Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #11

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd ook op een nieuw circuit: Singapore. Er zijn er wel die gewoon weer 100% hebben, of 98+, de hufters :p.
Was wel ff wennen om bij nul te beginnen (of beter gezegd, 28%). 89% in practice, 94% in warmup, 96% in qualify.
Had ik alleen wel onderdeeltjes moeten meenemen, dus 30 l. softs is waar k op wegga. Jammer genoeg regent het en zijn de laatste 15 ronden in 3mm dus er zijn er wel meer die in ieder geval op softs staan.
Ach, motortje testen/upgraden volgende race en weer vol erin.

Volgens mij is er geen verband tussen drp en crashen, alleen maar coureur stats, in ieder geval concentratie, misschien wet driving als het regen betreft en stamina of skill zou ook kunnen.

Ja, DRP/DQP is hetzelfde, 5 vakjes voor allebei, geen conversie niks.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Requiem19 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:29:
Ik zou het zelf onder pech scharen.

Hoe hoog was je DRP? Er zijn mensen die een verband zien tussen een crash en drp hier ;).
Der is geen verband tussen DRP en Crashen, of ik word heel erg hard genaaid, aangezien de 2x dat ik gecrashed ben in beide gevallen 99% DRP had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
DRP en concentration zijn de key factors in crashen, maar naast dat ook een flinke dosis pech/geluk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
De enige keer dat ik vorige seizoen crasthe was toen ik best laat de Q deed, dus misschien kan het daar ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kroketje schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:20:
De enige keer dat ik vorige seizoen crasthe was toen ik best laat de Q deed, dus misschien kan het daar ook aan liggen.
Klinkt erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:20:
Ligt er aan wat voor crash. Als je doelt op een botsing met een andere coureur, dan ja, dat zou goed kunnen. Voor een eenzijdige crash echter niet natuurlijk.

Edit: Zomaar toch ff de voorlopige pole gepakt, tegen mijn eigen verwachtingen in :) Kan nog best wat plaatsjes zakken, maar start denk ik sowieso in de top 5. Q was ook niet briljant, in het beste rondje zat nog een "messed up". Maargoed, daar ga ik niet over klagen natuurlijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 18-04-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Goed, zojuist alles weer gedaan, weer op (voorlopige) pole, DRP van 96%, Revs op 91 en overtaking en blocking op 0.... Nu maar eens een keer uitrijden, daarna zien we weer verder.. B)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Startpost:
Kan ik mijn coureur een nieuw contract aanbieden?
Als dit je eerste seizoen is; nee! De coureur die jou is toegewezen zal niet met jou verder willen werken. Coureur willen pas nadenken over het verlengen van hun contract als ze;
1. Nog maximaal 17 races voor jou zal rijden
2. Jij ze persoonlijk een contract aan hebt geboden
Je zult dus eerst zelf een coureur moeten contracteren, op de Driver Market pagina. Doe dat tussen race 10 en vóór race 16.
Wellicht vreemd, maar ik ben dus opnieuw onderaan begonnen, echter kon ik mijn coureur een nieuw contract aanbieden voor het volgende seizoen. Dus wellicht klopt dit stukje info niet helemaal? :?

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, raringday!! *O*

Ziet er redelijk uit deze race, tot nu toe P3, maar er staat een michelin man voor me , en dat bij 42-45 graden, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Altijd lastig een splik splinter nieuw circuit (,GP van Yas Island), ik was de WU nog nodig om m'n DQP op 96 te krijgen..... |:(

We zullen zien wat het wordt....

Good luck

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
vinnyb schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 03:11:
[...]

Wellicht vreemd, maar ik ben dus opnieuw onderaan begonnen, echter kon ik mijn coureur een nieuw contract aanbieden voor het volgende seizoen. Dus wellicht klopt dit stukje info niet helemaal? :?
Het stukje klopt, maar Tadas weigert te luisteren en deze bug op te lossen... Het is nooit de bedoeling geweest dat je ze een nieuw contract aan kan bieden, vandaar dat de leeftijd van die coureurs ook constant 28 blijft. Zwaar belachelijk, aangezien ook hun salaris niet (veel) stijgt, terwijl ze wel vol op bij leren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Joss schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:42:
[...]

Het stukje klopt, maar Tadas weigert te luisteren en deze bug op te lossen... Het is nooit de bedoeling geweest dat je ze een nieuw contract aan kan bieden, vandaar dat de leeftijd van die coureurs ook constant 28 blijft. Zwaar belachelijk, aangezien ook hun salaris niet (veel) stijgt, terwijl ze wel vol op bij leren :|
Het spel lijkt met al die bugs meer op een uit de hand gelopen beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is het ook. Klik maar 's op older threads bij het bugforum :Z Er staat nog _zoveel_ open, zoveel kritische bugs die niet opgelost worden, 't is dat het spel zo verslavend is, maar anders waren er een stuk minder spelers :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

hoe zit het eigenlijk met tyre testing?

ik zie dat wear wel een factor is, maar performance niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Grrrrrene schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:17:
Dat is het ook. Klik maar 's op older threads bij het bugforum :Z Er staat nog _zoveel_ open, zoveel kritische bugs die niet opgelost worden, 't is dat het spel zo verslavend is, maar anders waren er een stuk minder spelers :)
Zeker waar, maar moet zeggen dat voor het geld dat Bubbelfiets vangt, hij inmiddels wel iets rapper van tong mag worden... Krijg de neiging om eens te gaan schelden dat ie voor dat geld iets meer motivatie mag tonen... hij zal het nml best zijn, maar ik zie er weinig van en voor die paar duizend dollar die hij vangt moet dat best kunnen...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:45:
hoe zit het eigenlijk met tyre testing?

ik zie dat wear wel een factor is, maar performance niet?
Alleen je wear wordt daar beter (kleinere factor van), maar hij zal niet onder de 1.000 gaan.

Heb volgensmij m'n 2e pole op rij te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ik weet niet wat Tadas allemaal getweakt heeft bij de reset, maar blijkbaar zijn de verschillen genivelleerd :P 20 man binnen een seconde op de grid staan

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Help, ik word achtervolgd door een voetbal.
Wel een coole livery Rob!

Oh, help, ik ben ingehaald door een voetbal, dit is niet echt mijn race :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_DoubleU schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:23:
Help, ik word achtervolgd door een voetbal.
Wel een coole livery Rob!

Oh, help, ik ben ingehaald door een voetbal, dit is niet echt mijn race :(
Ik zie niemand in m'n spiegels 8) Teamgenootje ligt 11s achter me, maar ik rij dus wederom op kop. Had dat hier dus totaal niet verwacht, maargoed, race aint finished yet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Volgens mij heeft Sander zojuist een potentiele podiumplek weggegooid, hij stopt 2x binnen 5 ronden zonder dat hij schade heeft gereden dus hier klopt iets niet.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Nou de race gaat zeer voorspoedig, rij op het moment eerste :)
Ben alleen bang dat een vriendelijk vriend op 3stop softs mogelijkerwijs roet in het eten kan gooien voor de overwinning, het gaat iig een spannende laatste stint worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dauthi schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:46:
Nou de race gaat zeer voorspoedig, rij op het moment eerste :)
Ben alleen bang dat een vriendelijk vriend op 3stop softs mogelijkerwijs roet in het eten kan gooien voor de overwinning, het gaat iig een spannende laatste stint worden.
Moet je voor de grap is bij ons kijken, ik denk dat wij nog wel 5 kandidaten hebben voor een overwinning, allemaal verschillende strategie

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:35:
Volgens mij heeft Sander zojuist een potentiele podiumplek weggegooid, hij stopt 2x binnen 5 ronden zonder dat hij schade heeft gereden dus hier klopt iets niet.
Misschien dezelfde fout als mijn 1e race vorig seizoen: een stint van (bijv.) 15 en daarna 20 laps, dus dan perongeluk voor de 2e pitstop 20 invullen ipv 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:48:
[...]

Misschien dezelfde fout als mijn 1e race vorig seizoen: een stint van (bijv.) 15 en daarna 20 laps, dus dan perongeluk voor de 2e pitstop 20 invullen ipv 35.
Vermoed ik wel ja, zonde want hij ging erg goed. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
*O* Gewonnen *O*

Eerste overwinning in C2
en de eerste punten van het seizoen
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

:( :( :( :( :( 3 ronden voor het einde lig ik 5e mechanical problem :( -O- Weg kans op het kampioenschap

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Allereerst, gefeliciteerd Marnix.

Wesley, 5e... weg kampioenschap.... hmmmm :P

* Joss . *O* gewonnen *O*
42 seconden voorsprong op de #2 (m'n teamgenoot) en dus weer een briljante 1-2. "Natuurlijk" ook weer de tripple (pole/fastest lap/win), alleen deze keer geen ronderecord want ik moest het op 1 stop doen :P Ik ben benieuwd hoe dit kampioenschap gaat verlopen, maar de start is in ieder geval om m'n vingers bij af te likken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:43:
Allereerst, gefeliciteerd Marnix.

Wesley, 5e... weg kampioenschap.... hmmmm :P

* Joss . *O* gewonnen *O*
42 seconden voorsprong op de #2 (m'n teamgenoot) en dus weer een briljante 1-2. "Natuurlijk" ook weer de tripple (pole/fastest lap/win), alleen deze keer geen ronderecord want ik moest het op 1 stop doen :P Ik ben benieuwd hoe dit kampioenschap gaat verlopen, maar de start is in ieder geval om m'n vingers bij af te likken :9
:P Nouja scheelt wel weer 3 punten hoor + dat ik nu een moeilijke tegenstander tref voor de cup + dat ik nu erg veel verlies maak want zelfs de vorige race met een 4e positie maakte ik nog 2mil verlies :|

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat bedoelde ik eigenlijk niet, maar laat maar zitten ;)

De cup, ja... dat wordt een makkelijke eerste ronde voor mij en mijn teamgenoot :+ Ik een bye en hij een bye of een inactieveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gefeliciteerd Marnix! Mijn race ging net zo k*t als m'n Q, naja, wat beter, 'k heb nog 8 plekken goed kunnen maken geloof ik, weet m'n Q-positie niet meer, maar 't was achteraan ergens :+ Uiteindelijk "slechts" 1 rondje achter Marnix geëindigd en opzich vind ik het niet erg als ik 's een race verpruts (leuk is anders, maar ik kom er wel overheen), maar ik sta er voor de cup nu nogal kut voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Aaargh, vorige race een podiumplek misgelopen doordat mijn versnellingsbak er na 12 ronden de brui aan gaf en nu begeeft hij het na slechts 3 rondjes. En dat terwijl er dit keer weer een podiumplek in zat voor me denk ik. Wat een klotestart van het seizoen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Mijn race is ook net afgelopen - ging best lekker, tot 4 ronden voor het eind gevraagd werd de revs naar beneden te doen. Zoiets wil je natuurlijk nooit horen :/

Uiteindelijk net buiten de punten: 9e, zonder die pech was ik 6e geworden.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

mn rijder maakte een fout vlak voor het einde, anders 4de, nu 7de :)

zeker alsnog een zeer prima resultaat.

een hoop mensen hebben de warmte onderschat, dus veel ploffende bandjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Damn, ik heb gewoon quitte gespeeld door een p18 finish _o_ Briljant, die sponsors van mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Wat een race in C3G6.
Maar liefst 13 mensen met technische problemen :S Helaas hadden de versnellingsbakken van beide "Racing for GoT" auto's blijkbara problemen met de hoge temperaturen, dus voor zowel BM als mezelf problemen :(
Ik heb helaas niet de hele race live kunnen zien, maar we hadden beiden de problemen al vanaf ongeveer de helft van de race iig (misschien dus wel eerder). Jammer, want ik word uiteindelijk 6de en m'n teammaatje (die ik al babysittend op een heel andere strategie had gezet) 9de.
Zonder problemen had er volgens mij voor beiden veel meer in gezeten, zo te zien verloren we namelijk zo'n 2 seconden per rondje vanwege de gb problemen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Sleepie op 18-04-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Damn, eerst een vleugel kwijt in ronde 5 en daarna in ronde 12 malfunction in mijn versnellingsbak :(

Dag race....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Feli Dauthi, netjes hoor :) En natuurlijk ook Joss gefeliciteerd, maar dat begint al beetje gewoontjes te worden ;). Ziet er goed uit voor een promotie zo voor jou.

Het lijkt er sterk op dat Tadas erg goed is in het aanbrengen van balansverbeteringen van het spel, want de balans is volledig omgeslagen. Niet je driver maakt nu het verschil, maar de suppliers bepalen nu veel meer. Als ik dat van te voren geweten had 8).

Deze keer 7e geworden en met m'n babysit account van Sempy 9e. What can I say, dat moet beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

wow adelaide is moeilijk qua afstelling van mn DRP (voor mij iig) :P 78% tot nu toe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

2 de race van dit seizoen viel niet tegen, strategie klopte redelijk en dankzij een malfunction van iemand in de laatste paar ronden nog even 2 plekken goed ipv 1. lekker zo'n vijfde plaats :)
Hoop dat de lijn zich voort zet 6,5,........

Moet toch eens met rene bespreken hoe hij z'n geld doet, wat met een p18 geen verlies draaien en ik net met een p5 net 60k winst maken......denk dat vooral het salaris van de rijder erg veel uitmaakt.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
The_DoubleU schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:23:
Help, ik word achtervolgd door een voetbal. Wel een coole livery Rob!
Ja, ik vond het al zo mooi staan op de Dome Judd van Jan Lammers in Le Mans. FF wat tijd ertgenaan gesmeten en dit is hem geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Dauthi schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:30:
*O* Gewonnen *O*

Eerste overwinning in C2
en de eerste punten van het seizoen
:D
Congrats, teammaat. _/-\o_

Nou hoop ik volgende race ook mee te gaan doen. 3 keer kapotte versnellingsbak achter elkaar zal wel, of toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig wat DNF's in C1 dus ik kon met mijn 40% auto nog wat opschuiven (een wonder dat ik dan niet uitviel) naar P16. Teamgenoot een van de uitvallers. :(
Motor opgewaardeerd, na 3 tests 30pk's erbij. Ik word alleen wat zwaar maar dat fix ik o.a. nog met het testen van de GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Wes46 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:35:
Godverrrrrrr... In plaats van pitstop in lap 32 heb ik per ongeluk 23 ingevoerd... Als gevolg van deze fout in de twee stops daarna ook plofjes gehad want de banden stonden al op een krappe strategie... Op het moment dat de "fout" erin kickte lag ik tweede en ik denk dat ik die positie had kunnen houden aangezien ik vlak achter uiteindelijke winnaar lag, bah bah bah...

[ Voor 4% gewijzigd door Sanderrr op 19-04-2008 01:27 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
net afgesteld voor Yas Island - lastig, ik kwam met veel moeite boven de 90%, mijn slechtste DRP ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het is wel weer erg stil hier...
Maar ik heb even een vraagje: is er iemand die volgende week tijd over heeft? Ben dan namelijk op vakantie en kan wel een babysit gebruiken. Graag wel een met wat ervaring, wil namelijk naar C2 promoveren dit seizoen. Hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, dat was ff zoeken B)

M'n practice wil niet zo lukken... 96% in m'n eerste rondje en de 17 rondjes daarna niet lager dan 93 en niet hoger dan 96... Vraagt om zwaarder geschut denk ik, alhoewel ik best met 96% genoegen wil nemen :)

Edit: Toeval? B)

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 20-04-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

pffffff close call.

Was wat leuks in excel aan het proberen, maar f1time ging down.
Excel mooi aan het hangen en me werk van een paar uur nog niet op geslagen.
Excel dus ff helemaal in de stress en ik ook, maar gelukkig klapte hij er uiteindelijk uit en kan ik me werk saven.

Krijgen deze keer alweer een niewe track voor ons neus. dqp wil nog niet echt vlotten, maar ik denk dat ik hem wel goed krijg. Ben denk erg verwent met veel data van alle tracks.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
MRCL schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:10:
Het is wel weer erg stil hier...
Maar ik heb even een vraagje: is er iemand die volgende week tijd over heeft? Ben dan namelijk op vakantie en kan wel een babysit gebruiken. Graag wel een met wat ervaring, wil namelijk naar C2 promoveren dit seizoen. Hoor het wel :)
Voor welke races precies Marcel ?
Misschien kan ik je van dienst zijn, als het de Hemelvaarts week betreft, dan ben ik heel de week vrij dus geen probleem.
Evt kun je me bereiken op MSN sleepie99 op hetemeel dot com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:18:
[...]

Voor welke races precies Marcel ?
Misschien kan ik je van dienst zijn, als het de Hemelvaarts week betreft, dan ben ik heel de week vrij dus geen probleem.
Evt kun je me bereiken op MSN sleepie99 op hetemeel dot com ;)
Hey pas op, je gaat de concurrentie niet helpen!
Just kidding ;)

Ben erg benieuwd naar komende race. Voor het eerst sinds tijden dat ik mijn DRP echt to-taal (en dan dus ook echt TO-TAAL) niet op orde kreeg. Ik zal blij zijn als ik uberhaupt in de punten terecht kom, maar ben bang dat dat al zeer moeilijk gaat worden ;(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
F1Time is niet echt stabiel de laatste dagen hé? Zaterdag kon ik er niet op komen (niet de hele dag, maar toch een geruime tijd), gisteravond was het raak en ook nu is hij niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, volgens mij wordt het tijd om me maar weer eens te melden hier. Zal direct m'n doelstelling voor dit seizoen maar is ff doorgeven:

Top 5 eindigen
minimaal 3e worden in het TC

Nog ff een subdoel, Adam Burgess dwars zitten }) .....Die schreeuwt me iets te hard zeg maar....

ff dit, iemand mhans gezien? Hij heeft suppliers gekozen, maar heeft al 2 races gemist? Misschien is voor hem de lol er af, daar had hij het afgelopen seizoen ook al over geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:55:

Nog ff een subdoel, Adam Burgess dwars zitten }) .....Die schreeuwt me iets te hard zeg maar....
Mijn zegen heb je. die dude is echt een klein kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:44:
[...]

Mijn zegen heb je. die dude is echt een klein kind.
Sterker nog, hij is niet alleen een klein kind, hij krijgt er 1, hij wordt pappa.......
Hij heeft er een topic over gemaakt, maar alleen niet de opmerking dat je ze een beetje jong vindt voor een kleine, dan krijg je de volle laag...

Moet er zelf niet aan denken, een kleine(op dit moment). Heb laatst ff opgepast op die van André, alles leuk en aardig, maar ik was eerlijk gezegd blij toen die weer opgehaald werd...

Hij lijkt op pappa, een druktemaker.. :P Het zal wel een tweaker worden, hij trekt nu al toetsen van z'n moeders laptop.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Nou, mijn broertje precies hetzelfde als wat mij overkwam :(

eerste ronde achtervleugel eraf bij aanrijding.

Kan gebeuren, pit in, nieuwe vleugel en weer doorgaan.

Paar rondes later: *Pats* vleugel vanuit het niets eraf.

Nou lekker dan. Ipv naar binnen gewoon vrolijk 30(!) rondjes doorkachelen a 40 seconden per rondje langzamer :(

2e geplande pitstop dan maar en duimen voor fastest lap voor hem. (inmiddels 13 x gelapped)

zelfde ronde: *Pats* vleugel er weer vanuit het niet af.

Nu de ronde tijden 90 seconden langzamer.

Dit gebeurde mij afgelopen race ook al. Hoop dat het geen familie trend word :D

[ Voor 5% gewijzigd door Dikkie op 21-04-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta voorlopig 4e van de 15 in qualify. 3 stop vs. 2 stop maar het is toch afwachten hoe het echt zit. Er zijn flinke gaten tussen sommige managers dus wel/geen upgrades en verschillende strategieën hebben kennelijk veel invloed op de rondetijden.
Het lijkt erop dat ik hoogstens 1 of 2 plekken nog zal zakken, aangezien veel van de qualify-top10 van de vorige 2 races al gereden hebben. Verder is het hopen dat de bandenslijtage nog enigszins beperkt blijft. Buiten de punten finishen zou wel teleurstellend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

4e in de quali, 3e geworden. Toch best aardig.

Helaas voor komende race het een beetje verprutst :( Kwam pas in practice lap 25 boven de 70%.. In de quali dit naar 86% weten te bregen, maar nu moet ik gokken om nog boven de 90% te komen.. Tsja..

Maargoed, motor-update is gedaan, en ik ga gewoon voor een 1-stopper in de regen. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heb net, ondanks dat het totaal niet de bedoeling was, toch mijn coureur opnieuw een nieuw contract aangeboden. Inmiddels is zijn bedrag per race opgelopen naar 4.3M (!) euro.

Ik heb alleen ff op de markt gekeken naar coureurs die voor mij interessant waren, maar die zitten qua vraagprijs zo tussen de 2.9 en 3.5 miljoen. Als je zo'n bieding wil winnen moet je daar als ruim 250k boven zitten en daar bovenop komt nog dat ze dubbel zoveel point/win bonus vragen.

Naast dat heb ik ook niet zo'n vertrouwen in Tadas, want de markt werkt natuurlijk WEEEEEEER niet zoals de bedoeling zou moeten zijn... Dus toch maar contract laten verlengen.

Kost me wel een hoop centjes, maar ik heb iig nog voldoende buffer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:55:

Haha, ik was al bang dat ik de enige was die zich aan hem irriteerde. Nee, van mij mag die vent degraderen. >:)

Hopelijk rij ik de komende wedstrijd eens uit en hopelijk eindig ik voor hem. Ik had de afgelopen 2 races al voor hem moeten eindigen maar mijn versnellingsbak begaf het twee keer..

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 21-04-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:11:
Heb net, ondanks dat het totaal niet de bedoeling was, toch mijn coureur opnieuw een nieuw contract aangeboden. Inmiddels is zijn bedrag per race opgelopen naar 4.3M (!) euro.

Ik heb alleen ff op de markt gekeken naar coureurs die voor mij interessant waren, maar die zitten qua vraagprijs zo tussen de 2.9 en 3.5 miljoen. Als je zo'n bieding wil winnen moet je daar als ruim 250k boven zitten en daar bovenop komt nog dat ze dubbel zoveel point/win bonus vragen.

Naast dat heb ik ook niet zo'n vertrouwen in Tadas, want de markt werkt natuurlijk WEEEEEEER niet zoals de bedoeling zou moeten zijn... Dus toch maar contract laten verlengen.

En voordeel is dat je natuurlijk al een begin heb met de DRP op elk circuit en dat dat bij nieuwe rijders weer anders is.

Maar dan nog, je rijder is ongeveer 5 keer zo duur dan de mijne... maarja ik ben ook van plan hem voor de komende 10 jaar te houden en te trainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik zal mij ook weer eens melden hier. Het verloopt niet onaardig tot nu toe.
1ste Race 3rd.
2de race uitgevallen op de 3rd plek omdat ik iets te erg op het randje zat qua benzine, 1 ronde voor pitstop zonder benzine (stom dus)
3rd Race weer 3rd.

Dus al 2 keer 3rd bijde regen races waar tot nu toe 1 stop de winnende strategie is. De nummer 1 in het kampioenschap is echt te goed voor de rest helaas. Daarna is er wel wat spanning, maar er rijden uiteindelijke maar 9-10 man mee :(

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

Ja, het begint erop te lijken dat mijn, volgens sommigen voorbarige, contractverlenging nog voor race 1 een goede zet was, want het blijft akelig stil rond Tadas' nieuwe markt (ja, een halve aankondiging van Neil, maar verder niks natuurlijk). Gezien het feit dat mijn C.Director nog drie seizoenen blijft en mij flink wat cash heeft opgeleverd, ga ik eens lekker genieten van m'n geld en m'n coureur ook volgend seizoen aanhouden. Ik draai nu quitte met een p18 (!) finish, stel je voor als het volgend seizoen wat beter gaat, dan zou ik wellicht weer quitte kunnen spelen met het veel duurdere contract van m'n huidige coureur :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Iedereen op vakantie?
Het is (bijna) raceday en het is hier erg rustig.
En ook ons groep forum is erg rustig.

Voorlopige pole!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:14:
[...]

Ik draai nu quitte met een p18 (!) finish, stel je voor als het volgend seizoen wat beter gaat, dan zou ik wellicht weer quitte kunnen spelen met het veel duurdere contract van m'n huidige coureur :o
Is dat alleen in race report of met testen+parts erbij? Ik gok t laatste, ik draai zelf ook "quitte" rond die p18 maar dat is dus alleen op race report. :/

Ohja, nog steeds 4e in qualify, nu van de 21. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Mijn coureur vraagt voor volgend seizoen 3.9Mil maar ik denk niet dat ik het verleng. Ik zit nogal in de geldproblemen. Zelfs met een P4 draai ik nog verlies, zal wel aan mijn waardeloze sponsors liggen. :X

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, racingday!! *O*

Even wat later vandaag, zit vanmorgen ff tegen...

hmmm, blijft vreemd, een ex C2'er (C1 eigenlijk) die voor een 3 stop gaat op Spa.... Tenminste, hij laat op het forum doorschemeren dat hij waarschijnlijk op een stop meer staat..... :?

En dat vindt ik dus helemaal niet erg, want ik sta op een 2 stop, en strak naast hem op de grid op de 2e plek. :Y M'n directe concurrent in het kampioenschap (staan gedeeld eerste) staat 4e op de grid, en aan de tijden te zien lijkt dat wel goed te zitten. Teamy staat op een 8e plek, en ik verwacht dat dat ook zo blijft....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, voorlopig weer op pole 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Motorupgrade gedaan en sta ineens op P2 :)

Erg benieuwd hoe snel m'n racepace is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik ben ook benieuwd naar deze race. Ik sta "nog" op pole. 21 hebben al een Q gedaan en 25 mensen een practice. Zou ik dan toch een puntje pakken deze race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik kan hier op de zaak helaas niet kijken, maar gisteravond (laat) stond ik nog 7de op de grid.
Doelstelling was elke race punten, dus dat is net goed genoeg, al hoop ik in de race nog wat plaatsen te kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sleepie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:03:
Ik kan hier op de zaak helaas niet kijken, maar gisteravond (laat) stond ik nog 7de op de grid.
Doelstelling was elke race punten, dus dat is net goed genoeg, al hoop ik in de race nog wat plaatsen te kunnen pakken.
8e nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Dank :)
Potver, op het randje van punten dus. Dan moet ik er toch echt een paar voorbij zien te rijden tijdens de race 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Dilemma.....
ik kreeg een mail van m'n teamgenoot over de strategie, hij stond op een 2 stop medium, en stond veel te ver naar achteren. Hij kreeg te horen van "vriend" Burgess dat 2 stop soft ook een serieuze optie was....
Ik heb er een tijd over getwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat met de DRP verdeling die ik heb (acc./brake), en de temperaturen (17-14-18) dat de banden het meer dan 100km vol houden...

heb het dus maar niet gedaan, maar als ik de OP lees zou dit zowiezo geen optie zijn toch?

c/p: Over het algemeen (goede DRP, goede setup en zo'n 15 graden) gaan softs 90km mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:22:
...Dilemma.....
ik kreeg een mail van m'n teamgenoot over de strategie, hij stond op een 2 stop medium, en stond veel te ver naar achteren. Hij kreeg te horen van "vriend" Burgess dat 2 stop soft ook een serieuze optie was....
Ik heb er een tijd over getwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat met de DRP verdeling die ik heb (acc./brake), en de temperaturen (17-14-18) dat de banden het meer dan 100km vol houden...

heb het dus maar niet gedaan, maar als ik de OP lees zou dit zowiezo geen optie zijn toch?

c/p: Over het algemeen (goede DRP, goede setup en zo'n 15 graden) gaan softs 90km mee
Kzou het er niet op gokken nee, soft is normaal altijd minimaal 3 stops en vaak 4.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:35:
[...]

Kzou het er niet op gokken nee, soft is normaal altijd minimaal 3 stops en vaak 4.
Echt? Ik heb wel eens soft 1-stop gedaan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Uit de guide:
There are three dry tyre compounds: Soft, Medium and Hard. Under ideal conditions average soft tyres could last up to 90km; medium - 170km; hard - 250km. What are ideal conditions? Dry, about 15 degrees Celsius, medium wear (manufacturer) tyres, and a driver that has perfect DRP distribution.

Once you know the basics, tyre selection will be easy. Under those previously described "perfect" conditions, on a 300km long track, you can chose 2 stop strategy with soft tyres (3 stints 100km each, driving approx 10km with worn tyres)
Voor medium wear tyres dus. Misschien dat je met Bridgestone banden + ideale condities boven de 100km geraakt (met wear dus). Zou er zelf ook niet op gokken, maar misschien wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:22:
...Dilemma.....

Welke baan is het? Michelin of Bridgestones? Een 1 stopper op softs is zeker mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nr. 9 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:40:
Uit de guide:

[...]

Voor medium wear tyres dus. Misschien dat je met Bridgestone banden + ideale condities boven de 100km geraakt (met wear dus). Zou er zelf ook niet op gokken, maar misschien wel mogelijk.
Let vooral op het stuk perfect DRP distribution.

Lijkt me toch wel de belangerijkste voorwaarde.....

Even flamen, gemiddelde DRP van vriend Burgess:Has recorded a DRP average of 82.88% in 100 races
Kreeg zelf deze keer de DRP niet hoger dan 96/97, dus was me gewoon te link....

Wel raar trouwens dat Neil het opneemt voor Adam in het forum:
Uit het topic : Burgess says this means war!:
You guys should appreciate Adam being in the group. He is eager and active and keeps this forum/group exciting. He's having fun, bragging a bit and getting a response.
Lijkt me eigenlijk een gevalletje van: "when the shit hit's the fan, duck......" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die temperaturen (14-17-18) mits de 17 en 18 niet te lang duren is 2 stop softs met Bridgestone geen probleem. Ik kan nu even niet checken hoe lang ze het kunnen houden onder 18 graden.
En ja, 1 stop softs kan ook, maar die omstandigheden heb ik nog niet meegemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
softies gaan gewoon heel krap worden.
1 stop meds had mss tot de mogelijkheden kunnen horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
27 man op de grid en heb nog steeds de pole, met nog een rondje over :P Verwacht niet dat er nog iemand onder door gaat, dus heb goede hoop voor de race :) M'n teamgenootje staat er ook weer niet slecht bij, met een 4e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Hier gaat het helaas niet zo als geplanned.
Sta na 2 redelijke p5's in qual nu op p14, maar ik moet zeggen dat het verschil naar p5 erg beperkt is met 0.350s zou zo maar 1 of 2 rondes meer fuel kunnen zijn.
Het feit dat ik deze keer geen super lap had zal er ook wel wat mee te maken hebben.

Het word in ieder geval fingers gekruist en hopen dat we er toch nog punten uit kunnen slepen.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:28
De eerste twee races gemist vanwege een korte vakantie, maar vanaf deze race er weer bij. Heb met een 7e en 9e plek in ieder geval een betere start dan vorig seizoen. Voor vandaag een negende plek in de Q wat best redelijk is aangezien er vooral BMW-ers en bridgestoners (droge Q) voor me staan. Hopelijk kunnen we in de natte race op de Michellins naar de punten. >:)

Hoe zit het trouwens met dat tijdsnadeel voor in de laatste paar uur je Q doen? ik dacht dat dit inmiddels wel aan de game zou zijn toegevoegd. In het laatste uur echter 2 rijders sneller, waarvan een zelfs de pole neerzet. Wanneer gaat Tadas dit eens fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:57:
Hoe zit het trouwens met dat tijdsnadeel voor in de laatste paar uur je Q doen? ik dacht dat dit inmiddels wel aan de game zou zijn toegevoegd. In het laatste uur echter 2 rijders sneller, waarvan een zelfs de pole neerzet. Wanneer gaat Tadas dit eens fixen?
Er zit al EEN effect, dat heeft Tadas bevestigd, maar die is niet zo groot als de meesten zouden willen zien. Ik zit er niet zo mee, je hebt tot 4 uur, dus je hebt tot 4 uur zou ik zeggen...

[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 22-04-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Mijn eerste Pole in C2!!!!!!!!

Ik kan het niet geloven, ik heb dan wel een motor upgrade gedaan, maar dit had ik niet verwacht!
Hopelijk blijft het zo in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
Pfff voor deze race heb ik een dramatische DRP neergezet (ruim onder de 90%) en gelukkig nog een 8ste tijd neer weten te zetten. Ik vrees dat de racesnelheid te wensen over zal laten, maar ik hoop door stug door te blijven rijden wel wat punten te sprokkelen.

Mn teammaat Frank staat keurig op P4 wat betekend dat hij weer gewoon voor de zege kan gaan. :)

Mn achterstand in het kampioenschap loopt door de slechte start van het seizoen wel erg op, op dit moment lig ik al 13 punten achter op de leiders in het kampioenschap en het lijkt erop dat die deze race niet gaat slinken.

Ik kijk dus al naar de volgende race in Belgie, dan moet ik er echt staan wil ik me nog een beetje in de strijd voor het kampioenschap gaan mengen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

zo dat was jammer.

out of fuel, op denk ik nog geen km voor de pits, terwijl ik volgens de warm up .2L over zou moeten hebben aan het einde van mn rondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
itsgreen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:32:
zo dat was jammer.

out of fuel, op denk ik nog geen km voor de pits, terwijl ik volgens de warm up .2L over zou moeten hebben aan het einde van mn rondje...
Ik ken het gevoel. Ik sta in de pits, zonder fuel. Precies goed uitgerekend dus.

Maar niet volgens de race engine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik ben 5e geworden. Niet slecht maar wel weer verlies gedraaid en dat komt dus niet goed zo. Sander gefeliciteerd met je P2.

Joss jij ook gefeliciteerd met alweer een fantastische race ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:45:
Ik ben 5e geworden. Niet slecht maar wel weer verlies gedraaid en dat komt dus niet goed zo. Sander gefeliciteerd met je P2.

Joss jij ook gefeliciteerd met alweer een fantastische race ;)
Balen van de financien, maarja, als je voor het kampioenschap gaat, moet je er ook echt voor gaan natuurlijk!

Wat je zegt, een fantastische race. Het wordt eentonig, maar wederom een 1-2, voor de derde keer op rij dus. De verwachting is dat we zo rond race 9/10 af gaan zakken, maar als dit zo tot die tijd doorgaat... :D

Eigenlijk geen moment in gevaar gekomen. Van pole gestart op een strategie met het minst aantal mogelijke stops. Dan weet je eigenlijk al dat het goed zit, zeker als je nog een rondje over had. In de race ook weer de snelste ronde gezet (tevens laprecord), dus de derde tripple op een rij. Geweldig, maar wel een beetje eentonig :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
En weer een nieuwe Got'er die in C2 wint. M'n eerste overwinning in C2 dus vandaag behaald. Een power upgrade maakt een wereld van verschil en ook het geluk dat een sterke concurrent al vrijwel gelijk crashte zorgde voor een gave overwinning. Aan het einde werd het nog even een klein beetje spannend toen P2 elke ronde een paar tiendes kon winnen, maar hij bleef gelukkig steken op 1,5 sec.

Enige waar ik me toch wel ernstig zorgen over begin te maken is dat ik ondanks winst niet eens quite draai.

Heb trouwens nog nooit iemand in zo weinig ronden zoveel plaatsen zien goed maken als m'n teamgenoot deze race. Van P10 naar P3 binnen no time ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
AAARRRGGHHHH!!! 7(8)7
Net een paar meter voor de finish out of fuel.
Dus weer 9e in plaats van 6e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
awww 2de op 0.380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

3e keer op rij GB problemen.... begin er aardig flauw van te worden zo langzamerhand...... Wel lekkere temperaturen: 46 en 41 graden :P

[ Voor 20% gewijzigd door lameeuw op 22-04-2008 20:05 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechts 10e geworden. 3 stop softs was niet de beste strategie (wist ik al eigenlijk) maar k had toch iets meer wear dan ik had gehoopt. Heb ik ook de pech dat het dicht bij elkaar zat tussen p5 and lager. Nou ja, volgende keer een veilige strategie nemen. Haal ik hopeljik wel puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:28
Requiem19 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:06:
Heb trouwens nog nooit iemand in zo weinig ronden zoveel plaatsen zien goed maken als m'n teamgenoot deze race. Van P10 naar P3 binnen no time ;).
Van 9 naar 4 in zes rondjes tijd, dankzij m'n boost laps, al is Sakhir er ook echt een circuit voor. Jammer dat m'n driver 3 keer naast de baan ging ondanks 97% drp (zal wel aan lage concentratie sinds reset liggen), uiteindelijk toch nog 5e geworden.

Tim gefeliciteerd met je eerste overwinning, je stelt je nadrukkelijk kandidaat voor C1 als je in de derde race al die BMW's er al af rijdt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:05:
Slechts 10e geworden. 3 stop softs was niet de beste strategie (wist ik al eigenlijk) maar k had toch iets meer wear dan ik had gehoopt. Heb ik ook de pech dat het dicht bij elkaar zat tussen p5 and lager. Nou ja, volgende keer een veilige strategie nemen. Haal ik hopeljik wel puntjes.
Dat gevoel ken ik :P

Motor upgrade gedaan en van pole gestart.
Dat was al een verrassing voor mij, nu weet ik ook waarom, bijna iedereen deed een 2 stopper en ik een 3. En ja, een 2 stopper was toch beter.

Uiteindelijk toch nog 9e geworden en ben gestegen van 25 naar 14e, dus ik sta tijdelijk "veilig" in C2.
Hopelijk kunnen we nog een paar puntjes pakken dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Wat zouden jullie doen,

hele race natte baan, behalve de laatste 5 mins, dan is er 2mm regen...

Ik ben bang dat full wets in rook zullen op gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

itsgreen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:09:
Wat zouden jullie doen,

hele race natte baan, behalve de laatste 5 mins, dan is er 2mm regen...

Ik ben bang dat full wets in rook zullen op gaan...
laatste 5 mins ?? zou ik geen extra stop voor maken hoor, kost meer dan het je oplevert lijk me zo met in-out en stilstaan... zelfs met de temperaturen die ik vanaaf had (46 graden eerste half uur en rest 41 graden) zou ik die extra stop echt niet maken, das een ronde of 3 hooguit 4....

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 22-04-2008 22:47 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

lameeuw schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:44:
[...]

laatste 5 mins ?? zou ik geen extra stop voor maken hoor, kost meer dan het je oplevert lijk me zo met in-out en stilstaan... zelfs met de temperaturen die ik vanaaf had (46 graden eerste half uur en rest 41 graden) zou ik die extra stop echt niet maken, das een ronde of 3 hooguit 4....
Ja het kost alleen zoveel tijd als ze wel zouden ploffen...

Heb inmiddels mijn kwalificatie gereden alvast voor vrijdag... ik heb er veel vertrouwen in, ondanks dat mn DRP wederom slecht is. Ik heb inmiddels wel achterhaald wat er fout is in mijn systeem (hoop ik).

Verder ben ik erg tevreden over de vooruitgang van mn auto dit seizoen. Tblijft alleen jammer van die half kilometer die me verneukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Topicje vol!

Op naar deeltje 12:
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005