Ik vind het goed draaien! Hij is echt het Quake 3 Arena (Q3A) wat ik mij kan herrinneren, al zie je hier en daar reclame ingame

Sommige zijn goed in het level verwerkt en sommige ook gewoon niet. Die vallen duidelijk op wat toch minder mooi is. Daarbij lees je ze automatisch, dus wellicht wordt dit een goede vorm van ingame-reclame.
De reclame borden waar ik me een beetje aan ergerde, waren degene die gewoon niet in de styl van het level pasten. Bijv een grijze stenen muur, en dan een wit bord met blauwe letters (niet erg fel wit en blauw maar het paste niet)... ik heb lever de andere reclame borden dan lichtgrijs zijn en het lettertype ook beetje in dezelfde styl als het level is. Die vallen niet zo op en toch lees je ze stiekum.
Zoals eerder vermeldt, op mijn pc, moeiteloos fullscreen 1680x1050 met 125 frames volgens fraps. Soms 124

draait lekker dus. Wel komt er helaas lagg in voor. Met z'n 2en niet echt maar vanmiddag met 4 of 7 man, stijgt de ping toch tot 100~160 ofzo. Overgens had iedereen dan een ping boven de 100 dus lag niet aan mij (alleen). Ik weet niet uit welke landen de tegenspelers waren maar misschien speelde ik dus wel op servers in America...
Overgens moet je de eerste keer wel wat installeren en wat maps downloaden (allemaal automagisch) dus dat is lekker. Bij mij was alles zo klaar en als ik nu inlog hoef ik dus niks meer te downloaden, tenzij er weer aanpassingen zijn. Tlijkt eigenlijk gewoon dat ik weer Q3A opnieuw geinstalleerd heb.
Ps. specs pc: C2D 3.0, 8800GTX, 4gig ram, Vista.
Jammer! Had het al bijna willen doen