Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:43

BM

Moderator Spielerij
Dieter schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:11:
Mh, waar o waar is die bookstore in bowerstone market ?
Als je van brugje afloopt (clocktower voor je) aan de linkerkant, laatste gebouw voor de straat naar links.

Cidolfas schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:12:
Iemand ook last van vastlopers?

Heb er al de nodige uren in zitten, maar het spel is al 5 keer vastgelopen (meestal in het menu) :(
(nog) geen last van gehad, en heb er toch ook al heel wat uren inzitten sinds donderdag.
Menu had trouwens wel wat sneller gemogen, duurt ff voordat ie op scherm staat nadat je op start drukt.

Erg leuk spel, ben zelf normaal absoluut geen RPG speler, maar hier vermaak ik me prima mee. Al zal een RPG diehard (uchiha ;)) er meer uithalen, ik hoef niet zo nodig elke mm2 af te speuren ;)

Maar spel heeft ook zo z'n kleine irritante dingetjes. Zo word ik af en toe echt gek van al dat volk wat achter me aan komt lopen, zeurend om een handtekening enzo. Ze lopen me zelfs achterna in m'n eigen huis.... Oprotten, my property :p
Verder 'pakt' de A knop af en toe niet heel lekker op objecten, beetje op en neer lopen werkt dan wel. Niet heel storend, maar beetje jammer wel. En heb het idee dat ze je kind(eren) precies 2 zinnen gegeven hebben ofzo, stond bij smid wat zwaarden te smeden, en kind stond erbij te zeuren.... echt iedere keer dezelfde zinnen :P erg irritant.

Maar die dingen zijn bij lange niet genoeg om het spelplezier te bederven. Heerlijke sprookjesachtige sfeer, mooie bijpassende graphics, humor, leuk verhaal, niet te moeilijk (maar op sommige punten nog best redelijk pittig).
* BM likes O+

Ga eens aan het werk joh ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 27-10-2008 10:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
aegis3d schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:20:
Ik moet zeggen, mijn vrouwelijke character ziet er nog best redelijk uit. (ok, best sleterig, maar het is nog een knappe vrouw :9 ) Ik heb wel overal die blauwe lijnen, maar dat vind ik wel wat hebben.
Recept voor knappe vrouw in fable 2:
-Geen eten, en als je wel perongeluk wat gegeten hebt, koop meteen een heleboel selderij.
-Investeer in skill, zo wordt je lang.
-GEEN physique, ga maar lekker aan de slag met lichte katana's :P
-Niet doodgaan, scars zijn nou niet echt mooi..
Foto'tje volgt nog, ouders zijn link geworden omdat ik op dit tijdstip nog zoveel herrie maakte met de xbox :+
Hmm, mijn vrouwelijk character is een lelijk dik vadsig wijf geworden dat haar emoties verwerkt met eten. Ik kan alleen niet afvallen, ik heb 2 punten Physique maar ik moet toch wel slank kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:21
gisteren mn blacksmith gemaxed bij de bowerstone market heb een paar huisjes gekoopt en wat stores binnegehaald heb tevens ook 1 kind en een vrouw + eigen huis met een allowance van 200 gold.

tevens ook een katana zwaard gekocht met 77 damage maar dam wat kosten sommige items veel.

mis die truuk van 20 jaar vooruit in de tijd en dan weer terug om wat meer geld te halen.

(kan je dit trouwens herhalen of werkt dat niet ?)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:49
angel00008 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:11:
blauwe lijnen is dat je pure bent (goed) denk dat je ook rood kan zijn voor evil maar dat weet ik niet zeker.

wist overgens niet dat je van doodgaan scars kreeg :P heb teveel kleren aan:O
De blauwe lijnen krijg je als je erg goed bent met will. De 2e hero die je moet redden (will) is ook knalblauw.

Hier is nog de foto van m'n character:
Klik!
En, klik!
Tja, foto's maken met een mobiel van een scherm is nou niet echt kwaliteit ofzo, maar jullie krijgen het idee.. :P

[ Voor 24% gewijzigd door aegis3d op 27-10-2008 10:44 ]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vindt dat er maar weinig outfits zijn. Ben al bij de derde hero maar kan nogsteeds maar uit 5 outfits per geslacht kiezen. En 4 van de 5 zien er grappig uit. Je blijft maar wachten met het idee wanneer komen de gave outfits nou. En hetzelfde geld voor de wapens. Je koopt voortdurend dezelfde wapens met alleen wat andere stats. Dit spel zou het meest dynamische spel tot nu toe moeten zijn. Maar in werkelijkheid merk je daar weinig van. Alles blijft hetzelfde. En overal heb je dezelfde 5 keuzes. Alles zit wel in het spel maar alles is maar magertjes uitgevoerd. In het begin is het overdonderend. Na 15 uur saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 15:21
he ik heb in will inferno op 4 en raise dead op 3 de rest gebruik ik eigenlijk niet.

jammer dat je je will spells moet chargen en dus niet als je bv raise dead 4 hebt en inferno 4 beide kan casten

kan wel maar dan moet je steeds switchen wat ik erg vervelend vind

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Seth_Chaos schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:10:
Ik vindt dat er maar weinig outfits zijn. Ben al bij de derde hero maar kan nogsteeds maar uit 5 outfits per geslacht kiezen. En 4 van de 5 zien er grappig uit. Je blijft maar wachten met het idee wanneer komen de gave outfits nou. En hetzelfde geld voor de wapens. Je koopt voortdurend dezelfde wapens met alleen wat andere stats. Dit spel zou het meest dynamische spel tot nu toe moeten zijn. Maar in werkelijkheid merk je daar weinig van. Alles blijft hetzelfde. En overal heb je dezelfde 5 keuzes. Alles zit wel in het spel maar alles is maar magertjes uitgevoerd. In het begin is het overdonderend. Na 15 uur saai.
Ik vind het maar stom dat ik aangehouden wordt als ik halfnaakt wilt rondlopen...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Zojuist contact gehad met MS en Dimension Plus, MS kan er niks aan doen en zegt naar DimPlus te gaan.

DimPlus zojuist gebelt, die gaan het voor me uitzoeken...ben benieuwd.

overigens hadden zowel MS als Dimplus nog niet gehoord van dit probleem..
Beetje vreemd dat MS zegt dat we bij de winkel moeten aan kloppen, het is niet alsof Dimension Plus de codes er voor ons uit heeft gehaald of zo.
Misschien dat MS alsnog de codes levert aan de winkel in plaats van direct aan de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ApOE schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:08:
Blijf het een vet spel vinden, even een uurtje spelen zit er niet in... dat worden er al snel 5 :P
Ik vind het leuk om niet als een gek door die main quests heen te lopen, maar ook wat side quests te doen en een soort van "leven" op de bouwen. Wel jammer dat je met "onveilige" sex altijd een kind krijgt, ik ben steeds door mn condooms heen :P Vrouw en kind kosten geld...
Kheb zelfs een triootje gehad, zonder protection! Geen kind en geen STD!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

uchiha tijntje schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:23:
[...]

Kheb zelfs een triootje gehad, zonder protection! Geen kind en geen STD!
Mijn record is 4 vrouwen, no protection, en gezond eruit gekomen O-)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat waren waarschijnlijk geen vrouwen waarmee je op dat moment getrouwd was ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik heb een erg vreemd probleem en het heeft niks met erectie problemen te maken.

Mijn vrouw wil sex volgens de Family tab. Maar zodra ik thuis aan kom en het weer goedmaak met kusjes enzo ga ik naar mijn bed maar er staat niks van Sex...

Wat doe ik verkeerd?

En hoe organiseer ik een trio?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vectrox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:25:
Ik heb een erg vreemd probleem en het heeft niks met erectie problemen te maken.

Mijn vrouw wil sex volgens de Family tab. Maar zodra ik thuis aan kom en het weer goedmaak met kusjes enzo ga ik naar mijn bed maar er staat niks van Sex...

Wat doe ik verkeerd?

hi-la-risch! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 27-10-2008 13:36 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 13-08 21:13
Vrijdagmiddag het spel in ontvangst mogen nemen en gisterenavond de laatste main quest afgerond.
Nu ik het spel voor het grootste gedeelte heb uitgespeeld blijf ik achter met gemixte gevoelens. Enerzijds vond ik het spel uitermate vermakelijk en was het, naar mijn mening, in essentie 'Fable' met een ander verhaal en hier en daar een leuke toevoeging. Anderzijds heeft het spel toch niet voldaan aan mijn verwachtingen en deze waren niet heel hoog gesteld.

Het grootste pluspunt:

• Het verhaal en de uitwerking daarvan.
spoiler:
De scène die ik werkelijk geweldig vond was de scène waarin je voor een tweede keer wordt vermoord en je Rose weer ontmoet. Met name het stukje waar je de boerderij verlaat. De grafische overgang, de muziek (mijn complimenten aan Russel Shaw) en op de achtergrond de schreeuw van Rose. Erg mooi.

Het grootste minpunt:

• Het einde.
spoiler:
In 'Fable' had je tenminste een groot eindbaas gevecht. In 'Fable 2' is het simpelweg een enkel schot dat het spel beëindigd. Jammer. Ik had het verhaal graag willen afsluiten met een groot gevecht.

En nu rest mij de vraag: Wat nu te doen in Albion? (Iets met 'replay value' ...) :O

Voor het die geïnteresseerd zijn:
Mijn personage in Fable II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Wat doe ik verkeerd?
Zorg dat je de 'back to my place' expression krijgt :)
2 (of meer ;)) vrouwen je laten volgen, bovengenoemde expression uitvoeren, en dan een bed opzoeken.

Veel plezier :Y)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wat doe ik verkeerd?

Misschien wil ze sex met de buurman en niet met jou? :o
Ik zou haar gewoon met wat hagel uit een shotgun de waarheid vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

Beetje vreemd dat MS zegt dat we bij de winkel moeten aan kloppen, het is niet alsof Dimension Plus de codes er voor ons uit heeft gehaald of zo.
Misschien dat MS alsnog de codes levert aan de winkel in plaats van direct aan de klant.
DimPlus gaat het navragen bij hun leverancier.. mischien dat ik de DLC code ergens volgend jaar heb ofzo :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Yonix schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:15:
Anderzijds heeft het spel toch niet voldaan aan mijn verwachtingen en deze waren niet heel hoog gesteld.
Opmerkelijk. Wat waren je verwachtingen als deze niet hoog gesteld waren? Als je blanco in Fable II stapt dan draai je toch zo ongeveer 20x om je as van de mogelijkheden. Wat had je nog meer verwacht?
Wat verwacht je van replay value bij een RPG? Daarnaast; wil je meer omdat je het jammer vindt dat het voorbij is of wil je meer omdat je het te kort vindt, niet tevreden bent?

Gewoon benieuwd aangezien ik torenhoge verwachtingen had en met Fable II sinds lange tijd weer verslaafd ben aan een game en geniet van sfeer, creativiteit en innovativiteit.

[ Voor 6% gewijzigd door FoggyFreek op 27-10-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:16
Seth_Chaos schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:10:
Zit nu op zo'n 15 uur, ben halverwege de mainquest ongeveer maar vermaak me nog donders _/-\o_

Je weet dat je je kleding kan verven?

Mijn char: Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/5601/dsc00507dy3.jpg
Op hey moment heb ikgeen shirt meer aan maar heb een leipe tattoo met will stripes >:)

Dit was echt mooi gedaan zeg!! De sfeer en art direction zijn echt te gek!
Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/8669/dsc00517fr4.jpg
_/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 27-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-08 09:21
Kan iemand die het al uit heeft gespeeld antwoord geven op de volgende vraag?

spoiler:
Ik moet nu naar de quest the spire maar hoever ben ik dan met de mainquest in het spel? Op een kwart de helft of verder of nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Kaasje123 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:05:
Kan iemand die het al uit heeft gespeeld antwoord geven op de volgende vraag?

spoiler:
Ik moet nu naar de quest the spire maar hoever ben ik dan met de mainquest in het spel? Op een kwart de helft of verder of nog iets anders?
De helft ongeveer, ik was gister ook zover en was bang dat het einde nabij was, een mooie meevaller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 22:49

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Fable II is een game die spelers ontzettend veel mogelijkheden biedt. Mede daardoor zijn er echter wel meerdere bugs in de game geslopen.

Het gros van de bugs belemmeren je gelukkig niet bij het uitspelen van de game, maar bij een bepaalde quest kun je wel vast komen te zitten. Het gaat om de Monks Quest in Oakfield. Als je tijdens een gesprek wegloopt uit het gebied, dan kun je deze quest niet meer voltooien.

Lionhead heeft inmiddels aangegeven dat het oplossen van dit probleem hoge prioriteit heeft. De ontwikkelaar heeft nog niet laten weten wanneer ze de game van een update zullen voorzien, maar ze zijn in ieder geval hard aan het werk om een oplossing voor het betreffende probleem te vinden.

Daarbij geeft de ontwikkelaar aan dat ze zich bewust zijn van een multiplayer-bug, die ervoor kan zorgen dat je personage al zijn ervaringspunten, goud en abilities verliest. Ook dit probleem zou middels een update snel verholpen moeten worden.
Bron www.nu.nl

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Yonix schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:15:

• Het einde.
spoiler:
In 'Fable' had je tenminste een groot eindbaas gevecht. In 'Fable 2' is het simpelweg een enkel schot dat het spel beëindigd. Jammer. Ik had het verhaal graag willen afsluiten met een groot gevecht.

Daarom wordt ook gezegd dat het echte eindgevecht
spoiler:
eigenlijk die spireding is. De rest is een interactive ending scene
En nu rest mij de vraag: Wat nu te doen in Albion? (Iets met 'replay value' ...) :O
je kan
spoiler:
van geslacht veranderen als je castle fairfax hebt gekocht, en dan iedereen trouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nhaixatael schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:49:
[...]
DimPlus gaat het navragen bij hun leverancier.. mischien dat ik de DLC code ergens volgend jaar heb ofzo :'(
Ik ben benieuwd hoeveel e-mail ze hierover hebben ontvangen. Normaliter zijn ze redelijk vlot met het beantwoorden van e-mail, maar een reactie op mijn bericht van gisterenavond blijft tot op heden uit.

Inmiddels maar een tweede e-mail verstuurd in de hoop dat deze wat meer aandacht trekt. ;)

Overigens vind ik het erg vreemd dat Microsoft naar de winkel wijst, de Noord Amerikaanse tak weet namelijk van het probleem af en probeert rond de 28e een oplossing voor gedupeerde klanten in de States gerealiseerd te hebben.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
mindcrash schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel e-mail ze hierover hebben ontvangen. Normaliter zijn ze redelijk vlot met het beantwoorden van e-mail, maar een reactie op mijn bericht van gisterenavond blijft tot op heden uit.

Inmiddels maar een tweede e-mail verstuurd in de hoop dat deze wat meer aandacht trekt. ;)

Overigens vind ik het erg vreemd dat Microsoft naar de winkel wijst, de Noord Amerikaanse tak weet namelijk van het probleem af en probeert rond de 28e een oplossing voor gedupeerde klanten in de States gerealiseerd te hebben.
Ik kan je vertellen dat bellen sneller is bij hun ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu nog steeds niet echt begrijp of definitief bevestigd heb gekregen (gelezen): Komt er nu nog een update die ervoor zorgt dat je met je eigen character de game van een vriend kan joinen? Momenteel moet de joiner nog een karakter/alignment/wapens kiezen. Iemand opheldering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Och, ik wacht nog altijd op de levering van DimPlus, terwijl ik de LE ruim van tevoren gereserveerd had. Tja, laat je het afleveradres wijzigen naar je werkadres omdat je hem dan zeker vrijdag kan spelen, sturen ze hem vrijdagmiddag op 8)7 (en dan komt ie door een onbekende oorzaak op maandag ook nog niet aan :( ) En dat terwijl ik er het hele weekend voor vrij had gehouden :P

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 27-10-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
johnnyv.nl schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:59:
Och, ik wacht nog altijd op de levering van DimPlus, terwijl ik de LE ruim van tevoren gereserveerd had. Tja, laat je het afleveradres wijzigen naar je werkadres omdat je hem dan zeker vrijdag kan spelen, sturen ze hem vrijdagmiddag op 8)7 (en dan komt ie door een onbekende oorzaak op maandag ook nog niet aan :( ) En dat terwijl ik er het hele weekend voor vrij had gehouden :P
Mijne werd ook pas vrijdag verstuurd, kreeg hem zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Een van jullie ook gehoord dat de collectionist achievement gewoon slecht is. Je moet fable 2 pub games hebben om die te kunnen halen. Erg slecht en niet volgens de regels van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:59:
Ik had ook last van deze vertraging, daarna maar eens gebeld.
De verklaring was dat ze net een nieuw postorder magazijn hebben geopend, maar de grote levering fable's geleverd was bij de winkel in groningen. Toen moesten de games eerst nog van Groningen naar Drachten, voordat ze opgestuurd konden worden :S

Maar goed, ik heb 'm nu wel binnen en hij is erg leuk :)

Ze hebben ook een bericht op de site staan zie ik
Door de groei van onze postorderafdeling worden deze bestelling nu vanuit een nieuwe magazijn verwerkt. Dit houdt dus in dat u bij de producten naar de levertijd voor "POSTORDER" dient te kijken en niet meer naar de voorraadindicatie van "GRONINGEN".

Dimension Plus Internet Team.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:31:
Een van jullie ook gehoord dat de collectionist achievement gewoon slecht is. Je moet fable 2 pub games hebben om die te kunnen halen. Erg slecht en niet volgens de regels van Microsoft.
Welke achievement is dat dan? De Collectionist achievement kom ik in ieder geval niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:06:
[...]

Welke achievement is dat dan? De Collectionist achievement kom ik in ieder geval niet tegen.
My bad.... the completionist. :) Daarvoor moet je alle expressions verzamelen, een voor je hond en een voor jezelf. Deze twee kun je winnen in de pubgames van dat arcade spelletje. In de full retail game zelf zijn die niet te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik betrap mezelf er continu op dat ik naar de zonsondergangen en zonsopgangen zit te staren. In mijn optiek is er geen enkel spel die dit sfeervoller in beeld heeft gebracht tot nu aan toe. Tuurlijk is de belichting overdreven en totaal niet realistisch maar de kleurenovergangen van blauw naar roze en oranje samen met de "godrays" zijn echt enorm sfeervol en prachtig om te aanschouwen samen met een iers muziekie op de achtergrond.

Zelfs mijn moeder die totaal niet van videospelletjes houdt op patience na zat met me mee te kijken (ze houdt van Charles Dickens sfeer en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nhaixatael schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:09:
[...]
Ik kan je vertellen dat bellen sneller is bij hun ;)
I know, alleen ben ik nogal van de oude school en vindt het niet netjes om wat particuliere zaken die niet zo heel urgent zijn in de tijd van de baas te regelen.

Anyway, nu wel netjes mail terug gekregen. Ze zijn bezig om met Microsoft naar een oplossing te zoeken en iedereen die zich heeft aangemeld krijgt volgens mij 'binnenkort' nader bericht. Ben benieuwd...

Daarnaast hoop ik dat Chicken Kickin' binnenkort weer enigzins werkt op fable2.xbox.com, dat levert samen met de diverse verhaallijntjes van die.. uhm... 'film' en de DLC een mooie kist met goodies op volgens mij :)

[ Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 27-10-2008 20:41 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Kaasje123 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:15:
Ik betrap mezelf er continu op dat ik naar de zonsondergangen en zonsopgangen zit te staren. In mijn optiek is er geen enkel spel die dit sfeervoller in beeld heeft gebracht tot nu aan toe. Tuurlijk is de belichting overdreven en totaal niet realistisch maar de kleurenovergangen van blauw naar roze en oranje samen met de "godrays" zijn echt enorm sfeervol en prachtig om te aanschouwen samen met een iers muziekie op de achtergrond.

Zelfs mijn moeder die totaal niet van videospelletjes houdt op patience na zat met me mee te kijken (ze houdt van Charles Dickens sfeer en)
Hier net zo :)

Ik vind de graphics werkelijk prachtig, en dan niet enkel het technische gedeelte (dat ook subliem is, vooral fijne zachte NIET TRILLENDE schaduwen die allemaal realtime lijken), maar de stijl, kleurgebruik, belichting e.d. _/-\o_

Dat van die achievement is wel echt achterlijk 8)7
Maargoed, ik geef werkelijk niks om achievements, enkel heel af en toe voor een extra uitdaging die ikzelf niet verzon ofzo :+
Ben ook absoluut geen multiplayer type, hou echt van single player games dus achievements haal ik nooit allemaal. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mensen die het uitgespeeld hebben.

spoiler:
Ik heb needs of the few gekozen! Maar a warm welcome at home? SCREW MY WIFE AND CHILD.... GIMME MY DOG!!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Over het einde
spoiler:
Aanloop naar het einde was erg leuk gedaan. Die 'droom' over de perfect dag in je kindertijd was heel erg cool gedaan _/-\o_
Maar dan het einde zelf...wat een anti-climax :/ In Fable 1 had je nog een flink eindgevecht te gaan. Hier was het een kwestie van je muziekdoos laten spelen, en de rest gaat vanzelf |:(
Hier had veel meer in gezeten, had mezelf eigenlijk al beetje voorbereid op een fiks eindgevecht met Lucien, beetje jammer :)

Nu maar proberen nog wat quests af te ronden en nog wat achievements te scoren, dan kan het spel de kast in :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb hem uitgespeeld, heb de gargoyles gevonden (heb voor 3 van die dingen een walkthrough gebruikt) en de sleutels gevonden (voor 4 sleutels een walkthrough gebruikt). Nu is de vraag, wie o wie wil met mij poppen ruilen :+ B/M moet in ieder geval nog even 150 punten halen voor de shooting range, want dan heb ik er al 1 ;).

Heeft iemand ook al 'the teaser' gehaald? Mij lukt het maar niet. Heb wel een half uur expressions staan te doen voor een bandiet waarvan ik de pistool en zwaard uit zijn handen heb geslagen, maar kreeg nog niets :)

Edit: Kom op mensen, wat is het hier stil... moeten jullie vandaag werken ofzo... hebben jullie dan helemaal niets geleerd van Fable? Vermoord wat mensen, neem hun huisjes of zaak over, zet de prijzen op +100% en ga gewoon wat schatten zoeken in de bossen!

Edit 2: Serieuze oproep. Wil iemand met mij van dolls ruilen :). Mijn gamertag is VAS CottonMouth (uiterst creatief gejat van Kill Bill, :+ )

Edit 3: Heeft iemand al via de site fable2.com items gewonnen? Ik heb het verhaal afgemaakt etc, maar er ligt nog steeds niets in de kist in 'The Guild'.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:46

Bartaz

Likes cookies!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:
Heb hem uitgespeeld, heb de gargoyles gevonden (heb voor 3 van die dingen een walkthrough gebruikt) en de sleutels gevonden (voor 4 sleutels een walkthrough gebruikt). Nu is de vraag, wie o wie wil met mij poppen ruilen :+ B/M moet in ieder geval nog even 150 punten halen voor de shooting range, want dan heb ik er al 1 ;).

Heeft iemand ook al 'the teaser' gehaald? Mij lukt het maar niet. Heb wel een half uur expressions staan te doen voor een bandiet waarvan ik de pistool en zwaard uit zijn handen heb geslagen, maar kreeg nog niets :)

Edit: Kom op mensen, wat is het hier stil... moeten jullie vandaag werken ofzo... hebben jullie dan helemaal niets geleerd van Fable? Vermoord wat mensen, neem hun huisjes of zaak over, zet de prijzen op +100% en ga gewoon wat schatten zoeken in de bossen!

Edit 2: Serieuze oproep. Wil iemand met mij van dolls ruilen :). Mijn gamertag is VAS CottonMouth (uiterst creatief gejat van Kill Bill, :+ )

Edit 3: Heeft iemand al via de site fable2.com items gewonnen? Ik heb het verhaal afgemaakt etc, maar er ligt nog steeds niets in de kist in 'The Guild'.
Zover ik weet ligt in die kist in de guild alleen de spartan armour voor special edition gamers.
Die minigames laden bij mij thuis niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bartaz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Zover ik weet ligt in die kist in de guild alleen de spartan armour voor special edition gamers.
Die minigames laden bij mij thuis niet eens...
Je kunt via de fable2 site ook een expression winnen. Die minigames laden bij mij trouwens ook niet goed. Maar nu kun je dus 1 achievement niet zelf halen als je
A: wel xbox live hebt maar de site werkt niet goed, zoals bij mij.
B: niet de pubs arcade game hebt gekocht.

Met andere woorden, totale bullshit dus. Ik mag misschien een zeikerd en een achievement whore zijn, maar dit is gewoon onbegrijpelijk dat dit wordt toegelaten. Net zoiets als met die stomme camera en Rainbow 6 Vegas... Hoop niet dat dit een precedent is voor meer van dit soort ongein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

wat kan je eigenlijk met die achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:41:
[...]

Je kunt via de fable2 site ook een expression winnen. Die minigames laden bij mij trouwens ook niet goed. Maar nu kun je dus 1 achievement niet zelf halen als je
A: wel xbox live hebt maar de site werkt niet goed, zoals bij mij.
B: niet de pubs arcade game hebt gekocht.

Met andere woorden, totale bullshit dus. Ik mag misschien een zeikerd en een achievement whore zijn, maar dit is gewoon onbegrijpelijk dat dit wordt toegelaten. Net zoiets als met die stomme camera en Rainbow 6 Vegas... Hoop niet dat dit een precedent is voor meer van dit soort ongein
Edit: Niet zo'n nette taal van postius! Foei!
. Het is 1 achievement. Waar maak je je druk om.
En nee het is niet onbegrijpelijk dat het wordt toegelaten. 1 achievement kom op zeg.....Als je dat onbegrijpelijk vindt snap ik niet hoe je door het leven komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 28-10-2008 17:55 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 13:47
Niks, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Postius schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:23:
[...]

Je je bent een achievements hoer en sorry je moet eigelijk niet zo huilen. Het is 1 achievement. Waar maak je je druk om.
En nee het is niet onbegrijpelijk dat het wordt toegelaten. 1 achievement kom op zeg.....Als je dat onbegrijpelijk vindt snap ik niet hoe je door het leven komt.
Ik kom redelijk goed door het leven, maar net zoals in het echte leven vind ik dat als je regels vaststelt, in dit geval Microsoft, ze ook nageleefd moeten worden. Als je dat niet doet, kun je mijns inziens het systeem waar de regels voor bedoeld zijn, in dit geval het gehele achievementsysteem (waar ik vrij veel plezier aan beleef, en wat mijn goed recht is) afschaffen. Het is niet zo dat ik nu diep droevig in een hoekje zit te huilen :+ Het is wel zo dat als ik een spel koop van 65 euro dat ik verwacht dat ik alles eruit kan halen wat er normaliter in zit, in het geval van 360 spellen zijn dit OOK achievements, zonder andere games te hoeven kopen of een verhaaltje op een site moet nalopen.

Ik ben het totaal met je eens dat je met achievements helemaal nul komma nul niets mee kunt, maar het zit er eenmaal in, ik vind het leuk om ze te halen en er zijn specifieke regels voor vastgelegd om het systeem juist de vorm te geven zoals we die vandaag kennen en vele met mij leuk vinden. Laat dit dan ook zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oke mijn reactie was wat hard. EN ik snap je punt prima, ik vind achievements ook leuk(maar ik ga er niet specifiek op jagen). Maar een achievement die bij de pubgames aansluit kan ik opzich wel mee inkomen. Ik denk ook niet dat het standaard wordt omdat het in principe tegen de regels is, maar de regels zijn er uiteindelijk om het leuker te maken. Een keer een gezonde uitzondering kan geen kwaad denk ik dan zo. Waar ik mischien meer een hekel aan heb zijn online achievements. Bij veel games tegenwoordig heb ik de indruk dat bijn 50% online achievements zijn. En ik speel bijzonder veel online maar can't be arsed with achievements zeg maar. Eigelijk vind ik dat als je een singplayer spel op het allermoeilijkste niveau uitspeelt je gewoon al 80-90% van de achievements moet hebben.(Halo 3 bv deed het best aardig).

Maar goed over fable zoals ik zei ergens snap ik het wel, aan de andere kant moet je je niet blind gaan kijken op een paar regels want die zijn ook maar door mensen bedacht. En alle spellen voldoen hier ook aan, ik kan de afwisseling en het proberen eens iets nieuws te doen ook wel waarderen al vind ik het zelf niet zo geslaagd. Ik vind het aardig dat ze in ieder geval iets proberen en 1 achievement kan ik me niet druk om maken al moet het geen trend gaan worden.

En verder ben ik het met je eens, ik vind het ook tering irritant als je achievements krijgt voor accounts koppelen of gaan speuren voor een code op een website. Hoort niet bij het spel IMO.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Postius schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:53:
Oke mijn reactie was wat hard. EN ik snap je punt prima, ik vind achievements ook leuk(maar ik ga er niet specifiek op jagen). Maar een achievement die bij de pubgames aansluit kan ik opzich wel mee inkomen. Ik denk ook niet dat het standaard wordt omdat het in principe tegen de regels is, maar de regels zijn er uiteindelijk om het leuker te maken. Een keer een gezonde uitzondering kan geen kwaad denk ik dan zo. Waar ik mischien meer een hekel aan heb zijn online achievements. Bij veel games tegenwoordig heb ik de indruk dat bijn 50% online achievements zijn. En ik speel bijzonder veel online maar can't be arsed with achievements zeg maar. Eigelijk vind ik dat als je een singplayer spel op het allermoeilijkste niveau uitspeelt je gewoon al 80-90% van de achievements moet hebben.(Halo 3 bv deed het best aardig).

Maar goed over fable zoals ik zei ergens snap ik het wel, aan de andere kant moet je je niet blind gaan kijken op een paar regels want die zijn ook maar door mensen bedacht. En alle spellen voldoen hier ook aan, ik kan de afwisseling en het proberen eens iets nieuws te doen ook wel waarderen al vind ik het zelf niet zo geslaagd. Ik vind het aardig dat ze in ieder geval iets proberen en 1 achievement kan ik me niet druk om maken al moet het geen trend gaan worden.

En verder ben ik het met je eens, ik vind het ook tering irritant als je achievements krijgt voor accounts koppelen of gaan speuren voor een code op een website. Hoort niet bij het spel IMO.
Ok, goed dat we toch op een lijn, misschien met wat marge, zitten ;) Het viel me gewoon erg tegen, aangezien ik iemand ben die elk hoekje van elk spel probeert te onderzoeken en nu gewoon dingen niet kan vinden omdat ze gewoonweg niet in het spel zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik had eerst een tatoo gekocht voor mijn kop en borst maar na een quest waarbij je van alles gestript wordt is dat verdwenen. Ik ben nu weer terug van die quest maar die tatoo man is er niet meer omdat alles veranderd is. Weet iemand waar ik die tatoo man weer kan vinden? En hoe kunnen ze die tatoo in hemelsnaam verwijderd hebben. :( Daarbij ook nog littekens opgelopen die uiteraard wel zijn blijven zitten. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-08 15:09
Hebben meer mensen af en toe last van een disc read error (geen krassen) en een xbox die echt een pokke herrie maakt met fable2 (meer dan met andere spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Jip, ik heb met verschillende games vaker last van disc errors. Niet alle games hebben er last van maar GOW, PGR4, Fifa09 en GH3 lusten er wel pap van. Meestal begint voordat ik zo'n error krijg de drive een ratelend geluid te maken en valt vaak de muziek en/of de textures eerst weg en dan weet ik al hoelaat het is. Moet nogaltijd een keer de tijd zien te vinden om mijn console richting microsoft te sturen. Heb de console nu dik anderhalf jaar (probleem reeds vanaf aanschaf) maar nog altijd niet het lef gevonden een week zonder xbox te moeten doen. Ik hoop dat het met de update, wanneer je games op de hdd kunt installeren, dit probleem voor mij verholpen is anders moet ik en mijn gerlifde console er toch nog aan geloven.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:08
Vandaag even fable 2 van een buurjongen geleend. Zelfs een ouwe zak als ik (47) vond het een heerlijke game.
Maar, ik had wel iets gex.

Speel een klein uurtje, maak die boef af, kom terug in het dorp, help even de blacksmith terwijl ik op die tante zit te wachten, blijk ik plots 115000 goudstukken te hebben. Snapte niet waar ze vandaan kwamen. heb dus gelijk dat halve dorp opgekocht. Ik begreep nl. dat ik elke 5 minuten geld krijg voor mijn bezittingen. Spel terug gebracht en koop hem zelf pas over een maand of 2 (er zijn nog zoveel andere games die ik abosluut wil Fallout 3 bijv.) Maar als ik hem dan koop en weer ga spelen (rond de kerst zal dat zijn) dan moet ik toch wel een verschrikkelijke stoot geld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Waarschijnlijk geen enkele keer gemist bij dat hameren? Want dan treed de multiplier in werking en die kan lekker oplopen. Of dat ook tot 115k is, lijkt me een beetje stug. Maar je zou bij je stats kunnen kijken (start --> logbook) Daar staat netjes hoeveel je waaraan verdient hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-05 05:59
Ik weet niet of het eerder gepost is...

Maar ik had begrepen ook vanuit het spel zelf... Dat als je ontroerendgoed koopt je elke 5 minuten je inkomsten binnen krijgt. Ook als je het spel niet speelt zou dit doorgaan... Dus ik dacht gisteravond met een goed gevoel fable te stoppen en de volgende dag weer verder te spelen met een dikke smak geld op de rekening... Maar niets bleek minder waar... Had nog steeds net zoveel gold als dat ik het spel stopte....

Heb ik iets verkeerds begreppen of is dit niet de bedoeling en had ik dat geld gewoon moeten krijgen?

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
totempaal schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:52:

Maar ik had begrepen ook vanuit het spel zelf... Dat als je ontroerendgoed koopt je elke 5 minuten je inkomsten binnen krijgt. Ook als je het spel niet speelt zou dit doorgaan... Dus ik dacht gisteravond met een goed gevoel fable te stoppen en de volgende dag weer verder te spelen met een dikke smak geld op de rekening... Maar niets bleek minder waar... Had nog steeds net zoveel gold als dat ik het spel stopte....

Heb ik iets verkeerds begreppen of is dit niet de bedoeling en had ik dat geld gewoon moeten krijgen?
Ik had precies hetzelfde 'probleem'. Iets met 'slapend rijk worden' ( ;) ) ... Helaas ging die spreekwoordelijke vlieger niet op. Maar misschien bedoelen ze met het niet spelen van Fable 2 eigenlijk de console aan laten staan, maar gewoon niet spelen? Of heb ik het nu fout ... O-) Maar goed, er werd wel nadrukkelijk verteld in het spel dat je elke 5 minuten geld verdient en ook geld blijft verdienen als je niet speelt. Niets blijkt minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

totempaal schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:52:

het duurt ongeveer een minuut voordat je het geld binnenkrijgt. Effe wachten dus. En een dikke smak zal het niet zijn. Verhuur je een huis voor 10g, dan krijg je over een periode van 20 jaar 1000k. Dus een nachtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Yonix schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Ik had precies hetzelfde 'probleem'. Iets met 'slapend rijk worden' ( ;) ) ... Helaas ging die spreekwoordelijke vlieger niet op. Maar misschien bedoelen ze met het niet spelen van Fable 2 eigenlijk de console aan laten staan, maar gewoon niet spelen? Of heb ik het nu fout ... O-) Maar goed, er werd wel nadrukkelijk verteld in het spel dat je elke 5 minuten geld verdient en ook geld blijft verdienen als je niet speelt. Niets blijkt minder waar.
Same here. Ik krijg wel na een uur of 8 niet spelen een flinke smak geld maar niet het geldbedrag wat ik zou moeten hebben als ik daadwerkelijk elke 5minuten geld zou krijgen. Ook ik had begrepen dat je dit kreeg ook waneer je xbox360 uit stond, maargoed niks blijkt minder waar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Kaasje123 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

Same here. Ik krijg wel na een uur of 8 niet spelen een flinke smak geld maar niet het geldbedrag wat ik zou moeten hebben als ik daadwerkelijk elke 5minuten geld zou krijgen. Ook ik had begrepen dat je dit kreeg ook waneer je xbox360 uit stond, maargoed niks blijkt minder waar inderdaad.
Heb ergens gelezen dat de 5 minuten niet gelden wanneer je 'offline' bent. In plaats daarvan gaat men elk uur een bedrag 'uitkeren' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 03:06
Er wordt inderdaad minder geld uitgekeerd als je xbox uit staat. Maar je krijgt wel degelijk geld. Ik krijg elke nacht zo een 4000 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-05 05:59
ok ik zal het vandaag weer eens in de gaten houden als ik vanavond bij thuiskomst weer ga spelen! Ik was opnieuw begonnen en had voor het stoppen met het spel mun geld zo goed als op.... doordat ik weer een aantal kraampjes had gekocht...

Maar net als deel 1 is het weer genieten geblazen! I

[ Voor 10% gewijzigd door totempaal op 29-10-2008 11:29 ]

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Fan-tas-tisch. Nu alweer zin om vanavond verder te gaan.

Ik lees trouwens dat een aantal mensen last hebben van vervelende bugs, vastzittende vrouwen, niet doorlopende quests, etc. etc. Ik ben dit nog nergens tegengekomen en ben al redelijk ver in het verhaal. Iemand anders wellicht bugs tegengekomen? Tot nu toe op een soms flippende hond niks raars tegengekomen.

Maar man man, wat een vette wereld. Gisteren kwam ik terug in Oakfield, was het ineens herfst! Ook hadden mijn acties voor mijn lange reis (ik zal niks verklappen) invloed op hoe de wereld er uit ziet. Dat noem ik nog eens innovatie. Mijn kleine was opgegroeid en speelde met de boog die ik haar had gegeven. Waaanzinnig!

Hats off Lionhead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
FoggyFreek schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:20:
Fan-tas-tisch. Nu alweer zin om vanavond verder te gaan.

Ik lees trouwens dat een aantal mensen last hebben van vervelende bugs, vastzittende vrouwen, niet doorlopende quests, etc. etc. Ik ben dit nog nergens tegengekomen en ben al redelijk ver in het verhaal. Iemand anders wellicht bugs tegengekomen? Tot nu toe op een soms flippende hond niks raars tegengekomen.

Maar man man, wat een vette wereld. Gisteren kwam ik terug in Oakfield, was het ineens herfst! Ook hadden mijn acties voor mijn lange reis (ik zal niks verklappen) invloed op hoe de wereld er uit ziet. Dat noem ik nog eens innovatie. Mijn kleine was opgegroeid en speelde met de boog die ik haar had gegeven. Waaanzinnig!

Hats off Lionhead!
Oakfiled ziet er inderdaad veel mooier uit in de herfst. Die warme zon als hij opkomt met die rood/bruine bladeren. Magisch gewoon. Ook ik kwam gisteren terug van dezelfde reis en wist ff niet wat ik zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ik ben zo slim geweest om te trouwen met de meubelverkoopster (met de gedachte: dan heb ik die shop ook meteen, nee dus). Nu vertikt ze het in de meeste gevallen om naar het werk te gaan, de part-time dagen worden aan elkaar geregen. Moet haar nu echt naar de winkel slepen (en ze blijft van me houden).

Even wat vraagjes:
Is het ook mogelijk om een 2e kind bij dezelfde vrouw te krijgen?
Als je iemand een aanzoek doet, kun je er dan ook nog weer vanaf zonder te scheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheKeeper schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:
Even wat vraagjes:
Is het ook mogelijk om een 2e kind bij dezelfde vrouw te krijgen?
Jup
Als je iemand een aanzoek doet, kun je er dan ook nog weer vanaf zonder te scheiden?
Je barst van de wapens en magische krachten, laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggen ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TheKeeper schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:

Ik weet iemadn die sloeg zijn 2de vrouw dood.
Was wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang kan je eigenlijk weg blijven van je vrouw en kind? Ik zorg wel voordat ik weg ga, dat ze veel van me houden zeg maar, dat balke helemaal vol. Maar laatst was ik een aardige tijd weggebleven, en toen wilde me vrouw van me scheiden :9 .

Aleen met haar had ik nog geen kind, met m'n niewe vlam wel ;) . Ik neem aan dat dat dan zo'n vaart niet loopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:04:
[...]

Ik weet iemadn die sloeg zijn 2de vrouw dood.
Was wel lachen
Ik heb me vrouw opgeoffered aan de shadow cult ofzoiets :) Ik wil graag die 2.000 punten voor het cado :D
Wel jammer dat ik geen kleine kinderen kon mee lokken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Haha mooie verhalen, ik ben goodie goodie figuur en zet gewooon huishoudgeld op NUL! Dan is ze ook niet lang blij en kom je er wel vanaf.
Heb gister 2 hoertjes versierd (1tje uit bloodstone en 1 uit westcliff, 1tje mee getrouwd (als goedzak wil je toch de mens uit de slomp halen :+ )
Nou zijn we verhuisd naar Oakfield, ik wou de 2e erbij hebben (als tweeling O-) ) Maar je kan schijnbaar 1 vrouw per dorp hebben ofzo?
Hoe red ik deze 2 zielen door met z'n 3'en samen te wonen, of op z'n minst naast elkaar? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 29-10-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mutatie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:10:
Haha mooie verhalen, ik ben goodie goodie figuur en zet gewooon huishoudgeld op NUL! Dan is ze ook niet lang blij en kom je er wel vanaf.
Heb gister 2 hoertjes versierd (1tje uit bloodstone en 1 uit westcliff, 1tje mee getrouwd (als goedzak wil je toch de mens uit de slomp halen :+ )
Nou zijn we verhuisd naar Oakfield, ik wou de 2e erbij hebben (als tweeling O-) ) Maar je kan schijnbaar 1 vrouw per dorp hebben ofzo?
Hoe red ik deze 2 zielen door met z'n 3'en samen te wonen, of op z'n minst naast elkaar? :P
Ik ken dan ook weer iemand die had 2 vrouwen in 2 huizen naast elkaar. Ook met kids. Tot ze onderling ruzie kregen, nu ziet hij 1 van de kids niet meer.
Erg zielig.
Maar hij is wel evil, dus dat zou kunnen schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Fable 2 uitgespeeld en naar mijn ogen is het 1 GROTE mislukking. De game is wel vermakelijk enzo maar vergeleken met fable 1 is dit 10 stappent terug.

De combat multiplier is weg. (of werkt alleen per combo) Vond ik veel beter werken in deel 1.
De wapens waren veel gaver in 1.
De clothings hier zijn gewoon uit LAME, deel 1 had je vette armors en pakjes.
Verhaal van 2 is gewoon veeeeeel slechter.
Geen eindbaas, f*cking lame einde.
Spel is nog makkelijker als 1.
Spells kun je niet makkelijk gebruiken zoals in 1.
Spells zijn er uitgerukt zoals heal, forcepush was leuker in 1.
Persoonlijk vond ik het combatsysteem uit 1 beter, maar die van 2 was degelijk.

Het enige pluspunt wat ik vind is grafisch beter, wereld groter, relatief minder laadtijden. Economisch systeem.

Ik kan nog wel 100 andere dingen verzinnen maar dat laat ik aan andere wel over ;)

Fable 2 krijgt van mij een 7 omdat het toch wel vermakelijk is. Fable 1 kreeg van mij een dikke 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Reconhell schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:29:
Fable 2 uitgespeeld en naar mijn ogen is het 1 GROTE mislukking. De game is wel vermakelijk enzo maar vergeleken met fable 1 is dit 10 stappent terug.

De combat multiplier is weg. (of werkt alleen per combo) Vond ik veel beter werken in deel 1.

Het enige pluspunt wat ik vind is grafisch beter, wereld groter, relatief minder laadtijden. Economisch systeem.

Ik kan nog wel 100 andere dingen verzinnen maar dat laat ik aan andere wel over ;)

Fable 2 krijgt van mij een 7 omdat het toch wel vermakelijk is. Fable 1 kreeg van mij een dikke 9.
Ik sluit mij hier volledig bij aan en kan mij dan ook goed vinden in jouw verhaal. Wat betreft de spreuken vond ik deze in 'Fable II' niet echt bijzonder leuk. Force Push was de enige spreuk die ik gebruikte. In 'Fable' had je bijvoorbeeld 'Beserk'. Dat was pas een spreuk! :*)
Maar goed, 'Fable II' staat inmiddels weer in de verkoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ach ieder z'n mening. Smaken verschillen.

Hogere Bonus experience door combinaties tussen spells, melee en schieten, kan tot extremen! (Time spell, Vortex erachteraan, schieten en afmaken met flourish = soms meer dan 400%!)

Oh? Wapens waren hetzelfde in Fable 1 hoor, zelfs veel minder. Ook maar een klein aantal types van verschillende materialen.

Je hebt geen armor en dat maakt het mijn inziens juist briljant, je kleed je zoals je bent. Anders loopt iedereen standaard in het beste armor. Daarnaast had je in Fable 1 maar 10 verschillende armours ofzo.

haha, speel Fable 1 nog maar es overnieuw. ahum.. naja, ieder z'n mening

Kan ik nog niks over zeggen :)

Check, maar als je doodgaat kun je niet laden, wat ik weer briljant vind. Ik heb 3tal littekens van onbewaakte momenten, vertelt echt wat over je karakter en speelwijze. Het is zeker te makkelijk, dat ben ik met je eens.

Errr... Ik vond het in deel 1 echt een grote flop! Veel te veel buttons, via het menu spells kiezen, waardeloos! Je kunt nu snel met de rechter trigger verschillende spells op verschillende niveaus plaatsen wat het juist een stuk eenvoudiger maakt! Wist je dit of vind je dit juist vervelend?

Jep, gebruikte je deze uberhaupt in Fable 1? Maja, ben dat wel met je eens, had meer magic in gemogen om meer richting te kunnen kiezen als Will speler.

Smaken verschillen. Voor mij is Fable II combat * 100000 beter dan Fable 1.

Nogmaals, smaken verschillen maar wel leuk om te zien dat je het desondanks hebt uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Yonix schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Je moet goed lezen. Dit geld alleen voor Shops. Koop een shop en de winst zal, als je console uitstaat, elk uur doortellen. Dit werkt prima. Dat negatieve gezever van jou de hele tijd... Ga in een ander topic opstoken please. Je hebt het na 2 dagen uitgespeeld, hoe heb je ooit deze functie kunnen testen?
Yonix schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:34:
[...]
Ik sluit mij hier volledig bij aan en kan mij dan ook goed vinden in jouw verhaal. Wat betreft de spreuken vond ik deze in 'Fable II' niet echt bijzonder leuk. Force Push was de enige spreuk die ik gebruikte. In 'Fable' had je bijvoorbeeld 'Beserk'. Dat was pas een spreuk! :*)
Hehe, alleen force push. Dat vond ik juist de meest zwakke. Die vortex was vet, confuse was gaaf (hobbes die verliefd op je worden :)) en de lightning spell op level5 was indrukwekkend!

Het is dus typisch je spelletje niet. Jammer voor je dat je er niet wat meer van hebt kunnen genieten.

[ Voor 33% gewijzigd door FoggyFreek op 29-10-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ik geloof dat Peter Molyneux zelf al had aangegeven dat het spel in 12 uur uit te spelen was, maar dat het spel daar helemaal niet voor bedoelt is. Daarom snap ik ook al die reacties niet van mensen die het snel uitspelen en dan lopen te roepen dat het wel heel karig is allemaal. Ik probeer gewoon het meeste uit het spel te halen en vooralsnog ben ik denk ik op 3/4 van het spel (Net terug uit de Spire). De sfeer, side quests, kopen van winkels, halen van abilities (gewoon een aantal keren The Crucible induiken), etc, daar gaat het om. En dan heb ik het nog niet eens over alle silver keys, gargoyels, demon doors, etc gehad.

Werkt omgeveer hetzelfde als je pantoffels koopt en gaat klagen dat ze niet waterdicht zijn 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door TheKeeper op 29-10-2008 15:27 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
FoggyFreek schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:40:
[...]

Ach ieder z'n mening. Smaken verschillen.

Hogere Bonus experience door combinaties tussen spells, melee en schieten, kan tot extremen! (Time spell, Vortex erachteraan, schieten en afmaken met flourish = soms meer dan 400%!)

Jah zoals ik al zei het is anders, ik vond het gaver om een multipier van 30 of 40 op te bouwen , en dan mass xp potions gebruiken en alle enemies killen.

Oh? Wapens waren hetzelfde in Fable 1 hoor, zelfs veel minder. Ook maar een klein aantal types van verschillende materialen.

Je hebt geen armor en dat maakt het mijn inziens juist briljant, je kleed je zoals je bent. Anders loopt iedereen standaard in het beste armor. Daarnaast had je in Fable 1 maar 10 verschillende armours ofzo.

Dit concept zou werken als er degelijke kleding inzit ik vind het verawschuwelijk lelijk de enige die ik een beetje mooi vind is de shadow temple outfit. Fable had je gewoon mooiere naar mijn mening, maar dit is smaak natuurlijk.

haha, speel Fable 1 nog maar es overnieuw. ahum.. naja, ieder z'n mening
Het verhaal is gewoon veel betere geconstrueerd dan 2 zowiezo of je het nou beter vind of niet.
Je hebt m nog niet uitgespeeld, dus kijk maar tot het einde;)

Kan ik nog niks over zeggen :)

Check, maar als je doodgaat kun je niet laden, wat ik weer briljant vind. Ik heb 3tal littekens van onbewaakte momenten, vertelt echt wat over je karakter en speelwijze. Het is zeker te makkelijk, dat ben ik met je eens.

Errr... Ik vond het in deel 1 echt een grote flop! Veel te veel buttons, via het menu spells kiezen, waardeloos! Je kunt nu snel met de rechter trigger verschillende spells op verschillende niveaus plaatsen wat het juist een stuk eenvoudiger maakt! Wist je dit of vind je dit juist vervelend?

Spells in fable 1 waren fucking simpel daardoor diet buttons, je kan ze snel achterelkaar linken en gebruiken in tegenstelling tot dat kut menu, want nu moet hij laden voor verschillende levels het werkt gewoon niet lekker snel. en per ongeluk spells switched in combat is ook niet leuk.

Jep, gebruikte je deze uberhaupt in Fable 1? Maja, ben dat wel met je eens, had meer magic in gemogen om meer richting te kunnen kiezen als Will speler.

Smaken verschillen. Voor mij is Fable II combat * 100000 beter dan Fable 1.
In deel 1 zou ik elke vijand aankunnen door de fijnheid van het systeem, er is ook een betere concentratie op de vijand met het richten.

Nogmaals, smaken verschillen maar wel leuk om te zien dat je het desondanks hebt uitgespeeld :)
Ik hoop op een expansion of grote update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Waar en wat vraag je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Reconhell schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Ik hoop op een expansion of grote update!
Fable III ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Deze game valt schijnbaar echt heel verschillend bij mensen, voor mij is deze game de leukste 360 ervaring die ik sinds launch meemaak.
Ik ben nu op weg naar The Thief quest met nu 25 uur op de klok, weet niet hoever ik nu ben maar is al 2 x langer als Fable1 puur omdat er hier gewoon ontzettend veel te doen is.
Hij is makkelijk maar eerlijk gezegt stoort me dat niet. Ik wil al zo lang een echt relaxte game om in te verdwalen en dat doet Fable 2 enorm goed.

Dat negatieve over de combat snap ik niet helemaal, het werkt zoveel beter als in deel 1.
Mijn taktiek is bvslow time, bliksem laden tot 5 en de rest slachten met gun en/of zwaard. En dat soort dingen werken heerlijk hier. Ook vind ik die magic "tree" die je kan opzetten erg leuk, moet je toch weer keuzes en strategie maken. Ook dankzij het upgraden van je doggie blijf je dingen in de wereld vinden en voelt het minder kaal aan. Er is (bijna) altijd wel iets te doen.
Main story vind ik tot nu ook veel beter in elkaar zitten, in Fable 1 was ik plots bij het einde zonder gevoel van iets echt te hebbben gedaan, dat voelt tot zover ik ben hier toch ff heel anders. Ook het stuk dat je 10 jaar weggeweest bent is mooi gedaan vind ik.
Niet dood kunnen gaan zuyigt wel, maar het scar systeem is dan wel weer leuk (alleen doen die ressurection flskes dat weer teniet)
Ik ben tot nu toe 1 kleine bug tegengekomen, ik liep scheef :+ (zonder drank :P)

Kleding vind ik ook veeeeeel beter zo, je eigen combinaties maken met allerlei kleuren e.d. Van zo serieus mogelijk tot zo achterlijk als je kan bedenken :P

Heb nu alweer zin in een 2e run en dan alles evil spelen })
Daarom gebruik ik de fire en raise dead spells totaal niet, bewaar ik voor evil manneke of vrouwke >:)

Van mij persoonlijk zou hij een 9 krijgen (heel mischien 9,5 maar door de makkelijkheid geef ik dat niet)
Maargoed ik heb me met opzet niet verdiept in het spel voor de tijd, heb de 2 weken voor release deel 1 gespeeld (sfeer en art was top, inhoud ontbrak) en verwachtte niks anders dan hetzelfde maar dan beter, en dat scheen te kloppen alleen is hij veeeeel beter.

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 29-10-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Mutatie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:10:
Deze game valt schijnbaar echt heel verschillend bij mensen, voor mij is deze game de leukste 360 ervaring die ik sinds launch meemaak.
Ik ben nu op weg naar The Thief quest met nu 25 uur op de klok, weet niet hoever ik nu ben maar is al 2 x langer als Fable1 puur omdat er hier gewoon ontzettend veel te doen is.
Hij is makkelijk maar eerlijk gezegt stoort me dat niet. Ik wil al zo lang een echt relaxte game om in te verdwalen en dat doet Fable 2 enorm goed.

Dat negatieve over de combat snap ik niet helemaal, het werkt zoveel beter als in deel 1.
Mijn taktiek is bvslow time, bliksem laden tot 5 en de rest slachten met gun en/of zwaard. En dat soort dingen werken heerlijk hier. Ook vind ik die magic "tree" die je kan opzetten erg leuk, moet je toch weer keuzes en strategie maken. Ook dankzij het upgraden van je doggie blijf je dingen in de wereld vinden en voelt het minder kaal aan. Er is (bijna) altijd wel iets te doen.
Main story vind ik tot nu ook veel beter in elkaar zitten, in Fable 1 was ik plots bij het einde zonder gevoel van iets echt te hebbben gedaan, dat voelt tot zover ik ben hier toch ff heel anders. Ook het stuk dat je 10 jaar weggeweest bent is mooi gedaan vind ik.
Niet dood kunnen gaan zuyigt wel, maar het scar systeem is dan wel weer leuk (alleen doen die ressurection flskes dat weer teniet)
Ik ben tot nu toe 1 kleine bug tegengekomen, ik liep scheef :+ (zonder drank :P)

Kleding vind ik ook veeeeeel beter zo, je eigen combinaties maken met allerlei kleuren e.d. Van zo serieus mogelijk tot zo achterlijk als je kan bedenken :P

Heb nu alweer zin in een 2e run en dan alles evil spelen })
Daarom gebruik ik de fire en raise dead spells totaal niet, bewaar ik voor evil manneke of vrouwke >:)

Van mij persoonlijk zou hij een 9 krijgen (heel mischien 9,5 maar door de makkelijkheid geef ik dat niet)
Maargoed ik heb me met opzet niet verdiept in het spel voor de tijd, heb de 2 weken voor release deel 1 gespeeld (sfeer en art was top, inhoud ontbrak) en verwachtte niks anders dan hetzelfde maar dan beter, en dat scheen te kloppen alleen is hij veeeeel beter.
hier sluit ik mij volledig bij aan :).
Ik vind het een geweldig spel om in te verdwalen! De sfeer is echt top. Zeer knappe artwork. Gevechtsysteem is echt een plezier ... soms zit ik echt te wachten tot er nog eens vijanden verschijnen... mocht wel wat meer overigens. "Keep it simple", maar dan wel op een goede manier! Genoeg variatie om het interesant te houden.

En ja, het spel heeft wat probleempjes, maar niet van die aard dat ik het niet meer ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Mutatie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:10:
Als je vrouw je verlaat neemt ie wel mooi de helft van je geld mee...
FoggyFreek schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:52:
[...]
Je moet goed lezen. Dit geld alleen voor Shops. Koop een shop en de winst zal, als je console uitstaat, elk uur doortellen. Dit werkt prima. Dat negatieve gezever van jou de hele tijd... Ga in een ander topic opstoken please. Je hebt het na 2 dagen uitgespeeld, hoe heb je ooit deze functie kunnen testen?
Nee hoor, het werkt ook voor verhuurde huizen. Moet ook wel, ik had pas shops gekocht toen ik stuk of 10-20 huizen had verhuurd. Elke keer opstarten, kachink.

Van die winst kon ik shops kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door kmf op 29-10-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
kmf schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:30:
[...]

Als je vrouw je verlaat neemt ie wel mooi de helft van je geld mee...
...... :| hmmmmmmmmmm

Thanks, gelukkig was dat toen ik nog een arme sloeber was :P
Maar ik ga nu wel meer langs het thuisfront :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Wil iemand nog de LE codes?

Even hier inloggen!

http://www.xbox.com/en-US/support/games/fable2/default.htm

Binnen 10 dagen krijg je een bericht.
Ben benieuwd hoe ze er achter komen of je wel of niet de LE hebt... ik heb hem namelijk niet en mijn Xbox is ook niet online geweest...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 13-08 09:23
Tussen alle kritieken door moet ik zeggen dat ik me ontzettend vermaak met Fable2. Ik vind het constant "beter" worden een erg goede drive om verder te willen spelen. Dingen als een rede lineaire wereld stoor ik me verder niet aan, de sfeer is heerlijk en het vechtsysteem zeer vermakelijk. Oblivion had dan misschien een open wereld, maar kon me totaal niet boeien, en ik voelde daar ook geen enkele drang verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-08 09:57
leech1984 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:00:

Even hier inloggen!

Ben benieuwd hoe ze er achter komen of je wel of niet de LE hebt... ik heb hem namelijk niet en mijn Xbox is ook niet online geweest...
Geprobeerd...ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:46
leech1984 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:00:

Even hier inloggen!

Ik denk het niet. Er staat dat er alleen in noord Amerika een fout is gemaakt. Als jij dan met je nederlandse Live ID komt, kunnen zij dat denk ik wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar.

Ik vraag me af of jullie deze problemen ook hebben met Fable 2:

Ik wou gisteren mijn Fable 2 L.E. exemplaar op startte en mijn save game wilde laden, liep dus het scherm al vast voordat ik uberhaubt een game kon selecteren om te laden. Dus ik dacht ga even opnieuw beginnen met de game en even kijken of de save game corrupt is of wat dan ook.

Wat gebeurd er.....loopt het laadscherm vast om een nieuwe game te laden en kan ik zelfs niet terug naar mn dashboard. Dus heb maar een harde reset gegeven aan mn xbox en gekeke op mn hdd om te kijken of er iets van een uitroepteken bij mn save games staan of wat dan ook. Helaas is dit niet het geval. Dus heb tot mijn grote spijt al mn save games gedelete + ook de memory cache van mn hdd.

Dus ik start dus Fable 2 opnieuw op en wil dus weer helemaal opnieuw (*zucht*) gaan beginnen en hij loopt weer vast. Dus denk even kijken of andere games ook vastlopen. Heb nu 3 andere games geprobeerd: Burnout Paradise, Blue Dragon en The Darkness. Deze laden ook allemaal gewoon de save games zonder enige problemen.

Dus ik ga de Xbox support lijn opbellen. Eenmaal mn verhaal verteldte hebben vragen ze om mn xbox zonder hdd op te starten en dan met de game. Oke zo gezegt zo gedaan....Kan de game dus opstarten maar geen nieuwe game starten en spelen omdat ik geen hdd heb aangesloten. En ze zeiden dat ik na de opstart nog even opnieuw mn hdd in mn xbox moet plaatsen en dan de game alsnog moet opstarten en kijken of hij het dan wel doet. Helaas ondervind ik dezelfde problemen als eerst. Ze vroegen ook aan me of ik toevallig een demo had gedownload en dat was toevallig de demo van de nieuwe Tomb Raider game. Die dus verwijderd en toen deed het alsnog niet. Toen verwees de xbox support me naar de winkel waar ik m had aangeschaft. En dat was in dit geval de MM in Alphen a/d Rijn.

Dus ik ga vanavond naar de MM. Kom ik daar en leg mn verhaal uit en ze kunnen me absoluut geen nieuw exemplaar geven ivm dat het om een xbox live game gaat en dat er dan aantal registratie codes in omloop zijn en dus volgens geregistreerd wordt. Zodat ze hem dus niet terug kunnen nemen. De enige registratie code die ik heb gezien is van DLC en van de 48 hour trial. Nou oke oke geef toe de DLC natuurlijk gelijk gedownload dus hun zeggen dat ie dan "geregistreerd is". Die 48 hour trial van Xbox live Gold had ik geeneens aangeraakt en ze zagen dat ie nog gesealed was zeg maar.......en toch blijven ze volhouden dat dat geen garantie geeft dat ik de code niet heb gebruikt :|. Dus ik pak de garantie bepaling erbij en laat ik ze die lezen. Maar nog blijven ze volhouden dat ze m niet terug kunnen nemen. En tot slot wordt ik dus weer doodleuk terug verwezen naar de Xbox support desk.

Dus weer vanavond gebeld en die kunnen me ook niet verder helpen en stellen voor om te wachten op een patch....dus ik dacht ga weer de MM bellen.....stellen ze voor om mn xbox mee te nemen en dan daar in de winkel zelf te proberen met de game erbij. En heel misschien dat ik dan alsnog een nieuwe krijg, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Heb zelf tot slot ook nog via de memory cache te verwijderen de game zonder patch te downloaden opgestart en dus ondervind ik het zelfde probleem bij het opstarten. Sterker nog bij 2e keer opstarten en proberen de game te laden die die toch opgeslagen heeft op de HDD geeft ie de melding: Save game files corrupted.

Zoals jullie merken ben ten einde raad :'( .

Hebben jullie ook zoiets gehad al met Fable 2?

Sorry in ieder geval voor deze ellendig lange post en alvast bedankt voor alle zinvolle comments!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:05
Gisteren eindelijk ook Fable 2 binnengehad(via gamehubs) Laten we het er op houden dat ik om 6 uur begon met spelen en dat het heel snel half 12 was :D. Kan niet wachten tot vanavond, fallout3 en red alert 3 moeten maar een weekje wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 13-08 09:23
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:24:
Hallo daar.

Ik vraag me af of jullie deze problemen ook hebben met Fable 2:

Ik wou gisteren mijn Fable 2 L.E. exemplaar op startte en mijn save game wilde laden, liep dus het scherm al vast voordat ik uberhaubt een game kon selecteren om te laden. Dus ik dacht ga even opnieuw beginnen met de game en even kijken of de save game corrupt is of wat dan ook.

Wat gebeurd er.....loopt het laadscherm vast om een nieuwe game te laden en kan ik zelfs niet terug naar mn dashboard. Dus heb maar een harde reset gegeven aan mn xbox en gekeke op mn hdd om te kijken of er iets van een uitroepteken bij mn save games staan of wat dan ook. Helaas is dit niet het geval. Dus heb tot mijn grote spijt al mn save games gedelete + ook de memory cache van mn hdd.

Dus ik start dus Fable 2 opnieuw op en wil dus weer helemaal opnieuw (*zucht*) gaan beginnen en hij loopt weer vast. Dus denk even kijken of andere games ook vastlopen. Heb nu 3 andere games geprobeerd: Burnout Paradise, Blue Dragon en The Darkness. Deze laden ook allemaal gewoon de save games zonder enige problemen.

Dus ik ga de Xbox support lijn opbellen. Eenmaal mn verhaal verteldte hebben vragen ze om mn xbox zonder hdd op te starten en dan met de game. Oke zo gezegt zo gedaan....Kan de game dus opstarten maar geen nieuwe game starten en spelen omdat ik geen hdd heb aangesloten. En ze zeiden dat ik na de opstart nog even opnieuw mn hdd in mn xbox moet plaatsen en dan de game alsnog moet opstarten en kijken of hij het dan wel doet. Helaas ondervind ik dezelfde problemen als eerst. Ze vroegen ook aan me of ik toevallig een demo had gedownload en dat was toevallig de demo van de nieuwe Tomb Raider game. Die dus verwijderd en toen deed het alsnog niet. Toen verwees de xbox support me naar de winkel waar ik m had aangeschaft. En dat was in dit geval de MM in Alphen a/d Rijn.

Dus ik ga vanavond naar de MM. Kom ik daar en leg mn verhaal uit en ze kunnen me absoluut geen nieuw exemplaar geven ivm dat het om een xbox live game gaat en dat er dan aantal registratie codes in omloop zijn en dus volgens geregistreerd wordt. Zodat ze hem dus niet terug kunnen nemen. De enige registratie code die ik heb gezien is van DLC en van de 48 hour trial. Nou oke oke geef toe de DLC natuurlijk gelijk gedownload dus hun zeggen dat ie dan "geregistreerd is". Die 48 hour trial van Xbox live Gold had ik geeneens aangeraakt en ze zagen dat ie nog gesealed was zeg maar.......en toch blijven ze volhouden dat dat geen garantie geeft dat ik de code niet heb gebruikt :|. Dus ik pak de garantie bepaling erbij en laat ik ze die lezen. Maar nog blijven ze volhouden dat ze m niet terug kunnen nemen. En tot slot wordt ik dus weer doodleuk terug verwezen naar de Xbox support desk.

Dus weer vanavond gebeld en die kunnen me ook niet verder helpen en stellen voor om te wachten op een patch....dus ik dacht ga weer de MM bellen.....stellen ze voor om mn xbox mee te nemen en dan daar in de winkel zelf te proberen met de game erbij. En heel misschien dat ik dan alsnog een nieuwe krijg, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Heb zelf tot slot ook nog via de memory cache te verwijderen de game zonder patch te downloaden opgestart en dus ondervind ik het zelfde probleem bij het opstarten. Sterker nog bij 2e keer opstarten en proberen de game te laden die die toch opgeslagen heeft op de HDD geeft ie de melding: Save game files corrupted.

Sorry in ieder geval voor deze ellendig lange post en alvast bedankt voor alle zinvolle comments!
Probeer je cd eens op een andere xbox te draaien. Dit kan natuurlijk ook gewoon bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Fable2 voornamelijk vechten of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:14:
Ja dat zie je verkeerd. Ik zou zeggen lees eens wat reviews. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:14:
In het begin had ik soms zoiets van: wanneer komt dat vechten nu?

De mainquest is wel vrij veel vechten om verder te komen, lijkt me ook logisch gezien het verhaal: Je bent een jongetje wat wraak wil nemen.
De sidequests zijn heel verschillend, soms vechten, soms geld doneren/investeren, etc. En dan het overige wat er in de wereld te beleven is, heeft in de meeste gevallen niets met vechten te maken. Huisje-boompje-beestje... tenzij je natuurlijk een bange slaaf als vrouw wil hebben door haar veel te slaan en van je te laten houden uit angst.

De keus is aan jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:24:
[..]

Je CD kan een krasje hebben. Heb ik helaas met enkele regelmaat. Witte tandpasta en een doekje eroverheen, afspoelen met een klein beetje lauw water en droogmaken met een doekje wat geen vezeltjes achterlaat en je kan er weer tegenaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
barzi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:20:
[...]

Ik denk het niet. Er staat dat er alleen in noord Amerika een fout is gemaakt. Als jij dan met je nederlandse Live ID komt, kunnen zij dat denk ik wel zien.
Bij mijn LE gehaald bij DimPlus zit anders ook geen codevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de comments
SCIxX schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:05:
[...]

Probeer je cd eens op een andere xbox te draaien. Dit kan natuurlijk ook gewoon bij de MM.
Ja dat ga ik zeker ook vragen of ze dat even kunnen doen. Heb ook gevraagd of ik eventueel een game nieuw uit de winkel zou mogen proberen, dat zou EVENTUEEL (how sad) kunnen. Dus ben benieuwt.
Blue-eagle schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:12:
[...]

Je CD kan een krasje hebben. Heb ik helaas met enkele regelmaat. Witte tandpasta en een doekje eroverheen, afspoelen met een klein beetje lauw water en droogmaken met een doekje wat geen vezeltjes achterlaat en je kan er weer tegenaan ;)
Oke dat wist ik niet, er zit maar heel klein krasje op maar die is niet diep en te vergelijken met zo`n normale kras op een gewone dvd. Hoe leest de xbox de dvd.....van binnen naar buiten of van buiten naar binnen? Als ze echt geen nieuwe willen geven ga ik deze tip zeker proberen, heb dan toch weinig te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond ff de Fable 2 disk uitgeprobeerd bij een vriend. Tot mijn grote verbazing deed ie het daar perfect! Dus dat er iets aan de hand is met de DVD is nu uitgesloten.

Heb toen ook maar thuis hem nogmaals uitgeprobeerd. Maar eerst toch even mn HDD opgeschoond en ook de memory cache verwijderd. Xbox opnieuw opgestart en Fable II erin gedaan. En hij werkte opeens. Dus ik echt helemaal blij......sluit ik m af, laad ik de game, doet hij het nog steeds. Had hem alleen nog niet echt direct opgeslagen. Ik had toen even een korte periode gespeeld en toen dacht ik, ik kies voor de optie save and quit. Dus ik dacht nogmaals proberen om te kijken of de save game geladen wordt.......en toen had ik precies weer dezelfde problemen.

Weten jullie of er een bug zit in de optie save and quit? Want wilde de andere opties proberen maar wat ik ook deed ik kreeg hem niet meer aan de praat. IK vind het zo opmerkelijk nu ik m in een andere Xbox heb gestopt dat hij het dan wel opeens doet.

Het zou natuurlijk ook een hardware matig probleem kunnen zijn, ga van het weekend maar zo`n memory unit kopen en al mn saves even daarop opslaan en dan maar mn HD formatten. VInd het trouwens wel belachelijk dat je persee zo`n memory unit moet kopen, want je kan ze niet kopieren naar de HD. Maar goed, let's give a try huh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik doe altijd save & quit, nergens problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:58:
Ik doe altijd save & quit, nergens problemen mee.
Hmmm oke.....nou ja dan toch maareens kijken of een HDD format het probleem wilt oplossen. Vandaag eerst maareens proberen om een nieuw exemplaar te krijgen bij een andere MM :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik ben ook helemaal verslaafd aan dit spel, elke keer als ik hem opstart is het zo een paar uur verder (nog eventjes dit doen, nog eventjes dat doen), de laatste keer dat ik dat gevoel had was met civ2 :)

enige puntje van kritiek vind ik de manier om expressions te doen, ik vergeet altijd dat het kruisje linksonder op de digitale pad slaat, en dan wil ik ze nog wel eens gewoon met de buttons doen.

Waarna je dus ineens je will staat te chargen midden in een dorp. gelukkig ben ik er achter gekomen dat als je aan het chargen bent en je druk op RB dan cancelt je aanval, dat scheelt weer wat angst van de bewoners :P

Ik heb ook een vermogen gemaakt met het handelen van wapens, ik kreeg in het ene dorp 58% korting, waarna ik het verkocht in de stad waar er net een tekort was en ik 50% meer kreeg. Na een paar keer heen en weer gelopen te zijn had ik mijn vermogen vertienvoudigd.

[ Voor 17% gewijzigd door Magic op 31-10-2008 10:33 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Magic schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:31:
Waarna je dus ineens je will staat te chargen midden in een dorp. gelukkig ben ik er achter gekomen dat als je aan het chargen bent en je druk op RB dan cancelt je aanval, dat scheelt weer wat angst van de bewoners :P
Hmmz, dat had ik eerder moeten weten :)
Tis niet heel vaak voorgekomen, maar toch aantal keer dat ik op B drukte om een actie te cancellen die wat te lang duurde, en vervolgens 2 undead summonde. Vonden de bewoners niet grappig :P
Ik heb ook een vermogen gemaakt met het handelen van wapens, ik kreeg in het ene dorp 58% korting, waarna ik het verkocht in de stad waar er net een tekort was en ik 50% meer kreeg. Na een paar keer heen en weer gelopen te zijn had ik mijn vermogen vertienvoudigd.
Met geld maak je geld.
Volgens mij is de beste manier huizen kopen, en die weer verhuren/exploiteren. Maak de huur alleen niet te hoog, dan blijven de bewoners weg en zie je helemaal geen geld meer :P

(Tis sowieso een achievement om voor > 2,5M gold aan vastgoed te hebben, dus tis geen weggegooide moeite :))

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Je noemt het met hoofdletters, 1 grote mislukking, speelt hem wel uit en geeft hem toch een 7... Volgens mij ontbreekt het jou een beetje aan realiteitszin... Neem me niet kwalijk dat ik niet te veel waarde hecht aan je oordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Blijkbaar kun je niet te goed lezen ;)
Ik bedoel vergeleken met fable 1 is het een mislukking.
Opzich is het een degelijk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

[...]

Met geld maak je geld.
Volgens mij is de beste manier huizen kopen, en die weer verhuren/exploiteren. Maak de huur alleen niet te hoog, dan blijven de bewoners weg en zie je helemaal geen geld meer :P

(Tis sowieso een achievement om voor > 2,5M gold aan vastgoed te hebben, dus tis geen weggegooide moeite :))
Hmm , ik ben juist bezig om alle kraampjes en winkels op te kopen. Misschien moet ik maar eens verder gaan met vastgoed te kopen dan. :) .
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste