Pfff... CTF is echt niet leuk meer... balanced teams zijn er zelden en weinig mensen switchen team. Hebben jullie die ervaring ook?
CA is beter...
CA is beter...
[ Voor 94% gewijzigd door VeldKoe op 05-08-2011 18:38 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Aham brahmasmi op 05-08-2011 21:59 ]
Goed om te weten, had de streams van Quakcon al wel gezien. Het niveau merk je overigens ook tijdens devpick weekendenAham brahmasmi schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:38:
Voor degenen die het nog niet wisten: tijdens Quakecon gratis de premium maps spelen. Geen premium of pro account nodig dus. 't Is wel te merken dat het niveau flink omlaag gaat.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
[ Voor 21% gewijzigd door PjotterP op 07-08-2011 00:52 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Aham brahmasmi op 07-08-2011 21:55 ]
Verwijderd
heb destijds wel eens cpma 1on1 tegen Vo0 gedaan, is niet zo leukchokolademan2 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 07:54:
Ze zouden al die lui eens een keer in 1 free for all moeten gooien, just for fun
Ja ik ook wel eens. Geen schijn van kans.Minaaj schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:14:
[...]
heb destijds wel eens cpma 1on1 tegen Vo0 gedaan, is niet zo leuk
[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 01-09-2011 22:35 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 11-09-2011 16:47 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hm, er is vanaf de versie waarvan ik dacht dat het raar begon te doen, wel iets verbeterd aan de hitboxes. Volgens mij was er vanaf 0.5 pas een hitbox die ook het hoofd van de speler hittable maakte.Aham brahmasmi schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:47:
Heeft Warsow toevallig ook cylindrische hitboxes gekregen?Volgens mij is vanaf dat punt de hit detection raar gaan doen bij QL.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 11-09-2011 23:22 . Reden: videotag ]
[ Voor 49% gewijzigd door Aham brahmasmi op 12-09-2011 07:53 ]
Mja, onlangs weer igib geprobeerd in QL, maar net zoals bij mn eerste poging igib een tijdje terug was de hitregistratie/hitboxes/whatev erbarmelijk. Dan heb ik er bij niet-igib nog minder last van omdat je ook projectielen kunt gebruiken.Minaaj schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:21:
Ik speel heel af en toe instantgib, maar het komt wel aan in mijn ogen.
Hier een kleine montage, was beetje aan het testen met MSI afterburner en welke games recordable waren.
true, als je lang niet speelt is movement echt een probleem in quake.. zeker als je van die straight level shooters speeltAham brahmasmi schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:49:
Als je fatsoenlijk kon strafejumpen had je nog op tijd kunnen zijn.
Verwijderd
Gelukkig heeft mijn Dell U2410 een game mode die de input lag bijna halveert. Zonder die mode valt er niet mee te gamen.neographikal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:19:
Ik speel het ook weer sinds kort, blijft leuk. Merk alleen wel dat m'n Dell 2709 erg veel input lag heeft. Deze week maar eens een Dell 2312 erbij bestellen, meer schermruimte en handig voor FPS games
SameDark0z schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:07:
Bijna Kerst en dat betekent zeer leuke maps in Quake LiveMisschein maar weer eens aanslingeren dat spel
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 53% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-12-2011 14:22 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Acid_Burn op 24-12-2011 23:39 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
[ Voor 15% gewijzigd door Aham brahmasmi op 25-12-2011 15:19 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
[ Voor 5% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-12-2011 07:03 ]
Ik niet, misschien doe ik wat verkeerd hoor, ik ga gewoon naar die lijst met games. Moet ik daar nog wat instellen?Aham brahmasmi schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:51:
Hoe bedoel je? Minder ictf servers in NL? Ik zie zat lege ictf servers. En 5-6 met mensen erop in Europa.
[ Voor 6% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-12-2011 16:28 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Wolfos op 27-12-2011 13:17 ]
ik had eerder m'n incon ook bij lycos gehost. En kreeg op een dag ineesn van iedereen een DM met deze melding erin.Wolfos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:16:
Als ik deze thread open krijg ik een waarschuwing dat er malware is ontdekt. Iemand anders ook?
Iets met 'members.lycos.nl'?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je zal inderdaad altijd internet nodig hebben met QL. 1 iemand met Pro kan een (standard)server opstarten en de rest kan die dan joinen. De server locatie Amsterdam zou jullie dan ~20ms moeten geven. Zolang je redelijk internet hebt en niemand is aan het downloaden moet je met 20 man (16 max op QL servers) normaal kunnen spelen, het spel gebruikt ongeveer 5kb/s max p.p. geloof ik.Dark0z schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:12:
Was benieuwd of het mogelijk is om een QuakeLive server te draaien op een eigen netwerk om dan met circa 20 anderen op hetzelfde netwerk tegen elkaar te laten spelen. Kan dat met de gratis versie of dien je dan abbo te hebben of dient iedereen dan een abbo te hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door kevz op 15-08-2014 16:52 ]
Nederlandse servers werken meestal gewoon goed. ~14ms ongeveer met Ziggo vanuit regio Alkmaar.Stewie! schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:46:
Vooral in Nederland moet je verbinding op en top zijn. Mocht je netwerkvertraging hebben, gewoon even posten op het QL forum of hier.
[ Voor 31% gewijzigd door kevz op 15-08-2014 18:01 ]
denk dat daar echt 0 spelers op zittenBLACKfm schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:23:
ach, je kan ook gewoon Quake 3 Arena ofzo downloaden, nagenoeg de zelfde ervaring.
Ik heb nu al moeite een CA server te vinden waar alle spelers veel skill hebben. Zo iets gebeurd hooguit 1x per week tegenwoordig. Q3A is dood dus dat is geen optieBLACKfm schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:23:
ach, je kan ook gewoon Quake 3 Arena ofzo downloaden, nagenoeg de zelfde ervaring.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik denk dat het toch waarschijnlijk is dat dat getroll is. Ik het mij niet voorstellen dat id/Zenimax de community zo hard tegen de schenen zal trappen. Als het echt waar is dan is het jammer maar dan raak ik QL ook niet meer aan.kevz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:56:
Overgens, aangezien het zo lang stil geweest is in dit draadje zal ik het 'iedereen' maar even laten weten; QuakeLive gaat naar Steam en er komen grote veranderingen aan. Zie link:
http://www.duelcraft.net/...n-progress-update-leaked/
Voor zover ik weet gaat alles gebeuren wat daar staat. Hoe het met Vanilla QL gaat tegen die tijd dat weet niemand. Mijn verwachting is wel dat het spel niet zo lang meer te gaan heeft, gezien deze veranderingen nogal dom zijn en eerder tegen de community werken ipv voor
Hier een lang draadje vol met rellen: http://www.esreality.com/...ate-leaked-by-quakethrow/
Dat is dan wel een 20/10 troll. Maar nee dit is echt. En het past ook bij het slechte beleid van idsoftware om dit soort dingen te doen de laatste tijd. Hier wat nieuwe leaks for de nieuwsgierigen http://pastebin.com/823RU5wUAham brahmasmi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat het toch waarschijnlijk is dat dat getroll is. Ik het mij niet voorstellen dat id/Zenimax de community zo hard tegen de schenen zal trappen. Als het echt waar is dan is het jammer maar dan raak ik QL ook niet meer aan.
Ik heb zelf wat games gespeeld. Clan Arena is niet echt heel veel veranderd. LG doet nu 6 per tick ipv 7 dus dat voelt wel wat 'meh' aan, puur om de pro's wat in te perken en wat minder snel de newbies neer te kunnen maaien (en ik raak evengoed 50% op rookies, dus whatever haha). De Heavy Machine Gun is nu handig als finisher ipv lange afstands Shotgun schoten. Bij de ronde tijdlimiet kijkt de game nu wie de meeste spelers over heeft, dan de meeste health, en dat team wint dan. Dus veeeeeeeel minder kans om bij 1v3 een comeback te maken, het andere team kan gewoon wachten en winnen.Aham brahmasmi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:18:
Je had helaas gelijk![]()
![]()
http://esreality.com/post...ve-update-august-27-2014/
Maar ja, ik speel het toch niet meer en ga het dan ook niet meer oppikken omdat pub games nu verkloot zijn door die loadouts.
Belachelijk flauw.kevz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Bij de ronde tijdlimiet kijkt de game nu wie de meeste spelers over heeft, dan de meeste health, en dat team wint dan. Dus veeeeeeeel minder kans om bij 1v3 een comeback te maken, het andere team kan gewoon wachten en winnen.
[ Voor 51% gewijzigd door Aham brahmasmi op 29-08-2014 15:30 ]
Tja, er zijn nieuwe medals bij gekomen en de persoon die de originele stem was werkt niet meer bij idsoftware. Dat er een nieuwe announcer moest komen kan ik nog wel begrijpen, maar hoe ze het voor elkaar hebben gekregen deze slechte announcer geluiden te gebruiken...Acid_Burn schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:01:
Gisteren maar weer eens een keertje gespeeld. Nu via Steam.
Eerste reactie: WTF hebben ze met de announcer gedaan![]()
![]()
* Acid_Burn is niet de enige aan de QL forums te zien.
Eerste keer dat ik hem nam en ermee schoot heb ik een letterlijke facedesk gedaan...Ik moet trouwens toch wel lachen om de gunmodel van de heavy machine gun en vooral het geluid...Zo ongelofelijk cheap. Ik snap ook niet waarom dit wapen toegevoegd moest worden...
[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 19-09-2014 15:21 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-09-2014 17:10 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
ik ben een fan van arena shooters, maar ben wel een noobkevz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:14:
[...]
Ik heb nu al moeite een CA server te vinden waar alle spelers veel skill hebben. Zo iets gebeurd hooguit 1x per week tegenwoordig. Q3A is dood dus dat is geen optie
Er komen wel nieuwe arena shooters aan gelukkig, maar of die de soepele movement van Q3A/QL ooit kunnen evenaren... Denk het niet
Reflex - Geen triple-A titel en ontwikkelt zich dus ook wat langzaam, maar is wel een kwaliteits game hoor. Game snelheid is heel hoog, voelt soort gelijk aan als Quake 3 Arena Promode/Turbo.Buiten Westen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:28:
[...]
ik ben een fan van arena shooters, maar ben wel een noob
wat voor/welke arena shooters kunnen we verwachten?
Verwijderd
Het is even wennen, maar omgekeerd vind ik de meeste online spellen maar traag en houterig aanvoelen. Echte volbloed actie is er maar weinig en echte duels al helemaal.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:27:
moi, dat is wel weer even wennen zeg de tering wat en snelle gameplay als je bf4 gewend bent![]()
[...]
Ik ben altijd meer van ut geweest dan van quake maar zo tussendoor even high octane actie is wel lachen.
PSN: mug_8pm
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Als ik het internet mag geloven krijgt iedereen die Quake Live in zijn inventory had het voor niets. Dat lijkt te kloppen, want ik heb 'm inderdaad staan.Muggie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:27:
Het gratis lijkt er af te zijn, krijg in de launcher melding dat het product discontinued is en dat je op steam Quake Live kunt downloaden voor een tientje.
Ik kan/kon met plezier potjes spelen tegen vaardige tegenstandersboe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:03:
Had Quake Live uberhaupt nog spelers dan?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2016 03:33 ]
Verwijderd
Als je Quake Live in je inventory hebt zou je het gratis moeten krijgen. Of bedoelde je dat niet?GuntherDW schreef op zondag 24 januari 2016 @ 04:48:
Op zich had ik ook misschien wel liever dat mensen die een qlive account of quake 3 (met team arena bij?) in hun steam inventory hadden het ook gratis kregen.
Ik heb beiden al jarenlang, maar moet toch betalen voor qlive wil ik het spelen. Laat staan dat er enkel windows support is via steam.
Nou voeg mij maar toe dan: Z900Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 03:30:
Ik kan/kon met plezier potjes spelen tegen vaardige tegenstanders
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq