu blijkt anders.

Iedereen die in april in het bezit is van een Xbox Live Gold abonnement zal de mogelijkheid hebben om deel te nemen aan de Gears of War 3 beta, zo heeft Epic Games duidelijk gemaakt.

Eerder werd nog gedacht dat alleen gamers in het bezit van de Epic Edition van Bulletstorm, de nieuwste shooter van ontwikkelaars People Can Fly en Epic Games, toegang zouden krijgen tot de beta.

De beta zal vier maps kennen. Twee daarvan staan al vast en heten Stadium en Supermarket. De andere twee zal gekozen worden via Facebook. Mercy, Old Town, Overpass en Trenches behoren tot de keuzemogelijkheden. De twee populairste zullen uiteindelijk aan de beta worden toegevoegd.

Gears of War 3 zelf zal vanaf 20 september in de winkels liggen, zo maakte uitgever Microsoft eerder bekend.

bron XGN.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OMG, volgens mij waren ze daar wel vrij duidelijk over dat Bulletstorm Epic edition kopers beta zouden krijgen. Nu is dat dus blijkbaar onzin. Wat een smerig truukje van ze. Zo heb ik het CliffyB echt horen zeggen op Twitter volgens mij.

Hoe dan ook, ik heb geen Bulletstorm gekocht, ik hoopte hier al stiekem op. Maar ik overwoog (!) Epic te kopen, puur en alleenvoor de Gears 3 beta. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich goed in de zeik genomen voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

apNia schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:43:
OMG, volgens mij waren ze daar wel vrij duidelijk over dat Bulletstorm Epic edition kopers beta zouden krijgen. Nu is dat dus blijkbaar onzin. Wat een smerig truukje van ze. Zo heb ik het CliffyB echt horen zeggen op Twitter volgens mij.

Hoe dan ook, ik heb geen Bulletstorm gekocht, ik hoopte hier al stiekem op. Maar ik overwoog (!) Epic te kopen, puur en alleenvoor de Gears 3 beta. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich goed in de zeik genomen voelen.
Inderdaad. Mocht dit waar zijn dan is dit wel heel erg fout.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Cliff Bleszinski
http://bit.ly/ibjhoR Bulletstorm is coming in an EPIC EDITION. Oh, also, with early access to the Gears 3 beta.

17 Dec via TweetDeck

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 01-03-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:40:
Gears 3 Beta info:
Gears 3 Beta, vanaf april (precieze datum zal in maart bekend worden), zal voor iedereen beschikbaar zijn..!! Alleen zullen diegenen die de Bulletstorm epic editie hebben, eerder toegang krijgen. Daar hoef je echter de Bulletstorm epic editie niet voor te kopen want misschien kan je de beta 2 weken eerder spelen dan wanneer je Bulletstorm niet hebt.
Ik heb verkeerd gelezen. Mowa geeft dit al aan.

Mejor así

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste