Voor de mensen die gratis willen internetten via WLAN/ wifi: zie deze how-to
Stap 1
Ga met je telefoon naar Menu > Extra > Config. scherm > Verbindingen > WLAN.
Stap 2
Klik dan op Meer > WLAN inschakelen.
Stap 3
Zoek de modem op die je thuis hebt staan en klik op Verbinden.
Stap 4
Als het goed is moet hij om een wachtzin/ wep-sleutel vragen.
Deze kan je (bij mij in ieder geval) vinden op de onderkant van je modem.
(mijn modem: Speedtouch)
Stap 5
Typ de code in en als het goed is begint ie met verbinden en krijg je uiteindelijk 'Verbonden' te zien.
_________
Om zeker te weten dat je via WLAN internet moet je even naar het startscherm. Klik linksboven op 't pijltje naar beneden en klik op Verbindingen > Draadloos LAN.
Ga dan naar Meer > Internetaccounts.
Als je de naam van je provider ziet staan (T-Mobile blabla) moet je deze accounts verwijderen. Je hebt dit er staan wanneer je je instellingen voor internet nog niet hebt aangevraagd. Deze accounts vind je staan bij het kopje: Groepen.
Als er gewoon ''internet'' staat, is het in orde.
_________
Je WLAN verbinding staat aan wanneer dat antennetje bovenin je scherm blauw gekleurd is met een wereldbol er naast.
Vragen? Vragen!
Succes
Stap 1
Ga met je telefoon naar Menu > Extra > Config. scherm > Verbindingen > WLAN.
Stap 2
Klik dan op Meer > WLAN inschakelen.
Stap 3
Zoek de modem op die je thuis hebt staan en klik op Verbinden.
Stap 4
Als het goed is moet hij om een wachtzin/ wep-sleutel vragen.
Deze kan je (bij mij in ieder geval) vinden op de onderkant van je modem.
(mijn modem: Speedtouch)
Stap 5
Typ de code in en als het goed is begint ie met verbinden en krijg je uiteindelijk 'Verbonden' te zien.
_________
Om zeker te weten dat je via WLAN internet moet je even naar het startscherm. Klik linksboven op 't pijltje naar beneden en klik op Verbindingen > Draadloos LAN.
Ga dan naar Meer > Internetaccounts.
Als je de naam van je provider ziet staan (T-Mobile blabla) moet je deze accounts verwijderen. Je hebt dit er staan wanneer je je instellingen voor internet nog niet hebt aangevraagd. Deze accounts vind je staan bij het kopje: Groepen.
Als er gewoon ''internet'' staat, is het in orde.
_________
Je WLAN verbinding staat aan wanneer dat antennetje bovenin je scherm blauw gekleurd is met een wereldbol er naast.
Vragen? Vragen!
Succes