Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

-SambaL- schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:56:
Binnenkort ook maar eens Gears 2 uit de kast trekken om aan te beginnen. Echter kijk ik er lichtelijk tegen op om weer met de controller in de weer te gaan. Begrijp me niet verkeerd, het bestuurd uitstekend, maar ik heb een week geleden Gears 1 uitgespeeld op de PC met toetsenbord en muis en dat wende toch wel erg snel en in alle eerlijkheid werkt het nog beter ook. Dankzij de muis dan voornamelijk, wat ook niet zo gek is eigenlijk.
Ach ja, doet niets onder aan de gameplay.
Blijf het wel raar vinden dat er geen Gears 2 release voor de PC komt. Zegt Clifford dan.
Ik heb op de pc uiteindelijk mijn toetsenbord en muis juist uit frustratie aan de kant geschoven en ben verder gaan spelen met mijn Logitech Chillstream gamepad. Dit was nog voordat ik de spellen op de 360 had gespeeld, ik vind dit echt een gamepad game.

Gears 2 op de PC zou voor mij zeker nog een reden zijn om geld weg te gooien, ik heb GoW1 op pc en 360, GoW2 alleen op 360 maar die zal ik zeker ook voor de pc kopen mochten ze ooit die beslissing nog maken, als is het maar voor de heb, als je een echt goed spel maakt dan kun je mijn geld zeker krijgen.
Kaasje123 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:04:
[...]

Ben ik ff blij dat ik wave 50 al gehaald heb twee dagen voor de patch uitkwam. :+
Oef, ik ben ook blij dat ik 35 tot 50 al in de pocket heb, ik moet nog ergens tussen 20 en 35 spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 23-01-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ben zelf nu bezig met de nieuwe Horde Achievements (level 1-10 op Flashback/Combustible maps).

Level 1 t/m 8 red je nog wel in je uppie, maar level 9 & 10 daarintegen :X . Vanavond maar ff hulp vragen aan een mede Tweaker voor Flood & GoldRush (die moet ik o.a. nog) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
StarWolf schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:09:
Ben zelf nu bezig met de nieuwe Horde Achievements (level 1-10 op Flashback/Combustible maps).

Level 1 t/m 8 red je nog wel in je uppie, maar level 9 & 10 daarintegen :X . Vanavond maar ff hulp vragen aan een mede Tweaker voor Flood & GoldRush (die moet ik o.a. nog) ;)
Ik heb level 1 t/m 50 in m'n eentje gedaan op Day One. Maar nu die schilden niet meer werken gaat dat niet lukken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
KneoK schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:29:
[...]

Gears 2 op de PC zou voor mij zeker nog een reden zijn om geld weg te gooien, ik heb GoW1 op pc en 360, GoW2 alleen op 360 maar die zal ik zeker ook voor de pc kopen mochten ze ooit die beslissing nog maken, als is het maar voor de heb, als je een echt goed spel maakt dan kun je mijn geld zeker krijgen.
Heb GoW uiteindelijk ook nog voor de PC gekocht omdat hij (a) maar €15 euro was en ik (b) die extra chapters gewoon erbij wilde en Cliff het verdomde deze DLC te maken. Uiteindelijk de moeite waard vond ik, het voelde gewoon niet af op de 360.

Maar ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen had met toetsenbord en muis. Vooral het richten gaat gewoon een stuk fijner en niet te vergeten nauwkeuriger dan met de controller. Daarnaast was het cover systeem net zo makkelijk als op de console gezien het allemaal met één knop te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb op de pc niks van die extra chapters gemerkt, of zitten die er in verweven :? Ook lukt het me nog steeds niet om online te kunnen zodat mijn achievements niks aangeven. Durf ook nog niet die gold membership te activeren, maar ik kan wel in mijn liveaccount kijken maar dan weer niet online GoW spelen.

Zit er trouwens ook aan te denken om een Xbox2 te kopen, zodat ik GoW2 ook kan spelen. Maar het geld....

Wie had er ook alweer dat boek besteld? Al ontvangen en is het wat?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij kom je in de PC versie ook een Brumak tegen die je om moet leggen. In de Xbox versie zit dit niet.

Volgens mij is het in Horde nuinderdaad wel erg lastig om de 50 waves te halen in een public match. Dan moet je echt een goed team hebben en zoveel mogelijk shields gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, die Brumak, dat klopt. Dat valt trouwens best mee qua gevecht, had 'm vrij snel om. Wel een indrukwekkend beest, dat zeker.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
StarWolf schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:09:

Ik moet die combustile mappacks ook nog op horde doen. Ik wil wel meedoen (je hebt me in het weekend ook goed geholpen). Level 9 is mij ook nog gelukt overigens (in sommige maps) maar op level 10 houdt het echt op vanwege die bloodmounts. Maar wellicht zie ik je vanavond gewoon online. Ik moet alle 3 de levels nog doen vanaf wave 1 tot 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

wordt gow op de pc veel online gespeeld?
gow op de pc ziet er onwijs goed uit t.o.v. de xdoos. Ik ben geintresseerd in de mp en hoe zit het met de host avantage op de pc?
GOW2 voor de xdoos wil ik niet eens meer aanraken, zo vies is dat spel, hiermee wordt de MP bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

alvv schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:38:
wordt gow op de pc veel online gespeeld?
gow op de pc ziet er onwijs goed uit t.o.v. de xdoos. Ik ben geintresseerd in de mp en hoe zit het met de host avantage op de pc?
GOW2 voor de xdoos wil ik niet eens meer aanraken, zo vies is dat spel, hiermee wordt de MP bedoeld.
al eens geprobeerd sinds de nieuwe update? want toen ik een weekje geleden ofzo gears1 weer speelde voelde het belachelijk gelimiteerd, en de roadyrun was echt om te huilen...

[ Voor 52% gewijzigd door apNia op 27-01-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is het iemand opgevallen trouwens dat fraggranades opgefokt zijn? was gisteren aan het spelen.. een paar keer (losse matches) gooide een vriend van me DUIDELIJK een granaat naar voren, en toch knalde hij zelf op. Is dit een bug sinds de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Ik dacht gisteravond, goh, wel leuk om weer eens door GoW1 te rennen en moet op de pc de nog aan de achievements beginnen dus ik weer door de langdurige hel die "installatie van GoW" heet, krijg ik na installeren de melding dat ik niet met een illegale executable mocht spelen. Redelijk zeker dat de DVD geperst is en niet gekopieerd ben ik maar eens gaan zoeken op internet maar zoals verwacht weinig te vinden. Uiteindelijk maar besloten nog een half uurtje geduld te hebben en het spel, zoals in de melding werd verteld, maar opnieuw geïnstalleerd. Mocht helaas ook niet baten.
Ik wilde het spel via Live gewoon laten updaten, maar omdat het spel niet startte heb ik de twee patches die ik nog op mijn schijf had staan geïnstalleerd maar ook daarmee startte het spel niet.
Uiteindelijk na nog wat meer graven op internet een tip gekregen om de datum van de pc eens voor 28 januari in te stellen en op 26 januari start het spel inderdaad gewoon op, is te updaten via Live en draait als een trein.

Nu lees ik net op nu.nl dat een beveiligingscertificaat in de kopieerbeveilging is verlopen op 29 januari, stelletje prutsers. Another win for the good guys :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Ben zelf al een tijd bezig met GoW 2 (360 versie) en zoek nog een goed Horde team om wat achievements mee te behalen, mijn Xbox-Live ID is sc0ut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:29:

Nu lees ik net op nu.nl dat een beveiligingscertificaat in de kopieerbeveilging is verlopen op 29 januari, stelletje prutsers. Another win for the good guys :X
Precies. En ik heb nog een bijkomend probleem. Mijn esc knop doet het niet en ik kan geen gamer's profile aanmaken.

Overigens is er al een microsoft patch die de certificaat zou verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb een vraagje. Als ik horde speel ga ik na elke ronde een level verder. Als ik op select druk dan zie ik netjes een 5 staan als ik bij wave 5 ben ofzo.

Als ik wave 11 heb bereikt en ik druk op select dan zie ik weer een 1 staan. Is het een bug of is het normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
Mochten er mensen zijn die GoW2 multi willen spelen willen jullie mij dan aub toevoegen aan de friends list ?

Sinds kort een xbox elite gekocht en gow2 (hiervoor gewone xbox360 van 3 jaar oud), heb nieuw account, andere is door broertje in gebruik :D

Enfin, ik word helemaal gek van die online teams, matchmaking kost je 5 min, om vervolgens na 10 min gedisconnect te worden omdat de host stopt. erg irritant, dus iedereen die wel serieus multiplayer wil spelen add me :P

Enfin, misschien kunnen we een cluppie beginnen om wat coop en multiplayer mee te doen ?

Mzzl

EDIT, sigh, Username is Reliath

[ Voor 3% gewijzigd door YaNightmare op 18-02-2009 08:21 . Reden: username ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

magnifor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:58:
Heb een vraagje. Als ik horde speel ga ik na elke ronde een level verder. Als ik op select druk dan zie ik netjes een 5 staan als ik bij wave 5 ben ofzo.

Als ik wave 11 heb bereikt en ik druk op select dan zie ik weer een 1 staan. Is het een bug of is het normaal?
Ik denk dat dat zo hoort omdat de Horde steeds opbouwd in waves van 10. 1 is het makkelijkst, bij 10 komen de Bloodmounts. 11 is weer makkelijk (hoewel de Horde sterker is en beter schiet), bij 20 komen de Bloodmounts weer, etc.

Van het weekend tot wave 37 gekomen op Avalanche. Het grote probleem is dat lang niet alle 5 spelers tot het einde blijven. En als er eentje vanaf wave 30 ineens gaat rondsjouwen en wordt geraakt, moet je weer uit je stelling om hem te redden met alle gevolgen vandien :P Het wordt nog een hele opgave om die wave 50 te halen in een Public party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
YaNightmare schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:19:
Mochten er mensen zijn die GoW2 multi willen spelen willen jullie mij dan aub toevoegen aan de friends list ?

Sinds kort een xbox elite gekocht en gow2 (hiervoor gewone xbox360 van 3 jaar oud), heb nieuw account, andere is door broertje in gebruik :D

Enfin, ik word helemaal gek van die online teams, matchmaking kost je 5 min, om vervolgens na 10 min gedisconnect te worden omdat de host stopt. erg irritant, dus iedereen die wel serieus multiplayer wil spelen add me :P

Enfin, misschien kunnen we een cluppie beginnen om wat coop en multiplayer mee te doen ?

Mzzl

EDIT, sigh, Username is Reliath
GoW2 dit weekend in de UK aangeschaft. Heerlijk hoe de spellen prijzen daar liggen: 30 pond, gloednieuw :) Dus, ajb, add me on live: DutchLeon. Gaan we met een groep tweakers Locust afknallen.

Ik heb overigens heel GoW 1 met mijn huisgenoot gespeeld op splitscreen co-op. Ben ooit begonnen aan een singleplayer career met AI dus als Dom. Wat een verschil. Het spel is echt genaakt om samen te spelen.

Overigens ben ik verbaasd hoe snel het spel al moeilijker wordt t.o.v. GoW1. Het valt me tot nu toe tegen (zit nog in de eerste chapter, gisteren een uurtje gespeeld). Ook is het spel wel echt mooier geworden. Zit nu toch echt te denken om een mooie en vooral grote flatscreen aan te schaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door donleone83 op 10-03-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niet zo heel lang een 360 maar snel Gears 2 erbij aangeschaft. :P

Toen ik door de singeplayer op hardcore was ook maar cheap Gears 1 besteld. @ bovenstaande poster, vond Gears 1 op hardcore toch wel wat pittiger denk ik.

Die vuillak van een RAAM ook op hardcore weten af te knallen. :*) Wat een naarling was dat zeg :+

Ik wil singleplayer wel in co-op op insane gaan doen. Ben er alleen aan begonnen, maar die Reaver op die ridge is echt TE irritant om in je ééntje af te knallen. Die mortieren overleef ik wel, maar die botsende Reaver is echt lastig.

Horde ben ik ook wel voor in. Stukje alleen gedaan maar dan kom je echt niet ver en die achievements wil ik wel halen. Game alleen nog niet veel online, maar meld me binnenkort wel ff hier :)

Vind het trouwens wel flauw voor de PC spelers dat Gears 2 niet voor hun beschikbaar is. Vind het verhaal veel meer een rol spelen in 2 en dan mensen die eraan begonnen zijn niet de kans geven het te vervolgen. Waardeloos gedoe wat mij betreft.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zijn er nog mensen die die-hard GoW2 online spelen? Ik heb het een tijdje voor die enorme patch gedaan maar daarna heb ik het spel eigenlijk niet meer aangeraakt. Is de online gameplay een stuk verbeterd na die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vind van wel, stukken speelbaarder. Zijn wel weer andere glitches bijgekomen, maar sinds deze patch smijt ik iig niet meer in woede m'n joystick door de kamer maar weet ik dat het aan mij moet hebben gelegen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door apNia op 10-03-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook Gears2 te leen, heb zelf Gears1 in mijn bezit en uitgespeeld, vind ook deel 2 een super spel. Heb hem nog niet online gespeeld, komt omdat ik het eerste deel online niets aan vond. Was niet mijn online shooter, heb ik liever Halo of Call of Duty.

Maar de singleplayer blijft echt super, vooral op hardcore of insane co-op is erg vermakelijk.
Misschien dat ik nog een keer deel 2 online ga proberen, misschien moet ik er wat meer aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

apNia schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:17:
Ik vind van wel, stukken speelbaarder. Zijn wel weer andere glitches bijgekomen, maar sinds deze patch smijt ik iig niet meer in woede m'n joystick door de kamer maar weet ik dat het aan mij moet hebben gelegen ;)
Dit heb ik nog steeds... wel in een wat mindere mate, maar oh mijn god, wat is dit spel ongebalanceerd. Het is alsof je een 150 kilo wegende vent op een wip zet tegenover paris hilton in der anorexia jaren... en degene die het eerste beneden is wint... Op Annex bijvoorbeeld, hoe halen ze het nog steeds in hun botte hoofd om een tegenstander voordeel te geven bij de eerste ring. Gooi die ring dan gewoon de aller eerste keer in het midden van de map. Want de helft van de teamies quit al als je de eerste ronde verliest..

Daarnaast is de shotgun nog steeds gewoon random as hell. Ik zie iemand die me niet ziet. Ik loop gewoon van achter naar hem toe. Heb een shotgun vast zet ie 20 cm van zen rug. Ik schiet. Die vent draait zich om, want hij voelt iets kietelen, alsof er een vlieg op zen rug zit, zet zen chainsaw aan en ik ben dood. Yeah right. Echt dit spel hebben ze zo ontzettend verkloot.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2009 11:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er nog mensen GoW1 of GoW2 Co-op willen spelen ben ik er wel voor in, stuur me een DM of voeg me toe op xbox-live ReVision360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

nieuws: Epic lanceert nieuw experience-systeem in Gears of War 2

Nieuw Experience systeem in Gears 2.. en ALWEER een nieuwe mappack, pffff :|
Heb die oude niet eens gekocht. Wacht wel tot die vrij komt... zitten wel leuke improvements in, maar wat ik me nog steeds afvraag is of ze mensen NIET straffen die leaven vanwege waanzinnige lag. Ik blijf soms maar zitten, puur omdat ik m'n ranking niet wil opfokken.. ben je toch 10-15 minuten zoet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die leavers zijn vooral bij Horde irritant, omdat 1 van de 5 willekeurig host is. Als deze ervandoor gaat, is Horde ook voorbij. Extreem lullig als je al ergens bij wave 30 bent ofzo... Hopelijk wordt de leaver dan vervangen door een bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:53:
Die leavers zijn vooral bij Horde irritant, omdat 1 van de 5 willekeurig host is. Als deze ervandoor gaat, is Horde ook voorbij. Extreem lullig als je al ergens bij wave 30 bent ofzo... Hopelijk wordt de leaver dan vervangen door een bot.
Dat zijn 2 verschillende dingen die je aankaart. De leaver zal misschien vervangen worden door een bot. Maar als de host weg is is de game foetsie dat denk ik wel. Gears heeft gewoon een knullige MP code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

TroonStaal schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:42:
Ik heb op de pc niks van die extra chapters gemerkt, of zitten die er in verweven :? Ook lukt het me nog steeds niet om online te kunnen zodat mijn achievements niks aangeven. Durf ook nog niet die gold membership te activeren, maar ik kan wel in mijn liveaccount kijken maar dan weer niet online GoW spelen.

Zit er trouwens ook aan te denken om een Xbox2 te kopen, zodat ik GoW2 ook kan spelen. Maar het geld....

Wie had er ook alweer dat boek besteld? Al ontvangen en is het wat?
Als je dat doet BJ paas mij je gamertag dan ff kunnen we Co-Open :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje, is de bullet lag bij Gears 2 opgelost? Of heeft deze er nog steeds last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

De bullitlag is er nog wel, denk dat dit ook altijd zo zal blijven. Je moet immers toch je latency correcten op een bepaalde manier. De shotgun daarentegen is verbeterd, je schiet niet meer zomaar op de grond. Maar om te zeggen dat ie zo perfect aanvoelt als in Gears 1, dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een verschill met bullet lag en allesomvattende lag? Gears heeft voornamelijk last van dat laatste waar volgens mij bullet lag onder andere uit voorkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

In Gears 1 werd de collision bepaald op de host, dus hoe slechter de verbinding tussen jou en de host, hoe meer lag. In Gears 2 zit er een soort adjustmentsysteem in. Die er voor kan zorgen dat jij wel op tijd weg was (voor mortyr bijvoorbeeld) en dan alsnog gepakt kan worden. Zou wel eens wat meer technische details willen lezen over hun nieuwe netwerkprotocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch snap ik nog steeds niet waarom ze niet gewoon Client-side Hit Detection gebruiken, zoals in Halo 3 en CoD 4. Veel eerlijker IMHO, en maakt het spel ook een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Long shot, maar ik denk omdat dat gevoelig is voor hackwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Waar blijft wat meer informatie over deel 3? Ik kan bijna niet wachten:)

1 was goed....2 is beter....wat kunnen we verwachten bij deel 3:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:55:
Waar blijft wat meer informatie over deel 3? Ik kan bijna niet wachten:)

1 was goed....2 is beter....wat kunnen we verwachten bij deel 3:)
Ik denk dat je daar nog wel even op kan wachten, voor dat daar wat boeiende informatie over beschikbaar komt zijn we denk ik wel weer 6maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat je daar nog wel even op kan wachten, voor dat daar wat boeiende informatie over beschikbaar komt zijn we denk ik wel weer 6maanden verder.
:'( Kan bijna niet wachten:)

Eind dit jaar ergens? Weet ik wak moet vragen met kerst van me meisje:P

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik kan je garanderen dat ie deze kerst niet komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Er zijn intussen alweer heel wat mappacks beschikbaar maar nergens kan ik terugvinden of Horde ook speelbaar is in een public match :? Iemand hier die toevallig 1 van die mappacks heeft en ze ook in een public game kan gebruiken? Zou een beetje raar zijn als ze het alleen in een private doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

kazuka schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:44:
Er zijn intussen alweer heel wat mappacks beschikbaar maar nergens kan ik terugvinden of Horde ook speelbaar is in een public match :? Iemand hier die toevallig 1 van die mappacks heeft en ze ook in een public game kan gebruiken? Zou een beetje raar zijn als ze het alleen in een private doen.
Het probleem is wel dat íedereen die in die public match dat mappack moet hebben, en de kans dat iedereen dat heeft acht ik ietwat klein :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:22

buggienuk

lekker buggie

Zo dit topic zit even dood te bloeden. Schopje(metverhaalendiscussiepunt/vraag) dan maar.

Ik ben nu net weer begonnen met GoW2 online te spelen en ik vind het geweldig. Soms heb ik wel een laggy match maar dat is hooguit 1/20, wat ik acceptabel vind. Het leveling-systeem vind ik ook lekker werken, je krijgt ook genoeg xp per match als je goed speelt. Natuurlijk zal het op hogere levels langzamer gaan, maar dat hoort ook. Level 100 halen lijkt me, voor mij, wel onmogelijk. Misschien zal een van jullie het wel (ooit) halen. Net zoals Seriously in GoW1

Wat ik echter wel jammer vind is dat ik al enkele keren, nog voordat de game begint, erachter kom dat mijn team niet compleet is. Dus dat ik met bijvoorbeeld 2 andere mensen tegen 5 man moet spelen. Nu komen er natuurlijk wel bots bij maar dat is toch net iets anders(en de bots zijn niet echt goed te noemen). Ik heb het zelfs een keer zo erg gehad dat ik in mn 'eentje' tegen 5 man moest, waarbij ik maar 1 ronde heb kunnen winnen.

Verder, wat vinden jullie van de extra mappacks? Ik zit erover te denken om er een te halen maar ik weet nog niet welke, combustible of snowblind. Welke vinden jullie leuker om op te spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door buggienuk op 20-04-2009 23:49 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mensen die leaven is sowieso een trieste bedoening. Erger me daar kapot aan. Maar onderschat de bots niet. Tactisch maken ze inderdaad de meest stomme moves (soms wil ik me ophangen aan m'n joypad dan, maar ja die is wireless) maar ze schieten altijd heel zuiver (in de buurt van een bot met een shotgun is foute boel), dus trekt elkaar weer in balans.

Combustible heb ik nog niet echt getest. Ik was so far niet echt onder de indruk. Snowblind daarentegen juist wel. Vooral erg blij Fuel Depot weer te zien, een van m'n favo gears 1 levels.

Vind het opvallend dat jij weinig last hebt van lag. Bedoel je lag die merkbaar is met rennen (die hapering) of ook met schieten? Want ik erger me dus echt SCHEEL aan het feit dat ik steeds maar pointblank knal met de shotgun op mensen en gewoon nauwelijks damage doe, om vervolgens zelf de klappen te krijgen.

Het probleem zit hem er in dat je steeds een Amerikaanse host krijgt met ranked matches (hun ping is lager tov de US servers, denk dat het daar aan ligt) en daardoor zijn wij altijd de lul. Speel ik private met alleen maar Nederlanders, is het allemaal zuiver als de ziekte. Erger me daar kapot aan. Waarom kan bij ranked niet je locatie wat meer meetellen als dat het nu doet? Zo veel frustraties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik speel tot nu toe alleen public, ik zie het voordeel van ranked niet echt. En met lag bedoel ik ook echt heen en weer springen, kogels die 2 seconde later pas iets raken en vanuit het niets een kettingzaag in je rug hebben. Een klein beetje lag ben ik gewent, mijn internetverbinding is niet heel erg goed. En sowieso hoort dat bij online gamen, gewoon een beetje vooruit richten en het komt goed.

En ja, bots kunnen wel een beetje richten maar verder heb je er weinig aan. Beetje in planted grenades rennen, vijanden laten liggen terwijl ze down zijn, slecht dekking zoeken zodat ze nog geraakt kunnen worden. Het zijn wel goede meatshields moet ik zeggen, zij leiden de vijand af en ik schiet ze overhoop.

edit: nog een minpuntje; mensen die wel een game joinen maar vervolgens op de spawn blijven staan en niks doen. Join dan niet.

[ Voor 8% gewijzigd door buggienuk op 21-04-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik erger mij vooral aan de tijd dat het duurt voordat je een match hebt. En als je dan eenmaal een match hebt, blijf je ook niet automatisch met dezelfde mensen een nieuw potje beginnen.

Singleplayer (of co-op) is dit spel echt briljant, maar multiplayer doe ik liever andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Het tweede punt klopt inderdaad, het zou leuk zijn als er een replay-match optie was. Iedereen die dan nog een potje wilt spelen kan dan op een knop dan drukken en dan komen die weer samen in een team terecht.

Match vinden gaat redelijk snel vind ik, binnen een halve minuut heb ik vaak wel een team gevonden. Alleen op rustige dagen duurt het iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

Hey, Buggienuk. Ik had jou in mijn buddylist onder mijn oude account (Beittil)... door een account probleem moest ik echter weer all over beginnen :( Was wel irritant, heb zelfs GoW1 opnieuw uit moeten spelen om de unlockables te krijgen voor deel 2:P

Mijn nieuwe account = Spooksel
Voeg me anders ff toe :) Ik speel nog steeds redelijk veel & fanatiek online :D Een hoop van de ergernissen die ik hier lees zijn dan ook zeker geen onbekenden voor mij. Maar met een beetje aanpassing in de speelstijl is hier een hoop aan te doen :)

Zo gebruik ik mijn shotgun bijvoorbeeld nog maar heel weinig omdat ik weet dat hij een gerevde zaag toch niet stopt. Kun je beter de snub/boltok of lancer/hb gebruiken en dan een lel geven :) Of iemand van achter bekruipen... niet schieten, gewoon aan mootje zagen :D werkt veel beter!

Woei... heb d'r weer zin an... 17:15 ben ik thuis om te rammen :D Anderen mogen me btw ook toevoegen als ze willen... misschien kunnen we wel een fatsoenlijke party in elkaar draaien :D

Gister ook nog heerlijk bezig geweest, toppertje was wel een potje Annex op Pavillion. We hadden ronde 1 verloren en stonden 165 tegen 174 achter in ronde 2. Ring was de mortar... ik gooi een granaat voor me uit het hokje in... WHAM 3 tegenstanders dood, grijp mijn shotty en storm naar binnen, haal de trekker over en toevallig stond er net iemand voor de loop. 4e down :D en 3 seconden later zie ik nummer 5 met zijn koker in een granaat lopen die ik bij de spawn had opgehangen... heerlijk die momenten :D Dat maakt de frustraties van telkens gezaagd worden weer goed :)

[ Voor 22% gewijzigd door Spooksel op 23-04-2009 14:06 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Sjonge jonge, zit nu met een of andere hondendrol te spelen die 9 kills heeft, alleen maar omdat ik ze dan down en hij ze jat.. wat een )@()@(* zeg...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik heb je weer toegevoegd, spooksel :P . Annex is inderdaag zeer leuk om te spelen, zeker als het een close match is waar je met slechts enkele punten verschil wint/verliest. Mijn 'record' is met 4 punten verschil winnen, ook weer door een goed gegooide granaat van mijn kant.

En tsjah, die zaag. Om een of andere reden ben ik dom genoeg om er steeds in te lopen. Ik heb een keer een potje bij execution gehad waar ik constant in de zaag van dezelfde gozer liep }:| . Ik weet niet hoe ik het deed maar ik was elke keer binnen een halve minuut in 2en gezaagd.

Killstealers heb ik nog niet heel veel mee te maken gehad, het hangt natuurlijk van de kill af of ik hem als gestolen beschouw. Als ik van 30+ meter iemand neerhaal met mn lancer/hb en er staat een teammate vlak naast die hem als meatshield gebruikt om iemand anders neer te knallen, geen probleem. Als ik er 1 meter vanaf sta met mn shotgun/lancer/sniper/torquebow/other en het is de laatste kill van execution en iemand pakt hem... dan is het wel naar. Zeker omdat je altijd zo'n leuke execution kan doen met die wapens.

Maar, combustible of snowblind? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik heb beide mappacks. Persoonlijk vind ik de Snowblind maps beter in elkaar steken. Leuker ook voor multiplayer sessies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Spooksel schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:04:
Ik heb beide mappacks. Persoonlijk vind ik de Snowblind maps beter in elkaar steken. Leuker ook voor multiplayer sessies!
Al 2-0 voor snowblind dus, ik ga hem dit weekend maar eens kopen :9 . Mag ik vragen welk level jullie nu zijn? Ik ben na een weekje soggen op 26 beland, goed voor mn gamerscore, wat minder voor mijn studie, maar tentamens komen er gelukkig nog lang niet aan 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

soggen? :)
ik zit op 16 nu geloof ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik ben gisteren op lv 27 gekomen.

Btw: Als je level 50+ achievement wilt halen zul je die Snowblind maps hoe dan ook nodig hebben. Aangezien 1 van de voorwaarden voor die achievement is dat je minimaal 1x op alle Snowblind maps een partij gespeeld moet hebben. Voor level 100 moet je ook nog een partij gewonnen hebben op alle maps.
Hij vertoond wat Studie Ontwijkend Gedrag ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Spooksel op 24-04-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

...

*Staat 3 seconden met zaag tegen iemand aan* Eikel duikt weg en schiet mij een headshot.

Volgende potje: Ik schiet op zijn hoofd, raak, hij staat een halve seconde met zijn zaag tegen mij aan en ik ben wéer dood. Waar gaat dit in godsnaam over

En al was het niet z'n hoofd, waarom gaat die klotezaag dan niet zachter :\

[ Voor 13% gewijzigd door tdw op 25-04-2009 17:29 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Die zaag is nogal... raar. Op momenten werkt hij totaal niet en op momenten is het net een zwart gat en wordt je er naartoe getrokken. Die shotgun is ook hetzelfde, soms een speldenprikje en soms een explosie van bloed.

Anyway, ik heb snowblind gehaald en die mappen vind ik er leuk uitzien. Ik zal kijken of ik van de week eens wat online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buggienuk schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:38:
Die zaag is nogal... raar. Op momenten werkt hij totaal niet en op momenten is het net een zwart gat en wordt je er naartoe getrokken. Die shotgun is ook hetzelfde, soms een speldenprikje en soms een explosie van bloed.
welcome 2 gears of lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Die zaag is wel vervelend af en toe hoor :S Zeker als je tegen een stel van die kansloze dwazen speelt wier enige 'tactiek' is om met 5 man tegelijk met ronkende zagen de cirkel (Annex/KotH) in te lopen :P

Wat ik ook nooit snap is waarom mensen met de zaag gaan werken als het bijvoorbeeld 3 tegen 1 is. Je krijgt er misschien net aan 1 te pakken, maar de overige spelers lappen je er dan zo bij. Kun je imho veel beter met je shotgun werken en hopen dat je er nog meer dan 1 meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Zijn er al mensen met de 100.000 kills achievement? De party like it's 1999 lijkt me op zich best goed te doen maar 100.000 kills is best wel ernstig veel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ow d'r zijn er genoeg hoor. Als je het 'farmed' dan ben je ca 24 uur bezig, dus ik weet zeker dat er genoeg debielen zijn die het ook daadwerkelijk gedaan hebben :P

Party like its 1999 is idd al wat makkelijker, dat is gewoon een kwestie van een paar weekjes fanatiek multiplayeren!

Edit: Ik heb zelf ook wel eens een stukje zitten farmen (onder mijn oude account nog), maar na 2k kills ofzo was ik dat echt 3dubbel spuugzat :D

[ Voor 20% gewijzigd door Spooksel op 27-04-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik Horde al vanaf november vorig jaar en zit pas op 25000 kills :P De 1999 achievement is wel redelijk snel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:44:
Ow d'r zijn er genoeg hoor. Als je het 'farmed' dan ben je ca 24 uur bezig, dus ik weet zeker dat er genoeg debielen zijn die het ook daadwerkelijk gedaan hebben :P
Dat en er zitten sukkels bij die de achievements kopen met microsoft points van gozertjes met een youtube filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Klopt, zo zitten er ook al massa's tussen inmiddels die zogenaamd al level 100 zouden zijn met de MP experience. Echt dikke bullshit, want de meest fanatieke spelers zitten volgens mij nu pas in de lv 50-60 range! Tenminste, voor zover ik gezien heb... en ik speel redelijk wat :D

Op die manier wordt idd ook de 100k kills achievement gewoon gekocht, als je dan bij de stats kijkt van die lui kun je echt zien dat ze er nog niet eens 'even remotely' bij in de buurt komen!

Straks weer btw :D ca 17:15! Spooksel @ XBL. Doet Buggie ook mee? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe de fuck koop je achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Spooksel schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:39:
Klopt, zo zitten er ook al massa's tussen inmiddels die zogenaamd al level 100 zouden zijn met de MP experience. Echt dikke bullshit, want de meest fanatieke spelers zitten volgens mij nu pas in de lv 50-60 range! Tenminste, voor zover ik gezien heb... en ik speel redelijk wat :D

Op die manier wordt idd ook de 100k kills achievement gewoon gekocht, als je dan bij de stats kijkt van die lui kun je echt zien dat ze er nog niet eens 'even remotely' bij in de buurt komen!

Straks weer btw :D ca 17:15! Spooksel @ XBL. Doet Buggie ook mee? :D
Ik doe niet mee, moet zometeen trainen :P . Einde van de week heb ik weer tijd, koninginnenacht/dag/uitbrakdag _/-\o_ . Gister hebben we wel lekker gespeeld vind ik, zelfs met lag hebben we nog een paar matches kunnen winnen.

Als er nog meer mensen mee willen spelen, voeg mij of spook even toe op XBL en we inviten je wel als we weer gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Af en toe vraag ik me wel eens af wat EPIC bedoelt met "Searching for an opposing teams of similar skill" oid, zat zelf net in een team van level 37, 6, 17, 2 en 4. We moesten tegen een team van level 7, 22, 35, en 2 keer 21... Klinkt wel eerlijk enzo...

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Team of similar skill gaat nog op basis van de oude skill rankings. Dat waren die rank streepjes die je voor de patch destijds voor je naam had staan.

De huidige levels tellen daarin niet mee. Iedere dumdum kan tenslotte levelen, als ie maar vaak genoeg speelt :) 10x 5000 punten halen of 500x 100 punten. See :)

@Buggie: Ik ben zelf van woensdag t/m zaterdag weg ivm met Koninginnenacht/dag & uitbrakken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Spooksel op 27-04-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Spooksel schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:11:
Team of similar skill gaat nog op basis van de oude skill rankings. Dat waren die rank streepjes die je voor de patch destijds voor je naam had staan.

De huidige levels tellen daarin niet mee. Iedere dumdum kan tenslotte levelen, als ie maar vaak genoeg speelt :) 10x 5000 punten halen of 500x 100 punten. See :)

@Buggie: Ik ben zelf van woensdag t/m zaterdag weg ivm met Koninginnenacht/dag & uitbrakken :)
Laat ze dan punten per match berekenen ofzo ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ok dan...farmen dan maar:P Ik vind Horde wel een leuke manier om kills te scoren. Samen met wat vrienden tot lvl 50 proberen te komen. Heerlijk.

Komende vrijdag ben ik vroeger thuis van me werk en wil ik wel weer online gaan spelen. Misschien wel leuk om met een clubje tweakers de rest af te matten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Spooksel schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:39:

apNia schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:30:
Hoe de fuck koop je achievements?
Iemand?

Ik vraag me echt af hoe ze het doen.. het irriteert me ZO erg.. max idd level 60s gezien, en dan komen er van die kut kiddo's met zo'n lvl 100 ranking. Twee hadden de reclame nog in hun profile staan :|

Maar de hamvraag dus, hoe doet iemand anders dat voor hun? Moeten ze hun accountgegevens gewoon geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

In principe geef je je XBL account 'te leen' aan de persoon die de cheat voor je uitvoert idd. En dan kun je zelf weer verder zodra de achievements zijn bijgeschreven.

Hoe je precies je punten van het ene naar het andere account stuurt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Spooksel schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:41:
In principe geef je je XBL account 'te leen' aan de persoon die de cheat voor je uitvoert idd. En dan kun je zelf weer verder zodra de achievements zijn bijgeschreven.

Hoe je precies je punten van het ene naar het andere account stuurt weet ik niet.
Kopen bij gamehubs en de code doormailen?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zou prima kunnen, ik heb eigenlijk nooit verder gekeken dan mijn neus lang is met die punten... (aka 2100 of 4200 punten in de winkel). Dus als je online gewoon een zelf te bepalen aantal punten kunt kopen om die door te sturen dan moet dat het wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Soms is het ook wel lachen..
COG wint, Locust wint, Locust wint, Stalemate, Stalemate, Cog wint... en nu nog bezig met wat waarschijnlijk het laatste potje zal zijn :P

Edit: zo, dit is echt mijn langste potje gears. We (COG) hebben uiteindelijk wel gewonnen, heeft 3 kwartier geduurd :D

[ Voor 26% gewijzigd door tdw op 28-04-2009 16:44 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=677253

Goed nieuws :D Cheaten loont toch niet zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
GoW2 is echt een heerlijke game online, zeker met wat vrienden. Doen we wel vaker wanneer er een nieuwe game uitkomt. "Koop jij hem? Ja maar alleen als jij hem ook haalt" :+

Beetje party'en en kutten online in Horde.. Het enige grote nadeel voor mij vind ik de min punten die je krijgt wanneer je een match leaved. Oké ik kan erin komen hoe fuckin irritant het is voor je medespelers, maar het is nog irritanter om straks 20 deaths om 0 kills te hebben aan het eind van de match door een fucking lag van de host of wie dan ook in de game. Toen ik GoW2 dus voor het eerst online speelde had ik iets van -8000 punten. Moest dus zeker 8-9 potjes spelen eer ik level 2 was.

Het was handiger geweest als ze een andere manier zouden hebben om 'leavers' te pesten. Komt mij net iets te vaak voor dat ik een keer alleen online ga en met 4 russen ofzo zit te gamen, werkt natuurlijk voor geen meter met een lag van 400ms ofzo.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Zijn er nog veel tweakers die dit online spelen? Ik ben er zelf net aan begonnen (heb GOW2 even overgeslagen toen ie full price was) en ik word compleet afgemaakt online :) Als er nog mensen zijn die willen gamen en mij misschien een beetje kunnen helpen om minder noob te worden: gamertag is Galileo5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
voeg me maar toe...gaan we vanmiddag ff schieten: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Voeg mij ook maar toe, morgen heb ik weer tijd om online te komen. Vandaag hooguit alleen een beetje public horde. XBL: buggienuk

Iedereen hier mag me trouwens toevoegen, hoe meer hoe beter. Misschien kunnen we dan eens een GoT public party maken en kijken of we wat mensen kunnen ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 12:02
Als iemand een keer zin heeft om horde (het liefst snowblind map) te doen dan kan je me
toevoegen: Rene28 NL

Met random mensen lukt het me niet om hoger dan 30 te komen. :( Zou graag toch beide achievements een keer willen halen.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ik moet snowblind horde ook nog doen, ik heb je alvast toegevoegd. Misschien kunnen we binnekort een GoT-horde groepje oprichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ruins + KotH + Nades = FUN :D

Team is bezig de hill te pakken (Flametrower), ik loop naar de nades. Wacht even af tot het lekker druk is boven... gooi... WHAP 4 kills.

20 seconden later... rinse & repeat :D Echt zo heerlijk. Uiteindelijk die ronde 18 kills gehaald met enkel de granaten. Wat een heerlijk spel toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

En rete-irritant voor de tegenpartij, maar ik geef je groot gelijk ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Ze hadden zich kranig geweerd, alleen als er zo'n nade-spammert zoals spook rondloopt wordt het lastig. Wel een beetje dom van hun kant dat ze niet eerst even een mannetje of 2 op spook afstuurden om hem aan te pakken.

Het was wel een leuk potje, uiteindelijk 2-1 gewonnen. Met heel wat kills aan onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Hey Buggie. Ik zag je msg te laat en toen ik nog iets terug wilde sturen vond met vriendinnetje het tijd om richting bed te gaan. Dan heb ik daar als man zijnde helaas niks op te zeggen:)

Deze week een keer inhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Als dinnetjes naar bed willen dan moet het maar :9 Deze week inhalen is goed, ik stuur je wel weer een msg als ik online ben, of als ik het vergeet msg mij maar.

Anders kan je denk ik wel met Spooksel meespelen, die vind schieten ook heel leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

True that :D

Deze week ben ik echter op ma/do niet beschikbaar. Di misschien ff training & woe/vrij kijk ik nog wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo, ik heb (eindelijk) GoW2 gehaald...Jammer dat ik er zo lang mee heb gewacht. De sfeer is weer geweldig en ik vind het massale wel wat hebben. Enige jammere is dat ze het over het geheel gemakkelijker hebben gemaakt lijkt het wel...Ga toch maar op wat hogere moeilijkheidsgraad spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
EcoR schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:47:
Zo, ik heb (eindelijk) GoW2 gehaald...Jammer dat ik er zo lang mee heb gewacht. De sfeer is weer geweldig en ik vind het massale wel wat hebben. Enige jammere is dat ze het over het geheel gemakkelijker hebben gemaakt lijkt het wel...Ga toch maar op wat hogere moeilijkheidsgraad spelen. :P
Probeer t maar es op insane:P

Ben nu Gears of war 1 op insane aan het uitspelen maar dan heb je dus 0,0 aan je bots! Die computerspelers staan vaker in de weg dan dat je er iets aan heb:S

MOET bijna wel in co-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
lj_tree schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:54:
[...]

Probeer t maar es op insane:P

Ben nu Gears of war 1 op insane aan het uitspelen maar dan heb je dus 0,0 aan je bots! Die computerspelers staan vaker in de weg dan dat je er iets aan heb:S

MOET bijna wel in co-op
Ja, de bots vielen in deel 1 behoorlijk tegen, maar voorlopig lijkt het in deel 2 nog wel redelijk mee te vallen. Maar je hebt helemaal gelijk dat co-op stukken beter (en leuker) is dan met de bots. Heb deel 1 op 1-na moeilijkste vrij snel uitgespeeld met 2 man, terwijl ik het in mn eentje niet snel voor elkaar kreeg (ik ben ook niet zo goed in dit soort shooters, maar vind ze wel erg leuk).

Ga van de week samen met een vriend eens kijken hoe ver we kunnen komen met deel 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pokke Locustvis ;( Als ik eindelijk in zijn bek zit word ik tot moes gemept door die tentakels, hoe ver ik ook van ze afblijf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat dacht je van spoilertags mien jung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Spoilertags? Lol. Serious?

GoW2 is nu toch alweer reeds enige tijd uit hoor. Spoilertags zijn leuk voor dingen die nog niet uit zijn, maar voor een game die er toch alweer een half jaar bij is... no need!
TroonStaal schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:27:
Pokke Locustvis ;( Als ik eindelijk in zijn bek zit word ik tot moes gemept door die tentakels, hoe ver ik ook van ze afblijf :(
Je moet d'r niet vandaan blijven :) Gewoon knallen en dan komt het wel goed :D 't kost misschien een paar pogingen om de truc te ontdekken. Maar daarna is het simpel!

[ Voor 49% gewijzigd door Spooksel op 06-05-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Spooksel schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:16:

GoW2 is nu toch alweer reeds enige tijd uit hoor. Spoilertags zijn leuk voor dingen die nog niet uit zijn, maar voor een game die er toch alweer een half jaar bij is... no need!
[...]
Yes, serious! Ik heb zelf sinds deze week GoW2, en ben nog niet op dat punt beland, wist niet eens dat het er aan zat te komen. Dat het spel al een half jaar uit is wil nog niet zeggen dat iedereen het al heeft gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Sorry hoor, maar ik vind dat hier prima hetzelfde principe opgaat als bij de vele topics over tv-series & films in het NSTM forum. Als iets nog niet uitgekomen is, dan spoilers. Anders niet.

Sure, de game is al een half jaar uit en d'r zijn wellicht mensen die hem net een week hebben. Maar dan wacht je toch gewoon ff met het volgen van dit topic dit je hem minstens 1x uitgespeeld hebt? De gameplay is maar 15 uur (tops) dus zo lang heb je dan ook niet te gaan voor je hier safe kunt lezen.

Maargoed, dit zal wel een nutteloos discussiepunt zijn. Want in principe blijft het hoe dan ook altijd een battle tussen de fanboys van de zwarte vlakken en degene die het juist weer haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Snap je wel Spooksel, ik heb de game al sinds launchday, maar doe graag traag over die single player. En ik vind 't niet leuk dat soort dingen uit te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:16:

[...]

Je moet d'r niet vandaan blijven :) Gewoon knallen en dan komt het wel goed :D 't kost misschien een paar pogingen om de truc te ontdekken. Maar daarna is het simpel!
Ik heb het gisteren een uur lang geprobeerd, met youtube filmpjes erbij als hulp maar toch lukt het maar niet. Misschien had ik niet op Hardcore moeten beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Nah, hardcore is een prima level om in te stappen. Maar het kan ff wat frusti zijn zonder echte partner. Als je wil dan kan ik je misschien er wel bij helpen, maar wordt pas tegen half zes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weet niet zeker of ik vanavond online ben, wordt op zijn vroegst in elk geval pas van het weekend. Druk met werk & sporten enzo.
Mijn gamertag is in elk geval (hoe verrassend :P ) TroonStaal :)

(moet nog wel even een Gold abbo afsluiten, maar bij GoW2 zat ook een 48 uur gold trial)

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 06-05-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Dat met die vis is inderdaad godsgruwelijk irritant, en dan was ik niet eens op hardcore ingestapt :P

Speciaal voor apNia:
spoiler:
Je moet er gewoon voor zorgen dat je, na de 2e keer schieten op zijn oog, blijft richten op zijn bek.. Gewoon in de boot blijven staan en wachten tot die tentakels komen. Dan is het een kwestie van schieten en wellicht ontwijken.

Iig zo herinnerde ik het me, kan zijn dat je wel
spoiler:
in zijn bek moet gaan
maar dat zal ik zo nog even nakijken (start de missie zo wel even).

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Wackoz schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:12:
Dat met die vis is inderdaad godsgruwelijk irritant, en dan was ik niet eens op hardcore ingestapt :P

Speciaal voor apNia:
spoiler:
Je moet er gewoon voor zorgen dat je, na de 2e keer schieten op zijn oog, blijft richten op zijn bek.. Gewoon in de boot blijven staan en wachten tot die tentakels komen. Dan is het een kwestie van schieten en wellicht ontwijken.

Iig zo herinnerde ik het me, kan zijn dat je wel
spoiler:
in zijn bek moet gaan
maar dat zal ik zo nog even nakijken (start de missie zo wel even).
spoiler:
Inderdaad, in die vis gaan staan, op tentakels schieten, en dan gaat z'n keelgat open. Daar een granaatje in mieteren en repeat

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Wat tdw zegt klopt, heb net even die vis weer verslagen (na 3 keer proberen :P). Je moet er wel voor zorgen dat:
spoiler:
je goed vooraan in je boot staat, anders bijt hij je alsnog dood. Verder moet je zorgen dat je toch wel 4 granaten op zak hebt, aangezien je er wel vanuit mag gaan dat je x keer misgooit. Gelukkig liggen er meer granaten voorin, aangezien dat keelgat bij mij een keer of 3 terug kwam en ik er 3 nodig had om alleen al raak te gooien :P

... okéé... kan me niet herrineren dat hij (nadat ik in zn bek ben geweest) nog 2 keer terugkomt om m'n schip aan te vreten (en ik de acties kan repeaten) :?

[ Voor 14% gewijzigd door Wackoz op 06-05-2009 12:31 ]

één is geen, twee is één

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste