(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Is die bumper nou zo scheef of lijkt het maar zo?

OMG nu pas zie ik die losse turbo liggen!! HAHAHAHA!!injectie schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:11:
[...]
Waarom zo duidelijk een turbo installeren op een gedrocht waarvan het luchtfilter rechtstreeks op het inlaatspruitstuk is aangesloten.... Ook de plaatsing van de turbo lijkt mij niet echt de meest handige.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
en bedankt, dat is mijn auto
die letters heb ik er net 3 weken geleden opgeplakt, dus die zijn nog spierwit. Maar deze spoiler moet er ook nog weer op:

op die foto zitten er nog andere letters op, die zijn ook wel iets mooier, maar ja
verder is mijn CRX-je wel mooi toch??

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2008 01:10 ]
Anoniem: 4629
Mooi .. mooi voorbeeld van Sjonnie bedoel je
Status = Sjonnie++
Oeh, dit gaat nog interessant worden
Om even een voorbeeld te noemen:
wat is er mooi aan het feit dat je het originele eindstuk van de uitlaat hebt vervangen door 2 dikke buizen die er scheef onder hangen?
NOT.
Kun je toevallig nog een achterbumper gebruiken? is door een oud huisgenoot hier achtergelaten en ik heb er dus niets aan, mag je gratis komen ophalen
en er is ook nog een 2e uitsparing voor de uitlaat in gemaakt
hier heb ik er mijn Daf mee gepimpt:

Niet iedereen hangt een labeltje aan jou omdat het opf PF staat - mag je drie maal raden wie er nog meer kortzichtig bezig is

NOFI dude, maar je weet duidelijk niet waar je het over hebtFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:20:
Waarvan er een geen uitsparing heeft en de ander wel. Grote kans dat ie nog niet eens werkt ook niet. En als je een keer 5k toeren rijd maakt je 1.3tje met 25pk een mwaaaaappp geluidje net als een echte V12!! VEETT!
NOT.
[ Voor 55% gewijzigd door JT op 10-03-2008 09:21 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Uh, het was slechts een stereotype voorbeeld van de doorsnee sjonnie, bovendien, wat is nou 130PK dezer dagen? Trouwens, er is ook nog een 160PK versie, dat begint er wat meer op te lijken. Maar dan is het nog niet de bedoeling dat je met 2 te grote bleerpijpen onder je CRX te hangen en andere af te zeiken als kortzichtig als ze je auto een pauperbak vinden. Oja, kwa bijhouden, ons peugeotje 407 gaat harder.JT schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:18:
[...]
Niet iedereen hangt een labeltje aan jou omdat het opf PF staat - mag je drie maal raden wie er nog meer kortzichtig bezig is
[...]
NOFI dude, maar je weet duidelijk niet waar je het over hebtHonda DOHC blokjes in de CRX, in het geval van een non-vtec, is een 1.6 blokje met rond de 130pk en dat op 900kg....hou het maar eens bij zou ik zeggen
Dat gaat aardig vlot. Dat je het ding er niet uit vind zien prima, dat vind ik ook niet. Maar het apparaat is prima gemotoriseerd.
dezer dagen is 130 niet veel, maar toen, op 900kg, dus welFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:40:
[...]
Uh, het was slechts een stereotype voorbeeld van de doorsnee sjonnie, bovendien, wat is nou 130PK dezer dagen? Trouwens, er is ook nog een 160PK versie, dat begint er wat meer op te lijken. Maar dan is het nog niet de bedoeling dat je met 2 te grote bleerpijpen onder je CRX te hangen en andere af te zeiken als kortzichtig als ze je auto een pauperbak vinden. Oja, kwa bijhouden, ons peugeotje 407 gaat harder.![]()
oh, en de enige 407 die sneller gaat is een 3.0-24V, de rest is langzamer
ik ben ook geen van de uitlaten hoor, maar ik heb ergere CRX'en gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Bramster op 10-03-2008 09:55 ]
Laat ik het anders uitdrukken dan als jij 130pk op 900kg weinig vind: 144,4pk per ton is een goede pk/gewichtverhouding en meer dan het gemiddelde. De gemiddelde compacte middenklasser tegenwoordig weegt meer dan 1000kg en heeft eerder een pk of 110. En dat jij een 3.0 v6 hebt, tja fijn en er zijn echt wel snellere auto's dan die CRX (alhoewel die 3.0 maar 1 tiende sneller is en dan alleen op papier, en dat vind je dan wel weer snel?). Maar dat doet er niks aan af dat een CRX gewoon een flink vlotte auto is. En van die pijpen was ik al met je eens, lees mijn post nog eensFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:40:
[...]
Uh, het was slechts een stereotype voorbeeld van de doorsnee sjonnie, bovendien, wat is nou 130PK dezer dagen? Trouwens, er is ook nog een 160PK versie, dat begint er wat meer op te lijken. Maar dan is het nog niet de bedoeling dat je met 2 te grote bleerpijpen onder je CRX te hangen en andere af te zeiken als kortzichtig als ze je auto een pauperbak vinden. Oja, kwa bijhouden, ons peugeotje 407 gaat harder.![]()
[ Voor 12% gewijzigd door JT op 10-03-2008 10:37 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Next!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ben het met alles eens behalve dat PartyFlock gezeik, jammer dat er weer een veroordeling over iemand wordt gedaan op basis van welke websites hij/zij bezoektArfman schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:47:
Die CRX wil inderdaad prima vooruit, maar door de stickers, Lexus lichten, konijnenhol x 2 EN het feit dat de foto's van PauperFlock afkomen, is het gewoon een kansloze onderneming geworden.
Next!
Dude.....bekijk die foto nog eens goedFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:52:
Zoals ik al zij, het is slechts een stereotype voorbeeld van een getunede sjonniebak, dat hij toevallig ook nog "snel" is. (Wat ik betwijfel met die loden pijpen eronder) is dan ook maar 1 op de 100 sjonnie bakken. Al dat plastic maakt hem niet sneller.
[ Voor 82% gewijzigd door JT op 10-03-2008 10:54 ]
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp

Al dat geld uitgeven aan extra plastic enzo... spaar dan gewoon door voor een échte auto
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ach, origineel zijn het best leuke autotjes, alleen kan ik er zo snel even geen plaatje van vinden en dat is dan ook gelijk het probleem van de CRX, bijna allemaal verneuktTroonStaal schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:24:
Die CRX'jes mogen nog zo snel kunnen, ik vind het toch echt niks
Al dat geld uitgeven aan extra plastic enzo... spaar dan gewoon door voor een échte auto

beetje hetzelfde als de Golf GTI, origneel ook wel leuk maar bijna allemaal "getuned"
Dat jullie mijn konijnenholletjes en achterbumper met maar 1 uitsparing niet mooi vinden moet je lekker zelf weten

vind het alleen jammer om te zien dat mensen gewoon al een volledig oordeel klaar hebben als ze zien dat de foto's op Partyflock staan
Dus ja, iedereen die roept dat ik een Sjonnie ben bij het zien van de foto's en de URL's, noem ik kortzichtig ja!
En nu ga ik weer fijn van 0 naar 100 in 7,5 seconden in mijn pauper-bak!

Compensatiedrang?AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:35:
En nu ga ik weer fijn van 0 naar 100 in 7,5 seconden in mijn pauper-bak!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vleesvervangende plastic producten..., pabo-tuning
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee hoor, was bij wijze van spreken
Omdat jullie het zo erg mogelijke stereo-type voor ogen hebben als het over mij gaat hierFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:50:
Dat "gewoon gratis wep-spees weet je" doet et em. Oja, als wij niet mogen oordelen dat je een sjonnie bent omdat het op party-flock, wat geeft jou dan het recht om ons als nerds te bestempelen omdat wij op GOT zitten?
Dus doe ik dat ook bij jullie
Wat jij dus zegt is dat iedereen die een ferarri heeft niet rijk is? Hoe komt hij dan aan de fer?
Jouw voorbeeld is te extreemFiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:56:
Stereotype? Ik zich echt een paupermobielMet veuls te grote uitlaten voor een veels te klein motertje. Dat noemen ze nou sjonniemobielen.
Wat jij dus zegt is dat iedereen die een ferarri heeft niet rijk is? Hoe komt hij dan aan de fer?
Niet iedereen in een CRX met kachelpijpen is een Sjonnie.
En al helemaal niet omdat mijn foto's toevallig op PartyFlock staan!
Je mag zeggen wat je wilt maar ik ben geen Sjonnie!
Trouwens, júllie noemen dat Sjonniemobielen, niet 'ze'
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2008 12:09 ]
We noemen het ook wel "een hoop stront op een modderschuit"Anoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:45:
Altijd mooi, een aftermarket voorbumper en dan geen andere skirts nemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
snappen ze het nu echt niet? het is een auto met vooral rechte hoeken, daar zet je toch geen bumper onder allemaal vloeiende vormen?Anoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:45:
Altijd mooi, een aftermarket voorbumper en dan geen andere skirts nemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je dat dan toch doet zet er dan meer onder dan alleen een voorbumper. Op zich zou het nog redelijk goed kunnen lukken als er ook een achterbumper en sideskirts op gezeten zouden hebben.Skuzz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:08:
[...]
snappen ze het nu echt niet? het is een auto met vooral rechte hoeken, daar zet je toch geen bumper onder allemaal vloeiende vormen?
Alleen een voorbumper vind ik echt zo fout. Als je een bodykit op een wagen zet doe er dan een volledige opzetten en niet alleen een voorbumper. Ook alleen een voor en achter bumper ziet er zonder sideskirts niet uit.
Met de orginele voorbumper was het nog best een mooie wagen, nu is ie compleet verpest.
Ook een beetje jammer dat ie voor hoger moet zijn omdat ie anders niet over drempels heen kan.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2008 13:35 ]
Waarom moet de hele wereld weten dat je blok maar liefst 2 (twee!) bovenliggende nokkenassen heeft?

Het vermelden van motorinhoud op de achterklep is niet veel zinvoller, maar dat zegt tenminste nog iets over de prestaties.
Now go away or I shall taunt you a second time!
zelfde al 16v, tegenwoordig zit dat ook wel overal in maar toen het apart was stond dat er ook duidelijk op

Maar je hebt gelijk, destijds was het vast een unique selling point.
Net zoals een grote spoiler op een Supra.
Vind ik dan

Voor oordeel bevestigend..
Je ziet ze ook wel eens met alleen zo'n voorbumper en dan ook nog eens ongespoten, dus wit
das pas vaut!

Je moet toegeven dat 90% van wat er in een CRX rijft, een sjappie is. En door die lexus-look achterlichten, scheefhangende rioolpijpen (op 'n 1.3!!) doe je er wel alles aan om ook in die categorie te vallen...AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:05:
[...]
Jouw voorbeeld is te extreem
Niet iedereen in een CRX met kachelpijpen is een Sjonnie.
En al helemaal niet omdat mijn foto's toevallig op PartyFlock staan!
Je mag zeggen wat je wilt maar ik ben geen Sjonnie!haha
Trouwens, júllie noemen dat Sjonniemobielen, niet 'ze'
Maargoed, ieder z'n ding.
HENG HENG
Ach troost je, mijn Compact is ook al vaak genoeg uitgemaakt voor sjonnie/kamper bak hier, omdat hij een (officiële/originele) m-bodykit heeft.
Dat de halve wereld het nodig vind om de m-style spiegels op een niet-BMW te zetten (helaas, jij hebt het ook), maakt dat het gelijk fout is op alle auto's inclusief de BMW M3 waar ze nota bene origineel op horen (een gastje bij de garage laatst maakte een opmerking over een E36 M3 dat het wel een leuke auto was, alleen jammer dat ze (de eigenaar) die spiegels erop hadden geschroeft

Er zijn bepaalde styl-elementen die gewoon op maar een paar auto's horen... M-spiegels, alleen op de BMW E36 modellen, lexus-lichten, inderdaad alleen op Lexus auto's, lambo deuren, je raadt het vast al, alleen op lamborgini's en ander exotisch spul waarbij het gewoon noodzakelijk is.
Wat dat betreft valt je auto nog mee (ik ken CRX-en die inderdaad heftiger zijn toegetakeld), maar ik vind een CRX origineel ook mooier...
En tja, Party Flock... Elk forum heeft z'n eigen imago, GoT is voor nerds, FoK voor brugmuggen, Party Flock voor BReeZaH SLeTJeS
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hoe kom je er in godsvredesnaam bij dat ik een 1.3 motor in mijn CRX heb???Spacecowboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:59:
[...]
Je moet toegeven dat 90% van wat er in een CRX rijft, een sjappie is. En door die lexus-look achterlichten, scheefhangende rioolpijpen (op 'n 1.3!!) doe je er wel alles aan om ook in die categorie te vallen...
Maargoed, ieder z'n ding.
Voor de volledigheid: Honda Civic Coupé CRX 1.6i 16V DOHC
Och dat van die spiegels ben ik niet met je eens, die staan zeker ook leuk op sommige andere auto's, en naar mijn mening staan ze ook leuk op mijn CRXdeepbass909 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:14:
@AzzKickah
Ach troost je, mijn Compact is ook al vaak genoeg uitgemaakt voor sjonnie/kamper bak hier, omdat hij een (officiële/originele) m-bodykit heeft.
Dat de halve wereld het nodig vind om de m-style spiegels op een niet-BMW te zetten (helaas, jij hebt het ook), maakt dat het gelijk fout is op alle auto's inclusief de BMW M3 waar ze nota bene origineel op horen (een gastje bij de garage laatst maakte een opmerking over een E36 M3 dat het wel een leuke auto was, alleen jammer dat ze (de eigenaar) die spiegels erop hadden geschroeftIk heb hem toen maar even uitgelegt dat dit de auto was waar ze juist op horen).
Er zijn bepaalde styl-elementen die gewoon op maar een paar auto's horen... M-spiegels, alleen op de BMW E36 modellen, lexus-lichten, inderdaad alleen op Lexus auto's, lambo deuren, je raadt het vast al, alleen op lamborgini's en ander exotisch spul waarbij het gewoon noodzakelijk is.
Wat dat betreft valt je auto nog mee (ik ken CRX-en die inderdaad heftiger zijn toegetakeld), maar ik vind een CRX origineel ook mooier...
En tja, Party Flock... Elk forum heeft z'n eigen imago, GoT is voor nerds, FoK voor brugmuggen, Party Flock voor BReeZaH SLeTJeS
Ik ga geen bodykit op mijn CRX gooien, dat wordt me ook te overdreven.
verder ga ik ook niet meer zoveel doen aan mijn CRX. De uitlaat hangt nog een beetje scheef inderdaad, daar moet ik nog bij
De auto is ook nog niet helemaal klaar
Zoals ik al zei komt dat rode spoilertje er weer op, en die onderste zwarte rand op de auto spuit ik nog rood.
En dan laat ik hem verder zo
Trouwens, ik dacht dat PartyFlock voor pillen-vretende hardcore-maffen was en Hyves voor de BrEeZaH-sLeTJuhS
Geef mij maar een nekschot, ik vind em stiekem wel mooi! Alleen die uitlaten vind ik fout.JT schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:38:
Op Marktplaats
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neqschodt
NOSIG
Ja die post had ik gezien maar ik dacht dat je een grapje maakte!Skuzz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:45:
mijn post nog gezien van die bumper trouwens? hij ligt hier maar wat te liggen...sterker nog, ding ligt in de weg
Hoe ziet ie er verder uit dan? Beschadigingen? Kleur nog goed of issie al roze?
Want anders heb ik daar zeker wel interesse in ja
DOHC? echt waar, weet je het zeker??AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:17:
[...]
Hoe kom je er in godsvredesnaam bij dat ik een 1.3 motor in mijn CRX heb???
Voor de volledigheid: Honda Civic Coupé CRX 1.6i 16V DOHC

Waar woon je? Ga ik wel stiekem in de bosjes tegenover je voordeur zitten_Christiaan_ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:56:
[...]
Geef mij maar een nekschot, ik vind em stiekem wel mooi! Alleen die uitlaten vind ik fout.
GastSpacecowboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:59:
[...]
Je moet toegeven dat 90% van wat er in een CRX rijft, een sjappie is. En door die lexus-look achterlichten, scheefhangende rioolpijpen (op 'n 1.3!!) doe je er wel alles aan om ook in die categorie te vallen...
[ Voor 41% gewijzigd door JT op 10-03-2008 15:49 ]
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 16963
Auto is helaas gestolen toen, volgens mij staat er ergens nog wel een topic over hier op got.
Reed best heel aardig en ook vrij vlot. Mooiste geluid wat ik er toen uitkreeg was heel simpel een cold air intake met het standaard uitlaatsysteem. Kan me nog herrineren dat ik samen met mijn broer met een grote smile zaten te genieten van het geluid dat dat ding maakte.
Later nog wel een 'kachelpijp' onder gegooid, maar dat was veel minder dan met het standaard systeem.
Nee die van mij is ook geen VTECAnoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:46:
Ik heb ook ooit nog eens zo'n CRX gehad, ook een 1.6je (geen vtec).
Auto is helaas gestolen toen, volgens mij staat er ergens nog wel een topic over hier op got.
Reed best heel aardig en ook vrij vlot. Mooiste geluid wat ik er toen uitkreeg was heel simpel een cold air intake met het standaard uitlaatsysteem. Kan me nog herrineren dat ik samen met mijn broer met een grote smile zaten te genieten van het geluid dat dat ding maakte.
Later nog wel een 'kachelpijp' onder gegooid, maar dat was veel minder dan met het standaard systeem.
Gestolen ja?! Ooit nog wat van teruggezien??
Ik vind dat mijn CRX geweldig rijdt
Heb er momenteel alleen een K&M luchtfilter opzitten maar de cold-air intake heb ik nog thuis liggen, die gaat er binnen nu en 2 weken ff op.
Toen ik de auto kreeg zat de originele uitlaat er nog onder met alleen die K&M-filter. Dat maakte alleen geluid als ik vol gas gaf. Nu met mijn dubbele Sebring (
Later ook nog een tussendemper weggehaald en een buis tussen gelast maar dat verschil in geluid is te verwaarlozen
Ja ik kan ook echt genieten van het geluid dat mijn auto'tje maakt
och och sorry hoorAnoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:42:
KNM-filter ja?
Het enige wat jij hier replied is trouwens om mij af te zeiken dus waarom blijf je niet gewoon weg?
Stump0r.
* GoldenSample pakt de Chips er bij
Zit er op te moment te wachten dat je met je Ban rechten gaat spelen HlpDsK
Hij heeft duidelijk geen kaas gegeten van forumcultuur. En die toon ben ik zat.

Er zullen wel mensen zijn die 'm fout vinden, maar ik in ieder geval niet
The ramblings of an idiot
Dus geef mij maar weer zo'n nekschot
NOSIG
En ik zie liever dat iemand z'n foto's bij partyflock neerzet dan bij imageshack ofzo
Die eerste houd je nog tegoed, maar ik ben het met deze met je eens_Christiaan_ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:38:
Ik vind em fout èn mooi.
Dus geef mij maar weer zo'n nekschot
Of je gaat zelf niet zitten flamen. Iets met voorbeeld.Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:32:
Ach .. ik denk dat ie vanaf nu heel braaf zal reageren. Of helemaal niet meer.
Ecodan warmtepomp
Ik heb het gevoel dat z'n remschijven snel warm zullen lopen met die knoop-velgen.McBoom schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:34:
[afbeelding]
Er zullen wel mensen zijn die 'm fout vinden, maar ik in ieder geval niet
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Ecodan warmtepomp
oei oei oei!!Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:32:
Ach .. ik denk dat ie vanaf nu heel braaf zal reageren. Of helemaal niet meer.
Ik zou mij nu meteen bannen als ik jou was anders maak ik straks nóg een opmerking die jou raakt, in je zielige GoT-leventje
Serieus, zit je nu te overwegen om mij te bannen omdat ik 1x een opmerking naar jou maak waar je niks op terug weet te zeggen? Dictatuur hier!
pruts0r!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 10-03-2008 18:52 ]

Dat ze die wagen voor een film gemaakt hebben is erg genoeg. Maar dat iemand dan het idee heeft gekregen dat het wel een goed plan was om nog een corvette te verkrachten door een replica te bouwen ... ugh.
Het ziet er niet uit. Dat dat (blijkbaar?) legaal is daar met al die scherpe, uitstekende delen.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
helaas een schaalmodelletjeAnoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:45:
Verchromen kan ook met een CRX.
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 11-03-2008 14:36 ]
Scherp
Die putdeksels zijn iig op een A8 W12 van die geratie standaard.Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:36:
Té laag voor zo'n wagen en lelijke velgen. Maar verder zie ik geen dingen die anders zijn dan standaard

Dat vinden alleen Amerikanen hip op hun standaardvelgen.Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:21:
Toch niet in chroom?
[ Voor 52% gewijzigd door MartijnGizmo op 10-03-2008 21:23 ]
Vooral vrij dichte velgen zoals van die Golf 1 eerder gepost, Porsche 928 velgen, zag laatst ook gepolijste Volvo S80 velgen onder een Amazon oid, best nice
Anoniem: 127817
Deze reed daarstraks voor me vind het wel best lachen dat peugeot van de nummerplaat op een VW en dan de letters "2pac" derop...
Leuk voor als de ouwe kapot is
Anoniem: 131051
Peugeot van de nummerplaat? Volgens mij gewoon de Vlaamse leeuw hoor...Anoniem: 127817 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:39:
-[afbeelding]
Deze reed daarstraks voor me vind het wel best lachen dat peugeot van de nummerplaat op een VW en dan de letters "2pac" derop...
Ik wil er toch nog even op ingaan. Waarom heeft jouw 1.3 zulke enrome (scheve) rioolpijpen, terwijl dat ding nauwelijks lucht verplaatst? Kijk, dat onze '68 dodge charger zulke pijpen heeft, is om een reden. Namelijk dat het een 7 liter V8 is, dan praat je ergens over. maar die 1.3. met zulke pijpen is imho vrij sad...AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:01:
[...]
en bedankt, dat is mijn auto
die letters heb ik er net 3 weken geleden opgeplakt, dus die zijn nog spierwit. Maar deze spoiler moet er ook nog weer op:
[afbeelding]
op die foto zitten er nog andere letters op, die zijn ook wel iets mooier, maar ja
verder is mijn CRX-je wel mooi toch??
[afbeelding]
HENG HENG
Kom maar op met de fotoos van de chargerSpacecowboy schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:16:
[...]
Ik wil er toch nog even op ingaan. Waarom heeft jouw 1.3 zulke enrome (scheve) rioolpijpen, terwijl dat ding nauwelijks lucht verplaatst? Kijk, dat onze '68 dodge charger zulke pijpen heeft, is om een reden. Namelijk dat het een 7 liter V8 is, dan praat je ergens over. maar die 1.3. met zulke pijpen is imho vrij sad...
Lol, dat is de weg van Heusden naar Koersel, je woont blijkbaar ook in Koersel.Anoniem: 127817 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:39:
-[afbeelding]
Het is wel degelijk het peugeot logo en niet de vlaamse leeuw.
Dit is het soort auto waar veelal onze gekleurde medemensen mee rondrijden en er hoort dus eerder een turkse vlag op.
Snel is ie ook niet, heb hem al meermaals moeten voorbijsteken
Buiten het peugeot teken en 2pac wel niet fout, al zou ik het nooit zelf kopen.
Heb eind vorig jaar nog een VW golf V 1.9 TDI geweigerd omdat bij ons enkel gekleurde medemensen met VW GOLF rijden, heb dan maar de veel minder voorkomende ASTRA GTC gekozen (is ook veel mooier en beter uitgerust dan een VW GOLF).
Nu is het wel zo dat 1 van mijn vorige auto's hier ook wel thuishoort, zal straks eens zien of ik nog een foto vind van mijn sjonniebakske, was toen wel nog jong en onbezonnen
Heb voor de rest enkel standaard auto's gehad.
Hm das geen schaalmodelletje...aflevering van pimp my ride gezien...zat toch echt een real life persoon inAnoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:45:
Verchromen kan ook met een CRX.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.