Hele seizoen op 100% met tussen de 85-90% betrouwbaarheid en een blowup en een kleiner probleem waardoor ik 1,5 sec. per rondje verloor (en desondanks redelijk finishte). Zeker als je tegen degredatie vecht kan je beter elke race risico nemen. Een paar blowups maakt echt niet uit als je dan in de resterende races net dat beetje extra power hebt voor een paar puntjes.
Seizoen 30 doelstelling: Top 12
plaats kampioenschap: 4e (67 punten)
plaats teamkampioenschap: 2e (111 punten)
aantal podiums: 7 waarvan 2 overwinningen
aantal poles: 1
aantal snelste rondes: 1
Doelstelling makkelijk gehaalt, achteraf lijkt het misschien ook een erg voorzichtig doel maar gezien de 18e plek verleden seizoen had ik dit niet verwacht. Het meest opmerkelijke is dat ik slechts 13 punten in de eerste tien races had (ook door een paar keer dikke pech in goede positie) en in de laatste 7 races gewoon het beste van iedereen gescoord heb met 6 podia en een 4e plek. Schijnbaar dus een goede teststrategie en ook het feit dat ik wat tactischer met de boosts omga zijn de belangrijkste redenen denk ik.
Gelijk maar mijn doelstellingen voor volgend seizoen. Lastig om te bepalen omdat ik niet weet wie er uit C1 bij ons komen en of er net als verleden seizoen van die goede managers uit C3 komen. Aan de andere kant moet ik na komend seizoen zowel een nieuwe driver als een vervanger voor m'n topdesigner, dus het wordt alles of niets:
Doelstellingen S31
- Meestrijden voor promotie naar C1 (top 5)
- Teamkampioenschap winnen (als Requiem dat ook goed vindt

)
- Minimaal 2 cuprondes overleven (dus niet zoals afgelopen jaren in de 1e ronde eruit)