Gears 3 Beta info:
Gears 3 Beta, vanaf april
(precieze datum zal in maart bekend worden), zal voor iedereen beschikbaar zijn..!! Alleen zullen diegenen die de Bulletstorm epic editie hebben, eerder toegang krijgen. Daar hoef je echter de Bulletstorm epic editie niet voor te kopen want misschien kan je de beta 2 weken eerder spelen dan wanneer je Bulletstorm niet hebt.
Team Deathmatch, King of the Hill en Capture the Leader zullen gespeeld kunnen worden samen met 3 of 4 maps. 2 maps zijn bekend (Trashball en Checkout). Voor de laatste map(s) kan je voten op de
Gears facebook pagina
Team deathmatch
zal wel vergelijkbaar zijn met wat je in COD ziet. Althans een team krijgt in het geheel 20 levens. Als die levens op zijn respawn je niet meer.
King of the Hill
KOTH is "gefuseerd" met Annex.
Capture the Leader
Is een fusie tussen Guardian en submission waarbij de leider niet dood kan maar waar de leider 30 seconden meatshielded moet worden.
In de volledige versie zullen Execution en Warzone ongewijzigd terugkomen. Wingman komt ook terug maar met 4 teams van 2 ipv 5 teams van 2.
Dit laatste kan betekenen dat er in alle spelmodi 4 tegen 4 gespeeld gaat worden zoals in Gears 1 ipv 5 tegen 5 zoals in Gears 2.
In de beta kan je een
Gouden retro Lancer unlocken voor de volledige game. Na het spelen van 90 games en 't maken van 100 kills in de Beta.
Dit kan betekenen dat de Beta uitgebreider is en langer duurt dan je vaak gewend bent van een beta. En dat betekend dat ik alleen nog maar Gears 3 ga spelen en Gears 1 en 2 stof liggen te happen.
Garcia10 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:26:
Ik speel ook de multiplayer van Gears niet meer. Onder andere om de punten die mowa aangeeft. Verder vind ik dat de sfeer agressiever is geworden (tbaggen, nare messages na afloop, etc. etc.). Het is toch maar spel

Soms win je, soms verlies je...
Nog een ergenis vind ik als een tegenstander je "downed" je gaan tbaggen. Echt zaken die niks met het spel te maken hebben en wat ik vreselijk irritant vind. Wat is daar de meerwaarde van? Voer gewoon een execution uit en speel verder.
Voor mij geen gears 2 meer. Het is nu wachten op gears 3.
Jouw ergernissen zal je ook in Gears 3 tegenkomen. Vrijwel elke pot die ik win met mijn team krijg ik haat-berichtjes. En hoe meer je wint en gezien mijn rang zullen steeds meer gasten je avoiden en zal je reputatie slechter worden. Vooral jongere gasten, die gezien hun leeftijd niet eens Gears mogen spelen, kunnen slecht tegen hun verlies.
In Guardian wordt de laatste die down is in de 3e ronde erg vaak T-bagged. In execution is dat vaak nog veel "erger"..!! soms laten ze je overeind komen om weer neer te slaan en sommigen laten ze over de hele map kruipen. Dat moeten ze wel heel goed doen want regelmatig sta ik op om die gasten voor hun flikker te schieten.
In Gears 3 wordt dat allemaal echt niet minder. Vooral gezien de gruwelijke nieuwe executions die je kunt uitvoeren. Dan wordt je t-bagged en krijg je een torcher of bajonet in je flikker.
Trouwens momenteel vind ik de torckbow en shield execution het meest lachen. De wreedste heb ik zelf bedacht; Taggen met een frag en dan oppakken. Wat explodeert zo'n gast toch mooi...!!!
Maar het is toch heerlijk als je in Execution of Guardian, als je als laatste overblijft, een heel team slacht waarbij je de laatste downd en ff 'n smoke tagged om je superioriteit te laten zien.
Veel erger vind ik het uit de map glitchen van gastjes die niet tegen hun verlies kunnen. Die moeten een volledige ban krijgen.