Ja ik bedoelde bij de specificaties van het hele product. Onder de doos had ik hem nog niet gezien.
Waar bestelt iedereen zijn/haar versie van Fable 2?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik heb de limited edition en de gewone edition bij Gamehubs besteldBartaz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:57:
Ja ik bedoelde bij de specificaties van het hele product. Onder de doos had ik hem nog niet gezien.
LE bevat:ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:11:
Ik heb bij consoleshop.nl de Limited Edition besteldIk weet alleen niet wat de Limited Edition anders maakt, maar goed hij is besteld
Verder nog even dit:
http://www.lionhead.com/?newsid=51
Klinkt goed! Xbox Live patch vanaf dag 1
&
Ik hoop niet beiden voor jezelf?MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Ik heb de limited edition en de gewone edition bij Gamehubs besteld
&
eh.. naja, de limited edition was al snel uitverkocht, dus toen heb ik de gewone maar gekocht. Vorige week is de limited edition weer restocked, dus die heb ik toen ook maar gekocht
omg, dat is wel heel gaafWeltschmerz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:35:
[...]LE bevat:
- Spartan armor and energy sword[/small]
[ Voor 18% gewijzigd door MochiGohan op 20-10-2008 11:44 ]
Ik heb een keer per ongeluk 5 games i.p.v. 1 besteld bij Gamehubs. Ik zat het in te voeren tijdens een meeting, en latte echt niet op. Totdat ik achteraf keek naar het bedrag.MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:43:
maar anders gaat hij gewoon op ebay (maak ik er waarschijnlijk nog winst op ook)
Anoniem: 245798
CoolWeltschmerz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:35:
[...]
LE bevat:
- Spartan armor and energy sword[/small]
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 12:48 ]
Ik kijk er naar uit!! Nu nog de discipline op brengen om vrijdag niet meteen te beginnen met spelen maar maandag na m'n tentamen...PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:43:
Vanmiddag om 15.00 NL tijd (06.00 PST), mogen de reviews online komen. Veel sites (o.a. IGN en 1UP) doen dat ook onmiddelijkEDGE gaf het spel overigens een 9.
-- Altijd blijven prutsen --
Meestal liggen spellen een dag eerder bij de FRS (Nijmegen station) ofzo. Maar bij GTA4 werd er erg veel gecontroleerd, dus toen hadden ze het niet gedaanFoggyFreek schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:52:
Enig idee of een winkel wellicht Fable 2 eerder in de verkoop gooit? Woensdag?hoopvol!
Anoniem: 44492
Een 360 is tegenwoordig niet meer duur, plus je hebt natuurlijk ook vele andere toppers voor de 360Metalbuster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:02:
Wat zou ik dit spel toch graag willen spelen, helaas heb ik geen console en ben ook niet van plan om voor Fable 2 een 360 te gaan halen. Ik ga dus gewoon hopen op een PC versie die er ooit wel komen gaat. Maar al die filmpjes wat ik tot nu toe beken heb is zo sfeervol en nodigt mij echt uit om er zelf in te stappen.
Ik ga het donderdagavond proberen omdat het dan koopavond is waar ik woon en dan heb ik tijd anders moet ik zaterdag gaan want vrijdag red ik niet. *crosses fingers*ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:54:
[...]
Meestal liggen spellen een dag eerder bij de FRS (Nijmegen station) ofzo. Maar bij GTA4 werd er erg veel gecontroleerd, dus toen hadden ze het niet gedaan
Xbox Magazine
Fable II is everything Molyneux promised the first time around. It's funny, deep, emotional, epic, and, yes, wildly charming. We are already eager for a second playthrough, and we're betting a lot of you will have exactly the same reaction. 9,5.
Gameplayer
The combat handles well, it’s visually stunning, the voice acting and musical score are brilliant, and the epic storyline doesn’t end before it begins (like the first game did). But the most appealing thing about it is that it delivers everything that Molyneux has promised, plus it is oozing with wit and charm - something sorely lacking from many games nowadays. At the end of the day, Fable II is a triumph and a must buy. 9,5
Edge Magazine
It’s a game that builds gradually and then becomes irresistible, a beautiful lump of an RPG that continues beyond the close of its main campaign, and will have you thinking about it when you’re not at your 360. 9,0
Anoniem: 251512
Als je niks te doen hebt, kan je Fable downloadenAnoniem: 251512 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:31:
Klinkt goed die reviews, kan niet wachten om hem zelf te proberen.
Heb overigens nooit Fable I gespeeld dus ik heb eigelijk geen idee wat ik kan verwachten. De verhalen klinken ontzettend goed en dit lijkt toch echt een topper te worden. Hopen dat ik mijn Pre-order maar snel mag verwachten!
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2008 15:10 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Anoniem: 251512
Ik had er al over getwijfeld maar heb het toch even laten zitten, omdat dit voor mij al een erg dure twee maanden worden. Er komen zoveel goede games uit dat het gewoon niet mogelijk is om alles games te kopen welke ik wil hebben zoals.PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:33:
Als je niks te doen hebt, kan je Fable downloadenHij staat op Xbox Marketplace.
Gamer.nluchiha tijntje schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:07:
De review van Gamer.nl is ook binnen![]()
Die zijn wel wat kritischer, alleen weet ik niet wat ik daarvan moet vinden.
"Ondanks enkele leuke vernieuwingen is Fable 2 vooral een vervolg op het eerste deel, met veel dezelfde fouten. Nog steeds moet je zelf de balans zoeken tussen de verhaallijn en de spelwereld, anders is het spel al afgelopen voordat je nog maar de helft ontdekt hebt. Verder is Fable 2 buiten enkele schoonheidsfoutjes en de veel te lage moeilijkheidsgraad, vooral een heerlijk avontuur om lekker bij weg te dromen, liggend op de groene velden van Albion. "
Review
Dat is toch met elke RPG/Free-Roaming/Sandbox gameNog steeds moet je zelf de balans zoeken tussen de verhaallijn en de spelwereld, anders is het spel al afgelopen voordat je nog maar de helft ontdekt hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 15:20 ]
Je mist Dead Space nog in je lijstjeAnoniem: 251512 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:08:
[...]
Ik had er al over getwijfeld maar heb het toch even laten zitten, omdat dit voor mij al een erg dure twee maanden worden. Er komen zoveel goede games uit dat het gewoon niet mogelijk is om alles games te kopen welke ik wil hebben zoals.
Call Of Duty 5
End War
Gears of War 2
Fable 2
Farcry 2
Fifa09
Aangezien ik deze maand voor de 3x F ben gegaan (FIFA, Fable & Farcry) en dan volgende maand de andere 3 wil aanschaffen zit ik even krap bij kas
Vandaar dePWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:14:
[...]
Gamer.nl![]()
Probleem bij die site, is de volledige inconsistentie in de reviews. Af en toe heb ik het idee dat mensen daar de reviews doen van genres die ze eigenlijk niet leuk vinden. Ook is het een sport om ongeveer als laagste van alle sites te reviewen.
Op zich is het lovenswaardig, er zijn veel te veel sites die voor alles 9's en 10-en geven. Dat is echt een probleem aan het worden. Probleem bij gamer is dus, dat ze de helft wel op die manier reviewen, en de andere helft niet. Ik heb een site of 6 a 7 waar ik mijn reviews bekijk, en Gamer staat niet meer op die lijstMijn all-time favorite is www.gametrailers.com omdat je dan meteen ziet wat ze bedoelen
Overigens:
[...]
Dat is toch met elke RPG/Free-Roaming/Sandbox game
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2008 16:57 ]
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Je hebt helemaal gelijk. Echter krijg je zoals PWM aangeeft de situatie waarin bepaalde sites wil laten zien 'o kijk ons eens kritisch zijn'. Dit is mijns inziens ook de verkeerde insteek. Maar het is lastig om de kwaliteit van een game te kwantificeren. Ik hecht daarom veel meer waarde aan een objectief geschreven verhaal waarin de elementen worden uitgelegd en hoe deze werken, zonder daar een persoonlijke waardering van de reviewer aan gekoppeld te zien. Helaas is dat amper mogelijklink0007 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:
jezus, al die tienen laatst. Dit spel verdient geen 10. Geen enkel spel verdient een 10. Er zijn foutjes, er zijn nalatigheden, het is niet perfect. De taak van een reviewer is toch om kritisch naar spellen te kijken?! Veel sites missen dat jammer genoeg.
wtf, ik krijg net een mail met een trackingnummer.. dat moet haast wel van gamehubs zijn, ze zijn er lekker vroeg bij (verwachte afleverdatum 21ste)PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
Ik heb een keer per ongeluk 5 games i.p.v. 1 besteld bij Gamehubs. Ik zat het in te voeren tijdens een meeting, en latte echt niet op. Totdat ik achteraf keek naar het bedrag.
Spellen kostten 33,-, de 4 stuks extra verkocht via marktplaats voor 49,- 't stukHet is dat ik verder geen zin heb in het gezeur, anders zou ik het elke keer doen
hmm... na het nader bestuderen van de tracking pagina lijkt het erop dat ze alleen de UPS sticker geprint hebben, maar het nog niet verzonden hebben.OCTiMod schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:22:
Laat even weten of Gamehubs idd je game verzonden heeft, bij mij staat ie namelijk nog gewoon op de 24e/
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 20:59 ]
Weet iemand of je toevallig daar een chinees doosje en boekje krijgt. Of is dat nog maar de vraag totdat hij binnen is?PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:58:
Als jij een UPS code hebt gekregen, word hij ook echt verstuurd vandaagIk heb nog nooit meegemaakt dat ze hem dan laten liggen tot morgen
Overigens is de limited edition weer in stock daar.
Normaal gesproken krijg je Engelse boekjes erbij. Ik heb 1x een Chineze gekregen (Viva Pinata), maar de game is altijd Engels (in dit geval zelfs EN/NL).Bartaz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:32:
[...]
Weet iemand of je toevallig daar een chinees doosje en boekje krijgt. Of is dat nog maar de vraag totdat hij binnen is?
Ik heb me vandaag laten weten dat de games daar niet legaal zijn, ook al lijkt dat wel zo en zijn ze zo gecracked dat je geen gemodde Xbox nodig hebt om het spel af te kunnen spelen.
Ik heb mijn twijfels bij deze stelling, iemand anders zijn haar mening?
Volgens mij heb je gelijk, hij is "in Transit". Ik laat het jullie morgen weten of het echt fable is (heb ook Fallout 3 en Far Cry 2 besteld, maar niet met UPS shipping) Voor de nieuwsgierige onder jullie hier de tracking.PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:58:
Als jij een UPS code hebt gekregen, word hij ook echt verstuurd vandaagIk heb nog nooit meegemaakt dat ze hem dan laten liggen tot morgen
Overigens is de limited edition weer in stock daar.
Jij zou dan zo maar eens even een behoorlijk gelukkig teefje worden dan morgen : PMochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:
[...]
Volgens mij heb je gelijk, hij is "in Transit". Ik laat het jullie morgen weten of het echt fable is (heb ook Fallout 3 en Far Cry 2 besteld, maar niet met UPS shipping) Voor de nieuwsgierige onder jullie hier de tracking.
&
Anoniem: 271229
En fallout 3.ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
Je mist Dead Space nog in je lijstje
Maar inderdaad veel spellen deze maanden! Ik heb gekozen voor alleen nog Fable en misschien GoW2.
Verder komt in november een expansievoor WoW, die ik wel even wil proberen.. na maanden daarmee gestopt te zijn gaat het toch weer een beetje jeuken
Verder goede punten voor Fable2! Ben erg benieuwd...
In de pubgames zit een cheat dat als je bij het kaartspel de minimum bet inzet en meteen na het inzetten druk je op de knop voor max bet. Dan gaat de min bet van je geld af en speel je voor max bet. Ik hoorde wel dat deze cheat expres was gedaan en gevolgen kan hebben in je wereld. Ik heb em getest en het werkt, maar op die manier verdien je niet het snelste geld met pubgamesangel00008 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:57:
werkt die glitch nog steeds in dat mini game ? (en waar kan ik deze vinden) heb all gehoord dat je zo goed als alles kan kopen en met farcry 2 fable 2 fallout 3 heb ik niet zoveel tijd voor alle games dus snel ff alles blitsen kan ook
je bedoelt het werken ?ReCreator schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:07:
[...]
In de pubgames zit een cheat dat als je bij het kaartspel de minimum bet inzet en meteen na het inzetten druk je op de knop voor max bet. Dan gaat de min bet van je geld af en speel je voor max bet. Ik hoorde wel dat deze cheat expres was gedaan en gevolgen kan hebben in je wereld. Ik heb em getest en het werkt, maar op die manier verdien je niet het snelste geld met pubgamesEr is een makkelijkere manier die je met je ogen dicht kan... dus tv kijken en 1 knop rammen
Anoniem: 169877
LOL, jij hebt helemaal geen geld om al die games te kopen m8!angel00008 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:57:
werkt die glitch nog steeds in dat mini game ? (en waar kan ik deze vinden) heb all gehoord dat je zo goed als alles kan kopen en met farcry 2 fable 2 fallout 3 heb ik niet zoveel tijd voor alle games dus snel ff alles blitsen kan ook
Grappig dat je dat zegt!Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:51:
...denk dat ik toch maar niet voor Fable II ga. Ik denk niet dat het voldoet aan mijn (torenhoge) verwachtingen. Beter mijn geld spenderen aan GoW2 en Dead Space.
eerste zin uit de teamxbox reviewThe best way to appreciate Fable II is to completely ignore everything you’ve read about it up to this point. All the hype will only set your expectations too high, and make the game hard to experience truly for what it is.
Anoniem: 169877
Niet kopen dus.Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Grappig dat je dat zegt!
[...]
eerste zin uit de teamxbox review![]()
Tsja,
geld wat is datDarth Malak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:58:
[...]
LOL, jij hebt helemaal geen geld om al die games te kopen m8!![]()
en ik geef ze helemaal gelijk..Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Grappig dat je dat zegt!
[...]
eerste zin uit de teamxbox review![]()
Tsja,
Anoniem: 252362
Ik hield Fable 1 ongeveer 10 minuten vol. Fable 2 ben ik inmiddels al een uur of 6 mee bezig. Het is gewoon een betere game. Fable 1 vond ik kinderachtig, besturing was hakkerig en de quests waren saai. Bij Fable 2 is dat alles stukken verbeterd en is het voor mij al een van de toppers van 2008.Darth Malak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:47:
Ik vind de kritieken in alle reviews toch wel veel zeggend. Ik ben niet zo gehyped over fable 2 als velen zijn kennelijk maar op fable 1 ben ik vrij snel afgeknapt, weet al niet eens meer precies waarom maar dat zegt al genoeg. Misschien toch maar wachten op fallout 3 en hopen dat bethesda net zo'n topper heeft neergezet als Oblivion was.
[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 21-10-2008 17:21 ]
Beide!Mutatie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:19:
Ik ben nu zelf ook sterk aan het twijfelen na de reviews, alles lijkt erop dat de game is bedoeld voor beginnende gamers makkelijk, weinig diepgang in je charakter onwikkeling, geen druk extra's te doen. Alles wat je wil ervaren MOET je schijnbaar zelf verzinnen en de extra's buiten verhaal hebben blijkbaar geen nuttige vooruitgang op jouw als persoon in de game.
Klinkt allemaal meer als een sfeervolle simulatie met een klein verhaaltje.
Dat is het idee dat ik heb gekregen, dus wat nu..dit of fallout3?????? ooh de keuzes...
haha idd, zal op den duur (volgende maandKaasje123 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:35:
[...]
Beide!Alhowel ik fallout dire wel een keer later koop want ik ga ook Dead space, banjo kazooie Nuts and bolts and Gears of war 2 nog halen dit jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 21-10-2008 19:00 ]
Huh? die zitten in het LE-spel? Dus het LE-spel is inhoudelijk anders tov de normale versie?Weltschmerz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:35:
[...]
LE bevat:
- het spel (goh)
- extra ingame content:
- [small]
- hall of the dead dungeon
- The Wreckager (legendary cutlass weapon)
- Spartan armor and energy sword
- [/small]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Gokje: Het zijn exclusieve downloads, die d.m.w. een key te verkrijgen zijn.kmf schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:
[...]
Huh? die zitten in het LE-spel? Dus het LE-spel is inhoudelijk anders tov de normale versie?
[ Voor 186% gewijzigd door HappyFun op 21-10-2008 20:07 ]
Defunctus Deo Juvente
Uitgespeeld?Anoniem: 57485 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:01:
Wel een wat korte game, maar zeer vermakelijk
Het is toch algemeen bekend dat mensen die games "voor release datum in handen krijgen", de games zonder veel plezier doorrushen
Dan nog? Ik bedoel.. als je hem in een week uitspeeld. Dan heb je echt een run through en dus niet de volle beleving. Normaal it is, maar bij deze game draait het juist dáárom ( de volle belevingPWM schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:04:
[...]
Het is toch algemeen bekend dat mensen die games "voor release datum in handen krijgen", de games zonder veel plezier doorrushen
Ach ik weet dat ik hem vrijdag in mijn handen heb en een heerlijk weekend ga beleven. Lekker op mijn gemak albion verkennen en lekker rondlopen in een prachtige sprookjeswereld in Charles Dickens/Anton Pieck stijl.Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:09:
[...]
Dan nog? Ik bedoel.. als je hem in een week uitspeeld. Dan heb je echt een run through en dus niet de volle beleving. Normaal it is, maar bij deze game draait het juist dáárom ( de volle beleving).
De post van hem is verder ook weinig inhoudelijk. Echt een post van, ik heb hem gedownload ( prima als je dat doet) maar post het dan niet op deze manier maar geeft echt inhoud.
Nu is het, ik heb hem uitgespeeld, ik ga bashen tegen alles en iedereen die zegt dat het een leuk spel is.
anyway, kan lang van stof zijn maarja, post dan niet
(tevens aan PWM gericht)kmf schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:
[...]
Huh? die zitten in het LE-spel? Dus het LE-spel is inhoudelijk anders tov de normale versie?
&
Anoniem: 57485
Oh sorry als het zo overkwam. Ik wil niet teveel spoilers geven dat is het meer. En er doorheen gerushed helemaal niet, het is alleen zwaar verslavend laat ik het zo zeggenTomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:09:
[...]
Dan nog? Ik bedoel.. als je hem in een week uitspeeld. Dan heb je echt een run through en dus niet de volle beleving. Normaal it is, maar bij deze game draait het juist dáárom ( de volle beleving).
De post van hem is verder ook weinig inhoudelijk. Echt een post van, ik heb hem gedownload ( prima als je dat doet) maar post het dan niet op deze manier maar geeft echt inhoud.
Nu is het, ik heb hem uitgespeeld, ik ga bashen tegen alles en iedereen die zegt dat het een leuk spel is.
anyway, kan lang van stof zijn maarja, post dan niet
De main story is in de meeste RPG's, behalve de jRPG's, vrij kort vind ik. Oblivion is een goed voorbeeldAnoniem: 57485 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:44:
[...]
Oh sorry als het zo overkwam. Ik wil niet teveel spoilers geven dat is het meer. En er doorheen gerushed helemaal niet, het is alleen zwaar verslavend laat ik het zo zeggenHeb ook nog lang niet alles gezien, bedoel meer dat de main-story wat aan de korte kant is. Maar wat mij betreft is het een topspel. 9+
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 22-10-2008 13:04 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Tja, dat is dus niet anders, als bij deel 1.Mutatie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:19:
Ik ben nu zelf ook sterk aan het twijfelen na de reviews, alles lijkt erop dat de game is bedoeld voor beginnende gamers makkelijk, weinig diepgang in je charakter onwikkeling, geen druk extra's te doen. Alles wat je wil ervaren MOET je schijnbaar zelf verzinnen en de extra's buiten verhaal hebben blijkbaar geen nuttige vooruitgang op jouw als persoon in de game.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
yup. Het geld heb je dan nog steeds.angel00008 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:05:
ja maar kmf wat nu als je je tijd terugzet naar 2008 ? heb je je geld dan nog wel of ?
anders idd mooie bug
mooi vanavond eens uitproberen dan
Vandaag gekeken bij Free recordshop en Eplaza, beiden nog niet. helaas.henkyyyyyyy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:50:
Iemand de game al ergens gespot?
Zou hem aan de ene kant het liefst bij Gamhubs bestellen, maar nu met die douane onderscheppingen koop ik hem het liefst hier.
Scheelt wel 20 euro
Waarschijnlijk vind je vrouw dat niet leukkmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:29:
Wat zal er eigenlijk gebeuren als je je eigen kind afschiet?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan schiet je toch gewoon ook eerst je vrouw af
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik kan je vertellen dat de meeste winkels 't spel vandaag binnen gaan krijgen. Echter hebben ook vrijwel alle winkels een contract moeten ondertekenen dat ze zich aan de release date van de 24e moeten houden, op straffe van een forse boete. Als dr echter een schaap over de dam is, volgen er meer!FoggyFreek schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:17:
[...]
Vandaag gekeken bij Free recordshop en Eplaza, beiden nog niet. helaas.
Iemand anders ook gechecked?
Maar dat vind je kind dan weer niet leukDarthDavy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:34:
[...]
Meestal letten ze bij de Bart-Smit of andere speelgoedtoko nooit goed op en de Mediamarkt wil ook nog wel eens iets te vroeg in het schap leggen.Phyc schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:38:
[...]
Ik kan je vertellen dat de meeste winkels 't spel vandaag binnen gaan krijgen. Echter hebben ook vrijwel alle winkels een contract moeten ondertekenen dat ze zich aan de release date van de 24e moeten houden, op straffe van een forse boete. Als dr echter een schaap over de dam is, volgen er meer!
[ Voor 139% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2008 13:45 ]
In het kader van kwade gedachtes... kan je je kind verleiden? En dan je kleinkind afschieten?DarthDavy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:34:
[...]
verkeerde topicDarth Malak schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:52:
Hmm... farcry 2 zojuist zien liggen bij de free record.. Wordt lastig kiezen met al die langverwachte games die vrijwel allemaal tegelijk uitkomen (tenminste voor de mensen die nog fatsoenlijk hun games kopen in tegenstelling to het overgrote deel hier die hem al half uitgespeeld had voordat hij uberhaupt te koop was).
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wat hebben jullie toch met incest en afknallen? Ik dacht juist dat fable het minder van de agressie moet hebben?kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:59:
[...]
In het kader van kwade gedachtes... kan je je kind verleiden? En dan je kleinkind afschieten?
Ik dacht dat fable het juist van de mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling meost hebbenMartinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:19:
[...]
Wat hebben jullie toch met incest en afknallen? Ik dacht juist dat fable het minder van de agressie moet hebben?
Denk dat kinderporno niet mag in Fable... niet geheel onterrecht.. dat veel kan is leuk, maar dat is een beetje te.kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:20:
[...]
Ik dacht dat fable het juist van de mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling meost hebben
&
Van normale porno is al geen sprake. Enkel zoeken naar de limieten van de vrijheid van fable.ReCreator schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:33:
[...]
Denk dat kinderporno niet mag in Fable... niet geheel onterrecht.. dat veel kan is leuk, maar dat is een beetje te.
Haha ik vind dat wel briljant! Dat is pas vrijheid in een game!kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:07:
[...]
Van normale porno is al geen sprake. Enkel zoeken naar de limieten van de vrijheid van fable.
Er worden op de fora van gamespot en ign al ware wedstrijden om te zien hoeveel vrouwen en mannen je tegelijkertijd het bed in kan laten duiken en andere wilde ideeen
[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 22-10-2008 15:23 ]
Om hem het hele weekend te spelen hoeft hij morgen niet in de winkel te liggen (al hoop ik er zelf ook op uiteraarduchiha tijntje schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:58:
Hopen dat ie morgen te koop is en dan lekker heeeeeel het weekend rondstruinen in Albion. Denk dat mijn character als eerste good zal zijn met een focus op Will. Een soort white mage achtig typetje ofzo. Men tweede playthrough zal pure evil zijn met mainfocus op strength, een black knight achtig typetje dus.
Jawel, want morgenavond begint mijn weekend alKaasje123 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:00:
[...]
Om hem het hele weekend te spelen hoeft hij morgen niet in de winkel te liggen (al hoop ik er zelf ook op uiteraard)
Vaak wel één dag voor de officiele release; met FIFA 09 was dat iig wel het geval.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:24:
Heeft iemand hem al gespot?!?!?!Ik kan vandaag eerder naar huis van men werk, aangezien ik volgende week moet overwerken, dus ben benieuwd of ze hem ergens hebben.
Dacht het al gezien te hebben, maar dan hoop ik voor je dat je wel een Japanse 360 hebtMochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Ik heb de limited edition en de gewone edition bij Gamehubs besteld
Hoezo dat? Volgens gamehubs is 'ie compatible met Europese 360's.johnnyv.nl schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:18:
[...]
Dacht het al gezien te hebben, maar dan hoop ik voor je dat je wel een Japanse 360 hebt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq