Control,
Hoe is het met je achievements?
Hoe is het met je achievements?
Verwijderd
weet je zeker dat je niet cod speelt? gow lvls zijn voor de sier.Ookami schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:08:
Ik ben pas recentelijk begonnen met GoW2. Nu ben ik toch wel heel benieuwd of die levels die je omhoog gaat ook echt iets veranderen. Bij elke level up staat er iets van dat de equipment aangepast wordt etc maar ik heb hier tijdens het spel nog niks van gemerkt. Kon zo op internet er ook nergens iets over vinden. Iemand enig idee?
Thanks
Hey Garcia.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
dacht dat er zoiets stond toen ik level up ging. Geniaal spel alleen echt een ramp om een team te vinden online.Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:37:
[...]
weet je zeker dat je niet cod speelt? gow lvls zijn voor de sier.
Als je de map packs hebt, voeg me even toe. Ik, garcia en nog wat anderen zijn regelmatig online te vinden. Moet zeggen dat het altijd een prettige sfeer is. Gezien Pino ook de mappacks heeft moet het wel goedkomen.Ookami schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:13:
[...]
dacht dat er zoiets stond toen ik level up ging. Geniaal spel alleen echt een ramp om een team te vinden online.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Wil je alles hebben moet je voor de 'All Fronts Collection' gaan.Rynji schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:16:
Ik heb nu gears of war 2 los, maar ik zou ook graag de map packs willen.
Wat is nou het slimste om te doen?
Je kunt ze los kopen op xbox live, je hebt Dark corners en Game of the Year in de pricewatch.
Is Dark corners alle DLC of is dat er één? en welke DLC zit er allemaal wel/niet bij de GOTY?
[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 16-03-2010 22:36 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Beide punten correct... op naar de volgende rondeRynji schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:55:
Dus als ik het goed begrijp is GOTY GoW2 + een code voor alle DLC :-)
Ikzelf koop gewoon de all fronts collection, maar een maat die het gewone spel nog niet heeft kan dan dus de GOTY kopen?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ik doe mee!!! Word tijd dak es wat dichter bij da lvl 50 ga komen:) Iemand al plannen dit weekend? Ik krijg vanavond bezoek maar daarna kom ik iig online.mowa schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:40:
Tot en met de 22e Double XP.
Deze week was ik maar weer 's Grubs aan 't decappen..
Verwijderd
Is dat gelukt..??lj_tree schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 07:32:
[...]
....Word tijd dak es wat dichter bij da lvl 50 ga komen:) ...
BronLevel 58 to 100 requires 5,777,493 experience!
This is roughly the same as going from level 1 to 95This much experience could be gained by:
Killing 19,259 people in Warzone, or...
Killing 19,652 people in Execution, or...
Killing 16,321 people in Wingman, or...
Scoring 4,126,781 points in Guardian, or...
Scoring 12,559,768 points in Annex, or...
Scoring 7,601,965 points in Submission.
Horde:
Completing 28,888 waves on Casual, or...
Completing 19,259 waves on Normal, or...
Completing 14,444 waves on Hardcore, or...
Completing 11,555 waves on Insane.
Have fun!
Dat is op zich wel te doenmowa schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:34:
[...]
Is dat gelukt..??
'k wilde met de dubbele exp van lvl 56 op 60 komen maar dat is niet gelukt.
Ben in ongeveer een week op lvl 58 gekomen. Qua exp is dat zo'n beetje van lvl 1 naar lvl 30.
Om vanaf lvl 58 zo'n stoer sterretje geflankeerd door 2 vleugels te halen moet ik qua exp nog 5x lvl 58 halen.![]()
Of ik dat en alle achievements ga halen voordat Gears 3 uit komt betwijfel ik.
[...]
Bron
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Op hardcore is die rotte vis al lastig. Op insane (de naam zegt 't al) moet je 't met z'n 2en doen. Heb je meteen 2 achievements in 1 klap. Moet ik ook nog doen.lj_tree schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:24:
Ik ben gisteren verder gegaan met me insane campain...die vis valt echt VIES tegen
Mowa, die bloodmounts moet ik nog 20 in de fik zetten:S Ook een keertje met wat mensen doen.
Zit op iets meer dan 20.000 kills maar de kills zijn een stuk goedkoper dan in gow 1. Maar 100.000 haal ik denk ik niet.uchiha tijntje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:58:
[...]
Dat is op zich wel te doen. had in gow 1 13.000 kills ofzo maar heb in gow 2 maar 300 kills gehaald voordat ik het had weggelegd. Wellicht had ik even door de zure appel heen moeten bijten.
[ Voor 30% gewijzigd door boomr op 01-04-2010 07:57 ]
Verwijderd
speel de laatste tijd ook veel guardian. Stuur maar een invite en ik doe meePino_Helmond schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:28:
Hey Apenootje,
Zowel Oef. als ik hebben de mappacks inmiddels.
