[Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 172.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:18:
[...]

hoe in hemelsnaam kom je tot zon bedrag?? 8)7

heb je tips?
Ja bestel uit belgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:59:
@ Liquid

Ik heb niet zo veel ervaring met dat flashen enzo, maar het is bij mij iig probleemloos verlopen. Gewoon proggie openen en dan gaat het vanzelf.
Zojuist ook gedaan, ook nooit eerder gedaan, maar wat een makkie!
Je download het (maar 1 MB dus razendsnel klaar), je klikt het aan, zoals een normale installatie.
Drukt op continue, hij sluit af, komt een wit scherm van Dell Bios voor, en nog geen minuut later start ie weer op met een gloednieuwe BIOS, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:34:
Voor idereen die het TOUCHPAD probleem heeft:

http://support.dell.com/s...t=1&libid=1&fileid=248848

Als je deze biosversie installeerd moet het opgelost zijn. Ik had erg veel last van een op hol geslagen muis als ik mijn laptop open deed, maar dat probleem is nu helemaal opgelost. Best mooi want ik was er zo zat van dat ik mn M1530 bijna terug wilde sturen :)
Super man, ook hier ging het flashen perfect (makkelijke methode, gewoon exe starten, reboot en klaar). Het probleem is ook hier compleet opgelost, ben er zeer blij mee.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te zien dat het touchpad probleem opgelost is, dat was nodig!

ik heb een probleem met het installeren van de sata driver voor XP. Heb alle stappen gevolgd, met de drivers van notebookreview.

Bij het installeren van de matrix storage manager zegt hij doodleuk:
'this computer doesnt meet the minimum requirements fot installing this software"

Ik voldoe echter aan alle vereisten voorgeschreven in de install file...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:01:
Goed om te zien dat het touchpad probleem opgelost is, dat was nodig!

ik heb een probleem met het installeren van de sata driver voor XP. Heb alle stappen gevolgd, met de drivers van notebookreview.

Bij het installeren van de matrix storage manager zegt hij doodleuk:
'this computer doesnt meet the minimum requirements fot installing this software"

Ik voldoe echter aan alle vereisten voorgeschreven in de install file...

Iemand een idee?
de oplossing was niet ver te zoeken..

degene met hetzelfde probleem:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=164159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@optimango

Dat heb ik ook gehad. Ik weet niet precies meer wat er toen aan de hand was. Staan je instellingen in de bios wel goed?

Nu hopen dat binnenkort dat eject probleem ook een keertje opgelost kan worden. Geen idee of dat mogelijk is, of dat het een hardware dingetje is. Zelf dacht ik dat die muis ook hardwarmatig was, maar dat valt dus ook op te lossen.

Ik ben het eigenlijk ook nog niet helemaal eens met dat scherm hoor. Ik zie vaker schermen met een soort matte structuur erin, maar ik vind het bij de m1530 toch wel erg op vallen. Tijdens het kijken van een film of het spelen van een game merk je het niet, maar op een witte achtergrond ofzo valt het echt best erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Iemand ervaring met het installeren van deze ram modules van Kingston: KTA-MB667/2G ? Dit is geheugen dat normaal gezien voor Apple computers is bestemd. De prijs is echter €20 goedkoper bij Azerty, dus zou ik graag dit geheugen kunnen gebruiken. In mijn ogen kan ik er niet veel verkeerd mee doen om dit aan te schaffen. Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:38:
Voor de mensen die de 7200 200gb schijf te luidruchtig vinden... O-) heb net een readyboost kaartje er in gedaan, en mijn pc is ineens super stil ;) tenminste de hdd maakt niet meer van die zoekgeluiden, je hoort hem wel ronddraaien, maar constant en dus niet op spinnen enzo... (heb hdd op performance staan in de bios)

Dus stilte door readyboost >:)
Weet iemand wat een readyboost kaartje precies is en hoe het werkt. Ik heb er niet zoveel verstand van maar wel een hd die veel geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

ReadyBoost klinkt leuk, maar ik heb er slechte ervaringen mee (op een andere machine van de M1530, dat wel). Het vertraagt vaak meer dan dat het oplevert (getest met 1GB RAM en 3GB RAM).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:17:
Weet iemand wat een readyboost kaartje precies is en hoe het werkt.
Volgens mij weet meneer Google het wel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat de prijzen zo erg verschillen met die van Nederland, niet te geloven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
[...]

hoe komt het dat de prijzen zo erg verschillen met die van Nederland, niet te geloven :|
Dan lees je dit topic of ga je naar dell.be om te zien waarom die prijzen zo erg verschillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
[...]

Dit keer hebben wij (belgen) eens geluk. Mooi zo, een korting van 320 voor vertraging. Ik ga nu proberen om mijn order te wijzigen

EDIT:
Ik heb wel gezien dat een upgrade van T8300 naar T9300 bij dell.be rond de 190 euro kost en bij dell.nl 100 euro 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Mudi op 28-03-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Laatst online: 08:17
Die €320 korting voor vertraagde levering is niet zo spectaculair, als ik nu een identiek systeem samenstel als ik op 20 maart besteld heb komt de prijs een €50 goedkoper uit (met 10% korting nu en 15% op 20 maart)

Voor de T9300 heb ik 100 meer betaald dan T8300 bij bestelling, nu is dat ineens 190 :s (Heb op Dell België besteld)

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15
Bij mij is ook het Touchpad probleem verdwenen, vanochtend naar Dell gemaild over mijn scherm wat piept. Nog geen reactie.
In de TS staat wel dat het de hardeschijf of het scherm is, ik denk dat het probleem zit in de monitor want het piepen gaat over naar brommen als ik de helderheid omlaag zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
DarkSideX schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:20:
Die €320 korting voor vertraagde levering is niet zo spectaculair, als ik nu een identiek systeem samenstel als ik op 20 maart besteld heb komt de prijs een €50 goedkoper uit (met 10% korting nu en 15% op 20 maart)

Voor de T9300 heb ik 100 meer betaald dan T8300 bij bestelling, nu is dat ineens 190 :s (Heb op Dell België besteld)
Ja bij de T9300 zie je inderdaad geen groot verschil, maar check je bestelling eens met een T8300 en kijk dan, ik kan je garanderen dat je ongeveer 250 euro goedkoper uit zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Liquid schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:54:
wel super, ik ga het binnenkort updaten. Nu staan er nog wat te belangrijke dingen op mijn laptop en flashen van bios'en is maar wat engs vind ik altijd
Ik houd ook niet zo van flashen -- laatst nog onze HP DL380 fileserver moeten flashen en jahoor, op 62% bleef dat ding ook minuten hangen ... dan doe ik toch bijna in m'n broek hoor!

Anyway, dit was erg pijnloos, dat had ik niet verwacht! Dus even het ding aan de 220 en gaan!

Opvallend: dit is verbeterd:

2. Support newer version of Intel processor.
3. Improve touchpad performance.

Even nog eens de Vista prestatie-index gedraaid -- misschien heeft 't met de Penryn te maken -- maar hij blijft op een lousy 5,4 8) staan.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hoge accu prijzen

Misschien is dit nu een beetje off-topic en waarschijnlijk weten heel veel mensen het al, maar ik zeg het toch maar even:

Er is een tijdje geleden een brand geweest in een grote accufabriek In Zuid-Korea.
waardoor grote fabrikanten zoals hp en dell nu heel veel moeite hebben met accu's leveren.

Daardoor is de meerprijs van een 9 cels accu nu in een paar weken van 32 naar 150 euro is gegaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:41:
@ Hoge accu prijzen

Misschien is dit nu een beetje off-topic en waarschijnlijk weten heel veel mensen het al, maar ik zeg het toch maar even:

Er is een tijdje geleden een brand geweest in een grote accu opslagplaats(vraag me niet welke)
waardoor grote fabrikanten zoals hp en dell nu heel veel moeite hebben met accu's leveren.

Daardoor is de meerprijs van een 9 cels accu nu in een paar weken van 32 naar 150 euro is gegaan!
Dit wist ik nie, merci voor het melden. Jammer had toch liever een 9 cell gehad, maar dit kan later ook nog. Dus voor mij is er geen enkel probleem met een 6 cell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 16:44

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 32 naar 150 euro! Jezus dan zitten ze dus echt heel erg zonder accu's.... hebben ze die fabriek als enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rransdorp
  • Laatst online: 02-10-2014
Heeft iemand ervaring om Linux op XPS 1530 te installeren. Ik ben erg benieuwd of er incompatible hardware is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:35:
Van 32 naar 150 euro! Jezus dan zitten ze dus echt heel erg zonder accu's.... hebben ze die fabriek als enigste?
Als je het bericht goed leest zie je dat ze nu over accu's van daan willen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
rransdorp schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:19:
Heeft iemand ervaring om Linux op XPS 1530 te installeren. Ik ben erg benieuwd of er incompatible hardware is?
Feodora Core 8.0 ondersteunt out of the box alles op 3D drivers na. Die laatste zal je dus handmatig moeten doen.

Mandriva 2008: install liep vast

Ubuntu: zwart scherm tijdens install => schijnt een bekend probleem te zijn.

Knoppix: beperkte hardware onersteuning. Nog geen idee wat de nieuwe 5.3 versie doet.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik VLCPlayer voor dvd's af te spelen. Nu heb ik wel een slechte beeldkwaliteit ("Youtube-kwaliteit). Moet ik een codecs ofzo downloaden voor deze dvd-player?

Met de tutorial van Media Centre had ik topkwaliteit, ma daarna tijdens het afspelen van een fragment had ik weer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:44:
Ik gebruik VLCPlayer voor dvd's af te spelen. Nu heb ik wel een slechte beeldkwaliteit ("Youtube-kwaliteit). Moet ik een codecs ofzo downloaden voor deze dvd-player?

