Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Zcuu schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:40:
Ik weet dat deze topic niet bedoeld is voor invites, maar toch zie ik graag meer mensen Quake Live proberen. Invites zijn sinds kort weer open gegaan. Ik heb negen invites die ik geef aan de eerste negen mensen die mij pm'en met:
  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-Mailadres
  • Of je beginner / intermediate / expert van niveau bent.
Deze dingen worden gevraagd op de invite pagina van Quake Live. Het is dus niet dat ik persoonlijk nog een selectie ga maken.
Check je PM :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan dat er wel een dedi download beschikbaar komt? Deed vroeger regelmatig games hosten voor wat vrienden. Altijd gezellig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zcuu schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:40:
Ik weet dat deze topic niet bedoeld is voor invites, maar toch zie ik graag meer mensen Quake Live proberen. Invites zijn sinds kort weer open gegaan. Ik heb negen invites die ik geef aan de eerste negen mensen die mij pm'en met:
  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-Mailadres
  • Of je beginner / intermediate / expert van niveau bent.
Deze dingen worden gevraagd op de invite pagina van Quake Live. Het is dus niet dat ik persoonlijk nog een selectie ga maken.
Hier wil ik dus op reageren .....

is alleen het probleem dat ik geen PM kan sturen of ik kan het natuurlijk niet vinden.
Help Help

Dank u wel hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je moet DM zelf ook wel aanzetten om het te kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Whoot k heb me key ook eindelijk binnen :)
Ga hem nu effe uitproberen.
naar 3 mnd proberen heb ik er dan eindelijk ook een.

Edit: haha erg leuke herineringen komen nu naar boven.
Alleen is deze game wel verrekte snel zeg.
heb net ff wat potjes gespectate: rocketjumpen en hoppen zijn echt van levensbelang hier :P.
Naja als iemand mij wil toevoeggen om vanaaf of morgen eens een potje te spelen.
mijn nick is xusem

[ Voor 54% gewijzigd door tooter op 04-02-2009 16:23 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:56:
[...]

Neem aan dat er wel een dedi download beschikbaar komt? Deed vroeger regelmatig games hosten voor wat vrienden. Altijd gezellig :P.
Kleine kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 22:09

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Hmm, zucht, heb ook eindelijk een beta key en wilde spelen maar de proxy laat het niet toe :(. De download gaat blijkbaar over poort 5xxx en ql gebruikt dus blijkbaar niet de proxy settings van mijn browser. Erg jammer dat het niet wilt werken, tenzij iemand voor me alle data files kan uploaden. Al betwijfel ik of dat voldoende zal zijn om het te laten werken :).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt dus totaal geen support voor clans oid. Denk dat veel mensen dan snel gaan overstappen op een van de mods van Q3A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
heb ook een key gekregen :D Speel trouwens nog steeds Quake 3, en begon natuurlijk direct op expert mode, zo moeilijk is het nog steeds niet.

maar als die 10 minuten om zijn zegt quake live dat ik weer totaal 10minuten die practice moet spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Volgens mij kun je dat gewoon skippen door een bepaalde button te kiezen op de site. Ik kreeg dat namelijk ook nog een keer nadat ik al n week zat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:22:
[...]

Er komt dus totaal geen support voor clans oid. Denk dat veel mensen dan snel gaan overstappen op een van de mods van Q3A.
Op de beta forums is te lezen dat er support gaat komen voor private/custom servers. eta onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een key, maar krijg het niet aan de praat onder windows 7 met IE, de muis werkt gewoon totaal niet zie de cursus van quake boven in de hoek zitten en gewoon me windows muis. Zal nog even FF proberen maar ben niet van plan te downgraden er voor.

edit:

Heb probleem al gevonden ligt aan IE8 :) FF werkt gewoon prima. Erg grappig om te doen heb vroeger erg veel gequaked, maar heel lang niet meer gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door WeAreLegion op 06-02-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb hem, maar nu heb ik mijn config geladen en gaat ineens alles erg traag. Heb nog maar 40fps etc :s iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

RelaXXinG schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:58:
Ik heb met net ook ingeschreven, ben benieuwd :)

Zijn er trouwens mensen die nog zo af en toe Q3 Rocket Arena spelen? of is dat nu echt helemaal dood?

*update*
Er schijnt zelfs sinds 14 januari een nieuwe ra3 versie te zijn. :) ra3 1.80
soms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hmm speel het nu weer een paar weken, maar vandaag de eerste aimbot gezien en blijkbaar is die gewoon ergens te downloaden. Hopelijk kunnen ze die aimbots onmogelijk maken en liefst zo snel mogelijk! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:24:
Ik heb hem, maar nu heb ik mijn config geladen en gaat ineens alles erg traag. Heb nog maar 40fps etc :s iemand enig idee hoe dat kan?
Als je vermeld wat je veranderd hebt dan kunnen we er misschien n uitspraak over doen, nu hebben we natuurlijk geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:24:
Heb je bij je nvidia of ati configuratie VSYNC aan? Doe die es uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Cartman! schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:11:
[...]

Als je vermeld wat je veranderd hebt dan kunnen we er misschien n uitspraak over doen, nu hebben we natuurlijk geen idee :?
Vsync staat uit. En dit is wat ik heb veranderen in mn 3jarige q3 periode:

Linkje

[ Voor 92% gewijzigd door AOC op 09-02-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Ik heb wel een account maar om nou te zeggen dat ik vrolijk wordt van het spel. Zal misschien ook wel komen doordat ik er gewoon niets van bak.
Heb de helft van mijn invites ook alweer weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vind het erg leuk en speel het ook vrij veel. Maar heb vroeger dan ook echt insanely veel quake 2 gedaan. Quake 3 wat minder omdat me dat niet echt lag, Vind quake 2 nog steeds het leukste om te doen maar niet echt meer een scene voor niet zoals vroeger althans.

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
MeneerKrab schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:58:
Ik heb wel een account maar om nou te zeggen dat ik vrolijk wordt van het spel. Zal misschien ook wel komen doordat ik er gewoon niets van bak.
Het niveau ligt best hoog, na een tijdje spelen heb ik zelf nou wel door hoe het een beetje zit.

Ben volgens mij ingedeeld op tier 3 of misschien 4, dus gaat wel lekker!

Broertje zit een stuk lager, 75% van de games zijn "betere spelers" terwijl hij mijn kont schopt :p

Dat skill matchen moeten ze maar echt gaan baseren op een ladder ofzo, dan werkt het tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:32
Edit: open beta.

[ Voor 97% gewijzigd door danysuri op 10-05-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
MeneerKrab schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:58:
same here...opzich enorm vet dat je binnen een minuut aan het spelen bent maar ik vind het niveau te hoog en voor mn gevoel is het gewoon te snel (als in: sneller dan originele Q3A) waardoor ik een beetje de fun mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Dat is alleen door de closed beta volgens mij. Alle gamers die zich druk met gamen bezig houden (oud-q3 en ook veel oud-q2'ers) gamen als eerste in zo'n beta.

N00bjes fraggen gebeurt vanaf de open beta echt wel!

Mijn frags/deaths zit nu iig bijna op 1.00 dus ik ben aardig tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 20:06
Ha, eindelijk een key ontvangen (nee nog geen invites). Vroeger best fanatiek Q3 gespeeld, en na 2 jaar niet gespeeld te hebben is het wel eens leuk om deze klassieker weer op te nemen. Heb er wel Windows voor moeten installeren, ik blijf hopen op een Linux port though (is die hoop gegrond? O-))

Alleen mis ik Excessive Plus wat ;( BFG-Rocket-Rail insanity in zowat elke match, ik weet dat het spel er niet voor gemaakt is, maar de high-speed actie (ja, nòg sneller dan Q3A) blijft verslavend :P
Instagib is er een beperkte vervanger voor, maar helaas unranked. Hopelijk verandert dit ooit. Of nog beter, komt er ondersteuning voor beperkte serverside-mods...
* maleadt droomt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik weet niet of het al gemeld was, maar na de betatests zal Quake Live ook voor Macosx komen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Hoe vinden jullie de huidige servers van QL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

DaMorpheus schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:46:
Hoe vinden jullie de huidige servers van QL?
Qua performance iig goed. Ik moet zeggen dat ik wel af en toe een server heb die veel lag spikes heb, iets wat ik afgelopen zomer echt nooit had. Maar over het algemeen heel goed.

• flashin
op drukke ffa servers (>12 spelers) heb je echt altijd wel om de 20s een seconde lag waar iedereen tegelijk last van heeft.
Ik heb het volgens mij alleen op de ffa uk servers gezien.. Voor de rest top!

• rudyman85
Zo top is het ook weer niet,

Moet je kijken naar de damage van de SG, om te janken

weet iemand trouwens hoe je die timer kan laten oplopen ipv aftellen? en ook handig misschien de timer rechts als bij Quake 3 Arena neer te zetten?

• Mag

Mag

Rudyyy schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:20:
Zo top is het ook weer niet,

Moet je kijken naar de damage van de SG, om te janken

weet iemand trouwens hoe je die timer kan laten oplopen ipv aftellen? en ook handig misschien de timer rechts als bij Quake 3 Arena neer te zetten?
Damage van SG is idd erg hoog, lijkt meer op de Q4 sg dan de Q3 sg, maar ik vind dat niet zo erg opzich, in Q3 werd de shotgun immers niet vaak gebruikt.
Ze hebben nu ook de rocketlauncher generfed, het draait nu om veel meer wapens dan puur en alleen om rg/rl wat ik wel goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Eindelijk komt de open beta :D

Afbeeldingslocatie: http://cdn-web.quakelive.com/web1/ql_splash/images/ql_splash.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Hihi O-)
Het zijn leuke tijden!

[ Voor 57% gewijzigd door Stewie! op 20-02-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de QL closed beta nu down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Je moet het wel opnieuw tegen crash opnemen sinds de nieuwste update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Rudyyy schreef op zondag 22 februari 2009 @ 09:59:
[...]

Je moet het wel opnieuw tegen crash opnemen sinds de nieuwste update :)
Omdat er weer een nieuwe training course is ja. Elke keer als ze dat doen moet je het opnieuw doen, nu dus voor de 10e keer ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 20:06
Super, RL splash damage is (toch een beetje) verhoogd :) ergerde me er al aan hoe laag die niet was.
Skill placement update is ook goed, grappig hoe je van "easy" naar "intermediate" gaat in die match.

Zitten wel nog bugs in:
quote: Crash
Oh my! SyncError look out!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Vind het overigens wel netjes dat je je nickname kan behouden als je in de beta zit/zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oeh dit vind ik wel spannend. Niet zozeer de game zelf, maar gezien ik in het verleden altijd bezig was met levels maken op de Q3 engines (Q3, ET). Als ik het niet te druk heb met andere dingen zal ik misschien heel stiekem weer aan het mappen gaan. Hoewel ID zelf nog heeft gezegd geen directe moddingtools uit te geven voor Live, zou ik al bezig kunnen met origineel Q3. (waarmee het ook gewoon mee moet)

[ Voor 4% gewijzigd door Bleet op 22-02-2009 22:04 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
is facebook echt de enige manier om je aan te melden voor die open beta?
heb me al aangemeld op het forum van de startpost om een key te krijgen, maar kan op de openbeta site alleen maar vinden dat je een wallpaper kan downloaden, en nergens waar ik die plugin moet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
darkpluisje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:21:
is facebook echt de enige manier om je aan te melden voor die open beta?
heb me al aangemeld op het forum van de startpost om een key te krijgen, maar kan op de openbeta site alleen maar vinden dat je een wallpaper kan downloaden, en nergens waar ik die plugin moet downloaden
Volgens mij haal jij een heleboel door elkaar.

Kort de feitjes:
  • Aanmelden op forum in startpost: geef je een key voor closed beta mits iedereen sociaal zou zijn. Helaas zijn er veel mensen die wel een key willen maar nooit iemand anders uitnodigen. Een groepje van 10 man nodigt wel structureel nieuwe spelers uit op het forum.
  • Open beta: begint dinsdag
  • Facebook: heeft nergens iets mee te maken
  • Plugin downloaden: kan alleen na inloggen, dus je moet al in de beta zitten dan. Open of closed maakt niet uit. Open begint pas dinsdag dus daar kan je sowieso nog niet inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
DaMorpheus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:05:
[...]

Kort de feitjes:
  • Aanmelden op forum in startpost: geef je een key voor closed beta mits iedereen sociaal zou zijn. Helaas zijn er veel mensen die wel een key willen maar nooit iemand anders uitnodigen. Een groepje van 10 man nodigt wel structureel nieuwe spelers uit op het forum.
  • Plugin downloaden: kan alleen na inloggen, dus je moet al in de beta zitten dan. Open of closed maakt niet uit. Open begint pas dinsdag dus daar kan je sowieso nog niet inzitten.
nee oke dat forum snap ik ja. Jammer dat niemand daar relaxt keys deelt. Dat facebook heb ik van de site voor de openbeta, daar staat onderin ''meld je aan voor de openbeta door ons te volgen op facebook'' of zoiets..
Naja wacht wel tot dinsdag/woensdag om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

maleadt schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:23:
Super, RL splash damage is (toch een beetje) verhoogd :) ergerde me er al aan hoe laag die niet was.
Skill placement update is ook goed, grappig hoe je van "easy" naar "intermediate" gaat in die match.

Zitten wel nog bugs in:

[...]

:+
Ik vond de training match ook erg leuk gedaan, ik begon echt super goed heel snel naar 13/0 ofzo. En toen merkte ik dat hij steeds beter ging aimen en de map control probeerde te pakken. Totdat ik een beetje Xaero op Nightmare idee kreeg en toen ging het weer wat makkelijker en wisselde het steeds een beetje.

Op het einde zat ik op 20/19 en maar NET gewonnen. Geen idee welke skill ik heb gekregen maar ik vond het indrukwekkend om te zien hoe hij me aan het meten was.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
hmm nog 42 uur volgens de countdown? (151151 sec / 2519 min / 42uur)

Dacht dat de open beta de 24e zou beginnen.. Of reken ik nu verkeerd? :?

[ Voor 10% gewijzigd door xAndyx op 24-02-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Het is denk ik:

00145230

14 uur
52 min
30 s

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
correct... Ik zag de teller net van *****00 naar ******59 springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Ik doe zelf mee aan de closed beta..ik wil best een aantal personen inviten als iemand mij wil uitleggen hoe precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
flashin schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:07:
Het is denk ik:

00145230

14 uur
52 min
30 s

:p
Ahaaah, smart cookie! Nou dat word morgen vroeg registreren dus :)
Heb op youtube al het een en ander bekeken, ziet er goed uit!

Tenzij AgoNitE uitvogelt hoe je mensen een invite stuurd ;)

[ Voor 9% gewijzigd door xAndyx op 24-02-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
DaMorpheus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:05:
[...]

Kort de feitjes:
Via Facebook kun je je aanmelden voor de Open Beta lauch event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Als elke seconde 1 eraf gaat dan is het 131404 / 60 = 2190 minuten / 60 = 36,5 uur
Foutje het gaat per 60s dus zoals gezegd 13,15 uur

[ Voor 26% gewijzigd door bechown op 24-02-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Laatst online: 09-09 16:31
Betekent dit nu dat ik de komende uren niet kan spelen? Ik kan nl. niet meer aanloggen in de beta omgeving (krijg lekker die countdown te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ja, om 01:00 Nederlandse tijd kan je weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Hmmm, nou was ik van plan naar bed te gaan, misschien toch maar even wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
nog 8 minuten, wie wacht er nog met mij mee ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

yep ik wacht ook, ookal was ik ook bij de closed beta.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
moet je je eigenlijk nog ergens inschrijven dan, of gaat er een downloadlinkje open naar de plugin ?

denk dat de servers flink belast worden dalijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
Hier nog een geduldige.Ben eens beniewd hoe het gaat lopen. Was vrij tevreden met hoe de closed beta tot nu toe liep. Hoop dat het stabiel en lagvrij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Je moet je aanmelden, username aanmaken enzo, en dan een plugin downloaden en dan spelen.. is in 5 min gedaan als niet gelijk de servers over belast zijn idd.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
oke timer stopte, maar zie nergens linkejs ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
Ik ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, geen verandering, ik ga slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
had je toch bij dat facebook op moeten geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

ik geef het nog 15 min de kans. als het dan niks is duik ik ook mn nest in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
dit is een anti-climax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:12
Hallo medenachtbrakers :)

Ook aan de wacht? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
arrrrgghhh, gimme gimme gimme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
devguru schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:06:
Hallo medenachtbrakers :)

Ook aan de wacht? :p
ja maar er is op die site dus niks te vinden. Heb ook al flink gegoogled maar alles verwijst naar die site... Ook op hun twitters staat niks behalve dat hij vrijgegeven moet zijn :(

miss doen ze het per continent ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me niet dat hij dit uur nog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
Yeeaaahhh! Hijs dr hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

YEAH!! Het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:08:
het lijkt me niet dat hij dit uur nog komt...
waar leid je dit uit af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:12
Hier ook :D

Speelse dames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
wtf heb hier nog niks :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nix gezegt, hij gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
in mijn firefox doet hij niks, en mijn IE wil de site niet laden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Zoals ik al dacht, een tikkie overbelast.

[ Voor 42% gewijzigd door H3llSiNG op 25-02-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
mijn IE wil nu momenteel sowieso niks laden :S :P

op safari laad hij wel, maar ook daar geen linkjes?

heeft 1 van jullie even de link waarvan jullie downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Die plugin is 4mb dat is het probleem nog niet. Ik heb hem al geinstalleerd en de site laad gewoon niet verder. Ik probeer het morgen wel als het allemaal wat afgekoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
naja krijg hem nu ook in mijn IE... maar zie nogsteeds nergens een download iets?
of blijven jullie ook bij die zwarte achtergrond met rode quake logo zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:50
Account aangemaakt, opstarten ......... nix :( .... blijft maar laden .... dan helemaal nix !!!!

Dit is echt een succes :P .... ga weer quake 4 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ahh oke had hem nu ook... maar ook heir blijft hij maar laden ja

toen verdween het laadbalkje en had ik hoop.... en toen bleef het scherm gewoon zo grijs staan :P

oke die servers hebben het echt erg druk :P

[ Voor 53% gewijzigd door darkpluisje op 25-02-2009 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

queue van 8000 man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
9023 :P

i own :P
denk dat ik hem vannacht gewoon aan laat staan, zit ik morgen wel ergens in de top 100 :P

hij staat nu al een minuutje of 40 op 8903 ..... de eerste keer daling ging snel maar nu valt het tegen

[ Voor 39% gewijzigd door darkpluisje op 25-02-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Nomad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-01 23:22
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.heijnen/QL_25-06-09_01.56_thumb.jpg
Dit gaat nog wel even duren 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door The_Nomad op 25-02-2009 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb de beta eens geprobeerd, weinig bijzonders eigenlijk.
Begrijp niet helemaal waarom 8 jaar na dato ineens iedereen weer Quake3 wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
haha, mijne is net na 50 minuten weer even gedaald, ik sta op 8509 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:00
Stond eerst op iets van 11k in de queue, hopeloze zaak dus voor de fun uit de queue gegaan en opnieuw erin. Binnen 30 minuten ongeveer is de queue gestegen naar 33k :p. Zo te zien hebben ze het animo voor hun game flink onderschat XD.

Edit: Lijkt dat ze er iets aangedaan hebben, nieuwe servertjes ofzo geplaatst snel misschien :p. De queue loopt in ieder geval redelijk snel af. Zit op het moment al op 14k, misschien dus toch nog vanacht een 1e match.

[ Voor 32% gewijzigd door psychodude op 25-02-2009 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

unfor schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:13:
Begrijp niet helemaal waarom 8 jaar na dato ineens iedereen weer Quake3 wil spelen?
But its freee!!11one!

Nee, ik snap het ook niet helemaal, maar geef er een leuke titel aan en maak het gratis en online en mensen gaan het spelen. Ik vind het allang best dat mensen weer Quake 3 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

QUEUE LIVE IS PACKED! Woooot onder de 10k 4k wow gaat rap nu :) 1297

[ Voor 3% gewijzigd door Pentiummania op 25-02-2009 02:41 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Geinig queue system.. hopen dat de capaciteit wel genoeg is om niet altijd een half uur te moeten wachten :9

edit: nou heb ik de tour bekeken en werd ik weer opnieuw in de queue gezet.. leuk hoor :')

[ Voor 30% gewijzigd door flashin op 25-02-2009 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

unfor schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:13:
Omdat er tegenwoordig maar weinig goede fast paced shooters uitkomen. En Q3 was de beste competitive fps ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
H3llSiNG schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:36:
[...]

But its freee!!11one!

Nee, ik snap het ook niet helemaal, maar geef er een leuke titel aan en maak het gratis en online en mensen gaan het spelen. Ik vind het allang best dat mensen weer Quake 3 gaan spelen.
Doen nog genoeg mensen hoor, in Nederland misschien wat minder populair. bij Q3A zit ik zelf in een clan (eX) met Polen Russen en Duitsers :) sommigen zijn echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Lekker dan, ik sta 2 uur in de rij, dan mag ik downloaden, staat er restart your browser.

Dus ik afsluiten en opnieuw opstarten, ik log in en ik sta weer in de rij, doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
wtf ik krijg die mailcode toegestuurd.. Dus geef hem in en krijg dan de melding: must be authenticated.
Dus ik gebruik de link maar die in de mail staat, kan ik daar inloggen, begin ik weer van voor af aan in de queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Laatst online: 10-09 15:21
Bij mij komt die mailcode niet eens binnen , wacht nu al 15 minuten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik krijg die key niet eens in mn mail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

The-Force schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:45:
Bij mij komt die mailcode niet eens binnen , wacht nu al 15 minuten... :(
hehehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Que gaat onwijs snel zeg, stond net 3000ste en heb hem nu al binnen, hooguit 5 min gewacht ofzo!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Ik kreeg de 2de keer mijn key wel, even rejoinen dus :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
[html][norml][/norml][/html]