Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #11

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.848 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:17
www.F1TIME.com

Waarschuwing vooraf

* Mocht je je in alle enthousiasme al hebben aangemeld, dan wil ik je aanraden om eerst de rules, en eventueel deze OP door te lezen. Het zal je van een hoop beginnersfouten behoeden. Bovendien zul je toch nog maximaal één dag moeten wachten op je team. *

Bij aanmelding moet je je echte naam invullen. Wil je dit echt niet, vul dan in ieder geval géén opvallende nepnaam in (Michael Schumacher etc.). Tevens is het niet toegestaan om je naam te veranderen (op typfoutjes na), dit wordt namelijk gecontroleerd, bij extreme verandering van naam word je 90% zeker verwijderd.

Wat is F1Time?

Ferrari 2007F1Time is een online F1 manager spel. Zoals je Hattrick hebt voor voetbal, HockeyArena voor hockey, is er uiteraard F1time voor de F1 fans. Als manager krijg je de beschikking over één wagen en coureur. Je kunt daarna een team vormen met een competitiegenoot, maar dit is niet noodzakelijk.

What's new? Er zijn al zoveel manager-spelletjes.

Renault 2007Eigenlijk heel veel! F1time is met Hattrick de meest uitgebreide manager die ik ooit gezien heb. Het hele spel is voor 90% op de echte Formule 1 berust. Zo zal je wagen dus ook echt die drie tiende (dank aan Olav Mol!) langzamer rijden, wanneer je 10kg brandstof 'teveel' hebt. Verderop zal ik nog wat meer vertellen over hoe uitgebreid F1Time is.

Geluksfactor
Het komt in deze manager ook veel meer op jou aan. Mocht je een F1'manager' als BATracer heel erg leuk vinden, omdat je met een Super Aguri kan winnen, vergeet dat dan maar voor F1Time. Jij zult voor een goede wagen moeten zorgen, want met alleen geluk win je geen races!

Hoe uitgebreid is F1Time dan?

Nogal uitgebreid. Zo heb je een commerce director onder contract staan, die jij ieder raceweekend kunt aansturen tot het binnenhalen van sponsors. Wil je dat hij een nieuwe sponsor zoekt, of moet hij een vorig bod proberen te verhogen?

Design
BMW 2007Ook heb je een designer in dienst, je eigen Mike Gascoyne. Hij en je engineers bepalen hoeveel tijd jij kunt steken in de 10 specifieke onderdelen van je wagen, zoals de voorvleugel, de algemene aerodynamica of de fuel tank. Deze onderdelen kun je verbeteren/verslechteren op vier onderdelen: efficiency, weight, space en cost. Elk voordeel heb echter zijn nadeel, dus het verbeteren van de efficiency, zonder tijd te steken in de kosten, zal de kosten onvermijdelijk doen stijgen. Maar is die efficiency verbeterd van bijvoorbeeld je fuel tank, dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat je wagen 0.1l benzine per rondje minder verbruikt.

Hoeveel tijd kost het me?

McLaren MercedesDat is geheel afhankelijk van je ambities. Eigenlijk werkt het hetzelfde als Hattrick, je kan best succesvol worden zonder er uren per week in te stoppen. Met 10 minuten per dag, kom je al een heel eind. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt. Heel diep erin duiken, data bijhouden, uitgebreide calculaties maken, of op de oppervlakte blijven en je gezonde verstand gebruiken. It's up to you!

Testing, Practice, warmup, qualify... RACE!

Testing
TelemetryNa iedere race heb je de mogelijkheid om te testen, kosten zijn 1.5miljoen (en natuurlijk slijtage aan je onderdelen) + 20% van de totale kosten van je suppliers. Je coureur zal tijdens het testen ook trainen op de training die jij voor hem hebt ingesteld. Hierbij heb je verschillende mogelijkheden om te testen:
- Engine power (voor meer PK's)
- Engine reliability (voor een hoger betrouwbaarheids percentage)
- Engine efficiency (voor lager gewicht, iets betrouwbaarder)
- Gearbox performance (voor sneller schakelen (?))
- Gearbox reliability (voor een hogere betrouwbaarheid)
- Gearbox weight/efficiency (voor een lager gewicht)
- Aerodynamics (voor betere frontwing/rearwing/aerodynamics)
- Tyre testing (voor minder slijtage aan de banden).
- Setup tune up (50 laps op circuit naar keuze om jouw setup/dqp vaardigheden te trainen)

Resultaten van de bovenstaande tests zijn o.a. afhankelijk van de R&D van je supplier en het circuit waarop je test. Denk dus logisch na op welk circuit je een bepaalde test uitvoert. Vrijwel elke test heeft ook negatieve gevolgen, die je zelf uit zult moeten vinden. Overigens neem je ontwikkelingen op engine/gearbox/tyres NIET mee naar het volgende seizoen.
Wanneer je getest hebt, zijn de resultaten daarvan niet meteen te merken in het raceweekend, hiervoor zul je een revision (upgrade) moeten gebruiken. Deze heb je echter een beperkt aantal (vaak 2 per seizoen). Zo'n upgrade moet je dus verstandig gebruiken (zie de FAQ over hoe je kan zien wat je ontwikkeling is en hoe je zo'n revision/upgrade toepast).

Practice
MonacoHet begin van jouw raceweekend en meteen de belangrijkste voorbereiding. Jij zult je setup en DRP (zie verderop) moeten bepalen aan de hand van een aantal rondjes. Alle rondjes die je rijdt zijn gratis, maar je wagen zal wel schade oplopen! Voor het vervangen van onderdelen betaal je een hoge prijs, bedenk dus goed hoeveel van de maximaal 25 rondjes je wilt gebruiken.

Warmup
SpaWellicht zou je de warm-up niet voor de qualify verwachten, maar hier is een logische reden voor. De warm-up is het enige moment in het raceweekend waar je je brandstofgebruik kan zien. Aan de hand van de (maximaal) 15 ronden in je warmup, moet je je strategie gaan bepalen. Hierbij moet je natuurlijk ook rekening houden met het feit dat je in de warmup niet altijd evenveel brandstof zult gebruiken als in de race, bijvoorbeeld bij (grote) temperatuurverschillen.

Qualify
ZandvoortDe kwalificatie begin je met de hoeveelheid brandstof die je wilt gebruiken in de race. Het valt aan te raden om voor de kwalificatie je auto te repareren, daarna is dit niet meer mogelijk. Tevens moet je de droogweerbanden kiezen, die je in de kwalificatie én race wilt gebruiken. Vervolgens krijg je maximaal 4 ronden om jezelf te kwalificeren. Ga je voor een lichte kwalificatie om op pole te komen, maar wel met een 3-stopper? Of deel je de race in twee stukken, waardoor je de kwalificatie als het ware opoffert? Het is aan jou!

Race!
Live raceDan natuurlijk het leukste deel van het spel, waar alles om draait. De race! In tegenstelling tot BATracer heeft F1Time wel live races en sinds kort zelf een geheel vernieuwde lay-out daarvan. Iedere minuut krijg je net als in Hattrick een update, maar bij F1time gebeurd dit natuurlijk wel met een 2D overzicht van het circuit, waarop alle auto's als bolletjes zijn aangegeven. Je waant je een echte manager achter zijn laptop op de pitwall.

Live races bespreken?

Wil je tijdens de live races ook jouw ervaringen delen met mede-GoTers? Kom dan naar ons IRC kanaal:
#F1Time @ irc.tweakers.net

Je hoeft mIRC niet te installeren, je kan ook meepraten via de online IRC:
http://irc.tweakers.net
Achter Channel: voer je dan "F1Time" in (zonder de haken).

Tevens heeft Tweaker robkamp een LiveRace-pagina gemaakt die gemakkelijk te bekijken is vanaf een PDA of mobiele telefoon. Het adres is: http://simpleraceviewer.nl.eu.org/

Problemen met mIRC
Overigens wil mcAfee virusscan nog wel eens mIRC blocken, klik dan met je rechtermuisknop op het McAfee icoontje en ga naar Virusscan console. Vervolgens Taak>Eigenschappen (niet eigenschappen v/d scanner). Haal daar de vinkjes weg bij IRC blokken.

Setup, DQP en DRP

Met ingang van seizoen 31 is de conversie van DQP naar DRP verwijderd. Er is slechts één waarde overgebleven en dat is de DRP. Deze werkt hetzelfde als de eerder bekende DQP.
Als je dus ergens nog DQP tegenkomt kan je dit lezen als DRP.

Setup
Het eerste spreekt voor zich, samen met je coureur werk je naar een optimale setup toe, waarbij het circuit verdeeld is in drie secties. Hierin zul je moeten zorgen voor een optimale frontwing-rearwing-suspension-gearratio verhouding. Je coureur zal je daarbij helpen door per sectie aan te geven of de optimale stand voor DAT deel van het circuit hoger of lager ligt (let op de licht (goede marge)/donker (afgewezen marge) groene balken). Deze setup is niet per definitie gelijk aan iemand in je competitie, of zelfs aan die van je teamgenoot. Het hangt namelijk helemaal af van jouw wagen en natuurlijk de gegeven karakteristieken van het circuit.

DQP is nu DRP
DRP staat dus voor driver racing points. Elke coureur heeft bepaalde vaardigheden, waaruit een totaal aantal punten volgt. Deze zul jij optimaal moeten verdelen over acceleration, braking, top speed, kerb use en racing line. Per practice lap die jij rijdt, zal er een percentage tevoorschijn komen. Zit je op 100%, dan zit je goed, maar daar zullen velen nooit aan komen. Als beginneling moet je blij zijn met 85%, later zul je door ervaring vaak over de 90% gaan. Echter, onder de 75% mag je zelfs als beginneling niet tevreden zijn! In de FAQ staat een uitgebreide uitleg over DRP, die ook in de handleiding te vinden is.

DQP -> DRP
DRP staat, je raadt het vast al, voor driver race points. Na de kwalificatie zal je namelijk je DQP om moeten zetten in de DRP. Dit is best rechttoe rechtaan, maar er zijn twee manieren. Hiervoor geldt ook: practice makes perfect.

Met ingang van S31 is de conversie van DQP naar DRP verdwenen.

Money, money, money

Geld speelt een belangrijke rol in elk manager-spel. Zeker in de miljoenen-verslindende wereld die F1Time heet is een goed gevulde virtuele bankrekening een must. Het is echter geen garantie tot succes (zie bijvoorbeeld Toyota, die met een blanco cheque geen topteam kunnen worden/blijven).

Toch is het dus van belang om je financiele zaakjes op orde te hebben. Zowel op de lange als op de korte termijn. Het is daarom handig om dit (minimaal 1x bij het begin van een nieuw seizoen) bij te houden in excel. Denk daarbij aan de kosten van je complete staff, testen, je onderdelen maar ook aan de inkomsten die je krijgt van de F1T.I.A of van je sponsors. Van je budget zul je ook ieder raceweekend je gearbox/engine/tire-suppliers moeten betalen. Dus het is handig om vooraf je verwachtingen voor het seizoen te maken. Als je geen geld hebt, moet je niet met de beste motor rond rijden! Hieronder een aantal voorbeelden die door Tweakers zijn gemaakt:

- Balance sheet voor Class 3 door BM
- Balance sheet voor elke Class door Saev Google account nodig!
- Balance sheet voor Class 3 door SanderF1

You've got me! Waar meld ik me aan?

Uiteraard op www.F1time.com . Daar zal je ook nog meer informatie vinden en enige screenshots.

FAQ

Vertel eens wat meer over DQP DRP
Zo'n beetje alle vragen omtrend DQP/DRP zijn hier Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." en hier Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." beantwoord.
Let op: Waar gesproken wordt over DQP mag je vanaf seizoen 31 DRP lezen. De omzetting van DQP naar DRP is dan ook niet meer nodig!

Na een aantal rondjes heb ik nog steeds 0% DRP, wat is er mis?
Kijk eens naar het circuit waar je op rijdt, hoogstwaarschijnlijk is dit een zeer karakteristiek circuit zoals Monaco. Monaco (en ook andere circuits) vereisen een (vaak) heel afwijkende DRP distributie. Één tipje van de sluier voor Monaco: let op de rood-wit gestreepte 'stoepranden' ;)

Hoe zit het met het design (ontwikkeling) van de wagen?
Lees het Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." .

Heb je ook personeel?
Ja. Hierbij geldt natuurlijk: hoe meer, hoe beter. Je kunt maximaal 10 mechanics (uren voor reparatie), 10 designers (extra uren om in het design van je wagen te steken) en 20 pitcrew (elke persoon zal je ongeveer 0.6s schelen in een pitstop).
Je personeel begint met een proeftijd, waarin je kunt zien hoe snel ze zich ontwikkelen. Allen beginnen op 30 skill, de uitschieters wil je natuurlijk een nieuw contract aanbieden, maar diegene die na 4 races/trainingen nog niets hebben bijgeleerd...

Kan ik mijn coureur een nieuw contract aanbieden?
Als dit je eerste seizoen is; nee! De coureur die jou is toegewezen zal niet met jou verder willen werken. Coureur willen pas nadenken over het verlengen van hun contract als ze;
1. Nog maximaal 17 races voor jou zal rijden
2. Jij ze persoonlijk een contract aan hebt geboden
Je zult dus eerst zelf een coureur moeten contracteren, op de Driver Market pagina. Doe dat tussen race 10 en vóór race 16.

Achter de DRP staat bij mij nog een getal, wat houd die in?
Dit is de DRPP (driver racing points potential) van je coureur. Het woord zegt het al: het is de potentiele DRP die je coureur maximaal kan halen na training op de hoofdvaardigheden.

Moet je je wagen ook repareren en dergelijke?
Jazeker. Tijdens het weekend en na de race is het belangrijk dat je de conditie van je wagen in de gaten houdt. Die slijtage (wear) van je wagen zal namelijk met iedere ronde die je rijdt iets erger worden. Als je 10 mechanics hebt, kan je 10 uur spenderen aan het repareren van de verschillende onderdelen. Zorg ervoor dat je je wagen repareert voordat je aan de kwalificatie begint, daarna is dit niet meer mogelijk. Vaak is het echter noodzakelijk om sommige onderdelen te vervangen, wanneer de slijtage te ver doorloopt. Hiervoor ga je naar factory>factory. Rechtsboven zie je onderdelen die je in je eigen fabriek kunt produceren, wat veel goedkoper is dan ze bij een ander team (rechtsonder) weg te halen. Sommige onderdelen zijn natuurlijk erg duur, maar zorg er wel voor dat je genoeg onderdelen hebt om de race(s) uit te kunnen rijden (een onderdeel dat je zelf fabriceert is pas beschikbaar na de eerstvolgende race!).

Wat zijn de meest gebruikelijke (banden)strategieën?
Uiteraard de welbekende 1,2 en 3 stops. Over het algemeen (goede DRP, goede setup en zo'n 15 graden) gaan softs 90km mee, medium 170km, hard 250km. Perfecte omstandigheden zijn er echter bijna nooit, daar zul je rekening mee moeten houden. Bij een DRP van 85 en hoger en een temperatuur van ongeveer 25 graden gelden zo'n beetje de volgende waardes:
softs 3 stops - medium 2 stops - hard 1 stop

Hoe zit het precies met de optimale bandentemperatuur?
Zie Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." .

Waar kan ik mijn engine/gearbox/banden upgraden?
Op de Factory>Testing pagina. Daar klik je rechtsbovening op dit (Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/maximize.gif) icoontje.

Kan ik mijn coureur trainen?
Ja, dat kan. Op de Driver pagina, kan je een training instellen. Als je nu een testsessie boekt, zal de coureur aan dat punt aandacht besteden. Je coureur heeft echter ook een maximum vaardigheid (zie DRPP), dus op een gegeven moment zal het geen nut meer hebben om je coureur (op dat vlak) te trainen. Overigens wint/verliest een coureur na elke race wel wat punten op bepaalde vlakken.

Hoe vaak kan ik dan testen?
Maximaal 1 maal per race. Let op! Een test boeken kost 1.5M + 20% van de kosten van je suppliers!

Hoe zit het dan met slijtage tijdens de tests?
Natuurlijk betaal je ook de kosten van de slijtage aan je wagen. Wat betreft je suppliers is het iets beter geregeld. Deze slijten wel, maar als je test voordat je aan de practice begint, krijg je van je leveranciers een nieuwe engine en gearbox wanneer je je eerste ronde practice rijdt na de test.

Hoe zit het precies met die cup?
Dat werkt pas als een groep vanaf het begin van een seizoen meedraait.
Na de eerste twee races wordt de stand gebruikt om een speelschema te maken (1v30, 2v29, 3v28 etc). Daarna krijg je rondes van 3 races, waarbij diegene die 2 keer boven de ander weet te eindigen, doorgaat naar de volgende ronde. Uiteindelijk hangt er een mooi prijskaartje aan, 700.000 tot 1.000.000 (resp. c4 tot c1) per ronde die je gewonnen hebt.

Kan ik ook oude raceverslagen terug vinden?
Ja hoor, dat kan. Klik op je naam rechtsboven > klik op detailed stats in het midden > klik links op Stats (onder DRP average) > Klik op de naam van de grandprix > klik rechts op race report, moet je wel supporter zijn/blijven (dit kan je aanschaffen onder Community>Supporter).

Zijn er ook private competities?
Nee, deze zijn er (op het moment) niet. Daar is F1Time nog te klein voor.

Kan je zelf een livery kiezen?
Tweakers F1Jazeker, je kunt kiezen uit ongeveer 150 wagens, van de Arrows uit '03 tot Senna's Williams uit '94. Wellicht is het ook leuk als je met de speciale Tweakers-livery gaat rijden. Deze valt niet te missen wanneer je je ontwerp uitzoekt!

Is er ook een supporter-functie?
Ja, deze is er, en die krijg je de eerste twee weken gratis. Kosten zijn te vinden onder Community>Supporter. De voordelen zijn voornamelijk cosmetisch, zoals extra liveries, en meer statistieken.

Is het er ook in het Nederlands?
Jazeker, daar heb ik zelf aan gewerkt. Op het moment is de vertaling echter nog niet perfect, ook omdat de functie niet super werkt. Mocht er veel vraag naar zijn, dan zal daar aan gewerkt worden. Mocht je interesse hebben om mee te werken aan de vertaling, dan kan dat door een berichtje te sturen naar mij (Joss).

Hoeveel klasses zijn er?
Op het moment 4. Deze zijn in piramide vorm opgedeeld (1e klasse, 2e klasse met 4 groepen, 3e klasse met 16 groepen, 4e klasse met 64 groepen). Elke groep heeft in de basis 30 rijders/managers.

Wanneer zijn de races?
Er worden 2 races per week verreden. Vanaf seizoen 27 worden er races op maandag (c4), dinsdag (c1/c2/c3) en donderdag (c4) vrijdag (c1/c2/c3) gereden. Zie hieronder voor een overzicht.

Begint het seizoen pas nadat ik me inschrijf?
Nee, alle seizoenen lopen synchroon. Het kan dus zijn dat je pas na de 7e race binnen komt vallen bijvoorbeeld.

Achterafje

Allereest wil ik mijn excuses maken voor het veelvuldig gebruik van Engelse termen. Persoonlijk vind ik dit altijd mooier klinken. Bovendien zijn de meeste F1 liefhebbers uitermate goed op de hoogte van deze termen en gebruiken ze deze zelf ook vaker dan het Nederlandse equivalent.

De reden dat ik dit topic open is natuurlijk om jullie warm te maken voor het oh zo mooie F1time. Het spel is in populatie nog lang niet zo groot als Hattrick en zelfs niet zo groot als BATracer. Het aantal actieve managers moet naar mijn mening drastisch omhoog en dan met name de Nederlanders! Op het moment van schrijven is Nederland het op één na grootste land in F1Time, komend vanaf een 11e positie voordat het gepromoot werd op GoT. De Nederlandse populatie is in een jaar tijd vertienvoudigd!

Mocht er nog informatie missen, dan zal ik de OP uiteraard aanpassen. Ik hoop jullie snel te mogen verwelkomen op F1Time.

Vorige delen

Deel01: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #1 ( 996 posts in 16 dagen - 62/dag)
Deel02: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2 (1002 posts in 33 dagen - 30/dag)
Deel03: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3 (1007 posts in 16 dagen - 63/dag)
Deel04: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4 (1000 posts in 25 dagen - 40/dag)
Deel05: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #5 (1000 posts in 27 dagen - 37/dag)
Deel06: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6 (1000 posts in 27 dagen - 37/dag)
Deel07: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7 (1000 posts in 29 dagen - 34/dag)
Deel08: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8 (1000 posts in 35 dagen - 29/dag)
Deel09: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9 (1001 posts in 57 dagen - 18/dag)
Deel10: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10 (1000 posts in 38 dagen - 26/dag)

Liverace starttijden

Wil je graag de races van andere GoTers live volgen? In dit stukje vind je hoe laat welke races beginnen, in het volgende stukje kun je zien wie in welke groep zit.

C1 - C2G1 tm C2G4
Servertijd: Di/Vr 18.00
Nederland: Di/Vr 17.00

C3G1 tm C3G8
Servertijd: Di/Vr 19.00
Nederland: Di/Vr 18.00

C3G9 tm C3G16
Servertijd: Di/Vr 20.00
Nederland: Di/Vr 19.00

C4G1 tm C4G10
Servertijd: Ma/Do 15.00
Nederland: Ma/Do 14.00

C4G11 tm C4G20
Servertijd: Ma/Do 16.00
Nederland: Ma/Do 15.00

C4G21 tm C4G30
Servertijd: Ma/Do 17.00
Nederland: Ma/Do 16.00

C4G31 tm C4G40
Servertijd: Ma/Do 18.00
Nederland: Ma/Do 17.00

C4G41 tm C4G50
Servertijd: Ma/Do 19.00
Nederland: Ma/Do 18.00

Polls en Stats
GoTers in F1Time
* format: GoT Username - F1Time name - evt. doelstelling *

C2G1
Wes46 - Wesley Jonker - doelstelling s30
JesterRace - Leander Mutsaers - doelstelling s30 / s31
jwisgerhof - Jan-Willem Wisgerhof - doelstelling s30
SanderF1 - Sander Adams - doelstelling s30 / s31

C2G2
Requiem19 - Tim Mosmans - doelstelling s30 / s31
Sempy - Peter Semper - doelstelling s30 / s31

C2G3
Luuk_Luchtloper - PB Elskamp - doelstelling s30 / s31
Bluepanther - Bart Oudenampsen - doelstelling s30 / s31
brid - Daniel van Brienen - doelstelling s30
Grrrrene - René Gerritsen - doelstelling s30 / s31
robkamp - Rob Kamp - doelstelling s31
Saev - Ronnie de Lang - doelstelling s30 / s31
Dauthi - Marnix Borst - doelstelling s30 / s31
The_DoubleU - Willem Gerritsen - doelstelling s31

C2G4
Joss - Reggie Biemans - doelstelling s30 / s31
Nr. 9 - Bart Clauwaert - doelstelling s30 / s31
Kroketje - Randy Ruiterkamp - doelstelling s30
Miku15 - Mike U.

C3G1
kieknwatwort - Sjaak Lagewaard - doelstelling s30 / s31

C3G2
geepee - Ger Peeters

C3G3
andrestouwe - André van der Stouwe - doelstelling s30 / s31
Jopster - Jos van Rijn - doelstelling s31

C3G4
Josephus - Joost Koelman - doelstelling s30
nvidia - Steven Keymolen - doelstelling s31
DaffyD - Patrick de Jong - doelstelling s30
Game-Freak - Mark Biesma

C3G5
Zenit - Rob Hogenboom - doelstelling s30 / s31
The_FrankO - Frank van Brandwijk - doelstelling s30 / s31
Rpol - Ruud van de Pol
Black Sparrow - Rens Götz

C3G6
Sleepie - Hans Matthijssen - doelstelling s30
BM - Maykel Melis - s30 / s31
MRCL - Marcel Visscher - doelstelling s30 / s31
-Sneak- - Bart Verbruggen

C3G7
itsgreen - Thijs van der Tuin - doelstelling s30 / s31

C3G8
Argos - Jan Luyendijk
lameeuw - Frans Lambers-Meeuwig - doelstelling s31

C3G9
GaMbiNo - Arnoud Douma - doelstelling s30 / s31
Roeloffie - Jos Roelofs - doelstelling s30 / s31
mhans - Hans van der Net
Satch - R. de B (Robbert de Boer)

C3G14
charops - Sacha van der Flier - doelstelling s30
Gizmo4ever - Thary Drienhuizen - doelstelling s30
_avalanche_ - Jasper Thien
Dikkie - N. Strating

C3G16
Yisc - Sjoerd Rosdorff

C4G4
Angeloonie - Vincent Dinkela - doelstelling s30

C4G5
daffie51 - Ton de Jong - doelstelling s30

C4G8
jnijs - Jeroen de Nijs

C4G10
Hari-Bo - Harry Bos

C4G11
gerbennn - Gerben van der Stouwe - doelstelling s31

C4G18
Kiff - Bart Olefs - doelstelling s30
odan - Patrick Schuring - doelstelling s31

C4G21
Rusty - Menno van Zanden - doelstelling s31

C4G29
vinnyb - Vincent Blanken - doelstelling s31

Inactive
Mr. Viper - Peter van Vendel
rammsteinfan - Kevin Weerman - doelstelling s30
Nowhereman78380 - Richard Eijkenbroek
Marzman - Marcel Schaap - doelstelling s30
Flyby_Wire - Robert Kuipers
Ixion - Tim Dame
B-Force - Bart Rietveld - s30
Sam - Sam Arink
jelle1978 - Jelle Bender

[ Voor 255% gewijzigd door een moderator op 16-12-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mysterie is opgelost:
quote: Wesley
By: Wesley Jonker supporter
To: Everyone
Date: 2008-02-29 17:07:20
Reply to: 6499.10
Report to Moderator
When i have vacation i always forget to do F1TimeLaughing, last season i also missed a race because of the vacation and now i put my race orders in with only 9 seconds to goTongue

I had to do the whole thing in 15mins that with calculation of the DRP cause my program who normally does that for me is on my laptop and my laptop crashed last week so a lot of trouble here. But im here again hopefully im able to get some profit out of this race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zeg applaus als ie 1 of meer punten pakt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
zo weer een topic vol damn... gaat hard ;)
Ik ga de race denk ik wel weer ga winnen. Degene die achter me staat staat op een 3 stop lijkt me zo. Dus kat in het bakkie.
Nu maar hopen dat er niks kapot gaat.
GL everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:
Zeker. Maar aangezien ik op pole begin, krijg ik applaus als ik (zonder rare dingen) niet op het podium kom? :+ Met in het achterhoofd dat ik een 2 stops doe (wat de meesten wel doen afaik en volgens et forum)

let op, et gaat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-07 14:12

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:
Zou wel goed zijn voor z'n toch al hoge ambities :P

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmz ik rijd akelig snel opeens. Nog geen enkele race met punten (steeds 10-13) en nu opeens @ pole en rijd (dus) sneller dan iedereen. Zelfs als er veel mensen op een 1 stopper staan moet ik wel punten halen deze keer :D (mocht er niets mis gaan etc)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:09:
mmmz ik rijd akelig snel opeens. Nog geen enkele race met punten (steeds 10-13) en nu opeens @ pole en rijd (dus) sneller dan iedereen. Zelfs als er veel mensen op een 1 stopper staan moet ik wel punten halen deze keer :D (mocht er niets mis gaan etc)
De regen ligt je goed zo te zien, zou leuk zijn... Je eerste (10) punten in C2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:46:
[...]

De regen ligt je goed zo te zien, zou leuk zijn... Je eerste (10) punten in C2 :D
Terwijl dat het slechtste punt is van m'n driver: Wet Driving -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:50:
[...]

Terwijl dat het slechtste punt is van m'n driver: Wet Driving -.-
Speciale regenbanden dan? Of een *domme* C2 groep met mensen die hun afstelling niet aanpassen aan de regen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:52:
[...]

Speciale regenbanden dan? Of een *domme* C2 groep met mensen die hun afstelling niet aanpassen aan de regen :P
Engine upgrade wel. Heb nu een glass cannon :+. 880 HP met 78% reliability, maar goed. Liever 1 race GOED rijden en 2 uitvallen dan 3 races uitrijden maar geen punten halen (was het idee). Eerste worden was niet deel van het plan though... maar goed, zo erg is et ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:03:
[...]

Engine upgrade wel. Heb nu een glass cannon :+. 880 HP met 78% reliability, maar goed. Liever 1 race GOED rijden en 2 uitvallen dan 3 races uitrijden maar geen punten halen (was het idee). Eerste worden was niet deel van het plan though... maar goed, zo erg is et ook niet :+
Das geen schande nee, leuke tactiek :P Benieuwd of ie heel blijft in de laatste rondjes dan :D

Edit: Nee dus, maar nog geen 5sec verlies ofzo en met 3 ronden nog een gat van 15 sec. FF duimen voor je!
Edit2: Gefeliciteerd he! d:)b
Wesley kansloos 14e, dus die krijgt geen duimpjes :P

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 29-02-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:13:
[...]

Das geen schande nee, leuke tactiek :P Benieuwd of ie heel blijft in de laatste rondjes dan :D

Edit: Nee dus, maar nog geen 5sec verlies ofzo en met 3 ronden nog een gat van 15 sec. FF duimen voor je!
Edit2: Gefeliciteerd he! d:)b
Wesley kansloos 14e, dus die krijgt geen duimpjes :P
Je wilde me nog Jinxen he :+. Maar idd, 10 punten! Errrrug blij mee (veilig voor relegation!). Nu maar is gaan slapen (3.30am :z).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36
Jammer voor Sempy dat hij vlak voor het einde uitviel, maar hij heeft mij wel een puntje cadeau gedaan! Waarvoor dank _/-\o_

Eerste puntje in C2 is binnen, dat terwijl ik aero ben gaan testen om me op een seizoen C3 voor te bereiden. Nu zegt mn eergevoel dat ik weer moet gaan strijden voor lijfsbehoud 8)7

Overigens heb ik ook zo'n power motor 880+ PK en <80% reliability, tot nu toe nog geen motorprobleem gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Feli Jw & Zenit :) Goed gedaan. Erg jammer voor Sempy dat hij wederom engine troubles kreeg en een zekere 2e plaats niet de zijne werd.

Hier een solide race met uiteindelijke een 4e plek, daar ben ik wel tevreden mee. Rijdt trouwens bij ons ene Dovydatis rond, die nu al voor de 6e (?) keer dit seizoen in botsing komt met iemand anders. Hoe stom kan je zijn om dan nog steeds 100 blocking/overtaking te gebruiken...

[ Voor 31% gewijzigd door Requiem19 op 29-02-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vergeet ik helemaal te melden dat ik 3e ben geworden, wederom door dezelfde personen geblokt en dat is met name irritant in de laatste 3 laps als je de 2e plek kan binnenslepen :P Was een erg close race, met 5 man die konden winnen op 15 ronden voor het eind.

Daarnaast m'n 3e plek in de stand heb verstevigd, ingelopen ben op de nummer 2 en m'n teamgenoot ook weer stevig in de punten rijdt (6e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Weer gewonnen, 98 punten uit 10 races, 25 seconden voorsprong op de nummer twee, gaat prima...
De babysit account van rkamp lijkt ook op weg naar een overwinning, schijnbaar ben ik niet eens zo'n slechte manager ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

14e geworden vanuit een kansloze quali *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59
2e race weekend ik heb wat aan mijn setup geprutst ik weet nu wel hoe in de 40-50% te rijden, om snel rondje neer te zetten zat ik rond 28%. Ik moet maar wat gaan testen om het echt onder de knie te krijgen.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Mijn coureur maakte deze race zowaar geen fouten en is als 8e geëindigd. Eerste punten van dit seizoen. *O* Nog wat meer halen om veilig te zijn en er volgend seizoen vol voor te gaan!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wederom een 1-2 voor brid en mij (in die volgorde :P). Ik denk dat een hoop mensen die vorige race nog twijfelden over een 2-stopper medium nu we aan hebben getoond dat het kon, ook voor zo'n tactiek gingen :P Alleen was het voor velen ff spannend wat ze met die 2mm-regen aan moesten en hoe je je vleugels dan af moest stellen. Ik was voor de regen trager dan Chas Dinning, de nummer 3 in het kampioenschap, maar daarna was ik ietsjes sneller (2-3 tiende seconde). Ik denk dat hij dus op droog weer heeft gemikt, terwijl ik vol voor de regen ging :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:02

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pfffff, starten op P8 en finishen op P10.... zo komt dat financieel nooit goed natuurlijk :( Toch maar eens nadenken over de tacktiek van een andere hier: 30 liter in de wagen bij de start en maar degraderen / centen sparen (heb 2 punten dus handhaaf me waarschijnlijk wel).... Aan de andere kant pak ik liever die paar punten en rijd ik gewoon elke race zo goed mogelijk uit.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:03:
[...]

Gratz JW out of the blue een overwinning, had het niet helemaaal verwacht maar mooie overwinning ook nog. Ik mocht ook nog 2 punten pakken maar helaas sta ik daarmee nog steeds 2de :(...
About dat glazen kanon ? 882 pk en 71 % reliability? Daar win ik het van je alstie van jou van glas is istei van mij van suiker ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ondanks m'n rampzalige 7e plek in de Q (klinkt ongetwijfeld weer arrogant, maar 't is mijn op 1 na slechtste Q dit seizoen) toch p2 kunnen pakken. Als team gaat het echt zo geweldig :o 147 punten en allebei naar de halve finale van de cup. De hele kwartfinaleronde bij ons is al beslist trouwens.

@Motoren hierboven: Hmm, dan heb ik het toch een stuk beter voor elkaar. 71% reliability... hoewel ik op het forum van F1Time ergens heb gezegd dat reliability overrated is, vind ik dat toch wel erg ver gaan :D Ik zit nog ergens hoog in de 80, terwijl ik er amper op het getest. Sterker nog: ik heb er niet op getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

71% en al vier races achter elkaar zonder probleem uitgereden (nu zal je zien de volgende race in ronde 1 ploft de boel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:19:
Pfffff, starten op P8 en finishen op P10.... zo komt dat financieel nooit goed natuurlijk :( Toch maar eens nadenken over de tacktiek van een andere hier: 30 liter in de wagen bij de start en maar degraderen / centen sparen (heb 2 punten dus handhaaf me waarschijnlijk wel).... Aan de andere kant pak ik liever die paar punten en rijd ik gewoon elke race zo goed mogelijk uit.....
ik leef met je mee, hoor bij de zelfde kneuze die geen punten pakt
heb er maar 3 nodig. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de stand in de pool, hoe wordt deze berekend als je geen punten heb en als iemand een race minder heeft tel deze dan mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:04:
ik heb een vraag over de stand in de pool, hoe wordt deze berekend als je geen punten heb en als iemand een race minder heeft tel deze dan mee
De stand wordt als volgt bepaald:
- Meest aantal punten
- Meest aantal 1e plaats(en), 2e, 3e, 4e, 5e, 6e, 7e.... Dus de eerste met 0 punten is waarschijnlijk iemand die één of meerdere keren 9e is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:51
Major f*ck-up voor de volgende race hier :(
Ik was met iemand aan t kletsen terwijl ik m'n P/W/Q wilde doen. Niet goed opgelet en per ongeluk ipv eerste P rondje een eerste WU rondje gereden :X 8)7 |:( |:( .
Kan dus niet meer practisen = verloren race.

Gooi er maar minimum fuel in deze race, uitvallen en de financiele schade beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Wil je dan even mijn tegenstanders van de baan af kegelen als je toch vooraan staat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Hier ook een fuck-up, maar dan een iets kleinere. Per ongeluk eerst de practice begonnen voordat ik getest had. Dat kun je dus beter niet doen, want je krijgt vervolgens geen nieuwe Engine na je test ;). Hopelijk houd die bak het vol deze race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hier ging het juist geweldig: P/WU gedaan en het lijkt dat ik m'n setup en DQP goed voor elkaar heb. Op de een of andere manier hou ik 12 (!) punten over en wat ik ook doe (verhogen/verlagen) met de DQP-items, het blijft maximaal 97-98%. Oh well, met 97% kan ik goed leven en als het naar 98% uitvalt ben ik ook zeer tevreden :Y)

Nu maar afwachten wat de race gaat brengen en wat Daniel en ik van plan zijn in de race. Gezien de stand kunnen we 's wat bijzonders proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ben na 4 seizoenen eindelijk weer eens op de A1 Ring, geen data dus. M'n teamgenootje in paniek, want na 22 rondjes zat ie nog maar aan 70%. Dus heb even de P gedaan en ja, dat zijn wel opmerkelijke waarden (niet onverwacht, maar ver van gemiddeld zeg maar):P . Hoop dat hij er wat mee kan. Zat zelf na 20 rondjes ook pas aan 70%, maar ik was methodisch bezig en wist dat ik flink ging stijgen, uiteindelijk rond de 97% nu.

Race/strategie wordt ook leuk, met een paar druppels regen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-08 11:57
Wilde voor een 3-stopper gaan laatste race en hoopte dit wel op de zachte banden af te kunnen. Bleek een grote fout te zijn, banden hielden de stints niet vol, gevolg stuk of 3 klapbanden :(, erg jammer. Ik was uitgegaan van de indicatie's uit de starttopic aangezien ik nog geen ervaring heb met zachte banden. Nu vraag ik me af hoe op een andere manier te testen valt hoe lang de banden het uit zouden moeten houden zodat ik niet meer hoef te gokken zoals nu.
Mogelijk via testing => tire ? Of blijft het trial-and-error?

[ Voor 3% gewijzigd door DWARQ op 02-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
DWARQ schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:12:
Wilde voor een 3-stopper gaan laatste race en hoopte dit wel op de zachte banden af te kunnen. Bleek een grote fout te zijn, banden hielden de stints niet vol, gevolg stuk of 3 klapbanden :(, erg jammer. Ik was uitgegaan van de indicatie's uit de starttopic aangezien ik nog geen ervaring heb met zachte banden. Nu vraag ik me af hoe op een andere manier te testen valt hoe lang de banden het uit zouden moeten houden zodat ik niet meer hoef te gokken zoals nu.
Mogelijk via testing => tire ? Of blijft het trial-and-error?
En God zei: 'Er was data'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Er is inderdaad een hele boel data, je kan leren van je eigen data en die van je team genoot.
Als je echt veel data wil hebben, leer van je tegenstanders, reken hun drp uit en reken uit wanneer zij wear kregen en welke band ze vermoedelijk gebruikte.

Als je redelijke set hebt, kun je redelijk bepalen hoever je kan gaan. En af en toe zal het dan nog wel fout gaan, maar daar leer je alleen maar van.

Hoop trouwens dat onze strategie voor komende race gaat werken, sta nu gewoon 0.3s achter de pole.
Vind ik eigenlijk net iets te veel. DQP wilde ook niet echt, begon met 96% in de eerste ronde, maar in 30 ronde geen verbetering. In de qual de settings van de eerste ronde gebruikt en deze lijkt ongeveer 96/97 te zijn, dus hopelijk valt de DRP goed uit

vorige race werkte alles in ieder geval weer perfect, concurrentie moest weer eerder binnen komen.
Alleen ergens toch een fout gemaakt met omrekenen, had een DRP van 91%, gelukkig hadden de banden er niet al te veel last van

[ Voor 29% gewijzigd door brid op 02-03-2008 17:37 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nou, m'n 56 designer is binnen hoor! Zat nog ff te twijfelen of ik moest kijken of hij het ook voor nog 250k minder deed, maar heb geen zin om daarvoor moeite te doen. 700k nu, wat wel positief is voor mn balans van volgend seizoen aangezien mn driver 1.2M duurder wordt. Compenseert een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Joss schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:56:
Nou, m'n 56 designer is binnen hoor! Zat nog ff te twijfelen of ik moest kijken of hij het ook voor nog 250k minder deed, maar heb geen zin om daarvoor moeite te doen. 700k nu, wat wel positief is voor mn balans van volgend seizoen aangezien mn driver 1.2M duurder wordt. Compenseert een beetje :P
Gezien jouw balance kan je die 56 designer wel een jaartje overleven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mn coureur vraagt wel 3.7M he! Das 63M voor een seizoentje knallen :P

Maar inderdaad, ik kan wat lijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:34
Zenit schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:42:
Jammer voor Sempy dat hij vlak voor het einde uitviel, maar hij heeft mij wel een puntje cadeau gedaan! Waarvoor dank _/-\o_
Mooi dat je je puntje binnen hebt en hopelijk haal je er nog een paar bij voor nog een seizoen C2.

Helaas voor mij de tweede race achter elkaar een motorprobleem en nu zelfs twee rondjes voor het eind terwijl ik lekker op p2 rondreed. En dat juist net na een motorupgrade waardoor ik juist betrouwbaarder zou zijn geworden, 90% reliability. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Das wel balen zeg, ikzelf rij rond met een reliability van 73,9%. Statistisch gezien moet ik zo langzamerhand dus een keertje motorpech gaan krijgen. Ik hoop nog een keertje goed te kunnen scoren zodat ik 1 of 2 plekjes kan stijgen in het klassement, maar ik moet dan wel mazzel hebben (liever niet ten koste van een mede-Got'er natuurlijk).

Hoe gaat het overigens met de inactieve coureurs? Als ik op een degradatieplek sta en iemand boven mij is inactief geworden, degradeer ik dan eerst of schuif ik eerst een plekje omhoog voordat de degradatie wordt verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:34
Volgens mij is het dan zo dat je als nr 19 dan gewoon naar C3 zal moeten en dat de plek van de inactieve manager dan leeg blijft voor volgend seizoen (dus slechts 29 rijders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ok ik heb me ingeschreven.

Heb er zin aan. Het is weer tijd voor een nieuwe obsessie zo vlak voor de start van het echte F1 seizoen.

Ik neem aan dat ik moet wachten tot ik een 'office' heb voor ik kan beginnen?

[ Voor 14% gewijzigd door itsgreen op 03-03-2008 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:11
itsgreen schreef op maandag 03 maart 2008 @ 03:42:
Ok ik heb me ingeschreven.

Heb er zin aan. Het is weer tijd voor een nieuwe obsessie zo vlak voor de start van het echte F1 seizoen.

Ik neem aan dat ik moet wachten tot ik een 'office' heb voor ik kan beginnen?
Cool dat je ook mee gaat doen. Het kan een behoorlijke verslaving worden over time. Je office zou je normaal gesproken vrij snel moeten hebben (ik dacht binnen 24 / 48 uur ??)
Btw, wat doe je in vredesnaam nog op om 03:42 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Sempy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:52:
Volgens mij is het dan zo dat je als nr 19 dan gewoon naar C3 zal moeten en dat de plek van de inactieve manager dan leeg blijft voor volgend seizoen (dus slechts 29 rijders).
Dat zou jammer zijn, dat betekent dus nog wat puntjes scoren :)

Overigens een voorlopige P5 in de Q tussen een aantal snelle jongens, dat op Monaco betekent waarschijnlijk dat ik de eerste van een lange trein auto's ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, alles onder p18 degradeert, ongeacht of er inactievelingen boven zitten. Ga dat ook maar niet aanvechten op het forum, want vooral C1-mensen gaan je dan zeggen dat je gewoon beter je best moet doen en dat degraderen naar C4 beter is (is opzich ook wel zo, financieel gezien, maar 't is geen uitdaging vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Het is ook wel een beetje dom om inactives als het ware in positie te laten om ze geen plek meer toe te wijzen... En dan mensen te laten degraderen, zo hou je dus altijd lege vakken vrij in hogere classes... beetje dom.

Sta momenteel op pole met 0.5s voorsprong. We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Daardoor degradeerde ik vorig seizoen...zat een inactieve manager voor mij en die mocht wel blijven, erg raar inderdaad.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Grrrrrene schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:21:
Ja, alles onder p18 degradeert, ongeacht of er inactievelingen boven zitten. Ga dat ook maar niet aanvechten op het forum, want vooral C1-mensen gaan je dan zeggen dat je gewoon beter je best moet doen en dat degraderen naar C4 beter is (is opzich ook wel zo, financieel gezien, maar 't is geen uitdaging vind ik).
Ik hoop toch niet helemaal naar C4 te gaan degraderen hoor ;)

Maar vooralsnog is mijn Q voor de nieuwe race weer hoopgevend, wie weet pak ik zo aan het einde van het seizoen nog wat punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zenit schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Ik hoop toch niet helemaal naar C4 te gaan degraderen hoor ;)

Maar vooralsnog is mijn Q voor de nieuwe race weer hoopgevend, wie weet pak ik zo aan het einde van het seizoen nog wat punten.
Voor C2 --> C3 geldt natuurlijk netzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
RacingDay voor C4...

tweede op de grid, tweede geeindigd, en ook nog Fastest Lap gescoord *O*

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59
na mijn eerste fiasco race eindigde ik mijn 2e race als 9e op 4 laps van de winnaar, stats nog niet online

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, Q ook maar 's gedaan. Op 0.378s van de pole, maar die staat denk ik op een andere strategie, denk /hoop ik. Ik sta ook 's minder dan 0.3s achter Daniel (0.098s dit keer). Ben wel blij dat ik eindelijk 's wat dichterbij sta. Race orders zijn vast gezet, maar ik weet niet of ik die zou hou. Ligt er een beetje aan wat anderen nog voor Q-tijden neerzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zeer netjes rene, ik had in ieder geval geen slechte qual. ZIe ook de comments van de rijder
R4 "I know I can find a little more time, but not very much."
R3 "I was just about on the limit everywhere."
R2 "I know I can find a little more time, but not very much."
R1 "I was just about on the limit everywhere."

Had liever gehad dat de melding van R3 en R4 omgedraaid was, dan had ik misschien iets meer voorsprong gehad. LIjkt er op dat je rijder eindelijk door heeft hoe hij moet rijden tijdens een Qual :P

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Net mn team aangemaakt en mn sessies gereden,

Ik zit in C4G23, mijn doel voor S30 is ervaring opdoen en hopelijk punten pakken.

De eerste race hoop ik uit te rijden, maar het zal moeilijk worden aangezien ik wat onderdelen ben vergeten te vervangen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door itsgreen op 03-03-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@brid: Dit kreeg ik:
R1: I'm still a little hesitant braking for turn 3. I know I can go deeper.
R2: It was a good lap but I think I made a mess of turn 1.
R3: I had to pass a car on its in-lap but otherwise it was a pretty clean lap.
R4: I know I can find a little more time, but not very much.
Goed, R4 was het best qua fouten/commentaar, maar toch niet foutloos. En dit is nog een heel goed resultaat ook, want meestal heb ik iedere ronde wel een bocht die hij fout had genomen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

O.K., weer wat nieuws... Zonder upgrade of wat dan ook kom ik steeds dichter in de buurt van de top 3, sterker nog, ik stond tot 2 minuten geleden op P2(gisteravond nog pole), de leider in het kampioenschap achter me met nog 2 ronden over, en nog 2 man uit de top 3 te gaan. Nu sta ik dus weer op pole *O* , met 2 van de 3 achter me, en nog 1 man te gaan van de top 3.... Zal zo eens kijken of m'n driver ineens veel beter geworden is ofzo..... Teamy tot nu toe op P7, dus die gaat ook mooi weer voor de punten....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Sta tot nu toe op P8 (0.022 achter P4), ik ben erg benieuwd wat de race vanavond gaat brengen. Ik sta eindelijk weer eens midden in het veld ipv achteraan :)

Allen veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
4e op de grid so far (pas 15 man totaal, zal nog wel zo'n 22-25 worden). Met easy overtaking en een leuke strategie hoor je mij deze keer niet klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Bij ons moeten er nog 8 man zich kwalificeren, we zijn der al 7 kwijt iig. Jaja der zitten me toch een partij aanhouders in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik voel / zie weer een "van alles net niks" race aankomen.... P12 op de grid van de 24 en gezien de laatste paar races verwacht ik er maar heel weinig van.... tijd voor de laatste engine upgrade en dan maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Keren Nicol is weer flink snel. Die heeft een upgrade gedaan of staat op een 2-stop strategie... Het maakt me niet zoveel uit wat het is, als we er maar langskomen in de race ;) Ik rijd met 0/0 rond omdat het een regenrace is. Ik wil niet m'n vleugels slopen en vervolgens met regenbanden op een droge baan rijden :X

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 04-03-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd weer eens een bericht hier :D

Momenteel account babysit van Luuk, heb zelf ook amper maar tijd voor alles maargoed dat kan er wel van af.

Wij rijden ook A1 ring vandaag. Luuk had helaas ook nog geen data, ik wel maar dat was niet echt fantastisch te noemen. Uiteindelijk hebben we ons weer 'gewoon' als p10 en 12 gequalified. Zoals eigenlijk heel het seizoen. Hoop dat ik beide bakken naar de meet kan brengen en hopelijk toch met wat puntjes.

Heb wel door de drukte een kapitale fout bij mezelf gemaakt. Dat gaat me straks problemen opleveren.... heb 13(!!!!)pitstopmannekes geen niet contract aangeboden. OMFG!! voor de duidelijkheid die ik dus vanaf het begin af aan had... Argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jaiks, das balen. Ben wel benieuwd naar jouw pitstoptijden, want mijn mennekes worden wel érg duur (pitstop crew loopt tegen het miljoen aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, ik blijf dat raar vinden eigenlijk. Die salarisstijgingen hebben niks te maken met hun skill, tenminste, of ze nu beter worden of niet, hun salarisstijging is altijd 20-25% :/ Tsja, zo gaat het wel hard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:46:
Ja, ik blijf dat raar vinden eigenlijk. Die salarisstijgingen hebben niks te maken met hun skill, tenminste, of ze nu beter worden of niet, hun salarisstijging is altijd 20-25% :/ Tsja, zo gaat het wel hard :o
Nouja, het heeft wel íets te maken met skill (100=25% stijging, 90-99 24%, 80-89 23% etc.), maar de verhogingen zijn natuurlijk buiten elke proportie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:00

BM

Moderator Spielerij
Ik sta momenteel 4e van de 27 gekwalificeerde rijders... :o
OF ik heb me helemaal verkeken op de taktiek, of mijn rijder is echt verzot op deze baan, want dit is echt WAY hoger dan ik normaal sta (rond p15).
Tis wel lekker close.
Nr 3 staat 0.015 voor me, de nr 5 0.016 achter me, en de nr6 daar weer 0.017 achter.

Aangezien we op Monaco rijden zal ik wel een mooi treintje achter me aan krijgen 8-)
Ik ga nergens van uit, maar het zou mooi zijn als ik toch wat puntjes mee zou kunnen sprokkelen om lijfsbehoud veilig te stellen.

Let's race!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een of andere griek (Moutlias) volgens mij vaker van hem gehoord deed zijn Q in de laatste 20 minuten voro de office closede maar sta wel mooi P9 is mijn beste Q van eht seizoen. Na de mooie race met 2 punten vorige week misschien hoop op wat puntjes vandaag..
We gaan eens kijken ziet er iig goed uit. Good luck everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:57:
[...]

Nouja, het heeft wel íets te maken met skill (100=25% stijging, 90-99 24%, 80-89 23% etc.), maar de verhogingen zijn natuurlijk buiten elke proportie.
Jawel, maar normaalgesproken (in de 'real world' zegmaar) betaalt je baas je een salaris naar je kunnen, niet een salarisverhoging. Bij mij verdient een van m'n slechtste mechanics meer dan m'n beste, alleen maar omdat ik hem eerder heb gecontracteerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
nou met minder dan 2 uur te gaan hebben ze zich het gigantische aantal van 15 managers gekwalificifeerd.
Ik zie dat mensen erg blij zijn met mijn hegemonie, als dit namelijk zo blijft zal het een all season low zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Een kleine update, nog steeds pole *O* , maar een overwinning zit er niet in denk ik... Laat ik het zo zeggen, plek 4-6 is reëel, een podium is haalbaar, een overwinning zou een super DRP betekenen....
Of een troosteloze uitval natuurlijk......

Good luck!

ohw en ehh, Roeloffie..... succes, je hebt het hard nodig! :Y

[ Voor 11% gewijzigd door andrestouwe op 04-03-2008 17:46 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
4e geworden, zelfde als waar ik was gestart dus :P Strategie werkte wel, maar was uiteindelijk niet zo bijzonder (werd niet door anderen gebruikt, maar hij werkte veel minder dan ik had verwacht).

Teamgenootje uitgevallen, terwijl hij vlak achter me zat, beetje jammer. Als ik alles goed meegenomen heb sta ik momenteel 2e in de stand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Nou het geweldige aantal van 16 mensen heeft zich gekwalificeerd, een nieuw dieptepunt. Sta op pole en ga uit van een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gare shit, site ligt eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
wat een geweldig moment voor F1time om down te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:00

BM

Moderator Spielerij
Goddamn it, super spannende race voor me, en dan vlak voor het einde (12 rondes) kapt ie er mee :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:03
hopelijk zijn ze alle data kwijt :p was kut race voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Rpol schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:33:
hopelijk zijn ze alle data kwijt :p was kut race voor mij
De race was al gereden, die vindt ergens in de nacht plaats. Je kijkt naar een "integrale" uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
robkamp schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:35:
[...]

De race was al gereden, die vindt ergens in de nacht plaats. Je kijkt naar een "integrale" uitzending.
Euh, de race wordt gewoon zodra je kantoor sluit uitgerekend hoor, hoe kan dat nou in de nacht zijn :? Daarna kun je nog Q'en 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-08 20:04
Als de race blijft zoals de laatste live beelden, ben ik blij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha in de laatste ronde valt de race weg :) Lijkt wel SBS6, de race gaat door na Hart van Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Grrrrrene schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:37:
[...]

Euh, de race wordt gewoon zodra je kantoor sluit uitgerekend hoor, hoe kan dat nou in de nacht zijn :? Daarna kun je nog Q'en 8)7
Uhm, je hebt gelijk. _/-\o_

Natuurlijk is het na het sluiten van het office, maar de race is al uitgerekend (en dus geracet) voordat de "uitzending" begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Klopt. Ik denk dan ook dat als Tadas de boel fixt, we de uitslag direct zien, hell, tegen die tijd zijn de kantoren weer geopend, vrees ik. Jammer, want dit was een interessante race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Das dan weer mooi Klompen Uit Trekken, ik heb het grootste deel niet kunnen zien, ik heb net snel de kleine bij de oppas gehaald en wou snel ff kijke wat het resultaat is.... Ik had live race om 17 uur al geopend, en zag net toen ik er weer was dat ik 2e lag 6 ronden voor het einde, en de nr1 had gearbox problemen.... AAARRRGG..... |:(

En ik had me verheugd op de race van Roeloffie, maar ja...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Je kan natuurlijk ook gewoon niet naar de uitslag kijken en eerst de race bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

MRCL schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:51:
Je kan natuurlijk ook gewoon niet naar de uitslag kijken en eerst de race bekijken ;)
Zolang de boel niet online is, valt er helemaal niets te kijken :(
Lang geleden dat dit gebeurd is tijdens een race trouwens.... zit er weer een litouwse F1 site bijop de server of is Al-Qaeda op de zeebodem aan het knippen geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, weer een race gehad zoals verwacht, gestart vanaf P12 en gefinished op P15 (net voor de boel down ging dus afgelopen blijkbaar :P) Als de boel nog online komt straks meteen maar eens de laatste engine upgrade pakken en dan duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Flinke klap op de server weer dan. Alweer 2 uur. Was het nou 1 week of 2 weken geleden ook op dinsdag raak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:24:
Flinke klap op de server weer dan. Alweer 2 uur. Was het nou 1 week of 2 weken geleden ook op dinsdag raak?
volgens mij 2 weken, maar kan er een weekje naast zitten :P
andrestouwe schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:54:
[...]

Zolang de boel niet online is, valt er helemaal niets te kijken :(
Lang geleden dat dit gebeurd is tijdens een race trouwens.... zit er weer een litouwse F1 site bijop de server of is Al-Qaeda op de zeebodem aan het knippen geweest? :P
Laat ik het houden op een litouwse al-qaeda aanval op een server in canada ofzow :P

Maar verrekte irritant is het wel.... krijgen we straks weer dat gezeik met uitstellen van een race natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

lameeuw schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:28:

Maar verrekte irritant is het wel.... krijgen we straks weer dat gezeik met uitstellen van een race natuurlijk :(
Denk het maar niet, gaan met die banaan, dat gelul altijd over uitstellen van een race als de server een paar uur offline is.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:31:
[...]

Denk het maar niet, gaan met die banaan, dat gelul altijd over uitstellen van een race als de server een paar uur offline is.... |:(
Alle offices waren toch al dicht? Lijkt me niet dat dit voor problemen gaat zorgen, vorige keer was andere zaak, toen moesten alle C1/C2/C3 races nog gereden worden en was de server 5/6 uur offline ofzo.

had eigenlijk lameeuw moeten quoten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 04-03-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
ja de race van de laatste groep was zelfs al begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadas is juist naar een betere server verhuisd om dit soort dingen te voorkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

nou is het dus weer wachten tot bubbledriewieler wakker wordt..... :O .....nice......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:33:
[...]

Alle offices waren toch al dicht? Lijkt me niet dat dit voor problemen gaat zorgen, vorige keer was andere zaak, toen moesten alle C1/C2/C3 races nog gereden worden en was de server 5/6 uur offline ofzo.

had eigenlijk lameeuw moeten quoten :P
Offices waren idd dicht, laatste races waren volgens mij net bezig dus wat dat aan gaat is het idd een ander verhaal. Toch denk ik dat als de downtime weer tegen de 4 uur gaat lopen dat er weer genoeg mensen zijn die gaan zitten zeuren om een delay, en daar zit ik dus ff lekker niet op te wachten :P

en jah ik ben af en toe onnavolgbaar dus moeilijk te quoten :P
andrestouwe schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:41:
nou is het dus weer wachten tot bubbledriewieler wakker wordt..... :O .....nice......
Mjah, slaap lekker alvast ?? :P

[ Voor 18% gewijzigd door lameeuw op 04-03-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Naja, laten we realistisch blijven: de laatste tijd was het best stabiel. Ik wil Tadas dus niet meteen affakkelen en ik snap best dat je met een drukke baan en een baby van een maand ofzo F1Time niet binnen een uur terug online hebt als er wat fout gaat.

Als ik wil bitchen op Tadas, pak ik z'n todo list er wel bij en vergelijk die met die van een maand terug (= identiek en niks opgelost) en de buglijst op het forum (= veeeeeeel langer). Er blijft zoveel liggen, sommige dingen zijn belangrijk om snel te fixen (zoals de uitslagen die al bekend zijn voor de race) en andere dingen hebben minder prioriteit, maar ik heb het idee dat Tadas z'n prio's soms verkeerd legt. Zie ook die nieuwe live race viewer met icoontjes voor problemen aan je auto. Mooi hoor en erg welkom, maar ik had liever gehad dat hij die tijd in nuttigere zaken had gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Aan downtime kan Tadas toch weinig doen (tripje van Canada naar de server (die nog steeds in Litouwen staat) gaat niet zo snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Vind je het gek dat Tadas niet zoveel tijd heeft, heeft net een ofzo maand een kleine ofzo rondlopen.

En ja tuurlijk baal ik er ook van dat de race na 17 ronden niet meer te volgend was, het begon namelijk net leuk te worden. Eerste mensen begonnen net binnen te komen en de taktieken waren zich aan het ontvouwen en rene en ik lagen aan kop.

Kan natuurlijk de re-live kijken, maar die is niet zo spannend en mis nu ook de voor besprekking voor komende race, maar dat overleef ik wel.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:52:
Aan downtime kan Tadas toch weinig doen (tripje van Canada naar de server (die nog steeds in Litouwen staat) gaat niet zo snel).
hmm, hij zou nu genoeg centen moeten hebben voor een back-up server......... Aangezien het geen volledig gratis game meer is, schept het eerlijk gezegt toch wel enkele verplichtigen t.o.v. de supporters. Een mail zou al wonderen doen denk ik.

En ja, hij heeft minder tijd door zijn baan en de kleine, maar ik kom mijn verplichtingen ook na, naast mijn eigen bedrijf en een kleine hummel....

Gevolg zal wel weer zijn dat er weer races uitgesteld gaan worden.. :r

Morgen maar weer eens kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:11
brid schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:09:
Vind je het gek dat Tadas niet zoveel tijd heeft, heeft net een ofzo maand een kleine ofzo rondlopen.

En ja tuurlijk baal ik er ook van dat de race na 17 ronden niet meer te volgend was, het begon namelijk net leuk te worden. Eerste mensen begonnen net binnen te komen en de taktieken waren zich aan het ontvouwen en rene en ik lagen aan kop.

Kan natuurlijk de re-live kijken, maar die is niet zo spannend en mis nu ook de voor besprekking voor komende race, maar dat overleef ik wel.
Zonde dat de servers eruit liggen, was erg benieuwd hoe ik het gedaan had (atm zijn ze nog steeds down) Iemand enig idee hoe ik ervoor lag?

Ik ben trouwens al langer van mening dat Tadas zijn organisatie moet uitbreiden (server down kan iedereen gebeuren, ik heb het over een langere periode). Mensen laten betalen voor een game brengt namelijk verplichtingen met zich mee. En een grotere staff kan er in mijn ogen voor zorgen dat F1time in de toekomst er op vooruit gaat, ipv de huidige situatie te laten voortduren.

[ Voor 20% gewijzigd door mhans op 05-03-2008 06:38 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.