Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel
Verwijderd
Maar de game blijft dan weliswaar enkel beschikbaar voor de beta-testers voorlopig?DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:38:
Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel
En terecht, aangezien er nog genoeg bugs in deze beta zitten.
Ik heb alleen de tijd gehad om even het oefenlevel te doen. Ik moet zeggen dat het erg leuk werkt en dat ik een aantal keer goed geowned wordt door de bot. Hij reageert ook hetzelfde als mensen online (veel springen enzo).
wanneer iemand nog een invite overheeft zou ik deze graag ontvangen.
niet goed gekeken...
[ Voor 98% gewijzigd door Occy74 op 07-07-2008 02:30 ]

Je hebt volgens mij niet eens een paar reply's gelezen wat er boven je staat he
Tot op heden heeft de Beta het bij mij goed gedaan
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zijn er nog mensen met een invite? Ik kom niet heel vaak op het Tweakers forum vandaar dat ik niet weet hoe een DM te sturen (n00b). Kan iemand me dit vertellen?
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...
[ Voor 39% gewijzigd door neveskiet op 17-07-2008 21:11 ]
I'll catch you on the flipside
Leest niemand de topicstart of waarschuwing?
En ook een post eerder van DaMorpheus:Zoek je nog een key of heb je invites te verdelen, check dan dit topic voor Quake Live invites.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Kixtart op 17-07-2008 21:17 ]
☻/
/▌
/ \
Oeps, sorry idd niet gelezen...
I'll catch you on the flipside
en ter info de invites zijn bij iedereen (neem ik aan) weggehaald! Tenminste dat heb ik op het ql forum begrepen en de enig overgebleven die ik had is ook verwijderd.
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.
Ik neem aan dat het vrij gelimiteerd zal zijn, ze moeten namelijk wel de capaciteit hebben.
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen
Verwijderd
Mag je helaas niet vragen hier....Volgens mij zijn er trouwens geen invites meer en moet je gewoon wachten. Helaas pindakaas.phobosdeimos schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:18:
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Je hebt gister een key gekregen? Ze zijn vorige maand gestopt met keys uitgeven en zeiden dat ze in augustus een paar honderd duizend mensen keys zouden geven voor de laatste fase van de beta. Ik hoop dat ik er ook nog 1 krijg ..Frijns.Net schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:07:
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Verwijderd
Ze moeten ql gewoon langzamer hand eens uitbrengen. het is gewoon de oude quake 3 (10 jaar oud spel!) met wat meer online mogelijk heden als ik het goed begrepen heb. dat moet voor professionele game ontwikelaars zoals iDsoftware een fluitje van een cent zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 21:50 ]
klopt het dat de beta login het niet meer doet????
Floccinoccinihilipilification
Verwijderd
Nope hier ook niet. Hij geeft deze error bij mij:
ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php:65 Stack trace: #0 /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php(36): DB_Oracle->connect() #1 /var/www/quakezero/libs/database.php(69): DB_Oracle->__construct() #2 /var/www/quakezero/libs/database.php(63): idDatabase->__construct() #3 /var/www/quakezero/libs/session.php(135): idDatabase::GetInstance() #4 /var/www/quakezero/libs/session.php(28): idSession->StartSession() #5 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(10): idSession::GetInstance() #6 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(58): Display() #7 {main}
Dit topic is hier niet voor bedoeld.
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 13-09-2008 15:41 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ik zit ook al een weekje in de closed beta.
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.
Verwijderd
Vreemd is dit: ik kreeg gisteren een bèta invite, dus ik registreer me bij id Bèta, wat goed gaat, waarna ik me ook nog moet registreren bij Quake Live zelf. Nu kan ik echter klikken wat ik wil op Register bovenaan de pagina, er gebeurt niets! Ik lees er ook niets over op de fora van QL en de admins hebben de optie om hen berichten te sturen uitgezet. Ben ik nou gek, of is dit niet de bedoeling?
edit: Opgelost. Ik heb de link zelf maar bedacht en hij werkte toevallig.
Het spel speelt wel heerlijk zeg. Quake III SE!
edit2: Nou, het registreren ging wel, daarna was ik ook meteen ingelogd, maar als ik nu wil inloggen, lukt dat niet: bovenaan het scherm inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord door op Go te klikken haalt niks uit; op de grote Play NOW Free » knop klikken evenmin. Ligt dit nou aan Firefox of hoe zit dit? In IE werkt het namelijk wel, maar daarin zie ik dan weer geen servers, dus ik kan op geen enkele manier het spel spelen.
edit: Opgelost. Ik heb de link zelf maar bedacht en hij werkte toevallig.
Het spel speelt wel heerlijk zeg. Quake III SE!
edit2: Nou, het registreren ging wel, daarna was ik ook meteen ingelogd, maar als ik nu wil inloggen, lukt dat niet: bovenaan het scherm inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord door op Go te klikken haalt niks uit; op de grote Play NOW Free » knop klikken evenmin. Ligt dit nou aan Firefox of hoe zit dit? In IE werkt het namelijk wel, maar daarin zie ik dan weer geen servers, dus ik kan op geen enkele manier het spel spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 13:58 ]
Is er al bekend wanneer dit nu "live" gaat?
Ik ben reuze benieuwd naar deze game. Heb ieder geval mn mailadres achter gelaten en hoop op een invite zodat ik weer ouderwets kan fraggen
Hoe kan je tegenwoordig keys aanvragenShrien schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:30:
Zojuist mijn key ontvangen.
ik neem aan dat je dit legaal kan doen
Asus Zenbook i7 256gb
Had me een tijdje terug aangemeld voor een BETA-key volgens mij, vandaag dus ontvangen.Ghostrider schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:47:
[...]
Hoe kan je tegenwoordig keys aanvragen
ik neem aan dat je dit legaal kan doen
Het is wel grappig.
TVP's zijn op GoT niet gewenst, dus deze maar even verwijderd. Om topics te volgen kun je deze bookmarken in je browser of hier op het forum

Ook het enkel melden dat je een key ontvangen hebt is niet echt zinvol overigens.
[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 06-01-2009 17:46 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Quake Live werkt zeer behoorlijk! Vanavond is de Crash test van de servers van Id! De gameplay is gewoon net zo snel als Q3 en fullscreen merk je weinig verschil!
Ik heb overigens nog een paar Beta invites over (instant invites), stuur me een DM als je een invite wilt, op=op uiteraard
Edit:
Gaat hard... zijn al op
sorry
Ik heb overigens nog een paar Beta invites over (instant invites), stuur me een DM als je een invite wilt, op=op uiteraard
Edit:
Gaat hard... zijn al op
[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 07-01-2009 11:06 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik heb twee invites in de aanbieding. Stuur maar een DM als je belangstelling hebt 
Had het berichtje hieronder niet gezien, sorry daarvoor. Ze zijn iig nu al op dus er is wel belangstelling voor
Had het berichtje hieronder niet gezien, sorry daarvoor. Ze zijn iig nu al op dus er is wel belangstelling voor
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 12:57 ]
Net als vorige keer hebben we een topic voor de invites: Quake Live Invites
We hebben op dit moment nog 45 invites over, zie topicstart update.
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 07-01-2009 13:22 ]
AangevraagdDaMorpheus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:18:
Lijkt me echt super tof dit! Jullie horen meer van mij. Als ik een invite krijg tenminste
Is het invite day, opeens zoveel keys?DaMorpheus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:18:
Iig, ik kreeg vandaag tot volle verbazing een key! Heb me ergens midden 2007 ingeschreven, nooit iets gekregen. Ik vergat het spel en kwam 2 dagen geleden terug, gaf mijn email opnieuw op, zelfs 2x omdat ik dacht dat het niet goed ging en boem!
En hier baal ik dus van, had om een of andere reden wel verwacht dat het ook zou runnen op Linux!We're sorry, but your web browser or operating system is not compatible with QUAKE LIVE. You must be using a combination of the following:
Windows XP
Windows Vista
Firefox 1.5 / 2.0 / 3.0
Internet Explorer 6 / 7 / 8
Wordt dus even booten naar Windows
[ Voor 22% gewijzigd door Shammah op 07-01-2009 15:32 ]
Ik heb dus een invite en me nu ook geregistreerd, echter moet ik nu wachten op een activation code om het compleet te maken. Kan dit lang duren? Ben nu al ruim een uur aan het wachten hierop.
eeuuhh berichtje kan weg, de mail zat in de map ongewenste mail
eeuuhh berichtje kan weg, de mail zat in de map ongewenste mail
[ Voor 15% gewijzigd door Sargan op 07-01-2009 15:53 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Is Wine + Firefox Windows-editie geen oplossing?Shammah schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:29:
[...]
En hier baal ik dus van, had om een of andere reden wel verwacht dat het ook zou runnen op Linux!
Wordt dus even booten naar Windows
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ben benieuwd wanneer (eerst of) ik een key krijg. Heb me aangemeld via de site van Quake Live en ook via het topic (redelijk vooran gelukkig) dus zit met spanning af te wachten. Quake baby! 
Is het grafisch nu nog gepimpt of precies t zelfde als Quake 3 Arena? Niet dat t lelijk is maar ondertussen best wel oud natuurlijk
Is het grafisch nu nog gepimpt of precies t zelfde als Quake 3 Arena? Niet dat t lelijk is maar ondertussen best wel oud natuurlijk
De invite periode is helaas vandaag weer gesloten.
ik was op tijd maar niet gekregen
heb je er echt 45 uitgedeeld
?
Ja plus wat random extra door forum moderators.
Vind het niet echt intressant dat quake live, vooral dat introductie level deed mij besluiten het spel weer gelijk af te sluiten.
Dat vrouwmensch praat te veel en doet te weinig...
Dat vrouwmensch praat te veel en doet te weinig...
Tip: F3, dan kan je verder.
We hebben zojuist nog 67 extra mensen geinvite en daar lijkt het nu bij te stoppen.
We hebben zojuist nog 67 extra mensen geinvite en daar lijkt het nu bij te stoppen.
Even een update: 100+ invites hebben we eruit gestuurd (67 van gisteren plus de eerdere) maar willen de mensen die zich opgaven even in hun spamfolder kijken danwel deze in de gaten houden. De activatie codes komen daar standaard terecht bij bijvoorbeeld hotmail.
Ok jammer.. de moderators hebben alleen actieve members daar gekozen. logisch uiteraard
Ik zie het wel wanneer er nog invites zijn of moet wachten op de release. helaas..
Ik zie het wel wanneer er nog invites zijn of moet wachten op de release. helaas..
Zelfde...Cartman! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:17:
Inmiddels zijn de keys verstuurd. De mensen die zich op hadden gegeven, CHECK JE SPAMFOLDER! Elke keer weer zijn er personen die zich wel aanmelden maar niet de key activeren en dat is zonde!
Dus check even of je de key hebt en dan veel plezier!
Dus check even of je de key hebt en dan veel plezier!
Ik heb toenstraks ook mijn key ontvangen + meteen geregged enzo. Moet zeggen dat het quake gevoel weer helemaal terug is. Zelfde als 7 jaar geleden zo'n beetje. 
Was toen echt een active FPS'er, niet alleen quake. Helaas de laatste jaren geen FPS games meer gespeeld, gevolg: Flink gefragged worden en jezelf afvragen waarom het allemaal zo snel gaat.
Heb er nu zo'n 10 potjes opzitten, echt VET!
Moet wel zeggen dat die keuzes voor die "tutorial" goed overeenkwamen..
Ik ben echt wel experienced in FPS games, en kan echt wel wat raken, maar die laatste optie nog maar net met 14-11 gewonnen. Brrr, misschien toch maar meer oefenen.
Zal het wel blijven spelen ofc, maar sommige maps/servers zaten zo vol met spelers dat het bijna niet te doen was, dat was meer afhankelijk van waar je spawnde ipv wat je skill was.
Wat zeker wel jammer is is dat instagibDM niet met rankings gaat. Dat neemt de fun weg!
Instagib is zo'n beetje de meest skilled gamemode die er voor elke FPSer is, je moet immers ECHT raken.. Als je nu met een rocket naast iemand op de grond schiet krijgtie ook dmg, is maar lame. No skill involved.
Was toen echt een active FPS'er, niet alleen quake. Helaas de laatste jaren geen FPS games meer gespeeld, gevolg: Flink gefragged worden en jezelf afvragen waarom het allemaal zo snel gaat.
Heb er nu zo'n 10 potjes opzitten, echt VET!
Moet wel zeggen dat die keuzes voor die "tutorial" goed overeenkwamen..
Ik ben echt wel experienced in FPS games, en kan echt wel wat raken, maar die laatste optie nog maar net met 14-11 gewonnen. Brrr, misschien toch maar meer oefenen.
Zal het wel blijven spelen ofc, maar sommige maps/servers zaten zo vol met spelers dat het bijna niet te doen was, dat was meer afhankelijk van waar je spawnde ipv wat je skill was.
Wat zeker wel jammer is is dat instagibDM niet met rankings gaat. Dat neemt de fun weg!
Instagib is zo'n beetje de meest skilled gamemode die er voor elke FPSer is, je moet immers ECHT raken.. Als je nu met een rocket naast iemand op de grond schiet krijgtie ook dmg, is maar lame. No skill involved.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik ben ook erg benieuwd, wat is de titel van de mail? Mijn spambox zit heel erg vol namelijk
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:43:
PromoX in "Quake Live - Gratis webbased Quake"
Wat versta je hier niet aan?
offtopic:
Wat begrijp jij er niet aan dat je voor dit soort zaken een Topic Report moet aanmaken en geen offtopic reactie?
TVP opnieuw verwijderd..
Wat begrijp jij er niet aan dat je voor dit soort zaken een Topic Report moet aanmaken en geen offtopic reactie?
TVP opnieuw verwijderd..
And I'm the only one and I walk alone.
Tot mn grote verbazing vanmorgen een betakey in mn mail
Meteen geprobeerd en t werkt extreem goed en snel allemaal. Alleen ben ik nou nog zo slecht of zijn er cheaters? Bij Instagib zie ik 9/10 keer niet eens vanaf welke kant ik ben beschoten of al dood nog voordat ik kon lopen na t spawnen...? Ik snap dat t Instagib is maar dat is gewoon niet leuk meer dan
Ik speel het daarom ook niet meer zoCartman! schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:20:
Tot mn grote verbazing vanmorgen een betakey in mn mailMeteen geprobeerd en t werkt extreem goed en snel allemaal. Alleen ben ik nou nog zo slecht of zijn er cheaters? Bij Instagib zie ik 9/10 keer niet eens vanaf welke kant ik ben beschoten of al dood nog voordat ik kon lopen na t spawnen...? Ik snap dat t Instagib is maar dat is gewoon niet leuk meer dan
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Met FreeForAl heb je 8/10 keer niet eens tijd om een wapen te vinden en met je standaard wapen ben je vrij kansloos. Ik had er enorm hoge verwachtingen van maar ik ben dr alweer bijna klaar mee

Ik speel steeds zo'n mode dat ik standaard met een bult aan wapens begin. De enigste gun die ik gebruik is eigenlijk de rocketlauncher met zo nu en dan de railgun. Hoe heet die mode ook alweer?
Wou net weer ff spelen maar ben die server kwijt.
Die nieuwe maps zijn wel refreshing moet ik zeggen.
Wou net weer ff spelen maar ben die server kwijt.
Die nieuwe maps zijn wel refreshing moet ik zeggen.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
No offence: in de volledige versie wordt je aan andere spelers gekoppeld op jouw niveau.Cartman! schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:58:
Met FreeForAl heb je 8/10 keer niet eens tijd om een wapen te vinden en met je standaard wapen ben je vrij kansloos. Ik had er enorm hoge verwachtingen van maar ik ben dr alweer bijna klaar mee
Waarom zou dat offensive zijn?
Moet ik uit je zin concluderen dat het skillmatchen nu dus nog niet gebeurt? Ik zie bij de matches waar ik helemaal afgeslacht wordt namelijk gewoon 'skill matched' staan en bij sommigen dat het 'more challenging' is...
Hmm.. heb me een week of twee-drie geleden een keer opgegeven voor een key op dat forum, maar tot mijn grote spijt nog niets ontvangen (ook niet in mn spambox)
Hopelijk komt het er nog een keer van voor de lancering van de game, ik speel Q3 namelijk nog steeds minimaal 1x per week
Ehhh wat?
Mja ik heb gehoord dat je wel een aantal potjes moet spelen voordat de matching begint te kloppen. Zal natuurlijk ook wel afhankelijk zijn van hoeveel spelers er zijn, want hoe meer spelers (en dus actieve servers) er zijn, hoe meer kans je hebt dat je een server vindt die bij jouw rating past.Cartman! schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:14:
Waarom zou dat offensive zijn?Moet ik uit je zin concluderen dat het skillmatchen nu dus nog niet gebeurt? Ik zie bij de matches waar ik helemaal afgeslacht wordt namelijk gewoon 'skill matched' staan en bij sommigen dat het 'more challenging' is...
[ Voor 43% gewijzigd door Droniac op 19-01-2009 13:35 ]
Om goed te matchen moet QL weten hoe goed je bent EN er moeten voldoende spelers online zijn.Cartman! schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:14:
Waarom zou dat offensive zijn?Moet ik uit je zin concluderen dat het skillmatchen nu dus nog niet gebeurt? Ik zie bij de matches waar ik helemaal afgeslacht wordt namelijk gewoon 'skill matched' staan en bij sommigen dat het 'more challenging' is...
De skill van de spelers is behoorlijk. Nou heb ik nooit echt quake 3 gespeeld en weet ik niet waar de items liggen, maar de hardcore en nightmare bots leggen het toch echt tegen die gasten af waar ik bij word gedropt. Ik heb de hele middag mijn config zitten tweaken, en ik ben er nog steeds niet uit. Er zijn een hoop render cfgs die het makkelijker moeten maken om de vijanden te zien, maar ze lijken niets uit te voeren. Voorlopig sta ik niet bovenaan...
Nightmare bots zijn ook niet moeilijk hoor. Kwestie van gewoon veel oefenen 
Alleen Xaero wou me niet lukken1 vs 1insta
Alleen Xaero wou me niet lukken1 vs 1insta
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik las ooit in de pczone dat een Nederlandse prof tegen nightmare bots oefende...
Ligt het aan mij of is de weaponswitch trager geworden dan quake3Arena? Als ik een wapen oppik duurt het ruim een seconde voordat ik het kan gebruiken meestal ben ik dan al weer de helft van mn health kwijt omdat ik beschoten wordt *lol*
pfff dat sowieso hahaha.Cartman! schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:06:
Ik heb t gevoel dat de weaponswitch gelijk gebleven is maar de gamespeed zelf met 50% gestegen is
Als je QL met Fatality speelt dan merk je pas hoe bizar slecht je bent. Hij kan in zijn eentje in een 8 speler FFA DM gerust 90% van de totale aantal kills hebben.
mwha, dat is ook afhankelijk van hoe je speelt, spawnfraggen is effectief, maar om het nu leuk te noemen 
Ik speel liever voor de lol, als je daarmee minder skill haalt dan iemand die geen gauntlet trekt 1 op 1, tsja jammer dan
Ik speel liever voor de lol, als je daarmee minder skill haalt dan iemand die geen gauntlet trekt 1 op 1, tsja jammer dan
Verwijderd
Dit is echt een belachelijk spel. Het is gewoon Quake 3. Het is geen webbased app, want je moet gewoon een Windows-programma downloaden en installeren. Het enige dat de browser doet is de Windows-executable starten. Je browser is dus wat de snelkoppeling op je bureaublad was. Jeey
Nog even afgezien van het feit dat dit dus niet in Linux, OSX en alle andere web-capable platformen werkt (PS3?, m'n telefoon?), heb je er ook nog eens geen fluit aan dat het via de browser werkt. Je moet nog steeds iets installeren (een browser plugin), wat problemen oplevert in locked down pc's, en platformen die niet 'ondersteund' worden. Direct na installatie moet je zelfs je browser opnieuw starten, wat helemaal de illusie verbrijzelt dat dit een webapp zou zijn. Wat zijn nu de voordelen van Quake Live ten opzichte van Quake 3? Oja, gratis... maar daar heb je geen browser voor nodig.
Nee, men had gewoon Java moeten gebruiken, of Flash. Dan heb je echt iets nieuws op de markt gezet. Dat het mogelijk is, is al bewezen door de mensen van de Java Quake 2 port: Jake2. Dat draait via Java Web Start. Dat is dus echt klikken en spelen, en niet eerst van alles installeren.
Maar de echte oplossing is natuurlijk Canvas 3D van HTML 5. Dat is echte web-3D zonder plugins. Maar dat is gewoon nog niet mogelijk. En daar loopt Quake Live tegenaan: wat ze willen is niet mogelijk. Om toch maar geld te verdienen hebben ze maar een beetje aangekloot zodat het lijkt alsof het webbased is.
Ik denk dus niet dat dit zo'n impact gaat hebben als Quake 3, terwijl het idee, een webbased FPS, erg tot de verbeelding spreekt.

Nog even afgezien van het feit dat dit dus niet in Linux, OSX en alle andere web-capable platformen werkt (PS3?, m'n telefoon?), heb je er ook nog eens geen fluit aan dat het via de browser werkt. Je moet nog steeds iets installeren (een browser plugin), wat problemen oplevert in locked down pc's, en platformen die niet 'ondersteund' worden. Direct na installatie moet je zelfs je browser opnieuw starten, wat helemaal de illusie verbrijzelt dat dit een webapp zou zijn. Wat zijn nu de voordelen van Quake Live ten opzichte van Quake 3? Oja, gratis... maar daar heb je geen browser voor nodig.
Nee, men had gewoon Java moeten gebruiken, of Flash. Dan heb je echt iets nieuws op de markt gezet. Dat het mogelijk is, is al bewezen door de mensen van de Java Quake 2 port: Jake2. Dat draait via Java Web Start. Dat is dus echt klikken en spelen, en niet eerst van alles installeren.
Maar de echte oplossing is natuurlijk Canvas 3D van HTML 5. Dat is echte web-3D zonder plugins. Maar dat is gewoon nog niet mogelijk. En daar loopt Quake Live tegenaan: wat ze willen is niet mogelijk. Om toch maar geld te verdienen hebben ze maar een beetje aangekloot zodat het lijkt alsof het webbased is.
Ik denk dus niet dat dit zo'n impact gaat hebben als Quake 3, terwijl het idee, een webbased FPS, erg tot de verbeelding spreekt.
imo zijn er wel degelijk dingen verbeterd. ALT-enteren gaat supersnel, itt quake3. Stats online voor alle players, zat niet in quake3, meerdere gametypes i.p.v. alleen ffa en ctf? Plus het feit dat het gratis is zal de community alleen maar groter maken n'est ce pas?
Who cares dat het geen web based app is, wie beweert dat trouwens?
Who cares dat het geen web based app is, wie beweert dat trouwens?
Verwijderd
Tja, er zijn wel dingen verbeterd. Dat moet ook wel, aangezien het al 10 jaar oud is. Ik denk alleen niet dat men massaal een opgelapt 10 jaar oud spel gaat spelen. Open Arena is ook gratis, maar dat wordt ook niet echt ontzettend veel gespeeld.
Aangezien 'webbased' de party trick moet zijn van deze game, vind ik het nogal jammer dat het op zo'n disfunctionele manier geïmplementeerd is. Haal die browserplugin toch weg, en maak er gewoon een shortcut van. Op deze manier zit het alleen maar in de weg.
De titel van dit topic klopt ook niet echt natuurlijk.
Aangezien 'webbased' de party trick moet zijn van deze game, vind ik het nogal jammer dat het op zo'n disfunctionele manier geïmplementeerd is. Haal die browserplugin toch weg, en maak er gewoon een shortcut van. Op deze manier zit het alleen maar in de weg.
De titel van dit topic klopt ook niet echt natuurlijk.
Nou, dan speel je t toch niet? Doei...
Helemaal webbased is t niet maar een simepele shortcut is t niet want t menu zit op de site en als ik nu ff wil spelen dan ben ik binnen 30 sec aant fraggen (nouja...andere fraggen vooral...
). Het is in mijn ogen dus veel functioneler dan de meeste soortgelijke games.
Helemaal webbased is t niet maar een simepele shortcut is t niet want t menu zit op de site en als ik nu ff wil spelen dan ben ik binnen 30 sec aant fraggen (nouja...andere fraggen vooral...
*meld zich, ik ook ! 3 a 4 x per week CTF en 1v1.Mnstrspeed schreef op maandag 19 januari 2009 @ 01:59:
ik speel Q3 namelijk nog steeds minimaal 1x per week
Ik blijf het proberen maar ik zie de lol er niet meer in eigenlijk, ik rag iemand helemaal verrot met raketten, ander schiet 1 keer terug met standaard gun en ben ik dood
Het voelt echt alsof er massaal gecheat wordt, zal niet zo zijn maar zo voelt het. Waar zijn de n00b servers?
Tja, gewoon de servers joinen waar zo'n groen vinkje bij staat...
- Ruud
Gisteren een groen vinkje server gejoined en zowaar gewonnen!
...maar soms is het idd frusterend als je iemand 4 keer raakt met een raket en hij/zij nog niet dood is..en hij/zij je dan met een shotgun schot fragged.
Waarschijnlijk moet je inderdaad aardig wat potjes spelen voordat het skillmatching werkt.
Waarschijnlijk moet je inderdaad aardig wat potjes spelen voordat het skillmatching werkt.
Zelfde verhaal daar hoor, t lijkt echt niks uit te maken wat ik kies want als ik een hogere rank kies dan verloopt t spel niet veel anders. Ik krijg daarom dan ook t idee dat t skillmatchen nog niet helemaal lekker werkt.Zaagmans schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:25:
Tja, gewoon de servers joinen waar zo'n groen vinkje bij staat...
Zozo, las vandaag pas over het bestaan van quake live, en als ex-hardcore quake speler wil ik dit wel eens meemaken!
me net ingeschreven voor zo'n key, hoop dat het niet al te lang duurt =)
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Draaien deze servers gewoon op de Q3A dedicated servers?
Of zijn er speciale servers voor deze webbased versie?
Of zijn er speciale servers voor deze webbased versie?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Heb héél onverwacht een beta key gekregen, kan me niet herinneren dat ik me heb ingeschreven, maar goed, ik ga het zeker proberen
Kijken of het net zo 'adrenaline pumping' is als ik naar een niet nader te benoemen vergelijkbaar spel kijk
(*kuch* UT99 *kuch*)
Assassinator, nooit op ons forum ingeschreven?
ik had me ook nooit ingeschreven ergens volgens mij en toch ook een key ontvangen
Ik weet mn problemen met dit spel wat beter te omschrijven nu: Je loopt veel te snel voor de rest van de acties zoals het wisselen van je wapen (eerder genoemd) en het is allemaal erg gebaseerd op geluk imo. De persoon die als snelste elke keer de rocket launcher weet te pakken die wint lijkt t. Ik win ook weleens en dat komt puur doordat ik de mazzel heb snel een wapen te vinden en anders redt ik t niet. Iemand het hiermee eens
Ik was ook verbaast; kreeg eind van de week ook ineens een key..wie er ook voor gezorgt heeft bedanktdjerror schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:45:
ik had me ook nooit ingeschreven ergens volgens mij en toch ook een key ontvangen
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb met net ook ingeschreven, ben benieuwd 
Zijn er trouwens mensen die nog zo af en toe Q3 Rocket Arena spelen? of is dat nu echt helemaal dood?
*update*
Er schijnt zelfs sinds 14 januari een nieuwe ra3 versie te zijn.
ra3 1.80
Zijn er trouwens mensen die nog zo af en toe Q3 Rocket Arena spelen? of is dat nu echt helemaal dood?
*update*
Er schijnt zelfs sinds 14 januari een nieuwe ra3 versie te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door RelaXXinG op 25-01-2009 16:58 ]
Hier al een paar maanden geleden ingeschreven maar helaas nog geen geluk. Ben wel benieuwd hoe het speelt.
Gewoon geduldig wachten maar
Gewoon geduldig wachten maar
Verwijderd
Heb gister het genoegen gehad even de account van een vriend te kunnen gebruiken om te spelen.
En ik moet eerlijk toegeven ik voelde me weer echt een complete noob!
Na een server gejoined the hebben die de mod insta gib had ( niks beters dan instagib
) werd ik direct na het spawnen weg gefragged. na 2x klikken spawnde ik weer ( is daar een logische reden voor? zoja dan is die mij ontgaan) en werd ik weer weg gefragged.
Na een krappe 20 minuten kreeg ik de smaak te pakken en neigde mijn score naar zowaar positief
QLive heeft het gevoel en beleving van q3 arena helemaal. het spel tempo is extreem hoog en het zal weer het nodige oefenen vereisen om weer een beetje mee te kunnen dingen naar de top 3
En ik moet eerlijk toegeven ik voelde me weer echt een complete noob!
Na een server gejoined the hebben die de mod insta gib had ( niks beters dan instagib
Na een krappe 20 minuten kreeg ik de smaak te pakken en neigde mijn score naar zowaar positief
QLive heeft het gevoel en beleving van q3 arena helemaal. het spel tempo is extreem hoog en het zal weer het nodige oefenen vereisen om weer een beetje mee te kunnen dingen naar de top 3
had plots een uitnodiging liggen in mijn mailbox. Niet verkeerd, maar zoals al meerdere mensen op het forum daar klagen kan ik de msi niet downloaden met vista x64 en IE7. Schijnt dus al een aantal dagen zo te zijn...
Die plotselinge invites komen vanuit dit topic als je je ooit hebt aangemeld: http://forum.i3d.net/main...vites-closed-beta-44.html
Als de GoTters die zo ook hun invite hebben gekregen zo lief willen zijn om ook weer nieuwe mensen te inviten dan loopt alles lekker door
Als de GoTters die zo ook hun invite hebben gekregen zo lief willen zijn om ook weer nieuwe mensen te inviten dan loopt alles lekker door
moet je ze wel krijgen. Ik heb gekeken maar ik kan niet vinden waar ik mensen kan inviten.DaMorpheus schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:50:
Die plotselinge invites komen vanuit dit topic als je je ooit hebt aangemeld: http://forum.i3d.net/main...vites-closed-beta-44.html
How to share Quake Live invitesMeneerKrab schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:54:
[...]
moet je ze wel krijgen. Ik heb gekeken maar ik kan niet vinden waar ik mensen kan inviten.
On the Friends Tab u choose: Search & Invite, then the third option: Invite a Friend. Once clicked there should be a few whitelines waiting for you to fill up with names and email...
If not, then ID isn't sharing any invites that moment, check regularly...
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 02-02-2009 15:03 ]
Sinds vandaag ook een key mogen ontvangen! Was denk ik dik 2 maanden geleden dat ik me op de site had ingeschreven... vanavond eens een poging wagen, denk niet dat ze het hier op de zaak zullen waarderen
Be reasonable.... do it my way
Vind het nogsteeds jammer dat de instagib niet met ranking wordt gerekend.. Het enige waar ik QL voor speel is Instagib omdat dat mij goed ligt.
Ik hoop echt dat er een aparte ranking voor komt, want het zeker wel de moeite waard.
Het voelt echt weer als van ouds aan, de besturing, de trickjumps, de weapons. Ik vind het echt een topper! Soms word ik keihard ingemaakt op publics, maar heb ook van die moment dat ik echt met 50-20 win ofzo, met 15 frags boven de 2e.. Daarom is instagib ook zo tof, je hebt er echt skill voor nodig, ipv bij normal mode de splashdmg van weapons.
Wel is het irritant dat sommige maps helemaaaal niet voor railen gemaakt zijn als het druk is. qzdm18(??) bijv. Je hebt zo'n jumppad, en daar komen 3 gangen op uit, je bent eigelijk 9 van de 10x dood als je omhoog jumped. Ook is het campen echt vervelend in sommige maps, maarja, dat hou je toch.
Ik hoop echt dat er een aparte ranking voor komt, want het zeker wel de moeite waard.
Het voelt echt weer als van ouds aan, de besturing, de trickjumps, de weapons. Ik vind het echt een topper! Soms word ik keihard ingemaakt op publics, maar heb ook van die moment dat ik echt met 50-20 win ofzo, met 15 frags boven de 2e.. Daarom is instagib ook zo tof, je hebt er echt skill voor nodig, ipv bij normal mode de splashdmg van weapons.
Wel is het irritant dat sommige maps helemaaaal niet voor railen gemaakt zijn als het druk is. qzdm18(??) bijv. Je hebt zo'n jumppad, en daar komen 3 gangen op uit, je bent eigelijk 9 van de 10x dood als je omhoog jumped. Ook is het campen echt vervelend in sommige maps, maarja, dat hou je toch.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Heeft er iemand nog een key over ?
Dit lijkt me echt te goed!
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Zie topic warning:Blerf schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:52:
Heeft er iemand nog een key over ?
Hier worden keys gedeeld: http://forum.i3d.net/main...vites-closed-beta-44.htmlWaarschuwing:
Dit topic is _niet_ bedoeld voor invites!
aah sorry ja kwam hem tegen in AT en dacht he dat is sweetDaMorpheus schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:11:
[...]
Zie topic warning:
[...]
Hier worden keys gedeeld: http://forum.i3d.net/main...vites-closed-beta-44.html
ga wel ff daar kijken dan.
tnx.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ik weet dat deze topic niet bedoeld is voor invites, maar toch zie ik graag meer mensen Quake Live proberen. Invites zijn sinds kort weer open gegaan. Ik heb negen invites die ik geef aan de eerste negen mensen die mij pm'en met:
- Voornaam
- Achternaam
- E-Mailadres
- Of je beginner / intermediate / expert van niveau bent.
Let op:
[html][norml][/norml][/html]
[html][norml][/norml][/html]