Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:22

buggienuk

lekker buggie

Spooksel schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:32:
Heh. Ik kijk ff een poosje niet in dit topic en dan krijg ik ineens allemaal aanzoeken ofzo? :P
Je bent populair, geniet ervan 8)

Hierbij een open brief aan Epic:

Lieve Epic,

dank voor jullie spel, GoW2. Dank voor het online multiplayer gedeelte. Dank voor de gore in het spel. Geen dank echter voor jullie netcode.

Het is heel lief van jullie dat ik een host ben, zo lief zelfs dat ik in een potje execution van 5 tegen 5 bijna 3000 punten maak! Let wel, de nummer 2 had 500 punten, de tegenstander gemiddeld 300. Nu snap ik dat er een host moet zijn, dat is logisch. Dat ik host gemaakt wordt is het tegenovergestelde van logisch, Dit omdat er dan altijd minstens 3 mensen zijn die zo'n erge last van lag hebben dat ze geen punten kunnen scoren.

Lieve epic, FIX DIE NETCODE, JEEZ

veel liefs en kusjes, :>

Buggie

edit: net party like it's 1999 gehaald, ik speel dit spel teveel. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door buggienuk op 29-05-2009 16:23 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

De lag is een logisch gevolg van dat jij zit te gamen met mensen die halve continenten van je verwijderd zitten. Die mongolen moeten gewoon zorgen dat je met alleen NLers terecht komt, zoals dat ging in Public Matches in Gears 1 (let wel, public, geen ranked!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Nog weer even terug op de nieuwe DLC, hier de achievements, in een spoiler natuurlijk.
spoiler:
Afraid of the Dark (20)
____Play a multiplayer match on each of the 7 Dark Corners Map Pack maps
Did Not Go Gentle (30)
____Win a multiplayer match on each of the 7 Dark Corners Map Pack maps (any mode)
Blood on the Sand (50)
____Reach level 50 in multiplayer and complete waves 1-50 on the Nowhere map in Horde
Am I Only Dreaming? (40)
____Reach level 40 in multiplayer and complete waves 1-40 on the Memorial map in Horde
Like Father, Like Gun (30)
____Reach level 30 in multiplayer and complete waves 1-30 on the Allfathers Garden map in Horde
Lost in Transition (20)
____Reach level 20 in multiplayer and complete waves 1-20 on the Way Station map in Horde
No, But His Face Rings a Bell (15)
____Reach level 15 in multiplayer and complete waves 1-20 on the Sanctuary map in Horde
Ride It All Night Long (10)
____Reach level 10 in multiplayer and complete waves 1-10 on the Highway map in Horde
Be Careful What You Wish For (10)
____Reach level 5 in multiplayer and complete waves 1-10 on the War Machine map in Horde
Is It Hot or Is That Just You? (25)
____Kill 25 Bloodmounts with a Scorcher while playing Horde on a Dark Corners Map Pack map
Two for the Road (25)
____Complete the "Road to Ruin" deleted scene in co-op as either Marcus or Dom
Highway to Hell (25)
____Complete the "Road to Ruin" deleted scene after choosing the blasting option
My Way or the Highway (25)
____Without being detected, complete the "Road to Ruin" deleted scene after choosing the stealth option
TOTAL: 325GS

... Iemand zin om dan horde te spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Wanneer komt de nieuwe DLC uit ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

28 Juli als ik het me goed herinner, het duurt nog wel een tijdje dus.

[ Voor 28% gewijzigd door buggienuk op 01-06-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Jojo...en op die dvd die dan uitkomt komen ook alle mappacks tot dan toe. Wel relaxed:)

Aan de andere kant weerhoudt dat me er nu wel van om de mappacks online te kopen:|

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:44

Spooksel

Spooksel!

Mjah, die mappacks had ik toch al gekocht op de dag dat ze uitkwamen :P Heh. Dus ik koop de nieuwe DLC gewoon in de variant zonder de oude mappacks :)

Woei. Volgens mij hoorde ik trouwens iemand zeggen dat de nieuwe DLC niet meer op dvd/kraskaart in de winkels komt maar alleen op marketplace!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Huh? Ze zouden die mappacks+nog een paar SP dingen op een dvd gooien voor retail? Ik heb liever een keuzemogelijkheid, tevens ben ik doosjes+tastbare dingen verzamelaar :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik heb ook geruchten gehoord dat je de DLC alleen nog maar via marketplace kan halen. Als ik tijd heb zoek ik wel een bron voor jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
godverdegodver:)

Dan ga ik wat punten bestellen en de map packs op xbox live kopen...
duurt me allemaal te lang dit:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik moet toch eerst de SP uitspelen. Ik heb er niet zo'n haast mee :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik alleen nog op insane...maar me maat heb de laatste tijd weinig tijd over...MOET wel op co-op:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Het grootste deel van insane ken je eigenlijk wel alleen spelen. Anders wil ik best wel eens helpen, tegen bots speel je toch anders dan tegen echte mensen. Het kan dus zijn dat ik opeens heel nep ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik doe nu hardcore, word nu achtervolgd door een grote vliegende kwal met een machinegeweer op zijn rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Hardcore is goed in je eentje te doen hoor:)

Buggie...als wij samen spelen gaan we onlne achievements binnenhalen:) Ik en me maat moeten beiden toch nog evenveel op insane doen en beide onze coop achievements halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

online achievements klinken ook leuk, spooksel en ik moeten submission nog halen :X. Kunnen we misschien met zn 3en, 4en of zelfs 5en submission spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Submission zou wel ff leuk zijn ja. Maar niet langer dan nodig (aka, tot onze groep de achievement heeft :))!

Irritante spelvorm dat het er is! Gelukkig dan ook dat Buggie me van het weekend geholpen heeft om eindelijk mijn Wingman te halen :P Heh, die shit hoop ik ook nooit meer te doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Wingman heb ik al...lol:) Door een gast die er UBER fucking goed in was en bereid was me te helpen:P

Uhhm deze week een keertje de submission achievement halen met een groepje vindt ik wel een goed idee.
Ga ik van de week wat microsoft punten bestellen om de mappacks te scoren...kunnen we ook wat nieuwe maps spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh. Ik heb alle achievements van de huidige mappacks (Flashback, Combustible & Snowblind) gelukkig al binnen. Een hele hoop daarvan kun je met 2 controlers en een private game al zelf doen btw :) Maar ik wil wel helpen verder hoor :)

Ik wil iig wel ff deel uitmaken van de Submission crew :D Zal vragen of mijn vaste speelmaat ook mee kan doen! Die heeft de achievement al, dus die bemoeit zich dan alleen nog maar met tegenstanders killen en 0,0 met het oprapen van de meatflag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nice...damn das een goeie...een private game starten...misschien krijg ik me meisie wel zo ver dat ze ffies meehelpt:)

lol

Laat maar weten wanneer we de submission achievement gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Mag ik even melden dat ik submission HAAT. Om een of andere reden heb ik altijd kutteams als het gespeeld wordt. Iemand zin om vanavond te helpen om deze achievement voor eens en voor altijd achter ons te laten? Want echt, damn. Een k/d ratio van 0.6 helpt natuurlijk ook niet mee :') Ik moet nog 8 keer de meatflag naar de ring brengen, moet toch wel lukken binnen nu en een uit woede gebroken GoW2-disc? :P

[ Voor 17% gewijzigd door buggienuk op 03-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, jij nog 8x. Ik nog 8x. Ik weet niet hoeveel Djagoo, Bollewangesnoet, etc etc allemaal nog moeten, maar het klinkt ernaar dat we er nog niet gaan komen met 1 avondje.

Een groot deel van de frustratie in dit speltype komt volgens mij ook doordat iedereen (die het nog moet) als een malle zich op die meatflag stort. Stel dat je zou afspreken dat 1 persoon tijdens die game de flag draagt en dat de andere 4 dan zich uitsluitend bezig houden met het afweren van de tegenstanders. Dan zou je zo op een turn-base iedereen af kunnen gaan en dan ben je volgens mij STUKKEN efficiënter bezig dan wanneer iedereen rond loopt van 'ik wil die flag, ik wil die flag, ik wil die flag'...

Submission potjes zijn over het algemeen een totale CHAOS omdat iedereen zich als een malloot op het doel stort (de flag) en daar vallen dan weer massa's slachtoffers omdat niemand meer op zijn mandekking let :(

[ Voor 13% gewijzigd door Spooksel op 03-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Waar het bij mij altijd misgaat is dat ik bijvoorbeeld de meatflag heb en mijn teammates denken slim te zijn en gaan de plek waar ik heen moet verdedigen. Ondertussen heb ik 4 locust/cog aan mn aars hangen en dan ben ik weer dood. Of dat m'n teammates campen bij een spawn (grenades, boomshot e.d.) terwijl die net opgepakt zijn door de tegenstander. Ja, dan is het eigenlijk 4 vs 5 en ben je best wel de lul.

Misschien werkt het beter als we een headset gebruiken en als een team samenwerken. Ook niet in je eentje op de vijand afrennen helpt. En geen lag hebben helpt zeker! Ik heb vandaag nog geen enkel potje zonder lag meegemaakt. Wel net een potje guarden met bijna 4000 exp, was lekker :D

edit: en nog even iets aan mijn vorige posts toevoegen:
IGN: You've made some changes in the Dark Corners release plan since it was first announced by Microsoft on May 6th. Why the change?

Rod Fergusson: Originally, there were two ways to get Dark Corners: either through Xbox LIVE marketplace or as part of the "Gears of War 2: All Fronts Collection," a compilation of previous Game Add-ons, available exclusively at participating retailers.

Some consumers found the pricing confusing (Dark Corners was priced at 1600 MS points, All Fronts at $20 US), and wondered if this was a plan to get the more serious "Gears of War 2" fans to 'pay twice' for content that they'd already bought on Xbox LIVE. Another complaint was that "All Fronts Collection" wouldn't be carried by retailers in their country or region, and they'd be left out of the deal.

So while the "All Fronts Collection" was designed as a limited promotion to bring new players into the fold, it also upset some of the fans who've been loyal to Gears of War for a long time, which was certainly not our intention.

IGN: So what's the new plan?

Rod Fergusson: First, we decided to make Dark Corners available for 1200 points on Xbox LIVE Marketplace, a reduction from 1600. Don't get me wrong, Dark Corners is the biggest Game Add-on we've ever released, and it was a good deal at the old price, but based upon community feedback this just felt like the right thing to do. Also, we've decided to release the All Fronts Collection on Xbox LIVE Marketplace in order to make it available to the widest audience possible. The All Fronts Collection will be priced at 1600 Microsoft Points, and both offers will be available July 28th at 12:00 AM GMT in twenty-five countries around the world.
Samenvatting:
alle map packs voor 1600MS
dark corners voor 1200MS
Ik herhaal:
19 maps + single player campaign voor 1600MS (combustible, flashback, snowblind)
7 maps + single player campaign voor 1200MS

400MS extra levert je dus op waar je eerst 1600MS voor betaalde (als je flashback gratis hebt gekregen bij je game) Ik vind het nog steeds zeer krom. :/

[ Voor 60% gewijzigd door buggienuk op 03-06-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gister was weer lekker rammen hoor :D Vanavond weer snoeihard verder... wie doen er mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Buggie...dus als ik het goed begrijp...voor 1600 punten alle map packs en de nieuwe content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik ben vanavond pas vanaf 11 uur beschikbaar denk ik... En ja, lj_tree, voor alle mappacks is het 1600 punten. Tenminste volgens de huidige geruchten, ik hoop dat epic nog wat voor degene gaat doen die alles al gekocht hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Buggie...dat klinkt als muziek in de oren:) wacht ik toch nog ff met de aanschaf van de mappacks:P

Es checken wat de vrouw vanavond in petto heeft...als t niks is ga ik vanavond me gow2 cd weer es zoeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Iemand ervaring met doebie.nl?
Daar hebben ze namelijk alleen vandaag Gears of War 2 Collectors edition voor 35 euro excl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik vind die site maar een beetje een el cheapo ogende iBood ripoff. Het domein bestaat al iets van 2 jaar zo te zien, maar het email adres van de contact/admin persoon ervan is een hotmail adres... als het een bedrijf is dan zou je wel iets betrouwbaarders verwachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Spooksel schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:59:
Hmm, ik vind die site maar een beetje een el cheapo ogende iBood ripoff. Het domein bestaat al iets van 2 jaar zo te zien, maar het email adres van de contact/admin persoon ervan is een hotmail adres... als het een bedrijf is dan zou je wel iets betrouwbaarders verwachten :S
Bedankt voor de research , ik had geen flauw idee waar ik dit kon nakijken.
Heb de normale maar besteld , nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Niet vergeten ons toe te voegen als je online wilt spelen, met een team is het stukken leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Tuurlijk wil ik online spelen :P
Ben alleen nog niet echt goed in het aimen :X , dus of ik echt mee kan helpen ... :Y)
Maar ach , het blijft toch voor het plezier...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, leer je vanzelf. We hebben tenslotte ook nog cannon fodder nodig tijdens onze annex potjes ;)

hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(en chainsaw-fodder, hoewel spook dat vaak is :X :P) Ik ben vanaf zondag-avond weer beschikbaar om te fraggen, tot dan heb ik een ander spel/bbq :D. Sowieso is het handig om eerst enkele chapters van de campaign door te spelen, zo kan je een beetje met de wapens om leren gaan. Leer vooral goed richten en veel active reloads te maken. Verder, de torquebow zal je grootste vriend zijn, heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Chainsaw-fodder :S :X GRR GRR.... RAGEEEE

@maikelstraub: Als jij je ook zo ontwikkeld tot iemand die met een gerevde zaag door de maps heeft probeert te rennen in de hoop iets te raken dan mag je niet meedoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Vrijdag wordt tvt dag:) vrijdagmiddag knallen tegen de 120:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

... tvt dag? :? knallen tegen 120? :? * buggienuk is in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

edit: dubbel post enzo :'(

[ Voor 80% gewijzigd door buggienuk op 08-06-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Spooksel schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:54:
Chainsaw-fodder :S :X GRR GRR.... RAGEEEE

@maikelstraub: Als jij je ook zo ontwikkeld tot iemand die met een gerevde zaag door de maps heeft probeert te rennen in de hoop iets te raken dan mag je niet meedoen >:)
Mwah , zo ben ik niet :+ , althans ... nu niet :p
Vanmiddag met demo van red faction stond ik ook telkens iedereen te backstabben O-)
Although , ik wacht nog steeds op Gears of war 2 , hoop dat hij snel mag aankomen (besteld bij thehut).
lj_tree , tvt dag? o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Buggie...tvt = Tijd voor Tijd...afgelopen tijd wat overuurtjes gemaakt die ik vrijdag op ga nemen. Tegen de 120 wil zeggen als de neten, glijk unnu gek, niet normaal blaffen, ge zot d'rvan kapot goan....

Laak het zo zeggen. vrijdag ga ik eerder naar huis en ga ik gow 2 spelen alsof mijn leven er vanaf hangt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

OH :$ Nu snap ik hem. Klinkt als een leuke vrijdagmiddag. Misschien ga ik zelf dan ook nog even meeknallen, heb maar 1 contactuur deze week, donderdagochted 9 uur }:| . Verder zelf in te delen 'studie/projecttijd'. (Lees: vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
LANG LEVE het studentenleven....gast je weet niet half hoe goed je het heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:45

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Gerucht: Gears of War 2 naar de PC?
Er zijn geruchten opgedoken dat Gears of War 2 eind dit jaar naar de PC zou komen. Volgens de geruchten zouden we op 4 december kunnen genieten van de derde-persoons actiegame op het meest dynamische platform, iets meer dan een jaar na de release van de Xbox 360-variant.
De game zou op de PC uiteraard gebruik maken van het Windows Live-netwerk voor de multiplayer, met potjes van maximaal vijf tegen vijf man, net zoals op de Xbox 360. Voor de rest zijn alle features van de Xbox 360-versie aanwezig, dus verbeterde graphics, Horde-gameplay, grotere gevechten en een beter verhaal.

De geruchten worden versterkt doordat Microsoft opvallend stil was over hun Games for Windows-programma afgelopen E3 en het feit dat een game als Gears of War 2 een flinke oppepper kan zijn voor het programma. Ook heeft de bron delen van het persbericht online staan welke geloofwaardig overkomt.

Microsoft ontkent vooralsnog dat een PC-versie van de game in ontwikkeling is.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=32778

Kunnen ze er meteen een DX11 game van maken. :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

lj_tree schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:04:
LANG LEVE het studentenleven....gast je weet niet half hoe goed je het heb:)
Ik ga er ook volop van genieten (Als dit kloteproject eens af is. ;( ). Had lekker gehoopt op een blok met maar 2 dagen college per week, ik zit nu al de hele week aan dat project te werken zonder een goede dag vrij. GRMBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Agossie :D En nog (te veel) tijd hebben om Star Ocean te spelen terwijl er newbs afgeschoten moeten worden in Gears :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Het voordeel van rpgs is dat je, als je projectpartner iets vraagt, snel kan antwoorden. Dan lijkt het alsof ik ook werk. (Hoewel ik eigenlijk wel meer gecode heb dan mn partner zit ik wel meer te soggen :$ ) Maar dit is eigenlijk totaal offtopic, ik ga er wel eens over ranten over XBL.

Gister hadden we echt een prachtig potje (voor mij) gespeeld, annex, 2-1 verloren, +/-12000 punten voor buggie wat leidde tot +/- 2500 exp. Ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar het was zeer lekker. Ben nog +/- 200 exp van rank 46 verwijderd, ik denk dat ik deze maand dicht bij de 50 ga komen. En dan volgende maand nieuwe DLC, ik voorzie een fijne vakantie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gister ging echt zoooooo ruk voor me :( Zit nu wel alweer halverwege richting lv47... ff kijken of we daar komende week iets mee kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Zo, na een avondje bbqen ben ik met een vriend van me gears gaan spelen, campaign wel te verstaan. Op insane natuurlijk. We hadden nog een save staan waar je net nexus binnen liep, dus vanaf daar zijn we verder gegaan. We zijn gestopt toen we in jacinto kwamen.

Ik moet zeggen, GVD BAIRD, KUTBOT. Hij rent gewoon op een groepje maulers en therons af terwijl mijn maat en ik opgesplitst zijn. Dit bij het stukje net voordat je skorge tegenkomt, met die 2 paden aan weerszijden van een gat oid. Mijn maat zat dus met baird opgescheept en hij is niet zo heel erg goed in GoW2 (maar we kunnen wel insane spelen). Als we rustig aan doen en we elkaar goed reviven komt alles goed, tenzij de bots naar voren rennen en down gaan. Dan moet je hem weer gaan reviven, wat natuurlijk niet lukt door die mauler en therons. We zijn echt een half uur bezig geweest voordat we verder kwamen. Ik hoop dat ze bij de volgende GoW een optie erbij doen om commands aan je mede cog-leden te geven (Attack, Defend en STAY HERE GODDAMNIT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Rustig weekje op dit topic. Vanavond met me vrouwtje richting Terminator Salvation (ik ben op en top romantiek) en daarna thuis lekker vlammen achter de xbox! Iemand online? Anders morgen of zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Lol. Goed bezig gast :P Ik ga volgende week met Smashed naar T-4 en no way dat er vrouwen in de buurt mogen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik zou niet naar T4 gaan :') , ben er al geweest en vond het niks. Ik ga daarintegen binnenkort naar the hangover, die me te grappig lijkt. Iemand zin om vanaav te knallen? Vanaf een uurtje of 7 ben ik denk ik klaar met huis opruimen, het is _echt_ een teringzooi hier. Dat en ik moet m'n afstandbediening zoeken, die ben ik kwijtgeraakt ergens halverwege de avond :') . bbq's zijn zo niet goed voor een huis.

Maar weer even terug naar gears, in m'n vorige post heb ik zitten ranten over baird z'n onkunde. Gisternacht waren die vriend en ik weer verder gaan spelen, we begonnen zeg maar op het stukje net nadat je hoffman weer verlaat. Dus dat je naar de sinkhole moet. Verassend genoeg gingen we niet al te vaak dood, op insane. Hoewel er wel een paar stukjes waren waardoor we door onkunde een paar keer dood gingen, maar verder was het allemaal goed te doen.

Totdat je bij het allerlaatste stukje komt, waar je zeg maar op dat ding moet (/geen zin om spoilers te tikken), dat was zo te simpel. We zijn er gewoon doorheengeblazen, niemand kon ons doodmaken. Stonden er 5 boomers, schieten ze op ons. GEEN schade. Valt me echt tegen van insane, dat je zo makkelijk door de laatste chapter heen walst. Maarja, de laatste chapter stelde toch al niks voor vind ik.

Nu maar wachten op de nieuwe DLC van 28 juli (en wachten tot die vriend terug is van vakantie) en dan gaan we die ff doen. En op gears3 gaan we natuurlijk ook wachten, maar dat duurt denk ik nog wel een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dussss....vrijdag naar T4 geweest:) Best lache filmpje met weinig verhaal en best veel actie.
Het enige wat ik ONWIJS FOUT vondt was het
spoiler: title
I'll Be Back-moment:)

Verder heb ik dit weekend wat Dead Space single player gespeeld. Spelletje heeft op zich wel sfeer maar t trekt me minder dan Bioshock. Begint na verloop van tijd een beetje eentonig te worden en ik zou het persoonlijk liever zien dat je alleen was in plaats van een vrouwtje en een mannetje die constant (tot irritant toe) tegen je aan beginnen te bleren. Graphics zijn ERG stoer:)

Maar genoeg off topic...wanneer gaat wij mij naar lvl 25 schoppen en jullie naar lvl 50?:) Die achievements moeten toch harder gaan vindt ik:) Tevens moet ik me submission achievement nog halen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ben gister met Smashed dus naar T4 geweest... an sich wel vermakelijk, maar we zijn er nog steeds niet over uit wat we er nou mee aan moeten :P Ow well, het keek lekker weg, maar wel ietwat voorspelbaar allemaal, jammer ook dat je door de trailers de meeste plot wel al gehad hebt.

Anyway... hopelijk vandaag weer lekker GoW2 spelen :D Er moet een achievement gehaald worden voor lv50 :D (En idd ook submission nog... grr grr, ik heb er pas 3/10 atm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mjah plot? Zat er een plot in?:)

Vanavond kan ik (als ik t er bij de vrouw doorheen gedrukt krijg) wel ffies meedoen. Wel zin om weer ff te vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Gears of war 2 single player op casual uitgespeeld had er geen problemen mee (wist niet of ik dit wel zou kunnen , nog nooit met een controller gespeeld , best fijn though).
Nu zou ik graag online spelen met de rest van T.net , alleen de gold trial die erbij zat werkt niet (wie weet vind ik online niets aan en wou eerst ff kijken hoe het zat enzo).

Dus dan maar verder met de single player , iemand een idee dat , als ik 8 collectable's gevonden heb , er nog maar 12 moet voor die
spoiler:
20 collectable achievement
in een andere save slot?

[ Voor 1% gewijzigd door xPhantom op 29-06-2009 16:14 . Reden: spoiler geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Volgens mij maakt het niet uit, zolang je de collectibles maar gevonden worden in singleplayer als je gamertag speelt. Als je co-op speelt kan je partner ze ook pakken en tellen ze nog mee.

Maar als je graag met ons mee wilt spelen online, stuur me maar even een DM, ik heb nog wel een maandje gold liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
goeiemorgen.

afgelopen zaterdag met t vrouwtje richting Transformers 2 geweest....geweldige film:) geen verhaal, geen plot, geen goed acteerwerk....Maar wel DIKKE actie en vette effecten. Gewoon heerlijk zonder na te denken een berg schiet en explosiewerk op t grote scherm kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 07:15:
goeiemorgen.

afgelopen zaterdag met t vrouwtje richting Transformers 2 geweest....geweldige film:) geen verhaal, geen plot, geen goed acteerwerk....Maar wel DIKKE actie en vette effecten. Gewoon heerlijk zonder na te denken een berg schiet en explosiewerk op t grote scherm kijken:)
Is dit het algemene film topic geworden? In de titel staat toch echt Gears of War. En daar kwam ik ook eigenlijk voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
buggienuk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:40:
Volgens mij maakt het niet uit, zolang je de collectibles maar gevonden worden in singleplayer als je gamertag speelt. Als je co-op speelt kan je partner ze ook pakken en tellen ze nog mee.

Maar als je graag met ons mee wilt spelen online, stuur me maar even een DM, ik heb nog wel een maandje gold liggen denk ik.
Oh , dat is dan mooi :).

Online spelen lijkt me wel leuk , maar een ander hoeft mij geen gold te geven , zo ben ik niet opgevoed , ik ga aankomende maand toch een tijdje op vakantie. In elk geval bedankt.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 07:34:
[...]

Is dit het algemene film topic geworden? In de titel staat toch echt Gears of War. En daar kwam ik ook eigenlijk voor...
Er zit waarschijnlijk wel een gears of war film aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Mag ik vriendelijk verzoeken om het maar bij Gears of War en gerelateerde zaken te houden ipv films :P

Voor wie zich niet kan houden hebben we immers ook Nieuws, Sport, TV & Muziek

[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 30-06-2009 11:57 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, denk dat het film deeltje komt omdat we met zijn allen in onze XBL party een beetje erover hadden zitten lullen terwijl we Gears aan het spelen waren :D

En naast Gears is dit dus de plek waar we ook communiceren :P

Edit:
Er zit waarschijnlijk wel een gears of war film aan te komen.
Beetje onzinnig om een twee jaar oud artikel aan te halen over een film die dan toch echt deze zomer er had moeten zijn ;) Denk dat we daar dan wel meer van gehoord hadden...

D'r staat bij IMDB nog wel een pagina over een productie die in 2010 zou moeten komen, maar ik verwacht daar niet echt veel van :D Denk dan ook dat we beter af zijn met de games :)

[ Voor 55% gewijzigd door Spooksel op 30-06-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik zie zojuist dat de nieuwe achievements er al bijstaan...maar wanneer komt de nieuwe add-on/download/nieuw level etc. er nu eigenlijk aan? Ik wil nieuwe single player levels...alle map-packs inneens kopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op 28 juli komt er een tweede boek uit van Karin Traviss over Gears of War. Het eerste boek, Aspho Fields vond ik best leuk om te lezen, gaf wel meer achtergrondinfo over de verhaallijn :)

Bij Amazon kun je hem al bestellen

Afbeeldingslocatie: http://the-stranded.com/w/images/7/72/9780345499448.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 02-07-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Als het goed is komt hij de 27e uit volgens mij. Maar hoe eerder hoe beter imho :D

Edit: ik heb het over de DLC uiteraard, niet het boek :)

[ Voor 26% gewijzigd door Spooksel op 02-07-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Spooks thank:) Ik zit eigenlijk ook niet op een boek te wachten....sterker nog...sinds mijn 14de heb ik (behalve school/mcse boeken) geen boek meer gelezen:)

Ben ERG benieuwd naar de nieuwe campiagn!!! En voor 1600 punten alle mappacks erbij:) GEWELDIG:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik krijg net het volgende mailtje van Smashed:
Komend weekend moeten we veel gamen trouwes.

Grote kans dat TU4 dan al komt.

Daarnaast, vanaf vrijdag: double exp + 500 extra exp als je je potje wint.

Daarnaast, vanaf vrijdag: elke 10e wave in Horde alleen tickers, die dienen als vuurwerk voor 4th of July

Komend weekend dus effe grinden naar level 50. Te beginnen met vrijdagavond. Kunnen we ook met public horde doen, dat geeft dan ook experience :D
Ik zal nog ff checken waar ie dit vandaan heeft!

