Podcast van IGN die vrij diep ingaat op de multiplayer modes, erg interessant om te luisteren! Duurt ongeveer een uur.
http://xbox360.ign.com/articles/865/865585p1.html
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Microsoft heeft niets te maken met de verkoop van GTA4.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:58:
xbox 360 gamers kunnen GTA 4 wss halen voor het onwaarschijnlijke bedrag van 50 euro!
normaal is 60 of 65 euro de standaard voor console games maar de eigenaar van musicstore steenbergen heeft me verteld dat ze het verzoek gekregen hebben om de game voor 50 euro te verkopen. dit is onder kostprijs volgens hem en zo zie je maar hoe belangrijk microsoft GTA 4 vind
Verwijderd
Zo? Ik haal hem voor het onwaarschijnlijke bedrag van €42 via CanadaVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:58:
xbox 360 gamers kunnen GTA 4 wss halen voor het onwaarschijnlijke bedrag van 50 euro!
normaal is 60 of 65 euro de standaard voor console games maar de eigenaar van musicstore steenbergen heeft me verteld dat ze het verzoek gekregen hebben om de game voor 50 euro te verkopen. dit is onder kostprijs volgens hem en zo zie je maar hoe belangrijk microsoft GTA 4 vind
Verwijderd
Ik importeer ook veel games, maar met GTA kan ik echt niet wat extra dagen wachten. Die moet ik gewoon hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
[...]
Zo? Ik haal hem voor het onwaarschijnlijke bedrag van €42 via CanadaDat is nou het voordeel van regiovrij games
Verwijderd
Ik heb lang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch maar besloten om hem via internet te bestellenAlbinoraptor schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:47:
[...]
Ik importeer ook veel games, maar met GTA kan ik echt niet wat extra dagen wachten. Die moet ik gewoon hebben.
Dus of ie nou 40 of 80 is. Hebben zal ik hem op 29 april.
Die multiplayer is goed uitbedacht zeker tegen "spawnspot snipers" aangezien het niet om de kills gaat. Maar om het geld en het geld ligt op de plaats waar de persoon is doodgeschoten.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:00:
Podcast van IGN die vrij diep ingaat op de multiplayer modes, erg interessant om te luisteren! Duurt ongeveer een uur.
There is no place like ::1
We krijgen nu vast clubjes die afspreken met elkaar dat de ene de spawnraper uit gaat hangen terwijl de ander met een mega-stamina de pegels gaat collecteren.Wetten das?swampy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:53:
[...]
Die multiplayer is goed uitbedacht zeker tegen "spawnspot snipers" aangezien het niet om de kills gaat. Maar om het geld en het geld ligt op de plaats waar de persoon is doodgeschoten.
Kun je kamperen en schieten wat je wilt..je komt geen steek verder. Moest ook lachen over de race modus..GTA + Race is...oh oh!
Met stom, degene die dat geloofd is niet goed bij z'n hoofd
Verwijderd
Mischien een ingame filmpje dan ofzo.De tussenfilmpjes in gears of war worden ook met hogere detail gerenderd dan tijdens het spelen zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:18:
Nog een nieuw screenshot:
[afbeelding]
Ik dacht bij het zien van deze screenshot eerst ook van WTF, komt dit wel uit GTA IV? Het ziet er zoveel scherper uit dan andere shots, maar het schijnt dus wel zo te zijn, hetzelfde screenshot staat ook in een aantal tijdschrijften die onlangs zijn uitgekomen.
Men zegt trouwens dat het niet Niko is in deze screenshot, maar Packie...
[ Voor 4% gewijzigd door Game Error op 11-04-2008 20:34 ]
sorry voor de moeite, ik moest wat verder zoeken, ik zag t net op pagina 4 staan...
Verwijderd
Brilliante screenshots onder die sectie. Kan niet wachten die trainende gassies te slaanVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:44:
OFFICIAL SITE UPDATE 4.11.08
Middle Park - People with no sense of shame exercise in public in the park.
Deze bedoel jeKaasje123 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:50:
[...]
Brilliante screenshots onder die sectie. Kan niet wachten die trainende gassies te slaan
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-04-2008 10:04 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Inline weer wat makkelijker
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 10:26 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd
Koop dan Forza ofzoIk wil gewoon scheuren met auto's.
Zou dat dan een kleine minigame zijn, of gewoon een klein laadbalkje tot je klaar bent.Ik weet wel dat je met geparkeerde auto's niet meteen kunt wegrijden, maar dat je eerst moet klooien met de "wires". Kost een paar seconden en dan kan een agent je net zien.
Verwijderd
Hmm er zit geen tijd bij, je wanted level blijft gewoon als je in het gebied blijft. Je mag zelf weten wanneer je uit dat gebied gaat.Menesis schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:12:
Als je binnen een bepaalde tijd buiten dat zoekgebied weet te komen vervalt je wanted level. HOe meer sterren, hoe groter het gebied uiteraard
Dus schuilen schiet niet meer op als je 1 of 2 wanted sterren hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:05:
[...]
Hmm er zit geen tijd bij, je wanted level blijft gewoon als je in het gebied blijft. Je mag zelf weten wanneer je uit dat gebied gaat.
/▌
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat is nu anders. In de vorige GTA's kon je inderdaad schuilen als je 1 ster had en na een tijdje verdween het weer. Nu moet je het zoekgebied ontvluchten om de sterren (ongeacht hoeveel je hebt) te laten verdwijnen.Marzman schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:17:
[...]
Dus schuilen schiet niet meer op als je 1 of 2 wanted sterren hebt?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 13:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Aw geen militairen meer?Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:41:
[...]
Nee dat is nu anders. In de vorige GTA's kon je inderdaad schuilen als je 1 ster had en na een tijdje verdween het weer. Nu moet je het zoekgebied ontvluchten om de sterren (ongeacht hoeveel je hebt) te laten verdwijnen.
Uiteraard hoe meer sterren, des te groter het zoekgebied en dus moeilijk te vluchten. Het leger zit er niet meer in, de FBI gaat als laatste achter je aan. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met het zoekgebied als je door de FBI gezocht wordt.. kan me voorstellen dat dat zoekgebied dan 99% van de stad zal zijn..
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 19:35 ]
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 13-04-2008 10:10 ]
Verkeerde link? Dat is Street Fighter 4.monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:04:
Het intro filmpje + unboxing is gelekt: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202181.html
Ziet er wel erg real uit, echte GTA looks. Hoop trouwens niet dat dit al is langsgekomen?
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 13-04-2008 10:06 ]
/▌
Je link gaat nu naar een Streetfighter filmpje?monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:04:
Het intro filmpje + unboxing is gelekt: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202181.html
Ziet er wel erg real uit, echte GTA looks. Hoop trouwens niet dat dit al is langsgekomen?
Aaah, wat een blunder. Dat was het filmpje dat daarna automatisch begon te spelen, in ieder geval, het is fixt.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik vind hem maar vaag. Je ziet bijna niks en die skyline ziet er anders uit. Muziek is ook niet echt GTA-style.Donnie schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:13:
Ze roepen allemaal alweer keihard fake, maar toch moet ik zeggen dat ik het betwijfel, het ziet er wel logisch uit -> Nico die aankomt met de boot, de skylinet etc etc
[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 13-04-2008 11:16 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 11:26 ]
Het is maar..een paar weekjes wachten tot 29ste hoorMarzman schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:17:
[...]
Ik vind hem maar vaag. Je ziet bijna niks en die skyline ziet er anders uit. Muziek is ook niet echt GTA-style.
Die site staat vol met nepfilmpjes: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/189018.html
[edit]Ok het is weer een andere dus
Verwijderd
Nep.Donnie schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:13:
Ze roepen allemaal alweer keihard fake, maar toch moet ik zeggen dat ik het betwijfel, het ziet er wel logisch uit -> Nico die aankomt met de boot, de skylinet etc etc
Verwijderd
Mixed Reality dev
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 16:20 . Reden: Screenshots waren veels te groot (zowel in bestandsgrootte als resolutie) ]
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 15:38 ]
Verwijderd
Geloof het of niet maar voor het eerst ZELF het tweede eiland in GTA3 geunlockt. Ja dat is..lichtelijk laat!Exorcist schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:09:
Coming close..ben nu al weer zo gek om GTA 1 te spelen, heb daar nog nooit één missie van gedaan in mn PlayStation tijd
Verwijderd
Verwijderd
Hetzelfde hier, doelloos rondrijden en schieten. Het lijkt me echt geweldig hoe al die "mensen" in GTAIV een routine hebben straks, of in ieder geval iets doen behalve lopen.Exorcist schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:09:
Coming close..ben nu al weer zo gek om GTA 1 te spelen, heb daar nog nooit één missie van gedaan in mn PlayStation tijd
Het enige wat ze bij mij zullen doen straks is liggen doodbloeden op straatBioHazard schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:47:
[...]
Hetzelfde hier, doelloos rondrijden en schieten. Het lijkt me echt geweldig hoe al die "mensen" in GTAIV een routine hebben straks, of in ieder geval iets doen behalve lopen.
Verwijderd
En dan te bedenken dat je zomaar met een dikke car dwars door central park kan scheurenVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:04:
Nieuwe screens die een beetje de buitenwereld in de game laten zien...
Details zijn ongelooflijk...
1
http://i32.tinypic.com/34fobrl.jpg
2
http://i30.tinypic.com/ngr975.jpg
3
http://i28.tinypic.com/2b7ddf.jpg
4
http://i32.tinypic.com/2lm2zbq.jpg
5
http://i25.tinypic.com/2mzk21j.jpg
6
http://i29.tinypic.com/2d8mfid.jpg
7
http://i30.tinypic.com/zup8i0.jpg
Het ziet er erg vet uit. We moeten nu nog maar 2 weken zonder gtaIV zien te overleven, hou vol kerels!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 13-04-2008 16:50 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd
Dat is geen gerucht, dat is een feit, staat zelfs op de officiële website.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:14:
By the way, op een van de nieuwe screens zie je een reclame voor ZIT (5de screen). Volgens vele geruchten kun je een nummer van ZIT met je gsm draaien en de info over de track die op dit moment op je radio te horen is, wordt naar je gestuurd (artist, song e.d.)... Verder kun je dat nummer ook meteen op Amazon kopen.... erugghh vet!
Work hard & be brave.
Mixed Reality dev
Verwijderd
Haha, ik ben nu ook GTA 1 (voor de zoveelste keer) aan het spelen, blijft geweldig! San Andreas heb ik onlangs aangeschaft en pas begonnen. Maar grafisch is het bijna net zoals Vice City.Exorcist schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:09:
Als ik naar Screen 1 en 7 kijk, lijkt het wel alsof ik naar buiten kan kijken volgens mijMenesis schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:01:
Hoe zit het overigens met als je een gebouw binnen gaat?
Op deze screen bijvoorbeeld, zie je dat je NIET naar binnen kunt kijken, aangezien elk raam hetzelfde toont. Dat is wel jammer. Is binnen en buiten nu nog steeds een aparte scene of kun je door het glas heen naar binnen rijden om maar wat te noemen?
[ Voor 7% gewijzigd door GoldenBatt op 13-04-2008 19:07 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dat is de 7565553215431687464894564984e keer dat dat gevraagd wordt. Antwoord: geen idee. Bij GTA3/VC/SA kwam de port naar de PC een half jaar tot een jaar later, en bij SA werd het van te voren ook niet aangekondigd, maar ik weet niet hoe makkelijk het is om dit spel straks naar de PC over te zetten. Voor zover ik weet worden veel multi-platform spelen die ook op de pc te spelen zijn tegelijkertijd uitgebracht en is er meestal geen tot weinig verschil onderling - nu weten we al dat de x360 extra download-content gaat krijgen, en dat de ps3 grafisch beter zal zijn dan de x360, dus dat zou betekenen dat er slechts in de basis vanuit 1 source ontwikkeld wordt, maar dat er al snel een tweesplitsing wordt gevormd. Misschien is het mogelijk om van deze tweesprong een driesprong te maken, maar dat is puur gissen.sjukke schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:39:
Weet iemand toevallig of deze ook voor de PC komt? Die screens zien er geweldig uit
Hier kon uw advertentie staan
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Gebouwen waar je echt naar binnen kunt zul je wel in kunnen kijken, en andersom. Terwijl de rest van de gebouwen gewoon afbeeldingen zijn. Anders zou het spel wel heel groot worden volgens mij...FireFoz schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:34:
verschilt wss per gebouw, dat was bij the godfather ook zo
Verwijderd
hmmm, waar heb je die info vandaan? de ps3 zal moeten installeren en daardoor word de laad tijd enigszins verkort. verder is het verschil tussen 360 en ps3 alleen maar contrast en hoe fel de kleuren zijn. dat is meer een persoonlijke voorkeur en meestal ook geheel naar eigen smaak in te stellenNitroglycerine schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:47:
[...]
en dat de ps3 grafisch beter zal zijn dan de x360,
Verwijderd
Alleen een PS3 voor GTA?Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:01:
Ik kijk al meer dan een jaar na Grand Theft Auto IV uit en het was nog zo lang wachten , vooral toen hij voorigjaar was uitgesteld naar 29-04-2008.
Nu is het nog maar 2 weken wachten op deze onverukkelijke grote mooie GTA IV .
Trouwens bij de Wehkamp kost hij maar €51.50 ( PS3 ) maar ben bang dat als je hem daar bestelt dat hij veel later aankomt of uitverkocht raakt , ik ga toch even nakijken wat deze kost bij de MediaMarkt voor de Playstation 3 .
Ik heb speciaal de Playstation 3 aangeschaft alleen voor GTA IV en de rest wat ik heb gespeeld was even een tussendoortje om de tijd om te krijgen.
Vol verwachtingen klopt ons hart naar GTA IV , is toch ongelooflijk wat een game in een mens kan losmaken van vreugde .
Ik kijk zo uit naar Grand Theft Auto IV , dat andere games mij niet veel interreseren .
Ik heb toendertijds een PS2 aangeschaft (2de hands) voor GTA San AndreasRobbie T schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:27:
[...]
Alleen een PS3 voor GTA?
Ok...Overdrijven is ook een vak. Imho..
Je koopt een PS3 voor speciaal voor GTA IV terwijl de X360 extra content krijgt?Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:01:
Ik kijk al meer dan een jaar na Grand Theft Auto IV uit en het was nog zo lang wachten , vooral toen hij voorigjaar was uitgesteld naar 29-04-2008.
Nu is het nog maar 2 weken wachten op deze onverukkelijke grote mooie GTA IV .
Trouwens bij de Wehkamp kost hij maar €51.50 ( PS3 ) maar ben bang dat als je hem daar bestelt dat hij veel later aankomt of uitverkocht raakt , ik ga toch even nakijken wat deze kost bij de MediaMarkt voor de Playstation 3 .
Ik heb speciaal de Playstation 3 aangeschaft alleen voor GTA IV en de rest wat ik heb gespeeld was even een tussendoortje om de tijd om te krijgen.
Vol verwachtingen klopt ons hart naar GTA IV , is toch ongelooflijk wat een game in een mens kan losmaken van vreugde .
Ik kijk zo uit naar Grand Theft Auto IV , dat andere games mij niet veel interreseren .
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heb ik ook gedaan met de PS2 ^^ (Naja, mgs was ook heel erg verslavend)Robbie T schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:27:
[...]
Alleen een PS3 voor GTA?
blaap
K heb de PS2 ook aangeschaft alleen vanwege GTA 3 in de eerste instantie. Daarnaast had ik natuurlijk ook wel andere games gezien waardoor ik onder de indruk van het apparaat was. Ziet er naar uit dat ik binnenkort ook een PS3 koop voor GTA4. En de andere games die erna uitkomen zijn allemaal leuk meegenomen (gt5, MGS4)Robbie T schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:27:
[...]
Alleen een PS3 voor GTA?
Mixed Reality dev
Same here, GTA:SA voor de PS2, daarna Vice City en GTA III erbij gekocht. Games zoals Final Fantasy en zo begon mijn collectie. De PS2 was mijn eerste console, nu dan een PS3 en een PSP.blaatschaaap schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:49:
[...]
Heb ik ook gedaan met de PS2 ^^ (Naja, mgs was ook heel erg verslavend)
ik heb anders ook alleen voor GTA 4 een xbox gekocht...heb verder ook maar 1 ander spel (Cod4), en heb hem al sinds september ofzo (toen de releasedate nog niet uitgesteld was).Robbie T schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:27:
[...]
Alleen een PS3 voor GTA?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ach, je kunt een PS3 ook gebruiken voor Blu-Ray schijfjes of voor Folding@Home. En de PS3 ondersteunt veel meer mooie stuurwielen dan de Xbox360 (Logitech G25 bijv).Angeloonie schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:47:
[...]
Je koopt een PS3 voor speciaal voor GTA IV terwijl de X360 extra content krijgt?
Goud is geen geld
Ach ik wacht al zeker 2 jaar op dit spel, dus dat ene weekjefrankknopers schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:29:
Ik heb voor de zekerheid het spel ook maar gepreordered gisteravond, want het zou lullig zijn als ik nog een week langer moet wachten voor ik hem ook kan gaan spelen.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:44 ]
Hoge score, maar een spel kan toch nooit perfect zijn? Er zijn altijd wel minpunten... vaak ziet men deze niet in een hype en ik vraag me af of ze in ruil voor de primeur niet dit cijfer zouden moeten geven?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:41:
Eerste review is verschenen, Official Xbox 360 Magazine (OXM) heeft de primeur.
[afbeelding]
Het is wachten op wat goede scans, hopelijk staat er wat interessante informatie in (en niet al te veel spoilers)
Review score:spoiler:10/10
Hou dit topic iig in de gaten.
Oja, morgen opent de Rockstar Social Club waar je je dan alvast kan registreren met je Xbox Live Gamertag of PSN id.
PSN: Shiver23
Dat kan wel hoorDennahz schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:46:
[...]
Hoge score, maar een spel kan toch nooit perfect zijn? Er zijn altijd wel minpunten... vaak ziet men deze niet in een hype en ik vraag me af of ze in ruil voor de primeur niet dit cijfer zouden moeten geven?
* Dennahz wil het spel niet afkraken, maar perfect...?
Of Xboxic:Een 10 gaat naar instant klassiekers. De game moet meer dan alleen maar goed zijn; het product is nagenoeg perfect! Het moet een game zijn die een nieuwe standaard in het genre zet, een game waardoor mensen het systeem kopen. Het moet een game zijn waarover je het nog jaren hebt en die je na tien jaar nog kunt oppakken en waar je dan weer van houdt. De 10 is slechts bedoeld voor legendarische games, waar gamers reikhalzend naar uitkijken en die de verwachtingen waar maken. Games met een 10 kunnen minpunten bevatten, maar deze vallen in het niet bij de pluspunten.
10
Excellent: As close to perfection as can currently be. It may be surpassed by later products, but at the time of writing it was king of the hill. Spend your dough now.
Note that we do not reserve the highest mark for 'perfection'. Perfection doesn't exist, and especially in fast-moving technology a perfect product may already be surpassed next week. We can rate 10, and it would mean there's no better product on the market in its niche at that very moment. We could very well give another 10 the month after to another product that is just slightly better again.
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 14-04-2008 13:03 ]
Het hangt eraf hoe er gereviewt wordt. Voor sommige is een 10 een "bijna perfecte game" voor anderen moet de game echt perfect zijn om een 10 te halen. Het hangt echt vanaf hoe het gereviewt word!Dennahz schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:46:
[...]
Hoge score, maar een spel kan toch nooit perfect zijn? Er zijn altijd wel minpunten... vaak ziet men deze niet in een hype en ik vraag me af of ze in ruil voor de primeur niet dit cijfer zouden moeten geven?
[ Voor 12% gewijzigd door swampy op 14-04-2008 13:25 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 13:24 ]
Ik denk dat er bijna geen HUD is. Links onderin staat de map en rechts bovenin staat je wapen. De rest zal denk ik vooral via je mobiel gaan.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:22:
Heb de review gelezen, er staat niks in wat we nog niet weten. Hoewel, er worden een paar extra personages getoond, maar geen spoilers e.d. Als je benieuwd bent naar wat nieuwe screenshots en de HUD, vooral even kijken dus.
PSN: Shiver23
Als een 10 nooit gegeven kan worden was de schaal wel 1-9Dennahz schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:46:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 14-04-2008 13:35 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 14-04-2008 15:02 ]
Mixed Reality dev
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq