Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:28

Bartaz

Likes cookies!

Ja ik bedoelde bij de specificaties van het hele product. Onder de doos had ik hem nog niet gezien.

Waar bestelt iedereen zijn/haar versie van Fable 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb bij consoleshop.nl de Limited Edition besteld :) Ik weet alleen niet wat de Limited Edition anders maakt, maar goed hij is besteld ;)

Verder nog even dit:
http://www.lionhead.com/?newsid=51

Klinkt goed! Xbox Live patch vanaf dag 1 :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:38
Bartaz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:57:
Ja ik bedoelde bij de specificaties van het hele product. Onder de doos had ik hem nog niet gezien.

Waar bestelt iedereen zijn/haar versie van Fable 2?
Ik heb de limited edition en de gewone edition bij Gamehubs besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-04 19:12
ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:11:
Ik heb bij consoleshop.nl de Limited Edition besteld :) Ik weet alleen niet wat de Limited Edition anders maakt, maar goed hij is besteld ;)

Verder nog even dit:
http://www.lionhead.com/?newsid=51

Klinkt goed! Xbox Live patch vanaf dag 1 :)
LE bevat:
  • het spel (goh)
  • bonus dvd met making of erop
  • extra ingame content:
  1. [small]
  2. hall of the dead dungeon
  3. The Wreckager (legendary cutlass weapon)
  4. Spartan armor and energy sword
  5. [/small]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

Ik hoop niet beiden voor jezelf?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Weltschmerz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:36:
[...]

Ik hoop niet beiden voor jezelf?
eh.. naja, de limited edition was al snel uitverkocht, dus toen heb ik de gewone maar gekocht. Vorige week is de limited edition weer restocked, dus die heb ik toen ook maar gekocht :P
Ik denk dat een vriend van me wel intresse heeft in de gewone versie die ik over heb, maar anders gaat hij gewoon op ebay (maak ik er waarschijnlijk nog winst op ook :9 )
Weltschmerz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:35:
[...]LE bevat:
  • Spartan armor and energy sword[/small]
omg, dat is wel heel gaaf _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door MochiGohan op 20-10-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:43:
maar anders gaat hij gewoon op ebay (maak ik er waarschijnlijk nog winst op ook :9 )
Ik heb een keer per ongeluk 5 games i.p.v. 1 besteld bij Gamehubs. Ik zat het in te voeren tijdens een meeting, en latte echt niet op. Totdat ik achteraf keek naar het bedrag.

Spellen kostten 33,-, de 4 stuks extra verkocht via marktplaats voor 49,- 't stuk :+ Het is dat ik verder geen zin heb in het gezeur, anders zou ik het elke keer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245798

[...]

LE bevat:
  • Spartan armor and energy sword[/small]
Cool 8)

Over een paar dagen is het zover. Ik ben reuze benieuwd naar alle features. De co-op lijkt mij een hele leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

Dus het enige verschil met Gamehubs tov van een andere gameshop is dat het doosje en boekje eventueel in een andere taal zijn?
Dus The Making Of disc zal gewoon in het engels zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanmiddag om 15.00 NL tijd (06.00 PST), mogen de reviews online komen. Veel sites (o.a. IGN en 1UP) doen dat ook onmiddelijk :) EDGE gaf het spel overigens een 9.

Leuk filmpje: http://xbox360.ign.com/do...-2/videos/GoodvsEvil.html

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 17:08
PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:43:
Vanmiddag om 15.00 NL tijd (06.00 PST), mogen de reviews online komen. Veel sites (o.a. IGN en 1UP) doen dat ook onmiddelijk :) EDGE gaf het spel overigens een 9.
Ik kijk er naar uit!! Nu nog de discipline op brengen om vrijdag niet meteen te beginnen met spelen maar maandag na m'n tentamen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik hoop vooral dat DimPlus ervoor zorgt dat ik hem ook echt op vrijdag heb.

Wel balen dat de LE generfed is, had wel een Hobbe figuur gewild :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Enig idee of een winkel wellicht Fable 2 eerder in de verkoop gooit? Woensdag? :9 hoopvol!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

FoggyFreek schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:52:
Enig idee of een winkel wellicht Fable 2 eerder in de verkoop gooit? Woensdag? :9 hoopvol!
Meestal liggen spellen een dag eerder bij de FRS (Nijmegen station) ofzo. Maar bij GTA4 werd er erg veel gecontroleerd, dus toen hadden ze het niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:34
Wat zou ik dit spel toch graag willen spelen, helaas heb ik geen console en ben ook niet van plan om voor Fable 2 een 360 te gaan halen. Ik ga dus gewoon hopen op een PC versie die er ooit wel komen gaat. Maar al die filmpjes wat ik tot nu toe beken heb is zo sfeervol en nodigt mij echt uit om er zelf in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Metalbuster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:02:
Wat zou ik dit spel toch graag willen spelen, helaas heb ik geen console en ben ook niet van plan om voor Fable 2 een 360 te gaan halen. Ik ga dus gewoon hopen op een PC versie die er ooit wel komen gaat. Maar al die filmpjes wat ik tot nu toe beken heb is zo sfeervol en nodigt mij echt uit om er zelf in te stappen.
Een 360 is tegenwoordig niet meer duur, plus je hebt natuurlijk ook vele andere toppers voor de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 17:46
ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:54:
[...]

Meestal liggen spellen een dag eerder bij de FRS (Nijmegen station) ofzo. Maar bij GTA4 werd er erg veel gecontroleerd, dus toen hadden ze het niet gedaan :)
Ik ga het donderdagavond proberen omdat het dan koopavond is waar ik woon en dan heb ik tijd anders moet ik zaterdag gaan want vrijdag red ik niet. *crosses fingers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Reviews:
Xbox Magazine
Fable II is everything Molyneux promised the first time around. It's funny, deep, emotional, epic, and, yes, wildly charming. We are already eager for a second playthrough, and we're betting a lot of you will have exactly the same reaction. 9,5.

Gameplayer
The combat handles well, it’s visually stunning, the voice acting and musical score are brilliant, and the epic storyline doesn’t end before it begins (like the first game did). But the most appealing thing about it is that it delivers everything that Molyneux has promised, plus it is oozing with wit and charm - something sorely lacking from many games nowadays. At the end of the day, Fable II is a triumph and a must buy. 9,5

Edge Magazine
It’s a game that builds gradually and then becomes irresistible, a beautiful lump of an RPG that continues beyond the close of its main campaign, and will have you thinking about it when you’re not at your 360. 9,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Klinkt goed die reviews, kan niet wachten om hem zelf te proberen.
Heb overigens nooit Fable I gespeeld dus ik heb eigelijk geen idee wat ik kan verwachten. De verhalen klinken ontzettend goed en dit lijkt toch echt een topper te worden. Hopen dat ik mijn Pre-order maar snel mag verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 251512 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:31:
Klinkt goed die reviews, kan niet wachten om hem zelf te proberen.
Heb overigens nooit Fable I gespeeld dus ik heb eigelijk geen idee wat ik kan verwachten. De verhalen klinken ontzettend goed en dit lijkt toch echt een topper te worden. Hopen dat ik mijn Pre-order maar snel mag verwachten!
Als je niks te doen hebt, kan je Fable downloaden :P Hij staat op Xbox Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De review van Gamer.nl is ook binnen :+
Die zijn wel wat kritischer, alleen weet ik niet wat ik daarvan moet vinden.

"Ondanks enkele leuke vernieuwingen is Fable 2 vooral een vervolg op het eerste deel, met veel dezelfde fouten. Nog steeds moet je zelf de balans zoeken tussen de verhaallijn en de spelwereld, anders is het spel al afgelopen voordat je nog maar de helft ontdekt hebt. Verder is Fable 2 buiten enkele schoonheidsfoutjes en de veel te lage moeilijkheidsgraad, vooral een heerlijk avontuur om lekker bij weg te dromen, liggend op de groene velden van Albion. "

Review

Bij RPG´s is het altijd een aftasting van side quests en main story line. Met name de moeilijkheidsgraag van het spel bepaald in hoeverre men side quests gaat spelen. Ik ben wel iemand die alle side quests doet, ongeacht of ik het nodig heb voor mijn level. Wat ik wel jammer vind is de lage moeilijkheidsgraad. Ik vond Fable 1 al niet moeilijk en Fable 2 zal dat dus ook niet zijn. Vind een moeilijk spel altijd wel een uitdaging, met megaman 9 als extreem voorbeeld :+ Maar ben erg benieuwd naar aanstaande vrijdag, hopelijk al donderdag.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2008 15:10 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:33:
Als je niks te doen hebt, kan je Fable downloaden :P Hij staat op Xbox Marketplace.
Ik had er al over getwijfeld maar heb het toch even laten zitten, omdat dit voor mij al een erg dure twee maanden worden. Er komen zoveel goede games uit dat het gewoon niet mogelijk is om alles games te kopen welke ik wil hebben zoals.

Call Of Duty 5
End War
Gears of War 2
Fable 2
Farcry 2
Fifa09

Aangezien ik deze maand voor de 3x F ben gegaan (FIFA, Fable & Farcry) en dan volgende maand de andere 3 wil aanschaffen zit ik even krap bij kas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:07:
De review van Gamer.nl is ook binnen :+
Die zijn wel wat kritischer, alleen weet ik niet wat ik daarvan moet vinden.

"Ondanks enkele leuke vernieuwingen is Fable 2 vooral een vervolg op het eerste deel, met veel dezelfde fouten. Nog steeds moet je zelf de balans zoeken tussen de verhaallijn en de spelwereld, anders is het spel al afgelopen voordat je nog maar de helft ontdekt hebt. Verder is Fable 2 buiten enkele schoonheidsfoutjes en de veel te lage moeilijkheidsgraad, vooral een heerlijk avontuur om lekker bij weg te dromen, liggend op de groene velden van Albion. "

Review
Gamer.nl _O-

Probleem bij die site, is de volledige inconsistentie in de reviews. Af en toe heb ik het idee dat mensen daar de reviews doen van genres die ze eigenlijk niet leuk vinden. Ook is het een sport om ongeveer als laagste van alle sites te reviewen.

Op zich is het lovenswaardig, er zijn veel te veel sites die voor alles 9's en 10-en geven. Dat is echt een probleem aan het worden. Probleem bij gamer is dus, dat ze de helft wel op die manier reviewen, en de andere helft niet. Ik heb een site of 6 a 7 waar ik mijn reviews bekijk, en Gamer staat niet meer op die lijst :) Mijn all-time favorite is www.gametrailers.com omdat je dan meteen ziet wat ze bedoelen :)

Overigens:
Nog steeds moet je zelf de balans zoeken tussen de verhaallijn en de spelwereld, anders is het spel al afgelopen voordat je nog maar de helft ontdekt hebt.
Dat is toch met elke RPG/Free-Roaming/Sandbox game 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 251512 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Ik had er al over getwijfeld maar heb het toch even laten zitten, omdat dit voor mij al een erg dure twee maanden worden. Er komen zoveel goede games uit dat het gewoon niet mogelijk is om alles games te kopen welke ik wil hebben zoals.

Call Of Duty 5
End War
Gears of War 2
Fable 2
Farcry 2
Fifa09

Aangezien ik deze maand voor de 3x F ben gegaan (FIFA, Fable & Farcry) en dan volgende maand de andere 3 wil aanschaffen zit ik even krap bij kas ;)
Je mist Dead Space nog in je lijstje ;)

Maar inderdaad veel spellen deze maanden! Ik heb gekozen voor alleen nog Fable en misschien GoW2.
Verder komt in november een expansievoor WoW, die ik wel even wil proberen.. na maanden daarmee gestopt te zijn gaat het toch weer een beetje jeuken ;)

Verder goede punten voor Fable2! Ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Gamer.nl _O-

Probleem bij die site, is de volledige inconsistentie in de reviews. Af en toe heb ik het idee dat mensen daar de reviews doen van genres die ze eigenlijk niet leuk vinden. Ook is het een sport om ongeveer als laagste van alle sites te reviewen.

Op zich is het lovenswaardig, er zijn veel te veel sites die voor alles 9's en 10-en geven. Dat is echt een probleem aan het worden. Probleem bij gamer is dus, dat ze de helft wel op die manier reviewen, en de andere helft niet. Ik heb een site of 6 a 7 waar ik mijn reviews bekijk, en Gamer staat niet meer op die lijst :) Mijn all-time favorite is www.gametrailers.com omdat je dan meteen ziet wat ze bedoelen :)

Overigens:

[...]

Dat is toch met elke RPG/Free-Roaming/Sandbox game 8)7
Vandaar de :+ Maar de review van eurogamer is over dezelfde elementen lovend, dus het is even afwachten tot vrijdag en dan hopelijk ondergedompeld worden in Albion :). (net als de 1e keer uit de kerker komen in Oblivion)

Heb nu redelijk wat reviews gelezen en heb er veel zin in. Ben inderdaad benieuwd naar hoe de elementen zijn uitgewerkt zoals 'het niet game over kunnen gaan'. Want zoals Eurogamer terecht aangeeft, 't game over gevoel is echt een constante geworden in gameland, maar als we kijken naar Braid, is een goede afwijking van deze constante zeker geen stap terug.

En wederom een paar reviews gelezen... me wants it. :( Heb wel zin om ff in een andere wereld te duiken dan the real thing :z

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:31
jezus, al die tienen laatst. Dit spel verdient geen 10. Geen enkel spel verdient een 10. Er zijn foutjes, er zijn nalatigheden, het is niet perfect. De taak van een reviewer is toch om kritisch naar spellen te kijken?! Veel sites missen dat jammer genoeg.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

link0007 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:
jezus, al die tienen laatst. Dit spel verdient geen 10. Geen enkel spel verdient een 10. Er zijn foutjes, er zijn nalatigheden, het is niet perfect. De taak van een reviewer is toch om kritisch naar spellen te kijken?! Veel sites missen dat jammer genoeg.
Je hebt helemaal gelijk. Echter krijg je zoals PWM aangeeft de situatie waarin bepaalde sites wil laten zien 'o kijk ons eens kritisch zijn'. Dit is mijns inziens ook de verkeerde insteek. Maar het is lastig om de kwaliteit van een game te kwantificeren. Ik hecht daarom veel meer waarde aan een objectief geschreven verhaal waarin de elementen worden uitgelegd en hoe deze werken, zonder daar een persoonlijke waardering van de reviewer aan gekoppeld te zien. Helaas is dat amper mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:32
Een 10 betekent niet "perfect". Het geeft alleen aan dat het op dit moment de absolute top is. Natuurlijk heeft elke spel fouten, maar als de positieve kanten die fouten compleet overschaduwen is het een prachtgame. En mensen lijken maar niet te snappen dat reviews subjectief zijn. Als een reviewer een spel een 12 geeft terwijl ik het een 7 vindt, is hij nog steeds een prima reviewer als hij zijn standpunt goed beargumenteerd. Richt je niet op de score maar op de review zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:54:
[...]

Ik heb een keer per ongeluk 5 games i.p.v. 1 besteld bij Gamehubs. Ik zat het in te voeren tijdens een meeting, en latte echt niet op. Totdat ik achteraf keek naar het bedrag.

Spellen kostten 33,-, de 4 stuks extra verkocht via marktplaats voor 49,- 't stuk :+ Het is dat ik verder geen zin heb in het gezeur, anders zou ik het elke keer doen ;)
wtf, ik krijg net een mail met een trackingnummer.. dat moet haast wel van gamehubs zijn, ze zijn er lekker vroeg bij (verwachte afleverdatum 21ste) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Laatst online: 22:03
Laat even weten of Gamehubs idd je game verzonden heeft, bij mij staat ie namelijk nog gewoon op de 24e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
OCTiMod schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:22:
Laat even weten of Gamehubs idd je game verzonden heeft, bij mij staat ie namelijk nog gewoon op de 24e/
hmm... na het nader bestuderen van de tracking pagina lijkt het erop dat ze alleen de UPS sticker geprint hebben, maar het nog niet verzonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als jij een UPS code hebt gekregen, word hij ook echt verstuurd vandaag :) Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze hem dan laten liggen tot morgen ;)

Overigens is de limited edition weer in stock daar.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:58:
Als jij een UPS code hebt gekregen, word hij ook echt verstuurd vandaag :) Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze hem dan laten liggen tot morgen ;)

Weet iemand of je toevallig daar een chinees doosje en boekje krijgt. Of is dat nog maar de vraag totdat hij binnen is?
Ik heb me vandaag laten weten dat de games daar niet legaal zijn, ook al lijkt dat wel zo en zijn ze zo gecracked dat je geen gemodde Xbox nodig hebt om het spel af te kunnen spelen.
Ik heb mijn twijfels bij deze stelling, iemand anders zijn haar mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bartaz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:32:
[...]

Weet iemand of je toevallig daar een chinees doosje en boekje krijgt. Of is dat nog maar de vraag totdat hij binnen is?
Ik heb me vandaag laten weten dat de games daar niet legaal zijn, ook al lijkt dat wel zo en zijn ze zo gecracked dat je geen gemodde Xbox nodig hebt om het spel af te kunnen spelen.
Ik heb mijn twijfels bij deze stelling, iemand anders zijn haar mening?
Normaal gesproken krijg je Engelse boekjes erbij. Ik heb 1x een Chineze gekregen (Viva Pinata), maar de game is altijd Engels (in dit geval zelfs EN/NL).

Het is gewoon 100% legaal, punt. Verder is er geen manier om de games te kopieren, en af te spelen op een ongemodde 360. Het zou overigens ook wel vreemd zijn, dat er 48 uur trail kaartjes in de hoesjes zitten, met afdruk van het bijbehorende spel, die nog werken ook :+ Dan zouden ze heel Live hebben moeten kraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:58:

Volgens mij heb je gelijk, hij is "in Transit". Ik laat het jullie morgen weten of het echt fable is (heb ook Fallout 3 en Far Cry 2 besteld, maar niet met UPS shipping) Voor de nieuwsgierige onder jullie hier de tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:
[...]

Volgens mij heb je gelijk, hij is "in Transit". Ik laat het jullie morgen weten of het echt fable is (heb ook Fallout 3 en Far Cry 2 besteld, maar niet met UPS shipping) Voor de nieuwsgierige onder jullie hier de tracking.
Jij zou dan zo maar eens even een behoorlijk gelukkig teefje worden dan morgen : P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271229

ReCreator schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Je mist Dead Space nog in je lijstje ;)

Maar inderdaad veel spellen deze maanden! Ik heb gekozen voor alleen nog Fable en misschien GoW2.
Verder komt in november een expansievoor WoW, die ik wel even wil proberen.. na maanden daarmee gestopt te zijn gaat het toch weer een beetje jeuken ;)

Verder goede punten voor Fable2! Ben erg benieuwd...
En fallout 3. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 06-05 21:24
werkt die glitch nog steeds in dat mini game ? (en waar kan ik deze vinden) heb all gehoord dat je zo goed als alles kan kopen en met farcry 2 fable 2 fallout 3 heb ik niet zoveel tijd voor alle games dus snel ff alles blitsen kan ook :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

angel00008 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:57:
werkt die glitch nog steeds in dat mini game ? (en waar kan ik deze vinden) heb all gehoord dat je zo goed als alles kan kopen en met farcry 2 fable 2 fallout 3 heb ik niet zoveel tijd voor alle games dus snel ff alles blitsen kan ook :+
In de pubgames zit een cheat dat als je bij het kaartspel de minimum bet inzet en meteen na het inzetten druk je op de knop voor max bet. Dan gaat de min bet van je geld af en speel je voor max bet. Ik hoorde wel dat deze cheat expres was gedaan en gevolgen kan hebben in je wereld. Ik heb em getest en het werkt, maar op die manier verdien je niet het snelste geld met pubgames ;) Er is een makkelijkere manier die je met je ogen dicht kan... dus tv kijken en 1 knop rammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ReCreator schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:07:
[...]

In de pubgames zit een cheat dat als je bij het kaartspel de minimum bet inzet en meteen na het inzetten druk je op de knop voor max bet. Dan gaat de min bet van je geld af en speel je voor max bet. Ik hoorde wel dat deze cheat expres was gedaan en gevolgen kan hebben in je wereld. Ik heb em getest en het werkt, maar op die manier verdien je niet het snelste geld met pubgames ;) Er is een makkelijkere manier die je met je ogen dicht kan... dus tv kijken en 1 knop rammen ;)
je bedoelt het werken ?

if not pm me ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 26-04 11:29
yeey, mijn eigen review exemplaar is ook binnen :9~

helaas moet ik hem weer afstaan aan een redactielid voor de site waar ik de PR van regel :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

...denk dat ik toch maar niet voor Fable II ga. Ik denk niet dat het voldoet aan mijn (torenhoge) verwachtingen. Beter mijn geld spenderen aan GoW2 en Dead Space. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:57:
LOL, jij hebt helemaal geen geld om al die games te kopen m8! O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:51:
...denk dat ik toch maar niet voor Fable II ga. Ik denk niet dat het voldoet aan mijn (torenhoge) verwachtingen. Beter mijn geld spenderen aan GoW2 en Dead Space. :9
Grappig dat je dat zegt!
The best way to appreciate Fable II is to completely ignore everything you’ve read about it up to this point. All the hype will only set your expectations too high, and make the game hard to experience truly for what it is.
eerste zin uit de teamxbox review :)

Tsja,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Grappig dat je dat zegt!

[...]

Tsja,
Niet kopen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

LOL, jij hebt helemaal geen geld om al die games te kopen m8! O-) :P
geld wat is dat :P ?
Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Grappig dat je dat zegt!

[...]

Tsja,
en ik geef ze helemaal gelijk..

mijn eerste indrukken zijn wel ''WAUW'' was al een fable fan maar dit is echt gaaf.

alles is te kopen en de verhaallijn en vrijheid heerlijk..

het spel zal ongetwijfeld zo uit te spelen zijn maar de dingen die je daarna nog kan doen houden je nog wel even zoet (niet te vergeten om te proberen om alles te kopen bv)

tevens lijkt het replay verhaal me ook wel aan (pure/evil spelen)

jammer dat ik alleen zo weinig tijd heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik vind de kritieken in alle reviews toch wel veel zeggend. Ik ben niet zo gehyped over fable 2 als velen zijn kennelijk maar op fable 1 ben ik vrij snel afgeknapt, weet al niet eens meer precies waarom maar dat zegt al genoeg. Misschien toch maar wachten op fallout 3 en hopen dat bethesda net zo'n topper heeft neergezet als Oblivion was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252362

Darth Malak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:47:
Ik vind de kritieken in alle reviews toch wel veel zeggend. Ik ben niet zo gehyped over fable 2 als velen zijn kennelijk maar op fable 1 ben ik vrij snel afgeknapt, weet al niet eens meer precies waarom maar dat zegt al genoeg. Misschien toch maar wachten op fallout 3 en hopen dat bethesda net zo'n topper heeft neergezet als Oblivion was.
Ik hield Fable 1 ongeveer 10 minuten vol. Fable 2 ben ik inmiddels al een uur of 6 mee bezig. Het is gewoon een betere game. Fable 1 vond ik kinderachtig, besturing was hakkerig en de quests waren saai. Bij Fable 2 is dat alles stukken verbeterd en is het voor mij al een van de toppers van 2008.

Als ik zou moeten kiezen tussen Fallout 3 of Fable 2 zou ik persoonlijk gaan voor Fallout 3. Dat is een volwassener game met een vette setting, plus je bent er echt uren mee zoet (Zit nu op 50 uur, nog lang niet zat). Fable 2 verhaal ben je ongeveer 12 uur mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik ben nu zelf ook sterk aan het twijfelen na de reviews, alles lijkt erop dat de game is bedoeld voor beginnende gamers makkelijk, weinig diepgang in je charakter onwikkeling, geen druk extra's te doen. Alles wat je wil ervaren MOET je schijnbaar zelf verzinnen en de extra's buiten verhaal hebben blijkbaar geen nuttige vooruitgang op jouw als persoon in de game.
Klinkt allemaal meer als een sfeervolle simulatie met een klein verhaaltje.
Dat is het idee dat ik heb gekregen, dus wat nu..dit of fallout3?????? ooh de keuzes... :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 21-10-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Mutatie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:19:
Ik ben nu zelf ook sterk aan het twijfelen na de reviews, alles lijkt erop dat de game is bedoeld voor beginnende gamers makkelijk, weinig diepgang in je charakter onwikkeling, geen druk extra's te doen. Alles wat je wil ervaren MOET je schijnbaar zelf verzinnen en de extra's buiten verhaal hebben blijkbaar geen nuttige vooruitgang op jouw als persoon in de game.
Klinkt allemaal meer als een sfeervolle simulatie met een klein verhaaltje.
Dat is het idee dat ik heb gekregen, dus wat nu..dit of fallout3?????? ooh de keuzes... :+
Beide! :9 Alhowel ik fallout dire wel een keer later koop want ik ga ook Dead space, banjo kazooie Nuts and bolts and Gears of war 2 nog halen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Kaasje123 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

Beide! :9 Alhowel ik fallout dire wel een keer later koop want ik ga ook Dead space, banjo kazooie Nuts and bolts and Gears of war 2 nog halen dit jaar.
haha idd, zal op den duur (volgende maand :P) ook gebeuren, ach Fable komt vrijdag toch gegarandeerd in huis al is het voor mij persoonlijk alleen al vanwege een chronisch gebrek aan relaxte games op de 360, t'is allemaal dikke aktie aktie en aktie, ik mis teveel een resident evil, metalgear, zelda e.d.
Dead space moet er ook bij uiteraard, dat design alleen al met muren van monitoren/data, serieuze immersion in horrorstijl, topper imo.
Na wat filmpjes te hebben gezien lijkt nuts and bolts idd ook heel erg lekker.
Ik moet toegeven, de 360 doet het qua games beter dan ik 3 jaar terug bij aanschaf had durven dromen, die PS3 die ik een jaar terug had besloten te halen is er tot nu nog niet gekomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 21-10-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

[...]

LE bevat:
  • het spel (goh)
  • extra ingame content:
  1. [small]
  2. hall of the dead dungeon
  3. The Wreckager (legendary cutlass weapon)
  4. Spartan armor and energy sword
  5. [/small]
Huh? die zitten in het LE-spel? Dus het LE-spel is inhoudelijk anders tov de normale versie?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kmf schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:
[...]

Huh? die zitten in het LE-spel? Dus het LE-spel is inhoudelijk anders tov de normale versie?
Gokje: Het zijn exclusieve downloads, die d.m.w. een key te verkrijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eerste tien minuten van Fable 2 zijn op Gamersyde te zien: http://gamersyde.com/news_7246_en.html
Wel in het frans..dat dan weer wel :z

[ Voor 186% gewijzigd door HappyFun op 21-10-2008 20:07 ]

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Wel een wat korte game, maar zeer vermakelijk :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

Die extra content bij de LE hebben ze gewoon uit het origineel weggelaten. Dus ze hadden het origineel af en hebben 3 content onderdelen weggelaten onder het mom er meer aan te kunnen verdienen.

Wat eigenlijk best duidelijk klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 57485 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:01:
Wel een wat korte game, maar zeer vermakelijk :*
Uitgespeeld? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is toch algemeen bekend dat mensen die games "voor release datum in handen krijgen", de games zonder veel plezier doorrushen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
PWM schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:04:
[...]

Het is toch algemeen bekend dat mensen die games "voor release datum in handen krijgen", de games zonder veel plezier doorrushen :+
Dan nog? Ik bedoel.. als je hem in een week uitspeeld. Dan heb je echt een run through en dus niet de volle beleving. Normaal it is, maar bij deze game draait het juist dáárom ( de volle beleving :+ ).

De post van hem is verder ook weinig inhoudelijk. Echt een post van, ik heb hem gedownload ( prima als je dat doet) maar post het dan niet op deze manier maar geeft echt inhoud.

Nu is het, ik heb hem uitgespeeld, ik ga bashen tegen alles en iedereen die zegt dat het een leuk spel is.

anyway, kan lang van stof zijn maarja, post dan niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:09:
[...]

Dan nog? Ik bedoel.. als je hem in een week uitspeeld. Dan heb je echt een run through en dus niet de volle beleving. Normaal it is, maar bij deze game draait het juist dáárom ( de volle beleving :+ ).

De post van hem is verder ook weinig inhoudelijk. Echt een post van, ik heb hem gedownload ( prima als je dat doet) maar post het dan niet op deze manier maar geeft echt inhoud.

Nu is het, ik heb hem uitgespeeld, ik ga bashen tegen alles en iedereen die zegt dat het een leuk spel is.

Ach ik weet dat ik hem vrijdag in mijn handen heb en een heerlijk weekend ga beleven. Lekker op mijn gemak albion verkennen en lekker rondlopen in een prachtige sprookjeswereld in Charles Dickens/Anton Pieck stijl. :)

Ik ga deze game zeker niet rushen dus laat de mensen die hem wel rushen maar lekker hun gang gaan en zelfs al uitspelen voordat hij officieel te koop is. Sowieso waardeer je een game vaak veel beter wanneer je hem eerlijk gekocht hebt. Daarnaast wordt in zo'n beetje elke review gezgd dat deze game veel leuker is wanneer je alles op je gemak doet dan wanneer je door de verhaallijn heen rusht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
kmf schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:36:
[...]

(tevens aan PWM gericht)
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze op de bonus disc meegeleverd worden zodat je ze op de hd kan zetten. Hoe ze het ook doen, de mensen met een LE zullen 'meer spel' hebben. Totdat ze ooit weer een keer op Marketplace worden gezet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Tomino schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:09:
[...]

Oh sorry als het zo overkwam. Ik wil niet teveel spoilers geven dat is het meer. En er doorheen gerushed helemaal niet, het is alleen zwaar verslavend laat ik het zo zeggen ;) Heb ook nog lang niet alles gezien, bedoel meer dat de main-story wat aan de korte kant is. Maar wat mij betreft is het een topspel. 9+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 17:08
Ik zie trouwens op de site van Dynabyte dat Fable 2 op voorraad is. Iemand die vandaag vrij is en dit even kan checken? _/-\o_

Ik zit tot 18:00u op m'n werk helaas... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Anoniem: 57485 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

Oh sorry als het zo overkwam. Ik wil niet teveel spoilers geven dat is het meer. En er doorheen gerushed helemaal niet, het is alleen zwaar verslavend laat ik het zo zeggen ;) Heb ook nog lang niet alles gezien, bedoel meer dat de main-story wat aan de korte kant is. Maar wat mij betreft is het een topspel. 9+
De main story is in de meeste RPG's, behalve de jRPG's, vrij kort vind ik. Oblivion is een goed voorbeeld :) Verhaallijn was echt superkort als je je enkel daarop richtte. Maar ik vind in alle RPG's juist de sidequests het leukste om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zelf vind ik de sidequest wel leuk maar ik merk wel dat ik heel snel doorwil gaan.

ook is nieuwe gear kopen een eitje even een half uurtje houthakken en je hebt zo 10k gold en je kan bij de weapons dealer de betere wapens halen (in mijn geval een axe en rifle)

het is niet zo dat je _uren_ moet grinden om weer betere gear te halen.

nu is het wel zo dat als je huizen wilt hebben dat je wel langer ermee bezig bent, maar zoals aangegeven is dat nu juist leuk om dat na de main story te doen en daarna gewoon proberen om alle huizen in albion te kopen :) (wat ik dus van plan ben te gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Iemand de game al ergens gespot?

Zou hem aan de ene kant het liefst bij Gamhubs bestellen, maar nu met die douane onderscheppingen koop ik hem het liefst hier.

Scheelt wel 20 euro :'(

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Gisteren eens een truukje geprobeerd.
Datum van de console op 2005 zetten. Huizen kopen, verhuren, save&quit. Datum van console op 2025 zetten, starten.
Ping. Huur van 20 jaar erbij gekregen. Weer huizen kopen, vehuren.

Wel iets makkelijker dan houthakken.

ik heb nu de eerste hero. Maar twijfel om opnieuw te beginnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 22-10-2008 13:04 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ja maar kmf wat nu als je je tijd terugzet naar 2008 ? heb je je geld dan nog wel of ?

anders idd mooie bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Mutatie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:19:
Tja, dat is dus niet anders, als bij deel 1.
En toch hebben zich daar ook miljoenen mee vermaakt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

angel00008 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:05:
ja maar kmf wat nu als je je tijd terugzet naar 2008 ? heb je je geld dan nog wel of ?

anders idd mooie bug :+
yup. Het geld heb je dan nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

yup. Het geld heb je dan nog steeds.
mooi vanavond eens uitproberen dan :)

iemand all enige idee waar dat epic/heroic item is krijg steeds te zien van ga naar fable2.com enz enz maar daar is dus niets te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

henkyyyyyyy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:50:
Iemand de game al ergens gespot?

Zou hem aan de ene kant het liefst bij Gamhubs bestellen, maar nu met die douane onderscheppingen koop ik hem het liefst hier.

Scheelt wel 20 euro :'(
Vandaag gekeken bij Free recordshop en Eplaza, beiden nog niet. helaas.

Iemand anders ook gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Wat zal er eigenlijk gebeuren als je je eigen kind afschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:29:
Wat zal er eigenlijk gebeuren als je je eigen kind afschiet?
Waarschijnlijk vind je vrouw dat niet leuk

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

SpoTs schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:32:
[...]

Waarschijnlijk vind je vrouw dat niet leuk
Dan schiet je toch gewoon ook eerst je vrouw af

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 07-05 17:02
FoggyFreek schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:17:
[...]

Vandaag gekeken bij Free recordshop en Eplaza, beiden nog niet. helaas.

Iemand anders ook gechecked?
Ik kan je vertellen dat de meeste winkels 't spel vandaag binnen gaan krijgen. Echter hebben ook vrijwel alle winkels een contract moeten ondertekenen dat ze zich aan de release date van de 24e moeten houden, op straffe van een forse boete. Als dr echter een schaap over de dam is, volgen er meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:54
DarthDavy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

Maar dat vind je kind dan weer niet leuk
Phyc schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Ik kan je vertellen dat de meeste winkels 't spel vandaag binnen gaan krijgen. Echter hebben ook vrijwel alle winkels een contract moeten ondertekenen dat ze zich aan de release date van de 24e moeten houden, op straffe van een forse boete. Als dr echter een schaap over de dam is, volgen er meer!
Meestal letten ze bij de Bart-Smit of andere speelgoedtoko nooit goed op en de Mediamarkt wil ook nog wel eens iets te vroeg in het schap leggen.

Ik zou zeggen, ga elke winkel af en speel de vermoorde onschuld. "Oh ik dacht dat hij vandaag uit kwam", mochten ze lopen zeuren. Of: "Volgens mij is het vandaag de 23e", doet het ook altijd wel aardig :+. 9/10 mutsen denkt dan ook dat het de 23 is en gaat niet kijken welke dag het is, waarop je je spel mee krijgt :P

[ Voor 139% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2008 13:45 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hmm... farcry 2 zojuist zien liggen bij de free record.. Wordt lastig kiezen met al die langverwachte games die vrijwel allemaal tegelijk uitkomen (tenminste voor de mensen die nog fatsoenlijk hun games kopen in tegenstelling to het overgrote deel hier die hem al half uitgespeeld had voordat hij uberhaupt te koop was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

De extra content is te downloaden via Xbox Live Silver?
Dan maak ik vanmiddag namelijk ff een account aan voor Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

DarthDavy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

In het kader van kwade gedachtes... kan je je kind verleiden? En dan je kleinkind afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Darth Malak schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:52:
Hmm... farcry 2 zojuist zien liggen bij de free record.. Wordt lastig kiezen met al die langverwachte games die vrijwel allemaal tegelijk uitkomen (tenminste voor de mensen die nog fatsoenlijk hun games kopen in tegenstelling to het overgrote deel hier die hem al half uitgespeeld had voordat hij uberhaupt te koop was).
verkeerde topic :p tenzij typo ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee, geen typo... Hierboven werdt ook al gesproken over het dillema welke games aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:54
kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:59:
[...]
In het kader van kwade gedachtes... kan je je kind verleiden? En dan je kleinkind afschieten?
Wat hebben jullie toch met incest en afknallen? Ik dacht juist dat fable het minder van de agressie moet hebben?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Martinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:19:
[...]

Wat hebben jullie toch met incest en afknallen? Ik dacht juist dat fable het minder van de agressie moet hebben?
Ik dacht dat fable het juist van de mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling meost hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:20:
[...]

Ik dacht dat fable het juist van de mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling meost hebben :|
Denk dat kinderporno niet mag in Fable... niet geheel onterrecht.. dat veel kan is leuk, maar dat is een beetje te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Oke, ik merk dat er toch wel al een hoop hier wordt verteld wat ik liever nog niet had geweten, dus ik denk dat ik dit topic maar even negeer voor de komende paar weken.
Iedereen die netjes wacht heel veel plezier met Fable2 gewenst! Wellicht zie ik jullie in Albion, ik zal in ieder geval aan jullie denken, haha...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ReCreator schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Denk dat kinderporno niet mag in Fable... niet geheel onterrecht.. dat veel kan is leuk, maar dat is een beetje te.
Van normale porno is al geen sprake. Enkel zoeken naar de limieten van de vrijheid van fable.
Er worden op de fora van gamespot en ign al ware wedstrijden om te zien hoeveel vrouwen en mannen je tegelijkertijd het bed in kan laten duiken en andere wilde ideeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-05 21:06

Thermometer

Whoop Whoop!

kmf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:07:
[...]

Van normale porno is al geen sprake. Enkel zoeken naar de limieten van de vrijheid van fable.
Er worden op de fora van gamespot en ign al ware wedstrijden om te zien hoeveel vrouwen en mannen je tegelijkertijd het bed in kan laten duiken en andere wilde ideeen :)
Haha ik vind dat wel briljant! Dat is pas vrijheid in een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hmm.. ik weet nu niet wat ik persoonlijk moet denken van die embargo's van microsoft. Ik kocht in het verleden altijd m'n games bij de gameshop omdat ik altijd de game wel een paar dagen eerder had en ben best bereid daar bv.10 euro extra voor te geven en om de de gespecialiseerde winkel te steunen (hobby he :P). Het is dat ik nu een volle spaarkaart heb en Fable er gewoon ophaal. Maar Jammer voor hen, ik zie geen reden meer om niet naar de mediamarkt ofzo te gaan aangezin ze vaak goedkoper zijn en de release gelijk is gezet.
(game was binnen maar mocht er niet uit.........)

Er was me verteld dat het is om eerlijke kansen aan winkels te geven, in mij geval verliest de kleinere winkel een goede klant.......

Met andere woorden, kan nie wachten op Albion :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 22-10-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Hopen dat ie morgen te koop is en dan lekker heeeeeel het weekend rondstruinen in Albion. Denk dat mijn character als eerste good zal zijn met een focus op Will. Een soort white mage achtig typetje ofzo. Men tweede playthrough zal pure evil zijn met mainfocus op strength, een black knight achtig typetje dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:58:
Hopen dat ie morgen te koop is en dan lekker heeeeeel het weekend rondstruinen in Albion. Denk dat mijn character als eerste good zal zijn met een focus op Will. Een soort white mage achtig typetje ofzo. Men tweede playthrough zal pure evil zijn met mainfocus op strength, een black knight achtig typetje dus :P.
Om hem het hele weekend te spelen hoeft hij morgen niet in de winkel te liggen (al hoop ik er zelf ook op uiteraard :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Kaasje123 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:00:
[...]

Om hem het hele weekend te spelen hoeft hij morgen niet in de winkel te liggen (al hoop ik er zelf ook op uiteraard :P)
Jawel, want morgenavond begint mijn weekend al ;) Ik ga in ieder geval proberen geen 1 achievement guide te lezen. Iets wat ik normaal gesproken wel doe, maar dat resulteert vaak in het specifiek verrichten van bepaalde activiteiten. Dat wil ik de eerste playthrough voorkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Heeft iemand hem al gespot?!?!?! :+ Ik kan vandaag eerder naar huis van men werk, aangezien ik volgende week moet overwerken, dus ben benieuwd of ze hem ergens hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:26
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:24:
Heeft iemand hem al gespot?!?!?! :+ Ik kan vandaag eerder naar huis van men werk, aangezien ik volgende week moet overwerken, dus ben benieuwd of ze hem ergens hebben. :)
Vaak wel één dag voor de officiele release; met FIFA 09 was dat iig wel het geval.
Ik ga aan 't eind van de middag iig even een kijkje nemen (Bart Smit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Ik ga zo in Almere kijken, als hij er is koop ik er gelijk een 360 bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

Dacht het al gezien te hebben, maar dan hoop ik voor je dat je wel een Japanse 360 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
johnnyv.nl schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Dacht het al gezien te hebben, maar dan hoop ik voor je dat je wel een Japanse 360 hebt :P
Hoezo dat? Volgens gamehubs is 'ie compatible met Europese 360's.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste