was het maar zo'n feest
Dat is iets wat ik gelijk al heb geprobeerd. Zelfs met pijltje langer ingedrukt blijven programma's draaien.
Morgen 2-6 mijn G900 ophalen en uitproberen.
Heb erg veel gehad aan de info in dit topic en wou jullie allen bedanken om mijn keuze te vergemakkelijken.
Dat het opnieuw een SE zou worden stond vast, alleen kan je tegenwoordig door de bomen het bos haast niet meer zien. Ben zeker benieuwd hoe de hernieuwde ervaring met Symbian gaat zijn.
Laatste keer was met een Psion (ahum) met monochrome scherm en 10 mb (ofzo) Compactflash geheugen gehad die nu al jaren ligt te verstoffen ... nog liefhebbers voor?
Hoe snel de tijd gaat.
Ik zal deze week zeker mijn pro's en contra's laten weten.
Vooral van de kwaliteit vd 5.0 mp camera ten opzichte van mijn huidige 2mp W850i heb ik hoge verwachtingen, ook al weet ik dat het aantal mp's niet altijd alles zegt.
Heb het toestel overigens gratis bij een 22 eur contract met 9,50 internet abbo.
Eerste jaar 50% korting op beide abbo's. Prijzen donderen naar beneden tegenwoordig, zelfs al bij introductie. Leve de wisselkoers USD - EUR!!
Heb erg veel gehad aan de info in dit topic en wou jullie allen bedanken om mijn keuze te vergemakkelijken.
Dat het opnieuw een SE zou worden stond vast, alleen kan je tegenwoordig door de bomen het bos haast niet meer zien. Ben zeker benieuwd hoe de hernieuwde ervaring met Symbian gaat zijn.
Laatste keer was met een Psion (ahum) met monochrome scherm en 10 mb (ofzo) Compactflash geheugen gehad die nu al jaren ligt te verstoffen ... nog liefhebbers voor?
Hoe snel de tijd gaat.
Ik zal deze week zeker mijn pro's en contra's laten weten.
Vooral van de kwaliteit vd 5.0 mp camera ten opzichte van mijn huidige 2mp W850i heb ik hoge verwachtingen, ook al weet ik dat het aantal mp's niet altijd alles zegt.
Heb het toestel overigens gratis bij een 22 eur contract met 9,50 internet abbo.
Eerste jaar 50% korting op beide abbo's. Prijzen donderen naar beneden tegenwoordig, zelfs al bij introductie. Leve de wisselkoers USD - EUR!!
Verwijderd
Knopje rechtsboven in scherm (die pijltjes), vervolgens programma selecteren en op 'Einde' drukken.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 00:58:
Weet iemand al hoe je programma's compleet afsluit?
Ik heb mijn telefoonnummers omgezet naar deze telefoon, maar nu heeft hij als eerste nummer het thuisnummer neergezet. Weet iemand of je dit kan aanpassen? Ik weet wel hoe het 1 voor 1 moet maar hoop dat iemand weet hoe je dat kan veranderen zodat hij het in de toekomst ook goed doet
Verwijderd
Ik heb de G900 afgelopen zaterdag vastgehad bij MediaMarkt hier in Eindhoven, hij is er dus al wel! Ik weet alleen niet hoe het bij andere winkels zit...JackPoint schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:57:
Ik ben net bij The PhoneHouse geweest, zegt de medewerker daar dat de G900 pas over 3 maanden naar Nederland komt. ...
Verwijderd
heeft iemand hem trouwens al werkend met een carkit? Ik krijg continu de melding dat hij geen verbinding kan maken met mijn parrot.
Verwijderd
Wat een mooie telefoon zeg
Vind alleen de internet browser nog wat lastig werken, helemaal met het afspelen van filmpjes.
Verder werkt alles prima en ben ik echt blij dat ik voor deze gekozen heb.
Verder werkt alles prima en ben ik echt blij dat ik voor deze gekozen heb.
update: helaas kreeg ik te horen dat ik hem pas kan ophalen NADAT Vodafone toestemming heeft gekregen van T-Mobile om het nummer te porteren...
En dat terwijl het nummer ooit van Hi-prepay naar Orange naar T-Mobile is verhuisd!
En nog nooit zoiets mafs gehoord. Hier iemand ervaring mee??
Of ik nu zo enorm geërgerd raakte door het broeierige weer van vandaag of vanwege het slechte bericht...
Feit blijft dat ik enorm baal dat het nu nog wel 10 dagen kan duren voor ik hem echt kan gebruiken
edit voor de moderator: de gestelde vraag heeft wellicht wat minder met het toestel te maken en wat meer met het bijbehorende abbo. Toch zou ik het prettig vinden dat mijn boodschap zo kan blijven staan omdat ik (ook na zoeken elders op het forum) nog nergens melding heb gevonden van zo'n flauwekul smoes. Gezien de (nog) matige beschikbaarheid van het toestel vermoed ik andere redenen en wil potentiële mede-kopers hiervoor tegelijk waarschuwen alsook info voor mijn eigen situatie krijgen. Dit nav de waarschuwing onderaan de pagina.
En dat terwijl het nummer ooit van Hi-prepay naar Orange naar T-Mobile is verhuisd!
Of ik nu zo enorm geërgerd raakte door het broeierige weer van vandaag of vanwege het slechte bericht...
Feit blijft dat ik enorm baal dat het nu nog wel 10 dagen kan duren voor ik hem echt kan gebruiken
edit voor de moderator: de gestelde vraag heeft wellicht wat minder met het toestel te maken en wat meer met het bijbehorende abbo. Toch zou ik het prettig vinden dat mijn boodschap zo kan blijven staan omdat ik (ook na zoeken elders op het forum) nog nergens melding heb gevonden van zo'n flauwekul smoes. Gezien de (nog) matige beschikbaarheid van het toestel vermoed ik andere redenen en wil potentiële mede-kopers hiervoor tegelijk waarschuwen alsook info voor mijn eigen situatie krijgen. Dit nav de waarschuwing onderaan de pagina.
[ Voor 35% gewijzigd door dutch_Solo op 02-06-2008 22:57 ]
Super foon. Heb hem nu een paar dagen in bezit en heb hem werkend met mijn Pioneer BT-55 carkit/radio. Dit kon alleen niet door hem vanaf de radio te registreren, maar wel vanaf de telefoon. Ik probeer er nu achter te komen of Tomtom 6 werkt en met welke gps-module, maar daar heb ik helaas nog niets over terug kunnen vinden. Als iemand er meer over weet dan hoor ik dat graag.
Vodafone controleert eerst of zij toestemming krijgen voor de nummerportering alvorens goedkeuring te geven. Andere aanbieders kiezen ervoor om je eerst een tijdelijk nummer mee te geven en na goedkeuring de portering te realiseren. Hierdoor duurt het allemaal wat langer bij Voda.dutch_Solo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:52:
update: helaas kreeg ik te horen dat ik hem pas kan ophalen NADAT Vodafone toestemming heeft gekregen van T-Mobile om het nummer te porteren...
[ Voor 48% gewijzigd door de.professor op 03-06-2008 12:37 ]
Verwijderd
Ik heb m nu sinds vrijdag binnen, fotos en filmpjes gaan prima alleen de flits is niet echt strerk, maar dat wisten de meeste hier natuurlijk al. Ik heb alleen problemen met het koppelen aan mn pc zowel met bleutooth als met de usb-kabel, met blauwe tand vind de pc mn telefoon soms niet en, wanneer wel krijg ik niet mn telefoonnaam maar een hoop cijfertjes als id te zien,met de usb vind het SE-programma mn telefoon helemaal niet, ben helemaal niet technisch aangelegd dus zou niet weten of dit aan mn pc ligt of aan de software van mn telefoon/software van de se-cd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 13:52 ]
Ik heb geen problemen gehad om mn telefoon aan mijn pc te koppelen, gewoon via usb en de bijgeleverde se software....
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe je een filmpje via opera van youtube afgespeeld krijgt? Hij laad dat filmpje dan in die media player ofzo maar verder dan dat komt die niet. Of moet je hiervoor een ander programma installeren?
En als ik een sms heb gelezen blijft dat icoontje gewoon een gesloten envelop, meer daar last van?
En als ik een sms heb gelezen blijft dat icoontje gewoon een gesloten envelop, meer daar last van?
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 11:43 ]
Is er al een VOIP-client voor de G900? En een msn-programma? Die mis ik nog nl. En weet iemand waar je mooie theme's kunt vinden (of een theme-creator?)
Verwijderd
Blijft bij mij ook zo staan ja, alleen het bericht is dikgedrukt als die nieuw is...Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:25:
...
Ik neem aan door gewoon een bluetooth audioapparaat toe te voegen? Op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.de.professor schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:29:
Super foon. Heb hem nu een paar dagen in bezit en heb hem werkend met mijn Pioneer BT-55 carkit/radio. Dit kon alleen niet door hem vanaf de radio te registreren, maar wel vanaf de telefoon. Ik probeer er nu achter te komen of Tomtom 6 werkt en met welke gps-module, maar daar heb ik helaas nog niets over terug kunnen vinden. Als iemand er meer over weet dan hoor ik dat graag.
Tomtom kan ik ook niets over vinden, ben benieuwd wat je bevindingen zijn
Verwijderd
Je kunt hier themes downloaden. Maar ik weet niet hoe ik ze geïnstalleerd krijg, iemand een idee?Paultje3181 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:25:
Is er al een VOIP-client voor de G900? En een msn-programma? Die mis ik nog nl. En weet iemand waar je mooie theme's kunt vinden (of een theme-creator?)
Thnx alvast
Vanaf je pc naar je foon sturen dmv BT,simpelder kan haast niet.
update 2: binnen en wat issie mooi! 
Maar ook ik heb het probleem dat de Update Service vanuit de PC Suite aangeeft dat de applicatie nog niet is geïnstallleerd en dat ie te vinden is op de cdrom (niet dus!) of via de website... óók niet waar want de hele G900 is dan niet te vinden!!
Iemand al ervaring met het updaten? Zo ja, hoe???
Maar ook ik heb het probleem dat de Update Service vanuit de PC Suite aangeeft dat de applicatie nog niet is geïnstallleerd en dat ie te vinden is op de cdrom (niet dus!) of via de website... óók niet waar want de hele G900 is dan niet te vinden!!
Iemand al ervaring met het updaten? Zo ja, hoe???
Heb hem ook binnen! 
Weet iemand hoe je de gmail app geinstalleerd krijgt? Hij schijnt er namelijk wel te zijn voor de p1i.
En aangezien deze nagenoeg gelijk is zal deze versie ook wel werken op de G900.
Nu alleen een manier vinden om de juiste .jar file te downloaden. Dan installeer ik hem wel handmatig.
Weet iemand hoe je de gmail app geinstalleerd krijgt? Hij schijnt er namelijk wel te zijn voor de p1i.
En aangezien deze nagenoeg gelijk is zal deze versie ook wel werken op de G900.
Nu alleen een manier vinden om de juiste .jar file te downloaden. Dan installeer ik hem wel handmatig.
Verwijderd
@Rooie60, Thnx ik had het al geprobeerd via usb maar dat lukte niet.
Ik heb de G900 sinds dinsdag, moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben! Toestel voelt stevig aan, touchscreen reargeert goed. Snel is anders, maar vind hem veel sneller dan mijn vorige Nokia N73. Alleen de browser vind ik wat minder. Maar voor de rest is het een top toestel!
@ action kip Youtube werkt ook perfect bij mij!!
echt heel snel
Ik heb de G900 sinds dinsdag, moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben! Toestel voelt stevig aan, touchscreen reargeert goed. Snel is anders, maar vind hem veel sneller dan mijn vorige Nokia N73. Alleen de browser vind ik wat minder. Maar voor de rest is het een top toestel!
@ action kip Youtube werkt ook perfect bij mij!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 14:27 ]
Verwijderd
Ik begin zo langzamerhand ook aardig aan het toestel te wennen. Zitten leuke features op.
Snelheid is idd relatief. m'n vorige k800i was nou eenmaal bloedsnel. En dan is dit gewoon traag.
Youtube werkt trouwens perfect bij mij! Das toch wel weer gaaf! Laad echt super snel de filmpjes.
Snelheid is idd relatief. m'n vorige k800i was nou eenmaal bloedsnel. En dan is dit gewoon traag.
Youtube werkt trouwens perfect bij mij! Das toch wel weer gaaf! Laad echt super snel de filmpjes.
Verwijderd
Hoe krijgen jullie een fimpje dan werkend? Ik klik op de link van een clip van 4 minuten en daan blijft hij maar laden..Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:19:
Ik begin zo langzamerhand ook aardig aan het toestel te wennen. Zitten leuke features op.

Je kunt themes gewoon rechtstreeks downloaden en dan een vinkje zetten en openen. Hierna installeert ie ze direct. Ook kun je ze zoeken (is er trouwens iets van een file explorer?) en openen... Dat werkt iig.
Dat heb ik ook, iemand een idee....?Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:22:
[...]
Hoe krijgen jullie een fimpje dan werkend? Ik klik op de link van een clip van 4 minuten en daan blijft hij maar laden..
Verwijderd
UH, gewoon. Naar youtube browsen met standaard browser. Dan gaat ie autoamtich naar youtube mobile. en dan op een filmpje klikken. De mediaplayer word geopend en 3sec later begin het filmpje al met afspelen. Ookal duurt ie 10min.
Easy!
Easy!
Ga ik het nog een keer proberen...
En kan iemand mij vertellen hoe ik zelf geïnstalleerde programma's kan verwijderen?
En kan iemand mij vertellen hoe ik zelf geïnstalleerde programma's kan verwijderen?
main menu -> organizer -> file manager -> more -> device -> uninstallnielsgaastra schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:08:
...
<update>
de korte versie vindt je hieronder
[ Voor 8% gewijzigd door Scidd0w op 05-06-2008 18:18 ]
Verwijderd
Bij mij precies hetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:39:
UH, gewoon. Naar youtube browsen met standaard browser. Dan gaat ie autoamtich naar youtube mobile. en dan op een filmpje klikken. De mediaplayer word geopend en 3sec later begin het filmpje al met afspelen. Ookal duurt ie 10min.
Easy!
Bij mij doet youtube het ook niet, het lijkt erop wat hier besproken wordt: Het SonyEricsson W960i topic - deel 2 (pagina 2)
http://www.esato.com/boar...php?topic=162983&start=15
http://www.esato.com/boar...php?topic=162983&start=15
Verwijderd
Bedankt Niels!
Dat was inderdaad de oplossing voor het probleem. Kwaliteit van de filmpjes valt vies tegen maar zal wel door die youtub mobile komen ofzo.
Dat was inderdaad de oplossing voor het probleem. Kwaliteit van de filmpjes valt vies tegen maar zal wel door die youtub mobile komen ofzo.
Verwijderd
bij mij werkt youtube wel. Maar het duurt toch wel wat langer dan die 3 seconden van iemand hierboven. Wat is jullie snelheid bij gebruik van WLAN? Dat valt me namelijk erg tegen. Verder top toestel!
Verwijderd
Ook ik heb de overstap gemaakt van een SE K800 naar de G900.
Ik had -mede door het lange wachten- hoge verwachtingen van het toestel, en die werden in eerste instantie niet helemaal waargemaakt. Dit komt voornamelijk omdat het mijn eerste symbian toestel is, en die zijn nu eenmaal iets trager dan bijvoorbeeld de K800. Ook de camera is niet zo goed als die van de K800, maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan. (anders had ik wel voor de C902 gekozen)
Nu ik er een paar dagen met de G900 heb gespeeld begin ik het toestel echter steeds meer te waarderen en zou niet terug willen naar de K800. Er zijn alleen nog wel een paar dingen die mijns inziens beter hadden gekund. Zo worden er in de menu's heel erg vaak afkortingen gebruikt, terwijl er nog genoeg ruimte is om het hele woord te schrijven (zoals schermbeveilig. schermverlich. standby-applic. bestandsbeh.) Geen groot probleem natuurlijk, maar het staat wel wat rommelig. Verder vind ik de panels redelijk goed werken, alleen jammer dat ze niet helemaal te customizen zijn. (of kan dit wel??) wanneer je de 'standaard' standby applicatie gebruikt, staat er naast het hoofdmenupanel een panel voor 'nieuwe sms'. Dit is een beetje nutteloos als er ook een dedicated key voor berichten is toch!
Ook de panel met favoriete contacten vind ik vrij nutteloos als er ook snelkeuze-contacten kunnen worden aangemaakt.
Panels toevoegen is niet zo'n probleem, maar weet er iemand hoe je deze 'nutteloze' panels kunt verwijderen?
Ik had -mede door het lange wachten- hoge verwachtingen van het toestel, en die werden in eerste instantie niet helemaal waargemaakt. Dit komt voornamelijk omdat het mijn eerste symbian toestel is, en die zijn nu eenmaal iets trager dan bijvoorbeeld de K800. Ook de camera is niet zo goed als die van de K800, maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan. (anders had ik wel voor de C902 gekozen)
Nu ik er een paar dagen met de G900 heb gespeeld begin ik het toestel echter steeds meer te waarderen en zou niet terug willen naar de K800. Er zijn alleen nog wel een paar dingen die mijns inziens beter hadden gekund. Zo worden er in de menu's heel erg vaak afkortingen gebruikt, terwijl er nog genoeg ruimte is om het hele woord te schrijven (zoals schermbeveilig. schermverlich. standby-applic. bestandsbeh.) Geen groot probleem natuurlijk, maar het staat wel wat rommelig. Verder vind ik de panels redelijk goed werken, alleen jammer dat ze niet helemaal te customizen zijn. (of kan dit wel??) wanneer je de 'standaard' standby applicatie gebruikt, staat er naast het hoofdmenupanel een panel voor 'nieuwe sms'. Dit is een beetje nutteloos als er ook een dedicated key voor berichten is toch!
Ook de panel met favoriete contacten vind ik vrij nutteloos als er ook snelkeuze-contacten kunnen worden aangemaakt.
Panels toevoegen is niet zo'n probleem, maar weet er iemand hoe je deze 'nutteloze' panels kunt verwijderen?
Ik heb op 1 forumpost terug kunnen vinden met de melding dat de persoon Tomtom (http://www.esato.com/boar...hp?topic=164748&start=615) werkend had en ben nu aan het kijken of ik het niet ergens kan testen.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:21:
[...]
Blijft bij mij ook zo staan ja, alleen het bericht is dikgedrukt als die nieuw is...
[...]
Ik neem aan door gewoon een bluetooth audioapparaat toe te voegen? Op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.
Tomtom kan ik ook niets over vinden, ben benieuwd wat je bevindingen zijn
Verder blijven ook bij de enveloppen van de SMS gesloten ook al heb ik ze gelezen.
Wat betreft een evt. softwareupdate. Hiervoor moet je naar de engelse site van SE en de software updater downloaden. Vervolgens is het een kwestie van de software starten (zonder verbinding met de telefoon) telefoon uitzetten, baterij verwijderen en opnieuw plaatsen, de datakabel aansluiten terwijl je de "C" toets houd ingedrukt. De toets pas los laten als de software het aangeeft. That's it. Maar al deze stappen geeft de software ook aan.
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van een screenprotector in combinatie met een touchscreen telefoon?
Ik heb hiervoor altijd een exim screen protector gebruikt voor al mijn SE telefoons. Maar dat waren geen touchscreens. Kan iemand mij vertellen of dit goed werkt, want ik kan me voorstellen dat het problemen kan geven met de touch bediening.
Ik heb hiervoor altijd een exim screen protector gebruikt voor al mijn SE telefoons. Maar dat waren geen touchscreens. Kan iemand mij vertellen of dit goed werkt, want ik kan me voorstellen dat het problemen kan geven met de touch bediening.
Heb een screenprotector (Brando) voor mijn HTC P3300 en dat blijft prima werken, zowel met de hand als met de stylus.
Ben nog in afwachting van mijn G900 en wil daar dan ook een screenprotector op dus ben ook wel benieuwd naar ervaringen icm deze telefoon
Ben nog in afwachting van mijn G900 en wil daar dan ook een screenprotector op dus ben ook wel benieuwd naar ervaringen icm deze telefoon
[ Voor 11% gewijzigd door Speedy op 06-06-2008 15:30 ]
Geresized valt dat heel goed mee. Fullsize is er toch wel veel ruis en is het niet echt scherp vind ik. Hopelijk komen ze snel met betere camdrivers
mooie foto vind ik,heel mooi! niet scherp???echt wel!
[ Voor 30% gewijzigd door rooie60 op 06-06-2008 18:36 ]
Mja dat die niet helemaal scherp is, is misschien wel erg jammer, maar hoe vaak kijk je een foto niet geresized? Ik bedoel, zelfs al zet je hem als bureaublad achtergrond, dan nog wordt ie geresized (bij 99% van de schermen dan).
Bovendien kun je in je fotoalbum ook niet zulke grote foto's kwijt en voor het op internet zetten van je plaatjes is het ook meer dan voldoende. Nee, dit is veel beter dan de 2mp die momenteel op de meeste telefoons zit dus ik vind dit meer dan prima!
Bovendien kun je in je fotoalbum ook niet zulke grote foto's kwijt en voor het op internet zetten van je plaatjes is het ook meer dan voldoende. Nee, dit is veel beter dan de 2mp die momenteel op de meeste telefoons zit dus ik vind dit meer dan prima!
Verwijderd
toevallig net brando gemailed of ze een protector voor de G900 kunnen regelen. Zal ze straks even de afmetingen van het scherm toesturen.[TAG]Speedy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:29:
Heb een screenprotector (Brando) voor mijn HTC P3300 en dat blijft prima werken, zowel met de hand als met de stylus.
misschien dat iemand een ideetje voor het volgende heeft:
als ik in het buitenland ben wil ik uiteraard geen gebruik maken van GPRS. Tot zover heb ik nog geen mogelijkheid gezien om GPRS te disablen. Aangezien ik geen zin heb als ik even in het buitenland ben al mijn programma's (RSS, EMAIL ed) aan te passen dat ze even geen verbinding maken vraag ik me af of iemand hier iets voor weet
Je internetprofiel zo aanpassen dat het niet meer werkt..
Mooi dat het bij jou werkt! Ik krijg het alleen nog niet voor elkaarVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:57:
Bedankt Niels!

O en ik krijg geen melding meer als ik een sms krijg? Zowel niet op mn scherm als ringtone/trillen...
Dit staat wel goed ingesteld...
edit: even uit- en aanzetten heeft het opgelost...
[ Voor 18% gewijzigd door niels132 op 07-06-2008 22:36 ]
Verwijderd
weet iemand of de icoontjes ook te veranderen zijn? als ik een ander thema instel blijven ze het zelfde. ik vind ze vrij saai zo die grijze kleur.
Nog meer mensen die problemen hebben met connecten naar de pc? De pc suite ziet mijn G900 alleen als ik em op 'bestandsoverdracht' zet. De pc ziet ook alleen in die modus mijn telefoon als externe opslag. Als ik dan naar media manager ga, herkent dat programma m'n telefoon dan weer niet.
Bij 'telefoonmodus' hoor ik een usb connect geluidje, maar verder wordt er niets herkent.
Ik heb al een aantal keer een re-install geprobeert, maar dat mocht niet baten.
Ik moet op dit moment alles met bluetooth of w-lan versturen, maar dat gaat een beetje vervelend worden als ik hele muziekalbums op m'n tel wil zetten.
Bij 'telefoonmodus' hoor ik een usb connect geluidje, maar verder wordt er niets herkent.
Ik moet op dit moment alles met bluetooth of w-lan versturen, maar dat gaat een beetje vervelend worden als ik hele muziekalbums op m'n tel wil zetten.
Verwijderd
Nog meer mensen met het probleem dat smsje niet aankomen? en/of niet verstuurd worden... En als ik hem dan opnieuw opstart, komen de smsjes binnen...
te maken met GPRS?
te maken met GPRS?
Bij mij werkt PC Suite helemaal vlekkeloos... Switchen tussen bestandsoverdracht en telefoonmodus gaat erg vlot.Megalo schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:49:
Nog meer mensen die problemen hebben met connecten naar de pc? De pc suite ziet mijn G900 alleen als ik em op 'bestandsoverdracht' zet. De pc ziet ook alleen in die modus mijn telefoon als externe opslag. Als ik dan naar media manager ga, herkent dat programma m'n telefoon dan weer niet.
[ Voor 4% gewijzigd door niels132 op 09-06-2008 12:22 ]
Verwijderd
Bij mij werkt ook alles vlekkeloos, nog niet vastgelopen en nog geen problemen gehad.nielsgaastra schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:21:
[...]
Bij mij werkt PC Suite helemaal vlekkeloos... Switchen tussen bestandsoverdracht en telefoonmodus gaat erg vlot.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:57 ]
Verwijderd
ik koop hem volgende week waarschijnlijk, maar ik zit nog met 1 zaakje
is hij werkelijk zo traag of valt dat al bij al nog mee?
het is wel logisch door de symbian dat hij wat trager is maar op sommige filmpjes leek het mij wel overdreven om maar een nieuwe sms te gaan typen
plus ik heb nu een oude k750, zijn de toetsenbordknoppen van de g900 niet ongeveer hetzelfde?
en is je bereik van de wifi goed op redelijke afstand? (vergeleken met een ander wifi toestel bijvoorbeeld)
is hij werkelijk zo traag of valt dat al bij al nog mee?
het is wel logisch door de symbian dat hij wat trager is maar op sommige filmpjes leek het mij wel overdreven om maar een nieuwe sms te gaan typen
plus ik heb nu een oude k750, zijn de toetsenbordknoppen van de g900 niet ongeveer hetzelfde?
en is je bereik van de wifi goed op redelijke afstand? (vergeleken met een ander wifi toestel bijvoorbeeld)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:14 ]
Ik heb hiervoor een K800i gehad en vergeleken met deze is hij wel trager. Maar ik vind het allemaal erg meevallen. Ik hij is snel genoeg naar mijn mening om er geen last van te hebben. Tevens verbeteren ze vaak nog de snelheid bij een software update.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:12:
ik koop hem volgende week waarschijnlijk, maar ik zit nog met 1 zaakje
is hij werkelijk zo traag of valt dat al bij al nog mee? het is wel logisch door de symbian dat hij wat trager is maar op sommige filmpjes leek het mij wel overdreven om maar een nieuwe sms te gaan typen.
Op onderstaande link zie je een filmpje van het menu van de huidige versie. Dit moet je wel een goede indruk kunnen geven.
http://blog.se-nse.net/2008/06/08/video-sony-ericsson-g900/
Het is al weer een tijd geleden dat mijn k750 vast had maar volgens mij wel ja. De layout is nagenoeg hetzelfde. Alleen zijn er een paar vervangen door 'touchkeys'. Heb hiervan de trilfeedback aangezet en dit werkt perfect!plus ik heb nu een oude k750, zijn de toetsenbordknoppen van de g900 niet ongeveer hetzelfde?
Wel is het complete menu anders dan je k750. Dit omdat dit een symbian smartphone is!
Bereik is prima. Heb vol bereik in de tuin bij mij. Wel wil hij soms niet connecten de eerste keer. Als ik de connect dan afbreek en opnieuw probeer dan doet hij het weer (11g, wpa pre sh key, aes).en is je bereik van de wifi goed op redelijke afstand? (vergeleken met een ander wifi toestel bijvoorbeeld)
Valt er eigenlijk een GPS-ontvanger te koppelen aan de G900?
Verwijderd
heej thanks voor de info en het filmpje
zo traag gaat hij blijkbaar dan toch niet
de vorige filmpjes waren ook van Cebit ed dus misschien nog niet volledig afgewerkt
nu koop ik hem zeker
alleen nog een vraagje van applicaties en games werken gewone .jar files ook op symbian?
zo traag gaat hij blijkbaar dan toch niet
de vorige filmpjes waren ook van Cebit ed dus misschien nog niet volledig afgewerkt
nu koop ik hem zeker
alleen nog een vraagje van applicaties en games werken gewone .jar files ook op symbian?
Die van SE zelf en volgens mij iedere bluetooth-antenne.MensionXL schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:06:
Valt er eigenlijk een GPS-ontvanger te koppelen aan de G900?
PSN: Shiver23
Okay, bedankt.Shiver23 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:13:
[...]
Die van SE zelf en volgens mij iedere bluetooth-antenne.
Heeft iemand al een SIP applicatie draaien? wellicht Fring/skype of een built in SIP?
Je vinger zit half voor de lens op de bovenste fotoVerwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:39:
Heb zojuist even met de camera gespeeld. Ben tevreden over de kwaliteit!
Hier 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet slecht toch?
Anders was de foto nog scherper geweest.
Verwijderd
toch vind ik die fotos niet slecht voor zo een klein lensje
maar mijn volgende vraag was ook nog of het qwerty schermtoetsenbord voor gewone vingers goed te typen is of is de stylus noodzakelijk in dat geval?
maar mijn volgende vraag was ook nog of het qwerty schermtoetsenbord voor gewone vingers goed te typen is of is de stylus noodzakelijk in dat geval?
Verwijderd
Dan moet je wel dunne vingers hebbenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:43:
Stylus is noodzakelijk. Hij is echt te klein voor vingers!Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:43:
Maar dit is voor mijzelf niet van belang omdat ik gewend ben via t9 te tikken. Deze heeft als aanvulling op de t9 ook nog hele woorden en volgende woord erin zitten.
Verwijderd
ahja ok merci
ik zal waarschijnlijk ook welmeer zelf typen
maar ik zit hier met een iPod Touch en daar gaat het wel vlotjes mee
maar het is dus niet zo noodzakelijk
ik zal waarschijnlijk ook welmeer zelf typen
maar ik zit hier met een iPod Touch en daar gaat het wel vlotjes mee
maar het is dus niet zo noodzakelijk
Ik heb me G900 alweer 3 dagen, en ik ben er zeer tevreden mee.
(ik had hiervoor een E65, en dit is een E65 maar dan sneller en meer opties).
Maar er zit nu alweer wat stofdeeltjes achter het scherm (zoals met elke gsm blijkbaar).
Dit betekend dat ik 'm op termijn dus weer moet gaan openbreken en stofvrij moet maken.
Heeft iemand misschien al wat informatie hierover gevonden? Of als iemand wat vindt, kan iemand me dan op de hoogte stellen
?
Want met bijv. me E65 die ik bijna wekelijks moest openmaken vanwege dikke lagen stof was dit super simpel.
(ik had hiervoor een E65, en dit is een E65 maar dan sneller en meer opties).
Maar er zit nu alweer wat stofdeeltjes achter het scherm (zoals met elke gsm blijkbaar).
Dit betekend dat ik 'm op termijn dus weer moet gaan openbreken en stofvrij moet maken.
Heeft iemand misschien al wat informatie hierover gevonden? Of als iemand wat vindt, kan iemand me dan op de hoogte stellen
Want met bijv. me E65 die ik bijna wekelijks moest openmaken vanwege dikke lagen stof was dit super simpel.
Open halen is niet echt makkelijk en niet echt aan te raden.
Is vooral zo moeilijk door het Touchscreen.
Is vooral zo moeilijk door het Touchscreen.
Ah. Ik hoor hier (op kantoor) ook van mensen met een SE dat ze nooit last van stof onder het scherm hebben. Misschien ga ik dan wel terug. Maarja grote kans dat als ze een nieuwe geven deze het dan ook zo heeft.
Op esato is ook al in de gelinkde thread een aantal meldingen van na nog geen week stof onder het scherm en in de camera aan de voorkant.. Ik heb SE al gebeld en die verwijzen me weer door naar het verkoop punt. Ik ga daar me toestel weer inleveren/aanbieden om te zien wat ze eraan gaan/kunnen doen. (hopelijk is het een fabrieksfout ofzo en kunnen ze een goeie leveren..)
Op esato is ook al in de gelinkde thread een aantal meldingen van na nog geen week stof onder het scherm en in de camera aan de voorkant.. Ik heb SE al gebeld en die verwijzen me weer door naar het verkoop punt. Ik ga daar me toestel weer inleveren/aanbieden om te zien wat ze eraan gaan/kunnen doen. (hopelijk is het een fabrieksfout ofzo en kunnen ze een goeie leveren..)
[ Voor 51% gewijzigd door CT op 10-06-2008 14:56 ]
Ik heb nu mijn 3de SE en heb ook nog nooit stof onder mijn scherm gehad.
K7501 > W810i > W960i
Mijn broertje heeft er wel stof onder (de W700i)
Maar de Touchscreen modellen krijgen meestal geen stof er onder omdat het scherm afgesealed is (was met mijn W810i ook zo trouwens)
Ik zou dus even naar je verkooppunt gaan
K7501 > W810i > W960i
Mijn broertje heeft er wel stof onder (de W700i)
Maar de Touchscreen modellen krijgen meestal geen stof er onder omdat het scherm afgesealed is (was met mijn W810i ook zo trouwens)
Ik zou dus even naar je verkooppunt gaan
Skype (desnoods via Fring, maar natuurlijk liever native... maar daar wachten we al tijden op) zou voor mij een grote reden zijn voor een G900, omdat die WiFi heeft. Idealiter kan ik via die WiFi dan Skypen met de G900. Nu gebruik ik daar een SMC Skype telefoon voor, die werkt via WiFi, maar kan niet inloggen op publieke accesspoints (zoals KPN hotspots, of de WiFi van congrescentra) omdat er geen browser in zitBatsu schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:01:
Heeft iemand al een SIP applicatie draaien? wellicht Fring/skype of een built in SIP?

Hieronder de response mail van een Fring medewerker op mijn vraag wanneer de G900 support zal krijgen.
Hello,
Thank you for contacting our support team.
We are hoping to support the Sony Ericsson G900 in the next few weeks, once it is supported, we will announce it on our website.
If you want to be notified when support for your handset is available, please fill up the form at: http://reg.fring.com/app/...ry=Enter%20Your%20Country
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again.
Thank you,
Omri.
fring support team.
thanks, ik heb zelf een e51 die ik echt heel handig vind maar ben wel wat toe aan iets nieuws!PowerFlower schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:42:
[...]
Skype (desnoods via Fring, maar natuurlijk liever native... maar daar wachten we al tijden op) zou voor mij een grote reden zijn voor een G900, omdat die WiFi heeft. Idealiter kan ik via die WiFi dan Skypen met de G900. Nu gebruik ik daar een SMC Skype telefoon voor, die werkt via WiFi, maar kan niet inloggen op publieke accesspoints (zoals KPN hotspots, of de WiFi van congrescentra) omdat er geen browser in zit
zou mooi zijn als iig fring gesupported wordt binnenkort dan is de overstap zo gemaakt!
Is er eigenlijk al iets bekend over de maximum grootte van de geheugenkaart die deze telefoon ondersteund? Op de site van Sony-Ericsson staat dat dit nog bevestigd moet worden, wat toch apart is voor een telefoon die al geleverd wordt. Iemand hier al ervaringen mee?
Verwijderd
Volgens alle info die ik al heb gelezen gaat de support tot 8gb
maar gaat hij met een volle memstick niet trager ?
wil iemand dit anders eens testen door zijn M2 vol muziek of dergelijke te zetten
maar gaat hij met een volle memstick niet trager ?
wil iemand dit anders eens testen door zijn M2 vol muziek of dergelijke te zetten
Verwijderd
Me broer heeft het gedaan. Je moet gewoon in het menu van je router die paar porten aanzetten. En dan werkt hetnielsgaastra schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:25:
[...]
Mooi dat het bij jou werkt! Ik krijg het alleen nog niet voor elkaarkun je voor mij even eenvoudig uitleggen wat ik moet doen?
O en ik krijg geen melding meer als ik een sms krijg? Zowel niet op mn scherm als ringtone/trillen...
Dit staat wel goed ingesteld...
edit: even uit- en aanzetten heeft het opgelost...
Weet iemand trouwens hoeveel sms je maximaal in je inbox kan hebben?
Ik zit ook te kijken naar een G900, heb momenteel een K850i die ook prima bevalt, maar wel leuk voor de afwisseling en wil eigenlijk wel een platter modelletje. Daarnaast is Wifi ook wel grappig. Ik wist van deze telefoon niet eens af tot ik hem gister in de mediamarkt zag liggen, grootste voordeel vind ik dat je naast touch ook gewoon navigatietoets heb (het onbreken hiervan weerhield me ervan een w960 te nemen). Ben benieuwd naar de ervaringen ermee (vooral mbt stabiliteit) dus ga dit topic even in de gaten houden.
Zijn er G900 bezitters die het toestel al enige dagen in bezit hebben en deze ook al gewoon in hun broekzak dragen etc.. die nog absoluut geen enkel stofdeeltje onder het scherm zien zitten?
(dus als het scherm uit staat en je houdt 'm in de zon, zie je geen enkel stipje/stofje zitten dat je niet kan verwijderen van het scherm?)
Of in het cameraatje aan de voorkant, zit daar ook nog helemaal geen stof nest in?
Want ik ga vanavond terug naar de winkel, omdat mijn toestel echt een stofnest is onder het cameraatje en onder het touchscreen (en dat na 3 dagen en amper in me zak gezeten).
Maar als niemand nog iets geconstateerd heeft kan misschien een simpele omruil actie het probleem oplossen omdat ik een zondagsmodel heb.
(dus als het scherm uit staat en je houdt 'm in de zon, zie je geen enkel stipje/stofje zitten dat je niet kan verwijderen van het scherm?)
Of in het cameraatje aan de voorkant, zit daar ook nog helemaal geen stof nest in?
Want ik ga vanavond terug naar de winkel, omdat mijn toestel echt een stofnest is onder het cameraatje en onder het touchscreen (en dat na 3 dagen en amper in me zak gezeten).
Maar als niemand nog iets geconstateerd heeft kan misschien een simpele omruil actie het probleem oplossen omdat ik een zondagsmodel heb.
Ik heb hem nu 2 weken en heb hem altijd in mn broekzak maar heb echt nog niks onder het scherm zitten. Dat cameraatje aan de voorkant ziet er wel een beetje stoffig uit maar die gebruik ik toch niet.CT schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:59:
Zijn er G900 bezitters die het toestel al enige dagen in bezit hebben en deze ook al gewoon in hun broekzak dragen etc.. die nog absoluut geen enkel stofdeeltje onder het scherm zien zitten?
De gewone camera zit ook niks onder.
De camera valt me wel vies tegen, als je in de kroeg een foto maakt is de foto veel te donker en de kleuren kloppen niet. Terwijl op het moment van foto maken het wel goed lijkt.
Ik heb een sandisk 8gb erin zitten. Doet het perfect!AjaxArena schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:37:
Is er eigenlijk al iets bekend over de maximum grootte van de geheugenkaart die deze telefoon ondersteund? Op de site van Sony-Ericsson staat dat dit nog bevestigd moet worden, wat toch apart is voor een telefoon die al geleverd wordt. Iemand hier al ervaringen mee?
Na een volle week in mijn broekzak heb ik geen enkel deeltje onder het scherm zitten!CT schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:59:
Maar wel dus onder de frontcam. Al ziet die er vanaf het begin al zo uit en lijkt het niet erger te worden. (Ook weet ik niet zeker of het allemaal stof is, want het lijkt ook een beetje metalic verf dat er onder zit.
Verwijderd
En hoe vol staat die? Want gaat de phone niet (nog) een beetje trager als je M2 bijna vol staat?Scidd0w schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:51:
[...]
Ik heb een sandisk 8gb erin zitten. Doet het perfect!
Heb nog geen kans gehad hem vol te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:14:
[...]
En hoe vol staat die? Want gaat de phone niet (nog) een beetje trager als je M2 bijna vol staat?
Maar dat zal toch niet veel uitmaken?! Heb er nog nooit van gehoord dat flash geheugen trager wordt als er meer op staat?
Verwijderd
Misschien stom maar die mensen die dat stof lijken te hebben? Zijn dat niet gewoon die stipjes op het touch scherm?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:20:
Misschien stom maar die mensen die dat stof lijken te hebben? Zijn dat niet gewoon die stipjes op het touch scherm?
Nee het zijn niet de stipjes van het touchscreen 
Die zijn als je in het park in de zon zit trouwens wel hinderlijk om nog wat op het scherm te zien, maar het stof zit 'dieper' dan het touchscreen, en het zit ook echt niet zo lekker recht als die touchscreen stipjes.
Het lijkt ook vanaf de camera/speaker gat te komen. 't Kruipt langzaam omlaag vanaf daar.
En de front-camera lijkt inderdaad meer last te hebben van een soort metallic iets rond de camera, want als je een doekje in het lens gaatje propt is het weer schoon, dus het is geen stof dat in de lens zit.
Maar er zit wel degelijk bij mij althans kruipend stof vanaf boven naar beneden in het main display.
Het is dat me G900 de beste camera is die ik momenteel heb, anders had ik er wel een foto van kunnen maken.
Die zijn als je in het park in de zon zit trouwens wel hinderlijk om nog wat op het scherm te zien, maar het stof zit 'dieper' dan het touchscreen, en het zit ook echt niet zo lekker recht als die touchscreen stipjes.
Het lijkt ook vanaf de camera/speaker gat te komen. 't Kruipt langzaam omlaag vanaf daar.
En de front-camera lijkt inderdaad meer last te hebben van een soort metallic iets rond de camera, want als je een doekje in het lens gaatje propt is het weer schoon, dus het is geen stof dat in de lens zit.
Maar er zit wel degelijk bij mij althans kruipend stof vanaf boven naar beneden in het main display.
Het is dat me G900 de beste camera is die ik momenteel heb, anders had ik er wel een foto van kunnen maken.
Hoe kan ik de startpagina van internet veranderen? Dit komt steeds op T-mobile uit, terwijl ik eigenlijk mijn eigen startpagina wil gebruiken. Het lijkt mij dat dit wel mogelijk is, maar ik kan het niet vinden...
Is niet mogelijk.Paultje3181 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:23:
Hoe kan ik de startpagina van internet veranderen? Dit komt steeds op T-mobile uit, terwijl ik eigenlijk mijn eigen startpagina wil gebruiken. Het lijkt mij dat dit wel mogelijk is, maar ik kan het niet vinden...
Dan moet je in je flash rommelen.
Je kan wel de standaard offline startpagina krijgen van SE door de T-Mobile pagina te verwijderen uit je bladwijzers.
Verwijderd
[quote]de.professor schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:09:
[...]
Ik heb op 1 forumpost terug kunnen vinden met de melding dat de persoon Tomtom (http://www.esato.com/boar...hp?topic=164748&start=615) werkend had en ben nu aan het kijken of ik het niet ergens kan testen.
Heb je de tomtom al kunnen testen op je g900?
Zo ja , kun je ne vertellen welke versie van tomtom werkt op de g900?
Faust
[...]
Ik heb op 1 forumpost terug kunnen vinden met de melding dat de persoon Tomtom (http://www.esato.com/boar...hp?topic=164748&start=615) werkend had en ben nu aan het kijken of ik het niet ergens kan testen.
Heb je de tomtom al kunnen testen op je g900?
Zo ja , kun je ne vertellen welke versie van tomtom werkt op de g900?
Faust
Ik gebruik deze op Mijn W960i en werkt perfect:
TomTom Navigator UIQ3 6.020
TomTom Navigator UIQ3 6.020
Verwijderd
Nog iemand de indruk dat de batterij van G900 snel (na 2 dagen) plat is? Er staan niet speciaal programma's op open ofzo. Wifi staat af, ik zend af en toe eens een SMS, bel mss gemiddeld 20 mins per dag en da ist zo ongeveer. Enkel GSM mode staat aan samen met 3G (weet nie of ik dat kan afzetten ofzo).
Greetz
Greetz
Dan kun je 3G wel uitzetten lijkt me. Dat heb je niet nodig voor alleen wat sms'en en bellen. Staat vast wel ergens in de instellingen hoe dat moet.
Verwijderd
zolang de batterij maar langer als 1 dag meegaat is het voor mij goed
en ja als je het over wifi hebt
Is het scherm groot genoeg om te internetten
want ik zou ook wel s de mening willen weten van echte gebruikers want in het filmpje gaan ze er nogal snel over. Dus iemand die zijn ervaring er met ons over wil delen of in totaal een kleine review schrijven? Ja ik wil voor ik een nieuwe gsm koop altijd wel heel zeker zijn en de plus en minpunten afwegen
want ik zou ook wel s de mening willen weten van echte gebruikers want in het filmpje gaan ze er nogal snel over. Dus iemand die zijn ervaring er met ons over wil delen of in totaal een kleine review schrijven? Ja ik wil voor ik een nieuwe gsm koop altijd wel heel zeker zijn en de plus en minpunten afwegen
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel storend dak de batterij na 2 dagen moet herladen terwijl er toch wel 380 uur standby (in theorie) gezegd wordt. Mijn vorige K750i gaat nu nog tot een week mee met de batterij en gebruik die toch al 3 jaar.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:02:
zolang de batterij maar langer als 1 dag meegaat is het voor mij goed
Vind het voor de rest wel een geel goed toestel dat compact is en goed in de hand ligt. En het gebruik is ook snel een gewoonte want probeerde nog eens met mijn K750i te werken en zat altijd maar op het scherm te tikken, wat dus niet werkte natuurlijk.
3G uitzetten heb ik nog nergens gevonden, als iemand het tegenkomt laat maar weten.
Verwijderd
is het toetsebord hetzelfde als k750?
want ik zot nu ook nog steeds met een 750
en merci voor de uitleg
nu staat toch bijna vast dat dit hem wordt
want ik zot nu ook nog steeds met een 750
en merci voor de uitleg
nu staat toch bijna vast dat dit hem wordt
De stand-by tijd wordt er niet door verkort (Wordt beweerd tenminsteRoD schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:51:
Dan kun je 3G wel uitzetten lijkt me. Dat heb je niet nodig voor alleen wat sms'en en bellen. Staat vast wel ergens in de instellingen hoe dat moet.
Verwijderd
Zou kunnen dat weet ik niet, maar ik zou het toch aangenamer vinden als ik iets langer zou kunnen doen met mijn GSM zonder te moeten herladen.MensionXL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:40:
[...]
De stand-by tijd wordt er niet door verkort (Wordt beweerd tenminste), dus voor die 20mins via UMTS zou ik hem niet op GSM zetten. Zelf merk ik met m'n W880i dat er minder 'lag' is als je via 3G/UMTS belt, bij GSM heb ik anders vaak dat ik praat en dan blijkt de ander ook te praten, en dan zeg je 5x tegen elkaar: nee ga jij maar eerst
(Met weer 1 á 2 seconden vertraging ertussen
)
Dus degene me tips hiervoor, laat maar weten.
Ik merk dat zonder 3G mijn batterij het stukken langer uithoudt, maar ik gebruik vrij regelmatig internet, daar kan het dus ook aan liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:13:
[...]
3G uitzetten heb ik nog nergens gevonden, als iemand het tegenkomt laat maar weten.
Maar om 3G uit te zetten moet je naar (er vanuit gaande dat de G700/G900 hetzelfde is ingedeeld als alle andere UIQ3 telefoons.
-> Main Menu -> Tools -> Control Panel -> Connections -> Mobile Networks -> Rechter softbutton (more) -> GSM/3G Networks -> GSM Only
Pentaxiaan
Verwijderd
Straks eens uitproberen als ik hem opgeladen heb want ja, de batterij gaat enorm snel leeg bij mij. Eerst stond die op 7% nog en een goed uur later was die volledig platSirNobax schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:38:
[...]
Ik merk dat zonder 3G mijn batterij het stukken langer uithoudt, maar ik gebruik vrij regelmatig internet, daar kan het dus ook aan liggen.
Maar om 3G uit te zetten moet je naar (er vanuit gaande dat de G700/G900 hetzelfde is ingedeeld als alle andere UIQ3 telefoons.
-> Main Menu -> Tools -> Control Panel -> Connections -> Mobile Networks -> Rechter softbutton (more) -> GSM/3G Networks -> GSM Only
Greetz
Je moet li-ion of li-polymeer batterijen niet helemaal laten leeglopen overigens..
Verwijderd
I know, maar natuurlijk als je op je werk zit en geen lader bij hebtVerbal_Kint schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:48:
Je moet li-ion of li-polymeer batterijen niet helemaal laten leeglopen overigens..

Plezant is anders kan ik je wel vertellen
Nee, opzich zou 3G niet zoveel stroom moeten vebruiken, tenzij er een brakke verbinding is en het steeds moet scannen naar een verbinding. Maar om uit te sluiten of het hieraan ligt zou ik het toch eens proberen uit te zetten, aangezien er toch iets moet zijn wat die korte batterijduur verklaart. Los van het feit dat de batterij zelf natuurlijk lichtjes brak kan zijn.MensionXL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:40:
[...]
De stand-by tijd wordt er niet door verkort (Wordt beweerd tenminste), dus voor die 20mins via UMTS zou ik hem niet op GSM zetten.
Ik heb even gegoogled maar kon het niet vinden; is er een mogelijkheid om zelf themes te maken en die lelijke icoontjes onderin je scherm te wijzigen?
Dat is een van de redenen waarom ik nog niet voor deze telefoon heb gekozen (naast het ontbreken van GPS)
Dat is een van de redenen waarom ik nog niet voor deze telefoon heb gekozen (naast het ontbreken van GPS)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jup, beide is mogelijk. Op het internet staan bakken met pre-made themes, en ook de theme-maker is vrij beschikbaar.
Icoontjes onderaan het scherm kan je een eigen icoontje geven, bij mij zijn ze zelfs allemaal onzichtbaar. (tenzij SE dit heeft veranderd op de G900/700, maar dat lijkt me sterk)
Icoontjes onderaan het scherm kan je een eigen icoontje geven, bij mij zijn ze zelfs allemaal onzichtbaar. (tenzij SE dit heeft veranderd op de G900/700, maar dat lijkt me sterk)
Pentaxiaan
Hebben meer mensen dit? Twee dagen is natuurlijk veel en veel te kort. Heb nu ook nog een K750i en met normaal gebruik haal ik nog altijd een dag of 4-5 en in het begin makkelijk een week of meer...Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:49:
Nog iemand de indruk dat de batterij van G900 snel (na 2 dagen) plat is? Er staan niet speciaal programma's op open ofzo. Wifi staat af, ik zend af en toe eens een SMS, bel mss gemiddeld 20 mins per dag en da ist zo ongeveer. Enkel GSM mode staat aan samen met 3G (weet nie of ik dat kan afzetten ofzo).
Greetz
[ Voor 0% gewijzigd door BlisterAMG op 14-06-2008 00:20 . Reden: typo ]
Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!