Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #11

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.902 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:22
Na een goede race vorige keer nog een iets betere race deze keer. Uiteindelijk 3e geworden en voor het eerst in een aantal races m'n teamgenoot weer verslagen. Qua racepace had ik zelfs 2e kunnen worden, maar de nr. 2 had z'n strategie net even wat slimmer voor elkaar.

Joss, jij rijdt ook met een behoorlijk lage overtaking toch? Ik weet niet of je nog steeds 0/0 doet, maar dan moet je ook niet zeuren dat je niet inhaalt. Afgezien daarvan ben ik het met je eens dat overtaking systeem niet optimaal werkt. Ik rijd zelf meestal tussen 15/10-35/25, zonder ongelukken.

Ik heb de hypothese dat 3 DRP punten ongeveer gelijk staan aan 1 tiende racepace. Hebben jullie een beetje hetzelfde idee? Of zijn er heel andere bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 14:59
* Sleepie is de boel lekker aan het verkloten de laatste races.

Nadat ik twee races geleden per ongeluk eerst een WU ronde reed en dus geen P meer kon doen, ben ik deze race totaal vergeten mn DQP > DRP in te geven |:( |:( |:(
Kansloze race dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik rij met 0/0 ja, en ik weet dat ik dan in principe niet mag zeuren... Maar zoals gezegd, het hele systeem klopt niet. Ik werd ook iedere ronde 2x geblokt, dus proberen doet mn coureur het wel. Het vage is dan ook dat ik op impossible overtaking circuits mensen binnen 2 rondjes inhaal met een verschil van 0.3s/lap en nu met 1.0s per lap 20 rondjes erachter hang...

Maargoed, nog 2 puntjes gered (7e). 6e had er nog wel dik ingezeten zonder die rare langzame wear-rondjes (geen driver error in het report :? ). De kampioen is bekend en verder is dit de stand:

2. Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/flags/124.png Nerijus Aukstakalnis (75)
3. Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/flags/151.png Reggie Biemans (71)
4. Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/flags/21.png Koen de Vuyst (67)
5. Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/flags/226.png Jon Payton (62)
6. Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/flags/124.png Andrius Nikolaitis (54)

Met nog 2 races te gaan (volgende race Zandvoort *O* ) kan er dus nog van alles gebeuren. Uitvallen lijkt in ieder geval funest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Fijn... als 7e starten en dan al in ronde 3 gearbox problemen. Kon de race dus gelijk wel vergeten. :'(

Teammaat weer een mooie podiumplek gescoord. Dat heelt de wonden een beetje. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Requiem19 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:54:
Na een goede race vorige keer nog een iets betere race deze keer. Uiteindelijk 3e geworden en voor het eerst in een aantal races m'n teamgenoot weer verslagen. Qua racepace had ik zelfs 2e kunnen worden, maar de nr. 2 had z'n strategie net even wat slimmer voor elkaar.
Gefeliciteerd met je podiumplekkie, met die 4e plek van mij erbij doen we weer goede zaken voor het TC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat houd dit in?
RACE FINANCES
Income
Staff 0
Total Expenses 0
Total 0
That's it? :?

/spuit 11, is al bekend 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2008 21:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 11:04

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Na te mogen starten vanaf P6 (beste Q dit seizoen geloof ik zo'n beetje) gefinished op P8 en dus het 3e puntje binnen. Niet wat ik voorafgaand aan dit seizoen als doel had, maar ik mag toch wel enigszins uitgaan van nog een seizoen C3 :) Wel heel veel rondes vast gezeten achter mensen die de blocking blijkbaar nogal hoog hadden staan, totaal van de 58 rondes 22 rondes geblokt met totaal 35 meldingen dat ik geblocked ben :P DRP van 95 % is gelijk aan de DQP dus das niet eens zo heel verkeerd :)

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 18-03-2008 21:39 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Zo, ik mag niet klagen geloof ik. 3e geworden in de race, voor m'n cup tegenstander geeindigd(viel uit terwijl hij 3 plekken achter me reed)... Nog 1x voor hem eindigen, en ik heb de cup te pakken :7 Daarnaast 20 punten voorsprong op de nummer 5 in het kampioenschap, dus dat lijkt safe, en 10 punten achterstand op de nummer 3 (cup tegenstander)
Nou moet ik dus nog gaan "oppassen" voor promotie ook :P "Sportief" lijkt het me geweldig, maar financieel op dit moment een ramp........

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
andrestouwe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:19:
Nou moet ik dus nog gaan "oppassen" voor promotie ook :P "Sportief" lijkt het me geweldig, maar financieel op dit moment een ramp........
Zo lang je je staff kosten op orde hebt, is een promotie naar C2 echt geen financiele ramp. (dus geen driver van 4 mln zodat je elke race podium moet rijden om uit de kosten te komen. Je krijgt een extra sponsor, prijzengeld is hoger en bovendien zijn de engines een stuk goedkoper dan die dure customer-versies waar je in C3 toe veroordeeld bent.

Kijk voor de grap eens naar de balansen in de statistiek en blader door C2 en C3. Je zult zien dat het gemiddelde balanssaldo in C2 een stuk hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Sempy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:05:
[...]

Zo lang je je staff kosten op orde hebt, is een promotie naar C2 echt geen financiele ramp. (dus geen driver van 4 mln zodat je elke race podium moet rijden om uit de kosten te komen. Je krijgt een extra sponsor, prijzengeld is hoger en bovendien zijn de engines een stuk goedkoper dan die dure customer-versies waar je in C3 toe veroordeeld bent.

Kijk voor de grap eens naar de balansen in de statistiek en blader door C2 en C3. Je zult zien dat het gemiddelde balanssaldo in C2 een stuk hoger ligt.
Ehh, ik ga zowiezo liever sportief ten onder dan finacieel behoudend rijden. we hebben er 1 in de groep met 2 punten die halverwege het seizoen niks anders doet dan op de grid zetten met 1 ronde Q en uitvallen in de race. zo heeft meneer op dit moment 110 miljoen bij elkaar geschraapt.

Daar zou eens wat aan gedaan moeten worden, managers die puur voor de centen ff 1 lap Q, en uitvallen. Iemand die dat bijv. 4x achter elkaar flikt, hoppatee d'r uit, of een giga "boete" van 75% van je vermogen boven de 20-25 miljoen. Ik weet dat er managers zijn die het wel moeten doen om het hoofd boven water te houden, maar 110 miljoen? Dat slaat nergens meer op...

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
andrestouwe schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:37:
[...]

Ehh, ik ga zowiezo liever sportief ten onder dan finacieel behoudend rijden. we hebben er 1 in de groep met 2 punten die halverwege het seizoen niks anders doet dan op de grid zetten met 1 ronde Q en uitvallen in de race. zo heeft meneer op dit moment 110 miljoen bij elkaar geschraapt.

Daar zou eens wat aan gedaan moeten worden, managers die puur voor de centen ff 1 lap Q, en uitvallen. Iemand die dat bijv. 4x achter elkaar flikt, hoppatee d'r uit, of een giga "boete" van 75% van je vermogen boven de 20-25 miljoen. Ik weet dat er managers zijn die het wel moeten doen om het hoofd boven water te houden, maar 110 miljoen? Dat slaat nergens meer op...
LOL :o , je bedoelt die Jaime Silva. Ik snap echt niet waar die gast mee bezig is. De allergoedkoopste suppliers signen en dan vervolgens lekker ergens in het achterveld Q-en en dan in de race direct out of fuel rijden. Overigens knap dat hij nog wat puntjes pakt met die suppliers.

Ik zou me er verder niet druk om maken, als hij nu elke race met 30l. de pole wegkaapte was het misschien een ander verhaal. Fijn van z'n 110mln maar dat gaat het in dit spelletje toch niet om. Zou hij eigenlijk plezier beleven aan het f1timen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

andrestouwe schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:37:
[...]

Ehm... belachelijk... mss een idee om het feit dat dit mogelijk is te melden als bug op F1Time??

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgensmij gaat het er in C2G1 ook zo aan toe. Het is al de minst competatieve groep, met de minste 'actieve' deelnemer, maar ze hebben ook nog eens 4 gasten die iedere race in rondje 7-11 naast de baan staan. Wellicht niet geheel ontoevallig 3 Portugezen. Zij hebben alleen geen ultra-goedkope suppliers en lijken er ook niet echt veel winst mee te draaien. Wellicht doen die wel gewoon iedere race een aanval op pole met z'n 3en ofzo?

Anyway, als zoiets winstgevend is (geloof het meteen), dan mag dat inderdaad best als bugreport gemeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
ff een grove schatting van wat zoiets zou kunnen opleveren:

startgeld 4 mln
race/q bonus 2,9 mln (rijd gemiddels rond p20 rond vanwege inactieve managers)
sponsor 1,1mln (conservatief geschat)
opbrengst 8 mln

suppliers 1,3 mln
staff 2,5 mln (middelmatige driver voor c3, waarschijnlijk heeft hij voor de rest ook cheap staff)
pitcrew e.d. 1mln (waarschijnlijk minder als hij z'n hele (overbodige) pitcrew ontslaat)
onderdelen 1mln (kan makkelijk, heeft immers nauwelijks slijtage
testen 0 (doet hij natuurlijk niet)
kosten 5,8 mln

Levert je dus 2,2 miljoen per race (37 miljoen per seizoen) op, mogelijk meer zonder dat je over de finish komt. Daar kom ik niet aan ondanks p5 in C2, volgend seizoen met salarisverhoging van m'n driver al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:28:
Volgensmij gaat het er in C2G1 ook zo aan toe. Het is al de minst competatieve groep, met de minste 'actieve' deelnemer, maar ze hebben ook nog eens 4 gasten die iedere race in rondje 7-11 naast de baan staan. Wellicht niet geheel ontoevallig 3 Portugezen. Zij hebben alleen geen ultra-goedkope suppliers en lijken er ook niet echt veel winst mee te draaien. Wellicht doen die wel gewoon iedere race een aanval op pole met z'n 3en ofzo?

Anyway, als zoiets winstgevend is (geloof het meteen), dan mag dat inderdaad best als bugreport gemeld worden.
O.K., het is een behoorlijke lap tekst geworden, maar we zullen wel zien. Ik denk alleen dat het niet lang blijft staan bij de bugs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
[...]
O.K., het is een behoorlijke lap tekst geworden, maar we zullen wel zien. Ik denk alleen dat het niet lang blijft staan bij de bugs.....
Ach, we helpen het topic wel even wat actiever te worden met wat tweakers... >:)
Doen die C1 lui ook altijd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 22:13
Laatste race was een ... (drieletterwoord invullen wat van toepassing is op een slechte) race.

Kreeg m'n DQP niet voor elkaar. Was wel als 6e gekwalificeerd. Heb drie klapbanden gehad vanwegefoute bandenkeuze en ben als 15e geëindigd. 8)7

Sta, na de vorige ellende race, gedeeld derde in het kampioenschap.

Gelukkig gaat het deze race weer beter. Sta nog steeds op pole en heb een regenrace (met bijbehorende rijder 8) ).

Strategie al uitgedoktert. Ik kan niet wachten tot we los gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:20:
[...]

Ach, we helpen het topic wel even wat actiever te worden met wat tweakers... >:)
Doen die C1 lui ook altijd... :P
Ik heb een reply gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Nog een andere vraag. In verband met ongelukken en de daarna vernaggelde strategie heb ik al eens een simpele wijziging voorgesteld.

Dit http://www.f1time.com/for...ead_id=5986&post_offset=0 draadje gaat in op die wijziging. Willen jullie hem lezen (misschien allang eens gedaan) en al naar gelang positief/negatief stemmen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik zit in de negotiation fase met 3 rijders, een ben ik erg geintereseerd in.

Hij is sowieso een upgrade tov. m'n huidige coureur, maar zn stamina is niet erg hoog, is daardoor ook zn skill laag? En waar staat stamina precies voor? Conditie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:54:
Nog een andere vraag. In verband met ongelukken en de daarna vernaggelde strategie heb ik al eens een simpele wijziging voorgesteld.

Dit http://www.f1time.com/for...ead_id=5986&post_offset=0 draadje gaat in op die wijziging. Willen jullie hem lezen (misschien allang eens gedaan) en al naar gelang positief/negatief stemmen. _/-\o_
Het probleem met jouw voorstel is dat de pitstop wordt overschreden, dus je verandert daarna niet meer van band. Er moet gewoon een oplossing voor komen en dat is niet al te moeilijk, maar Tadas vind het belangrijker om dingen uit het spel te halen of nutteloze (sorry) features zoals ontslaan van je coureur en een mailtje krijgen van je crew als hun contract afloopt in te bouwen.
itsgreen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:59:
Ik zit in de negotiation fase met 3 rijders, een ben ik erg geintereseerd in.

Hij is sowieso een upgrade tov. m'n huidige coureur, maar zn stamina is niet erg hoog, is daardoor ook zn skill laag? En waar staat stamina precies voor? Conditie toch?
Skill is een onafhankelijke vaardigheid (heb je ook meteen die vertaling :P ). Dus die hangt niet af van andere vaardigheden van je coureur.

Stamina is inderdaad conditie/uithoudingsvermogen. Een lage stamina betekend in principe een verval in je rondetijden in de tweede helft van de race.

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 19-03-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:05:
Skill is een onafhankelijke vaardigheid (heb je ook meteen die vertaling :P ). Dus die hangt niet af van andere vaardigheden van je coureur.

Stamina is inderdaad conditie/uithoudingsvermogen. Een lage stamina betekend in principe een verval in je rondetijden in de tweede helft van de race.
Waar uit zich dan een hogere of lagere skill in uit? gewoon iets langzamer?

Is skill de belangrijkste parameter om op te letten? en wat zijn andere belangrijke parameters?

(hoe rond ik eigenlijk de aankoop af? is het gewoon ff de volgorde zetten van de offers and thats it tot de markt weer sluit?)

[ Voor 25% gewijzigd door itsgreen op 19-03-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ik ben vergeten parts te bouwen en te repairen, en ik heb al gequalified...
M'n remmen staan nu op 0% omdat ik eerst de oude wou opmaken, wordt dus een kansloze race :X
Bij het lezen van posts over dezelfde fouten dacht ik nog: 'dat soort dingen check je toch eerst'
Nou niet dus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, dinsdag was een beetje een, euh, mazzeltje en pech tegelijkertijd. Brid kreeg een GB-probleem aan het begin van de race en in tegenstelling tot eerdere problemen aan z'n auto verloor hij nu wel serieus veel tijd. Gevolg: z'n 3s voorsprong op de nummer 2 werd snel opgezet in een rondje achterstand en hij eindigde op p9. De winst was voor mij, maar het voelt toch wat anders als het niet 100% op eigen kracht is. Naja, betrouwbaarheid is ook een kwaliteit natuurlijk, maar aangezien je er niet of nauwelijks op kunt designen is dus puur randomness :P

De 10 punten zijn zeer welkom, maar als team is dit wel k*t. In de cup wordt het zo toch nog spannend: brid moet beide races nu finishen, anders win ik de cup (tenzij ik eerder uitval dan hij) :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
itsgreen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:30:
[...]

Is skill de belangrijkste parameter om op te letten? en wat zijn andere belangrijke parameters?
Het bovenste rijtje parameters (dus voor dqp/drp) is het belangrijkste, met name concentration. Overigens wordt met de wijzigingen van het niet seizoen ook de pole-skill belangrijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Satch schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:29:
Ik ben vergeten parts te bouwen en te repairen, en ik heb al gequalified...
M'n remmen staan nu op 0% omdat ik eerst de oude wou opmaken, wordt dus een kansloze race :X
Bij het lezen van posts over dezelfde fouten dacht ik nog: 'dat soort dingen check je toch eerst'
Nou niet dus.. :P
Oke, m'n remmen staan nu dus op 0%. Alle andere parts zijn echter wel racebaar.
(Monoque echter ook op 22%) Ik heb gewone race-orders opgegeven. Ik ben echter bang dat ik na een paar bochten gigantisch hard crash en m'n auto in de vernieling rij.
Kan ik niet beter m'n DRP aanpassen en heel veel punten op Braking gooien om proberen op de baan te blijven? (of maakt dit toch niks uit?)
Misschien kan ik ook heel weinig downforce gegeven op de wings zodat ik makkelijker de bochten om kom? Revlimiter misschien op 90%?

Wat zouden jullie doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
gewoon te weinig benzine en dan na 6 rondes stil komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Satch schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]

(Monoque echter ook op 22%) Ik heb gewone race-orders opgegeven. Ik ben echter bang dat ik na een paar bochten gigantisch hard crash en m'n auto in de vernieling rij.
Kan ik niet beter m'n DRP aanpassen en heel veel punten op Braking gooien om proberen op de baan te blijven? (of maakt dit toch niks uit?)
Misschien kan ik ook heel weinig downforce gegeven op de wings zodat ik makkelijker de bochten om kom? Revlimiter misschien op 90%?

Geen van dat alle. De kans dat je uitvalt is zeer groot. Al je zogenaamde oplossingen hebben totaal geen nut in F1Time (minder vleugel om makkelijker de bocht door te komen bracht zelfs een glimlach op m'n gezicht :P ). De kans dat je crasht is echter niet zo groot, het is waarschijnlijker dat je coureur gewoon de auto gewoon naast de baan parkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

ik zou gewoon alles normaal laten staan...

je zal echt niet hard crashen, die kans is redelijk gering... je zal hoogstens uitvallen, maar heb ook mensen met 0% remmen zien finishen...

aanpassen van je DRP maakt die score alleen maar lager en zal echt niks helpen... (zo geavanceerd is het spel ook weer niet ;))

Edit: Tja, had natuurlijk kunnen verwachten dat Joss net iets sneller zou zijn... :X |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 20-03-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
_avalanche_ schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:23:
gewoon te weinig benzine en dan na 6 rondes stil komen te staan?
Dat kan niet omdat ik de quali al gedaan heb en dus m'n hoeveeldheid benzine al heb moeten opgeven. Anders had ik ook nog kunnen repareren of onderdelen kunnen vervangen.
Joss schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:25:
[...]

Geen van dat alle. De kans dat je uitvalt is zeer groot. Al je zogenaamde oplossingen hebben totaal geen nut in F1Time (minder vleugel om makkelijker de bocht door te komen bracht zelfs een glimlach op m'n gezicht :P ). De kans dat je crasht is echter niet zo groot, het is waarschijnlijker dat je coureur gewoon de auto gewoon naast de baan parkeert.
Euh ik bedoel dus meer vleugel :P Maar als het allemaal niet uitmaakt dan kijk ik wel wat er gebeurd met de standaard settings. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Satch schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Vol ervoor gaan.

Ik ben het ook wel eens vergeten 8)7 en heb zelfs nog redelijk gefinished in die wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
robkamp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Vol ervoor gaan.

Ik ben het ook wel eens vergeten 8)7 en heb zelfs nog redelijk gefinished in die wedstrijd.
Jullie hadden helemaal gelijk, gefinisht op de 6de plek _/-\o_
Who needs brakes, anyway? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Argh! mn rijder lost control 1 rondje voor het einde, op p4 :(

Pak iig nog wel 2 punten :|

Wat is de belangrijkste factor in dit falen? want dit is de tweede keer dat die faler hem in een muur parkeert.

[ Voor 59% gewijzigd door itsgreen op 20-03-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Satch schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Jullie hadden helemaal gelijk, gefinisht op de 6de plek _/-\o_
Who needs brakes, anyway? :P
Ik heb zo het gevoel dat de raceengine er niet mee weet om te gaan. Hij voert een berekening uit per rondje en vergelijkt dan de slijtage van deze en de vorige ronde. Als ze dan te groot zijn, zijn je remmen versleten. Nu is het zo met 0% remmen dat ze ieder rondje 0% zijn. Dus niets aan de hand.

Uhmmm, moet ik dit melden op F1Time als bug? :X Ik dacht het wel, maar ik vergeet het elke keer. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:51:
[...]

Ik heb zo het gevoel dat de raceengine er niet mee weet om te gaan. Hij voert een berekening uit per rondje en vergelijkt dan de slijtage van deze en de vorige ronde. Als ze dan te groot zijn, zijn je remmen versleten. Nu is het zo met 0% remmen dat ze ieder rondje 0% zijn. Dus niets aan de hand.

Uhmmm, moet ik dit melden op F1Time als bug? :X Ik dacht het wel, maar ik vergeet het elke keer. :z
Tis m.i. geen bug, denk niet dat het werkt zoals jij zegt. 0% betekend trouwens ook niet dat je brakes kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:54:
[...]

Tis m.i. geen bug, denk niet dat het werkt zoals jij zegt. 0% betekend trouwens ook niet dat je brakes kapot zijn.
Misschien zijn ze niet helemaal kapot met 0% inderdaad. Maar ik heb zelfs geen enkele melding gehad van dat de driver moeite had om af te remmen o.i.d. En m'n DQP was zelfs ook maar 80% ongeveer. :P Toch vreemd dat ik dan toch een hele race kan uitrijden zonder problemen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Satch op 20-03-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Satch schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:59:
[...]

Misschien zijn ze niet helemaal kapot met 0% inderdaad. Maar ik heb zelfs geen enkele melding gehad van dat de driver moeite had om af te remmen o.i.d. En m'n DQP was zelfs ook maar 80% ongeveer. :P Toch vreemd dat ik dan toch een hele race kan uitrijden zonder problemen. :)
Ja, logisch is het niet, maar het is bekend (en dus vind Tadas het geen bug). Zijn wel meer rare dingen in dit spel en toch blijf ik het leuk vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zie 0% als "moet vervangen worden om nog te presteren". Volgens mij doet een rem die 80% het net zo goed als een rem die 100% is, maar die eerste is natuurlijk al 20% versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Na 5 races was m'n snelste Q-rondje eindelijk weer eens de laatste, perfect was hij echter niet (zegt dus eigenlijk meer over de andere 3 rondjes :P ). Voorlopig 4e van de 8, nog weinig over te zeggen maar zal wel weer een startpositie tussen de 8 en 11 worden, beetje matig dus (heb het gevoel dat Tadas de pole-skill al een race of 5 geleden belangrijker heeft gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, gisteravond stond ik eenzaam op pole, maar was nog niemand van de top 5 gekwallificeerd. Nu zie ik dat mijn cuptegenstander 2 ronden gedaan heeft, en nog 0.225 achter me staat. Ik heb nog een ronde over, dus mocht ie voor me komen heb ik nog een kans. De rest, nrs.1,2 en 5 maken er schijnbaar weer een latertje van.. Teamy kon wel eens een probleem hebben, staat nu 7e, maar ik ben bang dat dat 10e gaat worden.

We zullen zien...
Good luck to tou all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
Hmm niet helemaal de goede strategie ik starte 6e maar was redelijk leeg, lag dus ook al snel even 2e, maar viel na de pitstop helemaal terug en kon weinig meer betekenen ik finishte dus weer als 6e.

Voor de aankomende race kreeg ik m'n dqp niet echt hoger dan 90 met welke kleine stapjes ik het ook aanpaste ik ging altijd weer terug maar 85 :(. Maar het grootste probleem is dat ik niet heb opgelet of het ging regenen en dus dacht ik, ik ga lekker vol kwalificeren en dan ga ik voor een 1 stopper. Dus nu rijd ik de eerste 31 rondes op intermediates (kan dit met 5mm regen, lijkt me wel) En daarna nog iets van 10 rondjes met regen op dry hard en dan nog 20 op die dry hard banden, maar dan is het wel droog. Ik hoop dat het lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Asjemenou! Iemand anders wel eens op 3 tiende van de pole gekwalificeerd en dan zichzelf terugvinden op P11? Zo close is het bij ons in ieder geval nog nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 07:31:
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, gisteravond stond ik eenzaam op pole, maar was nog niemand van de top 5 gekwallificeerd. Nu zie ik dat mijn cuptegenstander 2 ronden gedaan heeft, en nog 0.225 achter me staat. Ik heb nog een ronde over, dus mocht ie voor me komen heb ik nog een kans. De rest, nrs.1,2 en 5 maken er schijnbaar weer een latertje van.. Teamy kon wel eens een probleem hebben, staat nu 7e, maar ik ben bang dat dat 10e gaat worden.

We zullen zien...
Good luck to tou all!!
Je hebt een hele grote kans om de cup te winnen en als je geen problemen krijgt, zie ik het ook wel gebeuren.

Kwalificatie ging hier niet echt lekker. En tevens staat die Donatas nu opeens heel hoog, terwijl ik die regelmatig achter me hou. Engine upgrade? Lijkt me een beetje raar met nog 2 races te gaan. Veel profijt heb je er niet van.

Na de deceptie van vorige race, hoop ik nu toch wel een beter resultaat te halen. Maar het zal wel weer een 9e plek worden... -O-

Ik kijk echt uit naar volgend seizoen. Dan moet het wel lukken voor de prijzen mee te doen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
2de race achter de rug en kan gelijk concluderen dat de punten in mijn eerste race volledig beginners geluk was. Waardeloze DQP and vergeten aan te passen naar DRP. Totaal verkeerde strategie voor de race. Duidelijk een aantal lesjes te leren uit dit debacel.

Maar heb voor mijn volgende race de DQP op 96% en daar ben ik dan ook wel tevreden over. Laatste race van het seizoen moet dan maar de beste worden.

En het is wel verslavend dit spelletje :D

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:16:
Asjemenou! Iemand anders wel eens op 3 tiende van de pole gekwalificeerd en dan zichzelf terugvinden op P11? Zo close is het bij ons in ieder geval nog nooit geweest.
Gebeurd hier regelmatig (althans, niet altijd voor mijzelf, maar we hebben toch al zeker 4/5 keer 20 man binnen een seconde gehad). Is altijd wel balen, want de kans dat je geblokt wordt tijdens je eerste stint is opeens erg groot natuurlijk.

Edit: Zie trouwens steeds meer actieve 'nieuwelingen' hier de laatste tijd. Als jullie in de startpost vermeld willen worden moet je even je echte naam en Class/Group noteren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 21-03-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Joss schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:29:
[...]
<knip>

Edit: Zie trouwens steeds meer actieve 'nieuwelingen' hier de laatste tijd. Als jullie in de startpost vermeld willen worden moet je even je echte naam en Class/Group noteren :)
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze verslaving nog wel even gaat duren:
Menno van Zanden C4G21

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
c4g22 Jasper Thien (Is me broertjes naam maar goed ik speel er op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, ik heb brid en mij op de grid gezet op twee compleet verschillende strategieën. Daniel is een midweekje weg, dus ik hou z'n account in de gaten. Ik dacht voor de ene strategie te gaan, maar het lijkt erop dat de extra hoeveelheid brandstof in de Q meer tijd kost dan in P :? Ik hoop dat het nog goedkomt in de race, maar anders heb ik per ongeluk z'n race een beetje verkloot :X

Zijn DQP is iig dik in orde, dus we zullen het vanavond zien. Mijn DQP is weer lekker hoog (99% \o/) en met m'n lichte wagen heb ik de pole te pakken. Ben benieuwd of ik Daniel voor kan blijven. Ik vind het eigenlijk best wel k*t wat er in de Q is gebeurd, want dit kan de cup beslissen in mijn voordeel (hij had een GB-probleem vorige race, waardoor ik de race won). Naja, heb m'n best gedaan iig en daar gaat het om :)

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 21-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:16

GaMbiNo

1337

Is ook een manier om alsnog kampioen te worden.... ;)

Ik ben benieuwd of ik Daniel dan nog in de eerste ronde voorbij kan. Dat kleine tijdsverschil moet te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, 'k baal hier wel van, maar kampioen word ik niet hoor, of Daniel moet nog een keer uitvallen, dan heb ik een kansje (moet ik wel minstens 2e worden in de laatste race :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:00:
Ja, 'k baal hier wel van, maar kampioen word ik niet hoor, of Daniel moet nog een keer uitvallen, dan heb ik een kansje (moet ik wel minstens 2e worden in de laatste race :X).
Gewoon expres gedaan he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmm, m'n Q ging niet onaardig... Sta 2e (en dat zal wel zo blijven denk ik) en heb voor me Buettner die voor een enkeltje klappen gaat en direct achter me staat volgens mij ook op 3 stops soft...

Ben benieuwd wat de race gaat brengen, maar hoop dat die 1 stoppers elkaar maar wat ophouden ofzo... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn Q is voorlopig toch meegevallen. Had P8-11 verwacht, is nu P6 of 7. Ik denk 6:

code:
1
2
6. Netherlands Reggie Biemans   1:06.821    +0.612      +0.049
7. Belgium     Koen De Vuyst      1:06.821      +0.612   +0.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:40:
Mijn Q is voorlopig toch meegevallen. Had P8-11 verwacht, is nu P6 of 7. Ik denk 6:

code:
1
2
6. Netherlands Reggie Biemans   1:06.821    +0.612      +0.049
7. Belgium     Koen De Vuyst      1:06.821      +0.612   +0.000
Oei, nice one! Ook nog eens de directe concurrent om je promotieplekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Na een paar races sukkelen (en dom doen van mijn kant) ziet het er eindelijk weer eens goed uit.
Iedereen heeft zijn Q nu wel gedaan en ik sta 5de op de grid.
M'n team maatje gaat ook best lekker met P7, dus moeten we beiden punten kunnen halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sleepie op 21-03-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
WOOOHOOO Ben gebanned van het F1time forum.... *O*
dankzij twat en een afkorting van FUCK
christenfundis aan de macht binnen f1t :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Oei, nice one! Ook nog eens de directe concurrent om je promotieplekje...
Helaas, ondanks dat ik hem 20 uur eerder neergezet heb, toch er achter gestart. Moeizame eerste stint ook voorlopig, zit in een treintje... Wordt wel spannend deze race :P

@Dauthi: LoL, zero tollerance he ;) Ik kreeg via de PM van Mark Bunby een shitload aan scheldwoorden (f*ck you, shut the f*ck up, you arse, ya retard). Heb het maar even doorgestuurd, ff kieken of hij ook een ban krijgt >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 21-03-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

pfoei, gaat een zware race worden op suzuka, heb wel enige snelheid, maar vertrouwen in mijn setup heb ik niet.

had een setup die ik dacht dat ok was, gooi ik em in de warm up compleet om, ga ik iets sneller (zeg maar compleet andere wingsetup), gooi ik em voor de grap weer licht om voor één kwalificatie rondje, pak ik weer een aardige bak tijd.

Ik zou eigenlijk nog 30 rondjes willen rijden om te kijken wat nou echt goed werkt. Heb nu het gevoel dat er nog een seconde ofzo te winnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

@ Joss:

je rijd toch niet op overtaking/blocking 0/0 he? schiet niet echt op zo jong..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:53:
@ Joss:

je rijd toch niet op overtaking/blocking 0/0 he? schiet niet echt op zo jong..... :X
Met twee races te gaan 1 punt achter en 3 voor ofzo heb ik weinig keus. Crash/retirement is funest. Maarja, heb inderdaad alweer zo'n 7-15 seconde verloren door blocks :| 1 vrij rondje gehad deze hele race, nu zit ik achter nog een ergere blocker dan waar ik net achter zat. Dit is kansloos, lijkt erop dat het een heeeeele spannende allesbeslissende finale race gaat worden volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:57:
[...]

Gewoon expres gedaan he? :P
Uiteraard, ik help graag het teamresultaat omzeep :+

@Dauthi: ik vind het wel wat overdreven om iemand daarvoor te bannen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nou, ik ben uit de promotiezone ;(

Heel de race afgeblokt, voor de 5e race op rij. Nouja, laatste 10 laps vrije baan en daarin laten zien dat ik 2e had moeten worden. Achteraf inderdaad beter 2/3 races met overtaking kunnen rijden.

Ik ben 3e geworden, de #3 heeft gewonnen en de #2 is 4e geworden. Kortom: Ik sta nu 4e met hetzelfde aantal punten als de #3, maar hij heeft 2 races gewonnen en ik 1. Daarnaast wel 1 puntje ingelopen op de #2, dat gat is nu 3 punten. Wordt dus een allesbeslissende, zeer spannende finale race. Wordt het C1 of blijft het C2? Het wordt iig op voorhand al een leuke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Volgende race dus do or die lijkt me? Gewoon flink wat op overtaking/blocking zodat je niet zo erg opgehouden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:54:
Volgende race dus do or die lijkt me? Gewoon flink wat op overtaking/blocking zodat je niet zo erg opgehouden wordt :)
Blocking heb ik niet nodig O-) (denk er nog over na). Overtaking ga ik wel gebruiken, do or die inderdeed :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat vind ik ook wel de leukste races: alles of niets. Ik heb echt ontzettend veel plezier gehad in seizoen 27, toen ik tegen degradatie vocht in C3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Deze keer geen domme fouten, en dus mijn mooie kwalificatie kunnen omzetten naar een goed resultaat. Ben uiteindelijk 4e geworden, ik weet nu ook mijn doelstelling voor het volgende seizoen wel :)

Teamie had minder succes, hij had motor-problemen waardoor hij na een goede Q niet verder kwam dan P14 in de race. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Motor niet geupgrade, waardoor ik veel langzamer rijdt, en nu ook nog een klein probleem dus ik mag blij zijn als ik 2de word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
_/-\o_ Een heel mooi 1/2 gehaald met Sempy! 1e Tweaker 1/2 in C2? Of hadden Luuk en Bart er ook eentje gehad dit jaar? Helaas voor mij m'n teamie op P1 >:) en ik dus op P2. Vanaf een 11e startplek ben ik daar echt blij mee, ik had dan ook voor het eerst 55 punten op overtaking gezet wat zich uitbetaalde doordat ik eindelijk eens mensen in kon halen ondanks veel en veelste veel blocking.

Ben best wel trots op dit seizoen eigenlijk, wat m'n beste seizoen in C2 is tot nu toe. Nu al 40 punten, terwijl ik er vorig jaar in totaal 28 had. Dat in combinatie met een randomdesigner van 55 geeft me veel vertrouwen voor volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Alweer een overwinning (zonder 2e engine upgrade Marnix :p) en nu dus officieel alle 3 de kampioenschappen binnen: driver, team en cup :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:
Alweer een overwinning (zonder 2e engine upgrade Marnix :p) en nu dus officieel alle 3 de kampioenschappen binnen: driver, team en cup :)
Als de sodemieter terug naar C2 en dit keer niet die revs vergeten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
SanderF1 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:
Makkelijk group heet zo iets Sander, dat jij enkel met incapabele lui rijdt das jou geluk :P

Ik heb de cup niet gewonnen doordat mijn #2 tegenstander wel zijn engine heeft geupgrade en ik niet, daarnaast ook nog engine problems van onduidelijk aard (enkel engine light).

Maar ach nog 1 race en we gaan weer terug naar c2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Haha, denk niet dat mijn groep slecht is maar de nummers 2 tm 5 zijn juist erg competatief en snoepen dus veel punten van elkaar af. Zie overigens dat de nummer 2 van mijn groep (C2G1) van vorig jaar kampioen geworden is in C1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:59:
Dat vind ik ook wel de leukste races: alles of niets. Ik heb echt ontzettend veel plezier gehad in seizoen 27, toen ik tegen degradatie vocht in C3 :)
Tot zover het steeds groeiende vertrouwen in je tyre-sheet he ;) Alhoewel hij er door dit soort gevallen alleen maar beter op wordt natuurlijk. Balen van het resultaat (lekker sloom op weg naar de pits ook :/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:'(

Vergeten de contracten van m'n staff te verlengen, resultaat: 10 nieuwe engineers, 10 nieuwe mechanics, 20 nieuwe pitcrewleden :(

En allemaal weer 30 eff. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Allemaal in EEN keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
dat gaat je minstens 5 seizoen kosten om ze over de 100 te krijgen...
Goodluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*** ! Tijd voor de end-of-season polls ! ***

Met nog slechts 1 race te gaan wordt het tijd voor de end of season polletjes. Niet na de laatste wedstrijd, want de kans is dat het office dan snel sluit en de designwaarden flink veranderen.

Poll: Wat is je huidige gemiddelde design efficiency?
Te vinden op de Factory>Design pagina
<35
35-40
40-45
45-50
50-55
55-60
60-65
65-70
70-75
75-80
80-85
>85
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=277876&layout=6&sort=org

Poll: Wat is je huidige gewicht van je 10 design parts?
Te vinden op de Factory>Design pagina
<270 kg
270-280 kg
280-290 kg
290-300 kg
300-310 kg
310-320 kg
320-330 kg
330-340 kg
340-350 kg
>350 kg
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=277880&layout=6&sort=org

Omdat steeds meer mensen de kosten van aerodynamics, chassis, fueltank en monocoque de pan uit laten rijzen, is de volgende poll aangepast. Let daar goed op ;)

Poll: Hoeveel kosten de 6 meest aangeschafte onderdelen jou?
De 6 meest gebruikte onderdelen zijn: brakes, electronics, frontwing, hydraulics, rearwing en suspension.
<1.0M
1.0-1.2M
1.2-1.4M
1.4-1.6M
1.6-1.8M
1.8-2.0M
2.0-2.2M
2.2-2.4M
2.4-2.6M
>2.6M
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=277881&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja, nogal logisch toch? Of haal jij halverwege je seizoen nog 10 pitcrewleden erbij? :?
Dauthi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:42:
dat gaat je minstens 5 seizoen kosten om ze over de 100 te krijgen...
Goodluck.
Tsja, ze waren net allemaal over de 50 geloof ik (2 seizoenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Angeloonie schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Ja, nogal logisch toch? Of haal jij halverwege je seizoen nog 10 pitcrewleden erbij? :?
Niet geheel onlogisch... Van de eerste 10 personen die je aanneemt ga je er als het goed is slechts een paar overhouden omdat de rest zich niet goed genoeg ontwikkelt, en de race erna herhaalt dat systeem zich, en de race daarna, en daarna, waardoor eenmalig een paar contracten vergeten dus resulteert in het verlies van slechts een paar personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Hmm foutje gemaakt in de kosten poll 2.0-2.2M gestemd ipv 1.4-1.6M.

Lijkt er overigens op dat ik ga promoveren naar C2. Sta 6 punten voor op de nr. 4. Eigenlijk maakte die nr. 4 meer aanspraak op promotie, maar die heeft 2 races van de laatste 3 laten schieten. Ik ben bang dat ik het erg moeilijk ga krijgen in C2, mijn efficiency is nog niet op het juiste niveau volgens mij... (wat ook blijkt na 8 stemmen in de efficiency poll). Daarnaast is Dauthi het hele seizoen, als C2 degradant, toch een behoorlijke klap sneller geweest dan mij... (evenals de andere C2 degradant). Nouja we zullen we zien wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Helaas heeft Josephus de afgelopen race niet goed genoeg gescoord om zijn P3 te behouden, dus het wordt waarschijnlijk geen complete Nederlandse promotie in C3G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Zo! op het laatste moment toch nog mijn rijder voor de komende seizoenen rond gekregen.

Een redelijk goede rijder (iig een slag beter dan mijn huidige coureur), voor een redelijke prijs.

Komende drie jaar rust in mijn team, zodat we langzaam richting C3 kunnen bouwen. Komend jaar voor enkele podia gaan en in seizoen 32 voor promotie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ook ff gestemd, ben erachter dat ik een slechte manager ben. :9 Heb een goede auto, maar mag nog een jaartje in C3 blijven. Dit jaar wordt het een 4e of 5e plaats. De laatste races wat pech gehad dus geen promotie kansen meer :(
Nog een seizoen C3 maar en hopen dat het dan net iets beter gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Laatste race day van het seizoen voor me. Wordt p7 of p8 voor me, maar verwacht er weinig van. Sta niet extreem vol op de grid, maar heb toch wat achterstand op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Saev schreef op zondag 23 maart 2008 @ 09:55:
Hmm foutje gemaakt in de kosten poll 2.0-2.2M gestemd ipv 1.4-1.6M.

Lijkt er overigens op dat ik ga promoveren naar C2. Sta 6 punten voor op de nr. 4. Eigenlijk maakte die nr. 4 meer aanspraak op promotie, maar die heeft 2 races van de laatste 3 laten schieten. Ik ben bang dat ik het erg moeilijk ga krijgen in C2, mijn efficiency is nog niet op het juiste niveau volgens mij... (wat ook blijkt na 8 stemmen in de efficiency poll). Daarnaast is Dauthi het hele seizoen, als C2 degradant, toch een behoorlijke klap sneller geweest dan mij... (evenals de andere C2 degradant). Nouja we zullen we zien wat het wordt.
Als je tegen de 60 aanschurkt met je eff, kan je wel redelijk wat potten breken in C2 hoor, het is ff knokken maar wel een stuk leuker dan c3 aangezien de strats niet zo recht toe recht aan zijn. En de competitie veel groter (de frustraties zijn ook veel groter ;)) Je hebt het geld om het te proberen en er wat leuks van te maken in C2, dus ach waarom niet :P

Laatste race van het seizoen Hungaroring, en de #2 is toch een klap sneller geworden omdat ie zijn engine is blijven ontwikkelen (waarom weet ik niet mss enkel voor de cup...) Dus we gaan deze race voor een ouderwetste blocking special, met de start er voorbij tegelijk boosten en blocking lekker hoog kan leuk gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn bijna aan het einde van een mooi seizoentje, als toetje krijgen we een regenrace. Wat voor ons (Luuk en mij) met Michelins ook wel een leuk toetje mag worden. Denk dat Luuk wel iets meer van zijn seizoen had verwacht maar ondanks alles staan we samen P6 en P7 in kampioenschap. Zitten we allebij vaak in de punten als we niet uitvallen. Zelfs financieel ben nu nummer 1 in c2g3, heb ongelooflijk veel winst gemaakt. Waardoor ik nu eindelijk de komende seizoen(en) geld mag gaan verbranden.

Overigens Reqieum hadden we geen 1-2tje gehaald ;) Dus aan jullie de eer. Luuk viel een paar ronden voor finish op p2 uit.

Kijk al uit naar de komst van Brid en Grrrrrrrrrrrrrrene(stik met je 5 r's ;)), wordt het nog mooier en spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
ja c2g3 wordt volgend seizoen een grote tweakers slagveld als Saev ook weet te promoveren.
Gaat zwaar worden, maar heb der zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik heb even een overzicht gemaakt van de Tweakers/Nederlanders in de C2 volgend seizoen. Cursief/Underlined/Striked = mogelijk naar C1. Cursief/Underlined = Zeker in C2.
Cursief = Hoogstwaarschijnlijk/grote kans in/op C2. Normaal = (Alleen nog) theoretische kans.

C2G1 - 4 á 7
Wesley Jonker (C2G1)
Sergio Dalessandro (C2G1)
Jan-Willem Wisgerhof (C2G1)
Sander Adams (C3G4)
Leander Mutsaers (C2G1)
Stephan Spaans (C3G4)
Joost Koelman (C3G4)

C2G2 - 3 á 6
Peter Semper (C2G2)
Tim Mosmans (C2G2)
Mark den Toom (C2G2)
Rob Hogenboom (C2G2)
Cam-Hing Dai (C3G8)
Frank van Brandwijk (C2G2)

C2G3 - 6 á 9
Bard Oudenampsen (C2G3)
PB Elskamp (C2G3)
Daniel van Brienen (C3G9)
René Gerritsen (C3G9)
Willem Gerritsen (C3G10)
Marnix Borst (C3G12)
Geert Jan de Boer (C2G3)
Rob Kamp (C2G11)
Ronnie de Lang (C2G12)

C2G4 - 5 á 6
Reggie Biemans (C2G4)
Jan Spitse (C3G13)
Mike Uljee (C3G14)
Randy Ruiterkamp (C3G14)
Jan-Paul Konraad (C3G14)
Kim Feenstra (C3G16)

Over Kim Feenstra gesproken... http://www.f1time.com/user.php?user_id=8943
Geboortedatum is gelijk aan die van "de" Kim Feenstra.

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 24-03-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:49:
Over Kim Feenstra gesproken... http://www.f1time.com/user.php?user_id=8943
Geboortedatum is gelijk aan die van "de" Kim Feenstra.
Mmm. hmmm. of hoax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
99,9% zeker fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Zou wel leuk zijn overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:05:
[...]

Zou wel leuk zijn overigens :)
Och gut, ik voel de "Ik zou der wel een privé-lesje F1Time willen geven hoor :P "-achtige opmerkingen alweer aankomen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Och gut, ik voel de "Ik zou der wel een privé-lesje F1Time willen geven hoor :P "-achtige opmerkingen alweer aankomen :Y
asteblief nie :D

(ondertussen pm gestuurd of ze nog mooi tasje voor me heeft liggen met got korting voor me vriendin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Sowieso al de slechte Q van het seizoen, voorlopige P3 :p
Ik ga de race opofferen voor data, ik denk dat ik twee keer een plof ga krijgen maar mocht het toch lukken dan heb ik weer waardevolle data binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

lol, dit is best grappig, de gene waar ik mee knok heeft andere afstelling, ik pak x in een sector en ik verlies x in een andere sector, bij hem omgekeerd. We halen elkaar dus steeds in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, de laatste Q van het seizoen is gedaan. Voorlopig op pole :) . De race is verschrikkelijk warm (46 graden) en ik weet niet zo goed wat ik daarmee aanmoet. Vorig seizoen één keer in 40-42 graden gereden, maar toen geen wear gehad dus ben daar niet veel wijzer van geworden. Toch maar met wat extrapoleren bij een strategie gekomen die mij naar C1 moet brengen.

Spannend :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Nice. 5de geworden. Deed een stop minder dan wat directe concurenten.

Hierdoor alsnog de 8ste positie in het klassement kunnen behalen, en dus een end of season bonus van 2 miljoen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Zo, mijn eerste seizoen in F1Time zit erop, en het is me goed bevallen.
Zie hier mijn doelstelling. Ik dacht dat dat misschien wat ambitieus was, maar:...

In de laatste race ben ik nog net opgeschoven van een vierde naar een derde plaats *O* *O* *O* .
Bovendien hebben Yisc en ik met team Racing for Holland het team kampioenschap veroverd *O* *O* *O*

Oftewel: ik vind het toch wel een leuk spelletje, en ik hoop volgend seizoen in klasse 3 ook mee te kunnen komen 8)

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Joss schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:16:
Zo, de laatste Q van het seizoen is gedaan. Voorlopig op pole :) . De race is verschrikkelijk warm (46 graden) en ik weet niet zo goed wat ik daarmee aanmoet. Vorig seizoen één keer in 40-42 graden gereden, maar toen geen wear gehad dus ben daar niet veel wijzer van geworden. Toch maar met wat extrapoleren bij een strategie gekomen die mij naar C1 moet brengen.

Spannend :$
Vergeet je blocking/overtaking niet in te stellen he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49
Mijn eerste seizoen zit er ook op...nou ja seizoen, heb pas aan 5 races mee kunnen doen en met een beetje mazzel toch een puntje kunnen scoren. Erg leuk spelletje en op dit moment erg leuk om in te gaan verdiepen. Ik moet alleen duidelijk nog meer snelheid vinden op eigenlijk alle onderdelen. Weet iemand wanneer het volgend seizoen gaat starten?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.