Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:20:
[...]

Vind River het makkelijkste. Heb je die twee gebouwen met een trap. Je zet daar je shield (of 2) op, ze kunnen dan ook niet naar boven, terwijl je meestal gewoon een torque bow of sniper hebt liggen waardoor je eigenlijk gewoon altijd een goed wapen hebt.
Dat klinkt inderdaad ook als een mooie plek, bij pavilion heb je in iedergeval altijd een shield tot je beschikking want deze verschijnt in dat hokje. Slacht vervolgens nog zo'n gast met shield af en je hebt er twee :-)

Maar als we daar vast lopen zal ik eens river proberen. Wapens heb ik nooit echt een tekort aan, er vallen er genoeg dood waardoor er van alles licht en voor de deur verschijnt elke keer zo'n grote minutie kist, als het wat rustiger is kan je die gewoon pakken en zit je weer behoorlijk vol.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
ronaldmathies schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:25:
[...]

Dat klinkt inderdaad ook als een mooie plek, bij pavilion heb je in iedergeval altijd een shield tot je beschikking want deze verschijnt in dat hokje. Slacht vervolgens nog zo'n gast met shield af en je hebt er twee :-)

Maar als we daar vast lopen zal ik eens river proberen. Wapens heb ik nooit echt een tekort aan, er vallen er genoeg dood waardoor er van alles licht en voor de deur verschijnt elke keer zo'n grote minutie kist, als het wat rustiger is kan je die gewoon pakken en zit je weer behoorlijk vol.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Zijn er nog mensen die serieus Horde mode willen spelen??
Ik word gek van die ventje die na een paar levels al weg gaan. Ben nog niet hoger dan level 27 gekomen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het inderdaad erg jammer dat je in een public game helaas op level 1 moet beginnen, waardoor level 50 eigenlijk niet bereikbaar is (omdat je daar echt lang over doet, en dan de helft al uit de game is gegaan.

Ik zat eraan te denken om zaterdag / zondag avond af te spreken om misschien level 45 t/m 50 te doen (of alleen 50, de rest is makkelijk te doen in co-op, maar 50 is echt zware overkill met 2 personen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

Spooksel

Spooksel!

Alpha-sphere schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:46:
Zijn er nog mensen die serieus Horde mode willen spelen??
Ik word gek van die ventje die na een paar levels al weg gaan. Ben nog niet hoger dan level 27 gekomen.
Ik! Heb zelf tot lv29 ofzo, dus die 2 extra erbij doe ik nog wel =D

Public Horden is hoe dan ook ruk... altijd op lv1 beginnen zonder mogelijkheid om overnieuw te beginnen =/ grr

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik Horde erg vaak, als iemand mee wilt doen, add me: Gordeldier (accountje tot 12 december, daarna heet ik Monnick want dan heb ik Gold op die account). Heb tot level 28 gehaald ofzo op public, heb nog nooit private met iemand gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Het is atm wel drama met het vinden van een match of ligt dat aan mij :S,

Vanochtend steeds na 1/2 minuten een match gevonden, ben nu al een kwartier aan het zoeken ...

Ben op zich ook best in voor een potje private :), beter als deze meuk dat je zo lang moet wachten :/

Gamertag is Verxillion
Ik voeg je ff toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Private kan toch ook met 5 man?

Mijn gamecard

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxlc.com/cards/default/AlphaSphere.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan vanavond rond kwart voor 7 beginnen met Gears, ik zal jullie toevoegen, misschien handig om een globale tijd af te spreken wanneer we met 5 man (nog 3 naast mij dus) online zijn om level 50 te gaan doen? :)

Denk wel dat we een aantal pogingen nodig hebben, maar het moet lukken :)

Wat ik zelf altijd aanhoud bij Horde is dat de prioriteit heel sterk ligt op het recoveren van medespelers, vooral bij Horde 50 belangrijk. Het beste level om het in de te doen lijkt me trouwens River, met z'n alle campen in een van die twee huisjes ;)

Voor mijn gamertag zie mijn signature :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zal jullie toevoegen! Ik wil graag rond 7 uur met jullie GoW'en! Ik zit alleen tot 19:10 ofzo te eten maar daarna zal ik online komen. Lijkt me gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Nou ik zou zeggen voeg me maar ook toe :P Lijkt me wel gezellig....

Gamertag: sekeroglan

Ik heb het al tot 50 gehaald, al een paar keer zelf ben nu bezig om het op Insane te halen >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Crapcake!
Ik moet om 6:30 naar iemands afstudeer feestje :(
Volgende keer dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Kan er nog iemand meedoen met horde? Als er nog ruimte is, mijn gamertag is hetzelfde als mijn accountname; buggienuk.

Ik heb nu zeg maar sinds 10 minuten voor het eerst gold dus ik moet nog allemaal even uitzoeken hoe het werkt. GoW spelen is geen probleem, insane achievement is al binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door buggienuk op 06-12-2008 18:41 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
ik heb net een game gemaakt met Horde we zijn met 2 man dus ik hoor het wel wie er allemaal willen meedoen :)

edit: vol :P

[ Voor 35% gewijzigd door sekeroglan op 06-12-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zijn er nog Horde games going on? Dan log ik ook ff in!

Invite/friend requests -> gamertag: Beittil

[ Voor 29% gewijzigd door Spooksel op 06-12-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Spooksel schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:50:
Zijn er nog Horde games going on? Dan log ik ook ff in!

Invite/friend requests -> gamertag: Beittil
we zijn bezig, alleen de room is wel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Jongens, horde was top! Paar honderd kills voor seriously 2.0 erbij EN een mooie achievement O+ . Hoewel er natuurlijk wel een paar kleine ongelukjes waren vind ik het een geslaagde horde. Als er nog andere mensen zijn die hulp nodig hebben met horde, vanaf volgende week wil ik wel meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik heb een aantal van jullie toegevoegd op de friends lijst... Als iemand nog eens zin heeft om lv29 en verder Horde te doen...

I am all yours!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mijn exemplaar wilt..
Ik heb hem voor mezelf besteld maar ik heb hem net ook van de Sint gekregen..
45 euros, sealed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

buggienuk schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:49:
Jongens, horde was top! Paar honderd kills voor seriously 2.0 erbij EN een mooie achievement O+ . Hoewel er natuurlijk wel een paar kleine ongelukjes waren vind ik het een geslaagde horde. Als er nog andere mensen zijn die hulp nodig hebben met horde, vanaf volgende week wil ik wel meehelpen.
Nu ben ik benieuwd naar wat die kleine ongelukjes inhouden. ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

uchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:15:
[...]

Nu ben ik benieuwd naar wat die kleine ongelukjes inhouden. ;)
Een boomer die 4 man in een keer down schiet bijvoorbeeld }:O . Verder ook een paar keer game over gegaan door boomers en grinders. En natuurlijk het schild vergeten en er dan achter komen dat er een siren en/of wretch op je staat te hakken.

Verder heb ik daarna nog even met spooksel horde gedaan. Met zijn tweeën hebben we toch nog level 45 gehaald, wat al best een prestatie is voor slechts 2 man. Toen was het al kwart over 1 dus bedtijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel mezelf ook beschikbaar voor een Horde game lvl 50 ;)

Invite -> gamertag: Ekris NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik baal er wel van dat ik niet mee kon doen zeg.
Hopelijk kan ik er wel bij zijn de volgende keer.

Zijn er mensen die vanavond zin hebben om te horden?

[ Voor 22% gewijzigd door Alpha-sphere op 07-12-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

buggienuk schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:54:
[...]

Een boomer die 4 man in een keer down schiet bijvoorbeeld }:O . Verder ook een paar keer game over gegaan door boomers en grinders. En natuurlijk het schild vergeten en er dan achter komen dat er een siren en/of wretch op je staat te hakken.

Verder heb ik daarna nog even met spooksel horde gedaan. Met zijn tweeën hebben we toch nog level 45 gehaald, wat al best een prestatie is voor slechts 2 man. Toen was het al kwart over 1 dus bedtijd :+
Mag ik vragen op welke moeilijkheidsgraad je het hebt gespeeld? Want vanaf normal is het met zen 2en al gewoon erg moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:21:
Ik baal er wel van dat ik niet mee kon doen zeg.
Hopelijk kan ik er wel bij zijn de volgende keer.

Zijn er mensen die vanavond zin hebben om te horden?
Ja, ik meld me! (gamertag is Gordeldier maar ik had je al toegevoegd!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik ben nu weer online =D Zou wel graag lv45-50 doen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voor m'n gevoel begint GoW2 nu te lopen. Het matchmaking werkt nu stukken beter na de patch (en er werd verteld dat het resultaat pas na een tijdje merkbaar is), ik hoef nooit meer langer dan 2-3 minuten te wachten! Verder heb ik niet erg vaak lag ingame.

Maar misschien is het nog wat ongebalanceerd. Ik hoor iedereen roepen dat de chainsaw te sterk is, maar persoonlijk merk ik dat niet heel erg want ik wordt toch wel geowned :P

Alleen de texture popup aan het begin van een match is wel echt heel ziek, soms verschijnt gewoon 80% van de textures pas na 5 seconden.....

Kleinigheidje: hebben jullie ook dat als je GoW2 start en je komt bij het scherm waar je "start" moet drukken dat het beeld dan heel even stilstaat? Vlammen bewegen -> Vlammen staan even stil -> vlammen bewegen (en dan kan je beginnen).

EDIT: Hoe krijg je trouwens een hogere rank?

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 07-12-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buggienuk schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:54:
[...]

Toch vond ik het een geniale actie die een van jullie uithaalde toen er 4 man dood waren, hij alleen over was en het helemaal zelf uitspeelde, en dat was zonder schildje _/-\o_ Flink gelachen toen :9 Was op level 38 / 39 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

monnick schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:57:
Kleinigheidje: hebben jullie ook dat als je GoW2 start en je komt bij het scherm waar je "start" moet drukken dat het beeld dan heel even stilstaat? Vlammen bewegen -> Vlammen staan even stil -> vlammen bewegen (en dan kan je beginnen).
Heb ik ook :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

uchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:23:
[...]

Mag ik vragen op welke moeilijkheidsgraad je het hebt gespeeld? Want vanaf normal is het met zen 2en al gewoon erg moeilijk :)
Was op casual :$ Het ging vooral om de achievement halen.
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:05:
[...]

Toch vond ik het een geniale actie die een van jullie uithaalde toen er 4 man dood waren, hij alleen over was en het helemaal zelf uitspeelde, en dat was zonder schildje _/-\o_ Flink gelachen toen :9 Was op level 38 / 39 ofzo :)
Hahah, dat was ik ja. Ik zat wel even te schijten dat ik dood zou gaan maar na een aantal headshots ging het goed. Ik ben daarna wel een paar keer nogal naar doodgegaan, gezaagd en/of shotgun-owned.

En die texture pop-ups zijn echt te erg ja, de eerste paar keer is het grappig om te zien maar daarna irriteer je je er alleen maar aan. Maar dat was ook bij de eerste GoW, waarschijnlijk een flaw in de gebruikte engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Ben wel in voor een potje Horde vanavond, maar wel na het voetbal :P

Mochten er meerdere mensen er zin in hebben dan zal ik om 2000 uur online zijn. Alleen deze keer wel op een hogere moeilijkheids graad...

Geef anders aan wie er komt ( zeker komt) dan hou ik het wel bij en stuur ik om 2000 uur invite's de deur uit?

1. SekerOglan
2. Sparky
3.
4.
5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Uhm ik kan niet met de volle 100% beloven dat ik kan komen, maar ik doe mn best! (gamertag = gordeldier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik heb de TV aan mijn vriendin beloofd vanavond :(

Lv49 & 50 zullen nog even moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Gisteren met AlphaSpere en nog 2 onbekende tot level 45 horde gekomen bij Pavallion (handig die schilden!). Zijner vanavond nog mensen die willen horden want gisteren was er bijna niemand online op het afgesproken tijdstip....Ik ben vanaf +- 20:15 online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik kan wel komen horden :D Moet eigenlijk wat schoolwerk doen maar ik stop dan wel als we level 50 hebben gehaald.

Pavilion is inderdaad super masterlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Phydomir schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:09:
spoiler:
Vind het einde maar matig. Als ik bedenk hoelang ik op Raam heb zitten kloten en deze "eindbaas" was in een keer raak. Zat ook echt verbaast te kijken toen ik zag dat dit het einde was. Ik wil die Queen mollen...
spoiler:
Hear, Hear, zwaar onder de maat, na 2 jaar verwacht ik toch wel wat beters van de heren Cliffy B. en consorten.
Ik dacht serieus dat ik op 40% van de game zat op het einde, had zowiezo nog wel verwacht dat de queen nog wel zou encounteren, met deel 1 heb ik voor me gevoel langer over gedaan en RAAM was ook een serieuze "eindbaas", einde van deel 2 is gewoon droevig :'(

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Heb net een game gestart dus als er iemand horde wil spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
ik hou het topic wel even in de gaten voor als ik horde wil gaan spelen, nu helaas geen tijd. mn gamertag is overigens Metsadah, als je me toevoegd moet je er even GoT bij vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gister dan toch eindelijk Horde achievement gehaald (tnx, SekerOglan & Gorderdier) :)

Daarna met een maat van me over gegaan op Wingman, die achievement ook gehaald. En dat is mooi, kunnen we nu tenslotte weer leuke dingen gaan spelen :P hehe.

Nu nog te gaan:
- Beat the meatflag (6/10)
- Party like its 1999 (~600/1999)
- Seriously 2.0 (~6100/100k)

Vooral dat Seriously gaat tijd kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden er nog bugfixes komen voor dit spel? Al die crabwalkers/shotgun shield wielders word ik wel moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Heb gisteren ook 50 gehaald :) samen met mijn vriending in co-op :)

Voornamelijk ook in pavilion, erg goede kaart. Moet ook nog een aantal archievements, zeker om het gebied van multiplayer, dit nog erg weinig gedaan.

Ook een paar simpele zoals 10 of 20 keer die tickers weg slaan, vergeet het altijd.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
sekeroglan schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:33:
Ben wel in voor een potje Horde vanavond, maar wel na het voetbal :P

Mochten er meerdere mensen er zin in hebben dan zal ik om 2000 uur online zijn. Alleen deze keer wel op een hogere moeilijkheids graad...

Geef anders aan wie er komt ( zeker komt) dan hou ik het wel bij en stuur ik om 2000 uur invite's de deur uit?

1. SekerOglan
2. Sparky
3. JWee
4.
5.
:) ik ben van de partij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
wie heeft er btw Insane al uitgespeeld.

voor de mensen die dat gedaan hebben, wat vonden jullie het moeilijkste stuk om te halen?

ik ben nu bij de ontdekking van Monica (die vier aanvallen van links en rechts). dat is een aardig pittig stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:23:
Gister dan toch eindelijk Horde achievement gehaald (tnx, SekerOglan & Gorderdier) :)

Daarna met een maat van me over gegaan op Wingman, die achievement ook gehaald. En dat is mooi, kunnen we nu tenslotte weer leuke dingen gaan spelen :P hehe.

Nu nog te gaan:
- Beat the meatflag (6/10)
- Party like its 1999 (~600/1999)
- Seriously 2.0 (~6100/100k)

Vooral dat Seriously gaat tijd kosten :(
Ja, seriously gaat even tijd kosten, maar het is best makkelijk. Je kan bijvoorbeeld in Act 5, Chapter 5 en Act 1, Chapter 4 alle locusts swarms uitroeien terwijl jij op je turrent/brumak zit. En dit meerdere keren overnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

jwhderksen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:29:
wie heeft er btw Insane al uitgespeeld.

voor de mensen die dat gedaan hebben, wat vonden jullie het moeilijkste stuk om te halen?

ik ben nu bij de ontdekking van Monica (die vier aanvallen van links en rechts). dat is een aardig pittig stuk.
Maria ;)

En persoonlijk vond ik eigenlijk niet echt een bepaald stukje eruit springen kwa moeilijkheidsgraad ofzo... En dat stukje waar jij het over hebt, daar zijn alleen die Beastriders even wat irritant... meer ook niet :P

Weet iemand trouwens wat de criteria is om een nieuwe rank te halen in multiplayer? Ik zit nu alweer een tijdje met het dubbele zilverkleurige streepje, maar ik wil toch wel eens door naar de driedubbele goudkleurige =D
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:36:
[...]

Ja, seriously gaat even tijd kosten, maar het is best makkelijk. Je kan bijvoorbeeld in Act 5, Chapter 5 en Act 1, Chapter 4 alle locusts swarms uitroeien terwijl jij op je turrent/brumak zit. En dit meerdere keren overnieuw doen.
Dit heb ik inderdaad al een beetje zitten doen (act5 stukje), maar dat is wel boring as hell hoor :(

[ Voor 21% gewijzigd door Spooksel op 10-12-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik snap echt niet hoe je de campaign op Insane uit kan spelen. Heb vorige week de campaign op hardcore uitgespeeld maar insane is meteen echt veel moeilijker. Ik ga echt al ergens in act1 (of chapter 1) dood en heb er echt enorme problemen mee....

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
niet meteen als een malle op de locust af rennen. dekken en gericht schieten en vooral zuinig zijn met je kogels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:44:
Zouden er nog bugfixes komen voor dit spel? Al die crabwalkers/shotgun shield wielders word ik wel moe van.
Nee, heel Epic gaat op vakantie naar Paramaribo om in Cola Kreek te leanbacken tot Gears 3. Daarna gaan ze ons 'lollerskates'-PMs sturen op Live en een sporadische rickroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Persoonlijk heb ik de grootste moeite met die onderdelen waar je reavers uit de lucht moet schieten en dergelijke. Ik richt te slecht/ben te traag vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu zelf bezig met Insane ben ergens beland in Act 4 Hives en het is me alleen gelukt door te coop'en.
Heb het al een paar keer alleen geprobeerd en gefailed =d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

De bulk van Insane heb ik solo gedaan en ik moet toch wel zeggen... van AL die massa's Locust had ik niet superveel te vrezen... Nee, dan Domenic... Wat een rukker is dat zeg als hij door de AI bestuurt wordt =D

Niet te filmen... zat hij niet op zijn knieen ergens veels te ver naar voren dan was ie wel aan hat slacken bij de checkpoint ergens van achter. grr, grr, grr.

Btw: Jullie weten dat als je co-op speelt met 1 persoon op Insane en 1 op Casual... dat de gezamelijke stukken dan 'Normal' zijn ;) Telt wel als Insane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
ik heb dat boek er ook bij gekocht zodat ik tijdens mijn insane ook alle unlockables kan vinden. staan ook tips bij hoe in bepaalde levels te anticeperen op je vijanden.

boek kost 14,99 bij de frs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw: Jullie weten dat als je co-op speelt met 1 persoon op Insane en 1 op Casual... dat de gezamelijke stukken dan 'Normal' zijn ;) Telt wel als Insane...
Grappig, die wist ik nog niet. Ik speel gewoon Insane/Insane, zal het eens proberen dan ^_^

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
idd die Dom is echt waardelooooss als ally. Ben je lekker bezig, moet je hem reviven, omdat hij ergens met zijn sniper naar voren is gerend waar alle locust zich bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carmine die kan er ook wat van ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Spooksel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:19:
De bulk van Insane heb ik solo gedaan en ik moet toch wel zeggen... van AL die massa's Locust had ik niet superveel te vrezen... Nee, dan Domenic... Wat een rukker is dat zeg als hij door de AI bestuurt wordt =D

Niet te filmen... zat hij niet op zijn knieen ergens veels te ver naar voren dan was ie wel aan hat slacken bij de checkpoint ergens van achter. grr, grr, grr.

Hmm, dit wist ik ook niet, ben gisteravond begonnen met mijn vriendin aan de co-op waarbij we beide normal/normal hebben. Mischien dan toch maar voorstellen om opnieuw te beginnen en dat ik dan voor insane kies en dat zei casual doet. :)

Als je dan Insane uitspeeld krijg je dan ook de archievements van alle tussenliggende niveaus? of moet je echt elke niveau opnieuw spelen om alle archievements te krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door ronaldmathies op 10-12-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Bij het uitspelen van Insane krijg je uiteraard ook de achievements voor Casual/Normal/Hardcore. Alleen is het volgens mij niet mogelijk om direct net Insane te beginnen als je voor het eerst speelt.

Maat van mij en ik zijn toen het spel uitkwam op Hardcore begonnen omdat Insane niet selecteerbaar was nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:54:
Bij het uitspelen van Insane krijg je uiteraard ook de achievements voor Casual/Normal/Hardcore. Alleen is het volgens mij niet mogelijk om direct net Insane te beginnen als je voor het eerst speelt.

Maat van mij en ik zijn toen het spel uitkwam op Hardcore begonnen omdat Insane niet selecteerbaar was nog :(
replay waarde :P

en idd toen ik het spel op hardcore uitgespeeld had vlogen de achievement van alle onderliggende moeilijkheidsgraden me om de oren. En dat was al nadat ik in de laatste chapter elke keer als ik op een koe sprong en hem bereed een achievement kreeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Ik ben ook bezig op Insane. Act 4, Chapter 3 als ik het goed heb. Zit nu bij een stukje waarin je in een 'ronde dekking' moet staan, er een hoop locust op afkomen en ook nog 2 reavers.. Alleen ik ga telkens op zo'n naaiende manier dood :(

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Oplossing daar is om niet die cirkel te gebruiken, maar de muurtjes aan de 'achterkant' in tegenovergestelde richting van waar de Locust vandaan komen. Raap wel eerst ff de frag nades op.

Wacht eerst ff de nodige tickers af, dan op overige Locust gaan schieten. Als de reaver komt, nade (1 dus, bewaar de ander) om de berijders dood te maken en dan de reaver zelf met de Lancer. Hierna ga je pas in de cirkel, want nu komt de tweede reaver op de plek waar je net zet. Zelfde verhaal, nade eronder om de berijders te killen en dan de reaver zelf met de Lancer.

Win =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

tdw schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:09:
Ik ben ook bezig op Insane. Act 4, Chapter 3 als ik het goed heb. Zit nu bij een stukje waarin je in een 'ronde dekking' moet staan, er een hoop locust op afkomen en ook nog 2 reavers.. Alleen ik ga telkens op zo'n naaiende manier dood :(
Tip: Je moet niet in die ronde blijven staan, maar onder een afdak achter een paar pilaren dat ongeveer naast de die 'ronde' zit. Heb je in ieder geval meer cover en kun je eigenlijk niet geflankt worden.

• ronaldmathies
  • Niet online
Oke, gisteravond eens geprobeerd, bij co-op ik op insane en mijn vriendin op casual, het resultaat:

Ik krijg de eigenschappen van insane en mijn vriendin van casual, dus ik ga vele malen sneller dood (of zwaar gewond) en mijn vriendin niet.

Dus de strekking dat het spel zich gaat normaliseren naar normal / normal is niet helemaal het geval. Mischien dat dit wel geld voor de locust en hun AI level, dat heb ik nog niet echt kunnen ontdekken.

Duurde effe voordat ik dit doorhad, maar na een tijdje viel het me op dat ik zoveel sneller al op de grond lig terwijl mijn vriendin daar geen last van heb, en ik ben toch wel iets beter dan mijn vriending :P

Maar ik vindt het een prachtige manier van spelen, voor mij is er een uitdaging en ook voor mijn vriendin. En nu hoef ik niet alle tussenliggende gradaties te spelen (tussen casual en insane), heb ik toch snel een heleboel archievements erbij O-)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, geen idee eigenlijk. Ik had dat niet zo gemerkt... ow well.

Gisteren nog wel tijd je zitten multiplayeren met een maat van me... en god oh god wat heb ik toch weer een hoop mensen op de 'Avoided player' lijst geslingerd onder het kopje 'Early Quitting'... Grr, speel dan niet mee... hufters :(

Het zijn ook echt voornamelijk de hoger gerankte spelers merkte ik. (3streepjes+) Die gaan er al vandoor bij het minste of geringste teken dat ze eventueel gaan verliezen, zodat ze geen negatieve stats krijgen... Echt ZOOOOO lame.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Spooksel schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:39:
Hmm, geen idee eigenlijk. Ik had dat niet zo gemerkt... ow well.

Gisteren nog wel tijd je zitten multiplayeren met een maat van me... en god oh god wat heb ik toch weer een hoop mensen op de 'Avoided player' lijst geslingerd onder het kopje 'Early Quitting'... Grr, speel dan niet mee... hufters :(

Het zijn ook echt voornamelijk de hoger gerankte spelers merkte ik. (3streepjes+) Die gaan er al vandoor bij het minste of geringste teken dat ze eventueel gaan verliezen, zodat ze geen negatieve stats krijgen... Echt ZOOOOO lame.
Mja vind de matchmaking (dat je geen maps en modes mag kiezen) wel een groot nadeel, misschien dat het daar aan ligt?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:13:
[...]

Mja vind de matchmaking (dat je geen maps en modes mag kiezen) wel een groot nadeel, misschien dat het daar aan ligt?
elimination = execution, warzone en guardian.
Dus als je een team van vijf hebt kun je altijd korte potjes knallen door een tie te maken wanneer er guardian in voorkomt

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:17:
[...]

elimination = execution, warzone en guardian.
Dus als je een team van vijf hebt kun je altijd korte potjes knallen door een tie te maken wanneer er guardian in voorkomt
Een tie maken lukt niet altijd, aangezien 8 van de 10 keer niet iedereen stemt.

Daarnaast wil ik geen korte potjes knallen, maar lange potjes op een leuke map met een leuke mode, zonder dat er geswapt is met wapens :P Maarja, heb het spel al even niet meer mp meer gespeeld.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:09:
[...]

Een tie maken lukt niet altijd, aangezien 8 van de 10 keer niet iedereen stemt.

Daarnaast wil ik geen korte potjes knallen, maar lange potjes op een leuke map met een leuke mode, zonder dat er geswapt is met wapens :P Maarja, heb het spel al even niet meer mp meer gespeeld.
Met een team van vijf personen aan jouw kant via de party chat kun je elke game tot een tie maken

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, het boeit me echt geen kont welke van de 'players choise' modes ik speel of op welke map weet je. Het gaat er bij gewoon om dat al die lamme aapjes moeten kappen met disconnecten zodra ze dreigen te verliezen =/

Wees gewoon een vent en incasseer ook je verliezen... Ik quit niet tijdens het spel zelf, ik speel door tot het bittere eind! Dit is echter alleen als het spel al begonnen is! Als ik tijdens de game/map selectie (voor we starten dus) al merk dat mijn team direct al in de minderheid is dan ben ik ook weg...

Verwijderd

jwhderksen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:34:
idd die Dom is echt waardelooooss als ally. Ben je lekker bezig, moet je hem reviven, omdat hij ergens met zijn sniper naar voren is gerend waar alle locust zich bevinden.
Ik heb het tegenovergestelde! Hij doet het prima hier, gaat alleen naar voren als er weinig Locust zijn, om die vervolgens te chainsawen. Blijft meestal zo'n beetje rond mij hangen. Reviven hoef ik hem amper, soms is ie beter bezig dan ik :D En dit op Hardcore dan.

Verwijderd

Spooksel schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:32:
Hmm, het boeit me echt geen kont welke van de 'players choise' modes ik speel of op welke map weet je. Het gaat er bij gewoon om dat al die lamme aapjes moeten kappen met disconnecten zodra ze dreigen te verliezen =/

Wees gewoon een vent en incasseer ook je verliezen... Ik quit niet tijdens het spel zelf, ik speel door tot het bittere eind! Dit is echter alleen als het spel al begonnen is! Als ik tijdens de game/map selectie (voor we starten dus) al merk dat mijn team direct al in de minderheid is dan ben ik ook weg...
Dit is inherent (oeeee:P) aan elk spel met enige vorm van statistieken/ranking. Op de een of andere manier vinden game makers het niet echt belangrijk om cheaters/dc'ers te straffen :(
GoW1 speelde ik unranked en daar had je al dat gezever veel minder

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 15:52 ]

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, als ik mijn laatste public achievement heb (beat the meatflag) zou ik er voor kunnen kiezen om alleen nog maar private te spelen. Maarja... het aanbod aan tegenstanders is bij public nou net even wat groter :+

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik probeer GOW1 nu op insane uit te spelen maar het stukje bij die eerste berserker zit Dom de hele tijd in de weg. Die gast gaat dus elke keer dood en dan is de missie gefailed:S

Wat een wanker:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:17:
[...]

Met een team van vijf personen aan jouw kant via de party chat kun je elke game tot een tie maken
Net alsof ze luisteren als je geen team hebt die je allemaal kent :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:00:
[...]

Net alsof ze luisteren als je geen team hebt die je allemaal kent :z
ik zeg toch ook vijf mensen aan jouw kant in de party chat.
ik speel zelf haast niet zonder. Veel sneller een match gevonden, plus je kunt ook tegen elkaar vertellen wat je gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 03:04:
[...]

ik zeg toch ook vijf mensen aan jouw kant in de party chat.
ik speel zelf haast niet zonder. Veel sneller een match gevonden, plus je kunt ook tegen elkaar vertellen wat je gaat doen
Ik zou wel willen, maar uit mijn friendslist spelen er maar een stuk of 2 actief gears of war 2, de rest speelt cod5, cod4 en nota bene gears of war 1 :) Ik hou me tegenwoordig ook maar weer bezig met cod4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Spelen jullie trouwens ook wel eens wat anders dan Horde? :+

Als ik al GoT mensen uit mijn lijst online zie zitten ze altijd horde te doen :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Spooksel schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:36:
Spelen jullie trouwens ook wel eens wat anders dan Horde? :+

Als ik al GoT mensen uit mijn lijst online zie zitten ze altijd horde te doen :P hehe
Is ook eigenlijk de enige multiplayer mode die echt leuk is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hoezo dat?

player vs player is echt wel vet :D zeker als er frag nades in een map zitten... dan wordt het echt dikke chaos. hehe

Edit: Al moet ik wel zeggen dat ik Wingman (nog) niet zo heel erg leuk vind. Ik heb de achievement wel gehaald met een maat van me, maar sindsdien hebben we eigenlijk geen Wingman meer gespeeld. We hadden er uit eindelijk 12 matches voor nodig (3 winst, 9 verlies). Zo irritant als je telkens 2e wordt :+

[ Voor 54% gewijzigd door Spooksel op 12-12-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:41:
[...]

Is ook eigenlijk de enige multiplayer mode die echt leuk is.
Ik ben inmiddels ook bezig met andere vormen van multiplayer, maar dat is meer omdat ik de andere achievements wil hebben :)

Maar horde vindt ik ook over het algemeen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Achievement Unlocked - 150G
Suicide Missionary

:*)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
tdw schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:04:
Achievement Unlocked - 150G
Suicide Missionary

:*)
Die probeer ik nu ook te halen, heb alles op easy gedaan en ben nu bezig met insane :)
Dat wordt in 1 keer een heleboel achievements, hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Gears of War 2 servers hebben een update gehad

Goed werk dat ze bezig zijn om dit soort problemen uit de wereld te helpen. Eerlijk gezegd heb ik zelf na de vorige (client) update vrij weinig problemen met de matchmaking. Alleen er schijnt veel kritiek te zijn op de online gameplay, dat wapens uit gebalanceerd zijn enzo. Ik heb nooit GoW1 online gespeeld dus ik kan hier vrij weinig over zeggen. Maar ik wordt in ieder geval fucking hard geowned online (terwijl ik op Horde altijd wel een hoge score heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 09:49:
Gears of War 2 servers hebben een update gehad

Goed werk dat ze bezig zijn om dit soort problemen uit de wereld te helpen. Eerlijk gezegd heb ik zelf na de vorige (client) update vrij weinig problemen met de matchmaking. Alleen er schijnt veel kritiek te zijn op de online gameplay, dat wapens uit gebalanceerd zijn enzo. Ik heb nooit GoW1 online gespeeld dus ik kan hier vrij weinig over zeggen. Maar ik wordt in ieder geval fucking hard geowned online (terwijl ik op Horde altijd wel een hoge score heb).
Ja online spelen en "vs AI" daar zit altijd wel een verschil tussen. Maar als je horde goed kunt heb je iig een basis om verder te groeien :P

Ik ben benieuwd of ze de zaag gaan fixen want volgens mij gaat die niet uit als je geraakt word (niet altijd).
Of zou het aan hostpower liggen, want die is af en toe echt erg. Sommige mensen hebben minder dan een seconde minder lag vergeleken met een ander.

De lag moeten ze fixen. En de glitches. Ik word zo ziek van al die onzichtbare shield shotgun wielders.

Gisteravond een paar potjes zonder al te veel lag en glitchers gespeeld. En dat was wel lekker knallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:51:
[...]

Ja online spelen en "vs AI" daar zit altijd wel een verschil tussen. Maar als je horde goed kunt heb je iig een basis om verder te groeien :P

Ik ben benieuwd of ze de zaag gaan fixen want volgens mij gaat die niet uit als je geraakt word (niet altijd).
Of zou het aan hostpower liggen, want die is af en toe echt erg. Sommige mensen hebben minder dan een seconde minder lag vergeleken met een ander.

De lag moeten ze fixen. En de glitches. Ik word zo ziek van al die onzichtbare shield shotgun wielders.

Gisteravond een paar potjes zonder al te veel lag en glitchers gespeeld. En dat was wel lekker knallen.
Ik denk dat ze niet al te veel zullen gaan doen aan de glitchers. Als ik naar GoW 1 keek werd daar ook amper fatsoenlijk gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:59:
[...]

Ik denk dat ze niet al te veel zullen gaan doen aan de glitchers. Als ik naar GoW 1 keek werd daar ook amper fatsoenlijk gepatcht.
ja maar in gow1 speelde de glitchers ranked. gewoon unranked cheaten werd snel saai. Nu kun je alleen maar ranked spelen dus kom je ook veel meer glitchers tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:15:
[...]

ja maar in gow1 speelde de glitchers ranked. gewoon unranked cheaten werd snel saai. Nu kun je alleen maar ranked spelen dus kom je ook veel meer glitchers tegen
Dat doet niets af aan het feit dat ze gewoon de glitches in GoW1 niet hebben gefixt :). Volgens mij was de roadie run glitch al na enkele weken/maanden bekend en is volgens mij nog steeds niet gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Iemand die de komende dagen met mij de campaign helemaal op insane wilt uitspelen met mij?

Mijn gold abbo voor 13 maanden is binnen dus iedereen die mijn tijdelijke account (= Gordeldier) heeft toegevoegd mag mijn definitieve account toevoegen: Monnick. Ik zal vaak online op GoW2 te vinden zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Wil het wel met je proberen, voeg me anders ff toe : NeoSoulStar

Speel nu eigenlijk alleen maar Horde..Ben tot level 36 gekomen, mot nog ff een keertje tot 50 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Je bent altijd welkom om mij + maat te joinen als we weer online gaan rammen :) We proberen veelal King of the hill/Annex te spelen, maar we spelen nu ook Submissions als we daar de kans voor krijgen... ik moet nog 2-3 meatflag captures maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Lachen... Schiet 3 keer met mn shotgun tegen iemand aan die met geheven zaag op mij afloopt, en wie gaat er dood? Ra-ra.. En ja, ik schoot wel raak. Bah. Toen gequit en een andere game gejoint, precies hetzelfde. Zo is het dus echt niet leuk om te spelen :(

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

tdw schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:24:
Lachen... Schiet 3 keer met mn shotgun tegen iemand aan die met geheven zaag op mij afloopt, en wie gaat er dood? Ra-ra.. En ja, ik schoot wel raak. Bah. Toen gequit en een andere game gejoint, precies hetzelfde. Zo is het dus echt niet leuk om te spelen :(
Welcome to GoW 2 MP ;) It sucks!

Ik vind het erg apart dat ze nu met nieuwe maps komen (3 voor 800, terwijl in gow1 4 maps voor 800 was), terwijl er nog gewoon zoveel fouten in het spel zitten. Fix die eerst voordat je met nieuwe content komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ja een gevoel van assraping was ook mij niet helemaal ontgaan.. natuurlijk zijn het losse teams die elk aan hun eigen onderdeel werken (support, content etc).. maar ergens voelt het alsof ik een splinternieuwe auto heb gekocht die slecht rijdt, en dat de verkoper me nog even een paar mooie velgen probeert aan te smeren ipv hem voor me maakt ;)

kijk voor de gein dit es:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Waarom heeft niet iedereen er last van? Ik kan zulke filmpjes ook wel maken wanneer ik me downloads aanzet. Met een normale verbinding gebeurd dit niet

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

tdw schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:24:
Mjah, het maakt niet uit hoe vaak je gaat disconnecten en nieuwe games starten... dit blijft gewoon zo gebeuren. 't is echt rete irritant inderdaad, maar als je het eenmaal even weet dan zul je merken dat je zelf ook wat vaker met een gerevde Lancer rondloopt :)

In the meantime, ik heb nog maar 2 achievements te gaan *O*. Gisteren eindelijk die laatste capture weten te maken voor 'Beat the meatflag', YAY. Zit verder bijna op de helft voor 1999, dat is wel relaxed. Jammer alleen dat ik nog wel even meer dan 90k kills moet maken -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

treative schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:44:
Waarom heeft niet iedereen er last van? Ik kan zulke filmpjes ook wel maken wanneer ik me downloads aanzet. Met een normale verbinding gebeurd dit niet
Geen idee waar het aan ligt, niet aan de verbinding lijkt me, want ik heb precies hetzelfde en heb gewoon een goede verbinding zonder downloads die aanstaan ;). Zelfs de meest zwakke pistol met silencer uit CoD 4 is bij mij sterker :+

Het zuigt gewoon enorm hard, want SP en Horde zijn beide echt goed uitgewerkt, maarja daar raak je wat snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Na Mirror's Edge en Fallout 3, ben ik van plan om vandaag GoW 2 aan te schaffen. Omdat ik GoW 1 werkelijk geweldig vond, verbaast het me eigenlijk hoe lang ik het heb kunnen laten liggen... De vele uren Fallout 3 hebben hier denk ik een groot aandeel in. :)

Toch twijfel ik een beetje... Ik hoor/lees her en der redelijk veel kritiek over GoW 2.
Can anyone enlighten me of en wat er nu echt mis is met GoW 2 ?
- Gamebalance: Shotgun vs Lancer ?
- Brakke MP Matchmaking / Servers ?
- Zijn er ook nog Singleplayer problemen ?

Waar de GoW 1 forums uiterst positief waren, schrik ik een beetje van de GoW 2 forums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
StarWolf schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:29:
- Gamebalance: Shotgun vs Lancer ? Ja, hier is een probleem. De lancer is overpowered en de shotgun juist slecht.
- Brakke MP Matchmaking / Servers ? Hier was eerst een probleem mee maar na de client en server side patch gaat het bij mij erg snel! :)
- Zijn er ook nog Singleplayer problemen ? Nee, singleplayer is fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Het Lancer/Gnasher verhaal is wel waar inderdaad, maar als je ook echt hardcore gaat multiplayen dan pas je je daar echt wel op aan op den duur. Om nou direct te zeggen dat de shotgun slecht is, nee. Zeker niet, als je je speelstijl een beetje aanpast op het omgaan met de shotgun dan kun je er nog steeds snoeihard mee ownen :)

Matchmaking kan heel sporadisch nog wel eens op zich laten wachten, maar doorgaans is de wachttijd sinds de patch idd minimaal :)

Single player is goed, zeker op Insane zul je wel even bezig zijn als je het solo speelt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Spooksel op 16-12-2008 12:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste