Ik rijd ook op een nieuw circuit: Singapore. Er zijn er wel die gewoon weer 100% hebben, of 98+, de hufters  .
. 
Was wel ff wennen om bij nul te beginnen (of beter gezegd, 28%). 89% in practice, 94% in warmup, 96% in qualify.
Had ik alleen wel onderdeeltjes moeten meenemen, dus 30 l. softs is waar k op wegga. Jammer genoeg regent het en zijn de laatste 15 ronden in 3mm dus er zijn er wel meer die in ieder geval op softs staan.
Ach, motortje testen/upgraden volgende race en weer vol erin.
Volgens mij is er geen verband tussen drp en crashen, alleen maar coureur stats, in ieder geval concentratie, misschien wet driving als het regen betreft en stamina of skill zou ook kunnen.
Ja, DRP/DQP is hetzelfde, 5 vakjes voor allebei, geen conversie niks.
            Was wel ff wennen om bij nul te beginnen (of beter gezegd, 28%). 89% in practice, 94% in warmup, 96% in qualify.
Had ik alleen wel onderdeeltjes moeten meenemen, dus 30 l. softs is waar k op wegga. Jammer genoeg regent het en zijn de laatste 15 ronden in 3mm dus er zijn er wel meer die in ieder geval op softs staan.
Ach, motortje testen/upgraden volgende race en weer vol erin.
Volgens mij is er geen verband tussen drp en crashen, alleen maar coureur stats, in ieder geval concentratie, misschien wet driving als het regen betreft en stamina of skill zou ook kunnen.
Ja, DRP/DQP is hetzelfde, 5 vakjes voor allebei, geen conversie niks.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 17:07 ]
:strip_exif()/u/61650/gio.gif?f=community) 
            /u/107447/crop5b90d228acf2c_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/61598/cow.gif?f=community) 
             Hoppatee, raringday!!
 Hoppatee, raringday!!  
 :strip_exif()/u/7013/spunky_main.gif?f=community) 
             Er staat nog _zoveel_ open, zoveel kritische bugs die niet opgelost worden, 't is dat het spel zo verslavend is, maar anders waren er een stuk minder spelers
 Er staat nog _zoveel_ open, zoveel kritische bugs die niet opgelost worden, 't is dat het spel zo verslavend is, maar anders waren er een stuk minder spelers :strip_icc():strip_exif()/u/216594/179.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/63476/ResistanceAvatarLogo.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/151698/rsz_sith128.jpg?f=community) 
             Weg kans op het kampioenschap
  Weg kans op het kampioenschap
                    :strip_icc():strip_exif()/u/249694/sjaak2.jpg?f=community) 

/u/24671/crop55d1ea05b175b.png?f=community) 
            /u/19931/crop564ae8061f7c3.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/171062/crop5e5cd3e9f2764_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/35060/Face.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/34748/ferrari_avatar.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/154/Rusty_Logo.gif?f=community) 

M'n directe concurrent in het kampioenschap (staan gedeeld eerste) staat 4e op de grid, en aan de tijden te zien lijkt dat wel goed te zitten. Teamy staat op een 8e plek, en ik verwacht dat dat ook zo blijft....
  M'n directe concurrent in het kampioenschap (staan gedeeld eerste) staat 4e op de grid, en aan de tijden te zien lijkt dat wel goed te zitten. Teamy staat op een 8e plek, en ik verwacht dat dat ook zo blijft....:strip_icc():strip_exif()/u/111713/crop5644f21e849e9_cropped.jpeg?f=community) 

:strip_exif()/u/42690/jerkface2.gif?f=community) 
            /u/154493/Moderat_ii.png?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.