Edit:
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=688541

Wel goed nieuws dat de nieuwe DLC dus waarschijnlijk al bijna 4 weken eerder komt :D

[ Voor 12% gewijzigd door Spooksel op 02-07-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Woaw, kunnen we dan snowblind horde doen? :P Ik moet namelijk nog tot wave 50 op horde halen. En dit weekend kunnen we dan lekker knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ok we gaan wat afspreken voor komend weekend. Een aantal tijden/dagen dat we elkaar iig niet mislopen:) Ik stel voor dat we vrijdagavond alvast beginnen:)

Ik moet nog over de 25 heen...lvl 50 zal dus nog wel even duren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

zolang je meespeelt lukt het uiteindelijk. Ik stel ook vrijdagavond voor om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

hell yeah :D Maar als het double xp weekend is geen horde aub :P (tenzij het voor de nieuwe DLC is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Wacht, vrijdagavond is de diplomauitreiking van m'n zus. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel ze daar gaan praten, ik hoop dat het niet al te lang duurt. En zaterdag kan ik ook al niet spelen, zondag misschien ook niet. Vervloekt, mijn populaire kant ;( .

Wel lekker dat er een double xp weekend is, heeeeel misschien ga ik de 49 halen, 50 gaat in ieder geval niet lukken. Maar die 50 komt wel als de nieuwe DLC komt, dan moet ik natuurlijk ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Buggie...alles afzeggen en gamen jij:) Vandaag is me laatste werkdag voor me VAKANTIEEEEE:) vanavond gaan we de vakantie dus inluiden met een stevig potje gow2:) Zondag kan ik niet want dan gaan we naar dancepark....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, ik heb mijn vriendin alvast te kennen gegeven dat ze vanavond op mag hoepelen :D GAMEN :D

Gister zat ik te spelen en toen verloor ik (door brakke netwerkkabel) de hele tijd de connectie met XBL, echt mega-irritant is dat zeg :S Heb je daarna een lekker potje weer dat je dan afsluit met zo'n 1400 punten... maar dan nog steeds -100 krijgen vanwege zo'n stomme incomplete match penalty :(

[ Voor 61% gewijzigd door Spooksel op 03-07-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dat zuigt spooks! Maar dit weekend gaan we dat dubbel en dwars goedmaken. me meisje is later thuis van d'r werk omdat ze naar fysio moet en tot die tijd gaan we zoiezo blaffen. Daarna moek es ffies een verhaaltje verzinnen om haar weg te houden van de tv:P

Misschien de tv uit de slaapkamer er maar langs zetten...

Moet trouwens straks wat microsoft punten bestellen voor de nieuwe DLC...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kijk als er 'vanavond/nacht' (dwz; na 23u ongeveer) nog gegamed gaat worden ben ik ook wel in voor een potje Horde (kom steeds niet voor bij wave 37/38/39)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Horde heb ik de 50 al gehaald:) Maar ik doe nog wel een keertje met je mee hoor.....

Zit jij al bij ons in t groepje of zo? Voeg me anders ffies toe vanavond: control1983
Ik ben wss tot laat online...mits me vriendinnetje daar anders over denkt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik heb hem nog nooit eerder gezien... Voeg me maar toe :P

We gaan waarschijnlijk alleen maar horde doen als de nieuwe DLC er is, maar dan gaan we het wel VEEL en HARD doen ook :D Goooo achievements!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
lj_tree schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:26:
Zit jij al bij ons in t groepje of zo? Voeg me anders ffies toe vanavond: control1983
Wie...? Ik, nee dat niet, maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk :) . Als de vrouw naar bed is vanavond heb ik de TV voor mezelf.. (wel wennen hoor dat gemeenschap van goederen enzo)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Haha, gelukkig was de uitreiking om half 2, dus vanavond nog even een etentje met pa/ma/zus/kennis en dan kan ik flammen. Rond 10en moet ik wel online kunnen komen.

@dizzy, voeg iedereen hier maar gewoon toe op XBL, als we online zijn nodigen we je wel uit voor een potje knallen. Welke horde moet je nog halen? De 'normale' of op snowblind map pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zo, de GoW2 singleplayer uitgespeeld. Was niet heel veel uitdaging op Normal, maar toch wel heel vet.
Brumak Rodeo is supervet, jammer dat hij dan Lambent wordt en in 3 beams sterft :/

Eens kijken of ik deze vakantie genoeg tijd vind om Multiplayer te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Hey rijden op de brumak was ook mijn lievelingsstuk :P Ook makkelijk om wraak te nemen op die locust, je maakt er echt een paar honderd dood in die chapter. Voor multiplayer, voeg spook en mij maar toe. Wij zijn meestal wel online als we kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Frerk schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:21:
Zo, de GoW2 singleplayer uitgespeeld. Was niet heel veel uitdaging op Normal, maar toch wel heel vet.
Brumak Rodeo is supervet, jammer dat hij dan Lambent wordt en in 3 beams sterft :/

Eens kijken of ik deze vakantie genoeg tijd vind om Multiplayer te doen :P
Ga es op insane spelen:P Ben benieuwd of t dan nog zo weinig uitdaging is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Helaas sterft hij op insane nog steeds zo snel ;( echt een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Lekker belangrijk ook :D Storymode was cool voor de achievements... maar de echte fun zit gelukkig in de multiplayer :D yay!

En wat was het afgelopen weekend toch weer leuk zeg :D Yay... Ik ben van lv 48 (vrijdag) naar lv51 (zondag) gegaan en dat terwijl ik zaterdag niet eens gespeeld heb :D Die dubbele xp was echt heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

lj_tree schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:18:
[...]

Ga es op insane spelen:P Ben benieuwd of t dan nog zo weinig uitdaging is:P
Not fair, daar blijf je doodgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Frerk schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:29:
[...]

Not fair, daar blijf je doodgaan :P
?

Insane is niet zo heel erg moeilijk. Zelfs ik heb dat gehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nog 18 nachtjes slapen tot de all fronts download:) Of dark corners...ik ga iig voor all fronts:P

When?
28th of July, 12:00AM (Midnight) GMT.

Kaasje123...insane is goed te doen maar wel in co-op...je heb te weinig aan je bots op insane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Wie van jullie heeft er zin om op te blijven tot hij uitkomt en meteen te knallen? :P Middernacht op GMT is goed te doen voor ons hollanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Errm tis dak dan moet werken en er om 6 uur uit mot:S....maar es checken of ik nog iets van vrij kan krijgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Gewoon niet slapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, ik ga er ook niet op zitten wachten hoor :P Werk gaat voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Ik wil met m'n broertje Gears 2 in co-op spelen op insane (net eindelijk RAAM op insane in deel 1 verslagen, dus nu op naar 2). Nu heb ik Gears 2 al op hardcore uitgespeeld en kan dus insane selecteren, maar hij heeft het spel nog niet gespeeld kan dus maar tot hardcore. We hebben al het laatste chapter van act 5 gespeeld op hardcore in de hoop dat insane dan voor hem ook beschikbaar kwam, maar dit werkte niet. Is er een makkelijke oplossing om insane ook voor hem beschikbaar te maken? Want de hele game eerst nog op hardcore spelen, daar zitten hij en ik niet zo om te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Piggen schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:15:
Ik wil met m'n broertje Gears 2 in co-op spelen op insane (net eindelijk RAAM op insane in deel 1 verslagen, dus nu op naar 2). Nu heb ik Gears 2 al op hardcore uitgespeeld en kan dus insane selecteren, maar hij heeft het spel nog niet gespeeld kan dus maar tot hardcore. We hebben al het laatste chapter van act 5 gespeeld op hardcore in de hoop dat insane dan voor hem ook beschikbaar kwam, maar dit werkte niet. Is er een makkelijke oplossing om insane ook voor hem beschikbaar te maken? Want de hele game eerst nog op hardcore spelen, daar zitten hij en ik niet zo om te springen.
Waarom speel je dan niet zelf op insane en je broertje op hardcore?

Op zich zit er niet zoveel verschil in?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Zo'n ramp is het ook niet, maar hij wil ook op insane en ik vroeg me af of daar een makkelijke manier voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
gears 2 op hardcore is toch best goed te doen? Zeker in co-op....max anderhalf dagje knallen samen en done:)

Insane is een ander verhaal...ook goed te doen maar zekers wel een stuk pittiger dan hardcore:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Piggen: Je broertje ontkomt er niet aan om eerst alle content op Casual, Normal of Hardcore uit te spelen voordat Insane beschikbaar is. Helaas, maar zo is het nou eenmaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dussss...nog een paar uurtjes (bekijk t positief) en dark corners is te koop op live:) Ik kan bijna niet wachten!!!! helaas moet ik nog wel even wachten want morgenvroeg om 6 uur gaat de wekker (vanavond wordt da dus niks meer:S) en morgen is me meisje jarig (ik denk dat ze me ballen eraf trekt als ik op haar verjaardag ga schieten)....ik zal dus moeten wachten tot donderdag en helaas heb ik dan savonds nog t een en ander te doen voor me werk....donderdag ga ik dus helemaal loos:) Gaan we komend weekend nog iets afspreken om met zun allen de nieuwe maps uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Als het goed is worden de 2 DLC's _NU_ gereleased. Ik wil naar huis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Me 2...maar ik zit hier nog wel ff:S en moet het kado voor me meisje nog ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Godverdomme, kan je ineens niet meer Wingman op mappacks doen als je die derde niet koopt. Vuile kanker EPIC, ik word schijtziek van die lui hoe ze van Gears een half affe melkkoe hebben gemaakt (ik heb een hele waslijst klachten die ik jullie zal besparen, hence the tone)

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 28-07-2009 12:03 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste