Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #11

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Josephus), wil jij met mij volgend seizoen een team vormen in C3G4. Vorig seizoen liep mooi met onze primus Sander - 166 punten! Ik verwacht dat jij ook een sterke manager bent in ons team anders stond je niet op P4. Ik verwacht dus een mooi seizoen, samen met jou. Als je wil, ik hoop je ook pm gestuurd, laat me iets weten.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Steven, jij hebt ook flink wat punten laten liggen in de tweede helft van het seizoen he, scheelt ons/mij wel een paar ton inkomen bij het team kampioenschap, dat is jammer. Maar moet helemaal goed komen met jou volgend seizoen, op welk niveau heb je je aero nu eigenlijk?

Wesley, zelfde vraag hiero team vormen? Laat maar even weten.

[ Voor 75% gewijzigd door Sanderrr op 27-03-2008 19:14 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Hoe wordt bepaald in welke groep je komt na promotie? Gewoon per 4 groepen 1 omhoog? Ik zit nu in C4G1 en ben 3e geworden, ga ik nu naar C3G1? En blijf ik dus bij dezelfde mensen van mijn groep die nu ook promoveren?

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
SanderF1 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:12:
Steven, jij hebt ook flink wat punten laten liggen in de tweede helft van het seizoen he, scheelt ons/mij wel een paar ton inkomen bij het team kampioenschap, dat is jammer. Maar moet helemaal goed komen met jou volgend seizoen, op welk niveau heb je je aero nu eigenlijk?

Ja ik weet het maar ik wou enerzijds zo hoog mogelijk eindigen met een standaard engine. Als je rekent dat ik dan nog op P6 sta is dit zeker niet slecht. En die paar ton dat het me opbrengt zou het voor mij niet compenseren qua testkosten van mn engine! Ik hoop dat je mn standpunt begrijpt al denk ik wel dat dit geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Het waren meer de op momenten strategisch minder verstandige keuzes waar ik soms moeite mee had ;) Volgend seizoen iets meer op safe spelen in plaats van de "A-Team style" tactieken waar jij soms mee kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:40
kieknwatwort schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:11:
Hoe wordt bepaald in welke groep je komt na promotie? Gewoon per 4 groepen 1 omhoog? Ik zit nu in C4G1 en ben 3e geworden, ga ik nu naar C3G1? En blijf ik dus bij dezelfde mensen van mijn groep die nu ook promoveren?
Correct

c4g1tm4 -> c3g1
c4g5tm8 -> c3g2 etc.

c3g1tm4 - c2g1 enz.

Je gaat dus mee met de andere promovendi uit jouw groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:12:

Ik wil best een team vormen met jou, zou de eerste keer wezen dat ik een teamgenoot heb die ook geregeld punten kan pakken 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Sempy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Correct

c4g1tm4 -> c3g1
c4g5tm8 -> c3g2 etc.

c3g1tm4 - c2g1 enz.

Je gaat dus mee met de andere promovendi uit jouw groep.
Hmm, mooi, want ik heb nog wat appeltjes te schillen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

kieknwatwort schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:
[...]
Hmm, mooi, want ik heb nog wat appeltjes te schillen >:)
dunschiller kopen? :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:51:
[...]

Ik wil best een team vormen met jou, zou de eerste keer wezen dat ik een teamgenoot heb die ook geregeld punten kan pakken 8)7
Mooi :) De uitnodiging om mn team te joinen kun je snel na de reset verwachten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sanderrr op 28-03-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ja... die reset... Zelfs nog geen berichtje, dan kun je er alvast weer 1 week extra bij tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Joss schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:45:
Ja... die reset... Zelfs nog geen berichtje, dan kun je er alvast weer 1 week extra bij tellen.
-O- -O- -O-
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....

om toch de postings op pijl te houden .....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56
Momenteel sta ik in de wachtrij om voor het eerst te beginnen met F1rem (ik ben ook nog actief met f1competitie).
Maar om ervaring op te doen met dit uitgebreide spel is het verstandig om meteen al een team te beginnen met iemand of loop je nog financiële risico's ed?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hari-Bo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:16:
Momenteel sta ik in de wachtrij om voor het eerst te beginnen met F1rem (ik ben ook nog actief met f1competitie).
Maar om ervaring op te doen met dit uitgebreide spel is het verstandig om meteen al een team te beginnen met iemand of loop je nog financiële risico's ed?
Een team starten of joinen is altijd verstandig, het kost een investering maar die verdien je wel terug in prijzengeld en spelinzicht.

Let wel dat je door de "winterstop" nu nog geen 'office' krijgt. Je kan dus nog niks doen behalve alles een beetje doorlezen en je voorbereiden om over een week of 2 je eerste GP te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk tijd om mijn seizoensevaluatie te posten, ik hoopte in de groep te blijven en dat lijkt gelukt met P18 net buiten de gevarenzone. 3 punten weten te pakken, wat risico genomen middenin het seizoen door met een beest van een motor te rijden van 890pk met mar 70% reliability.
Ik heb wel motorproblemen gehad maar alle 4 races waar ik de 70% had netjes uitgereden. Ook voor het eerst vleugels geruild dit seizoen en wat races waar gewoon de snelheid er niet in zat.

Maar het doel gehaald om te mogen blijven en wat punten te pakken (3 uiteindelijk)

Voor komend seizoen een talent aangetrokken met flink meet DQP/DRP en aankomend seizoen subtop C2G1 te komen (top10 zeg maar) en gewoon regelmatig punten pakken en proberen break even te draaien.

Mijn team met mijn australische maat houd ik gewoon is al afgesproken werken perfect samen du geen reden om dit ook maar te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:41:
[...]

Mooi :) De uitnodiging om mn team te joinen kun je snel na de reset verwachten ;)
Je mag ook wel mijn team joinen want ik heb zelf ook een team :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Topic kwijt :P

Tis toch wel weer net zo erg als 2 seizoenen geleden nu, toen we ook een week niets hoorden, er toen een "estimate" van 2 weken kwam en het uiteindelijk totaal 4 weken duurde ofzo... Hoop maar dat Tadas eens wakker wordt, want dit is dus precies dat gebrek aan goede communicatie wat voor mij qua belang nog vér boven alle bugs staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:23
(Bumpie Bump !!)

Ohoh gaat weer eens niet helemaal goed he :S. Ik baal daar wel erg van hoor, ik betaal wel voor deze game. Ik had gedacht dat het wel beter zou gaan nu hij de supportersfunctie heeft ingebouwd...helaas het zit er helaas niet in.

Nou ja, dan wachten we maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Vooral ook matig dat je als supporter voor een bepaalde tijd betaald en niet een x aantal races... Dus als mr Bubbelfiets een maand de game plat left, je supporterfunctie mooi doorloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik begin hem zo langzaam aan wel te knijpen, heb over twee weekjes een korte vakantie en zit dan zonder internet. Het vinden van een goede vervanger zal geen probleem zijn, maar zeker met die wijzigingen wil ik er het liefst vanaf het begin bij zijn, voor je het weet gaat je driver er door een bug veel te veel op achteruit of zo en als de suppliers wijzigen zal er toch een budgetje moeten worden gemaakt. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 31-03-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:03:
Ik begin hem zo langzaam aan wel te knijpen, heb over twee weekjes een korte vakantie en zit dan zonder internet. Het vinden van een goede vervanger zal geen probleem zijn, maar zeker met die wijzigingen wil ik er het liefst vanaf het begin bij zijn, voor je het weet gaat je driver er door een bug veel te veel op achteruit of zo en als de suppliers wijzigen zal er toch een budgetje moeten worden gemaakt. :(
Ik vrees dat we twee weekjes van nu sowieso niet halen. Althans, misschien de reset wel natuurlijk, maar de eerste race zal wel langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vrees ik weer zo'n situatie waarbij de reset gedaan is en dan weer een uitstel van race 1 doordat er een heleboel bugs opduiken die niet getest zijn. Was dat niet 2 reset geleden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Dat is zo bij elke reset met wijzigingen volgens mij, alleen de laatste keer ging het supersnel. Maar zelfs toen waren er nog bugs ondanks dat er niks gewijzigd was.

Nu zijn er volgens mij wijzigingen die als het een beetje tegenzit voor nare bugs kunnen zorgen. Denk maar eens aan rekenfouten bij de coureur-stats, een bug in de ontsla-functie van drivers, het omrekenen van dqp>drp dat verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:28:
Vooral ook matig dat je als supporter voor een bepaalde tijd betaald en niet een x aantal races... Dus als mr Bubbelfiets een maand de game plat left, je supporterfunctie mooi doorloopt...
Ik ga m'n supporterfunctie ook echt niet verlengen aan het eind van het jaar. Tadas zakt maar een eind in de ****** wat mij betreft. Betalen er eindelijk wat mensen voor het spel, verandert er echt nul komma nul :Z

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

even iedereen blij maken met een dooie mus..(of toch niet, t'is 1 april... :P )

c/p van het forum:(Neil Vaughn)

(Unofficial) word from Tadas is that he is trying to do the reset this weekend. It may or may not happen. He has started on some of the fixes/changes.

Ik probeer voor het weekend miljonair te zijn, maar ja, net zo veel kans als de reset denk ik ;)

[ Voor 15% gewijzigd door andrestouwe op 01-04-2008 07:09 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat laatste zinnetje is toch wel beangstigend. Ik dacht dat hij die veranderingen toch al wel klaar had liggen toen hij er over begon, als ze nog gemaakt moeten worden moeten we echt vrezen voor een hoop bugs in de eerste week/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Ik hoop dat er bedoeld word dat hij gestart is met de implementatie van de changes, maar eerlijk gezegt, als ik alles een beetje meeneem denk ik dat ie inderdaad nu pas begint met coden.
Ik betwijfel of Tadas echt een ontwikkel/test omgeving heeft. Volgens mij (mis/ge)bruikt hij daar de live omgeving voor.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
BM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:57:
Ik hoop dat er bedoeld word dat hij gestart is met de implementatie van de changes, maar eerlijk gezegt, als ik alles een beetje meeneem denk ik dat ie inderdaad nu pas begint met coden.
Ik betwijfel of Tadas echt een ontwikkel/test omgeving heeft. Volgens mij (mis/ge)bruikt hij daar de live omgeving voor.
Nee, dat niet, hij heeft wel een lokale variant om alles op te testen. Het probleem is dat hij het test als admin en niet als gebruiker/manager. Hij kijkt waarschijnlijk "alleen" naar foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm volgend seizoen word dus een totaal anders. Ik mocht dit seizoen profiteren met een superdriver + goede tactica(al zeg ik het zelf). Heeft me toch een flinke smak geld opgeleverd. Nu wordt het tijd om enigzins de achterstand te beperken kwa ontwikkeling.

Als de impact zo groot is als ik verwacht mag ik blij zijn als ik hier en daar punten kan sprokkelen. Maargoed dit zijn weer mooie uitdagingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hoe zat dat dit seizoen met tax en dingen als de teruggang van je fabriek? Ik zit ff uit te rekenen of het aantrekkelijk is m'n factory vast iets uit te breiden voor komend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Grrrrrene schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:57:
Hoe zat dat dit seizoen met tax en dingen als de teruggang van je fabriek? Ik zit ff uit te rekenen of het aantrekkelijk is m'n factory vast iets uit te breiden voor komend seizoen :)
Fabriek had ik ergens op f1time gelezen dat het 10% van alles boven de 100 is. Dus bij 150 space gaat er dus 5 vanaf. Ik heb zelf in ieder geval op basis hiervan uitgebreid en de ruimte natuurlijk gelijk gevuld met onderdelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:53:
[...]

Fabriek had ik ergens op f1time gelezen dat het 10% van alles boven de 100 is. Dus bij 150 space gaat er dus 5 vanaf. Ik heb zelf in ieder geval op basis hiervan uitgebreid en de ruimte natuurlijk gelijk gevuld met onderdelen. ;)
Klopt, 10% boven 100. Heb zelf ook alweer uitgebreid natuurlijk, voor de taxes een stuk voordeliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Weetiemand hoe het zit met terugval in design? Is dit gelijk met de basiswaarde teruggezet naar 20% van alles boven de 30 of is dit nog steeds 20% van alles boven de 50? Ik heb met 20% boven de 30 gerekend en dan valt het me erg tegen wat ik na de reset over heb ten opzichte van de start van het seizoen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:45:
Weetiemand hoe het zit met terugval in design? Is dit gelijk met de basiswaarde teruggezet naar 20% van alles boven de 30 of is dit nog steeds 20% van alles boven de 50? Ik heb met 20% boven de 30 gerekend en dan valt het me erg tegen wat ik na de reset over heb ten opzichte van de start van het seizoen. :X
Relatief gezien zit je altijd hetzelfde tegenover anderen. Wat het dit seizoen wordt... geen idee. 3 seizoenen geleden gingen we van 50 naar 40, toen 40 naar 30, afgelopen seizoen lijkt het terug naar 40 te zijn gegaan (of iig op 30 gebleven). We zouden in 5 seizoenen naar 0% moeten zijn gegaan, dus wat Tadas nu gaat doen, geen idee.

En wat betreft die 20%, dat zou, in de logica, boven het basispercentage moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
We zullen het idd af moeten wachten. n.a.v. de reacties hierboven ook maar ff wat ruimte bijgemaakt in m'n fabriek, kan nooit kwaad lijkt me :) Uiteraard ook meteen een extra suspension (ga ik voorlopig toch niet ontwikkelen) erin gerost :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 02-04-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
euh het is alleen maar voordelig als je heel veel geld aan belasting moet betalen... als ik me factory nu met bijv 5 zou uitbreiden hoef ik geen tax te betalen maar ik verlies wel 4 ton waarde meer als ik nu uitbreid dan als ik dat niet doe. Das meer dan dat de tax mij kost.
Dus als ik bouw na de reset kost het me slechts 2 ton om de 5 space te bouwen ipv 4ton en ik heb 0.5 meer space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Vergis ik me nu, of worden de parts die je nu nog besteld pas na de eerste race gemaakt? (en dus ook betaald) :?

[ Voor 4% gewijzigd door MRCL op 02-04-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
MRCL schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:33:
Vergis ik me nu, of worden de parts die je nu nog besteld pas na de eerste race gemaakt? (en dus ook betaald) :?
Parts die je nu besteld worden nu betaald en na de eerste race afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
HET LEEFT! En nog wel met een OFFICIELE datum van begin:
Next season start
By Tadas Bubelevičius
On: 2008-04-02 18:42:26

Next season will officially start on Monday, April 7th, 2008. Restart procedures will take place on weekend (April 5-6), so expect some of the downtime and closed offices during that time.
First race of the season will be scheduled for April 10 (Class 4) and April 11 (all other classes).
More details will be posted after season start, but list of changes that was posted earlier last moth is still valid.
All those still waiting for an office, please hang in there, your applications will be reviewd first thing after season restart this weekend and you all will have your offices created as soon as possible (of course, if you have submitted valid and full information), we can not do it right now, because season is already over.

Thanks,
Tadas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

:( Daar gaat mijn seizoen, waarin ik promotie naar C1 moet afdwingen, al zelfs voordat het begonnen is. Ik ben namelijk vanaf aanstaande maandag weg en kom pas vrijdagavond weer terug. Dat betekent dat ik de eerste race dus mis :( Of Tadas moet heel lief voor mij zijn en zondagavond de boel online hebben zodat ik alles nog ff snel kan doen voor vrijdag, maar dat zal er wel niet inzitten

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wes46 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:07:
:( Daar gaat mijn seizoen, waarin ik promotie naar C1 moet afdwingen, al zelfs voordat het begonnen is. Ik ben namelijk vanaf aanstaande maandag weg en kom pas vrijdagavond weer terug. Dat betekent dat ik de eerste race dus mis :( Of Tadas moet heel lief voor mij zijn en zondagavond de boel online hebben zodat ik alles nog ff snel kan doen voor vrijdag, maar dat zal er wel niet inzitten
Dan vraag je toch of een mede F1timer van GoT het voor je wilt doen die eerste race? En dan natuurlijk kies je iemand met ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Satch schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:55:
[...]

Dan vraag je toch of een mede F1timer van GoT het voor je wilt doen die eerste race? En dan natuurlijk kies je iemand met ervaring. :)
Of je teamgenoot ;) Heb je wel de mogelijkheid om zelf je suppliers te kiezen?
Stuur me anders even een ingame PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:16:
[...]

Of je teamgenoot ;) Heb je wel de mogelijkheid om zelf je suppliers te kiezen?
Stuur me anders even een ingame PM.
Ligt eraan wanneer de reset gedaan is, als ik zondagavond voor een uur of 10 weer online kan op f1time dan kan ik nog wel suppliers kiezen maar anders niet. Maar dat moet ik dan even bekijken vant weekend.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik zou er niet op rekenen... Heb je geen kans om ergens maandag of dinsdag even snel in te loggen om iig je suppliers te kiezen? De race komt wel goed joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Mooi dat er eindelijk een berichtje is, hopelijk heeft Tadas de tijd benut om e.e.a. te testen en wordt het niet dadelijk alsnog uitstel vanwege de vele bugs.

@Wes46: Met een beetje mazzel zijn de suppliers dit jaar weer hetzelfde gebleven (banden & gearbox zijn volgens mij al seizoenen lang hetzelfde). Dus je zou alvast kunnen kijken welke je neemt als er idd niks wijzigt en dan kan je accountsitter dit overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:03:
Ik zou er niet op rekenen... Heb je geen kans om ergens maandag of dinsdag even snel in te loggen om iig je suppliers te kiezen? De race komt wel goed joh :p
Neej heb ik geen tijd voor, ga maandagochtend naar Duitsland toe met school en kom pas vrijdagavond terug. Heel misschien kan ik maandagochtend rond een uur of 6 alles wel doen. Moet ik even kijken.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

heb mijn account ook weer geaktiveerd. is nu alleen weer wachten op een office.

weet iemand btw hoe ik nu begin? uiteraard in de C4 maar hoe zit het met geld krijg ik gewoon weer het startbedrag en de redelijke driver voor 1 seizoen? of zit ik straks met een team dik in de schulden?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dauthi schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:13:
euh het is alleen maar voordelig als je heel veel geld aan belasting moet betalen... als ik me factory nu met bijv 5 zou uitbreiden hoef ik geen tax te betalen maar ik verlies wel 4 ton waarde meer als ik nu uitbreid dan als ik dat niet doe. Das meer dan dat de tax mij kost.
Dan heb je net iets meer dan 20M ofzo? Ik heb momenteel bijna 60M ofzo, na de reset zal ik rond de 70M uitkomen incl. belastingen en diverse bonussen... Dan piep je wel anders hoor :) Over dat stukje geld > 60M betaal je wel ff 30% belasting :) Dan kan dat dus al snel uit :P
Dus als ik bouw na de reset kost het me slechts 2 ton om de 5 space te bouwen ipv 4ton en ik heb 0.5 meer space...
Zie boven, niet te vergelijken :)
odan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:18:
heb mijn account ook weer geaktiveerd. is nu alleen weer wachten op een office.

weet iemand btw hoe ik nu begin? uiteraard in de C4 maar hoe zit het met geld krijg ik gewoon weer het startbedrag en de redelijke driver voor 1 seizoen? of zit ik straks met een team dik in de schulden?
Complete reset, hoewel ik niet zeker meer weet hoe dat qua staff gaat :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 03-04-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Grrrrrene schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:31:
Dan heb je net iets meer dan 20M ofzo? Ik heb momenteel bijna 60M ofzo, na de reset zal ik rond de 70M uitkomen incl. belastingen en diverse bonussen... Dan piep je wel anders hoor :) Over dat stukje geld > 60M betaal je wel ff 30% belasting :) Dan kan dat dus al snel uit :P
eehhmm... belasting wordt toch berekend exclusief de bonussen?
Zie de Game Rules:
"Taxes are charged before any income, so all bonuses and prizes will not be taxed."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Dauthi schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:13:
Oke, ik heb eens even zitten rekenen:
Stel dat er inderdaad 5 van je space afgaat. Als je die space nu koopt, betaal je slechts 125.000 meer dan wanneer je die space koopt nadat ze zijn afgepakt (want iedere extra space kost 5.000 meer dan de vorige) (ik neem aan dat dit in alle klasses gelijk is???)
Oftewel als je uitbreidt van 150 naar 155 betaal je nu 3.812.500, en na de seizoenswissel heb je er weer 150
Als je nu niets doet betaal je over die 3.812.500 belasting (662.500 bij 20%) en heb je 145 over, 5 bijkopen kost dan 3.687.500, totale kosten 4.450.000, dus zelfs bij 20% belasting kan je al beter nu uitbreiden

Mijn enige probleem: ik heb nu 145 space, gaan er nu 4 of 5 af? En als ik nu uitbreid naar 149, gaan er dan 4 of 5 af? (want dan is dat gunstiger dan uitbreiden naar 150...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
kieknwatwort schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:31:
[...]

eehhmm... belasting wordt toch berekend exclusief de bonussen?
Zie de Game Rules:
"Taxes are charged before any income, so all bonuses and prizes will not be taxed."
Ja, dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ik na de reset (als de belastingen gevorderd zijn en de bonussen uitgedeeld) ongeveer 70M zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Same here, denk iets onder de 70M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:24:
[...]

Ja, dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ik na de reset (als de belastingen gevorderd zijn en de bonussen uitgedeeld) ongeveer 70M zal hebben.
Na de reset meer geld dan ervoor? 8)7 Wat een balans. (en je bent nieteens kampioen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
SanderF1 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:43:
Ik heb nu 55M dus ga ongeveer 5M belasting betalen, maar daarna verwacht ik wel 11 + 3,6 + (5*0,8) = 18,6M erbij :)
Zie mijn berekening, ik verwacht op 68,6M uit te komen, maar dit is voordat ik de fabriek vergroot heb, 3M eraf van de balans geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Sanderrr op 04-04-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
kieknwatwort schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:42:
[...]

Oke, ik heb eens even zitten rekenen:
Stel dat er inderdaad 5 van je space afgaat. Als je die space nu koopt, betaal je slechts 125.000 meer dan wanneer je die space koopt nadat ze zijn afgepakt (want iedere extra space kost 5.000 meer dan de vorige) (ik neem aan dat dit in alle klasses gelijk is???)
Oftewel als je uitbreidt van 150 naar 155 betaal je nu 3.812.500, en na de seizoenswissel heb je er weer 150
Als je nu niets doet betaal je over die 3.812.500 belasting (662.500 bij 20%) en heb je 145 over, 5 bijkopen kost dan 3.687.500, totale kosten 4.450.000, dus zelfs bij 20% belasting kan je al beter nu uitbreiden

Mijn enige probleem: ik heb nu 145 space, gaan er nu 4 of 5 af? En als ik nu uitbreid naar 149, gaan er dan 4 of 5 af? (want dan is dat gunstiger dan uitbreiden naar 150...)
Ik zit precies in de borderline waar die vlieger niet op gaat :P
heb maar 2 miljoen meer dan 20 miljoen.
Is ff op f1t forum vragen hoeveel factory space er af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:08:
[...]

Na de reset meer geld dan ervoor? 8)7 Wat een balans. (en je bent nieteens kampioen)
Nou, tussen kampioen en nr2 zit ook "maar liefst" een miljoen extra bonus, denk je echt dat dat het verschil gaat maken tussen geld verdienen of verliezen tijdens de reset? 8)7

Even opsommen: TC binnengehaald met brid, dik 2x zoveel punten dan de nummer 2, dus ruim 4M bonus per persoon. Finale van de cup gehaald, dus da's 4M. En natuurlijk de bonus van het 2e worden in het DC, dus dat is nog 's 10M. Ik geloof dat ik qua belasting zo'n 4-5M kwijt ben, dus da's dan 13-14M winst t.o.v. m'n huidige saldo. Nu ik m'n fabriek iets verder heb uitgebreid dan ik vorig seizoen deed, kom ik op +/- 70M uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik weet heb gezien dat ik nog niet in de lijst sta maar je mag me zeker toevoegen:

C3G4
Steven Keymolen

Vorig season met SanderF1 in een team gezeten en het beviel me zeker en vast. Veel uitgetest, zelfs vaak tot of over randje. Toch nog een mooie P6 in het eindkampioenschap eruit kunnen halen en dit met een standaard Renault motor.

Doelstellingen voor volgend seizoen:
  • Promotie naar C2 (ik mik op P1)
  • Snelste ronden in Q: 6
  • Snelste ronden in R: 4
  • Overwinningen: 5
  • Podias: 10
  • Cupwinst
  • Teamkampioenschap: P1
  • Iedere race minimaal P6
  • Auto doorontwikkelen: Parts: 285,65 kg - Eff. 63.1 - Costs: 2 852 831
  • Sponsorpakket verbeteren: 2,114,225 - 1,586,724 - 175,645
  • Balans terug naar 60M krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

itsgreen schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:31:
Net mn team aangemaakt en mn sessies gereden,

Ik zit in C4G23, mijn doel voor S30 is ervaring opdoen en hopelijk punten pakken.

De eerste race hoop ik uit te rijden, maar het zal moeilijk worden aangezien ik wat onderdelen ben vergeten te vervangen. :)
Mijn doelstelling heb ik gehaald :) ben keurig 8ste geworden in mijn klasse.
  • Mijn doel voor komend seizoen is 5de worden
  • Snelste ronden in Q: 1
  • Overwinningen: 1
  • Podias: 5
  • Cup: 5de
  • Iedere race minimaal punten
  • Auto doorontwikkelen: Ik wil naar 50 eff. (van 36), en lichter eindigen dan ik begin.
  • Balans zo hoog mogelijk krijgen
Ik wil in ieder geval nog niet promoveren, tenzij het echt heel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, weekend voorbij, en volgens mij is er precies niets gebeurd. (Wat me gezien alle berichten rondom Tadas ook niet verbaasd)
Ben benieuwd of donderdag/vrijdag alles weer van start gaat dan.

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 07-04-2008 07:59 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tadas is weer eens lekker terug in z'n oude ritme. :(

Ik denk niet dat de eerste race voor volgende week dinsdag zal plaatsvinden en dat alleen als het meevalt met de bugs.

EDIT:

En een update van de grote baas in info center:

[quote]
UPDATE: Unfortunately I was unable to finish season restart today, so will have to finish it on Monday night. First race of the season will be scheduled for April 14 (Class 4) and April 15 (all other classes).[/quote]

we zullen zien ......

[ Voor 49% gewijzigd door Sempy op 07-04-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Sempy schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:40:
Tadas is weer eens lekker terug in z'n oude ritme. :(

Ik denk niet dat de eerste race voor volgende week dinsdag zal plaatsvinden en dat alleen als het meevalt met de bugs.

EDIT:

En een update van de grote baas in info center:

[quote]
UPDATE: Unfortunately I was unable to finish season restart today, so will have to finish it on Monday night. First race of the season will be scheduled for April 14 (Class 4) and April 15 (all other classes).[/quote]

Zo lang die het maar meld vind ik het probleem niet zo groot. Leuk is anders, maar hij informeerd in ieder geval.
Hij moet gewoon eens een script voor elkaar zien te krijgen zodat hij niet iedereen met de hand moet promoveren/degraderen, dat scheeld al weer een klap tijd...

we zullen zien ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:30:
[...]
Hij moet gewoon eens een script voor elkaar zien te krijgen zodat hij niet iedereen met de hand moet promoveren/degraderen, dat scheeld al weer een klap tijd...
Dat script heeft en gebruikt hij al hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:38:
[...]

Dat script heeft en gebruikt hij al hoor ;)
Dan moet hij het eens aanpassen zodat het goed werkt, inclusief het verwerken van de bonussen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Helaas niet de beloofde reset vannacht, al zag ik wel dat het scherm met coureursinfo naar een nieuwe indeling is omgezet (een regel drp/dqp, vaardigheden door elkaar gehusseld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, oops.
Bekijk ik net dat nieuwe driver scherm, klik ik perongeluk op extend contract :o
Was niet helemaal de bedoeling.... niet dat ie nu slecht is ofzo, maar had toch ff willen wachten met verlengen zeg maar :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:48
Zal mij benieuwen hoeveel updates er nog gaan komen in hetzelfde nieuwsbericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dikkie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:11:
Zal mij benieuwen hoeveel updates er nog gaan komen in hetzelfde nieuwsbericht...
U vroeg een update, Tadas draait ;)
From: Tadas Bubelevičius
Time: 2008-04-08 10:11:26
UPDATE2: Everything is almost ready, but I was unable to finish testing and checking reset process tonight, so I have to move actual reset to Tuesday, when everything is finally verified and ready to start new season. Sorry for inconvenience, Be back soon.
UPDATE: Unfortunately I was unable to finish season restart today, so will have to finish it on Monday night. First race of the season will be scheduled for April 14 (Class 4) and April 15 (all other classes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Was te verwachten he :')

Maargoed, beter dan zonder te testen, tenminste als hij het dan ook echt grondig test en niet weer 10 bugs er door laat slippen...

@BM: Toch zonde, aangezien je coureur na de reset waarschijnlijk een stuk goedkoper zal zijn ivm. de 20% skill-loss.

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 08-04-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Joss schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:19:
@BM: Toch zonde, aangezien je coureur na de reset waarschijnlijk een stuk goedkoper zal zijn ivm. de 20% skill-loss.
Mja, dat is waar. Maar goed, coureur kost volgend seizoen net 1M per race, das nog een koopje tov anderen denk ik.
Wel dom, ik dacht alleen mijn team doelstelling aan te passen, maar dat was dus gelijk verlengen. Volgende keer maar eens wat beter kijken :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Iemand enig idee wat "DRP: 340 (252)" wil zeggen, vooral het getal tussen () interesseert me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:16
Da's je oude DQP, wat in het nieuwe seizoen niet meer gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
neen kan niet! Mn DQP en DRP vragen vorig seizoen respectievelijk: 267 - 340. Dus wat die 252 wil zeggen, don't know!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
nvidia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:05:
neen kan niet! Mn DQP en DRP vragen vorig seizoen respectievelijk: 267 - 340. Dus wat die 252 wil zeggen, don't know!!!
Je rijder zou slechter worden na de reset, heb nog niet gekeken of dat al gebeurd is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Euhm de skills en dergelijke zijn "nog" niet aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:19:
Iemand enig idee wat "DRP: 340 (252)" wil zeggen, vooral het getal tussen () interesseert me!
Is iig een stuk beter dan mijne: 428 (268).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

nvidia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:05:
Slechte DRP gehad in je laatste race? Dan is je coureur minder in vorm en verlies je punten.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tadas is volgens mij nog druk bezig. Krijg nu een mooie 404 na het inloggen :P

Hopelijk is alles snel afgerond. Dan suppliers kiezen, en P/W/Q voor race 1 eens afmaken.
Daarna mag mijn teamie race 2 voor z'n rekening nemen ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de reset nu gedaan mijn nieuwe rijder is van 384 -> 308 gegaan het nummertje tussen de haakjes is dus volgens mij de DRP van de vorige race.
MAar zie alweer dat Tadas weer wat dingen vergeten is want op de statistics / Drivers page staat nog gewoon de DQP erbij.

KEwl, zie net onder Race Weekend > Track dat er een handvol nieuwe tracks zijn toegevoegd zoals Valencia en Singapore, maar ook Lithuania, California Speedway en ook bijv de oude nurnburgring van 22 km :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Ok. Reset!!!!

Zoals al eerder gezegd: "ik ben op zoek naar een teammaat".

Join me in C2G3, ik heb een team (indien ik dat moet activeren zeg maar). Ik wil met alle plezier ook je team joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Okee, ik ben dus in C3G9 beland. Nickname: R. de B
De eerste keer C3 voor mij. Een aardig verschil kwa leveranciers met G4. :)
Ik ben dus ook op zoek naar een Teamgenoot. Ik zie dat i.i.g Jos Roelofs in dezelfde league is beland.
Vraagje:
Ik heb hem ook een message gestuurd, maar weet niet helemaal of het is aangekomen. Snap het compose new message systeem niet zo goed.
(klopt het dat er niks staat bij Search en Send To en dat je vervolgens nergens je verstuurde bericht kan terugzien??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:48
Oh nee :(
Ik ben gepromoveerd :(

C3G14
N. Strating

Vorig seizoen was mijn eerste seizoen met als beste resultaat 1 x 2e en altijd in de punten gereden. Ben uiteindelijk 5e geworden in een vrij zware groep. (Zaten een aantal ex 2e klasse spelers bij).
Ben niet echt blij met promotie eerlijk gezegd.

Ach, nu maar een team vinden en kijken hoe ver ik kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Waaaaat, ik heb vorig seizoen 3 races mee gereden en ben gepromoveerd. Ik ben daar dus absoluut niet blij mee, want ik heb alles nog helemaal niet onder de knie. Daarnaast heb ik vorig seizoen geen driver gecontracteerd omdat ik te weinig geld bood. Nu rijd ik dus met een slechte coureur een te dure slechte (tenminste ik heb maar 3 races kunnen designen) auto.

Class 3 - Group 14, zit ik in, zijn hier nog mensen van tweakers in deze group die misschien een team willen starten met mij om me te helpen?

Waarom ben ik eigenlijk gepromoveerd?...

oh dikkie jij zit ook in die groep.. :+

[ Voor 3% gewijzigd door _avalanche_ op 09-04-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Rob, ben ook op zoek naar een teammate in C2G3 ik had al een topic in forum gegooid, stuur maar pm'tje :)
DAMN de works motoren zijn duur geworden :( Beter krijgen we dan ook meer geld van de sponsors zou wel leuk zijn.
Maar de seizoens twijfel is weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer terug in C3G4 hier. Vorig seizoen alles gewonnen (titel, teamtitel en cup).
Eindelijk kan ik nu een beetje financieel goed beginnen in C3.

Doelstelling is in een aantal keer in de punten rijden en daarmee in de class/groep te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Mocht er iemand in C4G21 zitten, ik zoek ook een team mate. Heb zin in mijn eerste volledige seizoen (vorig seizoen begonnen en slechts 3 races gedaan.) Ik hoop dit jaar iedere race wat punten te scoren en een goede basis neer te zetten (financieel en personeel) om volgend jaar voor het kampioenschap te kunnen gaan.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
_avalanche_ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:50:
Waaaaat, ik heb vorig seizoen 3 races mee gereden en ben gepromoveerd. Ik ben daar dus absoluut niet blij mee, want ik heb alles nog helemaal niet onder de knie. Daarnaast heb ik vorig seizoen geen driver gecontracteerd omdat ik te weinig geld bood. Nu rijd ik dus met een slechte coureur een te dure slechte (tenminste ik heb maar 3 races kunnen designen) auto.

Class 3 - Group 14, zit ik in, zijn hier nog mensen van tweakers in deze group die misschien een team willen starten met mij om me te helpen?

Waarom ben ik eigenlijk gepromoveerd?...

oh dikkie jij zit ook in die groep.. :+
Het is echt al heel vaak besproken hier, maar dat heeft dus te maken met inactiviteit in C3. Mensen die daar stoppen, maar wel punten hebben gescoord, eindigen niet per definitie onderaan aan het eind van het seizoen. Vooral mensen die alles hebben gewonnen in C4, veel geld hadden en door hoogmoed en slecht management ineens slecht presteren, veel geld verliezen en daar niet tegenkunnen, stoppen na een paar races. Die blijven dus boven de degradatieplekken staan en worden _na_ het afhandelen van de degradatieplekken op inactief gezet. Dat laat extra gaten in C3, die dus opgevuld worden met p4-p7 ofzo uit C4 :)

Ach, 'k ben ook naar C3 gepromoveerd met slechts 4 wedstrijden ervaring, lekker boeiend, je kunt er best overleven als beginneling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Argh, ik ben met mn P8 gepromoot...

C3G7 teammate wanted :)

[ Voor 27% gewijzigd door itsgreen op 09-04-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, wel fijn dat de beloofde mogelijkheid om je rijder te kunnen dumpen weer niet uitgevoerd is...
Dan kom ik nu toch echt in financiële krapte gezien alle invloeden veranderd zijn, ik nu een te duren rijder heb gezien het verschil wat ie (niet meer) kan maken...

(dank Tadas!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56
Ik heb een team aangemaakt in Class 4 - Group 10 wie heeft interesse om te joinen. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
BrandR&DRevisions leftWeightPowerFuel consum.ReliabilityCost per racePower/WeightReliability-PW/Cost
BMW (works)34125866very high86%25000006,9285,95808
Toyota (works)54102818low95%22000008,0196078437,618627451
Honda (works)24121839medium94%18000006,9338842986,51785124
Ferrari (customer)22118850very high86%23750007,2033898316,194915254
Renault (customer)32116821medium91%20000007,0775862076,440603448
Mercedes (customer)42103810low98%19000007,864077677,706796117
BMW (customer)22131844very high90%15000006,4427480925,798473282
Toyota (customer)42107798medium96%12000007,4579439257,159626168
Honda (customer)12127818high96%10000006,4409448826,183307087
Ford (customer)42140809very low91%8000005,7785714295,2585

De tabel hierboven is bedoeld voor C2. Ze geeft een aantal kenmerken weer van de engine en een vertaling naar de power/weight ratio en een doorvertaling met de reliability meegenomen.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:16
Bedankt, erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

itsgreen schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:52:
[...]

Mijn doelstelling heb ik gehaald :) ben keurig 8ste geworden in mijn klasse.
  • Mijn doel voor komend seizoen is 5de worden
  • Snelste ronden in Q: 1
  • Overwinningen: 1
  • Podias: 5
  • Cup: 5de
  • Iedere race minimaal punten
  • Auto doorontwikkelen: Ik wil naar 50 eff. (van 36), en lichter eindigen dan ik begin.
  • Balans zo hoog mogelijk krijgen
Ik wil in ieder geval nog niet promoveren, tenzij het echt heel goed gaat.
Nou ik ben dus gepromoveert naar C3 (vanaf P8 ffs.)

Ik ga mijn aanvankelijke doelstellingen niet halen, dus de revisie:

• Mijn doel voor komend seizoen is niet degraderen
  • Snelste ronden in Q: 0
  • Overwinningen: 0
  • Podias: 0
  • Punten: 3 keer in de punten
  • Cup: niet eerste ronde eruit
  • Niet lager finishen dan 20ste
  • Auto doorontwikkelen waar mogelijk
  • Balans hoger krijgen dan ik begonnen ben
  • Testen opofferen om begroting sluitend te krijgen als het nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:29:
Hmmm, wel fijn dat de beloofde mogelijkheid om je rijder te kunnen dumpen weer niet uitgevoerd is...
Dan kom ik nu toch echt in financiële krapte gezien alle invloeden veranderd zijn, ik nu een te duren rijder heb gezien het verschil wat ie (niet meer) kan maken...

(dank Tadas!)
Hopelijk komt het nog, want ik zit nu met hetzelfde probleem. Zou wel een beetje jammer zijn als het niet door zou gaan, want ik had er rekening mee gehouden dat ik mijn rijder kon dumpen. Als het dan vervolgens niet doorgevoerd wordt... :X

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is (moet zo ff teruglezen), maar ik denk/neem aan dat het cijfer tussen de haakjes nu (niet voor de reset) de potentiele DRP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is inderdaad wel wat er in het lijstje van Tadas stond :)
Helaas is er kennelijk nog wel een probleem met de race orders, waar niet alles waarden ingevuld kunnen worden.

Lijkt erop dat de supplier keuze dit jaar makkelijker word dan ik verwacht had. Ik zie dat de waarden van de onderdelen veranderd zijn tov van vorig seizoen.
Vanavond alles maar eens op een rijtje zetten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje voor Grrrrrene, waar heb je afgelopen seizoen de trackinfo bij de polls vandaan gehaald? Om een actief forum te houden zal iemand het over moeten nemen....

Niet dat ik me geroepen voel, maar iemand moet et doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Keuze van suppliers makkelijker..? Voor mij is alleen de gearbox een no-brainer, de engine twijfel ik zwaar over maar ik denk dat ik voor de Honda (works) ga en qua tyres vraag ik me af of er veel performance verschil is tussen de Bridgestone en Michelin, vorig seizoen scheelde dat slechts 200K per race maar nu is de Bridgestone duurder geworden waardoor het verschil 400K is, en dan ga ik er toch over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Alweer de nodige bugs, waaronder de volgende gesignaleerd:
It seems there is a bug with race orders page - only four fields available for entering DRP instead of five.
Unless Tadas fixes that, it is not a good idea to set your final race orders for the first race, as after this is fixed it might ruin your driver's DRP.
Dus nog ff wachten als je al race orders zou willen zetten.

Op zich goed dat de suppliers weer eens wijzigen (met name de onrealistische prijzen tussen works en customer), helaas is de keuze er niet moeilijker op geworden. Ik verwacht dus weer gewoon 80% van de managers met dezelfde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SanderF1 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:06:
Keuze van suppliers makkelijker..? Voor mij is alleen de gearbox een no-brainer, de engine twijfel ik zwaar over maar ik denk dat ik voor de Honda (works) ga en qua tyres vraag ik me af of er veel performance verschil is tussen de Bridgestone en Michelin, vorig seizoen scheelde dat slechts 200K per race maar nu is de Bridgestone duurder geworden waardoor het verschil 400K is, en dan ga ik er toch over nadenken...
Dat was misschien wat voorbarig inderdaad.
Had er even geen rekening mee gehouden dat er misschien meer aangepast was dan enkel de motoren |:(

Al denk ik dat mijn keuze qua motor al wel redelijk vast staat. Vanavond eens met teamgenoot doorspreken, en dan komen we daar wel uit.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
De keuzes worden met het seizoen moeilijker zeg.
Damn... Ik pak me calculators en me spreadsheets der maar weer ff bij.
Zeker nu die toyota motor zo duur geworden is.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.