Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:11:
[...]

Nope. Alleen opschep-recht (en wat achievements).
hehe, inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ElBarto schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:11:
[...]

Nope. Alleen opschep-recht (en wat achievements).
Inderdaad.... :+ :+

So What... 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Jo ben eindelijk weer terug uit Amerika. TOP vakantie gehad maar wel heel erg vermoeiend. Nu is het tijd om weer es wat achievements binnen te hengelen:) Laat maar weten of er nog wat afspraken gemaakt worden. Ik heb wel weer zin in wat potjes horde:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:16:
Wie heeft hier antwoord op? Ik heb sinds de laatste weken zo'n onwijze MOEITE om mensen te vinden online. Wat de hel is er gebeurd met Gears de laatste paar maanden? Gears is het enige spel wat het voor elkaar krijgt echt met de tijd alleen maar slechter en slechter te worden.

Epic lanceert zo'n spel en kijkt er volgens mij nauwelijks nog naar om, tenzij het om betaalde content gaat, dan rennen ze nog wel voor je.
*bump*

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik had hier ook last van, maar mijn land op mijn xbox instellen als UK en Social matches zoeken (die vind je bijna altijd instant, omdat je een in-progress match kan joinen).
Je kunt alleen social matches zoeken als je alle map-packs hebt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

8x XP tot dinsdag
Helaas ben ik er niet bij. ;w
En helaas is horde nu met al die tickers super saai. :Z

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
ik ben er vanavond zo gauw me meisje ons bed heb gevonden. Nog meer liefhebbers voor een nachtelijkpotje gow2?

Edit 05-07: gezien de vrouw vanavond weg is ben ik weer online. Iemand zin in een potje horde?

[ Voor 30% gewijzigd door boomr op 05-07-2010 08:45 ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
hey aapenootje, wat we gisteren deden hebben we wel eens beter gedaan he:) Was niet echt veel soeps. Ik probeer vanavond na me werk en voor de wedstrijd nog ff online te komen maar da ligt er een beetje aan wat de vrouw er van vindt. En me headset is naar de klote:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is er echt helemaal niks te doen aan het vinden van games? Waarom is niet iedereen super pissed dat je gewoon nauwelijks matches kan vinden? Gisteravond weer een half uur geprobeerd met een vriend, niks te vinden. 't Is toch gewoon debiel van Epic dat ze dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik heb er niet zoveel last van...als je social kiest heb je binnen een minuutje een match te pakken!

Ranked kan wat langer duren maar echt geen half uur hoor. Check je Ping eens van je internet verbinding...wellicht dat daar iets mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb geen nieuwe maps meer gekocht sinds het bergafwaards ging, dus ik vind het kopen van de nieuwe mappack wel een beetje een risico, wetende dat het wellicht weggegooid geld is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
aaah ok wellicht dat het daar aan ligt. Ik kan me voorstellen dat er niet veel mensen te vinden zijn die nog op de oude maps spelen...de meeste matches die ik speel zijn ook op de map packs. Packs zijn absoluut t geld waard...iets van 1200 punten voor die dark corners upgrade of zo? ZEKER doen...ook een leuke single player erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:39:
hey aapenootje, wat we gisteren deden hebben we wel eens beter gedaan he:) Was niet echt veel soeps. Ik probeer vanavond na me werk en voor de wedstrijd nog ff online te komen maar da ligt er een beetje aan wat de vrouw er van vindt. En me headset is naar de klote:S
Over klote gesproken...Dat was de verbinding gisteravond. Daarom ging het niet. Vraag maar aan Pinohelmond en Oeffel...Je hele magazijn leeg schieten waarna 'n enemie niet eens down gaat. Hij schiet 1 keer en je bent meteen weg.. 8)7 ..Dat was fckd up...
Hoewel de avond daarvoor ook leuk een paar potjes Guardian gedaan met Garcia..toen ging het wel goed.
En na die potjes met jou,Pino en Oeffel nog ff Execution gedaan tot na 04:00.... :+ 8) Met nota bene een top verbinding.
Superwreed met gemiddeld 11K aan xp per potje. Ter plekke nog 'n level gestegen. Kon echter afgelopen week helaas niet echt benutten om te boosten.

Voor de wedstrijd denk ik nog ff 'n uurtje Annex of Submission doen. Want social Guardian of Execution is veel te verslavend.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
apNia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:00:
Ik heb geen nieuwe maps meer gekocht sinds het bergafwaards ging, dus ik vind het kopen van de nieuwe mappack wel een beetje een risico, wetende dat het wellicht weggegooid geld is :(
Je hebt de map-packs nodig om social matches te kunnen joinen, ik heb de hele reutemeteut
gekocht voor 25euro (game of the year edition).
Social matches heb je altijd heel erg snel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

apNia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:00:
Ondanks dat je (alleen maar) negatief bent toch ff een RE:
Heb zojuist 'n potje ranked Annex, Submission, Guardian en Execution gedaan. Na 2 of 3 minuten kan ik los 8)
Groot voordeel van social is dat wanneer een potje afgelopen is je gelijk naar de volgende map gaat zonder (langdurige) matchmaking. En als je lang genoeg speelt zie je alle maps. Met ranked moet je weer helemaal opnieuw beginnen en voten tussen 2 maps.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:20:
[...]
Groot voordeel van social is dat wanneer een potje afgelopen is je gelijk naar de volgende map gaat zonder (langdurige) matchmaking.
En dat is ook meteen het enige voordeel vind ik. Vind het vreselijk irritant om tegen bots te moeten spelen, die knallen je meteen neer. En als de bots in ons team zitten dan zijn ze zo ongelooflijk slecht. Vreselijk!

Ik speel toch vaker Ranked matches dan social..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Je speelt alleen tegen bots als jij zelf de match maakt, dan moeten er nog wat mensen bij komen.
Of als er een paar leaven, maar die gaatjes worden weer snel opgevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Rynji schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:25:
Je speelt alleen tegen bots als jij zelf de match maakt, dan moeten er nog wat mensen bij komen.
Hoe maak jij zelf een match dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:21:
[...]

Over klote gesproken...Dat was de verbinding gisteravond. Daarom ging het niet. Vraag maar aan Pinohelmond en Oeffel...Je hele magazijn leeg schieten waarna 'n enemie niet eens down gaat. Hij schiet 1 keer en je bent meteen weg.. 8)7 ..Dat was fckd up...
Hoewel de avond daarvoor ook leuk een paar potjes Guardian gedaan met Garcia..toen ging het wel goed.
En na die potjes met jou,Pino en Oeffel nog ff Execution gedaan tot na 04:00.... :+ 8) Met nota bene een top verbinding.
Superwreed met gemiddeld 11K aan xp per potje. Ter plekke nog 'n level gestegen. Kon echter afgelopen week helaas niet echt benutten om te boosten.

Voor de wedstrijd denk ik nog ff 'n uurtje Annex of Submission doen. Want social Guardian of Execution is veel te verslavend.
Mjah ik vond t ook jammer dak we zo weinig gebruik van heb gemaakt. Ik stel voor dat we de volgende xp boost wat beter aankondigen op t forum en wat afspraken maken met elkaar....vrouwen bijvoorbeeld samen de stad in sturen dat wij met z'n allen rustig kunnen gamen:)

Ik vond horde wel erg vet...voornamelijk de waves met al die boomers. Ik heb een keer wave 50 gehaald met een groepje VEEL te fanatieke gasten en dan krijg je t echt HEEL HEEL zwaar!:) Absoluut de moeite waard. Ben benieuwd wat ze verder gaan verzinnen voor de volgende actie. dat 8x XP mogen ze van mij wel verhalen...wellicht dak dan nog ooit in de buurt van lvl 100 kom:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Pino_Helmond schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:53:
[...]

Hoe maak jij zelf een match dan?
Misschien dat hoe ik het vertelde het een beetje misleidend is, niet maken maar starten zegmaar.
Als hij na een tijdje zoeken op social (wat niet heel lang is, maar komt weleens voor) geen match vindt, dan host je er zelf eentje en dan zit hij eerst nog helemaal vol met bots. Maar die worden na snel omgewisseld voor joinende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al meegemaakt dat ik met 3 vrienden social annex speelde en de hele avond tegen bots speelden omdat niemand joinde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:26:
[...]

En dat is ook meteen het enige voordeel vind ik. Vind het vreselijk irritant om tegen bots te moeten spelen, die knallen je meteen neer. En als de bots in ons team zitten dan zijn ze zo ongelooflijk slecht. Vreselijk!

Ik speel toch vaker Ranked matches dan social..
Jullie hebben allebei gelijk. Bots spelen vreselijk beroerd. Reviven is er helemaal niet bij, ze lopen gewoon om je heen. Voordeel is wel dat ze zo dom zijn dat je gemakkelijk op schot kunt komen als jij de host bent.
En op een gegeven moment heb je wel een volledige bezetting. Nadeel is weer dat het verloop groot is maar meestal blijft een groep, als het goed gaat, wel een uur samen. Met ranked heb je altijd een ander team, tenzij je een min of meer vast team hebt waarmee je goed samen kunt werken.
lj_tree schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:59:
[...]

Mjah ik vond t ook jammer dak we zo weinig gebruik van heb gemaakt. Ik stel voor dat we de volgende xp boost wat beter aankondigen op t forum en wat afspraken maken met elkaar....vrouwen bijvoorbeeld samen de stad in sturen dat wij met z'n allen rustig kunnen gamen:)

Ik vond horde wel erg vet...voornamelijk de waves met al die boomers. Ik heb een keer wave 50 gehaald met een groepje VEEL te fanatieke gasten en dan krijg je t echt HEEL HEEL zwaar!:) Absoluut de moeite waard. Ben benieuwd wat ze verder gaan verzinnen voor de volgende actie. dat 8x XP mogen ze van mij wel verhalen...wellicht dak dan nog ooit in de buurt van lvl 100 kom:S
Hou regelmatig de Gears site bij. Hoewel ik dat ook niet doe :| Ik kom er pas achter als er iets "vreemds" gebeurd tijdens het gamen en dan ga ik kijken.

Horde vond ik door 9 waves alleen maar tickers schieten dodelijk saai. Daarom zocht ik mijn "toevlucht" tot Guardian,Annex,Execution etc. Hoewel al die tickers goed geweest zou zijn voor de "Seriously 2.O" achievement.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Mooie avond gisteren, met goed samenwerken hebben we toch 80% van de potjes Guardian gewonnen.
Vanavond weer een aantal van jullie online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino_Helmond schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:19:
Mooie avond gisteren, met goed samenwerken hebben we toch 80% van de potjes Guardian gevonden.
He Pino , BrouwmeesterNL hier, ik ben er vanavond ook bij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Pino_Helmond schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:19:
Mooie avond gisteren, met goed samenwerken hebben we toch 80% van de potjes Guardian gewonnen.
Ondanks de vreselijke lag wat ik ondervond was het idd leuk. s'nachts valt het nog mee maar s'avonds is het vaak bar en boos.
Een filmpje van 5Gb heb ik in 5 minuten binnen maar gamen is huilen met de pet op.
Neemt niet weg dat ik vanavond gewoon weer van de partij ben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er ook bij zijn. Ik was gisteren een vriend aan het helpen om op insane het spel uit te spelen vandaar dat ik niet joinde Apenootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Met 20x XP flink boosten tussen 22 & 25 juli
Dus na elke 10 potjes Guardian 'n rank omhoog.
Leuk maar dan moet ik ongeveer 230 potjes spelen om lvl 100 te worden 8)7 .

[ Voor 13% gewijzigd door mowa op 21-07-2010 08:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Wordt inderdaad tijd om Gears weer eens af te stoffen. Jammer dat ik nog steeds "maar" op level 51 zit. Misschien toch eens KOTH boosten, het wordt met 20x experience wel erg aantrekkelijk.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Heren...ik heb de post van Mowa (HELD van de dag) bekeken en wat blijkt:

Last week, Epic Games executive producer Rod Fergusson made a tempting offer to Gearheads everywhere: The more followers he gained on Twitter, the more XP players would earn in Gears of War 2 multiplayer the weekend of Comic-Con. The results are in, and you guys did us proud—over 11,000 followers, which means an unprecedented 20 times the standard experience scores across all multiplayer modes! If that’s not enough, we’re shaking things up with a Boomer family reunion stampeding through every wave of Horde, plus some special guests on every 10th wave! The event kicks off July 22 at 12:30 PM EST and lasts through July 25 at 8:00 PM EST. Go boost your rank and enjoy the fruits of your labor with some Gears 2 mayhem.

Ik stel voor dat we een weekendje de vrouwen aan de kant zetten en flink gaan blaffen met z'n allen. Apenootje, garcia, pino, iedereen die zin heb, zorg dat je online bent. Ik probeer morgenavond al te beginnen maar moet dan ook nog ff sporten. Anders ben ik vrijdag in ieder geval online!

20x XP, waves vol boomers en specials guests (ik ben benieuwd)....wat een geweldig weekend word dit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Morgenavond zal ik van de partij zijn en vrijdag waarschijnlijk ook. Zaterdag vlieg ik (helaas :+ ) naar Spanje voor een weekje vakantie. Hoop morgenavond en vrijdag in ieder geval tot level 90 te komen.

Ik zie jullie wel verschijnen. Moet er wel bij zeggen dat ik niet denk dat ik horde zal spelen. Voornamelijk Guardian of KOTH/Warzone.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Vrijdagavond vanaf 20.00 ben ik er sowieso, kunnen we meteen dat nieuwe wereldrecord van ik geloof 50 uur non stop gamen verbeteren hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

20x xp 8)7 meteen maar afspraak gemaakt met wat vrienden voor Horde morgenavond.
Ben benieuwd naar de special guests :P (Skorge? of Beserkers }> )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:20:
Heren...ik heb de post van Mowa (HELD van de dag) bekeken en wat blijkt:

[...]

20x XP, waves vol boomers en specials guests (ik ben benieuwd)....wat een geweldig weekend word dit:)
Haha....heldendaden ga ik vanaf vrijdagavond proberen te verrichten om level 90 of 91 te bereiken oftewel 100 potjes guardian 8) Ik zet hierbij laag in met tussen (normaliter) 1500/2000 xp per potje

1 of 2 potjes horde moet er wel in zitten van 't weekeinde want ik ben wel benieuwd wie die "special guests" zijn. Misschien wel de Lambent of idd 'n Berserker. Dan moet er wel 'n Hammer of Dawn spawnen want anders kill je ze niet.
Ik doe sinds de laatste xp boost geen horde meer want ik heb er toen een ticker fobie aan over gehouden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:58:
Zaterdag vlieg ik (helaas :+ ) naar Spanje voor een weekje vakantie.
Spanje..??....waar ligt dat..?? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:19:
[...]

Spanje..??....waar ligt dat..?? :+
Doet het nog steeds pijn? >:)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ElBarto schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:04:
Misschien toch eens KOTH boosten, het wordt met 20x experience wel erg aantrekkelijk.
Ik zit rond lvl 20, ga straks ook verder lvlen, en zie het KotH boosten ook wel zitten, als je wilt kan je me adden en inviten in een potje. GT: xPhantomNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Wat is er precies met King of the Hill?
Geeft die game mode het meeste xp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik snap eerlijk gezegd alleen niet waarom er zonodig geboost moet worden, aangezien het enige wat je ermee krijg e-peen bragging rights is, verliest het met boosten toch waarde of niet?

Als je nou dingen kon losspelen met dat levellen zou ik het nog kunnen inzien, maar nu mis ik het totaal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Rynji schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:52:
Wat is er precies met King of the Hill?
Geeft die game mode het meeste xp dan?
Met king of the hill zijn er mensen die ''Ring boosting'' doen, zoals je in de video hieronder ziet.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SthLvxpTfzU]
''At the end of the match everybody should have between 90.000 and 100.000 points''

Welke game mode echt het meeste exp geeft weet ik zo niet, maar horde is volgens mij wel het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

vriendin is er niet vanavond dat wordt gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrouw is gewoon thuis, dat wordt gamen }> :P
Is inmiddels al geactiveerd of niet? kreeg vanochtend namelijk een SMS dat het nog niet werkte (don't ask :P )

Ben nu lvl 27 ofzo

[ Voor 60% gewijzigd door Bokkie op 22-07-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wil je dan nu wel met me spelen :| ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik ben er klaar voor, gaan er nog mensen Horden? Ben namelijk heel slecht in de andere multiplayer modi :+

Gamertag JF Apollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

die 20x xp werkt nog niet :/ net hele avond ziten horden maar niks 20x xp ook paar keer herstart etc maar niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Bokkie schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:11:
die 20x xp werkt nog niet :/ net hele avond ziten horden maar niks 20x xp ook paar keer herstart etc maar niets
Vreemd, heb gisteren vanaf een uur of 22.00 tot 11.30 guardian gespeeld. Kreeg per potje rond de 30k XP. Meteen anderhalf level gestegen naar 86 :D

Vanmiddag maar even doorgaan en hopelijk haal ik level 90 :9~

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Garcia10 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 07:29:
[...]

Vreemd, heb gisteren vanaf een uur of 22.00 tot 11.30 guardian gespeeld. Kreeg per potje rond de 30k XP. Meteen anderhalf level gestegen naar 86 :D

Vanmiddag maar even doorgaan en hopelijk haal ik level 90 :9~
Ja zie net een SMS van gisteravond, toen ik net naar bed was van een vriend waar ik daarvoor mee speelde dat het nu (23:40) wel werkte en of ik weer kwam gamen :+

Vanavond wel tijd voor een uurtje denk ik en anders zondag de hele dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
xPhantom schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:34:
[...]

Met king of the hill zijn er mensen die ''Ring boosting'' doen, zoals je in de video hieronder ziet.
[video]
''At the end of the match everybody should have between 90.000 and 100.000 points''

Welke game mode echt het meeste exp geeft weet ik zo niet, maar horde is volgens mij wel het makkelijkste.
Over kansloos gesproken, echt te triest voor woorden.

Gisteren weer heel veel moeite om een match te vinden, zowel ranked als social moet ik vaak een kwartier wachten voordat er een match gevonden word.
Bij vrienden begint Gears binnen een een minuut een `nieuwe` social met 9 bots waarna mensen kunnen joinen, iemand enig idee waarom hij dat bij mij niet doet? Aan de verbinding zou het niet mogen liggen, bekabeld en een 25mb abonnement.

[ Voor 26% gewijzigd door Pino_Helmond op 23-07-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Pino_Helmond schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 07:42:
[...]

Over kansloos gesproken, echt te triest voor woorden.
Inderdaad.
Pino_Helmond schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 07:42:
[...]
Gisteren weer heel veel moeite om een match te vinden, zowel ranked als social moet ik vaak een kwartier wachten voordat er een match gevonden word.
Bij vrienden begint Gears binnen een een minuut een `nieuwe` social met 9 bots waarna mensen kunnen joinen, iemand enig idee waarom hij dat bij mij niet doet? Aan de verbinding zou het niet mogen liggen, bekabeld en een 25mb abonnement.
Bij mij meestal ook als hij niks kan vinden. Ik heb geen idee waarom. Misschien helpt het om de taal van je 360 op Engels te zetten.

Gisteren vond ik trouwens vrij rap matches. Zal wel door de actie zijn van 20x xp :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
lj_tree schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:34:
Voeg me maar toe: control1983

Ik wil de volgende achievement nog halen:

Icy Dead People
Complete waves 1 through 50 on any Snowblind Map Pack map in Horde (any difficulty)
Heb je deze inmiddels? Anders wil ik er wel een keer een avond voor uittrekken, moet hem zelf ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net even tot lvl 50 gedaan op easy. Zo easy is het niet at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Net tot lvl40 -> connection timed out :/
Elke 10e wave, Bloodmounts en sires :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Inderdaad, voor de Bloodmount waves is permanent een shield in je hand een lifesaver. Die Sires komen af en toe met z'n 6en tegelijk, chaos! :D

Ik moet de Icy Dead People achievement nog halen en op Nowhere nog tot lvl 50 voor de achievement. Dan vind ik het verder wel weer best :P

Ik lees trouwens op verschillende fora dat bij gamers hun level gewoon is gereset naar lvl 1 :o
Gasten die al lvl80 of hoger waren. Doe je daar al die moeite voor :+

[ Voor 23% gewijzigd door kazuka op 24-07-2010 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

kazuka schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 02:22:

Ik lees trouwens op verschillende fora dat bij gamers hun level gewoon is gereset naar lvl 1 :o
Gasten die al lvl80 of hoger waren. Doe je daar al die moeite voor :+
Hoezo gereset? Vanwege cheating?

Gisteren tot level 90 gekomen :D Vond het vrij aardig gaan! Ondanks die stomme glitcher op de subway map! :(

Bedankt Pino, Oeffel en Apenootje _/-\o_

Tot over een weekje!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:16:
[...]

Inderdaad.

[...]

Bij mij meestal ook als hij niks kan vinden. Ik heb geen idee waarom. Misschien helpt het om de taal van je 360 op Engels te zetten.

Gisteren vond ik trouwens vrij rap matches. Zal wel door de actie zijn van 20x xp :D
Kreeg gisteravond nota bene een uitnodiging om te "Koth boosten". Had ik nog nooit van gehoord totdat ik 't filmpje van xPhantom zag. Alleen losers doen dat. Dan maar geen level 100.
Voor Engelse taal kiezen schijnt tot een snellere vebinding te resulteren omdat Amerikanen voordeel hebben van hun verbinding. Tijdens matchmaking ook af en toe cancellen als 't te lang duurt en opnieuw beginnen helpt vaak ook.
Garcia10 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 07:50:
[...]

Hoezo gereset? Vanwege cheating?

Gisteren tot level 90 gekomen :D Vond het vrij aardig gaan! Ondanks die stomme glitcher op de subway map! :(

Bedankt Pino, Oeffel en Apenootje _/-\o_

Tot over een weekje!
zocht net iets op over die glitch. Moet je met 2 man doen dus er was er minimaal 1 schijnheilig want ik had al zijn teamleden gevraagd een file comlain in te dienen. En ze zeiden allemal dat ze dat zouden doen.
Het waren ook nog 's Nederlanders.

Ja,nogmaals gefeliciteerd met je 90 en fijne vakantie. Als jij terug bent hoop ik ook 90 te zijn. Nog 9 dus want gisteravond 4 levels gestegen.
So what...
Wel 's 't Modern Warfare 2 topic doorgebladerd..??
Je level is betrekkelijk en heeft geen waarde door bijv koth boosten.
Sommige level 100 verkrijgen dat door alleen horde te spelen en die zijn daar gewoon goed in.
Gisteravond met Garcia,Oefel en Pino 't laatste potje tegen 'n clan gespeeld. Welliswaar verloren waarbij het errrug weinig scheelde en mijn gemiddelde van dat potje lag hoger dan dat van hun. Ze hebben me geinvite en vroegen zich af waarom ik in Guardian overall zo weinig kills had met mijn level. Ik speel pas een maand, sinds de vorige xp boost Guardian. Daarvoor alleen maar horde. Vandaar. Ik moet nog een aantal zaken goed onder de knie krijgen zoals wallbouncen en met Sniper en Torquebow schiet ik slecht.
Maar in close-combat met 2 of 3 belagers win ik steeds vaker. En 1tje die alleen maar zaagt lukt dat 1x. Daarna moet ie dat proberen zonder z'n hoofd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Kep sinds een paar dagen de all fronts DLC gekocht, dus moet ik nog een aantal horde achievements op die nieuwe maps. Als iemand eens zin heeft om horde te spelen zie ik graag een invite langs komen op xbox live(GT: xPhantomNL). Anders ben ik vast wel via PM te benaderen hier op het forum :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino_Helmond schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:08:
[...]

Heb je deze inmiddels? Anders wil ik er wel een keer een avond voor uittrekken, moet hem zelf ook nog.
Hey Pino,

Beetje late reactie maar ik heb ze binnen. Afgelopen weekend van lvl 50 naar 61 gegaan...moet beter kunnen maar helaas had de vrouw ook nog andere zaken op de agenda staan:S Er zijn nog een aantal achievements die ik moet halen maar da zal nog wel ff duren...moet nog 21 bloodmounts verbranden op een horde map, nog 9 gasten vangen in submission, beide wingman achievements nog halen...en moet de single player nog uitspelen op insane en in co-op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afgelopen weekeinde in totaal 14 levels gestegen en tot 91 gekomen Dat is qua xp ongeveer van level 1 tot 72
Ondanks 20x XP was het hard werken. De potjes heb ik niet geteld maar het waren er veel en ze waren geweldig..
Nu ook de relatie weer ff boosten *; Straks na het werk ff 'n bos ruikers halen. O-)
Nu zal elke level stijgen (weer gewoon) een week of 2 kosten. Van level 91 tot 100 is qua xp ongeveer van level 1 tot 67

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:52:
Afgelopen weekeinde in totaal 14 levels gestegen en tot 91 gekomen Dat is qua xp ongeveer van level 1 tot 72
Ondanks 20x XP was het hard werken. De potjes heb ik niet geteld maar het waren er veel en ze waren geweldig..
Nu ook de relatie weer ff boosten *; Straks na het werk ff 'n bos ruikers halen. O-)
Nu zal elke level stijgen (weer gewoon) een week of 2 kosten. Van level 91 tot 100 is qua xp ongeveer van level 1 tot 67
In dat geval heb ik wel een erg lam weekend gehad:) wel 3 achievements binnen geslingerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren was niet veel soeps mannen. Da hebben we wel eens beter gedaan. Ik moet meer oefenen:S

Gisteren nog wel ff die bloodmount achievement binnen gehaald. Op allfathers garden is da best goed te doen.

Moet nu nog 2 wingman achievements (Zucht) en de submission achievement. Als iemand ooit zin heb om me daarmee te helpen....graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:12:
Gisteren was niet veel soeps mannen. Da hebben we wel eens beter gedaan. Ik moet meer oefenen:S

Gisteren nog wel ff die bloodmount achievement binnen gehaald. Op allfathers garden is da best goed te doen.

Moet nu nog 2 wingman achievements (Zucht) en de submission achievement. Als iemand ooit zin heb om me daarmee te helpen....graag:)
Het was dramatisch....gisteren letterlijk alle potjes verloren...op de 1 of andere manier was de verbinding even dramatisch. 4x op een hoofd schieten en die dude heeft nog niet eens jeuk. Hij 1x van grote afstand met zijn shottie op mij schieten en ik ben al down...Een seconde na de trigger indrukken komt er pas een schot....En dat dus alle potjes...Ja en dan lijkt het alsof je veel slechter bent dan de tegenpartij...en gruwelijk bent geowned...!!!

Ik moet nog de wingman, submission en Annex achievements doen. Daarnaast nog de co-op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:08:
[...]

Het was dramatisch....gisteren letterlijk alle potjes verloren...op de 1 of andere manier was de verbinding even dramatisch. 4x op een hoofd schieten en die dude heeft nog niet eens jeuk. Hij 1x van grote afstand met zijn shottie op mij schieten en ik ben al down...Een seconde na de trigger indrukken komt er pas een schot....En dat dus alle potjes...Ja en dan lijkt het alsof je veel slechter bent dan de tegenpartij...en gruwelijk bent geowned...!!!

Ik moet nog de wingman, submission en Annex achievements doen. Daarnaast nog de co-op.
Mowa, ik stel voor dat we een date in gaan plannen om samen es wat achievements te gaan scoren:) Die co-op moek ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:14:
[...]

Mowa, ik stel voor dat we een date in gaan plannen om samen es wat achievements te gaan scoren:) Die co-op moek ook nog...
Lijkt me een goed plan. Submission en Annex moeten we met een vaste groep doen. Volgende week heb ik in het weekeinde wel tijd. Ik moet echter Submission, Annex en Wingman nog wel proberen leuk te gaan vinden.

Gisteravond een paar potjes Guardian (alleen maar guardian) als host gedaan. Voor het eerst....je bent dan gewoon heer en meester..Wat een verschil met off host spelen. 1 schot van afstand en je tegenstander is al down. Je hele team maakt 15+ kills per potje 8)
Eerlijk gezegd moer aan want ik ben voor even goede kansen. In Gears 3 eindelijk dedicated servers..

Vanmiddag ff 'n paar potjes Warzone op Gears of War 1 gedaan. Dat is weer ff wennen en het voelt minder direct aan dan Gears 2. Dat kan (moet) verbeteren in Gears 3.
Toch vind ik de sfeer van Gears 1 wel beter. Alleen al de tune als je het dvd'tje in je xdoos duwt. Heerlijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Mooie potjes toch gisteren??

Altijd grappig om ook eens tegen gasten te spelen, waar je normaal mee samen speelt.

Volgende keer doen we het weer andersom en dan slopen we die Engelsen hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van het weekend Gears1 gehaald op advies van een maat van me.
Had beter eerst gears 1 kunnen spelen en dan gears 2 :X ik irriteer me aan dingen die in gears 2 verbeterd zijn en dus in 1 of ontbreken of net even anders werken, en de graphics zien er slechter uit :P

Maar wel leuk. niet voor multi, maar wel voor het verhaal (en extra achievements :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Oeffel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:34:
Mooie potjes toch gisteren??

Altijd grappig om ook eens tegen gasten te spelen, waar je normaal mee samen speelt.

Volgende keer doen we het weer andersom en dan slopen we die Engelsen hehehe
Hehe, was zeker mooi. Enige nadeel(tje) was dat beide teams perse niet wilden verliezen en daarom erg verdedigend aan het spelen waren.

Vanavond weer verder! We moeten eigenlijk tegen een Spaans team uit kunnen komen. Heb wel wat Spaanse gasten in de lijst staan die ook met regelmaat spelen, zal ze eens een bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Heb me woonkamer helemaal omgegooid en nu de tv, reciever, htpc en xbox aan de andere kant van de kamer staan....helaas heb ik daar nog geen netwerk aansluiting:S Moet dus es ff gaan checken hoe ik dat daar snel kan regelen zodat ik weer online kan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zat een beetje screens te bekijken van Gears 3, maar viel me op dat Clayton Carmine nogal badass is 8) , zijn broers waren van die iele mannetjes in cog outfits.

http://uk.xbox360.ign.com...-3-20100721094105482.html

Clayton ziet eruit alsof hij de Cole train voor ontbijt kan hebben :X
in 1 hand een Troyka in zijn andere een Drone.

Iemand hier shirt(s) gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Zal er weer een xp boost zijn aangezien de Gamescom in Keulen morgen begint tot en met zondag?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Garcia10 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:43:
Zal er weer een xp boost zijn aangezien de Gamescom in Keulen morgen begint tot en met zondag?
Laten we t hopen!!!
Moet alleen nog steeds die fucking netwerkkabel trekken:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lj_tree schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Laten we t hopen!!!
Moet alleen nog steeds die fucking netwerkkabel trekken:S
Niets gezien over gamescon, wel over laborday van 4 tot 7 september

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Van de week besloten om GoW2 ook nog maar eens op Insane uit te spelen splitscreen met m'n broertje. Alles goed bij chapter Hive aangekomen: BAM, hele Xbox vastgelopen. Xbox en game opnieuw opgestart zodra ik (als 2de speler) ingame inlog; weer de hele boel vast. Als eerste speler ingelogd dan kom je niet eens tot het titelscherm. Shit profiel dus corrupt. :(

Ga je zoeken:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=736235 :F Al maanden een known bug. Dus bij deze hier ook even gemeld.

System Cache clearen is zo hatelijk, kan je voor alle games weer gigabytes aan updates binnenhalen... |:(

• Barbas

Barbas

Gallego!

Dat is balen zeg!

Ik heb GoW2 ook op insane met een vriend split screen uitgespeeld. Ben hier gelukkig niet tegenaan gelopen.

Mejor así

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Labor day event 3-7 september event, #facebookfollowers/1000 geen cap
12x xp tot nu toe :O /care ik wil weten wat ze met horde gaan doen :9

Ik moet gears 1 en 2 nog uitspelen op normal/hardcore en insane :P

• boomr
Bokkie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:02:
Labor day event 3-7 september event, #facebookfollowers/1000 geen cap
12x xp tot nu toe :O /care ik wil weten wat ze met horde gaan doen :9

Ik moet gears 1 en 2 nog uitspelen op normal/hardcore en insane :P
Goed nieuws kerel! Thanks...nu alleen nog wachten tot 3 september:S En die KL(^&&*@# netwerkkabel naar me xbox trekken...

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:15:
[...]

En die KL(^&&*@# netwerkkabel naar me xbox trekken...
Waar wacht je op? :D

Mejor así

• xPhantom
  • Niet online
http://twitter.com/GearsViking/status/21522786178
GearsViking

Labor Day XP Event - XP multiplier will be # of Gears Facebook followers divided by 1000. http://www.facebook.com/gearsofwar
Op het moment zitten ze op 14.930, wat dus bijna 15x XP betekend.
Iedereen even volgen die dat nog niet heeft gedaan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

xPhantom schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:04:
http://twitter.com/GearsViking/status/21522786178

[...]

Op het moment zitten ze op 14.930, wat dus bijna 15x XP betekend.
Iedereen even volgen die dat nog niet heeft gedaan? :>
d:)b net maar ook even gedaan! Hoop dat ik dat weekend eindelijk level 100 wordt. Ben er bijna...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Op het moment hebben we al 21x XP!
Hoop dat ik tijdens het XP event 100 kan worden, ben atm 69 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Maranello schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:42:
Van de week besloten om GoW2 ook nog maar eens op Insane uit te spelen splitscreen met m'n broertje. Alles goed bij chapter Hive aangekomen: BAM, hele Xbox vastgelopen. Xbox en game opnieuw opgestart zodra ik (als 2de speler) ingame inlog; weer de hele boel vast. Als eerste speler ingelogd dan kom je niet eens tot het titelscherm. Shit profiel dus corrupt. :(

Ga je zoeken:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=736235 :F Al maanden een known bug. Dus bij deze hier ook even gemeld.

System Cache clearen is zo hatelijk, kan je voor alle games weer gigabytes aan updates binnenhalen... |:(
Ik zit nu dat topic door te lezen omdat ik met mijn vriendin nu de splitscreen so-op aan het doen ben. We zitten nu in die geheime basis maar nog niets vreemds meegemaakt.

Als je profiel corrupted is, betekent dat alleen dat dit voor GoW geldt of is het hele profiel dan naar de filistijnen?
Ik speel op insane en zij op hardcore, ik heb gold en zij heeft zilver. Ik ben de 2nd player trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Vrijdag schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:53:
[...]
Als je profiel corrupted is, betekent dat alleen dat dit voor GoW geldt of is het hele profiel dan naar de filistijnen?
Ik speel op insane en zij op hardcore, ik heb gold en zij heeft zilver. Ik ben de 2nd player trouwens.
Alleen GoW2. Op pagina 1 staat wel een "fix".

Fix:
1. Clear your xbox system cache on the xbox dashboard (this will delete all your updates for your games)

2. Unplug your wireless adapter/ethernet cable

3. Before you launch the game, just sign-out you profile, don't load any profile at all

4. Start the game

5. Go to Training Grounds and HIGHLIGHT the fifth training "Submission"

6. While it's loading, SIGN-IN quickly with your Xbox-live profile

7. Voila....all your stats are erased and you can play GOW2 again....
Ik heb hem zelf succesvol uitgevoerd zonder stap 1. Truc is dat je snel bent en inlogt voordat de training is geladen. Dus zodra je voor Submission hebt gekozen, direct Xbox-knop indrukken. Makkelijkste is als je vooraf weet hoeveel kliks je omlaag/omhoog moet om je profile te selecteren. Kostte me een paar keer proberen. Nu de vraag hoe snel het terug komt.

Kak, alleen moet ik nu insane opnieuw vrijspelen |:(

[ Voor 55% gewijzigd door Maranello op 23-08-2010 13:45 . Reden: Fix toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pft vandaag eindelijk Gears 1 en 2 campaigns uitegespeeld op normal.
Binnenkort insane starten.

Oh, Labor day event uitslag = 25x xp Verdere details ontbreken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Is idd 25x XP..!!
Het labourday event zal van vrijdag 3 tot dinsdag 7 september plaatsvinden.
Kan je dus nog ff boosten. Hou de officiele Gears site/twitter/facebook bij voor de definitieve details.

Tegen die tijd ben ik denk ik ergens halverwege level 95. Die 5 levels zijn qua xp ongeveer van level 1-60.
Maar met 25x XP betekend dat ongeveer 26 potjes Guardian. Dat moet dus te doen zijn.
Voor de hordespelers (die op level 95 zitten) zijn dat ongeveer 100 waves.

Vorige week nog ff 1 potje horde gedaan om iemand te helpen met zijn achievement. Vooral de hordespelers zullen tijdens het event worden gepest met iets merkwaardigs. Bij het vorige xp event zou er een "special guest" zijn. Dat bleek een tegenvaller in de vorm van een hoopje extra bloodmounts en sires. Dit keer zal je ook wel niet hoeven hopen op bijvoorbeeld een paar Brumaks bij elke 10e wave.

Wat ik ook heb gemist is het lot over Carmine
Wat mij betreft mag ie blijven leven. Tijdens het XP event zal ik dan ook als Carmine spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hoop dat ze exp in gears 3 wat gelijk trekken. Nu is het zwaar uit verhouding, de hoeveelheid exp je krijgt met horde vs andere multiplayer modes.
Beter maken ze een multiplayer voor elke wave dat je blijft leven van je exp. Stimuleert ook meer teamwork.

Naja ik speel alleen horde, hoop dat ik wings haal voor april, aangezien je er iets mee unlocked in gears 3 :P

Wat betreft carmine, ik denk niet dat ze de uitslag gaan vertellen :P denk dat je dacht echt ingame moet gaan zien. ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 23-08-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:40:
Tegen die tijd ben ik denk ik ergens halverwege level 95. Die 5 levels zijn qua xp ongeveer van level 1-60.
Maar met 25x XP betekend dat ongeveer 26 potjes Guardian. Dat moet dus te doen zijn.
Voor de hordespelers (die op level 95 zitten) zijn dat ongeveer 100 waves.
Hoeveel potjes Guardian zijn dat vanaf level 92,75? Op basis waarvan maak je die schatting? Een x aantal punten per potje?

Als ik mijn wings gehaald heb dan rest mij alleen nog 100.000 kills. Denk dat ik dan weer voornamelijk annex zal gaan spelen...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dus vrijdag over een week hebben we met z'n allen een date...na t werk inloggen en gas op die lollie:)

Ik moet ook nog wat wingman achievements scoren...zie alleen altijd een beetje op tegen die wingman potjes. Niet me favorieten zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:59:
Dus vrijdag over een week hebben we met z'n allen een date...na t werk inloggen en gas op die lollie:)

Ik moet ook nog wat wingman achievements scoren...zie alleen altijd een beetje op tegen die wingman potjes. Niet me favorieten zeg maar.
Is al een tijdje geleden dat ik samen met Apenootje samen speel. Begon me te irriteren aan het feit dat er telkens kills gestolen werden (niet alleen door Apenootje hoor). Nu speel ik of alleen, of met andere mensen die zich wel kunnen beheersen en van iemands kill af kunnen blijven :) Paar keer kan gebeuren dat het per ongeluk gebeurt, gebeurt mij ook! Maar het kwam elk potje een paar keer voor. Dan is de lol er voor mij snel af.

Wat de achievements voor wingman betreft. Ik geloof dat je die niet online hoeft te halen. Je kan zelf een private wingman match starten. Dan speel je met bots en is het wat makkelijker om je achievement te halen. Wil je best helpen hoor!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Garcia10 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Is al een tijdje geleden dat ik samen met Apenootje samen speel. Begon me te irriteren aan het feit dat er telkens kills gestolen werden (niet alleen door Apenootje hoor). Nu speel ik of alleen, of met andere mensen die zich wel kunnen beheersen en van iemands kill af kunnen blijven :) Paar keer kan gebeuren dat het per ongeluk gebeurt, gebeurt mij ook! Maar het kwam elk potje een paar keer voor. Dan is de lol er voor mij snel af.

Wat de achievements voor wingman betreft. Ik geloof dat je die niet online hoeft te halen. Je kan zelf een private wingman match starten. Dan speel je met bots en is het wat makkelijker om je achievement te halen. Wil je best helpen hoor!
Als ik da doe heb je toestemming me uit te schelden! CONTROL....HOER....heb ik dan wel verdient:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Maranello schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:55:
[...]

Alleen GoW2. Op pagina 1 staat wel een "fix".

Fix:

[...]

Ik heb hem zelf succesvol uitgevoerd zonder stap 1. Truc is dat je snel bent en inlogt voordat de training is geladen. Dus zodra je voor Submission hebt gekozen, direct Xbox-knop indrukken. Makkelijkste is als je vooraf weet hoeveel kliks je omlaag/omhoog moet om je profile te selecteren. Kostte me een paar keer proberen. Nu de vraag hoe snel het terug komt.

Kak, alleen moet ik nu insane opnieuw vrijspelen |:(
Hmm, ik heb het er toch niet op gewaagd en we zijn gestopt met splitscreen. Van de week gaat mijn vriendin GoW2 ook halen dan kunnen we via internet verder.

Want daarmee waren geen problemen toch? Tenminste, ik heb niets gezien over internet co-op, alleen over splitscreen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Hmm, ik heb het er toch niet op gewaagd en we zijn gestopt met splitscreen. Van de week gaat mijn vriendin GoW2 ook halen dan kunnen we via internet verder.

Want daarmee waren geen problemen toch? Tenminste, ik heb niets gezien over internet co-op, alleen over splitscreen.
Jup alleen splitscreen, dacht dat het te maken had met het wegschrijven/saven van beide live accounts tegelijk.
zowiezo is 2x xbox + 2x tv beter dan splitscreen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bokkie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Jup alleen splitscreen, dacht dat het te maken had met het wegschrijven/saven van beide live accounts tegelijk.
Da's mooi dan :)
Ja, splitscreen op een 32" tv is echt geen pretje, je ziet altijd net te weinig of het gewoon niet goed :-(

Misschien ook maar eens online ranked gaan proberen. Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. Alleen ben ik wel bang dat ik volledig afgeslacht wordt. Dan maar Carmine als skin nemen, valt het niet op :P

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 24-08-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
[...]

De originele Wingman achievement moet wel online, de DLC Wingman achievements kun je inderdaad ook offline halen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:16:
[...]

Hoeveel potjes Guardian zijn dat vanaf level 92,75? Op basis waarvan maak je die schatting? Een x aantal punten per potje?

Als ik mijn wings gehaald heb dan rest mij alleen nog 100.000 kills. Denk dat ik dan weer voornamelijk annex zal gaan spelen...
Check de Ranking Calculator
[...]

O vandaar...
Spijtig dat ik wordt neergezet als een notoire kills jatter en vooral dat het hier moet worden neergezet. Zonder me van enig kwaad bewust te zijn O-) Dat kan je beter tijdens of na een match bespreken. Die gasten die dat tijdens dat potje toen op "Day One" deden, toen jij quitte, heb ik gekicked. Hadden we dat meteen opgelost, had dit niet zo hoeven lopen....
Met de min of meer vaste groep waar ik mee speel wordt er idd wel eens per ongeluk een kill van een ander "meegenomen". Dan zeggen we "sorry de volgende die ik down is voor jouw". Klaar.

Wat mij betreft kunnen we alsnog samen 100 worden.
En daarna Annex spelen...kan ik tenminste weer 's wat kills jatten. 8) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Het is niet zo bedoeld dat ik je als kill jatter neer wil zetten. Ik heb het verschillende keren persoonlijk aangegeven bij je....

Sorry als ik die indruk hier gewekt heb. Natuurlijk kunnen we nog wel samen spelen, graag zelfs omdat we al langer samen verschillende spelmodi gespeeld hebben.

Bedankt voor de link trouwens.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Bokkie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:46:
[...]Jup alleen splitscreen, dacht dat het te maken had met het wegschrijven/saven van beide live accounts tegelijk.
Het is mij overkomen met een offline account. Speler 1 was een Live account. GoW is trouwens wel een van de leukste co-op shooters vind ik, juist omdat je de main campains splitscreen kan spelen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Meer Labor Day event info

* 25 times the ORIGINAL XP! For ALL Gametypes (even Horde)
* Annex achievement playlist will be added
* Horde Changes: "Torque Bow Tag": All Drone and Grenadier weapons replaced with Torque Bows

Op insane... dat gaat pijn doen >_<

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Voor de lezers, er komt weer een boek uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/news/anvil_gate_front.jpg

http://www.xbox360achieve...-Novel-Out-Next-Week.html

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Even los van het feit dat de boeken over gears gaan, zijn ze een beetje te lezen? Als in goed verhaal, goed geschreven?

Zit al een tijdje naar de Aspho Fields en Jacinto's Remnant boeken te kijken, maar twijfel nog een beetje.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwacht geen hoogstaande proza maar het is wel vermakelijk. Niet heel moeilijk en als je de spellen gespeeld hebt is het leuk om ze als een "verbinding" te lezen. Ook wordt er wat meer achtergrond info gegeven over bijvoorbeeld de jeugd van Marcus en Dom en wat er gebeurt is in het verleden.

Het enige waar ik me wat aan ging irriteren op een gegeven moment is dat er bijna geen pagina geschreven kan worden zonder dat er heel duidelijk wordt gemaakt dat burgers niks waard zijn en Gears veel beter, nobeler en eervoller zijn dan stomme burgers die toch nergens wat van begrijpen.
Zinnen als "but they didn't understood because they weren't Gears" of "even if he didn't like the guy, at least he could trust him because he was a Gear and not some civilian".

Volgens mij krijg mevrouw Traviss een warme kriebeling als ze schrijft over het militaire leven.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Er is al een tijdje een comic versie:
http://www.bol.com/nl/p/e...dex.html#product_overview

Heeft iemand dit gelezen en is dit de moeite waard?

Mejor así

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Garcia10 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:28:
Het is niet zo bedoeld dat ik je als kill jatter neer wil zetten. Ik heb het verschillende keren persoonlijk aangegeven bij je....

Sorry als ik die indruk hier gewekt heb. Natuurlijk kunnen we nog wel samen spelen, graag zelfs omdat we al langer samen verschillende spelmodi gespeeld hebben.

Bedankt voor de link trouwens.
Sorry als ik 's een kill van je heb gestolen.. :$ Het is zeer zeker nooit de bedoeling of gewoonte....
Vaak zie je in het heetst van de strijd niet zo snel, vooral als je met z'n 2en of 3en op een gast knalt, wie 'm uiteindelijk downd en wie dus de kill toekomt. Het gebeurd iedereen regelmatig dat er dan een kill wordt "meegenomen". vooral randoms nemen nogal 's een kill mee....met een vaste groep kan je daar gewoon goede afspraken over maken.
Ik kijk er al naar uit om weer 's samen op jacht te gaan. *O*

Ik ken ook al langer het bestaan van die Gears comics. Niets meer dan het uitmelken van het Gears of War thema. Typisch Amerikaans en derhalve smakeloos en platvloers als je het mij vraagt. Natuurlijk blinken de 1liners van de karakters al niet uit in verheven taalgebruik maar het is wel vol humor waar ik ingame ook echt van geniet.

Zo'n Lancer is pas humor..!! _O-

Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/lancer2.jpg

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste