Ik kan prima lezen en ik zie niet wat ik verkeer heb gelezen... Je spreekt jezelf nogal tegen...Reconhell schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:38:
Blijkbaar kun je niet te goed lezen
Ik bedoel vergeleken met fable 1 is het een mislukking.
Opzich is het een degelijk spel
Ik spreek mezelf niet tegen, als je mn post kan snappen
of kun je zulke retoriek niet snappen?
Het is een mislukking in het opzicht van wat fable 2 zou kunnen geweest en had moeten geweest zijn.
Ik zal mezelf herhalen, als je niet naar fable 1 kijkt dan blijft evengoed wel een leuk spel.
Ik hoop dat deel 3 het oude "feeling" weer goed terug brengt.
Het is een mislukking in het opzicht van wat fable 2 zou kunnen geweest en had moeten geweest zijn.
Ik zal mezelf herhalen, als je niet naar fable 1 kijkt dan blijft evengoed wel een leuk spel.
Ik hoop dat deel 3 het oude "feeling" weer goed terug brengt.
Zo,
ik had een vrouw en die was ik zat. Die heb ik toen naar bandits gelokt en hun haar laten killen zodat ik geen evil points kreeg. Maar nu:
Ik kan bij mijn huis alleen maar 'Set Redecorate Mode' of Set Budget' opties doen. Is er geen weg dat ik het huis kan verhuren of verkopen? Het zal vast een bug zijn, maar overnieuw beginnen wil ik niet. Iemand een idee?
ik had een vrouw en die was ik zat. Die heb ik toen naar bandits gelokt en hun haar laten killen zodat ik geen evil points kreeg. Maar nu:
Ik kan bij mijn huis alleen maar 'Set Redecorate Mode' of Set Budget' opties doen. Is er geen weg dat ik het huis kan verhuren of verkopen? Het zal vast een bug zijn, maar overnieuw beginnen wil ik niet. Iemand een idee?
Misschien heeft ze het voor dat ze vermoord is aan j ekinderen laten erven?[b]
Nee het blijkt idd een officiele bug te zijn. Daarnaast had ik nog geen kids in het spelmaartend schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:42:
[...]
Misschien heeft ze het voor dat ze vermoord is aan j ekinderen laten erven?
Is er een manier om je eigen huizen terug te vinden? Ik heb zowat alle huizen gekocht, waarvan enkele voor m'n families. Maar ik kan ze nooit terugvinden....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand tips om bij het spel Keystone wat meer geluk af te dwingen? Bepaalde strategiën die gevolgd worden?
Wil namelijk ook daar alles uit halen, zodat ik voor Fable alle achievements kan halen.
@hierboven: Je eigen huizen herken je aan die witte opgerolde papiertjes aan de muur. Maar hoe je de huizen daarin terugvind die van je families zijn is een goeie: koop een makkelijk te herkennen locatie. Je kan je gezin verplaatsen he.
Wil namelijk ook daar alles uit halen, zodat ik voor Fable alle achievements kan halen.
@hierboven: Je eigen huizen herken je aan die witte opgerolde papiertjes aan de muur. Maar hoe je de huizen daarin terugvind die van je families zijn is een goeie: koop een makkelijk te herkennen locatie. Je kan je gezin verplaatsen he.
[ Voor 38% gewijzigd door TheKeeper op 02-11-2008 01:21 ]
Abilities - families - selecteer de familie waar je heen wilt, en zeg ja op set target. Nu heb je een mooi gouden draadje naar je familie toe.kmf schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 02:25:
Is er een manier om je eigen huizen terug te vinden? Ik heb zowat alle huizen gekocht, waarvan enkele voor m'n families. Maar ik kan ze nooit terugvinden....
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Geen Keystone spelen, maar bloodstone (in...BloodstoneTheKeeper schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:11:
Iemand tips om bij het spel Keystone wat meer geluk af te dwingen? Bepaalde strategiën die gevolgd worden?
Daar een outerbet plaatsen op 3, en dan innerbets op 4,5,6 & 7.
Levert je in verreweg de meeste gevallen zo'n 40 gold per roll op. Ok... verlies je een keer kost het je redelijk wat, maar die kans is niet zo heeeel groot.
Zo heb ik die achievement gehaald. Kost je niet zoveel, kwartiertje ofzo. Zorg wel dat je pas leaved als het potje afgelopen is, anders krijg je niet al je wint uitbetaald.... (zoals ik dus..)
Succes
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Na het grootste deel van het spel met twee vingers in de neus te hebben uitgespeeld (als je maar een een goede augment op je zwaard heb en veel investeert gaat alles vanzelf) sta ik nu ineens in de tomb van fairfax castle voor zo'n lekker ouderwets behendigheids spelletje: achter elkaar targets schieten en als je niet snel genoeg ben kan je weer opnieuw beginnen: 1 will target en 3 (? ik hoop niet nog meer) skill targets achter wat pilaren. Ik heb ongeveer een kwartier nodig om 3 van de vier targets te krijgen en heb statistisch berekend dat ik voor de vierde (verborgen achter wat pilaren dus ik neem aan dat ik ook nog een stukje moet lopen) ongeveer 4 jaar 3 maanden 10 dagen nodig zal hebben. Einde oefening dus. Fijn als vanaf het begin duidelijk is wat voor kwaliteiten nodig zijn om een spel uit te spelen.
Alhoewel ik het spel visueel-artistiek zeer geslaagd vond heb ik mijn vraagtekens bij dit soort 'free roaming' dwalen door grote wereld spellen als fable en oblivion. Ik merk dat ik er aardig verslaafd aan kan worden maar ik ben er voor mezelf niet helemaal uit of ik de besteedde tijd nu betitelen als vermaak of verspilling. Als eenmaal klaar ben met zo'n spel raak ik het in ieder gevaal daarna nooit meer aan (weerzin).
Mijn veruit beste herinneringen heb ik nog aan de eerste 3 tombraider games waarin je afzienbare levels moest zien door te puzzelen, de behendigheidsgedeelten / vijanden waren nauwelijks een propleem.
Deze game probeert op de een of andere manier van alles tegelijk te zijn. Ik heb zelf niet het idee dat spelen beter worden naarmate ze veelzijdiger, groter, ingewikkelder, grafisch indrukwekkender, meer mogenlijkheden gevend, meer wapens gevend etc. etc. zijn. De kunst van het weglaten hebben gameproducenten wat mij betreft duidelijk nog niet ontdekt.
Alhoewel ik het spel visueel-artistiek zeer geslaagd vond heb ik mijn vraagtekens bij dit soort 'free roaming' dwalen door grote wereld spellen als fable en oblivion. Ik merk dat ik er aardig verslaafd aan kan worden maar ik ben er voor mezelf niet helemaal uit of ik de besteedde tijd nu betitelen als vermaak of verspilling. Als eenmaal klaar ben met zo'n spel raak ik het in ieder gevaal daarna nooit meer aan (weerzin).
Mijn veruit beste herinneringen heb ik nog aan de eerste 3 tombraider games waarin je afzienbare levels moest zien door te puzzelen, de behendigheidsgedeelten / vijanden waren nauwelijks een propleem.
Deze game probeert op de een of andere manier van alles tegelijk te zijn. Ik heb zelf niet het idee dat spelen beter worden naarmate ze veelzijdiger, groter, ingewikkelder, grafisch indrukwekkender, meer mogenlijkheden gevend, meer wapens gevend etc. etc. zijn. De kunst van het weglaten hebben gameproducenten wat mij betreft duidelijk nog niet ontdekt.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Kunst van het weglaten niet ontdekt? Fable II is een ontzettende hit, wil jij zeggen dat ze het allemaal maar wat kleiner hadden moeten maken?HanslH schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:12:
Na het grootste deel van het spel met twee vingers in de neus te hebben uitgespeeld (als je maar een een goede augment op je zwaard heb en veel investeert gaat alles vanzelf) sta ik nu ineens in de tomb van fairfax castle voor zo'n lekker ouderwets behendigheids spelletje: achter elkaar targets schieten en als je niet snel genoeg ben kan je weer opnieuw beginnen: 1 will target en 3 (? ik hoop niet nog meer) skill targets achter wat pilaren. Ik heb ongeveer een kwartier nodig om 3 van de vier targets te krijgen en heb statistisch berekend dat ik voor de vierde (verborgen achter wat pilaren dus ik neem aan dat ik ook nog een stukje moet lopen) ongeveer 4 jaar 3 maanden 10 dagen nodig zal hebben. Einde oefening dus. Fijn als vanaf het begin duidelijk is wat voor kwaliteiten nodig zijn om een spel uit te spelen.
Je kunt ook gewoon schieten zonder te locken.. (dus gewoon Y) Dan heb je hem zo te pakkenHanslH schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:12:
Enorm verhaal
Succes!
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ja inderdaadFoggyFreek schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:52:
[...]
Je kunt ook gewoon schieten zonder te locken.. (dus gewoon Y) Dan heb je hem zo te pakken
Succes!

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:13:
[...]
Ja inderdaadIk zat daar zelf eerst een half uur te kutten voordat ik daar achterkwam en heb bij al die andere skill targets ook zelf zitten aimen
spoiler:
en heb je de genderbender potion gebruikt? 
Als je echt redelijk vast komt te zitten, gewoon iemand van het internet even in je spel halen (mocht je een gold abbo hebben), en die de targets laten schietenHanslH schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:12:
... Ik heb ongeveer een kwartier nodig om 3 van de vier targets te krijgen en heb statistisch berekend dat ik voor de vierde (verborgen achter wat pilaren dus ik neem aan dat ik ook nog een stukje moet lopen) ongeveer 4 jaar 3 maanden 10 dagen nodig zal hebben. Einde oefening dus. Fijn als vanaf het begin duidelijk is wat voor kwaliteiten nodig zijn om een spel uit te spelen. ....
heb 2 bars gekocht. dat levert wel aardig op, 1200 gold per x minuten... wat moet je met al dat geld...Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41:
[...]
Hmm , ik ben juist bezig om alle kraampjes en winkels op te kopen. Misschien moet ik maar eens verder gaan met vastgoed te kopen dan..
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
na een paar dagen Fable 2 te hebben gespeeld heb ik een leuk huisje gekocht en een paar winkels op bowers markt. en het werd tijd voor een gezinnetje, dus ik een 'huisvrouwtje' op de markt getrouwt en ik ben naar de buren gegaan (de Bookstore) om een "come to my place" impression te halen.
Ik doe de impression en zij volgt mij naar ons huis/bed die ik heb gezet als marrital home. Ook de impression en erna op het bed klikken werkt ook niet dan krijg ik de melding "can't sleep rightnow". Ook in de buurt van het bed, wat doe ik verkeerd>?
Ik wil kinderen en neuken
Edit:
Ben ik nu ant buggen of de game
Ik doe de impression en zij volgt mij naar ons huis/bed die ik heb gezet als marrital home. Ook de impression en erna op het bed klikken werkt ook niet dan krijg ik de melding "can't sleep rightnow". Ook in de buurt van het bed, wat doe ik verkeerd>?
Edit:
[ Voor 4% gewijzigd door BAS80 op 03-11-2008 17:42 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Wel eens gehad dat ze geen zin had, "I'm not a toy, you know". Zorg er wel voor dat ze je eerst nog niet volgt als je die expression doet. Verder wel vreemd, maar zat je nog in een actie toen je op het bed klikte?
Waar zijn de "koop" bordjes van Temple of Light and Die Dark Temple.. Ik kan ze nergens kopen..
Eigenlijk kan ik alleen maar huizen en winkels kopen in Bowstone... De rest van de wereld heeft niets voor mij te koop..
Hoe kun je bv Castle bowerstone kopen zie nl ook daar geen bordje.. Tevens... Ik kan er niet eens meer komen
Eigenlijk kan ik alleen maar huizen en winkels kopen in Bowstone... De rest van de wereld heeft niets voor mij te koop..
Hoe kun je bv Castle bowerstone kopen zie nl ook daar geen bordje.. Tevens... Ik kan er niet eens meer komen
Verwijderd
Als je dat krijgt ben je bezig met een (main)missie.BAS80 schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:40:
na een paar dagen Fable 2 te hebben gespeeld heb ik een leuk huisje gekocht en een paar winkels op bowers markt. en het werd tijd voor een gezinnetje, dus ik een 'huisvrouwtje' op de markt getrouwt en ik ben naar de buren gegaan (de Bookstore) om een "come to my place" impression te halen.
Edit:
Kaasje123 schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:35:
[...]
spoiler:en heb je de genderbender potion gebruikt?
spoiler:
ha nee, was dat nog iets speciaals of ben je dan gewoon instant een vrouw?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 20:48 ]
Koop bordje van de tempel of light vind je op het 2e gebouw (direct links als je de trap oploopt) echter kun je deze pas kopen na jeStronkie schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:55:
Waar zijn de "koop" bordjes van Temple of Light and Die Dark Temple.. Ik kan ze nergens kopen..
spoiler:
. Castle Fairfax moet gewoon te vinden zijn via bowerstone Town Centre naar de Fairfax Gardens. Het kasteel is pas te koop na de main quest.
tripje naar de Spire
[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 04-11-2008 07:43 ]
Idd, nou werkt het wel nu ik de main quest heb gefinished, nu nog 9 maanden wachtenVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:44:
[...]
Als je dat krijgt ben je bezig met een (main)missie.
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door BAS80 op 04-11-2008 09:15 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Heb het spel ook uitgespeelt nu langzaam en zeker aan het sparen voor castle fairfax
. Ik heb alleen 1 probleem... Ik kan geen meubels kopen
het enigste wat ik bij dat vrouwtje in de meubel toko kan kopen is een 1 miezerig boek
meer mensen hier last van? Of doe ik wat fout?
Al in andere steden geprobeerd? Bloodstone heeft ook nog een zaakjeVerxx schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:16:
Heb het spel ook uitgespeelt nu langzaam en zeker aan het sparen voor castle fairfax. Ik heb alleen 1 probleem... Ik kan geen meubels kopen
het enigste wat ik bij dat vrouwtje in de meubel toko kan kopen is een 1 miezerig boek
meer mensen hier last van? Of doe ik wat fout?
Ja, daar ook al gekeken. Maar ze verkopen daar ook alleen maar dat boek
, best wel jammer voor het vrouwtje, loopt constant te mekkeren dat ze nieuwe meubels wil
Schijnt een bug te zijn. Veel mensen klagen daarover op de lionhead forums.Verxx schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:50:
Ja, daar ook al gekeken. Maar ze verkopen daar ook alleen maar dat boek, best wel jammer voor het vrouwtje, loopt constant te mekkeren dat ze nieuwe meubels wil
Kon in bowerstone ook geen meubels kopen.
Gelukkig wilde de winkel in bloodstone ze wel aan me verkopen
Beetje vreemde bug wel
Gelukkig wilde de winkel in bloodstone ze wel aan me verkopen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Offtopic: wel posten op een forum maar terugsmsen ho maar!BM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:00:
Kon in bowerstone ook geen meubels kopen.
Gelukkig wilde de winkel in bloodstone ze wel aan me verkopenBeetje vreemde bug wel
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Sinds gisteren allemaal problemen met Fable2. Telkens vast blijven lopen als ik menu in ga. Dan weer melding dat de schijf vies is. Dan blijft hij weer vast lopen als hij een gebied laad.
Zelfde met het schijfje van een vriend van mij. En op zijn xbox werken beide schijfjes perfect.
Andere games werken gewoon perfect op mijn xbox behalve dan hoe toevallig dat ook is Fable en Fable the Lost Chapters.
Lijkt wel of mijn xbox iets tegen games van Lionhead heeft
Zelfde met het schijfje van een vriend van mij. En op zijn xbox werken beide schijfjes perfect.
Andere games werken gewoon perfect op mijn xbox behalve dan hoe toevallig dat ook is Fable en Fable the Lost Chapters.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Witte tandpasta, doekje wat geen pluisjes achterlaat, uitvegen, lauw water, droog deppen totdat de schijf glanst alsof hij nieuw is, try again.Shikaka schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:51:
Sinds gisteren allemaal problemen met Fable2. Telkens vast blijven lopen als ik menu in ga. Dan weer melding dat de schijf vies is. Dan blijft hij weer vast lopen als hij een gebied laad.
Heb nu mijn schijfje al wel 10x moeten schoonmaken op die manier, en iedere keer doet hij het weer
Op zich is het best jammer dat dat nodig isBlue-eagle schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:56:
[...]
Witte tandpasta, doekje wat geen pluisjes achterlaat, uitvegen, lauw water, droog deppen totdat de schijf glanst alsof hij nieuw is, try again.
Heb nu mijn schijfje al wel 10x moeten schoonmaken op die manier, en iedere keer doet hij het weer
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
SpoTs schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:13:
[...]
Hoe bevalt fable 2 eigenlijk, is hij beter dan Lost Chapters?

Cunning linguist.
Agree
Fable 1 was absoluut een leuk spel, maar heb er nog niet bijna zoveel tijd in zitten als in Fable 2. Al moet ik toegeven dat ik daar nu voorlopig ook wel ff genoeg van heb.
Gooi je Direct Messages in je voorkeuren eens aan, telefoon is leeguchiha tijntje schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:22:
[...]
Offtopic: wel posten op een forum maar terugsmsen ho maar!![]()
![]()
Xbox
probleem is dat zelfs andere schijfjes niet werken. Lijkt me sterk dat op de zelfde dag 2 schijfjes dat moeten hebben.Blue-eagle schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:56:
[...]
Witte tandpasta, doekje wat geen pluisjes achterlaat, uitvegen, lauw water, droog deppen totdat de schijf glanst alsof hij nieuw is, try again.
Maar als ik thuis ben zal ik het meteen proberen
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Dan doe je toch tandpasta in je xbox ? :-)Shikaka schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:54:
[...]
probleem is dat zelfs andere schijfjes niet werken. Lijkt me sterk dat op de zelfde dag 2 schijfjes dat moeten hebben.
Maar als ik thuis ben zal ik het meteen proberen
Probeer de tandpasta anders eerst op een andere schijf, volgens mij gaat het met sommige merken/soorten niet zo best. Ik heb er eens een doffe disc aan overgehouden (te groffe korrel in de pasta gok ik)
Maar ik gok eerder dat het probleem je xbox zelf is
Maar ik gok eerder dat het probleem je xbox zelf is
[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 04-11-2008 17:11 ]
Verwijderd
Erg leuk spel, Fable was naar mijn mening al geslaagd en deze gaat er nog dik overheen. Enige grote minpunt (en ik ben niet de enige) is dat het uiterlijk van je hero niet altijd goed bepaald wordt. Ik heb nu brandend rode ogen terwijl ik echt op 85% good zit, en mn purity/corruption blijft op één punt hangen hoeveel ik ook doneer, groente eet of mensen ik blij maak.
Verhaal is leuk, graphics erg sfeervol aleen jammer dat mijn character er niet zo goed uitziet als hoort bij een 'good' hero.
spoiler:
En dan ook nog eens wit haar en drie krassen op mn gezicht omdat ik dat meisje niet naaide met de shadow council
Verhaal is leuk, graphics erg sfeervol aleen jammer dat mijn character er niet zo goed uitziet als hoort bij een 'good' hero.
Ik had vanaf dat moment die rode ogen. Dacht dat dat kwam door mijn keuze die ik daar maakte (zelfde als die jij maakt).Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:19:
spoiler:En dan ook nog eens wit haar en drie krassen op mn gezicht omdat ik dat meisje niet naaide met de shadow council
Xbox
je kan ook de tekst eerst lezen die bij het flimpje zat
spoiler:
Je verliest je jeugdigheid (en daarmee blijkbaar je ogen) omdat Reaper die dan krijgt en zo extra lnag jong blijft. Mocht Reaper niet aan z'n belofte voldoen om iemand te sturen, dan komen die rechters wel achter Reaper aan
Corruption/purity is makkelijk te veranderen door huur- en kraamprijzen te verhogen/verlagen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:19:
Erg leuk spel, Fable was naar mijn mening al geslaagd en deze gaat er nog dik overheen. Enige grote minpunt (en ik ben niet de enige) is dat het uiterlijk van je hero niet altijd goed bepaald wordt. Ik heb nu brandend rode ogen terwijl ik echt op 85% good zit, en mn purity/corruption blijft op één punt hangen hoeveel ik ook doneer, groente eet of mensen ik blij maak.spoiler:En dan ook nog eens wit haar en drie krassen op mn gezicht omdat ik dat meisje niet naaide met de shadow council
Verwijderd
Ik vraag me af hoe je uit mijn post kon opmaken dat ik verbaasd was over die verandering. Ik wist dat dat zou gebeuren, ik had alleen verwacht dat zo'n ontzettend onzelfzuchtige daad me er niet uit zou laten zien als een woeste demon. Vrij logisch toch.TheKeeper schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:20:
je kan ook de tekst eerst lezen die bij het flimpje zatspoiler:Je verliest je jeugdigheid (en daarmee blijkbaar je ogen) omdat Reaper die dan krijgt en zo extra lnag jong blijft. Mocht Reaper niet aan z'n belofte voldoen om iemand te sturen, dan komen die rechters wel achter Reaper aan
spoiler:
Ik ben trouwens na het kiezen van the sacrifice zowel al mijn littekens als die rode ogen kwijt
Zijn er meer mensen die dat hele expression systeem maar een beetje nep vinden? Het geeft neit echt een gevoel van levendigheid. Ik krijg er een beetje druk op de juiste knopjes voor maximale reward idee van, niet het idee dat ik echt interacteer met de wereld. Hadden ze mischien een beter systeem voor moeten bedenken want ik voel op deze manier gewoon weinig binding met mijn held.
Het is verder echt een goed spel, maar juist dat soort dingen halen me enorm uit mijn beleving. Verder begint het wel saai te worden om met naamloze held nummer 600 te spelen. Ze moeten in RPG's echt is zorgen dat je karakter ook diepgang heeft en dingen voelt ect. (apart voorbeeld zie bv. GTA vice City, daar had je avatar een karakter van zichzelf en dat werkte extreem goed).
Het is verder echt een goed spel, maar juist dat soort dingen halen me enorm uit mijn beleving. Verder begint het wel saai te worden om met naamloze held nummer 600 te spelen. Ze moeten in RPG's echt is zorgen dat je karakter ook diepgang heeft en dingen voelt ect. (apart voorbeeld zie bv. GTA vice City, daar had je avatar een karakter van zichzelf en dat werkte extreem goed).
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Heeft iemand inmiddels al wat meer gehoord over de missende DLC tokens van de Limited Edition (o.a. degene die via Dimension Plus zijn verkocht)? Overigens ben ik intussen ook erg benieuwd of de site waarop je een DLC token kan aanvragen ook wellicht werkt voor benadeelde Europeanen (alhoewel, vast niet omdat ze waarschijnlijk alleen geaccepteerd worden door de Amerikaanse Marketplace)
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Geweldig spel vind ik het tot nu toe, ik ben er maandag mee begonnen. Ik heb er aardig wat tijd in gestopt de afgelopen week, uurtje of twaalf denk ik. Wat de hoofdverhaallijn betreft,
spoiler:
Ik heb wel aardig wat sidemissions gedaan, dus ik verwacht dat ik nog niet zo ver ben. Ik houd echt totaal niet van RPG's normaliter, maar dit spel is echt de uitzondering...
ik heb net The Crucible verslagen en sta dus op het punt om naar The Spire af te reizen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik heb Fable II net een paar dagen geleden uitgespeeld qua main quest. En ik vind de mainquest zeer mager. Fable 1 had qua eindverhaal een beter verhaal.
Maar Fable 2 ziet er 10x beter uit, vechtsysteem is veel beter en toch geeft het meer een sprookjesgevoel.
Maar Fable 2 ziet er 10x beter uit, vechtsysteem is veel beter en toch geeft het meer een sprookjesgevoel.
spoiler:
Ik vond het leuk dat je oude brug van Oakvale uit Fable Lost Chapters kon herkennen toen je de verwoeste stad binnenkwam, dat gaf toch wel een gevoel van: Wow, toch cool dat dat er nog in zit.
Helaas was het eindgevecht van de game zeer magertjes.
Helaas was het eindgevecht van de game zeer magertjes.
Ik heb gister de mainquest ook uitgespeeld, en ook ik vind het einde erg tegenvallen. Hoewel het wel genoeg openlaat voor een uitbreiding (en daar hoop ik dan op).
Heel veel van het spel viel mij wel tegen:
- Moeilijkheidsgraad: met de leech life (of zoiets) augment op je wapen kun je eigenlijk niet meer dood.
- Geen gevoel voor waarde: Op een gegeven moment heb je zoveel geld dat het niet meer uitmaakt wat je koopt. en dit moment ligt al vrij vroeg in het spel (na 3 uur ofzo al).
- Vrij weinig verschillende en/of bijzondere wapens, ik had een wapensysteem als in diablo leuker gevonden.
- Zelfs op het einde nog kisten opentrekken met 200 gold, terwijl je al 2,500,000 in je bezit hebt.
- Te weinig levels in experience: je kunt eigenlijk geen pure warrior maken, of een pure archer, je krijgt altijd zoveel experience dat je (bijna) alle skils maximaal kan upgraden voordat de mainquest afgelopen is.
En zo kan ik nog meer dingen opnoemen. En toch vind ik het nog steeds een geweldig spel (op GTA4 na het beste spel van 2008).
Ik heb de 1e ronde de heilige uitgehangen (behalve dat ik dan
Nu ga ik de duivel uithangen, en hoewel het wel een beetje "vreemd" voelt is dit ook erg leuk.
Heel veel van het spel viel mij wel tegen:
- Moeilijkheidsgraad: met de leech life (of zoiets) augment op je wapen kun je eigenlijk niet meer dood.
- Geen gevoel voor waarde: Op een gegeven moment heb je zoveel geld dat het niet meer uitmaakt wat je koopt. en dit moment ligt al vrij vroeg in het spel (na 3 uur ofzo al).
- Vrij weinig verschillende en/of bijzondere wapens, ik had een wapensysteem als in diablo leuker gevonden.
- Zelfs op het einde nog kisten opentrekken met 200 gold, terwijl je al 2,500,000 in je bezit hebt.
- Te weinig levels in experience: je kunt eigenlijk geen pure warrior maken, of een pure archer, je krijgt altijd zoveel experience dat je (bijna) alle skils maximaal kan upgraden voordat de mainquest afgelopen is.
En zo kan ik nog meer dingen opnoemen. En toch vind ik het nog steeds een geweldig spel (op GTA4 na het beste spel van 2008).
Ik heb de 1e ronde de heilige uitgehangen (behalve dat ik dan
spoiler:
Dat zegt wel iets over de band die je ermee krijgt de family gekozen heb op het einde, ik kon het niet over mijn hart krijgen om mijn dochter dood te houden
)
Nu ga ik de duivel uithangen, en hoewel het wel een beetje "vreemd" voelt is dit ook erg leuk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Magic schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:03:
Ik heb de 1e ronde de heilige uitgehangen (behalve dat ik danspoiler:Dat zegt wel iets over de band die je ermee krijgtde family gekozen heb op het einde, ik kon het niet over mijn hart krijgen om mijn dochter dood te houden)
spoiler:
Mijn vrouw en zoon konden me eigenlijk vrij weinig boeien, Ze klaagden over het huis, het geld, het meubilair, en men vrouw was zo sexverslaafd dat ze vast wel een keer een andere vent had gepakt.
. Nee, de enige reden waarom ik family had gekozen is natuurlijk mijn trouwe hond.
Zoveel liefde en energie in dat beest 
wanneer komt deze game nu eens uit??
Sterk dan dat hij hier nog nergens is verschenen....
waar is "hier" dan? Ligt al geruimte tijd in alle winkels (in NL).
hmmmm...
http://community.lionhead...e/2008/11/11/3221309.aspx
Special announcement. Nu al Downloadable content?
http://community.lionhead...e/2008/11/11/3221309.aspx
Special announcement. Nu al Downloadable content?
zo...uitgespeelt. Leuk leuk....maar wel weer veeeeeeel te makkelijk overall
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
hier ook uitgespeeld. heb nou niet meteen de verleiding om nog 2 keer te spelen om de andere 2 achievements te halen (van het einde). Zit nu op 46% achievements, iemand nog tips van: goh die's nog leuk om te doen en makkelijk te halen?
Dingen als "The Dualist" (gewoon flink doormeppen zonder iets of iemand in de buurt), "The Goth" (zwart haar en kleren), "The Spouse" (trouwen), "The Parent" (een kind op de wereld zetten), etc zijn vrij simpel zelf te doen.
Verder zijn er flink wat te halen door even bij iemand in het spel te gaan die bijvoorbeel voor de 2e keer trouwt, wel volledig pure of corrupt is, etc.
DM me maar om te zien of we elkaar tegen kunnen komen... ik heb nog wel wat dingen die je makkelijk kunt halen doordat ik ze al heb: game card
Verder zijn er flink wat te halen door even bij iemand in het spel te gaan die bijvoorbeel voor de 2e keer trouwt, wel volledig pure of corrupt is, etc.
DM me maar om te zien of we elkaar tegen kunnen komen... ik heb nog wel wat dingen die je makkelijk kunt halen doordat ik ze al heb: game card
heb je toegevoegd in ieder geval. zal die je noemt even zelf proberen te halen nog.TheKeeper schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:16:
Dingen als "The Dualist" (gewoon flink doormeppen zonder iets of iemand in de buurt), "The Goth" (zwart haar en kleren), "The Spouse" (trouwen), "The Parent" (een kind op de wereld zetten), etc zijn vrij simpel zelf te doen.
Heeft er iemand toevallig een link naar de kaart van fable 2. De kaart die in het spel zit is een beetje onoverzichtelijk en niet lekker bruikbaar..
LOL...mijn Fable II limited edition key is binnen...en ik heb niet eens de limited edition!
Wel aangevraagd, werkt dus gewoon ookal heb je helemaal geen limited edition exemplaar
Wel aangevraagd, werkt dus gewoon ookal heb je helemaal geen limited edition exemplaar
Aangevraagd via die pagina op xbox.com US support toevallig? Ik ben namelijk erg benieuwd of die sleutels ook werken in Europa... (Even voor de duidelijkheid: ik heb op dit moment een LE zonder key omdat men bij een aantal exemplaren is vergeten om de kaartjes voor de Live trial en de DLC mee te verpakken... zie ook mijn relaas elders in deze draad)Cubic X schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:15:
LOL...mijn Fable II limited edition key is binnen...en ik heb niet eens de limited edition!
Overigens heb ik te horen gekregen dat men bij Dimension Plus inmiddels een oplossing heeft bedacht, maar tot op heden heb ik nog niets verder gehoord...
Update: Net lag er een envelop in de bus met daarin de kaartjes voor de Live trial en de DLC! Hartstikke tof van jullie Dimension Plus! Ik kan eindelijk verder!
[ Voor 39% gewijzigd door mindcrash op 15-11-2008 12:54 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Ik heb uit 'bronnen' dat hij gewoon werktmindcrash schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:33:
[...]
Aangevraagd via die pagina op xbox.com US support toevallig? Ik ben namelijk erg benieuwd of die sleutels ook werken in Europa... (Even voor de duidelijkheid: ik heb op dit moment een LE zonder key)
Verwijderd
zelfde geld voor mijCubic X schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:15:
LOL...mijn Fable II limited edition key is binnen...en ik heb niet eens de limited edition!![]()
![]()
Wel aangevraagd, werkt dus gewoon ookal heb je helemaal geen limited edition exemplaar![]()
![]()
Hahahah! het werkt dus toch!
Was even sceptisch omdat het zo lang duurde... maar het is toch gelukt met de LE codes.
Over een uurtje ofzo ff kijken of ze ook daadwerkelijk werken op een EU versie.
Was even sceptisch omdat het zo lang duurde... maar het is toch gelukt met de LE codes.
Over een uurtje ofzo ff kijken of ze ook daadwerkelijk werken op een EU versie.
PSN: Leech1984

Heb me gratis CE code
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik ben echt heel benieuwd, ik hoop dat het een uitbreiding wordt, ik heb na het uitspelen niet echt het gevoel dat het "klaar" is
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Pff... Fable loopt echt continue vast bij mij.
Constant als het personage in Bowerstone is blijft de Xbox hangen totdat resetten de enige optie over is.
Ook worden textures gewoon compleet niet geladen.. (hele personages vallen weg).
Heb hier eerder geen last van gehad... geen enkele bug tegengekomen. Nu speelt mijn vriend vandaag Fable en het spel is praktisch onspeelbaar omdat bijna niets werkt zoals het zou moeten.
Heb toevallig pas m'n dashboard geupdate. Weet iemand van jullie of dit hier iets mee te maken kan hebben?
Begin bijna te twijfelen aan mijn Xbox. (Geeft geen ROD of iets dergelijks). Heb hem ook net iets meer als een week... dus ik denk niet dat er iets mis mee is.
Meer mensen die hier last van hebben?
Voorlopig heeft het spelen van Fable hier geen zin meer...
Constant als het personage in Bowerstone is blijft de Xbox hangen totdat resetten de enige optie over is.
Ook worden textures gewoon compleet niet geladen.. (hele personages vallen weg).
Heb hier eerder geen last van gehad... geen enkele bug tegengekomen. Nu speelt mijn vriend vandaag Fable en het spel is praktisch onspeelbaar omdat bijna niets werkt zoals het zou moeten.
Heb toevallig pas m'n dashboard geupdate. Weet iemand van jullie of dit hier iets mee te maken kan hebben?
Begin bijna te twijfelen aan mijn Xbox. (Geeft geen ROD of iets dergelijks). Heb hem ook net iets meer als een week... dus ik denk niet dat er iets mis mee is.

Hoe ver ben je in het spel? Toen ik verder kwam en de mensen mij aardiger vonden, duurde het bij bij soms ook langer om te laden.
Verder helpt het misschien om het spel op de HD te zetten (mocht je die hebben)?
Verder helpt het misschien om het spel op de HD te zetten (mocht je die hebben)?
Heb je het spel geinstalleerd op je HD? Er zijn meer berichten dat als je het spel op je HD installeerd dat er dan problemen kunnen ontstaan met het laden in bepaalde spellen.CrystalViriS schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:30:
Pff... Fable loopt echt continue vast bij mij.
Ja ik heb wel een hardeschijf ja.
Maar zover ik weet is het spel hier niet op geinstalleerd en laadt ie het spel gewoon van de dvd-rom af.
Het valt me wel op dat vrijwel ALLES misgaat sinds ik het dashboard geupdate heb.
Vind het bijna gek dat ik er hier niemand nog over gehoord heb. Het spel is hierdoor voor mij totaal onspeelbaar geworden. Wacht dus maar op een patch...
Maar zover ik weet is het spel hier niet op geinstalleerd en laadt ie het spel gewoon van de dvd-rom af.
Het valt me wel op dat vrijwel ALLES misgaat sinds ik het dashboard geupdate heb.

Vind het bijna gek dat ik er hier niemand nog over gehoord heb. Het spel is hierdoor voor mij totaal onspeelbaar geworden. Wacht dus maar op een patch...
heb hem hier ook op HD staan gen geen probleem
vraag hoe word je weer dun mijn mantje is DIK
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Het nieuwe dashboard belet mij Fable 2 op te slaan, helaas...
Selderij eten.Motaro schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:14:
heb hem hier ook op HD staan gen geen probleem
Moet je wel heel veel van eten maar het helpt wel.
Heb ook het idee dat in sommige gevallen Fable met het nieuwe dashboard niet zo goed werkt....Bartaz schreef op zondag 23 november 2008 @ 01:26:
Het nieuwe dashboard belet mij Fable 2 op te slaan, helaas...
Heb het alleen als ik met een nieuw profiel wil starten, eerdere opgeslagen spellen kan ik wel weer 'her' opslaan.CrystalViriS schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:34:
[...]
Heb ook het idee dat in sommige gevallen Fable met het nieuwe dashboard niet zo goed werkt....
Ik heb hem opgeslagen op de HDD, maar toen ik er mee verder ging zei ie dat bowerstone market niet op m'n kaart is. Grappig, aangezien ik half bowerstone al gekocht had...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
12 December eerste DLC voor Fable II !
Joehoe

Link naar uitgebreide omschrijving.
Aangezien de content freeze al in April van dit jaar was, zijn ze dus direct doorgegaan voor DLC
Nice!
Joehoe

Aangezien de content freeze al in April van dit jaar was, zijn ze dus direct doorgegaan voor DLC
Dilemma!!
Ik neuk me eigen de tering in het spel, met o.a. mn vrouw, m'n buurvrouw en nog een getrouwde vrouw (waar ik overigens de orde handhaving voor achter me aan kreeg) maar kinderen krijgen hooo maar
Condooms weiger ik te gebruiken dus daar ligt het niet aan...
Ligt het aan mn zaad of aan de eierstokken van mn chick???
Ik neuk me eigen de tering in het spel, met o.a. mn vrouw, m'n buurvrouw en nog een getrouwde vrouw (waar ik overigens de orde handhaving voor achter me aan kreeg) maar kinderen krijgen hooo maar
Condooms weiger ik te gebruiken dus daar ligt het niet aan...
Wordt KI of IV. Geen twijfelx0rcist schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:20:
Huh?? Of moet ik haar soms eerst een paar keer steken zodat het lijkt alsof ze ongesteld wordt ofzo??
Hahahax0rcist schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:28:
[...]
Huh?? Of moet ik haar soms eerst een paar keer steken zodat het lijkt alsof ze ongesteld wordt ofzo??
Quoted for importanceFoggyFreek schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:53:
12 December eerste DLC voor Fable II !
Joehoe
Aangezien de content freeze al in April van dit jaar was, zijn ze dus direct doorgegaan voor DLCNice!
[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 26-11-2008 07:39 ]
Net uitgespeeld.. het was een fijne ervaring. Alleen dat einde
Overigens vind ik dat de Achievements veel te makkelijk te behalen zijn, mede door de co-op mode. Als een van je buddies alles heeft gehaald kan hij het als het ware aan je 'geven', zodat jij er totaal geen moeite voor hoeft te doen.

Overigens vind ik dat de Achievements veel te makkelijk te behalen zijn, mede door de co-op mode. Als een van je buddies alles heeft gehaald kan hij het als het ware aan je 'geven', zodat jij er totaal geen moeite voor hoeft te doen.

Verwijderd
Geweldig spel alleen er zitten nogal wat bugs in waardoor ik 1 quest nu al voor de derde keer probeer
Maar de sfeer en de omgeving etc maken het zeker de moeite waard. Een hogere moeilijkheidsgraad had best gemogen, ik ben niet iemand die altijd per se moeilijke games wil, integendeel, meestal vind ik iets op normal uitspelen meer dan genoeg, maar dit is wel extreem easy
Heb hem eergisteren ook uitgespeeld.. het einde vond ik idd ook niet zo geweldig.....VP. schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:57:
Net uitgespeeld.. het was een fijne ervaring. Alleen dat einde
Maar ben allang weer blij dat ik m'n hond weer terug heb
Einde is nogal open... lijkt alsof er nog niets gaat komen.. misschien in de DLC of een derde deel?
Toch redelijk ego he... ik heb mijn hond, vrouw en kind niet terug en ook geen bom duiten (die had ik al). Mis alleen de hond, het andere is vervangbaar 
Ben benieuwd of DLC alleen DLC wordt of ook als expension verkocht gaat worden. Is er al een indicatie van prijs oid?
Ben benieuwd of DLC alleen DLC wordt of ook als expension verkocht gaat worden. Is er al een indicatie van prijs oid?
Het gaat 800 Microsoft points kosten en is naar alle waarschijnlijkheid alleen via Marketplace te koop.TheKeeper schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:07:
Toch redelijk ego he... ik heb mijn hond, vrouw en kind niet terug en ook geen bom duiten (die had ik al). Mis alleen de hond, het andere is vervangbaar
Ik vermaak me best met het spel, maar nu is de quest T.O.B.Y. vastgelopen.
Iemand een idee of dit nog te verhelpen is?
spoiler:
Ik moet die kerel verjagen of vermoorden, en omdat ik aardig op weg ben naar 100% purity ga ik hem niet vermoorden. Ik heb alle angst expressions gedaan en ondanks dat die balk helemaal links zat, ging hij niet weg. Ik heb het spel toen uitgezet en opnieuw opgestart, en nu zit er, ongeacht waar ik ook ben, op het scherm op die d-pad knoppen altijd de twee angst expressions die ik bij Toby gebruikt heb. Met de quest kan ik ook niet verder. Het enige wat hij zegt is iets van laten we eens kijken wat je nu voor me kunt ophalen..
Gewoon door blijven gaan met die expressies zoals evil laugh! duurde bij mij ook best lang voordat die hoerenloper weg gingSh0ckTr00per schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:45:
Ik vermaak me best met het spel, maar nu is de quest T.O.B.Y. vastgelopen.
spoiler:Ik moet die kerel verjagen of vermoorden, en omdat ik aardig op weg ben naar 100% purity ga ik hem niet vermoorden. Ik heb alle angst expressions gedaan en ondanks dat die balk helemaal links zat, ging hij niet weg. Ik heb het spel toen uitgezet en opnieuw opgestart, en nu zit er, ongeacht waar ik ook ben, op het scherm op die d-pad knoppen altijd de twee angst expressions die ik bij Toby gebruikt heb. Met de quest kan ik ook niet verder. Het enige wat hij zegt is iets van laten we eens kijken wat je nu voor me kunt ophalen..
Wat nog sneller gaat is als je perfect expressions doet.. dus van je d-pad de knop ingedrukt houden totdat de balk gaat lopen.. good luck!
Btw gister t spel uitgespeeld en vond het wel een vermakelijke game
Klein vraagje
Heb nu Fable II binnen en ik weet dat er problemen kunnen zijn als ik hem op de HD gooi. Ik heb 2 maanden terug Fable een dagje gespeeld en eigenlijk wil ik verder met die save game. Waar moet ik op gaan letten als ik hem op de HD ga zetten?
Heb nu Fable II binnen en ik weet dat er problemen kunnen zijn als ik hem op de HD gooi. Ik heb 2 maanden terug Fable een dagje gespeeld en eigenlijk wil ik verder met die save game. Waar moet ik op gaan letten als ik hem op de HD ga zetten?
Nergens mee...gewoon geluk hebben. Bij sommigen werkt het zonder bugs en bij anderen raakt het hele spel bugged (zoals bij mij...). Inmiddel staat Fable II al weer minstens twee weken stof te happen, jammer dat ik hem nooit heb kunnen uitspelen door die bugs.maartend schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:21:
Klein vraagje
Helaas.. Toby is echt een verloren zaak. Ik probeerde 100% good te worden, en dat lukte ook al niet, ondanks dat ik 200000 gold aan een zwerver had gegeven bleef die balk op ongeveer 95% hangen. Daarna ben ik compleet bloodstone gaan uitroeien, wat me wel 100% evil maakte (gelukkig), en toen ik de achievement kreeg was Toby 1 van de 2 mensen die nog leefden. De ander was degene die me elke keer vertelde dat ik Toby's nieuwe knechtje was. Ik heb op ze in staan hakken maar hielp niks. Na ja, nog een paar losse achievements oppikken en dan zet ik 'm in de kast, in ieder geval tot de DLC.x0rcist schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:09:
[...]
Gewoon door blijven gaan met die expressies zoals evil laugh! duurde bij mij ook best lang voordat die hoerenloper weg ging
Wat nog sneller gaat is als je perfect expressions doet.. dus van je d-pad de knop ingedrukt houden totdat de balk gaat lopen.. good luck!
Btw gister t spel uitgespeeld en vond het wel een vermakelijke game
Na fallout 3 uitgespeeld te hebben maar eens Fable 2 opgepakt. Heb wat moeite om er in te komen.
Ik ben nu getrouwd met Alex en ze wil sex !! Alleen hoe doe ik dat ?????
Tips zijn welkom
Tips zijn welkom
GamiQ, de game notes app met game maps!
Je kunt in de boekhandel een boek kopen wat dit voor je doet-SaveMe- schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:14:
Na fallout 3 uitgespeeld te hebben maar eens Fable 2 opgepakt. Heb wat moeite om er in te komen.
Tips zijn welkom
Krijg je er een expression bij die je kunt gebruiken. Follow me Home oid geloof ik.
Xbox
Het is me geluktBM schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:19:
[...]
Je kunt in de boekhandel een boek kopen wat dit voor je doet
Krijg je er een expression bij die je kunt gebruiken. Follow me Home oid geloof ik.
Overigens wil ik niet cheaten en speel dus 'normaal', zonder de vele quick money cheats. Geld komt wel maar mondjes maat binnen.... kan niet echt veel property kopen....
[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 07-12-2008 19:26 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb dit spel gekregen van m'n vriendin en heb er nu zo'n tien uur spelen opzitten. Tijdens de Crucible bleef m'n hero ineens floaten... Een beetje jammer.
Maar goed, bugs kunnen optreden en zullen ook vast gefixt worden, wat ik irritanter vind is dat het onmogelijk is om iets specifieks te vinden. Als ik bijvoorbeeld nieuwe kleren wil vinden moet ik maar naar alle dorpen reizen die ik ken en alle blauwe shops afgaan die ik op de kaart zie, want er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende shops die er zijn. Ook heb ik een kwartier rondgelopen op zoek naar m'n zojuist aangeschafte huisje, want dat wordt ook nergens op de kaart aangegeven.
Verder geen klachten, tof spel, nu weer lekker verder spelen want de wekker gaat toch pas om elf uur
Maar goed, bugs kunnen optreden en zullen ook vast gefixt worden, wat ik irritanter vind is dat het onmogelijk is om iets specifieks te vinden. Als ik bijvoorbeeld nieuwe kleren wil vinden moet ik maar naar alle dorpen reizen die ik ken en alle blauwe shops afgaan die ik op de kaart zie, want er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende shops die er zijn. Ook heb ik een kwartier rondgelopen op zoek naar m'n zojuist aangeschafte huisje, want dat wordt ook nergens op de kaart aangegeven.
Verder geen klachten, tof spel, nu weer lekker verder spelen want de wekker gaat toch pas om elf uur
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Als je vanaf het begin in vastgoed investeert dan lopen de inkomsten gelijkmatig mee. Toen ik klaar was met de Spire had ik al ruim 10.000 gold per 5 minuten aan huurinkomsten. En dan heb je ook weinig problemen om steeds nieuw vastgoed te kunnen blijven kopen.-SaveMe- schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:17:
[...]
Het is me geluktThanks! Nu heb ik een little bambino
Overigens wil ik niet cheaten en speel dus 'normaal', zonder de vele quick money cheats. Geld komt wel maar mondjes maat binnen.... kan niet echt veel property kopen....