Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
is echt niks voor hoor

maar waarom kan SonyEricsson dat niet zelf inbouwen?
slechte zaak, dan zal ik dus nooit een symbian kopen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Phusebox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:54:
[...]

is echt niks voor hoor

maar waarom kan SonyEricsson dat niet zelf inbouwen?
slechte zaak, dan zal ik dus nooit een symbian kopen
http://www.allaboutsymbia...Nokia_S60_3rd_Edition.php

dat moet het doen denk ik (edit, nee het is voor nokia)

Voo UIQ smartphones komt er vast wel wat, maar wellicht nog niet beschikbaar

[ Voor 12% gewijzigd door Batsu op 24-04-2008 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Batsu schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:13:
[...]

http://www.allaboutsymbia...Nokia_S60_3rd_Edition.php

dat moet het doen denk ik (edit, nee het is voor nokia)

Voo UIQ smartphones komt er vast wel wat, maar wellicht nog niet beschikbaar
nokia heeft die functie standaard in s60 3rd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:44:
[...]

nokia heeft die functie standaard in s60 3rd?
nee niet standaard maar voor de specifieke versie van symbian die ze gebruiken (non-tocuhscreen) zijn dus wel programmas (die ik eerder meldde) te verkrijgen.
Voor UIQ varaiant die SE voor de G700/G900 gebruikt zijn deze programmas nog niet te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Batsu schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:56:
[...]

nee niet standaard maar voor de specifieke versie van symbian die ze gebruiken (non-tocuhscreen) zijn dus wel programmas (die ik eerder meldde) te verkrijgen.
Voor UIQ varaiant die SE voor de G700/G900 gebruikt zijn deze programmas nog niet te verkrijgen
wel raar dan want de 6500 slide heeft dat dus echt wel... standaard... niet zo uitgebreid als dat programmatje misschien maar wel call screening gekoppeld aan profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:51:
[...]

wel raar dan want de 6500 slide heeft dat dus echt wel... standaard... niet zo uitgebreid als dat programmatje misschien maar wel call screening gekoppeld aan profielen
dat is geen symbian toestel en dat kan je dus niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Batsu schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:57:
[...]

dat is geen symbian toestel en dat kan je dus niet vergelijken.
sorry mijn fout...

ik vind het toch maar raar dat iets dat MEER moet bieden (symbian) juist MINDER bied.
Denk dat ik al die smartphone crap maar skip als ze de basisfuncties niet eens voor elkaar hebben na 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
[...]

sorry mijn fout...

ik vind het toch maar raar dat iets dat MEER moet bieden (symbian) juist MINDER bied.
Denk dat ik al die smartphone crap maar skip als ze de basisfuncties niet eens voor elkaar hebben na 2 jaar
Ik vind dat wat jij vraagt niet echt basisfunctie maar goed. Idee achter smartphones is natuurlijk dat je hem zelf kan aanpassen door er extra software op te zetten. Ik zou zeggen, als die callamanagement zo belangrijk voor je is kan je beter bij s40 platform blijven, daar wordt je gelukkiger van denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Volgens DeGSM.nl:

De G900 wordt naar verwachting leverbaar vanaf week 22 (de laatste week van mei).
De G700 wordt naar verwachting leverbaar vanaf week 23 (02-06-2008).

Zijn er eigenlijk al foto's te vinden die zijn gemaakt met het productiemodel?
Ik twijfel nog tussen de g700 en de g900.

De 700 heeft geen autofocus (maar maakt wel betere foto's? (afgezien van aantal mp)) geen wifi en een lelijk achterkant. Maar kost wel minder dan zn broer en heeft geplaatste toetsen.
De G900 heeft een dubieuze camera, en eigenlijk vraag ik me af wat het voordeel van Wifi is.
Met zo'n telefoon koop je toch een internetabotje er bij, dus waarom zou ik dan nog via mijn eigen netwerk willen surfen?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Eindelijk staan er prijzen bij!

G900 368 euro zonder abo
G700 301 euro zonder abo
C702 301 euro zonder abo
C902 394 euro zonder abo

WiFi is met name in het buitenland wel heel erg makkelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 00:16

PowerFlower

être diable et jouer fleur

ernst schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:52:
Zijn er eigenlijk al foto's te vinden die zijn gemaakt met het productiemodel?
Ik heb ze nog niet gezien... ik denk dat die pas komen bij de release.
De 700 heeft geen autofocus (maar maakt wel betere foto's? (afgezien van aantal mp))
Waarom zou de 700 betere foto's maken? De SE camera's met AF zijn toch altijd wel de betere imho (ook al omdat AF veel betere plaatjes oplevert) en daarnaast heeft de 900 een stuk hogere resolutie... Het zou me ook niet verbazen als er bijv. dezelfde unit in zit als in de K850. Maar ik weet het ook niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik denk dat de G900 en C902 dezelfde cam-module gebruiken, en die is naar mijn weet niet dezelfde als de K850i want veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
op degsm.nl kun je hem gewoon al bestellen? staat geen datum oid bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik heb ze gemaild om te vragen of zij hem al op voorraad hebben. Lijkt me van niet maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Dat zeg ik ;) Die data komen van DeGSM.nl en aangezien ze 'm pas eind mei kunnen leveren, denk ik niet dat ze nu al een stapeltje hebben liggen :)

Over de camera's stond op mobile-review (of anders gsmarena) een stukje.
Ik dacht dat daar werd gezegd dat de G700 minder beroerde foto's maakte, misschien qua ruis?
Zelf dacht ik dat de G700 gezien zijn 3mp misschien al een bekende camera heeft? Een k800 camera bijvoorbeeld?

Ik vind trouwens het verschil in groote van de lens nogal meevallen. Op de foto's lijken ze helemaal niet zo klein als ik het vergelijk met mijn K800.

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik zag dat op hun site nergens staan wanneer ze 'm verwachten :) Ik zal wel niet goed kijken!

Een camera met en zonder AF hebben toch een noemenswaardig verschil... Ik denk niet dat de module uit de G700 vergelijkbaar is met die uit de C702/K800/K810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Hmm, ik ik heb eigenlijk nooit een fatsoenlijke telefoon gehad zonder AF, maar dat moet ik dan maar zo houden.

De data van DeGSM heb ik uit een reactie op een mailtje dat ik ze had gestuurd.

Inmiddels blijkkt dat Kieskeurig.nl ook voor telefoons eigenlijk een hele goeie site is:
http://www.kieskeurig.nl/...1EE32C12574090073EA90.htm
*Shops.nl:
-G700 10 mei E 290
-G900 9 mei E 360
*Algebeld.nl:
-G700 14 mei E 290
-G900 14 mei E 360
*Kijkshop
-G700 10 mei - 290
-G900 10 mei - 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Blijkt toch een 70 euro verschil te zijn tussen de twee. Vind ik het wel waard denk ik voor WiFi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

ernst schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:52:
Hmm, ik ik heb eigenlijk nooit een fatsoenlijke telefoon gehad zonder AF, maar dat moet ik dan maar zo houden.
Jouw allereerste telefoon ooit was een K750i? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
PowerFlower schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:09:
[...]

Jouw allereerste telefoon ooit was een K750i? :P
Think big ;)
Okay, ik heb één telefoon gehad mét camera, zónder AF. Een motorola V525 maar daar had AF waarschijnlijk geen verschil gemaakt. Die camera nam meer ruis dan kleuren op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat de G900 ook toelaat om gesprekken op te nemen zoals bvb de T610 en de S500i? Ik denk dat hij enkel een voice recorder heeft die alleen werkt in stand-by mode.
Nog iets: op de site van Sony Ericsson zelf staat dat de G900 handwriting recognition heeft, dus dat ie wat je op de notes kribbelt kan omzetten in letters. Op andere sites wordt daar dan weer helemaal geen melding van gemaakt.
Hopelijk kan je de Everchanging theme van de S500i ook op de G900 laten werken zoals dat met de W880 ook kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:28
Hmm zou die handwriting recognition ook werken voor sms berichten.
Ik ben niet echt een snelle SMSer maar schrijven met pen lukt me nog aardig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, waarschijnlijk mobile-review.com, maar ergens stond dat inderdaad dat je memo's kon schrijven die dan gewoon in drukletters verschenen. Ik denk dat dat voor sms niet anders is.

Aangezien ze de 700/900 als office telefoon presenteren lijkt me dat ie wel geluid kan opnemen. Mijn K800i kan dat al met gemak en in goeie kwaliteit. Ik zou niet weten waarom dat alleen in flight mode zou kunnen. Maar zelfs als ze het vergeten zijn, dan zijn er waarschijnlijk 30 andere symbian tooltjes die dat wel kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Nou ik heb de G900 besteld, ze verwachten dat ze hem met een week kunnen leveren. Ik ben zeer benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
nielsgaastra schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:52:
Nou ik heb de G900 besteld, ze verwachten dat ze hem met een week kunnen leveren. Ik ben zeer benieuwd! :)
koel! Hou ons op de hoogte wanneer je hem hebt? waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, hou ons op de hoogte. Ik moet/mag ook een nieuwe foon uitkiezen. En deze staat sinds ik weet dat de X1 voorlopig niet uit komt, hoog op m'n verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Modbreak:Heren, reacties zoals ik heb het besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd etc etc etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
Mooi toestel, jammer dat het scherm niet wat groter is. Hierdoor wordt het internetten best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-guido schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:35:
Mooi toestel, jammer dat het scherm niet wat groter is. Hierdoor wordt het internetten best lastig.
Misschien werkt internetten op deze telfoon gewoon prima? Ik heb hem nog niet in handen gehad... Ik vind het al goed als je er af en toe snel wat mee kan opzoeken of bijvoorbeel mee kan msn'en. Ik vind het alleen jammer dat als ik deze telefoon neem misschien nog bet alle bugs te maken krijg. Helas heb ik nog maar een maand voordat mijn abbonoment afloopt..

@nielsgaastra
Waar heb je hem besteld?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
DaannO schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:26:
[modbreak]Heren, reacties zoals ik heb het besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd etc etc etc ;)[/]
Wat is het nut van discussieren over een telefoon die je niet kunt kopen?
Ik bedoel: Iedereen die dit topic volgt, doet dat omdat ie deze telefoon wil kopen of op zn minst overweegt te gaan kopen.
We zijn geen shoppingforum maar een technisch forum. Als jij mij kunt vertellen wat er technisch aan is om te weten waar en wanneer een telefoon te koop is dan hoor ik het wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 07-05-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Lijkt me duidelijk genoeg: DaannO in "Het SonyEricsson G700/G900 Topic"

[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 07-05-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Bedankt DaannO!
Het is hier toch zeker geen kieskeurig ofzo... ;)
Tha-guido schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:35:
Ik denk dat 2,4" net genoeg is om redelijk prettig te kunnen internetten. ik had liever ook 2,6" of meer gezien maar ik denk dat ik hier maar genoegen mee moet nemen.
Weet iemand een SE telefoon die al een 2,4" scherm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:54:
[...]
sorry mijn fout...
Heb nog 2 linkjes voor je met call management tools voor uiq. Heb ze zelf niet geprobeert!
http://www.mcleaner.com
http://www.webgate.bg/products/acm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Scidd0w schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:23:
Bedankt DaannO!

[...]
Ik denk dat 2,4" net genoeg is om redelijk prettig te kunnen internetten. ik had liever ook 2,6" of meer gezien maar ik denk dat ik hier maar genoegen mee moet nemen.
Buiten de grootte van het scherm, is toch imo vooral de resolutie van belang bij internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
(past eigenlijk beter in de startpost:)
Uitgebreide vergelijking van de camera:
http://www.smape.com/en/r...ricsson_G900_cam-rev.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat mijn nieuwe telefoontje worden, ben er voor 99% uit, wil hem alleen nog even vasthouden voordat ik hem koop.
Stond bijna op het punt een 960i te bestellen maar die vond ik toch net even iets te groot. Ook het feit dat daar geen zaklampje op zit en op deze wel. Voor de rest kunnen ze redelijk hetzelfde.

Snap alleen het verschil in audio niet helemaal, op de G900 zit geen walkman-player maar wel een media-player, wat is dan nog het nut van een Walkman? Ik neem toch aan dat in beide toestellen de audio-kwaliteit gelijk is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het enige wat verschilt de logo's en de thema's, verder denk ik dat ze allemaal hetzelfde kunnen. Uiteraard zijn de bijgeleverde oordopjes bij de W series van betere kwaliteit.

Ik ben er ook uit dat het deze gaat worden. Alleen over de kleur kan ik nog niet beslissen maar dat komt in de winkel wel.

Als ik trouwen bij mijn broer zijn w950i door het menu blader dan gaat dat echt heel traag. Hopelijk gaat het bij deze gewoon zoals op mijn huidige w810i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:07:
Dit gaat mijn nieuwe telefoontje worden, ben er voor 99% uit, wil hem alleen nog even vasthouden voordat ik hem koop.
Stond bijna op het punt een 960i te bestellen maar die vond ik toch net even iets te groot. Ook het feit dat daar geen zaklampje op zit en op deze wel. Voor de rest kunnen ze redelijk hetzelfde.

Snap alleen het verschil in audio niet helemaal, op de G900 zit geen walkman-player maar wel een media-player, wat is dan nog het nut van een Walkman? Ik neem toch aan dat in beide toestellen de audio-kwaliteit gelijk is? 8)7
Lijkt me sterk dat je op de W960i de LEDjes niet als zaklampje kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
hmmm, de foto's met de nokia N82 zijn toch wel echt een stuk beter... Tis dat ik de nokia's zo lelijk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor kun je die WIFI op deze foon eigenlijk allemaal gebruiken? Alleen om te internetten, of zou ik ook vanaf de telefoon bij de muziek op m'n PC kunnen en die over kunnen zetten (dus bestandsoverdracht niet vanaf de PC geïnitieerd, maar vanaf de telefoon zelf)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Paultje3181 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:37:
hmmm, de foto's met de nokia N82 zijn toch wel echt een stuk beter... Tis dat ik de nokia's zo lelijk vind...
Idd :/ Zelfs m'n oude K750i leek wel betere foto's te maken :? Ik snap hier niks van.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren deze reviews niet met een prototype g900i gemaakt? Zou raar zijn als ze dit zo laten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:50:
Waren deze reviews niet met een prototype g900i gemaakt? Zou raar zijn als ze dit zo laten ..
Klopt geloof ik en er wordt hier een daar ook gezegd dat klein dingen zoals de cam-driver pas op het laatst 'getweakt' worden maar aan de andere kant schijnt over de k850 hetzelfde gezegd te zijn toen die nog uit moest komen en daar hebben software updates veranderd aan de kwaliteit van de foto's.
Bovendien, schijnt (ik vin dat het niet zo goed te vergelijken is adhv plaatjes) de sensor van de g900 ook flink kleiner te zijn dan die van bv. de k800i.
Waarschijnlijk gaan de foto's van de g900/ 700 dus niet heel veel beter worden.

[ Voor 5% gewijzigd door ernst op 14-05-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Scidd0w schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:23:
Bedankt DaannO!

[...]
P1i, W960 en de W910 hebben allemaal 2,4 of groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Verbal_Kint schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:16:
[...]
P1i, W960 en de W910 hebben allemaal 2,4 of groter.
naar mijn weten hebben die allemaal 2,6" en ik wilde juist de verschillen met 2,4" vergelijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
2,4" is imo niet significant kleiner dan 2,6". Als een 2,6" groot genoeg is dan denk ik dat het met een 2,4" ook wel gaat lukken. Is natuurlijk wel persoonlijk... Wellicht kun je ergens eens de telefoon uitproberen zodra ie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Misschien dat niels hem ondertussen al heeft... Ik hoop hem iig woensdag te krijgen. Ik zal dan zo snel mogelijk een review geven incl. foto's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Paultje3181 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:02:
Misschien dat niels hem ondertussen al heeft... Ik hoop hem iig woensdag te krijgen. Ik zal dan zo snel mogelijk een review geven incl. foto's e.d.
Nice. Ik zal het e.e.a. volgende week vrijdag als ik terug uit Londen ben allemaal updaten en in de TS verwerken. Voor suggesties staat DM aan. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
RoD schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:21:
2,4" is imo niet significant kleiner dan 2,6". Als een 2,6" groot genoeg is dan denk ik dat het met een 2,4" ook wel gaat lukken. Is natuurlijk wel persoonlijk... Wellicht kun je ergens eens de telefoon uitproberen zodra ie uit is.
Klopt helemaal! Ik ben er achter dat ik niet genoeg research had gedaan.
De SE W910i heeft namelijk een scherm van 2.4inch. Gisteren in de winkel even vergeleken met een W960i (2.6inch) en voor mij persoonlijk is 2.4 groot genoeg.
In iedergeval een stuk beter dan het scherm van mijn K800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Paultje3181 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:02:
Sony Ericsson heeft de uitlevering van het toestel uitgelsteld tot midden juni. Dus we moeten allemaal nog even wachten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
nielsgaastra schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:30:
[...]Sony Ericsson heeft de uitlevering van het toestel uitgelsteld tot midden juni. Dus we moeten allemaal nog even wachten... :/
Ja, erg flauw weer van ze. Ik hoorde het van het weekend bij de Belcompany, wacht zelf al een tijd om mijn abo te verlengen. :(
Het valt me wel op dat SE vaak releases verschuift naar achteren. Hoop dat deze datum nu wel definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat het erg krap worden.. :( Maar als de kwaliteit van het toestel hierdoor omhoog gaat vind ik het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hmm midden juni...

dan komt ook de iphone 2 uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
De G700/G900 spelen toch in een andere prijsklasse hé ;) Tenzij je het over niet-officiële geünlockte iPhones hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ok wat zijn dan de voordelen vd iphone vs g900?

iphone:
+multi-touchscreen breedbeeld
+muziek

g900:
+umts
+5 mp camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:21:

iphone:
+muziek

g900:
+umts
+5 mp camera
Ik snap niet waarom je deze 2 telefoons met elkaar gaat vergelijken? De iphone komt in een hogere prijsklasse en is gewoon een totaal ander toestel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarnaast is die vergelijking wel erg summier en dus niet bruikbaar. Imo is het ook niet echt zinvol om die twee te vergelijken. Je vergelijkt Apples met peren. Welk apparaat je dan precies moet kopen hangt gewoon van jezelf af. Iedereen heeft weer andere eisen en wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
RoD schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:36:
Je vergelijkt Apples met peren
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Silverline schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:21:

iphone:
+muziek

g900:
+umts
+5 mp camera
Opmerkelijk dat de iPhone geen UMTS heeft. Dat schiet toch ook niet op met YouTube wat ze lopen te showen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:24:
[...]

Opmerkelijk dat de iPhone geen UMTS heeft. Dat schiet toch ook niet op met YouTube wat ze lopen te showen.
serieus? :')
wifi misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Ik twijfel tussen deze telefoon en de Nokia E51. Ik weet het, ze spelen in een andere klasse maar voor mij zijn dit de twee voornaamste toestellen ivm wifi. Ik ga waarschijnlijk geen internet abonnement afsluiten maar mijn eigen wifi verbindingen gebruiken.
Kun je met wifi ook bestanden van de computer naar de telefoon overzetten?

De Nokia heeft geen touchscreen en niet zo'n goede camera. Hij ziet er wel lekker basic uit tov. de G900 en heeft een zeer goede batterij.

Dilemma's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Volgens SE zelf wordt ie pas Q3 verwacht... Lastig dus! Ik heb hem al besteld maar ga niet wachten tot Q3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex-G
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04-2010
Bij Coolblue (smartphoneshop) hebben ze de g900 op voorraad!

Hij is dus eindelijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O*
Nu gaat het toch wel kriebelen... Enige probleem is dat ik nu snel een andere provider moet zoeken waarmee in zee ga. En welke kleur natuurlijk? :X

Is dit toestel bij die winkel trouwens sim lock vrij? Ik moet geen t-mobile of vodafone software erop...

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 13:02
Oei, bij Algebeld.nl is het toestel nu ook direct leverbaar en daar heb ik hem in bestelling staan, dus je zou zeggen dat ik hem heel spoedig kan verwachten. Ik weet alleen niet of ze de goedkeuring van mijn nummerbehoud aanvraag nog afwachten voordat ze gaan verzenden. Zodra ik hem binnen heb zal ik hier foto's en ervaringen posten :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is blauw en het staat onder elke pagina in dit topic, en boven elke reactie die ja aan het typen bent. Rara wat is het :?

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 27-05-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ik wacht nog even af tot ik weet hoe de camera is. Dat check ik meestal door gewoon op camera te zoeken op Flickr: http://www.flickr.com/cameras/sonyericsson/#models

De C en G serie komen er nog niet in voor overigens, wat toch ook wel wat zegt over de beschikbaarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is blauw en het staat onder elke pagina in dit topic, en boven elke reactie die ja aan het typen bent. Rara wat is het :?
eeh koekiemonster?
mja flauw

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de levering nog iets hadden uitgesteld om o.a. de camera nog wat te verbeteren maar goed, nu is hij dan toch leverbaar.

Voor mij is de fotokwaliteit niet van zodanig belang dat ik dit toestel ervoor laat liggen, er zitten toch wel heel erg veel andere leuke dingen op waarvan Wifi in broekzakformaat voor mij toch wel de doorslag heeft gegeven.

Enige wat een beetje jammer is: er zit standaard geen SD-kaartje bij, dus wordt hij toch nog een paar tientjes duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jammer dat SonyEricsson het nalaat om nog praktische telefoons te ontwerpen die er ook nog mooi uitzien. Na de deceptie van de w960 heb ik lang zitten wachten op deze telefoon. Maar alle filmpjes op youtube etc. stellen mij diep teleur. Een OS dat er uitziet alsof het uit een slechte jaren 80 scifi film komt... Misschien een grafisch vormgever inhuren voor een weekje?

Ben al jaren SE adept... raad altijd iedereen SE aan. Elk ander merk stelt mij alleen maar teleur. Maar na de k800i heeft SE geen enkele goede telefoon die aan mijn eisen voldoet uitgebracht...

De Xperia X1 gaat de goede kant op maar ja dat is weer zo'n neverending story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Laatst online: 16-07 11:17
Afbeeldingslocatie: http://www.mphone.co.uk/sonyericsson/images/ericsson_t610_all.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mydigitallife.info/wp-content/uploads/2008/02/sony-ericsson-g700-g900.jpg

sonyericsson moet gewoon eens een nieuwe ontwerper in huis nemen idd...

maar aan de andere kant, zolang het verkoopt, en mensen het prettig vinden, waarom niet!

Ik ben er ook al jaren aan gehecht, maar zou wel graag iets spannendere designs zien, niet een doorgevolueerde t610 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

In het algemeen: stop met dit soort vragen in dit topic.

[ Voor 126% gewijzigd door pven op 28-05-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Daar hebben we TR voor uitgevonden.

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 28-05-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gugger schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:17:
Oei, bij Algebeld.nl is het toestel nu ook direct leverbaar en daar heb ik hem in bestelling staan, dus je zou zeggen dat ik hem heel spoedig kan verwachten. Ik weet alleen niet of ze de goedkeuring van mijn nummerbehoud aanvraag nog afwachten voordat ze gaan verzenden. Zodra ik hem binnen heb zal ik hier foto's en ervaringen posten :)
Ik heb net belcompany gebeld, en die vertelde mij dat het nog ong. 3 weken zal gaan duren voordat ze hem binnen hebben. :/ Maarja, als de fotokwaliteit er op vooruit gaat vind ik het niet erg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat die vergeleken met algebeld.nl ofzo bij belcompany ineens beter is... Denk toch dat die gewoon zeer binnekort ook daar te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb hem binnen.

Eerste indruk...

Negatief:
- Waarom kan het gewoon niet net zo vlot gaan als m'n k800i ?
--- Bijv een nieuwe sms maken duurt toch zo'n 4sec eer je kan beginnen.. :(
- scherm is toch wel klein
- Soms wil ik gewoon met de toesten werken, en dan word ik toch weer genoodzaakt om het scherm aan te raken. Wat met je vingers best lastig is soms.
- Design menu enzo (achterhaald) is wel smaak,,.. (edit: een ander thema doet wonderen :) )
- TRaag... Pleuris..
- Waarom is de usb kabel zo stug en kort? Kan maar net vanaf m'n front usb naar m'n buro.

Positief:
- Strak telefoontje
- Redelijk ligt en lekker dun.
- touchscreen.
- Symbiam.
- Wifi (inet gaat snel)
- Het begin scherm is wel gaaf, werkt goed. Je kunt daar bijv ook makkelijk een RSS reader aan toevoegen.

'k heb al 2 zware vastloper gehad. Batterij moest zelfs uit. :/
Ga ik naar gmail.com/app -> "Gmail werkt helaas niet op uw SE UIQ." :|
OperaMini liep op m'n k800i veel vloeiender... (zeikmodus)

ps: ik zal vandaag/morge deze post blijven updaten. Er zit vast ook veel moois in! :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positief bericht hoor! :>

Maar wat bedoel je met dat hij te breed is? En doormiddel van die 4 punts toets kan je toch door alle menu's navigeren?
Ik heb hem vandaag besteld dus hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen. Zou je misschien nog wat foto's ermee en ervan kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:36:
Positief bericht hoor! :>

Maar wat bedoel je met dat hij te breed is? En doormiddel van die 4 punts toets kan je toch door alle menu's navigeren?
Ik heb hem vandaag besteld dus hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen. Zou je misschien nog wat foto's ermee en ervan kunnen maken?
navigeren gaat goed.

Tja, wat is breed? 't zal ook zeker wel wennen denk ik. Maar ik kan met m'n duim minder goed bij de rechter knoppen omdat de telefoon verder in m'n hand ligt. Je krijgt dan het gevoel dat ie uit je hand valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sms jij niet met twee handen dan? Iets breder lijkt mij juist wel fijn. Ik sta ook op het punt om er een te bestellen, maar hoop toch dat één en ander niet té traag is. Was dit je eerste indruk, en moest je er ook even aan wennen? Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Post ff foto's van het toestel, en foto's genomen door het toestel... nu je de eerste bent die er een vast mag houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:52:
sms jij niet met twee handen dan? Iets breder lijkt mij juist wel fijn. Ik sta ook op het punt om er een te bestellen, maar hoop toch dat één en ander niet té traag is. Was dit je eerste indruk, en moest je er ook even aan wennen? Hou ons op de hoogte!
met 2 handen? :D
Nee anders kan die ook onmogelijk uit m'n eene hand vallen.

traag.. tja, ik ben de k800i gewend. Die is altijd heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat die trager is was mij al bekend aangezien mijn broer een W950i heeft. De g900i moet dan weer wat sneller zijn als die. Maar op youtube viel mij de sloomheid ook wel mee. Misschien inderdaad gewoon even wennen.

Maar iedereen zit nog steeds ongeduldig op foto's te wachten... 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex-G
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04-2010
Heb hem ondertussen ook sinds vandaag en er al heel de dag met zitten spelen.

Ook 1 vastloper gehad...
Tov mijn k750i is hij idd een pak trager!
Menu's zijn echt lelijk, maar hopelijk zijn er binnenkort wat leuke thema's voor te vinden.

Voor de rest is het echt wel een mooi toestel, zit stevig in elkaar...
Dus al bij al een mooie opvolger voor men oude k750i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, al 2 vastlopers bij 2 mensen! Kan iemand vertellen hoe de firmware geupdate moet worden (via datakabel oid en is deze meegeleverd?)? Want ik heb het idee dat dat nog wel een aantal malen moet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 07:08:
Hmm, al 2 vastlopers bij 2 mensen! Kan iemand vertellen hoe de firmware geupdate moet worden (via datakabel oid en is deze meegeleverd?)? Want ik heb het idee dat dat nog wel een aantal malen moet gebeuren ;)
oh man bij mij jeukt het ook! Ben vooral geintereseerd in de G700. Momenteel heb ik de nokia e51 waar ik echt wel tevreden over ben! Iemand dezelfde situatie? een kleine 300 voor deze gsm vind ik echt niet veel!

edit, enkele vragen aan de bezitters:

zit er een meldingsindicator op in de vorm van een lichtje als je bv een sms/oproep gemist hebt?
kan je er skype/fring op draaien?
en via SIP bellen, kan dat?

alvast bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Batsu op 29-05-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:50:
[...]

oh man bij mij jeukt het ook! Ben vooral geintereseerd in de G700. Momenteel heb ik de nokia e51 waar ik echt wel tevreden over ben! Iemand dezelfde situatie? een kleine 300 voor deze gsm vind ik echt niet veel!

edit, enkele vragen aan de bezitters:

zit er een meldingsindicator op in de vorm van een lichtje als je bv een sms/oproep gemist hebt?
kan je er skype/fring op draaien?
en via SIP bellen, kan dat?

alvast bedankt!
Lichtje niet gezien.
Fring ondersteund deze (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:13:
[...]

Lichtje niet gezien.
Fring ondersteund deze (nog) niet
zit het lichtje niet linksonder? (volgens mobile-review).
hmmm jammer van fring...

toch bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:57:
[...]

zit het lichtje niet linksonder? (volgens mobile-review).
hmmm jammer van fring...

toch bedankt!!
ff gecheckt voor je. En het lampje knippert idd :*) 't was me nog niet opgevallen. Je moet er echt van de zijkant op kijken. Dat lampje kan trouwens verschillende kleuren zijn. Wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:12:
[...]

ff gecheckt voor je. En het lampje knippert idd :*) 't was me nog niet opgevallen. Je moet er echt van de zijkant op kijken. Dat lampje kan trouwens verschillende kleuren zijn. Wel gaaf.
thanks...
ik vind dat echt zoooo gemakkelijk!
worden de foto's van de contacpersonen groot weergegeven als ze bellen? en is een persoonlijke smstoon toe te wijzen?
kan je sms-jes laten opslaan op de geheugenkaart??

beter nog: weet iemand waar ik de manual kan downloaden?

denk wel dat dit m wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Batsu op 29-05-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:42:
[...]

thanks...
ik vind dat echt zoooo gemakkelijk!
worden de foto's van de contacpersonen groot weergegeven als ze bellen? en is een persoonlijke smstoon toe te wijzen?
kan je sms-jes laten opslaan op de geheugenkaart??

beter nog: weet iemand waar ik de manual kan downloaden?

denk wel dat dit m wordt.
- eigen sms toon kan.
- tel is net uit dus de manual is nog niet online. En wat heb je eraan? Aan de specs en reviews kan je genoeg zien van de mogelijkheden denk ik ( ik betwijfel het of die sowieso komt )

de andere vragen kan ik nog niet beantwoorden omdat ik hem hopelijk morgen binnen krijg. ( vertraging ivm een handtekening die anders was :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gister ook besteld, met een beetje geluk is hij er morgen..kan niet wachten!

Ik vroeg me af of er een soort van afdekdopje bestaat om het oplaad/koptelefoon conector-ding af te dichten. Bij mijn oude SE zit er namelijk allemaal vuil in en dit geeft problemen met opladen. Meerdere mensen hebben hier last van. Jaren geleden kreeg ik wel zulke dopjes bij mijn siemens m35i geloof ik. Vroeg me af of zoiets ook voor SE bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:51:
[...]

- eigen sms toon kan.
- tel is net uit dus de manual is nog niet online. En wat heb je eraan? Aan de specs en reviews kan je genoeg zien van de mogelijkheden denk ik ( ik betwijfel het of die sowieso komt )

de andere vragen kan ik nog niet beantwoorden omdat ik hem hopelijk morgen binnen krijg. ( vertraging ivm een handtekening die anders was :| )
thanks! ik bedoel per contact een andere sms toon kunnen toewijzen?
manual vind ik altijd wel handig hoor om vene door te lezen van te voren. Overigens heb ik hem wel al geonden dus toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:18:
Ik heb hem gister ook besteld, met een beetje geluk is hij er morgen..kan niet wachten!

Ik vroeg me af of er een soort van afdekdopje bestaat om het oplaad/koptelefoon conector-ding af te dichten. Bij mijn oude SE zit er namelijk allemaal vuil in en dit geeft problemen met opladen. Meerdere mensen hebben hier last van. Jaren geleden kreeg ik wel zulke dopjes bij mijn siemens m35i geloof ik. Vroeg me af of zoiets ook voor SE bestaat?
Die afdekdopjes zouden er voor èlk type SE moeten zijn. Maar het moet gezegd: als de connector aan de zijkant zit (zoals bij de SE K550i) dan blijven de connectoren veel netter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
ik mis iets.......Foto's! (gemaakt met het toestel dan).
Is het toestal in gewone winkels te vinden? Zou 'm graag even uitproberen.
Hier dan vast een paar foto's.
En hier en hier

[ Voor 54% gewijzigd door ernst op 30-05-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto's zijn niet verkeerd, beetje aan de lichte kant als je ze vergelijkt met die nokia. Maar die camera vind ik niet zo heel belangrijk, gewoon handig voor momenten..

Hopelijk kan ik nog een alternatief afleveradres opgeven. Zo niet dan leest de bezorger hopelijk het briefje om hem bij de buren af te leveren. ( wat een gekloot was het met het contract :/ )

Weet iemand misschien een goede site waar software voor symbian telefoons is te vinden? En misschien een goed werkende variant van msn messenger?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
MSN / andere messengers -> SLICK

Nog in betafase (is ook te merken) ATM, en zal bij de final betaalde software worden.
Daarnaast verorberd het werkelijk mijn batterij, alsof het niets is. (dit in tegenstelling tot de vorige messenger van Lonely Cat Games, die deed het ~8 uur ofzo)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:07:
Die foto's zijn niet verkeerd, beetje aan de lichte kant als je ze vergelijkt met die nokia.
Iets meer detail / iets minder blokjes en wat minder ruis zou van mij nog wel mogen. Vraag me af in hoeverre dat met firmwares nog is te verbeteren. Weet wel dat de alternatieve cam drivers voor mijn w810 en k800 soms nog aardig verschil maakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Ik ben net bij The PhoneHouse geweest, zegt de medewerker daar dat de G900 pas over 3 maanden naar Nederland komt. En dat hij alleen in webwinkels te bestellen is nu. Maar dan heb je wel de Amerikaanse versie en dat is troep. Daarmee heb je veel problemen. Bij Belcompay kan je hem toch ook gewoon bestellen? Volgens mij was die medewerker een stage loper ofzo die het nog niet helemaal snapt!
Vraag voor de genen die hem al hebben: de software is toch gewoon nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Software is gewoon Nederlands idd.

Ik heb even een vraagje, als ik applicaties verlaat blijven ze altijd nog in open applicaties staan. Kan ik ze op een makkelijkere manier afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin over Amerikaanse versies. Misschien bedoelt hij dat branded versies (met simlock en logo's van providers) nog niet te krijgen zijn.

Hoe je programma's verlaat zonder dat ze open blijven staan ben ik ook nog niet achter.

Trouwens netjes dat je een extra stylus er bij krijgt, echt iets wat je nog een keer nodig gaat hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:16:
Wat een onzin over Amerikaanse versies. Misschien bedoelt hij dat branded versies (met simlock en logo's van providers) nog niet te krijgen zijn.

Hoe je programma's verlaat zonder dat ze open blijven staan ben ik ook nog niet achter.

Trouwens netjes dat je een extra stylus er bij krijgt, echt iets wat je nog een keer nodig gaat hebben :p
Misschien gewoon pijltje terug wat langer ingedrukt houden? Dat zal wel werken, alleen duurt het wel erg lang om iets te sluiten op die manier.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!