Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

BM schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:43:
[...]

Vond ik juist wel leuk/apart eigenlijk :)
spoiler:
Al had ik zoiets absoluut niet verwacht eigenlijk, sowieso heel dat stuk in die worm niet :)
Wel erg cool dat iedereen daat met een bloed-doordrenkte broek rondloopt :P

....
Wel fijn zo in spoilers praten ;)
Maar je hebt gelijk, was inderdaad weer even heel iets anders, met een geweldig sfeertje
spoiler:
Vond die tanden iets minder omdat er een stukje was waar ik de hele tijd dood ging, bij die snelle tanden, had ff niet in de gaten dat ik helemaal gebukt in 1 keer door moest... En dat bloed was echt top, maakt het spel helemaal af
Zo 6 uurtjes zitten erop, dus ik ga toch even wat anders doen. Eten schijnt ook goed voor je te zijn. Maar zoals vaker hier gehoord/gelezen, TOPspel.

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

spoiler:
weet iemand hoe je Skorge dood maakt ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik vind wel dat matchmaking erg langzaam gaat, zal dit te maken hebben met het aantal mensen wat op dit moment online is oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het spel ook en speel het op een 70cm gewone tv. dus geen high definition. merk toch wel bij dit spel dat de teksten ook moeilijk te lezen zijn. ook dat het spel gemaakt is voor lcd. lijkt toch echt dat de details wegvallen. en mn tv is gewoon erg goed voor een gewone, maar toch maar lcd overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al een vastloper gehad, precies bij het verlaten van een spel om naar een andere lobby te gaan terwijl net de game afgelopen was.

maarja, zal wel door de drukte komen, veel pakketjes die elkaar kruisen.

het zal wel , nu ga ik weer verder knallen met deze moddervette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen al gezien dat de loop van de Lancer roodheet wordt als iemand lang staat te schieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet hier ook maar even mijn ervaring neer: GEWELDIG!!!!!

wat een achtbaanrit was dat zeg. Enige wat ik jammer vind maar ik niet wil opvatten als een groot minpunt is dat de confrontaties met de grotere Locust niet meer speciaal zijn en al helemaal niet meer moeilijk.

ook het einde is zo simpel dat je het met twee vingers in je neus kan doen maar de aanloop naar het einde is echt monsterlijk bruut en behoorlijk pittig. Het simpele einde zie ik door de vingers omdat ik daar ff lekker stoom kon afblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:10:
ook het einde is zo simpel dat je het met twee vingers in je neus kan doen maar de aanloop naar het einde is echt monsterlijk bruut en behoorlijk pittig. Het simpele einde zie ik door de vingers omdat ik daar ff lekker stoom kon afblazen.
:Y :Y

Net uitgespeeld, in totaal in coop denk ik een uurtje of 12 over gedaan (hardcore).
Ben voor sommige stukken al bang als we daar op insane nog doorheen moeten 8)

Einde opzich is niet moeilijk idd, maar de aanloop daarheen was wel erg leuk gedaan :)

Al met al een (imho) flink beter spel dan gear1 (welke al zeer goed was). Was bang dat het verhaal, en de hoeveelheid cutscenes het speltempo omlaag zouden halen, maar het is gewoon weer 1 doldwaze achtbaanrit geworden. Goeie humor, leuk verhaal, en een spel wat gewoon super lekker wegspeeld.

Epic did it again _/-\o_

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vanmorgen om 10 uur het spel gehaald. Nu net samen met een vriend van me helemaal coop uitgespeeld. Ik kan niets anders zeggen dan dat het echt een mega vet spel is. :) We zijn begonnen op hardcore en dat viel op sommige stukken nog niet altijd even mee (met name als je even moet splitsen). Het was weer een geweldige ervaring. Waar in GoW1 de boomer de grootste vijand was (afgezien van het spinnetje) valt dit echt, echt, echt in het niet bij GoW2 :)

En nu de mp dus :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:44:
[...]
Net uitgespeeld, in totaal in coop denk ik een uurtje of 12 over gedaan (hardcore).
Ben voor sommige stukken al bang als we daar op insane nog doorheen moeten 8)
Ik heb harcore in me eentje gedaan maar voor insane heb ik denk wel wat hulp nodig, anders ben ik screwed 8)7

nja, misschien moet ik insane gewoon in me eentje doen, leuke uitdaging :D

en de humor in de game, geweldig, vooral Cole man!

Hello you sun-of-a-bitches, Cole Train is in da house!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dat Cole en Baird terug zijn kan ik alleen maar toejuichen >:) zonder hen zou het spel veel te serieus zijn. (om dan nog maar over die Rookie te zwijgen)

1 van de leuke dingen van Gears of War 2 is denk ik toch dat je meer het gevoel dat je niet alleen de hele war aan het vechten bent, in deel 1 was je echt die ene Delta squad die het vuile werk moest opknappen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar hoe is de MP?
Want singleplayer is leuk maar daarom koop je GoW niet. Wat is er verbeterd? OF verergert? Is het nog steeds uber bunny joppen met A(dmv de hele tijd cover zoeken etc kan je supersnel door een level heen) op een wat hoger niveau? Want ik heb dit spel nogal wat MP gedaan alleen ranked uiteraard want unranked zuigt gewoon hard altijd(willekeurig welk spel ongeveer). Maar dat soort dingen ging me een beetje irriteren na verloop van tijd. Vooral dat met A cover zoeken en race de level door, effectief maar het zag er niet uit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Hehe, eindelijk na weer wat uurtjes vandaag is het dan zover, uitgespeeld.

spoiler:
Iedereen heeft natuurlijk ook de end credits helemaal bekeken en ook het laatste bericht gehoord, voorbode voor deel 3?

En over MP, geen idee, heb ik nog niet gespeeld. Heb dit spel meer voor de SP campaign (in combinatie met coop). Denk niet dat veel mensen dit spel kopen puur voor MP?

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Postius schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:20:
Maar hoe is de MP?
Want singleplayer is leuk maar daarom koop je GoW niet.
Waarom zou je GoW niet kopen voor de SP 8)7 IMHO is het 1 van de beste SP ervaringen die je kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Heeft er nog iemand problemen om te connecten om multiplayer te spelen ?

Bij mij blijft ie erg lang hangen op "searching for teammates" en wat later " remote parties restarten the matchmaking process"

3 spelletjes in een uur waarvan mss 20 minuten gespeeld in totaal vind ik niet echt denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
spl3ndr schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:21:
Heeft er nog iemand problemen om te connecten om multiplayer te spelen ?

Bij mij blijft ie erg lang hangen op "searching for teammates" en wat later " remote parties restarten the matchmaking process"

3 spelletjes in een uur waarvan mss 20 minuten gespeeld in totaal vind ik niet echt denderend.
Zelfde gezeik hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Inderdaad hier ook, en het vervelende is dat ik ook 4x heb gehad dat ik gewoon midden in het spel gedisconnect wordt door de host ofzoiets dergelijks. Gelukkig bij Horde nog geen problemen gehad (behalve lange wachttijden vooraf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sander1991 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:34:
[...]

Inderdaad hier ook, en het vervelende is dat ik ook 4x heb gehad dat ik gewoon midden in het spel gedisconnect wordt door de host ofzoiets dergelijks. Gelukkig bij Horde nog geen problemen gehad (behalve lange wachttijden vooraf).
Ja ik werd ook halverwege matches steeds gekickt. Ik vraag me af of de hoster dat doet of dat het gewoon vanzelf er mee kapt. Ook tijdens horde. Nog steeds die achievement voor de eerste 10 waves niet gehaald :P

Mag ik mensen toevoegen aan m'n frienddslist? Ik heb geen enkele vriend die GOW 2 speelt en maar 5 mensen in m'n list.

Als je mij wil toevoegen gebruik dan KamikaZe351

Overigens bijna de singleplayer uitgespeeld op normal. Ik vind dit spel moeilijker dan z'n voorganger maar wel mooier en grootser. Ook voor singleplay campaign mag je me altijd storen. Zolang ik het nog niet op insane heb uitgespeeld blijf ik ook daar mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Grr!
spoiler:
Ik zit vast op Betty (of hoe heet dat stomme autootje) op Insane. Ik krijg die nemacyst wel vermoord maar die klote reaver blijft me maar beuken, ondanks dat ik de bestuurders eraf heb geschoten. Hoe maak ik dat beest dood? :'(

Op hardcore kwam ik wel een stuk verder, maar toen moest ik de wapens van de Brumak afschieten: lukte ook niet in mijn eentje, misschien helpt co-op?

[ Voor 23% gewijzigd door tdw op 08-11-2008 21:36 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
tdw schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:35:
Grr!
spoiler:
Ik zit vast op Betty (of hoe heet dat stomme autootje) op Insane. Ik krijg die nemacyst wel vermoord maar die klote reaver blijft me maar beuken, ondanks dat ik de bestuurders eraf heb geschoten. Hoe maak ik dat beest dood? :'(

Op hardcore kwam ik wel een stuk verder, maar toen moest ik de wapens van de Brumak afschieten: lukte ook niet in mijn eentje, misschien helpt co-op?
Co-op helt altijd tenzij de ander niet eens weet hoe de wapens werken... Had ik ook die gast moest mortar gebruiken op een deur... heb de game maar afgeblazen want er gebeurde geen reet met die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Kaasje123 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:48:
[...]

Co-op helt altijd tenzij de ander niet eens weet hoe de wapens werken... Had ik ook die gast moest mortar gebruiken op een deur... heb de game maar afgeblazen want er gebeurde geen reet met die gast.
Maarja, aan de andere kant: wat nou voor mensen die geen LIVE of vrienden hebben om Gears2 mee te spelen? Je kunt die mensen toch niet laten zitten met een spel dat je niet uit kunt spelen op de moeilijkste moeilijkheidsgraad?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
tdw schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:58:
[...]

Maarja, aan de andere kant: wat nou voor mensen die geen LIVE of vrienden hebben om Gears2 mee te spelen? Je kunt die mensen toch niet laten zitten met een spel dat je niet uit kunt spelen op de moeilijkste moeilijkheidsgraad?
Het is altijd wel uit te spelen :)
De vraag is alleen hoe moeilijk is het. Imho is een mensenlijke teamgenoot eigenlijk altijd wel beter dan de AI, al was het maar omdat het wat makkelijker communiceert ;)
Al moet ik toegeven dat de AI van GoW2 echt heel goed is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Zoals ik al zei, SP uitgespeeld en een briljante game, vanmiddag horde mode gespeeld, eveneens briljante hectiek, vanavond MP gespeeld... eigenlijk teleurstelling... Bigger, better en more badass was het motto voor GoW2, dat hebben ze in de SP helemaal waargemaakt, maar in de MP heeft het mijns vooralsnog verkeerd uitgepakt. Van mij hoeven er geen mortar strikes in... van mij hoeven er ook geen proximity mines in.. (vond ze al klote in CoD4, maar die kon je nog erg goed ontwijken) van mij hoeven er geen flametrowers in... En ik had nog steeds liever 4 tegen 4 dan 5 tegen 5... De hectiek is teveel aanwezig in de MP, waar ik liever cleane actie heb, zonder een mortarstrike op men kop te krijgen terwijl ik in cover zit... Misschien verandert mijn beeld nog wel, maar vooralsnog heb ik niet echt de behoefte om zo maar weer MP te gaan spelen in mijn eentje zonder wat vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik merk een langzame matchmaking, ik zat net met 4 andere vrienden, zelfs dan duurt het soms ff. Net werden er 3 uitgeknikkerd opeens.

Begin het nu al aardig door te krijgen, naarmate je meer speelt word het leuker, zo is de shotgun geen blindfire weapon meer, maar moet je echt vrij dichtbij aimen.

Zo net ook op dat level met die sneeuw, wachten tot de sneeuw komt, en tja dan wil meneer weg, totdat jij hem opwacht aan 1 kant met de shotgun. :P Waar wil meneer dan heen. :P

Wel lijkt mijn Xbox het lastig te krijgen, gisteren liep hij in mijn guide vast, na enkele minuten werkte hij weer, om vervolgends enkele seconden later mijn complete box te laten hangen. Toen ik hem weer herstartte crashte hij zelfs op mijn Xbox Live tab!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Aanhouder wint, het is me uiteindelijk toch nog gelukt.

spoiler:
Nu zit ik dus vast op het punt waarbij ik op 'hardcore' ook vast ben komen te zitten, waar ik de wapens van de Brumak moet schieten...

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:29:
Ook ik merk een langzame matchmaking, ik zat net met 4 andere vrienden, zelfs dan duurt het soms ff. Net werden er 3 uitgeknikkerd opeens.
Matchmaking is echt een ramp, zit nu werkelijk 11 minuten te wachten, waarbij al 3 keer voldoende players zijn gevonden, maar blijkbaar geen opposing team...

Edit: 12e minuut doet ie het!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:43:
Helaas wel een paar bugjes ontdekt al:
spoiler:
En stuk verderop waar je met je auto rondrijd, bij het reloaden "press RT to join" oid, pas na een keer of 10 reageerd ie daar op. Helaas kwam ik toen wel eerst boven het level terecht, om pas na 2 seconde ofzo in de auto te komen.
Ik kwam niet eens in die auto terecht maar spawnde in dat meer en kon over het water en het level rondlopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik kan denk ik zeggen dat ik een van de meest fanatieke multiplayer GoW1 spelers van dit topic ben (SP boeit me bijna niet). En wat mij VERUIT het meest ergerde was de bullitlag. Is dat nu eindelijk opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 09-11-2008 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

spoiler:
Woei, ook de Brumak verslagen. Hele nacht doorgegaan net zolang tot het me lukte.. En waarempel :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

apNia schreef op zondag 09 november 2008 @ 02:13:
Ik kan denk ik zeggen dat ik een van de meest fanatieke multiplayer GoW1 spelers van dit topic ben (SP boeit me bijna niet). En wat mij VERUIT het meest ergerde was de bullitlag. Is dat nu eindelijk opgelost?
Hier nog een fanatieke spelers van GoW1.
Iets is er in de multiplayer van deel 2 wat ik over het hoofd zie of niet onder de knie krijg. In tegenstelling tot GoW1 waar ik in principe samen met een vriend altijd wel bovenaan stond raak ik in dit deel eigenlijk gewoon helemaal niemand. Verder vind ik het jammer dat de matchmaking nu eigenlijk bepaald wat je gaat spelen. Dat er nu een lobby is is echt een groot pluspunt, maar dat je nu niet meer (op public) kunt zoeken op één bepaalde mode, één bepaalde map en een x-aantal ronden is toch wel jammer.

Edit:

Gevonden op een ander forum, waar ik mij wel bij aan kan sluiten.

Ive had this game for about a week,i loved the campaign and horde was amazing.I dont think ive ever been excited for a game as i have been for this one,but when i played online for the first time i was shocked.Online is terrible,its nothing like the first one.Shotguns are like pea shooters,sniper rifles are as rare as unicorn shit.When you do find one they are like super soakers.

The maps look great but all you will get is people firing morters at either end and people sitting there with grinders.You cant run around the map because everone has planted grenades everywhere.If you do have a one on one battle your guaranteed they will throw there smoke at you,which now acts like a bomb and downs you.Then finish you off with a chainsaw.

You cant choose your exact game type or level you want to play anymore as you cant be host,it now has to be voted on.The ranking system is not needed and just makes me think they have taken to many idears this time from halo.

It might be just me and my brother who are gutted and you guys might enjoy it,please let me know if your enjoying online or do i need to see a doctor.Pros and cons of online only please,i know single player and horde are legendary.

Edit 2: zelfs als je een party van 5 hebt moet je een half uur wachten totdat je kunt spelen met blijkbaar een gelijk team. Dat is wel een grote (des)illusie :P

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

pfff 9.5uur of mischien 10 weet ik het en uitgespeeld op hardcore ;(
Vind het spel echt briljant en heerlijk weg spelen maar fucking 1.5dag plezier met de story mode vind ik wel beetje kort zegmaar.... En ik ben echt niet 1 of andere super gamer.
Multiplayer tja laad tijden zijn echt belachelijk lang... verder wel grappig om te spelen.
Maar al met al het spel ziet er wel weer geweldig uit en vind het verhaal nog best leuke wending krijgen!

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Blerf schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:04:
Vind het spel echt briljant en heerlijk weg spelen maar fucking 1.5dag plezier met de story mode vind ik wel beetje kort zegmaar.... En ik ben echt niet 1 of andere super gamer.
Multiplayer tja laad tijden zijn echt belachelijk lang... verder wel grappig om te spelen.
Maar al met al het spel ziet er wel weer geweldig uit en vind het verhaal nog best leuke wending krijgen!
Nou ik was zelf verbaasd over hoe lang het was, had het namelijk een stuk korter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Inderdaad, ik vond hem ook redelijk lang. Ik heb gisteren met een kameraad toch wel zo'n 3 tot 4 uur gespeeld achter elkaar, en dat was alleen nog maar act 2 en de helft van 3.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Eens over de lengte van de singleplayer. Deze is een heel stuk langer dan deel 1 en de achtbaanrit in dit spel is 10x heftiger dan deel 1. Er gebeurd zoveel en de shootouts zijn zo groots dat ik soms gewoon gedongen even moest stoppen :+

Ik ga hem nu weer spelen op hardcore (eerst uitgespeeld op normal) en dan op insane. :)

Ben in iedergeval blij te horen dat het niet aan mij ligt dat online nog niet lekker werkt. Voordat je mensen gevonden hebt ben je weet ik hoe lang aan het wachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Kaasje123 op 09-11-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blerf schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:04:
Heb het in de review op de frontpage ook al aangekaart, maar noem mij één AAA spel wat de afgelopen maanden is uitgekomen waar de main storyline langer dan 10 uur duurt om uit te spelen. Zelfs Fable 2 is in 10 uur te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik de grotere locust (met name de brumaks) niet omver krijg op insane, de drones etc gaan allemaal wel.. Echt heel vervelend, ik
spoiler:
zit nu vast op dat stuk waar je die brumak moet neerhalen met die mortar.
Schiet gewoon niet op!

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@gezeik over MP:
Dit heb ik al vaker gezien ook bij veel andere titels. 80% van je oude tactics kunnen het raam uit. En veel veteranen hebben daar geen zin in. Iedereen loopt altijd te zeiken maar dat komt omdat niemand zijn tactiek nog heeft aangepast. Over een maand of iets moet je maar terugkomen dan zal het echt al een heel stuk minder zijn. Maar niemand heeft nu standaard tactics voor de nieuwe wapens gecombineerd met andere dingen. Ergo de veteranen van deel 1 ergeren zich en denken dat het slecht is. Tijd om na te denken over je tactieken en het af te wachten ik denk dat het allemaal wel goed komt. Om nou meteen binnen 1 week af te geven....is wel slecht maar goed zo zijn sommige gamers nou eenmaal helaas. Beetje geduld, nieuwe tactieken bedenken en het komt wel goed.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Postius schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:23:
@gezeik over MP:
Dit heb ik al vaker gezien ook bij veel andere titels. 80% van je oude tactics kunnen het raam uit. En veel veteranen hebben daar geen zin in. Iedereen loopt altijd te zeiken maar dat komt omdat niemand zijn tactiek nog heeft aangepast. Over een maand of iets moet je maar terugkomen dan zal het echt al een heel stuk minder zijn. Maar niemand heeft nu standaard tactics voor de nieuwe wapens gecombineerd met andere dingen. Ergo de veteranen van deel 1 ergeren zich en denken dat het slecht is. Tijd om na te denken over je tactieken en het af te wachten ik denk dat het allemaal wel goed komt. Om nou meteen binnen 1 week af te geven....is wel slecht maar goed zo zijn sommige gamers nou eenmaal helaas. Beetje geduld, nieuwe tactieken bedenken en het komt wel goed.
Ben het gedeeltelijk met je eens. Gamemechanics veranderen, en daar is niets mis mee. Als ze exact hetzelfde gedaan hadden, was er ongetwijfeld gezeur gekomen over te weinig vernieuwing.

Punt is dat deze 'veteranen' wel degelijk een punt hebben.
Ikzelf heb Gears1 eigenlijk niet online gespeeld, en ik kan veel punten toch wel beamen.
Voor mij hadden bepaalde zaken niet gehoeven, mortar strikes zijn imho gewoon lame, niks meer niks minder. Idem voor proximity mines, hoeft voor mij ook niet.

Verder zal het over een tijdje vast rustiger worden, kent iedereen de nieuwe wapens, en zullen ze vast beter gebruikt worden. Vraag me alleen wel af of ze misschien niet een ietsje teveel nieuwigheidjes wilden introduceren in de online mode.

Over de matchmaking zullen we het maar niet hebben, daar moet Epic echt hard mee aan de slag. Absoluut onwerkbaar op dit moment. Het is imho niet te verkopen dat je soms meer dan 10 minuten moet wachten tot de matchengine een goeie match gevonden heeft. Ik wil gewoon met een paar klikken in een match zitten, niet na elk potje van 5 minuten, 10 minuten wachten tot ik een nieuwe match heb.

Verder vermaak ik er me er best mee, maar vooral de slechte matchmaking kon nog wel eens een spelbreker gaan worden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk ook eigenlijk wel dat er op dit moment hard gewerkt wordt aan een update voor de Matchmaking engine. Aangezien deze functie bij andere online shooters ala Halo 3, CoD4 etc. wel goed werkt ga ik ervan uit dat het gewoon snel opgelost wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Vanmiddag uitgespeeld op hardcore, in ongeveer 10 uur spelen.

Het spel ziet er echt geweldig uit, de sfeer, de details. Maar qua gameplay viel het wel tegen, veel te makkelijk op hardcore, en weer erg kort. Abrupt einde en best wel een deceptie.

Nu maar hopen dat er snel een patch komt voor het online gedeelte...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Phusebox schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:59:
Vanmiddag uitgespeeld op hardcore, in ongeveer 10 uur spelen.

Het spel ziet er echt geweldig uit, de sfeer, de details. Maar qua gameplay viel het wel tegen, veel te makkelijk op hardcore, en weer erg kort. Abrupt einde en best wel een deceptie.

Nu maar hopen dat er snel een patch komt voor het online gedeelte...
? makkelijk op hardcore? Ik had af en toe zelf wat problemen op normal :+ Ik ben nu bezig met hardcore en omdat ik nu weet hoe de levels gaan wordt het wel al een stuk makkelijker.

Lijkt mij dat je insane dan maar eens moet gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Postius schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:23:
@gezeik over MP:
Ik en twee vrienden van me hebben even geleden king of the hill op avalance gespeeld. Dat was gewoon smoke grenades aka stun grenades gooien en met je chainsaw in de cirkel lopen, met als gevolg: één grote chainsaw massacre met een aantal mortar strikes er tussendoor. Dit is dus een nieuwe tactiek ;), alleen heeft het imho weinig te maken met goede tactics :)

Daarna had ik wingman gespeeld... Hier had ik wel een zeer goed gevoel over. We speelden op ruins, dus geen mortars en munchers zover ik weet. We wonnen dat potje met 18 tegen 12 tegen X, tegen X, tegen X.
We hadden de smaak te pakken en we wilden snel nog een potje spelen voor het eten. Helaas, helaas. Na 10 minuten wachten nog steeds geen match gevonden, maar ik ga er vanuit dat hier gewoon een logische verklaring voor is en dat dit snel wordt aangepakt. Nah nu gaat het gewoon goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Net even zitten spelen. Multiplayer dat wel (daar is het me ook eigenlijk om te doen), want Gears 1 heb ik nog niet uitgespeeld, dus wil nog niet aan de verhaallijn van Gears 2 beginnen. Wat een moddervet spel is het zeg. Ik was bang voor een Gears 1.5 met een bijna zelfde look als deel 1, maar er zijn echt veel zeer goeie toevoegingen.

Ook zijn er mindere punten die mij zo snel waren opgevallen. Shotgun schiet trager als in Gears 1, en dat was altijd mijn weapon of choice. Generfed dus, kut. Ook viel het me op dat je niet zomaar meer een game kan verlaten. Het zal wel bij hun nieuwe matchmaking model horen, maar het zal me niet verbazen als dit me in de toekomst gaat irriteren bij games waar de lag erg is, of waar mensen gewoon niet serieus spelen.

Voor mensen die lang moeten wachten bij multiplayer, ik selecteerde een specifieke gamemode ipv alle gamemodes (eentje waar warzone, execution en nog een bij zat) en het ging ineens bijzonder rap! :)
Aanradertje dus! (of het was puur toeval :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kaasje123 schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:24:
[...]

? makkelijk op hardcore? Ik had af en toe zelf wat problemen op normal :+ Ik ben nu bezig met hardcore en omdat ik nu weet hoe de levels gaan wordt het wel al een stuk makkelijker.

Lijkt mij dat je insane dan maar eens moet gaan doen. :)
Ja Insane begin ik wel aan over een paar maanden, voel nu niet de drang het spel nog een keer te spelen. Het voelde namelijk niet zo "satisfying" als deel 1.

Voor mij was het meer zo van; waar blijven die epische gevechten die ons beloofd waren?
Misschien dalijk, ff maar deze afknallen en verder... ow, volgens mij heb ik em uitgespeeld?
Hmm....

Dat was een beetje mijn gedachtengang van de laatste 2 uur.

Ow 1 tip, zodra je de Hammer of Dawn hebt niet meer los laten, haha dan wordt het namelijk wel heeeeeel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Gisteravond ook uitgespeeld op hardcore.
Had het spel vrijdag gehaald en heb er ook ongeveer 10 uur over gedaan.
Wat een allemachtig vet spel zeg!

Moet wel zeggen dat ik hardcore nou niet bepaald moeilijk vond. Ging af en toe dood omdat ik zo'n vervelende torque bow gast over het hoofd zag :P. 1x raak is dood met die dingen.

Zo lang ik die gasten als eerste pakte viel het wel mee. Zelfs de eindbattle heb ik in 1x gehaald.
Dan was Gears 1 op hardcore toch wel ff wat lastiger. Had zelfs op normal nog best moeite met de laatste eindbaas.

Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd. Wil m wel graag op insane nog een keer uit gaan spelen. :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bdvisser schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:49:
Gisteravond ook uitgespeeld op hardcore.
Had het spel vrijdag gehaald en heb er ook ongeveer 10 uur over gedaan.
Wat een allemachtig vet spel zeg!

Moet wel zeggen dat ik hardcore nou niet bepaald moeilijk vond. Ging af en toe dood omdat ik zo'n vervelende torque bow gast over het hoofd zag :P. 1x raak is dood met die dingen.

Zo lang ik die gasten als eerste pakte viel het wel mee. Zelfs de eindbattle heb ik in 1x gehaald.
Dan was Gears 1 op hardcore toch wel ff wat lastiger. Had zelfs op normal nog best moeite met de laatste eindbaas.

Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd. Wil m wel graag op insane nog een keer uit gaan spelen. :)
Kon je uberhaupt afgaan bij de eindbaas? Het was zo simpel?

Torquebow-dudes waren idd het irritantste. Verder zag ik er toch ook wel heel wat invloeden van andere spellen in terug (Resistance, Halo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen zin om vanavond van GoT party 5vs5 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:04:
Hebben mensen zin om vanavond van GoT party 5vs5 te spelen?
Ligt eraan of er mensen in een chainsaw mood zijn :+
Maar mijn tag is iig. VAS cottonmouth :z

En als we niet genoeg mensen hebben... Horde op Insane op River? :+

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
apNia schreef op maandag 10 november 2008 @ 03:06:
Net even zitten spelen. Multiplayer dat wel (daar is het me ook eigenlijk om te doen), want Gears 1 heb ik nog niet uitgespeeld, dus wil nog niet aan de verhaallijn van Gears 2 beginnen. Wat een moddervet spel is het zeg. Ik was bang voor een Gears 1.5 met een bijna zelfde look als deel 1, maar er zijn echt veel zeer goeie toevoegingen.

Ook zijn er mindere punten die mij zo snel waren opgevallen. Shotgun schiet trager als in Gears 1, en dat was altijd mijn weapon of choice. Generfed dus, kut. Ook viel het me op dat je niet zomaar meer een game kan verlaten. Het zal wel bij hun nieuwe matchmaking model horen, maar het zal me niet verbazen als dit me in de toekomst gaat irriteren bij games waar de lag erg is, of waar mensen gewoon niet serieus spelen.

Voor mensen die lang moeten wachten bij multiplayer, ik selecteerde een specifieke gamemode ipv alle gamemodes (eentje waar warzone, execution en nog een bij zat) en het ging ineens bijzonder rap! :)
Aanradertje dus! (of het was puur toeval :))
Wel een terechte nerf, shotgun was te overpowered in het eerste deel.

Verder vermaak ik me zeer met de singeplayer co-op, in het begin had ik nog zo iets van; "beetje meer van hetzelfde". Maar des te verder je komt des te toffer het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik hoor daar veel mensen over ja, dat de shotgun overpowered was. Ik heb dat alleen niet zo ervaren. Wat was er dan zo krachtig aan? Ik heb er veel mee gespeeld, maar vond hem niet bijzonder imbalanced.

[ Voor 20% gewijzigd door apNia op 10-11-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:10:
[...]

Ligt eraan of er mensen in een chainsaw mood zijn :+
Maar mijn tag is iig. VAS cottonmouth :z

En als we niet genoeg mensen hebben... Horde op Insane op River? :+
Ok zal je zo even toevoegen, zullen we dan rond half 10 spelen?
Hopelijk zijn er dan ook meer tweakers die mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

apNia schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:47:
Ik hoor daar veel mensen over ja, dat de shotgun overpowered was. Ik heb dat alleen niet zo ervaren. Wat was er dan zo krachtig aan? Ik heb er veel mee gespeeld, maar vond hem niet bijzonder imbalanced.
Omdat je naar iemand toe kon 'koprollen', zodoende heel dicht bij hem kwam staan en gewoon blindfirede, en de tegenstander spatte in stukjes. Erg makkelijk om op die manier kills te krijgen.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:37:
[...]

Ik ben ook wel van de partij als er nog animo is , mijn gamertag is ZipperJR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:37:
[...]

Ik denk dat ik (nu al) verstek moet laten gaan. Half 10 is me iets te laat (i know...), maar moet morgen rond half 6 naar men werk en was van plan om lekker op tijd men nest in te duiken. Dit weekend was al lang zat :P

Maar voeg me maar gewoon toe, kunnen altijd wel kijken voor een andere keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
uchiha tijntje schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:47:
[...]

Ik denk dat ik (nu al) verstek moet laten gaan. Half 10 is me iets te laat (i know...), maar moet morgen rond half 6 naar men werk en was van plan om lekker op tijd men nest in te duiken. Dit weekend was al lang zat :P

Maar voeg me maar gewoon toe, kunnen altijd wel kijken voor een andere keer :)
wat is je gamertag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Die staat in z'n sig, VAS CottonMouth ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vanavond nog maar weer eens een poging gewaagd, maar sorry hoor die hoge punten voor Gears 2 zijn echt niet te rechtvaardigen.

Ok, de singeplayer is kort, te makkelijk maar wel erg sfeervol en vet neergezet.
Online multiplayer daarentegen is zwaar onder de maat, en niet eens een voldoende waard:

- matchmaking werkt zeer slecht
- als je in een game zit kan je er niet meer uit
- veel last van lag
- te zware wapens, hoezo unbalanced als je mortars en mulchers hebt?
- close combat is vrijwel nihil geworden
- alle gamemodes zijn nu een soort capture the flag, iedereen vecht om het zware wapen want daarmee heb je al voor 70% gewonnen
- chainsaw duels kloppen voor geen meter
- and the list goes on....

Ben bang dat een patch dit niet gaat verhelpen, of ze moeten de hele multiplayer herschrijven... zucht wat een teleurstelling. Snap niet dat ze een game zo kunnen verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

tdw schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:39:
[...]

Omdat je naar iemand toe kon 'koprollen', zodoende heel dicht bij hem kwam staan en gewoon blindfirede, en de tegenstander spatte in stukjes. Erg makkelijk om op die manier kills te krijgen.
Jij hebt er geen verstand van zo te zien of je speelt alleen maar tegen noobs, want als je tegen iemand speelt die goed is en je rolt naar hem toe ben je al dood voordat je hem uit elkaar kan schieten.

gears 2 is gemaakt voor mensen die graag willen chainsawen. game starten en knop b indrukken en rondrennen, dan heb je automatisch kill, je hoeft er niks voor te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:45:
Vanavond nog maar weer eens een poging gewaagd, maar sorry hoor die hoge punten voor Gears 2 zijn echt niet te rechtvaardigen.

Ok, de singeplayer is kort, te makkelijk maar wel erg sfeervol en vet neergezet.
Online multiplayer daarentegen is zwaar onder de maat, en niet eens een voldoende waard:

- matchmaking werkt zeer slecht
- als je in een game zit kan je er niet meer uit
- veel last van lag
- te zware wapens, hoezo unbalanced als je mortars en mulchers hebt?
- close combat is vrijwel nihil geworden
- alle gamemodes zijn nu een soort capture the flag, iedereen vecht om het zware wapen want daarmee heb je al voor 70% gewonnen
- chainsaw duels kloppen voor geen meter
- and the list goes on....

Ben bang dat een patch dit niet gaat verhelpen, of ze moeten de hele multiplayer herschrijven... zucht wat een teleurstelling. Snap niet dat ze een game zo kunnen verneuken.
Gears 1 heeft 10-11 maanden lang op de 1ste plaatst gestaan als meest gespeelde xbox360 games, ik zie Gears 2 dit echt niet doen, daar is de online multiplayer te noobish voor. voor gears2 heb je geen skills nodig, dat moge duidelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

alvv schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:01:
[...]

Jij hebt er geen verstand van zo te zien of je speelt alleen maar tegen noobs, want als je tegen iemand speelt die goed is en je rolt naar hem toe ben je al dood voordat je hem uit elkaar kan schieten.

gears 2 is gemaakt voor mensen die graag willen chainsawen. game starten en knop b indrukken en rondrennen, dan heb je automatisch kill, je hoeft er niks voor te doen
I agree completely. Ik heb gister eens voor de gein inderdaad alleen maar met men chainsaw kills proberen te maken... Ik had het hoogst aantal kills van het potje.... Erg jammer hoe ze de MP verpest hebben. De zware wapens mogen eruit.. er is toch geen kunst aan om van 150 meter mensen met een mortarstrike te killen... Er is inderdaad geen skill meer nodig om hier goed in te zijn. Met een shotgun kun je zelfs op 1 meter afstand amper de chainsaw killen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap niet hoe ze dit bij de reviews hebben kunnen missen... Met deze problemen kun je toch geen hoger cijfer dan een 8 rechtvaardigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

nog een punt wat zwaar irriteert:
Epic bepaalt in welke map je mag spelen en hoeveel rondes er gespeeld mogen worden, je hebt totaal geen vrije keuze meer. Dit is onacceptabel, maar hier klagen heeft totaal geen nut. Dit moeten we met zijn allen (degene die klachten hebben) op de Epic forums gaan aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat er genoeg mensen klagen bij Epic hoor.

En over de map kiezen, tja normaal maakte ik zelf ook geen matches aan, dus dat stoort me niet. Je kunt tenminste nog stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je moet voor de lol eens de forums volgen bij Epic, iedereen zeurt zich een ziekte omdat ze niet Gears 1 zien. Kijk nou maar even hoe dat dit uitpakt. Ranked matches van 1 zijn gewoon wat prominenter in 2, en private matches zijn gewoon vollop configureerbaar. Ik geef toe, het is helemaal op de schop gegaan. Maar ik denk dat we over 2 maanden misschien best kunnen zeggen 'goh, dit is zo slecht nog niet'. :)

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 11-11-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
spoiler:
Gisteren avond dacht ik bij mezelf, ik heb nog 2 chapters te doen, ik ga GoW 2 even uitspelen op easy, zodat ik Insane vrij kon spelen. Bij de eindbaas aangekomen ging hij in 1 keer neer (ik had de hammer of dawn nog) en dat was best een desillusie.

Ik heb meteen de baas nog eens gedaan op Insane, want die had ik toch vrijgespeeld, en hij ging net zo snel en makkelijk neer als op easy. Damn dat was wel echt een tegenvaller......

General Raam ik GoW 1 was echt veel moeilijker op Insane, en gaf daardoor ook veel meer voldoening toen ik hem eindelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MiramarVTM schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:14:
spoiler:
Gisteren avond dacht ik bij mezelf, ik heb nog 2 chapters te doen, ik ga GoW 2 even uitspelen op easy, zodat ik Insane vrij kon spelen. Bij de eindbaas aangekomen ging hij in 1 keer neer (ik had de hammer of dawn nog) en dat was best een desillusie.

Ik heb meteen de baas nog eens gedaan op Insane, want die had ik toch vrijgespeeld, en hij ging net zo snel en makkelijk neer als op easy. Damn dat was wel echt een tegenvaller......

General Raam ik GoW 1 was echt veel moeilijker op Insane, en gaf daardoor ook veel meer voldoening toen ik hem eindelijk had.
Mwah Raam is zo moeilijk niet op Insane, ik had er maar 1 poging voor nodig en hij was binnen 2 minuutjes dood, maar de eindbaas hier is idd wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
vanavond horde game spelen met een aantal GoT'ers?

mijn gamertag is JWee. rond 20.30 starten? Ik wil graag op normal niveau spelen zodat ik de 50 hordes ga halen :) hardcore is ook goed. mijn record is horde 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Tot nu toe alleen Horde mode gedaan. En dit was zeer vermakelijk met z'n 3en. Het is wel de map verkennen om een ideale plek te vinden. uiteindelijk tot wave 30 gekomen.

Wat ik wel minder vind is dat je voor het unlocken van bepaalde karakters achievements uit GoW1 moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

apNia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:10:
Je moet voor de lol eens de forums volgen bij Epic, iedereen zeurt zich een ziekte omdat ze niet Gears 1 zien. Kijk nou maar even hoe dat dit uitpakt. Ranked matches van 1 zijn gewoon wat prominenter in 2, en private matches zijn gewoon vollop configureerbaar. Ik geef toe, het is helemaal op de schop gegaan. Maar ik denk dat we over 2 maanden misschien best kunnen zeggen 'goh, dit is zo slecht nog niet'. :)
De forums van Epic staan inderdaad vol gespamt. Lijkt me dat ze hier toch wel op moeten/zullen reageren, misschien in de vorm van een patch, waarin mijns inziens 2 zaken aangepast moeten worden:

-Matchmaking optimaliseren. Ik heb gisteren echter weinig moeite gehad met het zoeken van games, maar het kan nog wel wat efficienter, maar dat zal in de loop der tijd vast wel gebeuren.
-De shotgun zijn oude status teruggeven (ja ik was een shotgunner en sniper in gow 1) OF de heavy weapons eruit en de chainsaw veranderen. Het is nu soms zo dat je met een shotgun gewoon beter kunt bashen dan schieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik heb nu iets raars bij Gears, mijn savegames willen niet meer laden en ik kan ook geen nieuwe campaign opstarten, op internet heb ik ook geen vergelijkbare problemen kunnen vinden.
Ik heb alles tot uitloggen, opnieuw opstarten, dvd er op nieuw in etc al gedaan. Heeft een van jullie dit ook meegemaakt of zie ik iets heel stoms over het hoofd?

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:00:
[...]

De forums van Epic staan inderdaad vol gespamt. Lijkt me dat ze hier toch wel op moeten/zullen reageren, misschien in de vorm van een patch, waarin mijns inziens 2 zaken aangepast moeten worden:

-Matchmaking optimaliseren. Ik heb gisteren echter weinig moeite gehad met het zoeken van games, maar het kan nog wel wat efficienter, maar dat zal in de loop der tijd vast wel gebeuren.
-De shotgun zijn oude status teruggeven (ja ik was een shotgunner en sniper in gow 1) OF de heavy weapons eruit en de chainsaw veranderen. Het is nu soms zo dat je met een shotgun gewoon beter kunt bashen dan schieten. :+
Of maak een nieuwe gamemode, waarbij je kan kiezen om wapens als de Mortar en Mulcher uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Gears2 uitgespeeld, wederom een heerlijk spel en het 'lange' wachten meer dan waard _O_

Vooral de diversiteit (die in deel 1 toch wel ontbrak) van de vijanden vond ik geweldig. (en brumakje rijden is gewoon cool 8-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
MiramarVTM schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:14:
spoiler:

spoiler:
Ik neem aan dat je het over die lambent (?) Brumak hebt? Ik zag hem ook niet echt als een eindbaas, die gast met die staf (die daarna op die Hydron ofzo continue ahter je aan komt) was stukken moeilijker)
Denk ook niet dat je die Brumak als eindbaas moet zien, ik hem ook helemaal niets tegen mij zien doen eigenlijk, stond een beetje lelijk te wezen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mdj84nl schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:16:
Gears2 uitgespeeld, wederom een heerlijk spel en het 'lange' wachten meer dan waard _O_

Vooral de diversiteit (die in deel 1 toch wel ontbrak) van de vijanden vond ik geweldig.
spoiler:
(en brumakje rijden is gewoon cool 8-) )
Spoiler misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik vind dat hele matchmaking systeem verneukt, het wordt steeds meer casual tegenwoordig. Zelfde reden dat ik Halo3 MP ook niks aan vond : ik kon nooit een Forge game joinen, want die kan je alleen maar starten met een Party... wat is er zo moeilijk om naast matchmaking, gewoon een simpele server list op te stellen ? GoW1 had dit toch echt wel beter voor elkaar.

En idd wil ik all die knudde wapens niet in MP, toegegeven de mortar is wel leuk tijdens Horde.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:10:
[...]

Of maak een nieuwe gamemode, waarbij je kan kiezen om wapens als de Mortar en Mulcher uit te schakelen.
Lijkt me nog de beste optie. Kunnen ze imho 1-op-1 alles kopieren, maar alleen die dingetjes weglaten.
Kan eigenlijk niet een heel groot technisch probleem zijn. Al denk ik dat er vrij weinig zal veranderen, buiten een verbeterde matchmaking waarschijnlijk

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat ik idd een kwalijk punt vind bij Gears altijd zijn wapens waar je je moeilijk tegen kan weren. Hammer of Dawn in GoW1 vond ik al irritant, en nu in Gears 2 heb je die Mortar, zwaaaaaaaar irritant. Mulcher vind ik op zich vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Even twee foto's geupload vanuit Gears:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3209/3023907563_c4c3d40b99_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3029/3024736712_4688339b5c_o.jpg

• ronaldmathies
  • Niet online
BaT schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:21:
Ik vind dat hele matchmaking systeem verneukt, het wordt steeds meer casual tegenwoordig. Zelfde reden dat ik Halo3 MP ook niks aan vond : ik kon nooit een Forge game joinen, want die kan je alleen maar starten met een Party... wat is er zo moeilijk om naast matchmaking, gewoon een simpele server list op te stellen ? GoW1 had dit toch echt wel beter voor elkaar.

En idd wil ik all die knudde wapens niet in MP, toegegeven de mortar is wel leuk tijdens Horde.
Gisteren voor het eerst horde gespeeld, wat ik daar ontzetten leuk aan vind is dat je lekker je tacktiek kan oefenen en alle wapens kan gebruiken. Ik zit echt continue van wapens te wisselen om de best for the job wapen te gebruiken. Daar ga ik nog veel plezier aan hebben :-)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Phusebox
Gisteren weer een poging gewaagd, maar op dit moment is het onspeelbaar.
Vooral veel lag en lang wachten.
Als je dan eenmaal in een game zit werkt het alles behalve vlekkeloos. Boomshot kogels die dwars door mensen heen gaan?
Granaten die veel te krachtig zijn (raken je zelfs door zandzakken heen).
Zagen die niet werken zoals het zou moeten, etc etc.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die wel tevreden zijn over de MP? En graag potje elimination/wingman willen doen?
Wat betreft de MP, dat het af en toe lagged daar kan ik wel mee leven, aangezien dit maar 'af en toe' is.
Dat het matchmaken zolang duurt is een bekend feit, soms heb je een game binnen 1 minuut, andere keren wacht je 15 min. Ik hoop/verwacht dat dit wel gefixt gaat worden :)

• apNia

apNia

ik ben weg van multiplayer, matchmaking laadtijden waren gisteren voor mij pas voor het eerst echt onaanvaardbaar.. je moet gewoon niet ALLE gamemodes willen
wingman duurt dan een minuutje voor je in een room zit ofzo, big deal :)

wingman is met execution m'n favoriet... :)

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:50:
Gisteren weer een poging gewaagd, maar op dit moment is het onspeelbaar.
Vooral veel lag en lang wachten.
Als je dan eenmaal in een game zit werkt het alles behalve vlekkeloos. Boomshot kogels die dwars door mensen heen gaan?
Granaten die veel te krachtig zijn (raken je zelfs door zandzakken heen).
Zagen die niet werken zoals het zou moeten, etc etc.
They totally fucked up the MP. Er is erg weinig plezier te beleven aan het killen met mortar strikes en chainsaws :)

• apNia

apNia

Jezus zeg dat gehuil over mortars. Toegegeven, ik vind ze erg random. Maar hoe vaak word je nou daadwerkelijk geraakt. Als je 'm hoort knallen, vlucht naar binnen, houd er rekening mee dat ie er is en blijf veel overdekt :)

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

apNia schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:54:
Jezus zeg dat gehuil over mortars. Toegegeven, ik vind ze erg random. Maar hoe vaak word je nou daadwerkelijk geraakt. Als je 'm hoort knallen, vlucht naar binnen, houd er rekening mee dat ie er is en blijf veel overdekt :)
Mwoah gehuil. :). Gears was altijd een game waarin je mensen vaak 1 on 1 killt, of dat je ze in ieder geval ziet voordat je ze killt (sniper, torque en boomer). Nu moet je inderdaad rekening houden met mortar strikes en de -oh ik ben een camper dus laat ik me maar insluiten tussen grenades die ik aan de muren heb getagt-.

Ik hoop dat Epic zichzelf met deze aanpak, wat mijns inziens gericht is op een meer mainstream' publiek, niet in de voet schiet..... Ik en een aantal van mijn vrienden die heel lang GoW 1 hebben gespeeld zijn eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat we dit spel eigenlijk niet echt zullen gaan spelen. Volgens mij hebben wel meer oude gow1ers dit en ik ben zeer benieuwd hoe dit spel zich in de komende tijd gaat ontwikkelen.

• Thermometer
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Afbeeldingslocatie: http://cdne.gearsofwar.xbox.com/Handlers/GOW2Handler.ashx?mode=-1&id=223E1B1F140B4C05816B

Vind toch Horde wel de leukste mode, ook vooral omdat je er goed moet samenwerken (ik speel het op hardcore) en omdat de andere modes bij mij laggen of het duurt te lang voordat ik er kan spelen.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Horde is idd een erg leuke mode geworden :)

Nog niet heel veel gespeeld, maar wel leuk om met wat bekende te spelen :)

Xbox

Verwijderd

Mochten er nog mensen zijn die vanavond even willen knallen voeg me toe, gamertag = vorenii
Dan kunnen we een 5vs5 organiseren :)
Echt een goed spel, de actie spat van het scherm af! Ik krijg er maar geen genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
De multiplayer is allemaal geen zak meer aan geworden op horde na. Ik speel nu, als ik al speel, ook alleen nog maar horde. Ik had nog het volgende over het matchmaking system op de epic forums gepost.
With a matchmaking system is nothing wrong, but how it’s implemented in GoW2 is just plain horrible. I’m not saying that the multiplayer in GoW1 was perfect. In GoW1 there was a difference in players who wanted to play casual and played the player matches and the competitive players who played ranked. For casual gamers those player matches where great. You could customize how you wanted to play and players could join and leave whenever they wanted. And most important if a game was finished you just go to the next map with the same players without you needed to host a new game. This all just really kept the pace in the game and was great if you played for fun and didn’t care to much about stuff like host advantage. A great way to learn people too play with

In the more competitive play on ranked was obviously flawed. People get to chose their own teams and that made most of the time unbalanced teams. You don’t know at the start of the game what the skill is of the other players. In a lot of games there were like 2 people who knew each other and had an advantage. Of course also one team had the host advantage. And the host could chose the map he, and if he was playing with one or more friends, are good on.

A nice matchmaking for the ranked matches was needed in GoW2, but not some crappy halo3 system were you can’t even chose your mode to play. No you must ****ing vote for a mode and map. And the load times are terrible.

To fix the GoW2 multiplayer in my opinion it must be split in a casual and a competitive mode. The casual mode contains the player matches with no ranking system attached to it. Just like in Gears 1.

In the Competitive mode there are two submodes the random team mode and a arranged team mode. In random team you just sign in for a game in one of the game modes(warzone, guardian etc) . No voting, just chose the gamemode you like to play. The maps are selected at random. But you MAY as player thumb down something like 5 of the 15 maps. Maps that are thumbed down by the player he doesn’t get in his games. So you always play maps you like. And the other players you play with are just like you with 9 people they don’t know. The teams are of course balanced on skill.

For the arranged team mode you round up 4 friends as team and sign in a game. Like the random team mode I described you can chose your gamemode and you can thump down a couple of maps you as team don’t like. Then you get as team matched to a team with the same skill. The opposing team are also 5 friends who know each other(and most of the time learn to knew each other in a player match).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FraggedMe schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:07:
Ik heb nu iets raars bij Gears, mijn savegames willen niet meer laden en ik kan ook geen nieuwe campaign opstarten, op internet heb ik ook geen vergelijkbare problemen kunnen vinden.
Ik heb alles tot uitloggen, opnieuw opstarten, dvd er op nieuw in etc al gedaan. Heeft een van jullie dit ook meegemaakt of zie ik iets heel stoms over het hoofd?
Dit probleem heb ik ook gehad. Dit kan je oplossen door de ethernetkabel uit je PC te trekken en het dan nog eens te proberen. Raar maar waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:17:
[...]

De ethernetkabel uit je 360 bedoel ik natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe werkt het online ranking systeem eigenlijk? Kan dat nergens terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel pas binnen, maar ik zie wel veel verschillen met de eerste (en gelijkenissen natuurlijken:P)

De smoke granaten zijn vervelend, ik vond ze in het eerste deel lekker rustig. Nu suizen men oren constant = not fun. En poison grenades...

Ik kwam een sudden death tegen in de eerste mp match die ik speelde. Een kogel en je bent dood? Lame

En het gaat nu allemaal via een centrale server? Kun je nog wel je eigen games hosten met je eigen regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:34:
En het gaat nu allemaal via een centrale server? Kun je nog wel je eigen games hosten met je eigen regels?
Volgens mij zijn player matches gewoon te customizen?

Note: zelf niet geprobeerd

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Phusebox schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:31:
Hoe werkt het online ranking systeem eigenlijk? Kan dat nergens terugvinden...
Ik lees veel verschillende dingen, aantal wins, kills, winnen tegen hogere rank, etc. etc.

Ik weet wel dat ik 3 van die gouden dingen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Publics gaan via een server ja. Wat ik begreep is dat de persoon met de snelste verbinding (althans dat zou moeten) wordt gekozen en die is host. Het is niet een aantoonbare host, degene kan niet kicken oid of is in enige zin anders dan de rest, anders dan dat diegene dus technisch gezien host..

Bij privates is weer de hele boel te customizen als vanouds!

Ik snap het gezeur tbh niet zo, vroeger kwam je in een mapcycle waar je geen controle over had als je een game joinde. Nu kan ten minste je nog stemmen op een map.
Goed, gamemode was wel precies te bepalen. Nu kies je een groepje waar oa jouw gamemode bij zit (horde en wingman staan los, dus die zijn al verkiesbaar). En dan vote je voor je gamemode, en het is mij nog nooit overkomen dat ik niet kreeg wat ik wou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

apNia schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:49:
Publics gaan via een server ja. Wat ik begreep is dat de persoon met de snelste verbinding (althans dat zou moeten) wordt gekozen en die is host. Het is niet een aantoonbare host, degene kan niet kicken oid of is in enige zin anders dan de rest, anders dan dat diegene dus technisch gezien host..

Bij privates is weer de hele boel te customizen als vanouds!

Ik snap het gezeur tbh niet zo, vroeger kwam je in een mapcycle waar je geen controle over had als je een game joinde. Nu kan ten minste je nog stemmen op een map.
Goed, gamemode was wel precies te bepalen. Nu kies je een groepje waar oa jouw gamemode bij zit (horde en wingman staan los, dus die zijn al verkiesbaar). En dan vote je voor je gamemode, en het is mij nog nooit overkomen dat ik niet kreeg wat ik wou...
Mja 'vroegah' was het zo dat ik altijd matches joinde met 19 rounds. Ben je in principe wel een half uur tot 3 kwartier zoet mee, gelijkwaardige teams nog langer :). Nu is het zo dat ze allemaal maar 5 ronden duren, en king of the hill maar 2 ronden. Dus met beetje pech heb je maar 10 minuten te spelen en moet je weer een andere map, met vaak weer een andere gamemode spelen. Je hebt gelijk om te zeggen, ga dan private matches spelen, maar daar zijn vaak (in ieder geval, als ik joinde) de wapens aangepast, en dan niet de wapens die ik leuk vindt maar met name de mortars en munchers :) Echjter kun je altijd nog zelf een match opzetten met je eigen regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat het casual gedeelte van de mp verandert moet worden. Random map cycle, van te voren gekozen mode. En niet iedere keer weer terug naar de fukking lobby om weer een paar mensen horen te mauwen dat ze wing man willen spelen en een ander wilt weer annex.
De vaart is er uit met dat nieuwe online systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om nog wing man te spelen? :+ Ik zin om vanavond even flink GoW te doen en wil graag een redelijk fatsoenlijke partner,want nu quit de helft van de tijd me teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:55:
Iemand zin om nog wing man te spelen? :+ Ik zin om vanavond even flink GoW te doen en wil graag een redelijk fatsoenlijke partner,want nu quit de helft van de tijd me teamgenoot.
Je partner quit.. aan wie ligt dat dan? ;)

Ik ben bezig met insane. Bijna klaar. Alleen act 5 nog :)
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste