Als je van brugje afloopt (clocktower voor je) aan de linkerkant, laatste gebouw voor de straat naar links.Dieter schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:11:
Mh, waar o waar is die bookstore in bowerstone market ?
(nog) geen last van gehad, en heb er toch ook al heel wat uren inzitten sinds donderdag.Cidolfas schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:12:
Iemand ook last van vastlopers?
Heb er al de nodige uren in zitten, maar het spel is al 5 keer vastgelopen (meestal in het menu)
Menu had trouwens wel wat sneller gemogen, duurt ff voordat ie op scherm staat nadat je op start drukt.
Erg leuk spel, ben zelf normaal absoluut geen RPG speler, maar hier vermaak ik me prima mee. Al zal een RPG diehard (uchiha
Maar spel heeft ook zo z'n kleine irritante dingetjes. Zo word ik af en toe echt gek van al dat volk wat achter me aan komt lopen, zeurend om een handtekening enzo. Ze lopen me zelfs achterna in m'n eigen huis.... Oprotten, my property
Verder 'pakt' de A knop af en toe niet heel lekker op objecten, beetje op en neer lopen werkt dan wel. Niet heel storend, maar beetje jammer wel. En heb het idee dat ze je kind(eren) precies 2 zinnen gegeven hebben ofzo, stond bij smid wat zwaarden te smeden, en kind stond erbij te zeuren.... echt iedere keer dezelfde zinnen
Maar die dingen zijn bij lange niet genoeg om het spelplezier te bederven. Heerlijke sprookjesachtige sfeer, mooie bijpassende graphics, humor, leuk verhaal, niet te moeilijk (maar op sommige punten nog best redelijk pittig).
* BM likes
Ga eens aan het werk joh
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 27-10-2008 10:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three