[Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 172.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Frash schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:51:
...
Licentiecode staat op de onderkant van je laptop en die werkt gewoon met alle Vista ISOs.
Zowel 32 als 64bit? Ook als je Home Premium van Dell hebt kun je Ultimate installeren met de licentiecode?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 16:44
Werken jullie nog op de Dell image? Ditchen die hap! Kon taalpakket en SP1 met geen mogelijkheid installeren en had ook die BSODs. Image is echt heel erg verrot.
.
Nergens last van hier. SP1 installeerde zonder problemen. Taalpakketten Enegels en Frans doen het ook perfect. Nog geen BSOD's gzien op dit beestje (Heb hem nu 2 maanden).

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:52
jelmervos schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Zowel 32 als 64bit? Ook als je Home Premium van Dell hebt kun je Ultimate installeren met de licentiecode?
Dat schijnt het geval te zijn ja! Ik heb daarom ook 4gig werkgeheugen erin met een 32bit premium os erop hehe.

Enigste dat je dus doet is ff vista ultimate downloaden en de juiste drivers weer installeren... Geen probleem toch? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Uhm, volgens mij is de key aan de onderkant alleen voor dat desbetreffende OS: je kan dus niet een key van Home Premium gebruiken voor een Ultimate versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 10:27
Ik heb nog nooit zelf vista gehad ben er niet zoon fan van zal er straks wel aan moeten geloven met de komst van mijn xps. (als het niet bevalt gooi ik zo xp er weer op). Maar is vista ultimate veel beter ? zag laatst een studenten aanbieidng vista ultimate voor 46euro

[ Voor 72% gewijzigd door haakjesluiten op 18-05-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Crazyanz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:48:
zit daar nog duidelijk een voordeel aan eigenlijk windows ultimate ?
Nee. Of je moet een voordeel vinden dat je een andere taal kan installeren. Maar dat kan je nu, als het goed, is ook met een Home Premium versie (via een of andere tweak).

Vista Ultimate = Vista Home Premium = Vista Business

Het verschil tussen de 3 versies is dat je, bijv, bij Ultimate wat extra's krijgt. Maar dit zijn extra's (oa een extra spelletje) die totaal geen waarde hebben en alledrie de versies zijn dus precies hetzelfde (dus zelfde prestaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
silmaril8 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:54:
[...]

Nee. Of je moet een voordeel vinden dat je een andere taal kan installeren. Maar dat kan je nu, als het goed, is ook met een Home Premium versie (via een of andere tweak).

Vista Ultimate = Vista Home Premium = Vista Business

Het verschil tussen de 3 versies is dat je, bijv, bij Ultimate wat extra's krijgt. Maar dit zijn extra's (oa een extra spelletje) die totaal geen waarde hebben en alledrie de versies zijn dus precies hetzelfde (dus zelfde prestaties).
Ik heb vista home basic (mijn jongste zoon van 5. Dit is oem versie), home premium (die heb ik "dell laptop") en ultimate (heeft mijn oudste zoon van 9. De retail versie)) Verschil tussen home premium en ultimate is nihil.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:48:
Ik heb nog nooit zelf vista gehad ben er niet zoon fan van zal er straks wel aan moeten geloven met de komst van mijn xps. (als het niet bevalt gooi ik zo xp er weer op). Maar is vista ultimate veel beter ? zag laatst een studenten aanbieidng vista ultimate voor 46euro
Zie ook wel deze link , hier zegt microsoft wat de verschillen zijn tussen de vista versies.
maar op een andere computer had ik basic, hier premium en het enige verschil wat ik merkte is de aero( wat toch wel erg mooi is _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Kan me niet voorstellen dat je Ultimate echt nodig hebt. Enige Ultmate specifieke feature die ik gebruik is het spel Texas Hold'em :P. Maarja, zonder Ultimate geen Red edition....

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
Niemand die rdp gebruikt dan? Want je kan namelijk alleen met vista ultimate rdp aanzetten. Ja erg triest en onhandig! *Vraagt zich af of er al een work around is voor de premium gebruikers...

Maaruh Het schijnt dat de key van je laptop geldig is voor alle versies! (Is al een paar keer voorbij gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
dieselb0y schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:50:
Niemand die rdp gebruikt dan? Want je kan namelijk alleen met vista ultimate rdp aanzetten. Ja erg triest en onhandig! *Vraagt zich af of er al een work around is voor de premium gebruikers...

Maaruh Het schijnt dat de key van je laptop geldig is voor alle versies! (Is al een paar keer voorbij gekomen)
Oh ja? Ik heb dat nog nooit voorbij zien komen. Bedoel je in dit topic of op internet?

Edit: het enige wat je wel kan doen, is een Dell Vista Ultimate DVD gebruiken op elke Dell M1530 laptop aangezien die een key heeft ingebouwd. Maar dan moet je dus wel een Dell Vista Ultimate DVD hebben.
Als je een gewone Vista Ultimate DVD gebruikt om Vista te installeren, dan moet je de key aan de onderkant gebruiken, en die gaat dan niet werken als het een Home Premium key is.

[ Voor 27% gewijzigd door silmaril8 op 18-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieselb0y schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:50:

Als je met google zoekt vind je genoeg oplossingen over het gebruik van RDP binnen Vista Premium, daarvoor hoef je niet Ultimate te hebben (tenminste, als die manieren werken. Ik heb ze (nog) niet kunnen testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
Ik heb er wel eentje kunnen testen maar dat werkte dus niet.
Maar ik zou toch zweren dat er iemand was die met zijn key gewoon ultimate heeft geinstalleerd. Maar kan het ook fout hebben en dat diegene gewoon een dell ultimate cd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb RDP wel ingeschakeld in Vista Premium SP1, zelfs zo dat er meerdere gebruikers tegelijk kunnen inloggen.

Ook heb ik de "Windows Vista Ultimate Edition Dell OEM.iso", maar nog niet getest. Is volgens mij ook 32bit, en als ik Vista opnieuw installeer, zal ik denk ik toch voor 64bit kiezen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
Wie weet er of het 1680x1050 scherm telefonisch nog wel kan worden besteld ? ze zijn namenlijk gesloten op zondag..

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:16:
Wie weet er of het 1680x1050 scherm telefonisch nog wel kan worden besteld ? ze zijn namenlijk gesloten op zondag..
Voor zover ik weet kan het gewoon nog per telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:23:
[...]

Voor zover ik weet kan het gewoon nog per telefoon.
Toen ik vorige week belde om een Inspiron te bestellen kwam de resolutie van de XPS ter sprake en die dame wist te zeggen dat de 1680x1050 (voorlopig) niet meer verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
jelmervos schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:44:
Ook heb ik de "Windows Vista Ultimate Edition Dell OEM.iso", maar nog niet getest. Is volgens mij ook 32bit, en als ik Vista opnieuw installeer, zal ik denk ik toch voor 64bit kiezen.
Zou je dat op één of andere manier bij Dell kunnen bestellen?
Zeggen dat de Vista dvd niet bijgeleverd zat ofzo?
De Driver cd vergeten ze tenslotte ook wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:27:
[...]

Toen ik vorige week belde om een Inspiron te bestellen kwam de resolutie van de XPS ter sprake en die dame wist te zeggen dat de 1680x1050 (voorlopig) niet meer verkrijgbaar is.
Ik had van de week een medewerker van de klantenservice aan de lijn die mij wist te vertellen dat ze via de telefoon wel te bestellen waren nog (ik vroeg waarom de schermen niet meer via het internet te bestellen waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Ik heb weer contact met de XPS service gehad en kreeg dit keer een ander aan de lijn. Nu moet ik eerst een foto maken om te bewijzen dat ik een grainy screen heb. Nu heb ik dit geprobeerd met een Asus notebook ernaast met een perfect beeld. Maar hoe krijg ik in godsnaam dit goed op de foto.

Op de foto's die heb ik heb gemaakt lijkt de Asus lelijker terwijl dit absoluut niet het geval is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:16:
Ze zijn nog telefonisch bestelbaar, en ze zijn 100 euro duurder dan de 1440x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
fryskmantsje schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:03:
Ik heb weer contact met de XPS service gehad en kreeg dit keer een ander aan de lijn. Nu moet ik eerst een foto maken om te bewijzen dat ik een grainy screen heb. Nu heb ik dit geprobeerd met een Asus notebook ernaast met een perfect beeld. Maar hoe krijg ik in godsnaam dit goed op de foto.

Op de foto's die heb ik heb gemaakt lijkt de Asus lelijker terwijl dit absoluut niet het geval is.
In ieder geval witte achtergrond doen (hier zie je grainy het beste erop) en maak hier een foto van.

En als je gaat vergelijken met een Asus, moet je wel de brightness van je Dell omlaag gooien. Die is namelijk veel hoger dan die van de Asus, waardoor de Dell "beter" lijkt.

Je kan ook je Dell M1530 naast een wit a4tje houden. Dan zie je al helemaal het verschil goed.

Ook moet je een foto maken in een donkere ruimte, zo heb je geen last van lichtinval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
@Silmaril8; heb het met witt achtergrond gedaan, alleen wel in heel lichte omgeving.

Later nog maar ff proberen. Ik heb helemaal geen tijd voor zulke flauwekul. Ik wil gewoon een goed scherm. Net ff de Inspiron 1525 van mijn zusje bekeken en die heeft ook al zo'n klotescherm. Wel een 1280x800 trouwens.

Gister even de Office Centre binnengelopen en eens wat schermen vergeleken en van de 30 a 40 laptops die daar stonden was er niet een met een grainy scherm. Zelfs de goedkoopste waren veel mooier/rustiger dan de Dell van mij en mijn zusje. Onbegrijpelijk gewoon. |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Werken jullie nog op de Dell image? Ditchen die hap! Kon taalpakket en SP1 met geen mogelijkheid installeren en had ook die BSODs. Image is echt heel erg verrot.
Ik heb gewoon de DVD van Dell met Windows Vista Ultimate, en Vista SP1 gedownload van Microsoft's website. Geen enkel probleem met het installeren van SP1 en nog nooit een BSoD gehad. Als 't bij jou niet werkt, betekent het niet automatisch dat het een algemeen probleem is.

Gek dat Dell (tijdelijk) gestopt is met 1680 x 1050 beeldschermen. Ik heb 'n 1680 x 1050 scherm (LG) en voor mij is dat de perfecte resolutie. Zouden er problemen zijn met de 1680 x 1050 schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 13:19
jj71 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:41:
[...]

Ik heb gewoon de DVD van Dell met Windows Vista Ultimate, en Vista SP1 gedownload van Microsoft's website. Geen enkel probleem met het installeren van SP1 en nog nooit een BSoD gehad. Als 't bij jou niet werkt, betekent het niet automatisch dat het een algemeen probleem is.

Gek dat Dell (tijdelijk) gestopt is met 1680 x 1050 beeldschermen. Ik heb 'n 1680 x 1050 scherm (LG) en voor mij is dat de perfecte resolutie. Zouden er problemen zijn met de 1680 x 1050 schermen?
ik denk gewoon dat ze de vraag ff niet aan konden.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ik mijn speakers aansluit op de laptop, en hij zit aan het stroom, dan hoor ik een soort kraak/piep geluid?? meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Zijn der led backlite schermen eigenlijk leverbaar in nederland ? Op dell.nl is het geen optoie maar op dell.com wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Crazyanz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:37:
Zijn der led backlite schermen eigenlijk leverbaar in nederland ? Op dell.nl is het geen optoie maar op dell.com wel :S
volgends mij zijn die alleen voor de 1330 ik heb ze voor de 1530 nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:12
jj71 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:41:
[...]

Is dat een 'kale' Vista of een Vista met Dell 'bloatware'? (Oude drivers, software trials)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Ruler-Nrg schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:57:
[...]

volgends mij zijn die alleen voor de 1330 ik heb ze voor de 1530 nog niet gezien.
Tot dusver in Nederland alleen voor de 1330 idd :'( Gezien we nu ook uit het 1920x1200 scherm kunnen kiezen (was eerst ook alleen beschikbaar op dell.com) verwacht ik dat de LED schermen ook deze kant op zullen komen.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:52:
Ik heb BTW probleem met de standby stand :|
Wanneer ik op de standby knop druk (FN+F1) gebeurt er helemaal niks op mijn laptop, en wanneer ik hem op standby heb gezet via start menu staat mijn laptop S'ochtends weer aan (terwijl ik hem echt op standby had gezet).
Heeft iemand hier voor een oplosing (vooral laatse want voor eerste heb ik me aan/uit knop maar ingesteld als standby knop.
Dit heb ik ook na een clean install van Vista. Blijkbaar een drivertjes gemist. Alleen welke??? Of moet je juist dat power scheme laden van Dell? http://support.euro.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=nl&l=nl&s=gen&releaseid=R182065&SystemID=XPS_M1530&servicetag=&os=WLH&osl=du&deviceid=17886&devlib=0&typecnt=0&vercnt=1&catid=-1&impid=-1&formatcnt=1&libid=7&fileid=248262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Even voor diegen die XP hebben geinstalleerd op hun 1530.
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen de driver voor de hd te laden voor de install, het is mij niet gelukt door die te branden op een dvd, het systeem zag de driver niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gebruik maken van aero in vista maar krijg het niet werkend.
Ik heb al op de volgende plaatsen gekeken :

-bureaublad rechts aanklikken - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - kleur en vormgeving van vensters - instellingen van klassieke vormgeving => hier is het aero thema geselecteerd.

Systeem / windows presatie index en deze opnieuw gedraaid.
Aero werkt nog steeds niet.Indien ik alt-tab gebruik om door de vensters te schakelen blijf ik het zelfde scherm zien zoals je dat gewend bent van windows XP.
Zijn er meer mensen bij wie dit niet meteen werkt na levering vd laptop?
Zo ja, hoe is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Verwar je toevallig Windows Flip 3D niet met Windows Aero, want Windows Aero is alleen een functie die ervoor zorgt dat je vensters semi doorzichtig worden en wegfaden naar beneden als je ze minimaliseert. Windows Flip 3D moet je niet verwarren met Alt-tab dat Windows Flip heet, want dat is zoals je al zegt vergelijkbaar met Windows XP. Wil je Windows Flip 3D gebruiken dan moet je of een van de knopjes links onderin bij de Start parel gebruiken (als hij bij jouw daar uberhaupt staat) of Windowsknop-Tab gebruiken. Vervolgens kun je met de pijltjes toesten of met je scrollwiel door de vensters scrollen.

offtopic:
Eigenlijk is dit geen vraag die hier thuis hoort want het is een basic hoe werkt Vista vraag die je met even zoeken elders had kunnen vinden, of in het uiterste geval in een Vista gerelateerd topic gesteld had kunnen worden.

[ Voor 34% gewijzigd door boaty op 19-05-2008 20:46 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boaty schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:39:
Verwar je toevallig Windows Flip 3D niet met Windows Aero, want Windows Aero is alleen een functie die ervoor zorgt dat je vensters semi doorzichtig worden en wegfaden naar beneden als je ze minimaliseert. Windows Flip 3D moet je niet verwarren met Alt-tab dat Windows Flip heet, want dat is zoals je al zegt vergelijkbaar met Windows XP. Wil je Windows Flip 3D gebruiken dan moet je of een van de knopjes links onderin bij de Start parel gebruiken (als hij bij jouw daar uberhaupt staat) of Windowsknop-Tab gebruiken. Vervolgens kun je met de pijltjes toesten of met je scrollwiel door de vensters scrollen.

offtopic:
Eigenlijk is dit geen vraag die hier thuis hoort want het is een basic hoe werkt Vista vraag die je met even zoeken elders had kunnen vinden, of in het uiterste geval in een Vista gerelateerd topic gesteld had kunnen worden.
Ok, bedankt voor het antwoord.
Ik heb inderdaad aero verward met flip 3d.Het werkt nu inderdaad prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
mlevd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:05:
Even voor diegen die XP hebben geinstalleerd op hun 1530.
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen de driver voor de hd te laden voor de install, het is mij niet gelukt door die te branden op een dvd, het systeem zag de driver niet.
Zo: http://komku.blogspot.com...-driver-into-windows.html

Voor het gemakt heb ik alle mobile conrollers/ drivers geïntergreerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Terror op 19-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Als je XP wilt installeren op de M1530 moet je gewoon een Windows XP cd maken met nLite: echt supersimpel.
De enige driver die je moet installeren is de ICH8 SATA driver. Dat is alles. Brand de nieuwe Windows XP image op een CD en booten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Bedankt voor de antwoorden, ga er in het weekeinde weer even mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Nou ik heb hem dan ook besteld, met een 1680x1050 scherm, en 200GB 7200toeren hdd. Onderstaand mijn config welke voor totaal 1238,40euro is besteld.

XPS M1530 (PRODUCT) RED CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M 1 S
Display 15.4" UltraSharp Widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT with TrueLife (Wide Viewing Angle) 1 S
Fingerprint Reader Biometric for XPS M1530 (PRODUCT) RED 1 S
Money Off - 300 Inc Vat 1 S
Crimson Red XPS M1530 (PRODUCT) RED & 2.0mp camera for CCFL Display 1 S
Documentation Dutch XPS M1530 1 S
Resource DVD XPS M1530 - (Diagnostics & Drivers) 1 S
Ship Accessories Euro XPS M1530 - Power Cord 3 PIN 1 S
Memory Dual Channel 3.0GB (1X2GB + 1X1GB) 667 MHz DDR2 SDRAM 1 S
Hard Drive 200GB Free Fall Sensor (7200RPM) 1 S
8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW 1 S
AC Adapter 90W - 3 Pin 1 S
Battery XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion 1 S
No Carrycase 1 S
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT 1 S
Dell Travel Remote control 1 S
Modem Not Included 1 S
European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 1 S
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR 1 S
Internal Keyboard US/International (QWERTY) 1 S
Operating System : English Genuine Windows Vista SP1 Ultimate including Media (PRODUCT RED) 1 S
English - Microsoft Works 9.0 1 S
Dell Support Center 2.0 1 S
English - Adobe Reader 8.1 1 S
English McAfee Security Centre 9.0 - 30 Day Trial Version 1 S
No Warranty Upgrade 1 S
1Yr XPS Premium Warranty Support - Priority Call In and Onsite Support 1 S
1Yr Accidental Damage Support 1 S
** Accidental Damage Module (1 Year) 1 S
** Complete Care Accidental Damage (1 Year) 1 S
** Keep your Harddrive (1 Year) 1 S
To access Online Training or free trial, please go to www.learndell.com/euro to register 1 S
Inspiron Order - Netherlands 1 S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Op de Dell website via Technische Support zowel als via Klantenservice mijn probleem met de (handpalm)vlek op het aluminium maar eens gemeld.
Helaas... geen reactie tot dusverre.
...wat mij tot het volgende wel-bekende onderwerp brengt:

Voor zover ik weet is de telefonische support in het Engels.
Toch, vele pagina's terug is te lezen dat er af en toe ook in het Nederlands support wordt gegeven.

Als ik zo op de website kijk, dan staat er (uiteraard nog steeds) "in het Engels, 24x7".
Iemand een idee of er nu ook (een echte) Nederlandse XPS support is? :?

(...heb dus geen zin om weer eens 30 min. te moeten wachten om vervolgens iemand in het Engels te moeten overtuigen dat ik een probleem heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week m'n laptopje ontvangen. hij doet het echt super goed, ben er zeer tevreden over. :) Maar nu wilde ik (net als op mijn inspiron 6400) i8K fan control gebruiken. (alleen maar om de temp te zien, want fans zijn gelockt in bios). Nu is mijn vraag, weet iemand de settings voor de sensoren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
Ik kan nergens die 7200rpm selecteren bij een XPS laptop :?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Laatst online: 15-09 17:20
@Zosas

Je kan dit wel doen via de telefoon, eventueel eerst een bestelling plaatsen via de site en daarna telefoneren om de harde schijf te laten wijzigen

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Zosas schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:51:
Ik kan nergens die 7200rpm selecteren bij een XPS laptop :?
of meteen bellen, scheelde bij mij 150euro ten opzichte van via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ruler-Nrg schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:06:
Nou ik heb hem dan ook besteld, met een 1680x1050 scherm, en 200GB 7200toeren hdd. Onderstaand mijn config welke voor totaal 1238,40euro is besteld.

KNIP
Is dat niet een beetje veel te veel geld? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Geen rare prijs toch?

Ik heb gisteren ook de M1530 RED T9300 3GB 320GB 1440x900 9-cell besteld en ik kwam met de 10% en 5% op ongeveer 1.175,00 uit.. Het verschil zit in het scherm.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn sinds de 14e behoorlijk duurder geworden.. Ik heb 829 euro betaald voor onderstaande config (10% EPP + 10% kortingsbon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Ik heb dit volledige topic doorgelezen, omdat ik mijn zinnen heb gezet op de M1530 (Red) :D

Ik heb wel een vraag: weet er iemand hoe lang een laptop bij Dell ongeveer in de productielijn blijft? Ik ben momenteel nog student dus ik zal pas in augustus of september kunnen bestellen :( Maar zal er op dat moment al een nieuw model zitten aan te komen of is dat nog niet voor meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David_Britney schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:45:
Ik heb dit volledige topic doorgelezen, omdat ik mijn zinnen heb gezet op de M1530 (Red) :D

Ik heb wel een vraag: weet er iemand hoe lang een laptop bij Dell ongeveer in de productielijn blijft? Ik ben momenteel nog student dus ik zal pas in augustus of september kunnen bestellen :( Maar zal er op dat moment al een nieuw model zitten aan te komen of is dat nog niet voor meteen?
Reken op een maand voordat je de laptop hebt. Vaak is het sneller (2 weken, hangt af van je configuratie) maar het kan ook echt een maand zijn.

Of er dan een nieuw model is kan ik niet voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Laatst online: 15-09 17:20
Tralapo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Is dat niet een beetje veel te veel geld? :X :?
dat denk ik ook wel, ik heb identieke config buiten het kleur zwart ipv rood, 2 maand geleden besteld voor €1135

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Reken op een maand voordat je de laptop hebt. Vaak is het sneller (2 weken, hangt af van je configuratie) maar het kan ook echt een maand zijn.

Of er dan een nieuw model is kan ik niet voorspellen.
Daar vreesde ik al voor. Ochja, een nieuw model heeft gewoonlijk kinderziektes. De M1530 heeft ook wel zijn probleempjes maar sommige werden verholpen, andere kunnen worden verholpen door Dell te contacteren. Bovendien is de M1530 nog maar uit sinds eind 2007 (correct me if I'm wrong) dus nogal jong om al te vervangen als je het mij vraagt.

Ik hoop wel dat in tussentijd de LED schermen ook naar België komen. Ik wil graag een 1680x1050 omdat dat ook de resolutie van mijn desktopscherm (20" LG) is. En misschien dat de batterij voorraden opnieuw opgevuld raken, zodat de meerprijs van de 9-Cell batterij wat zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
DarkSideX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:48:
[...]

dat denk ik ook wel, ik heb identieke config buiten het kleur zwart ipv rood, 2 maand geleden besteld voor €1135
Complete Care Accidental Damage (1 Year) 1 S
en keep your harddrive.

Beide 100euro per stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Frash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:18:Is dat een 'kale' Vista of een Vista met Dell 'bloatware'? (Oude drivers, software trials)
Vers geïnstalleerd van de DVD die ik van Dell bij de laptop heb gekregen + de nieuwste drivers gedownload van de Dell website, geen blootware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een XPS 1530 aan te schaffen.
na een zeepert met acer komt deze an de beurt.
Nu is er echter een groot probleem door andere ook al vermeld in deze thraed.
ER ZIT GEEN SPDIF OPTISCH OP
Een van jullie heeft zij 1530 zelfs helemaal uit elkaar geschroefd om zelf een aansluiting te maken.
Een grote tekortkoming van dell

nu kan je echter voor een paar tientjes een creative sb geluidskaaart kopen voor je express poort.
http://nl.europe.creative...ategory=208&product=16642

de vraag is nu werkt dit en heeft iemand hier er al ervaring mee?

Indien je de interne geluidskaart door deze replaced raak je dan als je een dvd film met dolby afspeeld de dvd instellingen niet kwijt
M.a.w. gaat het dvd signaal 1 op 1 naar de SPdif van creative?

silmaril8 je had gelijk met de bonnen en de acer was inderdaad bagger |:(

hoop wel dat er nog acties voor juni komen.

extra vraagje heeft is het nodig garantie uitbreiding te kopen?
volgens alle consumenten org. is dit nl onzin daar je bij wet al meer garantie hebt dan de fabrikant aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David_Britney schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:01:
[...]

En misschien dat de batterij voorraden opnieuw opgevuld raken, zodat de meerprijs van de 9-Cell batterij wat zakt.
nieuws: 'Tekorten notebookaccu's in derde kwartaal voorbij'

Derde kwartaal is september Juli( of is dit ook fout), dus als jij er een in augustus gaat bestellen zullen ze er nog niet zo goedkoop zijn. Misschien wel goedkoper dan nu!
maar wachten tot augustus heeft denk ik wel andere voordelen:

- Misschien zit er tegen die tijd een 9600 in?
- LED scherm
- en zo zijn er nog wat dingen die je niet zekerweet maar die er dan misschien wel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:39:
[...]

nieuws: 'Tekorten notebookaccu's in derde kwartaal voorbij'

Derde kwartaal is september, dus als jij er een in augustus gaat bestellen zullen ze er nog niet zo goedkoop zijn. Misschien wel goedkoper dan nu!
maar wachten tot augustus heeft denk ik wel andere voordelen:

- LED scherm
- en zo zijn er nog wat dingen die je niet zekerweet maar die er dan misschien wel zijn!
De prijs is eigenlijk geen kwestie. Als de prijs zakt dan is dat mooi meegenomen, zakt de prijs niet dan is dat jammer maar dat zal mijn keuze niet beïnvloeden.

Een LED scherm zou idd tof zijn! Ze zijn nu toch al geruime tijd verkrijgbaar via dell.com, maar het is afwachten geblazen. De 9600 had ik nog niet bij stilgestaan maar dat zou ook leuk zijn...dan kan mijn M1530 wat langer mee.

Ik vind het jammer dat ik nog zo lang moet wachten, maar het kan voordelen met zich meebrengen ja :)

EDIT: het derde kwartaal is toch van 1 juli tot 30 september? Maar het kan natuurlijk wel dat ze pas in september een stuk goedkoper worden.

[ Voor 7% gewijzigd door fanatic_david op 20-05-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zo kan je altijd blijven wachten over 4 jaar dan heb je pas goed laptops met 10TB opslag octa processors en weet ik het ik zou nog ff 4 jaar wcahten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-08 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:09:

ER ZIT GEEN SPDIF OPTISCH OP
Een van jullie heeft zij 1530 zelfs helemaal uit elkaar geschroefd om zelf een aansluiting te maken.
Een grote tekortkoming van dell

nu kan je echter voor een paar tientjes een creative sb geluidskaaart kopen voor je express poort.
http://nl.europe.creative...ategory=208&product=16642

de vraag is nu werkt dit en heeft iemand hier er al ervaring mee?

Indien je de interne geluidskaart door deze replaced raak je dan als je een dvd film met dolby afspeeld de dvd instellingen niet kwijt
M.a.w. gaat het dvd signaal 1 op 1 naar de SPdif van creative?

extra vraagje heeft is het nodig garantie uitbreiding te kopen?
volgens alle consumenten org. is dit nl onzin daar je bij wet al meer garantie hebt dan de fabrikant aanbied.
Ik zat precies met hetzelfde probleem, heb je eindelijk een mooie versterker en boxenset (5.1, jaja), en dan moet het analoog? dacht t niet!
Ik heb voor 25 euro bij informatique een sweex externe geluidskaart gekocht. gewoon een simpel klein usb 2.0 bankje met een spdif output (en input).
Ik heb deze gekozen omdat hij goedkoop was :p (duur hoeft ie ook niet te zijn, want digitaal = geen kwaliteitsverlies) en omdat er drivers voor vista 64 bit beschikbaar zijn, en omdat ie eax ondersteunt, heb m ook analoog aan de versterker hangen voor in de game lotro)
Om je vraag te beantwoorden: het dvd-signaal gaat dus idd 1 op 1 naar de externe geluidskaart, je kan in vista de digitale output of de analoge output van de externe geluidskaart selecteren:
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/8827/nieuweafbeeldinghq2.th.png
Alleen een klein gek bugje: als ik gewoon stereo geluid over spdif stuur is het heel zacht. Ga ik over de digitale uitgang even dts geluid testen (bij eigenschappen van het audio apparaat), en dan iets stereo afspelen, dan is het volume normaal. Als oplossing selecteer ik gewoon de analoge uitgang, en heb ik bij de configuratie van het bakje spdif gewoon aanstaan. Het bakje zend nu gewoon spdif uit.

qua garantie: ik heb gewoon de standaard garantie (1 jaar), weet niet of je van de wet nog meer krijgt omdat het een amerikaans bedrijf is? vast wel iemand hier die het wel weet.
Ik zie het zo: mocht er iets na de garantie hardwarematig kapot gaan, dan kan ik zelf meestal wel ontdekken wat het is, en als ik het zelf kan repareren doe ik dat (nieuwe hdd, werkgeheugen, cpu enz), zo niet dan kijken wat het kost om het dell te laten fixen, en anders nieuwe notebook. Gewoon zuinig met je laptop zijn en een beetje mazzel hebben.
Succes met het geluid, en als je nog vragen hebt post maar.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:39:
[...]

dat wordt dan een 9500. waarom weet ik ook niet :P 10% betere prestaties zeggen ze, maarja een score van 6735 met 3dmark05 gaan wij voorbij met onze 8600M GT met GDDR3 geheugen.

[ Voor 20% gewijzigd door joertem op 21-05-2008 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Crazyanz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:18:
zo kan je altijd blijven wachten over 4 jaar dan heb je pas goed laptops met 10TB opslag octa processors en weet ik het ik zou nog ff 4 jaar wcahten ;)
Ik wacht niet met bestellen omwille van LED schermen of een 9500/9600 of wat dan ook die er mogelijk aankomen. Ik wacht met bestellen omdat ik geen keus heb (beschik momenteel niet over de nodige centen). En als ik daar voordeel uit kan halen, dan is dat toch mooi meegenomen 8)

Geloof me...als ik nu kon bestellen was dat al gebeurd!

[ Voor 50% gewijzigd door fanatic_david op 21-05-2008 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corvo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:12:
Op de Dell website via Technische Support zowel als via Klantenservice mijn probleem met de (handpalm)vlek op het aluminium maar eens gemeld.
Helaas... geen reactie tot dusverre.
...wat mij tot het volgende wel-bekende onderwerp brengt:

Voor zover ik weet is de telefonische support in het Engels.
Toch, vele pagina's terug is te lezen dat er af en toe ook in het Nederlands support wordt gegeven.

Als ik zo op de website kijk, dan staat er (uiteraard nog steeds) "in het Engels, 24x7".
Iemand een idee of er nu ook (een echte) Nederlandse XPS support is? :?

(...heb dus geen zin om weer eens 30 min. te moeten wachten om vervolgens iemand in het Engels te moeten overtuigen dat ik een probleem heb.)
Ja ik snap er langzamerhand ook de ballen van. Mijn harde schijf is dus sinds vorige week kapot. Dus heb de XPS support gebeld, wordt je eerst een tijd in de wacht gezet en mag je daarna in gebrekkig engels uitleggen wat er kapot is en wat je allemaal zelf al geprobeerd hebt. Na een kwartier engels lullen kreeg ik vervolgens van de XPS support te horen dat mijn harde schijf vervangen moet worden maar dat hun daar niet over gaan en ik de support in nederland moet bellen :(

Wordt steeds gekker, langzamerhand is echt echt geen reed meer van te begrijpen wie bij Dell waar over gaat. Dus nu wil ik Dell nederland contacten, maar de helpdesk van hun us tegenwoordig waardeloos: Mail wordt niet meer op gereageerd, live chat doet het niet meer, openingstijden zijn veranderd van 8:30 - 21:00 naar 8:30 - 17:00.
Op mijn mail reageren ze dus niet, en op de momenten dat ze telefonisch bereikbaar zijn moet ik zelf werken en heb ik dus geen tijd om een half uur in de wacht te hangen. Gaat weer lekker zo.
Het meest frustrerende is nog wel dat ik zelf mijn probleem in 5 minuten op kan lossen (nieuwe hdd kopen en inbouwen). Maar ik ga toch echt geen 130 euro betalen voor iets waar ik nog garantie op heb. Ik heb alleen geen idee hoe ik nu dus wel in contact ga komen met Dell zodat ik iets kan regelen.

Weet iemand trouwens wat Dell doet in het geval van een kapotte HDD? Sturen ze een nieuwe op? Sturen ze een monteur langs? Of moet ik mijn hele laptop opsturen? (echt niet dat ik mijn laptop ga opsturen en hem dan 3 maanden kwijt ben voor zo iets kleins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:22:
[...]

Ja ik snap er langzamerhand ook de ballen van. Mijn harde schijf is dus sinds vorige week kapot. Dus heb de XPS support gebeld, wordt je eerst een tijd in de wacht gezet en mag je daarna in gebrekkig engels uitleggen wat er kapot is en wat je allemaal zelf al geprobeerd hebt. Na een kwartier engels lullen kreeg ik vervolgens van de XPS support te horen dat mijn harde schijf vervangen moet worden maar dat hun daar niet over gaan en ik de support in nederland moet bellen :(

Wordt steeds gekker, langzamerhand is echt echt geen reed meer van te begrijpen wie bij Dell waar over gaat. Dus nu wil ik Dell nederland contacten, maar de helpdesk van hun us tegenwoordig waardeloos: Mail wordt niet meer op gereageerd, live chat doet het niet meer, openingstijden zijn veranderd van 8:30 - 21:00 naar 8:30 - 17:00.
Op mijn mail reageren ze dus niet, en op de momenten dat ze telefonisch bereikbaar zijn moet ik zelf werken en heb ik dus geen tijd om een half uur in de wacht te hangen. Gaat weer lekker zo.
Het meest frustrerende is nog wel dat ik zelf mijn probleem in 5 minuten op kan lossen (nieuwe hdd kopen en inbouwen). Maar ik ga toch echt geen 130 euro betalen voor iets waar ik nog garantie op heb. Ik heb alleen geen idee hoe ik nu dus wel in contact ga komen met Dell zodat ik iets kan regelen.

Weet iemand trouwens wat Dell doet in het geval van een kapotte HDD? Sturen ze een nieuwe op? Sturen ze een monteur langs? Of moet ik mijn hele laptop opsturen? (echt niet dat ik mijn laptop ga opsturen en hem dan 3 maanden kwijt ben voor zo iets kleins)
Even een update van mijn kant. Dell heeft tegenwoordig ook een Nederlandse XPS support op het zelfde nummer waar voorheen de engelse XPS support op zat:

020-6744594

Net gebeld, geen wachttijd en na een gesprek van 3 minuten besloten dat mijn HDD vervangen moet worden. Vandaag gaat er een nieuwe op de bus en morgen of overmorgen krijg ik hem binnen.
Het duurt dus ff voordat je de juiste persoon aan de telefoon krijgt, maar wanneer dat eenmaal gebeurt is is de support super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:
[...]

Even een update van mijn kant. Dell heeft tegenwoordig ook een Nederlandse XPS support op het zelfde nummer waar voorheen de engelse XPS support op zat:

020-6744594

Net gebeld, geen wachttijd en na een gesprek van 3 minuten besloten dat mijn HDD vervangen moet worden. Vandaag gaat er een nieuwe op de bus en morgen of overmorgen krijg ik hem binnen.
Het duurt dus ff voordat je de juiste persoon aan de telefoon krijgt, maar wanneer dat eenmaal gebeurt is is de support super _/-\o_
Moest je je HDD (op eigen kosten) terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomikoV1 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Moest je je HDD (op eigen kosten) terugsturen?
Nope mag mijn oude kapotte HDD gewoon houden. Heb ik gelijk iets leuks om uit elkaar te slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
lol toen ik nog voor Dell TS werkte, dat was vorig jaar oktober moestten klanten altijd de hdd meteen of later terugsturen naar Dell.

Maar jah situaties veranderen he :D
Ben zelf in het bezit ook van de M1530, echt een superbakkie :)

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat raar dat jij de HDD mag houden inderdaad. Ik heb vorige week mijn nieuwe schijf gekregen, toen moest ik de oude schijf terugsturen (meegeven aan UPS).

Edit: @ hieronder; gewoon afwachten inderdaad. Die medewerker van UPS zal het ook vanzelf wel aangeven denk ik. Anders kun je je alsnog uitleven op die HDD. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door saviour op 21-05-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm misschien dat hij dan wel terug moet :S Ik heb in ieder geval niks gehoord van de medewerker bij Dell over het eventueel terugsturen (had ik ff moeten vragen maar ben ik vergeten). Maar als de oude terug moet dan hoor ik dat vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:
[...]Even een update van mijn kant. Dell heeft tegenwoordig ook een Nederlandse XPS support op het zelfde nummer waar voorheen de engelse XPS support op zat:

020-6744594

Net gebeld, geen wachttijd (...)
*knip*
Goed om te lezen!
Dus, als ik het goed begrepen heb: Van 08:30 tot 17:00 is XPS in het Nederlands te bereiken op 020-6744594 en alle andere tijden betekent doorvebonden worden met een andere Engelse XPS helpdesk?

Dan eens kijken of ik vanmiddag wat tijd vrij maak om te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
in de start post staat:

Mijn touchpad slaat op hol wanneer ik de klep heb dichtgedaan en toen weer open.
Dit is helaas een bug in de driver. Er is hier nog geen oplossing voor. Wat je wel kan proberen, is 3/4 hard op het touchpad te tikken.

Inmiddels is er dus een bios update die dit probleem verhelpt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ruler-Nrg op 22-05-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
Ik heb zojuist gebeld met de XPS-Support(Deze is alleen voor technische problemen) en ze wilden morgen gelijk een monteur langs sturen voor mijn grainy scherm, maar dit wordt dinsdag! Verder even gehad over het hoge geluidje dat ik af en toe hoor, ik moet dit even bestuderen en proberen te analyseren waar het vandaan komt, ik denk eigenlijk dat dit de cpu is, best hinderlijk als die dat blijft doen aangezien ik nog een aantal jaartjes te gaan heb voor ik die hoge tonen niet meer hoor (Hoop ik dan)

Hierna gebeld met de klantenservice hier was ook geen noemenswaardige wachttijd, krijg z.s.m. mijn ontbrekende accesoires opgestuurd en de juiste driver cd :). Verder is het helaas niet mogelijk een volledige factuur te krijgen met daarop de kortingen die er zijn gegeven. Nu moet ik hem wel verzekeren voor een te laag bedrag eigenlijk :( Want als ik dezelfde laptop nu zou willen betaal ik zonder kortingen zo 1500 euro!

Btw iemand tips voor verzekeringen? Die kostbaarheden verzekeringen waar ik me nu in verdiept heb zijn stukken goedkoper dan wat dell bijvoorbeeld bied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-08 22:22
@ dieselb0y:
Wil je misschien ff een postje doen als de monteur is langsgeweest, en als je de drivers+ontbrekende accesoires binnen hebt? Ik heb namelijk ook gebeld over de ontbrekende accesoires, maar nog niks binnen (ongeveer 1,5 - 2 weken geleden)... Ook ben ik zeer benieuwd wat de monteur van het scherm zegt. Alvast bedankt!

[ Voor 67% gewijzigd door joertem op 22-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Heeft iemand ook last van een scherm dat niet helemaal strak in het gareel zit bij het scharnier?
Als ik de monitor zachtjes heen en weer duw dan beweegt ie losjes, het scharnier scharniert niet maar het hele zaakje gaat op en neer.
Nou ken ik dit fenomeen goed, maar alleen bij laptop's die al meer dan een jaar gebruikt zijn.

Meestal is het een kwestie van wat schroefjes strakker draaien, zal er eens naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
@ Joertem; Ja is goed :)
@ Gman; Nee bij mij zit alles goed vast en ik neem aan dat de monteur het dalijk ook weer goed vastzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Ik heb mijn M1530 al van midden april en ik wil even meededelen dat ik nog altijd last heb van die klote getakel van mijn harde schijf en die piepend geluid. Echter als ik Ubuntu erop gooi, is het probleem totaal verdwenen. Daarom ben ik van plan om Vista eraf te gooien. Zou ik hetzelfde probleem met XP ook hebben?

Nu heb ik nog een vraag dat een beetje offtopic is: Met welk programma kan mijn HD volledig wissen, een totale clear zodat ik niks erop heb.

Ik wil dit doen en daarna gewoon alles eens rustig installeren. Ik ben van plan om XP, Ubuntu en OSx te gaan booten. Ik ben nu alle informatie aan het verwerken en na de examens eens uittesten

Ik heb gezien dat sommige het ook van plan waren, is het gelukt of is het moeilijker dan het lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Toch echt vreemd die harddisk ratel.
Ik heb ook Vista maar nergens last van.
Ik doe alleen niet aan virusscanners, die zou in de achtergrond je harddisk kunnen gebruiken. Of de defragmenteer tool, standaard staat die ook ingepland, die heb ik ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mudi schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:24:

Nu heb ik nog een vraag dat een beetje offtopic is: Met welk programma kan mijn HD volledig wissen, een totale clear zodat ik niks erop heb.
Winternal Tools/ERD commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag gebeld door de dell, over de missnede accesoires. Deze worden dus niet meer nageleverd, omdat volgens de fabriek dit niet meer bij het standaard pakket hoort. Beetje teleurstellend van dell, maar ja over een paar oordopjes en een opbergmapje wil ook niet te moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:27:
Ik ben vandaag gebeld door de dell, over de missnede accesoires. Deze worden dus niet meer nageleverd, omdat volgens de fabriek dit niet meer bij het standaard pakket hoort. Beetje teleurstellend van dell, maar ja over een paar oordopjes en een opbergmapje wil ook niet te moeilijk gaan doen.
Ten tijden van je bestelling werden ze nog wel geleverd, zou er niet zomaar mee akkoord gaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:13

Fjeze

AllesPerfect!

Gman schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:39:
Toch echt vreemd die harddisk ratel.
Ik heb ook Vista maar nergens last van.
Ik doe alleen niet aan virusscanners, die zou in de achtergrond je harddisk kunnen gebruiken. Of de defragmenteer tool, standaard staat die ook ingepland, die heb ik ook uitgezet.
Niet aan virusscanners? hoe doe je dat zonder je laptop vol te hebben staan met virussen?
ik heb ook niet echt van last van ratels ofzo moet ik zeggen.

@Mudi: Ik ben nu bezig met mijn M1530 opnieuw te installeren, heb nu de partities aangemaakt en vista geinstalleerd. Ik ga vanavond (of anders begin volgende week) kijken of ik OSx erop geinstalleerd krijg. Linux of XP heb ik geen behoefte aan, dus hou het bij een Dual Boot met Vista en OSx.
Ik zal hier nog wel posten of het gelukt is, en of het mee of tegen viel.

Ik werk trouwens met de Guide van Terror

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dat wanneer je gewoon aan het werk bent op de laptop je zo af en toe (eens per 2 uur?) een piep van 1 sec. hoort via de systeemspeaker?

En v.w.b. die accesoires: Laat je echt niet zomaar afschepen! De accesoires staan ook nu nog steeds afgebeeld op de XPS website! Vrijwel iedereen krijgt ze gewoon nageleverd na één telefoontje. Ze zullen volgens Dell dan ook gewoon bij m'n nieuwe laptop zitten die ik waarschijnlijk morgen binnen krijg (ter vervanging van m'n huidige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:45:
Hebben meer mensen dat wanneer je gewoon aan het werk bent op de laptop je zo af en toe (eens per 2 uur?) een piep van 1 sec. hoort via de systeemspeaker?
Ja nu je het zegt, ik heb het net eens in de 2 uur , maar eerder eens in de 2 dagen.
Het klinkt niet helemaal lekker, meer naar een systeem dat aan crashen is :P
Gelukkig is dit niet het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Ja ik snap mijn geratel ook niet. Ik heb ook geen virusscanner erop en nog zit die te ratelen zelfs als die gewoon op schermbeveiliging staat, dus als ik niks bezig ben. Is wel heel erg raar en ja die gepiep is ook niet zo plezant, vooral als je in de bieb werkt ofzo. Als ik de probleem niet opgelost krijg bel ik wel dell effe terug.

@ N.E.R.D
Als je ze geinstalleerd krijg, laat ge dan iets weten en waar we moeten opletten. Na de exames wil ik er ook aan werken en je kennis zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44
Nou helaas inmiddels een negatieve ervaring met Dell.

Laat ik beginnen met het feit dat de XPS M1530 een super laptop is. Mooi design, goede specs voor een leuke prijs.

Mijn laptop werd helaas 3 weken geleden geleverd met een beschadiging aan de behuizing. Na contact opgenomen te hebben met Dell werd aangegeven dat deze vervangen moest worden voor een nieuwe. Hiermee ging ik akkoord, maar gaf wel aan dat ik op dit moment een super mooi scherm van LG had, en graag eenzelfde kwaliteit scherm terug verwachte.

Dit was helaas erg lastig, er kan namelijk niet aangegeven worden dat de laptop met een LG scherm geleverd wordt. Hierop vroeg ik of, waneer ik inderdaad een grainy scherm zou ontvangen, dat het scherm van de oude laptop dan op de nieuwe wordt gezet. Dit wilde Dell echter niet doen, tot mijn verbazing.
Volgens Dell zijn alle schermen goed en wordt mijn scherm niet geswapt voor het oude scherm mocht dat nodig zijn.
Aangezien er ook al wat problemen zijn geweest omtrent de order opzicht (het bestellen zelf, 3x de verkeerde adapter leveren, incomplete order en nog wat andere zaken) had ik toch op wat meer coulance gehoopt. Kortom, ik ben tevreden over de laptop, maar zeer teleurgesteld in de service van Dell

Uiteindelijk gaat de laptop nu dus retour, geld terug. Maar erg teleurstellend want de laptop opzich beviel me dus prima, buiten de schade natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar maanden mijn 1530. Alleen is 3 weken geleden iets vreemds gebeurd. Ik had hem altijd via HDMI aan te tv hangen (tatung 42 inch full hd) en dit werkte prima op full HD.
Nu is denk ik na een update iets vreemds gebeurd hij wil nu niet meer via HDMI full HD doen, max nu op 1280 x 1024 en het beld is groen.

HDMI kabel heb ik al getest en dat werkte prima, en ik heb ook al een andere kabel geprobeerd. Beide blijkt niet te werken.
Als ik VGA aan sluit doet hij het wel btw

Heb nu al een aantal maar vista opnieuw geinstalleerd en heb nu ook 64 bit geprobeerd, maar toto nu toe werkt er niks. Ook verschillende nvidia drivers lossen het niet op

Heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DusL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:45:

En v.w.b. die accesoires: Laat je echt niet zomaar afschepen! De accesoires staan ook nu nog steeds afgebeeld op de XPS website! Vrijwel iedereen krijgt ze gewoon nageleverd na één telefoontje. Ze zullen volgens Dell dan ook gewoon bij m'n nieuwe laptop zitten die ik waarschijnlijk morgen binnen krijg (ter vervanging van m'n huidige).
Ik heb het verhaal inderdaad gevolg, maar ik kan de accessiores eigenlijk niet op de site vinden. :P

Tenzij het zo'n foto uit de flash header is --> kan ik ergens in de verte de oortjes zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:39
Vandaag reactie gekregen van Dell over de accessoires, van gelijke aard als wat eerder gepost werd:
Naar aanleiding van uw email over de accesoires die u niet heeft gekregen stuur ik u deze email.
Wij hebben dit intern uitgezocht deze onderdelen hebben nooit deel uitgemaakt van de originele bestelling. Dell heeft tijdelijk als actie bij enkele orders een sleeve en vezeldoekje en headset meegeleverd.

Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd maar we wachtten op informatie uit ons fabriek. Zij hebben ons deze week bevestigd dat de producten in het verleden als extra werden meegeleverd.
Ben van plan om nog eens terug te mailen waarom ze dan wel nog op de site staan. (misleidende reclame)
Ik twijfel of ze nog geleverd werden toen ik bestelde, want toen ik mn bestelling deed, verschenen hier al de eerste berichten over mensen die de accessoires misten.
Hoewel ik die dingen waarschijnlijk nooit zou gebruiken, gaat het om het principe.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjoop1985 op 22-05-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoop1985 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:53:
Vandaag reactie gekregen van Dell over de accessoires van gelijke aard als wat eerder gepost werd:

[...]

Ben van plan om nog eens terug te mailen waarom ze dan wel nog op de site staan. (misleidende reclame)
Ik twijfel of ze nog geleverd werden toen ik bestelde, want toen ik mn bestelling deed, verschenen hier al de eerste berichten over mensen die de accessoires misten.
Hoewel ik die dingen waarschijnlijk nooit zou gebruiken, gaat het om het principe.
Kun je ook zeggen dan waar ze op de site staan?? Ik kan namelijk niks vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:
[...]

Kun je ook zeggen dan waar ze op de site staan?? Ik kan namelijk niks vinden?!
Klik hier

Klik vervolgens op de + in de rechterbovenhoek van de Flash animatie en ga naar de laatste afbeelding. Daar zie je o.a. duidelijk de in-ear phones, het doekje en de CD-map. Dat is voor zover ik weet de enige plaats waar deze worden afgebeeld.

Weet er iemand trouwens wat er wordt afgebeeld onder die witte en paarse boekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart dat er nu wordt gezegd dat er geen accesoires meer bij zouden zitten.. Ik heb op 15 mei een mail van mijn Dell-accountmanager ontvangen, waarin hij schrijft dat de accesoires er gewoon bijhoren! Ik ga zo m'n M1530 ophalen bij UPS en als ze er niet bijzitten, verwacht ik ze gewoon aangezien mij dit is toegezegd door de accountmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David_Britney schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:51:
[...]

Klik hier

Klik vervolgens op de + in de rechterbovenhoek van de Flash animatie en ga naar de laatste afbeelding. Daar zie je o.a. duidelijk de in-ear phones, het doekje en de CD-map. Dat is voor zover ik weet de enige plaats waar deze worden afgebeeld.

Weet er iemand trouwens wat er wordt afgebeeld onder die witte en paarse boekjes?
Op de 3e afbeelding staat ook met tekst "oordopjes voor geluidsisolatie". Het is nu ook al voorgekomen dat ze andere accesoires naleveren als goedmakertje (bluetooth headset en andere sleeve), dus Dell weet wel degelijk dat we eigenlijk gelijk hebben.

Geen idee wat die dingen onder die boekjes moeten voorstellen. 't Lijken een soort keycords.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Sorry, mezelf per ongeluk gequote.. |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xps heeft een 1680x1050 scherm, maar toch last van het grijze. Dinsdag komt een monteur langs om dit (hopelijk) te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:16:
Mijn xps heeft een 1680x1050 scherm, maar toch last van het grijze. Dinsdag komt een monteur langs om dit (hopelijk) te verhelpen.
Ik ga die van mij, met 1680x1050 scherm, zo ophalen. Ben benieuwd of ik wel een 'wit' scherm heb.. M'n account manager beweerde dat er geen grainy schermen meer geleverd zouden worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:51:
Ik heb vorige week m'n laptopje ontvangen. hij doet het echt super goed, ben er zeer tevreden over. :) Maar nu wilde ik (net als op mijn inspiron 6400) i8K fan control gebruiken. (alleen maar om de temp te zien, want fans zijn gelockt in bios). Nu is mijn vraag, weet iemand de settings voor de sensoren??
Weet iemand al de settings voor de sensoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:21:
[...]

Ik ga die van mij, met 1680x1050 scherm, zo ophalen. Ben benieuwd of ik wel een 'wit' scherm heb.. M'n account manager beweerde dat er geen grainy schermen meer geleverd zouden worden..
Die van mij is eergister aangekomen, lijkt erop alsof ze er nog mee leveren of dat die van mij net de laatste van een serie was. Ben benieuwd hoe jouw scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. heb zojuist m'n 2e 1530 binnengekregen t.v.v. de vorige met deze problemen:
- Toetsenbord waarvan de F-toetsen en cijfertoetsen hoger liggen dan de rest van het toetsenbord en in het midden iets opgebold staat.
- Grainy SEC 3157
- Resonerende speakers
- Missende 3 accesoires
- Verkeerde driver-cd

Tijdens het uitpakken bleek dat de accesoires alweer niet meegeleverd zijn, terwijl dit toch echt is beloofd door degene die mij hielp. Wel zit er de goede driver-cd bij. Bij het toetsenbord is het nu juist de rij van ctrl t/m pijl-rechts die iets hoger staat dan de rest. :/
Toen ik m'n nieuwe laptop aanzette zag ik gelijk verschil in het scherm, veel helderder, rustiger aan de ogen, kijkhoek veel groter en wit is echt wit! Ik was in een jubelstemming en bij de hardware-id werd m'n vermoeden bevestigd: LG scherm! _/-\o_

Maar toen... ;(
In mijn vergelijk met het oude scherm wilde ik dezelfde bureaubladachtergrond kiezen, maar terwijl ik die optie koos in het configuratiescherm liep Vista vast en werkte zelfs ctrl+alt+del niet meer. Ik moest hem dus afsluiten via de aan en uit knop waarna steeds een schijfcontrole nodig was. Vista start nu wel steeds op (na schijfcontrole), maar ik kan niets opstarten en bij het minste of geringste loopt het weer vast. Bij het opstarten (tijdens de systemcheck) maakt de dvd-rom iedere keer een uitwerpgeluid (dat doet m'n vorige niet). Vista zegt dat er hardware-problemen zijn en spreekt ook tijdens schijfcontrole steeds over beschadigde en onleesbare bestanden. Tot nu toe heb ik 2 keer een soort 'schaaf/kraak-geluidje' gehoord vanuit de laptop van 1 sec. en denk dus dat het de harde schijf is die niet OK is. Door het constante vastlopen heb ik de speakers ook nog niet kunnen testen..

Het liefst zou ik gewoon weer een nieuwe laten komen, omdat ik er helemaal geen goed gevoel bij heb. Ik vraag me af of een nieuwe Vista install zou helpen. Het toetsenbord is ook geen verbetering t.o.v. de vorige. Maar de twijfel om dit te doen is natuurlijk vanwege dat LG-scherm, waarvan ik niet zeker weet of ik die wel nog een keer krijg. En nu ik dit scherm heb gezien neem ik 100% zeker geen genoegen meer met een Samsung. De andere laptop heb ik trouwens ook nog steeds hier staan, dus daar zal Dell nog over bellen. Weet dan dus niet precies wat ik moet.. Wat denken jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

misschien een idee om de hardeschijf van de oude laptop over te zetten naar de nieuwe?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoop1985 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:53:
Vandaag reactie gekregen van Dell over de accessoires, van gelijke aard als wat eerder gepost werd:

[...]

Hier precies hetzelfde verhaal.\
Erg slecht , van dell de afbeelding wel op de site zetten en daarna niet leveren en zeggen dat ze er niet bijhoren! Die man was eerst wel van plan ze te geven, maar kon ze zo direct niet vinden en zou me later nog eens infomeren.
Waarschijnlijk zijn de accesoires gewoon op, en gaan ze ze ook niet meer maken.( misschien doen ze dit wel omdat de xps laptop lijn gaat verdwijnen |:( )
Maar ik ga netzo als iedereen er nog eens achteraanmailen dat ze er wel opstonden en dat als hij ze niet meer heeft dat ie maar iets anders moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burgt schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:37:
misschien een idee om de hardeschijf van de oude laptop over te zetten naar de nieuwe?
Dat ik daar niet zelf op kwam! Een erg goed idee, want nu ik m'n oude schijf erin heb zitten blijkt de nieuwe laptop als een tierelier te draaien! De nieuwe hardeschijf in de oude laptop loopt weer gewoon vast dus het is echt een schijfprobleem. Denken jullie dat Dell het goedvind wanneer ik het gewoon zo laat --> de oude laptop op laat halen maar schijven verwisseld laat of is de garantie/servicetag e.d. echt zo gekoppeld aan de hardware dat dit niet zal mogen? Maakt het nog wat uit welke product key van Vista ik behoud, want beide laptops hebben natuurlijk een andere?

Bij het opstarten werden er wel andere hardware gevonden --> een TEAC dvd-rom i.p.v. de Matshita die ik had (misschien verklaard dit waarom hij nog steeds een uitwerpgeluid maakt tijdens opstarten?). Is de een dvd-rom beter dan de andere?

De speakertjes klinken wel wat beter dan de vorige! Minder resonantie en ze zien er aan de achterkant ook wat anders uit, zoals iemand anders ook al eerder opmerkte. Deze hebben een ovalen magneetje en de oude een ronde. Dit is alleen bij het speakertje te zien dat vrij in zicht zit wanneer je de accu loskoppeld.

Nu hoef ik dus alleen nog te bellen voor de accesoires die me toch echt beloofd zijn en het toetsenbord (indien ik de hardeschijven verwisseld mag laten).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP
Ik heb orginele boodschap geedit n.a.v.eerdere berichten;
als je nog een 200MB 7200rpm freefall System wilt hebben bestel dan via volgende Evalue code
NLBSDONL-N0515356

T8300 BENEDEN DE 800,= EURO 784,33 EUIRES _/-\o_ *O* <+:)
origineele tekst op waardebonnen item
NB
Volgens de verkoper zaten alle extras zo als oordopjes ed. als afgebeeld nog steeds bij de bestelling

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. Dell is heerlijk bezig :/

Zojuist m'n XPS laptop opgehaald (zie specs in m'n tag) en er is nogal wat fout aan. Behalve het feit dat de chauffeur alleen een briefje in m'n brievenbus gooide i.p.v. aan te bellen en zo vriendelijk was het pakket bij een depot in Utrecht te droppen (55km voor mij rijden), is er met de laptop zelf ook nogal wat 'mis':

- Toetsenbord staat bol bij toetsen 8 / F8 en de aan/uit knop (ook die zwarte plastic strip bolt op).
- Samsung SEC 3550 grainy scherm (1680x1050).
- Beschadigde schermbehuizing (bij scharnierpunten, slecht in elkaar geklikt/schroevendraaier-schade).
- Alleen de sleeve als accesoire meegeleverd, geen cd-mapje, oordopjes, etc.
- Krakende speakers.

Helemaal waardeloos dus en ga maandag direct met Dell contact opnemen. M'n accountmanager heeft toegezegd dat alles prima in orde zou zijn op het moment (inclusief service van UPS), maar dat is dus gewoon niet waar.. Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen!
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Dell XPS 1530 ervaringen topic. Gelieve géén 1330 gerelateerde zaken hier plaatsen! Tevens zijn meldingen over 'Ik heb 'm ook besteld! Hoelang moet ik nog wachten?' helemaal niet interessant, het product komt echt wel; posten daarover in dit topic zal de levertijd echt niet doen verkorten ;).