Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Wackoz schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:28:
Wat tdw zegt klopt, heb net even die vis weer verslagen (na 3 keer proberen :P). Je moet er wel voor zorgen dat:
spoiler:
je goed vooraan in je boot staat, anders bijt hij je alsnog dood. Verder moet je zorgen dat je toch wel 4 granaten op zak hebt, aangezien je er wel vanuit mag gaan dat je x keer misgooit. Gelukkig liggen er meer granaten voorin, aangezien dat keelgat bij mij een keer of 3 terug kwam en ik er 3 nodig had om alleen al raak te gooien :P

... okéé... kan me niet herrineren dat hij (nadat ik in zn bek ben geweest) nog 2 keer terugkomt om m'n schip aan te vreten (en ik de acties kan repeaten) :?
Ik wel, maar volgens mij is dat alleen op insane? Op de 'laagste' moeilijkheidsgraad hoefde dat inderdaad niet

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

Vrijdag

De Zwarte

Ik zal het vanaaf nogmaals proberen. Als ik niet meer reageer heb ik mijn controller door het raam gesmeten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:22

buggienuk

lekker buggie

Anders wil ik ook nog wel even helpen hoor. Op insane heb ik in ieder geval wel enorm veel frustraties gehad door die vis, omdat je zo snel dood gaat. Maar als je hem dan dood hebt dan heb je wel een semi-voldaan gevoel, dat dat klotebeest eindelijk dood is.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Op hardcore issut wel alleen gelukt met de bots erbij. insane hebbie toch echt een maat nodig:) En voor je co-op achievement issut zoiezo wel relaxed:) Enig nadeel van co-op is dat je van elkaar tijden afhankelijk ben. Kan ik, kan hij niet en andersom:S

Ik moet me vriendin maar es aansporen te gaan xboxen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Vriendin... xboxen? Dat is bij m'n ex niet echt gelukt, een paar arcade-games gingen er wel in maar verder niks. Ze heeft op de PS2 3 jaar over Kingdom Hearts gedaan, ik een weekje. }:O En ze had een eigen PS2 ja, met een eigen spel. Als het je lukt om je vriendin over te halen, dan heb je de droom van elke tweaker te pakken.

Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest met horde, op alle maps wave 1 t/m 10 halen. Er waren een aantal maps bij die makkelijk gingen (grind yard, fuel station, under hill etc) maar er waren ook een paar gruwelijk irritante bij. Niet zozeer omdat ze lastig waren, wel omdat niemand ze wilde spelen. Je moest geluk hebben bij een gelijke stand om de map te krijgen die je nog moet. Uiteindelijk heb ik een van de meest zeldzame maps maar zelf gedaan. Horde op mansion in je eentje is kut. Bijzonder kut. Geen lekkere camp-plek, geen boomshields, geen minigun/mortar. Er lag gelukkig wel een boomshot met granaten, die me zeker hebben gered.

En even een nieuwtje, er komt blijkbaar een nieuwe DLC uit met een extra singleplayer chapter :o Bron. Met 7 nieuwe maps kan je je zeker gaan vermaken. Ik ga hem sowieso halen voor de singleplayer campaign, sluipen in de nexus. Klinkt leuk. Hopelijk mag ik wel wat dingen doodknallen.

Ik hoor echter wel geruchten dat Epic van plan is om de livecodes in de winkel te gaan verkopen, samen met een poster, een strategy guide, een extra GoW2 theme, en de combustible, flashback en snowblind map packs, voor 20 dollar. Terwijl de DLC zelf (7 maps + singleplayer campaign) 1600MSpoints moet gaan kosten, wat ook gelijk is aan 20 dollar. Ik ga hem dan sowieso in de winkel halen, die poster klinkt bijzonder :9~ . En de extra packs zijn dan wel handig voor vrienden die het spel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, ik wil ook wel die goodies erbij :9~

Zal van de week even een Gold abbo aanschaffen, dan kan ik tenminste geholpen worden met die pokkevis :P Gamercard: TroonStaal :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

Heh. Ik heb één keer mijn vriendin zo ver gekregen om een stukje met mij mee te spelen in GoW2 (campaign).

Muts :D Toen de controller begon te trillen omdat er een boomer aankwam liet ze hem vallen =/ Toen ben ik maar weer alleen verder gegaan!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
buggienuk schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:31:
Vriendin... xboxen? Dat is bij m'n ex niet echt gelukt, een paar arcade-games gingen er wel in maar verder niks. Ze heeft op de PS2 3 jaar over Kingdom Hearts gedaan, ik een weekje. }:O En ze had een eigen PS2 ja, met een eigen spel. Als het je lukt om je vriendin over te halen, dan heb je de droom van elke tweaker te pakken.

Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest met horde, op alle maps wave 1 t/m 10 halen. Er waren een aantal maps bij die makkelijk gingen (grind yard, fuel station, under hill etc) maar er waren ook een paar gruwelijk irritante bij. Niet zozeer omdat ze lastig waren, wel omdat niemand ze wilde spelen. Je moest geluk hebben bij een gelijke stand om de map te krijgen die je nog moet. Uiteindelijk heb ik een van de meest zeldzame maps maar zelf gedaan. Horde op mansion in je eentje is kut. Bijzonder kut. Geen lekkere camp-plek, geen boomshields, geen minigun/mortar. Er lag gelukkig wel een boomshot met granaten, die me zeker hebben gered.

En even een nieuwtje, er komt blijkbaar een nieuwe DLC uit met een extra singleplayer chapter :o Bron. Met 7 nieuwe maps kan je je zeker gaan vermaken. Ik ga hem sowieso halen voor de singleplayer campaign, sluipen in de nexus. Klinkt leuk. Hopelijk mag ik wel wat dingen doodknallen.

Ik hoor echter wel geruchten dat Epic van plan is om de livecodes in de winkel te gaan verkopen, samen met een poster, een strategy guide, een extra GoW2 theme, en de combustible, flashback en snowblind map packs, voor 20 dollar. Terwijl de DLC zelf (7 maps + singleplayer campaign) 1600MSpoints moet gaan kosten, wat ook gelijk is aan 20 dollar. Ik ga hem dan sowieso in de winkel halen, die poster klinkt bijzonder :9~ . En de extra packs zijn dan wel handig voor vrienden die het spel halen.
Ik had dat ook al gelezen (op fucking nu.nl nog wel..lol) en kan serieus niet wachten tot de nieuwe single player content. Ik ga die ook in de winkel halen...20 dollar voor die shit MET alle map packs en zo is geen geld:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
btw..ik ga m zo wieberen hier op me werk (UBER gaar) kom dan zo wel ffies op de xbox...iemand zin om gow 2 te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat hierboven ook al staat, maar dan van de officiële Xbox site: http://www.xbox.com/en-US/press/2009/0506-gow2allfronts.htm
All Fronts Collection Unleashes New Campaign and Multiplayer

Published May 6, 2009

Gears of War® 2, the entertainment blockbuster of 2008, has surpassed five million copies sold worldwide and the overall Gears of War franchise sales have eclipsed the eleven million unit mark. The momentum doesn't stop there—to commemorate these milestones, Microsoft Game Studios and Epic Games will unleash the Gears of War 2: All Fronts Collection, a value-packed compilation that combines all previous Gears of War 2 game add-ons with brand new multiplayer and campaign content for $19.99. Available only at retail, the new collection invades store shelves worldwide on July 28 in LIVE-enabled regions.

A brand new campaign chapter is included.

A brand new campaign chapter is included.

Included in the Gears of War 2: All Fronts Collection is the Gears of War 2: Dark Corners game add-on, which features seven new multiplayer maps, plus a deleted campaign chapter called Road to Ruin. In this exclusive episode, Marcus and Dom return to Locust Hollow in a scene that can be played two ways, guns blazing or in all-new stealth mode.

Put the cool premium theme on your dashboard.

Put the cool premium theme on your dashboard.

Map Details
Seven brand-new multiplayer maps are included in the Dark Corners add-on.

* Allfathers Garden: Honor the sacred grounds of the Coalition founders in this explosive map, where powerful weapons catalyze fast and furious action at this COG landmark.
* Memorial: Set near the Eternal Flame, which pays tribute to the fallen soldiers on the battlefield, a hard-fought battle ensues at the Tomb of Unknowns. Put your flank formation and evasive skills to the test as you fight to control the Boomshot.
* Sanctuary: Once a peaceful ground for reflection and remembrance, all that remains of the Sanctuary is the chill of death. Feast your eyes on the arsenal of weapons available as you make your way through the tight paths and blind corners of the Locust-damaged temple corridors.
* War Machine: In the abandoned train station that once served as a hub for travel, you will need to master the Longshot, Mulcher, and Boomshot weapons to advance the fight while evading fire from the platforms above.
* Highway: Take the fight deep into Locust Hollow in the complex passages of this underground highway system brimming with enemy vermin. Stick together, separate the enemy and have an exit strategy ready or it'll be a one-way trip.
* Way Station: Sitting in limbo between death and "processing" are Locust way stations filled with fallen COG soldiers. Tread lightly and practice patience as it's better to sacrifice firepower for stealth while navigating this minefield of hidden grenades.
* Nowhere: Set in the middle of what was once a destination for weary desert travellers, the land is now barren and devoid of life. Pick off your enemies with the Longshot sniper rifle and make your way to the stairwell with a well-fortified team during this intense firefight.

As if that wasn't enough, the All Fronts Collection also contains every Gears of War 2 game add-on released to date on Marketplace, including the classic Flashback Map Pack, volatile Combustible Map Pack and the winter-themed Snowblind Map Pack.

Start blasting on the explosive new maps.

Start blasting on the explosive new maps.

Also included is an introduction to Road to Ruin from Epic Games design director Cliff Bleszinski, along with a custom Xbox LIVE® theme, collectible Gears of War 2 poster, plus a strategy guide. Containing over 3,600 Microsoft Points worth of great stuff, the Gears of War 2: All Fronts Collection is an incredible value at $19.99.

Are you already enjoying the previously released collection of map packs? Available simultaneously with launch of the All Fronts Collection, the Dark Corners game add-on will be available separately for 1,600 MS Points via download from Xbox LIVE Marketplace.
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/85C7D77A-AC2B-442E-8E9C-340C94017660/0/ilmAllFronts03.jpg

"They killed Carmine!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

lj_tree schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:21:
btw..ik ga m zo wieberen hier op me werk (UBER gaar) kom dan zo wel ffies op de xbox...iemand zin om gow 2 te doen?
Ik heb wel zin, stuur me maar een berichtje als je zin hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat komen die maps toch belachelijk snel op elkaar. Voor Gears 1 had je in twee jaar tijd 2 mappacks, een gratis (Raven Down en Old Bones) en die betaalde ("Hidden Fronts", Bullet Marsh, Garden, Process en Subway). Dit in een half jaar tijd.

Nu bij Gears zitten we na 8 maanden al op de derde betaalde mappack, samen met de Flashback mappack (vergelijk ik maar even met die 1e gratis mappack voor gears) dus op 4 mappacks. Wel jammer, maar het voelt alsof ik zowat maar blijf kopen :P

Overigens is de Sanctuary map die er aankomt blijkbaar een PC only map. Voor mij als 360 speler zal dat een aangename verrassing worden. Ook fijn dat War Machine terugkomt :)
Bijna alle Gears maps zijn gewoon vet, vooral om ze terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

't is inderdaad vrij malloot hoe snel die mappacks elkaar opvolgen :S

Er zijn er nu al iets van... 20 oid? Redelijk wat in ieder geval.
GoW2 original
- Ruins
- River
- Stasis
- Avalance
- Jacinto
- Pavillion
- Security
- Day One

Flashback
- Gridlock
- Mansion
- Tyro station
- Subway
- Canals

Combustible
- Flood
- Fuel station
- Goldrush

Snowblind
- Underhill
- Grindyard
- Courtyard
- Fuel depot

Aardig wat maps al zeg ik het zelf :D Straks nog 7 erbij... lekker hoor. Geeft tenminste wat meer keus. Enkel de 'shipped' maps zijn ook niet alles, Flashback erbij is leuk... maar meeste maps al te grijs gespeeld in GoW1. Combustible heeft leuke maps en Snowblind ook.

Ik zie dan toch liever 20 maps in 8 maanden dan maar 8 maps ;) Heb ik tenminste meer kans dat ik de maps die ik toch niet leuk vind (Stasis, River, Flood, etc) ook niet tegenkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja het is wel fijn zo veel keus te hebben. Maar ergens voel ik me beetje afgezet voor de hoeveelheid die ik uitgeef. Inmiddels heb ik tegen die tijd dan al 40 euro neergeteld voor die mappacks.

Overigens zou ik blij zijn als je voor multiplayer eens kon aangeven wat voor gamemode je er bij wilt. Nu kan je alleen zeggen 'snowblind pack', en voor je het weet zit je Annex te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

apNia schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:11:
Overigens zou ik blij zijn als je voor multiplayer eens kon aangeven wat voor gamemode je er bij wilt. Nu kan je alleen zeggen 'snowblind pack', en voor je het weet zit je Annex te spelen :X
Hmm, ik neem aan dat jij Annex niet zo leuk vind? heh.

Annex is eigenlijk zo'n beetje het enige wat ik speel :D Maar, inderdaad... ben het wel met je eens dat het wat suf is dat je voor die expansionpacks niet een specifieke gametype aan kunt geven die je wilt spelen.

Dan zou ik tenminste overal alleen nog maar Annex kunnen spelen :D yay!

Edit: KotH is ook leuk btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hehehe nou het vervelende is, en misschien kan jij dat toelichten, dat Annex zo chaotisch is. Wat ik doe (en wat denk ik fout is) is zodra ik respawn in 1 klap terug rennen naar die ring waar ik moet zijn. Ik kan geen tactiek vinden die de gamemode een beetje aantrekkelijk maken. Heb je tips daarin voor me?

Voor mij is 't sinds Gears 1 al alleen maar Warzone en Execution :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik speel gow 2 al een tijdje niet meer, maar als ik idd zo telkens die nieuwe maps voorbij zie komen... Dit gaat wel in een heel rap tempo. Voor je het weet ben je uiteindelijk 100 euro kwijt aan een spel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, het is inderdaad absoluut zo dat de chaos domineert bij een annex game :)

Wat ik zelf altijd doe:
a) Eerst kijken waar mijn teamgenoten zijn (en of ze uberhaupt nog in leven zijn :D)!
b) Waar nodig een ander wapen / nades gaan halen.
c) CHARGE :D

Wat heel vaak gebeurt is dat als je eenmaal de ring kwijt bent, dan begint jouw team in een soort van interval te spawnen. Bijvoorbeeld:
- Jij spawned. Je team is net bij de ring aan het vechten.
- Je ziet je team langzaamaan doodgaan (though luck).
- Jij komt aan bij de ring terwijl je team dood is en je gaat ook dood (overmacht).
- Je team spawned terwijl nog moet wachten en gaat weer rennen...
- Rinse/repeat.

Op die manier krijg je redelijk vaak dat tegenstanders makkelijk lijken te winnen omdat de aanvallende spelers vaak één voor één aankomen bij de ring. De truc is, wanneer je alleen bent, om gewoon even te chillen tot je maten er weer bij zijn om dat in full force aan te vallen.

Verdere tips zijn:
- Lag testen! (heb je enige vorm van lag? dan is de kettingzaag je vriend, dit gaat wel gepaard met meer deaths :()

- De verdedigers staan (bijna altijd) klaar met ronkende zagen! Gebruik je smoke nades goed, raap ook smokes op van anderen als ze bijvoorbeeld die van hun wisselen voor een ink/frag)

- Als het kan (bij geen lag), gebruik dan je shotgun als je de ring wil gaan innemen. Het kan gebeuren dat de vijand fanatiek aan het zagen is. Maar een smoke nade + platliggende gasten = shotty paradise!

- En in de herhaling de belangrijkste: SPEEL SAMEN, als je alleen loopt... wacht dan op je team en ga samen.
uchiha tijntje schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:23:
Ik speel gow 2 al een tijdje niet meer, maar als ik idd zo telkens die nieuwe maps voorbij zie komen... Dit gaat wel in een heel rap tempo. Voor je het weet ben je uiteindelijk 100 euro kwijt aan een spel.
Laat GoW2 (imho) dat nou net ook waard zijn ;)

Edit, nog een tip erbij:
Probeer een vaste crew op te bouwen waar je (veel) mee speelt. Ik speel nagenoeg altijd samen met een maat van me! De laatste tijd spelen Buggienuk/Djagoo ook veel met ons mee, we zitten dan ook met zijn allen in een party en communiceren over waar we uithangen op de map, wat er moet gebeuren, waar tegenstanders zijn, etc.

Het gebeurt zo vaak dat mijn maat of Buggie me op tijd hebben kunnen waarschuwen via de party dat er een bad guy op mijn hielen zat zodat ik daar rekening mee kon houden. Heeft me een hoop 'Hier-een-ronkende-zaag-in-je-rug!' deaths gescheeld :)

[ Voor 23% gewijzigd door Spooksel op 11-05-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Tsja, ik geef liever wat geld extra uit aan mappacks om het spel interessanter te maken dan dat ik enkel een spel van 60 euro koop, hem uitspeel en weg leg omdat online er niks aan is. Hoewel ik wel vind dat Epic ons wel uit zit te melken met die packs. Maak dan een gratis pack van 4 maps om je community blij te houden, zou ik zeggen. Of doe iets aan die lag :P

edit:
Spooksel schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:31:
Het gebeurt zo vaak dat mijn maat of Buggie me op tijd hebben kunnen waarschuwen via de party dat er een bad guy op mijn hielen zat zodat ik daar rekening mee kon houden. Heeft me een hoop 'Hier-een-ronkende-zaag-in-je-rug!' deaths gescheeld :)
Helaas zijn er nog tal andere keren waar er opeens een zaag in je rug zat. ;( Stomme zaag.

Ik zit nu even online te spelen en ik heb weinig geluk. 2 keer was ik host en lagte iedereen zich dood door mij... wel 2x 2000xp erbij. Maar het speelt niet fijn. 1 keer lag van 2 a 3 seconde en nu kan ik maar geen partymembers vinden. Gaat lekker :/

[ Voor 49% gewijzigd door buggienuk op 11-05-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

apNia: Heb je nog geprobeerd Annex te spelen? :) Ben wel benieuwd of het al beter gaat nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Spooksel, ja toevallig wel. Het ging niet echt beter, maar dat was puur omdat mijn vrienden dus maar bleven rennen naar die ring. Ik schreeuwen en klagen over die headset.

Zelfde als voor guardian... je ziet al die leaders gewoon vollop het veld in rennen. Dus toen ik leader was zei ik "ik ga hier zitten, een van jullie gaat mee mij beschermen, de rest gaat jagen op die andere leader". Werkte vlekkeloos! Hele team had het overleefd aan het einde :)

Maar het feit dat er compleet andere tactieken gebruikt moeten gaan worden gaat er nog moeilijk in bij jongens die een Warzone/Execution instelling hebben. King of the hill/annex/guardian leunen heel erg op teamplay. Moet even met m'n vrienden m'n draai vinden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Gisteravond zaten djagoo, bollewangesnoet en ik execution te spelen op pavillion. Toen we 4-0 achterstonden besloten we om lekker in het gebouwtje te blijven chillen. Dit werkte allemaal leuk en het werd uiteindelijk 5-2 (denk ik). We hebben wel een rare glitch gezien. De locust stonden opeens achter ons in het gebouwtje.

Blijkbaar kan je met een smoke'nade door de deuren achterin pavillion komen. Ik vermoed dat je er een granaat moet gooien en dat het spel dan denkt dat er geen muur is. Want toen ze opeens achter ons stonden zag ik de rook hangen, maar niemand van ons had daar een granaat gegooid. Kennen jullie deze glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mensen die op Guardian de cowboy uit gaan lopen hangen terwijl ze de leader zijn die geef ik gewoon een keiharde AVOID aan hun broek wegens 'Not skilled enough' :) Dat soort dwazen hoef ik echt niet mee te spelen hoor... zeker als je merkt dan 9/10 gasten die dat doen het presteren om zo'n beetje tegen de eerste de beste zaag aan te lopen die ze tegenkomen =/

Vanavond hopen ik en mijn maat iig weer een goeie sessie te kunnen doen, voeg me anders ff toe. Misschien dat Buggie & Djagoo ook van de partij kunnen zijn?
buggienuk schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:28:
We hebben wel een rare glitch gezien. De locust stonden opeens achter ons in het gebouwtje.

Blijkbaar kan je met een smoke'nade door de deuren achterin pavillion komen. Ik vermoed dat je er een granaat moet gooien en dat het spel dan denkt dat er geen muur is. Want toen ze opeens achter ons stonden zag ik de rook hangen, maar niemand van ons had daar een granaat gegooid. Kennen jullie deze glitch?
Hmm, ik weet wel dat er spelvarianten zijn waarbij de zijwanden van de spawnspots in Pavillion open zijn! Het zou dus inderdaad wel kunnen dat je jezelf erdoorheen kunt lanceren! Dat zou ik eens moeten testen!

[ Voor 56% gewijzigd door Spooksel op 13-05-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Welk level hebben jullie inmiddels? Zit hier met een schamele 21 of 22 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik ben zelf lv35 op het moment. Mijn vaste medespeler is lv34. De laaste keer dat ik Buggie zag was hij lv30, zal nu wel iets van 31/32 zijn denk ik. Djagoo zal iets van 37/38 zijn inmiddels denk ik.

Level zegt niet zo veel hoor :) Als je maar meer kills maakt dan dat je dood gaat :D Zoals ik al eens eerder zij... of iemand nou 5x 1000 punten haalt of 50x 100 punten. Levels zijn alleen maar een indicatie van hoeveel je speelt en niet of ze nou daadwerkelijk goed of slecht zijn in het spel :)

[ Voor 26% gewijzigd door Spooksel op 13-05-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Daar heb je gelijk in.... idd maar eens die GoW stats er bij pakken van mij en m'n lvl 42 vrienden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Net een prachtig potje execution gedaan. Ik was host, wat jammer is voor de rest van m'n upload is bagger. Maarja, schuld van epic, moeten ze maar servers gebruiken. Uiteindelijk is het 5-4 geworden, tegen kettingzagen aanlopen is nooit fijn. Daardoor heb ik 3078 exp binnen gekregen, 21 kills gemaakt en 4 keer doodgegaan. Ik vind het geweldig. (Sorry voor de mensen die door mij lagten :> )

dit was op fuelstation, tot nu toe 5 v/d 7 combustible potjes op fuel station moeten spelen :/

edit2: voor de mensen die met mij, spook en een andere gozer mee willen spelen... stuur ons een berichtje en voeg ons toe, als je dat nog niet gedaan hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door buggienuk op 13-05-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jeej! Vis omgelegd! *O* Ben nu alweer ergens in het paleis!

Heb ook nog, had ik eerst totaal overheen gekeken :$, een maand gold vanwege Gears 1 voor de pc. Moet alleen nog uitvogelen hoe ik nu het beste kan connecten, kreeg al de waarschuwing dat vanwege de firewall in mijn router een "poor multiplayer experience" zou krijgen. Nu heb ik nog niet ge MP'ed dus ik zou niet weten wat dat nou inhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:19

Releases

Ja maar!

Heb gister eindelijk Gears of War gekocht, alleen nu ben ik online ook een beetje aan het knallen maar nu merk ik dat ik de teammembers over mijn speakers hoor, terwijl ik dat normaal via me headset hoor.
Is dat een instelling ergens? Zo ja waar?
Zelf heb ik er niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Releases schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:26:
Heb gister eindelijk Gears of War gekocht, alleen nu ben ik online ook een beetje aan het knallen maar nu merk ik dat ik de teammembers over mijn speakers hoor, terwijl ik dat normaal via me headset hoor.
Is dat een instelling ergens? Zo ja waar?
Zelf heb ik er niks over kunnen vinden.
Misschien beetje stomme vraag, maar is je headset aangesloten als je dat hoort? Gewauwel van teamgenoten via de tv/stereo speakers gebeurt normaliter alleen maar wanneer je de headset niet ingeplugged hebt!
TroonStaal schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:23:Moet alleen nog uitvogelen hoe ik nu het beste kan connecten, kreeg al de waarschuwing dat vanwege de firewall in mijn router een "poor multiplayer experience" zou krijgen. Nu heb ik nog niet ge MP'ed dus ik zou niet weten wat dat nou inhoud :P
Dit maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ik had het met mijn vorige router ook! Als je online speelt en iemand zijn party joined dan heb je al nergens meer last van, kun je gewoon beginnen met rammen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Spooksel op 14-05-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:47:

Dit maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ik had het met mijn vorige router ook! Als je online speelt en iemand zijn party joined dan heb je al nergens meer last van, kun je gewoon beginnen met rammen :)
AH okee, want als ik in het dashboard naar mijn settings kijk is alles gewoon netjes groen. Ik vroeg het me af omdat ik toen ik Gears1 online wilde spelen dat het allemaal niet lukte vanwege allerlei netwerkdingetjes :P

Wilde eigenlijk gewoon simpelweg een server zoeken en dan gaan knallen maar dat kan blijkbaar niet? Ben nogal gewend aan pc shooters namelijk, dat hele lobby systeem is nog nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gears werkt inderdaad niet met een server systeem zoals je normaliter gewent bent bij PC shooters. Je hebt de mogelijkheid om t/m 5 mensen te verzamelen in een party waarna je begint met het zoeken van een team tegenstanders. Als je alleen speelt dan zoekt de server eerst 4 teamgenoten voor je en daarna een team tegenstanders.

Wat dat betreft is het wel een voordeel als je gewoon met zijn 5en speelt zonder dat je eerst je team moet laten opvullen. Weet je iig met wie je speelt en je hebt meer kans dat je een goeie host positie hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:19

Releases

Ja maar!

Spooksel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:47:
[...]

Misschien beetje stomme vraag, maar is je headset aangesloten als je dat hoort? Gewauwel van teamgenoten via de tv/stereo speakers gebeurt normaliter alleen maar wanneer je de headset niet ingeplugged hebt!

[...]

Is gewoon goed aangesloten, een maat van mij zei dat het eventueel een instelling is in de xbox 360 zelf.
Ik zal der vanmiddag even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jow buggie...afgelopen dagen ziek thuis geweest dus toch wel wat tijd doorgebracht in gow 2. Helaas vondt me meisie het niet nodig dak dan savonds ook nog es ging gamen:S

Ben nu met een maat bezig om het op insane in co-op uit te spelen...valt toch vies tegen:P

Vanavond gaan we naar de film (wolverine...en tis nog haar keus ook. TOP vrouw:) ) en daarna zie ik het eigenlijk wel zitten om ffies flink te gaan blaffen!

Jij zin om mee te doen? Misschien djagoo ook en spooks? Zou mooi zijn als we met zun vijven in een team komen. Scheelt (hopelijk) wat laadtijd en dan kunnen we een beetje bij elkaar in de buurt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik moet ff kijken hoe het loopt, maar ik heb eigenlijk altijd wel zin om ff lekker te knallen :) Gister ook nog paar potjes weten te spelen. In het begin ging het niet zo super, maar later nog wel flinke damage gedaan :D

Ps: Wolverine is wel een toffe flim :) Ik heb hem ook gezien samen met mijn vriendin... had volgens mij iets te maken met zijn bovenlichaam. Vrouwen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
nice...moet ffies checken hoelaat ik thuis ben maar we zien ons wel online. Wat is je nick op xboxlive?
Mijne: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

<---- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik wil wel meespelen maar ik moet even kijken of ik ga trainen of niet. Ik ben al een paar keer niet op komen dagen en dat komt je reputatie als rookie natuurlijk niet ten goede... Ik post in de loop van de dag wel even of ik meespeel, ik moet er nog even over denken. :P

@ Releases en Troonstaal:
Voeg me maar toe op XBL, kunnen we in een team gaan spelen, wat stukken leuker is. (gamertag: buggienuk)

Zijn er btw nog mensen die me willen helpen met de wingman-achievement? Ik moet nog 2 keer winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik :)

Onder mijn oude account had ik hem wel, maarja... die moet ook weer opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren ontdekt dat je Horde ook public kan spelen op de map packs, mits je ze allemaal hebt. Zitten echt mooie Horde maps tussen! Nog altijd geen wave 50 gehaald, wel een keer 45 op Security. Hopen dat het op die andere maps wel lukt.

Fuel station lijkt me ideaal omdat je daar met de lift naar het dak kan en de locust lijkt geen gebruik te kunnen maken van die lift. Dus je hoeft dan alleen maar de trap in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik moet nog steeds wave 50 halen op een snowblind mappack, ik ben er alleen nog niet achter welke map ik zal gaan gebruiken. Elke map heeft wel zijn eigen goede plekken om jezelf te verdedigen. Hebben jullie misschien zin om eens met z'n 5en op snowblind 50 waves uit te zitten? Eventueel kan ik splitscreen een vriend mee laten spelen, maar die zijn niet zo goed in GoW en dan moet je ze steeds reviven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
buggienuk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:03:
Ik wil wel meespelen maar ik moet even kijken of ik ga trainen of niet. Ik ben al een paar keer niet op komen dagen en dat komt je reputatie als rookie natuurlijk niet ten goede... Ik post in de loop van de dag wel even of ik meespeel, ik moet er nog even over denken. :P

@ Releases en Troonstaal:
Voeg me maar toe op XBL, kunnen we in een team gaan spelen, wat stukken leuker is. (gamertag: buggienuk)

Zijn er btw nog mensen die me willen helpen met de wingman-achievement? Ik moet nog 2 keer winnen :P
Ik...ik moet er ook nog 2:P

En dan de king of the hill en de meatshield achievement nog:)

Zie je vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik moet nog:
- Beat the meatflag (grr, RAGE...)
- Wingman meuk
- Lv50
- Lv100
- Party like its 1999
- Seriously 2.0

4/6 zijn wel te doen iig :)

Verder:
@Kazuka: Public annex is echt kut. De meeste mensen gaan voor level 10 al een miljoen keer dood en je hebt vaak nog een kutmap te pakken ook, schiet echt niet op. Beter samen met een team doen op een goed te verdedigen map. Fuel station op het dak is ook een goeie inderdaad. Mulcher mee naar boven en gaan.

@Buggie: Een goeie snowblindmap (en degene waarop Ghettin & ik het gehaald hebben) is Underhill. Storm asap naar de Flametrower om te zorgen dat daar niets spawned, doe het luik naar beneden en zet een schild in de doorgang. Voor de rest: flamen & knallen. Soms laat zo'n grinder nog een Mulcher naar binnen vallen... dat scheelt ook wel :)

@lj_tree: Meatshield ding kun je ook in solo doen. Start gewoon een map op met 1 bot erbij (warzone/execution) en knal iedere keer de bot down. Tag hem met fragnade en raap hem dan op. BOEM... dit x10 en je hebt een achievement. (als je zelf met 2 profiles speelt weet je ook nog 100% zeker dat het niet mis gaat ;))

[ Voor 40% gewijzigd door Spooksel op 15-05-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Under hill zag er ook lekker uit ja, in het begin kan je ook nog lekker wapens verzamelen omdat de locust dan toch met erwten schieten. :P

Ik zal eens een lijstje maken van de mensen die op dit moment actief zijn met GoW2, dat kijkt wat makkelijker. Ik begin er nu wel ff aan.

GoT-naamGamertagActive?
SpookselSpookselYes
buggienukBuggienukYes
lj_treeControl1983Yes
Galileo84Galileo5Yes
--Ghettin SmashedYes
Darki3Rene28 NLYes
tdw????
Wackoz????
TroonStaalTroonStaal??

Ik mis nu alleen nog wat van onze vaste speelmaatjes, Djagoo, Bollewangesnoet en Ghettin Smashed, komen die hier ook? :P Stuur maar een PM oid als je in de lijst wilt.

[ Voor 71% gewijzigd door buggienuk op 22-05-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ghettin is hier niet actief, maar je mag hem wel op het lijstje zetten hoor. Bollewangesnoet is hier volgens mij ook niet actief, is een maatje van Djagoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ghettin Smashed staat er ook in. Als er nog mensen zijn die wel mee willen spelen maar nog geen Gold hebben, ik heb hier nog wel een 1-maand abo'tje liggen. Er moet dan natuurlijk wel lekker meegespeeld worden :P

Er is net door mij besloten dat ik niet ga trainen vanavond, dus ik ga lekker meespelen! Misschien kunnen we horde op snowblind gaan doen? Of we gaan lekker annex fraggen, of eventueel submission voor de achiev :X .Ik zet in ieder geval mijn downloads uit voor een (hopelijk) lagloze avond.

Ik vraag me wel af of Epic een betere manier gaat verzinnen om de maps te sorteren. Als ik nu even in mn eentje tegen bots wil spelen zit ik 8 keer op mn knop te rammen voordat ik een leuke map vind. Als er nog eens 7 bij komen wordt het helemaal feest.

edit:
jongens, double xp weekend! _/-\o_ Tijd om te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door buggienuk op 15-05-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb trouwens het idee dat de Organ Grinder achievement niet altijd werkt. Zo af en toe gebruik ik dus de Mulcher vanuit cover maar als ik dan kijk in de lijst zie ik geen progressie. Kan het zijn omdat Dom er ook op schiet dat het niet geregistreerd wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Ik ben ook beschikbaar om eens een party te vormen met wat gotters. Ben na een stroef begin inmiddels wel wat beter geworden maar een expert ben ik nog niet ;) Ben van 0,1 k/d ratio naar 0,5 gegaan dus er zit verbetering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Galileo84 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:51:
Ik ben ook beschikbaar om eens een party te vormen met wat gotters. Ben na een stroef begin inmiddels wel wat beter geworden maar een expert ben ik nog niet ;) Ben van 0,1 k/d ratio naar 0,5 gegaan dus er zit verbetering in.
Dan gaan we, als ik je online zie, eens samen knallen :9 Ik ga dit weekend best wel vaak online zijn denk ik, double xp is sehr tof.

@ TroonStaal
Bij organ grinder was het volgens mij de bedoeling dat je vanuit dekking schiet, dus niet staand. Je gaat sowieso genoeg kansen krijgen om mensen met een grinder dood te maken dus je hoeft je er niet teveel zorgen over te maken. Geniet eerst maar van de storyline en het knallen.
edit, hier staat hoe het werkt:
spoiler:
The Mulcher is a heavy turret-type gun. For these kills, you will need to have it equipped, take cover by pressing A near a low wall, hold LT to mount the gun and RT to shoot it at your second controller player. Simply shooting with RT does not count as you are carrying it, not mounting it.

edit: net ff de wingman achievement gehaald. Ik moest er nog 2 en ik speelde 2 potjes, bij beide was ik host :9~ . Twee keer 4000xp erbij :D

nog maar een edit om te zorgen dat ik niet te ijverig overkom met 2 posts achter elkaar:
Vandaag met djagoo, snoet en rene28_NL zitten spelen, ging allemaal heel lekker. Hoewel op een moment mn xbox nogal moeilijk deed, alle kleuren deden raar. Na een keer op de guide-knop drukken werkte het wel weer, maar ik maak me zorgen. Als hij het vaker doet moet hij eens op bezoek gaan bij ome MS.
Afbeeldingslocatie: http://i355.photobucket.com/albums/r444/buggienuk/Foto0002.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door buggienuk op 17-05-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Jows gasten...sorry van afgelopen vrijdag maar ik was NET te laat om nog mee te doen. Ik zag dat spooks net 2 minuten offline was toen ik op kwam:)

Heb afgelopen vrijdag nog wel tot 04 uur zitten blaffen en ben nu lvl 19...nog 6 levels en dan weer een achievement:) Tot lvl 50 zal nog wel even duren ben ik bang...:)

Ik heb trouwens me wingman achievement gehaald...en ben nu bezig met King of the Hill...MOEILIJK...voornamelijk omdat de meeste votes naar Annex gaan altijd...lol:)

Woensdagavond mensen al plannen? gezien donderdag een landelijke feestdag is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

buggienuk schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:55:
[...]
nog maar een edit om te zorgen dat ik niet te ijverig overkom met 2 posts achter elkaar:
Vandaag met djagoo, snoet en rene28_NL zitten spelen, ging allemaal heel lekker. Hoewel op een moment mn xbox nogal moeilijk deed, alle kleuren deden raar. Na een keer op de guide-knop drukken werkte het wel weer, maar ik maak me zorgen. Als hij het vaker doet moet hij eens op bezoek gaan bij ome MS.
[afbeelding]
Als je kijkt zijn de overlays in de HUD gewoon nog in orde, heeft te maken met een renderbug van het spel. Heb het zelf ook 2x meegemaakt, maar vrees niet dat je Xbox je beeld opfuckt oid :)

Komt geloof ik wel voor als je op die rechter shoulder drukt om te zien waar je maten zijn, dan wordt het beeld zwart/wit en ruizerig. Als ie terugtoggled naar kleur dan gaat daar iets fout....

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 18-05-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wel ernstig zo zeg... die bug :D Je kan niet eens meer zien welke map je aan het spelen bent. :S

Gister nog wel ff zitten knallen met Ghettin samen, eerst wat Annex (what else ;)) en later nog een potje Wingman geprobeerd. Nipt verloren... grr. Tegen standers hadden uiteindelijk 18 en wij 16. Bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Gelukkig dat het slechts een bugje is, ik was al bang dat mn xbox op sterven lag. Nu heeft annex in ieder geval weer iets te fixen bij de volgende TU. (Dat en de lag, smoke 'nades etc etc)

Ik moet wel zeggen dat ik bij het spelen van public matches met jullie veel minder last van lag heb dan normaal. Waarschijnlijk omdat de kans dat er een leuke host tussen zit (lees: een van ons is host) veel groter is. Of omdat ik weet wat jullie kunnen... Het speel iig lekkerder :D

En uhh.. het double xp 'weekend' is nog steeds bezig. Net 2x zoveel experience gekregen als ik eigenlijk zou moeten krijgen. Zeer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, de kansen zijn over het algemeen gewoon wat beter met mensen die idd ook nog kills weten te produceren :) Bijna iedereen waar we mee spelen zit minimaal op 1.0, de meesten hoger en een enkeling lager.

Ik heb vanderweek eindelijk mijn 1.1 K/D op Annex weer terug weten te krijgen :D In het begin is dat nog niet zo moeilijk... maar boven de 2500 kills & deaths moet je ook gelijk al een gat van 250+ maken om van 1.0 naar 1.1 te gaan :(

Als wij met 5 man NL'ers in een team zitten dan heb je inderdaad een DIKKE kans dat een van ons de host is, dat geeft als voordeel dus dat al onze shotguns 9 van de 10 keer optimaal werken waardoor we een extreme boost in overwinningskansen krijgen :) Tijdens dat soort potjes kun je eigenlijk alleen nog maar verliezen wanneer je tegen mensen speelt die gewoon echt supergoed zijn of als je je dag niet hebt :D

[ Voor 16% gewijzigd door Spooksel op 18-05-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5nl'ers tegen vijf amerikanen.... 75kills p.p voor of tegen.
Of in mijn geval 75down. (kills laat ik liggen, zo'n potje is zo onuitdagend dat ik er een minigame van maak om zoveel mogelijk downs te krijgen)

annex Play Record
Games Played 352 (33.0%)
Wins 215
Losses 137
Win/Loss Ratio 1.57
Kills 4,762
Deaths 4,744
Kill/Death Ratio 1.00

Rank 5985 --
Points 1491774 --
Points Per Match 4202.1 --
Points Per Round 1907.6 --
Kills 5363 --
Deaths 5360 --
Kill/Death Ratio 1.0 --
Takedowns 3142 --

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gezien bovenstaande reacties lijkt t me wijs om toch es vaker serieus af te spreken:P

Ik wil ook van lag en noobs af:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Haha, ja dat zeker. Gewoon als je een van ons online ziet, stuur maar een invite en we als we kunnen spelen we mee. Het speelt gewoon lekkerder in een team, zeker als je vaak met elkaar speelt en weet wie waar goed mee is. Bijvoorbeeld Spook met granaten, Snoet met hammerburst etc etc.

Als je met een groot groepje bent (4 a 5 man) en er zijn 2 powerweapons in een spel (mortar/boomshot bv.) dan kan je afspreken dat iedereen naar de boomshot rent. Zo maak je de (gemiddeld) 2 tegenstanders af die ook de boomshot willen EN je hebt een boomshot. Werkt allemaal bijzonder lekker (als je niet lagged).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gister was het weer raak hoor :)

King of the Hill, Ruins, Ring bij de Flamer, 19 kills - 0 deaths in de eerste ronde :D Na ronde 2 (en de winst) had ik 28-3 ofzo :D Ben ook nog aardig tekeer gegaan met de torgue bow.

Toen ik net thuis was en met lj_tree ff gespeeld heb ging ik wel ruk echter :S Dusdanig ruk dat ik van 1.1k/d (Annex) weer naar 1.0 zakte :( Gelukkig heb ik dat later op de avond weer kunnen herstellen. We hebben iig weer een KotH overwinning voor hem erbij gescoord waardoor ie er nog 1 moet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Spooksel schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:50:
Als wij met 5 man NL'ers in een team zitten dan heb je inderdaad een DIKKE kans dat een van ons de host is, dat geeft als voordeel dus dat al onze shotguns 9 van de 10 keer optimaal werken waardoor we een extreme boost in overwinningskansen krijgen :) Tijdens dat soort potjes kun je eigenlijk alleen nog maar verliezen wanneer je tegen mensen speelt die gewoon echt supergoed zijn of als je je dag niet hebt :D
Is dat nog steeds niet optimaal gefixt? Dus een team die niet de host is heeft nog steeds last?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Yes spooks en ik gister nog wat zitten vlammen. Ik faalde alleen een beetje:) We hadden lag, alles zat tegen etc. Spooks wel 3 kills met EEN granaat...netjes:P

Ik ben vanavond wat later van me werk thuis (vanmorgen tandarts) dus moet ff checken of me vrouwtje t wel zo gezellig vindt als ik vanavond ga gamen:) Anders hebben we morgen nog een dag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, het echte werk begint pas bij 4 man per granaat ;)

Mijn best shot ever is alle 5 de tegenstanders met 1 blast van de Hammer of Dawn :D Echt een 'once in a lifetime' momentje tijdens het gamen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Spooksel op 20-05-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Spooksel schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:02:
Mjah, het echte werk begint pas bij 4 man per granaat ;)

Mijn best shot ever is alle 5 de tegenstanders met 1 blast van de Hammer of Dawn :D Echt een 'once in a lifetime' momentje tijdens het gamen :D
Lol:) Toch maar wat meer oefenen denk ik:P
Ik moet trouwens idd nog een keer KOTH winnen voor me achievement....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik moet maar eens een briefje naar epic sturen dat ik GEEN host wil zijn. Mijn upload is daar te slecht voor en iedereen lagged zich dood dankzij mij. Leuk dat ik een k/d ratio van 3 heb maar het speelt totaal niet leuk. Ga ik nog liever bots afknallen, die richten tenminste goed.

pluspunt: bij submission heb ik nu wel al 1 keer de meatflag gepakt.
edit: 2 keer de meatflag gepakt >:)

[ Voor 5% gewijzigd door buggienuk op 20-05-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Buggie...die achievement moet ik ook nog maar niemand vote voor submission:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Mja, je moet geluk hebben. Misschien moeten we vanavond eens met zn allen submission gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik zou er eventueel ook nog wel 10 van kunnen gebruiken ;) Voor dit soort partijen is het wel handig om een speler als Ghettin ook even mee te nemen, die is totaal niet geïnteresseerd in die captures (heeft ie al)... dus die zou dan lekker zich bezig kunnen houden met peopletjes afschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Dat zijn er dus al 3 die meespelen :D Dan kunnen we zeker wel de vote voor submission winnen. En die captures interesseren me ook niet heel erg, ik ga voor de winst. Als ik dan een burger als schild moet gebruiken, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Lol...me meisje wilde vanavond eigenlijk iets "gezelligs" doen ...lol... dus ik beloof nog niks maar ik ga onwijs me best doen erbij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

lj_tree schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:30:
Lol...me meisje wilde vanavond eigenlijk iets "gezelligs" doen ...lol... dus ik beloof nog niks maar ik ga onwijs me best doen erbij te zijn.
Doe dat maar niet, krijg je weer ruzie enzo. Ga maar lekker 'gezellig' doen, misschien is het nog leuk ook (tenzij bezoekje schoonmoeder/gare oom etc) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik ben rond kwart voor 8 van de partij denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Laatst online: 07-09 12:02
Ik hoop ook straks mee te kunnen doen. Mijn tv is gvd bezet door mijn vriendin :( hehe

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zow... met ruim 4uur straight was dit toch een aardige sessie :D De tering he...

Gelukkig het merendeel van de matches wel lekker gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
gisteren was erg relaxed. met 5 man in een team scheelt veel tijd qua matchmaking:)

Moeten we vaker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Uhm, you guys. Ik ben een beetje in de war denk ik. Ik zit nu zeg maar bij public matchmaking en er zijn in totaal maar 4 slots? Dus max 4 vs 4? Is Epic weer aan het stunten ofzo, smoke-grenades hebben nu ook een andere werking, je valt niet meer maar krijgt een temp stun. Srsly, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik wist wel dat ze zouden gaan testen met die smoke nades... maar een 4 tegen 4 systeem? wth?

Eerder vanavond hadden we wel al wat 4 tegen 4 matches, maar ik dacht dat dat kwam omdat we dan iemand kwijt raakte ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

:(

Ik denk: ff lekker horde spelen, lekker alles neermaaien... 2 keer connection lost, 1e keer bij 50 kill / 8000exp, 2e keer bij 70 kills en 12000exp! Lekker is dat :(

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Je krijgt sowieso geen xp voor horde, dus daar moet je het niet voor doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

buggienuk schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:17:
Je krijgt sowieso geen xp voor horde, dus daar moet je het niet voor doen :P
Ah, da's mooi. Er gaat dus ook niets af bij early quitting dus?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een titel update willen ze horde ook een percentage punten aan toe kennen.
Hoewel ik dan die ranking nog minder representatief vind voor skills.
Het is al zo dat je lvl upped of je nu wint of verliest en je ook een hoog level kan krijgen door gewoon veel te spelen. Nu kun je ook nog lvl'en door bots samen met een groepje vrienden in te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
buggienuk schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:54:
Uhm, you guys. Ik ben een beetje in de war denk ik. Ik zit nu zeg maar bij public matchmaking en er zijn in totaal maar 4 slots? Dus max 4 vs 4? Is Epic weer aan het stunten ofzo, smoke-grenades hebben nu ook een andere werking, je valt niet meer maar krijgt een temp stun. Srsly, wtf?
Ze houden een old-skool weekend, dus gears 1 style. 4 vs 4 en geen echte smoke stun meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 09:40:
Bij een titel update willen ze horde ook een percentage punten aan toe kennen.
Hoewel ik dan die ranking nog minder representatief vind voor skills.
Het is al zo dat je lvl upped of je nu wint of verliest en je ook een hoog level kan krijgen door gewoon veel te spelen. Nu kun je ook nog lvl'en door bots samen met een groepje vrienden in te maken.
... Echt? Dat is wel heel simpel dan. Private match, guardian, liefst 6 man en de bots op casual. 1 Persoon in het andere team, die wordt de 2e ronde de guardian. Als de rest gewoon afspreekt hem niet dood te maken kan je de bots makkelijk killen en veeeeel xp innen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gister zowaar eens een dagje pauze gehad van de xbox :D Was ook wel weer eens lekker moet ik zeggen :)

Vandaag wil ik eigenlijk wel gewoon weer knallen, weet alleen niet hoeveel tijd ik heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Goeiemorgen..
Ik heb al een paar dagen pauze...tis nu een en al basketbal wat de klok slaat...beetje jammer:S

Gaan we dit weekend zwaar goedmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Haha, vanaf donderdag ben ik weer echt beschikbaar denk ik. Iets met tentamens en xbox losgekoppeld en soggen. Gisteravond heb ik wel even gespeeld, heb ik wel verdiend na dat tentamen (prolog :X ). De stun-werking van rookgranaten vind ik wel zeer lekker, ik hoop dat Epic ze zo houdt.

Ik moet nu nog maar 1 annex-map voor "Annex, now with execution rules", en dat is tyro station. Als er iemand zin heeft om me te helpen met annex op tyro station zouden jullie mijn held zijn. En party like it's 1999... nog maar 90 rondes en ik heb hem al. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Tyro Station -O-

Mijn bloed begint haast al te koken als ik alleen al aan die map denk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Spooksel schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:39:
Tyro Station -O-

Wel een coole map voor Horde. Hammer of Dawn in het midden en snipers aan beide kanten, waar je ook redelijk kunt schuilen. Voor de overige multiplayer modi geloof ik je meteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:39:
Tyro Station -O-

Gave map in gow1 was dat, een van de beste volgens mij. je kon via achter de silo in en er aan de andere kant uit. achterkant silo in, midden uit.
Voor de silo in en een van de 2 achterkanten uit.
Via het helipad naar de vijandelijke granaten en vervolgens ze van achter besluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat klinkt mij als Fuel Depot.

overigens vind ik tyro ook echt vreselijk vet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Tyro is die ene waar elke 3 seconde een trein langs komt razen om je dood te maken als je op het spoor loopt. Vooral leuk bij annex als de ring op het spoor ligt. }:|

Fuel depot daarintegen is wel heel leuk. Er zijn eigenlijk maar een paar maps die ik echt niet wil spelen, tyro station en river. Als ik river zie krimp ik altijd weer ineen voor al die powerweapons. Hoewel ik gister met djagoo wel een grappig potje annex had gespeeld op river. We lagten als een malle en ik zat alleen maar met boomshot en grenades te spelen. Conclusie? Gewonnen met 39 kills en 20 deaths 8)

edit: leuk plaatje over de nieuwe DLC gevonden, klikbaar voor groter.
Afbeeldingslocatie: http://i355.photobucket.com/albums/r444/buggienuk/klein.jpg

edit^2: Toch maar weer gaan spelen, nu annex op tyro station gewonnen 8)

[ Voor 76% gewijzigd door buggienuk op 26-05-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ziet er vet uit, maar wat is de nieuwe DLC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

LOL. Mooi hoe ze in die locust armor rondlopen :D Kan d'r niet op wachten :D

Gister heb ik bij thuiskomst nog ff met snoet samen gespeeld. Wat maakt die kerel me toch malloot veel downs zeg :S Uiteindelijk na zo'n 4 goeie potjes stond ik op zo'n +40a50 k/d erbij, waarvaan het laatste potje (op river) met 22 kills en 0 deaths :D

Edit: @apNia -> TroonStaal in "\[X360/PC] Gears of War 1 & 2 Deel 2" zie ergens eerder in dit topic :)

[ Voor 16% gewijzigd door Spooksel op 27-05-2009 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die trotste verhalen met veel kills en weinig deaths :P
Zelf relativering mensen. Ben jij zo goed of hebben hun zoveel last van lag?

Die dlc pic ziet er wel erg gaaf uit. Ik had ook zoiets van oh natuurlijk logisch. Ze gebruiken hun wapens, reavers, vliegende transport schepen, brumaks. Pakjes, dat ik daar nog niet aan dacht.
Ik heb in het spel trouwens nog nooit een locust kledingmaakster gezien. Zouden ze die nog dieper in de grotten verstoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:51:
Of mijn tegenstanders veel last hebben van lag dat zou ik niet weten. Ik praat namelijk nooit in de game channels, maar alleen in de private party channels. Het kan me ook niet veel schelen of ze lag hebben of niet. Ik kan mezelf een redelijk GoW speler noemen ja! Ik kan hier natuurlijk ook wel zeggen dat ik er wel eens een potje tussen heb zitten die mijn k/d ratio goed om zeep helpt, maar dat is niet leuk :)

Tot op het punt dat ik in Annex op de 2500 kills/deaths zat liep ik enorm veel te kutten met een 0,9 K/D ratio de hele tijd. Nu ben ik de laatste maand flink aan het uitlopen (4100+ kills, 3500+ deaths) en is mijn k/d ratio 1.1 geworden, dit hoop ik nog ff goed uit te bouwen :)

Ik wil niet opscheppen, maar ik kan gewoon redelijk goed killen :) En d'r zijn ook wel genoeg mensen die je kunnen vertellen dat het ook wel voorkomt dat ik zelf gewoon kansloos afgemaakt wordt zo op zo'n tijd...

[ Voor 10% gewijzigd door Spooksel op 27-05-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:51:
Ik ga voor optie 1 8) . Als ik host ben dan heb ik ook altijd een prachtige k/d ratio, maar dan heeft wel iedereen lag. Met die k/d's ga ik dan ook niet (veel) pronken. Maar ik denk dat ik wel een redelijk goede speler ben, ik sta (bijna) altijd in de top 2 met annex, vaak enkele puntjes verschil met de nummer 1. [/egostrelerij]

Als je wilt mag je natuurlijk ook eens mee komen spelen, hoe meer hoe beter. :*)
Spooksel schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:27:
En d'r zijn ook wel genoeg mensen die je kunnen vertellen dat het ook wel voorkomt dat ik zelf gewoon kansloos afgemaakt wordt zo op zo'n tijd...
Ik zal zwijgen :>

[ Voor 17% gewijzigd door buggienuk op 27-05-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright buggienuk en spookslet toegevoegd. Game on! :D
edit: eh is spook een vrouw? dan is die naamgrap wat minder geslaagd :S :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Laatste keer dat ik keek had ik nog altijd de benodigde mannelijke eigenschappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Spooks een kerel? Waarom dan al dat geflirt in onze river potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik zie iets moois hier ontstaan! ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Blijkbaar meer iets van ^) ^) maar dan zonder vrouwen -O-

[ Voor 31% gewijzigd door boomr op 29-05-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh. Ik kijk ff een poosje niet in dit topic en dan krijg ik ineens allemaal aanzoeken ofzo? :P

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste