Heb er nu intussen ook al een aantal uurtjes opzitten en vind het echt een ontzettend leuk spel. Erg uitgebreid als je dat wilt, veel sidequests enzo, en als je daar even geen zin in hebt kan je eenvoudig gewoon de mainquest zo snel mogelijk uitspelen. Vind het er erg mooi uit zien, heel sfeervol ook, en die laadtijden af en toe, tja, dat hoort er nu eenmaal bij denk ik dan.
Zelf heb ik intussen 1 vrouw (wel een hoop mannen achter mn ventje aanlopen, altijd volk wanneer je weer eens iets goeds doet en altijd meteen die mensen scared als je eens per ongeluk op B drukt en je een inferno in de stad gebruikt

). Alleen vraag ik me af hoe je sex met je vrouw kan krijgen? (nee, ik ben geen oversexte puber, maar tis hier functioneel

) Dat is me al 1x gelukt, maar weet niet wat ik nu anders moet doen, meer romance ofzo? Bij Family staat er namelijk dat ze tevreden is maar "Wants sex", echter het huis binnenlopen, follow en vervolgens naar het dichtstbijzijnde bed, dat werkt niet echt
Hoe zit dat trouwens met Morality en Purity in voedsel, kan je dus met meer +morality voer (tofu had dat zag ik) meer vragen bij de verhuur en zo corrupter zijn? Dat purity snap ik ook niet helemaal wat dat betreft.