Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #11

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.900 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Dat is dan de goede setting, voor die sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 22:13
Ik sta nog steeds eerste op de grid. Met een voorsprong van 0.519 seconden op de nummer twee. De snelsten zijn al geweest \o/.

Da's weer kassa!

[ Voor 3% gewijzigd door robkamp op 14-03-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Nou sta nog 1ste met 0.5s voor, maar #2 heeft nog 3 rondes...
oh zou iemand de standards specs van de toyota works engine uit c2,c1 kunnen posten plz. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Er is een draadje dat "How many values and how many laps would you prefer?" heet op F1Time forums. Ik stel daarin voor om de bandbreedte in DQP presentatiefoutmarge te verminderen van 6,52% naar echt 3%.

Moet ik daar in "suggestions" een Poll van maken en iedereen laten stemmen?

Met de DQP wijzigingen vind ik 6,52% variatie namelijk wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:18:
Er is een draadje dat "How many values and how many laps would you prefer?" heet op F1Time forums. Ik stel daarin voor om de bandbreedte in DQP presentatiefoutmarge te verminderen van 6,52% naar echt 3%.

Moet ik daar in "suggestions" een Poll van maken en iedereen laten stemmen?

Met de DQP wijzigingen vind ik 6,52% variatie namelijk wel erg groot.
Denk niet dat je het ver gaat schoppen, zoals gezegd wordt: zonder die (grote?) marge knal je zo door naar 100%. Hij is ook niet 6,52%, weet niet hoe je daar bij komt...

Edit: Derboven en der onder, ja, dat klopt wel... Let op, bij wat jij voorstelt kun je na 2/3 rondes al je echte DQP weten en zoals ik al zei: dan knal je zo door naar 100%. Want met 3% stel je eigenlijk een marge van slechts 1.5% voor (bij 95 zou je DQP 94 / 96 kunnen zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 14-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De variatie is nu toch al 3% of begrijp ik iets verkeerd? 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 20:46
3% naar boven en 3% naar beneden is 6%. Althans zo zie ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Grrrrrene schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:20:
De variatie is nu toch al 3% of begrijp ik iets verkeerd? 8)7
Ik had met 3% gedacht dat je dan vanaf je DQP, zeg 92%, de volgende DQP percentages gerapporteerd kan krijgen: als laagste 92% - 1,5% = 90,5 dus 91% en als hoogste 92% + 1,5 = 93,5 = 94.

Maar nu heb je van 89% tot 95% en dat is 6% bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, 't probleem is dat de termen variatie en bandbreedte door elkaar gebruikt worden, maar volgens mij is het +/- 3 procentpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:14
In de huidige situatie is het 3% naar boven en beneden, als voorbeeldje even mijn info voor deze race, in totaal 22 rondes (7 P en 15 W) met dezelfde distributie gereden, alle waarden liggen tussen de 95-98, dus binnen 3%, maar door afronding kom je op 2% hoger of 2% lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:22:
Dat is dan de goede setting, voor die sector.
(je moet dus proberen een balans te vinden als 2 van de 3 sectoren een hoge vleugelafstelling nodig hebben, dan moet je richting die hoge vleugel afstelling gaan)

En vergeet je DQP/DRP niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
is trouwens niet helemaal waar... hij kan namelijk 4 waardes aannemen bijv 95 96 97 98%. hij gaat dan niet ook nog is naar beneden...
Ik heb iig nog nooit meegemaakt dat DQP en 95% en 89% kan zijn zonder iets te veranderen aan de verdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zoo, heb m'n wagen redelijk netjes op de grid gezet... Voorlopig 3e met al een aanal rappe figuren achter me :)
Nu hopen dat de snelheid in de race ook goed is, aangezien er strategisch niet veel ruimte is om te spelen (bij 35/38C)...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* *O* Promotie *O* *O*

Na mijn degradatie afgelopen seizoen een zeer goed seizoen gehad (moet er nog 3 maar toch alweer in de verleden tijd praten). Alleen maar 1e en 2e plaatsen behaald met uitzondering van 2 x een uitval (1 x crash 1 x out of fuel |:( ).

Team kampioenschap is al binnen laatste ronde in de cup gehaald en momenteel 9 punten voor op de #2 die het erg moeilijk heeft de afgelopen 2 races.

Met het geld wilde het alleen niet zo opschieten. Te dure auto en te duur personeel. Gelukkig voor volgend seizoen iets minder kosten en ben momenteel druk met designen op kosten, dus de auto wordt wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

hoe zit het trouwens met de 'end of season'-correctie.

ik denk dan met name aan de auto, las ergens dat er boven de 40 eff. een soort belasting wordt geheven op je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Boven de 30% als het goed is, dat is het basisniveau waar je tegenwoordig mee begint. Je verliest gewoon wat efficiency, je gewicht gaat meer naar het basisniveau toe (als je een zware auto hebt, zakt dat dus) en de kosten gaan ook naar het basisniveau toe (kan dus ook zakken/stijgen). Zelfde geldt voor space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Zo heb mn warmup en Q ook gereden, toch nog wat kleine dingen veranderd tov. setup en het lijkt wat verbeteringen te brengen.

Helaas is reparatie er bij in geschoten, maar ik had nog maar 5 uur te verdelen :)

Dus auto is niet optimaal, maarja, geen echt rampzalige onderdelen, auto is nog boven de 80% dus dat is prima.

acht mensen kwalificatie gereden, sta nu tweede. Voor me staat iemand die echt sneller is, en de mensen waarmee ik wil strijden staan op minimaal .2 secs achter me. Ik zal op P5 of 6 uitkomen wanneer de andere echt snellere gaan rijden, wat een nieuw kwalificatie record voor me is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Wat is het standaard gewicht van een monocoque?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:36:
Wat is het standaard gewicht van een monocoque?
http://www.f1time.com/images/screenshots/4_big.jpg
itsgreen schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:30:
Helaas is reparatie er bij in geschoten, maar ik had nog maar 5 uur te verdelen :)
Waarom gebruik je repair-uren voordat je de warmup doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Kijk, dat is handig :) Dan denk ik dat mijn monocoque die nu 75kg weegt pas na het seizoen op gewicht ga designen, dan "win" ik met de reset toch al 5 kg?

Hoe zit het eigenlijk met de kosten, gaan die ook omlaag als je er ver boven zit? (1M erboven bijvoorbeeld :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

SanderF1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:50:
[...]
(1M erboven bijvoorbeeld :p)
serieus?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:50:
[...]

Kijk, dat is handig :) Dan denk ik dat mijn monocoque die nu 75kg weegt pas na het seizoen op gewicht ga designen, dan "win" ik met de reset toch al 5 kg?

Hoe zit het eigenlijk met de kosten, gaan die ook omlaag als je er ver boven zit? (1M erboven bijvoorbeeld :p)
Grapjas, nee! :P Hij beweegt er naar toe (met 5% ofzo), niet meteen heel de hap eraf/erbij. Hij gaat dus misschien van 75 naar 74.5 kg, maar niet naar 70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Okee dan ga ik het toch maar doen :p

@Luuk: Ik vervang de monocoque slechts EEN keer per seizoen dus ik heb nooit op de kosten gedesigned, staat nu op 1,8M maar ik ga nu dus op weight en costs designen, hoop voor het einde van het seizoen een monocoque te hebben van <65KG en rond de 1M :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:15:
Okee dan ga ik het toch maar doen :p

@Luuk: Ik vervang de monocoque slechts EEN keer per seizoen dus ik heb nooit op de kosten gedesigned, staat nu op 1,8M maar ik ga nu dus op weight en costs designen, hoop voor het einde van het seizoen een monocoque te hebben van <65KG en rond de 1M :p
In 3x 10 kg en 1M eraf? Ik hoor graag het resultaat, maar gaat volgensmij niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:45:
Waarom gebruik je repair-uren voordat je de warmup doet?
Had geen suspension gekocht en die was gaar. Had er denk ik over heen gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik ben benieuwd, ga er wel bijna al mijn uren aan besteden, maar eerlijk gezegd vind ik het gewicht belangrijker dan de kosten, zoals ik al eerder zei, monocoque zie ik als eenmalige kosten per seizoen en vind ik niet de moeite waard om op te designen, dan heb ik liever extra uren voor andere onderdelen. Ik rijd nu rond met een gemiddelde efficiency van 67 en na deze race krijg ik een nieuwe fuel tank waardoor de efficiency minimaal 68 gaat worden, na de monocoque update hoop ik een gemiddelde efficiency van 70 te hebben, en heb momenteel ongeveer 54M op de bank dus ik vind niet dat mijn strategie verkeerd uitpakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

gem. eff. van 68 is wel zeer netjes moet ik zeggen...
Ben na 2 seizoenen met een crappy designer dit seizoen eindelijk eens goed aan het ontwikkelen:
Van eff. 52 naar 57 op dit moment en zonder echte stijging van kosten of gewicht... en aangezien ik deze designer nog 2 seizoenen heb, moet dat langzaam maar zeker goed komen...

(eerst die driver meteen begin volgend seizoen dumpen... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:20:
gem. eff. van 68 is wel zeer netjes moet ik zeggen...
Ben na 2 seizoenen met een crappy designer dit seizoen eindelijk eens goed aan het ontwikkelen:
Van eff. 52 naar 57 op dit moment en zonder echte stijging van kosten of gewicht... en aangezien ik deze designer nog 2 seizoenen heb, moet dat langzaam maar zeker goed komen...

(eerst die driver meteen begin volgend seizoen dumpen... :X )
Moet er natuurlijk wel nog wat interessants op de markt zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Het gemiddelde efficiency van de fabrieksonderdelen is 63 bij mij.

Mijn auto weegt 301,6 kilo alleen aan fabrieksonderdelen. Ze nemen 62,3 ruimte in en kosten bij elkaar 4Mio.

Ook een mooi begin voor seizoen 31, denk ik.

Ik ga me concentreren op mijn chassis (specialiteit van mijn designer). Volgend seizoen (en de twee erna) heb ik een designer gespeciliseerd in Aerodynamics. Dus dat komt ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:49:
[...]
Moet er natuurlijk wel nog wat interessants op de markt zijn he ;)
Nou... reken maar dat ik m'n driver dump. Dan maar een wat mindere god, maar m'n huidge god kost me meer geld dan m'n wagen brandstof zuipt :/

Als ik hem niet direct dump ga ik failliet (staat nml nog 2 seizoenen onder contract)... dus ben wel blij met de komst van de dumpfunctie, want anders had ik even op inactief moeten gaan en weer vanaf C4 naar boven moet rammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

hmm, ik blijf tegen verwachting in 2e op de grid... Strange.. :? Dat betekend dus dat ze op medium banden gaan rijden , 48 ronden op adelaide met 2mm na een 1e stint van 20 minuten met 8 mm . Softs houden dat toch nooit vol.....

[ Voor 7% gewijzigd door andrestouwe op 14-03-2008 16:18 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
andrestouwe schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:17:
hmm, ik blijf tegen verwachting in 2e op de grid... Strange.. :? Dat betekend dus dat ze op medium banden gaan rijden , 48 ronden op adelaide met 2mm na een 1e stint van 20 minuten met 8 mm . Softs houden dat toch nooit vol.....
Ligt natuurlijk aan de temperatuur en hoe vaak je stopt, pitstraat van Adelaide is niet zo superlang dus een extra stop en dan softs zou tot de opties kunnen behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Sempy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:00:
[...]

Ligt natuurlijk aan de temperatuur en hoe vaak je stopt, pitstraat van Adelaide is niet zo superlang dus een extra stop en dan softs zou tot de opties kunnen behoren.
die optie is dus mijn strategie...... Temp is 30 graden en fuelload is redelijk bepalend voor je rondetijd....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Dus je gaat twee stints van 1/3e raceafstand op softs rijden bij 30 graden..? Succes! 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Sanderrr op 14-03-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

SanderF1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:56:
Dus je gaat twee stints van 1/3e raceafstand op softs rijden bij 30 graden..? Succes! 8)7
Ik denk dat hij voor 3 gaat, aangezien ik er 2 op medium doe. :) 2 op softs lijkt me onmogelijk met deze temperaturen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat is het probleem dan, SanderF1? Volgens mij zie jij wat over het hoofd :P Met 2mm regen kun je verdomd lang doen met softs :) Sterker nog: ik wed dat een 3-stopper mogelijk is :)

[ Voor 40% gewijzigd door Grrrrrene op 14-03-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
3 stops voor de softs lijkt mij redelijk, natuurlijk is het effect van 2mm behoorlijk. Volgens mij is zijn strategie de volgende:

START
20 minuten lang 8mm = Intermediates/Wets (we geven niet alles weg he ;))
PITSTOP
24 laps bij 30 graden op softs
PITSTOP
24 laps bij 30 graden op softs
FINISH

Ondanks de 2mm denk ik dat je het niet gaat halen op softs...

[ Voor 6% gewijzigd door Sanderrr op 14-03-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
P2 dus weer een podiumplek (4e op rij!), teamgenoot Requiem19 op een nette 4e stek. Dus voor het teamkampioenschap doen we weer goede zaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ahhhh, eindelijk weer op het podium! 3 races achter elkaar 4e geweest, maar nu weer derde en wat een race :D Bij deze ook felicitaties aan BlueP. (3e) en Sempy (2e), knap werk heren!

Begon als 11e ofzo aan de race (niet gezien), wat natuurlijk erg slecht is, maar had een goede strategie uitgestippeld met m'n teamgenoot. We wisten dat we iets naar achter zouden starten, maar aangezien hij voor me stond (en dat moet niet kunnen want hij is over 't algemeen 0.2s langzamer) had de Q wel wat beter gekund.

Anyway, race gestart op Suzuka en meteen een paar mooie gevechten (één gevecht zelfs waar iemand mij 9x inhaalt in ik hem 10x ;) erg vermakelijk). Je loopt echter al snel tegen de realiteit aan als je iemand tegen komt die al je 2 vd 3 boostlaps afblokt met 100 blocking (dezelfde persoon die 3 vd 3 van mijn teamgenoot z'n boostlaps blokte... die moeten we echt nog een keer van de baan af rossen). Nou goed, strategie werkte zoals verwacht verder en uiteindelijk met nog 13 rondjes te gaan 4e. Lap voor lap liep ik in op de #1 en #2 samen met de #3, pas paar rondjes voor tijd de #2 ingehaald. In de laatste ronde kreeg de #1 wear, maar dat was net een half rondje te laat want ik en diegene voor mij konden er net niet meer voorbij. Top 7 binnen 10 seconde, zegt genoeg _/-\o_

Toch mooi, zo'n hard bevochten 3e plaats. Loop wat in op de #2 en wat uit op de #3. Helaas wel uit de cup (met 0.231s), maargoed is natuurlijk wel de #1 in de stand waar ik tegen had geloot. Teamgenoot sleepte in de één a laatste ronde ook nog P5 binnen dus een race die in de boeken mag, 10 punten voor het team waarmee we onze 2e plek flink verstevigen in beide kampioenschappen.

wa 'ne lap tekst zég

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 14-03-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Victory is mine day!! *O*

Dat was dus typisch een gevalletje de top 3 bij de ballen pakken en langzaam draaien :P En dat puur door strategie :7

For the record, de race was

0 - 0:20 8mm 30 graden
0:20 -1:18 2mm 30 graden
1:18 - einde 11mm 30 graden

en dat met:
16 L intermediates
2x 24 L soft
17 L wet

De leider in het kampioenschap had vanaf de eerste ronde al een ongewillege gearbox, en "de 2" (lui zijn sinds halverwege het seizoen niet bij te houden) stonden op ongeveer de gelijke strategie als mij, maar dan waarschijnlijk dus op medium i.p.v. soft. Ik moet zeggen dat de snelste van de 2 op het laatst nog verrekte dicht bij kwam door boostlaps, 0.357 op de finish :P

.....i love it when a plan comes together..... *O*

..edit..
Het toefje slagroom op het seizoen, ik sta zowaar in de finale van de cup *O*
ik moet daar in tegen de nummer 3 van het kampioenschap, en die kan ik verslaan(zal wel niet, maar toch :P )

[ Voor 11% gewijzigd door andrestouwe op 14-03-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
\o/

Verpletterend de concurrentie verslagen. Vertrokken van een eerste positie en geen ronde (zelfs niet tijdens de pitstops) uit handen gegeven. Uiteindelijk 54.314 seconden voorsprong op de nummer twee.

\o/

Bring 'm on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Mooie resultaten heren.

Heb besloten om ietsjes strategie op te geven komende race en wat extra tyre data te verzamelen :) iets nauwer de randjes van de band verkennen :) Het zal me misschien 10 seconden tijd in totaal kosten aan extra brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Nu aan de gang geweest op de Nurburgring. Ik word daar helemaal gek. Niets krijg ik voor elkaar. Schrappen dat circuit. ;)

Set-up gaat nog wel maar DQP is een ellende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hey, daar rijden wij ook :D

Ik probeerde 's wat nieuws vorige race door licht van start te gaan, maar het bracht me niks. Sterker nog: ik verspeelde er m'n 2e plek mee :/ Naja, volgende keer maar weer normale stints verdelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Na twee ellendige races nu weer eens normaal uitgereden en er een podium uit gesleept :D
Ben met mijn 3e plek niet echt veel opgeschoten, want ik sta nog steeds 4e in het kampioenschap. Ik heb nog kans om te promoveren naar C2, maar dan moeten er geen rare dingen gebeuren met mijn auto en een beetje hulp van degene boven mij zou wel handig zijn:)
De top 5 (doelstelling) ga ik iig nog wel halen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Hoe zit het met development tussen de seizoenen?

Voor race 17 kan je orders aan je design team doorgeven, worden die gewoon uitgevoerd?

En wat gebeurt er met je auto? start je met exact dezelfde configuratie (qua wear) of met een brand new car? en moet je voor race 17 onderdelen bestellen voor race 1 van het nieuwe seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:50:
Hoe zit het met development tussen de seizoenen?

Voor race 17 kan je orders aan je design team doorgeven, worden die gewoon uitgevoerd?

En wat gebeurt er met je auto? start je met exact dezelfde configuratie (qua wear) of met een brand new car? en moet je voor race 17 onderdelen bestellen voor race 1 van het nieuwe seizoen?
De designorders die je vóór race 17 opgeeft worden tijdens race 17 uitgevoerd. De orders die je na race 17 (oftewel in het tussenseizoen) opgeeft worden tijdens race 1 uitgevoerd.

Je auto is dezelfde als waarmee je het seizoen afsluit (qua wear dan, je eff./weight/space/costs zullen natuurlijk wel veranderen). Let er dus idd op dat je voor race 17 al je onderdelen moet bestellen die je voor/tijdens race 1 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Komende race gaat het niet worden, krijg de DQP niet goed rond en strategie is ook lastig dan...

edit: Afgelopen race wel gewoon weer gewonnen, wat is eigenlijk het record qua punten in EEN seizoen? :p

[ Voor 38% gewijzigd door Sanderrr op 15-03-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

SanderF1 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:43:
Komende race gaat het niet worden, krijg de DQP niet goed rond en strategie is ook lastig dan...

edit: Afgelopen race wel gewoon weer gewonnen, wat is eigenlijk het record qua punten in EEN seizoen? :p
geen idee, gok 170?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Goed gegokt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm jammer dat ga ik niet halen ;) Waar staat eigenlijk de poll van gemiddelde efficiency van vorig seizoen? Lijkt mij interessant om te zien of iedereen zijn efficiency na de reset gedurende een seizoen weer "terug" ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:18:
Mhm jammer dat ga ik niet halen ;) Waar staat eigenlijk de poll van gemiddelde efficiency van vorig seizoen? Lijkt mij interessant om te zien of iedereen zijn efficiency na de reset gedurende een seizoen weer "terug" ontwikkelt.
Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." staat de laatste. Aan het einde van het seizoen maak ik weer een nieuwe. Ik denk dat iedereen alles wel heeft teruggewonnen, aangezien deze keer de basis niet verlaagd was met 10 punten (wat wel had moeten gebeuren).

Zal voortaan de (links naar de) polls ook wel opnemen in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." staat de laatste. Aan het einde van het seizoen maak ik weer een nieuwe. Ik denk dat iedereen alles wel heeft teruggewonnen, aangezien deze keer de basis niet verlaagd was met 10 punten (wat wel had moeten gebeuren).

Zal voortaan de (links naar de) polls ook wel opnemen in de startpost.
Leuk!

Ik hoop alleen dat de break niet zo lang duurt :) zit nu al heel obsessief elke 5 mins de pagina te verversen of er andere mensen tijden hebben neergezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Leuk!

Ik hoop alleen dat de break niet zo lang duurt :) zit nu al heel obsessief elke 5 mins de pagina te verversen of er andere mensen tijden hebben neergezet :P
Er valt geen pijl op te trekken, we hebben een keer een maand moeten wachten en we waren een keer na een week alweer op gang. Dat laatste was toen er geen veranderingen waren. Ik verwacht dat het nu zo'n 1.5 tot 2.5 week gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Joss schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:23:
[...]

Er valt geen pijl op te trekken, we hebben een keer een maand moeten wachten en we waren een keer na een week alweer op gang. Dat laatste was toen er geen veranderingen waren. Ik verwacht dat het nu zo'n 1.5 tot 2.5 week gaat duren.
Mmm jammer, heb het idee dat ik het al gevraagd heb, maar of ben het vergeten, of heb het niet gevraagd:

hoe zit het met teams, moet je die steeds opnieuw aanmaken, ik zit nu met een of andere slechte canadees die geen feedback terug geeft en crappy races rijd. Ik wil liever niet met hem verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als jij het team gestart bent (cq. 5M euro betaald hebt), mag je voor 500k je licentie verlengen en een nieuwe teamgenoot uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik heb na een hoop lezen mezelf ook aangemeld het weekend. Morgen meteen mijn eerste race in C4G12. Ik ben heel benieuwd, sta in Q op het moment 9 dus met wat mazzel misschien een puntje. We zien wel, eerste race dus aankomen is al heel wat. Maar met de fuel zit ik als mijn berekeningen kloppen goed.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Rusty schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:49:
Ik heb na een hoop lezen mezelf ook aangemeld het weekend. Morgen meteen mijn eerste race in C4G12. Ik ben heel benieuwd, sta in Q op het moment 9 dus met wat mazzel misschien een puntje. We zien wel, eerste race dus aankomen is al heel wat. Maar met de fuel zit ik als mijn berekeningen kloppen goed.
Welkom, welkom. :)

De echte F1 is gelukkig ook weer van start, ik hoop niet dat Tadas het uivalpercentage gaat aanpassen aan afgelope F1 race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Joss schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:11:
[...]

Welkom, welkom. :)

De echte F1 is gelukkig ook weer van start, ik hoop niet dat Tadas het uivalpercentage gaat aanpassen aan afgelope F1 race :D
Zeg dat wel, maar het was het vroege opstaan wel waard. Ik zeg langleven het verbieden van traction control :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 09:23
Hier in Australia absoluut geen last gehad van dat vroege opstaan :) Hele event was 3 dagen lang de hele dag op de TV, erg leuk.

Wat betreft de komende race: Dikke bollox, vergeten te repairen. Dus deze race maar snel vergeten nog voordat ie begonnen is...

[ Voor 4% gewijzigd door mhans op 17-03-2008 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

wordt je designer en marketing kerel ook steeds beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
itsgreen schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:29:
wordt je designer en marketing kerel ook steeds beter?
Nee, die blijven gelijk.
Je kunt wel uit de markt proberen een betere te signen voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@mhans: dat suckt zeg :o

Er zit weer 0.3s tussen brid en mij, hoe voorspelbaar/saai zeg :/ We staan op een risicovolle strategie en ik werk aan een bandenslijtagecalculator (leuk woord voor Scrabble/Galgje :P). Hij werkt nog niet helemaal feiloos, maar ik moet zeggen dat het fijn is accuraat te kunnen interpoleren tussen data die ik al heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Grrrrrene schreef op maandag 17 maart 2008 @ 06:59:
Er zit weer 0.3s tussen brid en mij, hoe voorspelbaar/saai zeg :/ We staan op een risicovolle strategie en ik werk aan een bandenslijtagecalculator (leuk woord voor Scrabble/Galgje :P). Hij werkt nog niet helemaal feiloos, maar ik moet zeggen dat het fijn is accuraat te kunnen interpoleren tussen data die ik al heb :9
Ook leuk woord voor Lingo ;)

Over bandenslijtage gesproken, is het zo dat sommige circuits significant meer van je banden vragen of kan je bij elk circuit met band X, Y kilometer rijden (ongeveer, bij dezelfde temperatuur en drp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
itsgreen schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:11:
[...]

Ook leuk woord voor Lingo ;)

Over bandenslijtage gesproken, is het zo dat sommige circuits significant meer van je banden vragen of kan je bij elk circuit met band X, Y kilometer rijden (ongeveer, bij dezelfde temperatuur en drp)
Bandenslijtage verschit per circuit, er is een manier om dat in te schatten of zelfs wel te berekenen. Hoe dat precies zit zul je zelf moeten ontdekken, door ervaring en logisch redeneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zo, de voorlopige pole is binnen maar eigenlijk moeten alle "concurrenten" nog rijden, sta momenteel 1,2 seconden voor op de P2 tijdens de Q haha :D

[ Voor 36% gewijzigd door Sanderrr op 17-03-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Ik zal bijna zeker op P6 starten, alle echt snelle staan voor me, de langzamere staan achter me. Dus ff kijken wat het me kan brengen, maar ik vrees dat het een relatief saaie race gaat worden. Mensen voor me rijden van me weg en ik rijd weg van de mensen achter me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Eerste race achter de rug, 7de geworden. Niet slecht en het was spannender dan verwacht om de live race te volgen. Geweldig dit, nu nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Woei! vierde geworden!

Beste race so far :)

Twee mensen voor me vielen uit met mechanische pech, de uiteindelijke nummer 3 had wat tyre problemen in de eerste stint, maar door een dalende temperatuur kon hij de race 'normaal' uitrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Voor de eerste keer een drp van 100% gehaald! *O*
Helaas had ik daarvoor blijkbaar al mijn genialiteit opgebruikt, want ik had 79 liter voor de eerste 24 ronden en 78 liter voor de volgende 24 bedacht, en dat bleek toch net niet genoeg. Dus dat was ook mijn eerse out of fuel... -O-
Jammer, want ik lag ruim op kop en ik had zeker gewonnen...

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Zonet ook maar eens de Q gedaan voor morgen.

En dat ging een stuk beter dan ik eigenlijk verwacht had. De complete top 3 start achter me, al verdenk ik die er van dat ze op een andere strategie staan (stop minder), zo niet, dan heb ik mezelf overtroffen.
Eindelijk ook weer eens mijn snelste Q ronde als laatste.
quote: Driver
"I was right on the limit throughout."
Die heb ik volgens mij nog nooit gehad :)

Erg benieuwd naar de race morgen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
BM schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:26:

En dat ging een stuk beter dan ik eigenlijk verwacht had. De complete top 3 start achter me, al verdenk ik die er van dat ze op een andere strategie staan (stop minder), zo niet, dan heb ik mezelf overtroffen.
Eindelijk ook weer eens mijn snelste Q ronde als laatste.

[...]

Die heb ik volgens mij nog nooit gehad :)

Erg benieuwd naar de race morgen.
Die Leopard met super-engine van jou doet het goed op Old Hockenheim idd :P
Ikzelf ga wat minder de laatste races, geen idee waar het aan ligt eigenlijk. Maar de progressie is er uit geloof ik. Nou ja, in ieder geval safe en volgend seizoen ga ik de lat eens wat hoger leggen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sleepie op 17-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Ik kan gewoon van nat naar droog of van droog naar nat gaan voor de start toch? dus als de kwalie nat is en de race droog, of omgekeerd, hoef ik niet met verkeerde banden te kwalifceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
itsgreen schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:27:
Ik kan gewoon van nat naar droog of van droog naar nat gaan voor de start toch? dus als de kwalie nat is en de race droog, of omgekeerd, hoef ik niet met verkeerde banden te kwalifceren?
Je moet de droogweer banden kiezen die je wilt gebruiken voor de Q en/of race. Naast die band zijn ALTIJD de intermediates en wets beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
BM schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:26:

Goed zo, hou de boel maar mooi op (mij niet eerst inhalen bij de start he) ;)
Ik sta zelf op een 2stops, hoop de anderen ook. Weet het alleen niet zeker, mijn kwalifiatie ging niet echt lekker en toch sta ik voorlopig op pole. Zal het wel zien morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Nou mijn sessies ook weer afgewerkt. Ben alleen niet zeker voor mn race omdat er wat verschillende niveaus regen zijn. Dus dat wordt spannend.

Ruim voor mijn voornaamste concurenten gekwalificeerd iig 1+ sec. Misschien hebben ze niet door dat we een natte race hebben? :)

Ook kreeg ik (Imola) mijn DQP/DRP niet lekker, bleef steken 91-93. Vreemd genoeg als ik wat resterende punten procentueel verdeelde over de factoren kwam ik op 66 DQP uit.

Shout out trouwens aan groepsgenoot Sander Thien, de beste man rijd in een t.net livery dus die zou hier ook moeten rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Nou, deze race zal het moeten gebeuren. Als ik voor de nummer 5 in het kampioenschap eindig deze race haalt hij me niet meer in in het kampioenschap, en is de 4e stek safe. Daarnaast moet ik de laatste races vol aan de bak in de cupfinal. Het begint niet zo goed, m'n tegenstander staat 0.086 voor me en heeft nog een ronde over. Sta tot nu toe 2e, maar zoals gewoonlijk moeten er nog 2, de nr. 1 en 2 van het kampioenschap.
Ik sta zoals gewoonlijk weer eens op een iets langere eerste stint, ik hoop dat dat het verschil is, anders weet ik nu al dat ik kansloos ben in de cup.(ben eigenlijk zowiezo kansloos)
Ach, niet geschoten, altijd mis....
Het teamkampioenschap is geen eer meer te behalen, we staan 3e, maar de nummer 2 is buiten bereik, en de nummer 4 kan ons niet meer inhalen...
We zullen zien wat we er nog uit kunnen persen de laatste races....

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MRCL schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:44:
[...]

Goed zo, hou de boel maar mooi op (mij niet eerst inhalen bij de start he) ;)
Ik sta zelf op een 2stops, hoop de anderen ook. Weet het alleen niet zeker, mijn kwalifiatie ging niet echt lekker en toch sta ik voorlopig op pole. Zal het wel zien morgen :)
Hoop ook dat de rest op een 2 stopper staat, maakt mijn uitganspositie wat beter. Maar ik laat me verrassen vanavond. Ik zou je rijder iig vragen of ie z'n spiegeltjes in de gaten wil houden, ik ben niet ver weg ;) (zal wel meevallen, ben nog niet heel tevreden over de race-pace van mijn rijder).
itsgreen schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:44:
Ook kreeg ik (Imola) mijn DQP/DRP niet lekker, bleef steken 91-93. Vreemd genoeg als ik wat resterende punten procentueel verdeelde over de factoren kwam ik op 66 DQP uit.
Boven je ideale DQP waarde zitten heeft meer impact dan er onder zitten, dus een paar punten op alle stats te hoog kan best 25% afname veroorzaken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Nou gisteren 5e geworden, na van de 9e plek te zijn gestart, ik was een stuk zwaarder dan iedereen en kon er zo wel wat inhalen, want kon dus langer door rijden. Uiteindelijk wel teveel benzine over, maar liever uitrijden en punten dan out of full ;)

ook meteen kwalificatie gedaan dqp van 95% dus dat gaat lekker :D

Dan heb ik nog een vraag: Is het verstandig om voor elke race te gaan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
_avalanche_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:19:
Als je het kunt betalen, en je wilt je auto verbeteren, ja ;)
In C4 kom je er nog wel mee weg, maar in C3 in hoger zul je elke race wel moeten testen om mee te kunnen komen, hetzij op engine gebied, hetzij op aero gebied.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
_avalanche_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:19:

Hou er wel rekening mee dat je bij een nieuw seizoen weer nieuwe suppliers moet kiezen en dus al je testresultaten op engine/gearbox/banden kwijt bent. Het is dus verstandig om niet tot heel laat in het seizoen deze onderdelen te testen aangezien je dan erg weinig races profiteert van je investering. De aero-test neem je wel mee naar volgend seizoen, maar daar gaat net als bij design op de andere parts bij de reset een % van je opgebouwde efficiency boven de 30 af. Verder wordt het effect van testen minder of zelfs nihil als iets al heel goed is.

Of je elke race moet testen is dus een kosten/bate-analyse. Als je gigantische winsten verwacht, dan kan je het gewoon doen (in de echte formule 1 smijten de rijke teams ook met miljoenen voor 0,001 per rondje sneller ;) ). Als je wat krapper zit moet je kijken wat efficienter is. Als elke race testen betekent dat je je alleen een prut-coureur/designer kan veroorloven dan is het misschien beter om wat minder te testen. Verder speelt ook de keuze van suppliers een rol. Bij goedkope suppliers zal je in testen moeten investeren, duurdere suppliers zijn al goed van zichzelf en dan zou je wat minder kunnen testen ter compensatie van de hoge kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
ok bedankt maar weer, op naar de eerste podium plek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vraagje, ik race in C4G3. Nog 2 races te gaan uiteraard.
Is het slim om nu te testen voor Setup & tune up voor de allerlaatste race? (op dat parcour dus)
Of kan ik beter nog meer Aerodynamica testen? :)
Ik haal kwa DQP ongeveer tussen de 80 en 95 in, en meestal rond de 90.
Autogegevens:
Aero eff: 56
front wing eff: 63
rear wing eff: 64

Driver gegevens:
Motivation 100, Form 99
DQP: 178
DRP: 222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is een afweging die je zelf moet maken denk ik.
Ik heb persoonlijk aan 30 laps practise (meestal) genoeg om een goeie setup en DQP te vinden, en zou een setup-test dus ook zonde van mijn tijd vinden. Komt bij dat zoals hierboven ook gezegt is, de resultaten van een aero tests meegnomen worden naar volgend seizoen (met kleine reductie), en je daar dus blijvend resultaat van hebt.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Je dqp% is zeker voor C4 begrippen erg goed, ik zou absoluut geen geld verspillen aan setup & tune up. Dat is vooral bedoeld om als beginnende manager de gelegenheid te krijgen om extra rondjes te maken en zo het spelletje te leren. Bijna 2mln uitgeven voor een paar extra testrondjes is in jouw geval gewoon zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Even m'n kwalificatie in het late uurtje gedaan, was het gewoon VERGETEN! gisteren :? Toch met enige haast vanuit de uni naar huis om op m'n gemakje de Q te doen. DQP wel blijven hangen rond 94/95%, beetje matig. 9e op de grid en volgensmij is alles al wel gekwalificeerd, dus ik verwacht daar ook te starten. Voor de race verwacht ik dan een P3 - P5. De top 2 is niet haalbaar vandaag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, met nog ruim 2,5 uur te gaan tot de kantoren sluiten, sta ik 5e op de grid (had al wel zoiets verwacht), maar ik denk dat iedereen voor me (op brid na) een stopje meer doet. Als dat niet zo is, heb ik een probleem, maar afgaande op voorgaande resultaten zal het wel zoiets zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hmm, heb net even berekend hoe mijn financiële situatie zou zijn had ik dit seizoen met m'n Staff voor volgend seizoen gedraaid. Ik zou dan 42 miljoen minder op m'n account hebben >:). Dan heb ik ook nog m'n Desigern en CD voor 3 seizoen vastgelegd. Er zit maar een ding op voor me, heel goed presteren volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je bent dus 2,5M extra kwijt per race? Heftig hoor :D Ik ben iets minder dan 1M meer kwijt, maar ik kom ook wel aan 17M winst dit seizoen, plus dat ik promoveer naar C2 en daar een sponsor extra krijg. Als ik moet bezuinigen, gaan m'n staff-trainingen er eerst maar 's uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:21:
Zo, met nog ruim 2,5 uur te gaan tot de kantoren sluiten, sta ik 5e op de grid (had al wel zoiets verwacht), maar ik denk dat iedereen voor me (op brid na) een stopje meer doet. Als dat niet zo is, heb ik een probleem, maar afgaande op voorgaande resultaten zal het wel zoiets zijn :Y)
Hmm, aan de tijden te zien zou je op de zelfde aantal stops moeten staan als mij, of je bent gewoon veel te snel... Als je op een stop minder staat, move over, ik mot er langs :P Denk trouwens dat m'n teammaat Fraser op een 3 stop staat (heeft ie me niet verteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:31:
Hmm, heb net even berekend hoe mijn financiële situatie zou zijn had ik dit seizoen met m'n Staff voor volgend seizoen gedraaid. Ik zou dan 42 miljoen minder op m'n account hebben >:). Dan heb ik ook nog m'n Desigern en CD voor 3 seizoen vastgelegd. Er zit maar een ding op voor me, heel goed presteren volgend jaar!
Hehehe, know the feeling...
Kijk maar eens naar m'n saldo nu :X (was begin van het seizoen 60 mln)

M.a.w. als de sodemieter mn driver ontslaan zodra dat kan... (zeker als z'n invloed minder wordt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Grrrrrene schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:46:
Je bent dus 2,5M extra kwijt per race? Heftig hoor :D Ik ben iets minder dan 1M meer kwijt, maar ik kom ook wel aan 17M winst dit seizoen, plus dat ik promoveer naar C2 en daar een sponsor extra krijg. Als ik moet bezuinigen, gaan m'n staff-trainingen er eerst maar 's uit :)
Staff training? Wat is dat? ;). Geloof ik 1 x gedaan sinds het geïntroduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:14:
[...]

Staff training? Wat is dat? ;). Geloof ik 1 x gedaan sinds het geïntroduceerd is.
+1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kan de race al vergeten, wordt 1.0s per rondje opgehouden door een of andere mongool die een verkeerde DRP heeft uitgerekend waarschijnlijk. Na 15 rondjes al 21 seconde achter, niet normaal :X Dat op Brands Hatch met die enorm korte pitstraat, kan ik nooit meer inhalen. Vraag me af of ik uberhaupt nog top 6 kan halen nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
bizar dat je dan niet in kan halen als iemand een totaal verkeerde drp zou hebben uitgerekend.... :|
Moet echt wat veranderen aan blocking/overtaking verhaal
net als bij achterblijvers dat je die dan blocked als je ze inhaalt, haat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:16:
Kan de race al vergeten, wordt 1.0s per rondje opgehouden door een of andere mongool die een verkeerde DRP heeft uitgerekend waarschijnlijk. Na 15 rondjes al 21 seconde achter, niet normaal :X Dat op Brands Hatch met die enorm korte pitstraat, kan ik nooit meer inhalen. Vraag me af of ik uberhaupt nog top 6 kan halen nu :?
1 sec. x 15 ronden is volgens mij geen 21 seconden..... :P
En ehh blocking is all in the game....De ene keer heb je er gemak van, een andere keer heb je er last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:41:
[...]

1 sec. x 15 ronden is volgens mij geen 21 seconden..... :P
En ehh blocking is all in the game....De ene keer heb je er gemak van, een andere keer heb je er last van....
Ik verloor 1sec per rondje op mijn eigen tijden, op de #1 nog net wat meer ;) Race is een drama, wist niet dat je bij tyrewear tegenwoordig 9sec bij je rondetijd op moest tellen? Wat een onzin zeg :/ Rij gewoon 2 rondjes 1.10, waar ik 1.01 moest rijden maar wel wear had. Hopen op een puntje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

@ Joss:

je loopt niet echt in op die gast voor je.... Punten wordt moeilijk jong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:48:
@ Joss:

je loopt niet echt in op die gast voor je.... Punten wordt moeilijk jong....
Ze stoppen wel een keertje meer dan ik, maarja, dat heeft nu ook geen nut meer met een pitstraat waar je blijkbaar in 3 seconde doorheen knalt en een pitstopje van 6.5s = 10 seconden verlies :+ Heeft er alle schijn van dat ik m'n DRP laagterecord van de afgelope 4 seizoenen ga verbreken. Ik vrees dat ie nog maar net boven de 90% is uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dauthi schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:29:
bizar dat je dan niet in kan halen als iemand een totaal verkeerde drp zou hebben uitgerekend.... :|
Moet echt wat veranderen aan blocking/overtaking verhaal
net als bij achterblijvers dat je die dan blocked als je ze inhaalt, haat het.
Amen!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.