[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Scans van de 1e GTA4 review:

[url]http://xxxxxx[/url]

Dan niet ook prima...

[ Voor 46% gewijzigd door Maximus op 14-04-2008 15:30 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Hou eens op met die link keer op keer te posten...

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dank je wel Maximus, dat soort linkjes zijn goed als je tentamens te leren hebt :+

Wow, ik kan écht niet wachten tot hij er is voor de PC! Ik hoop dat mijn HD3850 512MB nog een beetje mee wilt komen als hij uitkomt, anders zie ik me gedwongen tot een upgrade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Jejking schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Dank je wel Maximus, dat soort linkjes zijn goed als je tentamens te leren hebt :+

Wow, ik kan écht niet wachten tot hij er is voor de PC! Ik hoop dat mijn HD3850 512MB nog een beetje mee wilt komen als hij uitkomt, anders zie ik me gedwongen tot een upgrade :(
512mb is een stuk meer dan de consoles hebben :P

[ Voor 7% gewijzigd door Paxlie op 14-04-2008 16:11 ]

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Als ie uberhaupt op de pc uitkomt.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 250,- heb je een 360+GTA IV, en daar haal je geen next gen videokaartje voor. Dus ik zou het wel weten.

Ik ga overigens volgende week lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game koop je voor de gameplay. Dat het grafisch ook wel snor zit is mooi meegenomen maar voor mij is GTA sfeer, sfeer en nog eens sfeer. Ik haal nu nog regelmatig Vice City uit de kast om gewoon een stukje te gaan toeren met de fantastische soundtrack op 10. En dan interesseert het me helemaal niks dat het grafisch gedateerd uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog geen PC versie datum gesteld ( ook niet dat ie niet komt wat ze wel met SA hadden gedaan ) zoals al eerder gezegt gaat dit waarschijnlijk half jaar tot een jaar duren dus tijd om te upgraden heb je genoeg, ben ondertussen wel benieuwt hoe ze die download dingen willen gaan doen en hoe dat bij het verhaal moet komen ( 360 heb geen PS3 --nog want geen intressante games die alleen daarop komen-- )

Wat ik van die multiplayer begreep intreseerde het me niet echt, beetje standaard modes, zolang ze het maar beter maken dan die bagger die Saints Row multiplayer noemde want dat was echt slecht terwijl het spel wel goed was.

Ben ook wel benieuwt naar de muziek, vorige edities had ik toch wel vaste radio stations ( wat na een tijdje jammer genoeg wel vervelend werd om de hele tijd de zelfde muziek te horen ) ben benieuwt of ze op die manier ook nog met download of live update komen zodat muziek veranderd. ( zou logisch zijn na de deal die ze hebben met amazon )

Maarja in het algemeen wil ik het graag spelen, is het trouwens bij mensen bekend of nederland ook veel special editions krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:15:
Ik ga overigens volgende week lekker spelen.
Hoe, wat, waar, waarom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/gizzuk/Picture.jpg

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is het repost dag? Je bent de vierde of vijfde die met deze review komt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Zo goed is die nou eenmaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook overdrijven natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ik hoop echt dat je net als op de pc bij de gta`s je eigen muziek kan importeren.
want naar een maandje of 2 zing ik alle radiostations altijd meeinclusief de reclame`s :P
(iig wel bij Vice City ).
dat begint dan ook weer een beetje te vervelen.
Maar aangezien ze een deal hebben met amazone denk ik dat we gewoon moetten betalen voor meer Muziek :(

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik hoop zoooooooooooooo dat de mogelijkheid er is om je auto's zelf aan te passen. Dus ander bumpertje, kleurtje enzo.. Beter zit dat er nog in. Dat vond ik aan Saints Row (X360) een van de leukste dingen, je eigen auto samenstellen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:14:
ik hoop echt dat je net als op de pc bij de gta`s je eigen muziek kan importeren.
want naar een maandje of 2 zing ik alle radiostations altijd meeinclusief de reclame`s :P
(iig wel bij Vice City ).
dat begint dan ook weer een beetje te vervelen.
Maar aangezien ze een deal hebben met amazone denk ik dat we gewoon moetten betalen voor meer Muziek :(
De 360 ondersteunt standaard in alle spellen eigen muziek, dus bij GTA zal dat niet anders zijn.

Die deal die ze met Amazon gemaakt hebben is enkel om nummers die je hoort op de radio te kopen op de website, je kunt daar niet nieuwe muziek kopen voor de radiozenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het nuttig.

[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 14-04-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Walkman schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:03:
Heb maar een stukje gelezen (de rest straks op de weg naar huis), maar het lijkt dus de verwachtingen (die al hoog zijn) te overtreffen...
Ja dat klopt. Ik ben nu net thuis en heb het eindelijk kunnen lezen. Het is dus bijna perfectie. Alleen al dat de mensen allemaal wat doen zoals glazenwassers is gewoon geweldig. Hopen dat er ook van die glazzenwazzer liftjes aan gebouwen hangen dat zou vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm GTA is een game "voor het volk" denk dat een beetje videokaart je de game laat spelen en AA en wat AF toelaat! Okay het is een nieuwe engine dus maar het is geen crysis!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

-"the way that headshot drivers can fall on the horn and accelerator so you're run over by a dead man"- _/-\o_
Heerlijk om al die verhalen te lezen over de details, dat is toch één van die dingen die de GTA reeks zo bijzonder maakt, de details. (naast de briljante humor natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
nog 13 lange dagen :)

nette review overigens, legt de verwachting erg hoog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb ook heel veel zin in GTA, maar hebben jullie niets anders te doen :? (op game gebied bedoel ik dan).

Ik zit hier nog met CoD4, Halo 3, PGR 4 en nog wat spellen die aandacht verdienen. Het is niet alsof er niet genoeg op de markt is om je mee te vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Angeloonie schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:19:
Ik hoop zoooooooooooooo dat de mogelijkheid er is om je auto's zelf aan te passen. Dus ander bumpertje, kleurtje enzo.. Beter zit dat er nog in. Dat vond ik aan Saints Row (X360) een van de leukste dingen, je eigen auto samenstellen :)
Zit er helaas niet meer in, ergens in een preview is duidelijk gezegd dat het er niet meer inzit. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:49:
Ik heb ook heel veel zin in GTA, maar hebben jullie niets anders te doen :? (op game gebied bedoel ik dan).

Ik zit hier nog met CoD4, Halo 3, PGR 4 en nog wat spellen die aandacht verdienen. Het is niet alsof er niet genoeg op de markt is om je mee te vermaken :)
Ik niet, eerlijk gezegd. Nou ja, kwa games. Heb genoeg andere dingen te doen, dus de nood is niet zo hoog. Heb wel CSI besteld, om een game te hebben om in t weekend ffkes te spelen.
Halo 3 vind ik verschrikkelijk (niet mijn genre), COD4 heb ik op de PC en PGR4 lijkt me op zich wel stoer, maar geen welkome uitbreiding in mn collectie denk ik. Maar ik trek t nog wel tot die tijd, al vind ik het grappig te zien dat de hype per dag grotere vormen aanneemt. Lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W1ckeD schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:53:
[...]

Zit er helaas niet meer in, ergens in een preview is duidelijk gezegd dat het er niet meer inzit. :)
:|

Crap.. Waarom nou niet :( Stelletje eikels! Dat is juist zo leuk aan de game :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Angeloonie schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:06:
[...]

:|

Crap.. Waarom nou niet :( Stelletje eikels! Dat is juist zo leuk aan de game :'(
Call me stupid, maar kon dat dan, in GTA? Overspuiten, maar toch niet customizen?

En ik heb ieder deel gespeeld..zelfs de GB Color GTA2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
in san andreas kon je je wagen bij een customizer laten aanpassen. airride en bumpers en velgen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ja dat kon. :P

In San Andreas kon je dan echt customizen, in VC inderdaad alleen overspuiten.

Ze hebben het uit IV gehaald i.v.m dat realisme enzo. ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kan niet meer wachten. Alleen ik wil echt gamen op 29 april.
Kan ik em gewoon bij Intertoys pre-orderen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

spl3ndr schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:21:
in san andreas kon je je wagen bij een customizer laten aanpassen. airride en bumpers en velgen .....
Hm, misschien heb ik GTA:SA te vaak gespeeld met teveel bier op ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Heb hem gepreordered op 31 maart bij dimensionplus in Groningen en vandaag even gebeld of ik wel kan spelen op 29 april :) 30 april is namelijk koninginnedag (eerste keer dat ik thuisblijf :) ) en donderdag's hemelvaart.Vrijdag vrijgenomen...voor GTA IV :P lekker brak op de bank hangen...

Maar goed, ik wou zeker weten dat ie er dan was, en ze zeiden dat ze zouden stoppen met pre-orders als ze de levering niet meer konden waarborgen. Ik ben benieuwd hoeveel er geproduceerd gaan worden, since dit een van de biggest hits ever gaat worden in gameland. Dimensionplus gaat zelfs waarschijnlijk eerder open op de 29e :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And so it begins...

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb225/M3wThr33/GTA4/IMG_0418.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb225/M3wThr33/GTA4/IMG_0419.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.videogame.it/img/g/grand-theft-auto-iv/image241375_ga46s.jpg

Lijkt erop dat de GTA IV reclamecampagne op gang begint te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Damn dat ziet er nice uit. :D

Als ik dat in het echt zou zien, en zou niet weten wat het was, ging ik het zeker opzoeken, zo een ads zijn echt gigantisch. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
W1ckeD schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:32:
Damn dat ziet er nice uit. :D

Als ik dat in het echt zou zien, en zou niet weten wat het was, ging ik het zeker opzoeken, zo een zulke ads zijn echt gigantisch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
zo zie je nog maar eens wat voor een enorme sommen geld ermee gemoeid gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Is dat in-game?? :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 15-04-2008 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
:D

Op die Rockstar Social Club website staat nu trouwens dat je pas vanaf de 17 kunt beginnen met inschrijven ipv vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:35:
[...]

:D

Op die Rockstar Social Club website staat nu trouwens dat je pas vanaf de 17 kunt beginnen met inschrijven ipv vandaag.
Mooi, is niet erg paar dagen wachten :D.

Gister heb ik de Special Edition ge-preorderd voor de PS3.
Maar hoe zit het nou met Europa ? Komt er een genoeg aantal ?:( ik wil wel de 29ste spelen.
Owja, ze bellen zodra die binnen is ;)

Drukke week. PS3 update PSN update, Social Club & MGS4 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Een vriend van me werkt bij de Media Markt, heb 'm al opdracht gegeven om 1 exemplaar opzij te leggen, altijd handig :9

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zal nog wel een paar dagen langer moeten wachten, maar goed ik heb hem dan ook voor € 36,- regio vrij uit Hong Kong. :p

* Dennahz heeft nog wel even geduld.

Neem sowieso een dag vrij als ik hem heb uit gewoonte. Deed ik op school ook altijd bij een nieuwe GTA. (Miste gewoon de bus door nog even snel te willen spelen en ging daarna gewoon niet meer :D).

Gta rocks :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:57:
Een vriend van me werkt bij de Media Markt, heb 'm al opdracht gegeven om 1 exemplaar opzij te leggen, altijd handig :9
Het is logisch dat het gebeurd maar ik blijf het wel jammer vinden. Je mag best voordeel hebben als je er werkt maar daar zou het moeten stoppen.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Net of er niet genoeg exemplaren bij de Mediamarkt liggen straks, Halo e.d. lagen ook stapels van.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

neothor schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:15:
[...]

Het is logisch dat het gebeurd maar ik blijf het wel jammer vinden. Je mag best voordeel hebben als je er werkt maar daar zou het moeten stoppen.
Weet niet eens of het nodig is, want zoals [TAG]Speedy ook zegt: bij grote games zoals halo en Assassin's creed liggen er altijd behoorlijke "torens". In de Media Markt in Maastricht ligt nu nog zo'n toren van Fifa Street 3, volgens mij verwachtten ze daar dat dit spel wat populairder zou zijn :+

[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 15-04-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:53:
[...]

Weet niet eens of het nodig is, want zoals [TAG]Speedy ook zegt: bij grote games zoals halo en Assassin's creed liggen er altijd behoorlijke "torens". In de Media Markt in Maastricht ligt nu nog zo'n toren van Fifa Street 3, volgens mij verwachtten ze daar dat dit spel wat populairder zou zijn :+
Ja, maar die 'hoge toren' gaat er ook gelijk binnen een paar uur uit hoor bij GTA4. 8)
Heb de mijne gereserveerd, dus komt wel goed :+ (Hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
owwwww ik wil niet meer wachten! Zit beetje screenies te bekijken enzo. Het is serieus een tijd geleden dat ik zo op een spel zat te wachten. Assassins Creed is het laatste spel dat ik serieus heb gespeeld, maar die kwam gewoon voorbij. Sinds Halflife 2 niet meer zo uitgekeken naar een game.

Heeft iemand al een beeld van productiecijfers en hoeveel er naar Europa komen?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken over de beschikbaarheid...
"het is maar een cd'tje"

halo3 kon je ook nog overal kopen....
met een nieuwe console is het meestal wel een ander verhaal...

ik wacht gewoon tot ie uitkomt en dan ga ik naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:48:
ik wacht gewoon tot ie uitkomt en dan ga ik naar de winkel...
Same here, ik ga vanaf 25 april af en toe even bij de MM kijken in Utrecht en dan zie ik 't wel.

En het is ook niet erg als ik 'm niet kan vinden, dan wacht ik wel even.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb zoiets van: ik wacht al zo lang, dan kan een weekje meer of minder ook geen kwaad meer.
Mezelf kennende zal ik, als GTA IV is uitverkocht, een ander spel kopen om toch de tijd te doden in die week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Net gepre-ordered bij Intertoys.
Ze bellen wanneer die binnen is (dus ook vóór 29 april!!!).
Ook maak ik kans op een special edition, je speelt gratis mee met een soort 'lot'.

Wel tof dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

nieuws: Tekorten dreigen bij GTA IV-release
Dus, misschien is er toch niet genoeg :>

[ Voor 62% gewijzigd door BioHazard op 15-04-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 08-09 09:55
Volgens mij ruiken ze ook wel wat gratis publiciteit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach we zien wel! Het is jammer voor diegenen die hem niet de eerste week krijgen (want ja 4 en 5 mei..29ste april..vaak toch vrije dagen he!). Maar denk dat meeste fans hem al vroeg genoeg bestelt hebben. En ze praten alleen over de orders na begin april dus..het zijn echt gewoon de laatste orders die ze niet physiek kunnen beloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12-09 16:25
Lekker speculeren is altijd goed om de hype nog wat op te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me eigenlijk nog afvraag is of er winkels zijn die aan zg. 'midnight releases' doen, dus dat je je exemplaar op 29 april om 00:01 kan kopen, of is dit in de States alleen een trend voor grote titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:30:
Wat ik me eigenlijk nog afvraag is of er winkels zijn die aan zg. 'midnight releases' doen, dus dat je je exemplaar op 29 april om 00:01 kan kopen, of is dit in de States alleen een trend voor grote titels?
Die winkel zijn er hier ook. ZIjna lleen best weinig en alleen winkels die weten dat er genoeg mensen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heb hem bij Bol.com gereserveerd op 30 maart.
Hoop dus maar dat het goedkomt.
En anders toch maar eventjes wachten.

Wat betreft midnight-releases; heb gehoord dat er hier in Leeuwarden in elk geval een winkel is die om 00.00 uur open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Ik geloof niets van die tekorten, noem mij 1 spel die echt uitverkocht was in de eerste release-week?

Kan me alleen herinneren dat World of Warcraft na een week of 2 echt uitverkocht was, en er toen 1,5 maand gewacht moest worden door velen.

Games als Halo 3 en Assassins Creed, toch ook geen kleintjes, lagen echt met stapels overal klaar om zo op te pikken.

Maar goed, we zien het allemaal wel inderdaad, uiteindelijk zal iedereen die GTA4 wil spelen dat ook doen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht ook niet al te veel problemen hier met tekorten. Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van een spel dat uitverkocht was bij de launch.
En pre-orders doe ik niet meer aan...Heb het 2x gedaan en 2x kreeg ik het spel later binnen. In beide gevallen was er iets fout gegaan met de verzending.
Ik stap gewoon dinsdag ochtend op mijn fiets op weg naar de FRS.

Oef nog maar 14 dagen:) Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Bol.com geeft aan dat je het spel gewoon krijgt als je hem al besteld hebt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 22:00

OMD

James Bond 007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:15:
Bol.com geeft aan dat je het spel gewoon krijgt als je hem al besteld hebt........
Ze kunnen niet garanderen als je na 23 (24?) maart hebt besteld dat je het spel op de dag van de release krijgt. Goddank heb ik hem op 21 maart besteld :o

@ Squall:

Volgens mij doet Game-Mania aan een midnight sale. Zou even op de hun site kijken. Leiden volgens mij wel.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Geachte,

aftellen is begonnen, al wachtend ben ik bezig met san andreas en zal deze week vice city er toch ook weer aan moeten gaan geloven, i want the goddamn game, NOW, aaaaah the waiting.

eindelijk een goede game voor mn xbox360 die alweer een jaartje net zo hard om gta4 staat te schreeuwen net als ik.
nu zul je zien dat met koninginne dag en de dagen vrij erna wel heel de familie mijn tijd wil gaan opeisen,

maar er is er maar 1 die mijn tijd gaat verdienen en dat is uiteraard dat glimmende schijfje met een lekker ding erop, zuigend aan een lollie. :9

al wachtend, verblijf ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit het met die christmas order packs van de media markt? Je loopt naar de kassa/balie en je krijgt GTA IV of je pakt gewoon een doosje van de stapel en krijgt korting?

Hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
OMD schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:20:
[...]

Ze kunnen niet garanderen als je na 23 (24?) maart hebt besteld dat je het spel op de dag van de release krijgt. Goddank heb ik hem op 21 maart besteld :o
Alle orders die nu binnen zijn worden allemaal uitgeleverd. Dus in ieder geval tot en met 15 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:
Maar hoe zit het met die christmas order packs van de media markt? Je loopt naar de kassa/balie en je krijgt GTA IV of je pakt gewoon een doosje van de stapel en krijgt korting?

Hoe moet ik dit zien?
Ik heb waarlijk geen idee. Ik heb de mijne bij de Dixons gekocht, maar dat kun je aan die pack natuurlijk niet zien. Dus volgens mij dan maar gewoon 's ochtends inderdaad naar de MM gaan en 'm daarmee proberen mee te krijgen.

Enige garantie dat ze een game voor je vasthouden zal er dan ook wel niet bijzitten vrees ik!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iedereen die een review leest of achter iets in het spel komt en dat hier heel graag wilt mededelen, GEBRUIK DE SPOILER TAG! :(

Ik wil helemaal nix lezen over glazenwassers en mensen die dood achter het stuur zitten. Daar kom ik liever zelf achter.

Je weet zelf wel wanneer je een spoiler typt en mocht je het niet weten, type dan niets. :>

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 15-04-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

On_E schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:02:
Ik geloof niets van die tekorten, noem mij 1 spel die echt uitverkocht was in de eerste release-week?

Kan me alleen herinneren dat World of Warcraft na een week of 2 echt uitverkocht was, en er toen 1,5 maand gewacht moest worden door velen.

Games als Halo 3 en Assassins Creed, toch ook geen kleintjes, lagen echt met stapels overal klaar om zo op te pikken.

Maar goed, we zien het allemaal wel inderdaad, uiteindelijk zal iedereen die GTA4 wil spelen dat ook doen. :)
San Andreas was toch moeilijk te krijgen een week na launch, ik heb nog tot een week na launch moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 12-09 16:15

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:15:
And so it begins...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat dat wel heel erg tof is :o

Zulke reclame gaat zéker werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Jobbie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:
Iedereen die een review leest of achter iets in het spel komt en dat hier heel graag wilt mededelen, GEBRUIK DE SPOILER TAG! :(

Ik wil helemaal nix lezen over glazenwassers en mensen die dood achter het stuur zitten. Daar kom ik liever zelf achter.

Je weet zelf wel wanneer je een spoiler typt en mocht je het niet weten, type dan niets. :>

Alvast bedankt.
Wat doe je dan in zo'n topic als dit als je niks wil weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Jobbie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:

Alvast bedankt.
Jahoor, dan kunnen we alles wel in spoiler tags zetten. Ik zou gewoon hier niet kijken als ik jou was totdat je alles zelf uitgevogeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ben het er wel mee eens. Bij grote spoilers mag er wel een tag gebruikt worden. Die is er immers niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:57:
Heb hem bij Bol.com gereserveerd op 30 maart.
Hoop dus maar dat het goedkomt.
En anders toch maar eventjes wachten.

Wat betreft midnight-releases; heb gehoord dat er hier in Leeuwarden in elk geval een winkel is die om 00.00 uur open gaat.
Enig idee welke winkel dat is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is de bedoeling bij spoilers over het plot een spoilertag ([spoiler]..[/spoiler]) te gebruiken. Wil je ook de kleine dingetjes over specifieke deeltjes van missies of zelfs de gameplay niet weten, kun je beter niet in dit topic lezen totdat het spel er is en je het uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop op 29 april gewoon een mediamarkt binnen, weet zeker dat ik er dan 1 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:27:
[...]

ik loop op 29 april gewoon een mediamarkt binnen, weet zeker dat ik er dan 1 heb
Dat ga ik ook doen, met de Assasins Creed launch waren er nog genoeg exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:27:
[...]

ik ga gewoon hopen dat een of andere winkel hem per ongeluk te vroeg heeft.
Jammer genoeg is de lokale gameplaza dicht wegens verbouwing want deze had geregeld de games eend ag te vroeg liggen.

Onze lokale MM is een ramp want die hebben vaak games pas een dag of 2 na de launch in de schappen liggen.
Alle winkels hadden GT5 een dag te vroeg in de schappen maar nee de MM wacht nog een paar dagen met de verkoop ervan.

:P ben blij dat ik momenteel voor de overheid werk. Dus heb de dagen na de release lekker vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
BioHazard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:44:
[...]

Dat ga ik ook doen, met de Assasins Creed launch waren er nog genoeg exemplaren.
Assasins Creed != Grand theft auto 4

Echter heb je waarschijnlijk wel gelijk :) Ik denk da zodra ik spelen kan eerst eens een uurtje lekker ga klooien in de stad en daarna een paar missies opakken. Wat ik ook beter vind is dat het nu 2x zo lang duurt voor dat het nacht wordt of weer dag wordt dan in gta 3 vice city en san andreas. Nu kan je ook langer van een zonsopgang genieten als het uizicht het toelaat en niet dan je er maar even de tijd voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

TheZeroorez schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:46:
[mbr]Het is de bedoeling bij spoilers over het plot een spoilertag ([spoiler]..[/spoiler]) te gebruiken. Wil je ook de kleine dingetjes over specifieke deeltjes van missies of zelfs de gameplay niet weten, kun je beter niet in dit topic lezen totdat het spel er is en je het uitgespeeld hebt.[/mbr]
Toch ben ik het niet met je eens. Veel mensen kijken in dit topic om te weten waar ze hem goedkoop kunnen halen, welke winkels hem om 12u verkopen, wat voor console ze beter kunenn halen of wat ze daar eventueel nog voor accessoires voor nodig hebben.

Ik hoef bv niet te weten wat er in de gelekte intro staat of waar de eerste paar missies over gaan. Ook wil ik liever de submissies zelf uitvogelen. Dus wat je allemaal zelf nog kunt doen behalve de bekende politieagent, brandweerman en ambulancemedewerker. Daarvan zie ik graag dat deze in spoilers worden gezet. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
En dan heb ik het ook meer over dat mensen die al een reviewexemplaar hebben liggen, een te vroeg verkochte versie hebben gekocht of mensen die iets in een review gelezen hebben. Of andere spoilers die al op internet zijn verschenen.

Zo moeilijk is het niet en je houd het voor iedereen leuk!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Er zijn een paar exclusive screenshots uitgekomen alleen voor fansites.

Ik heb er net ook 1 ontvangen.

Aanschouw. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstarbase.com/IV/RockstarBase.jpg

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
groter aub ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 03:53

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:15:
And so it begins...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu pas? 8)7 heb deze al in oktober in NYC geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2312/1623543167_950ee5a26b.jpg

:p

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 11:51
W1ckeD schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:
Er zijn een paar exclusive screenshots uitgekomen alleen voor fansites.

Ik heb er net ook 1 ontvangen.

Aanschouw. :D

[afbeelding]
Klopt inderdaad, deze heeft The GTA Place gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.thegtaplace.com/images/gta4/screenshots/th/thegtaplace_exclusive_screenshot_3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door deCube op 15-04-2008 21:50 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
waarom is the map roze? :/ ljkt wel een scene uit barbie en bad ken ofzo :P

[ Voor 48% gewijzigd door Menesis op 15-04-2008 21:59 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het de wanted gebied aangeeft. Gebied die roze is is een zoekgebied voor de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ah je hebt gelijk jah
http://www.gtagaming.com/gtagaming/news/comments.php?i=1282#

[ Voor 85% gewijzigd door Menesis op 15-04-2008 22:40 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:19:
Ik denk dat het de wanted gebied aangeeft. Gebied die roze is is een zoekgebied voor de politie.
Oooh hoe GTA-Vicy City stylish! Oh wel nog 2 weken!

Eens kijken wanneer we de andere reviews kunnen verwachten. GTA VI zal waarschijnlijk aardig wat 9 en 10nen scoren zelf van review websites en zines die niet veel hoge scores geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd.. hier is het zoekgebied blauw. Maar ik zie echter geen sterren..

Afbeeldingslocatie: http://www.gtanetwork.it/gta4/Images/Screens/15_04_08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
wat zitten er in godsnaam voor patronen in dat pistooltje? O-)
Verder lijkt het er op dat er wel een ster aan staat, de rechter is anders. Of misschein is het blauwe het gebied waarbinnen een agent het zou kunenn opmerken (die brand dus)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:44:
[...]

Nu pas? 8)7 heb deze al in oktober in NYC geschoten:

[afbeelding]

:p
Die muur in New York gebruikt Rockstar al een hele tijd om ver voor launch games te 'adverteren'. Elke zoveel maanden steeds een andere muurschildering. Voor San Andreas hadden ze ook allerlei artwork laten schilderen.
Enkele voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/231/447528248_de3454a104.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1187/1490333861_0cf1149060.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2268/2323723413_f96e18430f.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/171/437032266_00a8f4a5a0.jpg?v=0

Lijkt me erg moeilijk om te schilderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Ik hoorde gisteren dat er al illegale versies zijn uitgelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

JAHRASTAFARI schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Klopt niks van. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

En wat dan nog? Zelfs al was het op het illegale circuit verschenen dan is het niet de bedoeling dit hier te bespreken.

God, gaan we straks weer die discussies houden of het spel wel of niet uit is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste reclame is nu ook in de UK op TV te zien, erg vet moet ik zeggen!.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2UeIiNKdd84]

Edit:
Hier is een directe opname te vinden van de reclame:
http://rapidshare.com/files/107841421/Gta_4_Ad_Hq.avi.html

Edit 2: YouTube link vervangen voor betere kwaliteit.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja van wel 98 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar die zijn fake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:52:
Eerste reclame is nu ook in de UK op TV te zien, erg vet moet ik zeggen!.
Beetje crappy kwaliteit, hopelijk komt er nog een betere.

Edit:
Hier is een directe opname te vinden van de reclame:
http://rapidshare.com/files/107841421/Gta_4_Ad_Hq.avi.html
€199,99 in de UK hebben ze tog pond ?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
hmm, dan gok ik dat het de reclame voor ierland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Official PlayStation Magazine (OPM) review is inmiddels ook uit.

Reviewscore:
spoiler:
10/10

Scans: http://www.sendspace.com/file/twm8ll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:56:

Reviewscore:
spoiler:
10/10

Dankje voor de link. k ga voor de xbox versie maar ik ga deze review even lezen in mijn pauze gezien de versies zo goed las indentiek zullen zijn behalve de besturing :)

Die reclame is ook vet. Hopelijk krijgen wij er ook 1 in nederland

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 16-04-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:56:

Reviewscore:
spoiler:
10/10

Aangezien deze nogal langzaam is, heb ik even een mirror gemaakt:

Klik..(Nog aan het uploaden!)
Klaar!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is voor anderen niet heel interessant om te weten of je nu voor de PS3 of X360 versie gaat, of dat je er een besteld hebt. Discussies over het spel zelf zijn een stuk boeiender.