Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
het geluid kan dus nog harder... ik ga gelijk ff kijken of het werkt...

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Mooie tutorial, maar 2 dingen: je zet een hackpack neer in een exe bestand... ik snap dat je het gemakkelijk wil maken voor je bezoekers, maar ik denk dat het beter is om te verwijzen naar de mods site (die bij googlepages). Sowieso lijkt het nu alsof jij het hebt bedacht, en dat is niet zo (toch?). Maar ik zou sowieso verwijzen naar de pagina's daar, omdat je dan ook altijd de laatste versie van de mods hebt. Maar wel een duidelijke uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:26:
Laat me weten of je er nog wat in mist of zo :D
Let op!: Alles wat je nu gaat doen is op je eigen risico! GSM-Media of ik zijn aansprakelijk voor schade.

Klopt niet ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik weet niet of iemand al die full sound mod heeft geprobeerd maar ik heb het idee dat die lite sound mod wel harder gaat! Heeft iemand dit zelfde idee?

Bij die lite mod kon ik em niet op zn hardst zetten want dan werd je gewoon doof, en nu bij die full mod wordt ik niet doof op zn hardst.....

[ Voor 32% gewijzigd door Diavolo op 21-06-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb wel de full sound mod, maar niet de lite mod geprobeerd.. dus ik weet 't niet echt... Maar ik ben wel al m'n bookmarks kwijt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Let op!: Alles wat je nu gaat doen is op je eigen risico! GSM-Media of ik zijn aansprakelijk voor schade.

Klopt niet ? :p
haha, had ik ook al opgemerkt :P

beetje dom he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de volgende acties te hebben gedaan kan ik 1 MP4 bestand niet verwijderen:

1) Via datakabel met "de normale modus" heb ik 27 MP4 bestanden in keer gekopieerd.
2) Met PC Suite de "File Manager" in Media Memorie, mapje Video de MP4 bestanden gezet.
3) Via hoofdmenu icoon Video (rechtsboven) betreffende MP4 bestand aan gevinkt, vervolgens button "Meer" Bestanden beheren, uitklapmenu "Verwijd. geselecteerd, vervolgens voor "ja" gekozen. Ik krijg de volgende melding: "Een of meerdere bestanden of mappen kunnen niet worden verwijderd!"

Ik wil graag dit bestand verwijderd hebben, daar deze niet afgespeeld kan worden op de 960i, op de PC werkt hij wel.

Voorts heb ik geprobeerd het bestand in kwestie te knippen en plakken (verplaatsen). Dit wordt niet ondersteund. Ik heb ook geprobeerd het bestand te overschrijven, ik krijg dan dezelfde melding:
"Een of meerdere bestanden of mappen kunnen niet worden verwijderd!"

Wie kan mij hierbij helpen?

(Ik heb eindelijk gevonden, waar ik deze heb mogen posten, bedankt moderators)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb nu ongeveer een maand een nieuwe W960 en tot volle tevredenheid.
Echter sinds gisteren is er iets vreemds: de batterij loopt opeens heel snel leeg. Heb bijvoorbeeld de hele nacht opgeladen, maar op dit moment is hij alweer op 60%. Ook merkte ik gisteravond dat de telefoon erg warm aanvoelde.

Weet iemand wat dit kan zijn? Of moet ik gaan bellen voor een nieuwe batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien firmware update?

Of heb je niet internet of onwijs veel applicaties aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:56:
Misschien firmware update?

Of heb je niet internet of onwijs veel applicaties aan staan?
Nope, ik heb geen internet of iets anders aanstaan voor zover ik weet.
Een update heb ik niet gedaan.. dus wel vaag dat ie van het ene op het andere moment is begonnen met leeg lopen. Ik heb de telefoon net even opnieuw opgestart, eens kijken of dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Syntagma: mijn telefoon word ook warm bij het opladen... (merk het vooral als ik hem, lange tijd, aan de USB heb hangen, dat hij daarna echt warm is) en ik doe echt niet langer dan 30u met een volle batterij lading. Maar ik heb de telefoon al wel sinds release in NL en heb hem sinds toen eigenlijk elke nacht opgeladen... gebruik hem ook veel, ook bijv. automatisch elke zoveel minuten email binnen halen enzo. Heb jij dat dan toevallig niet ook nog aanstaan? UMTS aan kan ook meer batterij kosten. Bluetooth aan ook. Extra applicaties die van alles op de achtergrond doen ook......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
ChrisM schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:32:
@Syntagma: mijn telefoon word ook warm bij het opladen... (merk het vooral als ik hem, lange tijd, aan de USB heb hangen, dat hij daarna echt warm is) en ik doe echt niet langer dan 30u met een volle batterij lading. Maar ik heb de telefoon al wel sinds release in NL en heb hem sinds toen eigenlijk elke nacht opgeladen... gebruik hem ook veel, ook bijv. automatisch elke zoveel minuten email binnen halen enzo. Heb jij dat dan toevallig niet ook nog aanstaan? UMTS aan kan ook meer batterij kosten. Bluetooth aan ook. Extra applicaties die van alles op de achtergrond doen ook......
Nee, hij wordt bij mij niet warm tijdens opladen, maar gisteren werd hij gewoon erg warm terwijl ik er niets mee deed (dus niet aan de oplader en niet in gebruik). Er staat geen bluetooth of internet aan..

Heb net de telefoon gereboot en het lijkt er op dat het stroomverbruik nu weer normaal is (hij staat nu al een tijdje op 53%), maar ik ging er net even mee internetten via GPRS en toen trok ie meteen weer wat procenten er vanaf. Er is iets niet helemaal in de haak in elk geval, ik hou het even in de gaten.
Wellicht is de accu niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:52:

Wellicht is de accu niet goed.
Tjah, dan maar even bellen?

Trouwens mij batterij word soms ook wel warm en mijn batterij klepje kraakt heel erg eigenlijk. Weet niet of dit komt door de warme batterij maar het is heel irritant met smsen :P Meer mensen last van een krakend batterijklepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
  • Laatst online: 11-08 20:38
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Trouwens mij batterij word soms ook wel warm en mijn batterij klepje kraakt heel erg eigenlijk. Weet niet of dit komt door de warme batterij maar het is heel irritant met smsen :P Meer mensen last van een krakend batterijklepje?
Same here. Heb ook last van een krakend klepje en mijn batterij word vooral warm tijdens lang bellen. En dat is warmer dan mijn handen dus niet veroorzaakt door mijzelf. Tijdens het opladen word hij warmer, maar niet zo heel erg. Het warmer worden tijden het opladen is denk ik niet heel raar aangezien mijn vorige twee telefoons(z520i en K800i) dit ook hadden. Maar tijdens het bellen twijfel ik nog een beetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:57:
[...]

hier ook last van een krakend batterijklepje.. zeer irritant.

Verder: als ik met internet verbindind krijg ik een gprs verbinding. Ik maak gebruik van Hi eindeloos online. Moet dit niet een umts verbinden zijn? (weet het verschil ook niet).
Na de firmware update de internet instellingen van HI ontvangen en geinstalleerd, sindsdien kan ik bijna nergens meer internetten en is het verschikkelijk langzaam.
Me telefoon is verbonden met 3g (is dit gprs?).

Weet iemand hoe ik wel sneller kan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
GPRS verbinding... hoe weet je dat? Omdat je het wereldbolletje ziet (knipperen)? Dat geeft aan dat er een data-verbinding is, niet per se een GPRS verbinding.

In principe, als je een 3G verbinding hebt, dan gaat dataverkeer altijd over 3G en heb je dus een hogere snelheid. Als je niet het 3G symbooltje hebt, gaat het over GPRS. Of een dataverbinding mogelijk is, zie je omdat er boven je streepjes van je bereik een blauw vakje staat.

Als je wil kijken wat je snelheid is, kan je het beste een mobiele speedtest gebruiken, bijv. deze: http://www.dslreports.com/mspeed

Als het sneller dan ongeveer 64 kbit/s is, dan heb je een 3G verbinding. Maar het kan ook zijn dat deze in snelheid wordt beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
omdat de verbinding in me telefoon SEMC GPRS heet.
Ik heb ook nog een verbinding: mobiel internet.
SEMC gprs staat echter als voorkeusverbinding (mobiel internet werkt niet :S).
Ik ben zowiezo verbonden met 3g, dus dat kan het niet zijn.
Wanneer ik bij verbindingen alleen 3g aanzet doet internet het wel via die SEMC gprs verbinding (ik weet dus niet of ik daardwerkelijk via 3g internet).

Ik krijg overgens op die site: unstable / too fast a result, please choose a larger file (dit heb ik gedaan maar krijg telkens hetzelfde) (voer de speedtest uit met opera mini 4.1).

Zijn hier mensen met Hi eindeloos online, en zo ja: hoe heet deze verbinding bij jullie en hoe heb je hem ingesteld?

[ Voor 51% gewijzigd door Felke op 01-07-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:15:

Ik krijg overgens op die site: unstable / too fast a result, please choose a larger file (dit heb ik gedaan maar krijg telkens hetzelfde) (voer de speedtest uit met opera mini 4.1).
Ik denk dat je deze test moet uitvoeren met de standaard browser van je telefoon, en niet Opera Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:39:
[...]

Ik denk dat je deze test moet uitvoeren met de standaard browser van je telefoon, en niet Opera Mini.
die ondersteund geen java.. dus werkt het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Felke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:00:
[...]
die ondersteund geen java.. dus werkt het niet :/
Je hebt geen java nodig hoor, voor die site... (Wat javascript, maar dat doet het wel met de browser op je telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

16 Juni pak ik me telefoon uit me broekzak en zie dat het display geen beeld meer geeft.
de touchscreen werkte echter nog wel want ik kon de telefoon opnemen als ik gebeld werd door op het beeld te drukken.

Ik heb de telefoon dus opgestuurt naar de reparatuur van vodafone ( dynafix )
en kreeg vandaag een brief thuis en het blijkt een prijsopgave te zijn.
De telefoon heb ik overiges eind januari ontvangen.

Op de prijsopgave staat dat de telefoon voor een bedrag van 130,90 euro gemaakt kan worden!
130,90 euro!

Andere opties zijn de telefoon terug laten sturen ongerepareerd voor 35,70 euro ( onderzoek kosten )
en laatste optie is afstand doen van het product!

Wat is dit? waarom valt dit buiten de garantie periode?
Ik vind het echt vaag, heb toen al 90 euro moeten bijbetalen om de telefoon te krijgen en ga echt geen 130,90 euro betalen voor een reparatie aan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ChrisM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:24:
[...]

Je hebt geen java nodig hoor, voor die site... (Wat javascript, maar dat doet het wel met de browser op je telefoon)
het werkt niet met de standaard browser... is er een andere manier waarop ik kan zien of die SEMC grps verbinding nou gprs of 3g is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Mandible: in principe zou het gewoon onder garantie moeten vallen... of zij moeten aangeven waarom het geen garantie is. Wat zegt je winkel dan?

@Felke: Als je het 3G icoontje ziet staan, heb je een UMTS verbinding en daar gaat de data ook over. De snelheid ligt aan je provider.

[ Voor 32% gewijzigd door ChrisM op 01-07-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:36:
@Mandible: in principe zou het gewoon onder garantie moeten vallen... of zij moeten aangeven waarom het geen garantie is. Wat zegt je winkel dan?

@Felke: Als je het 3G icoontje ziet staan, heb je een UMTS verbinding en daar gaat de data ook over. De snelheid ligt aan je provider.
Ik heb gewoon een reparatie formulier gedownload van de vodafone site en die moest je daarheen sturen.
Mischien is het handig als ik morgen eens vodafone bel en duidelijk maak dat ik het hier niet mee eens ben.

Lijkt me dat je toch wat doet voor je klanten. En daarnaast heb ik geen vermelding gezien waarom het niet onder garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik probeerde gister liedjes te luisteren op imeem.com maar daarvoor had je flash player nodig.... Ik kan tot noch toe er geen vinden voor uiq3... Jullie wel:D?
Eeen, youtube werkt nog steeds niet... Voor de mensen waarbij het wel werkt, wat hebben jullie gedaan om het werkend te krijgen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Er is nog geen flash player voor UIQ die goed werkt. Opera komt wel binnenkort met Opera Mobile 9.5 en daar zit heel misschien Flash Lite 3 support in... maar dat is nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Heb net de W960i geupdate met de laatste nieuwe software.
Heb tot nu toe nog niets anders ondervonden. Wel heb ik een extra game!
SSX, zo een snowboard game denk ik.

Hebben anderen wel iets ondekt dat verbeterd/verslechterd is?

Verder als ik op internet ga, hoe weet ik dat die via GPRS of via WIFI gaat? Als ik op vakantie ga, dan wil ik wel via WIFI op internet en niet via GPRS, dat gaat mij pak geld kosten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
M3 SMGII schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:31:
Heb net de W960i geupdate met de laatste nieuwe software.
Heb tot nu toe nog niets anders ondervonden. Wel heb ik een extra game!
SSX, zo een snowboard game denk ik.

Hebben anderen wel iets ondekt dat verbeterd/verslechterd is?

Verder als ik op internet ga, hoe weet ik dat die via GPRS of via WIFI gaat? Als ik op vakantie ga, dan wil ik wel via WIFI op internet en niet via GPRS, dat gaat mij pak geld kosten dan
Zoek eens in dit topic, er is al eerder genoemd wat allemaal veranderd is.
En als je je wifi aanzet, dan gaat hij automatisch via wifi en niet via gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Aanvulling op Felke: Tenzij er natuurlijk geen WiFi is of de verbinding niet goed genoeg is... dus daarom kan je beter je GPRS/internet account even verwijderen/uitschakelen, zodat die zeker weten niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Hoe schakel je de GPRS uit?
Wat ik nu gedaan heb is de wap-adres een deel heb gedeleted. Zodat die niet de juiste gegevens heeft om te connecten. hoop dat het werkt want deed dat ook bij mijn Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan het altijd proberen, he... Als je WiFi uitzet en dan probeert te internetten zou dat niet moeten lukken als GPRS uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..

Gisteren gebeld met Vodafone over me kapotte telefoon.
Volgens hun is het geen garantie. en ze kunnen niks voor mij betekenen...

i.i.g ik ga nog steeds niet die 130 euro betalen want volgens mij heb je op alles wat uit een fabriek komt fabrieksgarantie.

Scherm is van binnenuit kapot en aan de buitenkant helemaal niks.

ben echt van plan om alle contracten met vodafone op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
  • Laatst online: 11-08 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:52:
Nou..

Gisteren gebeld met Vodafone over me kapotte telefoon.
Volgens hun is het geen garantie. en ze kunnen niks voor mij betekenen...

i.i.g ik ga nog steeds niet die 130 euro betalen want volgens mij heb je op alles wat uit een fabriek komt fabrieksgarantie.

Scherm is van binnenuit kapot en aan de buitenkant helemaal niks.

ben echt van plan om alle contracten met vodafone op te zeggen.
Neem contact op met Sony Ericsson zelf. Er zijn meerdere "reparatie" punten in Nederland. Deze winkels kunnen de telefoon voor je op sturen naar Sony Ericsson zelf. Aangezien jij de telefoon daar niet heb gekocht zal het zo zijn dat ze daar wel geld voor vragen, maar dat is ongeveer 25 euro als ik het goed weet. Dan weet je iig wel zeker dat het goed opgelost gaat worden. En hoe je dan met Vodafone om gaat moet je zelf weten maar ik zou het niet pikken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik zou niet contact opnemen met SE, maar eerst nog bij Vodafone verder proberen. De garantie ontvang je namelijk (in eerste instantie) van de winkel waar je het hebt gekocht en dat is Vodafone en niet SE. Je zou ook even advies kunnen vragen in het Shopping forum hier op GoT, daar lopen wel een paar lui rond die er meer verstand van hebben. Als jij hem echt niet kapot hebt gemaakt (ook al is het per ongeluk), dan is het gewoon garantie op zo'n korte termijn en moet de winkelier aantonen dat jij hem kapot hebt gemaakt, maar dat is heel lastig. Dus dit is echt wel garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar de 960 moet toch ook als modem kunnen fungeren. Via de usb of wifi aan een laptop hangen en dan (traag) het net op?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:04:
Ik zou niet contact opnemen met SE, maar eerst nog bij Vodafone verder proberen. De garantie ontvang je namelijk (in eerste instantie) van de winkel waar je het hebt gekocht en dat is Vodafone en niet SE. Je zou ook even advies kunnen vragen in het Shopping forum hier op GoT, daar lopen wel een paar lui rond die er meer verstand van hebben. Als jij hem echt niet kapot hebt gemaakt (ook al is het per ongeluk), dan is het gewoon garantie op zo'n korte termijn en moet de winkelier aantonen dat jij hem kapot hebt gemaakt, maar dat is heel lastig. Dus dit is echt wel garantie.
heb gisteren contact gehad met sony ericcson hierover. en zij zeggen dat bij de reparateur is gebleken dat de telefoon door val/stoot of drukschade kapot is gegaan en dit valt niet onder de garantie voorwaarden.

Daarna nogmaals vodafone gebeld en gezegd dat ik niet van plan ben om die 130 euro te gaan betalen.
na een lang gesprek gehad te hebben vond hij het ook wel vrij lullig en hij wilde me graag helpen ook omdat ik al langer klant ben en een contract heb tot 2010.

vodafone kan mij 50 euro geven om te helpen. en dit heb ik dan maar geacpeteerd.
blijft er 80 euro over voor de reparatie ( nog steeds veel geld ).

ben nu nog even aan het onderzoeken of er iets geregeld kan worden met onze inboedel verzekering.
i.i.g ben ik blij dat vodafone daadwerkelijk iets voor haar klanten probeert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:22:
Kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar de 960 moet toch ook als modem kunnen fungeren. Via de usb of wifi aan een laptop hangen en dan (traag) het net op?

bvd
Ja, dit kan. Als je hem aan je computer doet via USB of Bluetooth (let op: NIET via WiFi!), dan kan je met de bijgeleverde Connection Manager (zit in de PC Suite) je telefoon als modem gebruiken.

Via bluetooth zou je ook nog een WAN op kunnen zetten, een soort van netwerk tussen je telefoon en laptop. Je W960 kan je dan gebruiken om rechtstreeks op internet te gaan (je hoeft er dan niet mee in te bellen), echter dit werkt niet met BlueSoleil of met de Toshiba bluetooth stack, maar alleen met die van Widcomm. Ik heb nog nooit iemand gehoord waar dit bij werkt, trouwens.. :) Maar dus wel via de Connection Manager, dat werkt sowieso.

@Mandible: Nou ja, gelukkig dat er nog niets te regelen valt... in principe hebben ze natuurlijk wel gelijk, als het echt daardoor ontstaan is... maar voor jou is het wel lullig natuurlijk. :( Maar ja... Succes trouwens met de verzekering, maar ik ben bang dat je een eigen risico hebt van 50 of 100 euro ofzo, waardoor het geen zin heeft... maar het is altijd het proberen waard!

[ Voor 17% gewijzigd door ChrisM op 04-07-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Ik had eigenlijk wel een groter topic verwacht bij deze telefoon.
Er is al door meerdere mensen, meerdere keren gevraagd of de startpost kan worden geupdate met interessante links, software, etc.
Zeker die soundmod moet vermeld worden.

Maar hoe krijgen we de topic starter zo ver om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
vinden jullie het geluid te zacht via de oortjes?
Ik vind die zeker voldoende. Bij mij staat die meestal iets boven het middelste streepje en dan vind ik het goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ChrisM schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:46:
Je kan het altijd proberen, he... Als je WiFi uitzet en dan probeert te internetten zou dat niet moeten lukken als GPRS uit staat.
heb het geprobeerd en werkt idd. Hij maakt geen verbinding via gprs dus is goed zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Ja, dit kan. Als je hem aan je computer doet via USB of Bluetooth (let op: NIET via WiFi!), dan kan je met de bijgeleverde Connection Manager (zit in de PC Suite) je telefoon als modem gebruiken.
Oke, zal ik PCsuite op de laptop installeren, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het werkt, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Dit is misschien een zeer stomme vraag maar, hoe kan je op deze gsm gps op zetten zonder dat er een gps ontvanger in zit ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
M3 SMGII schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:31:
vinden jullie het geluid te zacht via de oortjes?
Ik vind die zeker voldoende. Bij mij staat die meestal iets boven het middelste streepje en dan vind ik het goed zo.
jij zit zeker nooit op de fiets... of in de bus... of trein... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Felke schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:37:
[...]

jij zit zeker nooit op de fiets... of in de bus... of trein... :+
:) das waar.Als ik op trein zit luister ik meestal naar niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
not2secure4u schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:03:
Dit is misschien een zeer stomme vraag maar, hoe kan je op deze gsm gps op zetten zonder dat er een gps ontvanger in zit ?
gewoon tomtom6 erop zetten en dan apart een bluetoothmuis kopen en je hebt gps _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps
Ik heb ook de HGE-100 besteld, maar weet nu nog niet of dat wel of niet met TomTom werkt..?

[edit] Hmm van wat ik er van lees, kan dit niet.
Dan wordt de vervolgvraag: is dat Wayfinder een beetje goed? Ik wil het ook gaan gebruiken in Amerika namelijk om met de auto rond te rijden..

[ Voor 18% gewijzigd door Syntagma op 08-07-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Ok 2 probleempjes:
soms krijg ik een smsje, en probeer ik hem te openen en krijg ik deze melding: Toegang geweigerd, en soms zelfs erbij, onvolledig bericht. Het rare is dus ook het SOMS
En, dit heb ik hier al eerder gelezen, maar als ik gebelt wordt staat er tegenwoordig een nummer, en geen naam meer.. Dit had iets met sim te maken, maar ik kreeg het op gelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
koen61 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:16:
Ok 2 probleempjes:
soms krijg ik een smsje, en probeer ik hem te openen en krijg ik deze melding: Toegang geweigerd, en soms zelfs erbij, onvolledig bericht. Het rare is dus ook het SOMS
En, dit heb ik hier al eerder gelezen, maar als ik gebelt wordt staat er tegenwoordig een nummer, en geen naam meer.. Dit had iets met sim te maken, maar ik kreeg het op gelost..
Ik had dat probleem met nummerweergave.
Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd toen was het weg (dan is wel je hele tel gereset...)
Waarschijnlijk software foutje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
koen61 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:16:
Ok 2 probleempjes:
had het probleem met sms 2 dagen geleden ook :( Onvolledig bericht. En het strafste van al is dat het bericht 2 dagen ervoor verstuurd is en ik hem niet eens ontvangen heb. Heb toen de gsm is herstart en kreeg die sms dus 2 dagen later aan, niet moeilijk dat die onvolledig is :( |:(

Probleem is dus dat ik wsl sms'en niet aankrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb een probleem ik wil graag een back up maken voor de firmware update alleen hij geeft bij de back up gelijk een error dat de telefoon is uitgevallen terwijl deze gewoon nog aanstaat :s.
Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekhouse schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:45:
Ik heb een probleem ik wil graag een back up maken voor de firmware update alleen hij geeft bij de back up gelijk een error dat de telefoon is uitgevallen terwijl deze gewoon nog aanstaat :s.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem als ik een volledige backup wil maken. Als ik echter alleen de instellingen en de 3rd party software backup doet hij het wel normaal. In principe hoeft dit geen probleem te zijn als je telefoon gesynchroniseerd is met Outlook voor de agenda en de telefoonnummers en je de media bestanden kopieert naar je computer. Overigens laat hij de media schijf met rust, dus ook daar kun je je media bestanden tijdelijk naar toe kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
M3, je moet even software update doen, en dan is er (als het goed is) geen nieuwe, en dan toch doen, het is als een soort reïnstall ;) Wel even backuppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon wil sinds een paar dagen niet meer synchroniseren met Outlook 2007. De verbindingen worden normaal gemaakt. Kan wel backuppen, muziek overzetten, maar bij het synchroniseren blijft het voortgangvenster eeuwig staan zonder dat de balk voller wordt. Heb de PC Suite al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heb de telefoon gereset (waardoor ik mijn thema's kwijt ben geraakt...) maar geen resultaat. Heeft er iemand een idee wat te doen?

PS de telefoon is niet gehackt en met de laatste firmware

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Weet iemand of er voor de headset/oordopjes (bijvoorbeeld de standaard oordopjes of de HGE-100) ook opbergdoosjes ofzo bestaan? Want nu stop ik het losse snoer steeds in mn tas, met als gevolg dat er al 'breukjes in de kabel' zijn ontstaan want het rechter oordopje doet het niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
@ Amthonie

Ik heb het back-up probleem opgelost door opnieuw de software te installeren. Gewoon even de nieuwste versie van de website halen dan moet het lukken. Wel eerst de oude software helemaal verwijderen anders blijft het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekhouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:27:
@ Amthonie

Ik heb het back-up probleem opgelost door opnieuw de software te installeren. Gewoon even de nieuwste versie van de website halen dan moet het lukken. Wel eerst de oude software helemaal verwijderen anders blijft het probleem.
Heb de oude Suite helemaal verwijderd en de laatste van de website opnieuw geïnstalleerd, zelfs de firmware van de foon overschreven. Maar mag niet baten. Alles werkt behalve syncen. Dus nu maar overgestapt op Mobical via syncml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Syntagma schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:20:
Weet iemand of er voor de headset/oordopjes (bijvoorbeeld de standaard oordopjes of de HGE-100) ook opbergdoosjes ofzo bestaan? Want nu stop ik het losse snoer steeds in mn tas, met als gevolg dat er al 'breukjes in de kabel' zijn ontstaan want het rechter oordopje doet het niet meer..
Maar even een schopje met mijn vraag, omdat ik er echt niets over kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Zijn er niet voor de bijgeleverde oordopjes, ik geloof dat een duurder setje van Sony wel een opbergdoosje er bij had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:02
Ik heb de w960i nu ook in mijn bezit!
Is al zo'n 7 maanden uit maar toch nog een goed mobieltje..

Nu vroeg ik me af of er al iemand een flash player had..? ( Naar mijn weten is er nog geen uit voor uiq3. )

Anders moet ik het maar bij die low-quality youtube mobile filmpjes houden.
Het geluid bij die youtube filmpjes is overigens wel schrikbarend slecht..

update: als ik met opera mini brows en een youtube filmpje open is het geluid opeens wel goed.
zowel de standaard browser als de opera mini browser openen de filmpjes met media-viewer, dus ik vind het best vreemd waarom je met de opera mini browser wel goed geluid krijgt ( heb dit stuk overigens vanuit mijn mobiel geschreven. )

[ Voor 38% gewijzigd door Yousif op 26-07-2008 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Er is, helaas, geen flash player voor de W960i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Zit er ook stereo-widening op? Deze optie zou moeten staan onder instellingen bij de walkman player. Op mijn andere walkman telefoons zitten dat wel, maar op deze ook?
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
De w960i heeft maar 1 luidspreker, en volgens mij kan dat alleen met 2 luidsprekers (?)

Staat er in ieder geval niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yousif schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:49:
De w960i heeft maar 1 luidspreker, en volgens mij kan dat alleen met 2 luidsprekers (?)

Staat er in ieder geval niet bij.
Nee, bij mijn andere k-serie's en walkman phone's zit de functie stereo-widening er wel in. Via de speaker hoor je niet/nauwelijks verschil, maar bij oordopjes in wel. Maar het zit er dus niet op? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Nee, zit ook niet op mijn k750i, maar het geluid is wel gewoon goed, heel goed zelfs, met de oordopjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Wat is nou precies het verschil tussen de P1i en de W960i? Ik kan ze beiden voor dezelfde (lage) prijs krijgen, maar ik snap het verschil niet echt(1 ding zie je, en dat is het toetsenbord).

Ik heb zelf nu een HTC S710 en ik weet ook niet of ik er wel op vooruit op ga? En mijn S710 heeft dus Wifi (802.11b/g) en de W960i/P1i heeft alleen 802.11b. Merk je dit verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
b/g is volgens mij hetzelfde: Wikipedia: IEEE 802.11
Mijn router staat op g, maar ik kan gewoon connecten..

De p1i en w960i verschillen niet echt veel van elkaar, w960i heeft 8gb en is een walkman foon, de P1i heeft geen 8gb en is meer zakelijk. w960i is iets dunner. Qwerty toetsenbord op de p1i is ook niet helemaal volledig.

Browsen met de p1i/w960i is veel makkelijker, door touchscreen, 2.6" schermpje.

De pluspunten:
-een betere camera
-meer geheugen ( mits je de w960i kiest )
-groter schermpje en touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
De nadelen? Ik las ook al iets over trage interface? Of dat het touchscreen niet echt goed/handig werkt?
En voor dezelfde prijs kan je dus beter een W960i nemen i.p.v. een P1i?

[ Voor 25% gewijzigd door Perzikvrucht op 29-07-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik had ff een vraagje, heeft iemand het al voor elkaar om via je tel met bluetooth met je laptop op internet te zitten?

Met de Nokia N95 gaat het heel makkelijk maar ik weet dus niet of het ook zo makkelijk is met de W960, en ik kan het nog niet uitproberen want ik moet eerst nog ff een bluetooth dongle halen.

FF een update vd telefoon:
heb em nu sinds december 2007, nergens problemen mee, heb de sound mod gebruikt voor harder geluid (perfect), Kortom erg tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Diavolo2000 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 02:42:
Ik had ff een vraagje, heeft iemand het al voor elkaar om via je tel met bluetooth met je laptop op internet te zitten?

Met de Nokia N95 gaat het heel makkelijk maar ik weet dus niet of het ook zo makkelijk is met de W960, en ik kan het nog niet uitproberen want ik moet eerst nog ff een bluetooth dongle halen.

FF een update vd telefoon:
heb em nu sinds december 2007, nergens problemen mee, heb de sound mod gebruikt voor harder geluid (perfect), Kortom erg tevreden
via de pc suite is dit gewoon te doen. Zowel via bluetooth als via de usb kabel (dan laad hij gelijk op... als je veel internet is dat wel nodig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
das mooi, maar ik kom er net achter dat ik geen verbinding meer met internet kan krijgen... heb al vanalles geprobeerd (nieuwe instellingen enzo) maar niets werkt :S Heb wel internet gehad!

hij geeft telkens aan dat ie de externe server niet kan vinden, en ik zou niet weten wat het inhoud

Edit: Tis gefixt, wel vreemd dat het veranderd was

[ Voor 29% gewijzigd door Diavolo op 29-07-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14

EraZor

Don't mention the war

laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door EraZor op 29-07-2008 15:23 . Reden: verkeerd gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
barzi schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:16:
De nadelen? Ik las ook al iets over trage interface? Of dat het touchscreen niet echt goed/handig werkt?
En voor dezelfde prijs kan je dus beter een W960i nemen i.p.v. een P1i?
Hij is naar mijn mening niet langzaam.. maar hij is ook niet supersnel..
Ik weet niet echt veel van hoe snel andere smartphones zijn heb er 2 gehad ( w960i is de 2e ).. ik had een heel lange tijd geleden de mpx200, in vergelijking met de mpx200 is de w960i snel.

Touchscreen werkt wel lekker..

De p1i is 50 euro goedkoper.. in de pricewatch tenminste..

Voor die 50 euro meer krijg je wel een mooiere telefoon en 8gb geheugen.
In het echt is de w960i trouwens veel mooier dan op foto's.. toen ik hem in de mediamarkt zag, was ik al meteen verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Diavolo2000 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:21:
das mooi, maar ik kom er net achter dat ik geen verbinding meer met internet kan krijgen... heb al vanalles geprobeerd (nieuwe instellingen enzo) maar niets werkt :S Heb wel internet gehad!

hij geeft telkens aan dat ie de externe server niet kan vinden, en ik zou niet weten wat het inhoud
Dan heb je dus geen verbinding..
Telefoon uit/aanzetten geprobeerd?

Heb je overigens een onbeperkt internet abo voor mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Yousif schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:34:
[...]

Dan heb je dus geen verbinding..
Telefoon uit/aanzetten geprobeerd?

Heb je overigens een onbeperkt internet abo voor mobiel?
Tis gelukt, maar bedankt kep geen eindeloos online btw.

Wel ff een andere vraag bij mn laptop ziet ie mijn tel niet in normale modus (wel in snelle) maar op mij desktop wel, heb het al wel vaker gehad maar vind het vreemd. Ik kan namelijk wel op internet via mn tel op mn laptop. iemand een oplossing (behalve op nieuw installen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Diavolo: let op, je kan, voorzover ik weet, alleen je telefoon als modem gebruiken... ik heb nog niemand gehoord die je telefoon als router gebruikt, terwijl dit wel zou moeten kunnen met het Bluetooth PAN profiel. Waarschijnlijk werkt dit alleen met de Widcomm (?) bluetooth stack. (Voordeel van router: veel gemakkelijker verbinden, geen extra modem op je computer, geen inbelverbinding etc.) Maar dit heb ik dus nog niet aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Yousif schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Hij is naar mijn mening niet langzaam.. maar hij is ook niet supersnel..
Ik weet niet echt veel van hoe snel andere smartphones zijn heb er 2 gehad ( w960i is de 2e ).. ik had een heel lange tijd geleden de mpx200, in vergelijking met de mpx200 is de w960i snel.

Touchscreen werkt wel lekker..

De p1i is 50 euro goedkoper.. in de pricewatch tenminste..

Voor die 50 euro meer krijg je wel een mooiere telefoon en 8gb geheugen.
In het echt is de w960i trouwens veel mooier dan op foto's.. toen ik hem in de mediamarkt zag, was ik al meteen verkocht..
En moet je eigenlijk wel de stylus gebruiken voor sommige dingen? Of kan ALLES met de vingers worden gedaan?
Ik twijfel nu eigenlijk tussen de W960i(18 p/m 1 jaar) en de N82 (27,50 p/m 1 jaar), omdat vooral het prijsverschil best groot is(toch wel zo'n 120 euro op jaar basis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Schermtoetsenbord met de vingers is een beetje lastig.. als je slim bent pak je gewoon de stylus..

Bekijk de specs van beide telefoons, de looks ( in de winkel.. ) en de topics, dan kom je er vast wel zelf uit. Want aan mijn mening heb je niets.. jij gaat er zelf uiteindelijk mee rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 13:16
Ik heb vrij goedkoop de w960i kunnen kopen. Vanmiddag binnen gekregen. Ziet er goed uit :).

Ik krijg alleen mijn wifi niet werkend. Ik heb wat zitten lezen in dit forum en in de handleiding, maar mijn menu lijkt er wel iets anders uit te zien?

Ik heb wel mijn wifi netwerk opgezocht en de wep code ingevuld. Ook heb ik hem prioriteit 1 gegeven. Als ik alleen vervolgens probeer te internetten (via opera) geeft hij aan: geen externe server. Heeft iemand enig wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
terb schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:25:
Ik heb vrij goedkoop de w960i kunnen kopen. Vanmiddag binnen gekregen. Ziet er goed uit :).

Ik krijg alleen mijn wifi niet werkend. Ik heb wat zitten lezen in dit forum en in de handleiding, maar mijn menu lijkt er wel iets anders uit te zien?

Ik heb wel mijn wifi netwerk opgezocht en de wep code ingevuld. Ook heb ik hem prioriteit 1 gegeven. Als ik alleen vervolgens probeer te internetten (via opera) geeft hij aan: geen externe server. Heeft iemand enig wat ik fout doe?
En is ie langzaam? Dat is waardoor ik eraan twijfel om dit toestel te nemen.
En welk toestel had je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Ik had een k800i. Dus in vergelijking is hij wel traag :p. Toch vind ik het niet erg. Alleen het opstarten vind ik echt lang duren, voor de rest is het allemaal goed te bedienen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan zien of je verbinding hebt met WiFi als dat icoontje wat blauwig er uit ziet. Je kan sowieso even op het icoontje van Wifi klikken en dan via scannen het lijstje bekijken. Als je dan op die manier verbinding maakt, kan je zien of de verbinding wel lukt... ik denk dat daar namelijk de fout ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
terb schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:17:
Ik had een k800i. Dus in vergelijking is hij wel traag :p. Toch vind ik het niet erg. Alleen het opstarten vind ik echt lang duren, voor de rest is het allemaal goed te bedienen hoor.
opstarten doe je toch nooit....
en de firmware update maakt hem stukken sneller.
Hij is in het begin langzaam, maar als eenmaal de dingen die je wilt gebruiken in het geheugen staan (na 1e keer openen), dan opend alles gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Deze vraag zal vast weleens voorbij gekomen zijn, maar ik heb em nog niet gezien:
is dat wieltje aan de zijkant geen gemis? Ik heb nu w950i en zou niet meer zonder
dat scroll wieltje kunnen. Is er bij de w960i een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
Ik weet niet zeker over welk wieltje je het nou hebt, maar de w960i heeft gewoon een scroll wieltje aan de linkerkant. Op dit plaatje is hij duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgww
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-08 13:47
Ik heb W960i nu een half jaartje en ben er erg tevreden mee. Ben vanuit een Palm E2 toch maar overgestapt naar een smartphone en ben blij met het relatief dunne model (wel wat breder) en het feit dat je nog steeds kunt schrijven (net zoals graffiti op de Palm). Dit werkt erg goed vind ik. Verder kan ik op de Mac gewoon makkelijk syncen (dankzij deze drivers). Ook kon ik hem makkelijk als modem gebruiken zonder extra drivers. Op Windows lukt dit ook makkelijk via de Software Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Afgelopen week heb ik een barst in het LCD-scherm van mijn W960i gekregen waardoor ik niets meer zie. Stom genoeg staan al mijn contacten in mijn telefoongeheugen. Aangezien alles het nog doet maar ik niet kan zien wat ik doe ben ik op zoek naar een mede W960i-bezitter (liefst omgeving Utrecht, maar verder is evt. ook te overzien) die even samen met mij wil gaan zitten (1 minutejob) en wil synchroonklikken. Belcompany en mijn verzekering konden niets voor mij doen :(

Bedankt voor het lezen en ik hoop op een reactie!

Groeten Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
http://www.sonyericsson.c...c=nl&zone=pp&window=popup

misschien een ideetje?

Je kunt overigens ook een backup maken via de pc suite, maar dan moet hij wel 'normaal' verbonden worden..

Als hij nog niet op normaal staat moet je: rechtsonder tikken op het scherm--> 1 keer met het scrolwieltje naar onder--> daarna met het scrolwieltje klikken --> daarna 2 keer met het scrolwieltje naar onder en weer klikken --> dan 1 keer naar onder met het scrolwieltje en klikken -> en linksonder nog tikken op het scherm

Dan heb je dus dit gedaan: meer->verbindingen->usb-> normaal

update: oh je hebt ook nog een andere telefoon hebben om de backup op te importeren.

[ Voor 79% gewijzigd door Yousif op 03-08-2008 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14

EraZor

Don't mention the war

FF vraagje: ik heb nu bijna 2 jaar een M600i en ben op zoek naar een vervanger daarvoor. De w960 lijkt me een wwardig alternatief, maar zijn er nou ook vernieuwingen qua OS tov de m600i? tis alletwee uiq3 toch? (ik weet dat de w960 meer int. mem heeft, maar is de software ook vernieuwd?) Zijn er nog meer verbeteringen buiten de wifi ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yousif ik weet niet hoe ik je moet bedanken, je hebt me gered! thanks! Ik ga het vanavond meteen proberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yousif, er is weer een probleempje opgetreden, op het moment dat ik mijn telefoon aanzet, moet ik eerst kiezen voor telefoonmodus, dus gewoon middenonder drukken. Vervolgens vraagt hij om mijn pincode, die voer ik dan in en druk ik weer op middenonder. Vervolgens krijg ik de telefoondemo te horen, zou je mij kunnen zeggen hoe ik daar doorheen moet klikken? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
koen61 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:16:
M3, je moet even software update doen, en dan is er (als het goed is) geen nieuwe, en dan toch doen, het is als een soort reïnstall ;) Wel even backuppen!
heb dit gedaan net en terug het probleem dat ik mijn sms'en niet goed ontvang.
Als de telefoon aan staat geen probleem. dan kan ik ze meteen lezen. Maar als er iemand mij stuurt en mijn gsm staat af, dan ontvang ik wel een bericht dat ik een sms heb. Maar als ik ze open staat er "bericht onvolledig" en kan hem dus niet lezen :( erg vervelend |:(

Mensen die een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 12:45

prime9391

Eat this

Beste mensen,

Een tijdje geleden is het beeldscherm van mijn w960 zomaar gebarsten in mijn broekzak. Ik heb hem proberen op te sturen maar kreeg terug met vermelding dat de reparatie niet onder de garantie viel, het heette gebruikersschade. Bij de belcompany konden ze me niet verder helpen. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn telefoon weer kan laten functioneren zonder te veel kosten te maken? Overigens het toestel is nog geen half jaar oud, en dat betekend dat er op de rest nog garantie moet zitten.

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik heb precies hetzelfde probleem ding was 3 fokking dagen oud....

Hier in rotterdam zit een zaakje www.gsmdokter.nl en daar kost inc montage het display 100 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:09:
Yousif, er is weer een probleempje opgetreden, op het moment dat ik mijn telefoon aanzet, moet ik eerst kiezen voor telefoonmodus, dus gewoon middenonder drukken. Vervolgens vraagt hij om mijn pincode, die voer ik dan in en druk ik weer op middenonder. Vervolgens krijg ik de telefoondemo te horen, zou je mij kunnen zeggen hoe ik daar doorheen moet klikken? Alvast bedankt :)
Ik krijg die telefoondemo zelf niet..
Anders gewoon op het 'terugknopje' klikken, dan kom je bij het begin denk ik.

@MaChOmIdGeT

Het lijkt me sterk dat je hem niet mocht inruilen bij de desbetreffende winkel waar je hem had gekocht.
Tenzij het overduidelijke gebruikersschade was, bijvoorbeeld als je 'perongeluk' met een moker erop had geslagen.

Overigens zijn er winkels waar je onderdelen kunt kopen, gewoon even googlen en je komt er wel.
Update: http://www.mobielbereikba...60i+LCD+Display+Origineel ..
52 euro's

[ Voor 5% gewijzigd door Yousif op 04-08-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de thread doorzocht maar kan het volgende niet vinden. Ik probeer mijn pda (iPaq) via deze telefoon online te laten gaan. met laptop online via gsm geen probleem met Suite software. Kan wel PAN verbinding krijgen maar telefoon deelt het internet niet. Is iemand dit al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de w960i een mooie en goede telefoon, het enigste wat me hier aan stoort. is dat ringetje aan de zijkant. wie heeft dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:27:
Vind de w960i een mooie en goede telefoon, het enigste wat me hier aan stoort. is dat ringetje aan de zijkant. wie heeft dat ook?
en het krakende batterij klepje...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Felke schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:51:
[...]

en het krakende batterij klepje...:/
Is op te lossen door wat tussen de accu en het klepje te doen.

Stukje Papier oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

@ hierboven met de gebroken lcd's,

Kunnen we misschien een gezamenlijke inkoop actie voor de losse lcd-display houden.
Heb hier twee 960's liggen met kapotte lcd, één helemaal donnker, andere wel leesbaar.

De touchscreen functionaliteit zit in de zwarte buitenschaal, die is bij mij nog heel.

Ik kan de lcd vervangen, is niet zo moeilijk trouwens, heb de service manual gevonden.

HP Pavilion dv9645

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste