Chrism, is je dit al een keer gelukt? Ik wil dit ook, als back-up wanneer mijn gewone verbinding niet werkt, op de zaak. Ik krijg het niet voor elkaar via Bluetooth, ook niet via de datakabel. Kan wel een BT netwerkverbinding opzetten, maar kan niet internetten op de pc. Misschien een IP-toewijzingsprobleempje?ChrisM schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:
Heeft er eigenlijk al iemand een Bluetooth PAN netwerk opgezet? En dus vanuit je telefoon, zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten (en dus gebruik maken van je onbeperkte t-mobile PIT abo'tje ofzoiets)? Het lukt me echt niet, wat ik ook probeer! Ik heb Toshiba stack, Blue-soleil en Vista stack geprobeerd, niks werkt. Heb ook een mailtje gestuurd naar SE, maar word ik niet veel wijs van (zie hieronder voor 't mailtje). Ga dit weekend nog maar even proberen om een andere BT adapter te gebruiken, waarbij ik de Widcomm stack kan gebruiken... maar Toshiba/Bluesoleil zou toch ook moeten werken!?
't Gaat dus om dat je de internetverbinding op je telefoon gebruikt op je laptop... andersom vind ik niet interessant.
Hier 't mailtje van SE:
[...]
Er staat wel dat ik Widcomm moet gebruiken... maar, pfff, dat geloof ik niet.![]()
Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.
[ Voor 19% gewijzigd door DaFreakhead op 28-11-2008 13:05 . Reden: Foutje met quote ]