kun je die service manual delen met ons?
zal even kijken waar ik deze kan "parkeren" voor jullieDaFreakhead schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:07:
kun je die service manual delen met ons?
EDIT:
kijk hier
[ Voor 20% gewijzigd door efgeha op 07-08-2008 21:07 ]
HP Pavilion dv9645
Verwijderd
Recent heb ik de SE w960i gekocht met TOMTOM navigator 6. Nu wil ik graag het geluid via bluetooth over mijn autoradio afspelen. Opzich werkt dit wel maar het geluid stottert erg het lijkt wel of het toestel dit niet trekt. Is hier een oplossing voor? Door bijvoorbeeld tomtom minder capaciteit toe te wijzen ofzo?
Super, dank je wel! Kan altijd van pas komen!efgeha schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:17:
[...]
zal even kijken waar ik deze kan "parkeren" voor jullie
EDIT:
kijk hier
Dat vervangen ziet er niet eens zo moeilijk uit, volgens mij kun je dat gemakkelijk zelf doen. En als je dan iets sloopt.. koop je gewoon voor 15 e een mobiel bij de AH hahaDaFreakhead schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:23:
[...]
Super, dank je wel! Kan altijd van pas komen!
Verwijderd
mhmm mijn scherm is ook gebarsten gewoon doormidden. zat in mijn broekzak altijd netjes meegeweest. morgen maar contact opnemen met sony ericsson. dat dit toch niet de bedoeling is toestel halfjaar oud. 
het scherm en het touchscreen gedeelte is dat 1 geheel?
http://www.mobielbereikba...60i+LCD+Display+Origineel
want hierbij staat zonder touchpanel wat houd dat 1 dan?? kon het niet uit het filmpje halen
want hierbij staat zonder touchpanel wat houd dat 1 dan?? kon het niet uit het filmpje halen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 22:19 ]
Weet iemand of de firmwares veel doen/gedaan hebben aan de snelheid van het toestel?
Het lcd is een apart onderdeel, de touchscreen zit in je buitenschaal, dus als die nog heel is hoef je alleen de lcd te vervangen.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:41:
mhmm mijn scherm is ook gebarsten gewoon doormidden. zat in mijn broekzak altijd netjes meegeweest. morgen maar contact opnemen met sony ericsson. dat dit toch niet de bedoeling is toestel halfjaar oud.
HP Pavilion dv9645
de nieuwste firmware maakt de telefoon wel sneller, zeker voor het openen van menu's e.d.barzi schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:04:
Weet iemand of de firmwares veel doen/gedaan hebben aan de snelheid van het toestel?
Je krijgt ook gelijk ssx 3.. lekker snowboarden haha
Is dat ook merkmaar, of eigenlijk alleen meetbaar?Felke schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:06:
[...]
de nieuwste firmware maakt de telefoon wel sneller, zeker voor het openen van menu's e.d.
Je krijgt ook gelijk ssx 3.. lekker snowboarden haha
En is touchscreen eigenlijk een voordeel? Ik heb even wat geprobeerd in de mediamarkt, maar als ik dan T9 gebruik bij smsen en het numeriek-toetsenbord, is het moeilijk om een woord uit de lijst te kiezen(als het niet het eerste woord is dat je wilt)... Hoe doen jullie dat dan?
[ Voor 30% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-08-2008 18:03 ]
Verwijderd
Inleiding
De Sony Ericsson W960i is een nieuwe Walkman telefoon van Sony Ericsson. Met 8 GB intern geheugen, een 3,2 megapixel camera, bluetooth, wifi en een touchscreen heeft de W960i enorm veel in zijn mars.Leuk is de zogenaamde Shake besturing, waarmee je de telefoon kan besturen door te telefoon in de lucht te bewegen. Navigeren door je tracks wordt hierdoor bijzonder eenvoudig en ook de gamebesturing krijgt een nieuwe dimensie.
hebt dit ergens gelezen klopt het of is het maar een fabeltje fzo
heb de w960i zelf ook vind het een pracht gsm
maar weet er ng iemand een site me thema's of coole apps
mvg tim
De Sony Ericsson W960i is een nieuwe Walkman telefoon van Sony Ericsson. Met 8 GB intern geheugen, een 3,2 megapixel camera, bluetooth, wifi en een touchscreen heeft de W960i enorm veel in zijn mars.Leuk is de zogenaamde Shake besturing, waarmee je de telefoon kan besturen door te telefoon in de lucht te bewegen. Navigeren door je tracks wordt hierdoor bijzonder eenvoudig en ook de gamebesturing krijgt een nieuwe dimensie.
hebt dit ergens gelezen klopt het of is het maar een fabeltje fzo
heb de w960i zelf ook vind het een pracht gsm
maar weet er ng iemand een site me thema's of coole apps
mvg tim
Merkbaar naar mijn idee, dus ook meetbaarbarzi schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:04:
[...]
Is dat ook merkmaar, of eigenlijk alleen meetbaar?
En is touchscreen eigenlijk een voordeel? Ik heb even wat geprobeerd in de mediamarkt, maar als ik dan T9 gebruik bij smsen en het numeriek-toetsenbord, is het moeilijk om een woord uit de lijst te kiezen(als het niet het eerste woord is dat je wilt)... Hoe doen jullie dat dan?
En het touchscreen tsja, met internet e.d. (opera mini) is het wel handig. Verder mis ik een OK-knop, je moet nu steeds tikken op het scherm.
En wat betreft dat T9, ik scroll altijd met het wieletje aan de zijkant en tik daarna op het scherm, gaat redelijk snel als je het eenmaal door hebt.
Maar ik zou nu persoonlijk een HTC touch diamond kopen, maar dat is mijn mening.
Je kunt het scrollwieltje indrukken, dat is "ok".Felke schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:52:
[...]
..... Verder mis ik een OK-knop, je moet nu steeds tikken op het scherm.......
Ik doe in ieder geval niet mee, volgens belcompany heb ik nog mijn garantie van een aantal maanden als ik um bij een officieel repair center laat maken. Kost wel 191 euroefgeha schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:46:
@ hierboven met de gebroken lcd's,
Kunnen we misschien een gezamenlijke inkoop actie voor de losse lcd-display houden.
Heb hier twee 960's liggen met kapotte lcd, één helemaal donnker, andere wel leesbaar.
De touchscreen functionaliteit zit in de zwarte buitenschaal, die is bij mij nog heel.
Ik kan de lcd vervangen, is niet zo moeilijk trouwens, heb de service manual gevonden.

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
191 euro!?prime9391 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:55:
[...]
Ik doe in ieder geval niet mee, volgens belcompany heb ik nog mijn garantie van een aantal maanden als ik um bij een officieel repair center laat maken. Kost wel 191 euroDaar gaat mijn maandloontje vakjes vullen
Maar toch raar dat er al zoveel mensen zijn met een kapot display.. Maar volgens sony is het geen productiefout maar als ik hier zo een paar reacties lees begin ik daar toch aan te twijfelen
Dan zou ik gewoon een nieuwe kopen, wat een afzetters.
Mijn maandloontje vakjes vullen ging naar de telefoon zelf
Je kunt het ook zo zien met die reacties: Als iedereen die nog een goed schermpje heeft hier een post zou zetten met: 'Mijn w960i is nog in orde' dan zouden we nu bij deel 10 zitten.
Anders kunnen we ook eens een klacht naar SE sturen.
Ik ben nu zelf ook een beetje bang dat mijn schermpje kapot gaat.
Ik moet zeggen dat ik van de laatste vier dagen twee dagen geen gebruik heb kunnen maken van de touchscreen, omdat die het niet deed. (dag 1 kapot, dag 2 deedie het weer, dag drie weer kapot en nu werkt het weer) Zeer vervelend, aangezien je dan de helft van de functies niet kunt gebruiken.
Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak zitten, of hij ligt op mijn bureau. In mijn zak zit hij altijd in het hoesje. Dat is toch geen raar gebruik van het toestel volgens mij...
Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak zitten, of hij ligt op mijn bureau. In mijn zak zit hij altijd in het hoesje. Dat is toch geen raar gebruik van het toestel volgens mij...
Nouja in ieder geval geen druk op het schermpje uitoefenen, ofja..geen niet meer dan nodig.DaFreakhead schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:29:
Ik moet zeggen dat ik van de laatste vier dagen twee dagen geen gebruik heb kunnen maken van de touchscreen, omdat die het niet deed. (dag 1 kapot, dag 2 deedie het weer, dag drie weer kapot en nu werkt het weer) Zeer vervelend, aangezien je dan de helft van de functies niet kunt gebruiken.
Misschien is het de software?
Master reset o.i.d. al geprobeerd?
Anders maar gebruik maken van je garantie..
Denk dat ze hierop wel garantie geven, aangezien er geen echte schade aanzit aan de buitenkant (neem ik aan..)
[ Voor 9% gewijzigd door Yousif op 20-08-2008 20:12 ]
Verwijderd
Ik heb bij mijn toestel vandaag ook een gebroken lcd scherm gekregen. Terwijl hij zelfs gewoon in het hoesje in me broekzat zat!
Ik heb geen aanvullende verzekering afgesloten, valt dit onder de garantie?(heb abonnement bij vodafone).
De buitenkant van het toestel is wel licht beschadigd van een eerdere val, zal dit dan nog problemen gegeven voor garantie?
Wat voor tijdsperiode kan ik verwachten voor reparatie? wat is jullie ervaring? of kan ik het beste zelf een scherm kopen en repareren?
Ik heb geen aanvullende verzekering afgesloten, valt dit onder de garantie?(heb abonnement bij vodafone).
De buitenkant van het toestel is wel licht beschadigd van een eerdere val, zal dit dan nog problemen gegeven voor garantie?
Wat voor tijdsperiode kan ik verwachten voor reparatie? wat is jullie ervaring? of kan ik het beste zelf een scherm kopen en repareren?
Nou, ik heb anderhalve week geleden de SE W960i besteld (nog altijd niet binnen, vanwege slome regelingen bij Vodafone). Maar ik denk dat ik er goed aan doe om een verzekering erbij af te sluiten, ik hoor te vaak dat het LCD-scherm gewoon in de broekzak kapot gaat. Kost 3,75 in de maand, maar dat is altijd minder dan reparatiekosten van het LCD, tevens is hij dan ook nog verzekerd tegen valschade.
Ondanks dat hij al 3/4 jaar uit is, lijkt het mij echt een top-mobieltje vergeleken met mijn huidige SE W810i.
@Sensei06: Gezien de verscheidene berichten hierover ervoor, waarbij niet eens schade was aan het toestel, vrees ik dat dit niet onder de garantie valt..
Ondanks dat hij al 3/4 jaar uit is, lijkt het mij echt een top-mobieltje vergeleken met mijn huidige SE W810i.
@Sensei06: Gezien de verscheidene berichten hierover ervoor, waarbij niet eens schade was aan het toestel, vrees ik dat dit niet onder de garantie valt..
[ Voor 13% gewijzigd door nightshadow999 op 24-08-2008 20:07 ]
Nightshadow
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waar ik de '1020867a.cre' file kan vinden? Deze staat niet bij mij in de map.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:01:
[...]
UIQ3 Sound mod lite, select the '1020867a.cre' file for the patching, dan voer ik die code in en install en dan zegt ie: you should select a file, terwijl ik dat al heb net gedaan
Thanks!
je moet eerst de toegang tot de verborgen systeembestanden "unlocken" zoals beschreven staat in:Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:26:
[...]
Kan iemand mij vertellen waar ik de '1020867a.cre' file kan vinden? Deze staat niet bij mij in de map.
Thanks!
http://www.gsm-media.nl/debrand-unlocking/515-tut-hacking.html
Daarna kun je het bestand vinden in:
C:\private\10202be9\persists\1020867a.cre
zelf in het topic zoeken is een vak...
[ Voor 4% gewijzigd door Felke op 27-08-2008 14:35 ]
Verwijderd
Ik heb nu ongeveer 2 weken de W960i en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Na 3 windows mobile toestellen te hebben gehad, nu eindelijk de overstap gemaakt naar SE/UIQ, had ik dat maar eerder gedaan!
In vergelijking met mn oude TytnII werkt het zoveel fijner, langere accu duur, sneller mail openen en downloaden, goede camera, overzichtelijk menu (wm flikkert alle programma's maar bij elkaar...) en dat alles kleiner en compacter.
Voor de spelletjes Picodrive! Voel me weer terug in mn jeugd met alle megadrive games haha!
Ik heb bij pdashop een crystal clear cover gekocht, veranderd niets aan de gebruiksvriendelijkheid en bijna niets aan het design maar beschermt wel goed.
Gisteren glipte de telefoon uit mn handen en met de schermkant op de grond van een 1,5 meter hoog en niets beschadigd
Na 3 windows mobile toestellen te hebben gehad, nu eindelijk de overstap gemaakt naar SE/UIQ, had ik dat maar eerder gedaan!
In vergelijking met mn oude TytnII werkt het zoveel fijner, langere accu duur, sneller mail openen en downloaden, goede camera, overzichtelijk menu (wm flikkert alle programma's maar bij elkaar...) en dat alles kleiner en compacter.
Voor de spelletjes Picodrive! Voel me weer terug in mn jeugd met alle megadrive games haha!
Ik heb bij pdashop een crystal clear cover gekocht, veranderd niets aan de gebruiksvriendelijkheid en bijna niets aan het design maar beschermt wel goed.
Gisteren glipte de telefoon uit mn handen en met de schermkant op de grond van een 1,5 meter hoog en niets beschadigd
MazzelaarVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:38:
Ik heb nu ongeveer 2 weken de W960i en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Ik heb zelf ook een gebroken lcd gehad maar had geen verzekering...Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:45:
Ik heb bij mijn toestel vandaag ook een gebroken lcd scherm gekregen. Terwijl hij zelfs gewoon in het hoesje in me broekzat zat!
Naar t-mobile gebracht en die hebben hem opgestuurd, koste 130 euro.....
Maar dat is natuurlijk incl. alles.... Een los scherm zal niet zo duur zijn..
Maar na 3 weken kreeg ik hem met heel scherm weer terug, Helaas was mijn verlichting van de walkman toetsen daarna ook kapot dus weer terug gestuurd en dat was dus niet makkelijk te repareren dus kreeg ik een compleet nieuwe...
Kapotte verlichting van de walkman toetsen is vaak een slecht aangedrukte flatcable, maar goed, een compleet nieuwe 960 is wel oké.Humma Kavula schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:12:
[...]
Ik heb zelf ook een gebroken lcd gehad maar had geen verzekering...
Naar t-mobile gebracht en die hebben hem opgestuurd, koste 130 euro.....![]()
Maar dat is natuurlijk incl. alles.... Een los scherm zal niet zo duur zijn..
Maar na 3 weken kreeg ik hem met heel scherm weer terug, Helaas was mijn verlichting van de walkman toetsen daarna ook kapot dus weer terug gestuurd en dat was dus niet makkelijk te repareren dus kreeg ik een compleet nieuwe...
Verbaas me toch over de kosten, karwei van niks en het lcd kost op internet misschien 60 euro.....
HP Pavilion dv9645
ik heb nog steeds geen youtube op mijn w960... Iemand een oplossing hiervoor of suggesties hoe diegene hem aan de praat heeft gekregen?
Ga je wel naar de mobiele versie van YouTube?koen61 schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:47:
ik heb nog steeds geen youtube op mijn w960... Iemand een oplossing hiervoor of suggesties hoe diegene hem aan de praat heeft gekregen?
Die zou het gewoon moeten doen..
Youtube mobile doet het bij mij ook niet, met eindeloos online van hi... Misschien is het geblokkeerd?
Verder:
Ik heb het clarity theme, in opera mobile wanneer ik het icoontje waarmee je naar het taakbeheer kan gaan versleep zie ik een 'spoor' net alsof het beeld niet snel genoeg wordt vernieuwd. Bij het standaard thema is dit veel minder. Hebben jullie dit ook?
Ook merk ik wanneer ik als standby ding de walkman kies, en deze in het start scherm bij meer>voorkeuren uit zet, mijn telefoon ineens veel sneller is. Het menu waarin de snelstart iconen staan, die zo mooi omhoog komt lijkt echter ook last te hebben van lag.
Zou je niet ergens de framerate of iets kunnen verhogen?
Weet iemand verder nog tweaks om de telefoon sneller te maken (heb uiteraard de nieuwste firmware)
Verder:
Ik heb het clarity theme, in opera mobile wanneer ik het icoontje waarmee je naar het taakbeheer kan gaan versleep zie ik een 'spoor' net alsof het beeld niet snel genoeg wordt vernieuwd. Bij het standaard thema is dit veel minder. Hebben jullie dit ook?
Ook merk ik wanneer ik als standby ding de walkman kies, en deze in het start scherm bij meer>voorkeuren uit zet, mijn telefoon ineens veel sneller is. Het menu waarin de snelstart iconen staan, die zo mooi omhoog komt lijkt echter ook last te hebben van lag.
Weet iemand verder nog tweaks om de telefoon sneller te maken (heb uiteraard de nieuwste firmware)
Verwijderd
Is hier nog wat uit gekomen??Yousif schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:10:
[...]
Nouja in ieder geval geen druk op het schermpje uitoefenen, ofja..geen niet meer dan nodig.
Misschien is het de software?
Master reset o.i.d. al geprobeerd?
Anders maar gebruik maken van je garantie..
Denk dat ze hierop wel garantie geven, aangezien er geen echte schade aanzit aan de buitenkant (neem ik aan..)
Ik heb hetzelfde en getracht dit met een 'update' te verhelpen, maar die installatie kan ik niet doen omdat net nu de touchscreen het nodig vindt niet te functioneren...
Ik zou toch nog een keer de hele telefoon voorzien van de nieuwste software, youtube mobile moet het standaard doen...Felke schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:42:
Youtube mobile doet het bij mij ook niet, met eindeloos online van hi... Misschien is het geblokkeerd?
Verder:
Verder aangezien je hele tel wel traag lijkt te reageren zou ik na de software updat/ master reset kijken of in taakbeheer niet te veel progs draaien.... Ook even alles op standaard zetten puur om te proberen...
Tis maar een suggestie, anders weet ik het niet...

Ik heb de nieuwste firmware, er draait niks in het geheugen en heb de nieuwste opera mini. Youtube mobile heeft het bij mij nooit gedaan. Zodra hij de link opent in de medaviewer laad hij een tijdje en zegt dat de link niet werkt.Humma Kavula schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:41:
[...]
Ik zou toch nog een keer de hele telefoon voorzien van de nieuwste software, youtube mobile moet het standaard doen...![]()
Verder aangezien je hele tel wel traag lijkt te reageren zou ik na de software updat/ master reset kijken of in taakbeheer niet te veel progs draaien.... Ook even alles op standaard zetten puur om te proberen...
Tis maar een suggestie, anders weet ik het niet...
de telefoon wordt niet meer via usb herkent in mijn pc.. is er een manier om dat te fixen?
[ Voor 5% gewijzigd door Felke op 15-09-2008 19:34 ]
Andere poort proberen? Had ik laatst ook bij mijn laptop, toen ik hem ergens anders erin stak deed hij het opeens wel..
vaag.. na een aantal keer stekker erin en eruit en nog wat dingen die helemaal los staan van het probleem werkte het wel!
Ik lees overgens overal op internet dat youtube het NIET doet op de w960i
Ik vind overal berichten van: "de koppeling lijkt niet te werken"
Toch raar, had het wel leuk gevonden southpark te streamen in de trein...
Ik lees overgens overal op internet dat youtube het NIET doet op de w960i
Ik vind overal berichten van: "de koppeling lijkt niet te werken"
Toch raar, had het wel leuk gevonden southpark te streamen in de trein...
Verwijderd
Ik heb nu 4 weken de W960i, maar ik heb er gemengde ervaringen mee. Goede specificaties, maar de interface vind ik echt tegenvallen.
Het ergste is dat ik nu 5 keer achter elkaar ben gebeld, en dat er onbedoeld automatisch op "niet opnemen" wordt gedrukt terwijl hij in mijn broekzak zit. Waarom is de keuze gemaakt om via het touchscreen op te nemen ipv met gewone toetsen? De touchscreen is veel te gevoelig voor die functie. 4 van de 5 keer weigerde de telefoon op deze manier het gesprek nog voordat de trilfunctie in werking trad, ik had dus helemaal niks door. De 5e keer trilde hij 1 keer, en toen kwam ik hier dus achter. Dit probleem had ik ook al een paar keer eerder gehad, maar niet zoveel achter elkaar. Het komt er op neer dat ik niet goed bereikbaar ben, en de telefoon dus in zijn basisfunctie niet goed functioneert. Dat vind ik echt een zeer kwalijke zaak voor zo'n duur toestel. Ik heb overigens geen rare strakke broek ofzo, gewoon een normale spijkerbroek.
Voor de rest heb ik deze telefoon gekozen omdat ik erg tevreden ben over Opera Mobile op mijn PDA met Windows Mobile. Helaas vond SE het blijkbaar nodig om de theme van de telefoon te integreren in de browser. Ik heb nu bij de meeste websites dat de tekst een zwarte achtergrond heeft (omdat dit bij mijn gekozen walkman theme hoort). Het komt erop neer dat websites wat kleurgebruik er helemaal niet uit zien. Ook de menu's in opera zijn anders dan ik gewend ben, en werken veel minder handig. Ik heb nu opera mini geinstalleerd, en die voldoet nu veel beter en de pagina's worden wel goed weergegeven.
De UIQ 3.0 interface vind ik sowieso onlogisch, onhandig en inconsistent. Hier was ik al een beetje op voorbereid, omdat ik gebruikerservaringen had gelezen over smartphones. Ik heb gdesk geinstalleerd, wat de telefoon gelukkig al een stuk bruikbaarder maakt.
De Walkmanfunctie vind ik erg mooi en werkt uitstekend, daar ben ik dan ook erg tevreden over. Alleen jammer dat je het scrollwieltje aan de zijkant moet gebruiken om handig tussen albums of nummers te scrollen. Dat had best op een normale manier volledig via de touchscreen gekund. Het volume waar wel klachten over waren is bij mij overigens prima. Het geluid is ongeveer gelijk aan de w810i die ik hiervoor had. Bestandsoverdracht gaat ook heerlijk snel wat erg handig is om veel albums er op te zetten.
Ik heb ook geen klachten over stabiliteit of snelheid van het systeem. Niet zo snel als een niet-smartphone, maar dat was natuurlijk te verwachten.
Omdat ik veel via Opera op internet zit en soms het laden van de pagina lang kan duren, is het onhandig dat het licht van de display zo snel uit gaat, en daarbij toetsenblokkering erop springt. Helaas is de tijd waarna dit gebeurt niet in te stellen, maar alleen in of uit te schakelen. Op zich geen groot probleem natuurlijk, maar toch weer net vervelend.
Zo zijn er wel meer zaken die niet handig zijn(ik zal ze niet allemaal noemen). Ik heb wel handigheidjes om daar zoveel mogelijk omheen te werken. Ik vind het alleen vreemd dat er blijkbaar niemand anders hier tegenaan loopt. Het lijkt wel alsof de technische specificaties alleen belangrijk zijn, en de bruikbaarheid ondergeschikt is.
Natuurlijk heb ik wel de nieuwste firmware geinstalleerd op de W960i, dus daar zal het niet aan liggen.
Kortom, de interface is onhandig en maakt zelfs het aannemen van gesprekken onbetrouwbaar. Is er misschien een methode om het opnemen en weigeren van gesprekken op een andere manier in te stellen? Zo kan ik namelijk echt niet verder met dit toestel.
Het ergste is dat ik nu 5 keer achter elkaar ben gebeld, en dat er onbedoeld automatisch op "niet opnemen" wordt gedrukt terwijl hij in mijn broekzak zit. Waarom is de keuze gemaakt om via het touchscreen op te nemen ipv met gewone toetsen? De touchscreen is veel te gevoelig voor die functie. 4 van de 5 keer weigerde de telefoon op deze manier het gesprek nog voordat de trilfunctie in werking trad, ik had dus helemaal niks door. De 5e keer trilde hij 1 keer, en toen kwam ik hier dus achter. Dit probleem had ik ook al een paar keer eerder gehad, maar niet zoveel achter elkaar. Het komt er op neer dat ik niet goed bereikbaar ben, en de telefoon dus in zijn basisfunctie niet goed functioneert. Dat vind ik echt een zeer kwalijke zaak voor zo'n duur toestel. Ik heb overigens geen rare strakke broek ofzo, gewoon een normale spijkerbroek.
Voor de rest heb ik deze telefoon gekozen omdat ik erg tevreden ben over Opera Mobile op mijn PDA met Windows Mobile. Helaas vond SE het blijkbaar nodig om de theme van de telefoon te integreren in de browser. Ik heb nu bij de meeste websites dat de tekst een zwarte achtergrond heeft (omdat dit bij mijn gekozen walkman theme hoort). Het komt erop neer dat websites wat kleurgebruik er helemaal niet uit zien. Ook de menu's in opera zijn anders dan ik gewend ben, en werken veel minder handig. Ik heb nu opera mini geinstalleerd, en die voldoet nu veel beter en de pagina's worden wel goed weergegeven.
De UIQ 3.0 interface vind ik sowieso onlogisch, onhandig en inconsistent. Hier was ik al een beetje op voorbereid, omdat ik gebruikerservaringen had gelezen over smartphones. Ik heb gdesk geinstalleerd, wat de telefoon gelukkig al een stuk bruikbaarder maakt.
De Walkmanfunctie vind ik erg mooi en werkt uitstekend, daar ben ik dan ook erg tevreden over. Alleen jammer dat je het scrollwieltje aan de zijkant moet gebruiken om handig tussen albums of nummers te scrollen. Dat had best op een normale manier volledig via de touchscreen gekund. Het volume waar wel klachten over waren is bij mij overigens prima. Het geluid is ongeveer gelijk aan de w810i die ik hiervoor had. Bestandsoverdracht gaat ook heerlijk snel wat erg handig is om veel albums er op te zetten.
Ik heb ook geen klachten over stabiliteit of snelheid van het systeem. Niet zo snel als een niet-smartphone, maar dat was natuurlijk te verwachten.
Omdat ik veel via Opera op internet zit en soms het laden van de pagina lang kan duren, is het onhandig dat het licht van de display zo snel uit gaat, en daarbij toetsenblokkering erop springt. Helaas is de tijd waarna dit gebeurt niet in te stellen, maar alleen in of uit te schakelen. Op zich geen groot probleem natuurlijk, maar toch weer net vervelend.
Zo zijn er wel meer zaken die niet handig zijn(ik zal ze niet allemaal noemen). Ik heb wel handigheidjes om daar zoveel mogelijk omheen te werken. Ik vind het alleen vreemd dat er blijkbaar niemand anders hier tegenaan loopt. Het lijkt wel alsof de technische specificaties alleen belangrijk zijn, en de bruikbaarheid ondergeschikt is.
Natuurlijk heb ik wel de nieuwste firmware geinstalleerd op de W960i, dus daar zal het niet aan liggen.
Kortom, de interface is onhandig en maakt zelfs het aannemen van gesprekken onbetrouwbaar. Is er misschien een methode om het opnemen en weigeren van gesprekken op een andere manier in te stellen? Zo kan ik namelijk echt niet verder met dit toestel.
Ik heb hem altijd in me broekzak, nog nooit last van gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:37:
....Het ergste is dat ik nu 5 keer achter elkaar ben gebeld, en dat er onbedoeld automatisch op "niet opnemen" wordt gedrukt terwijl hij in mijn broekzak zit....
de standaard browser is ruk inderdaad, maar opera mini is super snel, en werkt echt handig vind ik.Ik heb nu opera mini geinstalleerd, en die voldoet nu veel beter en de pagina's worden wel goed weergegeven.
De interface is inderdaad af en toe om te huilen. Naar mijn mening moet een touchscreen ALTIJD met 1 vinger te bedienen zijn, zonder stylus. Dat is bij deze telefoon lang niet het geval. Bovendien is de interface bij lange na niet consistent (soms moet je op de c drukken om terug te gaan, soms op de terugknop.. en soms op het kruisje)De UIQ 3.0 interface vind ik sowieso onlogisch, onhandig en inconsistent. Hier was ik al een beetje op voorbereid, omdat ik gebruikerservaringen had gelezen over smartphones. Ik heb gdesk geinstalleerd, wat de telefoon gelukkig al een stuk bruikbaarder maakt.
Je kunt toch bij de instelling (config.scherm > apparaat > schermverlichting) een aantal dingen aanpassen, lees de help daar eens.Omdat ik veel via Opera op internet zit en soms het laden van de pagina lang kan duren, is het onhandig dat het licht van de display zo snel uit gaat, en daarbij toetsenblokkering erop springt.
Je bent echt de enige met dit probleem... je kunt het opnemen niet veranderen voor zover ik weet.Is er misschien een methode om het opnemen en weigeren van gesprekken op een andere manier in te stellen? Zo kan ik namelijk echt niet verder met dit toestel.
Ik hoorde hier al, opera mini is echt een genot 10x zo snel
Maar nog steeds geen youtube, hij laadt de online media player wel, maar dan buffert hij tot 100% en daarna gebeurd er niks... blijft irriterend als je ff snel iets op wil zoeken
Maar nog steeds geen youtube, hij laadt de online media player wel, maar dan buffert hij tot 100% en daarna gebeurd er niks... blijft irriterend als je ff snel iets op wil zoeken

Zo ver ik weet kan je youtube al1 gebruiken met de WLAN verbonden ben, en niet via gprs. Ik heb zelf Hi en deze ondersteund niet een sneller netwerk (G3) en daarom kan je geen youtube afspelen. Beetje jammer dus maarjah ik gebruik het toch nooit.
Verder:
@Dexter: Je moet niet zo zeuren man, tis een telefoon geen computer. Neem dan weer de Nokia 3310, die doet het altij.
Ik heb em nu 3 kwart jaar en hij zit altij in mn broekzak. Ik ben er nog steeds zeer teverden mee en hij heeft zelf al in een plasje water gelegen. Kep em in de zon gelegt en laten drogen. De eerste paar dagen was het terug knopje een beetje lam en moet er erg hard op drukken wilde ie werken maar nu doet ie het weer goed. Super!
Verder:
@Dexter: Je moet niet zo zeuren man, tis een telefoon geen computer. Neem dan weer de Nokia 3310, die doet het altij.
Ik heb em nu 3 kwart jaar en hij zit altij in mn broekzak. Ik ben er nog steeds zeer teverden mee en hij heeft zelf al in een plasje water gelegen. Kep em in de zon gelegt en laten drogen. De eerste paar dagen was het terug knopje een beetje lam en moet er erg hard op drukken wilde ie werken maar nu doet ie het weer goed. Super!

Rare jongens die Gamers :D
Verwijderd
Volgens mij heb ik genoeg reden om te zeuren. Een 3310 voldoet inderdaad beter als telefoon. We hebben het dan over een telefoon uit het jaar 2000. De W960i is 7 jaar nieuwer, veel hogere prijssegment, en voldoet minder goed als telefoon. Dat moet je toch aan het denken zetten.Diavolo2000 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:04:
Verder:
Wat hardware betreft is het echt een schitterende telefoon, de interface UIQ is echter het probleem.
Ik heb nu op 2 apparaten Opera Mobile 8.65 staan, en weet dus heel goed wat deze browser kan. Het UIQ-team is heel verstandig geweest om deze zeer goede browser te integreren in UIQ 3.0. Dat ze in staat geweest zijn om van zo'n goede browser, zoiets waardeloos te maken geeft toch wel hun incompetentie aan. Deze incompetentie zie ik helaas op veel manieren terug in UIQ 3.0.
Het begint bij mij een haat-liefde verhouding te worden met deze telefoon. Aan de ene kant vind ik hem echt ontzettend mooi (wat potentiële functies en uiterlijk betreft), maar aan de andere kant vind ik de bruikbaarheid ver onder de maat. Ik heb besloten om hem dan maar te verkopen en weer terug te gaan naar mijn W810i, die altijd ontzettend goed beviel.
@Dexter
Das dan wel een erge stap terug, ik heb zelf het broekzak probleem nog nooit gehad en ik heb em nu bijna een jaar.
Das dan wel een erge stap terug, ik heb zelf het broekzak probleem nog nooit gehad en ik heb em nu bijna een jaar.
Verwijderd
Hallo allen,
ik ben nieuw hier. Sinds een maand ook W960i bezitter en al veel meegelezen.
Na enkele eerdere SE's even vreemd geweest met een N73 maar nu weer terug.
Graag had ook ik zo'n Qflashlight want ook ik mis de zaklamp uit de W810i ten node!
Deze link, https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do , die ik op pagina 13 hierboven vond leek ook mij een goede, doch geen een van mijn emailadressen wordt geaccepteerd.
Van wat voor domein moet een geldig emailadres dan wel komen ??
En, kan de LED wel tegen langdurig branden?
Alvast bedankt, en ik meld me vast nog wel voor meer kneepjes ...(eerst nog maar eens verder lezen)
ik ben nieuw hier. Sinds een maand ook W960i bezitter en al veel meegelezen.
Na enkele eerdere SE's even vreemd geweest met een N73 maar nu weer terug.
Graag had ook ik zo'n Qflashlight want ook ik mis de zaklamp uit de W810i ten node!
Deze link, https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do , die ik op pagina 13 hierboven vond leek ook mij een goede, doch geen een van mijn emailadressen wordt geaccepteerd.
Van wat voor domein moet een geldig emailadres dan wel komen ??
En, kan de LED wel tegen langdurig branden?
Alvast bedankt, en ik meld me vast nog wel voor meer kneepjes ...(eerst nog maar eens verder lezen)
qflashlight is zeker een handige. Gebruik hem zelf regelmatig, nooit problemen gehad met de LED.
heb je Gmail al geprobeerd?
heb je Gmail al geprobeerd?
heb je geen mail van je internet provider? blaat@upc.com ofzo iets... dat moet vast wel werken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:31:
Ja, maar dat accepteert-ie dus niet...
Het enige probleem van da QFlashlight vindt ik dat is dat je niet constant je LED aan kan laten, dat ging bij mn w800i wel. Ik moet telkens weer op dat knopje drukken.
Heeft iemand die dit toestel heeft toevallig ook debitel KPN en mms werkend gekregen? Ik heb de instellingen gedownload via debitel (die je dan verwijst naar de site van kpn) maar de mmsjes worden niet verstuurd. Er wordt geen data verstuurd en ontvangen met het internetprofiel.
Over QFLashLight: zoek even dit of het vorige topic door... er is een programmaatje Torch, die doet hetzelfde, alleen beter.
(Is een overgezette versie van de G900 ofzo. Zoek maar anders via Google.)
De Torch werkt hetzelfde als die van de W800i; 1 min aan, aan, SOS, uit..
Is het normaal dat mijn accu niet (goed) oplaadt wanneer ik hem aan de USB zet?
Het icoontje bovenin doet wel alsof hij oplaadt, ook staat hij gewoon aangevinkt dat hij op moet laden via USB, en brandt het groene lampje onderaan. Maar toch verliest hij percentages wanneer hij aan de USB gekoppeld zit in normale modus.
Heeft iemand een idee of hier een oplossing voor is?
Het icoontje bovenin doet wel alsof hij oplaadt, ook staat hij gewoon aangevinkt dat hij op moet laden via USB, en brandt het groene lampje onderaan. Maar toch verliest hij percentages wanneer hij aan de USB gekoppeld zit in normale modus.
[ Voor 4% gewijzigd door nightshadow999 op 26-09-2008 10:37 ]
Nightshadow
Ik zie dat hier alleen als ik dan ook aan het internetten ben op laptop via m'n foon, anders laad hij netjes op.nightshadow999 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:27:
De Torch werkt hetzelfde als die van de W800i; 1 min aan, aan, SOS, uit..
Hmm, ik heb wat energie instellingen aangepast en nu laadt hij wel op (wanneer ik hem niet gebruik), met zo'n 5% per uur..

Nightshadow
Ik ben op zoek naar software om contacts mee te editen, anders dan outlook, want ik word helemaal gek van het voornamen / achternamen comma geneuzel.
Is er niet een manier om gewoon je contacts naar en vanuit excel te pompen?
nee, helaas nietstefan-d schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:19:
Is het ook mogelijk om meerdere moods aan de walkman toe te voegen?
Verwijderd
Goed, ik heb telefoon naar Rijswijk gebracht voor reparatie en dit viel onder de garantie, gelukkigVerwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:35:
[...]
Is hier nog wat uit gekomen??
Ik heb hetzelfde en getracht dit met een 'update' te verhelpen, maar die installatie kan ik niet doen omdat net nu de touchscreen het nodig vindt niet te functioneren...
Verwijderd
Op universiteit hebben ze een draadloos netwerk.
Dat met Cisco VPN werkt, dus ik zou een VPN client nodig hebben voor een W960i?
Ik heb al clients geprobeerd maar er werkt geen enkele..
Heeft iemand raad voor mij?
Greetzz
Greetzz
Verwijderd
Dit probleem heb ik nu ook, heb je er al een oplossing / oorzaak voor gevonden?DaFreakhead schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:29:
Echt irritant kan niet eens master reset doen zonder werkend touchscreen
Verwijderd
Had ik dus ook en is het gerepareerd onder garantie.
http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/
Brengen en drie dagen later weer ophalen, of met de post, uiteraard.
http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/
Brengen en drie dagen later weer ophalen, of met de post, uiteraard.
Ik gebruik My Phone Explorer ! Een heel handig en mooi progje om je contacten te bewerken, SMS'jes te schrijven en te archiveren, etc.stefan-d schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:14:
Ik ben op zoek naar software om contacts mee te editen, anders dan outlook, want ik word helemaal gek van het voornamen / achternamen comma geneuzel.
@Dexter_22: Ik heb de w960i nu een klein jaartje. Ook ik vind UIQ en veel features van de telefoon gewoon onhandig, maar... het went. Na een periode weet je niet echt beter. Het gesprek weiger probleem heb ik echter niet (doe je hem wel in het hoesje? Ik wel.) De licht-uit tijd instellen kan wel, maar is uiteraard ook weer niet intuïtief. Zoek maar eens op het forum hoe het moet.
Ondanks dat alles misschien niet even handig is en de telefoon ook wel wat sneller mocht zijn ben ik nog steeds geen telefoon tegengekomen waar ik hem voor in zou ruilen. Het is wel een super flexibel apparaat: smartphone EN goede walkman in 1 apparaat met tevens een heel redelijke camera. Die combi kom je niet vaak tegen.
Ondanks dat alles misschien niet even handig is en de telefoon ook wel wat sneller mocht zijn ben ik nog steeds geen telefoon tegengekomen waar ik hem voor in zou ruilen. Het is wel een super flexibel apparaat: smartphone EN goede walkman in 1 apparaat met tevens een heel redelijke camera. Die combi kom je niet vaak tegen.
HTC Touch HD? Daar ruil ik hem direct voor in.. en dan wil ik zelfs 200 euro erbij gevenStiggy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:08:
@Dexter_22: Ik heb de w960i nu een klein jaartje. Ook ik vind UIQ en veel features van de telefoon gewoon onhandig, maar... het went. Na een periode weet je niet echt beter. Het gesprek weiger probleem heb ik echter niet (doe je hem wel in het hoesje? Ik wel.) De licht-uit tijd instellen kan wel, maar is uiteraard ook weer niet intuïtief. Zoek maar eens op het forum hoe het moet.
Die ziet er op de foto's errug mooi uit ja (maar in het echt vind ik de HTC's altijd een stuk minder dan op foto'sFelke schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:09:
HTC Touch HD? Daar ruil ik hem direct voor in.. en dan wil ik zelfs 200 euro erbij geven![]()
Verwijderd
@ Stiggy: Ik gebruik het hoesje niet in mijn broekzak. Dat heb ik nog nooit met een telefoon gedaan, en zelfs na 2 jaar zien de telefoons er gewoon dan nog als nieuw uit. Gewoon een kwestie van alleen je telefoon in die broekzak hebben, en nooit iets anders erbij (zeker geen sleutels!). Het hoesje gebruiken geeft als nadeel dat hij en dikker is in de broekzak, en onhandig omdat je hem er steeds uit moet halen. Het hoesje wil ik dus niet gebruiken om een gebrek van de telefoon op te lossen.
Ik gebruik nu weer de W810i, en ik vind het echt een verademing. Alles werkt weer lekker snel, logisch, en handig. Ik heb inmiddels de W960i 2 dagen geleden verkocht. De koper vindt de W960i ook behoorlijk tegenvallen, en denkt erover om hem maar weer door te verkopen.
Zonde zonde!!! Ik ben nog steeds SE fan, maar blijf absoluut weg van smartphones, totdat ze in mijn ogen volwassen beginnen te worden.
Ik gebruik nu weer de W810i, en ik vind het echt een verademing. Alles werkt weer lekker snel, logisch, en handig. Ik heb inmiddels de W960i 2 dagen geleden verkocht. De koper vindt de W960i ook behoorlijk tegenvallen, en denkt erover om hem maar weer door te verkopen.
Zonde zonde!!! Ik ben nog steeds SE fan, maar blijf absoluut weg van smartphones, totdat ze in mijn ogen volwassen beginnen te worden.
@Dexter:
Volgens mij heb jij last van een luxe probleem... Ik bedoel: hij belt goed (iig wel bij mij), en er zitten veel extra functies op. Al1 de interface is wat langzamer maarjah tis een smartphone en geen gewone. Tis gewoon voor-en nadelen tegen elkaar afwegen en ik vind jou nadelen een beetje mieren neuken.
Ik straks maar dat Torch prog. er op zetten, hoop dat dat wat beter werkt an die Qflash.
Verder ben ik nog steeds erg tevreden, geen problemen na bij na een jaar, hijs al1 traag met het laden van filmpjes, maar das al een tijdje zo en mssn komt het doordat ik een paar seizoenen Topgear er op heb staan. Verder is ie overall gewoon snel in.
Volgens mij heb jij last van een luxe probleem... Ik bedoel: hij belt goed (iig wel bij mij), en er zitten veel extra functies op. Al1 de interface is wat langzamer maarjah tis een smartphone en geen gewone. Tis gewoon voor-en nadelen tegen elkaar afwegen en ik vind jou nadelen een beetje mieren neuken.
Ik straks maar dat Torch prog. er op zetten, hoop dat dat wat beter werkt an die Qflash.
Verder ben ik nog steeds erg tevreden, geen problemen na bij na een jaar, hijs al1 traag met het laden van filmpjes, maar das al een tijdje zo en mssn komt het doordat ik een paar seizoenen Topgear er op heb staan. Verder is ie overall gewoon snel in.
wat is dit voor loze reactie als ik vragen mag... Als je niet tevreden bent, dan moet je doen wat je wilt. Begrijp wel dat de N95 geen touchscreen heeft en de interface echt een hel is.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:41:
Zou ik mijn W960i omwisselen voor een N95(gewone versie)
Ik heb ook regelmatig dat hij onbedoeld het gesprek wegdrukt terwijl ik de telefoon uit mn broekzak haal.Felke schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:12:
[...]
Is er misschien een methode om het opnemen en weigeren van gesprekken op een andere manier in te stellen? Zo kan ik namelijk echt niet verder met dit toestel.
[...]
Je bent echt de enige met dit probleem... je kunt het opnemen niet veranderen voor zover ik weet.
Was ook al op zoek geweest naar een andere manier om de gesprekken aan te nemen, maar niet gevonden.
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Verwijderd
Ik zie dat er veel mensen last hebben van de touchscreen die er mee ophoud.
Bij mij is die touchscreen er ook mee opgehouden maar voor ik de gsm weg breng wil ik mijn contacten synchroniseren. Het nadeel is dat ik op het scherm moet drukken om van snelle bestandsoverdracht af te komen
Erg onhandig! Is er iemand die een tip hiervoor heeft?
Bij mij is die touchscreen er ook mee opgehouden maar voor ik de gsm weg breng wil ik mijn contacten synchroniseren. Het nadeel is dat ik op het scherm moet drukken om van snelle bestandsoverdracht af te komen
Verwijderd
Met je scrollweel? Of moet je ook nog op oke drukkenVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:57:
Ik zie dat er veel mensen last hebben van de touchscreen die er mee ophoud.
Bij mij is die touchscreen er ook mee opgehouden maar voor ik de gsm weg breng wil ik mijn contacten synchroniseren. Het nadeel is dat ik op het scherm moet drukken om van snelle bestandsoverdracht af te komenErg onhandig! Is er iemand die een tip hiervoor heeft?
Heb ook een w960i nog niet eens 2 maanden, ik internet er veel op en download wel eens wat apps of games maar laatst de hele telefoon gereset en firmware opnieuw geinstaleerd omdat wanneer ik mijn muziek update hij een foutmelding krijgt:
Oorzaakcode: User
Oorzaaknummer: 11
waarna er geen muziek meer in de walkman staat (wel nog in het geheugen)
na de firmware update is het nog erger geworden hij crashed na het updaten en daarna herstart hij.
Iemand al eerder problemen mee gehad of weet iemand een oplossing? heb gegoogled en hier op t forum gezocht maar kan echt helemaal niks vinden.
Oorzaakcode: User
Oorzaaknummer: 11
waarna er geen muziek meer in de walkman staat (wel nog in het geheugen)
na de firmware update is het nog erger geworden hij crashed na het updaten en daarna herstart hij.
Iemand al eerder problemen mee gehad of weet iemand een oplossing? heb gegoogled en hier op t forum gezocht maar kan echt helemaal niks vinden.
Ik kocht deze telefoon voornamelijk voor de walkman-functie: Het is tenslotte een walkman telefoon, maar de functie die me het meeste tegenvalt is, warempel, de walkman functie! Het is zo traag als de **** en de kwaliteit van de cover word automatisch gedownsizet? Nou behoorlijk balen dus, verder prima toestel, lekker veel open mogelijkheden etc: Nu heb ik een suuuper alternatief gevonden, powermp3, gwn even googlen en je hebt 'm, bij mij werkt de trail oneindig:p en ook leuk: Opera mini, want de browser is ook om te huilen
Sorry voor dit anti-lof maar voor mensen die hetzelfde denken:0
Als het goed is is Opera mini al de standaard browser op je W960i, bij mij in ieder geval wel. Maar inderdaad het is me ook erg tegen gevallen die browserkoen61 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:19:
... en ook leuk: Opera mini, want de browser is ook om te huilen...
Nope ik heb nu iig opera mini en die is veeeel anders/beter..Krahk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:41:
[...]
Als het goed is is Opera mini al de standaard browser op je W960i, bij mij in ieder geval wel. Maar inderdaad het is me ook erg tegen gevallen die browser
Bedankt voor de bevestigingVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:14:
standaard staat Opera Mobile er op ... niet Opera Mini
Ik denk dat jij alleen maar het snelste van het snelste gewend bent als je de walkmanplayer langzaam vindt, hij is dus absoluut niet langzaam naar mijn mening.koen61 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:19:
Ik kocht deze telefoon voornamelijk voor de walkman-functie: Het is tenslotte een walkman telefoon, maar de functie die me het meeste tegenvalt is, warempel, de walkman functie! Het is zo traag als de **** en de kwaliteit van de cover word automatisch gedownsizet?
De covers worden inderdaad ietwat gecomprimeerd, maar ik vind het er nog steeds redelijk goed uitzien..
Ik denk dat jij alleen maar het snelste van het snelste gewend bent als je de walkmanplayer langzaam vindt, hij is dus absoluut niet langzaam naar mijn mening.
De covers worden inderdaad ietwat gecomprimeerd, maar ik vind het er nog steeds redelijk goed uitzien..
[/quote]
Haha ik verwachtte de snelheid van een normale tel., en dat is niet te vergelijken met een smartphone he
Maar om 4 sec te wachten om een liedje op te starten vind ik niet 'niet langzaam', dat is gewoon sloom, probeer een iphone maar es, dat is pas snel
[/quote]
Haha ik verwachtte de snelheid van een normale tel., en dat is niet te vergelijken met een smartphone he
Beta voor Opera Mobile 9.5 is uit!!! Download hem hier: ftp://get.opera.com/pub/opera/symbian/uiq/950beta/
Als het universiteits netwerk werkt met 'eduroam' is verbinding zonder VPN mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:00:
Op universiteit hebben ze een draadloos netwerk.
Greetzz
Daarvoor installeer je het SurfNet certificaat op de telefoon en stel je de verbinding in op dyanmische WEP met PEAP protocol en je inloggegevens van de uni.
Ik weet alleen niet op dit mogelijk is met de W960i, ikzelf gebruik de G900.
@ ChrisM
Ja heb em ook al. Jammer dat landscape er nog niet in zit voorderest werkt hij wel lekker, alleen snel je bookmarks kiezen kon ik nog niet ontdekken.
Ja heb em ook al. Jammer dat landscape er nog niet in zit voorderest werkt hij wel lekker, alleen snel je bookmarks kiezen kon ik nog niet ontdekken.
Volgens mij zitten de shortcuts er nog niet in... Gebruik hem zelf wel full-time, vind hem erg handig! Hij doet het een stuk beter dan de meegeleverde Opera Mobile, en Mini heb ik nooit echt aan kunnen wennen.
wanneer ik het internet op ga met opera (mini), en ik verbinding wil maken staat er:
Een MIDlet in de niet vertrouwd MIDlet-suite Opera Mini probeert om verbinding met internet te maken
Toestaan?
Nee, niet deze keer
Ja, alleen deze keer
Nee, niet deze sessie
Ja, alleen deze sessie
Nooit
Is er een manier om opera altijd toestemming te geven verbinding te maken?
Een MIDlet in de niet vertrouwd MIDlet-suite Opera Mini probeert om verbinding met internet te maken
Toestaan?
Nee, niet deze keer
Ja, alleen deze keer
Nee, niet deze sessie
Ja, alleen deze sessie
Nooit
Is er een manier om opera altijd toestemming te geven verbinding te maken?
die heb ik al geprobeerd.. ik vind hem wel beter dan de opera mobile die standaard wordt meegeleverd, echter; hij is vrij langzaam, sites laden duurt veel langer als met opera mini... en ik zie nog niet echt de toegevoegde waarde van opera mobile ten opzichte van opera mini.ChrisM schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:56:
Nee, volgens mij niet.
Maar.. probeer de bovenstaande Opera Mobile beta maar, die is echt heerlijk!
Ik mis flash ondersteuning, zo **** dat youtube niet gewoon werkt.
Verwijderd
Hallo!
Ik heb deze telefoon nou net 3 weken en hij bevalt zeker goed!
Veel mogelijkheden en erg mooi design!
Ik heb alleen nog een paar vraagjes en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
1. waar kan ik de code vinden voor mijn wlan (wifi)? Dus waar kan ik deze zoeken op mijn computer?
2. Bij sommige spellen kan je certificaten installeren. Zijn dit .jad bestanden?
3. Hoe kan het dat mijn symbian spellen/ software niet werken. Hij zegt dat er een installatiefout is.
Groetjes Cornee
Ik heb deze telefoon nou net 3 weken en hij bevalt zeker goed!
Veel mogelijkheden en erg mooi design!
Ik heb alleen nog een paar vraagjes en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
1. waar kan ik de code vinden voor mijn wlan (wifi)? Dus waar kan ik deze zoeken op mijn computer?
2. Bij sommige spellen kan je certificaten installeren. Zijn dit .jad bestanden?
3. Hoe kan het dat mijn symbian spellen/ software niet werken. Hij zegt dat er een installatiefout is.
Groetjes Cornee
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 19:41 ]
1: Niet, dit is de beveiliging van je netwerk. Deze heb je in je router ingesteld.
3: Er is een verschil tussen UIQ3 (W960) en S60 (Nokia's). Je moet zoeken naar spellen voor UIQ3.
3: Er is een verschil tussen UIQ3 (W960) en S60 (Nokia's). Je moet zoeken naar spellen voor UIQ3.
Verwijderd
Oke bedankt voor je reactie!
Dus het is niet mogelijk om met een beveiligde router te gaan wifi-en?
Jammer! Maar op het moment dat ik aanklik: verbinden, geeft ie aan dat ik een wachtzin moet invullen.
Ik wil je best geloven chris, maar sommige vrienden van me zeggen wel dat je die code ergens in je computer
kan vinden.
Ik ga wel voor die UIQ3 games zoeken!
Gr. Cornee
Dus het is niet mogelijk om met een beveiligde router te gaan wifi-en?

Jammer! Maar op het moment dat ik aanklik: verbinden, geeft ie aan dat ik een wachtzin moet invullen.
Ik wil je best geloven chris, maar sommige vrienden van me zeggen wel dat je die code ergens in je computer
kan vinden.
Ik ga wel voor die UIQ3 games zoeken!
Gr. Cornee
Jawel, je kan juist wel met een beveiligde router WiFi-en, maar als je het wachtwoord niet weet, dan moet je deze in de router veranderen. Voor zover ik weet kan je niet (op een makkelijke manier) het wachtwoord van je draadloze netwerk uit de Windows instellingen halen. (De moeilijke manier weet ik ook niet.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:48:
Oke bedankt voor je reactie!![]()
Dus het is niet mogelijk om met een beveiligde router te gaan wifi-en?![]()
kan vinden.
Ik ga wel voor die UIQ3 games zoeken!![]()
Gr. Cornee
Ik heb de W960i nu een paar maanden. Eerst een K800i gehad.
Mijn gevoel is wisselend. Het ding is sowieso traag, zéker in de Walkman applicatie (heb 5Gb aan mp3's erop staan). Video folder openen is helemáál om te huilen, ik moet tot gauw 20 seconden wachten eer hij de thumbs begint te laten zien.
De interface is niet echt handig maar ik heb 'm nu naar mijn zin gekregen (standaard UI, geen Gdesk).
Grootste ergernissen:
- hij hangt me te vaak;
- als ik mijn Jabra 620BT pair met het ding én UMTS aan heb staan houdt UMTS er mee op en de koptelefoon houdt er spontaan mee op. In willekeurige volgorde. Werkt gewoon niet. Telefoon herstarten maar weer...
- Walkman applicatie is idioot traag (maar wel mooi als het speelt)
- dat eeuwige aansluitblok voor de stekker onderin... fragiel!
- geen 3.5mm headphone ingang
Maar het probleem met de koptelefoon icm UMTS vind ik verreweg het meest vervelend. Kan zomaar een reden zijn dat ik het ding een keer zat ben. En dan zou ik nog een bedrade koptelefoon kunnen overwegen maar omdat ik na 15 jaar SE telefoons wel weet hoe fragiel dat stekkertje is doe ik dat niet. Ik wil het ding over 6 maanden graag nog wel op kunnen laden.
Ach ja.. de eerste écht goeie telefoon moet blijkbaar nog steeds gemaakt worden! En sinds die bakkelieten dingen zijn we een eind verder hè! :-)
Mijn gevoel is wisselend. Het ding is sowieso traag, zéker in de Walkman applicatie (heb 5Gb aan mp3's erop staan). Video folder openen is helemáál om te huilen, ik moet tot gauw 20 seconden wachten eer hij de thumbs begint te laten zien.
De interface is niet echt handig maar ik heb 'm nu naar mijn zin gekregen (standaard UI, geen Gdesk).
Grootste ergernissen:
- hij hangt me te vaak;
- als ik mijn Jabra 620BT pair met het ding én UMTS aan heb staan houdt UMTS er mee op en de koptelefoon houdt er spontaan mee op. In willekeurige volgorde. Werkt gewoon niet. Telefoon herstarten maar weer...
Maar het probleem met de koptelefoon icm UMTS vind ik verreweg het meest vervelend. Kan zomaar een reden zijn dat ik het ding een keer zat ben. En dan zou ik nog een bedrade koptelefoon kunnen overwegen maar omdat ik na 15 jaar SE telefoons wel weet hoe fragiel dat stekkertje is doe ik dat niet. Ik wil het ding over 6 maanden graag nog wel op kunnen laden.
Ach ja.. de eerste écht goeie telefoon moet blijkbaar nog steeds gemaakt worden! En sinds die bakkelieten dingen zijn we een eind verder hè! :-)
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik vindt dat je wel gelijk heb met de video, ik heb er de topgear series 10 op staan en om die te laden is echt een drama, maarjah ff geduld en dan heb je ook wel een paar uur kijkplezier. Dat ie wel eens hangt gebeurd, maar niet heel vaak vind ik (1x per 2 maanden ofzo, het blijft een symbian en gaan gewone tel).TheRitz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:
Video folder openen is helemáál om te huilen, ik moet tot gauw 20 seconden wachten eer hij de thumbs begint te laten zien.
Grootste ergernissen:
- hij hangt me te vaak;
Verder heb een een vraagje, ik heb Hi als provider en had nooit een 3G netwerk. Ik heb het wel in het buitenland, en dan verschijnt ook dat symbooltje. Maar gewoon in NL, nix, geen sybooltje, geen 3G netwerk, al1 GPRS. Maar nu zette ik gister mn tel weer eens een keer uit en aan en voila ik had ineens 3G, met symbooltje en al. Normaal als ik mn te aanzette verscheen dat symbooltje ook wel maar ging ook weer weg en had ik dus geen 3G netwerk meer maar GPRS. Maar nu dus wel, nog steeds een symbooltje en dus 3G.
Heeft iemand anders dus ook Hi en is dit ook gebeurd? Vindt het wel beter zo want nu is de verbinding als het goed is sneller (nog niet gestest).
Dat symbooltje voor 3G is trouwens een blauw ovaaltje met van die witte boogjes er in.
Is naar mijn idee een kwestie van wennen, de look is helemaal aan te passen, zelfs zodanig dat je een bijna leeg standby-scherm hebt.TheRitz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:
Ik heb de W960i nu een paar maanden. Eerst een K800i gehad.
Verder is Symbian behoorlijk stabiel, beter als Wndows Mobile naar ik verneem.
Probeer het eens met een SE bluetooth stereo headset, heb daar zelf nooit problemen mee ondervonden.Grootste ergernissen:
- hij hangt me te vaak;
Kan zelfs navigeren (Garmin , TomTom doet het navolgende niet) met een BT headset aan, een BT gps-muis, en onderwijl ook nog gprs verbinding, de laatste gemaakt door Garmin.
Neem als je de kans hebt de HBH-ds980, daarmee kun je ook door je telefoonboek browsen en in je bellijst kijken.
De W960i is er bij mij gekomen nadat ik de Ds980 had icm een N95. Maar omdat ik niet alle functies van de headset kon gebruiken moest er (weer) een SE telefoon komen.
HP Pavilion dv9645
Verwijderd
[quote]Diavolo2000 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:55:
[...]
Ik heb het ook. Laatst zat ik in de trein richting amsterdam en opeens had ik dat blauwe ovale icoontje terwijl ik dit thuis nooit heb. Beetje raar idd. Maar ik heb niks aan het 3g-netwerk want videobellen ondersteunt mijn abonnement niet, jammer genoeg.
[...]
Ik heb het ook. Laatst zat ik in de trein richting amsterdam en opeens had ik dat blauwe ovale icoontje terwijl ik dit thuis nooit heb. Beetje raar idd. Maar ik heb niks aan het 3g-netwerk want videobellen ondersteunt mijn abonnement niet, jammer genoeg.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 21:43 ]
Hey,
Ik heb mijn sony ericsson w960 nu 2 maand en ben erg tevreden(vorige telefoon was een se t610, dus het kon alleen maar beter zijn). Maar ik was zo dom om een handstand te doen en op mijn telefoon te vallen. Scherm doormidden, repareren dus, dat is het probleem niet.
Maar nu heb ik een beetje gekeken op internet en zie ik dat mensen zomaar een gebroken scherm krijgen, ik ben een beetje bang geworden dat mij dat ook overkomt.
Is dat terecht of kan ik met een gerust hart een nieuw scherm erin zetten en hem dan (iets voorzichtiger) gebruiken zonder dat hij weer breekt?
Ik heb mijn sony ericsson w960 nu 2 maand en ben erg tevreden(vorige telefoon was een se t610, dus het kon alleen maar beter zijn). Maar ik was zo dom om een handstand te doen en op mijn telefoon te vallen. Scherm doormidden, repareren dus, dat is het probleem niet.
Maar nu heb ik een beetje gekeken op internet en zie ik dat mensen zomaar een gebroken scherm krijgen, ik ben een beetje bang geworden dat mij dat ook overkomt.
Is dat terecht of kan ik met een gerust hart een nieuw scherm erin zetten en hem dan (iets voorzichtiger) gebruiken zonder dat hij weer breekt?
Bij mij was de touchfunctie gister even niet bruikbaar (lees KAPOT!)... ik had hem maar de hele dag uitgelaten.. start ik hem net op, blijkt hij het weer te doen, zo goed als altijd..
@t0mmyb0y199
Ik denk niet dat je schermpje kapot zal gaan als je er gewoon mee omgaat..
Er staan hier inderdaad een paar verhalen dat bij mensen zomaar breuken in het schermpje verschijnen, maar je moet je niet bang laten maken daardoor..
Als je er een beetje rationeel bij nadenkt, dan kan het niet, dat er zomaar een schermpje kapot gaat..
Waarschijnlijk hebben degenen die zulke verhalen hebben gepost zich gewoon ergens per ongeluk tegen gestoten ofzo.. en naderhand als ze hun mobieltje uit hun zak halen, blijkt het schermpje vernield te zijn..
Mysterie opgelost!
@t0mmyb0y199
Ik denk niet dat je schermpje kapot zal gaan als je er gewoon mee omgaat..
Er staan hier inderdaad een paar verhalen dat bij mensen zomaar breuken in het schermpje verschijnen, maar je moet je niet bang laten maken daardoor..
Als je er een beetje rationeel bij nadenkt, dan kan het niet, dat er zomaar een schermpje kapot gaat..
Waarschijnlijk hebben degenen die zulke verhalen hebben gepost zich gewoon ergens per ongeluk tegen gestoten ofzo.. en naderhand als ze hun mobieltje uit hun zak halen, blijkt het schermpje vernield te zijn..
Mysterie opgelost!
Ik ken bij mij in de omgeving 1 persoon die een gebroken scherm heeft gehad, die gaf aan dat het door een strakke broek i.c.m. zitten is gebeurd. Het apparaat had dusdanig veel druk te verduren gehad dat er wel iets moest buigen of barsten.
Ik zelf heb nergens last van, maar heb het ding bijna altijd in mijn jas/deskstand.
Enige probleem dat ik heb gehad is dat het ding niet wilde starten, na verse software lukte dit weer.
Ik zelf heb nergens last van, maar heb het ding bijna altijd in mijn jas/deskstand.
Enige probleem dat ik heb gehad is dat het ding niet wilde starten, na verse software lukte dit weer.
hoe moet je de foto's van de albums toevoegen en welke map voor de Walkman?
Verwijderd
Ik heb een groot probleem. Ik wilde vandaag foto maken maar camera wilden niet starten. Alle toetsen en touchdisplay werden geblokeerd behalve bovenste deel van display waar taakbeheer en andere ikoontjes staan. Ik kon hem aleen reseten om hem weer werkend te krijgen, uiteraard zonder camera, heb 10 keer gereset, maar nee camera blokeert gelijk alles. Iemand een idee? AUB Heb paar weken geleden CapsSwitch en Swiss Manager erop gezet voor harder volume en Torch voor led lampje kan dat de reden zijn?
Verwijderd
Misschien een flash player voor de W960i. Ik ben zelf niet al te technisch dus het is mij niet gelukt, maar hoop dat de discussie op gang brengen mij misschien ook verder helpt.
Probeer maar eens ik krijg het helaas niet voor elkaar om het sis bestandje voor de flash player te laten installeren op mijn telefoon ook niet na het installeren van de capsSwitch en het installserver.exe in de juiste map te hebben geplaatst:
http://www.uiqblog.com/20...ggin-for-all-uiq3-phones/
Hoop dat jullie er meer succes mee hebben zodat ik er ook verder mee kan komen.
Probeer maar eens ik krijg het helaas niet voor elkaar om het sis bestandje voor de flash player te laten installeren op mijn telefoon ook niet na het installeren van de capsSwitch en het installserver.exe in de juiste map te hebben geplaatst:
http://www.uiqblog.com/20...ggin-for-all-uiq3-phones/
Hoop dat jullie er meer succes mee hebben zodat ik er ook verder mee kan komen.
Verwijderd
Hoe verwijder ik dit bericht? Ik had wat typfouten in die howto dus heb ik een nieuw berichtje gemaakt.
[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 20:28 ]