Iedereen de allerbeste wensen en dat we maar veel Grubs mogen decappen en scratchen…!!!
Totale gekheid....!!!
Degenen die het hebben gewaagd om sinds oudejaarsdag public Horde te spelen krijgen het er flink van langs...
Al vanaf de 1e wave wordt je getrakteerd op een peloton Boomers en het wordt alleen maar erger en erger. Maar wat is het ontzettend bruut…!!!
Benieuwd hoelang het zo blijft.
Toch nog op Grindyard tot wave 27 gekomen toen de host er mee stopte. Was ik nog nooit geweest en o.a. Grindyard is leuk voor de "Never Eat Red Snow" achievement. Lijkt me een map waarin je onder "normale" omstandigheden makkelijk tot wave 40 (voor de achievement) moet kunnen komen en voor degenen die nog tot 50 moeten zal dat daar ook mogelijk zijn.
Vandaag de Am I Only Dreaming achievement gehaald met hulp van Control en Apenootje! Bedankt jongens

Graag gedaan, jij en natuurlijk Control ook bedankt

Heb nu alle horde achievements behaald.
Dat zijn er nog al wat…
Nadat we wave 50 op Nowhere hebben afgemaakt staat onderstaande nog op mijn verlanglijstje die ik graag in mijn vakantie(tje) wil halen. Dwz… (liefst) voor 11 januari:
Skeletons in your Closet
Trial by, and on, Fire
Never Eat Red Snow
Ride It All Night Long
No, But His Face Rings a Bell
Lost in Transition
Blood on the Sand
En
Is It Hot or Is That Just You?
Als Garcia, Control, ik en wie nog meer(??) eerst Nowhere afhandelen kunnen we misschien op Grindyard verder.
Voeg dus apenootje toe en laat me weten wat, wanneer en waar...!!!