Wij hoorden jou gisteren trouwens wel praten maar jij ons weer niet volgens mij....
Moeten eigenlijk een avondje afspreken om met 5 man (Hollanders) Guardian te spelen, misschien dat Garcia mee wil doen bijvoorbeeld.
Deze week al een paar keer met uitsluitend Hollanders in het team gespeeld en door goed dingen af te spreken ben je als team een stuk sterker.
Afijn, zijn we online dan kun je altijd een invite sturen!
Mzl
Goed nieuws! Alleen minder voor cliffy B, aangezien hij het anders groots zou aankondigen. Dat zou hij donderdag doen, maar dat is verschoven naar maandag. Ik denk gewoon dat microsoft dat stukje al had klaar staan met een tijdstip voor het publiceren, en ze het niet op tijd weg hebben kunnen halen, dat tijdstip. Maar goed, april 2011 nieuw deeltjeSeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:23:
Gears of War 3 confirmed (april 2011)
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178731
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 26-05-2010 23:51 ]
Vind ik nou ook, smerige verkooptaktiek. Ik wou juist de laatste mappack niet kopen omdat ik het zat was steeds met lag te spelen.TrailBlazer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 06:34:
wel apart dat je de mappacks verplicht moest downloaden. In ieder geval zover ik het kon zien.
[ Voor 2% gewijzigd door JMaster op 27-05-2010 11:41 . Reden: typo ]
Je drukt je nog zacht uit, die host was verschrikkelijk. Ben daarom ook maar gestopt, was geen beginnen aan.TrailBlazer schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:52:
Gisteren nog even leuk gespeeld met Pinohelmond. Je kan nu dus ook een game joinen waar een friend in zit blijkbaar. Enkel die host was wat onbetrouwbaar. Gisteravond nog tot lvl 47 gekomen in horde en toen kon ik mijn ogen niet meer open houden. In bed echter nog wel een hoop Locusts langs zien komen
*bump*apNia schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:44:
[...]
Vind ik nou ook, smerige verkooptaktiek. Ik wou juist de laatste mappack niet kopen omdat ik het zat was steeds met lag te spelen.
Mijn grote vraag: zorgt Social Matchmaking nou er voor dat er minder lag is/dat je vaker met Engelsen/Nederlanders/Duitsers/Fransen geteamed wordt?
We zaten ook ideaal op dat balkon met aan beide zijdes de schilden en iedereen werkte goed samen. Uiteindelijk haalden we het nog vrij simpel tot het einde, zo gemakkelijk heb ik wave 50 in ieder geval niet eerder gehaald.lj_tree schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:59:
Pino en apenootje, ging weer erg lekker zojuist op horde. MOeten we toch vaker doen. helaas moest ik stoppen van me vrouwtje omdat we zo een dagje weg gaan naar een hotelletje bij t strand?
T regent harder dan ik hebben kan (harder dan ik drinken kan) en toch gaan we naar een hotelletje bij t strand...HEERLIJK:) lol!
Ik ga me best doen om deze week nog wat vaker online te zijn. Ff wat achievements binnenhalen voordak op vakantie naar amerika ga:)
Volgens mij heb jij het te druk om de Title Update te lezen.apNia schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:45:
Ik zat woensdag even dat Social Matchmaking te testen, en ik kwam alleen uit tegen bots! Waar slaat dat op? Gears is na 2 jaar echt nog niks vooruit gegaan.
[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 04-06-2010 14:44 ]
[ Voor 18% gewijzigd door mowa op 09-06-2010 15:14 ]
Verwijderd
Ben ik met je eens maar als ik voor wave 10 instap heb ik ook nog een lange en leuke avond. Ben ook wel 's bij wave 49 ingestapt. Dan heb je bij 50 erg weinig amo en kan je eigenlijk alleen doorgebroken grubs decappen.Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:35:
Zeker, is te lang geleden. Persoonlijk vind ik het joinen van horde vanaf een bepaald level niet echt fijn. Ben er liever vanaf het begin bij!
De overweging is idd lastig. Maar regelmatig kom je helemaal alleen te staan en dan heb je in close-combat meer aan je shotgun. Een Boomshot is 1 shot 1 kill (of soms 2) maar het herladen duurt (letterlijk) dodelijk lang.Stien schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:18:
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt.
Boomshot: standaard 1 shell (ff sparen dus)
mulcher: standaard 250 kogels
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Voor iets van 26euro kun je bij BPGames de Game of the Year editie kopen, heb ik 2 weken terug ook gedaan, daar zit een DLC code bij voor alle DLC die er is voor GoW2Bokkie schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:53:
Vanmiddag op aanraden van vrienden even GoW2 halen voor Horde. Hoe zit het met die mappacks? moet ik ze 'allemaal' aanschaffen of is er 1 all-in-one pack? of is alleen die laatste genoeg. Niet echt zin om meteen alle 5 die packs mee te pakken namelijk
hmmz die zitten in Purmerend, even mailen of ik niet kan ophalenRynji schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:06:
[...]
Voor iets van 26euro kun je bij BPGames de Game of the Year editie kopen, heb ik 2 weken terug ook gedaan, daar zit een DLC code bij voor alle DLC die er is voor GoW2
http://www.bpgames.nl/gea...of-the-year-xbox-360.html
idd jongens Check hier nog ff een multiplayer filmpje van Gears 3.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:20:
beast mode: als locust spelen, ook boomers e.d.
WIN
[ Voor 13% gewijzigd door mowa op 18-06-2010 18:57 ]
Een uurtje verder had je al bijna je horde achievement binnen. Maar is een mooi resultaat voor de 1e keer en met die 6x XP ben je in 1 ruk zo'n beetje al level 13.Bokkie schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:11:
Opgehaald bij dixons voor 29 euro, holy shit wat is dit verslavendMaar begonnen op easy gisteravond met 2 vrienden om even te wennen aan controls bij wave 37 hield ik het maar voor gezien, was toen ook al bijna half 2.
Verwijderd
Dat ziet er zeker bruut uit! Was het maar april 2011.....mowa schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Een uurtje verder had je al bijna je horde achievement binnen. Maar is een mooi resultaat voor de 1e keer en met die 6x XP ben je in 1 ruk zo'n beetje al level 13.
Check hier nog ff 'n vet 4 co-op gameplay filmpje.
Is het al april 2011..??
Was wel op casual.mowa schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Een uurtje verder had je al bijna je horde achievement binnen. Maar is een mooi resultaat voor de 1e keer en met die 6x XP ben je in 1 ruk zo'n beetje al level 13.
Check hier nog ff 'n vet 4 co-op gameplay filmpje.
Is het al april 2011..??
Verwijderd
Voorheen speelde ik Horde met Apenootje en Control, geloof dat we met z'n 3en op normal speelden en vaak ver gekomen zijn. Kost wel wat meer tijd dan.Bokkie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:42:
[...]
Was wel op casual.
Moet zeggen dat op de hogere moeilijkheidsgraden je zeker wel 5 man wil hebben volgens mij zeker als je zo rond wave 30 a 40 komt
[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2010 10:36 ]
De allereerste keer deden we toen zo'n 6 uur over met z'n drieen. Daarna deden we in etappes.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:23:
Voorheen speelde ik Horde met Apenootje en Control, geloof dat we met z'n 3en op normal speelden en vaak ver gekomen zijn. Kost wel wat meer tijd dan.
Met een team van 5 die goed samenwerkt is het goed te doen. Zou het wel vet vinden om een keer in een team van 5 op insane horde te doen. Dat zal pittig zijn...
Veel leuker is om "In the open" te lopen op River. Dus tegenover het huis, helemaal aan de andere kant. Zorg dat je hier en daar een tactische granaat plant en een mulcher hebt om Boomers en Bloodmounts op afstand te houden en je gaat helemaal los. Nadeel kan soms zijn dat de Locust horde zich concentreert daar waar de groep samen zit. Dan heb je soms maar 2 of 3 kills.Bokkie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:15:
Verschilt ook nog per map hoe pittig het is eigenlijk.
Wij deden river (lekker easy) voor de Hoard the Horde achievement, 2 man bij de deur 1 boven met sniper en torquebow.
Ammo en grenades dichtbij genoeg om makkelijk aan te vullen en veel overzicht. Met de shields van de maulers de doorgangen kleiner maken. Wordt alleen lastig als er 2 bloodmounts over de zandzakken springen en er een boomer granaten naar binnen staat te tossen
Wat doen jullie op maps met niet echte goede chokepoints? als groep rondlopen en van weapon/ammo spawn naar spawn lopen?
Verwijderd
Klopt ja, heb voornamelijk guardian gespeeld met een vaste groep van 5 mensen. Ging best aardig en met de 6x xp factor loopt dat snel opmowa schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:55:
He....en wat ben je heftig geboost zeg...!!! Ik vond mezelf al zo stoer door 5 levels te stijgen. Ik wilde namelijk level 70 halen tijdens de 6x XP. Dat deed ik vandaag pas.
Maar jij bent volgens mij 10 levels gestegen.
Nope. Alleen opschep-recht (en wat achievements).Bokkie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:30:
Doen die ranks ook nog iets?
Vanavond eerst maar eens verder met de singleplayer campaign.
[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 23-06-2010 16:12 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq