Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Ik wacht inmiddels op de Nokia 5800 XM, die wordt deze week bezorgd.
Verwijderd
Snelheid vond ik in het begin echt een minpunt maar wen je snel aan en verder gewoon een prima toestel. Bij mij dan, jammer dat ze het niet in 1x goed konden doen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik heb de mijne nu al anderhalf jaar en krijg mijn tomtom er maar niet op.ik heb ook een bt gps ontvanger,de gsm herkent deze maar kan hem niet koppelen aan het programma denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:40:
Dan nog McGuider navigatie in combinatie met bluetooth gps-ontvanger, werkt ook klasse.
Natuurlijk bellen en seinen, ook zoals het hoort.
Enig zwak punt aan de G700 (tot nu toe ;-) is het stof onder het scherm.
He he, eindelijk eens een positief berichtje over het toestel ;-)
kan iemand me vertellen wat ik moet doem om navigatie te krijgen op men g900.
voor de rest valt hij wel mee ondanks de gekende minpunten(stof,snelheid,blokkeren)blijf ik het een tof ding vinden.zelfs nadat hij volledig onder water gelegen had blijft hij probleemloos werken.
grtz jo
Ik vermoed dat hij HSDPA bedoelt, en dat zit er niet op (wel UMTS natuurlijk, en dat is ook 3G en voor een mobiel is dat imho toch echt gewoon snel genoeg, als modem misschien, maar dan is serieel/bluetooth de beperkende factor, niet de 3G)Woudtwe schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:17:
Hoezo gemis van 3G? Dat zit er toch gewoon op? Ik heb het alleen uit gezet om batterij te besparen.
Miss even (in lame dutch) "dit apparaat vertrouwen" aanvvinken op de bt gps bij bleutooth settings.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:21:
[...]
ik heb de mijne nu al anderhalf jaar en krijg mijn tomtom er maar niet op.ik heb ook een bt gps ontvanger,de gsm herkent deze maar kan hem niet koppelen aan het programma denk ik.
voor de rest valt hij wel mee ondanks de gekende minpunten(stof,snelheid,blokkeren)blijf ik het een tof ding vinden.zelfs nadat hij volledig onder water gelegen had blijft hij probleemloos werken.
grtz jo
fat to da bone
Verwijderd
Heb je McGuider al geprobeerd? Hier draait v7.7x met kaartmateriaal van 2009 gewoon goed.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:21:
[...]
Ik gebruik een Adapt Keychain gps-ontvanger van net 3 tientjes....
Verwijderd
Heb je er iets aan gedaan als die onderwater is geweest? En wat is nu je batterij levensduur na het duiken van je gsm?Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:21:
grtz jo
Mijn heeft ook zen eerste zwemles erop zitten maar batterij is daardoor na 1 dag telkens leeg

Verwijderd
dacht dat het stof nu wel weg zou gespoeld,zijn maar niet dus :-)
heb wel gezien dat se een witte plakker op de batterij heeft geplakt die rood word in contact met water.wss ivm garantiegevallen.
nu de batterij van mijn oude k800i is identiek duss no prob.
@fatshark:apparaat vertrouwen heb ik nu ingeschakeld,nu nog de software aan't draaien krijgen!tx btw
@legelap:als ik mijn tomtom niet aan het draaien krijg moet ik wel iets anders proberen dan wil ik mcguider evt wel overwegen
Verwijderd
Zo snel krijg je stof precies niet wegVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:52:
dacht dat het stof nu wel weg zou gespoeld,zijn maar niet dus :-)
heb wel gezien dat se een witte plakker op de batterij heeft geplakt die rood word in contact met water.wss ivm garantiegevallen.
nu de batterij van mijn oude k800i is identiek duss no prob.
En inderdaad die plakker is voor de garantie. Maar daarbij kan ik je ook wel vertellen dat je nog altijd je gsm niet kan opsturen ter garantie als het toch te erg zou worden want in de GSM zelf zit er ook zo'n stickertje verstopt
Normaal doe ik men GSM's of andere toestellen niet open als die nog in garantie zijn, maar aangezien hij gezwommen heeft kan me dat dus niet veel geven en heb ik dat nu dus wel enkele keren gedaan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb voor het eerst in 1.5 jaar die systemupdate gedaan en ik ben nu al mijn contacten kwijt. Voor ik die update heb gedaan heb ik mijn telefoon via usb op mijn pc aangesloten en de complete map gekopieerd naar mijn pc, het probleem is dat ik niet weet welk bestand de contacten zijn. Kan iemand me helpen?
dit ziet er zo uit:
http://i33.tinypic.com/1z6b05c.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 00:05 ]
Verwijderd
Ik zou gewoon alle mappen kopiëren naar de G900... had je de contacten niet naar je simkaart gekopieerd?? mssn is dat een tip voor de volgende keer.. daarnaast kan je met de software van SE op je pc je mobiel ook gewoon back-up-en incl. de contactenVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:04:
Hey,
Ik heb voor het eerst in 1.5 jaar die systemupdate gedaan en ik ben nu al mijn contacten kwijt. Voor ik die update heb gedaan heb ik mijn telefoon via usb op mijn pc aangesloten en de complete map gekopieerd naar mijn pc, het probleem is dat ik niet weet welk bestand de contacten zijn. Kan iemand me helpen?
dit ziet er zo uit:
http://i33.tinypic.com/1z6b05c.jpg
Iemand een idee om het op te lossen. op de site van SE staan er niks over.
Verwijderd
Wel jammer dat SE geen echte opvolger heeft voor dit geweldige toestel!
http://www.sonyericsson.c...onyericssonaspen-20100202
Verwijderd
Vind ik niet echt een opvolger eerlijk gezegd. Maar dat zal wel aan mij liggenWoudtwe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:50:
Nou, de Aspen lijkt toch aardig in de buurt te gaan komen:
http://www.sonyericsson.c...onyericssonaspen-20100202
Denk dat ik voor de xperia x10 ga. Geen idee hoe het werkt zonder fysieke knoppen..
Zoals op vele sites staat vermeld hoe een G900 te hacken, ben ik nu zover dat zowel Capswitch als Swissmanager Elite met goed resultaat heb kunnen installeren. Maar als daarna installserver.exe probeer te kopieren van de telefoon naar de C:\sys\bin map krijg ik een foutmelding van Swissmanager Elite:
No items copied: Error -46
Het nadeel van het min teken in de error melding is dat het lastig zoeken is met Google
Alle opties van ROM drives en hidden files staan aangevinkt in Swissmanager
Wie is bekend met deze melding en wil mij uit dit probleem helpen.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Idd, ik wist nog niet zodra je telefoon opnieuw opstart dat die switched naar on en dus weer op off gezet moet worden. Nu lukt het wel.Mr.Nobody schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:29:
heb je capswitch ook opgestart en "capabilities" op on staan?
Mag ik mss vragen of iemand een tutje heeft van swissmanager met wat meer diepte (kwa instellen) dan de handleiding van swissmanager zelf
Daarom meteen terug naar de winkel en nu hopen dat ze hem snel zullen repareren. Weet iemand hoe lang dat kan gaan duren?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!