Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:56
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/1384/introw960nx1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/sonyericsson_w960i.jpg

Sony heeft een nieuwe, zeer interessante walkman telefoon aangekondigd. Voor velen was de w950i het net niet mede dankzij het ontbreken van een camera. Met de w960i introduceert Sony een buitengewoon uitgebreide walkmantelefoon met een (naar mijn mening) zeer mooi design. Prijzen zijn nog niet bekend, de telefoon zou het vierde kwartaal van dit jaar moeten uitkomen. Hieronder de (vooralsnog bekende) specificaties:

Hoofdfeatures:
- Touchscreen
- 8 gb flashgeheugen
- Walkman concept
- 3,2 megapixel camera
- Symbian OS
- umts

Afmetingen:
• 109 x 55 x 16 mm

Gewicht:
• 119 gram

Uitvoeringen:
• Zwart, candybar

Beeldscherm:
• 240x320 pixels
• 2.6 inch LCD, 262K
• Touchscreen

Geheugen:
• 8gb, niet uitbreidbaar

Camera:
• Front: 0.3 mp (640x480 pixels)
• Rear: 3.2 mp (2048x1536 pixels)
• Autofocus en flitser.

Accu:
• Standbytijd: tot 370 uur
• Gesprekstijd: tot 540 minuten
• Afspeeltijd: 25 uur
• Videobeltijd: 2 uur

Verbindingen:
• Tri-band GSM
• GPRS, UMTS
• USB, bluetooth 2.0
• Wlan (Wi-Fi) 802.11b
• Mini usb

Overig:
• Stylus
• Symbian OS
• Microsoft word ondersteuning
• Stereo FM radio (rds)

De Sony Ericsson W960i wordt geleverd met de volgende accesoires; Batterij, Oplader, Usb-kabel, Stereo Bluetooth Headset HBH-DS220, Stereo Portable Handsfree HPM-70, Beschermetui, Reserve stylus, Media Manager Pro PC en PC Synchronization programma's, Handleiding.

De laagste prijs volgens pricewatch (20/1/08) is op dit moment: € 531,-, dit is uiteraard zonder abonnement.

Hieronder enkele kwaliteitsfoto’s van de w960i

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/5056/images/upload/1181857010SE-W960-front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/5056/images/upload/1181856976SE-W960-back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/5056/images/upload/1181857049SE-W960-side-8GB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/5056/images/upload/1181857077SE-W960-screen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/sony_ericsson_w960_zoom.jpg

Deel 1 kun je hier vinden.

[http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10908

[url=''http://weblogs.nrc.nl/weblog/hebben/2007/12/26/test-nokia-n95-8gb-versus-sony-ericsson-w960i/'']Een kleine vergelijking tussen de N95 en de W960i[/url]

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SElogo_onder.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Laatst online: 01:56
- Gereserveerd -

Ik heb een deel 2 aangemaakt, ik zal binnenkort de startpost flink updaten. Deze post is bedoeld om een overzicht van de updates te geven.

Veel postplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:42:
ik was met tomtom6 bezig. maar ik krijg dan de melding ga verder op de telefoon en als ik daar op installeren druk dan gaat het heel snel en zie ik op de pc een melding dat de installatie is afgebroken.
Waarschijnlijk moet je bij TomTom even de nieuwste versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:17:
[...]

Waarschijnlijk moet je bij TomTom even de nieuwste versie downloaden.
heb ik.

Wat doe ik verkeerd? heb nu 3 verschillende versies geprobeerd en steeds hetzelfde.
Ik kopieer de mappen en bestanden naar de geheugenkaart op de telefoon. daarna g aik bij configuratiescherm naar installeren en dan ziet hij een sis bestand. als ik die aanklik krijg ik info over tomtom en de optie installeren dit doe ik en dan zie je ff snel iets en dan is hij klaar maar hij installeert niks!!

op me n70 ging dit toch wel wat makkelijker hoor.

ook als ik het sis bestand selecteer en dan via pc suite wil installeren lukt het niet. dan staat er nadat ik verder ga op me telefoon bewerking afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ik hem wel binnen het Hva Netwerk werkende kon krijgen op WIFi maar is me niet gelukt. Weet iemand hoe die deze telefoon op Eduroam netwerk kan krijgen. Laptop instellingen zijn niet hetzelfde !!!.

aangezien we neiuew deel starten, maar even de vraag opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:05:
[...]

heb ik.

Wat doe ik verkeerd? heb nu 3 verschillende versies geprobeerd en steeds hetzelfde.
Ik kopieer de mappen en bestanden naar de geheugenkaart op de telefoon. daarna g aik bij configuratiescherm naar installeren en dan ziet hij een sis bestand. als ik die aanklik krijg ik info over tomtom en de optie installeren dit doe ik en dan zie je ff snel iets en dan is hij klaar maar hij installeert niks!!

op me n70 ging dit toch wel wat makkelijker hoor.

ook als ik het sis bestand selecteer en dan via pc suite wil installeren lukt het niet. dan staat er nadat ik verder ga op me telefoon bewerking afgebroken.
wel al je mappen op de root gezet? dus niet in een sub mapje? bij mij begon de installatie automatisch toen ik het erop gekopieerd had. ging als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt!

had me telefoon in normale modus staan. heb hem in snelle bestands overdracht gezet en toen naar de root gekopieerd.

daarna veilig verwijderen gedaan op de pc en idd hij ging tomtom installeren!
leuke versie btw tomtom 6 met touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:
Als ik een smsje aan het typen ben d.m.v. het toetsenbord en ik moet bijvoorbeeld het woord 'een' spellen, dan moet er dus 2 keer tweemaal op de '3' getoetst worden om de 2 'e''s achter elkaar te plakken. Als ik de eerste maal 2 keer op de '3' heb getoetst, en dus de eerste 'e' tevoorschijn komt, wil ik als het ware "pijltje naar rechts doen" (vroeger op mijn nokia 8)7) om direct aan de tweede 'e' te beginnen. Als je namelijk te snel achter elkaar 2 'e's probeert te typen dan denkt hij dat je nog met de eerste letter bezig bent en maakt hij dus van je eerste 'e' een 'f'.

Mijn ietwat knullig omschreven vraag dus: Met welke knop/handeling kan je direct aan je tweede letter beginnen?

B.v.d. voor de antwoorden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels TomTom 6.02 aan de praat gekregen op mijn W960i. Het enige wat me nu nog ontbreekt is een GPS ontvanger :9 Mijn vraag: Wat voor (bluetooth) GPS ontvanger is aan te raden i.c.m. een W960i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ketsiebetsie: over dat SMSen... zet T9 aan. :) Dan druk je gewoon een keer per letter, dus als je "een" wilt typen, druk je op 336. Je zet T9 aan, door handschriftherkenning uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:09:
Ik heb inmiddels TomTom 6.02 aan de praat gekregen op mijn W960i. Het enige wat me nu nog ontbreekt is een GPS ontvanger :9 Mijn vraag: Wat voor (bluetooth) GPS ontvanger is aan te raden i.c.m. een W960i?
Ik gebruik degene die nav4all voor had gesteld, voor mijn W950i. Werkt geweldig!! :9

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:32:
Ketsiebetsie: over dat SMSen... zet T9 aan. :) Dan druk je gewoon een keer per letter, dus als je "een" wilt typen, druk je op 336. Je zet T9 aan, door handschriftherkenning uit te zetten.
Dat heb ik idd ook al geprobeerd. Maar aangezien mijn smsjes altijd volstaan met afkortingen, zelf bedachte woorden enz is dit lastig. Dan moet je elke woord dat hij niet kent een keer invoeren in het "Mijn Woorden" lijstje. Misschien is dit achteraf wel efficienter dan zonder T9 typen, maar toch blijf ik benieuwd naar "het pijltje naar rechts functie" :) Dus iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
Kun je niet gewoon op het wieltje klikken? Of begint hij dan met verzenden? Iets zegt me namelijk dat het met het wieltje wel moet kunnen... Maarja, ik heb de telefoon nog niet dus...

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
oke voor de 3e keer dezelfde vraag op dit forum (helaas nog steeds geen antwoord gehad)

Ik wil graag een VPN verbinding aanmaken op mijn telefoon (config.scherm > beveiliging > VPN accounts > maken)

Ik krijg de volgende melding:

"Er is geen internetaccount of beleid geregistreerd"

Hoe registreer ik een internetaccount of beleid? (De help in de telefoon verteld dit niet afdoende).

Ik stel deze vraag omdat ik graag mijn UT (universiteit twente) mail aan de gang wil krijgen (via xs.utwente.nl), en ik hoorde dat je hiervoor eerst een VPN moet draaien. Nu weet ik niet of dit waar is.
Als er iemand is die zijn studentenmail aan de gang heeft op deze telefoon zou ik graag de intstellingen willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Felke schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:39:
oke voor de 3e keer dezelfde vraag op dit forum (helaas nog steeds geen antwoord gehad)

Ik wil graag een VPN verbinding aanmaken op mijn telefoon (config.scherm > beveiliging > VPN accounts > maken)

Hoe registreer ik een internetaccount of beleid? (De help in de telefoon verteld dit niet afdoende).

Ik stel deze vraag omdat ik graag mijn UT (universiteit twente) mail aan de gang wil krijgen (via xs.utwente.nl), en ik hoorde dat je hiervoor eerst een VPN moet draaien. Nu weet ik niet of dit waar is.
Als er iemand is die zijn studentenmail aan de gang heeft op deze telefoon zou ik graag de intstellingen willen weten!
Waarschijnlijk ook voor de derde keer:

Wat heb je zelf al geprobeerd, wat is precies de foutmelding, welke instellingen heb je gebruikt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
Felke schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:39:

Grapjurk ;)
Je email(exchange) is easy.
Gewoon de mailinstellingen gebruiken in je foon onder active-sync.
Ik noteer:
TAB server:
gebruikersnaam in de vorm: student/sxxxxx
Wachtwoord
Servernaam: xs.utwente.nl
TAB Plan:
Push inschakelen(dit moet je wel willen)
Als je het uitschakeld kun je de sync-instellingen aangeven.
TAB E-mail:
vinkje bij E-mail-sync aan
kies datum-bereik
kies email-grootte
enz...
TAB agenda:
Aanvinken als je de calender via exchange gebruikt.
Datum bereik naar eigen wens
TAB cont:
Als je contactpersonen via exchange beheert, aanvinken
Tab vergrendeling:
heb ik uit, geen idee wat het precies doet, maar ws alleen handig bij gevoelige gegevens en bedrijfsexchange
Tab geav:
loginfo naar wens
SSL gebruiken aanvinken en eventueel een specifieke dataverbinding kiezen.

Zo kan Felke mail, calender en contacten via exchange beheren, geen VPN nodig!

Succes!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik wil mijn muziek collectie beetje netjes maken, netjes album en titels goed op een rijtje, dus ook covers per liedje, maaaaar, als ik deze toevoeg met tag&rename, en deze dan over zet met media manager, dan komen er soms, wat juist het rare is, ineens opposites covers, en soms veranderen de albumtitels ook, iemand suggesties ofzo?
verder prachtig ding!

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 03-02-2008 00:21 . Reden: Aanhef en/of danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:38:
[...]

Dat heb ik idd ook al geprobeerd. Maar aangezien mijn smsjes altijd volstaan met afkortingen, zelf bedachte woorden enz is dit lastig. Dan moet je elke woord dat hij niet kent een keer invoeren in het "Mijn Woorden" lijstje. Misschien is dit achteraf wel efficienter dan zonder T9 typen, maar toch blijf ik benieuwd naar "het pijltje naar rechts functie" :) Dus iemand?
Je kan op de "Back" knop drukken (knopje boven de 1), om gemakkelijk het woord te selecteren. Je kan ook op spatie drukken, nadat je een woord hebt geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er in de OP geen onderdeel komen met leuke apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Is er een mogelijkheid om de tijd als schermbeveiliging te krijgen?
&
Ik wil mijn muziek collectie beetje netjes maken, netjes album en titels goed op een rijtje, dus ook covers per liedje, maaaaar, als ik deze toevoeg met tag&rename, en deze dan over zet met media manager, dan komen er soms, wat juist het rare is, ineens opposites covers, en soms veranderen de albumtitels ook, iemand suggesties ofzo?
verder prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
koen61 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:35:
Is er een mogelijkheid om de tijd als schermbeveiliging te krijgen?
Zoek eens naar ClockSS for uiq 3 (geloof dat ze nu bij versie 0.5 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Ik zou graag films willen kijken zonder dat mijn scherm steeds uitgaat, ook wil ik dat bij TOMTOM mijn scherm gewoon fulltime aanblijft.

Nu vind ik bij batterij > instellingen de volgende dingen:

Handheld (automatisch of aan).

Automatisch: De schermverlichting wordt ingeschakeld als u op het scherm tikt, een toets indrukt of een inkomend gesprek ontvangt. Na een periode van inactiviteit van 30 seconde, schakelt het licht uit.

Aan: De verlichting is altijd aan, maar wordt na een periode van 30 seconde inactiviteit gedimd.

Dan is er nog de instelling Energiebesparing: Om het scherm na een periode van inactiviteit, leeg te maken. Waarbij je in kan stellen hoelang je niks met je telefoon moet doen voordat deze zichzelf inschakeld.

Oplossing: automatische toetsenbordvergrendeling UIT, Handheld op AAN, energiebesparing UIT.
Toetsen worden na 30 seconde inactiviteit gedimd, maar scherm blijft aan!
(goeie voor in de startpost?)

[ Voor 17% gewijzigd door Felke op 03-02-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
dankje Felke, maar iemand nog oplossing voor mn andere probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die walkman (geluid) veel slechter vind dan vorige walkmans van SE, door dat je deze equilezer niet handmatig kan instellen waardoor geluid veel zachter is dan alle andere modellen van SE. Vandaag gefietst met w960i op, met harde wind muziek heel slecht te horen. Als we met ze alle klagen bij SE mischien veranderen ze software voor walkman. Vinden jullie ook batterij zo snel leeglopen. Komt mischien door walkman luisteren met bluetooth headset op? Verder is het een wereld ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met UniPhone van OptiMobile? Dit is een VoIP client. Het lukt mij om de software te configureren om uit te bellen (zeer goede geluidskwaliteit) maar het lukt mij niet om gesprekken te ontvangen. Via Fring lukt mij dit alles wel, maar de geluidskwaliteit hiervan is niet te vergelijken met die van UniPhone. Is het iemand hier gelukt om deze applicatie volledig werkend te krijgen?

PS
- Heb geen enkel probleem met de geluidssterkte. Heb hem nooit op vol vermogen staan, ook buiten en op de fiets niet.
- Batterij gaat lang mee (2 dagen), zolang ik umts maar uitschakel. Dit terwijl ik regelmatig op internet zit, mijn email controleer en regelmatig bel via bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:00:
Is er nog iemand die walkman (geluid) veel slechter vind dan vorige walkmans van SE, door dat je deze equilezer niet handmatig kan instellen waardoor geluid veel zachter is dan alle andere modellen van SE. Vandaag gefietst met w960i op, met harde wind muziek heel slecht te horen. Als we met ze alle klagen bij SE mischien veranderen ze software voor walkman. Vinden jullie ook batterij zo snel leeglopen. Komt mischien door walkman luisteren met bluetooth headset op? Verder is het een wereld ding.
De batterij gaat steeds langer mee, de eerste dagen was er elke dag een recharge nodig, nu blijft ie zoals verwachte netjes lang standby.
Muziek via de meegeleverde headset is ok, via de BT-headset(DS980) hoor je op stille passages wat ruis(maar dat heb je met jouw genoemde wind ook ;)), dit valt echter weg zodra de muziek draait, Welke setting heb je voor de equalizer dan? Ik gebruik nu de Mega Bass en die voldoet voor pop-muziek e.d. voor de wat rustigere muziek als klassiek e.d. voldoet de Klassiek instelling goed, ook via BT.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
Heeft iemand al geprobeerd om op de updatesite te komen met de 960i. Bij mij gebeurd er niks als ik de C-knop ingedrukt houd.

Ik heb trouwens een 960i met een opstartlogo van Vodafone.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Bij mij doen de youtube video's het niet, dus ik wil flash player mobile downloaden, maar kan dr geen vinden voor UIQ3, iemand youtube solutions?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt niet uit welke setting ik kies hij blijft te zacht voor mij smaak. Met mij vorige w800i kon ik eqilezer handmatig instellen wardoor je veel beter (harder) geluid kreeg. Eigelijk onbegrijpelijk dat dat niet met deze kan. Ik blijf hopen op update va SE om equilezer te kunnen veranderen. Moet toch mogelijk zijn stukje software voor walkman aanpassen, heb al e-mail naar SE verzonden met klacht erover
Loekie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:42:
[...]

De batterij gaat steeds langer mee, de eerste dagen was er elke dag een recharge nodig, nu blijft ie zoals verwachte netjes lang standby.
Muziek via de meegeleverde headset is ok, via de BT-headset(DS980) hoor je op stille passages wat ruis(maar dat heb je met jouw genoemde wind ook ;)), dit valt echter weg zodra de muziek draait, Welke setting heb je voor de equalizer dan? Ik gebruik nu de Mega Bass en die voldoet voor pop-muziek e.d. voor de wat rustigere muziek als klassiek e.d. voldoet de Klassiek instelling goed, ook via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Wat ik ontzettend irritant vind is dat wanneer je je telefoon op stil hebt staan, geen enkel geluid krijgt.

ook dus geen wekker... op mijn vorige (w900) ging het wekker signaal gewoon af, ongeacht of deze nu op stil stond of niet. dit is ook zo bij de timer... er irritant omdat ik deze dingen vaak gebruik en ook vaak mijn telefoon op stil heb staan. heel irritant dus! iemand hier een trucje voor?

tevens heb ik ook het youtube probleem. wanneer ik naar youtube ga opent die de media viewer, deze lijkt ook te bufferen maar speelt niets af. kwestie van flash installeren begrijp ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Demandela op 05-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Ik heb eens even een beetje gegoogled over het youtube probleem.

het probleem ligt aan de router. daar dienen een aantal poorten geforward te wordne en dan kan je wel youtube kijken. het werkt nu dus bij mij.

hier de oplossing
I had a bunch of trouble with it before, and now I don't *shrug*. So I assume it's some sort of combination between m.tube settings, router- settings, and the phone's wifi- configuration, and the media- player. Could well be that it solves itself after they've been working a little more on the firmware over at SE... (*cough*)

But you probably need to set something like this in the firewall (or in the "application sharing"):
1. Any protocol: 554 - 554 (for streaming protocol management)
UDP: 6970 - 9999 (these can be random, but them over 5000, or the usual service ports)
TCP: 7070 - 7071 (those as well)

Other than that, the firewall should be set to allow all outgoing connections.

http://www.esato.com/boar...php?topic=162983&start=15
hoop dat dit voor veel mensen een oplossing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demandela schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:52:
Ik heb eens even een beetje gegoogled over het youtube probleem.

het probleem ligt aan de router. daar dienen een aantal poorten geforward te wordne en dan kan je wel youtube kijken. het werkt nu dus bij mij.

hier de oplossing

Not really. But I had a bunch of trouble with it before, and now I don't *shrug*. So I assume it's some sort of combination between m.tube settings, router- settings, and the phone's wifi- configuration, and the media- player. Could well be that it solves itself after they've been working a little more on the firmware over at SE... (*cough*)

But you probably need to set something like this in the firewall (or in the "application sharing"):
1. Any protocol: 554 - 554 (for streaming protocol management)
UDP: 6970 - 9999 (these can be random, but them over 5000, or the usual service ports)
TCP: 7070 - 7071 (those as well)

Other than that, the firewall should be set to allow all outgoing connections.

hoop dat dit voor veel mensen een oplossing is!
Ik heb dus idd ook "het youtubeprobleem" en zou dit graag met jouw antwoord willen verhelpen. Kan je alleen iets specifieker zijn wat er precies gedaan moet worden? Misschien in een paar simpele stappen ofzo? Ik ben namelijk nogal een kluns 8)7

B.v.d. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 18:33
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:57:
Kan er in de OP geen onderdeel komen met leuke apps?
Ja. En een lijst met firmware versies en change lists lijkt mij ook erg handig.

Ook een handige, het service menu. Op mijn oude SE telefoon was dat '> * < < * < *'. Op de W960i zit geen joystick, maar wel een jogdial. Het gaat nu als volgt:

code:
1
omhoog * omlaag omlaag * omlaag *

En het netwerk menu, was: '< * * <' en wordt nu:

code:
1
omlaag * * omlaag

[ Voor 38% gewijzigd door Bamieater op 06-02-2008 07:55 ]

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goed alternatief voor de standaard media player kan
LCG Jukebox zijn:
http://www.lonelycatgames...ebox_symbian_lcg_2_18.zip

Je kan in deze speler de equalizer naar harte lust handmatig aanpassen.
Via mijn bleutooth headset (DS980) is de speler wel te besturen, maar de display geeft dan niet de juiste naam weer. Misschien dat dit in een latere update verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Ik heb net alles geforward, (Wat me wel veel leek, die 2000 UDP poorten) Maar, niets werkend gekregen, ga zelfs nog even op zoek naar een oplossing, als het werkt horen jullie 't wel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:53:
Ik heb net alles geforward, (Wat me wel veel leek, die 2000 UDP poorten) Maar, niets werkend gekregen, ga zelfs nog even op zoek naar een oplossing, als het werkt horen jullie 't wel! :9
Wel forwarden naar het juiste ip adres van je telefoon he.

bij mijn linksys werkt het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Hoe kom ik aan het ip van me telefoon? btw: leg dat gewoon even uit ik snap het niet :p

[ Voor 39% gewijzigd door koen61 op 07-02-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Heeft iemand een goede video converter voor mn W960i? Ik heb dr al 20 gehad ofzo zie door bomen het bos niet meer, hij moet kunnen;
- liefst gratis (gecracked of niet:P)
- Subs in branden (als je ze eerst inbrandt gaat het later nie goed met naar 320*240 omzetten)
- naar het 320*240 fullscreen format van de tel kunnen converten
Dit blijkt een moeilijke combi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aan gecrackte software doen we hier niet op GoT, maar je zou eens in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken. Daar staan een aantal mogelijke oplossingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Whahaha maar ik ben een jongeman van 14 mn ouders staan niet toe dingen te kopen via internet, dus ik zal wel moeten cracken, maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:05:
Heeft iemand een goede video converter voor mn W960i? Ik heb dr al 20 gehad ofzo zie door bomen het bos niet meer, hij moet kunnen;
- liefst gratis (gecracked of niet:P)
- Subs in branden (als je ze eerst inbrandt gaat het later nie goed met naar 320*240 omzetten)
- naar het 320*240 fullscreen format van de tel kunnen converten
Dit blijkt een moeilijke combi :(
Moet je ff in de W950i topics kijken, volgens mij heet die M3 video converter maar dat weet ik niet zeker!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

youtube via wlan heb ik aan de praat gekregen. maar nu nog via telfort 3g onbeperkt bundel, of blokkerenn die stream???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:49:
youtube via wlan heb ik aan de praat gekregen. maar nu nog via telfort 3g onbeperkt bundel, of blokkerenn die stream???
Volgens mij moeten streams gewoon werken.

Maar bij mij werkt gprs helemaal niet. :/ Zodra ik mijn telefoon aan zet maakt hij contact met het GSM netwerk en het GPRS netwerk. Na enige tijd wordt de verbinding compleet verbroken en na de reconnect heb ik alleen nog maar beschikking over GSM.

Heb al contact gehad met de helpdesk van Telfort, maar ze weten nog niets van de W960i, omdat ie te nieuw is. Ze konden wel zien dat er een blokkade was i.v.m. verkeerde instellingen. Deze instellingen heb ik in het begin via de wizard ingesteld en toen heb ik ook via gprs kunnen internetten.

Daarna heb ik de instellingen via de SE website verstuurd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
bartehv, wat heb jij allemaal gedaan om 't werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de poorten van hierboven opengezet en toen kreeg ik wel stream te zien van youtube.
je kan wel een kortere reeks gebruiken zodat er minder poorten openstaan.
protocol: 554
UDP: 6970 - 7000
TCP: 7070
heb alleen deze gegevens gebruikt en toen werkte het.

heb ook veel problemen gehad met gprs mms 3g.
via de site kan ik niks op laten sturen omdat mijn nummer niet wordt herkend.
veel met de helpdesk gebeld. @ bamieater wat heb jij bij mobiel netwerk gsm/g3 of alleen g3??

en nog iets als ik speedtest doe zit ik op.(op laptop via usb verbonden)

34.6 KByte/sec
(=277 kbps)

9.2 KByte/sec
(=74 kbps)

moet dat niet iets meer zijn??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Advies gevraagd! Ik wil mn T-Mobile Relax 150 abo verlengen voor 1 jaar. Géén PIT want daar maak ik toch geen gebruik van. Heb gebeld met de klantenservice en dan gaat het me € 250,- kosten. Is dat het écht waard? Ik zit zó te twijfelen! Ik ben al jaren gewend aan SE en wil daar ook het liefst bij blijven.

Deze telefoon spreekt mij het meest aan omdat dit de enige walkmanphone is mét WLAN; daar ga ik dan weer wél veel gebruik van maken. Twijfels twijfels twijfels. Het geld heb ik wel, maar niet echt er voor over........any advise?

Ik heb nu trouwens al meer dan een jaar de w810i en die bevalt me uitstekend, alleen de verf gaat slijten en mn scherm zit vol krassen. Daarnaast mis ik dus de WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:01:
Hoe kom ik aan het ip van me telefoon? btw: leg dat gewoon even uit ik snap het niet :p
als je verbinding hebt met je wlan druk je op het wlan icoon. (dus niet het wereldbolletje)

dan op instellingen en dan bij je netwerk op meer en daarna kies je IP adres...

en tata.... het ip adres van je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 13:24
SanderWit schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:50:
Advies gevraagd! Ik wil mn T-Mobile Relax 150 abo verlengen voor 1 jaar. Géén PIT want daar maak ik toch geen gebruik van. Heb gebeld met de klantenservice en dan gaat het me € 250,- kosten. Is dat het écht waard? Ik zit zó te twijfelen! Ik ben al jaren gewend aan SE en wil daar ook het liefst bij blijven.

Deze telefoon spreekt mij het meest aan omdat dit de enige walkmanphone is mét WLAN; daar ga ik dan weer wél veel gebruik van maken. Twijfels twijfels twijfels. Het geld heb ik wel, maar niet echt er voor over........any advise?

Ik heb nu trouwens al meer dan een jaar de w810i en die bevalt me uitstekend, alleen de verf gaat slijten en mn scherm zit vol krassen. Daarnaast mis ik dus de WLAN.
Ik heb ook een verlenging van 1 jaar gedaan, relax150, maar dan wel met PIT. Toen was de telefoon 200E (via gsmweb). Ook kwam ik van een W810i af. Het is wel even wennen om de telefoon te bedienen met het touchscreen, smsen is wat lastiger geworden in mijn optiek. Verder een supertelefoon!

Is er trouwens iemand die beeldbellen via tmobile voor elkaar heeft gekregen, of wordt dat niet ondersteund? (heb me er nog niet echt in verdiept moet ik toegeven, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag ben ik ook in het bezit van de W960i, deze heb ik nagenoeg gratis gekregen bij een 1 jarige T-Mobile verlenging met 200 belminuten. Ja ik weet het is een superdeal... Maar was ook een eenmalige deal.

Ik ben er niet helemaal kapot van, mijn eerste keuze is ook eigenlijk de W890i, maar deze is er nog steeds niet. Voor de tussenliggende periode houd ik mijzelf bezig met de W960i.

Mijn vraag is; Waar is de Operabrowser op de telefoon? Ik kan hem nergens vinden. Ik heb een draadloze verbinding maar ik kan niet internetten.

Ohja, trouwens ik heb een simlock-vrije en logo-loze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:54:
Mijn vraag is; Waar is de Operabrowser op de telefoon? Ik kan hem nergens vinden. Ik heb een draadloze verbinding maar ik kan niet internetten.
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene met de Google Maps navigatie probleem (niet naar links rechts kunnen schuiven):
Er bestaat een andere programma voor Google Maps!

Ik heb net op YouTube een filmje gezien, waarbij een gozer een Google Maps look-a-like programma gebruikt:

Filmpje YouTube

Download link:
Ga naar de Mobile Gmaps site

Ik heb de W960i nog niet, dus ik heb het nog niet getest. Over 2 weken ga ik het halen. Ik kan niet wachten tot ik het heb :P

<<Edit 1>> Linkjes gefixed

<<Edit 2>> Ik zag net dat er ook een functie GPS in het programma zit... dat belooft wat! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/9abneh.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, heb ff gekeken op de site. De W960i staat er niet bij. Wel de W950i, deze heeft toch een OS-versie?

Is er geen kans dat ik Opera op mijn telefoon heb maar over het hoofd gezien? Het is toch niet de wereldbolletje waarmee je via telefoonnetwerk internet toch?

Is er een andere gratis betere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Thanks, heb ff gekeken op de site. De W960i staat er niet bij. Wel de W950i, deze heeft toch een OS-versie?

Is er geen kans dat ik Opera op mijn telefoon heb maar over het hoofd gezien? Het is toch niet de wereldbolletje waarmee je via telefoonnetwerk internet toch?

Is er een andere gratis betere browser?
Dude, waar zou dat bolletje in je hoofdmenu anders voor moeten staan?
Opera is de browser, die maakt gebruik van een verbinding, of dat nu WLAN, UMTS, GPRS of bluetooth is.
Klik dat bolletje maar aan, rechts onderin meer >> informatie >> Info over Opera.

Felke had het iets duidelijker kunnen uitleggen natuurlijk ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks mensen! Op zich heel logisch maar ik wilde de risico niet aan dat het mij geld zou kosten zodra ik op de wereldbol zou klikken.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:27:
...
heb ook veel problemen gehad met gprs mms 3g.
via de site kan ik niks op laten sturen omdat mijn nummer niet wordt herkend.
veel met de helpdesk gebeld. @ bamieater wat heb jij bij mobiel netwerk gsm/g3 of alleen g3??
...
GSM + 3G.

Hmm, alsof Telfort meeleest... Vannacht stond mijn telefoon in flight modus en heb em zojuist weer in telefoonmodus gezet en GPRS is nu weer gewoon verbonden. Dit heeft ie, op het begin na, nog nooit gedaan. Het probleem lijkt dus opgelost.

Nog iets, ik wil graag een GPS ontvanger gaan aanschaffen (bluetooth of wired, maakt mij niet uit). Zijn er nog aanraders? De ADAPT AD-300 of AD-350 lijken mij wel wat.

Weet iemand of deze toevallig bij een van de volgende winkels te koop is? Kijkshop, Dixons of Expert. Of een andere winkel waar ze VVV/IRIS cheque's accepteren. Ik heb namelijk nog een stapeltje van die bonnen die ik dan eens kan verzilveren. :-)

Edit: Dixons heeft deze 'GPS-muis': http://www.dixons.nl/De_o...muis.7063352/default.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door Bamieater op 10-02-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:19:
Thanks mensen! Op zich heel logisch maar ik wilde de risico niet aan dat het mij geld zou kosten zodra ik op de wereldbol zou klikken.... ;)
Daarvoor moet je even je internetprofiel aanpassen, staat ook in de handleiding ;)
Als je daar GPRS, UMTS uithaalt zou het geen probleem hoeven zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H heeft een nieuwe phone nodig.
Dit is zeker ivm ervaringen met SE één van de grootste kanshebbers,
maar wat ik mis in de TS is waar je de beste deal krijgt?
Lijkt me zeker geen overbodige informatie?

En de link naar de vergelijking met de N95 is kapot.
Er mist een : na de http :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Even een UMTS vraagje. Op mijn toestel heb ik Vodafone met zorgeloos internet Blox. Hij staat standaard (ddor Vodafone) ingesteld op GPRS. Kan ik met dit abbonement ook UMTS internetten en hoe moet ik dat instellen? Bij verbindingen zie ik geen UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

TheFirepit

Vuurbal

Ik zit een beetje rond te kijken naar een nieuwe telefoon en dit is ook één van de telefoons die op mijn lijstje staat.

Wat ik me afvroeg (en na wat zoeken niet kon vinden) is of het volgende ook mogelijk is. Een GPS adapter aansluiten, met bluethooth verbonden zijn met mijn carkit, hem met een 3,5 mm jacket aansluiten op mijn autoradio en hem laten opladen met een autolader.

Zijn deze 4 dingen tegelijk mogelijk (eventueel met een extra te kopen uitbreiding)?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 11:52
EngelF schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:20:
Zijn deze 4 dingen tegelijk mogelijk (eventueel met een extra te kopen uitbreiding)?
Ik heb op mijn P1i (is nagenoeg dezelfde telefoon) m'n oplader, oordopjes, musicplayer en gps met tomtom aangezet, het werkt maar je hebt 1 probleem: Zodra tomtom een aanwijzing geeft, gaat je muziek op pauze en speelt niet meer verder. Dus denk niet dat dit gaat lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een probleem met de w960, als ik naar mijn sms inbox ga krijg ik als message: corrupt en kan ik dus geen smsjes bekijken. Alleen als ik een sms krijg en hem direct open kan ik hem lezen maar mijn inbox is dus corrupt :s heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een probleem met de sms op de W960i.
Ik kan niet eens in de box: applicatie gesloten, E32USER-CBase, oorzaaknummer 21.
Kan geen enkele sms lezen/bekijken/versturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeh... ff over youtube... is er nou al n manier om toegang te hebben / de mogelijkheid om alle filmpjes te bekijken... niet alleen de mobile youtube versie... zodat k mn eigen favorieten te bekijken etc... de een heeft t over mediaplayers / flash installeren de ander weer over poorten aanpassen (geen idee hoe dat moet)

ik behoor in dit geval ook tot de klunsen dus graag bij de oplossing ook de werkwijze :)

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Lang berichtje. :) Heb een tijdje dit onderwerp gemist... moet m'n RSS feed even updaten. Misschien zijn een aantal dingen al wel opgelost, maar dan nog even wat verduidelijking.
DaFreakhead schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:51:
[...]

Is er trouwens iemand die beeldbellen via tmobile voor elkaar heeft gekregen, of wordt dat niet ondersteund? (heb me er nog niet echt in verdiept moet ik toegeven, maar toch)
Ik heb geen probleem met beeldbellen... Heb je wel UMTS bereik? En heb je wel een u-sim? Of heb je nog een (hele) oude BEN sim kaart? UMTS bereik zie je omdat je naast de standaard balkjes voor het bereik ook nog een ander blauw ovaaltje hebt (dat tekentje staat ook wel in de handleiding). Dan kan je beeldbellen, je hebt hier geen andere instellingen voor nodig (en de ander moet het natuurlijk ook ondersteunen).
Hoofdmenu - en dan het wereldbolletje in het midden bovenaan? Ik zou echt geen Opera Mini gebruiken, dat is een Java programma. Op de W960i zit Opera Mobile, wat een echt Symbian UIQ 3 programma is. Deze kan je, volgens mij, niet gratis downloaden maar alleen kopen. Het is een completere browser dan de Mini.

Trouwens: als je niet wilt dat je via GPRS gaat internetten (als je geen onbeperkt internet abo hebt en dus alleen wilt internetten via WLAN), kan je de GPRS verbinding uit de internet groep halen. Alle applicaties op je telefoon die dan een internetverbinding nodig hebben, werken dan alleen als je een WLAN verbinding hebt. Dit doe je als volgt: Klik op het pijltje naar beneden rechtsboven in, dan Verbindingen en dan Beheer. Dan op Meer - Instellingen - Internetaccounts. Dan op Groepen en hier zie je de groep Internet. Druk op Bewerk. Je ziet nu een lijstje met accounts die verbinding met internet mogen maken. Verwijder hier de GPRS accounts uit (bij mij T-Mobile-NL en T-Mobile-MMS) en dan kan je alleen internetten als één van je WLAN accounts actief is (kan worden).
Dit is zeker ivm ervaringen met SE één van de grootste kanshebbers,
maar wat ik mis in de TS is waar je de beste deal krijgt?
Hiervoor kan je zelf het beste gewoon even langs de verschillende winkels gaan kijken. Op internet zijn er een aantal goedkope GSM winkels... dan kan je die zelf combineren met je abo en dan zie je zo welke het goedkoopst is. Het lijkt me niet handig dit in de TS te doen, omdat dit elke keer weer anders is.
Even een UMTS vraagje. Op mijn toestel heb ik Vodafone met zorgeloos internet Blox. Hij staat standaard (ddor Vodafone) ingesteld op GPRS. Kan ik met dit abbonement ook UMTS internetten en hoe moet ik dat instellen? Bij verbindingen zie ik geen UMTS.
Ik weet niet of Vodafone Zorgeloos Internet Blox wel ondersteuning heeft voor UMTS. Dat is namelijk een stuk sneller dan GPRS. Maar als je de snelheid wel kan met die Blox, dan gaat het automatisch over de UMTS verbinding als die aanwezig is. Zo gaat het tenminste wel bij t-mobile: ik heb PIT, maar op zo'n 120 kbit/s, terwijl GPRS maar max 64 ofzo is. Maar alleen als ik UMTS bereik heb.
Ik heb op mijn P1i (is nagenoeg dezelfde telefoon) m'n oplader, oordopjes, musicplayer en gps met tomtom aangezet, het werkt maar je hebt 1 probleem: Zodra tomtom een aanwijzing geeft, gaat je muziek op pauze en speelt niet meer verder. Dus denk niet dat dit gaat lukken
Inderdaad, dit had ik gisteren ook... echt jammer! Je kan natuurlijk wel de aanwijzing op je TomTom gewoon uit zetten, dan kan je tenminste nog muziek afspelen op je telefoon. TomTom moet maar een nieuwe versie uitbrengen. :) (Ik heb trouwens een bluetooth headsetje en kan dan ook niet op play drukken of volgend nummer selecteren... hij doet het gewoon niet meer! :()

Terwijl ik wel heel tevreden ben over de bluetooth muziek opties. Bij m'n W850i had ik namelijk altijd dat je geen geluidjes door elkaar heen kan spelen, maar nu, als ik een smsje ontvang terwijl ik muziek aan het luisteren ben, hoor ik het geluidje er gewoon doorheen, maar stopt de muziek niet. Ideaal dus! :)

Over die SMS/inbox problemen: je zou je telefoon eens kunnen resetten, misschien helpt dat. Gewoon een volledige reset. (Wel eerst even backup maken natuurlijk, want door een reset ben je alles kwijt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-07 21:53
Ik ben het met de zoekfunctie nog niet tegengekomen, maar kan je zoals bij andere W... telefoons, een swf(flash lite) instellen op je achtergrond? Zo ja, welke flash versies werken er?

Ook de vraag als je een task voor vandaag hebt in je agenda, zie je die ook op je StandBy scherm(het hoofd- / beginscherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Mic2000 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:28:
Ik ben het met de zoekfunctie nog niet tegengekomen, maar kan je zoals bij andere W... telefoons, een swf(flash lite) instellen op je achtergrond? Zo ja, welke flash versies werken er?
Volgens mij niet... volgens mij werken alleen thema's. Maar dat weet ik niet 100% zeker. (Wel 99% :P)
Ook de vraag als je een task voor vandaag hebt in je agenda, zie je die ook op je StandBy scherm(het hoofd- / beginscherm)?
Ja, dat kan. Configuratiescherm - Apparaat - Standby-applicatie en deze op Zakelijk zetten. Ik vind het alleen niet echt mooi/overzichtelijk, dus ik heb hem maar weer op Walkman gezet.

Wat ik trouwens wel veel gebruik, is dat omhoog-schuif menuutje op je standby scherm. Je hebt dan bovenaan een regel met welk muziekje je luistert en daaronder 3 rijen met 5 snelkeuze knopjes naar de verschillende opties. Je kan hem hier ook op de toetsenbescherming zetten, dus als je hem er dan weer vanaf haalt, kan je snel bij je meest gebruikte applicaties. Best handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ChrisM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:52:

[...]

Ik heb geen probleem met beeldbellen... Heb je wel UMTS bereik? En heb je wel een u-sim? Of heb je nog een (hele) oude BEN sim kaart? UMTS bereik zie je omdat je naast de standaard balkjes voor het bereik ook nog een ander blauw ovaaltje hebt (dat tekentje staat ook wel in de handleiding). Dan kan je beeldbellen, je hebt hier geen andere instellingen voor nodig (en de ander moet het natuurlijk ook ondersteunen).

[...]
Ik heb een t-mobile sim die nu een jaar of 4 oud is, en ik heb wel 3g bereik als ik op dat ovaaltje druk (althans, meestal. Soms heeft hij alleen gprs) Moet ik dan een nieuwe sim aanvragen via t-mobile?
En wanneer ik beeldbellen doe, gaat dat dan via mijn t-mobile PIT? Of komen er extra kosten overheen? En de andere partij, moet die ook afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:52:

[...]
Ik weet niet of Vodafone Zorgeloos Internet Blox ondersteuning heeft voor UMTS. Dat is namelijk een stuk sneller dan GPRS. Maar als je de snelheid wel kan met die Blox, dan gaat het automatisch over de UMTS verbinding als die aanwezig is. Zo gaat het tenminste wel bij t-mobile: ik heb PIT, maar op zo'n 120 kbit/s, terwijl GPRS maar max 64 ofzo is. Maar alleen als ik UMTS bereik heb.
Alle Vodafone klanten kunnen gebruik maken van zowel GPRS, UMTS als HSDPA. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt, ook niet op basis van abonnementsvorm of prepaid/abonnee.
De snelheid die je daadwerkelijk haalt is onder meer afhankelijk van je toestel en de netwerkdekking ter plaatse.

Antoine

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
DaFreakhead schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Ik heb een t-mobile sim die nu een jaar of 4 oud is, en ik heb wel 3g bereik als ik op dat ovaaltje druk (althans, meestal. Soms heeft hij alleen gprs) Moet ik dan een nieuwe sim aanvragen via t-mobile?
En wanneer ik beeldbellen doe, gaat dat dan via mijn t-mobile PIT? Of komen er extra kosten overheen? En de andere partij, moet die ook afrekenen?
Als je dat ovaaltje hebt, dan heb je 3G bereik ja... en dan heb je al een sim, je hebt dus geen nieuwe nodig. Je zou dan moeten kunnen beeldbellen. Maar let op: de ander moet het wel ondersteunen! En je telefoon natuurlijk ook (de W960i doet dit). Beeldbellen gaat niet over PIT ofzo, het is wel data, maar toch een beetje anders. :) Je betaalt per minuut €0.50 bij t-mobile. Of de andere partij er voor moet betalen... bij t-mobile volgens mij niet.
Tarieven t-mobile flex: http://www.t-mobile.nl/pe...matie/prijslijst-flex.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:23:
[...]

Alle Vodafone klanten kunnen gebruik maken van zowel GPRS, UMTS als HSDPA. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt, ook niet op basis van abonnementsvorm of prepaid/abonnee.
De snelheid die je daadwerkelijk haalt is onder meer afhankelijk van je toestel en de netwerkdekking ter plaatse.

Antoine
Antoine,

Ik heb een W960i, da's toevallig hé, maar ik zie bij netwerkverbindingen alleen maar Vodafone GPRS.
Hoe krijg ik voor elkaar dat hij dan op UMTS gaat? Of moet ik inderdaad zoals hierboven al werd geopperd misschien een ander kaartje nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
johoo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:47:
[...]
Ik heb een W960i, da's toevallig hé, maar ik zie bij netwerkverbindingen alleen maar Vodafone GPRS.
Hoe krijg ik voor elkaar dat hij dan op UMTS gaat? Of moet ik inderdaad zoals hierboven al werd geopperd misschien een ander kaartje nemen?
Je moet UMTS bereik hebben, dan gaat dat vanzelf. Je kan een speedtest proberen, zoals op dslreports.com/mspeed of mobielenselheidsmeter.nl om te zien wat je snelheid is. Die van mij is, met t-mobile PIT dus, zo'n 100 kbit/sec, wat wel ongeveer kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
ChrisM schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:
[...]

Je moet UMTS bereik hebben, dan gaat dat vanzelf. Je kan een speedtest proberen, zoals op dslreports.com/mspeed of mobielenselheidsmeter.nl om te zien wat je snelheid is. Die van mij is, met t-mobile PIT dus, zo'n 100 kbit/sec, wat wel ongeveer kan kloppen.
Ik zit tussen de 90 en 126. UMTS dus? Ik krijg een melding dat er verbonden is met 3G. Is dat de melding dat ik op UMTS zit? Of krijg je die melding ook bij GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
johoo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:20:
[...]

Ik zit tussen de 90 en 126. UMTS dus? Ik krijg een melding dat er verbonden is met 3G. Is dat de melding dat ik op UMTS zit? Of krijg je die melding ook bij GPRS?
Yes, dan ben je verbonden via UMTS. 3G = UMTS.

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik wil (kan) deze telefoon in Engeland voor een zacht prijsje kopen.

Kan dit? Is dan alles gewoon hetzelfde als hier in NL? NL taal??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Johantjuuh schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:44:
Ik wil (kan) deze telefoon in Engeland voor een zacht prijsje kopen.

Kan dit? Is dan alles gewoon hetzelfde als hier in NL? NL taal??
Dit heb ik ook gedaan. Je hebt dan wel alleen engelse taal. Ikzelf vind dit fijner, heb inmiddels ook zelf de nederlandse taal erop gezet maar blijf toch bij de engelse.

Verder hebben ze daar andere stekkers. Dus je moet zo'n verloopstukje kopen of als je toevallig nog een oplader van een andere SE telefoon hebt met dezelfde aansluiting kan je die ook gebruiken. Ik had de oplader van mijn w810i nog dus die gebruik ik nu. Verder heb ik geen verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon nu 2 weken en heb een probleem:
Ik krijg als ik gebeld wordt niet de naam van de persoon te zien maar alleen het nummer (staat wel gewoon in het telefoonboek)! Ook heb ik dit bij mijn gebelde nummers! Bij mijn smsjes zie ik in het overzicht het nummer staan en als ik dan het smsje ga lezen zie ik wel de naam? :S
heeft iemand enig idee hoe dit komt en belangrijker nog enig edee hoe dit op te lossen is??

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Heb je je nummers op de SIM staan of op je telefoon? En hoe heb je de nummers ingevoerd? Ik heb ze allemaal op m'n telefoon staan en alle nummers met +316 ingevoerd en heb dan eigenlijk nooit problemen. M'n nummers worden altijd herkend.

Trouwens: soms word je gebeld en zie je een naam met (+) er achter. Dit betekent dat er voor het nummer dat je gebeld wordt, meerdere namen hebt (dus bijv. je vader en je moeder allebei in je adressenboekje, maar met maar 1 nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM: Mijn nummers staan allemaal op mijn telefoon met +316! Het is ook pas sinds een week, de eerste week deed hij het wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Nog steeds geen youtube, blijf maar aan het rommelen :( Maar, weet iemand nog de naam van de sms counter? Ik ga niet 50 pagina's doorzoeken in 't vorige forum 8-)

*edit*SMS Diary :)

[ Voor 6% gewijzigd door koen61 op 17-02-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
offtopic:
Gemakkelijke manier om te doorzoeken: zet een paar slashes achter de URL en dan een vraagteken en limit=999. Dus bijv: Het SonyEricsson W960i topic - deel 2. Je krijgt dan alle pagina's op 1 lange pagina... Lekker gemakkelijk zoeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het Wifi gebeuren niet aan de praat.
Moet ik iets speciaals doen, buiten verbinding zoeken en accepteren.

Please help!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:59:
ik krijg het Wifi gebeuren niet aan de praat.
Moet ik iets speciaals doen, buiten verbinding zoeken en accepteren.

Please help!!!!
Wat heb je al gedaan? ;)
Wifi inschakelen, scannen, netwerk selecteren en op juiste manier instellen....
De W960i,doet alleen 802.11b.....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vind dus verbinding. (naam is Raoul)

Bij het menu Wlan zie ik dus de sterkte, Raoul en een gele ster.
Dan klik ik erop en op verbinden.

Dan zegt hij verbonden.

Als ik nu iets bij google zoeken intik, dan gaat hij boven aan in een balk verbinden. Maar er gebeurt niks uiteindelijk.

Voor de rest heb ik NIKS ingesteld. Draadloos Netwerk is niet beveiligd.

Ik hoop dat je me kunt helpen, ik kan pas 15mei via PIT op internet (dan gaat het abbo pas in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Als je via WLAN verbonden bent, moet het WLAN icoontje (dat antennetje) in je statusbalk (bovenste balk) blauw worden, is dat zo?
Verder moet in het WLAN menu naar Meer - Internetaccounts gaan. Dan klik je op Groepen. Daar zie je de groep Internet. Druk op Bewerken. Dan op Nieuwe Account toevoegen. Voeg in ieder geval de account Raoul toe (ik neem aan dat je die hebt aangemaakt, anders heb je geen gele ster) en zorg ook dat de account DefaultWifiAccount in de Internet groep staat.
Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ook ik heb deze mobiel nu een week. Wel héél erg wennen na mn w810i. Maar wel erg blij mee! Wel even mijn eerste "bug" met jullie delen......

Gisteravond wekker ingesteld......wordt ik vanochtend gelukkig eerder wakker want de telefoon was in zn geheel uitgeschakeld! Ook de batterij was helemaal leeg. Voor zo ver ik weet had ik niets aan laten staan (wlan/bluetooth/whatsoever). Ben benieuwd hoe het morgen gaat......

Ik zoek trouwens nog steeds naar leuke apps/games maar nog weinig interresants kunnen vinden. Iemand tips?

Ik maak trouwens alleen gebruik van internet via mn WLAN en ook ik kan geen youtube videos bekijken.

Ik maak dagelijks gemiddeld een uur gebruik van radio/walkman player en werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
SanderWit schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:33:
Ook ik heb deze mobiel nu een week. Wel héél erg wennen na mn w810i. Maar wel erg blij mee! Wel even mijn eerste "bug" met jullie delen......

Gisteravond wekker ingesteld......wordt ik vanochtend gelukkig eerder wakker want de telefoon was in zn geheel uitgeschakeld! Ook de batterij was helemaal leeg. Voor zo ver ik weet had ik niets aan laten staan (wlan/bluetooth/whatsoever). Ben benieuwd hoe het morgen gaat......
Dit is geen bug, maar zo "by design". UIQ telefoons die uitstaan (wat gebeurd als de accu leeg is), laten geen wekker horen. Dus even zorgen dat je 's nachts je telefoon oplaadt. (Ik heb zo'n deskstand met speakertjes waar je je telefoon in kan zetten en daar zet ik hem elke nacht in. Word ik 's ochtends ook meteen wakker met de radio. :))
Ik zoek trouwens nog steeds naar leuke apps/games maar nog weinig interresants kunnen vinden. Iemand tips?
Zijn al een aantal suggesties voorbij gekomen. Kijk eens naar fring (http://www.fring.com), Google Maps (http://www.google.nl/gmm), QFlashLight (vorige topic even doorzoeken), en SMS Diary.
Games: er is een ScummVM (of hoe typ je dat?) versie voor UIQ, ook zijn de originele Lemmings games voor UIQ.
En op GoT is een topic met software voor UIQ, maar die moet je even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Heeft er hier ook iemand een lijstje met handige internet-links, naar bijvoorbeeld Buienradar (een die werkt), flitscontroles, fileinformatie, etc? Vooral de flitsers en files zouden gemakkelijk zijn, maar ik kan geen handige site vinden (die enigszin geoptimaliseerd wordt weergegeven in de browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand you tube filmpjes werkend op umts van telfort??
Heb het wel werkend via Wlan. telfort vorige week 3x gebeld. Elke x zeggen ze er mee aan het werk te gaan en dat ik dan bericht krijg.
Maar tot op heden geen een x bericht gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
DaFreakhead schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:46:
Heeft er hier ook iemand een lijstje met handige internet-links, naar bijvoorbeeld Buienradar (een die werkt), flitscontroles, fileinformatie, etc? Vooral de flitsers en files zouden gemakkelijk zijn, maar ik kan geen handige site vinden (die enigszin geoptimaliseerd wordt weergegeven in de browser)
Flitsers: http://wap.flitsservice.com/index.aspx
Hyves heeft ook een mobiele site, die je volgens mij al krijgt als je met een mobiel-browser naar www.hyves.nl gaat.
Pathe Mobiel: http://msites.sharewire.net/pathe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik weet niet welke CDA jullie hebben maar voor de generic world 1 versie is er een nieuwe update beschikbaar. Ik heb de update al en ik ben er blij mee, het menu is een stuk sneller naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Wanneer ik updaten wil, zegt hij dat ik mijn instellingen kwijt ben. Vallen programma's hier ook onder? Zo ja, is er een manier om deze te backuppen, of is het een kwestie van opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
DaFreakhead schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:54:
Wanneer ik updaten wil, zegt hij dat ik mijn instellingen kwijt ben. Vallen programma's hier ook onder? Zo ja, is er een manier om deze te backuppen, of is het een kwestie van opnieuw installeren?
Via dat bijgeleverde programma van SE zelf kan je een backup maken. Staat op de cd die je bij je telefoon krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bianca op 22-02-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om software van walkman player w910i op w960i over te zetten. Ik vind namelijk geluid van w960i veel zachter dan andere walkman phones van SE aangezien je equilezer niet handmatig kan instellen wat wel mogelijk was bij alle andere SE walkman phones. Voor de rest vind ik hem een wereld ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Mijn WLAN werkt ook niet helemaal:

Hier mijn instellingen
AccountNaam: Belkin54g
Netwerknaam:Belkin54g
Beveiliging: WPA personal
Netwerkmodus: Infrastructuur

Vervolgens bij Groepen ingesteld als prioriteit 1.

Wanneer ik dan in de internetbrowser naar een website wil, geeft hij de volgende melding:

Kan geen externe server vinden

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Ik heb net ook even een update gedraaid, en ik kwam erachter dat er een nieuwe game in de update zit (althans de installer, onderaan in het menu extra kun je hem vinden). SSX3, een leuk snowboardspelletje... En zoals Bianca al zei, het lijkt allemaal net wat sneller te gaan in het menu (ook de rest... But correct me als het een illusie is hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
  • Laatst online: 11-08 20:38
heb net dezelfde update als daFreakhead gedaan. En heb idd ook het idee dat het vlotter loopt. vooral als je iets op start dat nog niet in het geheugen van de telefoon staat loop het sneller. Heb trouwens wel het probleem dat ik de back-up van de eerste fw(heb de telefoon pas 4 dagen) niet kon gebruiken op de laatste. Als ik die back-up draai loopt deze vast ergens bij het terug zetten van berichten in Postvak. (status melding: "terugzetten gecombineerd post vak") Al stonden sommige settings wel weer zoals voor de back-up. beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Amrod schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:45:
heb net dezelfde update als daFreakhead gedaan. En heb idd ook het idee dat het vlotter loopt. vooral als je iets op start dat nog niet in het geheugen van de telefoon staat loop het sneller. Heb trouwens wel het probleem dat ik de back-up van de eerste fw(heb de telefoon pas 4 dagen) niet kon gebruiken op de laatste. Als ik die back-up draai loopt deze vast ergens bij het terug zetten van berichten in Postvak. (status melding: "terugzetten gecombineerd post vak") Al stonden sommige settings wel weer zoals voor de back-up. beetje raar.
Ik heb geen last gehad met de backup, het werkte in 1 keer. Wel had ik eerst een oudere backup teruggezet per ongeluk, dus toen die klaar was kon ik meteen nóg een restore doen, wel met de goede image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
DaFreakhead schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:05:
[...]

Ik heb geen last gehad met de backup, het werkte in 1 keer. Wel had ik eerst een oudere backup teruggezet per ongeluk, dus toen die klaar was kon ik meteen nóg een restore doen, wel met de goede image.
Ik heb er ook geen last van gehad. Ik heb voor het eerst een backup gemaakt en hij heeft alles netjes teruggezet. Heb ook het idee dat het allemaal net iets sneller werkt. Dat spelletje heb ik nog niet uitgeprobeerd. Mijn desk stand MDS-65 is net bezorgd, die ga ik nu eerst uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:25:
Heb deze telefoon nu 2 weken en heb een probleem:
Ik krijg als ik gebeld wordt niet de naam van de persoon te zien maar alleen het nummer (staat wel gewoon in het telefoonboek)! Ook heb ik dit bij mijn gebelde nummers! Bij mijn smsjes zie ik in het overzicht het nummer staan en als ik dan het smsje ga lezen zie ik wel de naam? :S
heeft iemand enig idee hoe dit komt en belangrijker nog enig edee hoe dit op te lossen is??

groet
Ik heb dit ook, maar slechts bij 1 nummer (tenminse tot nu toe dan). Ik heb nog geen verband kunnen leggen tussen wel +631 en niet.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste