Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ocdaan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:16:
Duhh waar moet je anders over praten - zonder invites kan er niemand spelen en als er niemand speeld kan er ook niet in dit topic over het spel gepraat worden.... haha :X
Nou dan maar niet he. Wil je nog graag dat ik het topic dan maar dicht doe tot er wel ergens over gepraat mag worden, of vind je het ineens niet zo erg meer? 8)7

Je doet nu net alsof ik diegene ben die dit topic enthousiast geopend heeft, maar da's niet het geval. Wat invites betreft is het heel simpel: Niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

RamO schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:23:
OK dan heb ik een vraag aan de mensen die wel kunnen spelen: wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en kunnen jullie wat screenshot/vids van de game plaatsen...:)
Ik vind het goed draaien! Hij is echt het Quake 3 Arena (Q3A) wat ik mij kan herrinneren, al zie je hier en daar reclame ingame :p Sommige zijn goed in het level verwerkt en sommige ook gewoon niet. Die vallen duidelijk op wat toch minder mooi is. Daarbij lees je ze automatisch, dus wellicht wordt dit een goede vorm van ingame-reclame.

De reclame borden waar ik me een beetje aan ergerde, waren degene die gewoon niet in de styl van het level pasten. Bijv een grijze stenen muur, en dan een wit bord met blauwe letters (niet erg fel wit en blauw maar het paste niet)... ik heb lever de andere reclame borden dan lichtgrijs zijn en het lettertype ook beetje in dezelfde styl als het level is. Die vallen niet zo op en toch lees je ze stiekum.

Zoals eerder vermeldt, op mijn pc, moeiteloos fullscreen 1680x1050 met 125 frames volgens fraps. Soms 124 :p draait lekker dus. Wel komt er helaas lagg in voor. Met z'n 2en niet echt maar vanmiddag met 4 of 7 man, stijgt de ping toch tot 100~160 ofzo. Overgens had iedereen dan een ping boven de 100 dus lag niet aan mij (alleen). Ik weet niet uit welke landen de tegenspelers waren maar misschien speelde ik dus wel op servers in America...

Overgens moet je de eerste keer wel wat installeren en wat maps downloaden (allemaal automagisch) dus dat is lekker. Bij mij was alles zo klaar en als ik nu inlog hoef ik dus niks meer te downloaden, tenzij er weer aanpassingen zijn. Tlijkt eigenlijk gewoon dat ik weer Q3A opnieuw geinstalleerd heb.

Ps. specs pc: C2D 3.0, 8800GTX, 4gig ram, Vista.
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Neen, niemand mag screenshots en videos plaatsen.
Jammer! Had het al bijna willen doen :9

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

nou zo te horen kan dit nog wel erg populair worden zodra de beta versie uit is...
Quake arena heb ik alleen in het PIII tijdperk gespeeld, sindsdien heb ik er weinig nog van gezien

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
JuliettPapa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:20:
[...]

Wel komt er helaas lagg in voor. Met z'n 2en niet echt maar vanmiddag met 4 of 7 man, stijgt de ping toch tot 100~160 ofzo. Overgens had iedereen dan een ping boven de 100 dus lag niet aan mij (alleen). Ik weet niet uit welke landen de tegenspelers waren maar misschien speelde ik dus wel op servers in America...
Dat moet dan een heel slechte server zijn geweest, want Quake 3 kan echt gemakkelijk met 16+ man op een server gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Aham brahmasmi schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:39:
[...]
Dat moet dan een heel slechte server zijn geweest, want Quake 3 kan echt gemakkelijk met 16+ man op een server gespeeld worden.
Dit is natuurlijk wel aangepaste versie he, of een hele nieuwe versie... volgens mij kan je het niet vergelijken met het oude Quake 3. Besides, ik weet niet waar de server stond waar ik op speelde en dat kan ook ping veroorzaken. Of misschien was er wat anders op de server etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
De Europese servers hosten wij in Amsterdam. Als je ping 100+ is speel je op de USA servers in Texas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik heb het spel nog niet kunnen spelen, maar het lijkt me sterk dat ze de netcode vervangen zouden hebben, want die is namelijk goed genoeg (alhoewel de mod CPMA toch nog stukken betere vervangende netcode heeft). Het artikel op t.net zegt uitdrukkelijk dat het een gratis online versie van Quake 3 is (de plaatjes zien er ook voor 99% uit als de originele Q3). De grootste veranderingen zitten waarschijnlijk (hopelijk) enkel in de webinterface om op servers te komen, de UI van het spel zelf, en de manier waarop de maps/advertenties gestreamed worden.

Totdat ik het spel zelf kan spelen of meer details te zien/horen krijg, zeg ik: het zal zeker geen hele nieuwe versie zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
De vernieuwing zit in het sociale component van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb het gisteravond ook gespeeld en vond het erg leuk om weer eens te spelen. Iemand boven mij vertelde dat hij last hadvan hoge pings, maar dat lijkt me erg sterk aangezien de servers in Amsterdam staan. Hij heeft dus waarschijnlijk om de amerikaanse servers gespeeld. Dingen die ik echter nog wel mis zijn:
- Statistieken van spelers op de website
- Remake van ztn3tourney1 (meest gespeelde duel map in Quake 3)
- Clan Arena game mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Clan Arena is dan ook onderdeel van OSP en niet van VQ3.

[ Voor 28% gewijzigd door Aham brahmasmi op 10-05-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:43:
Clan Arena is dan ook onderdeel van OSP en niet van VQ3.
Harvester en wat andere gametypes waren ook geen onderdeel van VQ3. Die zitten er wel in. Ze proberen VQ3 te verbeteren en nieuwe feaures toe te voegen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ze hebben de game modes van (het weinig succesvolle) Team Arena erin gestopt (net als bij Quake 4), zo te horen.

Ik zou het liefst een Freeze Tag mode in Quake Live zien trouwens! Mijn favoriete mod. O+

[ Voor 83% gewijzigd door Aham brahmasmi op 10-05-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Azer schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:24:
Ik heb het gisteravond ook gespeeld en vond het erg leuk om weer eens te spelen. Iemand boven mij vertelde dat hij last hadvan hoge pings, maar dat lijkt me erg sterk aangezien de servers in Amsterdam staan. Hij heeft dus waarschijnlijk om de amerikaanse servers gespeeld.
Klopt :)

Gisternacht, toch maar ff gewacht tot 3uur ;) en mee gespeeld, nu wel op EU servers en de lagg was weg. 3 Potjes CTF gedaan, was wel leuk :) twerkt gewoon goed zover ik merk. Nog geen rare dingen meegemaakt alleen soms bij het laden van de next map dat het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand op welke datum zei hun invite van ID hebben ontvangen? ik ben als goed is geinvite maar hoorde dat ID ze eenmaal per maand verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:59:
Weet iemand op welke datum zei hun invite van ID hebben ontvangen? ik ben als goed is geinvite maar hoorde dat ID ze eenmaal per maand verstuurd.
Ik heb maar gewoon Quake geinstalleerd. Dit schiet niet op, heb ook nog steeds niks ontvangen (na bijna een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, is er een excessive mod? Niet de plus maar de oldschool oude versie, man wat heb ik die lang gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem nog steeds niet werkend gekregen op me laptopje :) Erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
dit ljkt me echt te gek om te proberen, ik speel nog wel de gewone installed q3 maar dit
is mischien wel handig voor op mn werk :D ik laat nog vaak nieuwe mensen q3 zien
maar als ze dan hooked zijn kunnen ze het spel zo goed als nergens meer kopen
vond er laatst nog ergens een paar dus gelijk maar meegenomen toen voor 5 euro t stuk hehe
maar nu zoun t wel kewl zijn als ik ze naar quake live kon dirigeren alleen ik heb zelf nog geen kans gehad om het te testen want ik heb geen invite helaas... ik weet dat t topic er niet voor is dus ik zou er ook niet om durven vragen... maar goh wat zou een invite mij goed uitkomen zeg.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Hoi, jij bent de suprcow die op de thedog FT servers rondhangt? :) Ik gebruik de naam Oeloe in Q3 (niet gejat van de bekende casemodder in dit forum).

Ik heb op 13 mei een invite gekregen, maar nog steeds geen key (en links naar de download/het QL forum) gekregen per e-mail. Naar de ervaringen van anderen duurt het vaak een maand duren voordat je hem toegestuurd krijgt.

Ik speel voor de veiligheid toch maar geen Q3 nu, raak onmiddelijk weer verslaafd als ik er weer aan begin. :P De gameplay van het spel is gewoon ongeëvenaard; de controle, de hoeveelheid verticale actie (meer dan in welke andere online FPS ook), de fijne duidelijke graphics, de goeie maps, etc. etc. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Aham brahmasmi op 01-06-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik vroeger echt veel gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Nou ik heb me account geactiveerd: het is wel weer Q3 als vanouds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:05:
Vraagje, is er een excessive mod? Niet de plus maar de oldschool oude versie, man wat heb ik die lang gespeeld
Same here ;) fov op 110 en gaan met die banaan. Ik stuiterde het hele level door met die granate-launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Wat zijn jullie Quake live namen... kunnen we een GoT frag fest houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik vraag me eigenlijk af wat het nut van dit topic is, aangezien iedereen die het speelt met een NDA akkoord gegaan is en hier dus niks over het spel mag zeggen. :) Ik heb m'n key trouwens eindelijk. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Veel plezier heren! Rond de EU stress test tijden is het altijd gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
RamO schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:54:
Wat zijn jullie Quake live namen... kunnen we een GoT frag fest houden ;)
Mijn naam is Vincent, add me maar op je buddy lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Nou, ik moet zeggen.. Vond het lang duren, maar het wachten was het waard! Had Quake lokaal geinstalleerd omdat ik er toch wel al zin in had om het weer te gaan spelen.. Nu met QL vind ik het toch net weer wat meer hebben, lekker in de browser game uitkiezen :Y)

En, overal je eigen settings :P Mijn naam is "Bono" add me maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik vind het net wat minder hebben eigenlijk (alhoewel sommige toevoegingen/wijzigingen wel aardig zijn). :P Die pagina met servers is fijner dan de in-game server browser ja, maar er bestaan al jaren betere server browser programma's (The All-Seeing Eye werkt nog steeds als je een volledige installer kunt vinden :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Heb ook eindelijk een key gekregen :D. Wel erg tof om weer te spelen. Je merkt wel erg goed dat het een beta is. Keys die dubbel geset kunnen worden enz. Add me maar.. Mordeth als ingame naam.

[ Voor 28% gewijzigd door Mordeth op 16-06-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
hexagram als ingame naam hier. Vind het opzich prima zo, merk soms wel stotteringen van de gameplay (ligt niet aan de PC zelf) en vind de huidige 'server browser' echt te idioot voor worden :P .

Add mij ook maar, kan je dan bij elkaar zien wie waar online is etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Speel je op de Europese servers osc4r? Powered by..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ik speel wel op de EU servers ja, TX zal voor Texas staan ofzo :P (altijd ping 150 daar iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Klopt. De EU servers staan in Amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Maar je kan nergens een server aanmaken ofzo? Want ik zie niet of nauwelijks CTF servers die bevolkt zijn en dat is echt te jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Nee, je krijgt alleen de QL client, niet de server natuurlijk. :)

Tot nu toe erger ik me eigenlijk een beetje aan QL. Toch maar weer terug naar echte Q3 met freeze tag mod. Ik kijk over een tijdje wel of er daadwerkelijk wat verbetering in komt, maar ik zie bijna alleen maar redenen om Q3 te blijven spelen. O+

Ik zal m'n invites iig op 't id3 forum verdelen... voor de mensen die geen Q3 hebben. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-06-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:39:
Ik heb hem nog steeds niet werkend gekregen op me laptopje :) Erg jammer :(
op laptops met een ati kaart lijkt het inderdaad niet te werken, heb het zelf ook op me werk. thuis gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

osc4r schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:54:
Maar je kan nergens een server aanmaken ofzo? Want ik zie niet of nauwelijks CTF servers die bevolkt zijn en dat is echt te jammer!
Ehm, wat is het nut van zelf een server aanmaken? Je bent dan nog steeds alleen :p Join dan gewoon een goede/snelle CTF server en wacht tot er meer spelers inkomen :) !

Maandag ook weer gedaan, best leuk. Ik ben alleen niet zo goed als de meeste maar das niet zo erg.

Overgens heb ik weer 5 nieuwe invites gekregen :) dus DM !!! en niet in het topic mij maar als je wilt.

Edit: 2 left...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
heb paar invites, zend pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik heb ook een paar invites .. Graag DM met naam + email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
*cough* DM wel aanzetten dan. (gericht aan dafzor en the-edge.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Arunia schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:02:
Doh inderdaad |:( Staat nu aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.
edit: al gevonden, never mind..

Voor degenen die het nog niet weten:

Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...

[ Voor 35% gewijzigd door Occy74 op 20-06-2008 12:56 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Arunia schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:02:
done, any takers? kheb wel nog gegadigden op andere plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Occy74 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:
Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.

Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...
Kan iemand mij een beetje gestripte autoexec.cfg sturen of hier pasten? Ik had namelijk 'vroegah' en helemaal gestripte en lelijke maar ubersnelle Q3 config, maar dat was voor de QL tijd ;)..

Dus als iemand zoiets nog heeft.. Zou je er mij gelukkig mee kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

DM me maar ;)

Ingame: M3taal, add me maar, alleen suck ik echt donkeyballs. Ik kan merken dat er mensen zijn die wel Q3 gespeeld hebben :P

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
DonMetal schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:23:
alleen suck ik echt donkeyballs. Ik kan merken dat er mensen zijn die wel Q3 gespeeld hebben :P
Daarom is Q3 spelen nu eigenlijk leuker. Dan kun je een server opzoeken met mensen van je eigen niveau. QL is nieuw en daarom is het komkommertijd voor de meer fanatieke spelers. Daarom zie je ook dat er veel duels gespeeld worden. Dit heeft ook z'n leuke kanten maar toch voel ik me in Q3 toch meer thuis, vooral ook omdat het niet vol zit met bugs, de servers niet om de zoveel maps crashen, connecten altijd werkt -- ik moet na een paar minuten gespeeld te hebben altijd opnieuw inloggen omdat anders "waiting for XMPP authentication..." steeds maar blijft staan en ik dus niet op de server kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

the-edge schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Kan iemand mij een beetje gestripte autoexec.cfg sturen of hier pasten? Ik had namelijk 'vroegah' en helemaal gestripte en lelijke maar ubersnelle Q3 config, maar dat was voor de QL tijd ;)..

Dus als iemand zoiets nog heeft.. Zou je er mij gelukkig mee kunnen maken!
Ik ben er ook geinteresseerd naar: kan iemand em uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
RamO schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:08:
[...]

Ik ben er ook geinteresseerd naar: kan iemand em uploaden??
Maar wat voor settings wil je erin dan? Er zijn namelijk nogal veel mogelijkheden.

Wat iig fijn is:

seta cg_bobup 0
seta cg_bobroll 0
seta cg_bobpitch 0
seta cg_runroll 0
seta cg_runpitch 0

Dan schudt het beeld niet meer als je loopt.

De forcemodel cvar is ook veranderd:

seta cg_forceenemymodel Keel/bright
seta cg_model Keel/bright
Edit: correctie: bedankt Azer.

Hiermee ziet iedereen eruit als een felgroene Keel (behalve in tdm/ctf, dan is het blauw of rood).

Zet deze commando's in een textfile en noem hem autoexec.cfg.
Zet deze file in C:\Users\jouwusername\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3 (lekker onhandig pad).

[ Voor 6% gewijzigd door Aham brahmasmi op 23-06-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Ok bedankt ik zal het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:48:
[...]
De forcemodel cvar is ook veranderd:

seta cg_forceenemymodel 1
seta cg_model Keel/bright
cg_forceenemymodel keel/bright werkt ook gewoon :)

Verder kan je r_picmip 5 of hoger gebruiken om het spel lelijk te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
voor al diegenen die het vroegen: invites zijn op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Occy74 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:

Thanx ;) Dit was idd ook mijn eerste ding wat opviel - ik speel(de) altijd met een hogere fov...

Wel leuk dit weer, moet enkel weer aan de snelheid wennen. Die nieuwe games van tegenwoording zijn allemaal zo traag als dikke #$% hhahaha werd dus al dik ingemaakt net. Gauntlet fun is back ;) Vanavond ff verder, nu eerst even werken. Ik kan 5 mensen uitnodigen, stuur maar een dm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
dafz0r schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:46:
voor al diegenen die het vroegen: invites zijn op :(
Zie topicstart, op ons forum nog plenty of invites (zeker 30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Pardon ivm de waarschuwing, maar ik ben het even helemaal kwijt hoe je DM'ed. Toch zou ik graag een invite willen. Lijkt me vet om het spel te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Parapluvanhylco schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:33:
Pardon ivm de waarschuwing, maar ik ben het even helemaal kwijt hoe je DM'ed. Toch zou ik graag een invite willen. Lijkt me vet om het spel te testen.
Zie de topic waarschuwing en de topic start.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Begrijpelijk. Zou je wel heel snel even willen uitleggen hoe DM ook alweer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Klik op dit icon; Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif bij de naam van de persoon die je een bericht wilt sturen?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En dat icoon zie je alleen als je DM zelf ook aan hebt staan. Het is aan te zetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> privacy -> direct messages.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Kixtart schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:14:
En dat icoon zie je alleen als je DM zelf ook aan hebt staan. Het is aan te zetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> privacy -> direct messages.
Ik heb dat ook nooit in de gaten gehad, heb het net aangezet dat anderen me een dm kunnen sturen, dit stond standaard blijkbaar uit dan. Waar ik door in de war was is dat ik iemand anders wel eens een dm heb gestuurd en en via reply denk ik ook berichten terug heb ontvangen. Deze instelling gaat enkel over het icoontje of kan niemand je werkelijk geen dm sturen dan? tis me niet helemaal duidelijk ;)

@hieronder - aha, maar ik kon wel reply's ontvangen en ook dm's versturen. hmmm mss dat ik het fout heb hoor.....

maargoed - iedereen die me eem dm wil sturen.... (gezelli) kom maar, ben ingeschakeld nu 8)

[ Voor 13% gewijzigd door ocdaan op 23-06-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Die instelling gaat over het DM in het geheel. Als je hem uit hebt staan kan je niets versturen/ontvangen en zie je die iconen niet.

Als je iemand een DM probeert te sturen die dat vinkje dus uit heeft staan krijg je dit in beeld:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De ontvanger (<user>) heeft opgegeven geen prive berichten te willen ontvangen

[ Voor 73% gewijzigd door Kixtart op 23-06-2008 14:50 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Zie de topic waarschuwing en de topic start.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Heb paar dagen geleden invite gevraagd maar nog geen email of pm gehad, zijn er nog wel invites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er staat toch dat ze die niet meer geven? Ook staat er in de topicwarning dat het niet de bedoeling is hier over invites te posten.

Voor DM-instellingen geldt trouwens precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
We hebben nog zeker 25 invites over op 't forum. Tsukaa, post je gegevens even opnieuw, een collega zal je morgen inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:41:
[...]
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.
Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken.. :)
De invites worden 1 of 2 keer per maand 'uitgegeven' .. Het is dus een kwestie van geduld, ik had net de boot gemist en moest zeker een dikke maand wachten voordat ik kon spelen.. Helaas, maar waar :'(

Maar het wachten is het waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ik ben het er geheel mee eens, maar helaas is dit iets wat je altijd ziet als er iets gratis te krijgen is :)
Stoort verder niet, voldoende goede gamers online. Al eens met Fatality gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

huh? zit hij er ook ?? Nou ik wordt al door alles en iedereen geownd (COD4 is to blame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:35:
We hebben nog zeker 25 invites over op 't forum. Tsukaa, post je gegevens even opnieuw, een collega zal je morgen inviten.
Weer aangevraagd, net na de post met invites zijn op, buhuhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
3 collega's hebben er nog ieder 5, ik zal ze erop wijzen dat ze jou ook meteen uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:13:
3 collega's hebben er nog ieder 5, ik zal ze erop wijzen dat ze jou ook meteen uitnodigen.
Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
[...]

Ik ben dan misschien een uitzondering dat ik dusdanig weinig spam krijg dat ik die mail er makkelijk uit kan vissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds deze morgen ook de key binnen *O*

Manman, wat is dit lang geleden zeg :P Als jullie mij willen toevoegen voor 1337P0w4G3: ev1ltje is de gebruikersnaam :+
Spelen maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Veel plezier, het wordt al lekker druk online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt DaMorpheus :+

Al wel een paar bugs tegengekomen. Wanneer ik fullscreen speel en wil in het menu gaan, dan beweegt men muis niet meer. Ik moet telkens Alt Enteren om te kunnen in het menu rondsnuffelen.
Ook die ping op de servers vind ik niet zo tof :( Telkens 100+ ping :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb ook sinds vanmorgen de invite binnen.
Vanaf mijn werk is het me nog niet gelukt om in te loggen.
Geen idee of er nog wat in te stellen is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:57:

Al wel een paar bugs tegengekomen. Wanneer ik fullscreen speel en wil in het menu gaan, dan beweegt men muis niet meer. Ik moet telkens Alt Enteren om te kunnen in het menu rondsnuffelen.
Je moet wel EU servers pakken hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:57:

Klopt, ik heb hier een topic over aangemaakt op hun forum en blijkt dat we niet de enigsten zijn ;)

Tevens krijg ik de game met geen mogelijkheid op Windows 2000 geinstalleerd, ook al gemeld trouwens.

De ping is bij mij ook redelijk hoog, maar aangezien ik vanuit Spanje speel kom ik met geen enkel spel onder de 80 dus dat was voor mij niet zo vreemd iig.

Ik vind de website wel verschikkelijk traag, het duurd echt 10 sec voordat het eerste login scherm is geladen, hoop dat dat nog verbeterd word.

Gister was ik ff een paar rondjes aan het spelen. Ik sta echt versteld van de snelheid van de sommige spelers, my goodness, ben ff als spectator een tijdje met iemand uit belgie aan het meekijken geweest. Die gozer had gewoon 9 railgun hits achter elkaar.... m'n mond viel gewoon open. Ik heb jaren quake gespeeld en kon altijd goed meekomen maar dit pfff. Word ik nu oud of ... ;) hahahaha Maargoed, dus na een poosje mee gekeken te hebben type ik tegen die gozer: "respect dude, hoe doe je dat toch?" Waarop hij antwoord: "met 2 handen!"

Een kort vraagje nog... ik kan via de muis-scroller niet de gauntlet selecteren, was dit bij de orginele quake ook al zo? Kan het me niet herinneren eingelijk. Nu moet ik dus op 1 drukken, maarja, het gaat allemaal zo snel dat ik dan vaak te laat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:45:
[...]

Ik heb jaren quake gespeeld en kon altijd goed meekomen maar dit pfff. Word ik nu oud of ... ;) hahahaha Maargoed, dus na een poosje mee gekeken te hebben type ik tegen die gozer: "respect dude, hoe doe je dat toch?" Waarop hij antwoord: "met 2 handen!"

Een kort vraagje nog... ik kan via de muis-scroller niet de gauntlet selecteren, was dit bij de orginele quake ook al zo? Kan het me niet herinneren eingelijk. Nu moet ik dus op 1 drukken, maarja, het gaat allemaal zo snel dat ik dan vaak te laat ben.
Dat soort skills ontwikkel je als je jarenlang fanatiek speelt. Op gegeven moment besteed je geen aandacht meer aan het mikken, maar enkel aan het voorspellen van de bewegingen van je tegenstander en het in de gaten houden van de tijd wanneer armor en andere powerup spawnen enzo.

Over het selecteren van de gauntlet: ik doe dat met een klik op het muiswiel. Lekker snel en altijd onder bereik van mijn middelvinger. Het is sowieso het beste om voor alle wapens een aparte toets in te stellen, zodat je altijd meteen het juiste wapen hebt zonder tijd te verspillen scrollen. Kost wat gewenning en in het begin druk je nog wel eens op de verkeerde binds, maar daarna speelt het echt veel fijner. Ik heb al m'n weapon binds om m'n movement keys heen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Aham brahmasmi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:57:
[...]
Dat soort skills ontwikkel je als je jarenlang fanatiek speelt. Op gegeven moment besteed je geen aandacht meer aan het mikken, maar enkel aan het voorspellen van de bewegingen van je tegenstander en het in de gaten houden van de tijd wanneer armor en andere powerup spawnen enzo.

Over het selecteren van de gauntlet: ik doe dat met een klik op het muiswiel. Lekker snel en altijd onder bereik van mijn middelvinger. Het is sowieso het beste om voor alle wapens een aparte toets in te stellen, zodat je altijd meteen het juiste wapen hebt zonder tijd te verspillen scrollen. Kost wat gewenning en in het begin druk je nog wel eens op de verkeerde binds, maar daarna speelt het echt veel fijner. Ik heb al m'n weapon binds om m'n movement keys heen zitten.
Ja tuurlijk, hoe meer je speeld hoe beter je word. Maar zoals ik zei, ik kon altijd aardig meekomen maar het veschil is nu wel heeeel erg groot. hahahaha Maar dat maakt niet uit, ik speelde eerder dan ook veel meer dan tegenwoordig. Ik ben nu ook niet meer zo fanatiek moet ik eerlijk bekennen, nou ja, dan maar onderin de ranglijst nietwaar :)

De gauntlet onder de muis-wiel-klik is idd wel een goed idee. Hmmmm, bij nader inzien denk ik dat ik hem dan bij de duim-button van m'n G5 onderbreng, dat vind ik persoonlijk iets prettiger. Dat scrollen voor een wapen te selecteren heb ik eingelijk altijd al gedaan, na verloop van tijd kom je precies op het juiste wapen uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:08:
[...]

Dat scrollen voor een wapen te selecteren heb ik eingelijk altijd al gedaan, na verloop van tijd kom je precies op het juiste wapen uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk ;)
Kan wel zijn, ik deed het vroeger ook zo, maar zodra je aparte binds hebt merk je dat dat toch vele malen beter werkt. Wapens met muiswiel selecter is eigenlijk uit den boze. :P

De QL community is trouwens ook anders dan Q3 was/is. Er zijn verhoudingsgewijs meer fanatieke spelers in QL.

De site is idd gruwelijk traag nu trouwens. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is ofzo. Ze zullen wel wat probleempjes met hun webserver hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Aham brahmasmi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:14:
[...]
Kan wel zijn, ik deed het vroeger ook zo, maar zodra je aparte binds hebt merk je dat dat toch vele malen beter werkt. Wapens met muiswiel selecter is eigenlijk uit den boze. :P

De QL community is trouwens ook anders dan Q3 was/is. Er zijn verhoudingsgewijs meer fanatieke spelers in QL.

De site is idd gruwelijk traag nu trouwens. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is ofzo. Ze zullen wel wat probleempjes met hun webserver hebben.
Ik ben bang dat je wel gelijk hebt ;) maar een ouwe hond leer je geen trucjes meer he... hahaha, mijn probleem is een beetje dat ik de linker en rechter muis knoppen gebruik voor resp. voor en achteruit lopen. Dus op het moment dat ik met m'n linkerhand van de (s) schiet-toets af ga ben ik ff kwetsbaar dus. Vandaar dat ik dat niet zo snel zal doen.

Wat je idd al zegt, er zullen nu wel veel fanatieke spelers zijn die de beta spelen, en ik ben enkel maar slechter geworden, verklaard een hoop ja :) :) Moet maar weer ff an de bak dus.

Het viel me ook op dat er andere wapens aanwezig zijn. Das wel leuk, ik dacht eerst dat het een 100% copie van q3a zou zijn. Er zijn ook een aantal andere mappen toegevoegd of heb ik dat verkeerd. Of kan het zijn dat die andere mappen uit team-arena komen ofzo? De q3a mappen ken ik allemaal nog wel namelijk, maar ik heb QL ook nog maar weinig gespeeld moet ik zeggen.

Betreft de webserver van hun, de site is erg traag terwijl het downloaden van content toch redelijk vlotjes gaat. maar dat zullen ze denk ik nog wel verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Als een map is afgelopen kun je normaal nog chatten en gg zeggen.. Maar nu zie je dat chatscherm niet eens.. Is dat in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Als een map is afgelopen kun je normaal nog chatten en gg zeggen.. Maar nu zie je dat chatscherm niet eens.. Is dat in te stellen?
Als je in het forum kijkt bij bugreports staat er een topic over jouwn vraag. (als ik het goed heb tenminste)

De chat valt weg achter het scherm met de ranglijst zeg maar... volgens mij niet in te stellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:42:
[...]

Als je in het forum kijkt bij bugreports staat er een topic over jouwn vraag. (als ik het goed heb tenminste)

De chat valt weg achter het scherm met de ranglijst zeg maar... volgens mij niet in te stellen dus.
Ah oke.. Bedankt voor je alertheid.. Ik ga eens even op dat forum rondzoeken.. Wellicht dat meerdere vragen zo beantwoord worden ;) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:05:
[...]

Ah oke.. Bedankt voor je alertheid.. Ik ga eens even op dat forum rondzoeken.. Wellicht dat meerdere vragen zo beantwoord worden ;) Thanks
Daarvoor doen me mee aan de beta nietwaar ;) Dus als je bugs tegenkomt, rapporteren die hap!!! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:29:
[...]

Het viel me ook op dat er andere wapens aanwezig zijn. Das wel leuk, ik dacht eerst dat het een 100% copie van q3a zou zijn. Er zijn ook een aantal andere mappen toegevoegd of heb ik dat verkeerd. Of kan het zijn dat die andere mappen uit team-arena komen ofzo? De q3a mappen ken ik allemaal nog wel namelijk, maar ik heb QL ook nog maar weinig gespeeld moet ik zeggen.
Q3 Team Arena zit bij QL in. Daar zitten extra wapens (nailgun, chaingun, proximity mine launcher), powerups en maps bij.
the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Ik denk dat dit een bug is in de UI. Ik open de console meestal even (ctrl+alt+~) om te kijken wat er gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Best veel errors zo.. Kan nu al een half uur de quakelive pagina niet bereiken dmv DB error:
ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in
En nog een veel langere error erachteraan, maar staan URL's in.. Zal ik wel niet mogen posten ;)

Nog meer iemand met deze problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:36:
Nog meer iemand met deze problemen??
7(8)7 7(8)7 DB updates hebben invloed op iedereen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
DaMorpheus schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:11:
[...]

7(8)7 7(8)7 DB updates hebben invloed op iedereen 7(8)7
Maar nu doet de hele website het niet meer?! Wordt doorgelinkt naar de Beta signup pagina.. ?! 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door the-edge op 26-06-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope hier is ie ook down :(

edit: ik bedoel hier wordt ie ook doorgelinked :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:16:
Nope hier is ie ook down :(

edit: ik bedoel hier wordt ie ook doorgelinked :(
En Up again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog altijd traag :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Hij lijkt nu weer in orde te zijn (en sneller dan eerder).

[ Voor 140% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-06-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Ik heb gister een half uurtje gespeeld. De gehele registratie etc gedaan in FireFox 3, alles ging prima totdat ik wilde gaan spelen en hij 'bleef hangen' in het blauwe laadscherm...

Toen maar in IE7 opnieuw de boel geïnstalleerd en dat werkte wel...

Anyways, het voelt precies aan als q3a (naar mijn mening) maar ik heb al ff een tijdje niet meer gespeeld en ik ben eigenlijk stiekum een Q2ctf maniak, dus de q3 engine is wel weer ff wennen.

Erg leuke game, en t wordt volgens mij wel een succes, zolang de webservers maar 'up' blijven...

Vanavond maar weer eens proberen via FF3 te gamen, mocht dat niet lukken dan ga ik een bug filen (volgens mij was er een Javascript error, wat ik kon zien in de error console)...

PS. Zijn er allemaal nieuwe maps of zitten er ook 'oude' q3 mappen in?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Vind de benamingen wel vervelend af en toe.. Noem het gewoon DM6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:45:
PS. Zijn er allemaal nieuwe maps of zitten er ook 'oude' q3 mappen in?
Er zitten veel q3 mappen in :+ (Campinggrounds _/-\o_)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok key gekregen, bedankt daarvoor, nu wil ik registreren, krijg ik een foutmelding

ORA-01400: cannot insert NULL into ("ID"."T_PLAYER"."COUNTRY") ORA-06512: at "ID.QUAKELIVE", line 347 ORA-06512: at line 1

Ik heb alle velden ingevuld, maar ik blijf deze foutmelding krijgen, buhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de volgende mail ontvangen:
Dear QUAKE Live Tester,

There will be an Account Wipe Monday, July 7th.

The information below is very important and will affect your account, so please take the time to read this update in its entirety.

Monday, July 7th we will be wiping all in-game QUAKE Live accounts and testing our new user sign-up and registration process, requiring all of our beta testers to re-create their in-game accounts. The account recreation process should be relatively easy:

1. Monday, July 7th the accounts database will be reset. Your in-game account will no longer work.
2. Login to http://quakelive.idsoftware.com. Your beta site username and password created with your beta cd-key will still exist and work the way they always do.
3. Click the large red (PLAY NOW FREE) button located on the front page of the website to create your new in-game account.
4. Accounts must conform to new player name tag restrictions. Name tags must be 2-15 characters in length, containing only letters, numbers and underscores (a-z A-Z 0-9 _). Your name tag will be used as your in-game handle, and once in-game you may still insert color codes to stylize them. You must include a valid email address, this email is now your login username.
5. Complete the New User Registration process and authenticate your game account via email validation.
6. That's it! Your plug-in update and game install process will then begin and you will be presented with a training and warmup match to introduce you to the basic mechanics of the game as the remainder of the download process occurs in the background.

In addition, there is a new cvar available in this update: \clan. Currently only accessible by utilizing the console (press ctrl. + alt. + ~ to access the console), the \clan cvar allows you to set a clan tag prefix of up to 5 characters to your name. Your combined clan tag + account name will be used throughout the game's HUD and Scoreboard to identify yourself.

Thank you for taking the time to read this information and for your continued participation in the QUAKE Live Beta tests. Additional details concerning the update will be presented upon its release.
Blijft het nu slechts beschikbaar voor de beta-testers? Want ik zie nergens dat je opnieuw een key zult moeten ingeven, alhoewel je met je 'vorige' account gaat moeten inloggen, maar stap 5 lijkt me toch wel te vertellen dat je geen key meer zult moeten nodig hebben? :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
[html][norml][/norml][/html]