[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Podcast van IGN die vrij diep ingaat op de multiplayer modes, erg interessant om te luisteren! Duurt ongeveer een uur.

http://xbox360.ign.com/articles/865/865585p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox 360 gamers kunnen GTA 4 wss halen voor het onwaarschijnlijke bedrag van 50 euro!

normaal is 60 of 65 euro de standaard voor console games maar de eigenaar van musicstore steenbergen heeft me verteld dat ze het verzoek gekregen hebben om de game voor 50 euro te verkopen. dit is onder kostprijs volgens hem en zo zie je maar hoe belangrijk microsoft GTA 4 vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:58:
xbox 360 gamers kunnen GTA 4 wss halen voor het onwaarschijnlijke bedrag van 50 euro!

normaal is 60 of 65 euro de standaard voor console games maar de eigenaar van musicstore steenbergen heeft me verteld dat ze het verzoek gekregen hebben om de game voor 50 euro te verkopen. dit is onder kostprijs volgens hem en zo zie je maar hoe belangrijk microsoft GTA 4 vind
Microsoft heeft niets te maken met de verkoop van GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Onder de kostprijs haha, ik en vele andere hier hebben hem inmiddels al op de pre-order staan voor 35 euro. Geloof die verhalen van winkelmedewerkers nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:58:

Zo? Ik haal hem voor het onwaarschijnlijke bedrag van €42 via Canada :) Dat is nou het voordeel van regiovrij games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam tijdens het surfen dit kleine screenshotje tegen, (hier) nog niet eerder gezien, dus hierbij:

Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/9140/slistan6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
[...]

Zo? Ik haal hem voor het onwaarschijnlijke bedrag van €42 via Canada :) Dat is nou het voordeel van regiovrij games :P
Ik importeer ook veel games, maar met GTA kan ik echt niet wat extra dagen wachten. Die moet ik gewoon hebben. :P
Dus of ie nou 40 of 80 is. Hebben zal ik hem op 29 april. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:47:
[...]

Ik importeer ook veel games, maar met GTA kan ik echt niet wat extra dagen wachten. Die moet ik gewoon hebben. :P
Dus of ie nou 40 of 80 is. Hebben zal ik hem op 29 april. :P
Ik heb lang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch maar besloten om hem via internet te bestellen :P

Ik hou mijdie extra dagen wel zoet met de beta van MGS:Online en het nieuwe WarHawk booster pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:00:
Podcast van IGN die vrij diep ingaat op de multiplayer modes, erg interessant om te luisteren! Duurt ongeveer een uur.

http://xbox360.ign.com/articles/865/865585p1.html
Die multiplayer is goed uitbedacht zeker tegen "spawnspot snipers" aangezien het niet om de kills gaat. Maar om het geld en het geld ligt op de plaats waar de persoon is doodgeschoten.

Kun je kamperen en schieten wat je wilt..je komt geen steek verder. Moest ook lachen over de race modus..GTA + Race is...oh oh!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
50eu onder de kostprijs. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

swampy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:53:
[...]

Die multiplayer is goed uitbedacht zeker tegen "spawnspot snipers" aangezien het niet om de kills gaat. Maar om het geld en het geld ligt op de plaats waar de persoon is doodgeschoten.

Kun je kamperen en schieten wat je wilt..je komt geen steek verder. Moest ook lachen over de race modus..GTA + Race is...oh oh!
We krijgen nu vast clubjes die afspreken met elkaar dat de ene de spawnraper uit gaat hangen terwijl de ander met een mega-stamina de pegels gaat collecteren.Wetten das?
Met stom, degene die dat geloofd is niet goed bij z'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een nieuw screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/4313-gta-iv-packie-screenshot.jpg

Ik dacht bij het zien van deze screenshot eerst ook van WTF, komt dit wel uit GTA IV? Het ziet er zoveel scherper uit dan andere shots, maar het schijnt dus wel zo te zijn, hetzelfde screenshot staat ook in een aantal tijdschrijften die onlangs zijn uitgekomen.

Men zegt trouwens dat het niet Niko is in deze screenshot, maar Packie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:18:
Nog een nieuw screenshot:

[afbeelding]

Ik dacht bij het zien van deze screenshot eerst ook van WTF, komt dit wel uit GTA IV? Het ziet er zoveel scherper uit dan andere shots, maar het schijnt dus wel zo te zijn, hetzelfde screenshot staat ook in een aantal tijdschrijften die onlangs zijn uitgekomen.

Men zegt trouwens dat het niet Niko is in deze screenshot, maar Packie...
Mischien een ingame filmpje dan ofzo.De tussenfilmpjes in gears of war worden ook met hogere detail gerenderd dan tijdens het spelen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
waar kan ik GTA het goedkoopste pre-orderen dan? ik hoor jullie over 35 euro, maar met de search kan ik geen bijhorende site terug vinden, of ik kan er natuurlijk niet mee omgaan :P
360 that is btw

[ Voor 4% gewijzigd door Game Error op 11-04-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 02-09 13:43
sorry voor de moeite, ik moest wat verder zoeken, ik zag t net op pagina 4 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFICIAL SITE UPDATE 4.11.08

Today's official site update includes the debut of the MULTIPLAYER section - with information and exclusive screenshots unveiled for all Team Modes and Race Modes, as well as two new videos featuring Playboy X and the Liberty City Gun Club.

The MUSIC section has also been updated to include the revelation of two new stations:

Electrochoc - Cutting edge sounds for the dance floor. Hosted by Francois K.
Liberty City Hardcore - Hardcore lives on in the city where it all began. Hosted by Jimmy Gestapo.

Also, check out some new points-of-interest on the Liberty City map that introduce information about:

Middle Park - People with no sense of shame exercise in public in the park.

Goldberg, Ligner & Shyster - One of the most successful law firms in Liberty City for a reason: we get results. Learn about the firm, our partners, and chat with one of our interns for free legal advice!

The Men's Room - With Bas & Jeremy. We want to know what kind of man are YOU? Take our helpful self-evaluation quiz.

Bean Machine - That ubiquitous cup of java favored all over Liberty City. Enter the Bean Machine!

ZiT - "We'll Spot the Song for You!" The revolutionary new music service.

In addition to all that, check out 6 brand new exclusive screenshots that have been added to the SCREENS section, as well as new Outdoor Series wallpapers and MySpace profile themes in the DOWNLOADS section.

As always, check out the UPDATES section of the site for a complete list of all new content, and we sure to visit the Pre-Order section for online ordering options.

http://www.rockstargames.com/IV/#?page=updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Deze al langsgekomen: http://www.gametrailers.com/player/32759.html

Geweldig filmpje als je het mij vraagt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:44:
OFFICIAL SITE UPDATE 4.11.08

Middle Park - People with no sense of shame exercise in public in the park.
Brilliante screenshots onder die sectie. Kan niet wachten die trainende gassies te slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kaasje123 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:50:
[...]

Brilliante screenshots onder die sectie. Kan niet wachten die trainende gassies te slaan :D
Deze bedoel je :)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-04-2008 10:04 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Inline weer wat makkelijker :+
Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl/Rockstar_Games__Grand_Theft_Auto_IV__Middle_Park-20080412-101318.jpg

Ik kijk zelf erg uit naar het spel, ware het niet dat ik pas 1,5 week na de release kan spelen :( Maar ach, vakanties schijnen ook leuk te zijn :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe het zit met de poltie in het spel, ik bedoel wanneer de politie achter je aan zit. Of je bijvoorbeeld een wanted star krijgt als je door rood rijdt of als je tegen een ander voertuig (geen politieauto) aanrijdt..

In de vorige spellen kon je gewoon met 200km/u door rood rijden bijvoorbeeld terwijl er een politieauto in de buurt was en er gebeurde niks; niet echt realistisch.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Nou ik hoop iig dat dat niet zo is want ik had daar een hekel aan tijdens het spelen van Mafia.
Ik wil gewoon scheuren met auto's. En sinds wanneer gaat GTA voor realisme? Ok nu iets meer dan eerdere games maar mag hopen op niet zoals in Mafia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik weet wel dat je met geparkeerde auto's niet meteen kunt wegrijden, maar dat je eerst moet klooien met de "wires". Kost een paar seconden en dan kan een agent je net zien. Verder heb je per wanted ster een bepaalde zoekgebied. Als je binnen een bepaalde tijd buiten dat zoekgebied weet te komen vervalt je wanted level. HOe meer sterren, hoe groter het gebied uiteraard O-)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon scheuren met auto's.
Koop dan Forza ofzo ;)
Ik weet wel dat je met geparkeerde auto's niet meteen kunt wegrijden, maar dat je eerst moet klooien met de "wires". Kost een paar seconden en dan kan een agent je net zien.
Zou dat dan een kleine minigame zijn, of gewoon een klein laadbalkje tot je klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:12:
Als je binnen een bepaalde tijd buiten dat zoekgebied weet te komen vervalt je wanted level. HOe meer sterren, hoe groter het gebied uiteraard O-)
Hmm er zit geen tijd bij, je wanted level blijft gewoon als je in het gebied blijft. Je mag zelf weten wanneer je uit dat gebied gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:05:
[...]

Hmm er zit geen tijd bij, je wanted level blijft gewoon als je in het gebied blijft. Je mag zelf weten wanneer je uit dat gebied gaat.
Dus schuilen schiet niet meer op als je 1 of 2 wanted sterren hebt? :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik hoor iig dat dit spel gewoon de shit wordt _/-\o_

Kan echt niet wachten..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de politie kan jou op twee manieren signaleren. de eerste manier is het signalement van de auto, dan is het genoeg om ff een andere auto te pakken en dan kun je ongestoord het zoekgebied uitrijden. andere manier is dat ze jou signalement hebben. dan moet je gewoon het gebied uitracen.

die auto's stelen zal geen minigame zijn, gewoon ff niko bekijken die zit te prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 17:43
Ja het duurt gewoon wat langer, als het een minigame zou worden zou het echt irritant zijn en ten koste van de gameplay, 1x is leuk maar elke keer.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:17:
[...]

Dus schuilen schiet niet meer op als je 1 of 2 wanted sterren hebt? :)
Nee dat is nu anders. In de vorige GTA's kon je inderdaad schuilen als je 1 ster had en na een tijdje verdween het weer. Nu moet je het zoekgebied ontvluchten om de sterren (ongeacht hoeveel je hebt) te laten verdwijnen.

Uiteraard hoe meer sterren, des te groter het zoekgebied en dus moeilijk te vluchten. Het leger zit er niet meer in, de FBI gaat als laatste achter je aan. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met het zoekgebied als je door de FBI gezocht wordt.. kan me voorstellen dat dat zoekgebied dan 99% van de stad zal zijn..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoekgebied is denk ik rond, heb jij ff pech als je in et midden zit, als je dan een circel van 99% hebt beslaat die de hele stad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want de FBI is nationaal, in het hele land. Lijkt mij dat ze de hele stad gaan zoeken om jou te vinden. En aangezien Pay N Spray jou niet meer gaat helpen als je gezocht wordt, weet ik niet hoe je de FBI kan afschudden... niet gewoon denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:41:
[...]

Nee dat is nu anders. In de vorige GTA's kon je inderdaad schuilen als je 1 ster had en na een tijdje verdween het weer. Nu moet je het zoekgebied ontvluchten om de sterren (ongeacht hoeveel je hebt) te laten verdwijnen.

Uiteraard hoe meer sterren, des te groter het zoekgebied en dus moeilijk te vluchten. Het leger zit er niet meer in, de FBI gaat als laatste achter je aan. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met het zoekgebied als je door de FBI gezocht wordt.. kan me voorstellen dat dat zoekgebied dan 99% van de stad zal zijn..
Aw geen militairen meer? ;(

Best jammer, in SA was het toch wel het toppunt van het leger, als ze met straaljagers achter je zitten in je Harrier _/-\o_ Of de missie in VC waar je de tank moet stelen, daar zat ik toch wel even vast de eerste keer dat ik spel in mijn handen had.

Aan de andere kant is het niet echt realistisch dat het leger een stad als NY zou binnenvallen voor 1 persoon. Laat die zwarte jeeps maar komen dus!

Even dit: Karl Lagerfeld zit in het spel met zijn eigen radiostation waar hij zijn favoriet liedjes aan elkaar zal praten. Het zal richting drum'n base ofzo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is, komt morgen de vierde deel van de Bonus Round over GTA4 op gametrailers..? Zo ja, dan zou het iets na 24:00 uur online moeten staan..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het intro filmpje + unboxing is gelekt: http://www.gametrailers.c...91.html?playlist=featured

Ziet er wel erg real uit, echte GTA looks. Hoop trouwens niet dat dit al is langsgekomen? :?

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 13-04-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:04:
Het intro filmpje + unboxing is gelekt: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202181.html

Ziet er wel erg real uit, echte GTA looks. Hoop trouwens niet dat dit al is langsgekomen? :?
Verkeerde link? Dat is Street Fighter 4.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 13-04-2008 10:06 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:04:
Het intro filmpje + unboxing is gelekt: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202181.html

Je link gaat nu naar een Streetfighter filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:06:
[...]

Verkeerde link? Dat is Street Fighter 4.
Aaah, wat een blunder. Dat was het filmpje dat daarna automatisch begon te spelen, in ieder geval, het is fixt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ze roepen allemaal alweer keihard fake, maar toch moet ik zeggen dat ik het betwijfel, het ziet er wel logisch uit -> Nico die aankomt met de boot, de skylinet etc etc

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Hmm vaag dat is weer een andere dan die ik poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Donnie schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:13:
Ze roepen allemaal alweer keihard fake, maar toch moet ik zeggen dat ik het betwijfel, het ziet er wel logisch uit -> Nico die aankomt met de boot, de skylinet etc etc
Ik vind hem maar vaag. Je ziet bijna niks en die skyline ziet er anders uit. Muziek is ook niet echt GTA-style.

Die site staat vol met nepfilmpjes: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/189018.html

[edit]Ok het is weer een andere dus :)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 13-04-2008 11:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer er op Gametrailers.com de vierde deel van GTA 4 Bonus Round verschijnt? Zou toch vandaag moeten? Ik heb zojuist gekeken, maar het staat er nog steeds niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Marzman schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:17:
[...]

Ik vind hem maar vaag. Je ziet bijna niks en die skyline ziet er anders uit. Muziek is ook niet echt GTA-style.

Die site staat vol met nepfilmpjes: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/189018.html

[edit]Ok het is weer een andere dus :)
Het is maar..een paar weekjes wachten tot 29ste hoor :)

Denk niet dat niet materiaal ons zo gek zou moeten maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:13:
Nep.

- Achterkant van het doosje is hetzelfde als die van SA.

- De disc is ook verkeerd. Xbox live logo is op nieuwe releases anders, namelijk 'Xbox360 Live" zonder groene streep ertussen.

-Waarom stopt de video na het laadscherm? Laat dan ook het menu zien, of gameplay.

Intro-movie ziet er wel geloofwaardig uit, net als het laadscherm, maar dit is pure fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje verscheen een tijdje geleden al, dacht dat het toen al bewezen was dat die 'intro' gewoon uit een vage film komt. Bovendien:

- Rockstar (iig GTA) games hebben nooit het Take Two logo tijdens de intro gehad.

- Rockstar logo's plus 'Rockstar presents...' etc. teksten altijd voor de intro ipv na.

- In dat filmpje is hij naar mijn mening erg raar bezig met de XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Er zit helemaal niets in dat filmpje dat er ook maar enigzins op wijst dat het echt is, alles wat ze laten zien kunnen ze met een beetje moeite zo hebben nagemaakt gebaseerd op de vorige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hahah ik herken die "intro" van een andere film of spel weet even niet meer wat.
Volgendemij of het is van Mafia op de PC, of van Sin City ofzo

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 00:48
Ja boys, nog 2 dikke weken. Helaas heb ik geen PS3 of X360.
Maar gelukkig heeft me stiefbroertje d'r wel 1 en allang een GTAIV gepreordered >:)

Ben echt benieuwd naar het spel. Deel 3 + VC + SA hebben me urenlang kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screens die een beetje de buitenwereld in de game laten zien...
Details zijn ongelooflijk...

1
http://i32.tinypic.com/34fobrl.jpg

2
http://i30.tinypic.com/ngr975.jpg

3
http://i28.tinypic.com/2b7ddf.jpg

4
http://i32.tinypic.com/2lm2zbq.jpg

5
http://i25.tinypic.com/2mzk21j.jpg

6
http://i29.tinypic.com/2d8mfid.jpg

7
http://i30.tinypic.com/zup8i0.jpg

Het ziet er erg vet uit. We moeten nu nog maar 2 weken zonder gtaIV zien te overleven, hou vol kerels!!! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 16:20 . Reden: Screenshots waren veels te groot (zowel in bestandsgrootte als resolutie) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Coming close..ben nu al weer zo gek om GTA 1 te spelen, heb daar nog nooit één missie van gedaan in mn PlayStation tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Hou het nuttig, slowchatten is niet de bedoeling

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way, op een van de nieuwe screens zie je een reclame voor ZIT (5de screen). Volgens vele geruchten kun je een nummer van ZIT met je gsm draaien en de info over de track die op dit moment op je radio te horen is, wordt naar je gestuurd (artist, song e.d.)... Verder kun je dat nummer ook meteen op Amazon kopen.... erugghh vet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Exorcist schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:09:
Coming close..ben nu al weer zo gek om GTA 1 te spelen, heb daar nog nooit één missie van gedaan in mn PlayStation tijd :P
Geloof het of niet maar voor het eerst ZELF het tweede eiland in GTA3 geunlockt. Ja dat is..lichtelijk laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@maxap:
Coole screens! Echt wreed om te zien dat de stad nu zoveel meer leeft, dat de mensen ook een eigen routine hebben en niet doelloos rondlopen. Dat maakt het zóveel sfeervoller, en dat heb ik erg gemist in de laatste GTA's. Toch maar eens pre-orderen bij GCshop en de kosten delen met mijn broertje (handig zo'n manneke ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Assassinator
Hahah.... zeker... de stad leeft nu echt... ik kan ook niet wachten totdat ik al die mensen zal kunnen afknallen e.d. en dan door de politie achtervolgd worden.... zo vet... het kan alleen in GTA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hetzelfde hier, doelloos rondrijden en schieten. Het lijkt me echt geweldig hoe al die "mensen" in GTAIV een routine hebben straks, of in ieder geval iets doen behalve lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
BioHazard schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:47:
[...]

Hetzelfde hier, doelloos rondrijden en schieten. Het lijkt me echt geweldig hoe al die "mensen" in GTAIV een routine hebben straks, of in ieder geval iets doen behalve lopen.
Het enige wat ze bij mij zullen doen straks is liggen doodbloeden op straat >:)

Ik ben benieuwd wat voor wapens er allemaal zullen zijn. Ik heb daar nog niks oiver gehoord. Iemand al een idee? Een kettingzaag zou wel weer cool zijn. :)

Naast dat de rocketlauncher en pistolen er in zittten natuurlijk wat al in diverse trailers te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zelf dat ze de wapens een beetje onder de duim houden, niet dat je straks super over-powerd kan gaan raggen, dat verpest het gangster-gevoel een beetje (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Nog iets over de wapens, is het ook weer zo dat je van elke categorie 1 wapen kan hebben (1 melee, 1 handgun, 1 machinegun etc..) of heb je bijvoorbeeld 5 slots die je zelf kunt invullen? Is daar iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:04:
Nieuwe screens die een beetje de buitenwereld in de game laten zien...
Details zijn ongelooflijk...

1
http://i32.tinypic.com/34fobrl.jpg

2
http://i30.tinypic.com/ngr975.jpg

3
http://i28.tinypic.com/2b7ddf.jpg

4
http://i32.tinypic.com/2lm2zbq.jpg

5
http://i25.tinypic.com/2mzk21j.jpg

6
http://i29.tinypic.com/2d8mfid.jpg

7
http://i30.tinypic.com/zup8i0.jpg

Het ziet er erg vet uit. We moeten nu nog maar 2 weken zonder gtaIV zien te overleven, hou vol kerels!!! 8)
En dan te bedenken dat je zomaar met een dikke car dwars door central park kan scheuren O-) :9
Wat me nog steeds opvalt is die vlakjes bij sommige screens. Haast alsof er een schilder filter overheen zit. Het lijkt wel zoals van gogh schilderde, met al die kleurvlakjes ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 13-04-2008 16:50 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog even de nieuwste screens van de wereld in de gtaIV... nu verkleind...
Enjoy! ;)

1.
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/hs2u6x.jpg

Big size: http://i32.tinypic.com/34fobrl.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/xghax1.jpg

Big size: http://i30.tinypic.com/ngr975.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/34tc3dz.jpg

Big size: http://i28.tinypic.com/2b7ddf.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2mmikc5.jpg

Big size: http://i32.tinypic.com/2lm2zbq.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2ujj9y9.jpg

Big size: http://i25.tinypic.com/2mzk21j.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/67qkd5.jpg

Big size: http://i29.tinypic.com/2d8mfid.jpg

7.
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/351gumw.jpg

Big size: http://i30.tinypic.com/zup8i0.jpg

8) GTAIV wordt super tof... zo'n grote stad die vol leven zit... Het is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 11:51
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:14:
By the way, op een van de nieuwe screens zie je een reclame voor ZIT (5de screen). Volgens vele geruchten kun je een nummer van ZIT met je gsm draaien en de info over de track die op dit moment op je radio te horen is, wordt naar je gestuurd (artist, song e.d.)... Verder kun je dat nummer ook meteen op Amazon kopen.... erugghh vet! ;)
Dat is geen gerucht, dat is een feit, staat zelfs op de officiële website. :+

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hoe zit het overigens met als je een gebouw binnen gaat?
Op deze screen bijvoorbeeld, zie je dat je NIET naar binnen kunt kijken, aangezien elk raam hetzelfde toont. Dat is wel jammer. Is binnen en buiten nu nog steeds een aparte scene of kun je door het glas heen naar binnen rijden om maar wat te noemen?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik ben nu ook GTA 1 (voor de zoveelste keer) aan het spelen, blijft geweldig! San Andreas heb ik onlangs aangeschaft en pas begonnen. Maar grafisch is het bijna net zoals Vice City.

Wat ik raar vindt is dat je bij GTA3, VC en SA echt heel veel wapens tegelijk bij je kan hebben.. dat je echt van wapens kan wisselen; eerst een machinegeweer en dan verschijnt er opeens een honkbalknuppel. Dat is niet echt realistisch :P Ben benieuwd hoe dit in 4 zit.

Zou wel realistischer zijn als je gewoon bijvoorbeeld een paar pistolen hebt en een machinegeweer en misschien een granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Menesis schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:01:
Hoe zit het overigens met als je een gebouw binnen gaat?
Op deze screen bijvoorbeeld, zie je dat je NIET naar binnen kunt kijken, aangezien elk raam hetzelfde toont. Dat is wel jammer. Is binnen en buiten nu nog steeds een aparte scene of kun je door het glas heen naar binnen rijden om maar wat te noemen?
Als ik naar Screen 1 en 7 kijk, lijkt het wel alsof ik naar buiten kan kijken volgens mij

Screen 1: http://i32.tinypic.com/34fobrl.jpg
Screen 7: http://i30.tinypic.com/zup8i0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door GoldenBatt op 13-04-2008 19:07 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
verschilt wss per gebouw, dat was bij the godfather ook zo

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Weet iemand toevallig of deze ook voor de PC komt? Die screens zien er geweldig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

sjukke schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:39:
Weet iemand toevallig of deze ook voor de PC komt? Die screens zien er geweldig uit
Dat is de 7565553215431687464894564984e keer dat dat gevraagd wordt. Antwoord: geen idee. Bij GTA3/VC/SA kwam de port naar de PC een half jaar tot een jaar later, en bij SA werd het van te voren ook niet aangekondigd, maar ik weet niet hoe makkelijk het is om dit spel straks naar de PC over te zetten. Voor zover ik weet worden veel multi-platform spelen die ook op de pc te spelen zijn tegelijkertijd uitgebracht en is er meestal geen tot weinig verschil onderling - nu weten we al dat de x360 extra download-content gaat krijgen, en dat de ps3 grafisch beter zal zijn dan de x360, dus dat zou betekenen dat er slechts in de basis vanuit 1 source ontwikkeld wordt, maar dat er al snel een tweesplitsing wordt gevormd. Misschien is het mogelijk om van deze tweesprong een driesprong te maken, maar dat is puur gissen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
FireFoz schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:34:
verschilt wss per gebouw, dat was bij the godfather ook zo
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Gebouwen waar je echt naar binnen kunt zul je wel in kunnen kijken, en andersom. Terwijl de rest van de gebouwen gewoon afbeeldingen zijn. Anders zou het spel wel heel groot worden volgens mij...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Zal er ook weer een dildo verstopt liggen in het politie bureau :+

Iemand die mij kan vertellen hoe het bij de vorige GTA spellen ging op de de eerste dag van verkoop, alles gelijk de eerste dag uitverkocht of viel dit wel mee? Anders moet ik namelijk maar een preorder gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitroglycerine schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:47:
[...]
en dat de ps3 grafisch beter zal zijn dan de x360,
hmmm, waar heb je die info vandaan? de ps3 zal moeten installeren en daardoor word de laad tijd enigszins verkort. verder is het verschil tussen 360 en ps3 alleen maar contrast en hoe fel de kleuren zijn. dat is meer een persoonlijke voorkeur en meestal ook geheel naar eigen smaak in te stellen

@screens

VROOOOOAAP

SPLET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al meer dan een jaar na Grand Theft Auto IV uit en het was nog zo lang wachten , vooral toen hij voorigjaar was uitgesteld naar 29-04-2008.
Nu is het nog maar 2 weken wachten op deze onverukkelijke grote mooie GTA IV .
Trouwens bij de Wehkamp kost hij maar €51.50 ( PS3 ) maar ben bang dat als je hem daar bestelt dat hij veel later aankomt of uitverkocht raakt , ik ga toch even nakijken wat deze kost bij de MediaMarkt voor de Playstation 3 .
Ik heb speciaal de Playstation 3 aangeschaft alleen voor GTA IV en de rest wat ik heb gespeeld was even een tussendoortje om de tijd om te krijgen.
Vol verwachtingen klopt ons hart naar GTA IV , is toch ongelooflijk wat een game in een mens kan losmaken van vreugde .
Ik kijk zo uit naar Grand Theft Auto IV , dat andere games mij niet veel interreseren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:01:
Ik kijk al meer dan een jaar na Grand Theft Auto IV uit en het was nog zo lang wachten , vooral toen hij voorigjaar was uitgesteld naar 29-04-2008.
Trouwens bij de Wehkamp kost hij maar €51.50 ( PS3 ) maar ben bang dat als je hem daar bestelt dat hij veel later aankomt of uitverkocht raakt , ik ga toch even nakijken wat deze kost bij de MediaMarkt voor de Playstation 3 .
Ik heb speciaal de Playstation 3 aangeschaft alleen voor GTA IV en de rest wat ik heb gespeeld was even een tussendoortje om de tijd om te krijgen.
Vol verwachtingen klopt ons hart naar GTA IV , is toch ongelooflijk wat een game in een mens kan losmaken van vreugde .
Ik kijk zo uit naar Grand Theft Auto IV , dat andere games mij niet veel interreseren .
Alleen een PS3 voor GTA?
Ok...Overdrijven is ook een vak. Imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Robbie T schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:27:
[...]

Alleen een PS3 voor GTA?
Ik heb toendertijds een PS2 aangeschaft (2de hands) voor GTA San Andreas :+ . Toevallig heb ik nu al een 360 :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:01:
Je koopt een PS3 voor speciaal voor GTA IV terwijl de X360 extra content krijgt? 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:54

blaatschaaap

schaap

[...]

Alleen een PS3 voor GTA?
Heb ik ook gedaan met de PS2 ^^ (Naja, mgs was ook heel erg verslavend)

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
[...]

Alleen een PS3 voor GTA?
K heb de PS2 ook aangeschaft alleen vanwege GTA 3 in de eerste instantie. Daarnaast had ik natuurlijk ook wel andere games gezien waardoor ik onder de indruk van het apparaat was. Ziet er naar uit dat ik binnenkort ook een PS3 koop voor GTA4. En de andere games die erna uitkomen zijn allemaal leuk meegenomen (gt5, MGS4)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

blaatschaaap schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:49:
[...]

Heb ik ook gedaan met de PS2 ^^ (Naja, mgs was ook heel erg verslavend)
Same here, GTA:SA voor de PS2, daarna Vice City en GTA III erbij gekocht. Games zoals Final Fantasy en zo begon mijn collectie. De PS2 was mijn eerste console, nu dan een PS3 en een PSP.

GTA IV is geen slechte instapper voor de PS3! En de exclusieve content *shrugs*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
[...]

Alleen een PS3 voor GTA?
ik heb anders ook alleen voor GTA 4 een xbox gekocht...heb verder ook maar 1 ander spel (Cod4), en heb hem al sinds september ofzo (toen de releasedate nog niet uitgesteld was).

* FireFoz heeft nog een elite uitvoering van 499 gekocht ook, daar heeft ie nu wel een beetje spijt van..

maarja asl echte tweaker wil je natuurlijk altijd het beste van het beste, ook al gebruik je het niet zo veel... ;)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Angeloonie schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:47:
[...]

Je koopt een PS3 voor speciaal voor GTA IV terwijl de X360 extra content krijgt? 8)7
Ach, je kunt een PS3 ook gebruiken voor Blu-Ray schijfjes of voor Folding@Home. En de PS3 ondersteunt veel meer mooie stuurwielen dan de Xbox360 (Logitech G25 bijv).

Ik heb zelf ook een console aangeschaft speciaal voor dit spel, en vanwege die extra content en de lagere prijs is het de Xbox360 geworden. Tweedehands voor een mooie prijs en met extra controller en game. :) Ik heb voor de zekerheid het spel ook maar gepreordered gisteravond, want het zou lullig zijn als ik nog een week langer moet wachten voor ik hem ook kan gaan spelen.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

frankknopers schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:29:
Ik heb voor de zekerheid het spel ook maar gepreordered gisteravond, want het zou lullig zijn als ik nog een week langer moet wachten voor ik hem ook kan gaan spelen.
Ach ik wacht al zeker 2 jaar op dit spel, dus dat ene weekje ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja maar de laatste week is altijd de langste. Dat is bij mij zo altijd iig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste review is verschenen, Official Xbox 360 Magazine (OXM) heeft de primeur.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/gizzuk/14042008100.jpg

Het is wachten op wat goede scans, hopelijk staat er wat interessante informatie in (en niet al te veel spoilers) :P

Review score:
spoiler:
10/10

Hou dit topic iig in de gaten.

Oja, morgen opent de Rockstar Social Club waar je je dan alvast kan registreren met je Xbox Live Gamertag of PSN id.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:41:
Eerste review is verschenen, Official Xbox 360 Magazine (OXM) heeft de primeur.

[afbeelding]

Het is wachten op wat goede scans, hopelijk staat er wat interessante informatie in (en niet al te veel spoilers) :P

Review score:
spoiler:
10/10

Hou dit topic iig in de gaten.

Oja, morgen opent de Rockstar Social Club waar je je dan alvast kan registreren met je Xbox Live Gamertag of PSN id.
Hoge score, maar een spel kan toch nooit perfect zijn? Er zijn altijd wel minpunten... vaak ziet men deze niet in een hype en ik vraag me af of ze in ruil voor de primeur niet dit cijfer zouden moeten geven?

* Dennahz wil het spel niet afkraken, maar perfect...?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

kom op, ff goed nadenken jij

het is de officiele xbox360 tijdschrift, natuurlijk geven ze gta een 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://cid-3085454822782b...x/Public/OXM-REVIEW-1.jpg

Hier staat dus de hele review. Ben er nog niet helemaal doorheen, maar als ik het zo lees zijn het vooral de details die het spel zo geniaal maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dennahz schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:46:
[...]

Hoge score, maar een spel kan toch nooit perfect zijn? Er zijn altijd wel minpunten... vaak ziet men deze niet in een hype en ik vraag me af of ze in ruil voor de primeur niet dit cijfer zouden moeten geven?

Dat kan wel hoor :) Een 10 hoeft niet perfect te zijn. Ik vind de Gamer uitleg altijd wel goed:
Een 10 gaat naar instant klassiekers. De game moet meer dan alleen maar goed zijn; het product is nagenoeg perfect! Het moet een game zijn die een nieuwe standaard in het genre zet, een game waardoor mensen het systeem kopen. Het moet een game zijn waarover je het nog jaren hebt en die je na tien jaar nog kunt oppakken en waar je dan weer van houdt. De 10 is slechts bedoeld voor legendarische games, waar gamers reikhalzend naar uitkijken en die de verwachtingen waar maken. Games met een 10 kunnen minpunten bevatten, maar deze vallen in het niet bij de pluspunten.
Of Xboxic:
10
Excellent: As close to perfection as can currently be. It may be surpassed by later products, but at the time of writing it was king of the hill. Spend your dough now.

Note that we do not reserve the highest mark for 'perfection'. Perfection doesn't exist, and especially in fast-moving technology a perfect product may already be surpassed next week. We can rate 10, and it would mean there's no better product on the market in its niche at that very moment. We could very well give another 10 the month after to another product that is just slightly better again.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 14-04-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Nice, die reviewscore. Alleen denk ik dat ik de komende dagen niet meer dit topic ga volgen omdat dan mijn verwachtingen misschien weer te hoog worden, of dat ik sommige dingen al weet. Dit had ik met Halflife 2 ook al en daardoor viel het wel enigszins tegen.
Pas als ik hem gespeeld heb kijk ik hier weer denk ik.
Al zou het wel een verbetering zijn om de spoilertag vaak te gebruiken omdat je dan misschien weer veel verklapt voor de rest.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Het hangt eraf hoe er gereviewt wordt. Voor sommige is een 10 een "bijna perfecte game" voor anderen moet de game echt perfect zijn om een 10 te halen. Het hangt echt vanaf hoe het gereviewt word!

Vaak zie je ook 9,8ten enzo omdat tja.. een 10!

Is met PWN, geen enkele game is perfect maar het gaat vaak om "Is het een klassieker" zoals de Zelda games! Halflife is ook een klassieker en ook Halflife 2 is een klassieker!

[ Voor 12% gewijzigd door swampy op 14-04-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de review gelezen, er staat niks in wat we nog niet weten. Hoewel, er worden een paar extra personages getoond, maar geen spoilers e.d. Als je benieuwd bent naar wat nieuwe screenshots en de HUD, vooral even kijken dus.

Denk dat Rockstar het ook niet toelaat dat men spoilers publiceert. De speelsessies voor de reviews is ook bij Rockstar afgenomen, ipv dat de reviewer een reviewdisc toegestuurd krijgt, zoals dat bij andere games gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:22:
Heb de review gelezen, er staat niks in wat we nog niet weten. Hoewel, er worden een paar extra personages getoond, maar geen spoilers e.d. Als je benieuwd bent naar wat nieuwe screenshots en de HUD, vooral even kijken dus.
Ik denk dat er bijna geen HUD is. Links onderin staat de map en rechts bovenin staat je wapen. De rest zal denk ik vooral via je mobiel gaan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
[...]

Als een 10 nooit gegeven kan worden was de schaal wel 1-9 ;)

Ik probeer zoveel mogelijk hype te ontwijken maar sinds een paar weken kan ik ook niet meer wachten op deze game :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 14-04-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
ik denk ook niet dat het perfect is maar dat ze gewoon een 10 hebben gegeven omdat het aan hun verwachtingen voldeed en omdat de minpunten meer dan goed gemaakt werden door de plus punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10/10.... vet! deze game is een ware droom... zoals we het al wisten, is de level of details ongelooflijk...

Hier heb je alle scans van het artikel uit Official Xbox360 Magazine:

http://cid-3085454822782b...ve.com/browse.aspx/Public

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Die link is een pagina terug ook al gepost ;)

Staan wel weer wat gave details in zoals dat stukje over die lijken in de kofferbak enzo. Erg cool. Morgen me meteen even aanmelden voor die Rockstar Social Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Misschien is deze vraag al gesteld maar komt ie ook voor de PC uit?
Geintje: maar wat ik me wel afvroeg: kunnen X360ers tegen de PS3ers spelen online? (ik gok van niet)

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 14-04-2008 15:02 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb maar een stukje gelezen (de rest straks op de weg naar huis), maar het lijkt dus de verwachtingen (die al hoog zijn) te overtreffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Nee dat kan idd niet. :) (Menesis)

Veel Xbox360 spellen worden geript en online gegooid, zou Rockstar het lukken om GTA IV van het net af te houden, iig tot release datum?

Ik heb het spel gewoon besteld bij Gamehubs hoor, maar ben gewoon benieuwd omdat het nogal wat prestige op zal leveren als je als release groep deze als eerste weet te rippen denk ik en aan de andere kant Rockstar echt gigantisch haar best doet om het niet zover te laten komen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is voor anderen niet heel interessant om te weten of je nu voor de PS3 of X360 versie gaat, of dat je er een besteld hebt. Discussies over het spel zelf zijn een stuk boeiender.