Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Spooksel schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:23:
Het Lancer/Gnasher verhaal is wel waar inderdaad, maar als je ook echt hardcore gaat multiplayen dan pas je je daar echt wel op aan op den duur. Om nou direct te zeggen dat de shotgun slecht is, nee. Zeker niet, als je je speelstijl een beetje aanpast op het omgaan met de shotgun dan kun je er nog steeds snoeihard mee ownen :)

Matchmaking kan heel sporadisch nog wel eens op zich laten wachten, maar doorgaans is de wachttijd sinds de patch idd minimaal :)

Single player is goed, zeker op Insane zul je wel even bezig zijn als je het solo speelt :)
Singleplayer solo op sommige stukken is op insane is zo goed als onmogelijk in mijn ervaring. Sommige stukken kan je beter wel in je eentje doen overigens zoals:
spoiler:
dat stuk dat je beide de ammunitiekist/explosieven draagt in chapter 3 bijvoorbeeld. Met z'n twee' en is dat echt een ramp
maar sommige stukken zijn weer makkelijker met z'n twee' en omdat je elkaar dan makkelijk cover kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Kaasje123 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:46:
[...]

Singleplayer solo op sommige stukken is op insane is zo goed als onmogelijk in mijn ervaring. Sommige stukken kan je beter wel in je eentje doen overigens zoals:
spoiler:
dat stuk dat je beide de ammunitiekist/explosieven draagt in chapter 3 bijvoorbeeld. Met z'n twee' en is dat echt een ramp
maar sommige stukken zijn weer makkelijker met z'n twee' en omdat je elkaar dan makkelijk cover kan geven.
Insane in je eentje is stukken makkelijker dan GoW1. Er zijn bijna geen stukken geweest waar ik vast liep door mijn eigen fouten. Ja, je teammates vinden het soms nogal leuk om naar voren te rushen en dan dood te gaan. Dan moet je ze weer reviven of je bent game over, maar verder is het allemaal heel goed te doen.
spoiler:
Het einde op insane stelt niks voor, vergeleken met RAAM, zelfs vergeleken met je eerste berserker in deel 1. Echt een anti-climax. Maar daar kunnen we niks aan doen.

En dat stuk met die kist in chapter 3, daar was ik nieteens dood gegaan, gewoon goed met je pistol meppen. Ik had hier een gorgon en daar gaan wretches lekker snel mee dood.

[ Voor 7% gewijzigd door buggienuk op 16-12-2008 16:27 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

Spooksel

Spooksel!

Hopen dat ze in deel 3 met een fatsoenlijke eindbaas komen ;)

Hehe, straks thuis weer verder... op naar de 1999 & 100k :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ok, bedankt voor de feedback ! Het is me vooral om de Singleplayer te doen, dus zojuist besteld. :)

Krijg er volgens mij ook nog een "mooie" golden hammerburst bij (als ik de plaatjes echter zie, weet ik nog niet zeker of ik die code wel ga gebruiken ;)) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Spooksel schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:28:
Hopen dat ze in deel 3 met een fatsoenlijke eindbaas komen ;)

Hehe, straks thuis weer verder... op naar de 1999 & 100k :D
Zeg me niet dat je echt voor die 100k gaat grinden heh, dat gaat echt een saaie rit worden uiteindelijk. Als het je lukt, respect. Dat is nog meer grinden dan Lost odyssey, blue dragon en DMC 4 bij elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

buggienuk schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:26:
[...]

Zeg me niet dat je echt voor die 100k gaat grinden heh, dat gaat echt een saaie rit worden uiteindelijk. Als het je lukt, respect. Dat is nog meer grinden dan Lost odyssey, blue dragon en DMC 4 bij elkaar :+
Theoretisch moet het te doen zijn in 14-15 uur. Vind het echt een rare achievement :). Het is inderdaad echt hersenloos grinden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, misschien dat ik wel ga grinden. Ik weet het niet =D Mij kennende als ik eenmaal Party like its 1999 heb dan ga ik me echt kapot irriteren aan die ENE lamme achievement die ik dan niet zou hebben :P

Ik zit nu al bijna aan de 10k kills... heh 8) . -O-
buggienuk schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:26: Dat is nog meer grinden dan Lost odyssey, blue dragon en DMC 4 bij elkaar :+
Ik ga er maar vanuit dat dit lang is :P Want deze games zeggen me echt niets :+

[ Voor 46% gewijzigd door Spooksel op 17-12-2008 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Is er nog iemand die vanavond even "gezellig" wil helpen met Horde ?

Collega en ik komen met z'n 2en niet echt verder dan level 18... Dus zoeken we nog 3 extra spelers om wat verder te komen.

Vanavond om 21:00. Ik (gamertag martkrui) host een game. Map : Gridlock (maar zal vote aanzetten)
Iedereen met Horde level >=15 is welkom. (Het is toch zo dat de speler met de laagste horde level het beginlevel bepaald ?)

En het liefst spelen tot 22:00. Misschien gaan we wel langer door, maar het is zo jammer als mensen na 15 minuten al afhaken.

Misschien is een DM even het gemakkelijkst.

1: buggienuk
2:
3:

[ Voor 11% gewijzigd door Martkrui op 17-12-2008 12:06 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Martkrui schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:51:
Is er nog iemand die vanavond even "gezellig" wil helpen met Horde ?

Collega en ik komen met z'n 2en niet echt verder dan level 18... Dus zoeken we nog 3 extra spelers om wat verder te komen.
Ik wil wel helpen, voeg me maar toe op XBL, zelfde naam als op het forum.

offtopic:
Ennuh, 14-15 uur hersenloos grinden is naar, hoewel ik het heel misschien ook ga doen. Als je alleen nog seriously 2.0 moet, tsja, dan staat het zo naar. Maar tot dan wil ik toch wel 15-20k kills regelen zonder te grinden.

Ik zit te denken om eens een GoW-GoT-potje te houden, dus dat alle mensen hier samen een paar games gaan spelen, ergens in de kerstvakantie. Is hier genoeg animo voor of wordt het dan 1vs1 :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Tijdje terug GoW1 voor de pc gekocht. Was hem een beetje vergeten omdat Left 4 Dead rond die tijd ook uitkwam maar ben er maar eens in begonnen. Kan hem lekker met alles voluit draaien, alleen vraag ik me nou af wat die DX10 opties zijn, ik zie in elk geval niks speciaals :?

Heb alleen niks gemerkt dat er een Live!abbo aan moet zitten (wel weet ik dat het voor de pc inmiddels gratis is) Het werkt gewoon, alleen draai ik het in offline mode waardoor de achievements niet worden geregistreerd ofzo, behalve de COGtags. Nu iets van 16/33. Naja, dat vind ik toch niet zo interessant. (bij L4D dan weer wel, gek genoeg)

En ik loop ongetwijfeld ontzettend achter maar het is wel een vet spel :9 Gisteren voor het eerst een Corpser tegengekomen, gaaf!
Weet niet of ik nog MP ga doen, eerst de SP maar doorlopen. Volgens mij is er nog genoeg te doen, zit nog maar bij het stukje dat je net de Resonator hebt geplaatst en weer bovengronds bent.

Melee, da's vet 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

buggienuk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:26:Ik zit te denken om eens een GoW-GoT-potje te houden, dus dat alle mensen hier samen een paar games gaan spelen, ergens in de kerstvakantie. Is hier genoeg animo voor of wordt het dan 1vs1 :P ?
Ik wil het wel eens tegen jullie opnemen hoor :) Kerstvakantie ben ik grotendeels weg tho... iig 19e t/m 27e kan ik niet...

Yay, sneeuw @ zwitserland...
TroonStaal schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:37:Volgens mij is er nog genoeg te doen, zit nog maar bij het stukje dat je net de Resonator hebt geplaatst en weer bovengronds bent.
Dat is het einde van Act3, nog 2 acts te gaan dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Spooksel op 17-12-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Niet meer die straks even mee willen doen ;(

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

En ik heb mijn 2e bug gevonden in GoW. Dom wil niet op dat platform springen wat je met die kraan naar hem toe moet takelen. Marcus roept "Get on the Platform" en dan niks :(

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Heb je dat platform echt zo links en laag mogelijk hangen? Dus dat hij echt niet verder wilt? Anders kan je gewoon de chapter opnieuw starten, die begint toch net voor de kraan.

Verwijderd

StarWolf schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:04:
Ok, bedankt voor de feedback ! Het is me vooral om de Singleplayer te doen, dus zojuist besteld. :)

Krijg er volgens mij ook nog een "mooie" golden hammerburst bij (als ik de plaatjes echter zie, weet ik nog niet zeker of ik die code wel ga gebruiken ;)) .
*kuch anders wil ik em wel. Ik speel redelijk veel online en zou het wel leuk vinden om mensen met een golden hammerburst te zagen....

edit wacht ff hammerburst? of lancer?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 13:31 ]

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:28:
[...]

*kuch anders wil ik em wel. Ik speel redelijk veel online en zou het wel leuk vinden om mensen met een golden hammerburst te zagen....

edit wacht ff hammerburst? of lancer?
hammerburst bestaat ook :)
* tdw heeft ze allebei 8)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

tdw schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:56:
[...]

hammerburst bestaat ook :)
* tdw heeft ze allebei 8)
ja dat weet ik maar ik heb het nou over die gozer he :P
maar erg fijn dat jij ze allebei hebt ;)

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

buggienuk schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:01:
Heb je dat platform echt zo links en laag mogelijk hangen? Dus dat hij echt niet verder wilt? Anders kan je gewoon de chapter opnieuw starten, die begint toch net voor de kraan.
Ja volgens mij wel. Mischien heeft het er mee te maken dat ik net ervoor had gekeken wat er gebeurde als je Dom met de Hammer of Dawn zou bewerken. :p

• tdw

tdw

Amai seg!

Wat ik ook erg vervelend is, is dat die de multiplayer wapen-setting niet onthoud... Ik blijf dat gouden ding selecteren 8)7

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat is wel ruk ja :P Die gouden Lancers/Hammerbursts enzo zijn wel grappig allemaal, maar in multiplayer wil je het echt niet :D haha, je ziet die dingen al vanaf de andere kant van de map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:48:
Wat ik ook erg vervelend is, is dat die de multiplayer wapen-setting niet onthoud... Ik blijf dat gouden ding selecteren 8)7
dat kun je instellen volgens mij. ik heb standaard tai met de gewone lancer. maar dat had ook el capitain kunnen zijn met de hammer burst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 01:37:
[...]

dat kun je instellen volgens mij. ik heb standaard tai met de gewone lancer. maar dat had ook el capitain kunnen zijn met de hammer burst
Dat stel ik ook in, alleen hij onthoud mn wapen niet ;)
Spooksel schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 00:21:
Dat is wel ruk ja :P Die gouden Lancers/Hammerbursts enzo zijn wel grappig allemaal, maar in multiplayer wil je het echt niet :D haha, je ziet die dingen al vanaf de andere kant van de map!
Ja, ik zit er niet mee... dat ding zit toch meer op mn rug geplakt dan dat ik hem daadwerkelijk gebruik, 't is eigenlijk gewoon meer voor de show.

[ Voor 41% gewijzigd door tdw op 19-12-2008 09:24 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb de hele avond ge-cooped met een gast die ik niet ken maar die wel chill was. Hij speelde op casual en ik op insane wat het voor mij een stuk makkelijker maakte. Heb bijna de hele campaign uitgespeeld vanavond en heb nu Suicide Missionary unlocked. Echter heb ik nog niet alle levels coop doorgespeeld. Ik mis een stuk of 4 levels voor die achievement. Kan ik er op de 1 of andere manier achter komen welke chapters dat zijn?
Om alles nog een keer door te gaan spelen voor die achievement vind ik wat veel werk. Dat wordt dan al de 4de keer dat ik door de campaign rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik snap er niks van, net wilde ik weer verder gaan maar alleen 1 en 5 zijn unlocked. Toevallig zat ik ook in deel 5, zo'n beetje op de helft denk ik maar de rest is weg. Kreeg de melding dat er "op deze drive geen checkpoints staan" :?

Nu ben ik weer begonnen met deel 5 maar alle cogtags zijn ook weg, heb er nu nog maar eentje :'( Snap er niks van heb niets gedelete of verplaats ofzo.
Ook al in de folders gekeken maar daar is ook niks gewijzigd. Wel heb ik net voor het eerst meten op de Home knop gemept, ging naar dat dashboard van mijn live account. Heeft dat er wat mee te maken misschien?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

TroonStaal schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:24:
Ik snap er niks van, net wilde ik weer verder gaan maar alleen 1 en 5 zijn unlocked. Toevallig zat ik ook in deel 5, zo'n beetje op de helft denk ik maar de rest is weg. Kreeg de melding dat er "op deze drive geen checkpoints staan" :?

Nu ben ik weer begonnen met deel 5 maar alle cogtags zijn ook weg, heb er nu nog maar eentje :'( Snap er niks van heb niets gedelete of verplaats ofzo.
Ook al in de folders gekeken maar daar is ook niks gewijzigd. Wel heb ik net voor het eerst meten op de Home knop gemept, ging naar dat dashboard van mijn live account. Heeft dat er wat mee te maken misschien?
De 'Home' knop? Je bedoelt die mooie groene X in het midden? Als je daar op drukt zou er niks ergs moeten gebeuren.. Als je vervolgens naar het 'normale' dashboard gaat (dat denk ik iig dat je bedoelt ;)), kan die inderdaad het een en ander niet opslaan, maar hij zou alles op moeten slaan als er staat 'CHECKPOINT - saving'....

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

tdw schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:32:
[...]

De 'Home' knop? Je bedoelt die mooie groene X in het midden? Als je daar op drukt zou er niks ergs moeten gebeuren.. Als je vervolgens naar het 'normale' dashboard gaat (dat denk ik iig dat je bedoelt ;)), kan die inderdaad het een en ander niet opslaan, maar hij zou alles op moeten slaan als er staat 'CHECKPOINT - saving'....
Ik heb de pc versie ;)

Onderaan het startscherm zie ik dan [HOME]TroonStaal. Dus ik dacht vanmiddag, "ach, ik zal er eens op meppen". Toen kwam ik dus in mijn dashboard met achievements. Daarna weer terug en wilde verder gaan maar kon dus alleen kiezen uit chapter 1 en 5. Inmiddels ben ik nu bij Raam maar heb slechts 5 COGtags kunnen oppakken. De rest is dus kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit van GoW2... Ben nu dus druk de campaign aan het doen (op Normal). Moet zeggen dat die echt stukken beter is dan die van deel 1 zeg... Net zo'n
spoiler:
huge vis
gesloopt. Was vrij intens, een ouderwetse bossfight :)

However. Waarom moet er altijd een voertuiglevel in tegenwoordig! Ook deze werkt weer voor geen meter. Deed me dan trouwens weer wel denken aan Mass Effect, qua type voertuig en sfeer (beetje Noveria-ish). Zit er wel aan te denken om goedkoop Gold te halen voor dit spel; Horde lijkt me zwaar vet online :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Willybubba schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:56:
Ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit van GoW2... Ben nu dus druk de campaign aan het doen (op Normal). Moet zeggen dat die echt stukken beter is dan die van deel 1 zeg... Net zo'n
spoiler:
huge vis
gesloopt. Was vrij intens, een ouderwetse bossfight :)

However. Waarom moet er altijd een voertuiglevel in tegenwoordig! Ook deze werkt weer voor geen meter. Deed me dan trouwens weer wel denken aan Mass Effect, qua type voertuig en sfeer (beetje Noveria-ish). Zit er wel aan te denken om goedkoop Gold te halen voor dit spel; Horde lijkt me zwaar vet online :)
Horde is zwaar vet, coop is ook heel cool. Dit spel is een jaarabonnement Gold al bijna waard :)

Dat voertuiglevel vond ik best aardig, op Hardcore zijn die mortieren alleen irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ben de laatste 2 dagen ongeveer non-stop online aan het spelen. Niet horde, maar gewoon Elimination, Territories en vooral Wingman. Helaas heb ik helemaal geen vrienden online die vaak GoW2 spelen. Zijn er mensen die echt heel vaak spelen? Vooral iemand die het leuk vind om samen te Wingmannen, die mode is echt vet als je een goede wingman hebt!

Heb overigens nu zo'n rank twee dingetje, maar ben er nog steeds niet achter hoe dit werkt? Weet iemand hoe dat ranken precies werkt?

Gamertag: Monnick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We werden laatst ingemaakt door iemand die onzichtbaar was. Onzichtbaar! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:33:
We werden laatst ingemaakt door iemand die onzichtbaar was. Onzichtbaar! |:(
Serieus? :D Lol, das wel een ernstige glitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik probeer nu al de hele ochtend online te gaan maar het lukt niet. Als ik het spel opstart geeft het wel de melding dat ik ben ingelogd en op Live heb ik een silver account. Voordat ik de gold activeer (die zat bij het spel) wil ik eerst wel online kunnen.

De GFWlive update heb ik inmiddels handmatig gedownload en geïnstalleerd maar nog steeds niks.
De techguides heb ik allemaal doorgespit. Moet ik nu helemaal in mijn router duiken om dit te kunnen spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 26-12-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

TroonStaal schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:13:
Ik probeer nu al de hele ochtend online te gaan maar het lukt niet. Als ik het spel opstart geeft het wel de melding dat ik ben ingelogd en op Live heb ik een silver account. Voordat ik de gold activeer (die zat bij het spel) wil ik eerst wel online kunnen.
Kan je spullen van de marketplace downloaden? Zo ja, dan ben je online.

Als dat niet lukt dan moet je naar de system settings gaan en daar even zoeken naar iets wat met je netwerk te maken heeft. Daar geven ze ook aan waar het fout gaat als je geen verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

buggienuk schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:40:
[...]

Kan je spullen van de marketplace downloaden? Zo ja, dan ben je online.

Als dat niet lukt dan moet je naar de system settings gaan en daar even zoeken naar iets wat met je netwerk te maken heeft. Daar geven ze ook aan waar het fout gaat als je geen verbinding kan maken.
Ik kan alleen naar de Xbox downloaden, niet naar mijn pc. En ik heb GoW voor de pc.

Wel zit er een gold trial bij (die voor de pc gratis schijnt te zijn) maar ik wil die liever nog niet activeren voordat het werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 26-12-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

TroonStaal schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:13:

De GFWlive update heb ik inmiddels handmatig gedownload en geïnstalleerd maar nog steeds niks.
De techguides heb ik allemaal doorgespit. Moet ik nu helemaal in mijn router duiken om dit te kunnen spelen?
Je kunt volgens mij alleen met een Gold account ook echt multiplayer gamen, een Silver account geeft je alleen toegang tot het XBOX Live dashboard.

Sowieso is het aan te raden om poort 88 TCP, 3074 TCP en 3074 UDP te forwarden in je router.

Edit: of zit ik ernaast en probeer je gewoon op de pc te multiplayeren ? Dat zou inderdaad wel met een Silver account moeten kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 26-12-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoe richten de goede spelers met de shotgun (Gnasher) gebruiken die gewoon LT ingedrukt of richten die zonder te aimen?

Verder was het gisteren (eerste kerstdag) echt enorm rustig op GoW2. Duurde soms erg lang voordat een match gevonden was. Maarja, iedereen doodleuk met de kettingzaag doormidden zagen is niet echt normaal op eerste kerstdag.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Eergisteren een geweldig potje public Horde op live gespeeld tot level 26, maar dat komt niet veel voor.

Meestal rent iedereen maar rond en word er niet echt samengewerkt. Wel jammer omdat het dan meestal ophoud bij level 5-6 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

GVD!! volgens mij ben ik nu richting het einde en nu begint Dom als een kip zonder kop rond te rennen.
Moet ie je reviven. Rent ie weg....en net stond ie stokstijf terwijl er nog geschoten was en ik voor zo'n ogen lag te creperen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik laatst ff bij een maat die een xbox heeft ff GoW2 gedaan. Wel vet spel alleen die npc's werken af en toe ook niet echt lekker.

We waren co op aan t doen en op een gegeven moment moesten we splitsen. Ik krijg Tai mee begint die gast allemaal maar rond te rennen tussen al die Locust gasten en hij schiet niet eens. Lekker makkelijk moest ik hem nog redden ook.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:32:
Hoe richten de goede spelers met de shotgun (Gnasher) gebruiken die gewoon LT ingedrukt of richten die zonder te aimen?

Verder was het gisteren (eerste kerstdag) echt enorm rustig op GoW2. Duurde soms erg lang voordat een match gevonden was. Maarja, iedereen doodleuk met de kettingzaag doormidden zagen is niet echt normaal op eerste kerstdag.... :P
LT schieten LT lostlaten
zonder aimen werkt niet in dit spel. Als je geen host bent dan schiet je vaak zonder te aimen automatisch op de grond (bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zo, heb de singeplayer Gow2 uitgespeeld! Wat een vet spel _/-\o_ Zou er een deel 3 komen ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
VonFoX schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:33:
Zo, heb de singeplayer Gow2 uitgespeeld! Wat een vet spel _/-\o_ Zou er een deel 3 komen ?
Ja, er komt sowieso een deel 3. De geruchten gaan dat deze komt bij de release van een nieuwe xbox. Maarja dat hoeft echt niet te kloppen, maar dat er een einde komt staat sowieso vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Martkrui schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:35:
Eergisteren een geweldig potje public Horde op live gespeeld tot level 26, maar dat komt niet veel voor.

Meestal rent iedereen maar rond en word er niet echt samengewerkt. Wel jammer omdat het dan meestal ophoud bij level 5-6 oid.
Ben helemaal verslaafd aan Horde. Samen met een maatje al heel wat potjes gespeeld. Ik stuur hem dan een berichtje: "Are you Hordy" ? :P Bij een ja gaan we weer on-line. Erg neurdig, i know :+

Gisteren hadden we een geweldig potje op de map Security (met die laser tralies) tot lvl 39. Iedereen werkte goed samen. Helaas deden 3 boomers tegelijk ons de das om. Iemand hier al een public Horde game van lvl 1 tot 50 in een ruk gehaald? Het wordt vanaf lvl 30 toch best pittig als je geen goed team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zo heb hem ook uitgespeeld.

Verhaal is inderdaad beter en langer uitgewerkt dan Deel 1. Alleen het einde is erg open en nu wil je deel 3 meteen spelen.
Hoop niet dat ie zoals hierboven gezegt wordt pas op de opvolger van de 360 komt. Dat zou betekenen dat ie binnen 3 jaar er is en vind het zonde om nu de 360 al te vervangen.

spoiler:
iemand enig idee waarom de queen enorm veel lijkt op een gewoon mens? Of moeten we echt tot deel 3 wachten voor de uitleg?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

KneoK schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:48:
[...]

Je kunt volgens mij alleen met een Gold account ook echt multiplayer gamen, een Silver account geeft je alleen toegang tot het XBOX Live dashboard.

Sowieso is het aan te raden om poort 88 TCP, 3074 TCP en 3074 UDP te forwarden in je router.

Edit: of zit ik ernaast en probeer je gewoon op de pc te multiplayeren ? Dat zou inderdaad wel met een Silver account moeten kunnen.
Ja, ik speel het gewoon op de pc :)

Toch best raar dat ik voor slechts 1 spel helemaal in mijn router moet gaan rommelen terwijl het GFW onder andere is gemaakt om het makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

L1nt schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 16:09:
Zo heb hem ook uitgespeeld.

Verhaal is inderdaad beter en langer uitgewerkt dan Deel 1. Alleen het einde is erg open en nu wil je deel 3 meteen spelen.
Hoop niet dat ie zoals hierboven gezegt wordt pas op de opvolger van de 360 komt. Dat zou betekenen dat ie binnen 3 jaar er is en vind het zonde om nu de 360 al te vervangen.

spoiler:
iemand enig idee waarom de queen enorm veel lijkt op een gewoon mens? Of moeten we echt tot deel 3 wachten voor de uitleg?
spoiler:
Ik denk dat het iets te maken heeft met dat onderzoekslaboratorium dat je tegen komt. De sirens die je daar vindt kunnen best goed de voorouders en/of mutaties van de locust zijn. En dat er dan een mens met een locus gekruist is en de koningin wordt. Volgens deze gozer is de queen in ieder geval niet marcus zijn moeder, want die is dood.

Maar ik heb in ieder geval wel een gevoel dat er wat freaky experimenten zijn gedaan met locusts. Daarvoor moeten we helaas nog tot deel 3, hopelijk komt die relatief snel (lees: binnen 2 jaar) uit. Maar ik verwacht er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ik zie hier dat er een aantal mensen "Horde" spelen. Zelf is het me nog niet gelukt om tot level 50 te komen; voornamelijk doordat een "Random Team" erg ongeorganiseerd is / werkt. Iedereen gaat (te veel) voor zijn eigen hachie.

Mocht iemand me er doorheen willen helpen, of al een vaste party hebben waar ik me een keer bij kan aansluiten. Gamertag: StarWolfer

[ Voor 11% gewijzigd door StarWolfer op 27-12-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

StarWolf schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:01:
Ik zie hier dat er een aantal mensen "Horde" spelen. Zelf is het me nog niet gelukt om tot level 50 te komen; voornamelijk doordat een "Random Team" erg ongeorganiseerd is / werkt. Iedereen gaat (te veel) voor zijn eigen hachie.

Mocht iemand me er doorheen willen helpen, of al een vaste party hebben waar ik me een keer bij kan aansluiten. Gamertag: StarWolfer
Ik heb je alvast toegevoegd. Je kan me altijd uitnodigen voor een potje horde als ik GoW zit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

buggienuk schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:03:
[...]

spoiler:
Ik denk dat het iets te maken heeft met dat onderzoekslaboratorium dat je tegen komt. De sirens die je daar vindt kunnen best goed de voorouders en/of mutaties van de locust zijn. En dat er dan een mens met een locus gekruist is en de koningin wordt. Volgens deze gozer is de queen in ieder geval niet marcus zijn moeder, want die is dood.

Maar ik heb in ieder geval wel een gevoel dat er wat freaky experimenten zijn gedaan met locusts. Daarvoor moeten we helaas nog tot deel 3, hopelijk komt die relatief snel (lees: binnen 2 jaar) uit. Maar ik verwacht er niks van.
spoiler:
Ik denk dat de Locust helemaal gemaakt zijn door / in opdracht van de COG. Daar was dat laboratorium voor.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Willybubba schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:48:
[...]

spoiler:
Ik denk dat de Locust helemaal gemaakt zijn door / in opdracht van de COG. Daar was dat laboratorium voor.
spoiler:
Zou best kunnen inderdaad, ook in verband met wat de koniging zegt over de vader van Marcus

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tdw schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:56:
[...]

spoiler:
Zou best kunnen inderdaad, ook in verband met wat de koniging zegt over de vader van Marcus
spoiler:
lijkt mij, en anderen, sterk. Alles wat ze gebouwd hebben ondergronds is te groot voor een tijdsbestek van minder dan 100 jaar. Er is wel een verband tussen de 2 door Adam Fenix en de Queen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Oh Yeah we zijn eindelijk tot lvl 50 van Horde gekomen. Tis eigenlijk net niet te doen met 3 man...we hebben het met vieren gedaan en das goed te doen. 5 zou nog beter zijn omdat de bloodmounts op de hogere levels bijna altijd wel door je linie heen breken en dan is het altijd goed iemand achter de hand te hebben.

Horde blijft vet....heb nu de campaign op casual en normal uitgespeeld. Bijna klaar met hardcore en dan gaan we co-op insane spelen...dat wordt wat:P

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
spoiler:
Als je de collectibles leest dan zie je vaak dat er COG soldaten geweest zijn die drift aanvallen kregen en zich niet meer zo lekker voelden naar een expiriment. Volgens mij zijn Deze soldaten veranderd in de Locusts

[/quote]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

treative schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:41:
spoiler:
Als je de collectibles leest dan zie je vaak dat er COG soldaten geweest zijn die drift aanvallen kregen en zich niet meer zo lekker voelden naar een expiriment. Volgens mij zijn Deze soldaten veranderd in de Locusts
spoiler:
Ik heb net Aspho Fields uit (geweldig trouwens!) en daar staat ook een stukje citaat van de Queen. Daarin zegt ze dat er vrede mogelijk zou kunnen zijn en ze samen zouden kunnen leven (mensen en Locust) maar dat de aangeboren aggressie en intolerantie van mensen er altijd toe leidt dat het resulteert in oorlog.

Nu weet ik niet tot in hoeverre dat verhaal samenhangt met de lore, maar in dat geval zou het kunnen betekenen dat de Locust al veel langer op de planeet leeft en dat ze niet "gekweekt" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

spoiler:
Sowieso heeft dat onderzoekslaboratorium iets te maken met de locusts, misschien dat er daar wat intelligente locusts (queen) gemaakt zijn, of zelfs het hele locust-volk. Hoewel je dan wel problemen krijgt met hun ondergrondse woningen. En tsja, hoe slimmer een volk wordt hoe oorlogszuchtiger ze worden.

Nu we het toch over het verhaal van GoW hebben, zijn er mensen die Aspho Fields al gelezen hebben? Het lijkt me namelijk best wel een leuk boek en voor die 10 euro, dan kan je geen nee zeggen. Maar wat is het verschil tussen die 3 boeken? Ze hebben wel dezelfde naam maar een ander ISBN nummer, en er zit ook een verschil in het aantal pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo op het eerste gezicht eigenlijk niks behalve de covers en het gewicht. Alleen bij de bovenste staat het aantal paginanummers, daar kan je ook niet veel uit opmaken dus.
Misschien kan je even kijken bij de ABC of het om verschillende edities gaat :)

Meer boeken zijn er niet van toch? Wel jammer, vind het wel een interessante setting.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 29-12-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Er zijn geen andere boeken nee. Ik heb de gok genomen en deze besteld. Op retailmenot nog een geen verzenkosten-coupon gevonden dus voor 11 euro ben ik klaar. Ik houd jullie wel op de hoogte of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de coop achievement? Ik heb de game 1x bijna co-op uitgespeeld op insane maar ik mis kennelijk ergens 1 checkpoint ofzo waardoor ik de co-op achievement niet heb gekregen (de achievement voor uitspelen op insane heb ik in die run gek genoeg wel gekregen)

Het stomme is nu dat ik dus ergens een heel klein stukje mis waardoor ik die achievement niet heb. Bij War Journal -> Achievements is het balkje voor de co-op achievement echt 99% gevuld, maar ik mis dus een heel klein stukje.

Nu wilde ik vandaag die achievement gaan halen en heb bijna de hele campaign dit maal uitgespeeld op casual (losse levels starten, niet aan elkaar). Maar nu mis ik nog steeds een stukje. Moet je deze achievement halen door in 1 savegame de game co-op op dezelfde moeilijkheidsgraad uit te spelen? Want ik ben nu 1x op Insane alles doorgegaan (of naja bijna dan) en op casual heb ik een groot deel gedaan......Zucht :| Je kan zeker ook nergens zien welk level/checkpoint je mist? :(

Enne iets anders: soms is de naam van spelers in de multiplayer ligt geel, dus niet de rank. Weet iemand wat dat betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Er is trouwens nieuws over de aankomende patch:
Ontwikkelaar Epic komt met het nieuws dat er een nieuwe patch voor Gears of War 2 in aantocht is. De patch zal enkele bugs en exploits repareren maar er zullen ook nieuwe achievements worden toegevoegd die gerelateerd zijn aan downloadable content. Epic vice-president Mark Rein heeft het volgende over de patch te vertellen:

Quote:
We're fixing a whole bunch of online exploits. For example we've fixed the ability to wield an invisible shield, melee through some walls, gain infinite Lancer ammo and equip a shield and a two-handed weapon simultaneously plus many more.
We're also making several small changes to improve the overall online gameplay experience. A few of the ones that might interest you are; increased penalties for quitting matches early, adding additional spawn protection against planted grenades and chainsaw attacks, and adding the ability to see the Submission flag carrier destination by using Tac/Com.
We know you folks love achievements so on the achievement side we're adding achievement progress numbers to the War Journal, increasing the frequency of in-game Achievement progression notifications and adding some new Achievements for DLC.

About that shotgun...
We fixed the client side hit detection on the shotgun so that in a high-latency (i.e. "laggy") match, the shotgun will be more reliable. We've also fixed another bug whereby shotgun and boomshot rounds could strike the ground when firing from the hip.

Volgens Rein is bovenstaande slechts een greep van fixes waaruit de patch zal bestaan. Vlak voor de release hiervan zal Epic moet een gedetailleerder overzicht komen. Ook weet hij nog te vertellen dat Epic na deze patch gewoon doorgaat met het uitbrengen van nieuwe patches voor Gears of War 2. De patch moet ergens in januari uitgebracht worden.
xboxonly.nl

Ben die shield glitch (onzichtbaar) een keer tegengekomen, was behoorlijk irritant.. De eerste keer heb je het niet eens in de gaten.
Hoop dat ze ook vooral die lag en leavers goed aanpakken, want dat vind ik imo het belangrijkste.
Daarnaast irriteer ik me ook aan die mensen die mij ownen met een shotgun, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn skill :P Al zie ik wel dat daar ook bugs voor zijn... hmmm ben ik toch niet zo noob ? :D
Ik pomp mijn hele ammo leeg op een enemy, leeg > reload.... enemy schiet één keer op mij met shotgun en ik ben dood... :?

Gister btw SP coop op normal uitgespeeld.
Vind de (coop) sp erg mooi en goed gemaakt, heb af en toe genoten :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bld- op 06-01-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat ik me afvraag is hoe dat leaven dan werkt. Ik leave nooit zonder een match af te maken, alleen als de lag unbearable is en ik anders noodgedwongen minutenlang moet gaan niksen. Hoe willen ze dit gaan oplossen?

Shotgun was veruit m'n grootste frustratie en ook die schildbug. Je noemt precies m'n punten op Bld- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat een geweldig nieuws! Echt fantastisch! Ik speel de multiplayer van Gears elke dag een aantal uur online (jaja, ik vind hem goed!) maar hij wordt na deze patch alleen maar beter. Is er al bekend wanneer deze patch beschikbaar komt? En komen er nou ook extra achievements voor de niet-downloadable-content? Lijkt me gaaf.

En die seriously 2.0 achievement is echt belachelijk trouwens. Heb de singleplayer nu 4-5 x uitgespeeld en elke dag een aantal uur multiplayer en ik zit pas op 7-8 k van de 100k !!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Tjsa, Ik vind het meer een grappige achievement dan "belachelijk want die duurt zo lang ;p", hehe :)
Patch zal wel deze maand ergens uitkomen, denk niet dat het nog lang zal duren.
Ik denk niet dat er verder nog achievements bijkomen voor de game zelf, maar alleen voor dlc.

@apnia, ik denk dat ze gewoon iedereen straffen die de game quit, wanneer een match nog niet klaar is, simpel.
Volgens mij doen ze dat nu ook al, alleen schijnbaar nog niet zwaar genoeg.
Tevens vind ik dat ze die result tijden aan het einde van de match wat mogen inkorten, irriteert ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:42:
Wat een geweldig nieuws! Echt fantastisch! Ik speel de multiplayer van Gears elke dag een aantal uur online (jaja, ik vind hem goed!) maar hij wordt na deze patch alleen maar beter. Is er al bekend wanneer deze patch beschikbaar komt? En komen er nou ook extra achievements voor de niet-downloadable-content? Lijkt me gaaf.

En die seriously 2.0 achievement is echt belachelijk trouwens. Heb de singleplayer nu 4-5 x uitgespeeld en elke dag een aantal uur multiplayer en ik zit pas op 7-8 k van de 100k !!! :|
Helaas zul je dit spel ongelooflijk lang moeten spelen wil je dat op een normale manier halen. De bugfixes zijn wel erg goed om te lezen. Misschien dat als de patch beschikbaar is de dvd uit het stof zal halen.

En hoezo straffen als je quit? Je kon toch al helemaal niet meer quitten, behalve door naar het dashboard te gaan :?

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik drop nooit in een normale situatie maar als er zoveel lag is dat het onspeelbaar is of als de helft van mijn team pleite is doe ik soms even sign out -> sign in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
uchiha tijntje schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:00:
[...]
En hoezo straffen als je quit? Je kon toch al helemaal niet meer quitten, behalve door naar het dashboard te gaan :?
Dat is volgens mij wat ze dus (al?) straffen (of zwaarder gaan straffen).
Ik heb nooit een andere manier gekend (heb de game sinds kerst), kon je "vroeger" (of bij gears 1) wel gewoon de match via het menu quiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Bld- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:53:
@apnia, ik denk dat ze gewoon iedereen straffen die de game quit, wanneer een match nog niet klaar is, simpel.
Volgens mij doen ze dat nu ook al, alleen schijnbaar nog niet zwaar genoeg.
Tevens vind ik dat ze die result tijden aan het einde van de match wat mogen inkorten, irriteert ook :D
jamaar het is toch tamelijk redelijk als ik quit als ik in een game met onwijs veel lag zit? wat best vaak voortkomt. laat ze die nog hogere penalty doen als alles stabiel is.....
overigens is die tijd een het einde voor de kletskousjes...

maar daar snij ik gelijk een (imo) pijnlijk punt aan van Gears2.. Gears1 werd je vaak samen met mensen uit je land samengepropt.. bij mij waren dit vaak NLers en Engelsen, maar gezien je nu alleen met OF vrienden speelt (private) OF ranked (samengestopt op basis van rank) kom je nooit eens lekker samen.. daar bij opgeteld dat ik in feite ALTIJD private ga met m'n wingman om z'n rug te zijn dmv ghostcammen door het level (ik weet het, dat doe ik zelf)... het bevordert allemaal niet het sociale aspect van Gears2, wat ik toch erg leuk vond... ik zie iig veel minder geouwehoer dan bij Gears1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
kazuka schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:44:
[...]

Ben helemaal verslaafd aan Horde. Samen met een maatje al heel wat potjes gespeeld. Ik stuur hem dan een berichtje: "Are you Hordy" ? :P Bij een ja gaan we weer on-line. Erg neurdig, i know :+

Gisteren hadden we een geweldig potje op de map Security (met die laser tralies) tot lvl 39. Iedereen werkte goed samen. Helaas deden 3 boomers tegelijk ons de das om. Iemand hier al een public Horde game van lvl 1 tot 50 in een ruk gehaald? Het wordt vanaf lvl 30 toch best pittig als je geen goed team hebt.
niet public maar met 4 maten van me tot lvl 50 gekomen....GEWELDIG:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hehe, eindelijk heb ik de co-op achievement. Ik miste heel leuk het level: Train the Rook. Hele campaign voor niks doorgespit..... :|

Ik heb nog een vraagje omtrent granaten. Hoe werkt dat spawne van die dingen precies? Het lijkt erop dat je soms een ronde hebt met alleen maar Ink granaten en de ronde daarna (meestal de tweede) liggen er alleen maar Frag granaten...Klopt dat, of hoe werkt dat precies?

Ben nu bezig met Beat the Meatflag achievement en moet nog 3 captures. Zit ook al bijna op de helft voor 1999 rondes multiplayer spelen. Als er mensen intensief GoW2 online spelen: voeg me toe (gamertag = Monnick) ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:38:
Hehe, eindelijk heb ik de co-op achievement. Ik miste heel leuk het level: Train the Rook. Hele campaign voor niks doorgespit..... :|

Ik heb nog een vraagje omtrent granaten. Hoe werkt dat spawne van die dingen precies? Het lijkt erop dat je soms een ronde hebt met alleen maar Ink granaten en de ronde daarna (meestal de tweede) liggen er alleen maar Frag granaten...Klopt dat, of hoe werkt dat precies?

Ben nu bezig met Beat the Meatflag achievement en moet nog 3 captures. Zit ook al bijna op de helft voor 1999 rondes multiplayer spelen. Als er mensen intensief GoW2 online spelen: voeg me toe (gamertag = Monnick) ! :)
Om de ronde spawnen er idd verschillende grenades. Net zoals vaak ook de torque bow en sniper per ronde wisselen. Vraag me niet waarom ze dit hebben gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

uchiha tijntje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:58:
[...]

Om de ronde spawnen er idd verschillende grenades. Net zoals vaak ook de torque bow en sniper per ronde wisselen. Vraag me niet waarom ze dit hebben gedaan. :)
Wellicht om wat gezeur aan het begin van een ronde te voorkomen ? Mensen die wapens 'claimen' door te vloeken en te tieren en er in 1 streep naartoe sprinten, het team daarbij achterlatend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
KneoK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:58:
[...]

Wellicht om wat gezeur aan het begin van een ronde te voorkomen ? Mensen die wapens 'claimen' door te vloeken en te tieren en er in 1 streep naartoe sprinten, het team daarbij achterlatend.
Mwah dat gebeurt nu alsnog alleen dan de tweede ronde als de frags er liggen. De eerste ronde liggen er inks en rushed iedereen naar de torquebow / boomshot. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trouwens, voordat ik die Combustile Map Pack ga aanschaffen; kun je deze ook in Horde mode spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Snap er geen kut van ook dat ze ~een maand naar de release er een commerciele mappack tegenaan knallen... stinkt een beetje naar gelddiggerij. Eerste maps voor Gears 1 kwamen na een jaar ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb een vraag over de co-op achievements, wanneer je als Dom moet spelen in Gears of War 1. Gisteren hebben mijn zwager en ik een heel stuk gespeeld, op zijn Xbox. Als we nu het chapter laden waar we gebleven zijn, op mijn Xbox, kunnen we dan die achievement nog afmaken? Of moet je die achievement echt in 1 savegame spelen? Het gaat erom dat je alle chapters in co-op als Dom gespeeld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Het gaat er volgens mij om dat je alle levels een keer gespeeld hebt, volgorde is dacht ik niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Is er nog iemand die me ooit eens helpen wil met horde? Ik kwam vandaag met public tot level 49. Oftewel ik mis twee levels voor een achievement. Ik baal hier als een stekker van. Speel je ruim anderhalf uur en dan ga je af in de één na laatste ronde :(

Ik vind het echt belachelijk dat je public niet in een bepaalde wave kan starten maar dat dit wel weer kan via private of local. Ik snap werkelijk waar de rede niet. :X

Voeg me toe met kamikaze351 als gamers tag

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 17-01-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb de SP uitgespeeld op normaal en wil de game graag nog eens op co-op spelen op insane. Alleen speelt niemand uit mijn friends list (nog) GoW2. Wie wil er wel eens een rondje co-op spelen ?

En ligt het aan mij of is insane in 2 moeilijker dan in 1? GoW1 heb ik insane gesolod, maar dat lukt me met GoW2 echt niet. Ga vooral veels te snel dood. En dan nog die stomme 'on rails' stukjes...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

-SaveMe- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:54:
Ik heb de SP uitgespeeld op normaal en wil de game graag nog eens op co-op spelen op insane. Alleen speelt niemand uit mijn friends list (nog) GoW2. Wie wil er wel eens een rondje co-op spelen ?

En ligt het aan mij of is insane in 2 moeilijker dan in 1? GoW1 heb ik insane gesolod, maar dat lukt me met GoW2 echt niet. Ga vooral veels te snel dood. En dan nog die stomme 'on rails' stukjes...
Wellicht komt dat omdat je nu tegen meer Locust kan vechten dan in Gears 1. Zelf vond ik Insane ook erg moeilijk, maar het is doable in je eentje. Ik ben het levende bewijs :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Ik heb GoW 1 ook pas aangeschaft, 20 euri is geen geld voor zo'n klassieker! ;-)

Ziet er nog steeds supermooi uit, zitten echt wel kwijlmomentjes tussen! Ben nu net bij Act 3. Ik vind het spel wel pittig, zelfs op casual! Vooral als je moet meeleen wordt het lastig. Dit is ook mijn eerste Xbox shooter, heb nog wat moeite met snel aimen enzo.
Wordt het nog veel online gespeeld? Ga binnenkort 2e controller halen voor splitscreen co-op, dus als dat bevalt even een xbox gold abotje voor online spelen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Volgens mij wordt Gears 1 nog redelijk wat online gespeeld. Maar dan wel echt door de diehard spelers en ik denk dat het niveau online erg hoog ligt (in tegenstelling tot gow2).
Gears 1 is een stuk lastiger dan Gears 2 en je haalt ook veel minder snel achievements. GoW2 is op normal uitspelen echt heel makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pff, vandaag in een public Horde match tot wave 36 gekomen met 2 man :P Iedereen haakt een voor een af en op Blooddrive trokken we ons steeds terug naar helemaal bovenin die room met sniperkamertje zeg maar. Twee shields bij de ingang maar helaas werden we beiden door een Mauler geslacht. Moet zeggen dat het vanaf wave 30 echt pittig wordt, vind het dus ook best knap als iemand in een public party met allemaal onbekenden het toch tot wave 50 schopt.

Wel ontzettend verslavend dat Horde, speel het elke dag wel de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

monnick schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:02:
Volgens mij wordt Gears 1 nog redelijk wat online gespeeld. Maar dan wel echt door de diehard spelers en ik denk dat het niveau online erg hoog ligt (in tegenstelling tot gow2).
Gears 1 is een stuk lastiger dan Gears 2 en je haalt ook veel minder snel achievements. GoW2 is op normal uitspelen echt heel makkelijk!
multiplayer laatst gears1 gespeeld omdat ik hoe langer hoe meer gek wordt van gears2... de exploits/glitches, de waardeloze shotgun... het went maar niet.. maar toen speelde ik gears1 en merkte ik het fenomenale verschil in de verbeterde roadyrun pas echt, jezus wat een verschil.... vanaf daar besloten om niet meer -- en het was wellicht m'n beste online gameervaring ooit -- gears1 online te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Kaasje123 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:33:
Is er nog iemand die me ooit eens helpen wil met horde? Ik kwam vandaag met public tot level 49. Oftewel ik mis twee levels voor een achievement. Ik baal hier als een stekker van. Speel je ruim anderhalf uur en dan ga je af in de één na laatste ronde :(

Ik vind het echt belachelijk dat je public niet in een bepaalde wave kan starten maar dat dit wel weer kan via private of local. Ik snap werkelijk waar de rede niet. :X

Voeg me toe met kamikaze351 als gamers tag
Kaasje, ik doe met je mee. Ik moet ook nog steeds level50 halen :| . Als er bijv. voor vanavond genoeg liefhebbers zijn, zouden we rond een uur of 19:00 een poging kunnen doen :*) ?

Wie doet er mee ? (gamertag: StarWolfer)

[ Voor 6% gewijzigd door StarWolfer op 19-01-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
KneoK schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:12:
Het gaat er volgens mij om dat je alle levels een keer gespeeld hebt, volgorde is dacht ik niet belangrijk.
Het is gelukt, bedankt! Gears 1 vond ik best pittig op insane, maar het was wel leuk om het zo met mijn zwager uit te spelen. :D

Samopsa, GoW1 is ook mijn eerste console shooter. In het begin vond ik het echt wel moeilijk ja, met richten e.d. Nu heb ik hem 1 keer op casual (voor de COG tags), hardcore en insane uitgespeeld en is het wel een stuk gemakkelijker geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
StarWolf schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:27:
[...]

Kaasje, ik doe met je mee. Ik moet ook nog steeds level50 halen :| . Als er bijv. voor vanavond genoeg liefhebbers zijn, zouden we rond een uur of 19:00 een poging kunnen doen :*) ?

Ik moet even kijken of ik kan vanavond (eten en nog wat andere dingen doen) maar ik zal er proberen te zijn. Beginnen we gewoon op lvl 49 ofzo :*) Maar met z'n tweeën is het onbegonnen werk. Getest maar dat moeten er toch echt 4 of 5 zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Als ik zometeen (gamertag=monnick) online ben en jullie sturen even een berichtje help ik wss wel. Ik heb al tot 50 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
StarWolf schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:27:
[...]

Bedankt voor de mooie avond. Eindelijk alle levels gehaald. 8) Ware leuke potjes met name level 49 waar de laatste van ons door de laatste therongaurd werd neergeschoten met een explosive arrow. flink baal momentje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Kaasje123 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Bedankt voor de mooie avond. Eindelijk alle levels gehaald. 8) Ware leuke potjes met name level 49 waar de laatste van ons door de laatste therongaurd werd neergeschoten met een explosive arrow. flink baal momentje :+
Jij ook bedankt. Ook ik heb erg veel lol gehad :) . Level 49 was echt hilarisch, ja. Btw, prettige lui die twee Amerikanen, meestal zijn het van die schreeuwerds, maar deze kon je er goed bij hebben. _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Oh, en we kunnen weer even.. er zijn weer nieuwe (waaronder Horde) achievements. :o

http://www.xbox360achieve...ed-to-1175-[Updated].html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
StarWolf schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:40:
Oh, en we kunnen weer even.. er zijn weer nieuwe (waaronder Horde) achievements. :o

http://www.xbox360achieve...ed-to-1175-[Updated].html
Ik moet die combustile map pack nog aanschaffen maar dan ga ik wel eerst voor de flashback mappack Overigens is het maar tot en met wave 10. Dat is misschien nog wel in je eentje of met 2 man te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is die patch er? :D

EDIT: Ik vind dit echt een hele smerige actie van Epic. Wtf ze zouden een patch uitbrengen met daarbij nieuwe achievements. Wat doen ze, eerst knallen ze een mappack online en vervolgens achievements voor die maps (geldklopperij!! 8)7 ) maar die patch laat maar op zich wachten.... ;(

[ Voor 93% gewijzigd door monnick op 20-01-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik baal er ook van, maar ze zeiden januari. Dat is nog 11 dagen kans........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
De achievements doen het ook nog niet op dit moment heb ik ergens gelezen. Waarschijnlijk pas als de patch er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

kijk eens aan! de patch.. wat een lijst...
* apNia 's liefde groeit weer een beetje voor EPIC
Veel mensen klaagden over de vele exploits in de multiplayer-modus van Gears of War 2. Epic heeft nu een update uitgebracht die de exploits moet fixen. Als je Gears of War 2 start terwijl je ingelogd bent op Live, zal de game melden dat er een update is. Mocht dat niet zo zijn, dan moet je even de cache van de harddisk opschonen.

Hieronder zie je een overzicht van alle aanpassingen die de update maakt in de game.

Exploit Fixes

Title Update 2 fixes these possible exploits, where under certain circumstances:

* A player could melee or grenade tag through certain walls.
* A player could equip a shield and a two-handed weapon simultaneously.
* A player could make their shield invisible.
* A player could become invisible.
* A player could do a "super" mantle or "kung fu flip," flying high into the air.
* A player could gain unlimited ammo with the Lancer Assault Rifle.
* A player could fire while roadie running (also known as "crabwalking").
* A player could pick up a weapon while sliding into cover.
* A player could walk forward while firing a deployed mortar.
* A player could force an opponent to be stuck in the down but not out (DBNO) position.
* A player could prevent other players from picking up a heavy weapon.
* A player could pick up a dropped meatflag without having to knock him down.
* A ragdolled player could be killed without ever going DBNO.
* A player could roadie run while firing the Scorcher Flamethrower.
* A player could get stuck while evading, though they could continue shooting in any direction.
* A player could concuss themselves under the stairs on the River map.

General Fixes

Title Update 2 fixes these other issues as well:

* An issue with client-side hit detection of the Gnasher Shotgun. The fix makes the shotgun more reliable in high-latency situations.
* An issue where players could have shotgun or Boomshot rounds fire into the ground when shooting from the hip.
* A split-screen issue where one player transitioning to the death battle camera disrupted input from the other player.
* An issue that could cause players' Look sensitivity to be changed to their Zoom sensitivity while zooming in, zooming out, and firing.
* An issue that could cause players to get stuck if they tried to pick up a heavy weapon while firing the shotgun at the same time.
* An issue where players could become stuck if they kicked over a shield while ragdolled from a smoke grenade.
* An issue where bots were unable to kick over a shield that was planted backward.
* An issue where players who quit during voting didn't show up in the end game stats, which meant other players couldn't easily provide negative feedback on them.
* An issue where players couldn't chainsaw enemy meatshields if the meatshields were already damaged.
* An issue where some players would not see the animation of a meatshield being chainsawed.
* An issue where players could not chainsaw an opposing team meatshield in a game type that doesn't allow respawns (for example, Warzone and Execution).
* An issue where a player partway through the act of raising or lowering the chainsaw did not transition into a duel when attacked from the front with a chainsaw.
* An issue where occasionally a player waiting to respawn could not respawn when repeatedly hitting the left trigger to switch cameras.
* An issue where some teammates couldn't communicate between rounds in games type that don't allow respawns, because dead team members were left in the dead radio channel until the next round started.
* An issue where a DBNO player could be seen as standing if knocked DBNO while reloading the mortar.
* An issue where a player joining a Private Xbox LIVE game in progress from another specific type of game could potentially lose HUD functionality.
* An issue on the Flood map where a player's dying from Imulsion did not trigger a death message or penalize the player as other environmental deaths did.
* An issue with Guardian games where if the leader is the last player killed on a team, the round may not end, due to the respawn timer.
* A campaign issue where the gamer picture would not be awarded when the game is completed on Insane.
* An issue where a player would continue to fire the flamethrower and damage other players if that player was knocked DBNO while firing it.
* An issue that could cause a player to get stuck while moving and quickly attempting to aim the mortar at the same time.
* An issue with Horde games where clients didn't receive the "waiting for host" message after they failed a wave.
* A Horde split-screen issue that could cause a team to get –2 billion in score, which when posted to the leaderboards looked like +2 billion.
* An issue where dead players may not show up in the metadata for multiplayer photos.
* A system link issue where if a multiplayer match and a co-op game were hosted at the same time on the same LAN, neither could be joined.
* Additional miscellaneous bug fixes.

Balancing

Title Update 2 makes these balancing changes:

* Made planted proximity grenade mines much easier to shoot off the surface they're planted on, by giving them 50 percent less health.
* Set grenades to respawn less frequently. When a player picks up grenades from a spawned location, a new set of grenades does not respawn until the previous grenades have been used.
* Increased the penalty to rank for players who quit Public Xbox LIVE matches early.
* Buffed the flamethrower to have stopping power (to slow a charging enemy) and to cause a chainsaw interrupt (to force the opponent to lower a revved chainsaw).
* Removed the ability to instantly shoot coming out of a roadie run.
* Added additional spawn protection to prevent proximity grenade mines and chainsaws from killing a player within 5 seconds after spawning.
* Balanced grenade spawn cycling on the Hail map so that both teams have equal access to both types of grenades.

We continue to test internally and monitor online gameplay to determine what else may need adjusting.

Improvements

Title Update 2 makes these new improvements:

* Changed Annex games to use execution rules, to prevent players from leaving DBNO opponents on the ground to bleed out.
* Made Horde waves count toward the "Party Like It's 1999" achievement. Each wave is counted as one round.
* Added the ability, during Submission games, to see the flag's final destination by using Tac/Com.
* Increased the frequency of most of the toasts for in-game achievement progression.
* Added achievement progression numbers to the War Journal.
* Added 7 new DLC-based achievements worth 175 points (progress toward them starts after Title Update 2 is applied):
o "Skeletons in Your Closet" (20 points): Complete waves 1 through 10 on all Flashback Map Pack maps in Horde (any difficulty).
o "Trial by, and on, Fire" (20 points): Complete waves 1 through 10 on all Combustible Map Pack maps in Horde (any difficulty).
o "More Mystery, Less History" (15 points): Win a multiplayer match on each of the 5 Flashback Map Pack maps (any mode except Wingman).
o "The Roof! The Roof! The Roof…" (15 points): Win a multiplayer match on each of the 3 Combustible Map Pack maps (any mode except Wingman).
o "Bound by a Shared Past" (15 points): Win a Wingman match on each of the 5 Flashback Map Pack maps.
o "Forged in the Fire" (15 points): Win a Wingman match on each of the 3 Combustible Map Pack maps.
o "Annex: Now with Execution Rules" (75 points): Win an Annex match on each of the Flashback and Combustible Map Pack maps (Public only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow dat is inderdaad een enorme lijst! Ik vind dit een zeer goede zaak! Ik heb niet de hele lijst doorgespit maar hebben ze ook nog getweaked aan het matchmaking system? Dat duurde namelijk altijd wel lang (ik dacht eerst dat het niet zo lang duurde maar vergeleken met CoD 4 duurt het wel lang)

EDIT: Update geinstalleerd en daarna even gespeeld. Aan de matchmaking lijkt niks veranderd te zijn want dat duurt 2 minuten + en toen ik eenmaal in game zat wilde ik meteen terug naar CoD4 dus heb hem binnen 10 minuten weer afgesloten. Verder niks echt iets gemerkt van de patch behalve dat er nu getallen staan bij het warjournal :)

[ Voor 36% gewijzigd door monnick op 21-01-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik vind het een indrukwekkende lijst, ik zie veel pijnpunten van dit topic vooralsnog opgelost, de shotgun issues, de invisibility issues. Het enige wat ik nog online gespeeld heb is Horde, de hier gemelde bugs zijn vooral de reden daarvoor, dus veel zal ik van de patch niet merken, maar ik ga nu zeker ook wat andere gamemodes proberen. Eerst de patch zo maar eens binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Net even gespeeld, patch is geweldig. Nog lang niet alles kunnen checken, maar de shotgun (m'n grote liefde) is weer een beetje wat het was. Helaas niet zo sterk als in Gears1, maar dat stond ook niet op de lijst. Hij voelt nu in ieder geval wel accuraat.

monnick: matchmaking was treurig ja, maar dat komt denk ik omdat iedereen met de patch wilt spelen, en het wat drukker is (dan zwichten de servers nogal eens). Normaliter heb ik hier geen last meer van en gaat ie als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
Binnenkort ook maar eens Gears 2 uit de kast trekken om aan te beginnen. Echter kijk ik er lichtelijk tegen op om weer met de controller in de weer te gaan. Begrijp me niet verkeerd, het bestuurd uitstekend, maar ik heb een week geleden Gears 1 uitgespeeld op de PC met toetsenbord en muis en dat wende toch wel erg snel en in alle eerlijkheid werkt het nog beter ook. Dankzij de muis dan voornamelijk, wat ook niet zo gek is eigenlijk.
Ach ja, doet niets onder aan de gameplay.
Blijf het wel raar vinden dat er geen Gears 2 release voor de PC komt. Zegt Clifford dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jammer eigenlijk dat in Horde het achterstevoren plaatsen van shields geen nut meer heeft. Deze worden nu ook omgetrapt door de Locust. Je zit in Horde dus nu eigenlijk nergens echt helemaal veilig en maakt het nog pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
kazuka schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:04:
Jammer eigenlijk dat in Horde het achterstevoren plaatsen van shields geen nut meer heeft. Deze worden nu ook omgetrapt door de Locust. Je zit in Horde dus nu eigenlijk nergens echt helemaal veilig en maakt het nog pittiger.
Ben ik ff blij dat ik wave 50 al gehaald heb twee dagen voor de patch uitkwam. :+
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste