Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die gratis willen internetten via WLAN/ wifi: zie deze how-to

Stap 1
Ga met je telefoon naar Menu > Extra > Config. scherm > Verbindingen > WLAN.
Stap 2
Klik dan op Meer > WLAN inschakelen.
Stap 3
Zoek de modem op die je thuis hebt staan en klik op Verbinden.
Stap 4
Als het goed is moet hij om een wachtzin/ wep-sleutel vragen.
Deze kan je (bij mij in ieder geval) vinden op de onderkant van je modem.
(mijn modem: Speedtouch)
Stap 5
Typ de code in en als het goed is begint ie met verbinden en krijg je uiteindelijk 'Verbonden' te zien.

_________

Om zeker te weten dat je via WLAN internet moet je even naar het startscherm. Klik linksboven op 't pijltje naar beneden en klik op Verbindingen > Draadloos LAN.

Ga dan naar Meer > Internetaccounts.

Als je de naam van je provider ziet staan (T-Mobile blabla) moet je deze accounts verwijderen. Je hebt dit er staan wanneer je je instellingen voor internet nog niet hebt aangevraagd. Deze accounts vind je staan bij het kopje: Groepen.

Als er gewoon ''internet'' staat, is het in orde.

_________

Je WLAN verbinding staat aan wanneer dat antennetje bovenin je scherm blauw gekleurd is met een wereldbol er naast.

Vragen? Vragen!

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:17:
Misschien een flash player voor de W960i. Ik ben zelf niet al te technisch dus het is mij niet gelukt, maar hoop dat de discussie op gang brengen mij misschien ook verder helpt.

Probeer maar eens ik krijg het helaas niet voor elkaar om het sis bestandje voor de flash player te laten installeren op mijn telefoon ook niet na het installeren van de capsSwitch en het installserver.exe in de juiste map te hebben geplaatst:

http://www.uiqblog.com/20...ggin-for-all-uiq3-phones/

Hoop dat jullie er meer succes mee hebben zodat ik er ook verder mee kan komen.
Installeren is mij wel gelukt :) gewoon in de map: ''other'' zetten.

Alleen het bestandje CapsSwitch installeren werkt niet he? Je moet capabilities op OFF zetten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Weet er iemand hoe het komt dat ik met mijn W960i niet op het internet kan via wifi van school. De Iphone doet dat keurig. De Iphone gaat dan naar een cisco-site van school om daar je studentennr en password in te geven zodat je inlogd op het netwerk van school. Maar bij de W960i vraagt die niet naar die dingen. Ik zou dus een certificaat moeten installere,maar gaat dat met de W960i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:11:
[...]

Alleen het bestandje CapsSwitch installeren werkt niet he? Je moet capabilities op OFF zetten. :)
CapsSwitch is wel gelukt de intallserver in de juiste map plaatsen ook. Alleen bij het installeren van de plug-in krijg ik een protected user id foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21
ChrisM schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:
Heeft er eigenlijk al iemand een Bluetooth PAN netwerk opgezet? En dus vanuit je telefoon, zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten (en dus gebruik maken van je onbeperkte t-mobile PIT abo'tje ofzoiets)? Het lukt me echt niet, wat ik ook probeer! Ik heb Toshiba stack, Blue-soleil en Vista stack geprobeerd, niks werkt. Heb ook een mailtje gestuurd naar SE, maar word ik niet veel wijs van (zie hieronder voor 't mailtje). Ga dit weekend nog maar even proberen om een andere BT adapter te gebruiken, waarbij ik de Widcomm stack kan gebruiken... maar Toshiba/Bluesoleil zou toch ook moeten werken!?

't Gaat dus om dat je de internetverbinding op je telefoon gebruikt op je laptop... andersom vind ik niet interessant.

Hier 't mailtje van SE:

[...]
Er staat wel dat ik Widcomm moet gebruiken... maar, pfff, dat geloof ik niet. :)

Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.
Chrism, is je dit al een keer gelukt? Ik wil dit ook, als back-up wanneer mijn gewone verbinding niet werkt, op de zaak. Ik krijg het niet voor elkaar via Bluetooth, ook niet via de datakabel. Kan wel een BT netwerkverbinding opzetten, maar kan niet internetten op de pc. Misschien een IP-toewijzingsprobleempje?

[ Voor 19% gewijzigd door DaFreakhead op 28-11-2008 13:05 . Reden: Foutje met quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:11:
[...]

ok.. de flash plugin werkt! Nu nog leuke sites om het uit te proberen....

Hoe kan ik een link van youtube automatisch laten openen in core player ipv in online media viewer? Ik heb namelijk ergens gelzen dat het in core player mogelijk wel werkt...

[ Voor 44% gewijzigd door Felke op 28-11-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
DaFreakhead schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:04:
[...]

Chrism, is je dit al een keer gelukt? Ik wil dit ook, als back-up wanneer mijn gewone verbinding niet werkt, op de zaak. Ik krijg het niet voor elkaar via Bluetooth, ook niet via de datakabel. Kan wel een BT netwerkverbinding opzetten, maar kan niet internetten op de pc. Misschien een IP-toewijzingsprobleempje?
Ik kan via bluetooth internetten op mijn laptop. Alleen mag dit officieel niet van Vodafone. Volgens mij kunnen ze dat alleen niet controleren.Verder heb ik geen idee wat je moet instellen omdat het bij mij gewoon in 1 keer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit bericht gezien AUB met tips!!! Eeuwig dankbaar!

Ik heb een groot probleem. Ik wilde vandaag foto maken maar camera wilden niet starten. Alle toetsen en touchdisplay werden geblokeerd behalve bovenste deel van display waar taakbeheer en andere ikoontjes staan. Ik kon hem aleen reseten om hem weer werkend te krijgen, uiteraard zonder camera, heb 10 keer gereset, maar nee camera blokeert gelijk alles. Iemand een idee? AUB Heb paar weken geleden CapsSwitch en Swiss Manager erop gezet voor harder volume en Torch voor led lampje kan dat de reden zijn?

Heb daarna software update bij SE service point gedaan, toen deed ie het weer, maar daarna back-up gedaan en ja hoor toen deed ie het weer niet, gek van te worden! Dus camera doet het weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:14:

Ik heb een groot probleem. Ik wilde vandaag foto maken maar camera wilden niet starten. Alle toetsen en touchdisplay werden geblokeerd behalve bovenste deel van display waar taakbeheer en andere ikoontjes staan. Ik kon hem aleen reseten om hem weer werkend te krijgen, uiteraard zonder camera, heb 10 keer gereset, maar nee camera blokeert gelijk alles. Iemand een idee? AUB Heb paar weken geleden CapsSwitch en Swiss Manager erop gezet voor harder volume en Torch voor led lampje kan dat de reden zijn?

Heb daarna software update bij SE service point gedaan, toen deed ie het weer, maar daarna back-up gedaan en ja hoor toen deed ie het weer niet, gek van te worden! Dus camera doet het weer niet!
En als je Torch er eens afknikkert? Die gebruikt toch de 'flash' led? Kan best zijn dat die de camera blokkeert...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51
Nee... helaas is het me nooit gelukt om een PAN op te zetten via Bluetooth. Recentelijk heb ik een Macbook Pro gekocht, en die ondersteunt ook PAN... maar daar lukt het ook niet op. :( Wat ik nu maar doe, is dat je je telefoon als modem gebruikt... dus eigenlijk de lelijke manier. 't Werkt wel, maar het is niet de toffe manier. Maar goed.. je kan dan wel altijd overal internetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ChrisM schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:33:
Nee... helaas is het me nooit gelukt om een PAN op te zetten via Bluetooth. Recentelijk heb ik een Macbook Pro gekocht, en die ondersteunt ook PAN... maar daar lukt het ook niet op. :( Wat ik nu maar doe, is dat je je telefoon als modem gebruikt... dus eigenlijk de lelijke manier. 't Werkt wel, maar het is niet de toffe manier. Maar goed.. je kan dan wel altijd overal internetten. :)
En welke settings/programmas gebruik je daarvoor? Ik heb wel xp pro moet ik zeggen... Als het al werkt is het goed genoeg voor mij! (het is alleen als backup, wanneer het internet eruit ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
DaFreakhead schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:51:
[...]

En welke settings/programmas gebruik je daarvoor? Ik heb wel xp pro moet ik zeggen... Als het al werkt is het goed genoeg voor mij! (het is alleen als backup, wanneer het internet eruit ligt).
Je kan dat gewoon doen met de bijgeleverde software: de Connection Manager ofzo... In principe stel je dan je telefoon in als modem. Je maakt er dan mee verbinding (geen nummer invoeren ofzo) en dan, als het goed is, heb je verbinding. Zo ging het wel bij mij, tenminste...

In Mac OS doe je het eigenlijk op een soortgelijke manier. Voor de geintereseerden: je moet een plugin kopen van Nova Media (dan kan je ook syncen via iSync, dat trouwens VEEEL beter gaat dan syncen met een Windows computer en de SE software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ChrisM schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:24:
[...]

Je kan dat gewoon doen met de bijgeleverde software: de Connection Manager ofzo... In principe stel je dan je telefoon in als modem. Je maakt er dan mee verbinding (geen nummer invoeren ofzo) en dan, als het goed is, heb je verbinding. Zo ging het wel bij mij, tenminste...

In Mac OS doe je het eigenlijk op een soortgelijke manier. Voor de geintereseerden: je moet een plugin kopen van Nova Media (dan kan je ook syncen via iSync, dat trouwens VEEEL beter gaat dan syncen met een Windows computer en de SE software).
Ha, ik heb het ook voor elkaar! Wel via de datakabel, maar toch... Het is enkel voor noodgevallen tenslotte ;-)
Dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerosoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09-2020
(jarig!)
ehh.. ik heb gewoon contact gemaakt via bluetooth en gezegd dat ik m'n telefoon wilde gebruiken als modem. Ik heb daar niks voor op mijn W960 in hoeven stellen en het werktte meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
aerosoul schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:05:
[...]

ehh.. ik heb gewoon contact gemaakt via bluetooth en gezegd dat ik m'n telefoon wilde gebruiken als modem. Ik heb daar niks voor op mijn W960 in hoeven stellen en het werktte meteen.
Klopt... ik was niet helemaal duidelijk. Als modem gebruiken, dat kan meteen... maar je kan hem niet standaard syncen via iSync, daarvoor moet je een plugin kopen. Maar ik wil dit wel aan alle Mac OSX gebruikers aanraden (die willen syncen), want het werkt echt perfect! Maar als je je telefoon alleen wilt gebruiken om online te gaan, dan kan je hem als modem instellen, zonder iets te hoeven instellen.

Verwijderd

Hoi

Ik ben op zoek naar een vergelijking van de W960i met de HTC Touch Diamond op basis van gebruikservaringen. Google toonde wat websites maar het was niet echt wat ik zoekde. Dat komt IMO omdat de twee toestellen niet tegelijk geintroduceerd waren. Hiet op tweakers werd ik ook niet wijzer met de search.

Nou, ik weet dat de twee toestellen sterk van elkaar verschilen, bijv. de Diamond is bijna een jaar jonger en heeft betere specs qua hardware. Maar, ik kwam op wat negatieve reviews van de HTC Diamond waar de afwerking en batterij het meest geciteerde waren. Wat betreft de W960i was het de trage interface en het gebrek van HSDPA, GPS etc.

Ik kan beide kopen met een korting waar de W960i is inderdaad goedkoper maar het verschil is ca. 100 euro en niet zo significant als ik meereken dat ik het extra geld tussen 24 maanden ga verdelen.

Het wordt mij eerste smartphone. Ik zoek vooral naar een toestel die goed en solide voelt, lang meegaat, is betrouwbaar. Batterijduur is voor mij belangrijk (vooral de standbytijd). Internet/email doe ik niet veel. Musiek luisteren doe ik af en toe.

Bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 02:23 . Reden: spelfouten ]

• Felke
raar probleem met mijn w960i... ik heb sinds 2 dagen, als ik iemand mobiel bel, dat mijn verbinding willekeurig na 30 seconde - 2 minuten wegvalt.
Ondanks dat ik goed bereik heb!

Zijn er gratis nummers of iets dergelijks waarmee ik mijn mobiel kan testen op verschillende plaatsen? (binnen in huis, buiten, in het centrum etc).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:55:
Hoi

Ik ben op zoek naar een vergelijking van de W960i met de HTC Touch Diamond op basis van gebruikservaringen. Google toonde wat websites maar het was niet echt wat ik zoekde. Dat komt IMO omdat de twee toestellen niet tegelijk geintroduceerd waren. Hiet op tweakers werd ik ook niet wijzer met de search.

Nou, ik weet dat de twee toestellen sterk van elkaar verschilen, bijv. de Diamond is bijna een jaar jonger en heeft betere specs qua hardware. Maar, ik kwam op wat negatieve reviews van de HTC Diamond waar de afwerking en batterij het meest geciteerde waren. Wat betreft de W960i was het de trage interface en het gebrek van HSDPA, GPS etc.

Ik kan beide kopen met een korting waar de W960i is inderdaad goedkoper maar het verschil is ca. 100 euro en niet zo significant als ik meereken dat ik het extra geld tussen 24 maanden ga verdelen.

Het wordt mij eerste smartphone. Ik zoek vooral naar een toestel die goed en solide voelt, lang meegaat, is betrouwbaar. Batterijduur is voor mij belangrijk (vooral de standbytijd). Internet/email doe ik niet veel. Musiek luisteren doe ik af en toe.

Bedankt!
By the way, Ik heb de G900 aangeschaft met een goede korting icm contract verlengen. Julie hoeven dus niet te reageren (al is het oke om te doen :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
Felke schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:12:
raar probleem met mijn w960i... ik heb sinds 2 dagen, als ik iemand mobiel bel, dat mijn verbinding willekeurig na 30 seconde - 2 minuten wegvalt.
Ondanks dat ik goed bereik heb!

Zijn er gratis nummers of iets dergelijks waarmee ik mijn mobiel kan testen op verschillende plaatsen? (binnen in huis, buiten, in het centrum etc).
Ehm probeer je provider service lijn, bij Hi is dat 1200 en dat is gratis zolang je nix bijzonders doet... Weet al1 niet of je lang genoeg kan blijven hangen... suc6

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik ben op zoek naar een vergelijking van de W960i met de HTC Touch Diamond op basis van gebruikservaringen. Google toonde wat websites maar het was niet echt wat ik zoekde.
Wat je zocht ;-)

Maar ik heb geen vergelijking in de aanbieding. Wel heb ik zelf gekeken om mijn W960 te switchen naar een Diamond Touch, gewoon om te proberen.

Grootste verschillen die mij opvielen:
- geen flitser op de Diamond! Niets! Zelfs geen crappy LED flitsertje zoals op de W960;
- wel een flitser op de W960i, maar die is crappy (had hiervoor de K800 --> véél betere flits!)
- geen GPS op de W960
- 8GB op de W960 tegen slechts 4 op de Diamond (en daar moeten dan nog kaarten op voor GPS ook...)
- UIQ3 vs Windows Mobile... hebben allebei hun voor en nadelen
- de W960 heeft nog toetsjes, de Diamond niet (gebruik die keys echt never behalve in Opera Mini want die vreet het touchscreen niet gek genoeg)

En voor de rest is het volgens mij lood om oud ijzer. In ieder geval voor zover ik kan beoordelen.

Nadelen W960 heb ik hierboven al genoteerd.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:30:
Mensen,

16 Juni pak ik me telefoon uit me broekzak en zie dat het display geen beeld meer geeft.
de touchscreen werkte echter nog wel want ik kon de telefoon opnemen als ik gebeld werd door op het beeld te drukken.

Ik heb de telefoon dus opgestuurt naar de reparatuur van vodafone ( dynafix )
en kreeg vandaag een brief thuis en het blijkt een prijsopgave te zijn.
De telefoon heb ik overiges eind januari ontvangen.
Schandalig! En dat meen ik. Van een mobiele telefoon mag je verwachten dat hij blijft functioneren als je 'm in je zak doet. Kijk, je moet 'm niet samen met je odol, een baksteen en een enorme sleutelbos erin proppen maar gewoon in je broekzak.. daar zijn die dingen voor gemaakt. Ze heten dan ook mobiele (!) telefoon. Plus dat een touchscreen nog wat meer moet kunnen hebben by design.

Als het mij zou gebeuren zou ik enórm stennis trappen in de winkel en eisen waarom het geen garantie is. Je hebt vanuit Vodafone volgens mij 1 of 2 jaar garantie op het produkt. GARANTIE. Neem anders even een uitdraaitje uit de Dikke Van Dale mee voor ze als ze niet weten wat het betekend. En als ze zeuren.. heb je een rechtsbijstandverzekering? Daar mee dreigen en ze willen nog wel eens als een blad aan de boom omgaan omdat ze geen zin hebben in dat gedoe. En vragen/weten met wie je gesproken hebt.

Ik heb zelf ook iets gehad met Vodafone, vandaar dat ik extra fel reageer. Ik had mijn W960 nog geen 6 uur en als rechtaarde IT'er dacht ik "kom, ik gooi eerst ff de nieuwste firmware erop voordat ik de boel ga tunen & volgooien met mp3'tjes enzo". Dus dat doe ik via de online update service (PC, USB stekkertje, je kent het wel). Halverwege de update flikkert de update eruit. Telefoon dood. Ik naar de winkel. En wat wagen ze te zeggen: "Ja, dat mag u ook niet doen. Nu moeten we het opsturen en dat duurt 2 weken" Ik:"Pardon? Dat is een functie van het toestel wat SE zelf aanbiedt hoor." "Nee, dat moet u hier doen maar we doen het niet" En dat is waar ik dacht krijg de <enge ziekte invullen> en ik heb het ding morrend ingeleverd. Zoals Jim Carrey het zei in Liar Liar: "You know what I am going to do? NOTHING! I am going to bend over and take it up the tailpipe!". Nee, Vodafone heeft het wel héél rap weten te vergallen dat image van service enzo.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Dragon
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Flying Dragon

Dragons Rule!

Loekie schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:49:
Ik ken bij mij in de omgeving 1 persoon die een gebroken scherm heeft gehad, die gaf aan dat het door een strakke broek i.c.m. zitten is gebeurd. Het apparaat had dusdanig veel druk te verduren gehad dat er wel iets moest buigen of barsten.
Ik zelf heb nergens last van, maar heb het ding bijna altijd in mijn jas/deskstand.
Enige probleem dat ik heb gehad is dat het ding niet wilde starten, na verse software lukte dit weer.
mijn scherm is ook gebarsten, terwijl ik er altijd zuinig me ben omgesprongen. van buiten ziet hij er nog als nieuw uit en altijd in het bijgeleverde hoesje bewaard. maargoed het hoeft maar net even op het verkeerde moment iets te gebeuren.
maar ik denk dat ik ga verder kijken voor een toestel met geintegtreerde GPS, maar mischien deze nog wel maak met een nieuw scherm (heb de insturcties voor het openmaken wel al :9 )
(iemand nog een gevalletje vochtschade liggen? :P )

• rgww
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-08 13:47
Hoi

Bedankt!
Je kunt ook zonder de software van Nova Media syncen met iSync. Had er eerder in dit topic iets over geschreven, maar op deze site staan drivers waarmee je de W960i kunt gebruiken icm iSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wat te doen om de hge-100 gps muis aan het werk te krijgen met google mobile maps
Google zegt tik scherm voor opties > extra's> gps aanzetten oid, maar ik krijg überhaupt gene opties

Of

Is er een (freeware) naviagtieprogramma voor de w960i

bvd

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:11:
Hallo,

Wat te doen om de hge-100 gps muis aan het werk te krijgen met google mobile maps
Google zegt tik scherm voor opties > extra's> gps aanzetten oid, maar ik krijg überhaupt gene opties

Of

Is er een (freeware) naviagtieprogramma voor de w960i

bvd
hge-100 werkt aleen met Wayfinder waarmee SE contract heeft, ik had hetzelfde probleem, daarom heb ik dat ding verkocht en losse gps muis gekocht die ik gebruik met TomTom en het werkt perfect. Nadeel van Wayfinder is dat het werkt via internet dus je moet abbonement hebben voor mob. inetrnet, plus dat als je in het buitenland ben met internet wordt het duur hobbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
Ik ben opzoek naar een nieuw mobiel, en heb deze gezien op www.gsmtopdeal.nl voor 9,75 per maand. Kunnen jullie me de W960 aanraden? Of kan ik beter even verder kijken? O-) Ik wil overigens niet meer dan 10 euro per maand uitgeven, dus dan zou ik de G600 of de LG Secret als alternatief kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
aanraden... Afgezien van het feit dat hij langzaam is, het touchscreen naar mijn mening niks toevoegt en het walkman knopje op de verkeerde plaats zit (als je die indrukt start de walkman op.. wat zeker 5 seconde duurt).. is het een prima telefoon.

Ik heb achteraf spijt van mijn keuze, maar dat komt omdat ik veel meer verwacht had van symbian en de ondersteuning daarvoor.
Ook vind ik sommige knopjes op het scherm gewoon veel te klein, je moet ze echt met je nagel of met de stylus indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Oké, maar 10 euro per maand is erg goedkoop voor de W960i ofniet? Voor dat geld is het wel een goede aanbieding, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 11:24
JosBonsio schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:05:
Oké, maar 10 euro per maand is erg goedkoop voor de W960i ofniet? Voor dat geld is het wel een goede aanbieding, of heb ik het mis?
ik heb m ook onlangs besteld bij gsmtopdeal, je moet het gewoon zo zien: een gratis telefoon bij een sim only abb. dan mag je geen iphone verwachten. Bel nu een weekje met de W960i, is wat wennen (vooral de touchscreen) maar bevalt verder wel. 8gb/wifi is best leuk voor een (echt) gratis telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Oké, bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik de W960i verkies boven de Samsung G600 en de LG Secret. Als je de W960i los wilt kopen, betaal je er 300 euro voor, en ik hoor veel mensen klagen over de Secret. De G600 zit in een hele andere prijsklasse denk ik (is daarom ook voor 7,25 per maand)
Abonnement is in dit geval aantrekkelijker dan een pre paid mobiel kopen of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Als je nooit belt, dan is een prepaid beter. Als je meer dan 9,75 per maand belt, dan kan je beter het abo nemen, want je kan (meestal) voor 9,75 abo meer bellen dan 9,75 prepaid. Verder is de telefoon echt een super telefoon, en vooral voor die prijs. Gewoon doen.

Ja, de telefoon is niet perfect... maar dat is geen een telefoon. Je krijgt hier gewoon een leuk, goed ding voor, die niet iedereen heeft. Doen dus!

edit:
7,25 aangepast naar 9,75

[ Voor 6% gewijzigd door ChrisM op 30-12-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Op het moment bel ik niet veel, maar ik denk, dat als ik een beter mobieltje heb, ik ook meer ga bellen en sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding die je noemt is inderdaad een hele gooie. Je betaalt 240 euri totaal voor twee jaar met telefoon en bellen. Aleen bellen (goedkoopste sim-only) kost je zo'n 4-5x24 euri voor die twee jaar, wat minder dan de helft dus. Je krijgt een toestel met touchscreen en eigen OS voor ~140 euri dan. Neem van die prijs 30-40 euri af voor de 8GB memorycard en je komt op 100 euro voor een (vormalige - ca. 1jaar) high-end telefoon. Goedkoper kan gewoon niet.

De telefoon heeft veel toeters en bellen, geen hsdpa maar of je dat nodig hebt vraag ik me af.

Probleem is dat de prijs icm internet wat aan de hoge kant zit (+8 euro per maand denk ik) en het is jammer om die telefoon niet met een internet abbo te gebruiken. Maar reken op prijs verlagingen in het mobiel internet abbos in de toekomst, je kunt dat nog bijbestellen dan.

Ik kijk niet naar prepaid omdat gesprekskosten hoger liggen, ook internetten en het is een beetje gedoe om in het buitenland verzekerd van alle funktionaliteit te zijn.

Heb hem ook zelf besteld via gsmtopdeal maar het ging niet door om bepaalde reden die niks met de telefoon of abbo te maken hadden. Nu heb ik een SE G900 waarvoor ik 14.5 per maand betaal en inderdaad moest ik 80 euro bijtellen vooraf. De twee toestellen zijn hetzelfde in de ogen van de gemiddelde gebruiker volgens mij. Als ik kon zou ik voor de W960i gaan maar pindakaas.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 14:23 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Oké :)

Ik zal even wat extra info geven, ik ga er namelijk niet mee internetten, tot nu toe heb ik alleen maar pre paid mobieltjes gehad van 20 euro, maar word nu bijna 16 en m'n ouders en ik vonden het tijd worden om eens ietsjes hoger op te gaan. Ik vond 10 euro per maand hooguit wel genoeg, en blijkt dat je toch wel wat moois hiervoor kan krijgen. Geen flauw idee wat Hsdpa is, dus ik zal het ook wel niet missen. Ik heb het er niet voor over om 10 euro extra te betalen per maand om te kunnen internetten, zoiets zou ik nu toch te weinig gebruiken.

Met het Relax 200 abonnement kan je ook die 25 euro per maand aan SMS'en besteden toch?

En nog een vraag: Ik las in de vorige pagina's dat er mensen waren die op hun mobiel gedownloade dvd's keken. Ik download ook zo af en toe wat films, kan je deze zonder al te veel moeilijkheden op de W960i zetten en ze probleemloos afspelen?

Bedankt voor jullie behulpzaamheid :D _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door JosBonsio op 30-12-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 11:24
JosBonsio schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:56:
Met het Relax 200 abonnement kan je ook die 25 euro per maand aan SMS'en besteden toch?

Bedankt voor jullie behulpzaamheid :D _/-\o_
dit is niet het geval, een sms bundel zit niet standaard in de relax abbonnementen dus zal je los moeten aanschaffen. ook is het niet zo dat je 9,75 beltegoed krijgt, maar gewoon 200 belminuten (T-mobile relax 200) die kost normaal (niet sim only) 24,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Ahhh nu begrijp ik het.
Dat vind ik wel jammer eigenlijk :( Had liever wat minder bellen en dan ook nog wat smsjes, ik maak die 200 belminuten per maand toch niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Misschien is de T700 voor 7,25 per maand ook nog een leuk alternatief :)
Kan iemand me nog vertellen hoe het zat met gedownloade films kijken op de W960i? Kan je deze zonder al te veel moeilijkheden op de W960i zetten en ze probleemloos afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:09:
Ik heb inmiddels TomTom 6.02 aan de praat gekregen op mijn W960i. Het enige wat me nu nog ontbreekt is een GPS ontvanger :9 Mijn vraag: Wat voor (bluetooth) GPS ontvanger is aan te raden i.c.m. een W960i?
Ik zou je hulp wel kunnen gebruiken hoe je dit voor elkaar heb gekregen..

maar ik kan je niet mailen :(

dus...help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
JosBonsio schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:28:
Misschien is de T700 voor 7,25 per maand ook nog een leuk alternatief :)
Kan iemand me nog vertellen hoe het zat met gedownloade films kijken op de W960i? Kan je deze zonder al te veel moeilijkheden op de W960i zetten en ze probleemloos afspelen?
Je zult films om moeten zetten naar een voor de telefoon leesbaar formaat. Dit kun je bijvoorbeeld doen met Nero. Het is alleen niet erg prettig om op zo'n klein schermpje een film te kijken, ik word er iig scheel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
Hoe weet ik zeker dat wanneer ik Wifi inschakel ik ook daadwerkelijk via wifi internet en niet via UMTS (oid)?

Ik krijg het in de handleiding maar niet gevonden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
bougher schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:55:
Hoe weet ik zeker dat wanneer ik Wifi inschakel ik ook daadwerkelijk via wifi internet en niet via UMTS (oid)?

Ik krijg het in de handleiding maar niet gevonden... :(
Je ziet aan de bovenzijde een wereldbolletje, als je dat aanklikt zie je via welke verbinding op dat moment gedownload wordt. Maar enorm duidelijk is dat niet.
Wil je perse niet via umts dan kun je bij verbindingen kiezen voor alleen GSM, dan krijg je alleen maar GPRS, maar dan loopt het wat minder snel in de papieren ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verbindingen (via menu onder het pijltje linksbovenin je scherm) - Meer - Instellingen - Internetaccounts - Groepen - Internet (bewerken) - Daar je provider weghalen, als hij er tussen staat. En klaar. Of gewoon zorgen dat je geen data account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosBonsio schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:57:
Ik ben opzoek naar een nieuw mobiel, en heb deze gezien op www.gsmtopdeal.nl voor 9,75 per maand. Kunnen jullie me de W960 aanraden? Of kan ik beter even verder kijken? O-) Ik wil overigens niet meer dan 10 euro per maand uitgeven, dus dan zou ik de G600 of de LG Secret als alternatief kunnen nemen.
Dat is zeker een top deal, baal er wel van aangezien ik october 2008 deze w960i los gekocht heb voor 300 euro omdat mijn oude mobiel gestolen was :(

Jij bespaart nog eens 60 euro, waarbij je ook nog eens 200x24=4800 gratis bel minuten krijgt :(

damn, dat scheelt een hoop :(

ps* heeft iemand misschien een sms accelerator programma? Waardoor je dus minder lang hoeft te wachten tot je bijvoorbeeld een 2e 'a' kan typen? Je kan wel net boven het touchscreen drukken maar bij een snelle sms druk je er vaak naast.

Ik hoorde dat er voor de nokia in ieder geval zo'n programma was waardoor je na een fractie van een seconde alweer een 2e 'a' of 'e' kan typen etc.

iemand? }:O

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
ChrisM schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:55:
Verbindingen (via menu onder het pijltje linksbovenin je scherm) - Meer - Instellingen - Internetaccounts - Groepen - Internet (bewerken) - Daar je provider weghalen, als hij er tussen staat. En klaar. Of gewoon zorgen dat je geen data account hebt.
Thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand voor mij nog free software en games voor de 960i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb even een vraag over de USB verbinding. ik krijg hem maar neit aan de praat via de USB. in me telefoon heb ik het ingeschakeld, ik heb PC Suite via de CD geinstalleerd en verder ik heb het op meerdere pc's geprobeerd maar zonder succes. de PC pakt de telefoon gewoon niet . er komt niks in beeld verder en dat heeft hij bij elke PC. dus ik denk dat het aan het USB kabeltje ligt maar wat denken jullie ervan? op de cd van sony zie ik verder ook niks staan van USB Drivers dus.. miss is dat het wel? ik heb geen idee jullie misschien wel

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:13:
Hallo ik heb even een vraag over de USB verbinding. ik krijg hem maar neit aan de praat via de USB. in me telefoon heb ik het ingeschakeld, ik heb PC Suite via de CD geinstalleerd en verder ik heb het op meerdere pc's geprobeerd maar zonder succes. de PC pakt de telefoon gewoon niet . er komt niks in beeld verder en dat heeft hij bij elke PC. dus ik denk dat het aan het USB kabeltje ligt maar wat denken jullie ervan? op de cd van sony zie ik verder ook niks staan van USB Drivers dus.. miss is dat het wel? ik heb geen idee jullie misschien wel

alvast bedankt
Ik heb hier ook lang last van gehad, maar wel weer aan de praat gekregen. Ik heb PC-Suite verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Vervolgens in m-router onder advanced settings alle additional com-ports (knopje view) toegevoegd die met de w960 te maken hebben. Vervolgens bij Additional Com-Ports een vinkje neerzetten en bij USB. Toen deed hij het weer bij mij. Kijk ook even bij Apparaatbeheer of je foutmeldingen ziet staan:
Vista: Configuratiescherm-->Apparaatbeheer
XP: Ik geloof iets van: Configuratiescherm-->Systeem-->Apparaatbeheer

Is er eigenlijk al een nieuwe firmware uit? Ik heb de R9K009..

[ Voor 7% gewijzigd door nightshadow999 op 14-01-2009 10:53 ]

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:19:
[...]

Ik zou je hulp wel kunnen gebruiken hoe je dit voor elkaar heb gekregen..

maar ik kan je niet mailen :(

dus...help!!!
Ik heb het ook aan de gang. TomTom 6.020 (7900) die met bluetooth GPS muisje van merk Adapt AD-350 prima werkt! Post anders even wát er niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nightshadow999 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:49:
[...]

Ik heb hier ook lang last van gehad, maar wel weer aan de praat gekregen. Ik heb PC-Suite verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Vervolgens in m-router onder advanced settings alle additional com-ports (knopje view) toegevoegd die met de w960 te maken hebben. Vervolgens bij Additional Com-Ports een vinkje neerzetten en bij USB. Toen deed hij het weer bij mij. Kijk ook even bij Apparaatbeheer of je foutmeldingen ziet staan:
Vista: Configuratiescherm-->Apparaatbeheer
XP: Ik geloof iets van: Configuratiescherm-->Systeem-->Apparaatbeheer

Is er eigenlijk al een nieuwe firmware uit? Ik heb de R9K009..
bij mij als ik de USB erin doe. dat doet de pc niks. hij herkent hem als het ware niet. ook op verschillende andere PC's gebeurt er niets. het zou top zijn als je me zou kunnen helpen
Bij m-router staat er ook niks over USB.. dus dat zou ook de oorzaak kunnen zijn

ik heb egen idee of er een nieuwe firmware is ben nog druk bezig met het proberen te connecten ervan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Bij de Mediamarkt kan je nu de Samsung G600 pre paid halen voor 111 euro. Denk dat ik die ga halen, of de W960i met abbo voor 9,75 per maand. Vind het zo jammer dat je bij het abonnement alleen belminuten krijgt en geen smsjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietduur
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-04 17:36
*weg* we doen niet aan hulp bij warez

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 07-03-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:14:

heb je nog steeds problemen met foto's maken op je w60i?

zo ja, de oplossing is heel makkelijk:

• maak een backup van je complete telefoon.
• doe daarna een firmware update (als er geen nieuwere is dezelfde opnieuw)
• daarna de backup terug zetten maar dan zonder een vinkje bij "instellingen terugzetten" of iets degelijk.
(misschien is het ook nodig om "applicaties van derden" niet terug zetten).

ik heb ditzelfde gehad en de mijne werkt weer perfect, alleen jammer dat je alle intellingen en "hacks' opnieuw moet doen

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een probleem. Als ik bijvoorbeeld op bed lig maar nog met iemand aan het smsen ben, en mijn mobiel ligt aan de lader, dan trilt hij niet als ik een sms krijg, waardoor ik soms pas heel laat merk dat ik een sms heb ontvangen. Ik kan nergens vinden waar ik dit eventueel zou kunnen veranderen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

edit; dit komt dus enkel voor als mijn mobiel aan de lader ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:02:
Ik zit hier met een probleem. Als ik bijvoorbeeld op bed lig maar nog met iemand aan het smsen ben, en mijn mobiel ligt aan de lader, dan trilt hij niet als ik een sms krijg, waardoor ik soms pas heel laat merk dat ik een sms heb ontvangen. Ik kan nergens vinden waar ik dit eventueel zou kunnen veranderen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

edit; dit komt dus enkel voor als mijn mobiel aan de lader ligt.
hoort zo, want bij mij is het ook zo...

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag m`n abbo verlengen; heb nu een w880 en ben wel tevreden over de W serie. Het moet sowieso weer een SE worden en ik wilde dus eigenlijk voor de W960i gaan. Echter bleek deze niet meer verkrijgbaar bij T-Mobile (en ook niet bij Belcompany). Nu vraag ik me dus af welke er dan nog goede opties zijn?

Ik zag nog de c905 maar die is weer een stuk duurder vlgs mij. De w890 is nog een optie; echter is die minder geschikt voor internet vlgs mij.

Welke modellen zijn nog meer aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:56:
[...]

heb je nog steeds problemen met foto's maken op je w60i?

zo ja, de oplossing is heel makkelijk:

• maak een backup van je complete telefoon.
• doe daarna een firmware update (als er geen nieuwere is dezelfde opnieuw)
• daarna de backup terug zetten maar dan zonder een vinkje bij "instellingen terugzetten" of iets degelijk.
(misschien is het ook nodig om "applicaties van derden" niet terug zetten).

ik heb ditzelfde gehad en de mijne werkt weer perfect, alleen jammer dat je alle intellingen en "hacks' opnieuw moet doen
Ik ben nu bezig om compleet nieuwe w960i te krijgen bij bel company, omdat ie zo vaak op reparatie was geweest, maar bedankt in iedere geval voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesh schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:55:
[...]

hoort zo, want bij mij is het ook zo...
En er is geen hack of gewone oplossing om dit te verhelpen?

edit: sorry laat maar, heb even wat beter gezocht en het blijkt dus dat dit een bewuste aanpassing in het design is om zo eventuele mankementen te voorkomen die veroorzaakt kunnen worden door het trillen tijdens het opladen (zoals bijvoorbeeld het defect raken van de connector)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
heeft iemand nog een aangepaste install nodig voor de SE suite om te installeren op windows 7?
ik kreeg hem niet aan de praat, dus heb ik de msi maar ff aangepast :)

werkt nu prefect. ook voor de andere symbian phone's geschikt.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
ben de W960i aan het updaten met SEUS, maar staat al half uur op 99%
Gebeurt niks, denk dat het vastloopt. Wat moet ik doen?
DRINGEND!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underskor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 08:40
Ik heb sinds een kleine 2 weken een raar probleem, ik ontvang geen smsjes mits in mijn W960i uit/aan zet. Net nadat hij dan 't netwerk gevonden heeft, komen de smsjes binnen. Dit werkt natuurlijk heel irritant. De 'ophalen en verzenden' optie onder berichten werkt ook niet. Ook eerst op 'flight mode' zetten en dan weer telefoon stand wil ook niet werken.

Dit probleem kwam al voor, voordat ik mijn telefoon had geüpdate. Nadat dit succesvol was gebeurt is dit probleem niet verholpen. Helaas.

Wie herkent dit probleem en zou mij een oplossing kunnen geven?

[ Voor 10% gewijzigd door underskor op 01-02-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb herkenning en de oplossing (tenminste, wat voor mij werkte). Verwijder wat SMSjes uit de INBOX en Verzonden Items. Het is bij mij 2x voorgekomen, en beide keren had ik zo'n 2000+ SMSjes in de boxen staan. Nadat je hem leeg maakt, kan je er weer tegen aan.

Wil je toch graag je SMSjes verzamelen, dan raad ik je SMS and MMS Diary aan (Google maar even). Leuk programmaatje.

Edit: De ophalen en verzenden optie werkt trouwens alleen maar voor email.

[ Voor 9% gewijzigd door ChrisM op 01-02-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underskor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 08:40
ChrisM schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:57:
Ik heb herkenning en de oplossing (tenminste, wat voor mij werkte). Verwijder wat SMSjes uit de INBOX en Verzonden Items. Het is bij mij 2x voorgekomen, en beide keren had ik zo'n 2000+ SMSjes in de boxen staan. Nadat je hem leeg maakt, kan je er weer tegen aan.

Wil je toch graag je SMSjes verzamelen, dan raad ik je SMS and MMS Diary aan (Google maar even). Leuk programmaatje.

Edit: De ophalen en verzenden optie werkt trouwens alleen maar voor email.
Thanks het werkt :D Ik had zelf ook 2000+ smsjes, ik vond al dat de W960i veel smsjes kon opslaan, en bij de oudere SE's die ik heb gehad, kreeg ik een melding dat de sms box (bijna) vol zat. Dat was nu niet 't geval. Dus dacht ik dat dat niet de oorzaak zou geven. Maar dat was 't dus wel. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een W960i,
Abonnement bij Vodafone, simlock vrij, en ook niet Vodafone branded, En bij mij is ook de touchscreen functie stuk :(

Alleen volgens mij heb ik geen garantie meer want ik heb hem meer als 1 jaar, maar zit de touchscreen stukje in de front cover, of in de display? als hij in de front cover zit, dan kan ik hem misschien zelf maken. Waar kan ik eventueel een front cover krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrbuurke!
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb vandaag geprobeerd de firmware van m'n w960 te updaten met de sony ericsson software maar elke keer als ik C ingedrukt houd en dan de usb kabel er in druk krijg ik een kort blauw(ziet er uit als BSOD) scherm en dan niks meer.

Is er misschien alternatieve software om de firmware te updaten?

Heb het nu nog een keer geprobeerd, langere tijd C ingehouden en na het blauwe scherm kon die toch updaten, volgens de SEUS had ik al de nieuwste software. Overigens ervaar ik nog veel bugs, weet iemand of Sony Ericsson nog met nieuwe updates zal komen of dat ze ook met de w960 zijn gestopt met updaten.

[ Voor 34% gewijzigd door jrbuurke! op 22-02-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Hmmm, hier ook touchscreen naar de mallemoeren, iemand ervaring met de manier van oplossen?
Ik heb wel een verzekering, dus zal die maar eens aanspreken. Maar als er een compleet nw toestel moet komen oid haal ik eerst alle muziek e.d. er vanaf.

EDIT: Na een dag aan de oplader gehangen te hebben(letterlijk) doet het touchscreen het weer naar behoren.

[ Voor 18% gewijzigd door Loekie op 06-03-2009 13:09 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over aan maand mag ik ook mijn abonnement verlengen en ik wil heel graag de W960i hebben!

Alleen vraag ik me wat dingen af:
1) Is de telefoon ook te gebruiken zonder het touchscreen? (omdat er niet zo'n navigatietoets op zit in het midden).
2) Is touchscreen fijn om te hebben op een telefoon? Dat is nogal persoonlijk, begrijp ik, maar toch wil ik wat meningen horen.
3) Als ik mijn SIM kaartje uit mijn W880i haal, neem ik dan ook al mijn smsjes die ik nu heb mee naar mijn nieuwe telefoon, of staan ze op mijn extra geheugen kaart, of staan ze op mijn telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:19:
Over aan maand mag ik ook mijn abonnement verlengen en ik wil heel graag de W960i hebben!

Alleen vraag ik me wat dingen af:
1) Is de telefoon ook te gebruiken zonder het touchscreen? (omdat er niet zo'n navigatietoets op zit in het midden).
Ja, maar niet zo goed als met touchscreen...
2) Is touchscreen fijn om te hebben op een telefoon? Dat is nogal persoonlijk, begrijp ik, maar toch wil ik wat meningen horen.
Ik wil geen telefoon zonder meer, zeker de handschriftherkenning vind ik super. Of het beter is dan uitschuifbaar qwerty durf ik niet te zeggen.
3) Als ik mijn SIM kaartje uit mijn W880i haal, neem ik dan ook al mijn smsjes die ik nu heb mee naar mijn nieuwe telefoon, of staan ze op mijn extra geheugen kaart, of staan ze op mijn telefoon zelf?
Hoogst zelden wordt SMS op je simkaart opgeslagen, dat moet je ook niet willen. Met de W960i kun je sms wel verplaatsen naar SIM, maar dat moet je alsnog niet willen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:01
Je kan je SMS'jes geloof ik wel overzetten met de PC Suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurodazzle
  • Niet online
Ik heb nu een half jaar mijn w960.
Maar sinds een paar weken doe het touchscreen raar.
Het bovenste deel werkt naar behoren, maar het onderste deel(onder de pijl bij handschriftherkenning) doet het niet goed.

Ik moet elke keer een halve centimeter onder de knop drukken die ik wil. Na calibratie is dit soms weer weg, soms niet, maar het komt na een paar uur weer terug, ik heb vorige week nog de software geupdate maar ik had de nieuwste software al. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t0mmyb0y199 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:35:
Het bovenste deel werkt naar behoren, maar het onderste deel(onder de pijl bij handschriftherkenning) doet het niet goed.

Ik moet elke keer een halve centimeter onder de knop drukken die ik wil. Na calibratie is dit soms weer weg, soms niet, maar het komt na een paar uur weer terug, ik heb vorige week nog de software geupdate maar ik had de nieuwste software al. Kan iemand me helpen?
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik denk dat je moet gaan voor nieuwe toestel, dat is lange weg via winkel waar je hem kocht, pas na 3 keer gerepareed te zijn kan je nieuwe krijgen, ik krijg van de week eindelijk nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
t0mmyb0y199 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:35:

Ik heb het enigszins vergelijkbaar na totale uitval een maand of wat terug.
Als ik het toestel 'laat vallen' op de bovenzijde, dan lijkt het weer even te werken. Een los contact zou je zeggen, alleen reparatie zal wel weer de hoofdprijs moeten kosten. Toch alsnog maar eens bij verzekering informeren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:55:
[...]

Ik heb het enigszins vergelijkbaar na totale uitval een maand of wat terug.
Als ik het toestel 'laat vallen' op de bovenzijde, dan lijkt het weer even te werken. Een los contact zou je zeggen, alleen reparatie zal wel weer de hoofdprijs moeten kosten. Toch alsnog maar eens bij verzekering informeren.
SE heeft 2 jaar garantie, dus gewoon toestel voor reparatie aanbieden (als je hem kan missen 2-3 weken) en hij wordt gratis gerepareed, en toen het drie keer gerepareed was kreeg ik nieuwe toestel. Het lag trouwens niet altijd aan touchscreen bij mij dat ie naar reparatie moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik me mail instellen zodat deze ook werkt buiten Wifi?

Als ik nu me mail wil checken dan doet hij het niet via het gsm netwerk (tmobile). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 17:55
Met dit lekkere weer wil ik eigenlijk m`n MP3's die op m`n NAS staan wel afspelen op m`n telefoon via WIFI. Enig idee of dit mogelijk is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds een half jaar een sony ericsson w960i, en normaal als ik berichten kreeg komt er in het scherm zelf een bericht te staan, als je wilt weergeven of annuleren en zie je aan de onderkant een lichtje kniperen, maar nu heb ik dat niet meer, wie weet wat ik weer moet aan zetten of wat dan ook? ik vind het heel irritant want nu moet ik elke keer na menu en dan berichten gaan om weer te kijken als ik een berich heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil fotos die ik via bluetooth gekregen heb op mijn computer zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Via de kabel krijg ik alleen fotos die ik met de camera zelf heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 08:46:
Ik wil fotos die ik via bluetooth gekregen heb op mijn computer zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Via de kabel krijg ik alleen fotos die ik met de camera zelf heb gemaakt.
heb je de via bluetooth gekregen foto's al vanuit je inbox opgeslagen op de telefoon? anders dat eerst doen, bij voorkeur naar het massa-geheugen, dan moet je ze wel op de computer kunnen zien

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efgeha schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:41:
[...]

heb je de via bluetooth gekregen foto's al vanuit je inbox opgeslagen op de telefoon? anders dat eerst doen, bij voorkeur naar het massa-geheugen, dan moet je ze wel op de computer kunnen zien
Ja ik heb ze vanuit inbox opgeslagen. Maar ik kon alleen uit een paar mappen kiezen in de afbeelding galerie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theaumas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 07:00
Ik heb nu een hele hoop smsjes in mn telefoon staan, zoveel dat ik geen smsjes meer kan ontvangen, tenzij ik mn telefoon aan en uit zet. Nu is het dus tijd om er een hele hoop uit te gooien. Maar ik wil niet alles eruit gooien, want er staan wel berichten op die ik liever niet kwijt wil.
Ik zoek dus een programma waarmee ik een selectie van mijn smsjes van mijn telefoon via de computer kan verwijderen. Dat ik dus smsje per smsje eraf kan gooien.
Weet iemand of dit mogelijk is, of heeft iemand een alternatief?
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Theaumas schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:33:
Ik heb nu een hele hoop smsjes in mn telefoon staan, zoveel dat ik geen smsjes meer kan ontvangen, tenzij ik mn telefoon aan en uit zet. Nu is het dus tijd om er een hele hoop uit te gooien. Maar ik wil niet alles eruit gooien, want er staan wel berichten op die ik liever niet kwijt wil.
Ik zoek dus een programma waarmee ik een selectie van mijn smsjes van mijn telefoon via de computer kan verwijderen. Dat ik dus smsje per smsje eraf kan gooien.
Weet iemand of dit mogelijk is, of heeft iemand een alternatief?
Thx.
Yup, kan met MyPhoneExplorer. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl grmbl grmbl, voor de 2e keer nu in reparatie binnen een maand voor een defect touchscreen, vorige keer gelukkig wel snel terug (8 dagen), toestel heeft het precies 3 dagen goed gedaan en nu ligt ie weer bij T-mobile.
Als het toestel goed werkt, dan bevalt het verder wel goed, hoewel ik wel moet zeggen dat een I-phone wat betreft de GUI veel gebruiksvriendelijker is, misschien toch maar 'ns wat geld tegenaan gooien.

Weet iemand of het normaal is dat het toestel er meer dan 12 uur over doet om z'n backup terug te zetten? (Heb 'em vorige keer maar onderbroken, want moest toch een telefoon hebben op werk)
Ik heb wel een stuk of 70 foto's en ik denk 3 of 4 cd's aan muziek erop staan, maar dat is volgens mij echt idioot lang?

groet,

Daniël

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theaumas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 07:00
MensionXL schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:38:
[...]

Yup, kan met MyPhoneExplorer. :)
Geweldig! Heb hem net gedownload, en zo te zien precies wat ik wil!
Thx!:)

Edit: Jup, is echt wat ik zocht! Geweldig!

[ Voor 8% gewijzigd door Theaumas op 14-05-2009 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:46:
grmbl grmbl grmbl, voor de 2e keer nu in reparatie binnen een maand voor een defect touchscreen, vorige keer gelukkig wel snel terug (8 dagen), toestel heeft het precies 3 dagen goed gedaan en nu ligt ie weer bij T-mobile.
Als het toestel goed werkt, dan bevalt het verder wel goed, hoewel ik wel moet zeggen dat een I-phone wat betreft de GUI veel gebruiksvriendelijker is, misschien toch maar 'ns wat geld tegenaan gooien.

Weet iemand of het normaal is dat het toestel er meer dan 12 uur over doet om z'n backup terug te zetten? (Heb 'em vorige keer maar onderbroken, want moest toch een telefoon hebben op werk)
Ik heb wel een stuk of 70 foto's en ik denk 3 of 4 cd's aan muziek erop staan, maar dat is volgens mij echt idioot lang?

groet,

Daniël
Nee dat is inderdaad niet normaal dat ie zo lang doet met back-up, soms doet SE PC Suite raar dus gewoon opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb wederom het probleem dat de onderste helft van mijn touchscreen niets meer doet.
Nu heb ik dit de vorige keer kunnen oplossen met een master reset of door het toestel 'vol' te laden en daarna aan en uit te zetten.
Zijn er meer mensen die van tijd tot tijd hier last van hebben?
Op dit moment lijkt er niets anders op te zitten dan er weer een avond tegenaan te gooien een master reset uit te gaan voeren want de andere oplossingen werken deze keer niet.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saffie_time schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:17:
Ik heb wederom het probleem dat de onderste helft van mijn touchscreen niets meer doet.
Nu heb ik dit de vorige keer kunnen oplossen met een master reset of door het toestel 'vol' te laden en daarna aan en uit te zetten.
Zijn er meer mensen die van tijd tot tijd hier last van hebben?
Op dit moment lijkt er niets anders op te zitten dan er weer een avond tegenaan te gooien een master reset uit te gaan voeren want de andere oplossingen werken deze keer niet.
Ik heb na 15 maanden nieuwe toestel geclaimd en gekregen, onder andere vanwegen touchscreen dus als je hem kan missen paar weken gewoon terug naar de winkel, als je hem al niet heb gerepareerd 2-3 keer, anders gewoon nieuwe toestel claimen, na 3 keer gerepareerd te zijn geweest heb je recht op een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al een aantal weken met een toch wel vervelend probleem, namelijk dat de kalibratie van het touchscreen maar niet goed wil werken.

Punt 1 en punt 4 gaan goed, maar als je op punt 2 of 3 wil drukken staat er telkens kalibratie geannuleerd...

Nood opplossing die ik hierbij gebruik is net een stukje boven het punt tikken, dan pikt ie hem wel op maar dan heb je wel weer een afwijking op je scherm achteraf...

Ook de fabrieksinstelling zijn alles behalve correct, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:44:
Ik zit nu al een aantal weken met een toch wel vervelend probleem, namelijk dat de kalibratie van het touchscreen maar niet goed wil werken.

Punt 1 en punt 4 gaan goed, maar als je op punt 2 of 3 wil drukken staat er telkens kalibratie geannuleerd...

Nood opplossing die ik hierbij gebruik is net een stukje boven het punt tikken, dan pikt ie hem wel op maar dan heb je wel weer een afwijking op je scherm achteraf...

Ook de fabrieksinstelling zijn alles behalve correct, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb na 15 maanden nieuwe toestel geclaimd en gekregen, onder andere vanwegen touchscreen dus als je hem kan missen paar weken gewoon terug naar de winkel, als je hem al niet heb gerepareerd 2-3 keer, anders gewoon nieuwe toestel claimen, na 3 keer gerepareerd te zijn geweest heb je recht op een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Ik zal de mijne ook eens indragen voor reparatie. Er zit een heel vreemd 'vaal' plekje op het scherm. Ik bewaar 'm altijd braaf in de originele SE hoes die ik er destijds bij kreeg dus daar kan het niet aan liggen. Al moeten ze me dan op mijn blauwe ogen geloven als ik dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Is het scherm er net zo eentje als een iPhone of G1, capacitief ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb vandaag per post een gloednieuwe W960i binnengekregen. Ja, 2 jaar na initiële releasedatum...

Ik heb de grootste moeite te wennen aan deze telefoon. Sterker nog: ik heb een afkoelperiode van 14 dagen en daarin probeer ik de telefoon zo extreem netjes mogelijk te houden, want het scheelt weinig of hij gaat terug.

Ik wil graag Nederlandse menu's op de telefoon. Nu heb ik ergens diep in het menu inderdaad Language instellingen gevonden, en daarin staat een lange lijst talen. Dus, ik kies Nederlands. Ding reboot.
Daarop zijn alle menu's nog steeds in het Engels, hoewel hij meent op Nederlands te staan.

Ik heb daarop 2x de taalfile van de website van SE gedownload. Precies die voor mijn typenummer, hoewel ze er wazig in blijven of hij voor de -04 of de -05 bedoeld is. Ik verwacht dat hij moet werken. Dus, met SE Pc Suite erop geïnstalleerd via de mooie knop voor taalfiles (.sis). Hij laadt hem naar de telefoon, daar kies ik 'Installeren' en binnen een mum van tijd heeft hij dat 'gedaan'. Ga ik dan bij 'Uninstall' kijken, dan is de file opeens 0Kb?
Het transferren duurde lang genoeg, en hij hoort 1.40Mb te zijn. Wat is hier mis?

Ik heb al op andere manieren 'm nogmaals getransferd, maar hij blijft aangeven dat het ding na installatie 0Kb is. Ik heb hem ook al in de map 'Other' gezet, gewoon als bestand, vanuit daar kan ik hem dan weer installeren, maar ook dan is hij na installatie opeens 0Kb. En kies ik bij de Language settings dan weer voor Nederlands - waar hij nog op staat - dan reboot hij, en blijft de taal toch echt Engels... :(

(knip, verbinden met wifi gelukt door wat andere posts te lezen over netwerken wegmikken en dichterbij de router te gaan staan...)

Verder laat hij continu alle applicaties aanstaan - ik zet ze dan keurig met 'End all' weer uit, maar is er geen setting dat hij dat direct doet, nadat je uit een applicatie bent gegaan?

Nogmaals... het is dat hij zoveel 'features heeft waar ik in de toekomst zoveel aan ga hebben' maar tot nu toe vind ik het een onding, en wil ik, huilend als een klein schoolmeisje, het liefste gewoon mijn afgeragde K600i terug ;) (al zegt iets van vooruitgang me dat ik dat niet moet doen).

Laat maar: vandaag een keer heel de firmware opnieuw geïnstalleerd, toen kwam hij gelijk met de vraag of ik Nederlandse taal wilde. Fijn, dat ingesteld. Toen al een stuk blijer met de telefoon. Maar het blijft een onding. SMS is een halfbakken optie, het telefoonboek kan niet goed geïn- en geëxporteerd worden... het kost me meer dan dat het me oplevert. En het touchscreen met stylus en handschriftherkenning, waar ik het eigenlijk voor deed... mja laat maar zitten :N .

Conclusie: de telefoon gaat terug naar de winkel.

* Dark Blue blijft de komende jaren nog mooi met een mysterieus notitieblocje rondlopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dark Blue op 29-07-2009 14:29 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb sinds kort de tomtom navigator 6 dvd liggen.
Maar als ik die nu probeer te installeren lukt dat totaal niet.
Alleen het installeren van de software op mijn laptop lukt direct (ook niet moeilijk) maar verder geraak ik niet.

Mensen die mij verder kunnen helpen hiermee?

Groeten

Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:01
[b][message=32328681,noline]. En het touchscreen met stylus en handschriftherkenning, waar ik het eigenlijk voor deed... mja laat maar zitten :N .
Vind ik juist erg goed.

Ik gebruik handschriftherkenning erg veel en hij herkend bijna altijd wel de letter/symbool/cijfer die ik teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n telefooncontactenlijst is beschadigd. Ik klik erop en kan er niet meer in. Er komt te staan. Informatie: Beschadigd (met een "Let op" teken erbij). Ik heb MyPhoneExplorer een paar keer gebruikt voor synchroniseren en PC Suite van SE voor backups. Nu kan ik dus mijn contacten niet meer in... heb al verscheidene malen een backup teruggezet. Ook al een paar Master Resets gedaan.. maar het lukt me nog steeds niet om m'n contacten tevoorschijn te toveren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Als ik een sms wil versturen lukt het wel om een ontvanger te selecteren, dat is schijnbaar een ander menu ofzo.. Via m'n sms map moet ik nu dus telefoneren... erg vervelend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiems4
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 15:06
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:49:
Hey, Mijn WLAN werkt ook niet helemaal:

Hier mijn instellingen
AccountNaam: Belkin54g
Netwerknaam:Belkin54g
Beveiliging: WPA personal
Netwerkmodus: Infrastructuur

Vervolgens bij Groepen ingesteld als prioriteit 1.

Wanneer ik dan in de internetbrowser naar een website wil, geeft hij de volgende melding:

Kan geen externe server vinden

Alvast Bedankt
Ik zit met hetzelfde probleem. Een tijd geleden heeft internet het wel gedaan. Nu ik Google Maps wil installeren kan ik via de WLAN niet internetten. De WLAN-verbinding is er wel, ook staat deze op prioriteit één.

Vervolgens klik ik de link aan die ik via Google heb gekregen, de browser wordt geopend, maar ik krijg ook de melding: Kan geen externe server vinden

Ben hier ondertussen al een tijdje aan het zoeken, maar ik heb de oplossing volgens mij nog niet zien staan?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is het schem van mijn 960i kapot gegaan. Ik heb er per ongelijk een punt van een vaatwasser ingedrukt, scherm is dus overleden. Nu heb ik wel een andere telefoon, maar ik heb niet alle nummers op mijn simkaart staan. Kan iemans mij vertellen hoe ik die nummers eraf kan krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik ben alweer toe aan mijn derde LCD scherm. Het scherm is echt veel te fragiel en het hoesje lijkt niet veel te helpen (behalve dat hij nog steeds shiny is en niet is bekrast ;-)).

De telefoonnummers kun je met behulp van de Backup Manager (SE PC Suite) van je telefoon halen. Afhankelijk van hoe je data overdracht ingesteld staat kan het nog eens tricky worden, omdat je wellicht van mode moet wisselen.

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Bamieater schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:57:
Ik ben alweer toe aan mijn derde LCD scherm. Het scherm is echt veel te fragiel en het hoesje lijkt niet veel te helpen (behalve dat hij nog steeds shiny is en niet is bekrast ;-)).
Mwa, valt op zich wel mee, ligt eraan wat je er mee doet.. :>

Ik heb idd ook direct in het begin mijn scherm gesloopt met mee helpen met verhuizen en dan de w960 met het scherm naar voren gericht in je broekzak...Tja, duur geintje en daarna mijzelf afgeleerd ( of aangeleerd ;) ) Dat ik hem altijd met het scherm tegen mijn been aan leg... Sinds 1,5 jaar al geen problemen meer en hij stuiterd geregeld.. :+

Maar verder is het scherm wat je zegt inderdaad behoorlijk krasvast zeg, dat viel mij ook enorm mee :Y

[ Voor 18% gewijzigd door Humma Kavula op 07-10-2009 21:59 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Humma Kavula schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:51:
[...]
Mwa, valt op zich wel mee, ligt eraan wat je er mee doet.. :>

Ik heb idd ook direct in het begin mijn scherm gesloopt met mee helpen met verhuizen en dan de w960 met het scherm naar voren gericht in je broekzak...Tja, duur geintje en daarna mijzelf afgeleerd ( of aangeleerd ;) ) Dat ik hem altijd met het scherm tegen mijn been aan leg... Sinds 1,5 jaar al geen problemen meer en hij stuiterd geregeld.. :+

Maar verder is het scherm wat je zegt inderdaad behoorlijk krasvast zeg, dat viel mij ook enorm mee :Y
De eerste keer was in een bus die een noodstop maakte. Ik viel opzij tegen een paal en merkte later op de dag pas dat het scherm stuk was.

Deze keer was het ook tijdens het verhuizen van spullen, waarschijnlijk dan toch onbewust ergens tegen aangestoten of een doos erop laten leunen ofzo.

De garantie is nu toch al verlopen, dus ik ga het scherm zelf vervangen. Scheelt een hoop kosten. Een reparatie kost ongeveer 130 euro en de onderdelen + torx schroevendraaier set kost maar 54 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamieater schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:57:

De telefoonnummers kun je met behulp van de Backup Manager (SE PC Suite) van je telefoon halen. Afhankelijk van hoe je data overdracht ingesteld staat kan het nog eens tricky worden, omdat je wellicht van mode moet wisselen.
Idd, dat is tricky want ik heb m ingesteld staan op snelle bestandsoverdracht. Dus hoe kan ik dat veranderen zonder scherm... :) Beetje lastig denk ik zelf. Weet ook niet eens of het bovenste deel van het touchscreen nog werkt. Onderste deel wel... Is er geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Het kan ook met de jog dial aan de zijkant denk ik. Met de juiste volgorde van draaien en klikken is de juiste modus wel te selecteren. Iemand met een werkend scherm moet dan even de juiste volgorde in stappen hier neerzetten.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste