Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
i know, kan me echter niet indenken dat ze dat niet willen doorvoeren. doe mij overigens maar vanilla osp ca: 200/200 en geen self dmg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Boomx schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:43:
i know, kan me echter niet indenken dat ze dat niet willen doorvoeren. doe mij overigens maar vanilla osp ca: 200/200 en geen self dmg }:O
200/200 is véél te veel. Samen met de railgun nerf moet je een speler nu 5 keer railen om hem dood te krijgen. Dat is echt absurd veel. Nee geef mij maar de 100/150 of anders 150/150 versie die ze nu testen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Games Played: 14
Time Played: 1.7 hours
Last Played: 23 hours ago
Accuracy (Hits / Shots): 25% (4,468 / 8,672)
Win / Loss (Ratio): 5 / 8 (0.62)
Kill / Death (Ratio): 184 / 179 (1.03)

Best wel lache, nooit echt de moeite gedaan om quake 3 of UT fanatiek te spelen. Dit is toch wel een vermakelijke game.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Cloud schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:47:
[...]

200/200 is véél te veel. Samen met de railgun nerf moet je een speler nu 5 keer railen om hem dood te krijgen. Dat is echt absurd veel. Nee geef mij maar de 100/150 of anders 150/150 versie die ze nu testen. :)
daarom zeg ik ook vanilla osp ca , zonder rg nerf natuurlijk!

wat ik ook bloedirritant vind is met zn 10/12en CA/TDM spelen op proq3dm6, blijft sowieso m'n all time favorite map maar het is echt te druk! jammer dat ze voor CA niet 6++ hebben over gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hoe krijg je zo'n hooverboard ? Dat is echt vet en vliegt ziekelijk snel zo te zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

LOL :D

Die hoort bij de skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
W00fer schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:19:
Hoe krijg je zo'n hooverboard ? Dat is echt vet en vliegt ziekelijk snel zo te zien !
Elke model is even snel, je hebt hoogstens iemand zien spelen met dat specifieke model die weet hoe hij goed moet strafe jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nou dan ga ik maar van skin switchen en strafe jumpen leren :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ter informatie: Het model heet Anarki.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich vind ik quakelive wel een aardig spel maar ik vind de snelheid veels te hoog. Met de meeste shooters heb ik totaal geen problemen met de snelheid en draai lekker bovenin mee maar hier kan ik het tempo niet bijbenen :( Ik kijk het nog even aan maar als dit soort speed settings blijven is het geen spel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Quake is van origine een heel snel spel. Dit gaat echt niet meer veranderen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik heb nu een paar potjes instagib gespeeld maar dat gaat me een stuk beter af (bovenste rijtje). Dat komt meer op strafen en aim aan en voelt dus wat beter aan. Maar met DM en TDM kom ik er niet meer aan te pas misschien komt het ook dat ik steeds probeer headshots 8)7 te maken wat in deze shooter totaal niet van belang is lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het stoort me dat ondanks de lage ping ik af en toe geen instant kills heb terwijl ik 100% zeker voor een player sta (die dan toevallig even AFK is maar ok).

Wanneer ze dat bij mij doen is het wel een instant kill. Ik heb zelf 30 ping of minder dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Instant kills?! Het gaat er gewoon om hoeveel hp die gozer over heeft en met welk wapen je schiet. wapens in q3 hebben allemaal een vaste damage, sommige guns hebben ook splash damage wat uiteraard minder doet dat een direct hit. Heeft idd niks met ping te maken.

Je spawned met 120 hp wat terugloopt naar 100 (vanaf 100 loopt het niet meer verder terug, alles daarboven loopt langzaam terug naar 100). Een grenade doet op full impact 100 damage, maar als je er 1 meter naast staat en hij ontploft dan krijg je ongv. 10 damage. However, een rail slug doet nu 80 damage (vanilla q3 deed een slug 100), of je nou van 200 meter schiet of van 1 cm voor zn neus. Now, let eens beter op met hoeveel health je rondloopt + met welk wapen je wordt geraakt en you do the math ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Grenades doen bij mij eigenlijk nooit wat :')
Daarom ook zo'n lage accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
W00fer schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:57:
Grenades doen bij mij eigenlijk nooit wat :')
Daarom ook zo'n lage accuracy.
dat was niet mijn punt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Nou zeg, ik ben al een hele tijd aan het proberen om de boel werkend te krijgen, maar krijg het maar niet voor elkaar.

Ik download dat installer bestand (QuakeLive.msi) en installeer deze, zowel voor FF als voor IE. Bij FF zie ik hem netjes tussen de lijst staan van plugins.

Maar telkens als dan m'n browser afsluit en weer terug ga naar quakelive.com dan krijg ik het scherm weer waar staat dat ik eerst de installer nog moet installeren... |:(

Hoe krijg ik dit werkend??

edit:
Dit probleem dus, maar er staat geen oplossing bij.
http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=17585

[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 16-04-2009 22:08 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Ga gewoon weer naar www.quakelive.com en je zult zien dat het wel werkt ;). Maar is beetje verwarrend idd :).

@ hieronder: nee, de rest is niet zo buggy :P.

[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 16-04-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

wtfroflmaobbq!!! En dan werkt het wel.... Nou is de rest ook zo 'buggy'?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Haha,

Zojuist ging ik weer even naar de quakelive site (via de juiste url ;)) krijg ik weeer dat scherm te zien met die 3 stappen!!!!

Duurde wel even voordat ik zag dat er stond dat er dit keer slechts een update gedownload moest worden :z

Tot nu toe 2 potjes gespeeld, echt weer leuk dit. Ga zeker nog even vaker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Cloud schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:12:
Het is een beetje verborgen, maar je config files staan hier:

C:\Users\JOUWNAAM\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3

Althans onder Vista. :)
Beetje een bump. En weet ook niet of het hier al bekend is, maar onder Windows XP staat je config files in de map:

C:\Documents and Settings\JOUWNAAM\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3

(Bij mij een map van 240 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van dat het de laatste paar dagen een beetje schokkerig gaat? Het voelt wat laggy, maar aan mijn ping zie ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
hoe change je je skin. heb nu dat oog, maar wil die hooverboardskin. kan het nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Mar2zz schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:45:
hoe change je je skin. heb nu dat oog, maar wil die hooverboardskin. kan het nergens vinden?
Dat is het anarki model, is ook al eens eerder gezegd in dit topic meen ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Mar2zz schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:45:
Via profile kan je ze allemaal kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
ravenger schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:39:
[...]
Dat is het anarki model, is ook al eens eerder gezegd in dit topic meen ik ;)
Ja dat weet ik, ik had dat gelezen. Maar ik kan het dus nergens vinden waar change skin ofzo staat. er is geen button of chapter voor lijkt het. Ook onder profile kan ik het niet vinden.

Iemand screenshotje van de plek? :p

aaah laat maar *ashamed*...

edit profile dussss

[ Voor 5% gewijzigd door Mar2zz op 09-05-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Mar2zz schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:07:
[...]

Ja dat weet ik, ik had dat gelezen. Maar ik kan het dus nergens vinden waar change skin ofzo staat. er is geen button of chapter voor lijkt het. Ook onder profile kan ik het niet vinden.

Iemand screenshotje van de plek? :p

aaah laat maar *ashamed*...

edit profile dussss
prutser! ;)

Ga naar edit my profile en dan klik je op Change Character

Veel succes B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de site van QuakeLive op dit moment down is ? want sinds gisteravond kan ik er niet meer op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:08:
Klopt het dat de site van QuakeLive op dit moment down is ? want sinds gisteravond kan ik er niet meer op komen.
Nee,

werkt gewoon "as we speak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd . ik kan met geen mogelijkheid op de site van quakelive komen. Internet verders geen probleem kan alle pagina's openen en alles doen op internet wat ik wil. Maar als ik naar de site van Quakelive ga. dan zegt ie "De webpagina kan niet worden weergegeven "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:15:
vreemd . ik kan met geen mogelijkheid op de site van quakelive komen. Internet verders geen probleem kan alle pagina's openen en alles doen op internet wat ik wil. Maar als ik naar de site van Quakelive ga. dan zegt ie "De webpagina kan niet worden weergegeven "
Probeer eens een andere browser en/of andere computer. Misschien een klein probleempje bij de DNS van je provider of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb verschillende browsers en computers geprobeerd maar blijft hetzelfde.

enigste wat ik zie is bij de url het icoontje van quake live

--- blijkt het nu wel weer te doen. Weet nog altijd niet wat het probleem was

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

cache mischien eens leeggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik had standaard een negatieve muis acceleratie :S V.b.: m'n muis op m'n muismat 10 cm naar links bewegen. Als ik dat snel doe dan gaat op het scherm m'n muis maar half zo ver dan wanneer ik die 10 cm langzaam beweeg :S

in_mouse -1 lijkt het vooralsnog op te lossen

edit : in_mouse -1 zorgt er bij mij voor dat mouse buttons 4 en 5 niet meer werken. Heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 20% gewijzigd door tweakkuiken op 19-05-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

Minkie

Groazers Unite.

Heb ook de plug-in geinstalleerd. Hopenlijk kan ik weer een btje aim kweken :P
Voeg me maar toe, mijn tag is: Minkie2K9

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:44
ik ben al geregistreed, maar door een fresh instal moet ik de game opnieuw installeren.
Alleen ik kan alleen bij de installer komen op de website door me opnieuw te registreren.. of kijk ik niet goed ?

als ik inlog kom ik bij de update uit.....is er nog een andere manier om de game te downloaden, want zo kom ik niet verder. vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Dutchie01 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:56:
ik ben al geregistreed, maar door een fresh instal moet ik de game opnieuw installeren.
Alleen ik kan alleen bij de installer komen op de website door me opnieuw te registreren.. of kijk ik niet goed ?

als ik inlog kom ik bij de update uit.....is er nog een andere manier om de game te downloaden, want zo kom ik niet verder. vaag....
Die update dan gebruiken heeft bij mij wel gewerkt in het verleden om het opnieuw te installeren. Dus probeer dat gewoon... Waarom vragen als je het ook kunt proberen. Kan niets fout gaan in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
kheb de update al geinstalleerd, maar zoals ik al dacht heb ik daar niks aan blijkbaar
iemand die er wel verstand van heeft ?

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie01 op 24-05-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Iets vriendelijker mag ook wel ...

Ik heb toevallig net Windows 7 geinstalleerd en daar stond nog niets van QuakeLive op. Dus ik ga naar www.quakelive.com (in FF maar dat zal niet uitmaken), log in met m'n al bestaande account en download de update, ik installeer hem en daarna reboot ik de browser. Dan ga ik weer gewoon naar www.quakelive.com (ga daar expliciet opnieuw heen!) en alles werkt. Ik denk dat jij die laatste stap vergeet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Vroeger veel instagib in UT2004 gedaan, en met de komst van QuakeLive toch even geprobeerd. Vind het erggg leuk in ieder geval, lekker drukke servers, super snelle laadtijden en perfecte FPS. Instagib is toch heel anders dan in UT2004 (geen strafejump, translocators etc.) maar is best vermakelijk. Helaas ben ik nog niet zo goed als in UT2004, maar dat is een kwestie van tijd ;)

Zonde dat Instagib unranked is btw.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:42
Dannydeman schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:04:
Vroeger veel instagib in UT2004 gedaan, en met de komst van QuakeLive toch even geprobeerd. Vind het erggg leuk in ieder geval, lekker drukke servers, super snelle laadtijden en perfecte FPS. Instagib is toch heel anders dan in UT2004 (geen strafejump, translocators etc.) maar is best vermakelijk. Helaas ben ik nog niet zo goed als in UT2004, maar dat is een kwestie van tijd ;)

Zonde dat Instagib unranked is btw.
strafejump = double jump? quake heeft namelijk wel strafejumping :P

maar ja, ze hadden een lange tijd geleden dus wel instagib aan op de rankings, en dus stonden alle instagibbers in de top 10 van van alles, aangezien 1 rail 600 damage doet...

ze zouden wel gewoon aparte instagib stats kunnen toevoegen maargoed maargoed, prioriteiten denk ik zo :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Strafejumpen bestaat wel hoor. Maar ik denk dat je dodge bedoeld wat in UT zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Wmm schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:25:
Iets vriendelijker mag ook wel ...

Ik heb toevallig net Windows 7 geinstalleerd en daar stond nog niets van QuakeLive op. Dus ik ga naar www.quakelive.com (in FF maar dat zal niet uitmaken), log in met m'n al bestaande account en download de update, ik installeer hem en daarna reboot ik de browser. Dan ga ik weer gewoon naar www.quakelive.com (ga daar expliciet opnieuw heen!) en alles werkt. Ik denk dat jij die laatste stap vergeet :).
bedankt blijkbaar zat ik op de verkeerde site waardoor hij niet verder ging. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

oh man, gister installed en nu weer hooked als een mofo! Ben echt van de Doom2, Quake, Quake, Q3A, RTCW, ET lijn dus dit mag erbij :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
iemand anders ook het gevoel dat de hitboxxes met de railgun totaal Bugged zijn soms? Ik schiet soms echt 100% hits er dwarsdoorheen op een low latency server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Haha, daar is een hele welles/niets discussie over op het QL forum. Is niet alleen bij rail, maar daar val het het meeste op. Ik mik altijd een beeje achter mijn target, dat werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Chefbierrr schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 00:26:
iemand anders ook het gevoel dat de hitboxxes met de railgun totaal Bugged zijn soms? Ik schiet soms echt 100% hits er dwarsdoorheen op een low latency server.
hitboxes laggen wat achter lichtelijk, daarbij draait quake live een soort predictie netcode die soms wel eens fouten maakt, en dan gaat het er raar uit zien. er zjin volgens mij wel wat console commands om wat prediction uit te zetten maar kan er niet zo 1,2,3 op komen, en of het nut heeft is maar de vraag :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

weirdest thing happened just now.
Paar matches instagib gespeeld. Sluit ik FF, is mn muispijltje verdwenen.
Ik krijg hem alleen terug zichtbaar als ik aanwijzerspoor inschakel. :S

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Die nieuwe (ctf) map speelt verbazingwekkend lekker. Hij lijkt op zich best wel geschikt als een competatieve map alleen vind ik de plaatsing van mega t.o.v RA wat dichtbij elkaar liggen en is hij redelijk groot (duurt een goede 15-20 sec om te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
deTwisj schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:50:
Die nieuwe (ctf) map speelt verbazingwekkend lekker. Hij lijkt op zich best wel geschikt als een competatieve map alleen vind ik de plaatsing van mega t.o.v RA wat dichtbij elkaar liggen en is hij redelijk groot (duurt een goede 15-20 sec om te cappen.
alleen al omdat hij zo groot is denk ik niet dat hij erg populair gaat worden, maar ik heb sinds closed beta maar bar weinig ctf gespeeld, dus ja... :P

qzdm20 is opzich wel ok, stuk of 30x in clan arena gedaan, zal wel een redelijke tdm map worden. erg campy dat wel maar het is iig geen qzdm6 die ik minstens 5000x gezien heb :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb Siberia nu een paar keer gespeeld en bijna elke keer is het 8-0. Lijkt wel of deze map het skill verschil erg uitvergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Dat probleem zie je erg veel over het algemeen, ik denk niet dat dat map specifiek is. Het verschil in spelers is gewoon groot en dat is merkbaar. Ik wil niet weten hoe vaak dat je mensen met 31%++ acc hebt zitten tussen mensen met 21-24%. En het maakt ook niet uit wat voor server je joined, skill matched of below skill er zit haast altijd wel zo'n groot verschil tussen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Acid_Burn schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:08:
Ik heb Siberia nu een paar keer gespeeld en bijna elke keer is het 8-0. Lijkt wel of deze map het skill verschil erg uitvergroot.
Ik heb een totaal andere ervaring. Het is bij mij toch vaak close geweest, maar ik moet zeggen dat veel games met een groot verschil eindigen. Siberia is trouwens wel een fantastische map! Makkelijk te vinden wapens, zodat je snel de strijd weer aan kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chefbierrr schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 00:26:
Ik heb de laatste tijd erg veel met de railgun gespeeld en ook met redelijk wat succes maar er is iets behoorlijk mis met de hitboxes. Soms kan je dwars door iemand heen schieten en dan is het geen hit en de andere keer schiet je achter iemand en dan is het een hit. Ik merk dat ik ingame daardoor nogal onzeker word met de railgun. Hier een youtube filmpje met het bewijs:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8Uckc7yanL4&fmt=18]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eonfge
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11-2022
Heb het volgende bericht achter gelaten op het forum.

I once joined the beta team to know what sort of improvements Quake Live would try to bring. I wanted to contribute too a game I liked, but that failed on the stubbornness of others, and I declared it pointless, and moved on. Half a year later, I ask my self... Why is this so much better then Open Arena, Alien Arena or even the retail Quake III?
Every game should develop. Since this is a totally new format, it's a proper experiment on it's own: Bringing FPS games through the browser. There should be clear, that the new technique's a worth researching, but what about the game? The on-line distribution is nothing more then 'the box the game comes with'. The original game came out on 2 and 7 (Linux) December 1999, meaning it's over 9 years old now.

I therefor wondered, why is this game considered a step forward, from Quake 3. After all, there are almost identical open source projects that have everything quake 3 has, but the marketing to promote it self like Quake Live does now. I did some searching but most of the argumentation ended in: Free, easy and fun.

To instantly address the biggest myth, it's not more free then Open Arena of Alien Arena. In fact, those games are even more free. They ain't just 'free to play', but also free to mod, map and host, even the source code is available under the GPL.
Also, the game is payed by advertisements. Where this is directly free, it's worth reminding that billions of Euro's are spend every year on advertising. If that were without any result, it would be the biggest flaw of the free market. But it isn't: Ipod's a million miles more popular then Sansas or Sunes and 1 on 3 in my class where's All Stars. It's therefor not a to big gamble, to claim that you are paying with your own consumer behavior. Especially since this format now also aims on under 18, with less technical knowhow, advertising is a good way too let your consumers pay indirectly.

Secondly, It's supposed to be easier. This comes down to what OS you use. In Linux (Ubuntu in this case), OA and AA are in the default list from Canonical. Installing those requires 4 clicks and the root password. If you use a retail OS (AKA Windows) you are required to download the package, and install in manually, what comes down at around 6 clicks.
Of cause, going to a website is very easy, but making an account is a lot more demanding. Websites like Miniclip and Newgrounds can amuse you the whole day, without any login systems. Quake Live could only be fundamentally better then it's alternatives, if it would not require any login. Just go to the website, click 'Guest' or 'Member' and you are ready to go. Of cause regular players benefit of the member option, because they can save stats and configs, but until then it's not more friendly then OA or AA.
Some people who play this game from a public terminal (school, libery) should realize that in a well configured environment, that where not possible. If browser security's are up to date, one should not be able to run plug-ins (Active-X directory's). The reason you can play the game is therefor not a 'good' propriety from the game, but a bad leak in the system you use.

'More fun' is the last argument, and the oddest. Why would it be better? The balance, multiple times argued, is something irrelevant. Those other games are balanced, to a point that Q3 never were. And that gives to think, why does Id Software release an entire new game, and not just one good patch to also fix some of the technical isues. So what is left to be more fun...the atmosphere? no, strike down by the lightning of political correctness, this game features a lot less violence and darkness then Quake ever had. Other than that, nothing is really changed that might improve the atmosphere. Q3 never had a lot of atmosphere and if you believe it has, I would like to welcome you to last weak.
The only thing that could be left, is the community aspect. But is this a community to aspire to? 13 year olds who amuse them self during a boring English lesson on a faulty network. Of cause this comes down to personal taste, and if you like to play in a 'mass' community, there is nothing wrong with that. But with that large scale system, there is also an other gimmick that comes to the game. Statistics and achievements. Let's say it in the spirit of Quake: There is one way to prove your better then an other, a DEATHMATCH. Stats are whining numbers that is a plague from the RPG world where they decide how much better you are then others. In a FPS it's only there to brack about, since they can't help you in combat. And even so, they also have stats servers in Wolfenstein Enemy Territory. They store all accuracy's, kill/death ratio's and lots more... Only difference where, is that it isn't obligatory.

But how should I personally conclude this. Let's say it like this: Quake Live is a good experiment to see how new distribution forms work, but as a game it has nothing new to offer and it doesn't manage to exceed above other, almost identical games. Retrospective thinking and a fearsome aptitude towards progress, has let it down: QL = Q3 = OA = AA
It's certainly not a bad game, quake 3 was awesome in 2000, but from 2004 it has given his 'Cup of DM-game' to a franchise that did improve on the model of that Doom and Quake made, Unreal Tournament.

I hope that I tricked your fan boy-ism and that you now start to flame about how wrong I am that QL is way better then Q3. About how the graphics are better and how you meed all new 13 year old friends. I also hope that some, if only one per cent of the readers, realizes that there is no true improvement and that it's just a re-release of a game we already know and for which there is no true desire for since we have Open Arena en Alien Arena. To Id, I would like to remind them that this is more of a tech-demo then a true new install. Dice (EA) currently does the same with Battlefield but they announced that they were making a new game. Were I believe it's not the ultimate next-gen distribution, it's more creative then you have been in the last 5 years.

So please, think why you play Quake Live and ask your self if it's good, or if it could have been a lot better.

Ben zeer teleurgesteld en kijk meer uit naar de volgende Wolfenstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

goed verhaal

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Tja, ik speel het ook niet omdat het 'beter' is dan Q3, maar omdat ik Q3 leuk vond/vind en dit lekker makkelijk is. Ook proberen om awards te halen haal ik nog lol uit.

Maar nu even wat anders, In dat filmpie. Hoe krijg je van die felle vijanden? Ik heb wel iedereen een groene skin geven maar deze geeft echt licht in het donken :?

zo dus:
http://www.holysh1t.net/quake-live-config-generator/

[ Voor 8% gewijzigd door Hu9o op 31-05-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
zo dus als in "cg_forceenemymodels tankjr/bright" (of keel/bright) in console inderdaad ja! :)

Verder kan ik me totaal niet vinden in het verhaal van Eonfge.

QL is inderdaad een exacte Q3 ripoff en is vast in geen enkel technisch aspect anders/beter dan OA of AA (die ik niet in detail ken). Wat in mijn optiek Q3 een vette game maakte was de competitieve community en de unieke fast-paced gameplay. Toen Q4 werd gelaunched stapte iedereen over om vervolgens helaas flink te worden teleurgesteld met als resultaat dat de community doodbloede.
Het zijn juist deze twee aspecten die tegenwoordig weer hoogtij vieren in QL; de servers zijn druk en de gameplay is vrijwel ongewijzigd. Als je de achterhaalde graphics voor lief kunt nemen (persoonlijk speel ik met getweakte settings voor de beste resultaten) hou je gewoon een super competitieve oldschool fast-paced shooter over.

Overigens vind ik de argumenten die je aanhaalt m.b.t. wat QL een goede game maakt kut en je eigen argumenten waarmee je ze tracht te weerleggen zijn al helemaal waanzinnig slecht.
I therefor wondered, why is this game considered a step forward, from Quake 3
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat dit gewoon een goede revival is met een simpel systeem eromheen voor het zoeken van servers/friends, in plaats van een "step forward".
To instantly address the biggest myth, it's not more free then Open Arena of Alien Arena. In fact, those games are even more free. They ain't just 'free to play', but also free to mod, map and host, even the source code is available under the GPL.
En alledrie zijn ze voor de spelers gewoon gratis wat gratis is en niet nog meer gratis is: gratis dus.
Also, the game is payed by advertisements. Where this is directly free, it's worth reminding that billions of Euro's are spend every year on advertising. If that were without any result, it would be the biggest flaw of the free market. But it isn't: Ipod's a million miles more popular then Sansas or Sunes and 1 on 3 in my class where's All Stars. It's therefor not a to big gamble, to claim that you are paying with your own consumer behavior. Especially since this format now also aims on under 18, with less technical knowhow, advertising is a good way too let your consumers pay indirectly.
Wat doet je geloven dat het de speler uitmaakt waar zij het geld vandaan halen? Je uitleg m.b.t. marketing/advertenties en de voorbeelden die je aanhaalt is trouwens echt ridicuul en hilarisch/ondermaats beargumenteerd
Secondly, It's supposed to be easier. This comes down to what OS you use. In Linux (Ubuntu in this case), OA and AA are in the default list from Canonical. Installing those requires 4 clicks and the root password. If you use a retail OS (AKA Windows) you are required to download the package, and install in manually, what comes down at around 6 clicks.
Jep, want het gros van de consumenten heeft thuis Linux erop staan en daarnaast hoefde je met de retail versie inderdaad niet na het installen vanaf de CD nog eens 4 updates te downloaden, 6 mappacks (ZTN/TMPmaps/WCP ctf maps/6++ ca map/etc) en 4 mods (OSP/RA/CPMA/FT/etc) voor competitive play.
Ik vind hier "easier" sowieso een dom argument omdat je op je pc alsnog de files moet hebben staan. Ik zie het dan ook niet als een browsergame, mijn browser vervult enkel de taak die Gamespy/All Seeying Eye vroeger had.
Websites like Miniclip and Newgrounds can amuse you the whole day, without any login systems.
Oh echt |:(
'More fun' is the last argument, and the oddest.
In de eerste instantie was ik het met je eens, alhoewel ik dat nog nooit iemand had horen zeggen. Nu ik erover nadenk moet ik concluderen dat dankzij QL met redelijk wat publiciteit is gelaunched ik me weer tussen wat oldschool vrienden bevindt wat de game wel degelijk leuker maakt. Iets wat OA en AA nooit teweeg hebben gebracht.
The only thing that could be left, is the community aspect. But is this a community to aspire to? 13 year olds who amuse them self during a boring English lesson on a faulty network.
Ja.. geloof je het zelf.. iets met kam en scheren enzo ... :X
But with that large scale system, there is also an other gimmick that comes to the game. Statistics and achievements. Let's say it in the spirit of Quake: There is one way to prove your better then an other, a DEATHMATCH. Stats are whining numbers that is a plague from the RPG world where they decide how much better you are then others. In a FPS it's only there to brack about, since they can't help you in combat. And even so, they also have stats servers in Wolfenstein Enemy Territory. They store all accuracy's, kill/death ratio's and lots more... Only difference where, is that it isn't obligatory.
Het is een rapporterende feature anders dan in RPGs waar het je kracht vergroot : |:(
I hope that I tricked your fan boy-ism and that you now start to flame about how wrong I am that QL is way better then Q3. About how the graphics are better and how you meed all new 13 year old friends. I also hope that some, if only one per cent of the readers, realizes that there is no true improvement and that it's just a re-release of a game we already know and for which there is no true desire for since we have Open Arena en Alien Arena.
Ja ik ben Q3/QL fan, nee ik ben er zeker niet op uit om iemand te flamen. Je verhaal is echter wel dermate slecht geschreven met dermate slechte argumenten dat ik toch genoodzaakt ben om te reageren. Get a clue. Doe ook alsjeblieft wat aan je engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

lijk wouter bos wel; waai met alle winden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Ik ben nooit een Quake speler geweest. Ik heb Q3 eens een paar jaar terug gespeeld voor een week ofzo. Ik ben actief in QL gaan duiken omdat het nieuw was qua manier waarop het gepresenteerd was en ik graag de technische mogelijkheden test van zoiets, en ik ben een beetje id software fanboy (puur om de DOOM games, wat ze in het verleden gepresteert hebben etc). Daarnaast kan geen enkele game me tegenwoordig nog boeien, om de simpele reden dat alles al gedaan is en echte vernieuwing niet te vinden is. Wat men vernieuwing vind vind ik meer evolutie.

QL was, ondanks de 10 jaar oude graphics en gameplay een game die mij weer plezier gaf. Ik speel het de laatste weken niet door tijdgebrek en andere prioriteiten. Maar de game is gewoon ontzettend goed, ontzettend snelle gameplay, een ontzettend hoog skillplafond, goede maps etc etc. En het is makkelijk toegankelijk, het draait op alle hardware en het is gratis. Alles dus wat nodig is om een grote community te krijgen. De enige reden waarom QL kan falen is dat er teveel 13 jarigen denken dat alles om graphics draait en ze QL geen eerlijke kans geven en oudere spelers die dachten dat QL een vernieuwing zou zijn en teleurgesteld afdruipen. QL is een pure rerelease van Q3 maar ondanks dat, het blaast alle nieuwe games in z'n genre nog steeds weg. Ik wil geen shooter met trage MP gameplay dat ontzettend zware hardware vereist en me eerst uren tweaken kost om nog enigzins toonbaar met enige FPS op m'n scherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

arg, ik wilde vroeg slapen. Heb zelfs IRC sinds jaren weer installed.
freakin quake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
De statement dat de community voornamelijk bestaat uit 13-jarige spelers is zo over used. Anonimiteit zorgt ervoor dat mensen zich (eventueel) kinderachtig gedragen. Daarbij als je na gaat hoeveel mensen die nu spelen ook fervente Q3 spelers zijn of zijn geweest dan kan je toch niet anders concluderen dan dat de community voornamelijk bestaat uit mensen ouder dan 20 jaar? Verder moet ik zeggen dat ik bar weinig heb gemerkt van die zogeheten 13-jarige spelers. Van de 200 games die ik heb gespeeld zal ik hoogstens een game of 10 iemand hebben gehad waar er één of meerdere personen zich kinderachtig aan het gedragen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

sterker nog. Het gg na afloop is niet van de lucht en ik ervaar vooralsnog ook alleen maar vrij cleane chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die gg's vind ik over het algemeen nergens opslaan.. 8-0 is geen gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Het is meer een vorm van beleefdheid, een geschudde hand na de afloop van een wedstrijd. Het is ook niet iets om wakker van te liggen of iemand nou wel of niet "gg" aan de afloop van een willekeurige public game zegt. Wat ik onder kinderachtig gedrag versta is meer in de richting van bewust proberen de zaak te verzieken voor andere mensen. Dingen als teamkills of in gevallen waar dat niet zo makkelijk gaat (ctf) op andere manier te galbakken. In mindere mate ook de mensen die na elke kill/death een scheldkannonade openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

het is idd een verkapt 'bedankt voor de wedstrijd'. En vaak meen ik het ook als ik een lekkere tense pot heb gehad. Ook al ben ik 15e van de 12 geworden (bij wijze van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Een lekkere close game verdient inderdaad een gg. Maar een 5 min steamroll.. nee. bg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Goh, ik wist niet dat de Q3WCTF maps van id software waren. Ik dacht dat die allemaal bij de threewave packs zaten (community gemaakte maps). Jammergenoeg stoppen ze juist de minst populaire van de 3 in QL, ik had veel liever gezien dat ze wctf2 of wctf3 erin hadden gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

deTwisj schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:25:
Goh, ik wist niet dat de Q3WCTF maps van id software waren. Ik dacht dat die allemaal bij de threewave packs zaten (community gemaakte maps). Jammergenoeg stoppen ze juist de minst populaire van de 3 in QL, ik had veel liever gezien dat ze wctf2 of wctf3 erin hadden gestopt.
Mee eens, maar iedereen zijn favoriet. Het kan best zijn dat de laatste toegevoegde map toch ook zijn populariteit had.

Ik vind quakelive (na het verhaal van boven) vooral briljant omdat je snel even kunt gamen en bij de meeste online games werkt dat niet lekker, tenzij je specifiek een server weet waar je wilt gaan spelen. Nu is er altijd direct een goede server beschikbaar. Ik ook jaren Q3 gespeeld, dus ik hoef niet uit te leggen dat ik de gameplay prima vind. :) Hopelijk komt de linuxversie (en osx) snel, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb dit spel gisteren bij toeval gevonden. Ik heb jarenlang Quake 3 Arena gespeeld, vooral in clan verband.... wat speelt dit heerlijk weg zeg :D Echt weer dat oude vertrouwde Quake 3 gevoel. Het is zo zonde dat de oude community van Quake 3 eigenlijk is "doodgebloed", dat vond ik echt jammer, ik had het nog steeds gespeeld als dat niet zo was :P

Spelen er hier mensen in clan verband? Ik zou best wel weer een CTF clan willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik heb in q3 (ctf+tdm) ook in clan verband gespeeld. In QL zie je ook mensen in clans voorbij komen, alleen bestaan er nog geen private servers (buiten clanbase/ggl match servers) dus het is nog niet zo makkelijk om in clanverband te spelen aangezien iedereen zomaar binnen kan vallen.

Wel hoor ik verhalen over een pickup channel in irc die schijnbaar goed blijkt te werken. #qlpickup.eu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pff paar pickup ctf potjes via irc gespeeld. Ik word echter nog zo waanzinnig hard van de mat gespeeld, niet leuk meer... blijven oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Damn mensen beginnen wel steeds irritanter te worden in de chats moet ik zeggen.

Ook vind ik trouwens dm6 nou wel een beetje overplayed worden. Ik speel eigenlijk enkel CA en af en toe een duel, maar elke server wordt binnen 3 potjes wel minstens een keer gevote voor dm6. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Gisteren speelde wou ik ff online spelen en bleek dat ze daar een clanwar aan het spelen waren?? Op een public server?? Werd van de de server gejoeld, niet dat ik dat erg vond, heb gewoon een andere gejoind maar toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Er zijn nu eenmaal nog geen private servers (behalve van clanbase en GGL), meestal zorgt men dat de spectator slots ook vol zitten zodat niemand de server uberhaupt kan joinen, of je wordt gewoon vriendelijk gevraagd om weg te gaan. Je kan dat aso vinden maarja tegelijkertijd drijft de topcompetitie wel de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

met boomx

als je op irc quakenet joined en dan op channels als #qlpickup.eu dan zie je dat live gebeuren.
ziet er sowieso leuk uit daar. Ook channels als #holysh1it
leuk om een pickup game mee te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat het frustrerend is wanneer er telkens een willekeurige persoon de server/game joined en zo je clan-war doet verpesten. Aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen dat als je gewoon even lekker wil spelen/schieten je niet eerst een server wil zoeken waar je op "mag" spelen, aangezien alle servers momenteel voor iedereen toegankelijk is.

Wat ik soms niet snap is dat mensen dat gewoon op een fatsoenlijke manier kunnen oplossen. Zo moeilijk is het niet om te vragen of hij een game wil speccen omdat ze een clan-war doen. En zo moeilijk is dat niet om dat ook te respecteren. Nee, in plaats daarvan doen mensen maar meteen /callvote kick of negeren ze alles en iedereen en joinen gewoon de game om het daardoor helemaal uit balans te halen (door het 5v4 of 6v5 te maken).

Met wederzijds respect komen we een heel eind, imho :)

-- Het is al weer een kleine 1 á 2 weken geleden dat ik een game heb gespeeld online. Ik heb laatst wel weer een keer wat oude demos uit 2003/2004 gekeken. Ik mis die tijd wel een beetje, echte 5v5s met redelijk gebalanceerde teams. Elke dag op IRC in #ctfpickup.euro binnen een minuut of 10 een game kunnen spelen :) Teams werden ook altijd gekozen in de stijl van schoolgym, nostalgie!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Jazzper schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:54:
met boomx

als je op irc quakenet joined en dan op channels als #qlpickup.eu dan zie je dat live gebeuren.
ziet er sowieso leuk uit daar. Ook channels als #holysh1it
leuk om een pickup game mee te doen!!
Was dat specifiek aan mij gericht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nee
ik bedoelde met boomx dat ik het met je eens ben. De alinea eronder is meer geraaskal in de ruimte van mijn kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Heh, DeTwisj, ik ken je nog wel van xs4all Q3 ctf geloof ik.. Heb je ook al een paar keer op ctf gezien met QL..

Sja Q3 tijden komen niet meer terug ben ik bang, teveel (jong) onbeschoft grut op de servers imo...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Jazzper schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:51:
nee
ik bedoelde met boomx dat ik het met je eens ben. De alinea eronder is meer geraaskal in de ruimte van mijn kant ;)
Doh 8)7 Heb trouwens het idee dat op Qlpickup men veel vaker een CTF game doet dan TDM/CA, helaas ben ik zelf niet zo gecharmeerd van die mode.

@Drunkfux: wat betreft oude q3 tijden: blood run is sinds vandaag (zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt) weer speelbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Occy74 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:43:
Heh, DeTwisj, ik ken je nog wel van xs4all Q3 ctf geloof ik.. Heb je ook al een paar keer op ctf gezien met QL..

Sja Q3 tijden komen niet meer terug ben ik bang, teveel (jong) onbeschoft grut op de servers imo...
Hey jah, Ik speelde wel eens op xs4all servers. Dat waren best wel goede servers om op te spelen met een redelijk hoog niveau nog. Ik ben je inderdaad een paar keer tegengekomen in QL, ik zal eens kijken of ik je kan toevoegen aan m'n friendslist :) (hmm, wil niet lukken op werk dan maar vanavond)

[ Voor 4% gewijzigd door deTwisj op 11-06-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
ZTN is wel een mooie toevoeging! heb die helemaal plat gespeeld op Q3 1vs1 :P

Jammer dat je qua duels denk ik wel niveau verschillen gaat merken mbt "veteranen" die ztn vroeger al platgespeeld hebben (ik val daar net niet onder overigens) het duurt toch wel een tijdje denk ik voordat de jonge generatie die map hetzelfde kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

is er ergens een uitgebreide map overview/review met namen, nummers en uitleg? Ik heb wel een review site gezien maar dat waren custom maps.

ik baal wel een beetje van het ranking match systeem. Het gebeurt me nog zo vaak dat ik op een server kom die een groen vinkje had (matched ranking) en ik dan he-le-maal zoekgespeeld word door de veteranen. Gister was het zo extreem dat ik in TDM op een van de bekende maps rondliep en er voor mij 0 wapens waren (elke keer keurig getimed weggehaald door de rest). Ik eindigde met -2 versus de beste op 500 ofzo. Idioot. En ik speel al fps games sinds Doom II en Kingpin, maar tegen Q3 veteranen is gewoon niet op te spelen. Dan loop je 10 jaar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Het probleem met public TDM games is dat er maar weinig spelers van een wat hoger niveau tegelijk online zijn, en zij daardoor op publics altijd met mensen van beneden hun eigen niveau spelen.

Overigens lijkt me het ietwat overdreven dat in een 4v4 of 5v5 TDM game van 15 min de beste op 500 frags is geëindigd :p 90-100 is denk ik echt wel de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pin me niet op de getallen vast
-2 weet ik wel zeker trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Nieuwe week, nieuwe (oude) map. Alweer een CTF map (Q3WCTF2) en één die ik persoonlijk beter vind dan die andere oude CTF map (Q3WCTF1). Het zou me niet eens verbazen als we volgende week Q3WCTF3 krijgen, dan hebben ze zo'n beetje alle oude officiele maps opnieuw in QL geintroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

woohoo!

zelfs mijn clan is weer wakker geschud. We bestaan al sinds 2001, zijn groot geworden met RTCW/ET en sinds WoW ingekakt. Dit doet goede zaken!

we recruiten nog overigens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

BB4E zeker he, blijkt die E toch nog waar te zijn ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja wat denk jij dan!

nooit weggeweest. Nog paar kleine oprispingen gehad qua warren met eerst DOD:S en later met TF2. Maar nooit meer de toptijden van weleer met ET. IRC chan met 150 man en twee teams in de top van de benelux ladder *pinkt traantje weg*.
allemaal door dat h**rige kwaad dat MMORPG heet!!!

nou ja kijken of dit weer aanslaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Sinds de nieuwe update springt af en toe mijn force enemy models eraf in CA.
/vid_restart lost het wel op, maarja moet je weer ff wachten.

Browser ziet er wel beter uit imho :)

Mensen nog actief aan het spelen of allemaal er alweer op uitgekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Met enige regelmaat. 2x per week ofzo. :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Ik heb het ook weer 2 keer gespeeld, vind het wel weer leuk :) Alleen jammer dat het aantal spelers een stuk minder is geworden, het vinden van een server in de buurt met een aantal mensen erin en een leuke map is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
quake blijft een echte duel game, ik speel online dan ook alleen 1v1

als ik tegen meerdere mensen (tegen clan mates of vrienden) speel dan is FFA ook wel leuk, alleen dan geen qldm17 :)

addme: AbbadoN321 (abbadon was al bezet... :( )

[ Voor 11% gewijzigd door Horizons op 01-08-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Ik speel elke dag wel een paar potjes, maar weet iemand hoe je die tekst kan verbergen bij het opnemen van een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Jep :).
cl_demoRecordMessage 0/1 allows you to toggle the "RECORDING..." message on the hud when recording a demo.
Bron: http://www.gotfrag.com/quake/story/44419/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat is dan nieuw.. kon namelijk eerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Hebben jullie ook last van onstabiele fps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

rotschop omhoog !

QuakeLive kan EINDELIJK op een Mac of Linux machine gespeeld worden
*O* *O* *O* *O* *O* Yeeeeeehhaaaaaaa *O* *O* *O* *O* *O*

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste