Pff krijg echt de schijt van dit spel. (En jullie van mij, jaja I know.)
Incoming rant...
Dit spel heeft enorme potentie, maar is voor mij echt niet Game of the Year, meer Failure of the Year. De singeplayer is geweldig, sfeervol, actie, mooie graphics, alleen wat kort maar ok.
Dan de multiplayer... wat een aanfluiting. Ik probeer het steeds weer eens om te kijken of het nu wel werkt, maar niks. Zelfs na de patch van gisteren heb ik gisteren 45 minuten in de "game gezeten" waarvan ik in totaal 7 minuten speeltijd gehad. De rest was wachten, ergeren, wachten, laggen, hangen, rebooten, wachten etc.
Het spel is totaal nutteloos en onspeelbaar zoals het er nu ligt. Epic Games? Epic Piece of Crap zou ik zeggen. Dat dit spel meer dan een 7 heeft gescoord is echt alleen te danken aan het geld dat men onder de tafel naar de reviewers heeft geschoven...
Leuk als je ook bijvoorbeeld Horde hebt gedaan, uren bezig geweest om van 30 t/m 50 te spelen om er vervolgens achter te komen dat het spel geen enkel level heeft geregistreerd. Jeeeeeej EPIC.
Fouten in het spel, bugs, lag, matchmaking problemen en nog wat dingen die ze niet met testen hebben ontdekt? Of wel ontdekt, maar wetende dat het toch verkoopt maar gewoon op de markt geflikkerd. Altijd leuk als je testpersonen hebt die ook nog eens betalen om je beta versie te spelen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Phusebox op 28-11-2008 09:54
]