Met de tutorial van Media Centre had ik topkwaliteit, ma daarna tijdens het afspelen van een fragment had ik weer hetzelfde.
Waarom stel je een vraag over VLC in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
't is meer Windows als XPS1530, maar bij energiebeheer kun je de processorstatus instellen.
Wat is daarbij het nut van de minimale processorstatus? Waarom zou je die niet gewoon op 1% zetten of zo en dan maximaal op 100%? Dan gebruikt ie toch altijd wat hij op dat moment nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Laatst online: 13-09 18:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Mijn eigen reviewtje. Wordt binnenkortnog uitgebreid, maar denk dat de SiSoft benchmarkjes alvast een leuke toevoeging zijn in dit topic.

http://home.casema.nl/v.akerboom/Review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhalen van spanning op het aluminium gedeelte naast het touchpad, klinkt voor mij als lekkage van stroom van een component. Dit wordt bevestigd door het feit dat niet iedereen er last van heeft, wat zou kunnen betekenen dat bij sommige ergens een kabel(aansluiting) oid bloot tegen het frame aan ligt en bij anderen deze wel goed ligt/geisoleerd is...
Het lijkt me ook waarschijnlijk dat dit bij iedereen op dezelfde plek is. Dus als er iemand achterkomt wat het veroorzaakt, dat iedereen het dan waarschijnlijk wel kan verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terror schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:56:
Mijn eigen reviewtje. Wordt binnenkortnog uitgebreid, maar denk dat de SiSoft benchmarkjes alvast een leuke toevoeging zijn in dit topic.

Ben wel heel benieuwd naar osx erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
dieselb0y schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:12:
[...]
Die gast van de review heeft ook ze xps van zwart veranderd in rood >:)

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=224478
Dat zag ik ook ja, erg mooi. Heb zo gauw niets kunnen lezen over garantie en krasbestendigheid..
Terror schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:56:

Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rransdorp
  • Laatst online: 02-10-2014
Terror schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:54:
[...]

Feodora Core 8.0 ondersteunt out of the box alles op 3D drivers na. Die laatste zal je dus handmatig moeten doen.

Mandriva 2008: install liep vast

Knoppix: beperkte hardware onersteuning. Nog geen idee wat de nieuwe 5.3 versie doet.
Thanks...ik gebruik eigenlijk altijd Fedora, dus dat is heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilgore
  • Laatst online: 14-01-2023
Heeft iemand foto's van/ ervaring met de verschillende tassen die je kan kiezen.

Op dit moment zijn dat de volgende:
  • Dicota lederen Executive-draagtas [meerprijs € 99,00]
  • Targus Campus-rugzak voor notebook (XL) [meerprijs € 49,00]
  • Nylon rugzak [meerprijs € 50,42]
  • Grote nylon draagtas [meerprijs € 25,21]
  • DICOTA-RUGZAK (ZWART) - NIET GESCHIKT GROTER DAN 17 INCH [meerprijs € 59,00]
  • Lederen Executive-draagtas van Targus voor dames - 15,4-inch [meerprijs € 99,00]
Welke tas is dit eigenlijk?
http://xs.to/xs.php?h=xs225&d=08102&f=123043730.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Kilgore schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:37:
Heeft iemand foto's van/ ervaring met de verschillende tassen die je kan kiezen.

• Dicota lederen Executive-draagtas [meerprijs € 99,00]
  • Targus Campus-rugzak voor notebook (XL) [meerprijs € 49,00]
  • Nylon rugzak [meerprijs € 50,42]
  • Grote nylon draagtas [meerprijs € 25,21]
  • DICOTA-RUGZAK (ZWART) - NIET GESCHIKT GROTER DAN 17 INCH [meerprijs € 59,00]
  • Lederen Executive-draagtas van Targus voor dames - 15,4-inch [meerprijs € 99,00]
Koop nooit een tas bij Dell. Koop deze gewoon in de winkel. Dan kan je hem persoonlijk bekijken en de prijs is ook nog eens veel gunstiger: Dell prijst de laptoptassen altijd veel te hoog.
Lees jij uberhaupt dit topic of andere reviews wel? 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door silmaril8 op 30-03-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Omdat ik niks beters te doen heb......

Dit is de standaard "hoes/tas" die je bij je laptop krijgt....... Daar zit hij in als je hem uit de Dell doos haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Tralapo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:36:
[...]

Omdat ik niks beters te doen heb......

Dit is de standaard "hoes/tas" die je bij je laptop krijgt....... Daar zit hij in als je hem uit de Dell doos haalt.
Hij heeft dit al een keer eerder gevraagd en toen heeft men hem al antwoord gegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
silmaril8 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:58:
[...]

Hij heeft dit al een keer eerder gevraagd en toen heeft men hem al antwoord gegeven....
Ok :o
Maar ik verveelde me gewoon, en aangezien de meeste website's die gehost zijn bij Lycos eruit liggen, hing ik hier een beetje rond en dacht laat ik die arme man eens antwoord geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Tralapo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:07:
[...]

Ok :o
Maar ik verveelde me gewoon, en aangezien de meeste website's die gehost zijn bij Lycos eruit liggen, hing ik hier een beetje rond en dacht laat ik die arme man eens antwoord geven :P
Het was zelfs jij :P die hem het antwoord gaf (al was het geen directe vraag wat voor soort tas het is...):
Tralapo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:14:
[...]

Als je hier die standaard meegeleverde XPS "tas" mee bedoeld, stel je een domme vraag :)
In de TS staat zelfs een foto van de m1530 met 9 cell in die tas.

Bedoel je een andere tas? Dan heb jij dit niet gelezen, en ik dit niet geschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kilgore schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:37:

[list]

Welke tas is dit eigenlijk?
http://xs.to/xs.php?h=xs225&d=08102&f=123043730.jpg
Is volgens mij niet minder dan 25keer voorgekomen in dit topic en staat toch zeer duidelijk op pag.1 (waar je toch begint met kijken neem ik aan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:28:
De verhalen van spanning op het aluminium gedeelte naast het touchpad, klinkt voor mij als lekkage van stroom van een component. Dit wordt bevestigd door het feit dat niet iedereen er last van heeft, wat zou kunnen betekenen dat bij sommige ergens een kabel(aansluiting) oid bloot tegen het frame aan ligt en bij anderen deze wel goed ligt/geisoleerd is...
Het lijkt me ook waarschijnlijk dat dit bij iedereen op dezelfde plek is. Dus als er iemand achterkomt wat het veroorzaakt, dat iedereen het dan waarschijnlijk wel kan verhelpen..
Het gaat om een statische spanning die via je handen wegvloeit naar 'aarde'. De reden dat niet iedereen dit voelt komt door factoren als luchtvochtigheid, geleiding van de huid, laptop wel of niet aangesloten op een ander apparaat dat wel geaard is (bijvoorbeeld via HDMI op een TV die weer via de antennekabel geaard is), etcetera. Volgens mij hebben alle M1530's dit euvel, ik heb er 2 ontvangen en allebei om o.a. deze reden teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Het gaat om een statische spanning die via je handen wegvloeit naar 'aarde'. De reden dat niet iedereen dit voelt komt door factoren als luchtvochtigheid, geleiding van de huid, laptop wel of niet aangesloten op een ander apparaat dat wel geaard is (bijvoorbeeld via HDMI op een TV die weer via de antennekabel geaard is), etcetera. Volgens mij hebben alle M1530's dit euvel, ik heb er 2 ontvangen en allebei om o.a. deze reden teruggestuurd.
Ik had een M1530 welke totaal geen last had van electrische schokjes. Ik heb hem uiteindelijk wel weer teruggestuurd vanwege het slechte Samsung (SEC3550) scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat er genoeg zijn die er geen last van hebben en dan nog, ik heb nog nooit een laptop gevoeld die er last van had. Ergens wordt er gewoon contact gemaakt met de behuizing en dat moet voorkomen/gefixt kunnen worden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
Terror schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:54:
Dit is een bekend probleem met de 64-bit versie en sommige modellen NVidia kaarten (waaronder de 8xxx serie). Zou opgelost moeten zijn in Ubuntu 8.04 die uitkomt op 24 april. Overigens werkt de installatie wel gewoon, je moet gewoon even geduld hebben tot het loginscherm verschijnt.

Hier is Dell's wiki over Linux op Dell computers.

Zie ook het Dell Support Ubuntu forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
ik heb geprobeerd om de laptop aan te sluiten op m'n tv dmv s-video
maar ik krijg geen beeld.
het geluid doet het overigens wel. de tv wordt wel herkend, maar er is zwart beeld.

als ik mijn andere pc aansluit aan de tv zijn er helemaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Heb een start gemaakt met mijn multiboot guide. Het is zo opgesteld dat je zowel de Vista OEM versie, Dell Media Direct en de Dell Utility partitie werkend hebt. Daarnaast is er ruimte voor een Data partitie een XP partitie een Linux partitie en er is ruimte voor OSx gemaakt.

De partioneringsguide is te vinden op:

http://home.casema.nl/v.akerboom/Multibooting.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
Zo te zien is er een nieuwe BIOS versie voor de XPS M1530 verschenen, versie A08, waarin het probleem met het touchpad opgelost zou zijn; zie deze thread op notebookreview.com.

Behalve "improved touchpad performance" biedt deze nieuwe versie ook ondersteuning voor nieuwe optische drives en nieuwe processoren.

Ik ben benieuwd of mijn M1530 die binnen een week of drie zou moeten arriveren al BIOS versie A08 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 09:22
@hierboven, zijn al posts over geweest, maar zal het bij deze ook bevestigen, na flashen naar bios A08, zijn problemen met touchpad weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen andere verbeteringen?
Ik gebruik mijn touchpad maar zelden en voor de rest heb ik geen problemen. Moet ik dan flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Q-bone

Dusss...

Je hoeft niet te patchen, echter het kan geen kwaad. Dell bestempeld deze patch als critical. Dus waarom niet ;)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Ik sta op het punt een Dell 1530 te bestellen enkel weet ik nou niet of ik beter kan wachten voor een LED display, zijn deze schermen veel mooier? , om batterij duur geef ik niet. Maar als het scherm mooier kwa kleur en brighter is, dan vind ik dit zeker wel waard... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
fivepack schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:19:
@hierboven, zijn al posts over geweest, maar zal het bij deze ook bevestigen, na flashen naar bios A08, zijn problemen met touchpad weg
Hmm, ik heb toch echt eerst gezocht op "A08 BIOS" in dit topic voordat ik dit postte en er werd niets gevonden.

@BlowFish: Ik had een M1330 met LED scherm. Dat scherm was wel heel mooi dun en helder. Ik kan het niet direkt vergelijken met het scherm van de M1530 (want ik heb m'n M1530 nog niet...), maar als er voor de M1530 een optie komt om een LED scherm te nemen, dan denk ik dat dat zeker de moeite waard is. Het scherm was in ieder geval mooier en helderder dan het 1680 x 1050 scherm wat op de Lenovo T61 zit die ik van m'n werk heb.

Als het goed is, is een LED scherm zuiniger dan een "ouderwets" CCFL scherm, dus wat betreft de batterijduur heeft het alleen maar voordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door jj71 op 31-03-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
De LED display's komen voor zover ik weet, en voor zover uit de handleiding die bij de laptop is geleverd is op te maken, alleen voor in de 1280*800 en 1440*900 resolutie. Aangezien de 1280*800 resolutie niet geleverd wordt via internet, en de 1440*900 resolutie met zeer goede CCFL schermen worden geleverd vraag ik mij af of de LED schermen veel mooier zullen zijn. Normaal gesproken zijn de LED schermen helderder, kijk daarvoor desnoods even in het 1330 topic, maar aangezien de door Dell geleverde 1440*900 CCFL resolutie schermen op de XPS M1530 een van de mooiste schermen zijn die verkrijgbaar zijn in laptopland, denk ik dat het weinig uit zal maken.

@Hieronder:

Die opmerking is hier al vaak genoeg gemaakt en het is gewoon een feit dat de LG schermen die de laatste tijd alleen nog maar geleverd worden in deze resolutie tot de beste schermen in laptop land behoren. Anders zoek je even in dit topic?
Er zijn meerdere mensen die naar een zaak als Saturn zijn geweest om de kwaliteit van hun scherm (XPS M1530) te vergelijken met de vele laptops die daar naast elkaar staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

[ Voor 27% gewijzigd door boaty op 31-03-2008 18:11 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

boaty schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:49:
maar aangezien de door Dell geleverde 1440*900 CCFL resolutie schermen op de XPS M1530 een van de mooiste schermen zijn die verkrijgbaar zijn in laptopland, denk ik dat het weinig uit zal maken.
En waar baseer je dat op... 'Ik zweer dat mijn Zepto 1440x900 scherm nog beter is' :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Hmm, Ik las inderdaad dat er qua kwaliteit nogal slechte displays waren van dell. En dat je maar moest hopen dat je de goede had, enkel dit is een tijd geleden dat ik dit las.

Ben niet snel tevreden qua beeldschermen en wil daarom ook het beste qua kwaliteit. als de 1440x900 CCFL zeer goed zijn t.o.v bv een acer laptop dan laat ik de order staan, maar als er degelijk verschil tussen de CCFL en LED zit , wil ik liever wachten.
boaty schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:49:
De LED display's komen voor zover ik weet, en voor zover uit de handleiding die bij de laptop is geleverd is op te maken, alleen voor in de 1280*800 en 1440*900 resolutie. Aangezien de 1280*800 resolutie niet geleverd wordt via internet, en de 1440*900 resolutie met zeer goede CCFL schermen worden geleverd vraag ik mij af of de LED schermen veel mooier zullen zijn. Normaal gesproken zijn de LED schermen helderder, kijk daarvoor desnoods even in het 1330 topic, maar aangezien de door Dell geleverde 1440*900 CCFL resolutie schermen op de XPS M1530 een van de mooiste schermen zijn die verkrijgbaar zijn in laptopland, denk ik dat het weinig uit zal maken.

@Hieronder:

Die opmerking is hier al vaak genoeg gemaakt en het is gewoon een feit dat de LG schermen die de laatste tijd alleen nog maar geleverd worden in deze resolutie tot de beste schermen in laptop land behoren. Anders zoek je even in dit topic?
Er zijn meerdere mensen die naar een zaak als Saturn zijn geweest om de kwaliteit van hun scherm (XPS M1530) te vergelijken met de vele laptops die daar naast elkaar staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:57:
[...]

En waar baseer je dat op... 'Ik zweer dat mijn Zepto 1440x900 scherm nog beter is' :?
idd, ik hoop het omdat ik ook een 1440 scherm heb besteld, maar het is een loze opmerking om te beweren dat dell de mooiste schermen heeft..heb je dit forum met alle schermproblemen wel eens doorgelezen? Daar komt bij dat het gewoon lg of samsung schermen zijn en die zitten ook in andere merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in een grillige bui de Dell utility partitie gewist.

Ik vond het nogal zonde om hier een primaire partitie aan te wijden, aangezien je er maar 4 hebt.
Momenteel heb ik triple boot Vista , XP voor school en Ubuntu 7.10

Binnenkort ook eens osX86 installeren, en ik zie dat Terror dit ook van plan is dus ik ben benieuwd :)
(voor degene die ook willen proberen: http://forum.insanelymac.com/index.php?showtopic=83039)

Mijn vraag dus; Kan het kwaad dat ik deze partitie niet meer heb? Mijn fingerprint reader is kapot en er moet dus een mannetje langskomen om dit te fixen...
Problemen met de garantie eventueel?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:41:
Ik heb in een grillige bui de Dell utility partitie gewist......
OSx staat er al op hoor :) Guide gaat alleen nog een paar daagjes overheen.

Zonder je Dell Utility partitie zal je Media Diect knop niet meer werken. Verder is het niet erg. Vind zelf de software op de partitie wel handig (hardware checks met foutcodes waar Dell waarschijnlijk direct iets mee kan). Garantie zal niet vervallen. Je kan trouwens gewoon je Util partitie weer installeren als je een setup from scratch doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Terror op 31-03-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terror schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:54:
[...]

OSx staat er al op hoor :) Guide gaat alleen nog een paar daagjes overheen.

Zonder je Dell Utility partitie zal je Media Diect knop niet meer werken. Verder is het niet erg. Vind zelf de software op de partitie wel handig (hardware checks met foutcodes waar Dell waarschijnlijk direct iets mee kan). Garantie zal niet vervallen. Je kan trouwens gewoon je Util partitie weer installeren als je een setup from scratch doet.
Mediadirect gebruik ik niet, en de knop werkt binnen Windows en zelfs binnen ubuntu nog steeds softwarematig zodus geen probleem.

OsX86 heeft er al een keer opgestaan met kalyway, maar ik kwam op het oneindige bootloop probleem. Ik ga binnenkort Na het schrijven van mijn thesis nog een keer proberen mbv de guide hierboven gepost, en evt die van u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:28:
[...]

idd, ik hoop het omdat ik ook een 1440 scherm heb besteld, maar het is een loze opmerking om te beweren dat dell de mooiste schermen heeft..heb je dit forum met alle schermproblemen wel eens doorgelezen? Daar komt bij dat het gewoon lg of samsung schermen zijn en die zitten ook in andere merken...
Dan heb jij et niet goed doorgelezen 8)7 . De schermproblemen gingen over de schermen met een resolutie van 1680*1050, de SEC3350. De schermen met een resolutie van 1440*900 zijn (zeker de laatste maanden) allemaal LG en die zijn van een goede kwaliteit. Ik stel voor dat je het topic eerst eens goed gaat lezen.
Je zou mij bijvoorbeeld eens een recente post (laten we zeggen binnen twee maanden) van iemand die een slecht scherm (ik bedoel geen LG) in de resolutie van 1440*900 heeft gekregen laat zien.

Daarnaast is het misschien iets overdreven dat ik zeg dat het de mooiste schermen zijn, maar je kunt echt wel zeggen dat de 1440*900 schermen relatief gezien voor een laptop van een uitstekende kwaliteit zijn.

@hieronder
Tja onvoorstelbaar hoeveel mensen er slecht of niet lezen.

[ Voor 25% gewijzigd door boaty op 31-03-2008 20:02 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
boaty schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:09:
[...]

Dan heb jij et niet goed doorgelezen 8)7 . De schermproblemen gingen over de schermen met een resolutie van 1680*1050, de SEC3350. De schermen met een resolutie van 1440*900 zijn (zeker de laatste maanden) allemaal LG en die zijn van een goede kwaliteit. Ik stel voor dat je het topic eerst eens goed gaat lezen.
Je zou mij bijvoorbeeld eens een recente post (laten we zeggen binnen twee maanden) van iemand die een slecht scherm (ik bedoel geen LG) in de resolutie van 1440*900 heeft gekregen laat zien.

Daarnaast is het misschien iets overdreven dat ik zeg dat het de mooiste schermen zijn, maar je kunt echt wel zeggen dat de 1440*900 schermen relatief gezien voor een laptop van een uitstekende kwaliteit zijn.
Ja, die reactie van koeienlap was weer een reactie van iemand die niet goed leest (of uberhaupt leest). Vanaf het begin van dit topic zijn er alleen maar goede 1440x900 schermen geleverd.
Zoals boaty dus al zegt: alle slechte (-->minder goede) schermen zijn van het type 1680x1050 en de 1440x900 schermen zijn dus allemaal van zeer goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilgore
  • Laatst online: 14-01-2023
silmaril8 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:16:
[...]

Koop nooit een tas bij Dell. Koop deze gewoon in de winkel. Dan kan je hem persoonlijk bekijken en de prijs is ook nog eens veel gunstiger: Dell prijst de laptoptassen altijd veel te hoog.

[...]

Lees jij uberhaupt dit topic of andere reviews wel? 8)7
Bedankt voor de reactie, ik zal geen tas bij Dell kopen. Ten aanzien van de 'standaard meegeleverde tas' kan ik misschien uitleggen waar mijn vraag vandaan komt. Dankzij alle informatie in dit topic (ja, ook de eerste pagina) dacht ik er standaard een tas wordt meegeleverd bij de 1530 (die in de foto). Op de site van Dell zag ik tot mijn verbazing echter het volgende "Geen draagtas [Inbegrepen in prijs]". Ik concludeerde dat de 'standaard tas' er niet meer erbij geleverd werd en dat je die apart moest selecteren en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:16:
[...]

Ja, die reactie van koeienlap was weer een reactie van iemand die niet goed leest (of uberhaupt leest). Vanaf het begin van dit topic zijn er alleen maar goede 1440x900 schermen geleverd.
Zoals boaty dus al zegt: alle slechte (-->minder goede) schermen zijn van het type 1680x1050 en de 1440x900 schermen zijn dus allemaal van zeer goede kwaliteit.
Ik volg het topic vanaf deel 2 en heb deel 1 vluchtig doorgebladert..(wat wil je met ruim 70 pag.) en ik begreep dat zeker in de beginfase de 1440 schermen ook nog wel hun kuren hadden. Laatst stond er nog ergens een post van iemand (zal straks eens gaan zoeken) die een 1440 scherm had die beetje grainy was. Maargoed, verder de afgelopen maanden idd geen slechte posts meer over de 1440 schermen, bedoelde het ook meer in het algemeen over problemen met dell schermen, excuus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Kilgore schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:45:
[...]

Bedankt voor de reactie, ik zal geen tas bij Dell kopen. Ten aanzien van de 'standaard meegeleverde tas' kan ik misschien uitleggen waar mijn vraag vandaan komt. Dankzij alle informatie in dit topic (ja, ook de eerste pagina) dacht ik er standaard een tas wordt meegeleverd bij de 1530 (die in de foto). Op de site van Dell zag ik tot mijn verbazing echter het volgende "Geen draagtas [Inbegrepen in prijs]". Ik concludeerde dat de 'standaard tas' er niet meer erbij geleverd werd en dat je die apart moest selecteren en betalen.
No problem :)
In ieder geval, als je nog een laptoptas (naast de tas/hoes die er dus standaard wordt bijgeleverd), doe je er beter aan om er zelf een in de winkel te kopen. Laptoptassen in de winkel zijn dus veel goedkoper, en je hebt dan ook nog eens de keuze om te kijken naar de perfect passende laptoptas. En je hebt meer keuze (schoudertassen, rugtassen).
Kijk bijvoorbeeld ook eens bij: www.crumpler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:16:
[...]

Nou dat denk ik niet. Op andere fora zijn er ook mensen met 1440x900 schermen waarvan de qualiteit volgens hen 'horrible' is. En om de dell schermen zeer goed te noemen, nee. Ze zijn gewoon goed. Als ik mijn scherm naast die van de vaio van mn broertje hou dan zou ik het vaio scherm eerder zeer goed noemen.

Waar ik trouwens echt heel blij mee ben is de grafische kaart. Bij mij draait unreal tournament 3 op 1440x900 met alle settings op zn hoogst vloeiend. Het ziet er echt zeer goed uit.

Sommige mensen vinden de speakers ook slecht, maar dat vind ik eigenlijk wel mee vallen. Tuurlijk, als je een vette surround sound ervaring verwacht dan valt het een beetje tegen, maar ik vind de speakers niet slechter dan die van een gemiddelde laptop.

Wat ik nog steeds een beetje knullig vind is dat er geen oplossing voor het eject probleem is. Kan misschien iemand bevestigen dat er ook M1530's zijn die niet haperen bij het uitwerpen van een CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook mijn M1530 Product Red ontvangen, ziet er schitterend uit, scherm is geweldig.
Wel last van het probleem met statische electriciteit op het frame.
Het is een vreemd verschijnsel omdat de voedingsspanning 16 volt gelijkstroom is, en je dat niet zou moeten voelen. Zou het niet zo zijn dat er in de adapter ergens een lek zit?
Iemand ooit al eens een adapter van een ander merk geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb bij Action een laptop tas vandaan voor 10 euro, prima tasje. Niet zo lomp als die Dell tassen, die trouwens een vreselijk schouderstuk hebben imo, glijdt er altijd af.
Voor zwaar gebruik zou ik naar een logitech gaan kijken ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 01-04-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een Logitech tas besteld bij Dell voor mijn bestelde XPS 1530. Vergeleken met andere webshops was hij bij Dell toch wel goedkoop. Gisteren is hij geleverd en hij ziet er zeer goed uit. Nu de laptop nog.

http://accessories.euro.d...hs&cs=nldhs1&sku=A1481445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n rugzak/laptoptas, maar ik vraag mij af of er eentje is waarin de XPS M1530 met 9-cells batterij inpast. Die kun je natuurlijk afnemen, maar erop laten is altijd handig.

Die Targus Campus XL lijkt me wel interessant, maar ik denk dat die gewoon verschilt in de lengte en diepte (voor 17") en niet in de breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
mijne is vandaag binnen gekomen, ik moet zeggen dat ie er heeeel erg goed uitziet. tegen al mijn verwachtingen in lijk ik geen van de bekende problemen te hebben.

geen bol toetsenbord, geen tintelingen voor zover ik heb kunnen merken nu (heb een 3-polige adapter, maar geen geaarde stopcontacten) en heb het LPLDF00 scherm. (wel de 1400)
al met al ziet het er heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
Gman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
Ik heb bij Action een laptop tas vandaan voor 10 euro, prima tasje. Niet zo lomp als die Dell tassen, die trouwens een vreselijk schouderstuk hebben imo, glijdt er altijd af.
Voor zwaar gebruik zou ik naar een logitech gaan kijken ofzo.
hier ook eentje, aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

het is mischien een domme vraag maar ik stel hem toch ^^
ik heb net mijn dell xps m1530 binnen gekregen w00t!!:P
maar ik had 1 probleempje..
ik krijg de express " blanco" card er maar niet uit... ik heb ik het boekje gelezen dat je hem moet indrukken todat hij er half uit hangt of zo maar als ik er tegen aan druk gebeurt er niks ( hij gaat aleen een beetje naar binnen maar verder niks)

heeft iemand dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, blijven drukken tot hij eruit gaat. Bij mij lukt het ook niet direct, maar je moet gewoon hard drukken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh bedankt hij is er uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de wireless N niet aan de gang icm mijn nieuwe netgear N router. Bij de eigenschappen van het N kaartje staat n wel aan, maar bij de draadloze modus kan ik alleen kiezen tussen a b g of een combinatie hiervan. Ik heb de laatste driver volgens intel en het gaat om een 4965AGN. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb ook mijn zeer complete T9300 1530 binnen met 1680*1050 scherm.

En voor de mensen die het interesseert:
Ik vind het een prachtig scherm (heb al de nodige notebooks gehad). tis een LPLF300 scherm.

Prachtige notebook. Bloatware valt mee... even PC Decrapifier eroverheen. Nu alleen nog even herpartitioneren. Dit is toch een van de meest degelijk aanvoelende notebooks die ik de laatste tijd in mijn handen heb gehad. Was aangenaam verrast door de slotloader (hoopte ik al op).

Heb even een complete Trueimage backup gemaakt van de complete schijf. nu kan ik rotzooien wat ik wil.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Wow mazzelaar. Je bent de eerste in een aantal maanden in dit topic die dit scherm krijgt. Zouden ze deze dan toch weer gaan leveren? Ik ga dit wel even met aandacht volgen.

offtopic:
Ik voel me gelijk benadeeld ;) met mijn Samsung-scherm

[ Voor 56% gewijzigd door boaty op 01-04-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Tranzy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:54:
En voor de mensen die het interesseert:
Ik vind het een prachtig scherm (heb al de nodige notebooks gehad). tis een LPLF300 scherm.
Wow je bent de eerste in vele maanden. Het slechte SEC3550 1680x1050 scherm was voor mij de reden om de laptop terug te sturen. Lucky bastard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik wil graag de videokaart drivers van m'n kakelverse XPS 1530 updaten.

Nu zag ik de link naar laptopvideo2go.com, maar welke driver moet ik daarvan hebben? Moeten ze uit die downloadlijst halen (laatste update in november) of uit de forums?

Of kan ik beter een officiële driver van Dell downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iemand enig oplossing voor het uitvallen van het draadloos wifi kaart? Heb de N-kaart. Het enige wat ik hier lees is de driver installeren. Maar de nieuwste driver stamt uit augustus 2007. Op zowel de Dell site als de Intel site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica