Het is de vraag of dat wel werkt, als ik 53 woorden onzin kan tikken lukken 47 extra ook nog welWiethoofd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:53:
Gewoon de drempel van het minimum aantal woorden omhoog gooien naar minstens 100, ongeacht de categorie. Als je wilt karmahoeren voor features moet je je best er maar voor doen
productreview: Western Digital Caviar Green WD15EADS, 1.5TB review door Tortelli 2 stemmen en dan op 3 ster staan slaat totaal nergens op. Zelf heb ik er 1 ster voor gegeven, waarbij hij naar 2 ster is gezakt dat ook echt max. is imho. Liever zie ik hem op 1 ster.
Voor 100 woorden hoef ik niet mijn best te doen, dat gooi ik er zo uit. Geef me een ruim minuutje....Wiethoofd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:53:
Gewoon de drempel van het minimum aantal woorden omhoog gooien naar minstens 100, ongeacht de categorie. Als je wilt karmahoeren voor features moet je je best er maar voor doen
Nee de -1 die Borus zegt (voor mij mag de nul score zijn, maar ja de gedachten is gelijk) en dan automatisch het afvalputje in, daar zie ik meer heil in.
/me Pjerry kent veel waardeloze reviews met meer dan 100 woorden.
Kwaliteit blijft wat mij betreft het toverwoord!
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Na mijn 1 ster nog steeds op twee. Zal ook wel zo blijven omdat hij er 4 foto's onder gehangen heeft......Regeneration schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:18:
productreview: Western Digital Caviar Green WD15EADS, 1.5TB review door Tortelli 2 stemmen en dan op 3 ster staan slaat totaal nergens op. Zelf heb ik er 1 ster voor gegeven, waarbij hij naar 2 ster is gezakt dat ook echt max. is imho. Liever zie ik hem op 1 ster.
Pjerry leest de les....
Hij geeft het het nog te willen uitbreiden, ik stem daarom voorlopig nog niet op de deze review, even kijken of er binnenkort nog wat bijkomtRegeneration schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:18:
Volgens de definitie van de TS zou dit toch een 2 sterren review moeten zijn.
. De Nikon D40 staat op het programma.
Ik heb de UBB-codes al uitgeprint, dus houdt je hart maar vastWiethoofd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:44:
@ Pjerry, als je hulp nodig heb met opmaak van je reviews, m'n DM staat aanVerder dank voor de complimenten
/me Wiethoofd feels flattered
[ Voor 50% gewijzigd door Pjerry op 27-03-2009 19:29 ]
Pjerry leest de les....
Dat is inderdaad gewoon 1 ster in zijn huidige vorm. 3 sterren is echt te veel!Regeneration schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:18:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Aangezien ik ook degene was die deze review aanmerkte om omlaag beoordeeld te worden, hierbij nog een melding voor degene die wellicht hun beoordeling (net als ik) nog even kunnen aanpassen. 
Het gaat dus om productreview: Western Digital Caviar Green WD15EADS, 1.5TB review door Tortelli
Het gaat dus om productreview: Western Digital Caviar Green WD15EADS, 1.5TB review door Tortelli
De reviewer heeft zoals review zoals Jorrit ook opmerkte zijn review uitgebreid (en ook nog vrij vlot ook nog, in de zin van 1 dag na de initiële review en niet na 3 maanden ofzo). Mijn 1 ster stem heb ik in ieder geval een 2 ster van gemaakt, maar wellicht is het nog een 3 ster waard. Wat vinden jullie?Jorrit schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:24:
[...]
Hij geeft het het nog te willen uitbreiden, ik stem daarom voorlopig nog niet op de deze review, even kijken of er binnenkort nog wat bijkomt
Ik vind hem nu wel 3 sterren waard.Regeneration schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:15:
Aangezien ik ook degene was die deze review aanmerkte om omlaag beoordeeld te worden, hierbij nog een melding voor degene die wellicht hun beoordeling (net als ik) nog even kunnen aanpassen.
[...]
De reviewer heeft zoals review zoals Jorrit ook opmerkte zijn review uitgebreid (en ook nog vrij vlot ook nog, in de zin van 1 dag na de initiële review en niet na 3 maanden ofzo). Mijn 1 ster stem heb ik in ieder geval een 2 ster van gemaakt, maar wellicht is het nog een 3 ster waard. Wat vinden jullie?
/me En dat heeft Pjerry dan ook gegeven.
Weer te veel gerookt zeker
Maar een schal van 0-10 sterren zou ik ook toejuichen.
[ Voor 15% gewijzigd door Pjerry op 28-03-2009 17:16 ]
Pjerry leest de les....
Ik juich eerder een Youtube-schaal toe, dan kan je wel de 1-5 sterrenschaal aanhouden, maar wordt de score echt gemiddeld getoond, zo kan je dus prima 4,5 sterren behalen, want sommige reviews zitten net in het gebied net geen 5 maar beter dan een gemiddelde 4 sterren review.Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:14:
Weer te veel gerookt zeker, 2,5 ster kan nu eenmaal niet, dus je zult een beslissing moeten nemen.
Maar een schal van 0-10 sterren zou ik ook toejuichen.
Voorbeeld:

/me Wiethoofd meent zich te herinneren daar eerder eens voor gepleit te hebben en gaat even zoeken
edit:
Gevonden: m'n eerste post in dit topic: Wiethoofd in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
Gevonden: m'n eerste post in dit topic: Wiethoofd in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 28-03-2009 17:24 ]
Ben ik niet voor, gaan al mijn 5 sterren reviews (zijn ze allemaal op één 4 sterren na, die dan waarschijnlijk als enige omhoog gaatWiethoofd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:23:
[...]
Ik juich eerder een Youtube-schaal toe, dan kan je wel de 1-5 sterrenschaal aanhouden, maar wordt de score echt gemiddeld getoond, zo kan je dus prima 4,5 sterren behalen, want sommige reviews zitten net in het gebied net geen 5 maar beter dan een gemiddelde 4 sterren review.
Voorbeeld:
[afbeelding]
/me Wiethoofd meent zich te herinneren daar eerder eens voor gepleit te hebben en gaat even zoeken
edit:

Pjerry leest de les....
Aangepast, sterretje erbijRegeneration schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:15:
.
Even uit de oude schoenendoos (die ik opgezocht heb door de schuld van Wiethoofd.....
Even uit de oude schoenendoos (die ik opgezocht heb door de schuld van Wiethoofd.....
Het zou consequenter zijn als de derde ster dan grijs bleef met een oranje rand. Want dat gebeurd nu echt niet, ondanks dat anders gesuggereerd wordt.Megaflix schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:51:
[...]
De hoeveelheid oranje sterren geven aan wat de stand is als gemiddelde van alle moderaties. De oranje rand geeft aan welk getal jij hebt gegeven. Geef jij een 3, dan is 1, 2 en 3 met een oranje rand. Is het gemiddelde echter 2, dan blijven sterren 3, 4 en 5 grijs.
Als jij 2 sterren geeft en de derde blijft geel, dan is het gemiddelde drie. De derde heeft dan geen oranje rand, dat hebben de eerste twee. 5 sterren geven kan wel, maar als het gemiddelde lager is, dan heb je alleen 5 oranje randen en bijv 3 of 4 gekleurde sterren.
[ Voor 4% gewijzigd door Pjerry op 28-03-2009 17:51 ]
Pjerry leest de les....
Alsof met een 1-10 sterren stelsel de boel dan niet omlaag gaatPjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:39:
Ben ik niet voor, gaan al mijn 5 sterren reviews (zijn ze allemaal op één 4 sterren na, die dan waarschijnlijk als enige omhoog gaat) naar beneden bijgesteld worden
.
Het scheidt wel het kaf van het koren, echte 5 sterren reviews blijven 5 sterren, gewoon goede 4 sterren maar net geen 5 gaan naar 4,5 en de 4 blijven 4. Ik meen ergens bij Youtube ook kwart of driekwart gemiddelden gezien te hebben....
Don't blame me, blaim the GoT-search dat je het kan vindenPjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:48:
Is ook eerder voor gepleit (staat een topic over in LD)Het zou consequenter zijn als de derde ster dan grijs bleef met een oranje rand.
Om even hierop in te gaan. Ik heb dit in het begin ook eens afgevraagd. En Femme himself had toen antwoord gegeven dat een verdeling van 5 categoriën genoeg zou moeten zijn, mocht je afvragen hoe er over wordt gedacht.Wiethoofd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:23:
[...]
Ik juich eerder een Youtube-schaal toe, dan kan je wel de 1-5 sterrenschaal aanhouden, maar wordt de score echt gemiddeld getoond, zo kan je dus prima 4,5 sterren behalen, want sommige reviews zitten net in het gebied net geen 5 maar beter dan een gemiddelde 4 sterren review.
[..]
Persoonlijk denk ik (nu) ook wel dat een verdeling in 5 categoriën genoeg moet zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar de reactie moderaties dat is verdeeld van -1 tot +2 (en soms -2) dat zijn als eigenlijk 4 categorieën (met soms 5 categorieën) en dat gaat imho ook goed. maar wat ik hiermee wilde zeggen is dat 4 of 5 categorieën voldoende werkt.
Tja, ik zie je punt, maar als je de muis over de sterren beweegt zie je ook je score, al begrijp ik hoe jij het voorstelt in een keer duidelijk is. Dit zal (vanzelfsprekend) niet een al te hoge prioriteit krijgen van de devvers.Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:48:
.
[...]
Het zou consequenter zijn als de derde ster dan grijs bleef met een oranje rand. Want dat gebeurd nu echt niet, ondanks dat anders gesuggereerd wordt.
Ah, die weten nu niet meer wat ze met hun tijd moeten doen, ondersteuning IE6 is toch weggevallenRegeneration schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:57:
[...]
Tja, ik zie je punt, maar als je de muis over de sterren beweegt zie je ook je score, al begrijp ik hoe jij het voorstelt in een keer duidelijk is. Dit zal (vanzelfsprekend) niet een al te hoge prioriteit krijgen van de devvers.
Pjerry leest de les....
IE8 is ook niet helemaal wat MS belooft heeft qua webstandaarden hoorPjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:26:
Ah, die weten nu niet meer wat ze met hun tijd moeten doen, ondersteuning IE6 is toch weggevallen......
En volgens mij is het 'by design' aka WONTFIX
/me En plots krijgt Pjerry een idee.....
Hij kan nu stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot hij het idee vergeten is, maar hij kan het ook opschrijven.....
Als we nu, naar analogie van de beoordeling op reacties, eens een negatieve karma toekennen aan 1 sterrenreviews, 0 karma aan 2 sterren en pas vanaf 3 sterren ga je karma scoren.....
Zou dat het niveau van de reviews niet ten goede komen?
OK, OK het was maar een idee
.
/edit
Hij kan nu stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot hij het idee vergeten is, maar hij kan het ook opschrijven.....
Als we nu, naar analogie van de beoordeling op reacties, eens een negatieve karma toekennen aan 1 sterrenreviews, 0 karma aan 2 sterren en pas vanaf 3 sterren ga je karma scoren.....
OK, OK het was maar een idee
/edit
Is niet zo, althans in mijn FF (zal nog eens kijken in IE en Opera) gebeurd er niets met een muisover.Regeneration schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:57:
[...]
Tja, ik zie je punt, maar als je de muis over de sterren beweegt zie je ook je score, al begrijp ik hoe jij het voorstelt in een keer duidelijk is. Dit zal (vanzelfsprekend) niet een al te hoge prioriteit krijgen van de devvers.
[ Voor 33% gewijzigd door Pjerry op 29-03-2009 15:38 ]
Pjerry leest de les....
De karma berekening is nu min of meer geheim om karma whoring tegen te gaan (voor zover ik weet). Ik denk dat het goed is om dat zo te houden.
Ik snap waar je naar toe wil, maar dit is zorgt voor een enorme drempel voor productreview. Juist hetgeen T.net heeft proberen te voorkomen. Met de 'simpele review' wil men juist dat men toch iets gaat invullen i.p.v. niets. En (wat ik persoonlijk ook nog denk) eventueel een drang krijgt om het (later) uit te breiden. Zelfde geldt voor de ster review hiermee wordt al karma voor een groot deel bepaald en wellicht zien sommigen om meer hun best te doen voor de review waar jij ongeveer op doelt. Als we samen ervoor zorgen dat review hun juiste scores krijgen en de echte "foute" review verwijderd worden lijkt me voorlopig de beste oplossing.Pjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:35:
[...]
Ik gebruik hier ook FireFox en heb het wel. Dit is uiteraard het best zichtbaar als je een andere score hebt gegeven waar het gemiddeld op staat. Soms ik ook een refresh van de pagina nodig, merk ik.Is niet zo, althans in mijn FF (zal nog eens kijken in IE en Opera) gebeurd er niets met een muisover.
GeheimBor de Wollef schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:13:
De karma berekening is nu min of meer geheim om karma whoring tegen te gaan (voor zover ik weet). Ik denk dat het goed is om dat zo te houden.
Ik kan jou precies vertellen wat ik op elke review gescoord heb. Is gewoon even opletten. Daarnaast is er door Wiethoofd wel eens een discussie gestart over zijn karma die hij voor zijn reviews heeft gescoord. De aandachtige lezer ontrafelt daarin behoorlijk de scores die toegekend worden.
Daarnaast blijf ik het vreemd vinden (maar ja dat is een oude discussie, dus niet op reageren
/me Pjerry kan die gedachtengang maar niet volgen, hoe hard hij ook probeert!
/edit
Maar ja misschien is Pjerry wel zo een Karma Whore
[ Voor 6% gewijzigd door Pjerry op 29-03-2009 16:49 ]
Pjerry leest de les....
Kwestie van rekenenPjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:44:
Ik kan jou precies vertellen wat ik op elke review gescoord heb. Is gewoon even opletten. Daarnaast is er door Wiethoofd wel eens een discussie gestart over zijn karma die hij voor zijn reviews heeft gescoord. De aandachtige lezer ontrafelt daarin behoorlijk de scores die toegekend worden.
Je bent zo mogelijk nog erger dan ik \o/
Ik heb niet het gevoel dat we veel voor elkaar onderdoen. Alleen die Whore Terw_Dan moeten we boven ons dulden denk ikWiethoofd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:58:
[...]
Kwestie van rekenenZo valt er heus wel te berekenen hoeveel karma je voor een nieuwssubmit krijgt, en eventueel hoeveel extra als er daadwerkelijk een nieuwsbericht van gebakken wordt.
[...]
Je bent zo mogelijk nog erger dan ik \o/
Pjerry leest de les....
Niet alleen Terw_Dan hoorPjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:14:
[...]
Ik heb niet het gevoel dat we veel voor elkaar onderdoen. Alleen die Whore Terw_Dan moeten we boven ons dulden denk ik.
Ik vind deze review eerder 3 sterren dan 4 waard: productreview: Zalman ZM-MIC 1 (Clip-on) review door hberntsen
Daar ben ik het mee eens, dus ook een 3 ster van mij.Bor de Wollef schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:19:
[...]
Niet alleen Terw_Dan hoorMaar goed, back ontopic
![]()
Ik vind deze review eerder 3 sterren dan 4 waard: productreview: Zalman ZM-MIC 1 (Clip-on) review door hberntsen
Wat mij betreft 1 sterretje voor deze: productreview: LG W2261V-PF review door skyrip
Bovendien mag de halve shop survey van mij wel uit de review. Een shop gelijk "oplichters" noemen lijkt mij niet de bedoeling.
Bovendien mag de halve shop survey van mij wel uit de review. Een shop gelijk "oplichters" noemen lijkt mij niet de bedoeling.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 29-03-2009 21:58 ]
Niet qua punten, maar qua stijging per /jaar /maand /.........Bor de Wollef schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:19:
[...]
Niet alleen Terw_Dan hoorMaar goed, back ontopic
![]()
Ook drie sterren van mij, overigens wel een nette review voor een dergelijk product.
Idd na refresh doet hij het ook bij mij. Alleen heeft het niets met je score die je gegeven hebt te maken, maar met de score die je op dat moment kunt gaan geven (als je op je muis klikt).Regeneration schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:32:
[...]
Ik gebruik hier ook FireFox en heb het wel. Dit is uiteraard het best zichtbaar als je een andere score hebt gegeven waar het gemiddeld op staat. Soms ik ook een refresh van de pagina nodig, merk ik.
Pjerry leest de les....
Daar heb ik al naar gevraagd in een ABO-topic, ik wacht nog op een lijstje, tot die tijd zul je je met http://oisyn.nl/karma en de top 300 karma-users tevreden moeten stellen.Pjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:57:
Niet qua punten, maar qua stijging per /jaar /maand /.........
Niet helemaal waar, zonet getest met een 1 sterren review, deze had ik 4 sterren gegeven, gerefreshed, en dan staat er een donkeroranje rand om de eerste ster en de overige 4 zijn de normale kleur grijs. Mouseover je over de score, dan komt ineens in lichtoranje jou gegeven score tevoorschijn zodra je muis er vanaf is (FF 3.0.8).Idd na refresh doet hij het ook bij mij. Alleen heeft het niets met je score die je gegeven hebt te maken, maar met de score die je op dat moment kunt gaan geven (als je op je muis klikt).
Begint wel behoorlijk offtopic te gaan, maar wellicht willen meer mensen het weten of wellicht heb ik je verkeerd begrepen.Pjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:57:
[...]
Idd na refresh doet hij het ook bij mij. Alleen heeft het niets met je score die je gegeven hebt te maken, maar met de score die je op dat moment kunt gaan geven (als je op je muis klikt).

1. Is hoe het eruit ziet als je nog niet met je muis eroverheen gegaan bent. Je ziet: het gemiddelde.
2. Dit gebeurt als je over de sterren gaat. Het zwarte ding moet de muis voorstellen. Je ziet: het gemiddelde en een roodachtige rand om de sterren.
3. Dit is wat je na het stemmen moet zien (na een eventuele refresh) en als je met je muis erover heengaat. De rand om de sterren is meer oranje achtig.
Op dat laatste (nr: 3) doelde je initieel toch op? Of heb ik je nu helemaal verkeerd begrepen?
Leuk die kende ik niet.Wiethoofd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:24:
[...]
Daar heb ik al naar gevraagd in een ABO-topic, ik wacht nog op een lijstje, tot die tijd zul je je met http://oisyn.nl/karma en de top 300 karma-users tevreden moeten stellen.
[...]
Zat toch niet erg ver er naast met wat ik zei
Pjerry leest de les....
Valt mee, het topic gaat over het beoordelen van reviews, en als jou ervaring met het beoordelingsbalkje niet 100% is...Regeneration schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:35:
Begint wel behoorlijk offtopic te gaan, maar wellicht willen meer mensen het weten of wellicht heb ik je verkeerd begrepen.
Je moet eerst refreshen én mous overen voordat het lichtoranje randje er komt te staan. Het refresh gedeelte is niet erg als de review een update krijgt en in de tracker omhoog schuift, het gaat erom dat je eerst moet mouse-overen voordat je je initiële stem te zien krijgt. En als tweaker ben en blijf je lui[afbeelding]
3. Dit is wat je na het stemmen moet zien (na een eventuele refresh) en als je met je muis erover heengaat. De rand om de sterren is meer oranje achtig.
Op dat laatste (nr: 3) doelde je initieel toch op? Of heb ik je nu helemaal verkeerd begrepen?
Thx, ik was even op het verkeerde been gezet door je muisover. Maar het wordt idd erg off-topic, ik zeg niets meer.

Pjerry leest de les....
productreview: Samsung Spinpoint F1 DT HD103UJ, 1TB review door zork lijkt me beter op 3 ster i,p.v. 4 ster.
Ik heb hem ook op 3 sterren gezet. 4 sterren kan ik mij met fantasie voorstellen maar is eigenlijk te veel.Regeneration schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:12:
productreview: Samsung Spinpoint F1 DT HD103UJ, 1TB review door zork lijkt me beter op 3 ster i,p.v. 4 ster.
Ik vind deze absoluut geen 5 sterren waard: productreview: Logitech Z-5500 Digital review door Luuk1983
Het gaat hier om een geluidsset waarbij eigenlijk maar weinig echt over het geluid word verteld. Ik vind een 4 ster prima maar 5 sterren is gewoon te veel.
Het gaat hier om een geluidsset waarbij eigenlijk maar weinig echt over het geluid word verteld. Ik vind een 4 ster prima maar 5 sterren is gewoon te veel.
Deze mag van mij ook op 1 ster, het totaal is niet te lezen (of totaal niet te lezen
): productreview: Scythe Mugen 2 - SCMG-2000 review door Verwijderd
Eens, had ik hem ook op staan...Regeneration schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:12:
Ook deze waardering had ik al gegevenBor de Wollef schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:44:
Ik vind deze absoluut geen 5 sterren waard: productreview: Logitech Z-5500 Digital review door Luuk1983

Een moeilijke. Ik vind hem nl. best goed te lezen, want zijn taalgebruik is niet bar slecht. Zijn opmaak deugt van geen kanten, maar inhoudelijk is hij best informatief. Ik heb hem 2 sterretjes gegeven.Bor de Wollef schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:49:
Deze mag van mij ook op 1 ster, het totaal is niet te lezen (of totaal niet te lezen): productreview: Scythe Mugen 2 - SCMG-2000 review door Verwijderd
Maar die reactie eronder moet die niet op -1 gezet worden.... (ook eens even in mismod posten
Pjerry leest de les....
productreview: HP Compaq 6530b notebook pc (NB010ET) review door Pubbert is geen 5 sterren review, waar hij na de eerste stem toch op stond 
Niet meer dan 2 of 3 waard (er worden nog foto's toegevoegd)
Ik ben voor 2 ster gegaan. Als de foto's komen wil ik nog wel 3 voor geven.Wiethoofd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:35:
productreview: HP Compaq 6530b notebook pc (NB010ET) review door Pubbert is geen 5 sterren review, waar hij na de eerste stem toch op stond
productreview: Pinnacle PCTV Tuner Kit for Windows Vista review door eXisTa is geen 3 ster, 2 is imho passender.
Jongens wat zijn we het toch weer eens vandaag. Ik heb er dezelfde waarderingen aangehangen. Alleen vind ik het eigenlijk wel jammer dat je niet kunt zien wat er nou eigenlijk precies gestemd is, zoals bij reacties wel het geval is. Dus je weet nu nooit hoeveel er nog gecorrigeerd moet worden, of het dus überhaupt wel zin heeft om te corrigeren......Regeneration schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:30:
[...]
Ik ben voor 2 ster gegaan. Als de foto's komen wil ik nog wel 3 voor geven.
productreview: Pinnacle PCTV Tuner Kit for Windows Vista review door eXisTa is geen 3 ster, 2 is imho passender.
Pjerry leest de les....
Ehm.. Heb je in de post van Regeneration niet goed opgelet?Pjerry schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:17:
Dus je weet nu nooit hoeveel er nog gecorrigeerd moet worden, of het dus überhaupt wel zin heeft om te corrigeren......
Tevens heb je nog het volgende truukje
|
[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 02-04-2009 01:31 ]
hum, hum,Wiethoofd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:30:
[...]
Ehm.. Heb je in de post van Regeneration niet goed opgelet?
Tevens heb je nog het volgende truukje
Corrigerend stemmen is volgens mij niet de bedoeling
[afbeelding] [afbeelding] 2 Vol 4 Gestemd 3 Vol 2 Gestemd
Daarom dus dit topic
Heb jij bij mijn post niet opgelet
Waar je nu op doelt heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over: 2 stemmen uitgebracht met +2, 6 stemmen met +1, enz. Zoiets kan ik helemaal niet zien bij een productreview. Dus 2 x 5 sterren, 1 maal 4 sterren, 10 maal 3 sterren, enz......
Pjerry leest de les....
Verwijderd
productreview: Microsoft Xbox 360 Pro 60GB Value Pack Wit review door eXisTa
Vind ik niet meer dan 2 sterren waard.
Vind ik niet meer dan 2 sterren waard.
Stond inderdaad eerst met 1 of 2 stemmen @ 5 stars. Daar klopt dus geen zak van. 2 stars, niet meer.
Deze review is echt niet de 3 sterren waard waar hij nu op staat: productreview: Netgear GS608 8-port Gigabit Ethernet Switch review door eXisTa
Hoewel het een nette layout heeft geeft de review vrijwel geen nuttige informatie.
Hoewel het een nette layout heeft geeft de review vrijwel geen nuttige informatie.
Ik twijfel bij deze reviewtussen 3 en 4 sterren, wat vinden jullie?
Indeling is OK, foto's is OK, motivering is OK, alleen de diepgang zou van mij bij de diverse items net iets meer mogen zijn. (dus zowel een hoop elementen voor 4 sterren, maar ook voor 3 is er een belangrijk element aanwezig....)
Indeling is OK, foto's is OK, motivering is OK, alleen de diepgang zou van mij bij de diverse items net iets meer mogen zijn. (dus zowel een hoop elementen voor 4 sterren, maar ook voor 3 is er een belangrijk element aanwezig....)
Pjerry leest de les....
Als laatste regel van de reviewPjerry schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:16:
Ik twijfel bij deze reviewtussen 3 en 4 sterren, wat vinden jullie?
Ik heb hem nu de voordeel van de twijfel gegeven met 4, want ik denk dat er het een en ander nog wel aangepast gaat worden aan de hand van de reacties.Maar a.u.b geen onnozele dingen. ( ik wil wel graag meer als 2 sterren voor deze review)
productreview: Notepad++ review door eXisTa is geen review. Max 1 ster maar van mij mag hij ook totaal verdwijnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 03-04-2009 17:32 ]
Een nette review die best beloond mag worden met 5 sterren: productreview: Razer DeathAdder review door mezstah
Zijn er nou nog harde eisen waar een review aan moet voldoen? Ik ben er nog niet erg bedreven in, als ik naar m'n scores kijk. Ik heb m'n best gedaan bij deze review:
productreview: LaCie Desktop Harddisk 1TB review door CodeCaster
om alle voor- en nadelen goed en duidelijk te omschrijven, ik heb een paar foto's van het product gemaakt en er staan voor zover ik kan zien geen spelfouten in m'n review. Score: 2 sterren.
Als ik vervolgens naar een review kijk die erna is geplaatst:
productreview: Samsung Spinpoint M5 HM160HC review door tHe_BiNk
zie ik een hoop screenshots, een copypasta van de site van de fabrikant met betrekking tot de spec, en verder eigenlijk een vrij subjectieve review van netto nog geen 250 woorden. Toch krijgt hij een twee keer zo hoge score als ik.
Nu zeg ik niet dat mijn review beter is dan de zijne, maar ik ben wel benieuwd wat er mis is met die van mij
om alle voor- en nadelen goed en duidelijk te omschrijven, ik heb een paar foto's van het product gemaakt en er staan voor zover ik kan zien geen spelfouten in m'n review. Score: 2 sterren.
Als ik vervolgens naar een review kijk die erna is geplaatst:
zie ik een hoop screenshots, een copypasta van de site van de fabrikant met betrekking tot de spec, en verder eigenlijk een vrij subjectieve review van netto nog geen 250 woorden. Toch krijgt hij een twee keer zo hoge score als ik.
Nu zeg ik niet dat mijn review beter is dan de zijne, maar ik ben wel benieuwd wat er mis is met die van mij
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Er zijn niet echt "eisen" behalve dat je echt ervaring moet hebben met het product (even in de winkel bekijken is dus niet te bestempelen als "ervaring ermee hebben").CodeCaster schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:25:
Zijn er nou nog harde eisen waar een review aan moet voldoen?
Ik heb ook 2 ster gegeven. Zie hieronder voor meer uitleg.Ik ben er nog niet erg bedreven in, als ik naar m'n scores kijk. Ik heb m'n best gedaan bij deze review:
Deze review vind ik persoonlijk geen 4 ster, waard. Heb hem 3 ster gegeven. Maar aan hoe je de ster waarderingen moeten worden gegeven zijn ook niet echt regels voor en elke user zou kunnen stemmen. Kennelijk vinden mensen (zoals de eerste reactie: dispie in 'productreview: Samsung Spinpoint M5 HM160HC review door tHe_BiNk') het belangrijk als er veel benchmarks worden gedraaid en dat gewoon in de review wordt geplakt.Als ik vervolgens naar een review kijk die erna is geplaatst:
Wat je (eventueel) aan jouw review kan doen is de afbeeldingen in je review zetten, dat fleurt het wat op. En verder tja, het blijft wel zo dat de review niet veel tekst bevat. Uiteraard begrijp ik dat er niet altijd meer erover te zeggen valt, maar een hogere score zal minder makkelijk gehaald kunnen worden. Wellicht zou je het nog iets kunnen uitbreiden en/of eventueel wat meer bechmarks draaien.
Verder is het zo dat er in de topic start een aantal hele globale richtlijnen staat. Dit zijn slechts globale richtlijnen meer niet. Het is echt niet altijd zo dat een 2 ster review een "Matige review met onvolledige beargumentatie" is.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb ook resp. 2 en 3 sterren toegekend. De 4 sterren is in mijn ogen overdone omdat er idd te veel gecopied -past is en veel te weinig eigen ervaringen/conclusies in staan. Maar toch scoort hij m.i. hoger dan de eerste review omdat er idd meer benchmarks staan en de eerste review toch wel erg "leeg" is om een hogere waardering van mij te krijgen.Regeneration schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:36:
[...]
Er zijn niet echt "eisen" behalve dat je echt ervaring moet hebben met het product (even in de winkel bekijken is dus niet te bestempelen als "ervaring ermee hebben").
[...]
Ik heb ook 2 ster gegeven. Zie hieronder voor meer uitleg.
[...]
Deze review vind ik persoonlijk geen 4 ster, waard. Heb hem 3 ster gegeven. Maar aan hoe je de ster waarderingen moeten worden gegeven zijn ook niet echt regels voor en elke user zou kunnen stemmen. Kennelijk vinden mensen (zoals de eerste reactie: dispie in 'productreview: Samsung Spinpoint M5 HM160HC review door tHe_BiNk') het belangrijk als er veel benchmarks worden gedraaid en dat gewoon in de review wordt geplakt.
Wat je (eventueel) aan jouw review kan doen is de afbeeldingen in je review zetten, dat fleurt het wat op. En verder tja, het blijft wel zo dat de review niet veel tekst bevat. Uiteraard begrijp ik dat er niet altijd meer erover te zeggen valt, maar een hogere score zal minder makkelijk gehaald kunnen worden. Wellicht zou je het nog iets kunnen uitbreiden en/of eventueel wat meer bechmarks draaien.
Verder is het zo dat er in de topic start een aantal hele globale richtlijnen staat. Dit zijn slechts globale richtlijnen meer niet. Het is echt niet altijd zo dat een 2 ster review een "Matige review met onvolledige beargumentatie" is.
Het is blijkbaar erg moeilijk voor de meeste mensen om conclusies aan metingen te verbinden, als dat er nl. had gestaan had de laatste review toch nog 4 sterren van mij gekregen....
Pjerry leest de les....
productreview: Adobe Photoshop Lightroom review door honey is geen 3 ster waard imho, 2 lijkt me beter.
Oeps, fout forum.... Heb je met die afkortingen in je tabbladen
.
/edit
/edit2
Deze productreview: MSI Wind U100-041EU Zwart review door LEX63 max 1 ster wat mij betreft. Te onvolledig voor twee sterren.
/edit
Staat al op 2 sterren nadat ik hem vanmiddag 2 sterren had gegeven. Is nog wel "kritisch" dus.....Regeneration schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:39:
productreview: Adobe Photoshop Lightroom review door honey is geen 3 ster waard imho, 2 lijkt me beter.
/edit2
Deze productreview: MSI Wind U100-041EU Zwart review door LEX63 max 1 ster wat mij betreft. Te onvolledig voor twee sterren.
[ Voor 182% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 21:14 ]
Pjerry leest de les....
Ja, heb het ook 1 ster gegeven maar het staat nu nog hardnekkig op 2 
Heb trouwens nog nooit zo'n onduidelijke foto erbij gezien. Lijkt wel een USB stick ofzo...
Heb trouwens nog nooit zo'n onduidelijke foto erbij gezien. Lijkt wel een USB stick ofzo...
Mijn 1 viel ook op dove sterren.
Howdy!
Dat is volgens mij zijn digitenne stickje.Len schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:52:
Ja, heb het ook 1 ster gegeven maar het staat nu nog hardnekkig op 2
Staat nu trouwens op één ster.
[ Voor 4% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 23:21 ]
Pjerry leest de les....
productreview: LaCie Desktop Harddisk 1TB Zwart review door McKillem heeft imho te weinig inhoud voor 2 ster, dan blijft 1 ster dus de enige optie die over is.
productreview: Panasonic DMR-EH57 Zwart review door captain007 is geen 2 ster waard, 1 ster lijkt me voldoende.
Beide zijn 1 ster waard inderdaad. Die score heb ik er ook aan gegeven. De eerste staat netto helaas nog op 2 sterren.
De eerst genoemde staat volgens mij al op 1 ster, alleen de laatst genoemde niet.Bor de Wollef schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:08:
Beide zijn 1 ster waard inderdaad. Die score heb ik er ook aan gegeven. De eerste staat netto helaas nog op 2 sterren.
Deze vind ik echt niet de 2 sterren waard waar hij nu op staat: productreview: Transcend 32GB 2.5" Solid State Disk - MLC 32GB review door Nats_DB
Ik had hem al 1 ster gegeven.
Iemand die de review snapt?
Behalve dat Word er snel mee opstart heb ik er niet veel van geleerd nee. Ook 1 ster van mij.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
productreview: Logitech Z-10 review door Verwijderd lijkt me 3 ster beter dan de 4 ster die er nu voor staat.
Helemaal mee eens. 4 sterren is te veel in dit geval. Ik heb een nette 3 * gegeven.Regeneration schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:32:
productreview: Logitech Z-10 review door Verwijderd lijkt me 3 ster beter dan de 4 ster die er nu voor staat.
Eens, maar vanwaar worden zulke oude koeien uit de sloot gehaald?Regeneration schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:06:
productreview: Panasonic DMR-EH57 Zwart review door captain007 is geen 2 ster waard, 1 ster lijkt me voldoende.
/edit1
Nogal één..... zie mijn commentaar met uitleg. Het is een kwestie van aandachtig doorlezen. De beste man zal geen literatuurprijs krijgen, maar hij probeert (op zijn manier) wel iets over te brengen. Daarom heb ik hem toch met 2 sterretjes beloond.Len schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:56:
Ik had hem al 1 ster gegeven.
/edit2
WTF, ben je alle 100.000 reviews aan het doornemen.....Regeneration schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:32:
Ik vind het een moeilijke. Heeft erg zijn best gedaan op de lay-out. Probeert zeer veel aspecten te beschrijven en benoemt ook een boel dingen. Wat hij vergeet is linkjes en plaatjes toe te voegen. Ook ontbreken foto's en diepgang. Maar als hij dat allemaal wel gedaan had zou hij toch al aardig richting 5 sterren gaan (maar ja meer diepgang, dat zet je er niet 1-2-3 bij.....). Dus twijfel bij mij over 3 of 4 sterren. Zijn mooie lay-out heeft mij doen besluiten hem een heel magere 4 sterren te geven. Overigens staat hij nu op 3 sterren.....
[ Voor 73% gewijzigd door Pjerry op 20-04-2009 23:43 ]
Pjerry leest de les....
Wat ik tegenkom wat imho (echt) niet goed staat post ik hier even. De laatste tijd is dat wat meer.Pjerry schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:29:
[...]
Eens, maar vanwaar worden zulke oude koeien uit de sloot gehaald?
[...]
WTF, ben je alle 100.000 reviews aan het doornemen.....
productreview: OCZ Vertex Series SATA II 2.5" SSD 120GB review door ShadowLord lijkt me geen 4 ster. 3 ster moet imho voldoen.
Ik heb hier een tegevallende review, had 5 sterren nu 3 maar vind het een krappe 2 waard. aerocool-extremengine-3t-bba-zwart
Stadia was beter....
Mee eens, niet meer dan 2 ster waard imho.artificial_sun schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:34:
Ik heb hier een tegevallende review, had 5 sterren nu 3 maar vind het een krappe 2 waard. aerocool-extremengine-3t-bba-zwart
Wel beetje snel hoor, nu pas 6 stemmen gekregen. Geef het wat meer tijd 
Wie heeft daar nu een 5 ster voor kunnen geven trouwens? Het leest erg niet lekker, en zijn punt blijft ook hangen.......
Staat nu op 2 sterren met 7 stemmen.
edit: whooo! Was een review van 13 januari
Dat had ik even niet gezien.
Wie heeft daar nu een 5 ster voor kunnen geven trouwens? Het leest erg niet lekker, en zijn punt blijft ook hangen.......
Staat nu op 2 sterren met 7 stemmen.
edit: whooo! Was een review van 13 januari
[ Voor 14% gewijzigd door Len op 24-04-2009 20:41 ]
13 januari 2007 
Die even melden was wel zo handig...
Die even melden was wel zo handig...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Even zes keer doorlezen voordat je begrijpt wat hij nou allemaal zegt. Bijna één zin, maar dan zonder één lijnartificial_sun schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:34:
Pjerry leest de les....
Ik wil hier toch even de review van dispie onder de aandacht brengen.
productreview: Gigabyte GA-X48-DQ6 review door dispie
Een review die oorspronkelijk van 3 sterren was voorzien, maar nu gelukkig op de verdiende 4 sterren staat. Hij laat gelukkig zijn uitgesproken mening op de achtergrond en heeft een grote progressie gemaakt in het review schrijven (zie zijn oudere reviews).
Wat mij betreft allemaal de 4 sterren (nog) steviger maken.
Een review die oorspronkelijk van 3 sterren was voorzien, maar nu gelukkig op de verdiende 4 sterren staat. Hij laat gelukkig zijn uitgesproken mening op de achtergrond en heeft een grote progressie gemaakt in het review schrijven (zie zijn oudere reviews).
Pjerry leest de les....
Waarom onder de aandacht brengen als de review al op de goede beoordeling (4 sterren) staat voor langere tijd?Pjerry schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:47:
Volgens mij nog niet zo een lange tijd. Maar dat kun je niet echt zien bij het sterrensysteem. Dus na een dagje werken zou ik er zo maar naast kunnen zitten. De keer daarvoor dat ik keek stond hij nog gewoon op 3 sterren.
[ Voor 3% gewijzigd door Pjerry op 25-04-2009 10:49 ]
Pjerry leest de les....
Eensch met Pjerry
Ook een 4 sterrating gegeven. Jammer dat je die sterren niet kan uitklappen net als het moderatiesysteem. Het zal wel een reden hebben.
Ah vandaar. Een tijdje terug had ik hem al gemod en toen stond hij al netjes op 4 sterren. Vandaar mijn vraag. Ik dacht dat dat al een tijd zo wasPjerry schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:48:
Volgens mij nog niet zo een lange tijd. Maar dat kun je niet echt zien bij het sterrensysteem. Dus na een dagje werken zou ik er zo maar naast kunnen zitten. De keer daarvoor dat ik keek stond hij nog gewoon op 3 sterren.
Ook 4 ster gegeven.Pjerry schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:47:
productreview: be quiet! Straight Power 350W (E6) review door Pruimenvlaai vind ik geen 3 ster. 2 ster lijkt me beter.
Ik kwam een heel mooie review tegen van een Graka: De Gainward HD4870 GS 1GB. Waar ik echter achter kwam dat het ongeveer een vertaling is van deze review op bit tech.
Ik vind het een goede review maar op deze manier geen 4 sterren waard.
Ik vind het een goede review maar op deze manier geen 4 sterren waard.
Stadia was beter....
productreview: HP Compaq Business notebook 6710b review door Dragonslaughter is een wat oudere review maar staat imho niet helemaal goed: imho max 3 ster, staat nu op 4 ster...
Deze review productreview: Konica Minolta Magicolor 2550 (A4, 20/5ppm, Parallel & USB 2.0 & 100mbit) review door l.degroot01 verdient volgens mij wel 4 sterren.
Hij heeft het vrij volledig beschreven (en waar niet, linkjes toegevoegd). Laat nog niet zo veel van het "kunnen"van het apparaat zien, maar heeft hem daar nog te kort voor (komt later, belooft hij). Maar momenteel al zo volledig dat 4 sterren zeer verantwoord is IMHO.
Hij heeft het vrij volledig beschreven (en waar niet, linkjes toegevoegd). Laat nog niet zo veel van het "kunnen"van het apparaat zien, maar heeft hem daar nog te kort voor (komt later, belooft hij). Maar momenteel al zo volledig dat 4 sterren zeer verantwoord is IMHO.
Pjerry leest de les....
Verwijderd
productreview: Nintendo Wii Sports Pack Wit review door Froos
is 1 tot 2 sterren. Zeker geen 3 sterren toch waardig? Het is allemaal wel erg beschrijvend en subjectief. Ik ken veel betere 3 sterren reviews.
is 1 tot 2 sterren. Zeker geen 3 sterren toch waardig? Het is allemaal wel erg beschrijvend en subjectief. Ik ken veel betere 3 sterren reviews.
Kan ik niet met je eens zijn. Een goede productreview is opgebouwd uit feiten (specs, beschrijvingen e.d.) en een stuk ervaring (dus subjectief). Dus de punten die je aanhaalt pleiten juist ervoor dat het een goede review is. 3 sterren waardig in mijn ogen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:51:
productreview: Nintendo Wii Sports Pack Wit review door Froos
Pjerry leest de les....
3 ster voor productreview: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB review door Neo_revisited lijkt me momenteel wat veel, 2 ster lijkt me beter.
Mee eens. Ik heb ook 2 sterren gegeven waardoor het gemiddelde nu ook op 2 sterren ligt.Regeneration schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:14:
3 ster voor productreview: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB review door Neo_revisited lijkt me momenteel wat veel, 2 ster lijkt me beter.
Heeft ondertussen de review uitgebreid met een benchmark en een lijst van specs en de tekst met kopjes verdeeld. Een echte duidelijke 2 ster is het iig dus niet meer. Een 3 ster zou nu wellicht passender zijn.Regeneration schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:14:
productreview: AMD Phenom II X4 810 review door roland83 lijkt me geen 3 ster waard zoals het er nu staat. De info is niet echt diepgaand en de review is ook niet zo uitgebreid.
productreview: Western Digital My Passport Essential 320GB Zwart review door Ruudvanelk wellicht ook even onder de aandacht brengen. Hij staat op 2 ster en ik twijfel of 1 ster niet beter is. Eerder stond hij nog op 3 ster wat hij zeker niet is.
productreview: Western Digital My Passport Essential 320GB Zwart review door Ruudvanelk wellicht ook even onder de aandacht brengen. Hij staat op 2 ster en ik twijfel of 1 ster niet beter is. Eerder stond hij nog op 3 ster wat hij zeker niet is.
pricewatch: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) stond zonder mijn stem op 3 sterren, even de (terechte) 1 ster gegeven heeft hem al iets bijgetrokken, maar het klopt nu toch niet helemaal.
Je bedoeld als het goed is alleen productreview: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) review door kamerplant? Die staat nu nog op 2 ster zeker niet meer dan 1 ster waard inderdaad. (De andere stonden en staan nog steeds goed = ook allen 1 ster).Wiethoofd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:16:
pricewatch: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) stond zonder mijn stem op 3 sterren, even de (terechte) 1 ster gegeven heeft hem al iets bijgetrokken, maar het klopt nu toch niet helemaal.
Die bedoelde ik inderdaad, khad de tab al gesloten en was half in een belangrijk gesprek bezigRegeneration schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:58:
Je bedoeld als het goed is alleen productreview: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) review door kamerplant?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Wat wil je dat we doen? Ik kan niet minder dan 1 ster geven. Ik heb geen zin om er op te reageren, dat heeft trouwens AlexV afdoende gedaan (alleen verandert de 1 ster vanwege te weinig inhoud en zeer krom taalgebruik in 1 ster vanwege te weinig inhoud in correct Nederlands).Spice schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 08:11:
productreview: Acer X243HQbd review door Verwijderd
Kan iemand hier iets aan doen?
Wil je hebben dat we een Pm sturen, zeg het maar.
Overigens zouden jullie toch zo'n review zonder probleem kunnen verwijderen. Het ergste dat je kan overkomen is dat tommyboy66__1 zegt dat hij T.Net gaat verlaten. Wordt iedereen beter van
Pjerry leest de les....
Hij staat met deze schamele review nog steeds op 2 sterren.Regeneration schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:58:
[...]
Je bedoeld als het goed is alleen productreview: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) review door kamerplant? Die staat nu nog op 2 ster zeker niet meer dan 1 ster waard inderdaad. (De andere stonden en staan nog steeds goed = ook allen 1 ster).
Dit kan echt niet goed zijn, zouden dit soort zaken ook niet eens onderzocht kunnen worden. Mismod van het hoogste niveau. Er moeten gewoon mensen zijn die heel veel sterren uitdelen, anders kan hij nooit 2 sterren handhaven, lijkt mij.
Pjerry leest de les....
productreview: Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512 review door Petervanakelyen is imho geen 2 ster waard. Gezien hoe kort de review is 1 ster de enige juiste score imho.
Staat hij nu op
.
Pjerry leest de les....