Tralapo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Tja, zeuren dat alles al eens eerder voorbij gekomen is en we beter moeten zoeken, nee, dat is echt een heerlijk positieve reactie... Tis dat je het berichtje later nog wat aangepast hebt met extra info....
En tja, je kunt nooit iets vinden als het in een YouTube filmpje zit, de GoT search zoekt daar niet inEn dus blijf ik er bij dat die oplossing niet in dit topic genoemd was. Want dat is ook niet zo.
offtopic:
En mijn eerste link die ik geef
. Lijkt me toch erg duidelijk. Dat jij zwart, wit durft te noemen kan ik ook niets aan doen, en zoals Liquid ook al aangeeft stoort het mij gewoon dat men vragen stelt die allang voorbij zijn gekomen met antwoorden en dan soms blijft "spammen", omdat ze geen antwoorden krijgen, terwijl die er duidelijk gewoon zijn als ze even zoeken. 
Blijkbaar zijn er maar weinig mensen die even wat moeite willen doen om een antwoord op te zoeken. Ik bedoel een zoekterm als "touchpad" voor in dit topic lijkt me heel logisch als je op zoek bent naar antwoorden mbt problemen met je touchpad, en dan had je dat Youtube filmpje dus echt wel gevonden als je de moeite had genomen je zoekresultaten te lezen.
En mijn eerste link die ik geef

Blijkbaar zijn er maar weinig mensen die even wat moeite willen doen om een antwoord op te zoeken. Ik bedoel een zoekterm als "touchpad" voor in dit topic lijkt me heel logisch als je op zoek bent naar antwoorden mbt problemen met je touchpad, en dan had je dat Youtube filmpje dus echt wel gevonden als je de moeite had genomen je zoekresultaten te lezen.
Ik vind het dus onzin dat je zegt dat er geen antwoorden te vinden waren op jouw probleem mbt het touchpad. Je hebt wel gelijk als je zegt dat het niet in de startpost staat en bij deze de hint om het filmpje met commentaar in de startpost van dit topic of het volgende topic te plaatsen.
[ Voor 32% gewijzigd door boaty op 21-03-2008 15:18 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz