Meer mensen die sinds vandaag op xmpp authentication blijven steken?
Eindelijk erop .... speel de test .. ingelogd en al
... maar dan weer een probleem
hij ziet niet dat ik inglogd ben (staat bovenin in de browser wel dat ik ingelogd ben
maar kan wel op de servers spelen.
Dus de statistieken worden bij mij ook niet bijgehouden.

Verwijderd
best leuk als je net Open arena begint te spelen.
maar ik heb op me stage even kunnen spelen alleen nu ik thuis ben krijg ik deze melding:
No Games Available
Check Your Customize Settings
hebben meer mensen hier last van?
en is er wat aan te doen?
maar ik heb op me stage even kunnen spelen alleen nu ik thuis ben krijg ik deze melding:
No Games Available
Gebeurde gisteren voor mij ook een paar keer, kan er vrij weinig aan doen behalve ff proberen te refreshen of wachten geloof ik. Bij mij ging het iig vanzelf weer over. Zal wel wat probleempjes zijn met de masterserver.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:46:
best leuk als je net Open arena begint te spelen.
No Games Available
In Firefox kreeg ik alleen maar de queue pagina.
In MSIE doet hij het wel.
Alleen alle servers die ik join zijn steeds vol
In MSIE doet hij het wel.
Alleen alle servers die ik join zijn steeds vol
Servers zijn hier ook constant vol. Ik denk dat er wat problemen zijn, je kunt gewoon niets joinen omdat het altijd vol is. Heb ik nog niet eerder last van gehad.
Statistieken worden bij niemand (meer) bijgehouden volgens deze tweet. Zal wel teveel load veroorzaken als ze dat aanzetten.RoaDHouse schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:44:
Ik heb weinig problemen met joinen van servers. Het enige vervelende is dat het lijkt alsof iedere server na afloop van een match wordt gereset waardoor ik weer opnieuw moet joinen. Verder speelt het als van ouds
[ Voor 23% gewijzigd door Steffie op 27-02-2009 21:55 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Als ik in de rij moet staan om een 'snelle' game te spelen houdt t voor mij alweer snel op... wat een drama zo zeg
Dat heb ik ook wel bij Quake Live, echt lekker ouderwets fraggen.
Ik mis wel een beetje gezelligheid op de servers, vroeger chatte ik ook nog wel wat bij de matches, maar omdat inderdaad de helft van de tijd na een ronde ik uit de server knal dan kom je steeds bij allemaal nieuwe mensen, dat helpt niet helemaal mee.
Verwijderd
Heb een aantal potjes gespeeld, en ik vind het geweldig. Het is jaren geleden dat ik voor het laatst Quake 3 heb gespeeld (dat spel is in december alweer 10 jaar oud! het verbaast me dat het er nog steeds zo goed uit ziet. in mijn herinneringen was het destijds prachtig, dus zoals met alle games die ik vroeger prachtig vond had ik verwacht dat dit er tamelijk lullig uit zou zien nu...). Dit blijft toch wel de meest soepel spelende FPS die ooit gemaakt is.
Maar helaas kan ik nu niet connecten. Morgen maar weer proberen. De queue was al stukken korter in ieder geval.
Maar helaas kan ik nu niet connecten. Morgen maar weer proberen. De queue was al stukken korter in ieder geval.
Achja, er zit wel een stuk meer AA overheen dan 10 jaar terug volgens mij
Hmm , sta nu 3941 in de rij
Hopelijk kan ik vanavond nog spelen
Verwijderd
Hm daarstraks ff geprobeerd en de queue was na een klein kwartiertje wel weg. Vond het wel een beetje apart nog. Server was laggy, teamdamage aan?
Maarja het fraggen was wel leuk
leuk eerst gegevens en dergelijke vragen en dan aangeven dat dr zo'n 1000mensen voor je aan het wachten zijn....
Ik wou net quake live ff spelen, sta ik meteen op de 2e plek in de queue
ik vind het wel een vet spel, alleen vind ik het wachten het niet waard, maar dat gaat weg na een tijdje.
Net even geprobeerd en damn wat speelt dat lekker weg.Heb nooit Q3 gespeedl maar hiermee kan ik me zeker wel vermaken in wat dooie uurtjes.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Teamdamage aan ja, tsja je hoort toch eigenlijk niet zonder te spelen zou ik zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:07:
Hm daarstraks ff geprobeerd en de queue was na een klein kwartiertje wel weg. Vond het wel een beetje apart nog. Server was laggy, teamdamage aan?
Wat een geweldig spel, wordt er helemaal nostalgisch van.
Oude tijden herleven ben alweer verslaafd net als bijna een decennia terug alweer.
Oude tijden herleven ben alweer verslaafd net als bijna een decennia terug alweer.
Ja herken ook direct de oude maps weer.Simcon schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:36:
Wat een geweldig spel, wordt er helemaal nostalgisch van.
Alleen railgun moet ik toch wel weer ff oefenen..
Ik heb vroeger redelijk veel Q3A gespeeld en vond het concept van quakelive best wel interessant. Ben zaterdag nacht (rond een uur of 1) eens gekeken wat het was en kreeg meteen een queue van ~3000 voor m'n kiezen. Nouja, toch maar even door blijven gaan om in ieder geval te kunnen kijken wat het was. Ik had al helemaal geplanned om tegen m'n broer te gaan spelen (duel), kom ik erachter dat je met geen mogelijkheid voor elkaar kunt krijgen om tegen elkaar te spelen. Ja ik vind het heel mooi dat je middels je friendslist erg makkelijk en snel bij elkaar een game in kan komen. Maar wanneer het al zo druk is en je vind dan een lege server dan is er al iemand anders de game in voor je friend er uberhaupt is. Moet je nog eerst persé eerst tegen een onbekende (en waarschijnlijk veel betere) speler spelen.
Zondag ochtend nog even gekeken wat er allemaal mogelijk is in quakelive. Ik vond het wel een beetje sneu dat je geen force enemy models in het menu had zitten. Ik had gehoopt dat ze die dingen toch wel hadden geleerd van de Q3A community (OSP mod met name). Kom ik na wat op het forum rond te neuzen er achter dat je het console kunt openen met CTRL+ALT+` of ~ en daar kan je de meeste oude Q3A commando's gewoon in terug vinden. cg_enemymodels, cg_bob, cg_drawgun, enz. Wel mooi dat er geen cl_timenudge meer in zit
Daarentegen vind ik het wel jammer dat ik geen alias meer kan aanmaken, dus geen leuk smiley script meer die na elke kleur steeds een andere kiest, of aliasses voor wapens dat je voor elk wapen een andere crosshair kan kiezen. Of een toggle script voor zoomen en scoreboard in plaats van de toets ingedrukt te moeten blijven houden.
Zondag avond laat nog even gekeken of ik eens een potje ffa of ctf kon spelen (had voorheen alleen maar een blah dm17 duel gehad, bagger map). Ben vervolgens weer veel te laat gaan slapen
Ok, ik mocht dan wel eerst een kleine 4500 mensen voor moeten laten gaan bij het inloggen maar eenmaal ingelogd heb ik de tijd van m'n leven gehad. Wat een nostalgie
En ik kwam zelfs nog een oude bekende tegen, ook al was die afk XD
Zondag ochtend nog even gekeken wat er allemaal mogelijk is in quakelive. Ik vond het wel een beetje sneu dat je geen force enemy models in het menu had zitten. Ik had gehoopt dat ze die dingen toch wel hadden geleerd van de Q3A community (OSP mod met name). Kom ik na wat op het forum rond te neuzen er achter dat je het console kunt openen met CTRL+ALT+` of ~ en daar kan je de meeste oude Q3A commando's gewoon in terug vinden. cg_enemymodels, cg_bob, cg_drawgun, enz. Wel mooi dat er geen cl_timenudge meer in zit
Zondag avond laat nog even gekeken of ik eens een potje ffa of ctf kon spelen (had voorheen alleen maar een blah dm17 duel gehad, bagger map). Ben vervolgens weer veel te laat gaan slapen
Heel veel config-related dingen zijn nog steeds wel mogelijk hoor
Zie bijvoorbeeld dit topic in het support forum. Daar staan heel veel nuttige tips zodat je weer op de oude vertrouwde manier je game aan kunt passen.
Verder hebben ze al aangegeven dat er een mogelijkheid komt om zelf een game te starten, maar wanneer en in welke vorm dat komt hebben ze nog niet gezegd. Eerst liggen de prioriteiten bij stabiliteit, de statistieken weer online brengen en het verlagen van de queue.
Verder hebben ze al aangegeven dat er een mogelijkheid komt om zelf een game te starten, maar wanneer en in welke vorm dat komt hebben ze nog niet gezegd. Eerst liggen de prioriteiten bij stabiliteit, de statistieken weer online brengen en het verlagen van de queue.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat is inderdaad dezelfde forum post die ook tegen ben gekomen. Maar naast die commando's die SyncError geeft zijn er ook nog render commando's (r_xxxx) die je kunt gebruiken voor het aanpassen van de visuele aspecten. Ik speel graag met r_intensity, r_mapoverbrightbits en r_overbrightbits om een goede visability te krijgen.Cloud schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:45:
Heel veel config-related dingen zijn nog steeds wel mogelijk hoorZie bijvoorbeeld dit topic in het support forum. Daar staan heel veel nuttige tips zodat je weer op de oude vertrouwde manier je game aan kunt passen.
Dat private server verhaal ben ik in een interview op gamasutra tegengekomen. Ze willen dit waarschijnlijk gaan aanbieden op subscriber basis. Denk aan hoe jolt vroeger clanservers deed aanbieden voor een kleine prijs. Het verschil met Q3A is dat iedereen zo 'even' een private game kan maken en dat is in quakelive gewoon niet mogelijk omdat als serverside word gehost. Aan de plus kant betekend dat, dat alle servers die je in quakelive vind van goede kwaliteit zijn.
Verschillende crosshairs per wapen moet echt wel kunnen, je moet dat alleen wel custom configgen. Ik heb aparte sensitivities per wapen, crosshair switchen moet op diezelfde manier kunnen.
SyncError gaf gewoon de meest gebruikte en waardevolle commando's. Als je in je huidige config kijkt zie je alle net_, r_, cl_ nog staan. En voor zover ik weet zijn ze gewoon aanpassendeTwisj schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:09:
Dat is inderdaad dezelfde forum post die ook tegen ben gekomen. Maar naast die commando's die SyncError geeft zijn er ook nog render commando's (r_xxxx) die je kunt gebruiken voor het aanpassen van de visuele aspecten. Ik speel graag met r_intensity, r_mapoverbrightbits en r_overbrightbits om een goede visability te krijgen.
Als dat werkelijk alleen op subscriber basis plaats gaat vinden, gaat dat nogal een minpunt worden bij QL ben ik bang. Al kan ik me de keus ervoor voorstellen want alle servers moeten natuurlijk bij hun gehost worden (tot nu toe in elk geval).Dat private server verhaal ben ik in een interview op gamasutra tegengekomen. Ze willen dit waarschijnlijk gaan aanbieden op subscriber basis. Denk aan hoe jolt vroeger clanservers deed aanbieden voor een kleine prijs. Het verschil met Q3A is dat iedereen zo 'even' een private game kan maken en dat is in quakelive gewoon niet mogelijk omdat als serverside word gehost. Aan de plus kant betekend dat, dat alle servers die je in quakelive vind van goede kwaliteit zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
mja, mischien werkt bind [toets] "weapon x; cg_drawcrosshair y; sensitivity z" wel, dat heb ik niet uitgeprobeerd. Ik had dit vroeger allemaal in aliasses gepropt en vervolgens gewoon vstr !weap_x om het uit te voeren. Of bind MWHEELDOWN vstr !smiley_spammarko77 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:17:
Verschillende crosshairs per wapen moet echt wel kunnen, je moet dat alleen wel custom configgen. Ik heb aparte sensitivities per wapen, crosshair switchen moet op diezelfde manier kunnen.
Ohja, nog iets waar ik wel achter kwam was dat dingen als #I #T #P die je in OSP of CPMA kon gebruiken om item, target, e.d aan te kunnen wijzen niet werken. Mischien handing om te weten voor de mensen die teamchat macros gebruikten met avail #I of taken #P.
[ Voor 15% gewijzigd door deTwisj op 02-03-2009 15:12 ]
Het is een beetje verborgen, maar je config files staan hier:
Althans onder Vista.
C:\Users\JOUWNAAM\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3
Althans onder Vista.
Ze zijn de bedoel duidelijk aan het verbeteren. Gister en vandaag geen queue meer gezien en ook de lag op de servers is compleet verdwenen. Daarnaast word ik ook niet meer van de server afgemikt na een match. 
Is dat gevoel bij anderen hetzelfde?
Overigens ben ik het met sommigen eens dat de hoogste skill tier nogal wat variatie in skill bevat. Ik kom mensen tegen die eigenlijk niet eens springen en af en toe word ik compleet in de pan gehad door iemand met verschrikkelijke skills.
Die training match behoeft nog wel wat tweaking denk ik.
Overigens ben ik het met sommigen eens dat de hoogste skill tier nogal wat variatie in skill bevat. Ik kom mensen tegen die eigenlijk niet eens springen en af en toe word ik compleet in de pan gehad door iemand met verschrikkelijke skills.
Heb ze geedit maar volgens mij overschrijft QL de files gewoon weer zodra je gaat spelen..Cloud schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:12:
Het is een beetje verborgen, maar je config files staan hier:
C:\Users\JOUWNAAM\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3
Althans onder Vista.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als je wilt dat je huidige situatie bewaart wordt (sommige zaken worden wel automatisch opgeslagen en sommige niet) kun je je hele config wegschrijven d.m.v.:
In de console dan.
Dan schijft hij alles weg in een nieuwe config genaamd autoexec.cfg, welke op zijn beurt weer automatisch geladen wordt door QL. Besef alleen wel dat alle wijzigingen die je daarna via de website "Game Settings" probeert te doen, niet meer werken.
writeconfig autoexec
In de console dan.
edit:
Dan kun je dus de vereiste settings in een draaiende QL veranderen, en daarna makkelijk opslaan. [ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 04-03-2009 13:48 ]
Serieus? Damn, ik werd tijdens die trainingsmatch al weggeveegdCloud schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:33:
Ze zijn de bedoel duidelijk aan het verbeteren. Gister en vandaag geen queue meer gezien en ook de lag op de servers is compleet verdwenen. Daarnaast word ik ook niet meer van de server afgemikt na een match.
Overigens ben ik het met sommigen eens dat de hoogste skill tier nogal wat variatie in skill bevat. Ik kom mensen tegen die eigenlijk niet eens springen en af en toe word ik compleet in de pan gehad door iemand met verschrikkelijke skills.Die training match behoeft nog wel wat tweaking denk ik.
sudo apt-get rekt
Meen je dat maze? Die was echt te easy en voorspelbaar juist..
ook ik jump overigens niet bij Quake, want ben UT gewend met het dodgen.
Zie andere mensen wel flips maken enz, maar dat is dus gewoon springen?
Verwijderd
Je zult toch echt moeten gaan strafe jumpen. Stuk lastiger dan UT movementFloris-K schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:41:
'Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:51:
[...]
Je zult toch echt moeten gaan strafe jumpen. Stuk lastiger dan UT movement
Ranking systeem werkt nog niet omdat stats nog niet worden bijgehouden.
Verwijderd
Nog meer mensen die last hebben van CONSTANT connection interrupted. Ik word er beetje Poep van na een half uurtje spelen. Op de quake live forums staat er niet zo veel over op. Dus ik wacht maar weer een weekje om te kijken of dat gefixt is. Speel wired dus daar kan ut niet aan leggen. Meer mensen hier die er last van hebben?
Ja, ik heb hier helaas ook last van. Volgens mij hebben meerderen er last van, ik hoor namelijk meerderen mensen klagen. Ik heb er ook nog weinig over kunnen vinden op het forum, maar ik kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn en dat het onopgemerkt blijft.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:44:
Nog meer mensen die last hebben van CONSTANT connection interrupted. Ik word er beetje Poep van na een half uurtje spelen. Op de quake live forums staat er niet zo veel over op. Dus ik wacht maar weer een weekje om te kijken of dat gefixt is. Speel wired dus daar kan ut niet aan leggen. Meer mensen hier die er last van hebben?
Komt vaak voor op de NL servers. Leave de server en probeer een andere, ze hebben het niet allemaal.
Er is zeker één specifieke NL server die erg laggy is. De rest van de servers heb ik amper geen last van die lag spikes (connection interrupted). Hebben jullie trouwens ook gemerkt dat er bijna geen queue meer is? Ik deed gisteravond om een uur of 11 eens inloggen en kwam niet eens een queue tegen terwijl er voorheen eerder een queue van 3000~4000 zou staan. Ze zijn er dus in ieder geval hard mee bezig wat een goed teken is.
Even iets anders, speelt er iemand hier met de naam modeselector (of iets dergelijks), kreeg namelijk een friend invite van hem en ik ken hem eigenlijk niet
Even iets anders, speelt er iemand hier met de naam modeselector (of iets dergelijks), kreeg namelijk een friend invite van hem en ik ken hem eigenlijk niet
Heb zelf de naam Flowz in het spel
Toch wel wat potjes gespeeld de laatste tijd en moet echt wennen aan NW.
speelde altijd instagib in UT.. Hoe gaat dat strafe jumpen eigenlijk?
Toch wel wat potjes gespeeld de laatste tijd en moet echt wennen aan NW.
speelde altijd instagib in UT.. Hoe gaat dat strafe jumpen eigenlijk?
Je kan kijken op ( http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=12434 ) and dan zoeken op "Strafe Jumping". Daar staat tevens een link naar een video guide ( http://www.youtube.com/watch?v=1g24fe4bwu0 ) waar het uitgebreid staat uitgelegd.
Strafe jumpen is om enorm snel te kunnen manoeuvreren, en niet zozeer om te ontwijken (zoals bij UT het geval is met dat dodgen), het is lastig uit te leggen maar probeer het volgende;
Hou W en A (of D ipv A) ingedrukt terwijl je de hele tijd springt, net voordat je weer neerkomt op de grond spring je dus direct weer, telkens als je net springt kan je weer bijsturen door je muis te draaien in de richting die je op wilt gaan. Als je dit correct uitvoert bouw je na 2-3 sprongen een enorme snelheid op, als je je sprongen goed weet te timen en landen (dmv het bijsturen met je muis) kan je door de meeste maps oneindig lang als een losgeslagen projectiel heenvliegen
Ik heb Q3A vroeger echt kapotgespeeld in clans in competities enzo, zoals eerder gezegd speelt dit weer als vanouds and I love it
Als iemand interesse heeft om een potje te knallen; add me, mijn ingame naam is HOOH.
Hou W en A (of D ipv A) ingedrukt terwijl je de hele tijd springt, net voordat je weer neerkomt op de grond spring je dus direct weer, telkens als je net springt kan je weer bijsturen door je muis te draaien in de richting die je op wilt gaan. Als je dit correct uitvoert bouw je na 2-3 sprongen een enorme snelheid op, als je je sprongen goed weet te timen en landen (dmv het bijsturen met je muis) kan je door de meeste maps oneindig lang als een losgeslagen projectiel heenvliegen
Ik heb Q3A vroeger echt kapotgespeeld in clans in competities enzo, zoals eerder gezegd speelt dit weer als vanouds and I love it
Dat ben ikEven iets anders, speelt er iemand hier met de naam modeselector (of iets dergelijks), kreeg namelijk een friend invite van hem en ik ken hem eigenlijk niet
Je kent me wel. Ik speelde af en toe mee met scarab en speelde later wel eens tegen je toen ik in sgn en ^X^ zat!
Ik heb net even snel op clanbase gespiekt en ik neem aan dat je toen dus modz was. Ik heb vroeger wel tegen ^X^ gespeeld, zelfs een keer op een LAN van hun (m'n broer was een collega van madfoxx) en ken de meeste van hun wel maar kon me geen modz herinneren
Ik zie je wel een keer online, al speel ik niet zo bijster veel (heb een beetje last van het mmorpg virus de laatste 5 jaar ofzo, dat eet veel van je vrije tijd
).
check net ook ^x^ op clanbase en guess what, ik zit erin? (fafy). hoe heette deze clanID eerst? kan me niet herinneren dat ik in iets genaamd ^x^ zat
Heeft geen andere naam gehad. Toen Q4 uit was hadden we div2 open cup gespeeld ofzo. Ik had maar 1 match meegedaan, daarna was ik gestopt en met WOW begonnen :x
Hier is een screenshot van een van die maps waar fafy ook op staat
http://i167.photobucket.c...128/Apie_/XvsARCAmap2.jpg
Ik speelde toen onder de naam haNs, modz is iemand anders.
Hier is een screenshot van een van die maps waar fafy ook op staat
http://i167.photobucket.c...128/Apie_/XvsARCAmap2.jpg
Ik speelde toen onder de naam haNs, modz is iemand anders.
Verwijderd
Hee guys,
Ik heb even een vraagje aan jullie.
Ik ben net nieuw op dit forum, en zie dat jullie over Quake live praten, dus bij deze mijn vraag: Hoe krijg ik een activate mail? Er staat telkens dat ik moet wachten op een mailtje met daarin een code, maar die komt maar niet
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Gz, Fab
Ik ben net nieuw op dit forum, en zie dat jullie over Quake live praten, dus bij deze mijn vraag: Hoe krijg ik een activate mail? Er staat telkens dat ik moet wachten op een mailtje met daarin een code, maar die komt maar niet
Gz, Fab
Kijk eens in je Junk/spam/ongewenste mail, daar wil die vaak terecht komen.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:36:
Hee guys,
Gz, Fab
Verwijderd
Nope, niks nada noppes, een maat van me heeft PRECIES hetzelfde, ook al 2 dagen geen mailtje gehad 
Heeft iemand enig idee hoe dit zit?
EDIT: heb me toen net geregistreerd met een ander emailadress, en toen kreeg ik de mail inderdaad in de map "ongewenst" bedankt!
Nu is de site even down zie ik dus spelen zit ook niet mee ^^
Heeft iemand enig idee hoe dit zit?
EDIT: heb me toen net geregistreerd met een ander emailadress, en toen kreeg ik de mail inderdaad in de map "ongewenst" bedankt!
Nu is de site even down zie ik dus spelen zit ook niet mee ^^
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 22:32 ]
Ik dacht ook even lekker te gaan spelen, maar dat zit er blijkbaar niet in vandaag. Jammer
Haha geez dan hebben we dus nog samen gespeeld
ik heb de Q4 tijd allicht verdrongen omdat ik dat deed met 20 fps, had er gewoon de PC niet voor. Die score tegen aRCa was best wel pro van ons trouwens nu ik er weer aan terugdenk; ze waren echt de subtop van zweden in Q3.
Speelt Weird trouwens nog/weer?
Hij speelt natuurlijk ook 'weer'.Boomx schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:09:
Heeft iemand al gespeeld sinds de updates van gister? Iemand wat veranderingen gezien?
Ik moet er dan wel bij zeggen dat mijn laatste "shooter" S.T.A.L.K.E.R. was en alweer meer dan een jaar geleden en ik nooit echt goed in die shit was. En ik de laatste tijd eigenlijk alleen nog MMO's speelde (EvE Online) en RPG's. Geen echt flinke voorbereiding om daarna weer vol aan de gang te gaanFloris-K schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:41:
Ik jump wel, maar ik ben de hele movement gewoon echt kwijt. Het is me gewoon allemaal te snel geworden
sudo apt-get rekt
Ik heb gisteren nog snel 1 ffa kunnen doen voor het slapen gaan. Je krijgt voort rewards voor dingen die je doet ingame. Er zijn een stuk of 80 van die rewards ik had na die korte ffa 4 medals gekregen, Eentje voor m'n eerste game online en een ander voor een x aantal kills zonder dood te gaan (geloof ik). Ze hebben nog niet alle stats online, de 'per kill' stats nog niet dus je kan nog niet je acc per wapen zien.Cloud schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:16:
[...]
Hij speelt natuurlijk ook 'weer'.Maar afaik is hij nooit gestopt met spelen.
Heeft iemand al gespeeld sinds de updates van gister? Iemand wat veranderingen gezien?Ik lees dat het grootste gedeelte van de stats weer online is gegaan (http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=14855).
Verwijderd
Hee,
Quake Live werkt nu bij mij, enigste probleempje is op full screen spelen, dan zie ik het maar half ofzo
En ik had nog een vraagje aan jullie, hoe praat je in game
?
Quake Live werkt nu bij mij, enigste probleempje is op full screen spelen, dan zie ik het maar half ofzo
En ik had nog een vraagje aan jullie, hoe praat je in game
Met t kun je ook instellen bij je controlsVerwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:20:
Hee,
En ik had nog een vraagje aan jullie, hoe praat je in game?
Met:Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:20:
[...]
En ik had nog een vraagje aan jullie, hoe praat je in game?
t - tegen iedereen praten
y - tegen je teammates praten
En verder heb je nog "tell_budy <nickname>" waarmee je volgens mij tegen mensen in je Friendslist kunt praten.
Verwijderd
Aha, bedankt!
Damnn, ik heb nu telkens last van connection nog wat... hij laggt als de malle soms, is echt niet prettig spelen!
Damnn, ik heb nu telkens last van connection nog wat... hij laggt als de malle soms, is echt niet prettig spelen!
Het begint me nu toch echt wel enorm te irriteren. Ik blijf maar last hebben van die connection intteruptions. Als ik dan vraag of anderen er ook last van hebben, dan zeggen 1 of 2 anderen het ook te hebben. Het is echt onmogelijk om zo normaal te kunnen spelen. Ik word gewoon gepummeld door figuren die ik op dat moment niet eens zie. Daarnaast ren ik ook steeds tegen muren op en is het bijna onmogelijk om iemand een beetje knap te kunnen raken.
Hopelijk fixen ze dit snel, anders moet ik toch maar weer stoppen met dit spel
Hopelijk fixen ze dit snel, anders moet ik toch maar weer stoppen met dit spel
Mwa, ik heb het eergister ofzo ook een tijd gehad. Anderen hadden het ook op dat moment. Nu is alles weer goed... Vreemd als je het al dagen constant hebt.
@ Roadhouse hier beneden: nee, xs4all. Ik heb ook geen problemen verder.
@ Roadhouse hier beneden: nee, xs4all. Ik heb ook geen problemen verder.
[ Voor 19% gewijzigd door Wmm op 07-03-2009 15:22 ]
Heb je toevallig ZiGGo ?Wmm schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 13:58:
Mwa, ik heb het eergister ofzo ook een tijd gehad. Anderen hadden het ook op dat moment. Nu is alles weer goed... Vreemd als je het al dagen constant hebt.
Ik heb UPC maar er zijn inderdaad een aantal servers (CTF NL #1 bijvoorbeeld) waar ik ook constant lag heb. Maar dat ligt dan aan de server want iedereen loopt daar te klagen. Ik speel dus de laatste tijd op andere servers en dan gaat het eigenlijk prima
Heb zelf nooit last van lag of wat dan ook.
Ligt denk ik gewoon aan op welke server je speeld.
Verder speel ik nu bijna niet meer.. geen tijd
maar ik ga zeer zeker wel weer verder want het is gewoon leuk.
Ligt denk ik gewoon aan op welke server je speeld.
Verder speel ik nu bijna niet meer.. geen tijd
hehe gek onnie
Heb dit intern gemeld. Kan zijn dat er nog wat geschoven moet worden om eea optimaal te laten draaien.Cloud schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:11:
Ik heb UPC maar er zijn inderdaad een aantal servers (CTF NL #1 bijvoorbeeld) waar ik ook constant lag heb. Maar dat ligt dan aan de server want iedereen loopt daar te klagen. Ik speel dus de laatste tijd op andere servers en dan gaat het eigenlijk prima
Ik ben ook sinds dit weekend online 
Had inderdaad gisteren ook last van flink wat "Connection lost" meldingen tijdens het spelen, speelt inderdaad niet lekker. Vandaag lijkt het allemaal wat beter te gaan.
Heb onsbrabantnet trouwens.
Had inderdaad gisteren ook last van flink wat "Connection lost" meldingen tijdens het spelen, speelt inderdaad niet lekker. Vandaag lijkt het allemaal wat beter te gaan.
Heb onsbrabantnet trouwens.
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Heb ook onsbrabantnet en over het algemeen zijn de server wel goed. Er zitten alleen een paar servers bij die erg veel last hebben van lag wanneer het wat drukker word. Ik weet alleen het IP adres niet want dat zie je alleen bij het joinen van een game en niet bij de webinterface. Op zich wel jammer want met een IP adres (of hostname) kan je eerste kijken wat je connectie is tov dat IP voordat je zou joinen, verder mis ik ook een beetje een custom server list idee. Mijn favorieten, zeg maar.
Ik had ook last van connection interrupts. Heb wel een voor mij werkende remedie gevonden. ik gebruik firefox. als ik quakelive op wil starten sluit ik firefox even en start 'm in een schone browser. Stukken minder tot helemaal weg.
ik snap niet het hele "live" idee van quakelive, tis gewoon een opgepoetste quake 1 via een stomme browser/full screen
ondertussen moet je een activeX van 9M installeren en dr staat 300MB aan maps in je doc map in een hoekje ik heb daar een speciale station voor games
zelfde geld voor bunkbuster (service) (PnkBstrA/B.exe), was moet het in c:\WINDOWS\system32\
(alhoewel de bestandsaam al een idee geeft, was ik wel ff zoeken hoe het daar komt, wat het daar moet en waar het bij hoort)
dump het in die map waar de rest van die quake zut zit
ondertussen moet je een activeX van 9M installeren en dr staat 300MB aan maps in je doc map in een hoekje ik heb daar een speciale station voor games

zelfde geld voor bunkbuster (service) (PnkBstrA/B.exe), was moet het in c:\WINDOWS\system32\
(alhoewel de bestandsaam al een idee geeft, was ik wel ff zoeken hoe het daar komt, wat het daar moet en waar het bij hoort)
[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 12-03-2009 03:11 ]
Het hele idee van het live is dat je min of meer overal kan spelen en dat het makkelijk is om tegenstanders te vinden. De reden ervoor is dat Quake vrij populair is, maar het nooit echt gemakkelijk was om games te vinden. Overigens is die een spinoff van Quake III en niet van Quake (1).ThaHandy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 03:09:
ik snap niet het hele "live" idee van quakelive, tis gewoon een opgepoetste quake 1 via een stomme browser/full screen
ondertussen moet je een activeX van 9M installeren en dr staat 300MB aan maps in je doc map in een hoekje ik heb daar een speciale station voor games![]()
Dat de files in je application data gedaan worden is inderdaad niet fijn, maar het is ter bevordering van het snel en overal kunnen spelen. De reden dat de punkbuster executables in je system32 staan is omdat deze als service gestart worden.
Je _hoeft_ het niet te spelen heThaHandy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 03:09:
ondertussen moet je een activeX van 9M installeren en dr staat 300MB aan maps in je doc map in een hoekje ik heb daar een speciale station voor games![]()
klop my badZcuu schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 08:45:
[...]
Het hele idee van het live is dat je min of meer overal kan spelen en dat het makkelijk is om tegenstanders te vinden. De reden ervoor is dat Quake vrij populair is, maar het nooit echt gemakkelijk was om games te vinden. Overigens is die een spinoff van Quake III en niet van Quake (1).
men kan het tock ook dumpen in program files/punkbuster ofzow?Dat de files in je application data gedaan worden is inderdaad niet fijn, maar het is ter bevordering van het snel en overal kunnen spelen. De reden dat de punkbuster executables in je system32 staan is omdat deze als service gestart worden.
nee kan ook niet meer, schijnt dat ik IE 7/8 moet hebben
maar ik de training gedaan met IE 6
ik speel UT( race/fun), geen DM, double jump en dodge
[ Voor 74% gewijzigd door ThaHandy op 12-03-2009 15:29 ]
Verwijderd
Hmm Hmm, ik kreeg net een update scherm te zien, ik heb de update uitgevoerd.. wat hebben ze nu verwerkt in die update? wat is er veranderd ofzo
?
ty
ty
Dat kun je hier nalezen: http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=16247
hehe, heerlijk nostalgisch is het toch. Het niveau is ook behoorlijk hoog, ik houd er wel van
Verwijderd

En nu kwam er zo'n inspeel ronden waar naar je skills word gekeken.
Nu heb ik expres 13-0 verloren.. Het gekke van die bot was dat hij er zelfs bij ging lopen..
Kan je eigenlijk ergens zien welk skill level je hebt in QL? Lijkt me wel leuk om te weten, al is het maar om te zien of je na zoveel tijd naar een volgend level gaat
. Heb overal zitten rondkijken maar ik kon het helaas niet direct vinden
.
Iemand die het me kan vertellen?
Ik heb deze game vannacht ook ''ontdekt''. En wat een heerlijke shooter zeg. Nu heb ik dit forum doorgenomen en ik las ook iemand over de UT instagib.
Zijn er hier ook servers waarbij je een soortgelijk wapen hebt? Of liggen alle wapens altijd door de map heen?
Komende week deze game eens uit pluizen.Ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zo vloeiend een shooter op mijn pc gehad heb.
Zijn er hier ook servers waarbij je een soortgelijk wapen hebt? Of liggen alle wapens altijd door de map heen?
Komende week deze game eens uit pluizen.Ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zo vloeiend een shooter op mijn pc gehad heb.
Als je in de lijst met games, op Customize klikt, kun je filteren op Game type. Daar kun je ook voor Unranked - Instagib kiezen.
Let op, het is unranked, dus niets wat je doet telt voor je stats.
Een ander gametype waarbij je geen wapens hoeft te verzamelen is Clan Arena. Daar begin je meteen met alle wapens, max ammo, max health / armor.
Een ander gametype waarbij je geen wapens hoeft te verzamelen is Clan Arena. Daar begin je meteen met alle wapens, max ammo, max health / armor.
je hebt gewoon instagib servers, railgun in je klauwen en raak schieten, anders doen de anderen het wel ;ostalscu schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:24:
Ik heb deze game vannacht ook ''ontdekt''. En wat een heerlijke shooter zeg. Nu heb ik dit forum doorgenomen en ik las ook iemand over de UT instagib.
Vista bijvoorbeeld vind het niet fijn als je in program files gaat schrijven. Vandaar de plaats waar het nu staat. Het had inderdaad wel fijn geweest als je een install dir had kunnen opgeven.ThaHandy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:26:
men kan het tock ook dumpen in program files/punkbuster ofzow?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Sjonge jonge.. nou net vandaag m'n muis gesloopt en even een nieuwe gekocht (mx400 laser). Maar man man man.. Wat is dit irritant. Ik krijg m'n sensitivity maar niet goed ingesteld, m'n aim is zo ongelooflijk ruk atm.
Hoop dat ik er enigszins aan kan wennen want wordt nou opeens weer afgeslacht
Hoop dat ik er enigszins aan kan wennen want wordt nou opeens weer afgeslacht
Log in op quakelive en open in een ander tabblad in je browser de volgende link:DeadLock schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:21:
Kan je eigenlijk ergens zien welk skill level je hebt in QL? Lijkt me wel leuk om te weten, al is het maar om te zien of je na zoveel tijd naar een volgend level gaat. Heb overal zitten rondkijken maar ik kon het helaas niet direct vinden
.
www.quakelive.com/user/load
Daar zie je de verschillende Tiers staan voor de verschillende spelvormen.
Ik vind het een fantastisch spel, maar ik mis nog steeds aparte stats voor instagib. Instagib is een populaire speelvorm en verdient daarom ook om stats te krijgen. Ze hebben het in eerste instantie niet gedaan omdat je bij het samenvoegen van de stats heel vertekenende stats zou krijgen. Apart lijkt me toch wel de moeite waard en zoveel hoef je niet bij te houden, kill/death-ratio en accuracy lijkt me genoeg.
Win/loss-ratio mogen ze er sowieso wel uitslopen, want het aantal statshoeren die snel pleite zijn als het even minder gaat is gigantisch.
En de MX400 is mijn grote vriend met aimen. Alleen heb ik laatst een nieuw toetsenbord gekregen en ook dat is erg wennen. Het is een toetsenbord met laptoptoetsen wat ik veel relaxter vind dan normale toetsen, maar het beweegt toch wel heel anders.
[ Voor 9% gewijzigd door Hann1BaL op 25-03-2009 20:48 ]
Als je greasemonkey en een scriptje installeerd, dan kan je je tiers gelijk op de website zelf zien. Hier staat hoe: http://www.teamsexy.org/?p=7
Stats zeggen sowieso weinig, hoe bijvoorbeeld accuracy wordt berekend is voor mij een raadsel, zie mijn stats:
Time Played: 10.1 hours
Last Game: 1 minute ago
Wins / Losses: 18 / 15
Frags / Deaths: 1,030 / 445
Hits / Shots: 27,076 / 32,685
Accuracy: 83%
Overigens laatst wel een match gespeeld waarin ik na afloop 61% rail accuracy had.
Time Played: 10.1 hours
Wins / Losses: 18 / 15
Frags / Deaths: 1,030 / 445
Hits / Shots: 27,076 / 32,685
Accuracy: 83%
Overigens laatst wel een match gespeeld waarin ik na afloop 61% rail accuracy had.
Accuracy stats zijn nog steeds bugged volgens mij als ik de forums zo lees.
Probleem is volgens mij opgelost met de update van vannacht. Mijn accuracy is helaas gedaald van 150 naar 30 ofzoAcid_Burn schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:35:
Accuracy stats zijn nog steeds bugged volgens mij als ik de forums zo lees.
Matchmaking werkt nog niet erg goed moet ik zeggen. Ik word constant in games gezet met slechte spelers.
Time Played: 10.8 hours
Wins / Losses: 50 / 6
Frags / Deaths: 2,743 / 320
Hits / Shots: 47,226 / 29,516
Accuracy: 45%
je had gewoon die tutorial beter moeten doen AzertAzer schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:35:
Matchmaking werkt nog niet erg goed moet ik zeggen. Ik word constant in games gezet met slechte spelers.
Er zijn possibly te weinig goede spelers (op jouw level). Het enige wat je kunt doen is mensen die wat tegenstand bieden in je friendslist zetten en samen wat spelen.Azer schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:35:
Het hele matchmaking systeem werkt niet zo bijzonder goed. Mensen joinen gewoon "ergens".
de eerste is een rocketjump, de tweede is een soort horizontale rocketjump met extra afzet tegen de muur en de laatste is gewoon snel zijnFloris-K schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:40:
Die 3e moet je een railsprint maken ofzoiets?
Ik doe gewoon 2 rocketjumps en ben binnen.
dit spel is grappig vooral omdat er allemaal noobs op spelen XD
Weinig skills nodig om een leuke kill streak te halen
Weinig skills nodig om een leuke kill streak te halen
There is no sadder sight than a young pessimist.
Mja, meestal join ik op mijn level en dan komen er twee vrienden bij met een hoger level, en dat trekt het aardig scheef altijdNovi schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:15:
[...]
Er zijn possibly te weinig goede spelers (op jouw level). Het enige wat je kunt doen is mensen die wat tegenstand bieden in je friendslist zetten en samen wat spelen.
Het hele matchmaking systeem werkt niet zo bijzonder goed. Mensen joinen gewoon "ergens".
ik krijg elke keer de melding: {"ECODE":-1,"MSG":"Not Authorized"}Hann1BaL schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:47:
[...]
Log in op quakelive en open in een ander tabblad in je browser de volgende link:
www.quakelive.com/user/load
Daar zie je de verschillende Tiers staan voor de verschillende spelvormen.
Ze hebben de tiers weer uit die stream gehaald bij de laatste update. Maar ik heb nog wel ergens op het forum een geupdate greasemonkey script gezien dat het nog wel lukt dacht ik.
edit: gevonden http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=18755
edit: gevonden http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=18755
[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 02-04-2009 19:33 ]
gebruik ook greasemonkey voor de tiers, wat ik me afvraag is hoeveel games je nou moet spelen (winnen, of zelf een goed netto resultaat halen??) om in een hogere tier te komen. iemand die daar het antwoord op weet?
geniale game, alleen jammer dat als je "maar" 2de eindigt in een match dat die match ook als loss word gezien.
geniaal online systeem, speelt erg lekker en snel. leuk voor tussendoor
geniaal online systeem, speelt erg lekker en snel. leuk voor tussendoor
Ik ben nou een beetje aan het TDMen de laatste paar dagen, maar dat is echt irritant zeg.
Wordt de he-le tijd geTK'ed, mensen kijken niet waar ze mee bezig zijn. Ik werd net neergeschoten door iemand die de RL liever wilde hebben omdat ik er stond te wachten
friendly fire mag gauw weer aanuit...
edit: correctie: friendly fire uit.. doh
Wordt de he-le tijd geTK'ed, mensen kijken niet waar ze mee bezig zijn. Ik werd net neergeschoten door iemand die de RL liever wilde hebben omdat ik er stond te wachten
edit: correctie: friendly fire uit.. doh

[ Voor 10% gewijzigd door flashin op 03-04-2009 19:13 ]
sorry maar je verhaal doesn't make senseflashin schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:05:
Ik ben nou een beetje aan het TDMen de laatste paar dagen, maar dat is echt irritant zeg.
Wordt de he-le tijd geTK'ed, mensen kijken niet waar ze mee bezig zijn. Ik werd net neergeschoten door iemand die de RL liever wilde hebben omdat ik er stond te wachtenfriendly fire mag gauw weer aan...
je werd neergeschoten door een teammate die de RL wilde terwijl jij er al op stond te wachten? en dan wil je juist de friendly fire aan? (wat dus al aan staat).
persoonlijk vind ik TDM en CA de leukste gamemodes, ben dan ook erg blij dat ze de selfdamage op armor uit hebben gezet (op sommige servers) voor CA, dat was echt compleet belachelijk aangezien het mensen weerhield van het maken van rocketjumps wat het juist zo'n snelle en vette mode maakte vroegah
Die Selfdamage off en die 100/150 en 150/150 zijn testservers hé. Het is nog niet zeker of en in welke vorm dat doorgevoerd wordt naar de echte ranked CA servers.Boomx schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:12:
persoonlijk vind ik TDM en CA de leukste gamemodes, ben dan ook erg blij dat ze de selfdamage op armor uit hebben gezet (op sommige servers) voor CA, dat was echt compleet belachelijk aangezien het mensen weerhield van het maken van rocketjumps wat het juist zo'n snelle en vette mode maakte vroegah
Let op:
[html][norml][/norml][/html]
[html][norml][/norml][/html]