Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Kaasje123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 07:38:
[...]

Je partner quit.. aan wie ligt dat dan? ;)

Ik ben bezig met insane. Bijna klaar. Alleen act 5 nog :)
tja ik heb er ook last van; 3 potjes gedaan:

Bij een heb ik zelf het vuile werk opgeknapt met 15 kills, bij de tweede mocht ik alleen beginnen, en bij de laatste kreeg ik een teamgenoot die of stil bleef staan aan het begin, of zichzelf in de lasers van Security liep... zucht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Gisteren ook GoW2 binnen gekregen en gelijk weer dat ouderwetse gears gevoel terug. Het blijft gewoon super vet om locust te killen. Moest wel weer behoorlijk wennen aan fps met een controller want dat was toch ook al wel weer een behoorlijke tijd terug maar het gaat weer steeds beter.

Heb ook wel interesse in co-op of andere online games, gamertag staat in m'n sig. Maar eerst maar even de singleplayer uitspelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op de fora van tweakers.net. Ik ben op zoek naar mensen die Gears of war 2 campaign op Insane in zijn geheel over live willen spelen. Ook lijkt het me tof om horde tot wave 50 te kunnen doen. Misschien een keer een vaste groep ervoor opzetten o.i.d.

Voor degenen die het wat lijkt, tag is Phunkee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand die weet of er blueprints van de GoW2 maps te vinden zijn? Wil ze toch wel eens topview zien om ze wat beter te snappen :)

Anders iemand evt een ander idee waarop ik zou kunnen zoeken ipv 'blueprints'? Als ik op 'gears of wars 2 maps' zoek krijg ik heel ander nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Gister heb ik gears 2 uitgespeeld op hardcore, echt wat een waanzig wreed bruut meeslepende game!! _/-\o_

Zoveel verbeteringen ten opzichte van deel 1! Geweldige diepgang, kippevel momenten door de muziek, veel beter uitgebalanceerde achievements, waanzinnige omgevingen en leuke afwisseling met voertuigen (dit mag van mij in deel 3 wel beter worden utigevoerd, enige minpunt voor mij)!! Wel jammer dat sommige bazen wel erg makkelijk te verslaan waren.. Ik ben echt geen hardcore gamer maar heb zaterdag middag het schijfje ingeladen en kon gewoon niet stoppen met spelen.. denk dat ik er max 15 uur in heb zitten en dat is echt een verbetering t.o.v. deel 1! Toch vond ik wel dat sommige stukken wel erg makkelijk doorliepen.. kreeg ook echt het gevoel dat ik betrokken was bij een immens grote war!!!

Respect voor EPIC met deze game!!!

Jammer dat ik niet "meer" online kan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb vanavond Act 1 op hardcore gespeeld, nadat ik hem afgelopen weekend al in coop gespeeld had. Ik wou het gewoon nog een keertje doen en dan rustig aan. :) Lijkt me leuk om te MP'en met wat GoT'ers, dus heb ik een paar gamertags toegevoegd aan mijn friendslist. Je kunt mij ook toevoegen (zie signature), ik ben zeker te porren voor coop en horde, maar ik ben geen hardcoregamer, ik heb moeite genoeg met de singleplayer op hardcore. :) Dat stuk op die rig in Act 1, dat heb ik iets te vaak opnieuw moeten doen... :(

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Geweldige game tot nu toe. Vooral coop. Wil gears 1 ook nog insane uitspelen. Doe het nu eerst hardcore en straks insane in gears 2.

Horde is ook leuk, het is alleen wel lastig dat het vrij lang duurt eer het echt lastig wordt. En kom je in een slechte groep dan verspil je al snel een half uur van je tijd.

Ik zit trouwens nog slechts op 1100 van seriously 2.0

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DarkShadow schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:29:
Geweldige game tot nu toe. Vooral coop. Wil gears 1 ook nog insane uitspelen. Doe het nu eerst hardcore en straks insane in gears 2.

Horde is ook leuk, het is alleen wel lastig dat het vrij lang duurt eer het echt lastig wordt. En kom je in een slechte groep dan verspil je al snel een half uur van je tijd.

Ik zit trouwens nog slechts op 1100 van seriously 2.0
Ik zit pas op 4000 ofzo en heb redelijk vaak horde gespeeld en 2 keer de game uitgespeeld (hardcore en insane) Wel coop dus dat scheelt natuurlijk wel in de kills. Maar vind het aan de ene kant jammer dat je de kills nu ook in sp mag halen. Is dus echt een boost achievement geworden. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Phusebox
x0rcist schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:45:
Gister heb ik gears 2 uitgespeeld op hardcore, echt wat een waanzig wreed bruut meeslepende game!! _/-\o_

Respect voor EPIC met deze game!!!

Jammer dat ik niet "meer" online kan... :+
Uit je respect dan echt, en koop die game ;(

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:49:
[...]

Uit je respect dan echt, en koop die game ;(
_/-\o_

Hij is het voor de coop-sp en horde inderdaad meer dan waard :)

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Van de week ook mijn versie van GoW2 binnengehad(gamehubs duurt altijd ff ;)) En gisteren even met een maat splitcreen hardcore campaign gedaan, echt te gruwelijk gewoon. Dat stukje dat Cole komt hadden we allebei een grijns op onze kop niet normaal :P Kan niet wachten tot vanavond om weer verder te gaan >:) Van het weekend maar is MP testen :)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nevermind...

[ Voor 95% gewijzigd door Phydomir op 20-11-2008 21:28 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Gisteravond horde online gespeeld met 5 andere, het matchmaking process duurt enorm lang, over de hele avond was het gemiddeld 3 tot 5 minute per keer.

Verders wel erg leuk om met een groepje te werken, zeker als je een beetje samenwerkt kun je een heel end komen.

Wat zijn trouwens die tekentjes naast je naam? sommige hebben 1 streepje (zoals ik) en andere hebben er meer of zelf dikke gele strepen. Ik snap dat het een bepaalde rank aangeeft maar hoe wordt dat opgebouwd? wanneer ga je een gradatie hoger?

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb de logica daar achter ook niet kunnen vinden. Ik heb zelf het idee dat het iets met je shot/kill ratio te maken heeft. Ik had al snel 2 streepjes, en een vriend van me 1. Keken we op gearsofwar.com bij de statistieken, had ie in alle ratio's hoger behalve shot/kill. Reden daarvan is dat hij meer vuurt met de lancer, en ik de shotgun, waar het toch vaak op enkele schoten neerkomt tov hele salvo's. Het zal er dus denk ik wel te maken mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:14:
Ik heb de logica daar achter ook niet kunnen vinden. Ik heb zelf het idee dat het iets met je shot/kill ratio te maken heeft. Ik had al snel 2 streepjes, en een vriend van me 1. Keken we op gearsofwar.com bij de statistieken, had ie in alle ratio's hoger behalve shot/kill. Reden daarvan is dat hij meer vuurt met de lancer, en ik de shotgun, waar het toch vaak op enkele schoten neerkomt tov hele salvo's. Het zal er dus denk ik wel te maken mee hebben.
Hmm, ik wist niet eens van die stats af... meteen maar even gekeken.. leuke informatie. Erg leuk dat je op zo'n hoog detail informatie kan inzien.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het detail daarin gaat ontzettend diep, en het valt me mee dat EPIC daar niet meer mee adverteert. Het zou mij (als ik een 'zwevende koper' zou zijn) iig flink over de streep trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:01:
Het detail daarin gaat ontzettend diep, en het valt me mee dat EPIC daar niet meer mee adverteert. Het zou mij (als ik een 'zwevende koper' zou zijn) iig flink over de streep trekken :)
Inderdaad, dit laat zien waar ook je sterke / zwakke punten zitten. Ook laat het zien wat je weinig doet en waar je je mischien kan verbeteren (reviven bijvoorbeeld).

En het is gewoon heel leuk om je tegenstanders op te zoeken en te vergelijken.

Oh, en mocht iemand me willen uitnodigen voor horde of een party willen starten, mijn gamertag is: J2Defender

[ Voor 9% gewijzigd door ronaldmathies op 21-11-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Prachtige find ook op het Gears forum over een gi-gan-ti-sche glitch in de shotgun: http://forums.epicgames.c...hread.php?t=637973&page=1
I probably wont scream anymore when I try to blind fire when someone is right infront of me and I completely miss. Now i know its a glitch, thank God.
My thoughts exactly, God wat is dat frustrerend :D

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 21-11-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

spoiler:
Pff, het lukt maar niet! Ik ben nu bij die stomme, grote vis waarbij je in z'n mond moet kruipen... Het wordt alleen zo moeilijk gemaakt door dat kl*te d-pad omdat ik nauwelijks granaten kan selecteren :|

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

tdw schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:35:
spoiler:
Pff, het lukt maar niet! Ik ben nu bij die stomme, grote vis waarbij je in z'n mond moet kruipen... Het wordt alleen zo moeilijk gemaakt door dat kl*te d-pad omdat ik nauwelijks granaten kan selecteren :|
spoiler:
Net gedaan en is vrij makkelijk. Als ie de boot vast pakt op het oog schieten. Bek gaat open en jij rent naar voren. Schiet dan een voor een die "tongen" en dan gaat z'n keel open. Selecteer granaat en dan gewoon volle kracht vol omhoog gooien. 3x en dan is ie dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Phydomir schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:55:
[...]

spoiler:
Net gedaan en is vrij makkelijk. Als ie de boot vast pakt op het oog schieten. Bek gaat open en jij rent naar voren. Schiet dan een voor een die "tongen" en dan gaat z'n keel open. Selecteer granaat en dan gewoon volle kracht vol omhoog gooien. 3x en dan is ie dood
Yes, het is gelukt inderdaad, alleen dat D-pad selecteerd heel vaak óf mn shotgun of mn pistooltje, of doet gewoon niks. Behoorlijk irritant.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik blijf erbij dat ze de MP compleet verknalt hebben met het downtunen van sommige bestaande wapens en het toevoegen van die achterlijke powerwapens :)

Edit: en de lag... 7 van de 10 keer is het bijna onspeelbaar... echt zo zonde dit. Ik zou haast overwegen om CoD5 te gaan kopen...

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouden lancer downloaden:

http://marketplace.xbox.c...00-4000-8000-00004d53082d

Het lijkt me alleen niet echt de bedoeling want epic delete alle topics erover op hun forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:55:

Het lijkt me alleen niet echt de bedoeling want epic delete alle topics erover op hun forums
Haha, te gek! Bedankt voor de tip :D

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik zit vast bij Gears of War bij het deel waar je die 2 kabels door moet zagen en dan naar de overkant moet rennen. Die brug valt onder me weg en dan hangt het spel gewoon keihard. Mijn character is weg. Soms kan ik nog wel wat heen en weer lopen maar soms ook niet. Doe ik iets fout of ben ik de enige die het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die op deze zaterdag avond nog gezellig willen knallen? :)
Misschien kunnen we een party opzetten en 5on5 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:55:

snie gratis toch? zie 'm voor 99999 punten.. of kijk ik met m'n ass? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

apNia schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:38:
[...]

snie gratis toch? zie 'm voor 99999 punten.. of kijk ik met m'n ass? :)
Volgens mij wel en kun je 'm gewoon gratis downloaden, en als dat niet zo is dan druk je toch gewoon op cancel? ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Huidig saldo 400
Gold-Plated Lancer Assault Rifle 99999

--------------------------------------------------------------------------------

Nieuw saldo -99599

Je hebt onvoldoende Microsoft® Points om deze transactie te voltooien. Klik op Microsoft Points toevoegen om points aan je account toe te voegen.
Vette tip man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat is wel een hele dure gouden lancer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Hij is gratis voor de mensen die de Gears of War 2 Limited Edition versie hebben gekocht, je krijgt dan een redemption code die je op marketplace kan invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Apart om te zien hoe ze dat nu oplossen dan via die website.
In plaats van dat ding daadwerkelijk af te schermen met een code (zoals via het dashboard), hangen ze er gewoon exorbitant prijskaartje aan.

Mocht iemand er daadwerkelijk 100K MS-points voor over hebben is dat leuk meegenomen :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent te laat :) Hij is nu weer 99999 punten net als de hammerburst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey! schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:34:
Hij is gratis voor de mensen die de Gears of War 2 Limited Edition versie hebben gekocht, je krijgt dan een redemption code die je op marketplace kan invullen :)
Ik heb bij m'n aanschaf van de normale versie een redemption code gekregen voor 5 extra multiplayer mappen. Ik begrijp echter niet waar ik die code kan invullen. Als ik via marktplaats op redeem code druk dan lijkt het alsof de code die ik in wil vullen te lang is. :?

Dus waar kan ik die code invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TrailBlazer schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:35:
Ik zit vast bij Gears of War bij het deel waar je die 2 kabels door moet zagen en dan naar de overkant moet rennen. Die brug valt onder me weg en dan hangt het spel gewoon keihard. Mijn character is weg. Soms kan ik nog wel wat heen en weer lopen maar soms ook niet. Doe ik iets fout of ben ik de enige die het gebeurt.
Na veel gevloek ben ik er doorheen gekomen. Chapter opnieuw gespeeld en er toen fluitend doorheen gekomen. Ik had nog geprobeerd gears op mijn HD te installen maar dat bood ook geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:16:
[...]

Ik heb bij m'n aanschaf van de normale versie een redemption code gekregen voor 5 extra multiplayer mappen. Ik begrijp echter niet waar ik die code kan invullen. Als ik via marktplaats op redeem code druk dan lijkt het alsof de code die ik in wil vullen te lang is. :?

Dus waar kan ik die code invullen?
Dat zou je daar wel moeten invullen. Lijkt me toch heel onwaarschijnlijk dat de lengte niet klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
apNia schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:48:
[...]

Dat zou je daar wel moeten invullen. Lijkt me toch heel onwaarschijnlijk dat de lengte niet klopt toch?
Ik heb die code ook gehad en die moet je daar invullen, volgens mij wel zonder streepjes (kan ook niet anders want een - heb je niet in het toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 19:57

Spooksel

Spooksel!

Heh. Gisteren een once in a lifetime kill gemaakt!

We spelen Guardian op de map Day One. We staan al met 2-0 in rondes voor en we zijn dus bezig aan de (hopelijk ;)) laatste ronde.

Vanaf de spawnlocatie ren ik als een gek naar het balkon boven dat theater/bios (andere balkon zit boven de arcadehal). Aldaar aangekomen zie ik de Hammer of Dawn liggen... heeej, dat is geinig denk ik... en een X-je later ben ik de eigenaar van dit apparaat.

Ik ga eens rustig tegen het muurtje zitten en kijk over de rand om te zien of er nog wat te frituren valt... en dat was er :) Aan de overkant zie ik 2 enemies lopen die op weg zijn naar de trap van het balkon boven de arcadehal. Ik leg aan, mik een klein beetje achter ze... (mensen willen nog wel eens naar achteren springen als ze het 'lock' signaal van de Hammer horen).

Geheel zoals verwacht sprongen ook deze heren naar achteren, dus ik beweeg mijn target ook een klein stukje mee... en dan komt het. KABOOOOM!

Maar ipv dat ik netjes 2 kills zie... POEF, game over & CoG's winnen de match! (Ik ben CoG :P)

Net voordat het scherm verspringt zie ik nog hoe ik met 1 blast van de Hammer alle 5 de tegenstanders van de Seraanse bodem heb weggevaagd.

Wat eeh game... GENIAAL! Jammer dat dit soort kills NOOIT zullen lukken als je het erom probeert te doen :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahah ik had tijdje geleden ook zo'n mooie kill op Day One op Wingman. Met een vriend onder die trap waar boven vaak die hammer ligt. Wij twee waren nog over onder dat afdakje bij de trap, en twee anderen die ons steeds probeerde te pakken BOVEN ons met de hammer. Dus zij steeds proberen ons te pakken, maar konden ons niet raken omdat we onder het afdakje stonden. Op een gegeven moment rent hij naar de trap, wij met twee man vol op lanceren, hij dood, en hammer valt keurig netjes naar beneden :D
Dus die vriend van me pakt hem snel op, en z'n partner moest nu wel naar beneden rennen, maar tevergeefs :)

Heerlijke momenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/05444-185.jpg

Hier te krijgen, voor slecht €149,-

Heb 'm daar in de winkel ff vast gehad, kan ook nog geluid maken e.d. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

pfft. toch knap hoe ze in ruim 2 jaar nog steeds niet weten hoe je ze AI moeten programmeren. Dom doet z'n naam toch echt weer eer aan. je hebt helemaal niet aan die gast. Hij neemt geen cover, blijft vaak achter of gaat juist gung-ho erin. Waardeloos. Behoorlijk jammer want voor de rest en het echt een vert spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Is er nog iemand die gow2 co-op willen spelen, vanaf de start?
gamertag: DarkChylde360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Phydomir schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:04:
pfft. toch knap hoe ze in ruim 2 jaar nog steeds niet weten hoe je ze AI moeten programmeren. Dom doet z'n naam toch echt weer eer aan. je hebt helemaal niet aan die gast. Hij neemt geen cover, blijft vaak achter of gaat juist gung-ho erin. Waardeloos. Behoorlijk jammer want voor de rest en het echt een vert spel.
Zow idd he, gisteren ook weer. Eerst bruut moeilijk stuk, blijft hij ergens achterin achter een muurtje staan =/ Daarna heb ik hem achterin nodig, sjeest ie naar voren en gaat echt 4-5x down ofzo =/

Nou is dat op zich niet zo erg, maar als je Insane mode speelt en de hit op je toch echt aantikken dan blijg ik liever achter een muurtje zitten dan dat ik out in the open hem moet gaan reviven =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Spooksel schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:38:
[...]

Zow idd he, gisteren ook weer. Eerst bruut moeilijk stuk, blijft hij ergens achterin achter een muurtje staan =/ Daarna heb ik hem achterin nodig, sjeest ie naar voren en gaat echt 4-5x down ofzo =/

Nou is dat op zich niet zo erg, maar als je Insane mode speelt en de hit op je toch echt aantikken dan blijg ik liever achter een muurtje zitten dan dat ik out in the open hem moet gaan reviven =/
Je kan zeggen wat je wil maar soms is de computer versie van Dom beter dan iemand anders met co-op op insane. Als de ander dan iet verknoeit ben je meteen de sjaak en kan je weer dat ene stuk opnieuw doen. Met de computer gebeurd dat minder. Maargoed net als deel 1 kan je sommige stukken op insane beter singleplayer doen en andere stukken is weer veel makkelijker met z'n tweeen. Bijvoorbeeld die kist vol met explosieven is echt klote om samen te doen in act 3. Als de ander niet mee loopt of mee draait en jij wordt van achteren aangevallen dan kan je het wel vergeten. Met de computer heb je daar geen last van.

Inmiddels insane al weer een week geleden geklaard. Op naar deel 3 :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 25-11-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Kaasje123 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:01:
[...]

Je kan zeggen wat je wil maar soms is de computer versie van Dom beter dan iemand anders met co-op op insane. Als de ander dan iet verknoeit ben je meteen de sjaak en kan je weer dat ene stuk opnieuw doen. Met de computer gebeurd dat minder. Maargoed net als deel 1 kan je sommige stukken op insane beter singleplayer doen en andere stukken is weer veel makkelijker met z'n tweeen. Bijvoorbeeld die kist vol met explosieven is echt klote om samen te doen in act 3. Als de ander niet mee loopt of mee draait en jij wordt van achteren aangevallen dan kan je het wel vergeten. Met de computer heb je daar geen last van.

Inmiddels insane al weer een week geleden geklaard. Op naar deel 3 :9
Ik vond dat júist makkelijker in co-op, want dom werkte bij mij niet mee.. Die wou alleen rechtdoor lopen als het aan hem lag :|

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:01:
[...]
. Als de ander niet mee loopt of mee draait en jij wordt van achteren aangevallen dan kan je het wel vergeten. Met de computer heb je daar geen last van.
heb me kapot gelachen met dit stuk. verkeerd lopen, express zieken, geziekt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

spoiler:
Vind het einde maar matig. Als ik bedenk hoelang ik op Raam heb zitten kloten en deze "eindbaas" was in een keer raak. Zat ook echt verbaast te kijken toen ik zag dat dit het einde was. Ik wil die Queen mollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
bekend gevoel. paar keer mikken (volgens mij kan je niet doodgaan op het einde) en het was gebeurt. Al met al een prachtig verhaal, coole gameplay maar veel te kort (op "normal" was ik er binnen een paar uur doorheen).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Heb Gears of War 1 aardig veel op de pc gespeeld, single player welteverstaan, maar nooit helemaal uitgespeeld, maar nu heb ik van de week een XBOX 360 aangeschaft en dan zijn er van die spellen waarvan je bij jezelf denkt, die kan ik gewoon niet laten liggen, must-haves, als ik die niet heb dan vinden mijn vriendjes mij niet meer stoer, en GoW 2 is daar natuurlijk 1 van.

Vanmiddag in de box gesmeten en met wat korte tussenpozen tot net gespeeld, wat een fantastisch spel weer zeg. Nog meer actie, nog meer kick ass ! Ik speelde de opgepoetste versie op de pc op 1920x1200, dus had van de graphics op de 360 niet zo vreselijk veel verwacht ten opzichte van de eerste pc versie, maar dat valt echt hartstikke mee, het is een prachtig spel, zelfs op 720p en 24" monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

party42 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:40:
bekend gevoel. paar keer mikken (volgens mij kan je niet doodgaan op het einde) en het was gebeurt. Al met al een prachtig verhaal, coole gameplay maar veel te kort (op "normal" was ik er binnen een paar uur doorheen).
Wie speelt er nou op Normal mode ;)

Een maat en ik hebben de eeste run, toen het spel op 7-11 uitkwam, op Hardcore in ca 10 uur uitgespeeld. Hebben wel een hoop lopen kloten toen, dus het had sneller gekunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Spooksel schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:08:
[...]

Wie speelt er nou op Normal mode ;)

Een maat en ik hebben de eeste run, toen het spel op 7-11 uitkwam, op Hardcore in ca 10 uur uitgespeeld. Hebben wel een hoop lopen kloten toen, dus het had sneller gekunt :(
beetje laf is het wel ja, I admit... :) zal wel effe naar hardcode gaan.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik heb het spel uitgespeeld.
Wat een bruut spel, super actie en ook spannend. Het verhaal pakte me ook maar DAMN, wat is het einde een domper zeg!

spoiler:
DAMN de credits speelden af en ik zat op MSN, opeens hoor ik Adam Fenix praten, DAMN dat maakt héél veel goed aan het eind! Hij leeft!!!!

Kan iemand mij uitleggen waarom dat wat in de spoiler staat gebeurde?
spoiler:
het was toch zijn idee dus zou hij toch blij moeten zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door RMB op 26-11-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

RMB schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:46:

Kan iemand mij uitleggen waarom dat wat in de spoiler staat gebeurde?
spoiler:
het was toch zijn idee dus zou hij toch blij moeten zijn?
Omdat er een deel 3 moet komen ;) Weet zelf ook niet waar ze precies nu met het verhaal naar toe gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Kan iemand het verhaal van deel 2 uitgeschreven vinden? van deel 1 staat er een mooie op gamefaqs maar van 2 nog niet en ik wil het allemaal nog eens doorkijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds kort ben ik ook trotse bezitter van dit fantastische spel (deeltje 2 ;) ). Heb de campaign nu uitgespeeld op normal en ben nu op de helft op hardcore. Wat een geweldig verhaal, gameplay en graphics....echt super!

Na het kopen van deze game heb ik meteen besloten om een live gold acc. te kopen voor 1 jaar, dit doe ik dmv een inkoopactie en ik krijg de code 13 december. Zijn er mensen die veel online spelen? Ik zou graag wat GoTters in m'n friendlist hebben (heb mn xbox pas net dus heb nog weinig vrienden :P ). Mijn gamertag is monnick, voeg me maar toe als het je leuk lijkt om eens samen te gamen. Het lijkt me vooral erg leuk om Co-op en Horde te spelen! :)

Is er trouwens een gratis mogelijkheid om die gouden lancer te downloaden? Ik zie hem wel een paar pagina's terug staan maar als ik klik op "download naar mijn xbox" moet ik 99999 punten lappen ;)

EDIT: Met mijn 1 maand Gold Trial heb ik GoW2 even online gespeeld maar ik moet steeds erg lang wachten voordat ik eindelijk in een match kom. Nu lees ik dat dit gewoon aan GoW ligt en dat heel mensen dit probleem hebben. Is er al iets van bekend of Epic bezig is met dit probleem en of / wanneer hier een patch voor komt. Ook heb ik redelijk wat lag als ik eenmaal aan het spelen ben. :|

[ Voor 18% gewijzigd door monnick op 26-11-2008 23:58 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:34:

EDIT: Met mijn 1 maand Gold Trial heb ik GoW2 even online gespeeld maar ik moet steeds erg lang wachten voordat ik eindelijk in een match kom. Nu lees ik dat dit gewoon aan GoW ligt en dat heel mensen dit probleem hebben. Is er al iets van bekend of Epic bezig is met dit probleem en of / wanneer hier een patch voor komt. Ook heb ik redelijk wat lag als ik eenmaal aan het spelen ben. :|
Het verschilt bij mij redelijk. Soms heb je dat je binnen 1 minuut een match hebt gevonden, soms na 7 minuten nog niet. Tevens heb ik naar mijn gevoel veel vaker lag, ook al is het som maar een klein beetje, dan in elk ander spel dat ik gespeeld heb.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat is inderdaad wel een grote ergernis. Ik merk dat het wel tijdstip afhankelijk is, als ik om 17:00u uit mijn werk kom en dan een potje wil starten kan het echt LANG duren. Maar als ik 's avonds om 20:30-21:00u een potje start dan kan ik zomaar binnen no-time in een game zitten.

Het meeste extreme wat ik gezien heb, samen met een maat (team van 2 dus) was 25 minuten wachten op een game... en dan start het eindelijk... en dan is er al zo'n lamme [insert hier een hoop nare verwensingen] klojo gedisconnect =/ GRR.
Na het kopen van deze game heb ik meteen besloten om een live gold acc. te kopen voor 1 jaar, dit doe ik dmv een inkoopactie en ik krijg de code 13 december. Zijn er mensen die veel online spelen? Ik zou graag wat GoTters in m'n friendlist hebben (heb mn xbox pas net dus heb nog weinig vrienden :P ). Mijn gamertag is monnick, voeg me maar toe als het je leuk lijkt om eens samen te gamen. Het lijkt me vooral erg leuk om Co-op en Horde te spelen! :)
Horde is inderdaad meesterlijk, maar je moet het eigenlijk alleen maar spelen met een vaste groep mensen. Als je in public matchmaking een Hordegame start dan begin je echt werklijk IEDERE keer op Level 1 en zo ga je echt NEVER Level 50 halen. Met een vaste crew however kun je gewoon lekker je eigen map kiezen (Security + Horde = win!) en ook het level waarom je begint. Stel dat je tijdens een potje Horde t/m Level 15 komt, dan kun je de volgende keer gewoon lekker op Level 16 beginnen. De achievement gaat er namelijk om dat je alle 50 de levels van Horde 1x overleefd hebt, dat hoeft niet perse iedere alle 50 de levels achter elkaar te zijn.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Spooksel schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:09:
[...]

Dat is inderdaad wel een grote ergernis. Ik merk dat het wel tijdstip afhankelijk is, als ik om 17:00u uit mijn werk kom en dan een potje wil starten kan het echt LANG duren. Maar als ik 's avonds om 20:30-21:00u een potje start dan kan ik zomaar binnen no-time in een game zitten.

Het meeste extreme wat ik gezien heb, samen met een maat (team van 2 dus) was 25 minuten wachten op een game... en dan start het eindelijk... en dan is er al zo'n lamme [insert hier een hoop nare verwensingen] klojo gedisconnect =/ GRR.
Als ik 25 minuten moet wachten om in een game zitten dan ben ik ook weg hoor? Ik wacht altijd maximaal 1 minuut, als ik binnen een minuut niet in een game zit dan disconnect ik ook altijd. Heb beters te doen dan minuten lang te wachten op medespelers.

Verwijderd

er was een update net. zijn er fixes uit?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

magnifor schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:39:
[...]

Ik wacht altijd maximaal 1 minuut, als ik binnen een minuut niet in een game zit dan disconnect ik ook altijd.
Heb je dan uberhaubt een match kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik wil weten wat de patchnotes zijn. Heb (zo snel) niks kunnen vinden op de Gears forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
apNia schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:36:
Ik wil weten wat de patchnotes zijn. Heb (zo snel) niks kunnen vinden op de Gears forums
Zijn dat niet die collectibles (stukjes tekst) die je onderweg in het spel vind?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:05:
[...]

Zijn dat niet die collectibles (stukjes tekst) die je onderweg in het spel vind?
Denk dat die bedoeld, de mogelijke verbeteringen in de update/pacht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adjustments to make Public matchmaking faster, especially in the single player party and the four player party case. Some of these adjustments should be felt immediately and some will play out over several days as our update enables us to reduce player segmentation by reducing the number of servers required to do matchmaking. This will increase the number of possible matches available for you to join.

A tweak that should prevent us from losing some of our additional detailed stats data that we gather for gearsofwar.com. Due to the large number of concurrent matches, our stats gathering servers were not able to collect data for every single match played. The Xbox LIVE leaderboards are 100% accurate but our existing stats web pages may have some missing data prior to the update.

A fix to address the issue where some players were unable to start the story-based campaign if Xbox LIVE was down or unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:22:
[...]

Denk dat die bedoeld, de mogelijke verbeteringen in de update/pacht? :)
Note to self: verder teruglezen dan 1 post. :z

Updates klinken nuttig, tis te hopen dat matchmaking daadwerkelijk sneller word, Was echt dramatisch soms.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff krijg echt de schijt van dit spel. (En jullie van mij, jaja I know.)

Incoming rant...
Dit spel heeft enorme potentie, maar is voor mij echt niet Game of the Year, meer Failure of the Year. De singeplayer is geweldig, sfeervol, actie, mooie graphics, alleen wat kort maar ok.

Dan de multiplayer... wat een aanfluiting. Ik probeer het steeds weer eens om te kijken of het nu wel werkt, maar niks. Zelfs na de patch van gisteren heb ik gisteren 45 minuten in de "game gezeten" waarvan ik in totaal 7 minuten speeltijd gehad. De rest was wachten, ergeren, wachten, laggen, hangen, rebooten, wachten etc.

Het spel is totaal nutteloos en onspeelbaar zoals het er nu ligt. Epic Games? Epic Piece of Crap zou ik zeggen. Dat dit spel meer dan een 7 heeft gescoord is echt alleen te danken aan het geld dat men onder de tafel naar de reviewers heeft geschoven...

Leuk als je ook bijvoorbeeld Horde hebt gedaan, uren bezig geweest om van 30 t/m 50 te spelen om er vervolgens achter te komen dat het spel geen enkel level heeft geregistreerd. Jeeeeeej EPIC.

Fouten in het spel, bugs, lag, matchmaking problemen en nog wat dingen die ze niet met testen hebben ontdekt? Of wel ontdekt, maar wetende dat het toch verkoopt maar gewoon op de markt geflikkerd. Altijd leuk als je testpersonen hebt die ook nog eens betalen om je beta versie te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:12:
[...]

Heb je dan uberhaubt een match kunnen spelen ;)
Bij Gears of War 2 nog niet. :P Gisteren de patch geïnstalleerd, maar ik maak eerst de singleplayer af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:50:
Pff krijg echt de schijt van dit spel. (En jullie van mij, jaja I know.)

Incoming rant...
Dit spel heeft enorme potentie, maar is voor mij echt niet Game of the Year, meer Failure of the Year. De singeplayer is geweldig, sfeervol, actie, mooie graphics, alleen wat kort maar ok.

Dan de multiplayer... wat een aanfluiting. Ik probeer het steeds weer eens om te kijken of het nu wel werkt, maar niks. Zelfs na de patch van gisteren heb ik gisteren 45 minuten in de "game gezeten" waarvan ik in totaal 7 minuten speeltijd gehad. De rest was wachten, ergeren, wachten, laggen, hangen, rebooten, wachten etc.

Het spel is totaal nutteloos en onspeelbaar zoals het er nu ligt. Epic Games? Epic Piece of Crap zou ik zeggen. Dat dit spel meer dan een 7 heeft gescoord is echt alleen te danken aan het geld dat men onder de tafel naar de reviewers heeft geschoven...

Leuk als je ook bijvoorbeeld Horde hebt gedaan, uren bezig geweest om van 30 t/m 50 te spelen om er vervolgens achter te komen dat het spel geen enkel level heeft geregistreerd. Jeeeeeej EPIC.

Fouten in het spel, bugs, lag, matchmaking problemen en nog wat dingen die ze niet met testen hebben ontdekt? Of wel ontdekt, maar wetende dat het toch verkoopt maar gewoon op de markt geflikkerd. Altijd leuk als je testpersonen hebt die ook nog eens betalen om je beta versie te spelen.
Het is ontspanning hoor, geen werk. Gooi het spel lekker weg, scheelt jou klagen, scheelt ons jouw geklaag lezen ;)

Ik heb tot nu toe nog helemaal geen problemen met multiplayer gehad. Gistermiddag rond 4 uur even snel wat Horde gespeeld voor de eerste keer, een ronde of 5 gedaan, in totaal misschien 15 minuten hoeven wachten en toch zeker anderhalf uur plezier gehad.
Gisteravond gewoon lekker met een collega weer Horde gespeeld, dan is er helemaal geen wachttijd.

Lag ? Helemaal geen. Eruit gegooid worden ? Niet één keer. Als ik het spel nu moet beoordelen dan krijgt dit spel zeker meer dan een 7, jouw irritatie speelt geen rol in steekpenningen hoor, er bestaan ook mensen die het gewoon niet met je eens zijn ;)

Spellen als deze zijn voor mij de doorslag geweest om mijn box lekker origineel te houden, teveel risico met Live als je je box 'aanpast' en teveel lol met Live om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Phusebox ik vind je ook echt een grote zeikerd. Allereerst snap ik niet hoe je zo veel shit tegen kan zitten, ik heb daadwerkelijk weinig problemen. Maar goed, het overkomt je blijkbaar, kan je ook niks aan doen. Alhoewel ik me niet kan voorstellen hoe je van de 45 minuten maar 7 kan gamen. Tuurlijk, het is traag, maar daar komt vast verbetering in.

Wat wel gewoon zo is is dat een dergelijke game met zo'n hap serverload gewoonweg niet gelijk gaat werken. Elke game van een soortgelijk kaliber heeft dat al bewezen. Zelfs sommige veel MMORPGs hebben dat gehad met de launch en die hebben vaak een hiload test. Toegegeven, zoals COD het doet is slimmer, een beta vrijgeven voor de masses en je highload shit testen. Maar verbaasd kan ik eigenlijk niet zijn tbh.

En die schrale '7 minuten' die je er in zit, doet je op dat moment niet de potentie van het spel beseffen? Hoe smerig veel beter het is dan Gears 1, die op zich al zo goed was? Ik kan me echt niet vinden in je commentaar in ieder geval. Tuurlijk er zijn bugs, waar de shotgun er op het moment imo de kwalijkste van is. Maar daar moet je toch even doorheen bijten, en even verder kijken dan de bugs. JeWeETOg!

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 28-11-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mja, bij Phusebox is de mening bij voorbaat al erg kritisch. Dat is op zich niet slecht, want zoals sommige mensen games af en toe ophemelen vind ik ook zwaar overdreven maar bij Phusebox slaat het af en toe wel te ver door. Bij Guitar Hero was het ook alweer kommer en kwel :P

Heb de game vanmiddag gehaald en een maatje van me ook. Vanavond gaan we helemaal los op de campaign. Wel meteen op hardcore anders zijn we er te snel doorheen denk ik...

Ben ook benieuwd naar Horde. Als je met een maat samenspeelt heb je toch geen wachttijden maar kun je toch meteen je game beginnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik merk niet echt veel verschil na de nieuwe patch. Matchmaking duurt soms nog ongelofelijk lang. Horde is wel erg vet, maar ik ben nog erg slecht in aimen met een controller. Hoogte level dat ik met horde heb gehaald is level 13 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gears of War 2 is tot nu toe mijn grootste disappointment die ik op de 360 heb meegemaakt. Ik kan helaas totaal geen plezier beleven aan het hele multiplayer gebeuren. Na de update zijn de wachttijden wel erg verbeterd, maar de gameplay blijft gewoon fucked up. Enige waardoor ik wordt gekillt zijn chainsaws, power weapons en tagged grenades. Met andere woorden, uitermate frustrerend. De MP heeft voor mij nu gewoon afgedaan (ook al zal ik het af en toe nog wel spelen en dan na een half uur weer frustrerend stoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag samen met een vriend beetje Horde gedaan. Met zijn 2en, terwijl het volgens mij gemaakt is om op live te doen met 5 man? Anyway, we zijn tot level 41 gekomen, in een private Xbox Live Game kun je heerlijk het begin level instellen :)

Ben benieuwd hoe moeilijk level 50 is, level 40 hebben we zo'n 50 minuten over gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:32:
Gears of War 2 is tot nu toe mijn grootste disappointment die ik op de 360 heb meegemaakt. Ik kan helaas totaal geen plezier beleven aan het hele multiplayer gebeuren. Na de update zijn de wachttijden wel erg verbeterd, maar de gameplay blijft gewoon fucked up. Enige waardoor ik wordt gekillt zijn chainsaws, power weapons en tagged grenades. Met andere woorden, uitermate frustrerend. De MP heeft voor mij nu gewoon afgedaan (ook al zal ik het af en toe nog wel spelen en dan na een half uur weer frustrerend stoppen).
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. Omdat ik de potentie inzie van het spel zal ik ook regelmatig nog wel eens terugkomen, maar als ik zie dat ik nu na 3 weken pas 5 uurtjes online GAMEPLAY erop heb zitten dan zal dit spel snel in de stofhoek belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 07:32:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. Omdat ik de potentie inzie van het spel zal ik ook regelmatig nog wel eens terugkomen, maar als ik zie dat ik nu na 3 weken pas 5 uurtjes online GAMEPLAY erop heb zitten dan zal dit spel snel in de stofhoek belanden.
Zitten wij op één lijn :o CREEPY! ;)

De matchmaking is in ieder geval wel een stuk verbeterd, gisteren niet langer dan 2 minuten hoeven te wachten voor 10 matches ofzo, maar de rest blijft gewoon nog steeds een stuk minder :) Het is niets voor niets dat 90% van mijn friendslist CoD5 speelt terwijl ze ook allemaal GoW2 hebben, maar ik heb echter altijd gezegd dat ik geen CoD5 ga kopen omdat ik het een goedkope mod vond (iig mp) voor CoD4.
Misschien dat ik dat nog eens een keer ga herzien.

Vind het wel teleurstellend dat veel games die de afgelopen periode zijn uitgekomen, waar ik erg naar uitkeek (Farcry 2, Banjo & Kazooie, Gears, Endwar, etc), gewoon tegenvallen.

Edit: hier een kort filmpje van een shotgun. Niet dat dit alles bewijst, maar wel dat er toch iets mis mee is :)
Filmpje

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke game, een paar fixes zouden het nog aangenamer maken.

De lag. Een groot deel van de games is laggy. Sommige uitermate laggy en dan niet ik alleen, maar mijn hele team.
Host power, volgens mij is dit in dit deel nog erger geworden. In sommige laggy games schittert er weer zo'n speler die echt niet zo goed is.
De shotgun die blindfired op de grond wanneer je niet in het team zit van de host
De proximity mines die te sterk zijn, waardoor games onnodig langdradig worden.

Power weapons heb ik op zich geen problemen mee. Rocket launcher is sterk, maar goed dat was deze in deel 1 ook al. En mortar, moet je goed in de gaten houden welk team deze in bezit heeft, wat op zich wel lastig kan zijn in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:36:
Het is een leuke game, een paar fixes zouden het nog aangenamer maken.

De lag. Een groot deel van de games is laggy. Sommige uitermate laggy en dan niet ik alleen, maar mijn hele team.
Host power, volgens mij is dit in dit deel nog erger geworden. In sommige laggy games schittert er weer zo'n speler die echt niet zo goed is.
De shotgun die blindfired op de grond wanneer je niet in het team zit van de host
De proximity mines die te sterk zijn, waardoor games onnodig langdradig worden.

Power weapons heb ik op zich geen problemen mee. Rocket launcher is sterk, maar goed dat was deze in deel 1 ook al. En mortar, moet je goed in de gaten houden welk team deze in bezit heeft, wat op zich wel lastig kan zijn in het begin.
Mijn laatste mede-rant...

Net warzone op river gespeeld. Iedereen vecht om de boomshot, waardoor er in de eerste 20 sec al 8 smokegrenades worden gegooid... het team met de boomshot wint bijna automatisch, aangezien die 3 kogels bevat en iemand met een beetje skill dus minimaal 2 kills maakt...en de ammo daarvoor ongeveer binnen 30 sec weer respawnt...

Heb het spel uit men xbox gehaald, in het doosje gedaan, het doosje in de special edition box gedaan en weggelegd... :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen Horde level 49 en level 50 is echt veel te groot! Met 2 personen co-op op 1 xbox is het allemaal goed te doen t/m 49, level 50 is echter onmogelijk, al vele uren aan besteed maar inmiddels hebben we het opgegeven. Erg jammer want bij level 50 krijg je pas de achievement. Ook online is het niet mogelijk om een public game te starten met een ander starting level dan level 1, met teams die vaak zo slecht zijn dat level 10 amper gehaald wordt...

Weet iemand misschien een manier om via Xbox Live met een groepje te beginnen in level 50? :) Private Xbox Live game is geen optie, omdat ik niemand anders ken met de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:58:
Het verschil tussen Horde level 49 en level 50 is echt veel te groot! Met 2 personen co-op op 1 xbox is het allemaal goed te doen t/m 49, level 50 is echter onmogelijk, al vele uren aan besteed maar inmiddels hebben we het opgegeven. Erg jammer want bij level 50 krijg je pas de achievement. Ook online is het niet mogelijk om een public game te starten met een ander starting level dan level 1, met teams die vaak zo slecht zijn dat level 10 amper gehaald wordt...

Weet iemand misschien een manier om via Xbox Live met een groepje te beginnen in level 50? :) Private Xbox Live game is geen optie, omdat ik niemand anders ken met de game ;)
Er zijn volgens mij genoeg mensen op dit forum die dit spel spelen, ongetwijveld dat iemand wel wil helpen :-) Is het trouwens noodzakelijk dat de tweede persoon op lvl 49 zit om samen te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
In level met de treinen (2 wagons) in een van de 2 gaan zitten en je kan gewoon maaien. Bloodmounts, boomers en grinders kunnen niet over de rand klimmen. Makkelijk te halen in 2 man splitscreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Dyoma schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:13:
In level met de treinen (2 wagons) in een van de 2 gaan zitten en je kan gewoon maaien. Bloodmounts, boomers en grinders kunnen niet over de rand klimmen. Makkelijk te halen in 2 man splitscreen ;)
Een andere level is pavilion hier zit een klein hokje met een doorgang (ongeveer in het midden van het speel veld), plaats hier een boomshield tussen (die vaak in dit hokje standaard aanwezig is) en niemand komt er meer door heen. doordat iedereen dood voor je shield valt heb je ontzettend veel wapens en kogels tot je beschikking.

Dat hokje kan je herkenner door dat er een wapen kistje voor ligt. Deze is ook geweldig als je co-op speelt (lokaal) 1 persoon heeft de mulcher en de andere gebruikt een ander wapen voor het geval ze toch doorbreken (lees wegschoppen van de boomschield). Let wel op dat je de drones zo snel mogelijk dood schiet omdat die de boomschield omver kunnen trappen.

De kaart is volledig symetrisch waarbij in het midden een gebouw zit, hier kan je het hokje bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Kort vraagje: Ik moet nog beginnen met GOW2 en wil deze in co-op doen met een vriend.
Nu meende ik gelezen te hebben dat bij GOW1 de cut-scenes niet verschenen wanneer je co-op speelde. Is dit in GOW2 ook zo?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:32:
Kort vraagje: Ik moet nog beginnen met GOW2 en wil deze in co-op doen met een vriend.
Nu meende ik gelezen te hebben dat bij GOW1 de cut-scenes niet verschenen wanneer je co-op speelde. Is dit in GOW2 ook zo?
Ik heb co-op in GOW1 gespeeld en daar zag ik de cut-scenes wel gewoon. Gow2 weet ik niet, heb alleen horde in co-op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldmathies schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:08:
[...]

Er zijn volgens mij genoeg mensen op dit forum die dit spel spelen, ongetwijveld dat iemand wel wil helpen :-) Is het trouwens noodzakelijk dat de tweede persoon op lvl 49 zit om samen te kunnen spelen?
Volgens mij niet, als ik level 49 gedaan heb kan ik gewoon een Private Xbox Live game starten op level 50 en kunnen andere mensen gewoon joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
ronaldmathies schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:09:
[...]

Ik heb co-op in GOW1 gespeeld en daar zag ik de cut-scenes wel gewoon. Gow2 weet ik niet, heb alleen horde in co-op gespeeld.
GoW1 (nog) niet gespeeld, maar bij GoW2 in co-op zag ik wel gewoon de cutscenes.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

http://dl.gamesradar.com/.../GoW_multiplayer_maps.pdf

Printable gears 2 multiplayer maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Kijk, dat is nog eens handig, kan je meteen goed zien bij welke maps welke wapens liggen en waar je goed dekking kan zoeken :-), handig voor horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, als ik met een vriend horde speel en hij host hem op wave 50 terwijl ik zelf nog bij wave 30 ben kan ik gewoon wave 50 spelen. Hij registreert wel dat ik wave 50 heb gedaan (mocht ik hem halen) zodat ik maar tot en met wave 49 hoef te spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 16:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er dan toevallig ook mensen die dit weekend tijd hebben om met een groepje Horde 50 uit te spelen? :)
Ik heb al 2 personen hier thuis, dus nog plek voor 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:51:
Zijn er dan toevallig ook mensen die dit weekend tijd hebben om met een groepje Horde 50 uit te spelen? :)
Ik heb al 2 personen hier thuis, dus nog plek voor 3 ;)
Lijkt me erg vet om mee te doen maar ik ben niet super goed. Ik heb gisteren met wat public mensen level 30 gehaald maar daarna haalden we het niet meer. Maar lag ook wel aan m'n team dat niet heel goed was, maar ik ben ook geen pro ofzo. Maare je mag me toevoegen, ik heb 2 gamertags:

1. Monnick (dit is mijn echte account maar hierop heb ik pas gold op 12 december)
2. Gordeldier (hierop speel ik tot 12 december op 1 maand Gold trial tot ik op Monnick verder kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

vandaag eindelijk begonnen aan GoW2. Gelijk in Co-op met een vriend!

Erg gaaf op die manier.
Volgens hem kreeg je wel meer tegenstanders voor de kiezen maar vond het op zich nog makkelijk. Wel mooi dat je nu niet klakkeloos kogels en wapens oppikt maar eerst overlegt met elkaar en diegene die het minst aantal kogels heeft de kogels gunnen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:01:
[...]

Lijkt me erg vet om mee te doen maar ik ben niet super goed. Ik heb gisteren met wat public mensen level 30 gehaald maar daarna haalden we het niet meer. Maar lag ook wel aan m'n team dat niet heel goed was, maar ik ben ook geen pro ofzo. Maare je mag me toevoegen, ik heb 2 gamertags:

1. Monnick (dit is mijn echte account maar hierop heb ik pas gold op 12 december)
2. Gordeldier (hierop speel ik tot 12 december op 1 maand Gold trial tot ik op Monnick verder kan)
Dat maakt niet zo heel erg uit, wij zijn opzich wel redelijk goed in sniper en torquebow (omdat we dat ook altijd bij andere games doen). Maar dat maakt bij level 50 toch niet meer uit, dat zijn toch 20 enemies tegelijk met shotgun neerknallen :P

Nog meer geïnteresseerde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is er eigenlijk een optie om te zien welke waves je nog moet met Horde? Lekker overzichtelijk en goed over nagedacht namelijk.

Ik moet, als ik goed gok nog: 11 t/m 14, 23 t/m 27, 43 t/m 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:23:
Is er eigenlijk een optie om te zien welke waves je nog moet met Horde? Lekker overzichtelijk en goed over nagedacht namelijk.

Ik moet, als ik goed gok nog: 11 t/m 14, 23 t/m 27, 43 t/m 50.
Dat kan je zien als je zelf een horde host, dan moet je kijken bij dat lijstje waar je de waves kiest welke je nog ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:41:
[...]

Dat kan je zien als je zelf een horde host, dan moet je kijken bij dat lijstje waar je de waves kiest welke je nog ontbreekt.
OK thanks voor de tip, dan ga ik dat vanavond eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Wat ik wel lekker vindt is dat de waves bij de 11, 21, 31 elke keer even heel makkelijk zijn totdat je bij het einde van de reeks komt (dus 18, 28, 38).. elke keer zit ik bij het einde een aantal pogingen te doen voordat ik erdoorheen kom terwijl het begin ontzettend snel gaat.

Ze zijn wel sterker en beter maar daar merk je bij die lage aantallen weinig van. En nogsteeds vindt ik pavilion een van de beste levels om te spelen vanwege het hokje waar je een shield voor kan plaatsen, al doe ik tegenwoorden twee shields.. als de eerste omgeschopt wordt dan is er altijd nog een tweede om ze tegen te houden :-) (straks worden het er vast 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ronaldmathies schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:54:
Wat ik wel lekker vindt is dat de waves bij de 11, 21, 31 elke keer even heel makkelijk zijn totdat je bij het einde van de reeks komt (dus 18, 28, 38).. elke keer zit ik bij het einde een aantal pogingen te doen voordat ik erdoorheen kom terwijl het begin ontzettend snel gaat.

Ze zijn wel sterker en beter maar daar merk je bij die lage aantallen weinig van. En nogsteeds vindt ik pavilion een van de beste levels om te spelen vanwege het hokje waar je een shield voor kan plaatsen, al doe ik tegenwoorden twee shields.. als de eerste omgeschopt wordt dan is er altijd nog een tweede om ze tegen te houden :-) (straks worden het er vast 3)
Vind River het makkelijkste. Heb je die twee gebouwen met een trap. Je zet daar je shield (of 2) op, ze kunnen dan ook niet naar boven, terwijl je meestal gewoon een torque bow of sniper hebt liggen waardoor je eigenlijk gewoon altijd een goed wapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

River vind ik een plezierige map lekker in het huisje campen :p, maar soms moet je wel oppassen dat zo'n Drone die shields niet om ver trappen. Ik heb de 50 waves achievement in River behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Jows even mijn mening. Ik heb sinds een tijdje een xbox 360 en ik moet zeggen dat ik nog nergens een game gevonden heb die ook maar in de buurt komt van Gears of War 1 & 2. Verhaal GEWELDIG...graphics SUPER....gameplay PERFECT (Veel afwisseling etc.) controls SUPER....kortom...ik kan niet wachten tot 3 uitkomt!

Ik heb een tijdje Bioshock gespeeld en dat vondt ik ook erg leuk maar nadat je de single player uitgespeeld heb houdt het voor mij een beetje op. Gears of war is ook nog es geweldig in multiplayer! Zeker in 2...horde is geweldig! (jeetje wat een enthousiasme:) )...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste