[ Voor 5% gewijzigd door link0007 op 15-07-2008 00:05 ]
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
[ Voor 5% gewijzigd door link0007 op 15-07-2008 00:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Lionhead is en blijft van Microsoft Game studios.. En die hebben tot nu toe bijna altijd de 360 exclusives ook op de PC uitgebracht.CLB schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:24:
Heeeel heeeel heeeel gaaf![]()
Vandeweek zag ik Fable weer voorbij komen op Usenet en heb 'm weer meegenomen!
Hopelijk komt er wel 'n PC-versie, imho toch een gemis als er alleen een Xbox360-versie komt namelijk!
[ Voor 3% gewijzigd door link0007 op 23-02-2008 19:37 ]
[moraalridder]CLB schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:24:
Heeeel heeeel heeeel gaaf![]()
Vandeweek zag ik Fable weer voorbij komen op Usenet en heb 'm weer meegenomen!
Hopelijk komt er wel 'n PC-versie, imho toch een gemis als er alleen een Xbox360-versie komt namelijk!
Dit is per ongeluk bevestigd tijdens de GDC.. Hij verklapte daar PvP, en ook online.johnnyv.nl schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:40:
Leuke TS, maar de co-op is momenteel alleen nog bevestigd voor offline play, dus met z'n tweeën op de bank.
[ Voor 5% gewijzigd door link0007 op 24-02-2008 00:55 ]
Oftewel er komen 3 buitenshuis ontwikkelde Fable 2 arcade spellen waar je alvast geld kan verdienen.quote: Peter Molyneux"The idea is this: Carbonated Games, part of Microsoft, have made some great casual games, Arcade titles. They have got three titles, one call Keystone, one called Wizard’s Tower and one called Mage Dice. Why not make those what we call ‘Fable-compatible’? And that means that when you play those [semi-gambling] games, when you win, you win Fable gold, and you can transfer that Fable gold to Fable when you buy Fable. If you’ve alreayd got Fable, the money will transfer automatically. If you’ve yet to buy Fable then your balance will be transferred. That’s cool.”
Verwijderd
Hey laat dat eens, ik wilde net precies hetzelfde posten (inclusief zelfde link)Verxx schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:39:
Nieuw filmpje + nieuwe screens![]()
http://gamed.nl/view/40690
Het ziet er echt heel sfeervol uit
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 12% gewijzigd door Metalbuster op 16-05-2008 15:21 ]
Oh die kunnen ook zeker prima hier hoor. Feit is alleen dat het spel alleen op de X360 uit is en dus alleen die in de tag staat.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:09:
wel APART dat veel reacties gaan over de de PC versie gaan !
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
-- Altijd blijven prutsen --
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
[ Voor 229% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 22:39 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat gaat in 9 van de 10 gevallen over 'console-exclusive'. Ja, Fable2 zal best naar de PC komen, Nee, Fable2 komt niet naar de PS3, Wii, of welke andere console dan ook.kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:49:
Xbox exclusive? Dat heb ik vaker gehoord ~.~
*Kuch gears of war bijvoorbeeld *kuch*
Nee hoor, ligt maar net aan welke settings je gebruikt...Edit: First on pagina 2!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
ps3 zal wel niet gezien lionhead van MS is. maar he gebeurd wel vaker dan door succes games overstappen naar andere consoles terwijl ze ooit exclusive waren. verder is PC ook niet echt exclusive meer. in het begin duurde het 2/3 jaar voor een game dan naar PC kwam. nu is het 1 tot anderhalf jaar later alweer vaak. En nog eens extra content die dan niet beschikbaar word gemaakt voor de consoleBM schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:26:
[...]
Dat gaat in 9 van de 10 gevallen over 'console-exclusive'. Ja, Fable2 zal best naar de PC komen, Nee, Fable2 komt niet naar de PS3, Wii, of welke andere console dan ook.
[...]
Nee hoor, ligt maar net aan welke settings je gebruikt...
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Jongens, de E3 voor microsoft is voorbij, Molyneux heeft z'n woord gedaan, en het woord is eruit:Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:42:
Fable 2 verschijnt rond de feestdagen
Microsoft heeft in stilte de releasedatum van Fable 2 verplaatst naar 'this holiday'. Eerder liet Peter Molyneux van Lionhead Studios weten dat de game te verwachten was in de herfst van 2008. Nu schuift de release dus op naar de feestdagen, waardoor de kans groter is dat we de game gewoon nog dit jaar kunnen verwachten.
Bron
Goed nieuws!link0007 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:15:
[...]
Jongens, de E3 voor microsoft is voorbij, Molyneux heeft z'n woord gedaan, en het woord is eruit:
Fable 2 komt in Oktober
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 13-08-2008 18:57 ]
Is het een beetje leuk om te spelen? Ik vind kaart/gok games meestal wel leuknFo schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:52:
Die mini games zijn online.![]()
Best lastig nog dat kaarten, maar gelukkig een keer een jackpot gewonnen.
Weer schulden vrij gelukkig.
Kaarten is wel vrij verslavend.PWM schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:53:
[...]
Is het een beetje leuk om te spelen? Ik vind kaart/gok games meestal wel leuk
Verwijderd
maar ik las in de PU van 2 edities geleden dat dat niet zo gaat werken. 1 Knop voor ranged, 1 knop voor melee en 1 knop voor je magic attack die je na gelieve kan combineren en timen. Dat klinkt mij geweldig in de oren, easy to learn, hard to master.Infinchible schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:20:
Voor fable 2 vraag ik me af of dat echt zo lekker zou werken, alle combat met 1 knop. Lijkt mij heel moeilijk om dat een beetje intuïtief te laten verlopen maar tegelijkertijd ook nog het gevoel geeft dat je er zelf iets voor moet doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 14:54 ]
lukt voor geen meter? Moet je dan het volledige spewl hebben ofzo? Ik heb alleen de trialnFo schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:37:
Er zit een "leuke" glitch in die PUB games, quote van xboxworldforum:
Als je Fortune's Tower aan het spelen bent kies dan het laagste mogelijk om te betten. Dan druk je op A (Deal) en gelijk daarna druk je op de LB (linker button/linker bar whatever). Hierdoor veranderd je minimum bet in het maximum bet, maar je betaalt het minimum.
Dus je kunt in de 150-1500 game de bet veranderen naar 10 keer zoveel! Je betaalt dan slechts 150, maar je krijgt 10 keer zo hoog uitbetaalt als je wint! Je kunt dan zelfs score's van 4, 5 en 6 accepteren en nog winst hebben!!!
Zelf natuurlijk getest, en het werkt.![]()
![]()
Ik heb al bakken met gold binnen gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 16-08-2008 11:11 ]
Okay, snel kopen voordat ze het gaan fixen.Kaasje123 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:08:
[...]
lukt voor geen meter? Moet je dan het volledige spewl hebben ofzo? Ik heb alleen de trial
Duh in de trial is max en minimum 15. Nvm
[ Voor 24% gewijzigd door nFo op 16-08-2008 11:13 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Lud0v1c op 19-08-2008 10:38 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
[ Voor 39% gewijzigd door Semper Fight op 16-09-2008 10:46 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Jazekers!Electra schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:45:
Dit is de game waar ik naar uit kijk.
Nog iets meer dan een maand en het is zover!
Heerlijk sfeer zit er in de bovenstaande pictures zeg! geweldig.
Ik neem aan dat dit ingame beelden zijn?
hmmm ja ja....waarom werkt het dan alleen bij 1 van de 3 spelletjes? Lionhead zei namelijk ook meteen dat ze dit gingen patchen. Nu denk ik dat het gewoon een glitch is die ze nooit hebben opgemerkt bij het testen en om nu niet al te erge gezichtsverlies te lijden, komen ze met dit verhaal aan. Je kan wel natuurlijk ervoor kiezen om je Pub games character niet te koppelen aan je Fable 2 ingame character. Dan heb je geen extra geld aan het begin, maar dus ook geen consequenties.FoggyFreek schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:51:
Heb je nog gelezen dat die exploit in de pub games er bewust in is gezet? Ik moet nog afwachten of het echt zo is maar Peter Molyneux zei in een interview dat mensen die vals hebben gespeeld dit zullen merken in hun wereld...
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Qua missies en dungeons wellicht.. Maar niet helemaal, zo is een van de mooiste aspecten aan Fable 2 de wereldsimulatie. Zo heeft Fable 2 seizoenen en uiteraard een dag-nacht cylcus maar belangrijker : Dorpsbewoners lopen niet zomaar rond, ze hebben allemaal een naam, wensen, eigenschappen en niet te vergeten een doel. Kinderen gaan naar school, mannen werken, drinken 's avonds een biertje, etc. etc. Hierdoor is de wereld in Fable 2 een stuk levendiger dan bijv. Zelda. Je kunt overigens alle gebouwen en winkels in Fable 2 bezitten.Sillymidget schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:59:
Misschien een stomme vraag, maar kan je Fable beetje vergelijke met bijvoorbeeld de laatste Zelda op de Wii?
Ik snap dat Fable meer RPG is, maar qua missies en dungeons?
Uit de filmpjes lijkt het in ieder geval een combinatie tussen WoW en Zelda.
Waarom wordt bij zulke spellen toch altijd vantevoren al zo gehyped en gesproken alsof alles al een feit is. Eerst maar eens zien dan vantevoren zeggen: "Alles zal zo en zo zijn."FoggyFreek schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:15:
[...]
Kortom, Fable is meer van zelda in 't kwadraat + magic en geweren in een dynamische wereld en RPG level-up onderdelen. Klinkt vet he!Sterker nog, dat is het ook!
Helemaal gelijk hoor. Ik heb het voorrecht gehad Fable 2 een klein uur te spelen en laat dan ook een uiterst gekleurd, subjectief verhaal horen. Het zou meer in de 'ik vind'-sfeer moeten hangen en natuurlijk niet als feit gepresenteerd moeten worden. dom domTheKeeper schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:59:
[...]
Waarom wordt bij zulke spellen toch altijd vantevoren al zo gehyped en gesproken alsof alles al een feit is. Eerst maar eens zien dan vantevoren zeggen: "Alles zal zo en zo zijn."
* TheKeeper heeft Fable 2 gepre-ordered
Je hebt opzich gelijk, tot nu toe ga ik uit van wat er in algemeen nu beweerd wordt over hoe goed Fable 2 gaat zijn en ik geloof dat dit een geval is waar het in waargemaakt wordt. Daarbij heb ik erg veel geleerd van "hypen" en weet wat realistisch is daarin en ben erg goed geworden in niet meedoen aan een hypeTheKeeper schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:59:
[...]
Waarom wordt bij zulke spellen toch altijd vantevoren al zo gehyped en gesproken alsof alles al een feit is. Eerst maar eens zien dan vantevoren zeggen: "Alles zal zo en zo zijn."
Wie weet valt het allemaal vies tegen of is het gewoon anders, maar potentiele spelers worden zo wellicht op het verkeerde been gezet. Een verwijzing naar de feiten zoals die er nu zijn (filmpjes en screenshots) en verder refereren aan de eerste ervaring van de mensen die de eerste stukjes gespeeld hebben is alles wat we tot nog toe kunnen doen. En bij dat laatste geldt ook weer: In the eye of the beholder. Verder vind ik een vergelijking met een serie als Zelda wel heel scheef. Zelda is een typisch Aziatisch spel, met een compleet eigen geschiedenis. Geen enkel spel kan vergeleken worden met Zelda Zelda kan met geen enkel ander spel vergeleken worden. En de vergelijking met WoW vind ik ook scheef gaan. Een MMORPG vergelijken met een spel wat in co-op gespeeld kan worden, maar vooral om je eigen wereld en de effecten van je eigen handelen op die wereld gaat, slaat de plank redelijk mis.
Ik vond zelf de pub-games al een leuke sfeer neerzetten en de muziek deed ook al verzorgd aan. Ik verwacht dit ook terug te zien in de game zelf en na het lezen van enkele reviews waarin wordt gerept over een meer oud-Engelse sfeer ipv Aziatisch of Amerikaans zijn mijn verwachtingen hooggespannen.
Maar zouden er nu nog meer mini-games uitkomen of zijn de pub-games de enige games die voor de release uitkomen?
* TheKeeper heeft Fable 2 gepre-ordered
Ja klopt, Ik heb consoleshop.nl gebeld en ze hebben mn order ge-annuleerd en betalen het bedrag binnen 10 dagen terug. Dit allemaal zonder enige discussie, dus dat is wel netjes. Enige positieve hieraan is dat ik nu voor de helft van de prijs Fable 2 heb besteld in Azië en dat ik de pub-games helemaal gratis heb gehad!TheKeeper schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 06:41:
Valt dit niet onder contractbreuk?
Niet leveren wat beloofd is. (Hoewel ze natuurlijk wel de LE leveren)
&
Hmm heb Lost Chapters ook thuis liggen nog... Een leuk zoethoudertje inderdaad.. maar ik kan niet meer wachten op Fable2Mutatie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:42:
Nog een goede 2 weken en ik heb een erg mooie alternatieve realiteit op de deurmat![]()
Ik kon de kriebels niet de baas en heb van de week maar ff Fable1(xbox) gehaald als zoethouder maar ooh wat is ook die game lekker al is het enkel de sfeer al.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Het blijft wel vervelend dat mensen die hun console ombouwen eerder spellen kunnen spelen. Nu is Fable 2 ook al 'uit' in dit circuit. Een vriend van me heeft hem ook al, maar hij mag me niks vertellenslapstick schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:02:
Op deze site is een leak en kun je iemand al live Fable 2 zien spelen:
http://www.ustream.tv/channel/leak124
Password: DONTFUCKITUP
Dinsdag? Hij komt volgende week vrijdag toch pas uit? Ik heb hem namelijk ook bij consoleshop besteld, maar wellicht heb ik de datum fout...ReCreator schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:03:
[...]
Het blijft wel vervelend dat mensen die hun console ombouwen eerder spellen kunnen spelen. Nu is Fable 2 ook al 'uit' in dit circuit. Een vriend van me heeft hem ook al, maar hij mag me niks vertellenIk hoop hem dinsdag gewoon te hebben, als de preorder via consoleshop.nl goed gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Weltschmerz op 17-10-2008 12:56 . Reden: Verdere informatie verkregen ]
&
Hmm ja inderdaad.. ik dacht de 21eWeltschmerz schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:55:
[...]
Dinsdag? Hij komt volgende week vrijdag toch pas uit? Ik heb hem namelijk ook bij consoleshop besteld, maar wellicht heb ik de datum fout...
Edit: nope, er staat 24-10-2008, volgende week vrijdag dus...
Verwijderd
Verwijderd
Zoals ik het begrijp kan het als volgt:Kaasje123 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:02:
Ik ga het spel vrijdag halen maar ik snap nog even 1 ding niet van jouw post vuurdraad. Als je xbox live connected bent zie je dan werkelijk eidereen in xboxlive in jouw wereld als orbs of alleen je vriendenlijst? Co-op is leuk, maar de eerste keer wil ik er zelf doorheen lopen en niet steeds overal orbs zien rondzweven.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 18-10-2008 11:09 ]
Hier heb je de limited edition voor 44,99[b][message=30908811,noline]*
[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 18-10-2008 11:10 ]
Dat is inclusief verzending. Meestel is hij 7 dagen onderweg. Je kan voor 5,- ook UPS verzending krijgen, dan heb je hem 2 dagen later.Stronkie schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:37:
Coolmaar wat zijn de verzendkosten. Kan ik zo niet vinden daar
Ok heldere uitleg dankjewel.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:47:
Ik zal het gelijk nog een keer helder proberen uit te leggen aangezien mijn eerdere post niet duidelijk is.
Wanneer je rondloopt in "Jou" wereld van Fable, kunnen er dus van die orbs rond vliegen. Dit zijn andere mensen die het spel spelen in "Hun" wereld. Jij ziet hun character niet, maar je ziet wel die orb en als je er dichtbij bent kun je zels praten via je microfoon. Je kan bijvoorbeeld een orb zien staan bij de blacksmith... Hij is bijvoorbeeld in "Zijn" wereld een zwaard aan het maken op het aambeeld. Hij veranderd niks in jou wereld en kan ook niks doen.
Maar je kan dus wel met hem praten of de orb selecteren en kiezen uit meerdere opties:
* Uitnodigen voor een Co-op game
* Stats bekijken
* Een gift geven
* Of kick, ik denk dat die is wanneer je iemand hebt uitgenodigd je hem uit Jou wereld kan gooien.
Dus die persoon is wanneer jij hem nog niet uitgenodigd hebt in jou wereld, ook niet in staat om wat te veranderen. Maar zoals ik al gequote heb in mijn vorige post:
"There is something seriously awesome about traveling by yourself for hours; fighting and questing in the middle of nowhere - and then seeing three orbs on the path up ahead. And stopping to chat with them for a bit. : )"
Je kan een orb direct inviten in jouw wereld, dan loopt hij wel als zichtbaar character rond. Wanneer je de Safety eraf haalt kan hij bijvoorbeeld een belangrijk quest persoon (of je vrouw) doodschietenEn het klink op deze manier fantastisch. Blij dat ze niks in "jouw" wereld kunnen veranderen. Helemaal tof. Kan niet wachten tot vrijdag.
[ Voor 100% gewijzigd door Kaasje123 op 19-10-2008 00:43 ]
Verwijderd
Ik hoorde dat het maximum op 64 orbs ligt. Maar als jij bijvoorbeeld alleen je friends wil zien kan dat ook en ik kan me voorstellen dat er ook een optie in zit om het uit te zettenAce schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:36:
[...]
Je kan een orb direct inviten in jouw wereld, dan loopt hij wel als zichtbaar character rond. Wanneer je de Safety eraf haalt kan hij bijvoorbeeld een belangrijk quest persoon (of je vrouw) doodschieten
Er zit als het goed is wel een maximum op het aantal orbs die in je omgeving te zien zijn, anders zou het niet meer speelbaar zijn met duizenden andere spelers.
Heb je ook al op dit gelet: Version: NTSC-J (Asia) ?OCTiMod schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:14:
Ik heb net de limited edition gepreordered bij GH en verzending met UPS.
Sturen ze dan eerder af zodat je hem rond de 24e in huis heb of verzenden ze op de release date?
Op het doosje staat misschien NTSC-J, maar het spel is gewoon regiovrij (zie de symbolen eronder). Je hebt dus geen buitenlandse xbox nodig om het spel te spelen.Bartaz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:47:
[...]
Heb je ook al op dit gelet: Version: NTSC-J (Asia) ?
Of heb je een buitenlandse Xbox die NTSC kan afspelen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq