Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 07:46

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

ybos schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:32:
[...]

Je werkt natuurlijk wat onder je niveau, dan blijft het salaris achter.
Mocht je iets totaal anders willen, kijk eens bij een netbeheerder (Stedin/Liander/Enexis). Daar lopen de technische HBO functies minimaal tot 5200 bruto oid. Ik verdiende op mijn 34e al 4200 bruto toen :Y
Dat geldt ook voor het meerendeel van de aannemers die voor TenneT werken, heb je vergelijkbaar werk, maar minder het bureaucratische en politieke rompslomp

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
devino schreef op maandag 17 april 2023 @ 07:50:
[...]

Dat geldt ook voor het meerendeel van de aannemers die voor TenneT werken, heb je vergelijkbaar werk, maar minder het bureaucratische en politieke rompslomp
Klopt :Y (Daarom liet ik bewust Tennet even weg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron8k
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 29-05 13:39
Leeftijd:55
Opleiding(en): MAVO LTS Motorvoertuigtechniek
Certificaten:
Werkervaring: 35
Werkgever onderaannemer Télécom
Huidige functie: Télécom monteur

Laptop:
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25 + 13
13/14e maand of winstuitkering:
GSM: ja
Leaseauto:bedrijfsbus
Werkweek: 40
Pensioenregeling: PMT
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land:NL

Maand salar €3950
Onbelast 200 per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
[...]

Mocht je iets totaal anders willen, kijk eens bij een netbeheerder (Stedin/Liander/Enexis). Daar lopen de technische HBO functies minimaal tot 5200 bruto oid. Ik verdiende op mijn 34e al 4200 bruto toen :Y
Bij Enexis loopt de schaal voor "technische HBO functies van INFRA E/G" tot en met schaal 16, 6050 Euro bruto per maand (Technisch Expert gas/elektra, dit zijn een 40 tal mensen van de 6000 binnen Enexis), dit is excl. 20,7% IKB en 8% vakantiegeld, SWD-vergoeding (+381 euro per 6 weken) voor een 40 urige werkweek (schaal 16). Op je max zit je (inclusief je IBK, leaseauto die functiegebonden is, etc.) boven de ton per jaar.

voorbeeld : https://werkenbijenexis.n...oord-oost-nederland-e7082 (14,15,16) en https://werkenbijenexis.n...distributie-brabant-e6624 (14,15.... 16 wordt niet genoemd maar is er wel)

en salaristabel (blz 23) : https://www.fnv.nl/getmed...23-v06042023.pdf?ext=.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door huubhuub op 28-04-2023 09:17 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Feenstra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-05 17:38
Inmiddels weer een jaar verder en het volgende veranderd:

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 21:50
@H Feenstra kijk eens in je functiehandboek na waar die functie komt (zit meestal onder het bedrijfsbureau) en dan wat het bijbehorend salaris zou zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizza_Boom
[...]

Kan jij iets vertellen over verder doorstromen in zo'n organisatie? Ik heb toevallig een recruiter in de mail hangen die mij zo'n functie aanbiedt met een max van 5200 p/m, maar als ik ga overstappen vraag ik mij af hoeveel daar nog van over blijft, ik stap immers niet over voor 100 of 200 per maand.
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Pizza_Boom schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:53:
[...]
Kan jij iets vertellen over verder doorstromen in zo'n organisatie? Ik heb toevallig een recruiter in de mail hangen die mij zo'n functie aanbiedt met een max van 5200 p/m, maar als ik ga overstappen vraag ik mij af hoeveel daar nog van over blijft, ik stap immers niet over voor 100 of 200 per maand.

***members only***
Ik dacht dat je wat anders wilde, waarom zou je dan niet horizontaal of met een klein plusje overstappen als je kans hebt op meer uitdaging, mooier (minder zwaar) werk. Eenmaal in dat wereldje zijn je kansen eindeloos.

Ik ben ook zonder ervaring overgestapt. Is al wel lang geleden. Begonnen met 2800 oid maar binnen 3 jaar zat ik al op 4000+. Nu zelfstandige binnen deze wereld en dan kan je goed geld verdienen. :Y
Maar, in loondienst ook hoor. Vandaag iemand bij Tennet gesproken, die zat met een leuke baan, tussen projectmanagement en de techniek in op een salaris met een einde van tegen de 8k per maand en 45 vakantiedagen. Staar je niet alleen blind op salaris maar kijk ook naar mogelijkheden.
Die grote stap die je wil maken gaat je beperken in je mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
ybos schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:45:
Ik dacht dat je wat anders wilde, waarom zou je dan niet horizontaal of met een klein plusje overstappen als je kans hebt op meer uitdaging, mooier (minder zwaar) werk. Eenmaal in dat wereldje zijn je kansen eindeloos.
Omdat ik niet persé wat anders wil. Ik ben mij voorzichtig aan het oriënteren op alternatieven en vooral probeer ik e.e.a. te benchmarken. Vorig jaar kwam er niks bij, dus heb ik alleen de CAO inflatiecorrectie gehad en geen verdere stappen. Omdat ik boven een CAO schaal zit is dat geen verplichting meer. En nou is de CAO metaal en techniek niet zo royaal, dus het is gewoon ruk met peren als je zelf niet assertief genoeg bent.
Ik ben ook zonder ervaring overgestapt. Is al wel lang geleden. Begonnen met 2800 oid maar binnen 3 jaar zat ik al op 4000+. Nu zelfstandige binnen deze wereld en dan kan je goed geld verdienen. :Y
Maar, in loondienst ook hoor. Vandaag iemand bij Tennet gesproken, die zat met een leuke baan, tussen projectmanagement en de techniek in op een salaris met een einde van tegen de 8k per maand en 45 vakantiedagen. Staar je niet alleen blind op salaris maar kijk ook naar mogelijkheden.
Die grote stap die je wil maken gaat je beperken in je mogelijkheden...
Ik ben al eens benaderd door een recruiter die vervolgens met zulke rare zaken kwam, dat ik zo'n semi overheidsgebeuren eigenlijk al afgeschoten had. Als het sollicitatieproces er al zo uit zag, had ik weinig interesse daar te werken. Zaken als een verplichte motivatiebrief (ik ben opgeleid in dat vakgebied) en meerdere keren een hele dag vrij moeten nemen voor sollicitaties, terwijl je dat kortdag hoort? Ik heb gewoon een fulltime baan, dat kan ik mij niet permitteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Pizza_Boom schreef op zondag 11 juni 2023 @ 00:51:
[...]
Omdat ik niet persé wat anders wil. Ik ben mij voorzichtig aan het oriënteren op alternatieven en vooral probeer ik e.e.a. te benchmarken. Vorig jaar kwam er niks bij, dus heb ik alleen de CAO inflatiecorrectie gehad en geen verdere stappen. Omdat ik boven een CAO schaal zit is dat geen verplichting meer. En nou is de CAO metaal en techniek niet zo royaal, dus het is gewoon ruk met peren als je zelf niet assertief genoeg bent.

[...]
Ik ben al eens benaderd door een recruiter die vervolgens met zulke rare zaken kwam, dat ik zo'n semi overheidsgebeuren eigenlijk al afgeschoten had. Als het sollicitatieproces er al zo uit zag, had ik weinig interesse daar te werken. Zaken als een verplichte motivatiebrief (ik ben opgeleid in dat vakgebied) en meerdere keren een hele dag vrij moeten nemen voor sollicitaties, terwijl je dat kortdag hoort? Ik heb gewoon een fulltime baan, dat kan ik mij niet permitteren.
Geneuzel met sollicitatie kan ik me voorstellen. Mooiste is als je iemand kent en die je even via de achterdeur eerst voorstelt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
ybos schreef op zondag 11 juni 2023 @ 08:12:
[...]

Geneuzel met sollicitatie kan ik me voorstellen. Mooiste is als je iemand kent en die je even via de achterdeur eerst voorstelt :Y
Maar dat geldt denk ik voor veel bedrijven, niet alleen semi-overheid.

Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door Pizza_Boom op 11-06-2023 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
Pizza_Boom schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:15:
[...]
Maar dat geldt denk ik voor veel bedrijven, niet alleen semi-overheid.

***members only***
Al die mooie woorden heb je niets aan. Tuurlijk, complimentje is leuk, maar waardering word grotendeels bepaald door salaris(stijging). Wie weet hoeveel die audit voor het bedrijf opbrengt. Steeds vaker resulteert dit in standaard hogere opslagen mogen hanteren, of inschrijven op opdracht waar je zonder bepaalde certificering niet op mag inschrijven. Wat maakt dan die paar duizend per jaar uit voor die werknemer die zich daar hard voor ingezet heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
ybos schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:10:
[...]

Al die mooie woorden heb je niets aan. Tuurlijk, complimentje is leuk, maar waardering word grotendeels bepaald door salaris(stijging). Wie weet hoeveel die audit voor het bedrijf opbrengt. Steeds vaker resulteert dit in standaard hogere opslagen mogen hanteren, of inschrijven op opdracht waar je zonder bepaalde certificering niet op mag inschrijven. Wat maakt dan die paar duizend per jaar uit voor die werknemer die zich daar hard voor ingezet heeft :?
We hadden dat certificaat al, maar dat verloopt na x tijd en de hele backbone was enorm verouderd. We hebben een aantal grote klanten in de VS, China, Europa die gewoon van je eisen dat je minimaal deze hebt. En inderdaad, wat je zegt, complimenten zijn leuk, maar nu mag er wel eens echt beloond worden. Als is het maar omdat de functie die ik nu uitvoer in de regel een stuk beter beloond wordt (en ook meer denkwerk vereist) dan waarop ik ooit solliciteerde en mijn salarisindicatie op baseerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 15:30

matroosoft

Lone Christian

Henri3995 schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:22:
Leeftijd:24
Opleiding(en):HTS Werktuigbouwkunde (niet afgemaakt)
Certificaten: verschillende CAD cursussen
Werkervaring:3 jaar
Werkgever: Ingenieursbureau
Huidige functie: Constructeur

Laptop:ja
Vakantiegeld:ja
Vakantiedagen: 40
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM:nee
Leaseauto:nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Geen idee
Land: NL

Maand salaris(bruto): 3400.- p/m

Best tevreden als ik zo kijk, nog meer als genoeg groeimogelijkheden.
Dat is serieus netjes, niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 09:25
Omdat ik zelf het idee heb dat de arbeidsvoorwaarden minimaal zijn en benieuwd ben hoe anderen hier naar kijken, onderstaand mijn situatie.

Werk momenteel als werkvoorbereider/tekenaar in de elektrotechniek en het bedrijf houdt zich voor de salarissen vast aan het CAO.
Bij mijn werkzaamheden komt af en toe ook kijken dat ik zelf opnames doe bij klanten, calculaties en de bijbehorende offertes maak en dit opvolg tot aan oplevering. In dit geval gaat het dan om relatief kleine bedragen tot zo'n €25.000,- en heb wel eens een uitschieter gehad van €300.000,-.

Members only:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
@MarviinL
Ik vind dat je aan de lage kant zit.

Members only:

Ga een bij andere bedrijven informeren wat je daar kunt verdienen. Er is werk genoeg en je weet meteen of je huidige salaris marktconform is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mlmn12
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik werk zelf ook als techneut en af en toe kijk ik eens op tweakers om salarissen te peilen etc en als ik het telkens vergelijk met de ICT sector dan denk ik altijd dat wij er behoorlijk bekaaid vanaf komen.

Ik had ooit een andere keuze moeten maken qua opleiding haha..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
Mlmn12 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 02:19:
Ik werk zelf ook als techneut en af en toe kijk ik eens op tweakers om salarissen te peilen etc en als ik het telkens vergelijk met de ICT sector dan denk ik altijd dat wij er behoorlijk bekaaid vanaf komen.

Ik had ooit een andere keuze moeten maken qua opleiding haha..
Klopt qua salaris zeker idd😬. Maargoed de hele dag achter de computer lijkt me dan weer niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:04
Members only:

Ik ben ook best wel jaloers op broekies van 23 die met hun mbo-4 ict opleiding even 4000 per maand binnen harken. Met mooie lease auto en laptop en telefoon van de zaak. Als tekenaar zit ik ook de hele dag achter de computer.

[ Voor 14% gewijzigd door Voggy op 22-06-2023 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42
205Gutmann schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 20:07:
@MarviinL
Ik vind dat je aan de lage kant zit.

***members only***

Ga een bij andere bedrijven informeren wat je daar kunt verdienen. Er is werk genoeg en je weet meteen of je huidige salaris marktconform is.
Het lijkt inderdaad aan de lage kant te zitten gezien de ervaring.
Maar conform CAO en functiehandboek zou het kunnen volgens mij, het is maar net waar je wordt ingedeeld en hoe de functie administratief is omschreven :+

Daarnaast zijn de verschillen per regio ook behoorlijk. Ik weet dat een electricien/servicetechnicus in het noorden soms aanzienlijk minder ontvangt dan dezelfde electricien/servicetechnicus in het westen.

Het staat niet vermeld, maar als die 3 jaar in huidige functie en 9 jaar als elektricien bij dezelfde werkgever zijn dan ga je ook veel minder hard omhoog, de enige snelle manier daarvoor blijkt nog steeds de overstap naar een andere werkgever te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door JvdW op 22-06-2023 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 09:25
Dank nog voor de reacties.

Ik werk in het Oosten en weet ook dat de lonen hier niet zo hard meestijgen.
Ook schaalt mijn werkgever de lonen echt in volgens CAO, marktwerking wordt zoveel mogelijk tegengehouden.

Ben tussentijds overgestapt van werkgever om als werkvoorbereider aan de slag te kunnen.
Wellicht wel weer verstandig om mij horizon te verbreden en eens bij een andere werkgever te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Voggy schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:07:
***members only***

Ik ben ook best wel jaloers op broekies van 23 die met hun mbo-4 ict opleiding even 4000 per maand binnen harken. Met mooie lease auto en laptop en telefoon van de zaak. Als tekenaar zit ik ook de hele dag achter de computer.
Ken ik. Ik vraag mij ook steeds vaker af wat ik nou in die metaal moest... En dan zit ik nog flink hoger dan jij zit ook. Waar jij nu zit, zat ik 2 jaar geleden iets boven. En toen ben ik gaan lopen.
Pizza_Boom in "Wat verdient een techneut (metaal/elektro) gemiddeld?"
Members only:
MarviinL schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:31:
Dank nog voor de reacties.

Ik werk in het Oosten en weet ook dat de lonen hier niet zo hard meestijgen.
Ook schaalt mijn werkgever de lonen echt in volgens CAO, marktwerking wordt zoveel mogelijk tegengehouden.

Ben tussentijds overgestapt van werkgever om als werkvoorbereider aan de slag te kunnen.
Wellicht wel weer verstandig om mij horizon te verbreden en eens bij een andere werkgever te gaan kijken.
Mijn conclusie is eigenlijk dat je steeds vaker weg moet uit de werkvoorbereiding en van de tekenkamer om een beetje fatsoenlijk te verdienen... En eigenlijk sowieso weg moet uit de metaal. 4500 als topsalaris. Stelletje grapjassen.

Als je, net als ik, geen functiejaren hebt gekregen maar alleen de CAO inflatie verhogingen hebt gekregen, ben je er in 2022 en 2023 ca. 10% in koopkracht op achteruit gegaan. Zit je lager dan ik in salaris dan is het iets minder, omdat die 42,50 verhoging van vorige zomer dan zwaarder meetelt, zit je hoger dan ik dan is het verschil nog groter.

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weolski
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-03 21:20
Omdat ik deze topics graag bezoek om een beetje de markt in de gaten te houden hierbij ook mijn bijdragen.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Hoe ziet je groeipad er nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 30-05 17:56
Members only:

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre208
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:03
Leeftijd: 57
Opleiding(en): LTS
Certificaten: VCA
Werkervaring: 37 jaar
Werkgever: installatie bedrijf
Huidige functie: monteur meet en regeltechniek

Laptop: ja
Vakantiedagen: 45
13/14e maand of winstuitkering: winst uitkering
GSM: ja
Leaseauto: bestel bus
Pensioenregeling: PMT
Land: Nederland

Maand salaris(bruto): 3758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus64
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-05 14:48
eeftijd: 58
Opleiding(en): MBO
Certificaten: VCA, NEN3140
Werkervaring: 35 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Leadengineer

Laptop: Ja
Vakantiedagen: 30
13e maand of winstuitkering: Beide
GSM: Ja
Leaseauto: Ja budget ±1050 p/m
Pensioenregeling: NN
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkostenvergoeding €50 netto p/m

Maand salaris(bruto): €5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniew55
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-05 12:39
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO4 middekader engineering, 1 jaar HBO werktuigbouw (Niet afgerond).
Certificaten: VCA, Cambridge English C1
Werkervaring: 4 maanden (huidige werkgever)
Werkgever: Machinebouwer
Huidige functie: Mechanisch Engineer

Laptop: Nee
Vakantiedagen 25+13
13de maand of winstuitkering: 150 euro afgelopen december (Na rato)
GSM:Nee
Leaseauto:Nee
Pensioenregeling:PMT

Maandsalaris (Bruto): 2770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMb91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-05 15:12
Opleiding(en): lts
Certificaten: VCA,
Werkervaring: 25 jaar
Werkgever: installatie
Huidige functie: servicemonteur

Laptop: Nee
Vakantiedagen 25+7
13de maand of winstuitkering: nee
GSM:ja alleen werk
Leaseauto:Nee (werkbus)
Werkweek: 40 uur plus 5 reisuren en 5 uur pauze ……
Pensioenregeling:PMT

Maandsalaris (Bruto): 3500

[ Voor 4% gewijzigd door JMb91 op 09-02-2024 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 17:48

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik was even nieuwsgierig hoeveel dat netto is :?
op internet kom ik bedragen tegen van 2400 €;
maar ik dacht altijd dat er ongeveer 30% af ging, dan kom ik op 1939 € ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
https://www.berekenhet.nl.../bruto-netto-salaris.html

Dus ja een €2400 (ruim). Daar zit je nog flink gedeelte in het niet/weinig belaste gedeelte. Wel voor elke Euro die hij extra gaat verdienen, gaat €0.40 ruwweg naar de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:31
Members only:

Per 1 april krijgen wij weer een nieuwe cao, kleinmetaal, daar hoop ik toch op minimaal 10%. Dat zou mijn salaris het komende jaar een leuke boost geven en boven de 4000,- bruto uit kunnen komen.

[ Voor 4% gewijzigd door fredhuizinga op 15-01-2024 06:45 ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-05 15:44
Members only:

[ Voor 65% gewijzigd door Mnup_1 op 15-01-2024 06:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 07:46

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

devino schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:45:
[...]

Nieuwe baan, dus maar een update

***members only***
Op naar een nieuwe baan, dus weer een goede update. Ik zag dat ik er zelfs een baan tussendoor vergeten was te posten, maar dat is nu niet meer relevant dus.

Members only:

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikernaam__
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 23:19
Leeftijd: 25
Opleiding(en): wo
Certificaten: niks speciaals
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: concurrent van lays die veel in t nieuws is
Huidige functie: Mech designer
Laptop: -
Vakantiedagen: 40
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand en tot 20% winstdeling
GSM: -
Leaseauto: -
Werkweek: 38+2uur adv opbouw
Pensioenregeling: 7/14 volgens mij, in totaal 20% van bruto loon
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: een heleboel klein spul

Maand salaris(bruto): 4500

totaal ~ 83k

Wel naar mijn zin maar ik moet nog steeds wennen aan Eindhoven. Eigenlijk het grootste hekelpunt op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willembuksjaq
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 19:36
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 36
• Opleiding: HTS Civiel
• Werkervaring: 11 jaar
• (Woon) Locatie: Leiden

2. Wat doe je:
• Functie: Hoofduitvoerder
• Werkgever/branche: Civiel bouw
• (Werk) Locatie(s): Zuid-Holland/regio Amsterdam
• Aantal vakantiedagen: 40
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: ~30 min
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 5400
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: €40, soms onregelmatigheid toeslag
• Dertiende/veertiende maand: -
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 72000

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: -
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Bpf
• Leaseauto budget: Elektrisch à €54000
• Overige: gsm/laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:12
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door KerstRunner op 19-02-2025 13:54 ]

• dark_angel1969
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 15:50
Leeftijd: 56
Opleiding(en): MBO4 procestechniek
Certificaten: elektro basis
Werkervaring: 34 jaar
Werkgever: produktie, 5 ploegen
Huidige functie: operator

Laptop: nvt
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand
GSM: nvt
Leaseauto: nvt
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: betaald door werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: bij overlijden tijdens dienstverband, 2 jaar bruto netto uitgekeerd aan nabestaanden

Maand salaris(bruto): 7000 euro
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste