Ik heb zelf wat games gespeeld. Clan Arena is niet echt heel veel veranderd. LG doet nu 6 per tick ipv 7 dus dat voelt wel wat 'meh' aan, puur om de pro's wat in te perken en wat minder snel de newbies neer te kunnen maaien (en ik raak evengoed 50% op rookies, dus whatever haha). De Heavy Machine Gun is nu handig als finisher ipv lange afstands Shotgun schoten. Bij de ronde tijdlimiet kijkt de game nu wie de meeste spelers over heeft, dan de meeste health, en dat team wint dan. Dus veeeeeeeel minder kans om bij 1v3 een comeback te maken, het andere team kan gewoon wachten en winnen.
FFA is een zootje geworden. Kleine map, 10 spelers, iedereen spawned met Rockets of anders... Tja, nog makkelijker voor de pro's nu ze 24/7/365 lang 50% LG kunnen spammen van spawn tot death
Duel servers zijn volgens mij standaard zonder loadouts, dus dat is al heel wat. De items hebben nu een timer die uit 5 blokken bestaat, welke elk 5 seconden zijn. Best handig voor beginners en ik denk niet dat het enorm veel uitmaakt voor de pro's. Die timen ten slotte toch wel
TDM zoals het vroegah was is nu dood. Spawnen met een railgun gaat nergens over natuurlijk. Meer instant action en veel minder tactisch na hoeven denken.
CTF weet ik niet, nog niet naar gekeken. Maar ik dacht dat CTF ook geen loadouts kreeg.
All in all gaat deze update nergens over. Nieuwe gamers gaan volgens mij echt geen moeite doen om vanilla/classic te leren. Laat staan om wat mee te krijgen van taktiek en skills. Gewoon rockets all day every day en spammen maar