Het foute tuning topic deeltje 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 54.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/alfa_147_11_tuning.nhlrebel.com.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/alfa_147_12_tuning.nhlrebel.com.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/coobeastiedaewooromeo2_tuning.nhlrebel.com.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/calibra_tuning.nhlrebel.com.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/bling_tuning.nhlrebel.com.jpg

:')

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/rucimo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/25qfyc7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2yuc1du.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:25

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Hmmmzz...

Motor achterin/midden?! :|

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/alfa_147_12_tuning.nhlrebel.com.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Is die bumper nou zo scheef of lijkt het maar zo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

injectie schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Waarom zo duidelijk een turbo installeren op een gedrocht waarvan het luchtfilter rechtstreeks op het inlaatspruitstuk is aangesloten.... Ook de plaatsing van de turbo lijkt mij niet echt de meest handige.
OMG nu pas zie ik die losse turbo liggen!! HAHAHAHA!! :D :D

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37

AzzKickah

06-CENSORED

JT schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:29:
........Anyways, heb nog meer:

Afbeeldingslocatie: http://aycu30.webshots.com/image/45629/2000734208230087852_rs.jpg
en bedankt, dat is mijn auto :D
die letters heb ik er net 3 weken geleden opgeplakt, dus die zijn nog spierwit. Maar deze spoiler moet er ook nog weer op:
Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/31286179.jpg

op die foto zitten er nog andere letters op, die zijn ook wel iets mooier, maar ja :)
verder is mijn CRX-je wel mooi toch?? :P
Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/33852520.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Stickers, lexus look achterlichten, 2 kachelpijpen onder een bumper met 1 uitsparing, een opvallende rode raamband...

Mooi? Ieder z'n ding, maar hij is zo te zien al redelijk versjonnied aan het raken :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Vergeet het feit niet dat de foto's op een partyflock album staan.

Mooi .. mooi voorbeeld van Sjonnie bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

bwhaha :D
kortzichtige lui jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ... mensen beledigen is doorgaans ook wel een trekje dat Sjonnies niet schuwen.
Status = Sjonnie++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Oeh, dit gaat nog interessant worden :+

Om even een voorbeeld te noemen:
wat is er mooi aan het feit dat je het originele eindstuk van de uitlaat hebt vervangen door 2 dikke buizen die er scheef onder hangen?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waarvan er een geen uitsparing heeft en de ander wel. Grote kans dat ie nog niet eens werkt ook niet. En als je een keer 5k toeren rijd maakt je 1.3tje met 25pk een mwaaaaappp geluidje net als een echte V12! :D ! VEETT!

NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 17:58
@AzzKickah:
Kun je toevallig nog een achterbumper gebruiken? is door een oud huisgenoot hier achtergelaten en ik heb er dus niets aan, mag je gratis komen ophalen
en er is ook nog een 2e uitsparing voor de uitlaat in gemaakt :P

hier heb ik er mijn Daf mee gepimpt:
Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s23/BJessen/DSCF0008.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24

JT

VETAK y0

Niet iedereen hangt een labeltje aan jou omdat het opf PF staat - mag je drie maal raden wie er nog meer kortzichtig bezig is :X
FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:20:
Waarvan er een geen uitsparing heeft en de ander wel. Grote kans dat ie nog niet eens werkt ook niet. En als je een keer 5k toeren rijd maakt je 1.3tje met 25pk een mwaaaaappp geluidje net als een echte V12! :D ! VEETT!

NOT.
NOFI dude, maar je weet duidelijk niet waar je het over hebt ;) Honda DOHC blokjes in de CRX, in het geval van een non-vtec, is een 1.6 blokje met rond de 130pk en dat op 900kg....hou het maar eens bij zou ik zeggen :) Dat gaat aardig vlot. Dat je het ding er niet uit vind zien prima, dat vind ik ook niet. Maar het apparaat is prima gemotoriseerd.

[ Voor 55% gewijzigd door JT op 10-03-2008 09:21 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
JT schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Niet iedereen hangt een labeltje aan jou omdat het opf PF staat - mag je drie maal raden wie er nog meer kortzichtig bezig is :X

[...]

NOFI dude, maar je weet duidelijk niet waar je het over hebt ;) Honda DOHC blokjes in de CRX, in het geval van een non-vtec, is een 1.6 blokje met rond de 130pk en dat op 900kg....hou het maar eens bij zou ik zeggen :) Dat gaat aardig vlot. Dat je het ding er niet uit vind zien prima, dat vind ik ook niet. Maar het apparaat is prima gemotoriseerd.
Uh, het was slechts een stereotype voorbeeld van de doorsnee sjonnie, bovendien, wat is nou 130PK dezer dagen? Trouwens, er is ook nog een 160PK versie, dat begint er wat meer op te lijken. Maar dan is het nog niet de bedoeling dat je met 2 te grote bleerpijpen onder je CRX te hangen en andere af te zeiken als kortzichtig als ze je auto een pauperbak vinden. Oja, kwa bijhouden, ons peugeotje 407 gaat harder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Uh, het was slechts een stereotype voorbeeld van de doorsnee sjonnie, bovendien, wat is nou 130PK dezer dagen? Trouwens, er is ook nog een 160PK versie, dat begint er wat meer op te lijken. Maar dan is het nog niet de bedoeling dat je met 2 te grote bleerpijpen onder je CRX te hangen en andere af te zeiken als kortzichtig als ze je auto een pauperbak vinden. Oja, kwa bijhouden, ons peugeotje 407 gaat harder. :+
dezer dagen is 130 niet veel, maar toen, op 900kg, dus wel
oh, en de enige 407 die sneller gaat is een 3.0-24V, de rest is langzamer

ik ben ook geen van de uitlaten hoor, maar ik heb ergere CRX'en gezien

[ Voor 5% gewijzigd door Bramster op 10-03-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Laat ik het anders uitdrukken dan als jij 130pk op 900kg weinig vind: 144,4pk per ton is een goede pk/gewichtverhouding en meer dan het gemiddelde. De gemiddelde compacte middenklasser tegenwoordig weegt meer dan 1000kg en heeft eerder een pk of 110. En dat jij een 3.0 v6 hebt, tja fijn en er zijn echt wel snellere auto's dan die CRX (alhoewel die 3.0 maar 1 tiende sneller is en dan alleen op papier, en dat vind je dan wel weer snel?). Maar dat doet er niks aan af dat een CRX gewoon een flink vlotte auto is. En van die pijpen was ik al met je eens, lees mijn post nog eens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JT op 10-03-2008 10:37 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:34

Arfman

Drome!

Die CRX wil inderdaad prima vooruit, maar door de stickers, Lexus lichten, konijnenhol x 2 EN het feit dat de foto's van PauperFlock afkomen, is het gewoon een kansloze onderneming geworden.

Next!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zoals ik al zij, het is slechts een stereotype voorbeeld van een getunede sjonniebak, dat hij toevallig ook nog "snel" is. (Wat ik betwijfel met die loden pijpen eronder ;) ) is dan ook maar 1 op de 100 sjonnie bakken. Al dat plastic maakt hem niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Arfman schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:47:
Die CRX wil inderdaad prima vooruit, maar door de stickers, Lexus lichten, konijnenhol x 2 EN het feit dat de foto's van PauperFlock afkomen, is het gewoon een kansloze onderneming geworden.

Next!
Ben het met alles eens behalve dat PartyFlock gezeik, jammer dat er weer een veroordeling over iemand wordt gedaan op basis van welke websites hij/zij bezoekt :')
FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:52:
Zoals ik al zij, het is slechts een stereotype voorbeeld van een getunede sjonniebak, dat hij toevallig ook nog "snel" is. (Wat ik betwijfel met die loden pijpen eronder ;) ) is dan ook maar 1 op de 100 sjonnie bakken. Al dat plastic maakt hem niet sneller.
Dude.....bekijk die foto nog eens goed :P Ik vind het ook geen mooie auto maar er zit geen extra plastic op :P

[ Voor 82% gewijzigd door JT op 10-03-2008 10:54 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hij zet er een spoiler op. Komt de luchtverstand weer ten goede ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dacht dat die stock was? Nou ja, het zal wel best zijn :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:13

Exigence

dnkroz

Grappig, zodra het over Civic's gaat voelt JT zich meteen aangesproken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:13

Vrijdag

De Zwarte

Die CRX'jes mogen nog zo snel kunnen, ik vind het toch echt niks :N

Al dat geld uitgeven aan extra plastic enzo... spaar dan gewoon door voor een échte auto >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
TroonStaal schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:24:
Die CRX'jes mogen nog zo snel kunnen, ik vind het toch echt niks :N

Al dat geld uitgeven aan extra plastic enzo... spaar dan gewoon door voor een échte auto >:)
ach, origineel zijn het best leuke autotjes, alleen kan ik er zo snel even geen plaatje van vinden en dat is dan ook gelijk het probleem van de CRX, bijna allemaal verneukt :/

beetje hetzelfde als de Golf GTI, origneel ook wel leuk maar bijna allemaal "getuned"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Gelukkig zijn er nog 2 of 3 mensen die wel snappen wat ik bedoel :)

Dat jullie mijn konijnenholletjes en achterbumper met maar 1 uitsparing niet mooi vinden moet je lekker zelf weten :O
vind het alleen jammer om te zien dat mensen gewoon al een volledig oordeel klaar hebben als ze zien dat de foto's op Partyflock staan :D gewoon gratis wep-spees weet je :)
Dus ja, iedereen die roept dat ik een Sjonnie ben bij het zien van de foto's en de URL's, noem ik kortzichtig ja! :) Kortzichtige nerds zelfs! :)

En nu ga ik weer fijn van 0 naar 100 in 7,5 seconden in mijn pauper-bak! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 14:25

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:35:
En nu ga ik weer fijn van 0 naar 100 in 7,5 seconden in mijn pauper-bak! :w
Compensatiedrang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het kost wat, een kleine penis hebben :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Dat "gewoon gratis wep-spees weet je" doet et em. Oja, als wij niet mogen oordelen dat je een sjonnie bent omdat het op party-flock, wat geeft jou dan het recht om ons als nerds te bestempelen omdat wij op GOT zitten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Arfman schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:49:
Het kost wat, een kleine penis hebben :D
Vleesvervangende plastic producten..., pabo-tuning :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nee hoor, was bij wijze van spreken :) Ben aan 't werk dus kan nu niet asociaal racen over de openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:50:
Dat "gewoon gratis wep-spees weet je" doet et em. Oja, als wij niet mogen oordelen dat je een sjonnie bent omdat het op party-flock, wat geeft jou dan het recht om ons als nerds te bestempelen omdat wij op GOT zitten? >:)
Omdat jullie het zo erg mogelijke stereo-type voor ogen hebben als het over mij gaat hier :)
Dus doe ik dat ook bij jullie :) Sexueel gefrusteerde kortzichtige nerds :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Stereotype? Ik zich echt een paupermobiel :P Met veuls te grote uitlaten voor een veels te klein motertje. Dat noemen ze nou sjonniemobielen.
Wat jij dus zegt is dat iedereen die een ferarri heeft niet rijk is? Hoe komt hij dan aan de fer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

FiXeR.nl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:56:
Stereotype? Ik zich echt een paupermobiel :P Met veuls te grote uitlaten voor een veels te klein motertje. Dat noemen ze nou sjonniemobielen.
Wat jij dus zegt is dat iedereen die een ferarri heeft niet rijk is? Hoe komt hij dan aan de fer?
Jouw voorbeeld is te extreem :)
Niet iedereen in een CRX met kachelpijpen is een Sjonnie.
En al helemaal niet omdat mijn foto's toevallig op PartyFlock staan! :D

Je mag zeggen wat je wilt maar ik ben geen Sjonnie! :D haha :D

Trouwens, júllie noemen dat Sjonniemobielen, niet 'ze' :)

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Altijd mooi, een aftermarket voorbumper en dan geen andere skirts nemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.peterpower.nl/wp-content/gallery/blackphantom-photoshoot-1/DSCN7418.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.peterpower.nl/wp-content/gallery/blackphantom-photoshoot-1/DSCN7426.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubbel :(

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 10-03-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:45:

[afbeelding]
[afbeelding]
We noemen het ook wel "een hoop stront op een modderschuit" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Anoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:45:

[afbeelding]
[afbeelding]
snappen ze het nu echt niet? het is een auto met vooral rechte hoeken, daar zet je toch geen bumper onder allemaal vloeiende vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Skuzz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:08:
[...]

snappen ze het nu echt niet? het is een auto met vooral rechte hoeken, daar zet je toch geen bumper onder allemaal vloeiende vormen?
En als je dat dan toch doet zet er dan meer onder dan alleen een voorbumper. Op zich zou het nog redelijk goed kunnen lukken als er ook een achterbumper en sideskirts op gezeten zouden hebben.

Alleen een voorbumper vind ik echt zo fout. Als je een bodykit op een wagen zet doe er dan een volledige opzetten en niet alleen een voorbumper. Ook alleen een voor en achter bumper ziet er zonder sideskirts niet uit.

Met de orginele voorbumper was het nog best een mooie wagen, nu is ie compleet verpest.

Ook een beetje jammer dat ie voor hoger moet zijn omdat ie anders niet over drempels heen kan.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb me altijd afgevraagd of zo'n CRX nou sneller wordt als je er heeel groot DOHC achterop opzet.
Waarom moet de hele wereld weten dat je blok maar liefst 2 (twee!) bovenliggende nokkenassen heeft?
:/
Het vermelden van motorinhoud op de achterklep is niet veel zinvoller, maar dat zegt tenminste nog iets over de prestaties.

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
omdat het toen iets aparts was en wel degelijk aangaf dat de prestaties hoger waren
zelfde al 16v, tegenwoordig zit dat ook wel overal in maar toen het apart was stond dat er ook duidelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
Het staat er inderdaad duidelijk op. :X
Maar je hebt gelijk, destijds was het vast een unique selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ach die letters vind ik nog wel kunnen, hoort er een beetje bij.
Net zoals een grote spoiler op een Supra.
Vind ik dan :Y) alleen die lexus look en die uitlaten doen 't um :X
Voor oordeel bevestigend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Die Golf is inderdaad afschuwelijk :D
Je ziet ze ook wel eens met alleen zo'n voorbumper en dan ook nog eens ongespoten, dus wit :D

das pas vaut! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 08-07 21:31

Spacecowboy

XBL: Biggmans

AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:05:
[...]

Jouw voorbeeld is te extreem :)
Niet iedereen in een CRX met kachelpijpen is een Sjonnie.
En al helemaal niet omdat mijn foto's toevallig op PartyFlock staan! :D

Je mag zeggen wat je wilt maar ik ben geen Sjonnie! :D haha :D

Trouwens, júllie noemen dat Sjonniemobielen, niet 'ze' :)
Je moet toegeven dat 90% van wat er in een CRX rijft, een sjappie is. En door die lexus-look achterlichten, scheefhangende rioolpijpen (op 'n 1.3!!) doe je er wel alles aan om ook in die categorie te vallen...

Maargoed, ieder z'n ding.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:54

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@AzzKickah
Ach troost je, mijn Compact is ook al vaak genoeg uitgemaakt voor sjonnie/kamper bak hier, omdat hij een (officiële/originele) m-bodykit heeft.

Dat de halve wereld het nodig vind om de m-style spiegels op een niet-BMW te zetten (helaas, jij hebt het ook), maakt dat het gelijk fout is op alle auto's inclusief de BMW M3 waar ze nota bene origineel op horen (een gastje bij de garage laatst maakte een opmerking over een E36 M3 dat het wel een leuke auto was, alleen jammer dat ze (de eigenaar) die spiegels erop hadden geschroeft 8)7 Ik heb hem toen maar even uitgelegt dat dit de auto was waar ze juist op horen).
Er zijn bepaalde styl-elementen die gewoon op maar een paar auto's horen... M-spiegels, alleen op de BMW E36 modellen, lexus-lichten, inderdaad alleen op Lexus auto's, lambo deuren, je raadt het vast al, alleen op lamborgini's en ander exotisch spul waarbij het gewoon noodzakelijk is.
Wat dat betreft valt je auto nog mee (ik ken CRX-en die inderdaad heftiger zijn toegetakeld), maar ik vind een CRX origineel ook mooier...

En tja, Party Flock... Elk forum heeft z'n eigen imago, GoT is voor nerds, FoK voor brugmuggen, Party Flock voor BReeZaH SLeTJeS :p

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Spacecowboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:59:
[...]

Je moet toegeven dat 90% van wat er in een CRX rijft, een sjappie is. En door die lexus-look achterlichten, scheefhangende rioolpijpen (op 'n 1.3!!) doe je er wel alles aan om ook in die categorie te vallen...

Maargoed, ieder z'n ding.
Hoe kom je er in godsvredesnaam bij dat ik een 1.3 motor in mijn CRX heb???

Voor de volledigheid: Honda Civic Coupé CRX 1.6i 16V DOHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

deepbass909 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:14:
@AzzKickah
Ach troost je, mijn Compact is ook al vaak genoeg uitgemaakt voor sjonnie/kamper bak hier, omdat hij een (officiële/originele) m-bodykit heeft.

Dat de halve wereld het nodig vind om de m-style spiegels op een niet-BMW te zetten (helaas, jij hebt het ook), maakt dat het gelijk fout is op alle auto's inclusief de BMW M3 waar ze nota bene origineel op horen (een gastje bij de garage laatst maakte een opmerking over een E36 M3 dat het wel een leuke auto was, alleen jammer dat ze (de eigenaar) die spiegels erop hadden geschroeft 8)7 Ik heb hem toen maar even uitgelegt dat dit de auto was waar ze juist op horen).
Er zijn bepaalde styl-elementen die gewoon op maar een paar auto's horen... M-spiegels, alleen op de BMW E36 modellen, lexus-lichten, inderdaad alleen op Lexus auto's, lambo deuren, je raadt het vast al, alleen op lamborgini's en ander exotisch spul waarbij het gewoon noodzakelijk is.
Wat dat betreft valt je auto nog mee (ik ken CRX-en die inderdaad heftiger zijn toegetakeld), maar ik vind een CRX origineel ook mooier...

En tja, Party Flock... Elk forum heeft z'n eigen imago, GoT is voor nerds, FoK voor brugmuggen, Party Flock voor BReeZaH SLeTJeS :p
Och dat van die spiegels ben ik niet met je eens, die staan zeker ook leuk op sommige andere auto's, en naar mijn mening staan ze ook leuk op mijn CRX :)
Ik ga geen bodykit op mijn CRX gooien, dat wordt me ook te overdreven.

verder ga ik ook niet meer zoveel doen aan mijn CRX. De uitlaat hangt nog een beetje scheef inderdaad, daar moet ik nog bij :)
De auto is ook nog niet helemaal klaar :)
Zoals ik al zei komt dat rode spoilertje er weer op, en die onderste zwarte rand op de auto spuit ik nog rood.

En dan laat ik hem verder zo :) Zo vind ik 'm mooi, en wat andere 'nerds' er van vinden boeit mij niet :D

Trouwens, ik dacht dat PartyFlock voor pillen-vretende hardcore-maffen was en Hyves voor de BrEeZaH-sLeTJuhS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
mijn post nog gezien van die bumper trouwens? hij ligt hier maar wat te liggen...sterker nog, ding ligt in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Geef mij maar een nekschot, ik vind em stiekem wel mooi! Alleen die uitlaten vind ik fout.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Skuzz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:45:
mijn post nog gezien van die bumper trouwens? hij ligt hier maar wat te liggen...sterker nog, ding ligt in de weg
Ja die post had ik gezien maar ik dacht dat je een grapje maakte! :D

Hoe ziet ie er verder uit dan? Beschadigingen? Kleur nog goed of issie al roze?
Want anders heb ik daar zeker wel interesse in ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:17:
[...]

Hoe kom je er in godsvredesnaam bij dat ik een 1.3 motor in mijn CRX heb???

Voor de volledigheid: Honda Civic Coupé CRX 1.6i 16V DOHC
DOHC? echt waar, weet je het zeker?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Vince Dexa schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:07:
[...]

DOHC? echt waar, weet je het zeker?? O-)
Nee, ik gok maar wat.
Aap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

_Christiaan_ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:56:
[...]

Geef mij maar een nekschot, ik vind em stiekem wel mooi! Alleen die uitlaten vind ik fout.
Waar woon je? Ga ik wel stiekem in de bosjes tegenover je voordeur zitten :P
Spacecowboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:59:
[...]

Gast :') Anders ga je ff lezen, zoeken enzo of reageer anders niet.

[ Voor 41% gewijzigd door JT op 10-03-2008 15:49 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook ooit nog eens zo'n CRX gehad, ook een 1.6je (geen vtec).
Auto is helaas gestolen toen, volgens mij staat er ergens nog wel een topic over hier op got.

Reed best heel aardig en ook vrij vlot. Mooiste geluid wat ik er toen uitkreeg was heel simpel een cold air intake met het standaard uitlaatsysteem. Kan me nog herrineren dat ik samen met mijn broer met een grote smile zaten te genieten van het geluid dat dat ding maakte.
Later nog wel een 'kachelpijp' onder gegooid, maar dat was veel minder dan met het standaard systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 16963 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:46:
Ik heb ook ooit nog eens zo'n CRX gehad, ook een 1.6je (geen vtec).
Auto is helaas gestolen toen, volgens mij staat er ergens nog wel een topic over hier op got.

Reed best heel aardig en ook vrij vlot. Mooiste geluid wat ik er toen uitkreeg was heel simpel een cold air intake met het standaard uitlaatsysteem. Kan me nog herrineren dat ik samen met mijn broer met een grote smile zaten te genieten van het geluid dat dat ding maakte.
Later nog wel een 'kachelpijp' onder gegooid, maar dat was veel minder dan met het standaard systeem.
Nee die van mij is ook geen VTEC :)
Gestolen ja?! Ooit nog wat van teruggezien??

Ik vind dat mijn CRX geweldig rijdt :) En ik vind 'm snel zat!
Heb er momenteel alleen een K&M luchtfilter opzitten maar de cold-air intake heb ik nog thuis liggen, die gaat er binnen nu en 2 weken ff op.
Toen ik de auto kreeg zat de originele uitlaat er nog onder met alleen die K&M-filter. Dat maakte alleen geluid als ik vol gas gaf. Nu met mijn dubbele Sebring ( :P ) klinkt ie super :) niet te hard, maar wel mooi vol geluid.
Later ook nog een tussendemper weggehaald en een buis tussen gelast maar dat verschil in geluid is te verwaarlozen :P
Ja ik kan ook echt genieten van het geluid dat mijn auto'tje maakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KNM-filter ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Da's de voorloper van het KNMI filter. Jeweettog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

och och sorry hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K&M is net zo goed fout. Pruts0r. Je bevestigd zo wel nogal het stereotype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Fuck it, je weet wat ik bedoel. Pak me maar op 1 foutje, knappe jongen hoor _/-\o_
Het enige wat jij hier replied is trouwens om mij af te zeiken dus waarom blijf je niet gewoon weg? :) Oh nee! Jij hebt geen leven buiten GoT! Was ik ff vergeten.

Stump0r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

:')

* GoldenSample pakt de Chips er bij
Zit er op te moment te wachten dat je met je Ban rechten gaat spelen HlpDsK ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach .. ik denk dat ie vanaf nu heel braaf zal reageren. Of helemaal niet meer.
Hij heeft duidelijk geen kaas gegeten van forumcultuur. En die toon ben ik zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y47/cockadile/mkipp07.jpg
Er zullen wel mensen zijn die 'm fout vinden, maar ik in ieder geval niet :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Té laag voor zo'n wagen en lelijke velgen. Maar verder zie ik geen dingen die anders zijn dan standaard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Ik vind em fout èn mooi.

Dus geef mij maar weer zo'n nekschot :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:26

BrZ

Enige wat ik echt niet mooi vind aan die CRX zijn de achterlichten, verder niets mis ermee (nou ja, het blijft een traag hok :+ ).

En ik zie liever dat iemand z'n foto's bij partyflock neerzet dan bij imageshack ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

_Christiaan_ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:38:
Ik vind em fout èn mooi.

Dus geef mij maar weer zo'n nekschot :P
Die eerste houd je nog tegoed, maar ik ben het met deze met je eens :+
Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:32:
Of je gaat zelf niet zitten flamen. Iets met voorbeeld.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is het foute tuning topic. Zijn auto valt daar onder volgens velen. Dus dat krijgt ie in dit topic te horen. Als ie daar niet tegen kan moet ie een andere auto kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-07 11:56

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

McBoom schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:34:
[afbeelding]
Er zullen wel mensen zijn die 'm fout vinden, maar ik in ieder geval niet :P
Ik heb het gevoel dat z'n remschijven snel warm zullen lopen met die knoop-velgen.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dan nog vind ik dat je je als mod moet onthouden van flamen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:32:
oei oei oei!!
Ik zou mij nu meteen bannen als ik jou was anders maak ik straks nóg een opmerking die jou raakt, in je zielige GoT-leventje :D bwhaha 'die toon ben ik zat' :D

Serieus, zit je nu te overwegen om mij te bannen omdat ik 1x een opmerking naar jou maak waar je niks op terug weet te zeggen? Dictatuur hier!

pruts0r! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Got is inderdaad een dictatuur. Fijn dat je dat eindelijk hebt begrepen. Doorgaans een heel prettige, zolang je je aan de regels houdt.

Modbreak:Deze offtopic discussie houdt nu op

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 10-03-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

*gestopt met discussie, anders wordt HlpDsk boos*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foute tuning uit een film:

Afbeeldingslocatie: http://www.motherlodecorvettes.com/images/corvette_20summer_20replica.jpg

Dat ze die wagen voor een film gemaakt hebben is erg genoeg. Maar dat iemand dan het idee heeft gekregen dat het wel een goed plan was om nog een corvette te verkrachten door een replica te bouwen ... ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:47

Twhomp

Stayin' Alive

Welke film was dat dan? Wacky Races? :+

Het ziet er niet uit. Dat dat (blijkbaar?) legaal is daar met al die scherpe, uitstekende delen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie de filename ;)

http://www.imdb.com/title/tt0077372/

Nogal een aparte film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verchromen kan ook met een CRX.

Afbeeldingslocatie: http://pimpmyrideblog.mtv.com/wp-content/uploads/2007/07/pmr_510_pimplist.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

helaas een schaalmodelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu je het zegt idd. toch niet

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 11-03-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:04:
[...]

helaas een schaalmodelletje :P
Scherp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:51

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Corvette Summer! Jeugd-nostalgie. 8)
Anoniem: 4629 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:36:
Té laag voor zo'n wagen en lelijke velgen. Maar verder zie ik geen dingen die anders zijn dan standaard :?
Die putdeksels zijn iig op een A8 W12 van die geratie standaard.

Afbeeldingslocatie: http://www.audiworld.com/news/00/a8_12/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch niet in chroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos12/a8813bbe459f1207677f68c37bdc004a.JPG
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos12/1d34f6d13272c08a4ac3ed73f5cc8e0c.JPG
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos12/381544be5f5bfad754dd421d1b10552f.JPG
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos12/42e3c189fc82f9d1b43e8d9e92386992.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:51

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Dat vinden alleen Amerikanen hip op hun standaardvelgen. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door MartijnGizmo op 10-03-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik kan dat soms ook wel waarderen met standaardvelgen :)

Vooral vrij dichte velgen zoals van die Golf 1 eerder gepost, Porsche 928 velgen, zag laatst ook gepolijste Volvo S80 velgen onder een Amazon oid, best nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53
is die chromen crx niet een projectje geweest bij pimp my ride uk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben hiet met de grote beurt oid een Golfje een chroomlook gegeven. Geen echt chroom (zwaar en duur) maar een chemisch proces wat er op lijkt. Dat ding mocht de weg niet eens op .. toen toch ineens wel omdat er geen regels over waren .. en vziw toch weer niet want gevaarlijk .. iig niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127817

-Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/DSC01664.JPG

Deze reed daarstraks voor me vind het wel best lachen dat peugeot van de nummerplaat op een VW en dan de letters "2pac" derop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Het 4e remlichtje erop is ook grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

hmm volgens mij is die rode Mercedes de aller aller allerlelijkste Mercedes die ik ooit heb gezien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.jtruck.net/misc/4x4cars/full/HondaCRX.jpg

ehm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Als grap wel leuk. Leuk om mee over strand te rijden.

Leuk voor als de ouwe kapot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.carnut.com/show/03/fame/fame014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.carnut.com/show/03/fame/fame013.jpg

Alrighty then 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

He bah, dichte velgen. Verder wel een mooie bak.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 127817 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:39:
-[afbeelding]

Deze reed daarstraks voor me vind het wel best lachen dat peugeot van de nummerplaat op een VW en dan de letters "2pac" derop...
Peugeot van de nummerplaat? Volgens mij gewoon de Vlaamse leeuw hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 08-07 21:31

Spacecowboy

XBL: Biggmans

AzzKickah schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:01:
[...]

en bedankt, dat is mijn auto :D
die letters heb ik er net 3 weken geleden opgeplakt, dus die zijn nog spierwit. Maar deze spoiler moet er ook nog weer op:
[afbeelding]

op die foto zitten er nog andere letters op, die zijn ook wel iets mooier, maar ja :)
verder is mijn CRX-je wel mooi toch?? :P
[afbeelding]
Ik wil er toch nog even op ingaan. Waarom heeft jouw 1.3 zulke enrome (scheve) rioolpijpen, terwijl dat ding nauwelijks lucht verplaatst? Kijk, dat onze '68 dodge charger zulke pijpen heeft, is om een reden. Namelijk dat het een 7 liter V8 is, dan praat je ergens over. maar die 1.3. met zulke pijpen is imho vrij sad...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-07 20:19
Spacecowboy schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:16:
[...]

Ik wil er toch nog even op ingaan. Waarom heeft jouw 1.3 zulke enrome (scheve) rioolpijpen, terwijl dat ding nauwelijks lucht verplaatst? Kijk, dat onze '68 dodge charger zulke pijpen heeft, is om een reden. Namelijk dat het een 7 liter V8 is, dan praat je ergens over. maar die 1.3. met zulke pijpen is imho vrij sad...
Kom maar op met de fotoos van de charger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-07 12:33
Anoniem: 127817 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:39:
-[afbeelding]

Lol, dat is de weg van Heusden naar Koersel, je woont blijkbaar ook in Koersel.
Het is wel degelijk het peugeot logo en niet de vlaamse leeuw.
Dit is het soort auto waar veelal onze gekleurde medemensen mee rondrijden en er hoort dus eerder een turkse vlag op.
Snel is ie ook niet, heb hem al meermaals moeten voorbijsteken >:) .

Buiten het peugeot teken en 2pac wel niet fout, al zou ik het nooit zelf kopen.
Heb eind vorig jaar nog een VW golf V 1.9 TDI geweigerd omdat bij ons enkel gekleurde medemensen met VW GOLF rijden, heb dan maar de veel minder voorkomende ASTRA GTC gekozen (is ook veel mooier en beter uitgerust dan een VW GOLF).

Nu is het wel zo dat 1 van mijn vorige auto's hier ook wel thuishoort, zal straks eens zien of ik nog een foto vind van mijn sjonniebakske, was toen wel nog jong en onbezonnen ;) .
Heb voor de rest enkel standaard auto's gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 09:05
Hm das geen schaalmodelletje...aflevering van pimp my ride gezien...zat toch echt een real life persoon in :p
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.