Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bij deze mijn agenda voor de komende weken:

Quality game-time op Ma 21+Di22, Do 24 en Di 29.
De genoemde data kan ik in principe de hele dag.

1 januari sta ik niet voor mezelf in maar vanaf de 2e kan er onbeperkt Grubs worden afgeschoten t/m 10 januari.

Mail me ff om een tijd af te spreken...!!!

iRacing Profiel

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik zet ze ook vast in me agenda...zaterdag heb ik een wedstrijd ergens rond een uurtje of 17 maar als t goed is is me meisie weg voor die tijd dus dan kan ik wel ff vlammen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Morgenmiddag iemand? Ik moet om 15:45 aanrijden voor een wedstrijd maar daarvoor kunnen we iig ff vlammen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
ZIjn er nog mensen die veel online spelen (hordes). Speel bijna elke avond met een vriend samen maar het komt zelden voor dat van de andere 3 er niet 1 of meerdere quitten en dat maakt het veel minder leuk en een stuk lastiger om verder dan horde 30 te komen.

Mensen die veel spelen, voeg me aub toe: Gamertag Pinohelmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mannen, eindelijk de icy dead people achievement gehaald:)
Thanks apenootje en garcia:)

er zijn nog meer achievements waar ik wel hulp bij kan gebruiken dus als we nog vaker zin hebben...

VB:
Skeletons in your Closet
More Mystery, Less History
Bound by a Shared Past
Trial by, and on, Fire
Forged in the Fire
Annex: Now With Execution Rules
Never Eat Red Snow

Vooral al die horde achievements moeten we maar es gaan halen....gezien we lvl 50 al gehaald hebben moet lvl 10 wel lukken lijkt me:)

[ Voor 45% gewijzigd door boomr op 22-12-2009 11:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:30:
Ja...en jij natuurlijk ook bedankt.
Ik heb er van genoten. En ik was nooit eerder op "UnderHill" geweest. Super vet om met z'n 3en 50 waves te klaren..!!
We zijn trouwens een uur of 5 bezig geweest..!!
De laatste 5 waves heb ik wel wat last gehad van lag maar het was nog goed te doen en jullie hebben me niet horen zeuren. (behalve nu dan)
Vooral al die horde achievements moeten we maar es gaan halen....gezien we lvl 50 al gehaald hebben moet lvl 10 wel lukken lijkt me:)
Even mijn (korte) (horde) verlanglijstje.

Skeletons in your Closet
Complete waves 1 through 10 on all Flashback Map Pack maps in Horde (any difficulty)

Trial by, and on, Fire
Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team

Never Eat Red Snow
Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)

Ben ik ook nog nooit geweest maar 1 en ander moeten we donderdag wel kunnen klaren.
Hoewel we wat mij betreft ook "gewoon" weer tot wave 50 gaan.
Dat voegt weliswaar niets toe aan de achievements op zich maar gewoon voor de kick. Maar of je die maps ook kan clearen met 3 man weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 22-12-2009 19:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Als ik online ben kunnen jullie me een invite sturen als jullie Horde op Dark Corners maps gaan doen. lj_tree heeft me als het goed is in zijn lijst staan.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:30:
Graag gedaan :). Was de moeite waard ;)

Hopelijk volgende week nog So Father, So Gun achievement halen en Am I Only Dreaming. Wave 1 t/m 40 op memorial map. Ook vrij pittig.

Komt vast goed!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 22:04:
[...]

Graag gedaan :). Was de moeite waard ;)

Hopelijk volgende week nog So Father, So Gun achievement halen en Am I Only Dreaming. Wave 1 t/m 40 op memorial map. Ook vrij pittig.

Komt vast goed!
Allfathers Garden waar we vandaag op speelden is een zeer pittige map doordat het zo open is. Vooral ook omdat we het met z'n 3en deden. Hoewel wij 3 wel heel goed samenwerken kan er wel iemand bij.
En we hebben wat meer tijd nodig voor Allfathers Garden.

Komt goed volgende week. Dinsdag..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jo gasten...die allfathers garden is idd ERG pittig. Kunnen wel een extra mannetje gebruiken. komende week heb ik vrij en is me vrouwtje weer werken dus dan kan ik volle bak schieten:) Ik ga ook me best doen om morgen nog ff online te komen maar moet voor kerst ook nog ff langs me moeder dus ik beloof nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week ben ik ook nog vrij. Dinsdag vind ik prima. Rond een uur of 12 weer? Morgen ben ik waarschijnlijk niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Wie heeft Gears of War op PC en zin om een keer te spelen, stuur me een PB anders, ik heb voice trouwens.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ging weer lekker vandaag. Donderdag om 12 uur de volgende ronde.

Niet toevallig wat meer mensen die zin hebben om met ons drieen mee te doen? We kunnen er nog wel 2 bij gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:25:
Ging weer lekker vandaag. Donderdag om 12 uur de volgende ronde.

Niet toevallig wat meer mensen die zin hebben om met ons drieen mee te doen? We kunnen er nog wel 2 bij gebruiken...
Gaan we verder met memorial morgen? Ik heb tot een uur of 16.00 tijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Lijkt me een goed idee...ik ben om 12 uur online. Moet van tevoren uitslapen en langs de supermarkt maar da moet wel lukken denkik:)

Verwijderd

Vandaag de Am I Only Dreaming achievement gehaald met hulp van Control en Apenootje! Bedankt jongens :)

Heb nu alle horde achievements behaald. Moet alleen nog Beat the meatflag (submission) en Annex: Now With Execution Rules behalen van de multiplayer achievements. Als er mensen zijn die me hierbij willen helpen....

spreken wel een dag af via mail of via dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Iedereen de allerbeste wensen en dat we maar veel Grubs mogen decappen en scratchen…!!!

Totale gekheid....!!!

Degenen die het hebben gewaagd om sinds oudejaarsdag public Horde te spelen krijgen het er flink van langs...
Al vanaf de 1e wave wordt je getrakteerd op een peloton Boomers en het wordt alleen maar erger en erger. Maar wat is het ontzettend bruut…!!!
Benieuwd hoelang het zo blijft.

Toch nog op Grindyard tot wave 27 gekomen toen de host er mee stopte. Was ik nog nooit geweest en o.a. Grindyard is leuk voor de "Never Eat Red Snow" achievement. Lijkt me een map waarin je onder "normale" omstandigheden makkelijk tot wave 40 (voor de achievement) moet kunnen komen en voor degenen die nog tot 50 moeten zal dat daar ook mogelijk zijn.
Vandaag de Am I Only Dreaming achievement gehaald met hulp van Control en Apenootje! Bedankt jongens :)
Graag gedaan, jij en natuurlijk Control ook bedankt _/-\o_
Heb nu alle horde achievements behaald.
Dat zijn er nog al wat…
Nadat we wave 50 op Nowhere hebben afgemaakt staat onderstaande nog op mijn verlanglijstje die ik graag in mijn vakantie(tje) wil halen. Dwz… (liefst) voor 11 januari:

Skeletons in your Closet
Trial by, and on, Fire
Never Eat Red Snow
Ride It All Night Long
No, But His Face Rings a Bell
Lost in Transition
Blood on the Sand
En
Is It Hot or Is That Just You?

Als Garcia, Control, ik en wie nog meer(??) eerst Nowhere afhandelen kunnen we misschien op Grindyard verder.

Voeg dus apenootje toe en laat me weten wat, wanneer en waar...!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik houd me nog steeds aanbevolen. Vanaf volgende week kan ik doordeweeks weer iedere avond aan mijn Xbox. GT = Kikuichimonji87. Ik moet nog de wave 30, 40 & 50 achievement en wave 50 op een snowblind map.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Zie me post boven ivm de Boomer pelotons...
Had kunnen weten dat ik middenin de 12 Days of Gearsmas zat.

Vandaar dat ineens iedereen met een Golden Lancer rondloopt. Je bent nu uniek als je met je default Lancer jaagt.

Vandaag en morgen nog 6x XP in submission en morgen breekt de hel los.
Ren dus naar je xdoos want morgen houdt het op..!!
Vanaf volgende week kan ik doordeweeks weer iedere avond aan mijn Xbox
Je hebt m'n mail. Laat maar weten hoe laat. Er moeten dan natuurlijk nog (liefst) 3 joinen of minimaal 1 anders is 't niet te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik ben er natuurlijk altijd bij:) moet t van tevoren wel weten. Vanavond moeten we eerst tekenen voor ons huisje en daarna moek basketballen...daarna ff douchen en eten en dan kan ik even maar dat wordt dan pas rond 21 uur:S...morgen de hele avond sporten....woensdag is volgens mij geen probleem. Mits me vriendin de tv claimt....lol.

Nogmaals allemaal de beste wensen voor 2010....dat we alle achievements mogen halen (hoewel seriously 2.0 wel een beetje ERG pittig gaat worden denk ik:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Ik speel ook mee om de 50 hordes te halen. Voeg me toe, gamertag: Pinohelmond

Een vriend van me wil ook meespelen dus dan hebben we een mooi aantal mensen dat niet quit en door wil knallen.

Lijkt me het beste om een avond of dag af te spreken om te gaan spelen? Zullen er toch wat tijd zoet mee zijn denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jo helmond...hier geldrop:) om de hoek....tot wave 50 zijn we wel ff bezig maar met 5 man is da goed te doen in een avondje hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Wat is je gamertag? Voeg ik je alvast toe!

Gisteren tot 2 keer toe dat we in wave 34 kwamen, met 5 man nog steeds en dat de host er plotseling mee stopte. Mooi balen zo´n acties. Blijft jammer dat je niet zelf host kunt zijn vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
control1983...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Klinkt goed.
Voeg ook ff apenootje toe, ben er al voor 21:00.

Wie start er dan een private match..??

Heb eergisteren eindelijk 's de campaign uitgespeeld en ben gister met 1 de co-op op insane begonnen. We willen eigenlijk elke avond een act doen, heb ik meteen 2 vliegen in 1 klap; de co-op en insane achievement.
Wie dus het eerst komt, het eerst maalt.

[ Voor 55% gewijzigd door mowa op 04-01-2010 13:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
ik ben op insane in co-op al best een eindje met een maat van me. helaas speelt hij al bijna 6 maanden geen gow 2 meer:S Als iemand hem dus wil vervangen (en wat mij betreft opnieuw wil beginnen)....graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Top, ik voeg jullie toe!

Weet alleen niet of ik er vanavond al ben. Ligt een beetje aan het verkeer vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Was een teleurstellende avond. :(
Heb er een paar 'n invite gestuurd maar helaas geen Re: Degene met wie ik co-op speel was er ook niet.

Was bij Horde overgeleverd aan een paar heuse beginners en ook nog Amerikaan. Op zich beiden niet zo heel erg, ben zelf ook beginner geweest maar was alleen maar aan het reviven en d'r waren er 2 die zaten te zingen en te gillen en elkaar te overschreeuwen in hun headset.

Na zo'n 3 uur uiteindelijk wave 20 gehaald. Schoppen ze de schilden weg (die je met veel zorg hebt gepland) zodat je dekking ook weg is en is het afgelopen. Wave 20 werd niet meer gehaald. Ben er maar mee gestopt. Wat ik anders nooit doe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Was pas na 21.30 online en reeds bezig toen ik een invite kreeg, quitten doe ik nooit dus wilde niet met de sessie stoppen.
Uiteindelijk in horde 18 gestrand, we speelden al vanaf horde 8 met z´n tweeen. Op zich is het te doen als je bij elkaar in de buurt blijft.

Om met 5 spelers er een avond (of weekenddag) vol voor te gaan kunnen we misschien het beste proberen een datum en tijd af te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:19:
Heb er een paar 'n invite gestuurd maar helaas geen Re
Excuses Mowa, was bezig met Submission. Moet nog 2 keer de meatflag halen en dan heb ik die achievement ook binnen. Ik had wel je uitnodiging gedeclined, als het goed is krijg je daar een bericht van.

Zodra ik submission binnen heb wil ik nog annex met execution rules gaan halen. Nog mensen die hierbij willen helpen?

Wat de hordes betreft wil ik uiteraard graag meedoen! Altijd leuk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:26

Spooksel

Spooksel!

Ik snap nog steeds niet waarom mensen er nog steeds aan beginnen om nog public Horde te spelen, het is gewoon ALTIJD gezeur. ALTIJD!

Zelf al in 2 maanden ofzo al geen Gow2 meer gespeeld, heb het grotendeels wel gezien nu. Moet nog steeds maar 2 achievements (lv100 & 100k kills), maar die zullen me een worst wezen :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Wat is je GT Garciacalvo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Spooksel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:29:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen er nog steeds aan beginnen om nog public Horde te spelen, het is gewoon ALTIJD gezeur. ALTIJD!

Zelf al in 2 maanden ofzo al geen Gow2 meer gespeeld, heb het grotendeels wel gezien nu. Moet nog steeds maar 2 achievements (lv100 & 100k kills), maar die zullen me een worst wezen :D
Spooks...jou en buggie kunnen we er wel bij gebruiken!!! die 100K kills ga ik halen:) Ik ga die missie met die brumak (act 5) over en over doen tot ik de 100K kills heb:)

Hoest verders met borderlands? Ik ben daar aan begonnen maar vind t single player een stuk minder dan gears of war eigenlijk:S Ben nu lvl 20 of zo in borderlands en dan issut in je eentje best pittig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:19:
Heb er een paar 'n invite gestuurd maar helaas geen Re: Degene met wie ik co-op speel was er ook niet.

Was bij Horde overgeleverd aan een paar heuse beginners en ook nog Amerikaan. Op zich beiden niet zo heel erg, ben zelf ook beginner geweest maar was alleen maar aan het reviven en d'r waren er 2 die zaten te zingen en te gillen en elkaar te overschreeuwen in hun headset.

Na zo'n 3 uur uiteindelijk wave 20 gehaald. Schoppen ze de schilden weg (die je met veel zorg hebt gepland) zodat je dekking ook weg is en is het afgelopen. Wave 20 werd niet meer gehaald. Ben er maar mee gestopt. Wat ik anders nooit doe.
Sorry....ik had een maat op bezoek en we hebben kort even die chapter gedaan met die brumak...ff me sub showen:) lol...

Vanavond ga ik wss maar heel even online zijn (sporten tot 21:30 en dan nog eten en douchen) maar morgen moet wel goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garcia026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Ik ga die missie met die brumak (act 5) over en over doen tot ik de 100K kills heb:)
dan ben je wel even bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Vanavond vanaf 21.00 online samen met een vriend van me, helaas wel maximaal tot 23.00! Als er iemand mee wil spelen stuur even een message dan voeg ik je toe aan de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Vanavond vanaf een uurtje of 17 online....moet ergens rond 18:30 gaan koken van me vrouwtje en ff eten maar daarna hoop ik wel weer ff online te mogen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Gisteravond niet meer gehaald om te joinen Control? We zijn met 4en tot horde 33 gekomen en toen gestopt omdat het al erg laat was. Vrijdag 20.30 gaan we verder... (20.30 om de vrouwen te vriend te houden, ze mogen GTST kijken maar dan kunnen ze naar de slaapkamer om daar Popstars te kijken >:))

[ Voor 28% gewijzigd door Pino_Helmond op 06-01-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino_Helmond schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:01:
Gisteravond niet meer gehaald om te joinen Control? We zijn met 4en tot horde 33 gekomen en toen gestopt omdat het al erg laat was. Vrijdag 20.30 gaan we verder... (20.30 om de vrouwen te vriend te houden, ze mogen GTST kijken maar dan kunnen ze naar de slaapkamer om daar Popstars te kijken >:))
Lol...zorg maar dat de mijne dit niet leest....dan krijg ik de opdracht andere vriendjes te gaan zoeken. hahaha.

Vrijdag heb ik om 21:15 een basketbal wedstrijd in oss....daarna kom ik nog wel online maar ik weet nog niet hoe laat dat is helaas. Wil wel graag vaker meespelen maar de laatste tijd heb ik er zo weinig tijd voor. me meisie en ik zijn een huis aan t kopen en daar gaat ook veel tijd in zitten helaas:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk de "Beat the Meatflag" achievement gehaald. Wat een naar spel is submission toch! De meeste tegenstanders die de meatflag meekapen naar een hoek en hem de hele tijd neerslaan en oppakken vanwege de punten die je ervoor krijgt, en ook nog beschermd wordt door zijn team :@.

Nu annex met execution rules nog. En natuurlijk de jongens hier helpen met de horde achievements! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Zorgen dat ze dit forum niet kent Control..... Kun je tikken wat je wel! Leer je wel als je samen in jullie nieuwe huis woont :-)

Vrijdag 20.30 weer knaltijd, zondag overdag ook voor mij in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer er te zijn! Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Spooksel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:29:

...
Ik snap het wel omdat het, ondanks "ALTIJD gezeur", enorm fun is. Gisteren nog bij wave 40 op Jacinto gingen we campen waar de boomshot/hammer of dawn spawnt. Lekker open dus en nauwelijks dekking, alleen een paar schilden neergezet. Man tegen man. Maar we kwamen er wel mee weg. Heerlijk bruut >:)
lj_tree schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:40:
[...]

Lol...zorg maar dat de mijne dit niet leest....dan krijg ik de opdracht andere vriendjes te gaan zoeken. hahaha.
'k weet niet hoe er hier een paar onder de plak zitten maar ik ben al verbannen naar me studeerkamer _O- Daar heb ik me xdoos aan me 24" monitor hangen. Niet zo mooi als met hdmi op me 42" tv maar goed te doen.
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Ik probeer er te zijn! Horde?
Ja...ik zal wel weer starten en jullie inviten. We waren gebleven bij wave 33 op Day One.
Misschien kunnen we van 't weekeinde ff Nowhere afmaken..??

Sinds gisteravond ook begonnen met de andere multiplayer want heb nog nooit wat anders gedaan dan horde. Weet niet waar ik moet beginnen, dus maar alfabetisch. Annex in dit geval. Ben bang dat dit ook zo verslavend wordt als horde. Kan ik na het werk eerst ff 'n snel potje doen want duurt vaak maar 10min of zo.

"Per ongeluk" vanavond het "Kick em when they are down" achievement gehaald.
Noem het maar naief maar ik wist niet dat het 'n achievement was. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 07-01-2010 23:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik wil ook meedoen met die nowhere achievement...helaas ben ik morgen door me meisie verplicht om mee te gaan winkelen in rotterdam:S Snik!

ik ga misschien savonds en anders zondag online zijn. Vanavond hebben we een basketbalwedstrijd van 21:15 tot ??? in oss en gezien ik in ehv woon wordt da een latertje:S

Onder de plak? helaas wel jah! Ik ben alleen nog niet verbannen naar de studeerkamer:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 15:39
Ik ben ook opzoek naar mensen die Lvl 50 willen halen op verschillende maps.
Ik zal wat mensen toevoegen die hier hun gamertag hebben geplaatst.
Ik moet ook nog campaign op insane halen.

Voor wie wil kan mij toe voegen:
Gamertag: S10 NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Game on vanavond na GTST, 20.30 dus. Nog 17 hordes te gaan dus moet gaan lukken!!
Overigens was de vrouw des huizes enigzins ontdaan toen ik meedeelde dat we die 50 levels op alle maps moeten halen en niet alleen op Day One hehe

@ Stien, voeg me maar toe! Zondag van 09.00 tot 14.30 ben ik zo goed als zeker ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino_Helmond schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:21:
Game on vanavond na GTST, 20.30 dus. Nog 17 hordes te gaan dus moet gaan lukken!!
Overigens was de vrouw des huizes enigzins ontdaan toen ik meedeelde dat we die 50 levels op alle maps moeten halen en niet alleen op Day One hehe

@ Stien, voeg me maar toe! Zondag van 09.00 tot 14.30 ben ik zo goed als zeker ook online.
na gtst:) lol....helaas gaat t bij ons thuis ook zo. Nu volgt ze (THANK GOD!!!) geen gtst maar wel andere vrouwen series:S

Zondag ga ik me best doen van de partij te zijn. Helaas kan ik dit weekend nog niks helemaal 100% zeker beloven maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik moet die nowhere map ook nog....weet zo niet hoe ver we de vorige keer gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Hier ook problemen met vrouwlief en het bezet houden van de tv. Mss ook maar verkasten naar mijn 23" lcd.
Tijd is ook vaak een probleem. Kom bijna altijd te laat van mijn werk om echt lvl 50 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:46:
Ik wil ook meedoen met die nowhere achievement...helaas ben ik morgen door me meisie verplicht om mee te gaan winkelen in rotterdam:S Snik!

ik ga misschien savonds en anders zondag online zijn. Vanavond hebben we een basketbalwedstrijd van 21:15 tot ??? in oss en gezien ik in ehv woon wordt da een latertje :S

Onder de plak? helaas wel jah! Ik ben alleen nog niet verbannen naar de studeerkamer :P
Het wordt te koud om te winkelen. Blijf dus maar lekker achter je warme xdoos. >:)
Heeft trouwens wel voordelen zo'n ban. Kan ik tenminste wel onbeperkt schieten. ;)
lj_tree schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:41:
[...]

Ik moet die nowhere map ook nog....weet zo niet hoe ver we de vorige keer gekomen zijn.
Eerlijk gezegd weet ik 't ook niet meer precies. Maar volgens mij was het wave 23. Misschien weet Garcia 't nog. Mail ff 'n tijd voor zondag als jullie beiden kunnen..!!
Pino_Helmond schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:21:

Als jij nou ff je Microsoft points verzilverd kan je ook meedoen op Nowhere en weet ik veel waar. Op de standaard maps heb je geloof ik maar 1 achievement.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Die points moet je kopen toch? Hoeveel moet ik er kopen om alles te kunnen unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Pino_Helmond schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:59:
Die points moet je kopen toch? Hoeveel moet ik er kopen om alles te kunnen unlocken?
Ja...En gefeliciteerd nog met je wave 50 achievement.
Om alles te kunnen spelen heb je de All Fronts collection nodig.
Dat kost 1600 MS Points, dus zo'n €16. Hoewel je voor 2100 punten, als je bij Bart Smit of zo binnenloopt, €25 betaald.

Heb in oktober voor de Game of the Year Edition nog bijna €60 betaald. Is nu al te krijgen voor €34 :? Voor dat geld heb ik echter al maanden dikke pret.

Gisteren ook nog ff Execution gespeeld. Werd keihard geslacht. Mijn teamleden gingen ieder een andere kant op. Terwijl de tegenpartij, netjes in het gelid, als een tsunami over iedereen heen denderde. Dat verliep wel heel geolied, was volgens mij ook een clan.
Met Annex, waar ik net mee ben begonnen, eindig ik altijd netjes in de middenmoot.
Net nog de Training Grounds gedaan om te kijken wat ik allemaal moet doen. Ja met de andere modes dan Horde ben ik nog zo groen als gras.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:04:

Eerlijk gezegd weet ik 't ook niet meer precies. Maar volgens mij was het wave 23. Misschien weet Garcia 't nog
Ik geloof dat het wave 15 was op Nowhere. Dat kan je trouwens nakijken in je "War Journal" in je main menu van het spel. Dan heb je een optie achievements. Als je dan kijkt bij het achievement "Blood on the sand" dan kan je zien waar je gebleven bent. Omdat ik de achievement al binnen heb kan ik het niet controleren voor je.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vandaag met Control en Garcia de "Blood on the Sand" achievement behaald op "Nowhere" waarvoor je t/m wave 50 moet. Gefeliciteerd en bedankt..! _/-\o_ *O* !

Daarmee heb ik toch niet de horde achievements kunnen halen die ik op me lijstje had staan. Heb ook niet zoveel kunnen spelen als ik wilde. Maar wat in 't vat zit....

Ook heb ik vandaag tijdens horde geoefend met de Hammerburst waarmee ik nog nooit heb geschoten. Je kunt goed aimen en headshots doen maar in close-combat ben je kwetsbaar. Een Sire downt je in no-time.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:33:
Vandaag met Control en Garcia de "Blood on the Sand" achievement behaald op "Nowhere" waarvoor je t/m wave 50 moet. Gefeliciteerd en bedankt..! _/-\o_ *O* !

Daarmee heb ik toch niet de horde achievements kunnen halen die ik op me lijstje had staan. Heb ook niet zoveel kunnen spelen als ik wilde. Maar wat in 't vat zit....

Ook heb ik vandaag tijdens horde geoefend met de Hammerburst waarmee ik nog nooit heb geschoten. Je kunt goed aimen en headshots doen maar in close-combat ben je kwetsbaar. Een Sire downt je in no-time.
Goeiemorgen apenootje:) De lancer blijft in horde toch wel roeleren hoor. Zeker omdat die klote sires op je af komen en in de latere levels je teveel kogels moet verspillen om de wretches down te kijken. Ik zeg zagen met die hap:)

Ik heb die achievement nog niet binnen omdak nog maar lvl 41 ben maar gezien er nogal wat achievements op me zitten te wachten moet da wel goedkomen. Ik heb m iig tot lvl 50 open staan dus wanneer ik lvl 50 ben ding ik deze achievement ook direct.

T was erg relaxed gisteren. Ik hoop deze week of iig dit weekend nog wat tijd te hebben om weer wat met jullie te schieten.

Pinohelmond....zorg es dat je de mappacks koopt. Dan kun je met garcia, apenootje en mij meeschieten. Tis altijd erg gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik moet ook nog aardig wat achievements. Ben pas lvl 34.
Gisteren PinoHelmond toegevoegd, echter nog geen game gespeeld.
Zal wat mensen toevoegen om wat betere mensen te kunnen uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Zal die maps inderdaad kopen. Weet alleen nog niet of ik deze week veel online ben, heb een drukke week helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Ik heb recentelijk de GOTY edition gekocht, deze hoop ik deze week te ontvangen. Eerst ff oefenen in de singleplayer (op hard natuurlijk) en dan online. Wie speelt nog geregeld online? mijn GT is NL Bacciballum.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RamO schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:14:
Ik heb recentelijk de GOTY edition gekocht, deze hoop ik deze week te ontvangen. Eerst ff oefenen in de singleplayer (op hard natuurlijk) en dan online. Wie speelt nog geregeld online? mijn GT is NL Bacciballum.
Ik speel nog vaak online. Gamer tag is Garcia026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
lj_tree schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:16:
[...]

De lancer blijft in horde toch wel roeleren hoor. Zeker omdat die klote sires op je af komen en in de latere levels je teveel kogels moet verspillen om de wretches down te kijken. Ik zeg zagen met die hap:)
Ik twijfel nog. De damage van de hammerburst is wel een stuk hoger dan die van de lancer.
Ik heb een redelijk tijd enkel hammerburst gebruikt alleen het niet automatisch kunnen vuren maakt het wel een stuk zwaarder in gebruik.

Sires en hamerburst is idd minder. Ik schakel dan meteen om naar shotgun en dan CQC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisterenavond nog ff kort horde zitten spelen in wat online matches. Ik moet de achievement Never Eat Red Snow nog halen. Ik met 5 gasten bezig op Fuel depot kappen ze er inneens mee midden in wave 10:S

Ik dacht toch ff proberen of da in me eentje lukt....tis nog gelukt ook. Wel uber druk etc. maar op zich best goed te doen. Ik moet nu nog 1 map tot lvl 10 om die achievement te halen maar heb er niet zo veel haast mee.

Wil wel nog de volgende achievement halen:

Reach level 15 in multiplayer and complete waves 1 - 20 on the Sanctuary map in Horde

Iemand zin om mee te doen? En Pino, heb je de mappacks al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

lj_tree schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:54:

Wil wel nog de volgende achievement halen:

Reach level 15 in multiplayer and complete waves 1 - 20 on the Sanctuary map in Horde

Iemand zin om mee te doen? ...
Wat denk je zelf..???
Kan je meteen nog ff meedoen met die "Never Eat Red Snow"...Laat 't dan ff weten wanneer je online bent..!!

Je moet trouwens flink mazzel hebben om public op 1 van die maps te komen. Slechts 1x in de maand of zo maak ik dat mee.

Ik ben er nog niet uit wb die hammerburst. Ik voel me zekerder met de Lancer. Me favoriete uitrusting is nog steeds de standaard. Al dan niet met de Boltok hoewel ik met de Snub Pistol ook van de grote jongens en van grote afstand regelmatig de kop er af schiet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik heb komende donderdag avond wel tijd om een poging te wagen tot 50 te gaan.
Heb het geprobeerd via public xbox live maar dat is niet gelukt :-).

Heb inmiddels PinoHelmond en Garcia toegevoegd aan mijn friendlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:18

-d-

Ik hoop ook wel interesse mee te doen voor horde. XBL: Vegas NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik ben bang dak morgen niet kan:S Ik kan eventueel vrijdagavond LAAT en zaterdag/zondag moet wel lukken. Ik durf nog niet te beloven hoelaat dit weekend want ik ben ook nog een beetje afhankelijk van de vrouw:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Ik ben er morgen en vrijdagavond zeker niet.
@ Stien, had je wel gezien maar was al bezig met wat andere gasten. Volgende keer maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb 'n paar games besteld want ik speel, ivm tijdgebrek, alleen maar GOW2. En de prijzen zijn al flink gedaald;
MW2, GTA episodes from Liberty City en Forza 3. MW2 heb ik ook voor de pc maar speel ik nooit.
Vanavond duw ik ff leuk voor de afwisseling 't schijfje van Forza in me xdoos.

Desalniettemin houd ik me altijd aanbevolen voor 'n potje flink Grubs mollen. Gisteravond nog in me 1tje wave 20 geklaard op Hail omdat 't stelletje nozems 'm zonodig moesten peren. Voor straf zouden alle quitters ff flink van achteren moeten worden gechainsawd door 'n Cyclops..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
mowa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:44:
Heb 'n paar games besteld want ik speel, ivm tijdgebrek, alleen maar GOW2. En de prijzen zijn al flink gedaald;
MW2, GTA episodes from Liberty City en Forza 3. MW2 heb ik ook voor de pc maar speel ik nooit.
Vanavond duw ik ff leuk voor de afwisseling 't schijfje van Forza in me xdoos.

Desalniettemin houd ik me altijd aanbevolen voor 'n potje flink Grubs mollen. Gisteravond nog in me 1tje wave 20 geklaard op Hail omdat 't stelletje nozems 'm zonodig moesten peren. Voor straf zouden alle quitters ff flink van achteren moeten worden gechainsawd door 'n Cyclops..!!
COMPLEET mee eens!! quiters zuigen:P

mocht je Batman - Arkham Asylum goedkoop aan kunnen komen: ZEKERS doen! Echt een lekkere game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Ik ben zelf ook wel een boomshot fan.
Even goed mikken en knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Gister tot wave 30 Horde gekomen en toen liep het beetje vast. Is wel verslavend, vooral als je splitscreen online gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Afgelopen weekend een flink gat geslagen in borderlands...nu alleen weer zin in gow2. Iemand al plannen voor komend weekend? Anders gaan we voor de volgende achievement:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Iemand vnvnd tijd?
Kan ongeveer tot 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:40:
[...]
mocht je Batman - Arkham Asylum goedkoop aan kunnen komen: ZEKERS doen! Echt een lekkere game!
Ik heb in het weekend Batman - Arkham Asylum besteld voor 29 euro :D

Ben echt benieuwd gezien de zeer positieve kritieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Ik heb in het weekend Batman - Arkham Asylum besteld voor 19 euro :D

Waar heb je deze besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Ik heb in het weekend Batman - Arkham Asylum besteld voor 19 euro :D

GOED bezig. Nu 2 keer uitgespeeld. Heb bijna alle achievements. alleen de challanges nog..die zijn soms wel pittig!

Gaan we komend weekend iets afspreken om weer es wat achievements te halen? Ik hebber nog wel een paar diek nog niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opzich wel tijd. Welke achievements wil je gaan halen? Heb je annex al gehaald?

Zondag heb ik de hele dag tijd en misschien zaterdag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wurtul schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
[...]

Waar heb je deze besteld? :)
cdwow.nl :D

Het was geen 19 euro maar 29 euro trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Garcia,

iig No, But His Face Rings a Bell

verder moeten we beiden Annex: Now With Execution Rules nog dus we kunnen ook nog flink wat annex gaan spelen als je wil.

Nog meer liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen wel beginnen met No, But His Face Rings a Bell, zal hooguit een uurtje kosten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Sgoed....en gezien ik T/M wave 7 of zo al in me eentje heb gedaan moet da wel goedkomen. Ik ga me best doen om straks nog ff online te zijn maar da ligt eraan hoe snel ik hier op me werk klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Binnenkort maar weer eens afspreken met wat mensen. Wat blijft het toch irritant al die quitters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pino, heb je de mappacks al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gasten, komende zondagavond gaat de vrouw uit eten met andere vrouwen. Wordt een TOP avond voor mij dus want ik heb de tv alleen:) Hoelaat spreken we af? Ik wil van tevoren nog ff een kapsalon eten maar rond een uurtje of 19:30 wil ik GOW2 toch wel opgestart hebben:)

Liefhebbers?
*edit* graag liefhebbers MET de map packs!

[ Voor 7% gewijzigd door boomr op 21-01-2010 13:51 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Wat is je gamertag, ik heb wel interesse rond 20.00 uur, en ja ik heb de mappack

[ Voor 18% gewijzigd door RamO op 21-01-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
control1983
Garcia en apenootje doen ook meestal wel mee. Die nodig ik wel uit. Zie je om 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stien
Denk dat dat voor mij moeilijk gaat worden.
Jullie zien me wel online als ik toch een mogelijkheid zie.

Ben iig op de hoogte van jullie plannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Hebben we al enig idee voor welke achievements we gaan komend weekend? Ik heb er nog genoeg op de agenda staan dus laat maar komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan helaas morgenavond niet van de partij zijn control :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Ik kan morgen niet echt lang meedoen, moet vroeg op de dag erna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Aiii das jammer garcia. We gaan je missen! Ik ben wss wat eerder online vanavond omdat me meisje opgehaald word. Hoef haar dus niet weg te brengen. Moet alleen wel nog ergens de shoarmaboer bellen voor me eigen eten:)

Iemand al een achievement voor vanavond in petto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog gelukt gisterenavond control?

Achievements gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja.....is het nog gelukt wat achievements te halen..??
Ik was het afgelopen weekeinde niet in den lande maar misschien kunnen we voor het komende weekeinde wat afspreken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Niemand was er...lol. Ik zelf ook niet. Ik kon helaas niet:S

We zullen maar eens een nieuwe datum/tijd moeten prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
What the F:
http://www.xboxworld.nl/n...an-capcoms-lost-planet-2/
Marcus en Dom in lost planet 2?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren kwam me meisje met goed nieuws...zondagavond is ze weer van huis weg:) Iemand zin om te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er iemand nog wel eens GoW 1? Ik heb geen zin om nog een mappack te downloaden voor GoW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:39:
Speelt er iemand nog wel eens GoW 1? Ik heb geen zin om nog een mappack te downloaden voor GoW2.
Ik wil daar nog wel wat achievements van binnen hengelen dus als je keertje co-op wil spelen hou ik me wel aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Ik ben vanavond online maar heb de mappacks niet. Mocht je toch willen spelen dan stuur maar een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Is er ook een andere manier om goedkoper aan de mappacks te komen anders dan via xbox live? Als je de mappacks wilt hebben ben je bijna net zoveel geld kwijt als voor een nieuwe gears of war 2 game of the year edition. Zie (cdwow €21,60 of game.co.uk £14.99) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Heb gisteren eindelijk me guardian achievement gehaald....

Moet Submission en Wingman nog :S annex natuurlijk maar da vinnik wel leuk om te doen en moet nog een aantal bloodmounts in horde op de dark corners map packs afmaken met een scorcher....mocht iemand zich vervelen volgende week hulp is altijd welkom:P

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste