Scans van de 1e GTA4 review:
[url]http://xxxxxx[/url]
Dan niet ook prima...
[url]http://xxxxxx[/url]
Dan niet ook prima...
[ Voor 46% gewijzigd door Maximus op 14-04-2008 15:30 ]
PhD i.o.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 46% gewijzigd door Maximus op 14-04-2008 15:30 ]
PhD i.o.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
512mb is een stuk meer dan de consoles hebbenJejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Dank je wel Maximus, dat soort linkjes zijn goed als je tentamens te leren hebt
Wow, ik kan écht niet wachten tot hij er is voor de PC! Ik hoop dat mijn HD3850 512MB nog een beetje mee wilt komen als hij uitkomt, anders zie ik me gedwongen tot een upgrade
[ Voor 7% gewijzigd door Paxlie op 14-04-2008 16:11 ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
Voor 250,- heb je een 360+GTA IV, en daar haal je geen next gen videokaartje voor. Dus ik zou het wel weten.Jejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Wow, ik kan écht niet wachten tot hij er is voor de PC! Ik hoop dat mijn HD3850 512MB nog een beetje mee wilt komen als hij uitkomt, anders zie ik me gedwongen tot een upgrade
Verwijderd
Deze game koop je voor de gameplay. Dat het grafisch ook wel snor zit is mooi meegenomen maar voor mij is GTA sfeer, sfeer en nog eens sfeer. Ik haal nu nog regelmatig Vice City uit de kast om gewoon een stukje te gaan toeren met de fantastische soundtrack op 10. En dan interesseert het me helemaal niks dat het grafisch gedateerd uitziet.Jejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Verwijderd
Er is nog geen PC versie datum gesteld ( ook niet dat ie niet komt wat ze wel met SA hadden gedaan ) zoals al eerder gezegt gaat dit waarschijnlijk half jaar tot een jaar duren dus tijd om te upgraden heb je genoeg, ben ondertussen wel benieuwt hoe ze die download dingen willen gaan doen en hoe dat bij het verhaal moet komen ( 360 heb geen PS3 --nog want geen intressante games die alleen daarop komen-- )Jejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Verwijderd
Hoe, wat, waar, waarom?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:15:
Ik ga overigens volgende week lekker spelen.
PSN: Shiver23
hehe gek onnie
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
De 360 ondersteunt standaard in alle spellen eigen muziek, dus bij GTA zal dat niet anders zijn.tooter schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:14:
ik hoop echt dat je net als op de pc bij de gta`s je eigen muziek kan importeren.
want naar een maandje of 2 zing ik alle radiostations altijd meeinclusief de reclame`s![]()
(iig wel bij Vice City ).
dat begint dan ook weer een beetje te vervelen.
Maar aangezien ze een deal hebben met amazone denk ik dat we gewoon moetten betalen voor meer Muziek
Ja dat klopt. Ik ben nu net thuis en heb het eindelijk kunnen lezen. Het is dus bijna perfectie. Alleen al dat de mensen allemaal wat doen zoals glazenwassers is gewoon geweldig. Hopen dat er ook van die glazzenwazzer liftjes aan gebouwen hangen dat zou vet zijnWalkman schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:03:
Heb maar een stukje gelezen (de rest straks op de weg naar huis), maar het lijkt dus de verwachtingen (die al hoog zijn) te overtreffen...
Mmm GTA is een game "voor het volk" denk dat een beetje videokaart je de game laat spelen en AA en wat AF toelaat! Okay het is een nieuwe engine dus maar het is geen crysis!Jejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
There is no place like ::1
Zit er helaas niet meer in, ergens in een preview is duidelijk gezegd dat het er niet meer inzit.Angeloonie schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:19:
Ik hoop zoooooooooooooo dat de mogelijkheid er is om je auto's zelf aan te passen. Dus ander bumpertje, kleurtje enzo.. Beter zit dat er nog in. Dat vond ik aan Saints Row (X360) een van de leukste dingen, je eigen auto samenstellen
Life is complicated
Ik niet, eerlijk gezegd. Nou ja, kwa games. Heb genoeg andere dingen te doen, dus de nood is niet zo hoog. Heb wel CSI besteld, om een game te hebben om in t weekend ffkes te spelen.PWM schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:49:
Ik heb ook heel veel zin in GTA, maar hebben jullie niets anders te doen(op game gebied bedoel ik dan).
Ik zit hier nog met CoD4, Halo 3, PGR 4 en nog wat spellen die aandacht verdienen. Het is niet alsof er niet genoeg op de markt is om je mee te vermaken
W1ckeD schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:53:
[...]
Zit er helaas niet meer in, ergens in een preview is duidelijk gezegd dat het er niet meer inzit.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Call me stupid, maar kon dat dan, in GTA? Overspuiten, maar toch niet customizen?Angeloonie schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:06:
[...]
![]()
Crap.. Waarom nou nietStelletje eikels! Dat is juist zo leuk aan de game
Life is complicated
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Hm, misschien heb ik GTA:SA te vaak gespeeld met teveel bier op ofzospl3ndr schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:21:
in san andreas kon je je wagen bij een customizer laten aanpassen. airride en bumpers en velgen .....
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Life is complicated
W1ckeD schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:32:
Damn dat ziet er nice uit.
Als ik dat in het echt zou zien, en zou niet weten wat het was, ging ik het zeker opzoeken, zo een zulke ads zijn echt gigantisch.
Is dat in-game??Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:15:
And so it begins...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 15-04-2008 06:19 ]
Verwijderd
Mooi, is niet erg paar dagen wachtenFake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:35:
[...]
Op die Rockstar Social Club website staat nu trouwens dat je pas vanaf de 17 kunt beginnen met inschrijven ipv vandaag.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Het is logisch dat het gebeurd maar ik blijf het wel jammer vinden. Je mag best voordeel hebben als je er werkt maar daar zou het moeten stoppen.Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:57:
Een vriend van me werkt bij de Media Markt, heb 'm al opdracht gegeven om 1 exemplaar opzij te leggen, altijd handig
Weet niet eens of het nodig is, want zoals [TAG]Speedy ook zegt: bij grote games zoals halo en Assassin's creed liggen er altijd behoorlijke "torens". In de Media Markt in Maastricht ligt nu nog zo'n toren van Fifa Street 3, volgens mij verwachtten ze daar dat dit spel wat populairder zou zijnneothor schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:15:
[...]
Het is logisch dat het gebeurd maar ik blijf het wel jammer vinden. Je mag best voordeel hebben als je er werkt maar daar zou het moeten stoppen.
[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 15-04-2008 10:55 ]
Verwijderd
Ja, maar die 'hoge toren' gaat er ook gelijk binnen een paar uur uit hoor bij GTA4.Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:53:
[...]
Weet niet eens of het nodig is, want zoals [TAG]Speedy ook zegt: bij grote games zoals halo en Assassin's creed liggen er altijd behoorlijke "torens". In de Media Markt in Maastricht ligt nu nog zo'n toren van Fifa Street 3, volgens mij verwachtten ze daar dat dit spel wat populairder zou zijn
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Same here, ik ga vanaf 25 april af en toe even bij de MM kijken in Utrecht en dan zie ik 't wel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:48:
ik wacht gewoon tot ie uitkomt en dan ga ik naar de winkel...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 62% gewijzigd door BioHazard op 15-04-2008 12:46 ]
Volgens mij ruiken ze ook wel wat gratis publiciteit hoor...BioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
nieuws: Tekorten dreigen bij GTA IV-release
Dus, misschien is er toch niet genoeg
Ach we zien wel! Het is jammer voor diegenen die hem niet de eerste week krijgen (want ja 4 en 5 mei..29ste april..vaak toch vrije dagen he!). Maar denk dat meeste fans hem al vroeg genoeg bestelt hebben. En ze praten alleen over de orders na begin april dus..het zijn echt gewoon de laatste orders die ze niet physiek kunnen beloven!BioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
Lekker speculeren is altijd goed om de hype nog wat op te schroeven.BioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
Verwijderd
Die winkel zijn er hier ook. ZIjna lleen best weinig en alleen winkels die weten dat er genoeg mensen komen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:30:
Wat ik me eigenlijk nog afvraag is of er winkels zijn die aan zg. 'midnight releases' doen, dus dat je je exemplaar op 29 april om 00:01 kan kopen, of is dit in de States alleen een trend voor grote titels?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ze kunnen niet garanderen als je na 23 (24?) maart hebt besteld dat je het spel op de dag van de release krijgt. Goddank heb ik hem op 21 maart besteldJames Bond 007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:15:
Bol.com geeft aan dat je het spel gewoon krijgt als je hem al besteld hebt........
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Alle orders die nu binnen zijn worden allemaal uitgeleverd. Dus in ieder geval tot en met 15 april.OMD schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:20:
[...]
Ze kunnen niet garanderen als je na 23 (24?) maart hebt besteld dat je het spel op de dag van de release krijgt. Goddank heb ik hem op 21 maart besteld
Ik heb waarlijk geen idee. Ik heb de mijne bij de Dixons gekocht, maar dat kun je aan die pack natuurlijk niet zien. Dus volgens mij dan maar gewoon 's ochtends inderdaad naar de MM gaan en 'm daarmee proberen mee te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:
Maar hoe zit het met die christmas order packs van de media markt? Je loopt naar de kassa/balie en je krijgt GTA IV of je pakt gewoon een doosje van de stapel en krijgt korting?
Hoe moet ik dit zien?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 15-04-2008 15:17 ]
San Andreas was toch moeilijk te krijgen een week na launch, ik heb nog tot een week na launch moeten wachten...On_E schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:02:
Ik geloof niets van die tekorten, noem mij 1 spel die echt uitverkocht was in de eerste release-week?
Kan me alleen herinneren dat World of Warcraft na een week of 2 echt uitverkocht was, en er toen 1,5 maand gewacht moest worden door velen.
Games als Halo 3 en Assassins Creed, toch ook geen kleintjes, lagen echt met stapels overal klaar om zo op te pikken.
Maar goed, we zien het allemaal wel inderdaad, uiteindelijk zal iedereen die GTA4 wil spelen dat ook doen.
Ik moet zeggen dat dat wel heel erg tof isVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:15:
And so it begins...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt erop dat de GTA IV reclamecampagne op gang begint te komen.
Wat doe je dan in zo'n topic als dit als je niks wil weten?Jobbie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:
Iedereen die een review leest of achter iets in het spel komt en dat hier heel graag wilt mededelen, GEBRUIK DE SPOILER TAG!![]()
Ik wil helemaal nix lezen over glazenwassers en mensen die dood achter het stuur zitten. Daar kom ik liever zelf achter.
Je weet zelf wel wanneer je een spoiler typt en mocht je het niet weten, type dan niets.![]()
Alvast bedankt.
Jahoor, dan kunnen we alles wel in spoiler tags zetten. Ik zou gewoon hier niet kijken als ik jou was totdat je alles zelf uitgevogeld hebt.Jobbie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:
Iedereen die een review leest of achter iets in het spel komt en dat hier heel graag wilt mededelen, GEBRUIK DE SPOILER TAG!![]()
Ik wil helemaal nix lezen over glazenwassers en mensen die dood achter het stuur zitten. Daar kom ik liever zelf achter.
Je weet zelf wel wanneer je een spoiler typt en mocht je het niet weten, type dan niets.![]()
Alvast bedankt.
Verwijderd
Enig idee welke winkel dat is?Robbie T schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:57:
Heb hem bij Bol.com gereserveerd op 30 maart.
Hoop dus maar dat het goedkomt.
En anders toch maar eventjes wachten.
Wat betreft midnight-releases; heb gehoord dat er hier in Leeuwarden in elk geval een winkel is die om 00.00 uur open gaat.
Verwijderd
ik loop op 29 april gewoon een mediamarkt binnen, weet zeker dat ik er dan 1 hebBioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
Dat ga ik ook doen, met de Assasins Creed launch waren er nog genoeg exemplaren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:27:
[...]
ik loop op 29 april gewoon een mediamarkt binnen, weet zeker dat ik er dan 1 heb
ik ga gewoon hopen dat een of andere winkel hem per ongeluk te vroeg heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:27:
[...]
ik loop op 29 april gewoon een mediamarkt binnen, weet zeker dat ik er dan 1 heb
Assasins Creed != Grand theft auto 4BioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:44:
[...]
Dat ga ik ook doen, met de Assasins Creed launch waren er nog genoeg exemplaren.
Toch ben ik het niet met je eens. Veel mensen kijken in dit topic om te weten waar ze hem goedkoop kunnen halen, welke winkels hem om 12u verkopen, wat voor console ze beter kunenn halen of wat ze daar eventueel nog voor accessoires voor nodig hebben.TheZeroorez schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:46:
[mbr]Het is de bedoeling bij spoilers over het plot een spoilertag ([spoiler]..[/spoiler]) te gebruiken. Wil je ook de kleine dingetjes over specifieke deeltjes van missies of zelfs de gameplay niet weten, kun je beter niet in dit topic lezen totdat het spel er is en je het uitgespeeld hebt.[/mbr]
Life is complicated
Nu pas?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:15:
And so it begins...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt erop dat de GTA IV reclamecampagne op gang begint te komen.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Klopt inderdaad, deze heeft The GTA Place gekregen:W1ckeD schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:
Er zijn een paar exclusive screenshots uitgekomen alleen voor fansites.
Ik heb er net ook 1 ontvangen.
Aanschouw.
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door deCube op 15-04-2008 21:50 ]
Work hard & be brave.
[ Voor 48% gewijzigd door Menesis op 15-04-2008 21:59 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Menesis op 15-04-2008 22:40 ]
Mixed Reality dev
Oooh hoe GTA-Vicy City stylish! Oh wel nog 2 weken!Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:19:
Ik denk dat het de wanted gebied aangeeft. Gebied die roze is is een zoekgebied voor de politie.
Mixed Reality dev
Verwijderd
Die muur in New York gebruikt Rockstar al een hele tijd om ver voor launch games te 'adverteren'. Elke zoveel maanden steeds een andere muurschildering. Voor San Andreas hadden ze ook allerlei artwork laten schilderen.Zym0tiC schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:44:
[...]
Nu pas?heb deze al in oktober in NYC geschoten:
[afbeelding]
Klopt niks van.JAHRASTAFARI schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Ik hoorde gisteren dat er al illegale versies zijn uitgelekt?
En wat dan nog? Zelfs al was het op het illegale circuit verschenen dan is het niet de bedoeling dit hier te bespreken.JAHRASTAFARI schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 11:48 ]
Verwijderd
ja van wel 98 MBJAHRASTAFARI schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Verwijderd
ja maar die zijn fakeJAHRASTAFARI schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Verwijderd
€199,99 in de UK hebben ze tog pond ?;)Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:52:
Eerste reclame is nu ook in de UK op TV te zien, erg vet moet ik zeggen!.
Beetje crappy kwaliteit, hopelijk komt er nog een betere.
Edit:
Hier is een directe opname te vinden van de reclame:
http://rapidshare.com/files/107841421/Gta_4_Ad_Hq.avi.html
Verwijderd
Dankje voor de link. k ga voor de xbox versie maar ik ga deze review even lezen in mijn pauze gezien de versies zo goed las indentiek zullen zijn behalve de besturingVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:56:
Official PlayStation Magazine (OPM) review is inmiddels ook uit.
Reviewscore:
spoiler:10/10
Scans: http://www.sendspace.com/file/twm8ll
[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 16-04-2008 12:15 ]
Aangezien deze nogal langzaam is, heb ik even een mirror gemaakt:Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:56:
Official PlayStation Magazine (OPM) review is inmiddels ook uit.
Reviewscore:
spoiler:10/10
Scans: http://www.sendspace.com/file/twm8ll
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq