Ik heb op de pc uiteindelijk mijn toetsenbord en muis juist uit frustratie aan de kant geschoven en ben verder gaan spelen met mijn Logitech Chillstream gamepad. Dit was nog voordat ik de spellen op de 360 had gespeeld, ik vind dit echt een gamepad game.-SambaL- schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:56:
Binnenkort ook maar eens Gears 2 uit de kast trekken om aan te beginnen. Echter kijk ik er lichtelijk tegen op om weer met de controller in de weer te gaan. Begrijp me niet verkeerd, het bestuurd uitstekend, maar ik heb een week geleden Gears 1 uitgespeeld op de PC met toetsenbord en muis en dat wende toch wel erg snel en in alle eerlijkheid werkt het nog beter ook. Dankzij de muis dan voornamelijk, wat ook niet zo gek is eigenlijk.
Ach ja, doet niets onder aan de gameplay.
Blijf het wel raar vinden dat er geen Gears 2 release voor de PC komt. Zegt Clifford dan.
Gears 2 op de PC zou voor mij zeker nog een reden zijn om geld weg te gooien, ik heb GoW1 op pc en 360, GoW2 alleen op 360 maar die zal ik zeker ook voor de pc kopen mochten ze ooit die beslissing nog maken, als is het maar voor de heb, als je een echt goed spel maakt dan kun je mijn geld zeker krijgen.
Oef, ik ben ook blij dat ik 35 tot 50 al in de pocket heb, ik moet nog ergens tussen 20 en 35 spelen.Kaasje123 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:04:
[...]
Ben ik ff blij dat ik wave 50 al gehaald heb twee dagen voor de patch uitkwam.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 23-01-2009 12:30 ]