Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Ik vind Fable 2 niet zo goed eigenlijk, weet niet ....mist diepgang in het verhaal ect.
Net die Spire gedaan, maar vind het erg lame gedoe daar. :')
Graphics zijn wel erg mooi gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 23-10-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wekko306 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

Hoezo dat? Volgens gamehubs is 'ie compatible met Europese 360's.
Is hij ook :) Alle MGS games zijn regiovrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wekko306 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

Hoezo dat? Volgens gamehubs is 'ie compatible met Europese 360's.
Excuus, ik keek verkeerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

nFo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:43:
Ik vind Fable 2 niet zo goed eigenlijk, weet niet ....mist diepgang in het verhaal ect.
Waar heb je hem vandaan? Of speel je de 'gelekte' versie. En ach, ieder z'n ding. Ik hekel Fallout 3 bijvoorbeeld, is gewoon een heel andere opzet. * FoggyFreek likes fun!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Favoriete shop heeft 'm binnen => Klik!
/me stapt op z'n fiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Nu hopen dat er een shop hier in amsterdam hem gaat verkopen.
Dan kan ik hem hopelijk vanavond spelen!

Heeft iemand hem al kunnen scoren in amsterdam?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:37:
Mijn Favoriete shop heeft 'm binnen => Klik!
* FoggyFreek stapt op z'n fiets :P
Jahaaa, maatje van mij is er ook net langs geweest. :) Vanavond eten we pizza en slaan we voetbal over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik ga hem morgen halen, ik kan bijna niet wachten!

Weet iemand een winkel die én morgenavond om 19.00 open is én hem morgen binnenheeft? De Media Markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-08 09:21
Haijo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:53:

Weet iemand een winkel die én morgenavond om 19.00 open is én hem morgen binnenheeft? De Media Markt?
Hoe moeten wij hier in hemelsnaam nou antwoord op geven? Meestal zijn mediamarkten nog laat open ja, maar of ze daar morgen in de schappen liggen in elke mediamarkt weet dus niemand... Daarnaast is hetin sommige steden op vrijdag koopavond bij weer een ander donderdag. Dus ik zou zeggen ga kijken morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Kaasje123 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:57:
[...]

Hoe moeten wij hier in hemelsnaam nou antwoord op geven? Meestal zijn mediamarkten nog laat open ja, maar of ze daar morgen in de schappen liggen in elke mediamarkt weet dus niemand... Daarnaast is hetin sommige steden op vrijdag koopavond bij weer een ander donderdag. Dus ik zou zeggen ga kijken morgen :)
:$

Ahum, ik bedoelde een winkel in Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

FRS op een station is ook vaak laat nog open...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:49
De free record shop hier in de buurt heeft hem al, maar wilde hem niet meegeven :( (want dan krijgen ze een boete, en mogen ze geen gow2 gaan verkopen :P )
Dus lig ik daar morgen maar om half 10 voor de deur, want ik wil mijn gereserveerde collecters edition :9

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aegis3d schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:05:
De free record shop hier in de buurt heeft hem al, maar wilde hem niet meegeven :( (want dan krijgen ze een boete, en mogen ze geen gow2 gaan verkopen :P )
Dus lig ik daar morgen maar om half 10 voor de deur, want ik wil mijn gereserveerde collecters edition :9
Ik hoop niet in Enschede op het station? Want ik wil em na het werk daar halen namelijk :P Ik hoop maar dat ze daar niet moeilijk gaan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:57

GekkeR

key = key

nFo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:43:
Ben het hier helemaal mee eens.
Weet ook niet waarom.

Fable1 helemaal platgespeeld.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 18:46

Stronkie

Where wind is Trouble

in hengelo is die wel al te koop was er nog 1 voor 56 euro.

Ben hem nu aan het spelen..

eerste indrukken.. Leuk.. Vooral de hond is leuk gevonden.. Maar der loopt nu steeds een dude met mij mee :(

[ Voor 55% gewijzigd door Stronkie op 23-10-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Stronkie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:15:
in hengelo is die wel al te koop was er nog 1 voor 56 euro.

Ben hem nu aan het spelen..

eerste indrukken.. Leuk.. Vooral de hond is leuk gevonden.. Maar der loopt nu steeds een dude met mij mee :(
effe dismiss doen, of een zwaard pakken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Hmmzz dismiss lukt niet helemaal.. Die vent is gewoon verliefd vind alles wat ik doe ++++ en zijn hartje word alleen maar groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Lol klopt, je kan ook homo worden Fable II. gewoon een zwaard pakken en in z'n middenrif rijgen. :P

Ik heb net de Collectors edition opgehaalt bij MM, ik ga eerst ff mijn RC heli ophalen bij een vriend en dan de hele avond/nacht fabellen. Zal wel weer verrot op mijn werk komen morgen. :)

Edit
Haijo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:53:

Mediamarkt is tot 21:00 open....

[ Voor 35% gewijzigd door BAS80 op 23-10-2008 18:19 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Laatst online: 10-08 08:42
Mirwits schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:58:
Nu hopen dat er een shop hier in amsterdam hem gaat verkopen.
Dan kan ik hem hopelijk vanavond spelen!

Heeft iemand hem al kunnen scoren in amsterdam?
Gespot:
In de volgende winkels:

Amsterdam Noord - Gameshop Buikslotermeerplein (betreft NTSC versie, wel regiovrij)
Amsterdam Noord - Dixons
Amsterdam station - Free Record Shop Sloterdijk

Bron: XboxWorld Forums.Fable Wisselforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Shit nergend gevonden. :( Morgen heb ik geen tijd! Bah. Achterlijke regeltjes ook met oneerlijke concurentie. Piraterij DAT is oneerlijk! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OK nu weer een andere vraag...

Wat ik ook probeer met the RB nergens in de menus vind ik de optie om iemand te laten volgen of te laten stoppen met volgen. Ik had per ongeluk idd een verliefde oude zak achter mij aan .. Mee naar bed geweest mee genomen en aan mijn knots geregen...

Maar nu heb ik dus ook hartjes boven de vrouwtjes in het kamp.. Maar ik kan ze maar niet mee krijgen... Hoe laat ik ze me volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:04
In enschede was hij te koop, heb op laatst toch besloten voor limited te gaan, klinkt mooi dat extra armor.
Ben nu nog zo lang mogelijk van m'n 2e jeugd aan het genieten :+

Zit wel schitterend in elkaar, en de humor is geweldig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons verkoopt spellen vrijwel altijd een dag voor de release date, heb 'm net ook gehaald. Hij ligt vaak niet in de schappen, maar als je er om vraagt halen ze hem met alle plezier voor je uit het magazijn. Er is wel een soort ongeschreven regel (al is hij tegen de wet) dat winkels spellen verkopen voor de releasedate als andere winkels hen (aantoonbaar) zijn voorgegaan. De eventuele boete is voor degene die als eerst begint met verkopen, al is dat in de praktijk nooit echt te achterhalen.

Sommige winkels zoals Mediamarkt calculeerden trouwens de boete gewoon in, maar laatste keer (dacht met GTA IV) kregen ze de waarschuwing dat ze volgende keer hun spellen pas na de releasedate zouden krijgen, dus Mediamarkt verkoopt echt niet meer voor de releasedate.

Al deze informatie komt uit onbetrouwbare bronnen overigens (verkopers bij Dixons).

Dan nu even Fable 2 spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is niet in de wet vastgelegd hoor ;) Het is een contract, met boeteclausule, wat door beiden getekend is (Leverancier - Winkel), waarbij de leverancier, Microsoft in dit geval, de andere partij van contractbreuk kan betichten, en het boete eisen, wat waarschijnlijk weer door een rechter beoordeeld zal worden.

Volgens mij is het 1 keer gebeurd dat MS zelf een winkelketen aanpakte hierop (intertoys omdat ze de 360 zelf voor launch verkochten). Je wilt de winkels toch ook een beetje te vriend houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:04:
[...]
Volgens mij is het 1 keer gebeurd dat MS zelf een winkelketen aanpakte hierop (intertoys omdat ze de 360 zelf voor launch verkochten). Je wilt de winkels toch ook een beetje te vriend houden.
Zou dat de reden zijn dat de Intertoys de 360 zowat lijkt te negeren?
Tis al flinke tijd terug dat ik er voor het laatst was, maar er was echt amper wat voor de xbox te krijgen, terwijl Sony en Nintendo producten volop vertegenwoordigd waren.
Zou wel wat verklaren iig.

Sowieso niet slim om een console voor de release te verkopen :p

Daarstraks 2 exemplaren opgepikt bij de Dixons, vriend van me komt zijn exemplaat zo ophalen.
1e indruk is goed, al heb ik nog niet zoveel gedaan :)
De graphics zijn niet briljant imho, maar de sfeer die het uitstraald maakt dat dubbel en dwars goed. Erg goed gedaan, goeie muziek erbij.
Nu maar weer verder spelen :)

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 23-10-2008 21:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

:$

Ahum, ik bedoelde een winkel in Groningen...
In Groningen zijn de Mediamarkt en de Saturn allebei open tot 22:00 op maandag tm vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
LoL @ Spartan Armor

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/6153/dsc00490ek4.jpg

:+

Ik heb hem niet zien aankomen. _O-
had vooraf een ander idee bij spartan

[ Voor 20% gewijzigd door Mutatie op 23-10-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:15:
LoL @ Spartan Armor

[afbeelding]

:+

Ik heb hem niet zien aankomen _O-
Damn, nu moet ik het spel hebben :P Wel humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Spartan armor zit alleen bij de limited ;)
Dus als je het armor wilt moet je wel die gaan halen..

Bleh, waarom verkopen zoveel winkels fable al.. Heb ik nou juist weer bij de FRS gepreordered die dat echt niet doet.. >..>

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Iemand al gemerkt dat je ook naakt kan gaan? Waarom kleren aan, als je ook (half)naakt kan?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hij is lachen :)
Maar lijkt er dus wel op dat er waarschijnlijk extra content kan komen zoals kleding e.d.
De extra's in de CE moest je met code dowloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 22:07

Bartaz

Likes cookies!

En hoeveel kost ie bij de Mediamarkt?

Heb hem ge pre ordered bij Bart Smit, ben benieuwd wanneer ie binnenkomt.

Status: Uw bestelling is klaar voor verzending

Volgens mij wachten die slimmeriken gewoon tot morgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Bartaz op 23-10-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb gelukkig een bevestiging gehad van consoleshop.nl dat hij onderweg is ;)

Kreeg vandaag ook een mail dat de Limited Edition was aangepast en dat ik korting kreeg ofzo. Mja korting maakt me niet uit.. wil em wel op tijd hebben, en dat hebben ze me verzekerd :D

Jammer dat ik niet veel kan spelen dit weekend, maar heb maandag vrij genomen ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Wordt ik nu niet zo blij van de track&trace berichten of valt het allemaal mee?

Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-10-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.
Edit: heb net de postbode op bezoek gehad... dat wordt een leuk weekend!

[ Voor 7% gewijzigd door TheKeeper op 24-10-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50
TheKeeper schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:11:

Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-10-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

[...]
Ach ik had hem meestal wel dezelfde dag nog in huis, maar garantie geven kan ik natuurlijk ook niet :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
TheKeeper schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:11:

[...]
Meestal krijg je hem dezelfde dag al. Vaak is track&trace toch al zinloos omdat de code die je krijgt doorgaans de volgende dag pas werkt en dan heb je het pakket al binnen. Garanties kan ik je niet geven, maar moet wel lukken vandaag denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor de mensen die hem alhebben legaal of illegaal. Hoe is het spelz elf. En dan niet alle humor etc. Maar de game mechanics? Speelt het goed? Fable 1 was grappig. Maar als het erop aankwam waren de gameplay mechanics eigelijk erg simpel en niet diepgaand. Ik snap dat het leuk is dat de wereld veranderd maar als je dit moet doen dmv saaie/repitieve gameplay(fable1) dan wordt het erg snel saai. (spore iemand?)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:01:
Voor de mensen die hem alhebben legaal of illegaal. Hoe is het spelz elf. En dan niet alle humor etc. Maar de game mechanics? Speelt het goed? Fable 1 was grappig. Maar als het erop aankwam waren de gameplay mechanics eigelijk erg simpel en niet diepgaand. Ik snap dat het leuk is dat de wereld veranderd maar als je dit moet doen dmv saaie/repitieve gameplay(fable1) dan wordt het erg snel saai. (spore iemand?)
Ik heb pas 6 uurtjes gespeeld, maar de gameplay is... net zoals Fable 1, vind ik. Het is soms te makkelijk, en daar zal het spel op kunnen worden afgerekend. Maar er zit genoeg diepgang in de controls om verschil te maken tussen beginners en gevorderden ;)

Maar het is gewoon een leuk spel, niet extreem uitdagend, en dus ook nooit frustrerend. Het speelt lekker weg en voor je er erg in hebt ben je 6 uur verder, terwijl je eigenlijk maar een uurtje wilde spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Bartaz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:58:
En hoeveel kost ie bij de Mediamarkt?
55€ heb hem een paar uur geleden daar gehaald...
Erg leuk spel, vermaak me er prima mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Blue-eagle schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Ik heb pas 6 uurtjes gespeeld, maar de gameplay is... net zoals Fable 1, vind ik. Het is soms te makkelijk, en daar zal het spel op kunnen worden afgerekend. Maar er zit genoeg diepgang in de controls om verschil te maken tussen beginners en gevorderden ;)

Maar het is gewoon een leuk spel, niet extreem uitdagend, en dus ook nooit frustrerend. Het speelt lekker weg en voor je er erg in hebt ben je 6 uur verder, terwijl je eigenlijk maar een uurtje wilde spelen :+
Idd, hoewel het veel strakker in elkaar zit als in fable 1, het is wel makkelijk maar de uitdaging zit meer in zoveel mogelijk uit de game halen imo.

Heb wat reisgeld vrdient gister als smit, daarna op reis naar oakfield gegaan, vrouwtje versierd.
Gaan werken als houthakker om een huis te kopen, ben getrouwd en nu op zoek naar vastgoed om te gaan verdienen :P:P

Was wel blij met spartan armor, zonder de helm heb je een stoer pak in het begin, het zwaard gebruik ik verder ook niet, hou van sfeer en dat spul past gewoon niet, wel leuk met halloween :P:P

Wat ik opzich ook vet vind is dat ook al kan je niet dood, ik heb de uitdaging gekozen om zo lidteken vrij mogelijk te eindigen.

[ Voor 26% gewijzigd door Mutatie op 24-10-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zo'n 4 uur gespeeld, was bezig om in het eerste echte dorpje waar je komt een vrouwtje te versieren, waarna we maar meteen getrouwd zijn, een huisje hebben gekocht en kinderen hebben gekregen. Nu vroeg ik me af of er een makkelijkere manier is om geld te verdienen? Tot nu level 4 Blacksmit gedaan tot ik genoeg geld had voor een huis, maar het begon toch wel te vervelen na een uurtje klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:37:
Nu zo'n 4 uur gespeeld, was bezig om in het eerste echte dorpje waar je komt een vrouwtje te versieren, waarna we maar meteen getrouwd zijn, een huisje hebben gekocht en kinderen hebben gekregen. Nu vroeg ik me af of er een makkelijkere manier is om geld te verdienen? Tot nu level 4 Blacksmit gedaan tot ik genoeg geld had voor een huis, maar het begon toch wel te vervelen na een uurtje klikken :P
Huis te huur zetten, spel afsluiten, datum van je xbox vooruit zetten, spel opstarten, geld innen, en dan weer de datum goed zetten? :P

10 jaar rente moet toch wel fijn zijn O-)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
link0007 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

Huis te huur zetten, spel afsluiten, datum van je xbox vooruit zetten, spel opstarten, geld innen, en dan weer de datum goed zetten? :P

10 jaar rente moet toch wel fijn zijn O-)
Ok, het klopt dus wel wat het spel zei: "You will earn money even when you are not playing fable".
Dat is best lame eigenlijk, als je dus paar dagen niet speelt heb je d'r ineens bakken met geld bij :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoe zit dat eigelijk met dat geld verdienen als je niet speelt??? Ik heb echt niet meer geld als ik na een paar uur Fable weer op start.

Verder vind ik het een erg mooi spel, gistermorgen gekocht en vind het nog steeds geweldig om te spelen. Deel 1 niet gespeelt maar alles spreekt me wel aan, alleen vind ik dat ik erg snel dood ga als ik word aangevallen door sommige monsters.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:46:
Ja hoe zit dat eigelijk met dat geld verdienen als je niet speelt??? Ik heb echt niet meer geld als ik na een paar uur Fable weer op start.

Verder vind ik het een erg mooi spel, gistermorgen gekocht en vind het nog steeds geweldig om te spelen. Deel 1 niet gespeelt maar alles spreekt me wel aan, alleen vind ik dat ik erg snel dood ga als ik word aangevallen door sommige monsters.
Ik weet niet hoeveel tijd ervoor nodig is, maar haal je ergens automatisch je inkomsten uit dan?
Ik geloof dat dat zo is als je bijv. een huis verhuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

je moet wel iets verhuren. Je kan bv je woonwagen verhuren vanaf het begin. En dan kan je tot 11 gold per 5 minuten verdienen. (als je dus 20 jaar n tijd springt, kan je max 700 gold verdienen)

Als je een eerste huis van rond de 3000 heb gekocht, dan krijg je wel heel wat meer. Hoe meer huur je vraagt, hoe corrupter je wordt (huisjesmelker). Je kan ook winkels kopen, maar alleen als de economie goed is, heb je er wat aan.

Ik heb nu een groot gedeelte van bowerstone gekocht, en krijgt nu 50k per zoveel tijd (springt zo'n geldicoon boven je hoofd als je huur binnen is)
Maar ik kan volgens mij niet meer kopen in bowerstone omdat ik de winkels ook gekocht heb. Wel kan ik gewoon geld uit de kassa en kasten halen

Ik vind het wel prettig dat je niet echt verdwaald meer kan raken door de trail.

[ Voor 22% gewijzigd door kmf op 24-10-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verhuur nu ook een paar dingen in Bowerstone, krijg ongeveer 650 per 5 minuten. Maar ik dacht eerst dat je elke 5 minuten dan dat bedrag er ook bij kreeg als je niet speelde, dat was wel heel erg makkelijk geweest anders:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Met die PUB games het account even mergen, dan heb je ook een bak geld. :P
2 Miljoen had ik lol, maar geld verdienen in Fable 2 is erg makkelijk.
Blacksmith is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad Blacksmith is wel leuk om te doen, Bartender is ook best leuk :p Wat ik wel jammer vind is dat ik het niet echt een open wereld vind, steeds weer opnieuw laden tussen de verschillende gebieden. Was beter geweest als het allemaal ' aan elkaar ' zat imo. Dan heb je toch wat meer gevoel van vrijheid vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Er zijn inderdaad wel een hoop minpunten. Die vervelende laadtijden bijvoorbeeld, heel onlogisch... als het systeem weet dat je ergens moet zijn, laad het dan alvast in...
Ook merk ik dat er op een paar plekken verkeerde achtergrondgeluiden zijn. Bv op een onbewoon eiland hoor je pratende mensen...
En waarom zijn iedereen zo lelijk?
Heb je alles maxed, dan wordt je toch onwaarschijnlijk lelijk. En na een bepaalde periode wordt je
spoiler:
, maar je kan je haar niet meer aan laten groeien

Ach, het was geinig, maar nu toch uitgespeeld. Wel jammer dat het verhaal nogal slecht is uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 10-08 09:57
Hoe zit het eigenlijk met die economie in Fable II...is er een manier om deze omhoog te krijgen of gaat dat vanzelf :P

Die stad waar die beeldhouwster zit (oakleaf ofzo? :9 ) heeft een economie van -133 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

je moet daar dan veel dingen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik wil trouwen met een grietje, en daarvoor moet ik een trouwring kopen.
Maar die is niet beschikbaar bij me juwelier... Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Briljant, compleet briljante game. Fuckin' BRILJANT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met hem :*)

Deze game is voor mij nu al GOTY. Het gebeurt echt niet vaak dat ik een game er om 7 uur savonds in stop, en om 5 uur sochtends er weer uit haal. Dit is er zo een. Ik stop voorlopig met Far Cry 2, Fable 2 gaat al mijn tijd ( en sociale leven ) innemen.

Fucking Brilliant indeed Sir _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
haha Hier net zo'n nacht gehad in Albion.
Topgame _/-\o_

Ik vraag me af, ik heb bv fireaugments maar nu lees ik dat je scars kan krijgen ervan, gebeurd gewoon als je die augment plaatst ofzo? Ik wil weinig lidtekens oplopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kmf schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:02:

Ook merk ik dat er op een paar plekken verkeerde achtergrondgeluiden zijn. Bv op een onbewoon eiland hoor je pratende mensen...
Dat zijn misschien gargoyles? :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Geen idee... wat kan ik er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Laatst online: 19:53
Ik stoor me wel heel erg aan bliksemballen die vast blijven hangen in de lucht.. een heel slordige fout als je het mij vraagt!

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:12
Heb er nu intussen ook al een aantal uurtjes opzitten en vind het echt een ontzettend leuk spel. Erg uitgebreid als je dat wilt, veel sidequests enzo, en als je daar even geen zin in hebt kan je eenvoudig gewoon de mainquest zo snel mogelijk uitspelen. Vind het er erg mooi uit zien, heel sfeervol ook, en die laadtijden af en toe, tja, dat hoort er nu eenmaal bij denk ik dan.

Zelf heb ik intussen 1 vrouw (wel een hoop mannen achter mn ventje aanlopen, altijd volk wanneer je weer eens iets goeds doet en altijd meteen die mensen scared als je eens per ongeluk op B drukt en je een inferno in de stad gebruikt :P). Alleen vraag ik me af hoe je sex met je vrouw kan krijgen? (nee, ik ben geen oversexte puber, maar tis hier functioneel :D) Dat is me al 1x gelukt, maar weet niet wat ik nu anders moet doen, meer romance ofzo? Bij Family staat er namelijk dat ze tevreden is maar "Wants sex", echter het huis binnenlopen, follow en vervolgens naar het dichtstbijzijnde bed, dat werkt niet echt :+

Hoe zit dat trouwens met Morality en Purity in voedsel, kan je dus met meer +morality voer (tofu had dat zag ik) meer vragen bij de verhuur en zo corrupter zijn? Dat purity snap ik ook niet helemaal wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kmf schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:56:
[...]

Geen idee... wat kan ik er mee?
Er zijn er 50 in het spel, als je ze vindt, (10, 20, 30, 40, 50) krijg je speciale items en dergelijke. :) Je kunt de locatie herkennen als je iemand met een wat rare stem wat tegen je hoort zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JeroenBvd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:35:
Heb er nu intussen ook al een aantal uurtjes opzitten en vind het echt een ontzettend leuk spel. Erg uitgebreid als je dat wilt, veel sidequests enzo, en als je daar even geen zin in hebt kan je eenvoudig gewoon de mainquest zo snel mogelijk uitspelen. Vind het er erg mooi uit zien, heel sfeervol ook, en die laadtijden af en toe, tja, dat hoort er nu eenmaal bij denk ik dan.

Zelf heb ik intussen 1 vrouw (wel een hoop mannen achter mn ventje aanlopen, altijd volk wanneer je weer eens iets goeds doet en altijd meteen die mensen scared als je eens per ongeluk op B drukt en je een inferno in de stad gebruikt :P). Alleen vraag ik me af hoe je sex met je vrouw kan krijgen? (nee, ik ben geen oversexte puber, maar tis hier functioneel :D) Dat is me al 1x gelukt, maar weet niet wat ik nu anders moet doen, meer romance ofzo? Bij Family staat er namelijk dat ze tevreden is maar "Wants sex", echter het huis binnenlopen, follow en vervolgens naar het dichtstbijzijnde bed, dat werkt niet echt :+

Hoe zit dat trouwens met Morality en Purity in voedsel, kan je dus met meer +morality voer (tofu had dat zag ik) meer vragen bij de verhuur en zo corrupter zijn? Dat purity snap ik ook niet helemaal wat dat betreft.
Ehm, bij de boekenzaak kun je diverse boeken kopen, waar je ook nieuwe expressions kunt kopen. Een paar van die expressions kunnen helpen bij het versieren van mensen en het 'seducen' van man en vrouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat een sfeervolle en vooral verslavende game zeg, echt een toppertje :) Die hond vind ik echt schitterend gemaakt, hij voegt echt iets toe aan de game. Heb het spel net nonstop 6 uur gespeeld en had nog wel verder willen spelen, dat zegt toch wel iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
kazuka schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:47:
Wat een sfeervolle en vooral verslavende game zeg, echt een toppertje :) Die hond vind ik echt schitterend gemaakt, hij voegt echt iets toe aan de game. Heb het spel net nonstop 6 uur gespeeld en had nog wel verder willen spelen, dat zegt toch wel iets :P
Ja echt, heb zelf ook een hond, kruising golden retriever/duitse herder, qua kleur net mijn ingame hond. Was gister lekker aan het gamen, licht uit, kaars aan, surround aan. Op een gegeven moment was ik in gevecht, roep ik bijna: aan de kant Beer!! (naam van m'n real life doggie) :P
Heb zoiets nog niet eerder gehad zover ik besef :P

Kan je trouwens ook weer slanker worden? Ik eet niet maar gebruik bijna enkel potions, ben bang dat de kilo's er niet af kunnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

link0007 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:34:
Ik stoor me wel heel erg aan bliksemballen die vast blijven hangen in de lucht.. een heel slordige fout als je het mij vraagt!
Er zijn wel meer glitches hier. Sommige vrij ernstig, dat je niet eens meer verder kan gaan. Mag je weer helemaal opnieuw beginnen :|

http://www.gamefaqs.com/b...ard=927246&topic=46131084

Ik heb 3x meegemaakt dat ie crashte bij mij, gelukkig kon ik nog restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mutatie schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:55:
[...]

Ja echt, heb zelf ook een hond, kruising golden retriever/duitse herder, qua kleur net mijn ingame hond. Was gister lekker aan het gamen, licht uit, kaars aan, surround aan. Op een gegeven moment was ik in gevecht, roep ik bijna: aan de kant Beer!! (naam van m'n real life doggie) :P
Heb zoiets nog niet eerder gehad zover ik besef :P

Kan je trouwens ook weer slanker worden? Ik eet niet maar gebruik bijna enkel potions, ben bang dat de kilo's er niet af kunnen.
Aan de kant Beer :D. Een beter compliment kun je ze denk ik niet geven :). Vind het spel erg geslaagd. De sfeer, de graphics die daar perfect bij passen, het geluid, de side quest, mijn monnik kostuum, mijn tattoage, mijn rifle, alles gewoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:44:
[...]

Er zijn er 50 in het spel, als je ze vindt, (10, 20, 30, 40, 50) krijg je speciale items en dergelijke. :) Je kunt de locatie herkennen als je iemand met een wat rare stem wat tegen je hoort zeggen.
je, je moet op ze schieten en zo. Maar ik had er geen quest voor, en als ik niet eens weet hoe ze er uit horen te zien....
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:47:
[...]

Ehm, bij de boekenzaak kun je diverse boeken kopen, waar je ook nieuwe expressions kunt kopen. Een paar van die expressions kunnen helpen bij het versieren van mensen en het 'seducen' van man en vrouw :+
Op een of andere manier had ik gelijk in het begin (toen ik m'n equipment moest ophalen) al een gipsy kunnen verleiden, ze kwam naar m'n woonwagen en ik ging gewoon slapen. Niet eens de expressie "come to my place" hoeven te gebruiken
[...]

Kan je trouwens ook weer slanker worden? Ik eet niet maar gebruik bijna enkel potions, ben bang dat de kilo's er niet af kunnen. 8)7
Ja. Selderij eten.

[ Voor 50% gewijzigd door kmf op 25-10-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gister ook ontvangen,vet spel gewoon meesterlijk.
Alleen vind ik jammer dat er:

Vrij veel en lange laad tijden zijn.
De gebieden te veel uit elkaar liggen.
Geen mini map.

Voor de rest vind ik hem geslaagd.

Maar is het zo dat je hond steeds van kleur/soort verandert?
Want na dat ik trouwde had ik opeens blond haar en me hond had ook een blond achtig kleurtje.En nu heeft die een vlek bij zijn linker oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:01
Iemand al nieuws over de PC-versie van Fable 2 (als die er al komt...)
Kijk er al een tijd naar uit, maar ik hoef geen Xbox360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Vreemd, ik zit op live, heb orbs op everyone staan, maar ben nog nooit een orb tegengekomen. Komt dit omdat ik local co-op speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hmm...

Heeft iemand, net zoals mij, een Collectors Edition gekocht en daarbij geen DLC token ontvangen?

Schijnbaar heeft Microsoft er een zooitje van gemaakt en een heel stel Collectors Editions gemaakt zonder token, zie ook dit artikel op Joystiq.

Schandalig dit, eerst de Collector's Edition volledig uitkleden en nu dit weer :(

Inmiddels heb ik deze issue trouwens gemeld per e-mail bij de winkel (Dimension Plus) en bij Microsoft zelf (via het contactformulier op xbox.com). In Noord Amerika werkt men namelijk al aan een oplossing (aldus Microsoft zelf). Ben benieuwd of er eenzelfde oplossing komt voor benadeelde Europeanen :'(

[ Voor 30% gewijzigd door mindcrash op 26-10-2008 00:01 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Damn, wat een prutswerk..
Gelukkig had ik de token..
Ik ken verder niemand met de CE, dus ik weet niet hoe het verder met de tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Van 1 groente weet ik zeker dat je slanker wordt, iets van prei dacht ik. Fat -5. Eet ff wat groente, en je ziet vanzelf welke.

Spuit 11, selderij dus :) .

Nu ik toch bezig ben, ik lees mensen over sidequests. Daar verstaan jullie toch niet barkeepen en ijzersmid mee toch? Volgens mij ben ik alleen bezig met de main quest. Wat zijn voorbeelden van een side quest?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:53:
[...]
Nu ik toch bezig ben, ik lees mensen over sidequests. Daar verstaan jullie toch niet barkeepen en ijzersmid mee toch? Volgens mij ben ik alleen bezig met de main quest. Wat zijn voorbeelden van een side quest?
Quests die je van de Town Guard krijgt bijvoorbeeld. Criminelen uit de buurt oppakken, hobbes killen, etc.
Niet nodig voor de verhaallijn, maar wel handig om dingen meer te verdienen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok , die dingentjes heb ik dus toch al wel gedaan. Thx.

Ik ga me weer onderdompelen in Albion. Mooi dat het wintertijd wordt, das toch mooi een uurtje extra gametijd :9 . Hebben we wel nodig met deze game.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Jup, ik vond in bowerstone ook een leuke sidequest: 100 hollowmen killen :9. 't Waren ook nog van die lekkere zwake, dus dat was toch ff flink vuurballen in het rond gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Even over de laadtijden waar meerdere mensen het hier over hebben : ik heb meer dan 100 uur Oblivion gespeeld, kan ik nog meer laadtijd dan toen verwachten (graag een reactie van een Oblivion-speler) ? :+

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wil iemand de dolls die hij/zij heeft gekregen bij de shooting range met mij ruilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungian schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:08:
Even over de laadtijden waar meerdere mensen het hier over hebben : ik heb meer dan 100 uur Oblivion gespeeld, kan ik nog meer laadtijd dan toen verwachten (graag een reactie van een Oblivion-speler) ? :+
Ja/Nee

Oblivion:
Als je in een huis binnen gaat.
Als je in een grote stad van gebied verandert (Imperial City Temple District -> Imperial City Talos Plaza)
Als je een stad binnen gaat.
Als je een Oblivion gate binnen gaat.

Bij Fable 2 is het zo dat je gewoon binnen huis kan gaan zonder laad tijden.
Maar het enige probleem is dat je van gebied naar gebied wilt gaan heb je daar tussen wel laad tijden geld ook voor grotten. De gebieden zijn wel paar keer groter dan in fable 1.

Het is hoe je het op dat moment speelt.
Als je bij oblivion alleen maar buiten gaat herten jagen.Zal je er minder last van hebben soms stond er volgens mij loading... , maar dat heb je weer niet in Fable2.

En overigens zijn de laad tijden langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 08:00
mindcrash schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:45:
Hmm...

Heeft iemand, net zoals mij, een Collectors Edition gekocht en daarbij geen DLC token ontvangen?

Schijnbaar heeft Microsoft er een zooitje van gemaakt en een heel stel Collectors Editions gemaakt zonder token, zie ook dit artikel op Joystiq.

Schandalig dit, eerst de Collector's Edition volledig uitkleden en nu dit weer :(

Inmiddels heb ik deze issue trouwens gemeld per e-mail bij de winkel (Dimension Plus) en bij Microsoft zelf (via het contactformulier op xbox.com). In Noord Amerika werkt men namelijk al aan een oplossing (aldus Microsoft zelf). Ben benieuwd of er eenzelfde oplossing komt voor benadeelde Europeanen :'(
Ik heb mijn Limited Collector's Edition ook bij dimension plus gekocht en mis ook de DLC card. Heb zojuist ook maar een e-mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Ik vond oblivion persoonlijk helemaal niks, heb het spel enkele uren proberen te spelen maar nee.

Fable2 echter vermaak ik me ontzettend, de sfeer is goed, het speelt gemakkelijk weg, en je hebt echt het gevoel op avontuur te zijn. De vijanden zijn niet moeilijk maar toch zijn de hakbattles elke keer weer leuk. Samen met een vriend gister de hele tijd local co-op gespeeld, camera is een beetje kut maar dat mocht de pret niet drukken.

Vind het wel moeilijk me in te houden en goed te blijven, af en toe stiekem een deur inbeuken en wat dingen stelen is zo leuk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok na het nu 3 dagen gespeeld te hebben mijn bevindingen.

Positief:

* Geweldige humor. (dit omvat alles , van dingen die NPC zeggen of dingen die je kunt lezen en of doen in de wereld)
* De vrijheid die je denkt te hebben
* De sprookjes achtige sfeer
* Het spel zijn uitwerking op mij dat ik mijn tijd vergeet en maar bezig blijf gaan.
* Je hond.. Hele leuke uitvinding
* Pubgames met je XBOXLIve account met de Arcade game gecombineerd.. Leuk gevonden
* De muziek. Is af en toe wel storend.. maar gelukkig kun je hem uitzetten.

Minpunten:

- Het ziet er niet uit op een normale TV.
- De vrijheid die je dus eigenlijk helemaal niet hebt
- De wereld is te klein
- Gemis van de mini map.
- Vervelende eigenschap van je menu dat ie weer naar de game versprint zodra je iets gebruikt hebt.. Ik wil zelf beslissen wanneer ik terug naar het spel word.. Na bv het eten van alle voedsel dat ik wil eten...
- In een town lopen de mensen te snel na je toe en vertroebelen het beeld. Ik wil met je trouwen etc is wat ik zooooooooooooooooooooo vaak hoor.. word vervelend.
- De voice casting van de mensen in 1 stad.. te veel tegelijk.. ze zeggen allemaal hetzelfde etc
- Het selecteren van dingen met de A knop... Gebeurt te vaak niet wat je wilt. Je blijft op de button rammen.. Wat de oplossing is naar voor en naar achter lopen of zo..
- CoOp gedeelte suxxxxxxxxx
- De laadtijden. Is gewoon heel irritant
- De lag die het spel kan hebben.
- Niet te mogelijk heid hebben je B actie midden in het dorp te cancelen (het is me nog niet gelukt). Van schrik gaan al je bewoners om je heen weg.
- Het irritante van in een stad zijn is dat je binnen de korste keren weer helemaal omringt bent met verliefde pubers of andere members.
- Te gemakkelijk.. Zouden een moeilijkheids graad in moeten zetten.

en het alle grootste irritatie van het spel is dat veel features er toch niet in gekomen zijn.. Doet me weer denken aan Fable 1 (Co Op , het zwanger zijn spelend.. Bladeren die van de bomen vallen. De interactie met jou ten opzichte van je persoontje. Ik ben puur evil alleen ik v erander. de omgeving niet.. .. Gebeiden veranderen sowieso weinig.. Ik zei nl nergens huizen bijkomen in steden die het goed hebben etc....

Eindconclusie.

Ik ga hem uitspelen.. daarna verkoop ik hem door.. Niet echt reply value... Ik heb nl alles al zo beetje gedaan als ik hem uitgespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-07 21:34
Ja wat een vet spel zeg, heb gisteren ook non stop 10 uur gespeeld en dat doe ik normaal nooit!!!
Moet voor de main quest alleen nog de spire, eigenlijk vind ik de main quest ook wat aan de korte kant als het hierna al afgelopen is.
Die will spreuken zijn ook uber vet zeg! level 5 lightning :9 .

Maar er is nog gigantisch veel te ontdekken volgens mij, op het kerkhof zijn een aantal poorten nog gesloten bijvoorbeeld, moet nog 4 van die pratende muren unlocken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 10-08 09:57
Helemaal met Stronkie eens!!

Het is een vet spel maar met ook enorm veel minpunten. De vrijheid is inderdaad de opvallendste, het spel lijkt je veel vrijheid te bieden maar aan de andere kant is het toch erg beperkt door de lineaire paden die je MOET bewandelen. Heb niet het gevoel dat het één grote open wereld is zoals Oblivion, toch jammer. Stronkie vat verder alles perfect samen! De te kleine wereld, laadtijden, ontbreken mini map, irritante one-liners, en de rest.

Toch een beetje jammer na ongeveer 12 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja en helemaal irri is dat ze voor dezelfde stad dezelde voice actor's gebruiken...
Ze blijven me achtervolgen al die mensen met die hartjes.. Doe ik een expression op degene die ik wil reageerd de rest bijna allemaal tegelijk met dezelfde regel :(.. Lijkt net of ze in canon lopen te praten.

Maar gewoon de kleine bugs en missen van features maken het spel toch het "het net niet" spel.
Het is slordig met de GUI. Ik bedoel alles via 1 menu.. en dan ook nog steeds terug springen naar het spel zodat je weer. Start. Items.. Food en je voedsel aan kan klikken.....

Zelfde met het leren van spels in het menu. .zowel voor jezelf als voor je hond.. Je gaat steeds terug naar het spel.... Laat me in vredesnaam gewoon weer op B of op start drukken om terug naar het spel te gaan.

Ook irritant is de popups boven je hoofd.. Het telt niet op.. BV renown +2 over en over... Of als je iets gekocht , verkocht hebt. en weer gekocht.. Duurt bijna 2 minuten voordat de +zoveel goud en -zoveel goud verdwijnt van je hoofd.

Mijn Cijfer is een 7/10
En nu begrijp ik ook waarom lionhead vraagt bij review beginnende spelers dit te laten doen... En vooral mensen die niets van FABLE al wisten....

[ Voor 7% gewijzigd door Stronkie op 26-10-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

vandaag eens begonnen met een nieuw spel. Toch opvallend dat een vrouwelijke sparrow veel prettiger is om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
mindcrash schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:45:
Hmm...

Zelfde probleem hier! ook Dimension plus!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kmf schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:26:
vandaag eens begonnen met een nieuw spel. Toch opvallend dat een vrouwelijke sparrow veel prettiger is om naar te kijken.
Wacht maar tot je wat verder in het spel bent.. Dan word je een vrouwelijke dwerg . En als je te veel vlees eet of alcohol drinkt een dikke vrouwelijke dwerg. Dit spel heeft moeite de vrouwelijke helden mooi te houden .. En dan heb ik het al helemaal niet over de blauwe lijnen en je littekens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Ik moet zeggen, mijn vrouwelijke character ziet er nog best redelijk uit. (ok, best sleterig, maar het is nog een knappe vrouw :9 ) Ik heb wel overal die blauwe lijnen, maar dat vind ik wel wat hebben.
Recept voor knappe vrouw in fable 2:
-Geen eten, en als je wel perongeluk wat gegeten hebt, koop meteen een heleboel selderij.
-Investeer in skill, zo wordt je lang.
-GEEN physique, ga maar lekker aan de slag met lichte katana's :P
-Niet doodgaan, scars zijn nou niet echt mooi..
Foto'tje volgt nog, ouders zijn link geworden omdat ik op dit tijdstip nog zoveel herrie maakte met de xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Vrijdag in huis, maar zaterdag begonnen met spelen. Om 18.00 begonnen en 12 uur later het bed in getrokken door m'n vriendin. Vandaag ook weer flink wat uurtjes bezig geweest.

Van die Gargoyles snap ik nog niks, ben ze nog niet tegen gekomen of weet niet wat het zijn/waar ze zijn, wel de cave gezien.
Die pratende muren zijn briljant, net als de hond. Ik speel nu als pure/good en vroeg me af af iemand met die het tegenovergestelde speelt ook een zwarte hond heeft.

Verder had ik bij de LCE-versie een Halo pakje en een kaart voor een extra Hall in Bloodstone (nog niet geweest, ben zo'n iemand die alles wil halen/doen). Nu tijd om iets meer dan de 4 uur slaap van afgelopen nacht te krijgen, anders worden m'n baas en vriendin niet vrolijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
aegis3d schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:20:
Ik moet zeggen, mijn vrouwelijke character ziet er nog best redelijk uit. (ok, best sleterig, maar het is nog een knappe vrouw :9 ) Ik heb wel overal die blauwe lijnen, maar dat vind ik wel wat hebben.
Recept voor knappe vrouw in fable 2:
-Geen eten, en als je wel perongeluk wat gegeten hebt, koop meteen een heleboel selderij.
-Investeer in skill, zo wordt je lang.
-GEEN physique, ga maar lekker aan de slag met lichte katana's :P
-Niet doodgaan, scars zijn nou niet echt mooi..
Foto'tje volgt nog, ouders zijn link geworden omdat ik op dit tijdstip nog zoveel herrie maakte met de xbox :+
Wat zijn die blauwe lijnen eigelijk? Heb ze ook op screens gezien maar zag er nogal wazig uit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:10
blauwe lijnen is dat je pure bent (goed) denk dat je ook rood kan zijn voor evil maar dat weet ik niet zeker.

wist overgens niet dat je van doodgaan scars kreeg :P heb teveel kleren aan:O

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ben gelukkig nog geen 1 keer doodgegaan, dus heb nog geen zichtbare littekens. Heb nu de achievements voor pure en good. Dus nu ga ik wat naar de evil side! Alleen mijn character ziet er ongelooflijk lelijk uit. Iemand die weet hoe de Heavy van Team Fortress eruitziet?...... Ik ga vanavond maar eens een uur in de kapsalon, kledingzaak zitten terwijl ik lekker op men selderie zit te knauwen....

Verder verbaas ik me over de lengte van het spel. Ik ben vanaf donderdag avond eigenlijk non stop bezig O-) en heb nog genoeg te doen. Moet nog steeds richting de 3e hero. Zelf heb ik tot nu toe rond de 33 gargoyles gevonden en rond de 30 sleutels. Op dit moment krijg ik ook rond de 17k inkomsten binnen, maar dit moet nog wat omhoog. Heb in ieder geval heel Bowerstone Market gekocht en nog wat andere plekken. Heb nu verder wel echt een heel cool wapen. The Enforcer 8), een rifle oid met 177 damage :).

Maar iemand enig idee hoe het zit met de achievements van the collecter? Wat ik heb gelezen is dat je bepaalde expressions alleen maar kunt halen via de arcade game ;( Weet iemand of dit ook werkelijk zo is? Want anders is dat wel heel erg slecht namelijk. Verder vroeg ik me af of iemand via de site fable2.com dat verhaaltje heeft gespeeld en of hij ook de items heeft gekregen? Want heb namelijk een of andere doll (wie wil nog een keer met mij ruilen, heb 8 dezelfde, aangezien ik van mezelf perse 175+ score moest halen bij de shooting range) gekregen en een tattoo, maar geen idee waar of wanneer ik die krijg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

weten jullie toevallig of het nu waar is dat dorpen of steden zich uitbreiden.. Ik bedoel ze hebben gezegt dat de stad/dorp verder leeft als je er niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Stronkie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:50:
weten jullie toevallig of het nu waar is dat dorpen of steden zich uitbreiden.. Ik bedoel ze hebben gezegt dat de stad/dorp verder leeft als je er niet bent.
Die breiden zich volgens mij niet uit. Maar met het verder leven bedoelen ze volgens mij als jij iedereen killt, een uur later niet weer heel het dorp is vervangen of iets in die trant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

wat mij dus opviel is dat het aantal kinderen wel steeds veranderd per stad... Dus eigenlijk wat ik wil weten..

Ik heb dat gypsy kamp waar je start helemaal uitgemoord.. Der huppelen alleen nog maar kinderen rond...

Worden deze kinderen volwassen? (en zo ja gaan ze het dorp/kamp verder uitbreiden. ) Of moet ik al mijn mannen en vrouwen waar ik mee trouw heen brengen :)

Of is het kamp gewoon dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
Semetrix schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:55:
[...]

Ik heb mijn Limited Collector's Edition ook bij dimension plus gekocht en mis ook de DLC card. Heb zojuist ook maar een e-mail gestuurd.
Zojuist contact gehad met MS en Dimension Plus, MS kan er niks aan doen en zegt naar DimPlus te gaan.

DimPlus zojuist gebelt, die gaan het voor me uitzoeken...ben benieuwd.

overigens hadden zowel MS als Dimplus nog niet gehoord van dit probleem..

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 27-10-2008 10:56 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Blijf het een vet spel vinden, even een uurtje spelen zit er niet in... dat worden er al snel 5 :P
Ik vind het leuk om niet als een gek door die main quests heen te lopen, maar ook wat side quests te doen en een soort van "leven" op de bouwen. Wel jammer dat je met "onveilige" sex altijd een kind krijgt, ik ben steeds door mn condooms heen :P Vrouw en kind kosten geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Mh, waar o waar is die bookstore in bowerstone market ?
Ook kan ik blijkbaar niet meer bij de tailor binnen, zijn deur blijft toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-08 23:18
Iemand ook last van vastlopers?

Heb er al de nodige uren in zitten, maar het spel is al 5 keer vastgelopen (meestal in het menu) :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste